[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 65.590 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Aha, maar als je op de bonus icoontje klikt om je op de discounts/crew recruit plek uit, als dat straks weg is dan zijn de dames toch ook weg. Ik zie ze niet staan in het menu waar ze normaal staan, bij de personal missions wanneer je die afmaakt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:41
Breezers schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:10:
[...]

Important Note: Discounts can be used for absolutely any researchable vehicle of the specified tier (crates provide discounts for a specific tier each) and aren’t limited in time. Once you pick a tank you’ll be buying with it, it’s valid until you purchase it. Grab it right away or in a year—you’re still getting that sweet amount off the price. The time for picking a tank expires mid-March, though. So don’t put it off for too long! The same applies to your new Crew members: make sure to recruit them before mid-March 2018. We’ll share the exact date later, so stay tuned.
tot middem maart ? ow dan heb ik nog effeh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landmeter
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07 07:26
garathane schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:16:
[...]

Als je een keer wil platoonen (altijd gezellig, tenslotte) ben ik wel beschikbaar. Ingame naam: garathane
Dat lijkt mij ook leuk.. En kan ik vast nog wat leren.. ;)

Dank je wel voor het aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2vsj3v8.png

Wie zijn hier de rode tomaten ? |:( 8)7 :X :'(

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nicee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Jij omdat je in de meest skillless tank in WoT in de makkelijkste MM ooit niet kan winnen :+
ohhh en ook een beetje die 907 die had toch minimaal 4k+ moeten doen die OP tank

#sarcasm off hun hadden net wat meer spelers die ipv van 1k 2k damage schoten en daarom winnen ze.
Weet niet of je met XVM speelt maar dit lijkt erop dat beide teams average waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Misschien ga ik nu iets heel doms zeggen hoor, maarre... je speelt een tier 10 tank. Wat maakt het uit of je wint of verliest? Natuurlijk vinden we het allemaal leuk om te winnen, dat begrijp ik. Zeker als je de pot zelf hebt kunnen carryen. Maar je grind nergens meer voor, dus dat je wat meer xp krijgt als je wint boeit niet. Je hebt 7k damage gedaan, volgens mij heb je dan gewoon een lekkere pot gespeeld waar je geen sowieso geen slecht gevoel aan hoeft over te houden ondanks je verlies. :)

Ik bedoel, in alles onder tier 10 zul je altijd net zien dat je die dikke pot verliest en de kut-pot wint zodat je geen voordeel uit je x2/3/5 haalt. Maar met een tier 10 tank maakt dat toch geen reet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Gaius schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:57:
Misschien ga ik nu iets heel doms zeggen hoor, maarre... je speelt een tier 10 tank. Wat maakt het uit of je wint of verliest? Natuurlijk vinden we het allemaal leuk om te winnen, dat begrijp ik. Zeker als je de pot zelf hebt kunnen carryen. Maar je grind nergens meer voor, dus dat je wat meer xp krijgt als je wint boeit niet. Je hebt 7k damage gedaan, volgens mij heb je dan gewoon een lekkere pot gespeeld waar je geen sowieso geen slecht gevoel aan hoeft over te houden ondanks je verlies. :)

Ik bedoel, in alles onder tier 10 zul je altijd net zien dat je die dikke pot verliest en de kut-pot wint zodat je geen voordeel uit je x2/3/5 haalt. Maar met een tier 10 tank maakt dat toch geen reet uit.
ik weet niet wat ik hiervan moet vinden.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Gaius schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:57:

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/37832161/not-sure-if-serious-or-sarcasm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Wat een afgrijselijke schijtteams vandaag zeg. Is iedereen op zijn harses gevallen met oud en nieuw ofzo? Nagenoeg elk team bestaat 14 randdebielen. Na 5 potjes de WZ-111-14 nóg niet gedubbeld, 4 van die potjes stond ik dik bovenaan (met niet eens super veel dmg ofzo) en de meeste waren T10 games. Ik begin eigenlijk met de dag een grotere grafhekel te krijgen aan de playerbase van Wot. Wat een bijeengeraapt stel ramenlikkers zeg :r ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
Mr_Size schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 18:01:
Wat een afgrijselijke schijtteams vandaag zeg. Is iedereen op zijn harses gevallen met oud en nieuw ofzo? Nagenoeg elk team bestaat 14 randdebielen. Na 5 potjes de WZ-111-14 nóg niet gedubbeld, 4 van die potjes stond ik dik bovenaan (met niet eens super veel dmg ofzo) en de meeste waren T10 games. Ik begin eigenlijk met de dag een grotere grafhekel te krijgen aan de playerbase van Wot. Wat een bijeengeraapt stel ramenlikkers zeg :r ;w ;w
We zijn ruim een kwartier verder. Gaat het weer een beetje??
Ik herken het gevoel trouwens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
MM? :P
EU1 heb ik iets meer 'geluk' de laatste 2 weken.
langzaam me WR weer omhoog.

Tevens ben ik bezig om iets meer zelfreflectie toe te passen wat ik kan verbeteren aan mijn speelstijl.
Iemand nog handige tips/ websites om te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:20
Het lijkt nu nog slechter te zijn dan met de feestdagen. Zoveel bots per team dat er geen echt potje meer mogelijk is. Helaas keldert mijn winrate als een gek de laatste dagen. Wat een schijt MM en teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Vraagje weet iemand een site of plek waar je actie codes kan vinden of eventueel bestellen ? Ik ga met een nieuw account of de xbox beginnen maar leek me wel handig om dan gelijk een promo code te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Semi-serieus. Enerzijds speel ik überhaupt geen tier 10 omdat er op die tier voor mij geen doelen zijn, anderzijds heb ik afgelopen tijd vooral tanks gespeeld waarbij je heel anders over winrate moet nadenken omdat ze zo kut zijn dat je toch verrot weinig invloed hebt op de battle (lees: AMX 40, Churchill 1 en een paar potjes arty). En hoewel ik probeer te winnen, ben ik tevreden als ik lekkere damage doe als ik niet win (hopelijk met een medaille voor couragious resistance). :+

Het is dat, of posts zoals die van Mr_Size. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
jantje 2 schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 08:40:
[...]

Jij omdat je in de meest skillless tank in WoT in de makkelijkste MM ooit niet kan winnen :+
ohhh en ook een beetje die 907 die had toch minimaal 4k+ moeten doen die OP tank

#sarcasm off hun hadden net wat meer spelers die ipv van 1k 2k damage schoten en daarom winnen ze.
Weet niet of je met XVM speelt maar dit lijkt erop dat beide teams average waren.
Bwa als je echt geen skills hebt haal je ook geen 7k hoor.
Geen idee heb zelf geen XVM.
Het is gewoon een leuke tank zowel voor mezelf als WG :7

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook wel erg frustrerend soms de laatste tijd. Soms ruim je in je eentje een complete flank op tegen 5 tanks. En nog weten je overige 14 teammates niet te winnen van 10 enemy's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 17:15
Ik speel meestal alleen met een hoop frustratie over de MM maar 7k lijkt me toch wel een goed potje als je het mij vraagt!

Nog mensen die willen samen spelen?
Kan me altijd toevoegen op WoT "Pakstyle"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landmeter
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07 07:26
yvdb schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:11:
Ik speel meestal alleen met een hoop frustratie over de MM maar 7k lijkt me toch wel een goed potje als je het mij vraagt!

Nog mensen die willen samen spelen?
Kan me altijd toevoegen op WoT "Pakstyle"
Locoheizer hier. Lijkt mij leuk! Ik heb niks grotere dan tier IV (en een premium churchill die ik mag lenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Iemand Type 5 of E25 die wil platoonen ?
Kan heel plezierig worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat blijven die Type tanks toch belachelijk OP. Het feit dat ze niet eens hoeven te aimen voor weakspots om ~500dmg te doen is ronduit belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 23:00:
Wat blijven die Type tanks toch belachelijk OP. Het feit dat ze niet eens hoeven te aimen voor weakspots om ~500dmg te doen is ronduit belachelijk.
vraag @nvidia666 even voor wat tips en uitleg waarom deze tank niet broken is :+ Hij kan je vast ook wel even leren waar je moet schieten om hem te pennen. Kleine tip *kuch* 2 key *kuch*

Carry on.... nothing to see here! :z

Binnenkort ook maar weer eens WoT opstarten, al een paar dagen niet gespeeld. Eigenlijk zonde van de mooie bonussen. Tot hoelang blijven die Christmas zooi eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
jantje 2 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 08:55:
[...]

vraag @nvidia666 even voor wat tips en uitleg waarom deze tank niet broken is :+ Hij kan je vast ook wel even leren waar je moet schieten om hem te pennen. Kleine tip *kuch* 2 key *kuch*

Carry on.... nothing to see here! :z

Binnenkort ook maar weer eens WoT opstarten, al een paar dagen niet gespeeld. Eigenlijk zonde van de mooie bonussen. Tot hoelang blijven die Christmas zooi eigenlijk?
Uhm als ik mij niet vergis tot 6 januari maar kan er zo maar naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
[...]Binnenkort ook maar weer eens WoT opstarten, al een paar dagen niet gespeeld. Eigenlijk zonde ...
Daar gaan je goede voornemens? ;w

[ Voor 32% gewijzigd door Pas08 op 04-01-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nvidia666 Waarom zijn de Japanse Type heavy tanks niet OP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
[...]
Tot hoelang blijven die Christmas zooi eigenlijk?
Push towards the frontlines and get your share of festive cheer in a special Holiday Ops 2018 event, running from Dec. 15 until Jan. 15.
Important Note: Discounts can be used for absolutely any researchable vehicle of the specified tier (crates provide discounts for a specific tier each) and aren’t limited in time. Once you pick a tank you’ll be buying with it, it’s valid until you purchase it. Grab it right away or in a year—you’re still getting that sweet amount off the price. The time for picking a tank expires mid-March, though. So don’t put it off for too long! The same applies to your new Crew members: make sure to recruit them before mid-March 2018. We’ll share the exact date later, so stay tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 12:47:
@nvidia666 Waarom zijn de Japanse Type heavy tanks niet OP?
Wel als je totaal niet aimt en standaard ammo gebruikt zijn die zeker niet OP.
Als je wel aimt naar de zwakke plekken van de tegenstander met premium is hij in zeker zin wat OP.

Het is een superheavy dus moet deze wel shells bouncen , frontaal komt standaard ammo er amper door tenzij de weakspot : cupola geraakt wordt alsook de 2 semi zijkant waar links de ammorack zit dus als deze gepent wordt ligt 35 a 50% de ammorack eruit dan is het zsm repairen want anders is er veel kans dat hij ontploft bij impact.

Zijkant is bij vlakke impact zeer gemakkelijk te pennen , bij angle kunnen de tier 8 wel eens boucen.
Het leuke er aan is dat de Type 5 premium ammo kan boucen terwijl de Type 4 gewoon gatenkaas wordt.
Het is wel zo dat WG onrechtstreeks een mooie cent aan verdient bij die tanks :)

Nadelen zijn ook traag , zeer gemakkelijk te flanken , en in open gebieden ben je target nummer 1 door je 0.0 camo.

Zoals ik al zei als je geen skills hebt haal je daar ook geen 7K damage uit.
Je moet wel degelijk aimen en armor anglen om er het maximale uit te halen.

E25 is ook OP als je tenminste weet wat je ermee moet doen.
In elk spel is er wel iets dat wat OP is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Woehoe, eindelijk de LT-missie met tracking damage gedaan. Nu kan ik weer spelen als een LT zoals ik graag doe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

nvidia666 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:43:
E25 is ook OP als je tenminste weet wat je ermee moet doen.
Ik heb hem vorig jaar... (uhmm... in 2016 dus) met kerst gekocht omdat ik me altijd gruwelijk ergerde aan de E25 :+ ... maar ik bak er echt helemaal niks van... terwijl TD mijn favoriete class is en ik daar het beste in score... ligt mijn winpercentage 6% lager met de E25 dan met al mn andere TDs... ... duidelijk niet voor mij weggelegd... :'(

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
IWriteCode schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Ik heb hem vorig jaar... (uhmm... in 2016 dus) met kerst gekocht omdat ik me altijd gruwelijk ergerde aan de E25 :+ ... maar ik bak er echt helemaal niks van... terwijl TD mijn favoriete class is en ik daar het beste in score... ligt mijn winpercentage 6% lager met de E25 dan met al mn andere TDs... ... duidelijk niet voor mij weggelegd... :'(
Bij mij is dit net omgekeerd :)
Beste winrate heb ik op de E25 :)

Gewoon in het begin lopen snipen en op het goede moment kamikaze rammen en damage doen omdat je bijna iedereen out dpmt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
IWriteCode schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Dat heb ik ook. Ook gekocht in 2016. Ik heb geen idee wat m'n winrate is. Maar ik heb er gewoon geen lol in. Volgens mij komt het (bij mij iig) omdat ik niet om kan gaan met turretless TD's. Ik heb hetzelfde met de SU-122-44. Ik weet dat het een prima tank is, maar het voelt zo awkward altijd.

Net weer een heerlijk potje in de T-71 DA op Himmelsdorf als top tier. Eerste paar minuten geen tanks tegenkomen en 4 tanks achter komen te staan om vervolgens al autoloadend de map in de rondte te rijden en 5 tanks wegclippen om comfortabel te winnen. Jammer dat één schot op de laatste tank bouncete, anders had ik nog een top gun gehad. Oh well, eigen schuld, iets te makkelijk gedacht met auto aim. :P
Anyway, heerlijk tankje en een echte aanrader. O+

[ Voor 23% gewijzigd door Gaius op 04-01-2018 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Gaius schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:26:
[...]

Dat heb ik ook. Ook gekocht in 2016. Ik heb geen idee wat m'n winrate is. Maar ik heb er gewoon geen lol in. Volgens mij komt het (bij mij iig) omdat ik niet om kan gaan met turretless TD's. Ik heb hetzelfde met de SU-122-44. Ik weet dat het een prima tank is, maar het voelt zo awkward altijd.

Net weer een heerlijk potje in de T-71 DA op Himmelsdorf als top tier. Eerste paar minuten geen tanks tegenkomen en 4 tanks achter komen te staan om vervolgens al autoloadend de map in de rondte te rijden en 5 tanks wegclippen om comfortabel te winnen. Jammer dat één schot op de laatste tank bouncete, anders had ik nog een top gun gehad. Oh well, eigen schuld, iets te makkelijk gedacht met auto aim. :P
Anyway, heerlijk tankje en een echte aanrader. O+
Amen. met deze tank ben ik ook het beste (of minst slecht :+ ) erg leuke tank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:20
Even iets anders dan wot.. heeft iemand ervaring met de antlion modmic op een losse koptelefoon?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
kuwerti schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 21:43:
[...]

Amen. met deze tank ben ik ook het beste (of minst slecht :+ ) erg leuke tank!!
helaas ga ik voor de T49 lijn :P
T71 komt wel langs, zonder autoloader :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een manier om die klotedoosjes allemaal in één keer uit te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:56:
Hehe nee niet dat ik nog heb gevonden, bij World of Warplanes opent hij alles in een keer voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De Patriot met en zonder clown camo is weer verkrijgbaar voor 5 dagen. (vanaf €35)

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De PC is ook weer terug :) ( wel tijdelijk zonder microfoon). Meteen maar even snel de T-10 met korting terug gekocht ipv de nieuwe lijn die er eraan zit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Kepro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:00:
De Patriot met en zonder clown camo is weer verkrijgbaar voor 5 dagen. (vanaf €35)

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/
Heb dat ding met de clown camo maar kan er maar niet aan wennen had liever de primo gehad dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:05

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:06:
De PC is ook weer terug :) ( wel tijdelijk zonder microfoon). Meteen maar even snel de T-10 met korting terug gekocht ipv de nieuwe lijn die er eraan zit te komen.
Is daar inmiddels al iets meer over bekend? En is het dan handig om te gaan grinden met de t-10 of de IS3? Ik stond namelijk op het punt om de t-10 te verkopen... daars peel ik zo weinig mee...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Roozzz schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:41:
[...]

Is daar inmiddels al iets meer over bekend? En is het dan handig om te gaan grinden met de t-10 of de IS3? Ik stond namelijk op het punt om de t-10 te verkopen... daars peel ik zo weinig mee...
De T-10 wordt de nieuwe T9 in de nieuwe lijn. Als je de T10 al in je garage heb staan krijg je (hoogstwaarschijnlijk) de nieuwe t9 gratis en... hoef je niet ellendig lang naar de nieuwe tier 10 tank te grinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:49:
[...]

De T-10 wordt de nieuwe T9 in de nieuwe lijn. Als je de T10 al in je garage heb staan krijg je (hoogstwaarschijnlijk) de nieuwe t10 gratis en... hoef je niet ellendig lang naar de nieuwe tier 10 tank te grinden.
Top! Dan laat ik hem voorlopig gerust staan!

In aanvulling hierop vond ik zojuist dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/thedailybounce.net/wp-content/uploads/2017/12/meBwaTtDogc.jpg?resize=1024%2C815&ssl=1
Daar verschuift de t10 inderdaad naar een nieuwe lijn. Triggert mij wel om hier alvast wat xp mee te gaan verzamelen.
Als ik het goed zie is het ook zinnig om weer wat met de IS te gaan spelen. Een geheel nieuwe lijn lijkt daarvan af te splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:49:
[...]

De T-10 wordt de nieuwe T9 in de nieuwe lijn. Als je de T10 al in je garage heb staan krijg je (hoogstwaarschijnlijk) de nieuwe t10 gratis en... hoef je niet ellendig lang naar de nieuwe tier 10 tank te grinden.
Is hier meer info over? Ben momenteel ook bij de T-10 en aan het grinden voor de IS7. Zul je wel weer zien dat ik bijna de IS7 heb en dat ze dan even die changes gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hmm, misschien dan toch maar de IS-3 eens gaan uitgrinden dan. Moet nog 120k geloof ik, maar kan niet echt aan de tank wennen. Then again, de gun is goed, de mobiliteit is goed, (armor wil ik het niet over hebben :+) volgens mij moet ik daar toch wel wat goeie potjes uit kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:58:
Hmm, misschien dan toch maar de IS-3 eens gaan uitgrinden dan. Moet nog 120k geloof ik, maar kan niet echt aan de tank wennen. Then again, de gun is goed, de mobiliteit is goed, (armor wil ik het niet over hebben :+) volgens mij moet ik daar toch wel wat goeie potjes uit kunnen halen.
De IS-3 vind ik een erg fijn tankje. In principe heb ik alle heavy tank missies t/m de t55a hiermee gedaan (op ht 12.3 en 15.3 na). Armor is trouwens nog best aardig; sidescrapen kan er behoorlijk goed mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Roozzz schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:24:
[...]

De IS-3 vind ik een erg fijn tankje. In principe heb ik alle heavy tank missies t/m de t55a hiermee gedaan (op ht 12.3 en 15.3 na). Armor is trouwens nog best aardig; sidescrapen kan er behoorlijk goed mee :)
Kun je me uitleggen hoe je dan precies sidescraped met de IS-3? Doe je dan reverse sidescrapen, of gewoon hopen dat de tegenstander niet weet waar ie moet schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:32:
[...]

Kun je me uitleggen hoe je dan precies sidescraped met de IS-3? Doe je dan reverse sidescrapen, of gewoon hopen dat de tegenstander niet weet waar ie moet schieten?
Beide :+ Maar zeker tegen equal en lagere tiers is de armor behoorlijk troll... gewoon zorgen dat ze nooit vlak op je zijkant oid kunnen schieten. Daarnaast zal het je verbazen hoeveel mensen niet weten waar ze moeten schieten :P Ik vind het een ideale "bully-tank". Lekker agressief naar voren en schieten maar...

Je kunt absoluut niet vertrouwen op de je armor tegen hogere tiers, maar dan maakt je mobiliteit gelukkig een hoop goed. Reverse sidescrapen is dan soms een optie, maar kost mij meestal teveel tijd. Gebruik ik vaak alleen in meer defensieve posities.

Ik probeer ook vaak schoten te baiten met sidescrapen; dus dan zorg ik dat de weakspots niet te raken zijn. Dan kan je zelf ook niet schieten, dus goed opletten wie of wat er geschoten heeft... en dan peaken.

-edit-

Ik word helemaal simpel van de matchmaker. Continue full tier 10 potjes met tenminste 10 heavies aan elke zijde... Een beetje afwisseling mag ook wel :P

[ Voor 7% gewijzigd door Roozzz op 05-01-2018 17:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:56:
Niet dat ik weet. Maar je kunt ze ook openen door op je spatiebalk te drukken, scheelt weer wat geklik (voor zover je dat deed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TukkerT schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:26:
[...]

Niet dat ik weet. Maar je kunt ze ook openen door op je spatiebalk te drukken, scheelt weer wat geklik (voor zover je dat deed).
Oh dat wist ik nog niet, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De WZ 132-1 is ook een heerlijke LT zeg. De armor en turret zijn ook plessant. Wel Food erop geknald voor de gun handling en reload icm vents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/27xf23n.png

Yes for the ranters i have a OP tank.

Maar even serieus ? , ik heb 1200 WN8 en moet dit doen.
Zowel in eigen team als bij de tegenstander waren er toch beginnersfouten te zoeken.

Een duitse bulldog en een chiaroteer die in het open blijven stilstaan voor mij om dan full hp one shot gezien te worden.
Wel leuk maarja het was ik die dacht dat een rode tomaat was... :| 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
nvidia666 schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 00:14:
[afbeelding]

Zowel in eigen team als bij de tegenstander waren er toch beginnersfouten te zoeken.

Een duitse bulldog en een chiaroteer die in het open blijven stilstaan voor mij om dan full hp one shot gezien te worden.
Hoe bedoel je dat je dat moet doen en hoe is je WN8 daarin relevant? Dat bedoel ik niet als zeiken of kritiek, ik snap gewoon niet wat je ermee bedoelt. Je moet namelijk niks. :)
Als jij het een leuke tank vind moet je 'm gewoon lekker spelen. En dingen one-shotten is ook gewoon leuk. Kut als het jezelf overkomt, maar als je het bij een ander doet is het gewoon leuk. :P

Equipment in de korting en 2x voor iedere win. Mooie special. Al durf ik bijna niet te spelen. De 2x voor iedere win bonus krijg je pas als je wint namelijk. En we weten allemaal wat er gebeurt met je winrate als zo'n special actief is. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Gaius op 06-01-2018 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik ook naar even wat vaart ga zetten achter de FV4005 grind. Heb zo'n gevoel dat die tank hetzelfde lot staat te wachten als de FV215b en de Death Star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:45:
Denk dat ik ook naar even wat vaart ga zetten achter de FV4005 grind. Heb zo'n gevoel dat die tank hetzelfde lot staat te wachten als de FV215b en de Death Star.
Hoezo? De FV 4005 is een RL tank. Geen fake tank zoals de 183 en 215.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Hoezo? De FV 4005 is een RL tank. Geen fake tank zoals de 183 en 215.
Ja als je het zo bekijkt. Komt meer omdat WG alle bijzondere tanks aan lijkt te passen. Zocht net wat op over die tank. Toch enigszins verbaasd dat WG de FV4005 Stage I nog niet als premium in de game heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Ja als je het zo bekijkt. Komt meer omdat WG alle bijzondere tanks aan lijkt te passen. Zocht net wat op over die tank. Toch enigszins verbaasd dat WG de FV4005 Stage I nog niet als premium in de game heeft. :+
nou liever niet nog ff.. heb net de rewards van christmas event gebruikt om versneld naar die tank te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zucht. 10 potten gespeeld in de IS-3. 9 gewonnen. En 10x was het een kutpot. Wat een graftank zeg. :+ Nou ja, met verdubbelaar en de special schiet het wel redelijk op richting de T-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Gaius schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 09:14:
[...]

Hoe bedoel je dat je dat moet doen en hoe is je WN8 daarin relevant? Dat bedoel ik niet als zeiken of kritiek, ik snap gewoon niet wat je ermee bedoelt. Je moet namelijk niks. :)
Als jij het een leuke tank vind moet je 'm gewoon lekker spelen. En dingen one-shotten is ook gewoon leuk. Kut als het jezelf overkomt, maar als je het bij een ander doet is het gewoon leuk. :P

Equipment in de korting en 2x voor iedere win. Mooie special. Al durf ik bijna niet te spelen. De 2x voor iedere win bonus krijg je pas als je wint namelijk. En we weten allemaal wat er gebeurt met je winrate als zo'n special actief is. :+
Er moet niets dat is juist maar vind het gewoon jammer dat ik een monsterpot heb en dit een loss is zeker als de 2de van je team een derde van de damage doet en dan nog eens arty is...

Ofwel begin ik meer skill te krijgen dan een rode tomaat dat kan ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 14:56:
Zucht. 10 potten gespeeld in de IS-3. 9 gewonnen. En 10x was het een kutpot. Wat een graftank zeg. :+ Nou ja, met verdubbelaar en de special schiet het wel redelijk op richting de T-10.
Als je de IS3 al een kuttank vindt... Dan gaat de T-10 al helemaal tegenvallen. De IS3 is misschien wel de beste reguliere T8 Heavy die er in de game zit. Die BL-9 gun is gewoon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Als je de IS3 al een kuttank vindt... Dan gaat de T-10 al helemaal tegenvallen. De IS3 is misschien wel de beste reguliere T8 Heavy die er in de game zit. Die BL-9 gun is gewoon O+
De grind staat niet voor niets al een dik jaar stil. :P Enige reden om nu de T-10 te willen hebben is vanwege de tree-change. Kijken of dat nog extragratis voordeel oplevert.

Moet zeggen dat ik de tier 8 matchmaking ook nog nooit zo erg heb meegemaakt, dus dat helpt ook niet natuurlijk. Voornamelijk tier 10 potten, met incidenteel een tier 9 pot. Tier 8... nee, daarvoor zal ik weer een tier 6 tank moeten pakken blijkbaar.

Geeft niks, ik kan het straks wel op sollicitaties gebruiken: "Kunt u een voorbeeld geven van uw doorzettingsvermogen?" "Ik heb naar de T-10 gegrind. In een weekend. Met de 3-5-7-matchmaker."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Losse mic is ook binnen en werkt op de koptelefoon. Back online dus en kan niet wachten tot mijn nieuwe Sennheisers 599 deze week binnen komen, :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:29:
[...]

De grind staat niet voor niets al een dik jaar stil. :P Enige reden om nu de T-10 te willen hebben is vanwege de tree-change. Kijken of dat nog extragratis voordeel oplevert.

Moet zeggen dat ik de tier 8 matchmaking ook nog nooit zo erg heb meegemaakt, dus dat helpt ook niet natuurlijk. Voornamelijk tier 10 potten, met incidenteel een tier 9 pot. Tier 8... nee, daarvoor zal ik weer een tier 6 tank moeten pakken blijkbaar.

Geeft niks, ik kan het straks wel op sollicitaties gebruiken: "Kunt u een voorbeeld geven van uw doorzettingsvermogen?" "Ik heb naar de T-10 gegrind. In een weekend. Met de 3-5-7-matchmaker."
Ik snap echt niet dat je de IS3 een zware grind kunt vinden. Heb je de top gun al dan? De combinatie van firepower, armor en mobiliteit is echt goddelijk. En als je een beetje weet wat je doet staat hij ook als bottom tier zijn mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 17:54:
[...]
Ik snap echt niet dat je de IS3 een zware grind kunt vinden. Heb je de top gun al dan? De combinatie van firepower, armor en mobiliteit is echt goddelijk.
En als je een beetje weet wat je doet staat hij ook als bottom tier zijn mannetje.
Dat is de kern van het probleem. Ik speel normaal tanks met een andere speelstijl (sterke turret + gun depression = happy me). M'n positionering zal dus ook gewoon niet goed zijn aangezien ik normaal naar hele andere posities rijd, en als je dan vooral tegen tier 9 & 10 tanks speelt wordt dat hard afgestraft en is je armor alleen voor de show. M'n posts over de IS-3 zijn negatief en cynisch, maar ik weet wel dat het probleem bij mij ligt. Daarbij heb ik met die houding ook een aantal potten gespeeld, en dat zorgt ook niet voor goede potten bij mij.

Ik bedoel het dus vooral als: Ik vind de IS-3 een ruk-tank, en niet: De IS-3 is een ruk-tank. :P
Als vergelijking, wat ik wel fijn vind spelen op tier 8 zijn de T28 prot, T26E5 (Patriot) en M4A1 Revalorisé.

Ik ben nog wel benieuwd naar de T-10 verder. Dezelfde voor mij problematische armor layout, maar je bent wat mobieler, je gun is veel beter én je hebt betere matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 15:25:
[...]

eens. ik heb zowel de IS3 als de T10. IS3 is een heerlijke tank. T10 is ook fijn,. Wat mij mij deze opvalt is dat je redelijk vaak als top-tier ingedeeld wordt. Op zich prima tank ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 19:09:
[...]

Ik ben nog wel benieuwd naar de T-10 verder. Dezelfde voor mij problematische armor layout, maar je bent wat mobieler, je gun is veel beter én je hebt betere matchmaking.
Qua stats is de gun van de T-10 dan wel beter misschien maar voor zijn tier heeft de IS3 wel een betere gun. En ook de T-10 is nou ook niet bepaald een ridgelinewarrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 7 januari 2018 @ 00:03:
[...]

Qua stats is de gun van de T-10 dan wel beter misschien maar voor zijn tier heeft de IS3 wel een betere gun. En ook de T-10 is nou ook niet bepaald een ridgelinewarrior.
Probleem is alleen dat je met de huidige tier 8 matchmaking constant tegen hogere tiers moet spelen. Dus voor zijn tier heeft de IS-3 wellicht een betere gun, maar het verschil in matchmaking tussen de IS-3 en T-10 is in de praktijk minimaal. En als je tegen tier 10's moet spelen, heeft de T-10 simpelweg een veel hogere pen. En één schot per game meer pennen maakt voor mij het verschil tussen een slechte pot en redelijke pot. Of tussen redelijke pot en goede pot.

En nee, de T-10 is zeker geen ridgelinewarrior terwijl ik me daar nu wel het beste bij voel. Daar heb je gelijk in. Tegelijkertijd wil ik die niet-ridgeline speelstijl ook gewoon onder de knie krijgen en dan moet ik gewoon even uit m'n comfortzone stappen. Daarnaast heeft de grind naar de T-10 nog een ander pluspunt voor me; ik merk dat ik vastloop bij de tier 8-tanks in het algemeen, vanwege de lange grind naar tier 9. Zonde, want juist op tier 9 zitten leuke tanks zoals de T-54, E 50, M46, E 75 (okay, die heb ik al). Als ik zo'n grind een paar keer gedaan heb word het ook makkelijker.

De IS-3 valt me simpelweg tegen omdat ik er moeite mee heb, terwijl het omschreven wordt als beste tier 8 en noob-friendly tank en dat haal ik er totaal niet uit. Ik werd gisteren een beetje cynisch van m'n zwakke prestaties (813 wn8 gemiddeld in de IS-3 gisteren) en dat heb ik hier eruit gegooid, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Al die multipliers zijn wel een beetje out of control aan het raken imho.

premium+persoonlijke bevelen+36%+ lowe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ASEIY3tRBK7gxOTStxcmsjf5/thumb.jpg

Op 2uur heb ik 3,5 miljoen credits kunnen grinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
lol, net toch wat leuks in de IS-3. Die 100pk die de motor meer heeft dan een WZ-111 is genoeg om laatstgenoemde het water in te duwen en daar te houden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Is het al bekend wanneer de test servers online gaan? zie dat ze al geupdate zijn maar nog niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
[afbeelding]

Maar wat wil je hier mee zeggen dan? Dat je verliest terwijl je gewoon de verwachte damage doet in die OP tank in een top tier match? Je hebt alleen nogal weinig kills voor die damage dus dan heb je toch te weinig de game gecarried. Beter veel kills dan veel damage. Dode tanks schieten niet terug.
En dat is geen rant maar just my 2 cents.

[ Voor 17% gewijzigd door Arjant2 op 07-01-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Arjant2 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:13:
[...]

Beter veel kills dan veel damage. Dode tanks schieten niet terug.
Wel ja en neen. Het kanon op zo een tank gebruik je wel best om zoveel mogelijk schade te doen. Gezien de hoge reload doe je best full damage. De lage HP tanks moet je laten afmaken door hoge rof tanks in je team. Voor hen geld wel, altijd lage HP tanks afmaken. Maar een kanon inzetten dat makkelijk 600hp schade uitdeelt tegen ieder welke tank, onder eender welke tank, om 200 hp af te pakken is een foutieve doelkeuze.

Sta je helemaal alleen op een flank, dan verandert het verhaal natuurlijk. Maar heb je teamgenoten in de buurt met lagere alfa/hogere rof, laat het afmaken aan hen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 11:05
Joindry schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:42:
[...]

Wel ja en neen. Het kanon op zo een tank gebruik je wel best om zoveel mogelijk schade te doen. Gezien de hoge reload doe je best full damage. De lage HP tanks moet je laten afmaken door hoge rof tanks in je team. Voor hen geld wel, altijd lage HP tanks afmaken. Maar een kanon inzetten dat makkelijk 600hp schade uitdeelt tegen ieder welke tank, onder eender welke tank, om 200 hp af te pakken is een foutieve doelkeuze.

Sta je helemaal alleen op een flank, dan verandert het verhaal natuurlijk. Maar heb je teamgenoten in de buurt met lagere alfa/hogere rof, laat het afmaken aan hen over.
Zonder de replay te zien valt er weinig over te zeggen maar de damage is niet zo bijzonder voor die tank dus zoals gezegd snap ik niet wat hij wil zeggen met zijn post (volgens mij 2e al in zelfde tank met zelfde verhaal dat hij verliest maar veel dmg doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Arjant2 schreef op zondag 7 januari 2018 @ 17:45:
[...]

Zonder de replay te zien valt er weinig over te zeggen maar de damage is niet zo bijzonder voor die tank dus zoals gezegd snap ik niet wat hij wil zeggen met zijn post (volgens mij 2e al in zelfde tank met zelfde verhaal dat hij verliest maar veel dmg doet).
Vooral omdat het verschil met de 2de in de stand zo groot is dat het beetje een rant is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuwerti
potje was zo saai, dat ze de pagina hebben verwijderd... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
kuwerti schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:55:
[...]

potje was zo saai, dat ze de pagina hebben verwijderd... :+
agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Even een skypig-vraagje: Ik ben nu ook bezig met de arty-missies voor de T28 HTC en ik moet mensen stunnen voor xx seconden. Begrijp ik het nu goed dat de stunradius afhankelijk is van de splashradius (of gelijk daaraan is) en dat dat weer afhankelijk is van hoe groot het kaliber van je kanon is?

Ik ben nu bezig geweest met de M41 HMC en als ik daarmee 70 seconden tanks moet stunnen moeten echt alle sterren goed staan volgens mij. Heb wel net de M44 unlocked, maar dat is hetzelfde kaliber en splashradius. Pas bij de tier 7 gaat het kaliber iets omhoog in die lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Gaius schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:20:
Even een skypig-vraagje: Ik ben nu ook bezig met de arty-missies voor de T28 HTC en ik moet mensen stunnen voor xx seconden. Begrijp ik het nu goed dat de stunradius afhankelijk is van de splashradius (of gelijk daaraan is) en dat dat weer afhankelijk is van hoe groot het kaliber van je kanon is?

Ik ben nu bezig geweest met de M41 HMC en als ik daarmee 70 seconden tanks moet stunnen moeten echt alle sterren goed staan volgens mij. Heb wel net de M44 unlocked, maar dat is hetzelfde kaliber en splashradius. Pas bij de tier 7 gaat het kaliber iets omhoog in die lijn.
Ik heb m gehaald met de M12. Voor mij was fast fire + accuraat wel prettig. Je hebt toch zo'n 5 schoten nodig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Razorbite schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:44:
[...]
Ik heb m gehaald met de M12. Voor mij was fast fire + accuraat wel prettig. Je hebt toch zo'n 5 schoten nodig dan.
Thanks, dat is de tier 7 dus. Dan moet ik nog even doorgrinden. Ik schaam mij diep, maar stiekem heb ik best nog wel wat lol gehad met de arty-potjes (behalve die in Himmelsdorf dan). Af en toe verbaas ik me ook over de vuurlijnen die je hebt, stiekem is dat toch wel leerzaam. Aangezien de M44 in alles beter is dan de M41 HMC, en dan met name vuursnelheid en aimsnelheid, zou dat een probleemloze grind moeten zijn. :)

Op naar de T28 HTC, en daarna, de T-55A. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

De M44 is een fijne arty.
De vuursnelheid ligt hoog, de granaat snelheid is weer lager.
Hierdoor kan je makkelijk mensen die achter een huis staan raken.

Ik heb die tank voor een groot aantal arty missies gebruikt en vloog er doorheen.
De tier 7 is weer een traag schietende ellende bak.

All that matters has no mass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
[afbeelding]

OP aanraden van jou goede games heb ik ook maar besloten aan de Japanse heavy grind te beginnen. Volgens mij is je average damage minimaal 6k op dat ding met al die goede games, als jij dat al kan met 1200 WN8 moet ik wel 15k per game kunnen schieten toch? :+ >:) >:) ( dont take the hate, its just a bait :z )

Gisteren als een malle lopen grinden om de chinese TD lijn af te maken. In een middag en 2 uurtjes in de avond +- 150k gegrind met al die multipliers. Moet zeggen dat als de games een beetje meezitten die chinese TD nog aardig werkt. Uiteindelijk op 3,2k avg afgesloten, wat voor een T9 niet al te slecht is.

Weet niet zo goed wat ik nu echt moet gaan grinden. Enige wat ik nog open heb staan zijn T10 lights, de nieuwe franse heavy lijn en dan de Japanse heavies waar ik gisteren de OI experimental heb gekocht.

Misschien zoals @Joindry eerst maar een uurtje of 2 credits grinden met reserves aan, 200k per game verdienen is ook wel erg nice :+ Van mij mogen ze deze bonussen altijd wel houden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:12:
[...]

OP aanraden van jou goede games heb ik ook maar besloten aan de Japanse heavy grind te beginnen. Volgens mij is je average damage minimaal 6k op dat ding met al die goede games, als jij dat al kan met 1200 WN8 moet ik wel 15k per game kunnen schieten toch? :+ >:) >:) ( dont take the hate, its just a bait :z )

Gisteren als een malle lopen grinden om de chinese TD lijn af te maken. In een middag en 2 uurtjes in de avond +- 150k gegrind met al die multipliers. Moet zeggen dat als de games een beetje meezitten die chinese TD nog aardig werkt. Uiteindelijk op 3,2k avg afgesloten, wat voor een T9 niet al te slecht is.

Weet niet zo goed wat ik nu echt moet gaan grinden. Enige wat ik nog open heb staan zijn T10 lights, de nieuwe franse heavy lijn en dan de Japanse heavies waar ik gisteren de OI experimental heb gekocht.

Misschien zoals @Joindry eerst maar een uurtje of 2 credits grinden met reserves aan, 200k per game verdienen is ook wel erg nice :+ Van mij mogen ze deze bonussen altijd wel houden O-)
aankomende patch komen een aantal nieuwe lijnen die je kan grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:20:

De M44 is behoorlijk fijn, alle oude missies t/m de htc gingen daar prima mee. Na de rework is ie lang niet meer zo goed als ie ooit was...
Voor de stunmissie (T55a - 90 sec?) moest ik behoorlijk try-harden in de M44. Enige weken terug de M12 aangeschaft (sec voor de arty missies) en daar haal ik de stun requirement voor deze missie in vrijwel elke game. Dus mocht het lastig blijken, dan gewoon rustig doorgrinden naar de volgende. De radius en stuntimer gaan hard omhoog; de tragere reloadspeed en accuracy vielen mij behoorlijk mee.

Verder helemaal eens; voor het leren waar je wel (en niet) geraakt kan worden uit welke positie is het spelen van arty prima geschikt. Je bent helaas zo ontzettend afhankelijk van je team, dus meestal ben ik na een paar potjes er alweer helemaal klaar mee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Gaius schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Probleem is alleen dat je met de huidige tier 8 matchmaking constant tegen hogere tiers moet spelen. Dus voor zijn tier heeft de IS-3 wellicht een betere gun, maar het verschil in matchmaking tussen de IS-3 en T-10 is in de praktijk minimaal. En als je tegen tier 10's moet spelen, heeft de T-10 simpelweg een veel hogere pen. En één schot per game meer pennen maakt voor mij het verschil tussen een slechte pot en redelijke pot. Of tussen redelijke pot en goede pot.

...

De IS-3 valt me simpelweg tegen omdat ik er moeite mee heb, terwijl het omschreven wordt als beste tier 8 en noob-friendly tank en dat haal ik er totaal niet uit. Ik werd gisteren een beetje cynisch van m'n zwakke prestaties (813 wn8 gemiddeld in de IS-3 gisteren) en dat heb ik hier eruit gegooid, sorry.
Speel anders Tier VIII Team Battles. Lekker in je IS3. Dan gaat het grinden redelijk snel. Heb je altijd max Tier VIII tegen over je. En dan komt de IS3 helemaal goed uit de voeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Updated – Possible 800k credit in WOT?

If you’ve been playing WOT for a long time and have everything researched, there’s a chance you don’t need any tanks other than tier X, so you can use this New Year special to make some credits. First you need to reach level 7 festive atmosphere. I’ve bought tanks tier 2-7 and sold them immediately for a nice profit. Tier 2-5 are 100% discounted, tier 6 has 80% and tier 7 has 60% discount. Tier 8 has 50% discount, so there’s no profit bcs you’re selling it for a half of the price.

As Quaksen wrote in comment:

The highest value tanks are:
Tier II: France, H35 (4.200)
Tier III: USSR, SU-26 (53.000)
Tier IV: France, B1 (185.000)
Tier V: Japan, O-I Exp. (445.000)
Tier VI: USA, M4A3E2 Sherman Jumbo (975.000)
Tier VII: Japan, O-Ni (1.490.000)

Afbeeldingslocatie: https://thearmoredpatrol.files.wordpress.com/2017/12/shot_003.jpg?w=656

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Xeodopel schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Speel anders Tier VIII Team Battles. Lekker in je IS3. Dan gaat het grinden redelijk snel. Heb je altijd max Tier VIII tegen over je. En dan komt de IS3 helemaal goed uit de voeten.
Hoe is Team battles leuk!?
Mensen type allemaal lekker in hun eigen taal en luisteren niet ga dan op ze minst met meer man het gevecht in om achter ze te kunnen schuilen xD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yvdb schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Mensen type allemaal lekker in hun eigen taal en luisteren niet ga dan op ze minst met meer man het gevecht in om achter ze te kunnen schuilen xD!
Je moet dan ook eigenlijk een degelijke clan hebben voor zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvdb
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:15:
[...]

Je moet dan ook eigenlijk een degelijke clan hebben voor zoiets.
Ah hehe ik wacht nog op een bericht terug van de GoT2 clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Klein vraagje over de personal missions. Als je nu LT15.x, MT15.x, HT15.x en TD15.x met eer hebt voltooid, dan krijg je 4 orders. Met 4 orders kun je dan SPG15.x voltooien om de tank en het meisje te krijgen. Maar kun je SPG15.x dan voltooien zonder dat je SPG1.x t/m 14.x hebt voltooid?

Dat zou wel goed aansluiten met dat je eerst één set missies niet hoefde te voltooien, maar ik kan het nergens expliciet terugvinden en heb geen 4 orders vrij om het te testen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Gaius schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:29:
Klein vraagje over de personal missions. Als je nu LT15.x, MT15.x, HT15.x en TD15.x met eer hebt voltooid, dan krijg je 4 orders. Met 4 orders kun je dan SPG15.x voltooien om de tank en het meisje te krijgen. Maar kun je SPG15.x dan voltooien zonder dat je SPG1.x t/m 14.x hebt voltooid?
Dat is volgens mij het idee.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
yvdb schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Er zijn altijd wel een aantal vrienden te vinden zodat je in ieder geval met een aantal gelijk gestemden in een team zit. En dan aangevuld met wat random zooi. Ook die zijn best wel een beetje te sturen. En zeker als je daar weer wat mensen ontmoet die een goede aanvulling op het team zijn, meteen even vriendjes worden en volgende keer doe je gewoon met andere clans eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gaius schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:29:

Dat zou wel goed aansluiten met dat je eerst één set missies niet hoefde te voltooien, maar ik kan het nergens expliciet terugvinden en heb geen 4 orders vrij om het te testen. :P
Nee, met de order kan je alleen 1 missie overslaan. Je zal de rest gewoon moeten halen dus ;).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Jullie raden het nooit maar afgelopen weekend zowaar weer wat potjes gespeeld. Eerst solo en toen een paar met een oude bekende die ik ook nog eens toevalligerwijs in een public game tegen kwam.
Het viel me alleszins mee hoe roestig ik was, toch wel een flink aantal games kunnen dragen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
psychoclown schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:32:
Jullie raden het nooit maar afgelopen weekend zowaar weer wat potjes gespeeld. Eerst solo en toen een paar met een oude bekende die ik ook nog eens toevalligerwijs in een public game tegen kwam.
Het viel me alleszins mee hoe roestig ik was, toch wel een flink aantal games kunnen dragen :)
En nu je mening over de huidige staat van de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Razorbite schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 13:09:
[...]

En nu je mening over de huidige staat van de game ;)
Niet slecht moet ik zeggen, arty deed over het algemeen geen bizarre oneshots daarentegen vond ik de stunned crew een leuke toevoeging (zegt een niet-arty speler). Er waren niet zoveel maps bijgekomen wat voor mij wel scheelde :P

Grand Battles waren leuk maar wel ontzettend lastig om te winnen, aantal keren gehad dat ik mijn prestatie vond tegenvallen ondanks toch best wat tactische moves maar dat je op een gegeven moment bestormd wordt als de teams niet enigszins gelijk op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over nieuwe maps gesproken. Ik zag gisteren fit filmpje van Dezgames:

https://youtu.be/W3qwRYd8S5o

Wat vinden we ervan? Het ziet er nu allemaal nog een beetje raar uit. Die havenmap lijkt me een beetje saai maar die andere heeft zeker potentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
psychoclown schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 12:32:
Je komt mooi op tijd. Over twee maanden komen de HD maps. (Zie trailer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kepro schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:04:
[...]

Je komt mooi op tijd. Over twee maanden komen de HD maps. (Zie trailer)
Tof, ben benieuwd hoe mijn oude vertrouwde AMD 6950@6970 dat trekt :)

Overigens had ik eind December al eens een keertje in de garage gekeken en toen bemerkte ik al de nieuwe vervanger van de FV215b (183). Jammer want ik was een jaar+ geleden aan het grinden voor de FV215b (183) (want :9) maar als ik van de switch had geweten dan had ik mijn free exp reserve er wel tegenaan gesmakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
psychoclown schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Tof, ben benieuwd hoe mijn oude vertrouwde AMD 6950@6970 dat trekt :)

Overigens had ik eind December al eens een keertje in de garage gekeken en toen bemerkte ik al de nieuwe vervanger van de FV215b (183). Jammer want ik was een jaar+ geleden aan het grinden voor de FV215b (183) (want :9) maar als ik van de switch had geweten dan had ik mijn free exp reserve er wel tegenaan gesmakt.
WoT is ook net als fietsen, als je dat eenmaal onder de knie heb verleer je het niet. Ik ben tijdje geleden ook halfjaar gestopt en sinds maandje weer een beetje aan het spelen maar veel verschil merk ik niet, behalve dat ik totaal niet meer tryhard :z Grand battles trouwens gelijk uitgezet, dat is geen WoT voor mij.

Je had de 183 nog niet in je garage staan? Want anders heb je hem nu als reward tank ;) Ik heb hem ook nog even snel gekocht voordat die omgewisseld werd zodat ik hem gewoon hield. Gisteren nog een potje mee gederped... Gaat nergens over die HESH maarja.... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 09-01-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
jantje 2 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 15:22:
[...]

Je had de 183 nog niet in je garage staan? Want anders heb je hem nu als reward tank ;) Ik heb hem ook nog even snel gekocht voordat die omgewisseld werd zodat ik hem gewoon hield. Gisteren nog een potje mee gederped... Gaat nergens over die HESH maarja.... 8)7
Nee helaas niet, als ik had geweten dat die switch ging plaats vinden dan had ik mijn free exp ingezet voor de laatste 75k :)

Ik werd wel verrast door een nieuwe Foch Tier X in mijn garage, chill!

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 09-01-2018 15:50 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.