Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.662 views
Ik ben gisteren begonnen aan Unravel 2. Het is volgens mij meer fastpaced dan de vorige game, maar het ziet er nog steeds echt zo ontzettend goed en sfeervol uit. Er zitten nu ook timetrials in, maar die zijn wel was lastig denk ik als je solo speelt. Wordt dus een nieuwe uitdaging. :P

Komen de Forza Horizon 3 DLC's regelmatig in de aanbieding? Ik zag dat ze nu nog 19.95 kosten per DLC of 35 voor beiden, dat vind ik nog wat te duur.

Nu een beetje aan de sideline inside xbox kijken :). Gears 5 klinkt tot nu toe erg goed! Ze gaan volgens mij weer voor een wat 'kleiner' verhaal.

Verder prima combinatie tussen de persconferentie en Inside Xbox. De persconferentie waarin (multiplatform) games ;) centraal stond en dan insidexbox waarin kort de developers aan het woord komen. Vind het een geslaagde E3 voor MS.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Waarom moet het E3 topic elk jaar zo een shitfest worden :r :r

Anyway, was er op xbox sinder deel nog nieuws over een nieuwe elite controller? Elke yt filmpje wat ik aanklik moet ik eerst inloggen :r

E3 2018 conlusie voor mij.

Gears 5 \o/ oOo
Division 2 hmzz kee, komt er wel ook als is het meer van hetzelfde
Anthem. - still on the fence.

Paar toffe single player games die uiteindelijk wel ga halen, maar gezien mijn focus toch echt op multi en coop ligt is dat meer een bijzaak voor mij. Wel veel goede titels die eindelijk naar x1 komen.

Enige jammere is dat het altijd even duurt voor die shit uitkomt :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 07:34:
Ik ben gisteren begonnen aan Unravel 2. Het is volgens mij meer fastpaced dan de vorige game, maar het ziet er nog steeds echt zo ontzettend goed en sfeervol uit. Er zitten nu ook timetrials in, maar die zijn wel was lastig denk ik als je solo speelt. Wordt dus een nieuwe uitdaging. :P

Komen de Forza Horizon 3 DLC's regelmatig in de aanbieding? Ik zag dat ze nu nog 19.95 kosten per DLC of 35 voor beiden, dat vind ik nog wat te duur.

Nu een beetje aan de sideline inside xbox kijken :). Gears 5 klinkt tot nu toe erg goed! Ze gaan volgens mij weer voor een wat 'kleiner' verhaal.

Verder prima combinatie tussen de persconferentie en Inside Xbox. De persconferentie waarin (multiplatform) games ;) centraal stond en dan insidexbox waarin kort de developers aan het woord komen. Vind het een geslaagde E3 voor MS.
hot wheels:

https://www.cdkeys.com/xb...ot-wheels-dlc-xbox-one-pc
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 07:49:
[...]

Ik ben het nu aan het volgen. Dus mocht ik echt nieuwe zaken tegenkomen op inside xbox laat ik het even weten :)
die was toch om 00:00, ik zat tenminste life mee te kijken :P

[ Voor 12% gewijzigd door quorumz op 12-06-2018 07:50 ]

Bokkie schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 07:48:
Waarom moet het E3 topic elk jaar zo een shitfest worden :r :r

Anyway, was er op xbox sinder deel nog nieuws over een nieuwe elite controller? Elke yt filmpje wat ik aanklik moet ik eerst inloggen :r

E3 2018 conlusie voor mij.

Gears 5 \o/ oOo
Division 2 hmzz kee, komt er wel ook als is het meer van hetzelfde
Anthem. - still on the fence.

Paar toffe single player games die uiteindelijk wel ga halen, maar gezien mijn focus toch echt op multi en coop ligt is dat meer een bijzaak voor mij. Wel veel goede titels die eindelijk naar x1 komen.

Enige jammere is dat het altijd even duurt voor die shit uitkomt :+
Ik ben het nu een herhaling aan het kijken @quorumz ;) dus mocht ik echt nieuwe zaken tegenkomen op inside xbox laat ik het even weten :)

quorumz schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:17:
[...]

misschien bij Inside Xbox (geloof 00:00 vanavond?)
Heb helaas niks gezien / gehoord tot nu toe

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:19

Meneer iCy

swarma

KH is denk ik wel wat voor mijn vriendin :-)

FH4 krijg ik wel via gamepass :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Voor de mensen die (net als ik) veel plezier beleefden aan Quantum Break, de spirituele opvolger heet Control: nieuws: Remedy komt in 2019 met nieuwe game Control

De overeenkomst in grafische effecten is wel duidelijk ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

quorumz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:03:
Nice: Kingdom Hearts 3 te pre-orderen (gewoon ook weer 30 euro goedkoper)
https://xbox-store-checke...EARTS-Bundle/bx8l9g20fc77

Forza Horizon 4 ook, maar die regel ik wel met MS :*)
https://xbox-store-checke...ch?search=forza+horizon+4
30 euro goedkoper? ik kom met die turkse nog op 45 euro uit

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 11 juni 2018 @ 20:48:
[...]

Horizon 4 krijgt een 60fps mode. Waarschijnlijk zal het dan geen 4K zijn.
Anders hadden ze wel benadrukt dat het in 4K 60fps zou zijn. Nu benoemden ze enkel, het is in 60fps te spelen.

4K 30fps
sub-4K 60fps
Tijdens de persconferentie stond er 4k60 mode dacht ik.

Hij zegt “Xbox One X 60 fps mode”. Bij 4K 60 had hij dat er ongetwijfeld bijgezegd dus zal het wel 4k30/1080p60 zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 12-06-2018 12:41 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Donstil schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:28:
[...]

Tijdens de persconferentie stond er 4k60 mode dacht ik.

Hij zegt “Xbox One X 60 fps mode”. Bij 4K 60 had hij dat er ongetwijfeld bijgezegd dus zal het wel 4k30/1080p60 zijn.
Nouja weet ik niet, Forza Motorsport 7 doet ook 4k60 op de One X..

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:32

v8power67

Psn: Mausosaurus

Op resetera zeggen ze dat het een 1080p/60 modus word. En 4k/30.
Zag geen bron maar kan zijn dat een van de devs het heeft gezegd die op het forum zit.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• v8power67

v8power67

Romius schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:51:
[...]

Nouja weet ik niet, Forza Motorsport 7 doet ook 4k60 op de One X..
Jup circuit racer is veel makkelijker dan open wereld. Daar krijgt de cpu van de one x het zo zwaar op zn donder dat dit niet lukt icm 4k graphics en 60fps.
Zelfde geld voor bv gears of war 4 geloof ik. Ook 1080p/60 en 4k/30 in campaign.
De cpu is gewoon niet genoeg om het op 4k te trekken icm veel actie op scherm.
Next gen met hopelijk ryzen cpu zou 4k/60 mogelijk worden.

Wel jammer dat Forza Horizon 4 dan weer geen grote map krijgt:

Ralph Fulton says that it will be approximately the same size as the Forza Horizon 3 map.

-O-

Astroneer, die game die in de Early Access zit momenteel, komt trouwens in december uit met versie 1.0.

Van de Xbox stream van vannacht was het overigens duidelijk geworden dat ze meer dingen gaan toevoegen om te gaan doen en ontdekken, waaronder de reden dat jij en je medeastronauten daarheen zijn gegaan. Dus ben benieuwd!

En deze was ook aangekondigd:

Wat dus een soort van Battle Royale is, maar meer als Escape from Tarkov (wat dus een exit biedt om je loot mee te nemen). 12 man in de map verder, dus we gaan zien wat dat wordt.

[ Voor 67% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2018 13:53 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:50:

Ralph Fulton says that it will be approximately the same size as the Forza Horizon 3 map.

-O-

Astroneer, die game die in de Early Access zit momenteel, komt trouwens in december uit met versie 1.0.

[video]
Van de Xbox stream van vannacht was het overigens duidelijk geworden dat ze meer dingen gaan toevoegen om te gaan doen en ontdekken, waaronder de reden dat jij en je medeastronauten daarheen zijn gegaan. Dus ben benieuwd!

[video]
Wat dus een soort van Battle Royale is, maar meer als Escape from Tarkov (wat dus een exit biedt om je loot mee te nemen). 12 man in de map verder, dus we gaan zien wat dat wordt.
Vreesde ik al, word dan toch the crew 2 voor mij. En misschien mn 14 dagen gamepass trial gebruimen voor horizon 4.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Groot zat als ie vergelijkbaar is met FH3. Helemaal met die seizoenswisselingen wat zorgt voor grote veranderingen op de map. Gebieden die zomers niet begaanbaar zijn kan je in de winter gewoon bijkomen en vica verca.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Zo klein is die map toch niet?
Volgens schattingen is de FH3 map ongeveer 195 km2 groot.
Dit is ietsje kleiner dan bijv de map van GTAV.

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-11 10:20
Ligt het aan mij of wordt er geen nieuwe Elite controller aangekondigd? Hoopte stiekem op een v2'tje naast de nieuw aangekondigde modulaire controller.

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:18:
[...]

Lang leve de multiplatform games!
Ja en je punt is ?

-O-

[video]

[video]
Ik vond die chick die bij Inside Xbox er bij zat leuker om naar te kijken dan het spel (Vigor) :P :9
kevlar01 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:17:
[...]

Zo klein is die map toch niet?
Volgens schattingen is de FH3 map ongeveer 195 km2 groot.
Dit is ietsje kleiner dan bijv de map van GTAV.
Ik was er anders vrij snel klaar mee. GTA heeft natuurlijk meer detail in de map zelf en je gaat daar ook te voet. Bij Forza blaas je met 200kmh over menig weg en ga je dan ook snel over dezelfde wegen heen. Zo groot als The Crew had van mij niet gehoeven, maar 2x zo groot had me meer vermaakt. Nu ben ik er waarschijnlijk wel weer snel klaar mee. Week of 2 spelen en de herhaling begint toe te slaan. Dan haak ik al snel af. Volgens mij heb ik een uur of 15 nodig gehad om op elke weg te rijden in de game. (waarvan dus de laatste 2 uur alleen het opzoeken van de puntjes was die ik nog miste). Bij The Crew heb ik na een maand spelen nog grote stukken gehad waar ik niet ben geweest.

Maar goed, ik heb sowieso aan herhaling een broertje dood. Grinden zie je mij dan ook niet doen en achievements kunnen me gestolen worden.

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2018 14:52 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:50:
[...]

Ik was er anders vrij snel klaar mee. GTA heeft natuurlijk meer detail in de map zelf en je gaat daar ook te voet. Bij Forza blaas je met 200kmh over menig weg en ga je dan ook snel over dezelfde wegen heen. Zo groot als The Crew had van mij niet gehoeven, maar 2x zo groot had me meer vermaakt. Nu ben ik er waarschijnlijk wel weer snel klaar mee. Week of 2 spelen en de herhaling begint toe te slaan. Dan haak ik al snel af.
Daarom the crew 2 geeft mij weer test drive unlimited gevoel. En dat was op de x360 gewoon genieten destijds.
Lekkere grote map met veel diversiteit.
Horizon 3 was echt te klein, was er oom snel op uitgekeken. Zonde want veel autos enz maar kreeg heel snel een herhaling gevoel.

Wat is het toch geweldig om te lezen, het E3 topic bedoel ik dan.... Mensen die vol overtuigt zijn van het feit dat een Xbox nutteloos is, maar zich er wel zo enorm druk over maken.

Ik bedoel, wat maakt het een overtuigt niet Xbox-er nou uit wat Microsoft doet? Je hebt er niets aan, je zal er nooit iets aan hebben, waarom je er dan toch zo belachelijk druk over maken?

MS liet in mijn ogen een prima persconferentie zien, veel game, verstandige aankondigingen (meer eigen studio's) etc.

Heerlijk hoe sommigen het licht in de ogen van anderen niet gunnen....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Bullet NL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:11:
Wat is het toch geweldig om te lezen, het E3 topic bedoel ik dan.... Mensen die vol overtuigt zijn van het feit dat een Xbox nutteloos is, maar zich er wel zo enorm druk over maken.

Ik bedoel, wat maakt het een overtuigt niet Xbox-er nou uit wat Microsoft doet? Je hebt er niets aan, je zal er nooit iets aan hebben, waarom je er dan toch zo belachelijk druk over maken?

MS liet in mijn ogen een prima persconferentie zien, veel game, verstandige aankondigingen (meer eigen studio's) etc.

Heerlijk hoe sommigen het licht in de ogen van anderen niet gunnen....
Niemand roept dat het nutteloos is, maar sinds ze alles op de PC uitbrengen, heeft een Xbox voor mij of velen andere geen meerwaarde om erbij te hebben. Misschien moet je de gedachte gang eens begrijpen of je wilt het niet begrijpen.

Ik zie het nut niet meer om een Xbox te hebben naast een PC. Niemand maakt zich er druk om maar wel de mensen die het niet kunnen hebben dat men dat roept en dan ben jij de gene die zich er dus druk om maakt en nog een ander persoon.
Dat je blijkbaar vind dat er een gebrek aan exclusives is op de X1 en dan wordt er een game uit een serie aangekondigd die zeer goed ontvangen wordt (Forza Horizon 3 heeft een 91 metascore) en dan spreek je je voorkeur uit over een multiplatform game waarvan deeltje 1 een "magere" metacritic score heeft van 64%.

Om het dan maar constructief af te sluiten... Het punt wat ik wil maken punt is dat exclusives dus niet boeien als het niet je games zijn, in tegenstelling tot wat velen hier op dit forum prediken.

:>

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:59
Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:29:
[...]

Niemand roept dat het nutteloos is, maar sinds ze alles op de PC uitbrengen, heeft een Xbox voor mij of velen andere geen meerwaarde om erbij te hebben. Misschien moet je de gedachte gang eens begrijpen of je wilt het niet begrijpen.

Ik zie het nut niet meer om een Xbox te hebben naast een PC. Niemand maakt zich er druk om maar wel de mensen die het niet kunnen hebben dat men dat roept en dan ben jij de gene die zich er dus druk om maakt en nog een ander persoon.
Misschien omdat Microsoft het niet boeit dat je de Xbox niet koopt, maar zolang je hun games speelt?
Of dat op de Xbox zelf is, op de PC en binnenkort dan via streamen!. De keuze is aan jouw!

• Recon24
Hortz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:32:
[...]

Misschien omdat Microsoft het niet boeit dat je de Xbox niet koopt, maar zolang je hun games speelt?
Of dat op de Xbox zelf is, op de PC en binnenkort dan via streamen!. De keuze is aan jouw!
Dan zorgt Microsoft er uiteindelijk zelf voor dat de Xbox verdwijnt. Tuurlijk boeit het ze wel...anders kan Microsoft net zo goed stoppen met het maken van fysieke apparaten, en zich puur service gericht gaan.

Onzin dus.

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:59
Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:34:
[...]

Dan zorgt Microsoft er uiteindelijk zelf voor dat de Xbox verdwijnt. Tuurlijk boeit het ze wel...anders kan Microsoft net zo goed stoppen met het maken van fysieke apparaten, en zich puur service gericht gaan.

Onzin dus.
Doe mij zo'n glazen bol eens!

Als jij hun games speelt, jij dus aan hun geld hebt betaald zijn ze er toch?
Jij koopt geen Xbox want je kan op PC. Dus nu hebben ze nog inkomsten tegenover niks?

Ik snap het niet meer |:(
De kracht is toch juist dat je via meerdere manieren de games kunt spelen. Een console an sich is niet het doel, dat is het spelen van games. En ik zit liever op de bank dan dat ik achter mijn PC zit om te gamen, maar andersom kan ook best. Toch alleen maar goed dat je deze keuzevrijheid hebt? Vind dit lastig als minpunt te aanschouwen eerlijk gezegd.

Dat de games je niet aanspreken kan best. Maar de vrijheid die je nu hebt is toch puur in belang van de klant?

• Recon24
Hortz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:37:
[...]

Doe mij zo'n glazen bol eens!

Als jij hun games speelt, jij dus aan hun geld hebt betaald zijn ze er toch?
Jij koopt geen Xbox want je kan op PC. Dus nu hebben ze nog inkomsten tegenover niks?

Ik snap het niet meer |:(
Hun console speelt meer dan alleen Microsoft games. Het is niet alsof de Xbox alleen games speelt die van Microsoft afkomen, dus in dat geval is het wel belangrijk voor ze dat ze ook in de console markt zijn. Boeit het ze niet, dan hebben ze ook geen bestaansrecht op de console markt want als gaat om "koop onze games waar je wilt" dan kan je net zo goed een service provider zijn dan daadwerkelijk iets fysieks op de markt hebben.

Daar gaat het om namelijk en het boeit ze wel degelijk natuurlijk. Die inkomsten aan hun eigen games halen ze namelijk nooit zonder een console en dat heeft ook niet eens te maken met de aantal beschikbare exclusives (in dit geval Xbox/PC).

Dus het is gewoon onzin om te zeggen dat voor het Microsoft niet boeit. Op langer termijn zijn de inkomsten groter op de xbox dan pc. Door te roepen dat het niet boeit geef je nogal een verkeerde signaal af nietwaar?
Is het E3 topic niet bedoeld voor discussies over de E3? Niet dat ik kritiek op de Xbox weg wil stemmen, maar ik ben buitengewoon ongeïnteresseerd in de reden dat iemand geen Xbox heeft in het Xbox topic. Ik post ook niet in het Whirlpool topic dat ik Whirlpool niet OK vind (behalve hun deurtjes) en Samsung prefereer. Dat zou namelijk nogal onzinnig zijn.
Het gaat om het feit dat het nogal onzin is dat het voor Microsoft niet zou boeien waar je je het koopt. Dat is puur marketing, maar uiteindelijk willen ze dat de Xbox divisie gewoon blijft staan waardoor het wel degelijk boeit dat de Xbox verkoopt. Een dergelijke investering in een fysiek apparaat heeft anders ook geen zin in de toekomst.

[ Voor 31% gewijzigd door Recon24 op 12-06-2018 15:55 ]

Verwijderd

Is het E3 topic niet bedoeld voor discussies over de E3? Niet dat ik kritiek op de Xbox weg wil stemmen, maar ik ben buitengewoon ongeïnteresseerd in de reden dat iemand geen Xbox heeft in het Xbox topic. Ik post ook niet in het Whirlpool topic dat ik Whirlpool niet OK vind (behalve hun deurtjes) en Samsung prefereer. Dat zou namelijk nogal onzinnig zijn.
Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:29:
[...]

Je schrijft gewoon niet waar en deels onzin, er zijn veel mensen, waar onder een hele grote groep gamers uit dit topic die helemaal geen zin hebben aan PC games., moeilijk en lastig gedoe met een game-pc die veelal niet in de woonkamer kan (bijvoorbeeld door het hebben van een gezin)

De aanname die jij maakt (het "geen meerwaarde" hebben) kan je net zo goed andersom uitleggen. Microsoft geeft je tenminste een keuze. Wanneer je een game uit de MS stal komt kan je zelf kiezen als je hem op de console met de beste prestaties wil spelen (de Xbox One X dus) of op een beest van een PC. In beide gevallen bieden ze je het beste van twee werelden.

Jij bent veel te veel met jezelf bezig, met je meerwaarde bedoel ik dan, dat geld misschien voor jou, maar voor hele bevolkingsgroepen ligt dit gewoon heel anders.
Prima, jij ziet het nut er niet van in, dat mag je... Be my gust, maar aan de andere kant voel jij wel steeds de noodzaak om (vooral ongevraagd) los te gaan op alles wat met MS te maken heeft. Dan vraag ik me toch af waar die wrok vandaan komt. Wat heeft Microsoft jou ooit aangedaan? Ik heb hier boven al aangegeven waarom een game PC geen optie voor mij is. 20 jaar geleden, toen ik nog een 20-tiger was, jah… Dat was anders, maar nu ik een gezin heb, 2 Xbox heb staan die gekoppeld zijn zodat mijn zoon mee kan liften op door mij gekochte games. Dat is een voordeel voor mij, maar goed... Ik hoef de Xbox niet aan jou te verkopen.... Daar zorgen de Sony Exclusives wel voor

Exclusives?? Een van de beste marketingkreten uit de hedendaagse consolewereld.... Wat heb je aan exclusieve games als deze je smaak niet is? MS brengt ook exclusieve games uit, maar ze zijn niet mijn smaak! Wat boeit hij mij nou wat de concurrentie doet qua exclusieve games wanneer er als multiplat genoeg alternatieven voor zijn?

Het woord Exclusieve is de console wereld is helemaal uit zijn verband getrokken, het is namelijk geen garantie dat het voor iedereen een aansprekende titel is.

Echt, ik ben enorm blij voor je dat jij gelukkig bent met je PS4 (pro), ik zal je niet veroordelen. Van mij part trek jij een PS4 pyjama aan voor dat je naar bed gaat. Ik herhaal, ik veroordeel je niet. Maar zeg nou zelf, het is toch opmerkelijk dat jij met je PS4 liefde je keuze in een Xbox topic komt verdedigen? Van mij mag je overigens, ik weet namelijk dat diverse mensen zeer geamuseerd je berichten lezen.

• Recon24
Je schrijft gewoon niet waar en deels onzin, er zijn veel mensen, waar onder een hele grote groep gamers uit dit topic die helemaal geen zin hebben aan PC games., moeilijk en lastig gedoe met een game-pc die veelal niet in de woonkamer kan (bijvoorbeeld door het hebben van een gezin)

De aanname die jij maakt (het "geen meerwaarde" hebben) kan je net zo goed andersom uitleggen. Microsoft geeft je tenminste een keuze. Wanneer je een game uit de MS stal komt kan je zelf kiezen als je hem op de console met de beste prestaties wil spelen (de Xbox One X dus) of op een beest van een PC. In beide gevallen bieden ze je het beste van twee werelden.

Jij bent veel te veel met jezelf bezig met je meerwaarde, dat geld misschien voor jou, maar voor hele bevolkingsgroepen ligt dit gewoon anders.
quote:
Het was mijn eigen mening en van anderen in die E3 topic, want daarop reageer je namelijk. Dan vraag ik me af waarom je niet daar je ongenoegen post maar helemaal hier doet (alsof niemand het zou lezen)?
mod-edit: Omdat deze discussie daar inderdaad off-topic was

Die hele groep gamers in dit topic hebben een Xbox...whats new? maar diezelfde mensen hebben vast ook een pc. En die hele groep hier is niet de rest van de wereld en voor heel veel anderen hoeft een xbox geen meerwaarde te zijn als je in bezit bent van een goede pc en een andere console. Microsoft heeft het zelf makkelijk gemaakt voor veel pc gamers op deze manier en dat is ook verder positief.
Prima, jij ziet het nut er niet van in, dat mag je... Be my gust, maar aan de andere kant voel jij wel steeds de noodzaak om (vooral ongevraagd) los te gaan op alles wat met MS te maken heeft. Dan vraag ik me toch af waar die wrok vandaan komt. Wat heeft Microsoft jou ooit aangedaan? Ik heb hier boven al aangegeven waarom een game PC geen optie voor mij is. 20 jaar geleden, toen ik nog een 20-tiger was, jah… Dat was anders, maar nu ik een gezin heb, 2 Xbox heb staan die gekoppeld zijn zodat mijn zoon mee kan liften op door mij gekochte games... Ja dat is een voordeel voor mij.

Exclusives?? Een van de beste marketingkreten uit de hedendaagse consolewereld.... Wat heb je aan exclusieve games als deze je smaak niet is? MS brengt ook exclusieve games uit, maar ze zijn niet mijn smaak! Wat boeit hij mij nou wat de concurrentie doet qua exclusieve games wanneer er als multiplat genoeg alternatieven voor zijn?

Het woord Exclusieve is de console wereld is helemaal uit zijn verband getrokken, het is namelijk geen garantie dat het voor iedereen een aansprekende titel is.

Echt, ik ben enorm blij voor je dat jij gelukkig bent met je PS4 (pro), ik zal je niet veroordelen. Van mij part trek jij een PS4 pyjama aan voor dat je naar bed gaat. Ik herhaal, ik veroordeel je niet.

Maar zeg nou zelf, het is toch opmerkelijk dat jij met je PS4 liefde je keuze in een Xbox topic komt verdedigen? Van mij mag je overigens, ik weet namelijk dat diverse mensen zeer geamuseerd je berichten lezen.
Prima, maar had dit in de E3 topic gepost want je klaagt over een reactie/reacties in een totaal andere topic.

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 16:13 ]

Verwijderd

Microsoft is veel meer dan alleen de Xbox.

Ik ben Microsoft fan: De games, de Xbox One X die ik momenteel heb en natuurlijk mijn Windows 10 gaming laptop.
Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:01:
[...]

Het was mijn eigen mening en van anderen in die E3 topic, want daarop reageer je namelijk. Dan vraag ik me af waarom je niet daar je ongenoegen post maar helemaal hier doet (alsof niemand het zou lezen)?

Die hele groep gamers in dit topic hebben een Xbox...whats new? maar diezelfde mensen hebben vast ook een pc. En die hele groep hier is niet de rest van de wereld en voor heel veel anderen hoeft een xbox geen meerwaarde te zijn als je in bezit bent van een goede pc en een andere console. Microsoft heeft het zelf makkelijk gemaakt voor veel pc gamers op deze manier en dat is ook verder positief.

[...]

Prima, maar had dit in de E3 topic gepost want je klaagt over een reactie/reacties in een totaal andere topic.
Volgens mij overschat je het aantal mensen die zowel een console als een game pc heeft staan behoorlijk. :)

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:04:
[...]

Volgens mij overschat je het aantal mensen die zowel een console als een game pc heeft staan behoorlijk. :)
Dat is een understatement ;-)
Bedoel, het is van MS top dat ze het aanbieden.... Maar een Game PC is toch totaal niet te vergelijken met een Xbox? Zo'n game pc past niet eens in mijn TV meubel, los van het feit dat mevrouw Bullet zo'n ding niet in de woonkamer wil hebben.

Een laptopje in de woonkamer, dat gaat nog...… Maar verder ;-) Nu heb ik wel een zolder waar een game pc zou kunnen staan, maar dan zit ik daar 's avonds te gamen..... Kan ik beter in mijn woonkamer gaan zitten, lekker zitten/hangen/liggen op de bank, biertje er bij..... Veel makkelijker, met allemaal leuke Xbox vriendjes natuurlijk.

Nee, een game pc, ik heb er helemaal niets mee. Zal de leeftijd inmiddels wel zijn....

[ Voor 60% gewijzigd door Bullet NL op 12-06-2018 16:10 ]

• Recon24
En wat heeft dat te maken met het feit dat het voor velen alleen maar makkelijk gemaakt is door MS nu dat je niet direct meer een Xbox hoeft te kopen voor de games die ze eventueel uitbrengen? Ze hebben het juist voor veel ook makkelijk gemaakt door de games die ze uitbrengen en eventueel interessant zijn op de pc te kunnen spelen.

Dus daar komt het vandaan dat voor mij en anderen een xbox erbij als console niet meer relevant is. Als ik straks Halo wil spelen dan kan ik dat op de PC doen. Daar had ik overigens geen Xbox voor gekocht, maar het maakt het voor mij wel makkelijker nu om een aanschaf van een xbox game te overwegen. Een hele discussie om niks hier eigenlijk, omdat jullie zelf al aangeven van "nu geeft Microsoft je de keuze"....dat is precies wat ik zeg...en waardoor ik geen fysiek apparaat nodig heb van hun om iets van Microsoft te kunnen spelen.
Recon24 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:09:
En wat heeft dat te maken met het feit dat het voor velen alleen maar makkelijk gemaakt is door MS nu dat je niet direct meer een Xbox hoeft te kopen voor de games die ze eventueel uitbrengen? Ze hebben het juist voor veel ook makkelijk gemaakt door de games die ze uitbrengen en eventueel interessant zijn op de pc te kunnen spelen.

Dus daar komt het vandaan dat voor mij en anderen een xbox erbij als console niet meer relevant is. Als ik straks Halo wil spelen dan kan ik dat op de PC doen. Daar had ik overigens geen Xbox voor gekocht, maar het maakt het voor mij wel makkelijker nu om een aanschaf van een xbox game te overwegen. Een hele discussie om niks hier eigenlijk, omdat jullie zelf al aangeven van "nu geeft Microsoft je de keuze"....dat is precies wat ik zeg...en waardoor ik geen fysiek apparaat nodig heb van hun om iets van Microsoft te kunnen spelen.
Eigenlijk denk is dat MS heel blij is dat jij geen Xbox hebt, bij een tweede Phusebox is namelijk niemand gebaad ;-)

Geintje @Phusebox :> :> , moet kunnen toch?
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:02:
Microsoft is veel meer dan alleen de Xbox.

Ik ben Microsoft fan: De games, de Xbox One X die ik momenteel heb en natuurlijk mijn Windows 10 gaming laptop.
Wij zijn ook blij met jou :> , en dat zeg ik als XBoxende niet Microsoft-er :+
Bijna elk bericht van jou laat een O+ bij me optekenen.

Leef en laat leven ;-)

@Verwijderd naar welk Xbox titel kijk jij uit?

[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 12-06-2018 16:17 ]

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:30:
[...]

Dat je blijkbaar vind dat er een gebrek aan exclusives is op de X1 en dan wordt er een game uit een serie aangekondigd die zeer goed ontvangen wordt (Forza Horizon 3 heeft een 91 metascore) en dan spreek je je voorkeur uit over een multiplatform game waarvan deeltje 1 een "magere" metacritic score heeft van 64%.

Om het dan maar constructief af te sluiten... Het punt wat ik wil maken punt is dat exclusives dus niet boeien als het niet je games zijn, in tegenstelling tot wat velen hier op dit forum prediken.

:>
Ik vind exclusieve games heel belangrijk idd.
Maar heb er ook genoeg van sony en ms die ik niet speel. En zoals vaker heb gezegd forza na deel 4 vind ik geen meta 91 games.
The crew 2 heb ik 26 uur heel goed mee vermaakt. Dat is al meer dan ik met fm7 heb gehad.
Kan er helaas niets aan doen dat ze een kant opgegaan zijn met de forza reeks die ik gewoon snel saai vind.
Mag ik toch vinden ;)
Maar neemt niet weg dat ik heel erg hou van exclusieve games. Meer van die van sony ja, dat ontken ik absoluut niet. Kan maar klikken toch ;)

• Romius
Ahh ja, de eeuwige discussie omtrent welk platform de holy grail is..altijd vermoeiend. Zoals gezegd, niet iedereen wil achter een pc zitten, ik heb die bombarie gelukkig al lang geleden de deur uit gedaan. Als ik wat met Windows wil doen, pak ik even een laptop. Voor gaming ga ik lekker achter een OLED scherm met Dolby Atmos geluid zitten, heerlijk op de bank..

• Recon24
Bullet NL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:12:
[...]

Eigenlijk denk is dat MS heel blij is dat jij geen Xbox hebt, bij een tweede Phusebox is namelijk niemand gebaad ;-)

Geintje @Phusebox, moet kunnen toch?
Dus je maakt je druk dat iemand geen fysiek apparaat koopt omdat hij het ergens anders kan spelen?

Is dat nou juist net niet de hele visie van Microsoft dat men het "overal" kan spelen?

Je mag best een Xbox voor mij deurr zetten hoor :P

[ Voor 9% gewijzigd door Recon24 op 12-06-2018 16:17 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:28
Modbreak:Laten we die platformdiscussie ook hier maar weer eindigen. Platformkeuze is voor iedereen persoonlijk, zo blijkt maar weer

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Recon24
Feedback op individuele moderaties mogen naar de betreffende mod toe, heb je algemene feedback, dan mag dat in Feedback op moderatie binnen Spielerij, niet hier.

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 12-06-2018 16:19 ]

v8power67 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:14:

The crew 2 heb ik 26 uur heel goed mee vermaakt.
Hoe hou je dat vol? Ik heb krap 1,5 uur in Crew 1 zitten :D

Forza series denk tegen de 1000 uur totaal, alleen blijft FIFA mijn ongeslagen meest gespeelde game, FIFA 18 alleen zit al over de 600 uur :P Zou FIFA ooit PS4 exclusive worden, no brainer om een PS4 te kopen (en een degelijke controller :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Romius
Om toch nog even inhoudelijk te reageren over MS, ze cijferen helemaal niks weg qua Xbox. Het gaat om de visie van MS, ze willen graag een alles in-1 ervaring. Wil je een pctje, prima. Wil je achter de tv zitten, prima, een Xbox. Mag je nergens zitten, prima, een streaming Surface achtig apparaatje voor op de wc :o

Op deze manier valt niemand buiten de boot, mooi toch?

Ze willen gewoon een grote groep aanspreken, en de gamers zal het een reet roesten wie er allemaal die games mogen spelen. Het kan mij persoonlijk gestolen worden ook, al zouden PS4 bezitters ook Forza mogen spelen, boeie. Dat er een hoop krampachtigheid over bestaat heb ik nooit begrepen.

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:28:
[...]

Hoe hou je dat vol? Ik heb krap 1,5 uur in Crew 1 zitten :D

Forza series denk tegen de 1000 uur totaal, alleen blijft FIFA mijn ongeslagen meest gespeelde game, FIFA 18 alleen zit al over de 600 uur :P Zou FIFA ooit PS4 exclusive worden, no brainer om een PS4 te kopen (en een degelijke controller :P).
Heb deel 1 amper gespeeld. Maar deel 2 met de pro assist settings klikte gewoon. En vond heel gaaf dat je zo kon switchen van auto naar boot Naar vliegtuig.
Plus customalisatie die in deze game zit( visueel) is echt iets waar een forza nog veel van kan leren.

v8power67 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:14:
[...]

Ik vind exclusieve games heel belangrijk idd.
Maar heb er ook genoeg van sony en ms die ik niet speel. En zoals vaker heb gezegd forza na deel 4 vind ik geen meta 91 games.
The crew 2 heb ik 26 uur heel goed mee vermaakt. Dat is al meer dan ik met fm7 heb gehad.
Kan er helaas niets aan doen dat ze een kant opgegaan zijn met de forza reeks die ik gewoon snel saai vind.
Mag ik toch vinden ;)
Maar neemt niet weg dat ik heel erg hou van exclusieve games. Meer van die van sony ja, dat ontken ik absoluut niet. Kan maar klikken toch ;)
Dat mag je vinden. Zeker! Sommige games kun je eenmaal leuker vinden dan andere games ook al scoren die lager. Kunnen we dan wel tegelijkertijd samen vaststellen dat exclusives an sich niet relevant zijn en uitspraken over de beste exclusives geen feiten zijn maar slechts persoonlijke interpretaties. :)

• v8power67

v8power67

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:31:
[...]

Dat mag je vinden. Zeker! Sommige games kun je eenmaal leuker vinden dan andere games ook al scoren die lager. Kunnen we dan wel tegelijkertijd samen vaststellen dat exclusives an sich niet relevant zijn en uitspraken over de beste exclusives geen feiten zijn maar slechts persoonlijke interpretaties. :)
If it makes you happy, I'm in! :Y

Ik vind Word of Tanks nog steeds geweldig!
Heerlijk spel, ik wordt er helemaal ontspannen van!

Overigens ook het duurste gratis spel wat ik ooit gespeeld heb....

• v8power67

v8power67

Bullet NL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:36:
Ik vind Word of Tanks nog steeds geweldig!
Heerlijk spel, ik wordt er helemaal ontspannen van!

Overigens ook het duurste gratis spel wat ik ooit gespeeld heb....
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/qxtxlL4sFFle/giphy.gif
_O-

Edit even eigen post gegeven.

[ Voor 136% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2018 16:50 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

Sagat

Is pappa x2!

deleted ivm modbreak, had hem nog niet gelezen op moment initiele post, excuus :>

========

Ga ik deze ruimte gebruiken om hierop te reageren:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:31:
[...]

Oneens!
Tuurlijk kun je iets roepen over beste exclusives. Daarom hebben we reviewers. Als Forza 7 hoge cijfers haalt en (weet even niet of het een exclusive is ergerns) Barbie's happy horse adventure 3-en. Dan ga ik er wel vanuit dat Forza feitelijk een betere game is.

Dat neemt verder niet weg dat een gemiddeld 4 jaar oud meisje toch meer lol met barbie gaat hebben schat ik zo in (disclaimer, geen gender bias, puur op basis van wat ik bij mijn dochter en haar vriendinnetjes zie of hoor, ben je een 4 jarig meisje en vind je forza wel leuker, all the power to you :D )

[ Voor 176% gewijzigd door Sagat op 12-06-2018 16:50 ]

10 second ninja DONE

Ben eens even in Session gedoken en toen ik mijn post voor dit topic klaar had, had ik al een halve topicstart. Dus maar even een eigen topic aangemaakt met alle info (en demo!) die ik kon vinden: \[XBOX/PC] Session - Skateboarding Simulation

Ik heb zo een dikke 1500 euro in dat stomme spel zitten.... Gewoon omdat het kan....
Loodboxen en/of paytowin games zijn heel slecht voor mij. :+

Ik heb zeker geen gat in mijn hand, maar vind leuk en aangenaam leven belangrijk.... :D

• v8power67

v8power67

Brad Sams: Microsoft's Next-Gen Console Will Arrive in 2020

https://www.resetera.com/...ill-arrive-in-2020.48524/
This past week, I was tipped off that the next generation Xbox was codenamed Scarlett and in an effort to track down if this information was accurate, I was able to view content that highlighted several unannounced Microsoft products that are coming in the next two years.

Microsoft is planning for the next Xbox console release to arrive in 2020. But what is more interesting, is that Microsoft describes ‘Scarlett’ as a family of devices; meaning we may see multiple pieces of hardware released that year.

That date may seem relatively close considering that the Xbox One X launched last year but Microsoft is aggressively moving ahead with hardware in the console space to shake up the industry. But what we don’t know is if this is a brand new set of devices or simply a more ‘powerful’ Xbox One that is again, fully backward compatible with all the content available today.

Considering how much effort Microsoft has put into backward compatibility, I would expect the Scarlett devices to support current gen games but offer more advanced features and align possibly with Microsoft’s upcoming game-streaming services.

As with any leak this far out, timing and plans can change but I was able to verify the information I viewed as being authentic and fully believe that the company is on-track to release the new console in two years."

• Romius
Bullet NL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:48:
[...]

Ik heb zo een dikke 1500 euro in dat stomme spel zitten.... Gewoon omdat het kan....
Loodboxen en/of paytowin games zijn heel slecht voor mij. :+

Ik heb zeker geen gat in mijn hand, maar vind leuk en aangenaam leven belangrijk.... :D
Holy snitballs, serieus? Als ik zoveel in game heb gespendeerd ga ik denk even ergens in een hoekje liggen huilen :+
Aan de andere kant, mijn kryptonite is audio, daar zijn ook heel wat euro’s in rook opgegaan :o

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:12:
[...]
@Verwijderd naar welk Xbox titel kijk jij uit?
Een nieuwe Gears of War bijvoorbeeld.

Veel plezier gehad aan de Gears serie vroeger op de X360.
Romius schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:04:
[...]

Holy snitballs, serieus? Als ik zoveel in game heb gespendeerd ga ik denk even ergens in een hoekje liggen huilen :+
Yep.... Ach jah…. geen moment spijt van hoor. Kan de euro's niet mee nemen als ik er niet meer ben ;)
Aan de andere kant, mijn kryptonite is audio, daar zijn ook heel wat euro’s in rook opgegaan :o
Kijk, op mijn hypotheek na heb ik geen schulden, nu is het versneld aflossen van mijn woning ook niet heel erg lucratief. Heb een looptijd van minder dan 15 jaar, we hebben niet direct de intentie om te verhuizen, woon prima aan open vaarwater.... Kan met een bootje zo de Waddenzee op (3x een sluis verder ;-))

Dus moet ik maar leuke dingen doen, het leven is soms al vervelend genoeg....

Zo lang mijn kinderen in mijn ogen niets te kort komen, mijn vrouw de stad Groningen elke week aan kleding leeg probeert te kopen... Ach... Dan kan ik toch lekker gamen?

v8power67 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:14:
[...]
Zelfde geld voor bv gears of war 4 geloof ik. Ook 1080p/60 en 4k/30 in campaign.
Dan wordt het toch hoog tijd om de Microsoft bijbel weer eens door te lezen !
Gears 4 Campaign 4K/30fps HDR
Gears 4 Multiplayer 4K/60fps HDR
Gears 5 Campaign en Multiplayer 4K/60fps HDR10
Heeft gewoon even tijd nodig voordat ze de X optimaal weten te benutten, aan de nieuwe titels te zien en hele rits enhanced patches beginnen ze het aardig onder de knie te krijgen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• v8power67

v8power67

justifire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 17:37:
[...]

Dan wordt het toch hoog tijd om de Microsoft bijbel weer eens door te lezen !
Gears 4 Campaign 4K/30fps HDR
Gears 4 Multiplayer 4K/60fps HDR
Gears 5 Campaign en Multiplayer 4K/60fps HDR10
Heeft gewoon even tijd nodig voordat ze de X optimaal weten te benutten, aan de nieuwe titels te zien en hele rits enhanced patches beginnen ze het aardig onder de knie te krijgen :)
Heb je sources ? Vind alleen 60fps en up to 4k.
Zegt niks over native 4k/60.
Kan dus ook verkeerd uitgelegd worden zoals in begin ook 4k/60 verwacht werd met horizon 4.
Waar nu de 60fps modus apart uitgelegd word buiten de 4k graphics om.

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-11 18:14
Zijn er hier mensen die Freesync gebruiken? Zo ja, is het verschil erg merkbaar?
En weten jullie of Freesync gaat werken via een HDMI 2.0 receiver (passthrough?) of zou ik die dan direct moeten aansluiten op de TV. Ik zit namelijk erg te twijfelen tussen een OLED (welke geen Freesync ondersteunt) of een QLED 2018 model.

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:48:
Overcooked 2 komt binnenkort (7 augustus) uit met ook online coop zo te zien!

[video]
Tweede gedeelte van je zin is goud! Overcooked is echt een topspel. Alleen ben ik niet zo vaak in de gelegenheid op de bank wat te spelen.
Wie is er zo lief om even een berekening te controleren in MAX3400 in "[Multi] Forza Horizon 4" ? O+

Iets zegt me dat ik aannames doe over Gamepass maar ik kan de aannames nergens echt staven hier op GoT of op de FAQ van Gamepass zelf.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:54:
Wie is er zo lief om even een berekening te controleren in MAX3400 in "[Multi] Forza Horizon 4" ? O+

Iets zegt me dat ik aannames doe over Gamepass maar ik kan de aannames nergens echt staven hier op GoT of op de FAQ van Gamepass zelf.
Je berekening is prima. Wel loopt er nu een actie op gamepass voor 30 piek op Amazon.

Gamepass wordt leuk als je een spel toch niet jaren gaat spelen. Of als je meerdere MS exclusives per jaar wil doen. Of als je de berg games die erin zitten wil.

Als je 1 of 2 spellen per jaar speelt, moet het wel heel toevallig zijn dat ze uit de koker van MS komen om een gamepass te rechtvaardigen.

Een xbox vraag in het xbox topic. Primeurtje vandaag.

Edit: nog een toevoeging. Als je alle dlc wil, zul je dat ook los moeten kopen. Dat zal vast niet in de gamepass versie zitten. Zou misschien wel wat schelen omdat je dan later voor een prikkie het spel zelf kan kopen. Hmm.

Stel: Gamepass 6 maanden =30
Alle DLC =40
Prijs FH4 na 6 maanden =40 (Incl korting, lijkt me duur maar goed populair spel enzo)

Nu ben je voor 110 klaar. Speel je dan nog 1 ander gamepass spel ben je aardig cheap uit. Maar goed, misschien is 40 euro voor alle dlc nog te cheap bedacht. Forza is wel echt een zuiger wat dlc betreft.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2018 19:03 ]

@exactor it dank voor de controle. Als ik naar mijn gedrag kijk: jaarlijks een Forza* Ultimate voor $99 en dan maar net of/wat ik eventueel nog tegenkom.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:01:
@exactor it dank voor de controle. Als ik naar mijn gedrag kijk: jaarlijks een Forza* Ultimate voor $99 en dan maar net of/wat ik eventueel nog tegenkom.
Heb nog een editje gedaan. Maar uiteindelijk moet jij gewoon geen gamepass hebben denk ik. Misschien preorder pas wat dichter op release doen. Voor hetzelfde geld vindt je plotseling ori of iets dergelijk wel heel interessant. Je weet maar nooit. En zo maximeer je de kans op een tientje voordeel. :)

• whiterazer
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-10 15:20
Ik heb een maand geleden een xbox one aangeschaft, en nog maar weinig gespeeld (alleen wat gamepass games). Nu ben ik van plan mijn eerste game aan te schaffen.

Ik overweeg call of duty wwII omdat het hierbij dus mogelijk is om samen online te spelen (dus naast elkaar te zitten split screen, en dan online). Echter is de prijs van deze game nog 45,49 terwijl ik dan ook weer games als BF1 zie voor slechts 15 euro, of veel nieuwere games zoals far cry 5 voor 52 euro.

Welke games worden nog veel gespeeld en zijn hun geld waard? Leuke split screen multiplayer is een grote plus voor mij.

Verwijderd

whiterazer schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:12:
Ik heb een maand geleden een xbox one aangeschaft, en nog maar weinig gespeeld (alleen wat gamepass games). Nu ben ik van plan mijn eerste game aan te schaffen.

Ik overweeg call of duty wwII omdat het hierbij dus mogelijk is om samen online te spelen (dus naast elkaar te zitten split screen, en dan online). Echter is de prijs van deze game nog 45,49 terwijl ik dan ook weer games als BF1 zie voor slechts 15 euro, of veel nieuwere games zoals far cry 5 voor 52 euro.

Welke games worden nog veel gespeeld en zijn hun geld waard? Leuke split screen multiplayer is een grote plus voor mij.
Bf1 heeft geen splitscreen. Tip voor de zekerheid.

Qua shooters heb je Gears, (sommige) Halo's en CoD. (vast wat anderen maar dit zijn de bekende)

De site co-optimus werkt best goed om coop spellen te vinden. Je kunt best goed filteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2018 19:16 ]

• whiterazer
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-10 15:20
Bedankt. Gears is niks voor mij, vond het helaas tegenvallen. Halo is goed, maar ik heb geen zin om een oudere Halo te spelen. Ik vrees dat CoD een van de weinige goede opties is.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:15:
[...]

Bf1 heeft geen splitscreen. Tip voor de zekerheid.

Qua shooters heb je Gears, (sommige) Halo's en CoD. (vast wat anderen maar dit zijn de bekende)

De site co-optimus werkt best goed om coop spellen te vinden. Je kunt best goed filteren.

Verwijderd

whiterazer schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:24:
Bedankt. Gears is niks voor mij, vond het helaas tegenvallen. Halo is goed, maar ik heb geen zin om een oudere Halo te spelen. Ik vrees dat CoD een van de weinige goede opties is.

[...]
Volgens mij hebben de star wars Battlefront spellen ook splitscreen. Pin me er alleen niet op vast. Schiet heel vergelijkbaar als Cod en is in mijn ogen ook nog wat meer casual.

Plants versus Zombies is ook vrij geinig. Doet in ieder geval mijn ego altijd goed. :)
v8power67 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:18:
[...]

Heb je sources ? Vind alleen 60fps en up to 4k.
Zegt niks over native 4k/60.
Kan dus ook verkeerd uitgelegd worden zoals in begin ook 4k/60 verwacht werd met horizon 4.
Waar nu de 60fps modus apart uitgelegd word buiten de 4k graphics om.
Paar posts terug heb ik een link naar Gears 5 specs neergezet, vorig jaar ergens een link voor de Gears 4 specs.
Moet je ff de zoekfunctie gebruiken, of het gewoon maar aannemen van iemand die het dagelijks speelt ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:06
Sinds vandaag een original Xbox one binnen. Is PUBG de moeite waard op het oude model? Iemand ervaring mee? Hoorde namelijk dat hij niet helemaal lekker loopt.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zironako schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:05:
Sinds vandaag een original Xbox one binnen. Is PUBG de moeite waard op het oude model? Iemand ervaring mee? Hoorde namelijk dat hij niet helemaal lekker loopt.
Ja en dat niet lekker lopen zijn we al voorbij. De map in laden in het begin is wel een dingetje, maar goed daar ben je niet de enige die dat heeft.

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:53:
[...]

Tweede gedeelte van je zin is goud! Overcooked is echt een topspel. Alleen ben ik niet zo vaak in de gelegenheid op de bank wat te spelen.
Vind je?.. vind het teveel een android-achtig opgezet arcade spel (ala angry birds met die sterren).. wat in verhouding voor een "familie" spel te snel te moeilijk wordt en iedereen elkaar verrot gaat schelden...
heb liever 20-30 leuke simple levels om met zijn allen te spelen ipv dat je het daardoor niet meer gaat spelen... (en in je 1tje vond ik dat heen en weer schakelen ook niet zo'n succes)..

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 13-06-2018 07:18 ]

quorumz schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:58:
[...]

69,95 in Nederland en 39,35 in turkije... https://www.microsoft.com...a51)(213961)(2934989)()()
toch bijna 30 euro...

https://www.wisselkoers.nl/turkse_lira

hier de trailer van control: (geen xbox only deze keer)

[video]
Dat is waar, ik kom helaas uit op 46,44 als ik het met giftcards moet doen.
Hoe koop jij hem voor 39,35?

quorumz schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:27:
[...]

ik koop de giftcards hier: https://www.mtcgame.com/e...ts/xbox-live-gift-card-tr

de prijzen willen nog wel eens wisselen (van 18 euro - 20,5 euro)
Ah thanks voor de tip, ik altijd hier https://www.seagm.com

Je weet dat Microsoft iets gewijzigd heeft vorige week en je nu een credit card in moet voeren?
Heb je daar nog iets op gevonden?

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 13-06-2018 10:38 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

G_Dragon schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:35:
[...]
Je weet dat Microsoft iets gewijzigd heeft vorige week en je nu een credit card in moet voeren?
Heb je daar nog iets op gevonden?
Paypal met gekoppelde bankrekening schijnt ook te helpen. Heb het zelf nog niet geprobeerd.

icy schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:42:
[...]

Paypal met gekoppelde bankrekening schijnt ook te helpen. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ah oke, die zal ik is gaan proberen.
Heb vorige week Red Dead Redemption 2 gekocht met Giftcards uit brazilie, moest toen ook een creditcard + adres opgeven voordat ik kon betalen met de punten. Ben er best lang mee bezig geweest en heb een fake creditcard generator gebruikt.

justifire schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 21:26:
Damn deze gasten blijven ook maar content pompen, blijf terug komen naar deze heerlijke shooter ! :)

[video]
Is dat een aan te raden titel voor de Single Player Campaign?

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 00:33:
@exactor it Houdt het dan nooit op ? :X Slijp de zwaarden ! *O*

[video]
Zwaarden? Ik weet het niet hoor maar elk zelfrespecterende Monster Hunter speelt met een enorme hamer. (of een prikstok met schild als het beestje heel eng is)

Wel briljant hoe ze dit spel blijven ondersteunen. Start hem na hem op 100% gezet te hebben, nog minimaal wekelijks op. Dat doe ik in de regel echt nooit als ik al 1000gs heb. :)

_____

Heeft iemand trouwens mixer goodies gekregen vanuit de MS livestream? Ik had hem op de pc met gekoppelde account aanstaan maar heb nog niks gezien hierover.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2018 11:01 ]

Verwijderd

quorumz schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 07:18:
[...]

Vind je?.. vind het teveel een android-achtig opgezet arcade spel (ala angry birds met die sterren).. wat in verhouding voor een "familie" spel te snel te moeilijk wordt en iedereen elkaar verrot gaat schelden...
heb liever 20-30 leuke simple levels om met zijn allen te spelen ipv dat je het daardoor niet meer gaat spelen... (en in je 1tje vond ik dat heen en weer schakelen ook niet zo'n succes)..
Ik heb hem een uurtje met mijn vrouw gespeeld. Toen besloten we dat scheiden veel te duur is. Daarna heb ik alleen met mijn broertje gedaan. Het is inderdaad zeker geen kinderspel als je alles op 3 sterren wil halen.

Om het af te doen als android troep gaat me wel wat ver. Zie ook de redelijke recensies. :)
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 11:48:
[...]

Ik heb hem een uurtje met mijn vrouw gespeeld. Toen besloten we dat scheiden veel te duur is. Daarna heb ik alleen met mijn broertje gedaan. Het is inderdaad zeker geen kinderspel als je alles op 3 sterren wil halen.

Om het af te doen als android troep gaat me wel wat ver. Zie ook de redelijke recensies. :)
ik zei geen troep he :)

maar het idee met sterren en vrij spelen van volgend leveltje met genoeg spellen is juist een veelkomend iets op android and ios phones & tablets. dat idee hebben ze hiervoor gebruikt. (ok gebruiken ze bij sonic racer ook, en daar wil ik ondertussen ook met mijn controller gooien als ik de ghost racers niet eens ingehaald krijg (lijkt eerder bugged))
gratis Spartan content voor assassins creed odysys

https://assassinscreed.ubisoft.com/game/en-us/home

(naar beneden scrollen)

GET YOUR SPARTAN PACK

As with any offering from the gods, the future isn't always certain, but we are hopeful that the unnamed gifts will bring you good fortune. Redeeming your gift is simple: Register below, and your Gift from the gods will be added to your arsenal when Assassin's Creed Odyssey launches on October 5th for PS4, Xbox One, and PC.

Ancient Greece is waiting, so claim your Spartan offering and get ready to leave your mark in history!

SUCCESS! YOU HAVE CLAIMED YOUR SPARTAN PACK

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 13-06-2018 12:54 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 10:59:
[...]
Heeft iemand trouwens mixer goodies gekregen vanuit de MS livestream? Ik had hem op de pc met gekoppelde account aanstaan maar heb nog niks gezien hierover.
Gister nog niets gezien. Ze zijn overigens vandaag pas wakker aan het worden bij MS, want ze hebben vandaag een berichtje verstuurd over dat Fall Out 4 enz in de game pass zit.

Pagina: 1 ... 86 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.