Had ik inderdaad gelezen. Maar ze houden het allemaal lekker open. Ik ben er iig mee terug naar de winkel gegaan. Ik hoop dat ze hem fixen.pamtastic schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 13:13:
[...]
Dit is volgens mij mede afhankelijk van waar je 'm gekocht hebt. Ik verwacht dat e.e.a. in ieder geval nog wel onder garantie valt, gezien de ouderdom van de Pixel 2.
Kijk eens hier:
https://support.google.co...0?hl=nl&ref_topic=3244667
Succes.
Herkenbaar probleem! Batterij is echt ruk ja. Begin van de middag lijkt de batterij al dood te gaan. Wat daarbij vervolgens niet helpt is dat mijn oplader niet aan de telefoon blijft hangen of bij het minste of geringste losschiet. Blijkbaar een probleem dat meer voorkomt bij de Pixel 2.dimmak schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 14:40:
Iemand ervaring met reparaties en garantie?
De batterij is tegenwoordig aardig ruk, wat nog niet eens het grootste probleem is. Ook laadt het toestel niet meer goed. Telefoon geeft wel dat hij aan de lader hangt, maar er gaan alleen procenten af. Nu krijg ik zelf maandag de Pixel 3, maar ik wil de Pixel 2 aan mijn vrouw geven. Maar het liefst pas na reparatie natuurlijk.
Dus kan ik hem makkelijk opsturen? En gaan ze de telefoon dan maken?
Nog meer mensen last van of ervaring met hoe de winkel (Belsimpel in dit geval) ermee omgaat?
Ik ben ermee naar de winkel gegaan. Heb er nog niks van gehoord, dus ik geef wel even een update als ik meer weet.unknowndb schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:19:
[...]
Herkenbaar probleem! Batterij is echt ruk ja. Begin van de middag lijkt de batterij al dood te gaan. Wat daarbij vervolgens niet helpt is dat mijn oplader niet aan de telefoon blijft hangen of bij het minste of geringste losschiet. Blijkbaar een probleem dat meer voorkomt bij de Pixel 2.
Nog meer mensen last van of ervaring met hoe de winkel (Belsimpel in dit geval) ermee omgaat?
Heb de telefoon terug gekregen van reparatie. Via de winkel is de reparatie gedaan door Dynafix. Ze hebben wel de chargingport gerepareerd, maar geen batteryswap gedaan. Batterylife is dus nog steeds ruk.unknowndb schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:19:
[...]
Herkenbaar probleem! Batterij is echt ruk ja. Begin van de middag lijkt de batterij al dood te gaan. Wat daarbij vervolgens niet helpt is dat mijn oplader niet aan de telefoon blijft hangen of bij het minste of geringste losschiet. Blijkbaar een probleem dat meer voorkomt bij de Pixel 2.
Is de Pixel 2 vandaag nog 250€ waard?
Ik heb er eentje op het oog, wil hem vooral gebruiken om (portret)foto's te nemen eigenlijk, naast wat WhatsApp en beheren van mail en dergelijke.
Er zou nog enkele maanden fabrieksgarantie op zijn, wel geen lader of verpakking enzo aanwezig ...
Ik twijfel, maar voor dat geld ga ik nergens zo'n camera vinden in een telefoon denk ik?
Ik heb er eentje op het oog, wil hem vooral gebruiken om (portret)foto's te nemen eigenlijk, naast wat WhatsApp en beheren van mail en dergelijke.
Er zou nog enkele maanden fabrieksgarantie op zijn, wel geen lader of verpakking enzo aanwezig ...
Ik twijfel, maar voor dat geld ga ik nergens zo'n camera vinden in een telefoon denk ik?
250 euro is de telefoon meer dan waard momenteel. Prima specs voor die prijs en je kan nog een tijdje updates meepakken. De camera is voor die prijs natuurlijk al helemaal goed.BeArt schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:52:
Is de Pixel 2 vandaag nog 250€ waard?
Heb het toestel nu enkele dagen in gebruik, en nu al foto's genomen waar we nog vele jaren met plezier naar gaan kijken.dimmak schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:09:
[...]
250 euro is de telefoon meer dan waard momenteel. Prima specs voor die prijs en je kan nog een tijdje updates meepakken. De camera is voor die prijs natuurlijk al helemaal goed.
Heerlijk toestel, hier ga ik geen spijt van krijgen.
Ik heb het toestel al 1.5 jaar zonder deze ooit gereset te hebben, en het ding werkt nog steeds snel. Ik denk dat ik er nog wel even mee ga doen, en ik denk dat het er ook nog wel even mee kan. Veel plezier!BeArt schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:37:
[...]
Heb het toestel nu enkele dagen in gebruik, en nu al foto's genomen waar we nog vele jaren met plezier naar gaan kijken.![]()
Heerlijk toestel, hier ga ik geen spijt van krijgen.
Ik krijg vandaag een aantal nood berichten ivm de KPN storing dat 112 niet werkt.. Normaal gesproken worden deze in de berichtenbox opgeslagen, maar ik vind ze niet terug.. Bij de P2 van mijn vrouw ook onvindbaar.. Is dit een instelling of hebben meer P2 eigenaars hier last van ?
android 10 komt nu binnen OTA 1216,1MB groot .. ben benieuwd
Ik heb nu sinds een week een tweedehands pixel 2. Op zich een fijn apparaat maar de batterij duur valt me flink tegen. Als ik zit te browsen is iedere minuut 1 procent drop. Vraag me af of dit de batterij zelf is of dat het de standaard is.
Reparaties van de accu verschillen namelijk nogal. Ik zie ze van €40 t/m €260.
Ik kom het onderstaande net tegen op reddit
https://www.reddit.com/r/...hh_is_out_now_on_pixel_2/
Net even bij systeem -> gebaren gekeken en ik heb de optie er ook staan. Leuk dat er zo af en toe nog nieuwe features naar de Pixel2 komen.
https://www.reddit.com/r/...hh_is_out_now_on_pixel_2/
Net even bij systeem -> gebaren gekeken en ik heb de optie er ook staan. Leuk dat er zo af en toe nog nieuwe features naar de Pixel2 komen.
Dat is niet de normale duur. Met weinig gebruik kon ik toen hij nieuw was 2 maanden halen. Met veel gebruik makkelijk een dag. Nu na bijna 2 jaar helaas de batterij te ver leeg getrokken, en nu is de duur een halve dag, en reset hij soms (bijv bij het openen van de camera-app). Gok dat de batterij geen piekspanning meer kan leveren.soskes schreef op woensdag 27 november 2019 @ 06:16:
Ik heb nu sinds een week een tweedehands pixel 2. Op zich een fijn apparaat maar de batterij duur valt me flink tegen. Als ik zit te browsen is iedere minuut 1 procent drop. Vraag me af of dit de batterij zelf is of dat het de standaard is.
Van wat ik begrepen heb is de duurdere reparatie met een nieuw scherm, aangezien het scherm eraf moet, en er een kans is dat het scherm dan sneuvelt... Als er iemand goede ervaringen heeft met batterij wissel dan hoor ik het graag, want op zich kan mijn pixel nog wel een jaar mee, (mits de accuduur weer normaal wordt en de resets weer stoppen)
Quatt in hoekhuis (130m2) met radiatoren, 3680Wp PV zie https://ei.tigoenergy.com/p/wouterb
Heb nu ook het issue dat een beltoon te zacht is evenals het volume van de media. Als ik bijv. inde NOS app het journaal bekijk hoor ik er niets van. Dit had ik voorheen met de Pixel 2 XL niet. In dit forum zie ik het ook niet terug, iemand anders wel last van? En nog belangrijker, een oplossing hiervoor gevonden?
Heb sinds kort een Fossil smartwatch Wear 2.0 in combinatie met mijn Google Pixel 2.
Ik heb echter volgende vervelend probleem.
Wanneer mijn Pixel 2 verbonden is met mijn smartwatch krijg ik op mijn gsm geen notificatie te zien van een gemiste oproep.
Notificatie staat wel op mijn smartwatch.
Wanneer ik de connectie verbreek en ik een gemist oproep heb krijg ik wel een notificatie op mijn gsm.
Iemand die hier ook last van heeft en is dit op te lossen?
Ik heb echter volgende vervelend probleem.
Wanneer mijn Pixel 2 verbonden is met mijn smartwatch krijg ik op mijn gsm geen notificatie te zien van een gemiste oproep.
Notificatie staat wel op mijn smartwatch.
Wanneer ik de connectie verbreek en ik een gemist oproep heb krijg ik wel een notificatie op mijn gsm.
Iemand die hier ook last van heeft en is dit op te lossen?
Ik heb een Diesel smartwatch met de Pixel 2 gehad (inmiddels de phone weg).
Geen problemen, eerste waar ik aan denk is of je wel overal toestemming voor hebt gegeven?
Geen problemen, eerste waar ik aan denk is of je wel overal toestemming voor hebt gegeven?
Bij mijn weten zijn alle toestemmingen gegeven. En zou niet weten waar ik toestemming moet geven dat mijn GSM mij een melding mag geven in geval van een gemiste oproep ....
Alle andere meldingen komen zowel binnen op mijn GSM als smartwatch.
Alle andere meldingen komen zowel binnen op mijn GSM als smartwatch.
Update: geen winkel in de buurt kunnen vinden, dus online maar een nieuwe accu besteld en het zelf gedaan. Viel me uiteindelijk mee (al ben je toch iets van anderhalf uur bezig) en mijn telefoon doet het weer goed!WouterB schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:45:
[...]
Dat is niet de normale duur. Met weinig gebruik kon ik toen hij nieuw was 2 maanden halen. Met veel gebruik makkelijk een dag. Nu na bijna 2 jaar helaas de batterij te ver leeg getrokken, en nu is de duur een halve dag, en reset hij soms (bijv bij het openen van de camera-app). Gok dat de batterij geen piekspanning meer kan leveren.
Van wat ik begrepen heb is de duurdere reparatie met een nieuw scherm, aangezien het scherm eraf moet, en er een kans is dat het scherm dan sneuvelt... Als er iemand goede ervaringen heeft met batterij wissel dan hoor ik het graag, want op zich kan mijn pixel nog wel een jaar mee, (mits de accuduur weer normaal wordt en de resets weer stoppen)
Quatt in hoekhuis (130m2) met radiatoren, 3680Wp PV zie https://ei.tigoenergy.com/p/wouterb
Android 11 Beta is nu beschikbaar via OTA.
Het registreren bij het beta program wilde vanochtend nog niet echt lukken. Via een VPN kwam ik er wel doorheen. Ik ben de update nu aan het downloaden.
Het registreren bij het beta program wilde vanochtend nog niet echt lukken. Via een VPN kwam ik er wel doorheen. Ik ben de update nu aan het downloaden.
Bij mij draait hij ook op m'n Pixel 2.SuperKneus schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:37:
Android 11 Beta is nu beschikbaar via OTA.
Tot nu toe geen problemen, zelfs de bank-apps doen het nog gewoon.
Wat ik wel een beetje irritant vind is dat mijn achtergrondafbeelding iets ingezoomd weergegeven wordt, en uitzoomt zodra ik mijn notificaties open.
Verder was ik de screenshot-knop in het powermenu kwijt, en ik had net een week geleden via een adb-shell commando screen recording mogelijk gemaakt via die knop. Echter is screen recording nu gewoon toegevoegd aan de quick-toggles (moest hem er wel even zelf bij zetten).
Tot nu toe ben ik een happy camper
wat ik nog niet echt door heb is hoe ik uit een spel kan gaan. Normaal was dat een swipe vanaf de onderkant maar nu werkt dat niet lekker. Ik moet nu eerst het notificatiemenu naar beneden trekken en dan kan ik pas uit een game gaan.
Verder lijkt de auto brightness niet lekker te werken.
Maar voor de rest draait hij goed.
Swipe vanuit de onderkant lijkt bij mij nog wel gewoon te werken.SuperKneus schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:37:
wat ik nog niet echt door heb is hoe ik uit een spel kan gaan. Normaal was dat een swipe vanaf de onderkant maar nu werkt dat niet lekker. Ik moet nu eerst het notificatiemenu naar beneden trekken en dan kan ik pas uit een game gaan.
Echter niet altijd, soms reageert hij niet, maar ook niet vanaf boven (voor notificaties).
Heeft er hier iemand al geprobeerd om een eSIM te installeren op zijn Pixel2? Ik draai de laatste beta en het lijkt er op dat het scannen van een QR code nu niet mogelijk is.
Als ik een mobile provider probeer toe te voegen dan heb ik alleen de mogelijkheid om een netwerk config te downloaden via wifi en geen optie om een QR code te scannen.
Als ik een mobile provider probeer toe te voegen dan heb ik alleen de mogelijkheid om een netwerk config te downloaden via wifi en geen optie om een QR code te scannen.
Ik weet wel dat dit topic zo goed al dood is, maar ik heb nu eenmaal een Pixel 2 (XL), dus starten we hier. het lijkt zich overigens niet te beperken tot de Pixel 2 maar komt ook voor bij andere modellen.
Sinds gisteren (afgelopen nacht eigenlijk), was mijn toestel erg warm en kwam er blijkbaar de Oktober update naar het toestel. Klein, nog geen 10MB, maar update nam toch even in beslag. Update uitgevoerd, toestel aan de lader gehangen (niet origineel, maar anders ook altijd afdoende), en gaan slapen.
Vanmorgen nam ik het toestel van de lader en de Pixel was erg warm. Accu % was nog maar 11% en liep zienderogen terug. Daarna het toestel maar even helemaal uitgezet, opnieuw opgestart en aan een andere lader gehangen met wat meer power. Daar hangt ie nu nog aan, laden lijkt verder goed te gaan.
Gezien mijn ervaring toch maar even gezocht en toen vond ik het volgende; https://www.reddit.com/r/..._now_it_runs_hot_and_the/
Maar vooral hier; https://www.google.com/se...oECAIQBQ&biw=1647&bih=889
Edit: Voor nu heb ik (op advies) TuneIn van de Pixel verwijderd, stond erop, deed er niets mee. Niet geschoten.....
Sinds gisteren (afgelopen nacht eigenlijk), was mijn toestel erg warm en kwam er blijkbaar de Oktober update naar het toestel. Klein, nog geen 10MB, maar update nam toch even in beslag. Update uitgevoerd, toestel aan de lader gehangen (niet origineel, maar anders ook altijd afdoende), en gaan slapen.
Vanmorgen nam ik het toestel van de lader en de Pixel was erg warm. Accu % was nog maar 11% en liep zienderogen terug. Daarna het toestel maar even helemaal uitgezet, opnieuw opgestart en aan een andere lader gehangen met wat meer power. Daar hangt ie nu nog aan, laden lijkt verder goed te gaan.
Gezien mijn ervaring toch maar even gezocht en toen vond ik het volgende; https://www.reddit.com/r/..._now_it_runs_hot_and_the/
Maar vooral hier; https://www.google.com/se...oECAIQBQ&biw=1647&bih=889
Edit: Voor nu heb ik (op advies) TuneIn van de Pixel verwijderd, stond erop, deed er niets mee. Niet geschoten.....
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 15-10-2020 14:38 ]
Testing, one, two ...
Das toevallig, had afgelopen week hetzelfde met mijn Pixel 2. Toestel was traag en batterij ontzettend snel leeg. Toen batterijgebruik gecheckt, TuneIn stond bovenaan (maar 2% van totaal maar toch). App verwijderd, sindsdien geen last meer van gehad.hardware-lover schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 14:10:Sinds gisteren (afgelopen nacht eigenlijk), was mijn toestel erg warm en kwam er blijkbaar de Oktober update naar het toestel. Klein, nog geen 10MB, maar update nam toch even in beslag. Update uitgevoerd, toestel aan de lader gehangen (niet origineel, maar anders ook altijd afdoende), en gaan slapen.
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
@sfinx misschien toch niet zo'n toeval gezien het aantal meldingen? Afijn, het lijkt hier nu ook beter te gaan 👌
Testing, one, two ...
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Google Pixel 2] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Google Pixel 2] Het grote Accessoires topic
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Google Pixel 2] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Google Pixel 2] Het grote Accessoires topic