Ah Nice! Op het gevaar af hier wel erg off-topic te gaan: Misschien dan toch eens een Mi box kopen om mee te gaan experimenteren! (even zien waar die voordelig te krijgen is).
Heb op dit moment namelijk nog niks thuis wat AndroidTV draait.
Sparql is tegenwoordig zeer werkbaar, maar ik vind de prijs van 21,95 per maand, voor een zenderpakket waar ik maar heel weinig uit kijk, maar wat ik wel moet afnemen om ReplayTV te hebben, namelijk nog steeds belachelijk hoog.
Zeker nu de ongecodeerde streams ook al niet meer beschikbaar zijn en de kwaliteit van ReplayTV, ondanks flinke verbetering tijdens laatste update, nog steeds amper beter is dan wat ik bij KNIPPR heb gezien.
Resterende ergernissen met Sparql:
* Beeldkwaliteit Live TV toch echt minder dan met de 'eigen' streams
* Beeldkwaliteit begin gemist en replay tv al stuk beter dan eerst, maar nog steeds amper bezig dan OTT-diensten (knippr, kpn play, nlziet)
* Setje onversleutelde streams weg
* NOG STEEDS GEEN PAUZE (terwijl dit wel wordt geadverteerd op de site van Sparql)
* Ga toch eens weg met al die zenders en features (opnemen) als ik ze niet afneem!
* Laat me de suggesties uitschakelen. Ik vind ze vervelend.
Als KNIPPR echt met een gebruiksvriendelijke en goed werkende omgeving op AndroidTV komt, dan zijn wij om!
[
Voor 68% gewijzigd door
eymey op 13-11-2017 11:28
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk