Storing gehad?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SRich schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:54:
[...]

Precies, ik trouwens wel het idee dat @Kees weet wie het is.
Ik denk het niet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Torddos heeft zijn punt gemaakt. T.net heeft zijn punt gemaakt (door overeind te komen).
"Feestje" is weer voorbij en laten we weer gezellig van T.net gebruik maken :)

Volgens mij kan dit topic nu ook wel dicht idd.

[ Voor 13% gewijzigd door CyberMania op 11-07-2018 14:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Doel bereikt! :)

Ik wens je nog een fijne dag toe en hopelijk kom je ooit eens terug om op een leuke manier van de community te genieten! :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:16
Beetje jammer dat de meest interessante info mist.. Zoals wat heeft dit nu gekost? Hoeveel uur is hier in gegaan? Hoeveel inkomsten zijn er misgelopen door downtime etc?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
DanielG schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:18:
klinkt meer als Tarddos Retarddos
Fixed.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:28
Zoveel moeite doen om dit plat te leggen. Doe dan meteen de blockchain heb je er ook echt daad werkelijk wat aan als lukt. Maar goed zo ervaren en techniek heft die nog niet. dus dan maar t.net doen die eigenlijk niks hebben gedaan... kon je netzo goed bijvoorbeeld de belastingdienst etc doen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:08
Maaark schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:01:
[...]

Beetje jammer dat de meest interessante info mist.. Zoals wat heeft dit nu gekost? Hoeveel uur is hier in gegaan? Hoeveel inkomsten zijn er misgelopen door downtime etc?
We moeten het nog uitrekenen, maar het heeft niet de hoogste prioriteit gezien we de verloren inkomsten toch niet kunnen terugvorderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

botnet of een DDOSje huren, kan iedereen op het darkweb.
dus echt bijzonder is het niet....

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maaark
chengbondkwok schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:09:
[...]

We moeten het nog uitrekenen, maar het heeft niet de hoogste prioriteit gezien we de verloren inkomsten toch niet kunnen terugvorderen.
Begrijp ik :) Maar zodra jullie dit hebben, word dit dan naar buiten gebracht? Normaal brengt nl vrijwel niemand dit nieuws naar buiten en het is toch wel heel interessant om te zien wat de schade is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
CyberMania schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:57:
Torddos heeft zijn punt gemaakt.
Welk punt heeft hij gemaakt dan? Dat 'ie niet goed is in begrijpend lezen en te snel conclusies trekt?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:53
Maaark schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:01:
[...]

Nou, wat ik nog wel interessant zou vinden is welke technische maatregelen er waren voor de aanval, waardoor een SYN-Flood attack er toch door kon komen. SYN-Flood aanvallen worden meestal niet gekenmerkt door een grote bandbreedte, maar de grote hoeveelheid SYN requests zonder ACKs, overflowen de state tables.

Maar de mitigation's zijn al zo oud als de weg naar Rome (SYN-Cookies, SYN-Proxies, auto-block van IPs met grote hoeveelheden SYN requests, automatisch weggooien oudste state, etc). Dat geeft nog geen garantie, maar maakt het allemaal een stuk lastiger. Enig inzicht hierin is w.m.b.t. voor tweakers leuk leesvoer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maaark
__fred__ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:15:
[...]

Nou, wat ik nog wel interessant zou vinden is welke technische maatregelen er waren voor de aanval, waardoor een SYN-Flood attack er toch door kon komen. SYN-Flood aanvallen worden meestal niet gekenmerkt door een grote bandbreedte, maar de grote hoeveelheid SYN requests zonder ACKs, overflowen de state tables.

Maar de mitigation's zijn al zo oud als de weg naar Rome (SYN-Cookies, SYN-Proxies, auto-block van IPs met grote hoeveelheden SYN requests, automatisch weggooien oudste state, etc). Dat geeft nog geen garantie, maar maakt het allemaal een stuk lastiger. Enig inzicht hierin is w.m.b.t. voor tweakers leuk leesvoer.
Dat is uiteraard nog interessanter :) Maar leek mij dat dit meer tijd zou kosten dan ff de kosten berekenen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
[...]

En het is ook niet iets dat we gaan publiceren, net als die andere zaken. Hoe minder aandacht een ddoss-er krijgt hoe beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hoe minder aandacht een ddoss-er krijgt hoe beter.
In dat geval misschien de moeite waard om te kijken of de torddos account te 'ghosten' valt*. Dus dat je hem wel laat posten, maar dat het niet zichtbaar is voor de andere gebruikers.

Veel meerwaarde hebben zijn posts niet, behalve olie op het vuur.

*overigens alleen de moeite waard als jullie aanwijzingen hebben dat het daadwerkelijk gelieerd is aan de dader, in plaats van een random troll. (Dan werkt een simpele ban beter)

[ Voor 22% gewijzigd door Keypunchie op 11-07-2018 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maaark
WoutF schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:18:
[...]

En het is ook niet iets dat we gaan publiceren, net als die andere zaken. Hoe minder aandacht een ddoss-er krijgt hoe beter.
Jammer.. Is er eens echt nieuws te melden word het achter gehouden :)

Dan maar weer overtypte artikelen lezen die 2 weken geleden overal al stonden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
@Kees kan jij dit topic sluiten of andere admin/mod. Klaar....

Het grote adblocking topic

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SRich schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:22:
Omdat jij vind dat het topic dicht moet? 8)7 dank u wel heer en meester dat u ons laat posten. We vallen aan uw voeten! we vereren elke stap die u zet! Zonder u zijn we niks. We zijn maar maden in uw bestaan.

Ow sorry, je was serieus?

Ik vind het topic juist wel leuk om te lezen, verschillende visies op hetzelfde probleem. Misschien nog even Rian van Reijbroek erbij halen?

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 11-07-2018 15:24 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Maaark schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:20:
[...]

Dan maar weer overtypte artikelen lezen die 2 weken geleden overal al stonden :P
Sorry maar wat is dit nou voor een beroerde reactie..
Het lijkt mij een volkomen logische en enige juiste keuze om deze informatie niet publiekelijk te delen.

Wees blij dat Tweakers hun netwerk serieus neemt en aan de hand van het hinder dat ondervonden wordt serieuze stappen genomen worden zoals NaWas wat een prima oplossing is. Als de artikelen voor jou niet interessant zijn beperk je je toch gewoon tot de gathering of tweakers?
SRich schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:22:
Agreed, de inhoud van het topic gaat nergens meer heen.
De vraag 'Storing gehad?' is beantwoord inhoudelijk heeft tweakers uitleg gegeven.

Inhoudelijke discussies zijn altijd interessant en kunnen prima in het .plan artikel die WoutF heeft geplaatst.

[ Voor 23% gewijzigd door ndonkersloot op 11-07-2018 15:25 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Eerder een RETarddos... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• justin2005
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 13:35
Wellicht dat iemand even een linkje van een webserver naar meneer tordos kan PMen? Kunnen we even kijken of die hem wel plat krijgt :)

Heb sterk het idee dat het een troll is namelijk

[ Voor 16% gewijzigd door justin2005 op 11-07-2018 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Ook niet als de dader gepakt is/word?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• me23
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-07 15:58

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __fred__
Ereaser schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:34:
[...]

Ook niet als de dader gepakt is/word?
Succes met het verhalen op iemand die of nog minderjarig is, of net meerderjarig. Vanaf 14 jaar wordt de aansprakelijkheid van ouders langzaam minder tot ze op 18 jarige leeftijd volledig aansprakelijk zijn. Je kunt kinderen vanaf 14 jaar namelijk niet meer zo in de gaten houden dat ze nooit domme dingen meer doen.
Strafrechtelijk kun je het één en ander, maar financieel wordt erg lastig meestal, veel geld heeft zo'n dader meestal niet.

[ Voor 3% gewijzigd door __fred__ op 11-07-2018 15:41 . Reden: duidelijker gemaakt. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Maaark schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:20:
[...]

Het wordt (waarschijnlijk) niet gepubliceerd omdat het niet alleen koren op de molen is voor de dader(s), maar ook extra uitnodigend kan zijn voor andere mensen die T-net schade zouden willen toebrengen.

Natuurlijk, het is interessant om te weten (ik ben ook wel nieuwsgierig vanuit technisch oogpunt), maar ik snap dat de argumenten tégen publicatie in dit geval veel zwaarder wegen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 12:00
Maaark schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:39:
[...]

Haha, ik vind het ook wel leuk om te volgen.. :) De frontpage heeft alleen maar bagger nieuws of veel te laat (zelfs nu.nl is 100000000x sneller) en het forum heeft ook maar zoveel interessante topics om te volgen..
Dat sneller tegenwoordig vind ik maar raar. Ik heb veel liever dat ik even wacht op nieuws en een daadwerkelijk interessant verdiepend stuk kan lezen dan dat er retesnel een prut (NU-achtig) nieuwsbericht opgepleurd wordt. Waarom moet tegenwoordig iedereen altijd alles instant weten? Het is niet dat je met die informatie daadwerkelijk wat gaat doen binnen die paar minuten verschil, en dat het ook nog eens een verschil maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
__fred__ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:40:
[...]

Succes met het verhalen op iemand die of nog minderjarig is, of net meerderjarig. Vanaf 14 jaar wordt de aansprakelijkheid van ouders langzaam minder tot ze op 18 jarige leeftijd volledig aansprakelijk zijn. Je kunt kinderen vanaf 14 jaar namelijk niet meer zo in de gaten houden dat ze nooit domme dingen meer doen.
Strafrechtelijk kun je het één en ander, maar financieel wordt erg lastig meestal, veel geld heeft zo'n dader meestal niet.
Maar we weten niet of de dader daadwerkelijk minder jarig is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
Kom jongens, dit gebeurt de laatste 10-15 jaar al. Elke periode rond de schoolvakanties is het exact 't zelfde dat wat tieners zich vervelen en dan gaan DDoS'en. Het is niet origineel, niet verassend en je kunt er de klok op gelijk zetten dat begin Juli er meer aanvallen plaatsvinden.

Ik zit nu zo'n 17 jaar in 't internettelarij vak en je kunt de vaste risicovolle periodes op de kalender zo aanwijzen.

Als ze straks massaal met pa en ma mee op vakantie moeten, de vakanties aflopen of 't zakgeld op is om aan DDoS diensten te besteden word 't weer minder. Niet teveel aandacht aan besteden en op de achtergrond gewoon wegwerken/filteren as they happen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __fred__
Ereaser schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:53:
[...]

Nope, maar we weten wel dat vandalismeplegers gemiddeld jong zijn en dat jonge mensen gemiddeld geen cent (meer) hebben. Dat zegt niets over torddos, maar gezien zijn reacties en de gemiddelde correlatie tussen het vermogen om langetermijnbelangen af te wegen tegen kortetermijnimpulsen en bezit van financieel vermogen, durf ik wel een voorspelling te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:21

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Heeft een beetje van een "Kijk ma, ik ben op het internet!" gehalte.

Hoe dan ook, ook op het TOR netwerk zijn er tools om te tracen en ik mag hopen dat ze die droevige sukkel pakken.
Kijk, dat je boos bent op een organisatie omdat ze je terecht of onterecht iets hebben aangedaan (banned?) kan ik mij een wraak indenken hoewel ik nooit op dat idee zou komen. Dat je meerdere organisaties voor de lol probeert plat te leggen is gewoon triest en hoort dan ook niet vrij in deze samenleving thuis.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:12:
[...]

>> Zou je ons misschien kunnen vertellen wat je beweegreden is en waarom je de tijden kiest die je doet?
dat tweakers niet moet gaan doen alsof ze betere ddos beveiliging hebben dan de banken aldus kees op reddit (https://old.reddit.com/r/...eten_het_op_orde/dtvrkit/)

>> En zijn er nog andere doelwitten?
ja, maandagavond NOS
Bedankt voor je reactie. Ik had hem niet verwacht. Ondanks dat ik het vervelend vind dat er een ddos is vraag ik me wel dingen als beweegreden enzo af.
Is dit de enige reden?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Kecin schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:14:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik had hem niet verwacht. Ondanks dat ik het vervelend vind dat er een ddos is vraag ik me wel dingen als beweegreden enzo af.
Is dit de enige reden?
Onwaarschijnlijk. Daar zit een psychologische reden achter. De "vorige" ddosser deed het voor de kick die hij kreeg van dit alles. Ook het feit dat torddos z.g.a alle reacties een thumbs-up geeft, dit dus nauwlettend in de gaten houdt en bijna meteen na publicatie dat ook bij jouw comment deed, geeft al aan dat er iets meer achter zit dan gewoon ff voor de lol kijken of zoiets werkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• [Jules]
  • Laatst online: 11-09 19:53

[Jules]

Confusion in confusion

Als torddos nou echt ballen zou hebben dan zou ze bv whitehouse.gov ofzo platleggen. Is ook goed voor de bubble-kudo's.
Ze vinden haar toch niet, zegt ze zelf.

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Danny.G schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:25:
[...]

Onwaarschijnlijk. Daar zit een psychologische reden achter. De "vorige" ddosser deed het voor de kick die hij kreeg van dit alles. Ook het feit dat torddos z.g.a alle reacties een thumbs-up geeft, dit dus nauwlettend in de gaten houdt en bijna meteen na publicatie dat ook bij jouw comment deed, geeft al aan dat er iets meer achter zit dan gewoon ff voor de lol kijken of zoiets werkt.
Ga er maar vanuit dat 'ie de frontpage, andere nieuwssites, Twitter en dit topic leest met een gespannen pistool als het woord 'DDoS' komt te vallen of er wordt gezegd dat site X weer plat ligt.. Hij geniet hier van, met volle teugen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-07-2018 16:27 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:13

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Ereaser schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 15:53:

Dat is juist één van de dingen die wel zeker is, de dader is net zo vaak jarig als de rest van ons. :+

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

VERINGTENTJE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:30:
[...]

Dat is juist één van de dingen die wel zeker is, de dader is net zo vaak jarig als de rest van ons. :+
Ook dat is niet zeker, misschien juist wel vaker, al acht ik de kans klein :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

VERINGTENTJE schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:30:
[...]

Niet iedereen is op 29 februari jarig. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
[Jules] schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:25:
Als torddos nou echt ballen zou hebben dan zou ze bv whitehouse.gov ofzo platleggen. Is ook goed voor de bubble-kudo's.
Doet ze niet, Nederland levert haar dan uit. Aan de andere kant is dat wel voordelig. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:39

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:33:
[...]

Tuurlijk wel, ABN amro, ING en rabobank gingen niet plat. Bunq ging wel plat.

[...]

Persgroep gebruikt Akamai ;(
Haha nerdje :') Heb je eigenlijk al een keer seks gehad of vinden ze je allemaal een vies raar autistisch jongetje? _O- ik zie je al helemaal voor me.

Sowieso waarde hechten aan een website plat leggen :') Je moeder is vast trots als je haar vertelt dat je een 'internet site' even offline hebt gekregen :o Misschien krijg je zelfs een briefje van 10 euro omdat ze zo trots is op wat je kan _O- wel oppassen dat je vader er niet achter komt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Kecin schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:14:
[...]

Is dit de enige reden?
Nee tuurlijk niet, hij heeft gewoon niks te doen en moet toch wat met z'n wajong :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• justin2005
De motivatie vanuit de dader:

Daar zit je dan als 14 jarig jongetje op je zolder kamer; gefrustreerd dat je net niet dat nieuwe PlayStation spelletje mocht kopen van je ouders, dat nog wel terwijl je zo hard gespaard had! Je had immers net je zakgeld naar de Bunq geschreven, welke je van je ouders zelf mocht beheren.(SPANNEND!!)

Elke dag toch maar even op tweakers kijken of die misschien ergers goedkoper was dan bij bol.com, maar helaas.. papa en mama zijn niet te overtuigen :’(

Daarbij waren er ook al stomme mensen op vraag en aanbod... gunden jou helemaal geen gratis spelletje..

Dronken van je net gedronken flesje barcadi breezer denk je:

Dat moet bestraft worden!! Hup geld van de Bunq rekening af en doorsluizen als bitcoin!

Torbrowser installeren en laten dossen die zooi..

Nja,, 100% accuratie wil ik niet garanderen, maar zal vast een kern van waarheid inzitten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

justin2005 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:43:

Daar zit je dan als 14 jarig jongetje op je zolder kamer; gefrustreerd dat je net niet dat nieuwe PlayStation spelletje mocht kopen van je ouders, dat nog wel terwijl je zo hard gespaard had! Je had immers net je zakgeld naar de Bunq geschreven, welke je van je ouders zelf mocht beheren.(SPANNEND!!)

Elke dag toch maar even op tweakers kijken of die misschien ergers goedkoper was dan bij bol.com, maar helaas.. papa en mama zijn niet te overtuigen :’(

Daarbij waren er ook al stomme mensen op vraag en aanbod... gunden jou helemaal geen gratis spelletje..

Dat moet bestraft worden!! Hup geld van de Bunq rekening af en doorsluizen als bitcoin!

Nja,, 100% accuratie wil ik niet garanderen, maar zal vast een kern van waarheid inzitten
Haha bijna idd. Ik denk eerder een blikje energy drink van 30 cent waar hij hard placebo op gaat _O- alcohol zal die wel niet eens durven te drinken of meekrijgen :') en wie weet zit hij wel in een instelling, daar krijgen ze helemaal geen alcohol :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ADR3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-09 17:37
[Jules] schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:25:
Het zou wel leuk zijn als dan zou blijken dat de AIVD haar al lang in de smiezen had, zoals ze cozy bear ook al in gaten hielden voordat ze het Witte Huis probeerden binnen te dringen. :D Alleen wordt je dan niet beschermd door de Russen. De mogelijkheden om iemand zoals tarddos op te sporen zijn er in ieder geval zeker wel. Cozy Bear is dan nog een compleet ander niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 22:45
saven is z'n pilletjes vergeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

Saven schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:46:
[...]

Haha bijna idd. Ik denk eerder een blikje energy drink van 30 cent waar hij hard placebo op gaat _O- alcohol zal die wel niet eens durven te drinken of meekrijgen :') en wie weet zit hij wel in een instelling, daar krijgen ze helemaal geen alcohol :')
Ik denk niet dat het zo sneu is.
Ik zie torddos eerder als een puberende meid met veel skills.
Zou zonde zijn als blijkt dat het weer een zolderkamerjoch met washandje binnen handbereik is.
Vrouwen kunnen ook wat, he.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frikandel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 20:18
Saven schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:40:
[...]

Haha nerdje :') Heb je eigenlijk al een keer seks gehad of vinden ze je allemaal een vies raar autistisch jongetje? _O- ik zie je al helemaal voor me.

Sowieso waarde hechten aan een website plat leggen :') Je moeder is vast trots als je haar vertelt dat je een 'internet site' even offline hebt gekregen :o Misschien krijg je zelfs een briefje van 10 euro omdat ze zo trots is op wat je kan _O- wel oppassen dat je vader er niet achter komt
justin2005 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:43:

Denken jullie niet dat dit soort comments met die verhaaltjes precies is waarom zo iemand dit soort dingen doet?

Ik denk dat het overig een goed idee is om een slotje hierop te doen, ik denk niet dat er nog iets van waarde gezegd gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

Frikandel schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:55:
[...]

[...]

Denken jullie niet dat dit soort comments met die verhaaltjes precies is waarom zo iemand dit soort dingen doet?

Ik denk dat het overig een goed idee is om een slotje hierop te doen, ik denk niet dat er nog iets van waarde gezegd gaat worden.
Ik denk niet dat dit soort verhaaltjes de reden is waarom ze dit doet. Dat zou te oppervlakkig zijn.
Denk eerder dat ze plezier beleeft aan dit soort reacties.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

[Jules] schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:02:
[...]

Ik denk niet dat dit soort verhaaltjes de reden is waarom ze dit doet. Dat zou te oppervlakkig zijn.
't Is echt geen meisje hoor, hoogstens een gefrustreerde transgender :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
[Jules] schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:02:
[...]

Heb het misschien gemist, maar waar haal je vandaan dat het een 'ze' is?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peschinl
saven geeft 'm precies wat ie wilt, gast is zo makkelijk bespeelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justin2005
RGAT schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:12:
[...]

Wellicht omdat je wanneer je mannelijke bent, ballen moet hebben?

Dit is gewoon een bang onderstulpseltje met een laptopje.. die zijn ouders geheime WiFi wachtwoord heeft gehackt doormiddel van de WPS knop in te drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

RGAT schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:12:
[...]

Waar halen anderen het vandaan dat het een 'hij' is?
Het stereotype zou inderdaad een 'hij' suggereren, zoals vroeger bv een stereotype soldaat een 'hij' zou zijn.
Waarom zou het geen 'zij' zijn?
Ook vrouwen hebben deze skills, vergis je niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
[Jules] schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:19:
[...]

Waar halen anderen het vandaan dat het een 'hij' is?
Het stereotype zou inderdaad een 'hij' suggereren, zoals vroeger bv een stereotype soldaat een 'hij' zou zijn.
Waarom zou het geen 'zij' zijn?
Ook vrouwen hebben deze skills, vergis je niet.
Welke skills? Als je dan per se ongevraagd moet roepen dat vrouwen even goed zijn als mannen doe het dan als er echte skills betrokken zijn, zoals die van Kees en de mensen die de aanval afgeslagen hebben...
Het niveau van een DDoS is iets wat werkelijk iedereen met een pc/telefoon en 40,- kan uitvoeren dus ja, ik vermoed dat vrouwen dat ook wel kunnen...
Verder is de hele 'gelijkheid' discussie *nogal* offtopic hier, of zelfs maar relevant aangezien er niemand is die suggereerde dat het een man is omdat vrouwen minder zouden zijn, dat maak jij er van :+

Moving on...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickboy333
  • Laatst online: 04-09 08:05
Dat er iemand is die tijd en energie steekt hierin. Heb je niks beters te doen in je leven? Ben je nu werkelijk gelukkig omdat je een reddit argument hebt gewonnen? Wat heb je nu bereikt in je leven precies? Gebruik je ''talenten'' eens voor iets nuttigs en ga er geld mee verdienen ipv elke maand die uitkering/wajong op te snuiven. Er zijn mensen echt in de shit zitten en dat geld beter kunnen gebruiken.

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

RGAT schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:26:
[...]

Welke skills? Als je dan per se ongevraagd moet roepen dat vrouwen even goed zijn als mannen doe het dan als er echte skills betrokken zijn, zoals die van Kees en de mensen die de aanval afgeslagen hebben...
Het niveau van een DDoS is iets wat werkelijk iedereen met een pc/telefoon en 40,- kan uitvoeren dus ja, ik vermoed dat vrouwen dat ook wel kunnen...
Verder is de hele 'gelijkheid' discussie *nogal* offtopic hier, of zelfs maar relevant aangezien er niemand is die suggereerde dat het een man is omdat vrouwen minder zouden zijn, dat maak jij er van :+

Moving on...
Nou, nou, mijn welgemeende excuses. Over welke gelijkheidsdiscussie heb je het eigenlijk?
Ik beweer nergens dat men beweert dat het een man zou zijn omdat vrouwen minder zouden zijn. Dat is toch echt iets wat jij er van maakt. En dat is inderdaad behoorlijk offtopic van je.
Eveneens is je insinuatie dat ik de skills van Kees en die van de mensen van True aan het downplayen ben offtopic. Ook weer iets wat jij er van maakt.

Je gaat de verkeerde strijd aan, maar dat had je vast zelf al door gezien je alweer "verder gaat".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
[Jules] schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:05:
[...]

Nou, nou, mijn welgemeende excuses. Over welke gelijkheidsdiscussie heb je het eigenlijk?
Ik beweer nergens dat men beweert dat het een man zou zijn omdat vrouwen minder zouden zijn. Dat is toch echt iets wat jij er van maakt. En dat is inderdaad behoorlijk offtopic van je.
Eveneens is je insinuatie dat ik de skills van Kees en die van de mensen van True aan het downplayen ben offtopic. Ook weer iets wat jij er van maakt.

Je gaat de verkeerde strijd aan, maar dat had je vast zelf al door gezien je alweer "verder gaat".
Maar leg dan eens uit over welke skills je het hebt, en waarom het een vrouw zou moeten zijn volgens jou?
Makkelijk om woorden te verdraaien en selectief te lezen, moeilijk om argumenten te bedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

RGAT schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:18:
[...]

Maar leg dan eens uit over welke skills je het hebt, en waarom het een vrouw zou moeten zijn volgens jou?
Makkelijk om woorden te verdraaien en selectief te lezen, moeilijk om argumenten te bedenken.
Daarentegen is het gemakkelijker om kersen te plukken, niet waar?
Ik zie slechts dat jij aan mijn woorden toevoegt en daar conclusies uit trekt. Maar goed, daar hoef je niet op in te gaan.

Ik zou zeggen: geef een willekeurig persoon een pc/telefoon en 40,- met de opdracht om Tweakers te ddos'en met alleen deze middelen. Succes gegarandeerd, zeg je?
Of is er iets meer voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik ben geen meisje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsjow
  • Laatst online: 09-09 12:25
@Verwijderd hoeveel heeft dit nou gekost dan?

[ Voor 67% gewijzigd door thijsjow op 11-07-2018 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsjow schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:26:
@Verwijderd hoeveel heeft dit nou gekost dan?
Niet veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsjow
  • Laatst online: 09-09 12:25
Vind het toch gek dat je voor iets van 20 a40 euro de hele site kan platleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

Daarom: als je ballen zou hebben zou je echt iets gaan ddos'en.
Ze kunnen je niet vinden, toch?
Tot zover is het maar slappe hap van je. Teleurstellend zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peschinl
[Jules] schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:28:
[...]

Daarom: als je ballen zou hebben zou je echt iets gaan ddos'en.
Ze kunnen je niet vinden, toch?
Tot zover is het maar slappe hap van je. Teleurstellend zelfs.
en weer met die ballen, is een obsessie zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
peschinl schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:29:
[...]

Soep zonder ballen is geen soep. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

peschinl schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:29:
[...]

Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Hoe weten we nou eigenlijk zeker of tordos het is :') Wie weet is de echte dosser gewoon iemand anders, en is torddos de puber die doet alsof hij de echte ddosser is :P

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14:31
maar wel een mietje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:32:
[...]

Hoe weten we nou eigenlijk zeker of tordos het is :') Wie weet is de echte dosser gewoon iemand anders, en is torddos de puber die doet alsof hij de echte ddosser is :P
Haha, wie weet :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peschinl
ik gok, overcompensatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

Da's mooi voor je, maar geen antwoord op mijn vraag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
[Jules] schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:23:
[...]

Daarentegen is het gemakkelijker om kersen te plukken, niet waar?
Ik zie slechts dat jij aan mijn woorden toevoegt en daar conclusies uit trekt. Maar goed, daar hoef je niet op in te gaan.

Ik zou zeggen: geef een willekeurig persoon een pc/telefoon en 40,- met de opdracht om Tweakers te ddos'en met alleen deze middelen. Succes gegarandeerd, zeg je?
Of is er iets meer voor nodig?
Ik zou zeggen: lees het bericht over de vorige meesterhacker eens een keer, dan zie je dat inderdaad je niks meer nodig hebt dan een pc/telefoon en 40,- (wifi gratis bij de McDonalds oid dus je hoeft niet eens een abonement oid te hebben...

Verder gaat elke post van jou hier over geslacht (of ballen...), komt apart over zacht gezegt...

@Danny.G Fair enough :) Zal het niet meer benoemen. @torddos kom maar op met het verhaal hoe je het gedaan hebt dan?

[ Voor 8% gewijzigd door RGAT op 11-07-2018 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peschinl
het is de enige manier om z'n mannelijkheid te bewijzen, laat 'm nou.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Als we het topic graag open willen houden en nog enigzins op z'n "Tweakers" willen discussiëren, moeten die discussies over geslacht en alle "pappie en mammie" verhalen wel kappen lijkt mij. Dit gaat nergens meer over nu. :N

Dat dit soort streken niet tof zijn, snapt iedereen wel, maar zelf zo verlagen is zonde van je energie. Er zal vast meer achter zitten waarom dit gedaan wordt, daar ben ik veel geïnteresseerder in dan het wel/geen ballen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [Jules]

[Jules]

Confusion in confusion

RGAT schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:37:
[...]

Ik zou zeggen: lees het bericht over de vorige meesterhacker eens een keer, dan zie je dat inderdaad je niks meer nodig hebt dan een pc/telefoon en 40,- (wifi gratis bij de McDonalds oid dus je hoeft niet eens een abonement oid te hebben...

Verder gaat elke post van jou hier over geslacht (of ballen...), komt apart over zacht gezegt...
Jij beweert dat iedereen het kan met die middelen, maar daar ga je niet op in?
Over selectief gesproken.
Overigens ben jij degene die doordramt over geslacht en gelijkheidsdiscussies. Obsessief much?

En als je de uitspraak "ballen hebben om iets te doen" niet snapt dan maak je het beeld van jezelf echt af.
Feli. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saven

Saven

Administrator

Ah ja idd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

DJVG schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:37:
Ik heb even een paar pagina's gelezen en als iemand die werkt bij Cloudflare wil ik toch zeggen dat we unmetered DDoS protectie bieden voor alle klanten (ook gratis): https://blog.cloudflare.com/unmetered-mitigation/ .
Voor meer functionaliteit en andere lagen van protectie zijn er meerdere plans mogelijk. Jullie kunnen altijd eens contact opnemen om de mogelijkheden te bekijken.
Maar is het niet zo dat bij CloudFlare bij filtering dat alle IP's die de server van de gebruiker ontvangen dat dit IP's van CF zelf zijn, en dat je zelf dus je servers moet patchen om de echte IP's via een aparte header binnen te krijgen? Zit dus wel wat voeten in de aarde voor een heel serverpark, en het logging systeem erachter.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Danny.G schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:39:
Als we het topic graag open willen houden en nog enigzins op z'n "Tweakers" willen discussiëren, moeten die discussies over geslacht en alle "pappie en mammie" verhalen wel kappen lijkt mij. Dit gaat nergens meer over nu. :N

Dat dit soort streken niet tof zijn, snapt iedereen wel, maar zelf zo verlagen is zonde van je energie. Er zal vast meer achter zitten waarom dit gedaan wordt, daar ben ik veel geïnteresseerder in dan het wel/geen ballen hebben.
Het is de kick, je krijgt er een rush van, in eens al die aandacht en dat er over jouw gepraat wordt, dit is niet het pesten wat je bv bij streamen van games ziet of een concurrent server uitschakelen.
Dat laatste heb ik samen met mijn clan leader toen we nog een bf3 server hadden aan den lijve meegemaakt, aanvallen van 100 mbit/s tot 200gbit/s dagelijks voor meer dan een half jaar, die zware aanvallen trokken gewoon de game server provider offline, we hebben toen de server maar opgegeven.
De concurrent had blijkbaar een heel groot budget om dit te doen en zelf een extern anti ddos bedrijf hadden ingehuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Danny.G schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 18:39:
Dus voorlopig weer ff dicht.... wtf allemaal, reageer normaal of gewoon niet.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1 2 3 4 Laatste