Ik moet mijn ervaring van afgelopen week even kwijt:
vrijdag 13 oktober: merkte 's middags dat ik geen internetverbinding (glasvezel) meer had. 's avonds contact opgenomen met Tweak (Armand). Die deed een lijnmeting en constateerden dat mijn lijn dood was. Gaven aan dat dit een zaak is die bij Reggefiber aangemeld moest worden en dat ik maandag opnieuw mocht gaan bellen. Ik gaf aan dat ik dat vreemd vond, aangezien ik dit telefoontje persoonlijk afdoende vond om te melden dat ik geen internet meer had, maar prima, ik gaf aan maandag weer te bellen.
maandag 16 oktober: 's ochtends contact opgenomen met Tweak (Stefan). Hij deed tevens een lijnmeting, constateerde dat de lijn dood was en legde vervolgens contact met Reggefiber. Stefan gaf aan dat Reggefiber die dag nog contact met me zou opnemen voor het maken van een afspraak met een monteur.
maandag einde dag niks vernomen van Reggefiber..
maandag 16 oktober: 's avonds weer contact opgenomen met Tweak, aangegeven dat ik die dag niet gebeld ben door Reggefiber. Persoon in kwestie (Jasmin?) gaf aan dat ikzelf morgen maar even moest gaan bellen met Reggefiber. Prima.
dinsdag 17 oktober: 's ochtends contact opgenomen met Reggefiber. Persoon in kwestie kon me vertellen dat hij geen opdracht in het systeem zag staan afkomstig van Tweak. Ik de meneer uitleggen dat ik het vermoeden had dat er iets mis wat in de wijkcentrale en drong er op aan daar een monteur naartoe te sturen. Meneer vertelde me dat dat niet mogelijk was en dat Reggefiber pas in actie komt na een formeel verzoek van Tweak. Van tweak hadden ze blijkbaar niets binnen gekregen. Ik meneer uitleggen dat ik deze zomer reeds een
maand lang zonder internet heb gezeten, omdat een monteur van Reggefiber in de wijkcentrale mijn poort had omgehangen naar een ander poort en het vermoeden had dat dat probleem misschien wel weer speelde. Dat veranderde de zaak niet, ik moest bij Tweak zijn omdat ik ook daar mijn product af nam.
Vervolgens direct contact opgenomen met Tweak, Stefan weer aan de lijn. Ook hij vond het vreemd dat Reggefiber maandag geen contact had opgenomen en tevens vreemd dat de persoon die ik net had gesproken bij Reggefiber niets kon betekenen. Stefan besloot zelf nog een keer contact op te nemen met Reggefiber on aan te dringen contact met me op te nemen, beloofde mij vervolgens dat ik deze dinsdag nog van ze zou horen.
Dinsdag einde dag: nog steeds geen belletje van Reggefiber.
Dinsdagavond weer contact opgenomen met Tweak: aangegeven dat ik nog steeds niet ben gebeld door Reggefiber en inmiddels al 4 dagen zonder internet zit.. Dit keer 'Armand' aan de lijn, die snapte er ook niets van. Ook hij voerde weer ruggespraak met Reggefiber en wist me te vertellen dat Reggefiber morgen (woensdag) écht contact zou opnemen. Ik heb 'm bedankt voor de info en lichtelijk sceptisch de telefoon opgehangen, maar prima, ik wacht weer af.
Woensdag ochtend was het toch raak: dame van de planning aan de lijn voor het maken van een afspraak. ingepland voor vrijdag, vandaag dus.
Vanmiddag 2 heren over de vloer gehad. Ze hebben in de wijkcentrale gekeken wat daar aan de hand was en konen me vervolgens vertellen dat de kabel van mijn aansluiting uit de patchkast was geschoten. Die hebben ze er voor mij weer ingedrukt. Maar vervolgens thuis nog steeds geen internet.
Dat begrepen ze verder niet. Maar ze leken dat ook niet echt op te gaan lossen. Ze zouden het probleem terugkoppelen aan hun leidinggevende.
Ik gaf aan dat ik dat geen oplossing vond en inmiddels al een week zonder internet zat. Maar de heren konden niets voor me betekenen en terwijl ze zich excuseerden liepen ze het huis uit.
Ik ben echt stomverbaasd

.
[
Voor 7% gewijzigd door
Kaspers op 20-10-2017 23:44
]