Conclusie in andere forums is dat Pixel 2 no nonsens gsm is met weinig tot geen problemen..El Jefe schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 22:48:
Volgende week naar de VS, nu alvast de Pixel 2 besteld - voor 530 euro en dan geleverd in het hotel aldaar. Zodra ik hem heb zal ik wel even laten weten wat ik ervan vind. Lang getwijfeld tussen deze telefoon en de 5T (hoewel nu niet meer leverbaar), of bijvoorbeeld op het wachten op de OnePlus 6. Ik kom van de OnePlus X welke de laatste tijd problemen heeft met laden (en daarna gaat de batterij snel achteruit, enkel na wat notificaties checken na het wakker worden gaat hij al makkelijk van 100% naar 85%).
Opmerkelijk inderdaad dat deze thread niet heel erg leeft - hoewel misschien voor de hand liggend aangezien de Pixel 2 niet makkelijk of goedkoop in Nederland te krijgen is. In de VS (en aangaande de reviews online) is het wel een populair toestel. Wat zou de reden zijn voor Google om deze telefoon niet meer bekend te maken wereldwijd?
Kom van Galaxy S8+ en vind alles aan Pixel 2 XL een verbetering, hoewel toestel niet echt veel nieuwer is..
Idd volgt ook volgens mij gedegen introductie per taal en per land.. daarom nu nog beperkt.. volgende week op IO congres(s) waarschijnlijk meer nieuws..