Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-03 14:58
Fresh T. schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 22:31:
Met Cyber Monday heb ik bij Amazon.fr een Xbox One X Fallout 76 bundel gekocht, bedoeld als kerstcadeau (bij aankomst meteen ingepakt en vandaag pas voor het eerst inhoudelijk gekeken). Daar zou dus een game download bij moeten zitten. Aangezien dit mijn eerste Xbox is een dus ook mijn eerste bundel, hoe zou deze bij het product meegeleverd moeten zijn? Ik zou verwachten als een losse voucherkaart, maar die kan ik niet vinden. Kan het ook op een andere manier geleverd worden?

Tegelijkertijd heb ik ook een extra controller besteld die met een Gears of War 4 code hoort te komen. Ook die (uiteraard) niet te vinden...

Als het inderdaad via een voucher hoort te komen, dan moet ik mijn beste, zeer roestige, Frans weer gaan oprakelen.
De twee codes voor Gold en Game Pass zitten in een soort hoesje bij de Xbox (tenminste bij mijne was dat zo), daarin zou ook de game code moeten zitten, alleen stak deze er bij mij niet uit, dus kan snel over het hoofd gezien worden.

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• Fresh T.
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:37
Cerenas schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 23:16:
[...]

De twee codes voor Gold en Game Pass zitten in een soort hoesje bij de Xbox (tenminste bij mijne was dat zo), daarin zou ook de game code moeten zitten, alleen stak deze er bij mij niet uit, dus kan snel over het hoofd gezien worden.
In dat hoesje zaten bij mij ook de twee codes voor gratis maand, maar verder zat er enkel nog een nog langer foldertje met een soort quick start guide. Heb dat hoesje ook al binnenste buiten gekeerd, maar helaas. De 14 dagen trial voor gold en game pass zat weer apart in de doos van de xbox.
Winkiller schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 18:02:
[...]

Scheel kijken valt wel mee, je overdrijft een beetje. Ik was ook sceptisch in het begin maar stiekum is het best een leuke aanvulling voor een console/game pc. Die betreffende Pinball FX2 VR is zeker wel relax om te doen, je kijkt op de kast zoals in het echt. En jij bent een diehard XBOX fanaat dus een reactie zoals die van jou is hier natuurlijk wel op zijn plaats. :> :w
Slaat dat laatste nou weer op :?

Ik heb in mijn pc tijd ook VR gehad, bij de Geforce 3 van Asus zat een actieve 3D bril.
Werkte verbazend goed in Quake 3 Arena, maar na 30 minuten werd ik echt scheel van dat ding.

Bij mijn vorige tv zaten ook 3D brillen, hartstikke tof voor een keertje film kijken.
In oa Borderlands 2 werkte het ook enorm goed maar werd het toch weer irritant na een uurtje spelen.

Niks voor mij dus, vindt het gewoon niet relax gamen.
Heeft totaal niets te maken met dat ik erg tevreden ben met Microsoft, komen die morgen met VR dan mogen ze mijn deur voorbij lopen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

PsYgHo schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 22:50:
Zag dat road redemption ook uit is op de one. Stuk later dan op de ps4. Maar goed nu de vraag wie heeft al ervaring? Burnout revenge remasterd, viel me enorm tegen. Vroeger grijs gespeeld.... ik vrees een beetje voor het retro overrated syndrome.

Platformers trekken mij wel énorm, (limbo, inside, wenjia,Leo's fortune, toby, typoman, etc )maar ori lijkt me dan weer niet echt iets. Lijkt nogal klein getekend te zijn.. wie heeft hier wat zinnigs op te zeggen?
Geen idee wat er over te zeggen is, maar Ori is een geweldige metroidvania en wat mij betreft een van de beste games van de Xbox (en ik ben niet eens zo'n enorme platform buff als bv @uchiha tijntje). Als je van platformers houdt zou ik hem toch echt een kans geven.
justifire schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 23:23:
[...]

Ik heb in mijn pc tijd ook VR gehad, bij de Geforce 3 van Asus zat een actieve 3D bril.
Werkte verbazend goed in Quake 3 Arena, maar na 30 minuten werd ik echt scheel van dat ding.

Bij mijn vorige tv zaten ook 3D brillen, hartstikke tof voor een keertje film kijken.
In Borderlands 2 werkte het ook enorm goed maar werd het toch weer irritant na een uurtje spelen.

Niks voor mij dus, vindt het gewoon niet relax gamen.
Heeft totaal niets te maken met dat ik erg tevreden ben met Microsoft, komen die morgen met VR dan mogen ze mijn deur voorbij lopen.
Een 3d bril en een VR bril is niet echt met elkaar te vergelijken... De eerste voegt alleen diepe toe aan je monitor, en afhankelijk van de techniek en de refresh rate van je monitor geknipper... De andere geeft elk oog een eigen beeld waardoor het sowieso al rustiger is en doordat het beeld beweegt met je hoofd wordt je werkelijk in de wereld verplaatst. Vooral met touch controllers waardoor je handen hebt in de VR wereld wordt het een compleet andere ervaring dan normaal op een scherm gamen.

Kan natuurlijk nog steeds dat het niks voor jou is, maar je argumenten slaan helemaal nergens op, no offense :)

Gamertag: Finraziel42

Finraziel schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 23:33:
[...]

Geen idee wat er over te zeggen is, maar Ori is een geweldige metroidvania en wat mij betreft een van de beste games van de Xbox (en ik ben niet eens zo'n enorme platform buff als bv @uchiha tijntje). Als je van platformers houdt zou ik hem toch echt een kans geven.

[...]

Een 3d bril en een VR bril is niet echt met elkaar te vergelijken... De eerste voegt alleen diepe toe aan je monitor, en afhankelijk van de techniek en de refresh rate van je monitor geknipper... De andere geeft elk oog een eigen beeld waardoor het sowieso al rustiger is en doordat het beeld beweegt met je hoofd wordt je werkelijk in de wereld verplaatst. Vooral met touch controllers waardoor je handen hebt in de VR wereld wordt het een compleet andere ervaring dan normaal op een scherm gamen.

Kan natuurlijk nog steeds dat het niks voor jou is, maar je argumenten slaan helemaal nergens op, no offense :)
Hmm, daar zit wat in inderdaad.
Nu ik er over nadenk, heb vroeger in scheveniningen ook met zo'n ding in de arcadehal gestaan (was een of andere shooter)
Zie me toch niet met zo'n ding op de bank zitten, drinkt zo lastig koffie ;)

justifire wijzigde deze reactie 26-12-2018 00:34 (3%)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

PsYgHo schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 22:50:
Platformers trekken mij wel énorm, (limbo, inside, wenjia,Leo's fortune, toby, typoman, etc )maar ori lijkt me dan weer niet echt iets. Lijkt nogal klein getekend te zijn.. wie heeft hier wat zinnigs op te zeggen?
Finraziel schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 23:33:
[...]

Ori is voor mij samen met Hollow Knight en Cuphead de beste 2d platformer die je op een console kunt vinden. De sfeer, het verhaal, de muziek, de graphics, de snaarstrakke controls. Echt een pareltje. Echter wijkt het wel af van de games die jij noemt, want hoewel dat ook platformers zijn, is Ori qua movement toch wel echt een tandje complexer. Daar moet je wel van houden. Je opmerking over dat het klein getekend is, kan ik wellicht een beetje plaatsen, maar je hebt altijd gewoon goed zicht op je character en de omgeving. Iets wat voor een platformer inderdaad essentieel is. :)

Verder zou ik Cuphead ook aanraden, ook al is dat niet een traditionele platformer. Als je van uitdaging houdt en snaarstrakke controls, dan ken ik geen betere 2d platformers op de huidige generatie dan Ori, Hollow Knight en Cuphead :)

En ze zijn alledrie spotgoedkoop voor het aantal uren plezier wat ze je brengen. Volgens mij zijn Ori en Cuphead nu in de sale met Gold en is Hollow Knight sowieso veel te goedkoop geprijst. :)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op woensdag 26 december 2018 @ 01:06:
[...]

[...]

Ori is voor mij samen met Hollow Knight en Cuphead de beste 2d platformer die je op een console kunt vinden. De sfeer, het verhaal, de muziek, de graphics, de snaarstrakke controls. Echt een pareltje. Echter wijkt het wel af van de games die jij noemt, want hoewel dat ook platformers zijn, is Ori qua movement toch wel echt een tandje complexer. Daar moet je wel van houden. Je opmerking over dat het klein getekend is, kan ik wellicht een beetje plaatsen, maar je hebt altijd gewoon goed zicht op je character en de omgeving. Iets wat voor een platformer inderdaad essentieel is. :)

Verder zou ik Cuphead ook aanraden, ook al is dat niet een traditionele platformer. Als je van uitdaging houdt en snaarstrakke controls, dan ken ik geen betere 2d platformers op de huidige generatie dan Ori, Hollow Knight en Cuphead :)

En ze zijn alledrie spotgoedkoop voor het aantal uren plezier wat ze je brengen. Volgens mij zijn Ori en Cuphead nu in de sale met Gold en is Hollow Knight sowieso veel te goedkoop geprijst. :)
Kijk, jij legt het inderdaad een stuk beter uit :+
Die complexe movement is nu je het zegt ook juist wat ik zo geweldig vind aan de game... Het wordt rustig genoeg geïntroduceerd dat je er aan went maar op een gegeven moment vlieg je over het scherm om de ene na de andere vijand met complexe bewegingen uit de weg te ruimen of op inventieve wijze je door verraderlijke omgevingen te bewegen om bij die ene secret of collectible te komen... Heerlijk! :) Die game lukt het om je echt als een enorme badass te laten voelen.

Van het weekend begonnen aan unravel trouwens maar die kon me vooralsnog niet echt bekoren... Nu ik er over denk is dat denk ik omdat dat gevoel van door het level komen op je skills daar voor mij afwezig is. Heb wel pas een paar levels gedaan, maar had nergens het gevoel van triomf als ik ergens voorbij was. Voelde meer als busywork, doe dit, nu dat, gooi je yarn daarheen, knoop hem daar vast, oh je bent dood want je poppetje kan niet tegen meer dan 5 cm water doe het opnieuw.... Zucht. Misschien was ik er gewoon niet in de juiste stemming voor want ik dacht dat 'men' die game ook zo goed vond...

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-03 19:39

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 23:23:
[...]
Gewoon een opmerking met knipoog, snap jij toch wel :? :+

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Finraziel schreef op woensdag 26 december 2018 @ 06:57:
[...]

Kijk, jij legt het inderdaad een stuk beter uit :+
Die complexe movement is nu je het zegt ook juist wat ik zo geweldig vind aan de game... Het wordt rustig genoeg geïntroduceerd dat je er aan went maar op een gegeven moment vlieg je over het scherm om de ene na de andere vijand met complexe bewegingen uit de weg te ruimen of op inventieve wijze je door verraderlijke omgevingen te bewegen om bij die ene secret of collectible te komen... Heerlijk! :) Die game lukt het om je echt als een enorme badass te laten voelen.

Van het weekend begonnen aan unravel trouwens maar die kon me vooralsnog niet echt bekoren... Nu ik er over denk is dat denk ik omdat dat gevoel van door het level komen op je skills daar voor mij afwezig is. Heb wel pas een paar levels gedaan, maar had nergens het gevoel van triomf als ik ergens voorbij was. Voelde meer als busywork, doe dit, nu dat, gooi je yarn daarheen, knoop hem daar vast, oh je bent dood want je poppetje kan niet tegen meer dan 5 cm water doe het opnieuw.... Zucht. Misschien was ik er gewoon niet in de juiste stemming voor want ik dacht dat 'men' die game ook zo goed vond...
Unravel 1 of Unravel 2? Unravel 1 is inderdaad meer een puzzelplatformer met een redelijke slow pace.

Unravel 2 is easy too learn, hard to master en is een stukje sneller qua pacing. De gameplay is ook anders omdat je nu in plaats van 1 yarny hebt, 2 yarnies(?) hebt :). Verder zitten er ook timetrials bij voor alle levels. Die zijn echt uitdagend om te doen. :)

Ik dacht dat ik soms hele levels had gecaptured, maar dat is niet zo. Wel een klein stukje:

https://xboxdvr.com/gamer/vas-taijyn/video/57918043

Dit is een videootje van een volledige time trial van een level.

Maar dan zie je wel dat het een stukje minder puzzelen is (wellicht wel de eerste keer dat je een level speelt) en de game een mooiere flow heeft. :)

360Gamertag.....PSN ID

• PsYgHo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13:33
Thnx heren!
Cuphead is me te snel, en dat houd me oude hoofdje niet meer bij. Ben geen echte gamer meer.
Unravel, en unravel 2, allebei in bezit. En zit soms echt uren vast. Dat zeg ik ben geen goede games, en blink ook nergens in uit, in bepaalde onderdelen. Niet in action, niet in shooters, niet in snelheid, echt nergens. Ben gewoon een oude zak. Die het niet op wil geven... Zelfs sonic mania, sonic cd, kom ik soms uren, (en dus weken) niet verder, omdat ik de patronen maar langzaam ontdek..

Wenjia kan ik trouwens nu wel erg waarderen.. was even wennen met het snel schakelen tussen de werelden, maar dat gaat nu goed..

Wellicht koop ik oei, en kijk hoe en wat, 10 euro kan ik nog wel missen, en voor de rest zie ik weinig leuks.
Zal ook even holowknight bekijken....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20:34

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mezelf op een jaartje GamePass getrakteert.

Junior vroeg of ik nog een headsetje had liggen, dus ik kijken in de doos van de One X Scorpio Edition. Vond ik daar nog een kaart voor 1 maand GamePass. Verloop datum 30 juni 2018. Gewoon geprobeerd te redeemen en die werkte dus nog. Een maand extra omdat ik automatisch betalen had aangezet (en weer uit gezet).

Daarna best onder de indruk van de games, dus bij Bol.com direct een extra jaar gekocht voor 59 euro.

Nu ga ik net zoveel gamen als @uchiha tijntje :D

EDIT: Gamepass werkt niet met game sharing neem ik aan ? Dus als ik mijn xbox van mijn zoon als Home instel, dat hij dan die games ook kan spelen ?

MRE-Inc wijzigde deze reactie 26-12-2018 16:19 (12%)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

PsYgHo schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:28:
Thnx heren!
Cuphead is me te snel, en dat houd me oude hoofdje niet meer bij. Ben geen echte gamer meer.
Unravel, en unravel 2, allebei in bezit. En zit soms echt uren vast. Dat zeg ik ben geen goede games, en blink ook nergens in uit, in bepaalde onderdelen. Niet in action, niet in shooters, niet in snelheid, echt nergens. Ben gewoon een oude zak. Die het niet op wil geven... Zelfs sonic mania, sonic cd, kom ik soms uren, (en dus weken) niet verder, omdat ik de patronen maar langzaam ontdek..

Wenjia kan ik trouwens nu wel erg waarderen.. was even wennen met het snel schakelen tussen de werelden, maar dat gaat nu goed..

Wellicht koop ik oei, en kijk hoe en wat, 10 euro kan ik nog wel missen, en voor de rest zie ik weinig leuks.
Zal ook even holowknight bekijken....
Hollow Knight is de Dark Souls van 2D platformers. Dus weet niet of dat helemaal je smaak is :)

360Gamertag.....PSN ID

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:47

Rivanov

Apple freak

MRE-Inc schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:30:

Junior vroeg of ik nog een headsetje had liggen, dus ik kijken in de doos van de One X Scorpio Edition. Vond ik daar nog een kaart voor 1 maand GamePass. Verloop datum 30 juni 2018. Gewoon geprobeerd te redeemen en die werkte dus nog. Een maand extra omdat ik automatisch betalen had aangezet (en weer uit gezet).

Daarna best onder de indruk van de games, dus bij Bol.com direct een extra jaar gekocht voor 59 euro.

EDIT: Gamepass werkt niet met game sharing neem ik aan ? Dus als ik mijn xbox van mijn zoon als Home instel, dat hij dan die games ook kan spelen ?
Volgens mij werkt dat gewoon..

/edit: https://www.reddit.com/r/...hare_work_with_game_pass/

Rivanov wijzigde deze reactie 26-12-2018 16:37 (5%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• SanderL
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-03 17:56

SanderL

Ondertitels zijn net te kort

SanderL schreef op donderdag 13 december 2018 @ 23:54:
[...]

Count me in as well! :9

Ik had via Mediamarkt op Black Friday ‘n impulsieve koop gedaan. Een Xbox One S met Forza Horizon 4 voor € 189 ondanks dat ik eigenlijk niet veel tijd heb om te gamen. Maar ik dacht, ik moet me toch kunnen ontspannen.. :+

Nou ja, niet dus. Initiele setup bleef al hangen, netwerk deed raar, soms kon ik geen game starten en de HDD ratelde ondertussen maar luidruchtig door als een versleten motor uit het interbellum :(

Mediamarkt erkende het probleem niet dus in plaats van me te kunnen ontspannen had ik er nog wat werk bij :P Ik heb inmiddels m’n geld terug (toch over een paar dagen als het goed is) maar toch zou ik graag m’n races verderzetten. Ik kom van ‘n trouwe Xbox 360 en de graphics van de One S zien er niet verkeerd uit! 8)
Inmiddels zit MediaMarkt opnieuw aan € 189. Maar ook Bol en Coolblue zitten dicht tegen die prijs aan (resp. € 194 en € 199). Toch heb ik opnieuw een Xbox gekocht bij Amazon. Voor € 179 de bundle met BF5 (waarin ook nog BF1 en 1943 zitten).

@Srvv93 @the-edge Doe er jullie voordeel mee! :9

Niet pessimistisch, maar realistisch!

• the-edge
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:20
SanderL schreef op woensdag 26 december 2018 @ 17:28:
[...]

Inmiddels zit MediaMarkt opnieuw aan € 189. Maar ook Bol en Coolblue zitten dicht tegen die prijs aan (resp. € 194 en € 199). Toch heb ik opnieuw een Xbox gekocht bij Amazon. Voor € 179 de bundle met BF5 (waarin ook nog BF1 en 1943 zitten).

@Srvv93 @the-edge Doe er jullie voordeel mee! :9
Thanks! :)

Vandaag een X gescoord bij de MediaMarkt !

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:35

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:30:

Ow jawel hoor, dat werkt prima deluxe :Y oOo

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voor wie game pass heeft, kijk niet over het pareltje 'Observer' heen !
Begin van de game is stroef en moet je even doorzetten, daarna wordt het echt een van de krankzinnigste games ooit.
Vond het al veel weg hebben van Layers of Fear, blijkt dus van dezelfde ontwikkelaar te zijn.
Aanrader voor wie eens iets anders wil spelen dan de eenheidsworst in de meeste spellen.

justifire wijzigde deze reactie 26-12-2018 20:41 (9%)

justifire schreef op woensdag 26 december 2018 @ 19:04:
Voor wie game pass heeft, kijk niet over het pareltje 'Observer' heen !
Begin van de game is stroef en moet je even doorzetten, daarna wordt het echt een van de krankzinnigste games ooit.
Vond het al veel weg hebben van Layers of Fear, blijkt dus van dezelfde ontwikkelaar te zijn.
Aanrader voor wie eens iets anders wil spelen dan de eenheidsworst in de meeste spellen.

[YouTube: Observer Launch Trailer]
Ik ben erg benieuwd. Nadat ik klaar ben met Doom ga ik het opstarten. Helaas zal dat misschien nog wel eventjes duren… Het eerste level uitspelen op Ultra Nightmare... Auch... Zeker als je de hele game eigenlijk geen zorgen hebt hoeven te maken over armor, laat staan health... :+ Dat wordt nog wel een uitdaging.

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:30:
[...]

Hollow Knight is de Dark Souls van 2D platformers. Dus weet niet of dat helemaal je smaak is :)
Over platformers gesproken...Celeste? Dacht dat ik daar ook goede dingen over gelezen had maar... de gfx zijn zefs voor mijn smaak wat te retro.

Als de game goed genoeg is maakt dat niet uit maar...

Nou ja, voor ‘gratis’ (gwg volgende maand) ga ik het sowieso proberen, maar toch nieuwsgierig naar ervaringen/meningen hier.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Sagat schreef op woensdag 26 december 2018 @ 23:37:
[...]

Over platformers gesproken...Celeste? Dacht dat ik daar ook goede dingen over gelezen had maar... de gfx zijn zefs voor mijn smaak wat te retro.

Als de game goed genoeg is maakt dat niet uit maar...

Nou ja, voor ‘gratis’ (gwg volgende maand) ga ik het sowieso proberen, maar toch nieuwsgierig naar ervaringen/meningen hier.
Celeste is ook een geweldige platformer. Was ik haast vergeten :D. De graphics zijn wel retro, maar zijn functioneel. Heb eerder deze week over Celeste gepost. Met name over de manier waarop ze de game geschikt maken voor elke type gamer.

360Gamertag.....PSN ID

• Vin87
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 20-03 23:40
Afgelopen maand een 4k oled TV gekocht en de Xbox One S maar weer eens afgestoft.. Op wintersport kwam ik een mooie aanbieding tegen : Xbox One X voor 350 euro (incl 2x Forza). Te goed om te laten staan! Nu staat hier alleen een full HD LED TV, maar dan zie toch ook erg goed het verschil tussen de One S en de One X(Forza 7 en laatste Tomb Raider). Kan niet wachten om hem thuis aan te sluiten op de oled
Fresh T. schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 22:51:
Het betreft inderdaad een officiele Microsoft controller. Maar een dergelijk kaartje kan ik alleen vinden voor de 1 maand gratis Gold en 1 maand gratis Game pass (en ook nog eens 14 dagen van beide als trial, je kunt ze dan weer niet beiden na elkaar gebruiken). Ik ga het bij Amazon maar eens navragen.
Bij mijn Forza bundel zat een mapje met daarin trapsgewijs een aantal vouchers (game pass, live en Forza (2 codes op 1 voucher) en een snelstartgids)
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 december 2018 @ 23:21:
[...]

Ik ben erg benieuwd. Nadat ik klaar ben met Doom ga ik het opstarten. Helaas zal dat misschien nog wel eventjes duren… Het eerste level uitspelen op Ultra Nightmare... Auch... Zeker als je de hele game eigenlijk geen zorgen hebt hoeven te maken over armor, laat staan health... :+ Dat wordt nog wel een uitdaging.
Als ik het kan, kan jij het zeker !
Pompen met die shotgun en door naar Observer !!
Vin87 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 00:09:
Afgelopen maand een 4k oled TV gekocht en de Xbox One S maar weer eens afgestoft.. Op wintersport kwam ik een mooie aanbieding tegen : Xbox One X voor 350 euro (incl 2x Forza). Te goed om te laten staan! Nu staat hier alleen een full HD LED TV, maar dan zie toch ook erg goed het verschil tussen de One S en de One X(Forza 7 en laatste Tomb Raider). Kan niet wachten om hem thuis aan te sluiten op de oled

[...]

Bij mijn Forza bundel zat een mapje met daarin trapsgewijs een aantal vouchers (game pass, live en Forza (2 codes op 1 voucher) en een snelstartgids)
Leg de schone onderbroeken maar vast klaar !!

justifire wijzigde deze reactie 27-12-2018 00:18 (40%)

justifire schreef op donderdag 27 december 2018 @ 00:13:
[...]

Als ik het kan, kan jij het zeker !
Pompen met die shotgun en door naar Observer !!

[...]

Leg de schone onderbroeken maar vast klaar !!
En ook Doom nu op 100% :) Geen idee wat het verhaal was, maar erg fijne shooter :P

360Gamertag.....PSN ID

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mutant Year Zero eens geprobeerd. Best geinig maar voor mij wel effe wennen hoor zo langzaam dat gaat.

Ben natuurlijk alleen maar Battlefield gewend de laatste jaren, maar die gamepass is wel een fijne toevoeging hoor. Gewoon even m'n horizon verbreden qua games. Veel eerder moeten doen.

BF5 ben ik wel even klaar mee. Level 50 en alle mappen wel gezien nu. Al blijft het wel mijn go to game genre.

Snakepass is niet aan mij besteed merkte ik al wel. Probeerde de eerste 5 coins te verzamelen maar dat lukt voor geen meter.

• Jan_V
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:57
Was ik zojuist wat nieuwe pannen aan het bestellen op bol.com, werd ik in de winkelwagen afgeleid door de rode Sale banner.
*klik* *klik* Torment - Tides of Numenera Day One edition voor maar 10 euro.

Zelfs tweedehands wordt die niet (veel) goedkoper. Dus maar bij de bestelling toegevoegd. Zal waarschijnlijk nooit gespeeld worden, maar wel weer een mooie voor in de verzameling.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

MRE-Inc schreef op donderdag 27 december 2018 @ 01:56:
Mutant Year Zero eens geprobeerd. Best geinig maar voor mij wel effe wennen hoor zo langzaam dat gaat.

Ben natuurlijk alleen maar Battlefield gewend de laatste jaren, maar die gamepass is wel een fijne toevoeging hoor. Gewoon even m'n horizon verbreden qua games. Veel eerder moeten doen.

BF5 ben ik wel even klaar mee. Level 50 en alle mappen wel gezien nu. Al blijft het wel mijn go to game genre.

Snakepass is niet aan mij besteed merkte ik al wel. Probeerde de eerste 5 coins te verzamelen maar dat lukt voor geen meter.
Er zijn zoveel betere en leukere games op de markt dan de Battlefield serie ;)

360Gamertag.....PSN ID

Martinspire schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:37:
[...]

Qua online shooters is het momenteel anders niet zo heel denderend en aan gamepass heb je dan ook niks.
De gehele Gears of War serie zit in game pass.
Zeker rond de kerst (Gearsmas) kan ik mij geen betere shooter bedenken.
Door de bugged achievements niet meer zo heel actief in Gears 4 maar rond deze dagen is een paar potjes knallen echt weer dikke pret.
En Native 4K HDR @60fps in multiplayer blijft echt wel :9~

• joey82
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 12:26
quorumz schreef op woensdag 28 november 2018 @ 11:42:
[...]

heb je upnp porten open op je firewall/router? of je xbox in een dmz staan op je firewall/router
een fritzbox doet weer iets anders erbij... ligt beetje aan type firewall/router die je hebt
upnp staat aan idd,

heb ook op aanraden van mensen hier ipv6 uitgezet.

sinds een week een hele nieuwe xbox one s maar ook daar duurt het laden van het dashboard erg lang tot wel een paar minuten ( tussen de 2 en 4 minuten )

( duurt lang voordat de tiles niet meer zwart zijn maar geladen )

het lijkt mij sterk dat de ene die retour is gegaan en dan deze van een week oud het aan beide consoles zou liggen....ik vraag mij echt af wat ik nog meer kan doen

joey82 wijzigde deze reactie 27-12-2018 15:54 (7%)

@joey82

Blu-ray cache wissen:

https://support.xbox.com/...ole/disc-blu-ray-settings

Permanente opslag

Gebruik deze instelling om specifieke Blu-ray-gegevens in het cachegeheugen van de console te wissen.

Dit heeft op mijn X geholpen en vele anderen hier ook.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• joey82
Dennis585 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 14:41:
@joey82

Blu-ray cache wissen:

https://support.xbox.com/...ole/disc-blu-ray-settings

Permanente opslag

Gebruik deze instelling om specifieke Blu-ray-gegevens in het cachegeheugen van de console te wissen.

Dit heeft op mijn X geholpen en vele anderen hier ook.
is dit ook nodig als hij nieuw uit de doos komt en de blu-ray helemaal niet gebruikt is?
Martinspire schreef op donderdag 27 december 2018 @ 12:37:
[...]

Qua online shooters is het momenteel anders niet zo heel denderend en aan gamepass heb je dan ook niks.
Online shooters, tja, als games als Titanfall het zoveel slechter doen qua sales dan de 15e Call of Duty en de 10e Battlefield, dan schieten de online MP gamers zichzelf ook figuurlijk in de voet (pun intended ;))

En Doom zit in gamepass en de MP vond ik echt wel leuk om te doen :$

@justifire, je moet AER, Memories of Old proberen. Als je Rime geweldig vind, vind je dit spel ook geweldig. Echt hele toffe sfeer. :)

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

joey82 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 14:42:
[...]
is dit ook nodig als hij nieuw uit de doos komt en de blu-ray helemaal niet gebruikt is?
Om een schoenenboer te citeren 'just do it' ;)

Ik doe een aanname, maar ik zou verwachten dat de meerderheid van ons of zijn/haar films zelf binnenharkt, of ze via netflix (of gelijksoortige diensten) streamt. Dus ik verwacht dat de meerderheid de BR functie niet gebruikt heeft. En bij die meerderheid heeft deze truc vaak geholpen.

Ik ga het zelf overigens ook is proberen, want mijn x-box start ook ontzetten traag op vind ik.

• joey82
Iemand een tip over welke van de 2 headsets de betere is voor de xbox one s? hyper x cloud 2 of de corsair HS60
joey82 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 14:42:
[...]

Ik had op mijn X ook alleen maar PUBG gespeeld en na een tijdje werd de X wat trager.
De tip van hier gebruikt om de blu ray cache te clearen en de problemen waren weg.

Niet geschoten is altijd mis.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• josstie85
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-03 16:27
zijn de xbox one s of x goed te gebruiken als mediaspeler a la nvidia shield?

Zou hem vooral gaan gebruiken voor de uhd bluray afspeelmogelijkheid en af en toe een game. Heb al een ps4 pro.

Als ik er 4k mkv's mee kan afspelen, zou het ook mooi zijn.
@josstie85 niet echt. Of je moet met Plex of Kodi (buggy) aan de gang. Ik heb naast mijn X gewoon een mini Linux-player staan. Verbruikt ook maar 10% van een console. ;)

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• josstie85
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21-03 16:27
MAX3400 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:02:
@josstie85 niet echt. Of je moet met Plex of Kodi (buggy) aan de gang. Ik heb naast mijn X gewoon een mini Linux-player staan. Verbruikt ook maar 10% van een console. ;)
Wat voor mini Linux player heb je?

Speel je wel eens blurays af vai je X? Zou je dat adviseren of voor een losse uhd bluray speler kiezen?

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06:59
josstie85 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 19:53:
zijn de xbox one s of x goed te gebruiken als mediaspeler a la nvidia shield?

Zou hem vooral gaan gebruiken voor de uhd bluray afspeelmogelijkheid en af en toe een game. Heb al een ps4 pro.

Als ik er 4k mkv's mee kan afspelen, zou het ook mooi zijn.
nope, de x1x/x1s is alleen de udh speler goed. zelfs met plex kan je niet de 4k mkvs streamen, en die kodi beta al helemaal niet. -> nvidia shield tv -> best media player ever (toevallig net nieuwe intel nuc + 1tb ssd nvme en 16gb besteld om plex server te vervangen :9 )

De X1X/X1S is daarnaast prima voor uhd disks/netflix/youtube/amazon video/plex (zonder 4k mkvs)

quorumz wijzigde deze reactie 27-12-2018 20:12 (7%)

josstie85 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:09:
[...]

Speel je wel eens blurays af vai je X? Zou je dat adviseren of voor een losse uhd bluray speler kiezen?
Heb een Vero 4K (apart topic over te vinden op GoT).

Verder is de One de allergoedkoopste native 4K UHD speler die je kan vinden dus dat is een no-brainer.

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07:58
Heb sinds gisteren pas Doom maar zowel de MP van Doom als GoW 4 zijn zeer de moeite waard en wat mij betreft een welkome afwisseling van BF5.
De MP van Halo 5 is ook leuk al is het jammer dat je daar je wapen kwijt bent als je dood gaat.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Net op Amazon.de Forza Horizon 4 gekocht voor 19,99 incl. 10 euro xbox tegoed. Kan de aanbieding niet meer vinden, waarschijnlijk 1 per klant, maar de moeite waard om even te checken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 07:59:
Net op Amazon.de Forza Horizon 4 gekocht voor 19,99 incl. 10 euro xbox tegoed. Kan de aanbieding niet meer vinden, waarschijnlijk 1 per klant, maar de moeite waard om even te checken.
Thanks, ik heb de URL wel gevonden. Helaas is deze op dit moment niet beschikbaar:
Forza Horizon 4 + 10 Euro tegoed.

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

• Phusebox
  • Niet online
Speed24 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:04:
[...]

Thanks, ik heb de URL wel gevonden. Helaas is deze op dit moment niet beschikbaar:
Forza Horizon 4 + 10 Euro tegoed.
Je moet er blijkbaar wel een Duits adres voor hebben in je Amazon account. Zag hem net ook op Pepper staan, ik kreeg zelf van de Amazon app een push melding over de aanbieding.

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Phusebox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:08:
[...]

Je moet er blijkbaar wel een Duits adres voor hebben in je Amazon account. Zag hem net ook op Pepper staan, ik kreeg zelf van de Amazon app een push melding over de aanbieding.
Ik durf het bijna niet te vragen.....maar is alles nu goed met je xbox dan? (toch uiteindelijk advanced exchange voor elkaar gekregen?).

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20-02 18:36
josstie85 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 20:09:
[...]

Zelf ben ik 100% voor de legale weg en ik gebruik dus uitsluitend Netflix en BR discs. Ik kan mij geen reden indenken om niet de BR speler van de One X te gebruiken. Tenzij je ergens voor een paar euro een losse 4K BR speler kan kopen, dan zou je dat eventueel kunnen doen om stroom te besparen.. Helaas zijn die krengen peperduur dus ik zie geen reden om een losse 4K BR speler te kopen naast mijn one X.

Voor het gemak kan je eventueel nog een afstandsbediening kopen voor je xbox one x (hoewel pauzeren ook gewoon met 1 knop van je controller kan).

• Phusebox
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:22:
[...]

Ik durf het bijna niet te vragen.....maar is alles nu goed met je xbox dan? (toch uiteindelijk advanced exchange voor elkaar gekregen?).
Ja na 2x omruilen heb ik nu een stil exemplaar zonder grote beschadigingen. Wel even 1100 euro borg moeten staan op mijn creditcard en uitvogelen welke Xbox in mijn account nu nog de juiste is en welke niet, maar alles werkt nu.

LopendeVogel schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 08:22:
[...]

Zelf ben ik 100% voor de legale weg en ik gebruik dus uitsluitend Netflix en BR discs. Ik kan mij geen reden indenken om niet de BR speler van de One X te gebruiken. Tenzij je ergens voor een paar euro een losse 4K BR speler kan kopen, dan zou je dat eventueel kunnen doen om stroom te besparen.. Helaas zijn die krengen peperduur dus ik zie geen reden om een losse 4K BR speler te kopen naast mijn one X.

Voor het gemak kan je eventueel nog een afstandsbediening kopen voor je xbox one x (hoewel pauzeren ook gewoon met 1 knop van je controller kan).
Voor mij hetzelfde en vind de Xbox dan ook ideaal als media speler. Alleen jammer dat er geen Ziggo go app is...
Heb de officiële infrarood ab van Microsoft nog maar volgens mij is die nergens meer te krijgen. Toch raar dat Microsoft altijd dat soort fratsen uit blijft halen, nu is zo'n handig ding ineens weer niet te krijgen. Nadeel van de controller vind ik dan weer dat als je een uur film hebt zitten kijken en dan wil pauzeren dat die controller al lang uit gegaan is.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:52
Ondanks dat de persoon waarmee ik normaal deel niet mee doet, toch maar AC gekocht voor €35,-.

Eerste uurtjes voelde leuk aan, ben benieuwd of dit zo blijft of het snel weer terug valt in een continue loop van herhalingen.

Alleen jammer dat ik hiervoor RDR heb gespeeld, daar zit toch wel een groot verschil in 8)7

Xbox live: Ghesous

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 21:08

Hoedje

Moderator Apple Talk
Famous schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:24:
Ondanks dat de persoon waarmee ik normaal deel niet mee doet, toch maar AC gekocht voor €35,-.

Eerste uurtjes voelde leuk aan, ben benieuwd of dit zo blijft of het snel weer terug valt in een continue loop van herhalingen.

Alleen jammer dat ik hiervoor RDR heb gespeeld, daar zit toch wel een groot verschil in 8)7
Ja, dat is wel weer ff wennen. Assassins Creed voelt wel weer vertrouwd. Het valt me mee dat ik na 20+ uur niet helemaal verdrink in alle opties die er zijn. Maar RDR2 was toch een andere klasse qua karakters/dialogen, verhaal en graphics.

Maar goed vermaak me wel weer met AC!

• The Jackel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15:27
Gisteren is bij mij de LB knop van de Elite controller afgebroken. Ik pakte de controller uit de kast en zag dat de linkerkant van de LB knop los zat. Je ziet dat er een plastic deel aan de binnenkant is afgebroken. De controller is inmiddels 2 jaar en 2 maanden oud waardoor er geen garantie meer op de controller zit. De controller is verder nog als nieuw...

Heeft iemand ervaring met het zelf vervangen van de LB/RB knop en welke knoppen kan ik het beste aanschaffen?

Deze kwam ik gisteren tegen met wel aardige beoordelingen. Weet alleen niet of de kleur enz. overeenkomt met de overige grijs/zilveren delen van de controller:

Elite Controller knoppen

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:10:
[...]

Voor mij hetzelfde en vind de Xbox dan ook ideaal als media speler. Alleen jammer dat er geen Ziggo go app is...
Heb de officiële infrarood ab van Microsoft nog maar volgens mij is die nergens meer te krijgen. Toch raar dat Microsoft altijd dat soort fratsen uit blijft halen, nu is zo'n handig ding ineens weer niet te krijgen. Nadeel van de controller vind ik dan weer dat als je een uur film hebt zitten kijken en dan wil pauzeren dat die controller al lang uit gegaan is.
Die ziggo app is gewoon een UWP app. Die draait hier op mijn W10 laptop en dezelfde app draait boven op mijn Lumia 950XL. Volgens mij hoeven ze bij ziggo alleen maar een vinkje te zetten in de Store dat deze app ook daar aangeboden wordt voor de XBox.

Verder is die officiele xbox remote een van mijn beste aankopen ooit geweest. Icm Netflix gebruiken we hem hier elke dag. Is echt een fijne AB.

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20-02 18:36
[...]

Gewoon even op google kijken. Er is ook een ander merk Nyko oid.

• Paxlie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 16:39

Paxlie

chaos en inslag

Paar dagen geleden NHL 19 gekocht want was toch maar 28 euro in de Gold Deal. Wat een heerlijk spel weer. Deze keer ook een leuke nieuwe modus toegevoegd voor online. Threes. Speel je met 3 man tegen elkaar op een halve ijshockeybaan tegen een keeper, na een paar minuten wint degene die de meeste doelpunten heeft gemaakt. Ik bak er nog niks van maar als ik zie wat sommige uithalen qua dekes en dergelijke :o

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

LopendeVogel schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:13:
[...]

Gewoon even op google kijken. Er is ook een ander merk Nyko oid.
Klopt, maar ik zag ook al ervaringen van mensen dat die niet zo geweldig zou zijn. Ik vind hem zelf ook lelijker :+
Als mijn huidige kapot zou gaan zou ik denk ik eerder kijken of je een Logitech Harmony kunt programmeren voor de Xbox (vast wel).

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12:51

Yonix

Gamertag: Yonix360

Quick question: Is de Forsaken-DLC voor Destiny 2 (nog steeds) de moeite waard? Ik heb al even geen Destiny 2 meer gespeeld, maar zag de DLC voorbijkomen in de Countdown Sale en ben best benieuwd. :)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
[...]
Voor mij ook een van mijn beste aankopen :)
Hij is vast nog wel ergens te verkrijgen, maar inderdaad rare gang van zaken.
Er zijn echter ook wat third party aanbieders voor de media remote voor de Xbox One:
Amazon.de
Ebay.com

Fireshade wijzigde deze reactie 28-12-2018 13:11 (21%)

• quorumz
Yonix schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:45:
Quick question: Is de Forsaken-DLC voor Destiny 2 (nog steeds) de moeite waard? Ik heb al even geen Destiny 2 meer gespeeld, maar zag de DLC voorbijkomen in de Countdown Sale en ben best benieuwd. :)
5 euro voor forsaken plus season pass?... of gratis bij een zak chips :)

of nog steeds belachelijk, laten we iedereen naaien, overpriced

edit: 27 euro in turkije... nog te veel

quorumz wijzigde deze reactie 28-12-2018 13:54 (11%)

• joey82
handleiding maar eens doorgelezen maar volgens mij heb ik moeite met begrijpend lezen de laatste tijd.

de hyper x cloud 2 is toch gewoon via de 3.5 in de controller van de one s en dan gewoon direct te gebruiken ( plug & play?

of moet je weer met instellingen gaan klooien?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:47

Rivanov

Apple freak

joey82 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 14:18:
handleiding maar eens doorgelezen maar volgens mij heb ik moeite met begrijpend lezen de laatste tijd.

de hyper x cloud 2 is toch gewoon via de 3.5 in de controller van de one s en dan gewoon direct te gebruiken ( plug & play?

of moet je weer met instellingen gaan klooien?
Gewoon in je controller prikken met de 3.5mm jack.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Tusk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-03 12:35

Tusk

Om daarom!

ik heb me bij de tweakers community aangemeld. Weet niet of iemand dat hier beheert, maar
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Lang verhaal, maar ga geen 10 dollar lappen om te wijzigen

Tusk wijzigde deze reactie 28-12-2018 15:10 (4%)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Zou er toch eens over nadenken om dat wel te wijzigen. Als "men" jouw gamertag niet zo fris vindt en het wordt gerapporteerd, dan heb je kans dat je verplicht moet wijzigen van Microsoft of (hopelijk niet) dat je gamertag automagisch geblokkeerd wordt incl. alle gelinkte achievements en bepaalde DLC.

Welkom trouwens! :)

• Koning Willy
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 20-03 20:32
Phusebox schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 07:59:
Heb vannacht 3 stuks kunnen kopen hoor >:)

Kreeg wel een automatische dreigmail van Amazon toen ik de 4de wou aanschaffen. :+
Wir möchten Sie auf diese Bestimmung hinweisen, da wir weitere Bestellungen stornieren werden, die Sie für diesen Artikel abgeben. Wenn Sie weiterhin Bestellungen abgeben, nachdem Sie die Kaufbeschränkung eines Artikels erreicht haben, können wir Ihr Konto einschränken oder schließen.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• Tusk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-03 12:35

Tusk

Om daarom!

@justifire hahaha lache, dat ken ik niet. Ik gebruik Tusk al bijna 20 jaar :) De laatste paar jaar denkt men online vaak dat ik uit Polen kom O-)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Yonix schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 12:45:
Hangt er vanaf wat je wil denk ik... Ik vond de campaign leuk om te doen en het kost zelfs met de nieuwe hogere droprate nog best even om tot 600 te komen (mij eigenlijk te lang, ik heb nog meer te spelen), laat staan met alle drie de classes. Maar met alleen Forsaken lig je wel gelijk (iets) achter aangezien de eerste DLC er na al uit is.
Maar als je meer detail wil zou ik even in het Destiny topic vragen.

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 10:06
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 21:44:
[...]

Ben heel benieuwd wat je van Dead Cells vindt. Als je hulp nodig hebt, hoor ik het graag. :)
Zeer vermakelijke game, ga ik zeker nog wat uurtjes in stoppen

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• zeve
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19:17
Goedenavond,
Ik heb een vraag over de installatie van Xbox live gold.
Mijn zoon heeft een Xbox one. Hierop heb ik mijn account geïnstalleerd en zijn account en een account voor zijn broertje.
Ik weet dat als ik Xbox live installeer dat iedereen van de voordelen kan genieten. De spellen worden nu op het account van mijn zoon gespeeld.
Op welk account kan ik nu het beste de Xbox live activeren?
Op degene waar alle spellen opstaan en mee worden gespeeld?
Of op mijn account wat de hoofdaccount van Microsoft is?
Wat zijn de voor en nadelen van de ene account T.o.v. De andere?
Bij de Ps4 is het namelijk het handigst omdat op het hoofdaccount te zetten. Werkt dit voor Xbox ook zo? Ik kan dit namelijk niet echt duidelijk op de website van Xbox vinden.
Alvast hartelijk dank voor jullie uitleg

• Stormtrooper
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:26

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb de Live zelf op het hoofdaccount gezet (mijn account dus). Zelfs al maak ik eigenlijk weinig gebruik van de Xone. Maar mijn dochter kan er gewoon gebruik van maken, gratis games claimen enzo.

Death and carnage shall follow me like the rains follow a hurricane. It is inevitable. Stormtroopers toys: BMW R1200 GS Adventure Triple Black Edition, Note 9, Asus G750 rammelbak.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:35

Notna

Where are you?®

zeve schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 22:33:
Goedenavond,
Ik heb een vraag over de installatie van Xbox live gold.
Mijn zoon heeft een Xbox one. Hierop heb ik mijn account geïnstalleerd en zijn account en een account voor zijn broertje.
Ik weet dat als ik Xbox live installeer dat iedereen van de voordelen kan genieten. De spellen worden nu op het account van mijn zoon gespeeld.
Op welk account kan ik nu het beste de Xbox live activeren?
Op degene waar alle spellen opstaan en mee worden gespeeld?
Of op mijn account wat de hoofdaccount van Microsoft is?
Wat zijn de voor en nadelen van de ene account T.o.v. De andere?
Bij de Ps4 is het namelijk het handigst omdat op het hoofdaccount te zetten. Werkt dit voor Xbox ook zo? Ik kan dit namelijk niet echt duidelijk op de website van Xbox vinden.
Alvast hartelijk dank voor jullie uitleg
Ik zou het ten alle tijden op je eigen account doen. Ook handig mbt parental controls (dingen kopen in de store etc.)

Onder de streep denk ik echter niet dat er enig verschil is tussen de opties. Gevoelsmatig zou ik echter voor mijn account kiezen.

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Nu 2018 er weer bijna op zit dacht ik, laat ik maar eens even terugkijken op wat ik allemaal heb gespeeld en wat de positieve en negatieve uitschieters waren. Ik kom er wel achter dat ik erg veel games heb gespeeld dit jaar. :+

Omdat ik al gepost had in het Awards topic, hierbij even een linkje naar die post met daarin mijn top 10, echter ging dat topic over de beste games van zowel 2017 en 2018. Misschien handig voor mensen die "vastzitten" in een bepaald genre en misschien op zoek zijn naar iets nieuws.

Maar om het niet een standaard opsom lijstje van games te laten worden dacht ik. Welke momenten zijn me nu echt bijgebleven. Hieronder mijn 3 game momenten in willekeurige volgorde van dit jaar.

Trials Fusion: Het halen van de Anger Management achievement. Om dit te halen moest je de 5e ronde van hel bereiken… Een succesvolle run duurde ruim vier minuten en mijn run is hier te zien. :) Met de nadruk op succesvolle run. Er waren er heel maar dan ook heel veel niet succesvol. :+ Het is goed dat ik een elite controller heb waar ik zuinig op ben, anders weet ik niet of die uiteindelijk heel was gebleven, want ik heb 2 runs gehad waarbij ik echt in de laatste 20 meter op mijn bek ging, terwijl dit echt het simpelste gedeelte was van de track... De zenuwen :o Ik kijk dan ook erg uit naar de nieuwe Trials begin volgend jaar. Mijn controller is nog een klein beetje huiverig...

Dead Cells: Het halen van de The last rampart falls achievement. Dead Cells is zoals de makers het zelf zeggen:a rogue-lite, Castlevania-inspired action-platformer, allowing you to explore a sprawling, ever-changing castle… assuming you’re able to fight your way past its keepers. Een run duurt gemiddeld 45 minuten en eenmaal dood is overnieuw beginnen. Omdat je de eindbaas pas dus bereikt na circa 45 minuten kun je ook dan pas gaan leren hoe zijn moveset in elkaar zit. De eerste keer dat ik het mocht proberen zag ik na 3 seconden het game over screen... Dus tot zover het lerend vermogen van die sessie en mocht ik de reis weer opnieuw beginnen :P Ik had de moed bijna opgegeven. Maar omdat het in feite een platformer is en dat wel mijn games zijn toch maar doorgezet. Uiteindelijk lukte het steeds sneller om de eindbaas te bereiken en hield ik het steeds langer vol en kreeg ik zijn HP bar steeds verder leeg. Tot het moment dat ik hem eindelijk had verslagen. Toen dacht ik… Nu ga ik de game ook op 100% completen. Dat hield in dat je de game op steeds een moeilijker niveau moest spelen. De eerste run was dan ook eigenlijk easy difficulty. 8)7 Uiteindelijk de game uitgespeeld met de cursed sword zonder 1 keer geraakt te worden (want met de cursed sword in de hand is het insta death als je geraakt wordt. Hierbij een review van de game, want zo bekend is hij niet geworden (met uitzondering van de IGN review plagiaat…)

En een goede in game motivatie om door te zetten :P

Red Dead Redemption 2. Deze game kan niet ontbreken. In de SP zitten echt zoveel bijzondere momenten waardoor het lastig is om er gewoonweg 1 te kiezen. Er is geen enkele game geweest waarbij ik zoveel gewoonweg "gekeken" heb naar de gamewereld. Zoveel detail, zo mooi weergegeven, met name de lichteffecten. Helaas is de MP PvP een ongelooflijke bagger :) Door de MP en de achievements die daaraan zijn gekoppeld heb ik ook gewoon geen zin meer om al de SP missies op gold te krijgen, waardoor de game een beetje via de achterdeur is verdwenen, wat ik eigenlijk erg jammer vind.

Let down van het jaar
En tenslotte nog de Let down van het jaar (gisteren gespeeld, dus vrij vers :+ )… De SP van Battlefield V. Oke, oke, ik hoor je al zeggen, BF speel je niet voor de SP en dat klopt, maar de vorige SP's vond ik nog best vermakelijk, en de Bad Company reeks was gewoon erg tof. Er zit gewoon geen verhaal in en de objectives en opbouw van de missies zijn gewoonweg lachwekkend anno 2018.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 29-12-2018 12:56 (195%)

360Gamertag.....PSN ID

• Schimanski
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:43
[quote]The Jackel schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:36:
Gisteren is bij mij de LB knop van de Elite controller afgebroken. Ik pakte de controller uit de kast en zag dat de linkerkant van de LB knop los zat. Je ziet dat er een plastic deel aan de binnenkant is afgebroken. De controller is inmiddels 2 jaar en 2 maanden oud waardoor er geen garantie meer op de controller zit. De controller is verder nog als nieuw...

Heeft iemand ervaring met het zelf vervangen van de LB/RB knop en welke knoppen kan ik het beste aanschaffen?

Had een paar weken geleden precies hetzelfde. Even via google gekeken en een reparatie set gevonden. Op YouTube een filmpje. Zou heel lang duren voordat het geleverd zou worden. Een chat gestart en erachter gekomen dat ze hem toch wilde innemen voor reparatie. Opgestuurd en kreeg een nieuwe terug. 😁
justifire schreef op zaterdag 29 december 2018 @ 23:57:
@uchiha tijntje Mooi lijstje !

Ben ik overigens de enige die de SP van BFV wel tof vond ?
Eerste deel was ruk.
Tweede deel in de sneeuw vond ik al stukken beter.
Derde deel gaf naar mijn idee wel echt het oorlogsgevoel.
En vierde deel met de tank vond ik origineel omdat je nu ook eens de andere kant van de oorlog zag.
Dankje, ben benieuwd naar jouw meest gedenkwaardig moment. Al kan ik dat misschien wel zelf invullen met je Ashen op ultra mega super lvl 1 souls hardcore difficulty :P

Qua BF SP vond ik met name het gebrek aan een doorlopende story en het gebrek aan creativiteit bij de objectives jammer. Ben het wel met je eens over de volgorde van de delen. 1 vond ik echt ruk (zeker op hardcore) en ik denk dat dit wel mijn mening over deel 2 en 3 heeft beinvloed :) Vond deel 3 ook wel beter, maar wederom 3 flak cannons destroyen. Dat zit al in games sinds de eerste medal of honor :)

Heb deel 4 nog niet gespeeld. Die ga ik dan nog wel even spelen op medium difficulty ofzo :)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:43:
[...]

Dankje, ben benieuwd naar jouw meest gedenkwaardig moment. Al kan ik dat misschien wel zelf invullen met je Ashen op ultra mega super lvl 1 souls hardcore difficulty :P

Qua BF SP vond ik met name het gebrek aan een doorlopende story en het gebrek aan creativiteit bij de objectives jammer. Ben het wel met je eens over de volgorde van de delen. 1 vond ik echt ruk (zeker op hardcore) en ik denk dat dit wel mijn mening over deel 2 en 3 heeft beinvloed :) Vond deel 3 ook wel beter, maar wederom 3 flak cannons destroyen. Dat zit al in games sinds de eerste medal of honor :)

Heb deel 4 nog niet gespeeld. Die ga ik dan nog wel even spelen op medium difficulty ofzo :)
Gewoon hardcore doorzetten, doneer ik wel 100 GS ;)

Ashen op 1000GS is inderdaad mijn meest gedenkwaardige moment, heel wat uurtjes tandenknarsen in zitten.

Al geldt dat ook voor Gears 4 campaign completen op Insane, echter jammer dat die achievements glitchen }:| ;w

• Robolokotobo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03:03
Waar kijken jullie het meest naar uit voor 2019?

Op het moment heb ik wel trek in de aankomende fighters Dear or Alive 6 en Mortal Kombat XI. Anthem heeft ook wel wat vind ik. Sekiro shadows die twice wil ik me aan gaan wagen. En de nieuwe Ori

Xbox One S

Robolokotobo schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:03:
Waar kijken jullie het meest naar uit voor 2019?

Op het moment heb ik wel trek in de aankomende fighters Dear or Alive 6 en Mortal Kombat XI. Anthem heeft ook wel wat vind ik. Sekiro shadows die twice wil ik me aan gaan wagen. En de nieuwe Ori
Ashen 2 !
Maar realistisch : Metro Exodus, Sekiro Shadows Die Twice, Gears of War 5 en Mortal Kombat 11.
Kan dan ook niet wachten om jouw ruggengraat te gebruiken om eerst door je ballen te steken, vervolgens je blaas leeg te laten lopen, je longen door je strot naar buiten te hengelen, je nek door te zagen en vervolgens die ruggengraat door de hakselaar te gooien terwijl je naar zuurstof snakkende hersenen nog de laatste kracht geven aan je ogen om dit allemaal te zien gebeuren, in The Pit !!! :(:)

• quorumz
justifire schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:14:
[...]

Ashen 2 !
Maar realistisch : Metro Exodus, Sekiro Shadows Die Twice, Gears of War 5 en Mortal Kombat 11.
Kan dan ook niet wachten om jouw ruggengraat te gebruiken om eerst door je ballen te steken, vervolgens je blaas leeg te laten lopen, je longen door je strot naar buiten te hengelen, je nek door te zagen en vervolgens die ruggengraat door de hakselaar te gooien terwijl je naar zuurstof snakkende hersenen nog de laatste kracht geven aan je ogen om dit allemaal te zien gebeuren, in The Pit !!! :(:)
tsss... The Division 2 natuurlijk :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Volgens mij had ik tot ik vorige week Gamepass had aangeschaft, maar 3 games gespeeld.

BF1
BFV
Ghost Recon Wildlands.

Gisteren begonnen met Sniper Elite 4, maar mijn kennende gaat daar weer veel tijd in zitten omdat ik alles zoveel mogelijk stealth wil doen.

Van 2019 verwacht ik niet veel. In het PS4 topic gaan de geruchten op een PS5 aankondiging. Ben benieuwd waar Microsoft mee komt. Dat Sony een grote voorsprong heeft in de EU is duidelijk, hoe het in de US zit, weet ik niet. MS zal wel bij moeten blijven. Hoop zelf wat meer te horen over ProjectXCloud of hoe dat ook mag heten om in de cloud te gamen op elk device. Verder zie ik het wel.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:55

sjaool

Every life should have 9 cats

@MRE-Inc Er gaan ook al geruchten over twee nieuwe Xbox consoles de Xbox Lockhart en Anaconda. ;)

Nog wat bronnen:
The Verge
TechRadar

sjaool wijzigde deze reactie 30-12-2018 12:02 (38%)

"When you grow up your heart dies"

justifire schreef op zondag 30 december 2018 @ 12:45:
[...]

Laat ze eerst maar eens met een demo komen.
Zelfde geldt voor Anthem.
Tot nu toe ben ik niet overtuigd.
Er komt gewoon een beta aan. Volgens mij voor beiden en dan eerst een closed beta voor pre-orders en daarna een open beta. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb.

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op zondag 30 december 2018 @ 13:31:
[...]

Er komt gewoon een beta aan. Volgens mij voor beiden en dan eerst een closed beta voor pre-orders en daarna een open beta. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb.
Je zou het inderdaad bijna gewoon gaan vinden.
Breng eens een degelijke demo uit, zoals het vroeger ging.
Ipv zich te verschuilen achter een beta waar nog van alles aan gedaan gaat worden.... *not*

justifire schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:18:
[...]

Je zou het inderdaad bijna gewoon gaan vinden.
Breng eens een degelijke demo uit, zoals het vroeger ging.
Ipv zich te verschuilen achter een beta waar nog van alles aan gedaan gaat worden.... *not*
Demo's zijn teveel werk tijdens ontwikkeling. Heb ik al eens eerder gelezen en je wilt toch als developer wat info verzamelen over wat men ervan vindt en bepaalde metrics verzamelen die je helpen de game te balanceren. Dat ze er vaak niks mee doen is dan wel weer jammer, maar games zijn tegenwoordig zo complex dat het sowieso een kwestie van kiezen is van wat ze op gaan pakken. En 90% van de issues zijn ze toch al wel bekend, oplossen duurt alleen wel steeds langer en langer heb ik het idee.

Maar als je bv kijkt naar Battlefield, dan is daar best veel veranderd ten opzichte van de beta. De game is er zelfs door uitgesteld geweest.

Martinspire schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:21:
[...]

Demo's zijn teveel werk tijdens ontwikkeling. Heb ik al eens eerder gelezen en je wilt toch als developer wat info verzamelen over wat men ervan vindt en bepaalde metrics verzamelen die je helpen de game te balanceren. Dat ze er vaak niks mee doen is dan wel weer jammer, maar games zijn tegenwoordig zo complex dat het sowieso een kwestie van kiezen is van wat ze op gaan pakken. En 90% van de issues zijn ze toch al wel bekend, oplossen duurt alleen wel steeds langer en langer heb ik het idee.

Maar als je bv kijkt naar Battlefield, dan is daar best veel veranderd ten opzichte van de beta. De game is er zelfs door uitgesteld geweest.
Is ook niks mis met een beta, maar breng dan met de release een demo uit die wel volledig is.
Kijk bijvoorbeeld naar een Forza Horizon, mooie demo, goed uitgewerkt, prima spel.
Dat zie ik liever dan een demo, die ze voor de veiligheid beta noemen, waar nog van alles aan ontbreekt en je op release eigenlijk nog steeds die buggy beta zit te spelen.
Als je een spel klaar hebt is het echt niet moeilijk om één of twee uur timelocked probeerversie uit te brengen.
Maar nee, dat zou te veel omzet gaan kosten.

justifire schreef op zondag 30 december 2018 @ 14:31:
[...]

Is ook niks mis met een beta, maar breng dan met de release een demo uit die wel volledig is.
Kijk bijvoorbeeld naar een Forza Horizon, mooie demo, goed uitgewerkt, prima spel.
Dat zie ik liever dan een demo, die ze voor de veiligheid beta noemen, waar nog van alles aan ontbreekt en je op release eigenlijk nog steeds die buggy beta zit te spelen.
Als je een spel klaar hebt is het echt niet moeilijk om één of twee uur timelocked probeerversie uit te brengen.
Maar nee, dat zou te veel omzet gaan kosten.
Het probleem lijkt me eerder dat er teveel bugs in games zitten die er bij launch nog niet uit zijn, dan dat beta's niet als demo kunnen worden gebruikt. Verder is het voor Microsoft belangrijk dat er veel gratis content beschikbaar is zodat mensen met een nieuwe console veel dingen kunnen proberen voor ze er hun geld aan hoeven uit te geven. Anders krijg je al snel het "alles kost geld" argument.

En sowieso is Forza altijd wel een prima release met weinig bugs, dus een goede demo is dan wel te verwachten. Ding is alleen dat een demo eigenlijk altijd beschikbaar is en een beta maar beperkt, dus voor online features hoeven publishers weinig meer te betalen na release voor de gratis klanten.

Ik vind sowieso dat elke game een tijd gratis te spelen moet zijn en kijk maar wat je er dan van vind. Maar voor MMO's blijft een beta nutteloos als het vooral medespelers nodig heeft om leuk te zijn en in die zin snap ik de keuze bij the Division of Anthem wel. Voor mij was The Division overigens prima qua beta en had ik weinig bugs gezien.

• Robolokotobo
  • Laatst online: 03:03
justifire schreef op zondag 30 december 2018 @ 02:14:
[...]

Ashen 2 !
Beetje shady reactie vind ik dit. Ben ik niet van gediend

Xbox One S

Martinspire schreef op zondag 30 december 2018 @ 16:06:
[...]

Het probleem lijkt me eerder dat er teveel bugs in games zitten die er bij launch nog niet uit zijn, dan dat beta's niet als demo kunnen worden gebruikt. Verder is het voor Microsoft belangrijk dat er veel gratis content beschikbaar is zodat mensen met een nieuwe console veel dingen kunnen proberen voor ze er hun geld aan hoeven uit te geven. Anders krijg je al snel het "alles kost geld" argument.

En sowieso is Forza altijd wel een prima release met weinig bugs, dus een goede demo is dan wel te verwachten. Ding is alleen dat een demo eigenlijk altijd beschikbaar is en een beta maar beperkt, dus voor online features hoeven publishers weinig meer te betalen na release voor de gratis klanten.

Ik vind sowieso dat elke game een tijd gratis te spelen moet zijn en kijk maar wat je er dan van vind. Maar voor MMO's blijft een beta nutteloos als het vooral medespelers nodig heeft om leuk te zijn en in die zin snap ik de keuze bij the Division of Anthem wel. Voor mij was The Division overigens prima qua beta en had ik weinig bugs gezien.
Elke game is wat lastig, zolang er games zijn die je in een paar uur uitspeelt (en ja er zijn games waar dat voor geldt die toch hun geld waard zijn, hoewel dat dan over het algemeen ook geen €60 zal zijn). Maar ze zouden prima per game kunnen bepalen hoe lang je hem uit mag proberen en dat op de store page er bij zetten als trial. En dan valt het hele demo's maken is lastig argument weg, het enige dat je hoeft te bedenken is wat de verwachte levensduur van een game is, en zolang dat niet maar een paar uur is kun je prima een trial tijd van 2 uur of zo activeren. Het kan ook in EA Access, dus waarom niet breder.

Wat is Ashen een onvergeeflijke game zeg. Mijn hemel. Alle souls games zijn simpel vergeleken met de Cissna mode van Ashen. Mijn doel is om het in 2019 uit te spelen… :+

Verder nog even gekeken naar de sale.. Mijn god wat zitten daar toch uitstekende aanbiedingen bij. Zo is Unravel 1 en 2 gewoon te koop voor 9 euro (met gold). Echt bizarre prijzen.

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op maandag 31 december 2018 @ 00:02:
Wat is Ashen een onvergeeflijke game zeg. Mijn hemel. Alle souls games zijn simpel vergeleken met de Cissna mode van Ashen. Mijn doel is om het in 2019 uit te spelen… :+

Verder nog even gekeken naar de sale.. Mijn god wat zitten daar toch uitstekende aanbiedingen bij. Zo is Unravel 1 en 2 gewoon te koop voor 9 euro (met gold). Echt bizarre prijzen.
In Souls kan je levellen totdat je alles zo'n beetje in één klap dood krijgt.
In Ashen : Children of Sissna ben je gelimiteerd aan een max level health en stamina.
Daarnaast kan zowat elke vijand je one-shotten, leuk als er een groep van zes op je afkomt waarbij er twee of drie ook nog kunnen teleporteren...
Voelde net aan als een Dark Souls Soul Level 1 run.
Deze achievement gaat je echt wel bij blijven !!

Over pittige games gesproken: gisteren ben ik aan Spyro begonnen. Een feest van nostalgie. Ik wist alles van het eerste wereld nog.

Trackmania Turbo ben ik nu halverwege. Dat is wel extreem pittig. Gaat nooit uitgespeeld worden maar is wel erg leuk om te doen.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• The Jackel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 15:27
Schimanski schreef op zondag 30 december 2018 @ 00:19:
[quote]
Had een paar weken geleden precies hetzelfde. Even via google gekeken en een reparatie set gevonden. Op YouTube een filmpje. Zou heel lang duren voordat het geleverd zou worden. Een chat gestart en erachter gekomen dat ze hem toch wilde innemen voor reparatie. Opgestuurd en kreeg een nieuwe terug. 😁
Heb er vorige week een mail achteraan gestuurd. Gisteren kreeg ik een reactie vanuit Re-Escalations dat ze vandaag contact op gaan nemen. Ben benieuwd wat ze gaan doen.

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-03 09:27

BM

Moderator Spielerij
exactor it schreef op maandag 31 december 2018 @ 10:14:
Over pittige games gesproken: gisteren ben ik aan Spyro begonnen. Een feest van nostalgie. Ik wist alles van het eerste wereld nog.

Trackmania Turbo ben ik nu halverwege. Dat is wel extreem pittig. Gaat nooit uitgespeeld worden maar is wel erg leuk om te doen.
Trackmania ben ik een hele tijd terug mee bezig geweest. Kan me herinneren dat het wel erg leuk was, maar volgens mij was het rijden op zand echt schier onmogelijk. Zolang het op asfalt ging kon ik redelijk uit de voeten, maar zand was echt onmogelijk

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Peter_Aragorn
  • Nu online
Net begonnen aan Ashen. Wat een fijne game zeg!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:33
Zo, m'n replacement One X is binnen. Eerste Kerstdag aangevraagd, vanmiddag bezorgd door UPS. Allemaal dikke prima, goeie service die advanced exchange.

Gelijk natuurlijk ff aan de tand gevoeld, so far so good d:)b

Morgen de oude afgeven bij UPS punt en verzenden richting Frankfurt, en natuurlijk goed in de gaten gaan houden of die 500 euro op m'n CC weer vrijgegeven wordt. Heb het track&trace nummer goed genoteerd :9
Morgen? Feest- & zondag... Geen idee of je pakketpunt onverwacht geopend is maar ik zou lekker woensdag je retour in orde maken :)

Pagina: 1 ... 134 ... 148 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True