Komende van de Galaxy S8+ had ik er toch moeite mee om een toestel te kopen met dezelfde processor.. dat leek dan immers geen upgrade..
Inmiddels ben ik heel blij dat ik dat toch gedaan heb..
De Pixel 2 XL is een super toestel.. begrijp niet waar zoveel mensen over hebben geklaagd..
De software-opties en het gebruikersgemak overtreffen de hardware van andere speeltjes.. maar dat ook wel een kwestie van voorkeuren zijn.. wat ik van Symbian miste en nu weer aanwezig is, is de optie om "niet storen" te koppelen aan agenda-afspraken.. tijdens een afspraak staat het toestel dan op stil behalve voor alarmen of zelf aan te geven telefoonnummers..
De accu is meer dan goed; vermoedelijk vooral door het strak afgestelde gebruik.. twee dagen standby met ruim vier uur screen-on-tijd of anderhalve dag met zes uur screen-on-tijd heb ik bij eerdere toestellen nog niet meegemaakt..
De camera is ook zeldzaam.. het lukt gewoonweg niet om daar slechte foto's mee te maken..
Als de Google Assistent straks nog in het Nederlands te bedienen is, krijgen de andere merken het volgens mij echt een stuk moeilijker..
https://www.droidapp.nl/n...t-nederlands-screenshots/
Met het nieuwe material-design en alle nieuwe foefjes in Gmail/Tasks/Calendar is het nog leuker om meteen met een Google-telefoon "aan te kunnen sluiten"..
[
Voor 41% gewijzigd door
Verwijderd op 26-04-2018 12:48
]