[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 65.588 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Roozzz schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:59:
[...]

Uhuh, in mijn t9-10s hoef ik niet te mikken om een tiger te pennen hoor. Gewoon center mass en klaar :+
Die angled niet goed. :+
Ik heb trouwens het gevoel dat mm ook op tier 6 & 7 verkloot is. De verhouding top en bottomtier is behoorlijk zoek.
Ik zeg al jaren; wil je tier 8 potten spelen, dan moet je een tier 6 tank pakken. :+

Zucht. Soms heb je van die potten waarvan je op voorhand kunt voorspellen wat er gaat gebeuren. Encounter Lakeville. Ruim de helft van het team gaat naar de valley. Tegenpartij gaat wel naar de city. Ik scout mid in m'n T71 DA en wordt van mn plek geduwd door een Leopard. Die vervolgens schiet.

De Leopard wordt weggevaagd. We verliezen city. En valley. :+
Oh well. T71 DA is wel een leuk tankje zeg. Die autoloader is leuk. Zeker tegen T67's en Cromwells. })

[ Voor 33% gewijzigd door Gaius op 26-12-2017 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Gaius schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:50:
[...]

Gewoon beter letten op je angling. De Tiger II is tenslotte wel een tank die sterk genoeg is om daar mee om te gaan. :+
Ja ja, er is altijd wel iemand die het beter weet maar die compleet voorbij gaat aan het punt dat gemaakt wordt. Daarnaast overschat je de Tiger II redelijk in de huidige meta volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Propane schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:44:
[...]

Ja ja, er is altijd wel iemand die het beter weet maar die compleet voorbij gaat aan het punt dat gemaakt wordt. Daarnaast overschat je de Tiger II redelijk in de huidige meta volgens mij.
Bij gebrek aan een sarcasme-smiley gebruikte ik de :+ voor dat doel. Het komt alleen niet altijd over. ;(

Hij staat nog in m'n garage, mooi te zijn. Dat is alles waar ie goed voor is. De Tiger II was al ruk voor de 3-5-7 matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Meer mensen bij wie de free experience & goud niet werkt in de garage?

Na de x5 update zie ik er opeens niks meer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08-09 22:58
Vedrano schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:32:
Meer mensen bij wie de free experience & goud niet werkt in de garage?

Na de x5 update zie ik er opeens niks meer staan
Werkt bij mij ook niet op het moment :( We zullen weer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteravond eindelijk de LT-15 gehaald in mijn Amx 13 90. Totaal onverwacht, had gewoon een lekkere pot.
Vraag over vrouwelijke crew, kan je deze zonder penalty combineren met en mannelijke? Heb nu een beetje een overvloed aan dames.

Cancel meestal de recruit, kan je deze nog later terughalen of ben je ze dan kwijt?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Kingsanity schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:46:
[...]

Werkt bij mij ook niet op het moment :( We zullen weer moeten wachten.
Check op de site je profiel, of de gold daar klopt. Daar heb ik ineens 6k gold en gister voor t slapen had ik 27k, zogenaamd ineens 20k minder haha. Mag toch echt hopen dat het een bug is anders oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08-09 22:58
Vedrano schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:58:
[...]

Check op de site je profiel, of de gold daar klopt. Daar heb ik ineens 6k gold en gister voor t slapen had ik 27k, zogenaamd ineens 20k minder haha. Mag toch echt hopen dat het een bug is anders oorlog.
Ik heb daar 2,5k meer dan ik eigenlijk heb. Misschien hebben ze wat van jou aan mij gedoneerd :+

Edit: Goud en EXP zijn weer terug

[ Voor 4% gewijzigd door Kingsanity op 27-12-2017 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
In de WoT Assistant app klopt m'n gold in ieder geval.

Ligt het aan mij of is die LT-missie waarin je moet tracken kut? Ik bedoel, het idee is supersimpel, maar ik kom als LT simpelweg niet in de positie om betrouwbaar te kunnen tracken. Nu ben ik ook niet de beste LT-speler (sterker nog, ik suck gewoon :P), dus dat helpt ook niet mee.

En ik vraag me af of ik nog door moet gaan met de M41 Bulldog. Zonder autoloader is z'n fun factor een stuk minder en hij leidt ook niet naar tanks waar ik echt naar uit zit te kijken. Afgelopen weekend een paar potjes in de T71 DA gedaan en dat was dikke fun. De Bulldog was erg underwhelming met z'n proppenschieter. Zouden de Franse LT's dan een interessantere optie zijn als lijn om te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Harmen schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:51:
Gisteravond eindelijk de LT-15 gehaald in mijn Amx 13 90. Totaal onverwacht, had gewoon een lekkere pot.
Vraag over vrouwelijke crew, kan je deze zonder penalty combineren met en mannelijke? Heb nu een beetje een overvloed aan dames.

Cancel meestal de recruit, kan je deze nog later terughalen of ben je ze dan kwijt?
Je kan ze terughalen, die van die Christmas missies bijv staan gewoon onder je reward tab bij de boom zelf. Je kan ze tegenwoordig ook combineren met de mannelijke varianten en BIA werkt onderling ook.

Enige is dat female crew 1 skill "gratis" hebben en dus wel sneller trainen dan mannen, ik weet niet of dat zo lekker loopt uiteindelijk op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:17

Phreak

KTM SuperDuke

Gaius schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:08:
Ligt het aan mij of is die LT-missie waarin je moet tracken kut? Ik bedoel, het idee is supersimpel, maar ik kom als LT simpelweg niet in de positie om betrouwbaar te kunnen tracken. Nu ben ik ook niet de beste LT-speler (sterker nog, ik suck gewoon :P), dus dat helpt ook niet mee.
Ik zit zelf ook met deze missie te knoeien.
Zelf probeer ik het met de t49 en de Derp gun. Als je in de buurt van de tracks schiet dan vliegt hij er wel af.
Gisteren 2 potjes gespeeld waarbij ik er 3 tracks afgeschoten heb ,maar helaas niemand (voldoende) dmg op de tanks deed :(

De aanhouder wint, dus het gaat mij uiteindelijk wel lukken haha.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:10

HugoBoss1985

Xenotech

Hebben meer mensen last van verbindingsproblemen?

Ik verlies net midden in een potje de verbinding met de server.
Vervolgens geeft WOT aan dat ik in een wachtrij sta om te verbinden met de server :S

Lekker als je zo je 5x bonus voor eerste winst kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:30

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:08:
In de WoT Assistant app klopt m'n gold in ieder geval.

En ik vraag me af of ik nog door moet gaan met de M41 Bulldog. Zonder autoloader is z'n fun factor een stuk minder en hij leidt ook niet naar tanks waar ik echt naar uit zit te kijken. Afgelopen weekend een paar potjes in de T71 DA gedaan en dat was dikke fun. De Bulldog was erg underwhelming met z'n proppenschieter. Zouden de Franse LT's dan een interessantere optie zijn als lijn om te grinden?
De T49 is erg leuk om te spelen. Dus daarvoor zou ik het wel doen :)

Tracking missies zijn juist best wel makkelijk. Gewoon zorgen dat je een keer naast of achter een td komt en dan is die missie heel erg eenvoudig. In mijn lights richt ik bijna standaard voor tracking shots, naast damage levert je dat namelijk ook een hoop assistance op :)
@Phreak Ik zou in de T49 de derp snel vergeten, de reguliere gun doet veel consistenter damage en daar kan je targets eenvoudig mee permatracken.

Het is wel weer duidelijk een x5 weekend... het niveau is om te janken :+ Verder nog wat bugjes, inderdaad ontbrekend gold en ik win zojuist een dagje premium, maar die wil ook niet verschijnen...
Oh en de server gaat zojuist plat.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
HugoBoss1985 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:03:
Hebben meer mensen last van verbindingsproblemen?

Ik verlies net midden in een potje de verbinding met de server.
Vervolgens geeft WOT aan dat ik in een wachtrij sta om te verbinden met de server :S

Lekker als je zo je 5x bonus voor eerste winst kwijtraakt.
Zijn problemen vanmorgen zojuist eu1 en eu2 down voor de 2e keer vanmorgen

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:10

HugoBoss1985

Xenotech

leekers schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:05:
[...]

Zijn problemen vanmorgen zojuist eu1 en eu2 down voor de 2e keer vanmorgen
Ze krijgen wel een ticket met een replay hiervan... moeten ze die 5x bonus voor eerste winst maar compenseren als ze hun shit niet in orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh leuk probeer je even die x5'jes binnen te harken flikkeren ze je uit die server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
Same.. Ook dag premium niet uitgekeerd gekregen van die missie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:06
Ow leuk x5 op experience
20minuten laten en 4 verloren potjes, toch niet zo heel leuk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mredd69
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 23:06
Net een potje gestart timer telt af en poef een dc. Nu zit ik in de que om de server weer te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
https://eu.wargaming.net/support/news/325

Some problems

ps quote from stafmember :

Hello,

I`m afraid we have problems with the server today, especially regarding logging in, access to gold and free XP.

All I can say right now is our IT team is working hard to fix all the issues and while we have no ETA on when it is going to be fixed, it will be fixed ASAP.

Stay tuned and sorry for the inconvenience

[ Voor 76% gewijzigd door leekers op 27-12-2017 12:32 ]

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

"Some problems". Hele server down :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
Wegens onderhoud niet beschikbaar.. dag crew reserves :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Roozzz schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:04:
[...]

De T49 is erg leuk om te spelen. Dus daarvoor zou ik het wel doen :)

Tracking missies zijn juist best wel makkelijk. Gewoon zorgen dat je een keer naast of achter een td komt en dan is die missie heel erg eenvoudig. In mijn lights richt ik bijna standaard voor tracking shots, naast damage levert je dat namelijk ook een hoop assistance op :)
Ja, ik weet dat ie eigenlijk heel makkelijk zou moeten zijn. Daarom is het ook zo irritant dat het pot na pot niet lukt. En had ik een keer iemand getrackt, was het een T-67, die niet genoeg hp overhad voor m'n missie. :(

Maar goed, de aanhouder wint. Uiteindelijk lukt het wel een keertje inderdaad. En anders rij ik gewoon een paar keer met de heavies mee op een map die toch al scout-onvriendelijk is.
@Phreak Ik zou in de T49 de derp snel vergeten, de reguliere gun doet veel consistenter damage en daar kan je targets eenvoudig mee permatracken.
Als ik de Bulldog met z'n 170 alpha door moet grinden voor een LT met 240 alpha pak ik m'n Blackdog wel. Juist de 152mm derp lijkt me nu het enige "unieke" om de Bulldog te doorstaan. Ook al trollt ie zowel de gebruiker als de ontvanger van de shells natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:39:
[...]

Ja, ik weet dat ie eigenlijk heel makkelijk zou moeten zijn. Daarom is het ook zo irritant dat het pot na pot niet lukt. En had ik een keer iemand getrackt, was het een T-67, die niet genoeg hp overhad voor m'n missie. :(

Maar goed, de aanhouder wint. Uiteindelijk lukt het wel een keertje inderdaad. En anders rij ik gewoon een paar keer met de heavies mee op een map die toch al scout-onvriendelijk is.

[...]

Als ik de Bulldog met z'n 170 alpha door moet grinden voor een LT met 240 alpha pak ik m'n Blackdog wel. Juist de 152mm derp lijkt me nu het enige "unieke" om de Bulldog te doorstaan. Ook al trollt ie zowel de gebruiker als de ontvanger van de shells natuurlijk. :+
Probeer gewoon late game in de clean up iemand te tracken voor de assist. Dan schiet iedereen er op en kan je heel snel de tracking damage schieten. Weet niet precies de missie uit me hoofd maar end game tracking is eigenlijk het makkelijkst of de early game yolo players, maar die tracken is wat lastiger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sinds begin deze week de Rhm. WT gekocht, heb de St. Emil ge-freexped. Heb nog niet veel geluk met de WT. Wel wennen zeg, als een flank valt ben je verloren met deze tank. Geen houden aan.
Had een betere gun verwacht, heb nu nog de stock gun. Helaas is deze niet helemaal betrouwbaar?!

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex443
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11-2024
Harmen schreef op woensdag 27 december 2017 @ 16:10:
Sinds begin deze week de Rhm. WT gekocht, heb de St. Emil ge-freexped. Heb nog niet veel geluk met de WT. Wel wennen zeg, als een flank valt ben je verloren met deze tank. Geen houden aan.
Had een betere gun verwacht, heb nu nog de stock gun. Helaas is deze niet helemaal betrouwbaar?!
Met de topgun 12,8 cm redelijk stabiele games. Gun handling en camo value vind ik pluspunten. De 15 cm top gun is leuk maar bounced wat meer, deze gebruik ik zelf ook niet al te veel.
Voor afstand sniping vind ik de Rhm WT meer dan geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
De 12,8cm op de Waffenträger Borsig is een super gun... als je die slecht vind dan zou ik de Borsig maar direct weer verkopen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
wsLy schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:28:
De 12,8cm op de Waffenträger Borsig is een super gun... als je die slecht vind dan zou ik de Borsig maar direct weer verkopen.
Slecht is die absoluut niet, wel is de aiming bloom iets aan de grote kant en icm de lagere muzzle velocity is het wel even anticiperen om op langere afstanden bewegende doelwitten te raken. (Veel tracks zonder schade of near misses) Tier for tier is het een erg goede tier 9 gun op een tier 8 tank. Die top derp gun is redelijk kansloos tov die 12,8

[ Voor 4% gewijzigd door Breezers op 27-12-2017 19:52 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Breezers op 27-12-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
De derp is hilarisch, gewoon gold laten in tier 10 games. Ik vond de tank met beide guns leuk. De waffle 4 is helemaal :9~ De top gun met 560 alfa _/-\o_

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:36
Kepro schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:11:
De derp is hilarisch, gewoon gold laten in tier 10 games. Ik vond de tank met beide guns leuk. De waffle 4 is helemaal :9~ De top gun met 560 alfa _/-\o_
Ik heb nu net de waffel 4, maar met stock gun is het naadje, die heeft serieus postcodeproblemen :|.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
MerijnB schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:36:
[...]

Ik heb nu net de waffel 4, maar met stock gun is het naadje, die heeft serieus postcodeproblemen :|.

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Staat er niets in de Algemene Voorwaarden van WoT, dat er geen rechten kunnen worden ontleend aan jouw gameplay footage? ;)

• jantje 2
Sinds gisteren in het bezit van de WZ 1111-fgt T9 chinese TD in de hoop dat deze beter zou zijn dan de T8 maar helaas. Deze is nog langzamer en heeft nog slechtere track traverse. Armor zit alleen rond de mantle en de zijkant is ook gewoon meh.

Speel nog wel met de stock gun ( soort jagdtiger gun ) die opzich prima speelt maar de tank heeft gewoon een te lage skill ceiling omdat je letterlijk overal te laat bent. Al zo vaak geraped door lights in deze tank en omdat je te langzaam bent om weg te komen.

Door de chinese TD lijn haal ik maar max rond de 2- 2,5k WN8 dus ben lekker me stats aan het verpesten :+

Als laatste potje gisteren maar een game in de T95e6 gedaan, m'n reward tank van de campaign. Top tier zonder arty..... :9~ easy mode 8k damage 6 kills en ace tanker 8)7

Nieuwe MM als top tier is zo'n walk in de park tegenwoordig O-)

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 11:51:
Speel nog wel met de stock gun ( soort jagdtiger gun ) die opzich prima speelt maar de tank heeft gewoon een te lage skill ceiling omdat je letterlijk overal te laat bent. Al zo vaak geraped door lights in deze tank en omdat je te langzaam bent om weg te komen.
Als je een keer in de cleanup fase van een pot wordt getrackt door een T71 DA ben ik het, op jacht naar m'n missie. :+
Nieuwe MM als top tier is zo'n walk in de park tegenwoordig O-)
Voor mij als onervaren onrijpe groene tomaat zijn dat soort potten al alsof ik farming simulator speel (niet dat ik dan alles win...), laat staan als goede spelers als jij in zo'n matchup komen. Ik twijfel nog of ik dat leuke potten vind. Op zich is het wel 's leuk om overal dwars doorheen te schieten natuurlijk, maar het afschieten van tanks die 2 tiers lager zijn levert geen memorabele momenten op natuurlijk.

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:36
Das geen stock gun zo te zien :p

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

M'n plakboek :+ van de traditionele kerst voltooid en mijn Lorraine 40T voorzien van de kerstcamouflage... ik word er best vrolijk van :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9LraT4Ml.jpg

Less = more

• Dweebus
IWriteCode schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:07:
M'n plakboek :+ van de traditionele kerst voltooid en mijn Lorraine 40T voorzien van de kerstcamouflage... ik word er best vrolijk van :D

[afbeelding]
Hoe krijg je die verzamelingen in godsnaam compleet?
Ik kan met de missies nog 5 boxes krijgen. En daar gaan geen 100 items in zitten ;)

(En nee, ik gooi er geen geld tegen aan.)
(En ja, ik weet dat je kunt craften, maar dan nog...)

• Sakesushi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-08-2020
Dweebus schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:28:
[...]

Ik kan met de missies nog 5 boxes krijgen. En daar gaan geen 100 items in zitten ;)

Alle lootboxen vrijspelen.

Ik moet alleen de Traditional Xmas compleet maken, (tier 5 alleen nog) de rest heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kleine reminder voor degenen die deze dagen nog niet gespeeld hebben: als je één potje speelt (dus je hoeft niet eens te winnen) krijg je voor alle landen 5 premium food-consumables. Volgens mij is vandaag de laatste dag, tenzij je morgenochtend heel vroeg wilt opstaan. :P

Ik gebruik ze niet (vind het te duur en kan toch niks 3-marken), dus ik verkoop ze weer. En das toch snel 500k verdient met één potje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Dweebus schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:28:

Heb er wel geld tegen aan gegooid :+ En de rest gecraft.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
IWriteCode schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:07:

[afbeelding]
Helemaal niet gezien dat daar ook nog een beloning aan vast zit, maar eens kijken of ik nog een paar kan completen. Volgens mij heb ik de chinese op 4-5 items bijna helemaal compleet. Vanavond maar eens kijken of dat gaat lukken heb nog iets van 3k diamonds om mee te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Heb ook net pas in de gaten dat er nieuwe missies bij zijn gekomen.
Had een half jaar niet gespeeld en ben pas vorige week weer begonnen. Eerste week heb ik dus gemist. Hopelijk kan ik het meeste nu nog binnen harken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Die programmering van die 'decorider' is al net zo brak als de RNG ingame; nu al 15 x achter elkaar hetzelfde item staan craften..... ik kan beter naar het casino gaan aangezien de kans dat je 15 x achter elkaar rood of zwart draait aan een roulette beduidend kleiner is als deze onzin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Breezers schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:15:
Die programmering van die 'decorider' is al net zo brak als de RNG ingame; nu al 15 x achter elkaar hetzelfde item staan craften..... ik kan beter naar het casino gaan aangezien de kans dat je 15 x achter elkaar rood of zwart draait aan een roulette beduidend kleiner is als deze onzin :(
^^ dit... met nog geen enkel level 5 item random level 5 items laten maken... 3 keer dezelfde... ... doe mij maar een staatslot... 8)7

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Sakesushi schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:34:
[...]

Alle lootboxen vrijspelen.

Ik moet alleen de Traditional Xmas compleet maken, (tier 5 alleen nog) de rest heb ik al.
Dan moet je alle geluk van de wereld hebben gehad. Ik heb alle lootboxen tot nu toe vrijgespeeld (behalve die van de reset van vandaag), inclusief die 10 extra met de code. Ik heb enkel de tier1 en tier2 decorations compleet. Tier3 mist de helft, tier4 mist een kwart en tier5 mist praktisch alles (heb er 5 stuks in totaal).

De rest mag ik dus straks dus allemaal gaan craften. Zal wel weer te maken hebben met dat ik geen geld uitgeef...

[ Voor 7% gewijzigd door TukkerT op 29-12-2017 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

TukkerT schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:26:
De rest mag ik dus straks dus allemaal gaan craften. Zal wel weer te maken hebben met dat ik geen geld uitgeef...
Wargaming.net is dan ook niet voor niks in de money-making-business...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
Is er een mogelijkheid om nog decorations te verdienen als je alle missies al gedaan hebt? (heb gisteren de laatste binnengehaald) Ik moet nog 1 tier 5 decoration craften om Lvl 10 te worden, maar ik heb niet genoeg shards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Dreekenkorin schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:48:
Is er een mogelijkheid om nog decorations te verdienen als je alle missies al gedaan hebt? (heb gisteren de laatste binnengehaald) Ik moet nog 1 tier 5 decoration craften om Lvl 10 te worden, maar ik heb niet genoeg shards...
Het duurt tot 15 januari dacht ik. Vandaag is de reset van de missies weer geweest, en volgende week zal er nog een reset zijn. Dus je hebt nog 2 keer om alle 11 missies te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
ah ok, dan zal het wel vlotjes lukken. Dan beginnen craften om die collections binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Zelf ik als complete NOOB heb level 10 gehaald. Heb ook alleen maar lopen craften voor Level 5 decorations en nog heb ik genoeg shards over. Heb ook geen enkele box gekocht voor real money. En ik weet zeker dat ik beide weken zeker niet alle missies heb gehaald. Dan moeten met mijn skills de sterren wel heel gunstig staan. Missie 11 geen enkele keer gelukt. Mijn collectie boek zit dan ook nog lang niet vol. Van de 4 soorten versieringen heb ik er elk een stuk of 40 per set. Dat gaat me denk ook niet lukken. Maar wie weet.

Ben wel blij met de kortingen op tanks die je wint met elke level. Alleen wat moet ik * naams met die low level kortingen doen. Heb gewoon geen idee waar ik die voor kan gebruiken. Tier VIII korting is al opgegaan aan de T69. Tier IX korting gaat waarschijnlijk naar de E50. En de Tier X korting hoogstwaarschijnlijk naar de Jpz E100. Dat zou dan mijn eerste Tier X tank worden. Of kan ik die korting nog beter bewaren voor een andere Tier X tank. Dat gaat dan nog wel een tijdje duren. Heb wel de M103 en M46 Patton, maar moet daar nog best veel XP voor Tier X halen. Jpz E100 heb ik al bijna vrijgespeeld.

keuzes, keuzes, keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 20:06
Net nog ff 2 kistjes gekocht ivm lvl 5 decorations 1 setje compleet te maken.
Ik had zo iets van fock it, die 12 eu aan gold is prima.

Toch ff een type 59 gepakt! en bijna 2k goud. Kan het groentje weer verder :)

Heeft iemand nog ervaring met Primo Victoria?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08 16:10
T/m Tier V geloof ik, gewoon de duurste tank kopen, maar dan voor gratis. Verkopen voor cash. Easy moneys!

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Goed te weten dat het weer gereset is inderdaad. Dacht dat het aan mij lag, maar alle missies gehaald en ik haalde net geen lvl 10 kerstboom.

Signature van nature

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Na jaren spelen (met af en toe een paar maand pauze) eindelijk mijn eerste tier 10 sinds eergisteren.
Speelt best fijn zo'n IS4.
Nu weer jaren spelen voor mijn volgende tier 10 :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Gadgeteer schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:25:
Na jaren spelen (met af en toe een paar maand pauze) eindelijk mijn eerste tier 10 sinds eergisteren.
Speelt best fijn zo'n IS4.
Nu weer jaren spelen voor mijn volgende tier 10 :s
herken dat :) heb er nog maar 4 (e100, Foch B, Foch 155, JGD E100)
leoPard 1 heb ik bijna, en de IS-7 lijn ga ik binnenkort de T-10 kopen.
T-54 nog zwaar aan het grinden :( goede gun nog niet unlocked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
Sircuri schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:11:
Goed te weten dat het weer gereset is inderdaad. Dacht dat het aan mij lag, maar alle missies gehaald en ik haalde net geen lvl 10 kerstboom.
tot de eerste week januari gaat de actie door toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Vandaag is regelweg onwinbare potjes dag. ik ben zeker geen unicum, far from, maar de teams zijn ongelofelijk en lijken alles weg te geven. ik denk van de 30 portjes, er zo'n 5 gewonnen. daar gaat je winst % en wordt je weer voor bot uitgescholden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Net in een potje met m'n Löwe 8 kills, 2500+ dmg e.d. (upload bij imgur lukt niet... )...

En dan slechts een level 2 mark :/ haha

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

crusader1983 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 16:31:
[...]

herken dat :) heb er nog maar 4 (e100, Foch B, Foch 155, JGD E100)
leoPard 1 heb ik bijna, en de IS-7 lijn ga ik binnenkort de T-10 kopen.
T-54 nog zwaar aan het grinden :( goede gun nog niet unlocked :(
Heb er ook pas 3. JG E100, Grille 15 en IS-7. Ben ook bezig met de T-54. moet ook de top-gun nog. De IS-7 speel ik nooit meer. Heb de lijn gespeeld toen het nog de IS-8 was voor de IS-7. IS-7 zelf speelde ik soms nog tijdens clan matches. Geen fijne tank de IS-7.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Xeodopel schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 14:19:

Ben wel blij met de kortingen op tanks die je wint met elke level. Alleen wat moet ik * naams met die low level kortingen doen. Heb gewoon geen idee waar ik die voor kan gebruiken. Tier VIII korting is al opgegaan aan de T69. Tier IX korting gaat waarschijnlijk naar de E50. En de Tier X korting hoogstwaarschijnlijk naar de Jpz E100. Dat zou dan mijn eerste Tier X tank worden. Of kan ik die korting nog beter bewaren voor een andere Tier X tank. Dat gaat dan nog wel een tijdje duren. Heb wel de M103 en M46 Patton, maar moet daar nog best veel XP voor Tier X halen. Jpz E100 heb ik al bijna vrijgespeeld.

keuzes, keuzes, keuzes.
Gebruik de lage levels om de duurste tanks van die level aan te kopen en verkoop ze dan met winst. Zo verdien je credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:24
IWriteCode schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:14:
Net in een potje met m'n Löwe 8 kills, 2500+ dmg e.d. (upload bij imgur lukt niet... )...

Misschien veel gesniped (dus targets niet zelf gespot) waardoor je minder XP krijgt. Verder is 2500 damage en 8 kills weinig damage per kill, kan ook meespelen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
2500 damage op tier 8 is niet echt veel is een goeie pot maar niet meer.
Plus het scheelt enorm of het op tier 6-7 targets zijn of 9-10.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
Een FV4005 voor 1580 damage hitten met 'mijn' type 5 is altijd leuk }) *O*

[ Voor 4% gewijzigd door nvidia666 op 29-12-2017 20:58 ]

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

IWriteCode schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 18:14:

Killsteal to the max :+

2500 dmg en 8 kills in een tier 8 is een beetje een vreemde verhouding... Ik begrijp de 2nd class wel :>
Vermoedelijk veel lower tier targets waar je ook niet gek veel dmg op hebt gedaan, maar wel structureel de kill mee hebt gepakt. Ik pak doorgaans aces met zon 2k dmg meer in t8...

[ Voor 4% gewijzigd door Roozzz op 29-12-2017 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Roozzz schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:34:
[...]

Killsteal to the max :+

2500 dmg en 8 kills in een tier 8 is een beetje een vreemde verhouding... Ik begrijp de 2nd class wel :>
Vermoedelijk veel lower tier targets waar je ook niet gek veel dmg op hebt gedaan, maar wel structureel de kill mee hebt gepakt. Ik pak doorgaans aces met zon 2k dmg meer in t8...
Was geen killsteal hoor... laatste 4 a 5 kills toen ik nog alleen over was... was trouwens 3.2k dmg:

Afbeeldingslocatie: http://www.brouwmeester.com/shot_002.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door IWriteCode op 29-12-2017 21:46 ]

Less = more

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Zo uiteindelijk staat dan hier ook de T55A in de garage. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

IWriteCode schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:40:
[...]

Was geen killsteal hoor... laatste 4 a 5 kills toen ik nog alleen over was... was trouwens 3.2k dmg:

[afbeelding]
Dat veranderd de zaak, dan vind ik de score inderdaad wat tegenvallen. Goede game hoe dan ook :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08 16:10

Ikzelf speel een zeer kleine rol van betekenis, want ben snel dood. Maar GriMeh daarentegen behaalt HT15 voor de Obj.260 in de Maus inclusief een Kolobanov's.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Tige schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 09:32:
Maar GriMeh daarentegen behaalt HT15 voor de Obj.260 in de Maus inclusief een Kolobanov's.
Wow, die cammo alleen op de hull van een Maus... :F geen gezicht eerlijk gezegd en volgens mij ook weinig effect bij een Maus :+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie favoriete gun op de Borsig? Ik weet dat de 128 meer pen, accuracy en dpm heeft. Maar toch ik heb ik ook wel een zwak voor high-alpha guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 16:10:
Wat is jullie favoriete gun op de Borsig? Ik weet dat de 128 meer pen, accuracy en dpm heeft. Maar toch ik heb ik ook wel een zwak voor high-alpha guns.
Ik vertel iedereen altijd om de grind naar de tier 9 met de 128 gun te doen en als je besluit om de Borsig te behouden op tier 8 voor de lol de derp gun erop te monteren :9

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

De mythische OP status van de type 59 vind ik nogal tegenvallen... Accelereert maar traag, hoge reload tijd en de frontal armor valt ook wel mee. Leuk om de tank te hebben maar dat deze tank nu een onbalance in de game zou hebben betwijfel ik ten zeerste.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
-knip-

[ Voor 98% gewijzigd door looyenss op 30-12-2017 17:47 ]

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Caveman schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 17:34:
De mythische OP status van de type 59 vind ik nogal tegenvallen... Accelereert maar traag, hoge reload tijd en de frontal armor valt ook wel mee. Leuk om de tank te hebben maar dat deze tank nu een onbalance in de game zou hebben betwijfel ik ten zeerste.
Op in 2013, vroeger, andere meta.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Landmeter
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07 07:26
Sinds een week druk aan het spelen op WoT. Zit nog in een tier III tank, dus ben nog niet zo heel ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
Landmeter schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 20:34:
Sinds een week druk aan het spelen op WoT. Zit nog in een tier III tank, dus ben nog niet zo heel ervaren.
Zo zijn wij allemaal ook begonnen ;)

Tip: Pas vanaf tier 5 je crew trainen en modules kopen, alles lager dan tier 5 snel doorlopen, verkopen en oude crew uit je barakken gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De nieuwe Russische tech tree in patch 9.22. Een nieuwe HT lijn, een nieuwe t10 HT naast de nieuwe lijn, een nieuwe t10 med en tier 10 TD.

Afbeeldingslocatie: https://rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/12/drzewkoZSRR.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Kepro op 30-12-2017 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmmm moet ik weer de IS gaan terugkopen en de T-10 om 2 lijnen te grinden...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landmeter
Breezers schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:08:
[...]

Zo zijn wij allemaal ook begonnen ;)

Tip: Pas vanaf tier 5 je crew trainen en modules kopen, alles lager dan tier 5 snel doorlopen, verkopen en oude crew uit je barakken gooien.
Dank je voor de tip!
Mijn naam in WoT is Locoheizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Landmeter schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 20:34:
Welkom! Ik weet niet met welke tanks je bent begonnen, maar m.i. kan zeker tier 4 even pittig zijn als nieuwkomer. Op tier 3 kom je maximaal tier 4 tanks tegen in de battle, maar op tier 4 ga je ook tier 6 tanks tegenkomen. Dat valt vies tegen, want je kunt tegen een tier 6 tank meestal niet zoveel in je tier 4. Maar hou vol, want het wordt beter en leuker! Zeker op tier 5 zitten veel leuke tanks. :)

Ben zelf begonnen met de Franse LT-lijn. Volgens mij is de AMX 38 de slechtste tank die ik ooit gespeeld heb. En de AMX 40 is dan maar 2 beter, maar wel een tier hoger. :(

T20 grind is ook klaar, wat een heerlijke tank is dat zeg. Lekker mobiel, goede gun, lekkere gun depression, precies wat ik lekker vind spelen. :) Nu verder met de Pershing. Voorlopig nog wel even met dezelfde gun, dus zal wat meer skill moeten laden ben ik bang. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Het aantal compleet kansloze weekend warriors dat er nu gemiddeld per team aanwezig is neemt echt steeds meer toe. Zelfs in 5 x weekeinden heb ik het nog niet zo erg meegemaakt. Als je een team hebt waar er meer dan 5 spelers inzitten die weten waar de W knop en de linkermuis button zit is mag je in je handen knijpen. Helaas is het 3/4 zo erg dat je al binnen 20 seconden weet hoe het potje gaat aflopen (kansloos dus)

edit: zojuist potje gehad met 5 (!) spelers in mijn team die AFK waren..... gaat lekker 7(8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Breezers op 31-12-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 00:12
ZO, eindelijk alle kerst-versiering op level 5. heb dus alle extra;s (incl die vrouwtjes) binnen en heb Atmosphere level 10., maar wat nu te doen? het hele plakboek vol zien te krijgen? of alle versiering naar 'traditional" of iets anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Breezers schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:48:
Het aantal compleet kansloze weekend warriors dat er nu gemiddeld per team aanwezig is neemt echt steeds meer toe. Zelfs in 5 x weekeinden heb ik het nog niet zo erg meegemaakt. Als je een team hebt waar er meer dan 5 spelers inzitten die weten waar de W knop en de linkermuis button zit is mag je in je handen knijpen. Helaas is het 3/4 zo erg dat je al binnen 20 seconden weet hoe het potje gaat aflopen (kansloos dus)

edit: zojuist potje gehad met 5 (!) spelers in mijn team die AFK waren..... gaat lekker 7(8)7
Achja.. van de laatste 15 of 16 battles heb ik er welgeteld 2 gewonnen. Vandaag 11 battles, 2 victories. Heerlijk hoe slecht die teams zijn... Battles binnen 3 minuten voorbij op tier 10! Binnen de eerste minuut al 1-6 achter staan etc. te triest voor woorden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Breezers schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:48:

Gisteren had ik een team op derpenberg dat binnen een minuut 4 spelers minder had door teamkilling. Er was nog geen tegenstander gespot... Wonderbaarlijk genoeg was de tegenpartij zó slecht dat we uiteindelijk nog redelijk makkelijk wonnen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
wsLy schreef op zondag 31 december 2017 @ 13:55:
[...]

Achja.. van de laatste 15 of 16 battles heb ik er welgeteld 2 gewonnen. Vandaag 11 battles, 2 victories. Heerlijk hoe slecht die teams zijn... Battles binnen 3 minuten voorbij op tier 10! Binnen de eerste minuut al 1-6 achter staan etc. te triest voor woorden.
Het is inderdaad onvoorstelbaar hoe snel bijna 30 % van je team in de eerste 40-70 seconden al dood is. Soms ben ik nog niet eens op een positie aangekomen en is een kwart of een derde van mijn team al weg zonder reden. Zojuist potje met 3 arty per team en we hadden echt het voordeel van de mapkant met 3 light tanks, wat gebeurt er ? 1e light rijdt in 5 seconden een ravijn in, de 2 andere lights schieten elkaar kapot en de topt tier heavy tanks gaan yolo een bottleneck in rijden om door enemy arty in 120 seconden aan puin geschoten te worden. Potje was inderdaad binnen 3 minuten met 1- 15 over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gaius schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:39:
[...]
Ben zelf begonnen met de Franse LT-lijn. Volgens mij is de AMX 38 de slechtste tank die ik ooit gespeeld heb. En de AMX 40 is dan maar 2 beter, maar wel een tier hoger. :(
Lol, AMX 38 geaced. AMX 40 gekocht. Waarom mag ik die niet geel verven? Het "paints"-tabje ontbreekt. Zo kan ik er toch geen echte badeend van maken? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landmeter
Gaius schreef op zondag 31 december 2017 @ 08:39:
[...]

Welkom! Ik weet niet met welke tanks je bent begonnen, maar m.i. kan zeker tier 4 even pittig zijn als nieuwkomer. Op tier 3 kom je maximaal tier 4 tanks tegen in de battle, maar op tier 4 ga je ook tier 6 tanks tegenkomen. Dat valt vies tegen, want je kunt tegen een tier 6 tank meestal niet zoveel in je tier 4. Maar hou vol, want het wordt beter en leuker! Zeker op tier 5 zitten veel leuke tanks. :)

T20 grind is ook klaar, wat een heerlijke tank is dat zeg. Lekker mobiel, goede gun, lekkere gun depression, precies wat ik lekker vind spelen. :) Nu verder met de Pershing. Voorlopig nog wel even met dezelfde gun, dus zal wat meer skill moeten laden ben ik bang. :+
Ik ben met de Russische tanks bezig.
Hoe kan ik bij de. GoT clan komen, of ben ik hier nog niet ver genoeg voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Landmeter schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:03:
[...]

GoT is : in bezit van tier 10 Clanwars-waardige tank en op weg naar een 2e en in bezit van Strongholds tier 8 tank.

Overall 50% en 1.250 WN8 / 1K battles: 51% en 1.500 WN8.
Interesse in Strongholds / Clanwars en trainingen tonen.
Passen in teamplay.
TeamSpeak 3 is een vereiste.
Leeftijd 16+ (bijzondere gevallen zijn bespreekbaar). hoger

maar GoT2 vanaf tier 6

http://eu.wargaming.net/clans/wot/500002149/

Recruitmenteisen GOT2:
Tier 6+ Tank
WN8 (1000 battles) van 650+
Interesse in stronghold/platoons
TeamSpeak3 is een vereiste

http://gatheringoftanks.nl/

[ Voor 24% gewijzigd door Breezers op 31-12-2017 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:55

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Landmeter schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:03:
[...]

Als je een keer wil platoonen (altijd gezellig, tenslotte) ben ik wel beschikbaar. Ingame naam: garathane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
zoeken jullie nog merchenaries bij Got?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Ik had graag eens platoon E25 of Type 5 gedaan dat zou de max zijn :) }) :Y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nvidia666
Nieuwjaar dus even een dubbelpost ;)

Gelukkig Nieuwjaar !

Veel plezier in 2018 met WOT !

Edit : blijkbaar de enige die geen leven heeft ;)

[ Voor 21% gewijzigd door nvidia666 op 01-01-2018 03:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Heeft iemand tips hoe je goed met een UDES moet omgaan? Ik bak er niks van. Ik heb een goede crew. maar of ik sta of te ver weg - lees snipe plek- en kan niks zien/raken. Of ik wordt gespot en met 1 of 2 schoten gekilled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Wat ik meestal zie:
- camp bush op redline
- team verliest
- doe dmg op pushende tanks
- get killed
- repeat next game.
Dus volgens mij doe je het prima :+

Maar goed, er is allicht een tactiek die wel werkt. Ik ben ook benieuwd gezien ik (heel) langzaam hiernaartoe grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gaius schreef op zondag 31 december 2017 @ 14:25:
[...]
Lol, AMX 38 geaced. AMX 40 gekocht. Waarom mag ik die niet geel verven? Het "paints"-tabje ontbreekt. Zo kan ik er toch geen echte badeend van maken? :-(
En de AMX 40-grind afgerond en geaced. Ik vond het meevallen. Veel verhalen over hoe het één van de slechtste tanks in het spel is, terwijl je gewoon een nette topsnelheid van 50km/u hebt op tier 4 in vrije val van een klif dan. Maar serieus, ik vond het meevallen. Maar goed, ik had een soortgelijke ervaring met de DW2. Volgens veel mensen een waardeloos ding, terwijl ik er best lol in heb gehad. :)

Nu verder met een echte light tank, de AMX ELC. Ik twijfel alleen over welke gun (ga ze beide wel proberen) en welke equipment. Met 360m base viewrange vraag ik me af of optics een goede optie zijn. Misschien is een camonet met binocs en wat meer als passive scout spelen dan een betere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De DW2 heeft een goede gun. De AMX40 heeft alleen zijn looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Tot wanneer is het mogelijk om de 4 vrijgespeelde dames te recruiten? heb ze vrijgespeeld maar heb nog niet echt een tank of plan wat er mee te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:31:
De DW2 heeft een goede gun. De AMX40 heeft alleen zijn looks.
Nou, heb wel een hoop gebounced in de AMX 40. Voor een trage LT in de frontlinies bleef ik meestal best lang in leven. Maar de mobiliteit en gun zijn gewoon waardeloos inderdaad. Bizar dat de AMX 40 geen pref mm heeft, zoals de DW2. In tier 6 heb je gewoon niets te zoeken. Top tier kun je een hoop lol hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Vedrano schreef op maandag 1 januari 2018 @ 16:50:
Tot wanneer is het mogelijk om de 4 vrijgespeelde dames te recruiten? heb ze vrijgespeeld maar heb nog niet echt een tank of plan wat er mee te doen :D
Important Note: Discounts can be used for absolutely any researchable vehicle of the specified tier (crates provide discounts for a specific tier each) and aren’t limited in time. Once you pick a tank you’ll be buying with it, it’s valid until you purchase it. Grab it right away or in a year—you’re still getting that sweet amount off the price. The time for picking a tank expires mid-March, though. So don’t put it off for too long! The same applies to your new Crew members: make sure to recruit them before mid-March 2018. We’ll share the exact date later, so stay tuned.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.