Ik zit nog bij Tweak! De einddatum is inmiddels allang verstreken maar de verbinding doet het gelukkig nog. Er wordt ook elke maand netjes geld afgeschreven.
De reden hiervoor ligt meer bij Odido dan bij Tweak maar ik deel het hier omdat ik benieuwd ben of er meer mensen zijn met deze ervaring.
Ergens rond februari/maart kreeg ik een mail met de mededeling dat ik op een bepaalde datum in april over zou gaan naar Odido. Omdat die datum me helemaal niet goed uitkwam heb ik zelf de overstap naar Odido geïnitieerd en daarbij een datum gekozen die wel handig voor mij was. Dit was een datum ergens eind april.
Op de dag van overstappen zou er een monteur langskomen. Die is nooit geweest. Ik heb navraag gedaan waarom dat was en blijkbaar moest de monteur iets omzetten in de wijkcentrale maar had haar daar geen toegang toe. Dit moest door de beheerder van het glasnetwerk worden gedaan. Als de wijziging doorgevoerd is zou er contact met me opgenomen worden voor een nieuwe afspraak met een monteur.
Vanaf dat moment is het radiostilte. Ik heb ook geen melding gehad van het feit dat de monteur niet meer langs zou komen, geen updates over de wijziging in de wijkcentrale (die waren me wel beloofd vanuit Odido), en ik heb nu dus ook geen idee hoelang de verbinding het nog blijft doen.
Ik zit prima bij Tweak maar ik begin me nu toch wel af te vragen hoe lang dit nog goed blijft gaan. Om nou straks helemaal zonder verbinding te zitten heb ik ook weer geen zin in. Weet iemand hier hoelang het netwerk vanuit Tweak nog in de lucht blijft?