Vrede in huis heeft zijn prijsRobbyTown schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:21:
[...]Sommige hebben hier ook Tweak internet en Ziggo Tv beste van de 2 werelden maar dat heeft ook zijn prijs.
Met TV van CD kan ik de echtscheiding aanvragen.
Vrede in huis heeft zijn prijsRobbyTown schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:21:
[...]Sommige hebben hier ook Tweak internet en Ziggo Tv beste van de 2 werelden maar dat heeft ook zijn prijs.
Verbaast mij dat een huwelijk afhankelijk kan zijn van TV. Zelfs met al dat thuiswerken gaan de discussies hier over alles behalve de geproduceerde contend via de Nederlandse TV (kan zowiezo de prullenbak in)BerndGaykema schreef op donderdag 10 september 2020 @ 16:22:
[...]
Vrede in huis heeft zijn prijs![]()
Met TV van CD kan ik de echtscheiding aanvragen.
Als je vooral live kijkt of 'begin gemist' c.q. 'live pauzeren' gebruikt bij de populaire zenders dan voldoet CD prima. Belgische zenders en BBC zit er tegenwoordig ook bij...noodgang schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:27:
...
De zenders waar vooral naar gekeken wordt zijn eigenlijk vooral NPO en de Belgische zenders. Discovery gaan we niet missen en voor Eurosport gebruik ik de Eurosport Player, dus qua aanbod is CD wat ons betreft prima.
een van de drieesky schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 09:40:
In de nieuwsbrief van Freedom staat dat ze van de Kaonmedia MZ-102 overstappen op de Amino Aria, type 710 voor TV via CD (link). Welke levert Tweak eigenlijk?
Is wat dik aangezet om duidelijk te maken dat de "kwaliteit" als CD levert hier tot problemen gaat leiden. Wij kijken voor 99% opgenomen programma's en kunnen lekker doorspoelen bij al die opgedrongen marketing rotzooi waar je nog voor moet betalen ook. Ziggo, met Humaxen met ingebouwde harddisks, is ongeevenaard door welke andere provider dan ook.Hans_18T schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:46:
[...]
Verbaast mij dat een huwelijk afhankelijk kan zijn van TV. Zelfs met al dat thuiswerken gaan de discussies hier over alles behalve de geproduceerde contend via de Nederlandse TV (kan zowiezo de prullenbak in)
1336 Almere ook. Heb wel een link op de fiber.Realtec schreef op maandag 14 september 2020 @ 19:25:
Internet lijkt weggevallen te zijn hier in Enschede, ben ik de enige?
[ Voor 12% gewijzigd door Csotranme op 14-09-2020 19:28 ]
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
Ik heb ook restart gedaan van de FritzBox en heeft ook hier geholpenCsotranme schreef op maandag 14 september 2020 @ 19:27:
[...]
1336 Almere ook. Heb wel een link op de fiber.
Edit: restart van de FritzBox heeft bij mij zojuist gewerkt.
[ Voor 16% gewijzigd door Realtec op 14-09-2020 19:31 ]
nee was geen update.BerndGaykema schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:39:
Het lijkt op een FritzBox update. Maar dat doe je toch niet in prime time?
I have stability. The ability to stab.
Had ik ook vanochtend, nadat ik de ma-101 had herstart werkte deze weer primaSmurfLink schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:15:
Ik heb nog wel internet maar mijn tv boxje doet niks meer. Almere, glasvezel. Hij gaf eerst opeens aan "Uw zenderlijst is leeg", radio knalde eruit... reboot hielp. 2e keer, reboot knalde op een raar foutbericht over de smartcard, maar die heb ik niet eens.
Oh, terwijl ik dit typ komt ie terug.Typisch.
[ Voor 5% gewijzigd door hjvg op 16-09-2020 14:44 ]
Hier met Safari kan ik gewoon CD live tv fullscreen kijkenhjvg schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:44:
meer mensen last van dat de live tv van in de browser ( https://livetv.canaldigit...SP1PAWirLQUbXUqTm3Xeq-bF0 )
niet meer lekker fullscreen kan ? kon tot een week geleden nog gewoon zonder problemen maar werkt nu niet meer. in iedergeval bij mij in edge
Ik heb netjes een mailtje gekregen, maar dat was wel al op 30 april dit jaar. Misschien even checken welk e-mailadres zij hebben staan om jou te bereiken? Facturen krijg je wel maandelijks via mail?eynickey schreef op zondag 20 september 2020 @ 08:24:
Weten jullie via welke weg Tweak prijsverhogingen doorgeeft? Voor mij nu het tweede jaar op rij dat ze de prijzen met minimaal 10% verhogen zonder dit aan te kondigen en te wijzen op het recht op opzegging etc. Mis ik iets of herkennen jullie dit?
Ik betaal internet per jaar en tv per maand. Wat ik nog wel ongeveer weet is het volgende.eynickey schreef op zondag 20 september 2020 @ 08:24:
Weten jullie via welke weg Tweak prijsverhogingen doorgeeft? Voor mij nu het tweede jaar op rij dat ze de prijzen met minimaal 10% verhogen zonder dit aan te kondigen en te wijzen op het recht op opzegging etc. Mis ik iets of herkennen jullie dit?
[ Voor 58% gewijzigd door RobbyTown op 21-09-2020 17:40 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Bij mij werd ook €45 te veel afgeschreven. Men was even vergeten dat ik gebruik maak van het 3-jarige aanbod. En dat ondanks de schriftelijke bevestiging vooraf dat de prijswijziging voor mij niet gold.eynickey schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:34:
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de mail nu terug kunnen vinden, vreemde is alleen dat ze het daarin over een verhoging van 20 euro hebben terwijl de verhoging feitelijk (voor mij
) 45 euro is. Ik zie het in jouw mail ook staan: ze geven aan dat het tarief 420 was voor internet en bellen, maar vorig jaar heb ik 395 betaald. Daar zit dus nog een verschil van 25 euro tussen dat ik niet kan verklaren.
Dat klopt. Ook heb ik ook 395 ipv 420 dat komt omdat je al klant was zie bericht @BitAndre BitAndre in "[Tweak Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 5" dat kreeg ik dus gisteren niet gevonden van het 3 jarige aanbodeynickey schreef op zondag 20 september 2020 @ 09:34:
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de mail nu terug kunnen vinden, vreemde is alleen dat ze het daarin over een verhoging van 20 euro hebben terwijl de verhoging feitelijk (voor mij
) 45 euro is. Ik zie het in jouw mail ook staan: ze geven aan dat het tarief 420 was voor internet en bellen, maar vorig jaar heb ik 395 betaald. Daar zit dus nog een verschil van 25 euro tussen dat ik niet kan verklaren.
Ja ik had het gelezen, maar ik heb voor zover ik weet geen 3 jarig abo. 1e jaar was 365 euro, 2e 395 en nu 3e 440. Of begrijp ik jullie verkeerd?RobbyTown schreef op maandag 21 september 2020 @ 17:42:
[...]
Dat klopt. Ook heb ik ook 395 ipv 420 dat komt omdat je al klant was zie bericht @BitAndre BitAndre in "[Tweak Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 5" dat kreeg ik dus gisteren niet gevonden van het 3 jarige aanbod
[ Voor 3% gewijzigd door koelkast op 22-09-2020 11:53 ]
Als je geen gebruik heb gemaakt van het 3-jarig aanbod, dan gaat het tarief omhoog.eynickey schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:38:
[...]
Ja ik had het gelezen, maar ik heb voor zover ik weet geen 3 jarig abo. 1e jaar was 365 euro, 2e 395 en nu 3e 440. Of begrijp ik jullie verkeerd?
mocht Tweak er een keer uit liggen dan heb je ook niets aan die zakelijke VPNBitAndre schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:55:
Ik heb de hele dag kunnen werken zonder problemen (1326), maar ik gebruik zakelijk een VPN.
Hier ook 3417Luc45 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:47:
In 3417 ook geen downtime gehad vandaag, ook met alternatieve DNS.
Alles kan stuk.
[ Voor 14% gewijzigd door RobbyTown op 24-09-2020 21:29 ]
In de eerdere berichten werd gesuggereerd dat er weer een DDoS aanval op de DNS gaande is, in dat geval heb je daar geen last van als je een VPN gebruikt. Daar doelde ik op.Mr-D. schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:17:
[...]
mocht Tweak er een keer uit liggen dan heb je ook niets aan die zakelijke VPN![]()
maar eigenlijk ligt Tweak er nooit uit
Dit klinkt als een bottleneck aan de WAN zijde. Draait die nog op 1 Gbps? Beschadigde kabel?RobbyTown schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:29:
Ik heb een storing die ik zelf kan maken.
Sinds enkele dagen last van het volgende (ik heb al maanden niets aangepast in mijn netwerk)
Zodra ik er flink wat data doorheen jaag. Denk aan Speedtest, ISO Windows 10 download dan is TV kijken (CD) onmogelijk, hangt vast / veel blokjes.
Internet zit in poort 1 en TV poort 2 dus gescheiden zoals Tweak aangeeft.
Iemand een idee hoe dit opeens kan meer mensen die dit ervaringen?
Enkele weken geleden had ik aangegeven om te laten weten hoe de Deco P9 zou bevallen wanneer de overstap naar Tweak een feit zou zijn. Helaas kan ik dat niet laten weten aangezien de aankoop van de Deco P9 niet is doorgegaan daar ik op Marktplaats voor slechts 80euro twee stuks van de Asus RT-AC5300 op de kop heb kunnen tikken en in Aimesh heb geplaatst.JRvN schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 14:16:
Allen heel erg bedankt voor jullie feedback!
Ik ga de TPlink P9 proberen mocht het niet bevallen ga ik eens kijken naar een andere oplossing. Als over een week of 4 alles draait dan zal ik nog wel even laten weten hoe het allemaal bevalt.
Cheers!
Maybee we are alone... After all.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
[ Voor 88% gewijzigd door RnB op 28-09-2020 13:46 ]
4HEad
Object reference not set to an instance of an object
[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 28-09-2020 13:53 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
[ Voor 10% gewijzigd door brigges op 29-09-2020 14:24 ]
* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans
Even wat blonde vragen.BerndGaykema schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:56:
Voor mensen die een betrouwbare en snelle internetverbinding nodig hebben vanwege thuiswerken zullen toch echt een zakelijk abonnement moeten afsluiten. Met een consumenten-abo zul je genoegen moeten nemen met wat je krijgt.
Ik heb het betrouwbaarheidsprobleem opgelost door zowel Tweak als Ziggo internet te nemen (TV zowiezo van Ziggo, dus het internet erbij is dan niet zoveel extra). Mijn router (Ubiquiti EdgeRouter ER-12) heeft de mogelijkheid van 2 WAN-aansluitingen. Ik heb Ziggo in fail-over staan, wat betekent dat ik alleen via het 250/50 Mb/s van Ziggo werk als Tweak (1 Gb/s) eruit vliegt. Dit werkt naadloos. In een jaar tijd 2x gebruik gemaakt van deze fail-over omdat er een switch in de POP in de fout ging. En dat weet ik vanwege de log-files.
De snelheid van Tweak in het Glasvezel De Wolden netwerk is prima.
De snelheid van Ziggo hier in Drenthe is ook prima: je krijgt altijd waarvoor je betaalt.
TV only bij Ziggo kan met een smartcard, een Mediabox XL of helemaal niets als je genoegen neemt met 4 HD zenders en de rest in SD. Het kan niet met de Next.maxtrash schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:20:
[...]
Even wat blonde vragen.
Nu Ziggo 250Mb/s met TV compleet (80 zenders met Ziggo next box) --> 68,50 per maand
glasvezel is zojuist aangesloten in de meterkast dus ik kan een deze dagen eventueel de overstap maken.
Ik wil geen gedoe met de rest van de familie en de next box bevalt goed.
Site van Ziggo is kut en stuurt je alleen maar richting die all in 1 pakketen.
ik zou echter best willen overwegen voor TV play te gaan --> 26,95
en dan tweak voor 34,17 er bij = totaal 61,12.
Alleen kan ik dan de mediabox next wel houden? Je hebt immers geen internet via Ziggo meer.
Je zegt nu dat je internet van Ziggo niet zoveel extra kost. Als ik echter terug ga naar internet start (met TV) dan kost het bij Ziggo 53 euro. Dat is toch het dubbele van die 26,95. Bovendien vraag ik me dan ook af of je wel de next met uitzending gemist kunt behouden. Hoe doen jullie dit?
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ja hier ook inderdaad. Ze blijven op laden staan (whatsapp, facebook, snapchat) op wifi, niet op 4g.Compizfox schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:22:
Meer mensen problemen met het bereiken van Facebook/WhatsApp?
Ja hier ook even last van gehad. Is alweer over.Compizfox schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:22:
Meer mensen problemen met het bereiken van Facebook/WhatsApp?
Jep, lijkt inmiddels verholpen te zijn.mr.JamesBond schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:21:
[...]
Ja hier ook inderdaad. Ze blijven op laden staan (whatsapp, facebook, snapchat) op wifi, niet op 4g.
Is het probleem bij jou al verholpen?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq