Ik kan YouTube niet vinden op de Amino, maar als ik op mijn laptop een filmpje op YouTube naar de stb wil casten dan start ie Youtube wel op op de Amino.

Hij gaat het filmpje niet draaien maar dat komt misschien omdat ik er voor koos om niet in te loggen.
Ik heb nog niet alle laatste pagina's van dit topic gelezen dus kweetnie of iemand dat ook al zo geprobeerd had.

Nou eens kijken of de app verder wel werkt.

*Edit: Jaaa verrek hij werkt nog ook.

*Edit2: Oow er was al wel een YouTube knop in het menu lees ik nu net.

Die heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Hij speelt YouTube filmpjes verder wel goed met een uitstekende beeldkwaliteit. Wat dat betreft niks op aan te merken.

Nou nog eens door het menu struinen. Ben een tijdje weggeweest, dus misschien moet ik 'm eerst eens opnieuw opstarten.

....Oh.... Neej niet nodig. Dacht dat 1x naar links in het menu genoeg zou zijn i.p.v. zoveel keer naar rechts. Maar ik moest 2x naar links om 'm wel te zien......Of al die keren naar rechts natuurlijk.
En jeeej, jippie de pippie!

Live tv pauzeren werkt hier zowaar ook.

Iedereen gaat in de studio even met de armen over elkaar zitten niksen als ik op pauze druk.
Ik vind het wel grappig. Ik ga even een tijdje weg, en als ik terug kom heeft de decoder meer functionaliteit. En verder doet ie het ook goed. Ook via een ander wifi netwerk tv kijken op mijn phone ging al die tijd goed. Gaat best zo. Keep it up Tweak & Sparql.
p.s.: Blokjes in beeld zijn bij mij in Leeuwarden Vogelbuurt (Muziek-, Transvaal- en Vogelwijk) zeer zeldzaam. Heeeeeel soms nog wel eens bij 1 van de eerste 10 zenders. Sinds ik thuis ben nog niet een keer trouwens...
[
Voor 72% gewijzigd door
Verwijderd op 23-07-2018 15:33
]