Hierbij zoals beloofd nog de foto's. De kleur en intensiteit van het licht komen zeer goed overeen met de dashboardverlichting. Het dimt ook mee in het donker. Ik vind de schakelaar niet vervelend, hoewel ik van tevoren dacht dat ik dat wel zou vinden. Het is ook wel fijn om tijdens het rijden in een oogopslag de LPG-tankinhoud te zien, met name wanneer de indicator geel wordt (laatste liters, klopt heel aardig). Verder zit het totaal niet in je blikveld. Ook heeft de inbouwer hem mooi ingefreesd/verzonken. Dit paneel is trouwens eenvoudig te verwijderen, en een veel handigere locatie om in te bouwen dan bijvoorbeeld bij de startknop in de buurt.MK_ schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:35:
LPG schakelaar heb ik in de Corsa ook links bij de lichtschakelaar, en zou ook weer een prima locatie zijn. Al zou volledig onzichtbaar de voorkeur hebben
Uploads | ||
![]() | ![]() |
Ik weet het, omdat ik het van jou wist voordat ik liet inbouwen. De inbouwer was echter overtuigd dat er geen in mijn auto passende tank van 69L leverbaar (meer) is. Welk merk/type tank heb jij? Hoewel de 500km range die ik nu uit 45L bruto haal eigenlijk wel prima is, is het voor een schappelijke prijs toch misschien de moeite waard om naar 69L bruto te gaan.marcelcee schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:00:
[...]
In een tourer past zeker weten een grotere tank dan 55l bruto. Ik heb er namelijk 69l bruto in zitten. Dat past precies en de vloer komt niet omhoog. Dan ga je wel een trapje omhoog qua MRB.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR