Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Barre73 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 22:27:
[...]

Het lijkt me dat de switch in kwestie dan toch in staat moet zijn om de binnenkomende VLans te scheiden anders heb je er weinig aan.
Ik denk niet dat er veel switches zijn die wel SFP poorten hebben maar geen support voor VLANs.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savagemick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-07 15:14
yorroy schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:26:
[...]

Ik denk niet dat de router jou is. Je hebt ooit een waarborg moeten betalen voor je Zyxel en ik denk dat die in stand blijft bij het omruilen voor een Fritz.
Ik heb recentelijk mijn Zyxel ook omgeruild voor de FB en in de mail en het telefoongesprek wordt heel duidelijk gesteld dat de FB eigendom van Tweak blijft. Misschien dat dit ooit anders is geweest maar op dit moment zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, bij mij dus ook niet (en dat speelde voorjaar 2017, toen de omruilmogelijkheid er net was). Toen werd dus al gecommuniceerd dat de Fritz eigendom blijft van Tweak.

[ Voor 27% gewijzigd door eymey op 28-06-2018 13:54 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Update van TV-platform (v4.7.1)
https://sparql.nl/update-van-tv-platform-v4-7-1.html
Verbeteringen aan televisie kijken
Live TV kun je voortaan pauzeren
Youtube App
Geef ontvangers een naam, bijvoorbeeld ‘huiskamer’ of ‘slaapkamer’
Ondersteuning voor Kijkwijzer ratings
Programmalengte wordt ook weergegeven in uren, in plaats van minuten
Verschillende doorspoel-snelheden per programmatype
Onbekeken opnames worden langer getoond onder ‘nieuw’
Opnames filteren op genre
Verbeterde stabiliteit bij on demand content voor minder blokvorming

Verbeteringen aan de Second Screen apps
Ondersteuning voor iPhone X
Ondersteuning voor Airplay voor TV kijken op Apple TV *
Duidelijker foutmeldingen
Meer transparantie in de speler zodat je meer van het programma ziet
Handmatige kwaliteitskeuze, kies zelf het kwaliteitsniveau
Leeftijds-blokkade zenders voor volwassenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aardig lijstje verbeteringen, waarvan de belangrijkste Live TV pauzeren :).

Maar als ik het lijstje zo zie, dan zal het voor mij nog niet direct een reden zijn om de Fritz!box terug aan te sluiten en weer Sparql te nemen.

Youtube en ontvangers een naam geven is bv. leuk, maar behoorde niet tot mijn best lange lijst verbeter eisen en wensen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pauze???
Had eigenlijk de hoop al opgegeven
Maar binnen een jaar opgelost
Maar die naam geven dat deed ik al in de Fritzbox
Als weer eens thuis ben zal ik het eens testen
Hoop dat dit beter werkt dan eindehh begin gemist
Klinkt wel een beetje negatief dit maar is niet zo bedoeld voor de rest ben ik wel blij met dit pakket

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpien
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-02 16:35
Goed om te zien dat Tweak bezig is om het tv product te verbeteren. Verbeterde stabiliteit lijkt mij de belangrijkste verbetering. Vooral naar klanten luisteren en regelmatig updates blijven uitbrengen Tweak!

Onvi glasvezel (1 Gbit/s) | Fan van FRITZ apparatuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Als je ontvanger in stand-by staat wordt de update vanzelf uitgevoerd. Staat je ontvanger helemaal uit, dan vindt de update plaats de volgende keer dat de ontvanger wordt aangezet.

De box kan toch alleen maar op standby ? Of is er een optie om hem helemaal uit te zetten. Zonder de powerkabel te unpluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker wel met klikaan klik uit systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
rob2011 schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 16:35:
De box kan toch alleen maar op standby ? Of is er een optie om hem helemaal uit te zetten. Zonder de powerkabel te unpluggen.
Mr-D. schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 19:49:
Zeker wel met klikaan klik uit systeem :)
Dat komt gewoon neer op het unpluggen van de powerkabel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaspers schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:22:
[...]

[...]

Dat komt gewoon neer op het unpluggen van de powerkabel :).
haha toch he :)
en de animo unit is zo dom hij ziet ook het verschil niet tussen het aan of uit commando
heel irritant met een logitech ab moet je dat weer uitprogrammeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

net iets vreemds gebeurd. ik bel tweak support en ben de 1st volgende om geholpen te worden. na 1,5 minuut valt de lijn helemaal stil en ik heb nog een minuut gewacht en met niks anders dan stilte heb ik opgehangen en opnieuw gebeld om dan te horen dat het zo druk is dat ze geen telefoontjes kunnen aannemen.
Toch vreemd dat mijn telefoon niet wordt aangenomen in de eerste plaats en dat het toevallig net op dat moment de lijn blijkbaar overbelast raakt met meer dan 4 personen in de wacht ineens(ik heb wel vaker gewacht met 3 of 4 mensen voor me in de wachtrij). is er ergens een storing ofzo dat er ineens zoveel wordt gebeld.

misschien weet iemand hier een oplossing, weet iemand waarom de fritzbox in het begin zo super langzaam reageert voordat de pagina laadt? nadat die het heeft geladen werkt die daarna op redelijke normale snelheid.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-09 16:38
meer met storing?

1338 met storing ?

TV werkt maar geen internet, modem al herstart
zowel kabel als wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Vanochtend hebben wij een korte storing ervaren. Het is niet exact bekend hoeveel klanten hier hinder van hebben ondervonden, maar de dienstverlening zou weer als vanouds moeten werken. Excuses voor het ongemak.

10:24 - 3 jul. 2018

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
dat was 1:24 AM - HEEL vroeg

internet ligt nu net 10 min eruit.

[ Voor 83% gewijzigd door mrBrainY op 03-07-2018 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:00

SilencerNL

No remorse

Ik zat net hooguit een paar minuten zonder Internet in 3894. Kwam vanzelf terug, niks gereboot of gereset.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
en doet het weer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 16:12

DaveFlash

Here's to the crazy ones

nieuws: Nederlandse overheid gaat aanleg snelle internetverbindingen subsidiëren

Yippie! Zou ik dan toch snel over 1000Mbit kunnen beschikken op mijn adres, als de overheid naar die "..voor een grote meerderheid moet dat een verbinding zijn van 1GBit/s of hoger. " wil gaan.. want het glas wat hier ligt + de netwerkapparatuur in de PoP's kan dit namelijk nu al aan en is door Reggefiber ook met die gedachte aangelegd in mijn gemeente (weet ik dankzij bevriende monteur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je trekt nu wel erg overhaaste conclusies (maar ik snap het: De wens is de vader van de gedachte ;) ).

Zoals je zelf ook al ervaart kan er prima een mooi glasvezelnetwerk liggen. En het zou zeker tijd worden dat de overheid stimuleert dat dat er komt.

Maar welke partijen er dan ook actief diensten op gaan zetten en wat voor snelheden ze willen/kunnen bieden, dat wordt vers 2. En daar gaat naar verwachting de overheid zich echt niet mee bemoeien.

Potentieel kan er over het glas dat Reggefiber heeft liggen overigens al 10 Gbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft iemand al de update mogen ontvangen??
wel al de ios update gehad

nb hoewel ik vanmorgen dacht dat internet er uit lag was dat maar op een laptop
logs geven op de hack pogingen na geen gekken dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
Bagger product sparql update ontvangen niks doet meer , tv dan :-( geen opera licentie.

Iemand weer goed zijn best gedaan met testen.

7543. Wijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaro431
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:31
Hier ook, staat vast met zelfde foutmelding.

Goed getest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Driebeen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 22:50
Mr-D. schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 16:52:
heeft iemand al de update mogen ontvangen??
wel al de ios update gehad

nb hoewel ik vanmorgen dacht dat internet er uit lag was dat maar op een laptop
logs geven op de hack pogingen na geen gekken dingen.
Vanochtend brandde op alle Animo’s het blauwe lampje. Op het TV scherm stond de melding ‘update app 8%’ maar er gebeurde niet veel. Toen maar de stroom eraf en er weer op. Vervolgens ging het downloaden van de ‘app’ weer verder en starten de Animo op. Pauzeren werkt echter niet. Ik zie als huidige versie staan:
Systeemversie 14.7.24-build9-etc-ytv-vas-SG-opera4-as3
Build-versie 56446
Boot loader 14.7.0-bbl
Ik weet niet of dit nu de nieuwe versie is of dat mijn Animo’s nog steeds de oude versie draaien...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timeku
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-08-2021
Idem dito. Lampje knipperde dat er iets niet gedownload kon worden. Animo gereset en alles verliep prima totdat hij daadwerkelijk de nieuwe firmware ging inladen toen kreeg ik de melding dat Opera geen license heeft.... heb Tweak gecontacteerd. Mijn ervaring is overigens uitstekend bij Tweak. En ja er gaat wel eens wat mis zoals deze update maar niet alles is altijd te verwijten aan het Tweak team. Voor de prijs / snelheid en uptime 99% is er helemaal niets te klagen wat het internet betreft. Wat het Amino kastje betreft ja... die heeft echt even aandacht nodig op kort termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henk.prins
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-01-2023
Vermoedelijk na de aangekondigde update, ook bij mij een storing, geen license melding. Na 2 maal de stroom er af, geen verbetering. Straks maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timeku
Sparql storing na update
Na de update van het Sparql platform is het mogelijk dat u een foutmelding krijgt: ‘No opera license found, please contact the operator’. Onze televisieleverancier is op de hoogte. We raden aan op dit moment geen handmatige upgrade uit te voeren. Onze excuses voor het ongemak.

Op de tweak site....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie wel dat het om upgrade 14.7.42 build 6 etv yttv vas SG opera 4 as3 gaat
Na de update geeft hij dit ook aan bij het booten van de amino
Laat kastje voorlopig zijn eigen ding doen

Start nu wel goed op melding van geen licentie niet gezien

@Jan Driebeen heb je goed gekeken want alles klopt bij jouw behalve de nummer 24 dat is bij mij 42 en vanmorgen toen hij voor het eerst opstarte was het wel 24 (ongelukkig gekozen) 14.7.42 dus

Maar idd pauze werkt niet en zie ook geen YouTube app
Zie het eind van de week wel

[ Voor 3% gewijzigd door Mr-D. op 04-07-2018 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timeku
Bij mij werkt het!. Na de melding kastje uitgedaan zojuist en nu loopt hij wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frelam
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-04 16:53
Na een zeer moeizaam update proces wat inclusief gefaalde pogingen ongeveer de afgelopen 2.5 uur geduurd heeft lijkt ie nu de .42 erop te hebben, hetgeen ook bevestigd wordt doordat het pokkeding nu geen resoluties meer herkent:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xRKNYC4.png

Meer mensen hier last van?

[ Voor 4% gewijzigd door frelam op 04-07-2018 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frelam schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:55:
Na een zeer moeizaam update proces wat inclusief gefaalde pogingen ongeveer de afgelopen 2.5 uur geduurd heeft lijkt ie nu de .42 erop te hebben, hetgeen ook bevestigd wordt doordat het pokkeding nu geen resoluties meer herkent:

[afbeelding]

hier ook last van maar geeft wel gewoon 1920x1080i dus zie op dit moment geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timeku
Hier kan ik wel resoluties wijzigen. Dus geen issue hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frelam
Kreeg zojuist onderstaande melding, hierna is de build version van 56446 naar 59767 gegaan. Mijn probleem met de output mode lijkt onveranderd helaas.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ujfYipF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Driebeen
Bij mij doet nu niets het meer, Zyxel is van slag. Geen internet, geen TV meer... 1326 Almere. Zo te lezen heeft ook KPN een storing, zal wel een wijkcentrale zijn die er uit ligt waar ook Tweak last van heeft...

[ Voor 44% gewijzigd door Jan Driebeen op 04-07-2018 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zat net lekker radio te luisteren toen ik het berichtje van @Jan Driebeen las en meteen ging de radio uit
ik denk nee he ik ben thuis aan het werk maar internet bleef gewoon op en in eenkeer hoor ik nederland 1 door mijn speakers???
toch weer een update
en wat zie ik ?? pauze werkt
pauze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermanh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 21:25
Jan Driebeen schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:51:
Bij mij doet nu niets het meer, Zyxel is van slag. Geen internet, geen TV meer... 1326 Almere. Zo te lezen heeft ook KPN een storing, zal wel een wijkcentrale zijn die er uit ligt waar ook Tweak last van heeft...
Hier ook 1326, en sinds een uur of 9:00 geen internet.. Helpdesk is natuurlijk niet bereikbaar en ook op de site geen melding. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier 1325 gewoon nog internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmitry
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik werd door de helpdesk gezegd dat er is een stroomstoring bij 1326. Zij weten nog niet wanneer wordt het geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
  • Laatst online: 10-05-2024
hermanh schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:59:
[...]

Hier ook 1326, en sinds een uur of 9:00 geen internet.. Helpdesk is natuurlijk niet bereikbaar en ook op de site geen melding. :-(
Werkt het ondertussen alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosimo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-04 13:39
goldvinger schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 12:49:
[...]

Werkt het ondertussen alweer?
Nee, ik kan nog niet naar huis bellen.

oldest job in the world: http://www.comodo.com/resources/home/newsletters/nov-10/comodo-chuckles.php

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmitry
  • Laatst online: 17-08-2024
Het werkt weer bij 1326.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Sparql

Niet getest maar volgens mij is dit ook nieuw kun je dus eindelijk zenders uit de lijst halen.

YouTube zie ik ook nog nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosimo
  • Laatst online: 27-04 13:39
Idd, het werkt weer bij 1326.

oldest job in the world: http://www.comodo.com/resources/home/newsletters/nov-10/comodo-chuckles.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermanh
De liander busjes staan nog steeds bij het distributie punt te klussen.. :) Maar gelukkig is er weer prik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wederom een reboot gehad van het systeem en nu kan je ook de naam aanpassen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hermanh
Altijd leuk als het dichtbij is, kun je even langslopen.. :) de centrale zit nu op nood patch. Kan zijn dat we later vandaag of morgen nog even een onderbreking hebben in het netwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frelam
Hier ook een extra reboot, had het in eerste instantie toegeschreven aan de factory reset die ik tussendoor had gedaan, maar het buildnummer is inderdaad opnieuw veranderd: van 59767 naar 59776. Helaas opnieuw geen verandering qua output modes, heeft altijd gewerkt tot de update. Wellicht is er nog eea in beweging aangezien youtube ook nog niet te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hjvg schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:19:
[afbeelding]

Niet getest maar volgens mij is dit ook nieuw kun je dus eindelijk zenders uit de lijst halen.

YouTube zie ik ook nog nergens staan
Die optie "alleen favoriete zenders tonen" heeft er in mijn herinnering altijd al in gezeten. Die wordt dus echter niet 'vast' gezet en ook bij het zappen niet gehonoreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermanh
1326 is alweer offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eymey schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:42:
[...]

Die optie "alleen favoriete zenders tonen" heeft er in mijn herinnering altijd al in gezeten. Die wordt dus echter niet 'vast' gezet en ook bij het zappen niet gehonoreerd.
en helaas nog niet veranderd net als die suggesties waar je geen toegang tot hebt 8)7
vind ik wel een van de vervelende dingen bij deze box rest kan ik wel mee leven en na bijna een jaar mis je de pauzeknop niet eens :)
ik ben benieuwd hoe vaak ik die echt ga gebruiken
zal van de week wel testen om iets op pauze te zetten voor minimaal 30 minuten en dan kijken of ik dan ook echt het einde van dat programma kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
YouTube zit er vooralsnog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:45
Mr-D. schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:25:
[...]

en helaas nog niet veranderd net als die suggesties waar je geen toegang tot hebt 8)7
vind ik wel een van de vervelende dingen bij deze box rest kan ik wel mee leven en na bijna een jaar mis je de pauzeknop niet eens :)
ik ben benieuwd hoe vaak ik die echt ga gebruiken
zal van de week wel testen om iets op pauze te zetten voor minimaal 30 minuten en dan kijken of ik dan ook echt het einde van dat programma kan zien.
Hier hetzelfde.
Opnemen en pauzeren gebruik ik nooit

Wat ik gruwelijk irritant vind is dat alle extra zenders zichtbaar zijn. Zal wel zijn om hun pakketten te pushen maar vervelend is het wel.
Misschien upgraden mijn paket en dan ben ik er van af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arjantje72 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:57:
[...]

Hier hetzelfde.
Opnemen en pauzeren gebruik ik nooit

Wat ik gruwelijk irritant vind is dat alle extra zenders zichtbaar zijn. Zal wel zijn om hun pakketten te pushen maar vervelend is het wel.
Misschien upgraden mijn paket en dan ben ik er van af O-)
dan moet je ook film 1 en ziggo sport erbij nemen
ik heb nl het uitgebreide pakket en daar zit nog genoeg in wat ik niet kan bekijken
goldvinger schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:46:
YouTube zit er vooralsnog niet op.
zie daar alleen de meer waarde niet van

[ Voor 15% gewijzigd door Mr-D. op 04-07-2018 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:45
Mr-D. schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 17:04:
[...]

dan moet je ook film 1 en ziggo sport erbij nemen
ik heb nl het uitgebreide pakket en daar zit nog genoeg in wat ik niet kan bekijken

[...]

Dan doe ik dat toch, dan is tenminste de gids helemaal bruikbaar :P
Maar onzinnig om alle zenders te laten zien.

[ Voor 5% gewijzigd door Arjantje72 op 04-07-2018 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
[...]

[/quote]

Soms wil ok dat nog wel eens kijken.
Maar Netflix zou helemaal top zijn als dat er bij zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goldvinger schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:02:
[...]

[/quote]

Soms wil ok dat nog wel eens kijken.
Maar Netflix zou helemaal top zijn als dat er bij zou komen.
maar dat doet mijn TV, mediaspeler en chromecast ook al dus ik had liever dat ze het favorieten deel hadden opgelost ipv een app te ontwikkelen die de meeste al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldvinger
Mr-D. schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:24:
[...]

maar dat doet mijn TV, mediaspeler en chromecast ook al dus ik had liever dat ze het favorieten deel hadden opgelost ipv een app te ontwikkelen die de meeste al hebben.
Ach, die favorieten zou mij weer een worst zijn.
De zenders waar ik in geïnteresseerd ben, zitten al achter elkaar.

Zo blijkt maar weer hoe verschillend gebruikers kunnen zijn.
Ieder heeft zijn eigen voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
een eigen zender lijst zoals voorheen zou wel top zijn. staat hoog op mijn wishlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf ben ik ook van het principe: "Waarom moet mijn TV box per se apps zoals Netflix en Youtube krijgen, terwijl de TV-functionaliteit nog nieteens in orde is?".

Netflix kan ik thuis al op 2 PC's, laptop, 2 smartphones en een tablet kijken. En voor het grote scherm Chromecast of mijn NVidia Shield Androidtv box. Voor mij is het totaal onzin om zoiets in m'n tv-box te hebben (los van de vraag of het wel een beetje werkbare implementatie is).

Als ik op een TV-box niet eens m'n eigen zender- (of zap-) lijsten kan maken en ik constant lastig gevallen word met suggesties en zenders die ik nieteens in mijn pakket heb, dan gaat zoiets als Youtube me zéker niet over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prothello
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-06 01:25
Na lang wikken en wegen vandaag toch maar besloten op te zeggen.. :(

Jammer dat Sparql nog steeds zo'n flutproduct, zappen is traag, begingemist werkt niet goed (blokjes, etc.), terugkijken werkt helemaal niet (zwart scherm).

90 Euro verhuiskosten is ook belachelijk.. een nieuwe aansluiting is vaak gratis of hooguit 35 Euro bij andere aanbieders en zelfs bij Tweak zelf.

Tweak blijft vasthouden aan de Zyxels en weigert apparatuur te vervangen zonder dat je daarop aandringt.
Misschien in de toekomst weer.. nu maar hopen dat er een goed alternatief is :)

[ Voor 15% gewijzigd door prothello op 05-07-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik las op Tweak.nl ook een goede deal, 1gbit voor 365,- per jaar.

Hier niet beschikbaar maar max 500mbit, ook prima, maar wel voor het dubbele bedrag per jaar (780,-).. ik ben maar afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prothello
ik ben nu bij T-Mobile uitgekomen, lijkt op een goeie deal voor het komend jaar.
Ik hoop echt dat Tweak z'n zaakjes op orde heeft over een jaar.. dan stap ik namelijk graag weer over naar ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Laatst online: 11-09 21:32
Waarom wil Tweak een kopie van mijn legitimatie bewijs bij het aangaan van een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Nu online
Reactie helpdesk:
Een kopie van een identiteitsbewijs wordt door ons gevraagd om te voorkomen dat jan en alleman uit naam van iemand een bestelling plaatst. Dit is een beleidsmatige beslissing die genomen is, helaas kan ik hierover niets anders vermelden.
Na aankaarten meldplicht datalekken:
Vooralsnog zijn dit tot en met heden regels waar wij ons als servicedesk aan moeten houden. Alhoewel ik natuurlijk niet weet of het bestuur hier mee bezig is, het zou goed kunnen dat dit inderdaad binnenkort gaat veranderen.

Wij zullen ons ook gewoon aan de wet moeten houden, het enige geval waarop een lek dus plaatsvindt zal zijn d.m.v. een hack. Ik ga er alsnog niet vanuit dat dat zomaar gebeurd natuurlijk.
Dit was overigens ver voor 25-05-2018, dus wellicht iets om in het kader van AVG nog eens aan te kaarten.

[ Voor 51% gewijzigd door nescafe op 05-07-2018 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-09 21:13
Moeten ze even de AVG beter lezen:
Kopie of scan identiteitsbewijs

Een organisatie mag uitsluitend een volledige kopie of scan, dat wil zeggen waarbij alle persoonsgegevens zichtbaar zijn, van iemands identiteitsbewijs maken als de organisatie daartoe wettelijk verplicht is.

Dit geldt ook voor het scannen van het identiteitsbewijs waarbij een organisatie persoonsgegevens van iemands identiteitsbewijs ‘leest’. Een organisatie mag alleen alle persoonsgegevens ‘lezen’ als een organisatie daartoe wettelijk verplicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Laatst online: 09:08
jan groen schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:31:
Waarom wil Tweak een kopie van mijn legitimatie bewijs bij het aangaan van een abonnement?
Dat is wel heel raar inderdaad.
Gewoon alles doorhalen, afplakken op het documentnummer na.
Gebruik daarvoor de KopieID app in de app/play store, dan wordt het ook nog eens "gewatermerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 17:55
Ik gebruik sinds maart 2018 Tweak glasvezel naar bijna volle tevredenheid. Uiterst stabiel. Ik gebruik de Fritz!Box alleen voor de doorgifte naar mijn losse router. Ik haal hiermee prima snelheden. Ik heb overigens 1Gb/s / €365 abo.

Het enige gekke is het tv kijken via een app. Tot voorkort had ik NLZiet die ik met Chromecast stream. Nu heb ik sinds vandaag Canal Digitaal in gebruik. Het vreemde is dat als ik de app open met wifi, (Tweak verbinding) dat ik dan niet voorbij het rode opstartscherm van de Canal Digitaal-app kom.

Doe ik de onderstaande handelingen, dan is het wel oké.
CD-app openen -> wifi uitzetten -> met 4G in het menu van de app komen -> wifi inschakelen -> normaal gebruik van de app is mogelijk en streamen met Chromecast werkt.

Het vreemde is dat dit dus zowel met NLZiet, als met Canal Digitaal gebeurt. Het doet me een beetje denken aan een locatie-error, waardoor je dus niet kan kijken met de app. Alleen kan ik niet verklaren waarom ik niet eens in het menu van de app kan komen.

Hebben meer mensen last van dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nescafe
  • Nu online
Zie uitleg: pvcholten in "[Tweak Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 5"

De NLZiet-app probeert te verbinden met https://idx.solocoo.tv
- Via 4G (KPN) gaat dit naar het ip 185.24.172.11 en dat gaat prima.
- Via mijn Wifi (Tweak) gaat dit naar 185.6.48.36, waarmee niet verbonden kan worden.

Met custom DNS op te lossen waarschijnlijk (8.8.8.8 / 8.8.4.4 / 1.1.1.1).

[ Voor 11% gewijzigd door nescafe op 05-07-2018 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 17:55
nescafe schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:48:
Zie uitleg: pvcholten in "[Tweak Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 5"

De NLZiet-app probeert te verbinden met https://idx.solocoo.tv
- Via 4G (KPN) gaat dit naar het ip 185.24.172.11 en dat gaat prima.
- Via mijn Wifi (Tweak) gaat dit naar 185.6.48.36, waarmee niet verbonden kan worden.

Met custom DNS op te lossen waarschijnlijk (8.8.8.8 / 8.8.4.4 / 1.1.1.1).
Dank je wel voor de verwijzing! Ik was zelf ook al even wezen klooien en had inderdaad nog niet een andere DNS-server geprobeerd. Bij deze inderdaad opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 12:56
Je kan natuurlijk ook de DNS server in je router(modem) aanpassen zodat al je apparaten in huis een andere DNS server gebruiken. Of je eigen DNS server draaien als je toch bijvoorbeeld een raspberry pi of nas hebt draaien. (Of een router die dat ondersteunt zoals een edgerouter)

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob2011
Na de update de hele week al blokkerig beeld. Tv blijft een probleem bij tweak. De extra opties waren niet direct nodig.een stabiel platform zou mijn voorkeur hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel het lijkt dat beeld iets scherper is blijft er idd blokken voorbij komen maar heb niet het idee of het erger of minder is geworden.
Zal kijken of ik mijn Fritz wat meer prio kan geven aan het TV gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:58
prothello schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:06:
Na lang wikken en wegen vandaag toch maar besloten op te zeggen.. :(

Jammer dat Sparql nog steeds zo'n flutproduct, zappen is traag, begingemist werkt niet goed (blokjes, etc.), terugkijken werkt helemaal niet (zwart scherm).

90 Euro verhuiskosten is ook belachelijk.. een nieuwe aansluiting is vaak gratis of hooguit 35 Euro bij andere aanbieders en zelfs bij Tweak zelf.

Tweak blijft vasthouden aan de Zyxels en weigert apparatuur te vervangen zonder dat je daarop aandringt.
Misschien in de toekomst weer.. nu maar hopen dat er een goed alternatief is :)
Ho wacht, 90 euro verhuiskosten?
Ik ga over 3 maanden verhuizen en wil mijn aansluiting meenemen. Hoe kom je bij die 90 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel simpel staat gewoon al jaren op de site hoor.
Ff scrollen naar beneden
https://www.tweak.nl/service.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:58
Ik zie het nu staan inderdaad. Toch vreemd dat een nieuw abbo gratis is en een verhuizing 90 euro kost. Ik kan dus beter opzeggen en een nieuwe aansluiting aanvragen.

Edit: omdat ik jaarlijks 365 euro betaal moet ik dus ook nog met terugwerkende kracht een 10tje per maand betalen als ik opzeg. Even uitrekenen wat goedkoper is.

[ Voor 43% gewijzigd door yorroy op 07-07-2018 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk.prins
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-01-2023
Na de update, waarbij na meerdere resets inclusief fritzbox reset, de wijzigingen werken. Blijft het geluidsniveau hangen bij gemaakte opnames, vrij hard. Tevens hardnekkig ook naar wederom reset. Heeft iemand nog een tip? Zijn er meer gebruikers die dit ervaren?

[ Voor 0% gewijzigd door henk.prins op 08-07-2018 10:54 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prothello
yorroy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 18:40:
Ik zie het nu staan inderdaad. Toch vreemd dat een nieuw abbo gratis is en een verhuizing 90 euro kost. Ik kan dus beter opzeggen en een nieuwe aansluiting aanvragen.
Zelfs bij de Tweak helpdesk vinden ze dit vreemd en raden ze aan om tijdig op te zeggen en opnieuw aan te melden als klant. Ik heb gevraagd of we elkaar niet gewoon de moeite kunnen besparen en ze niet gewoon die 90 euro kunnen crediteren maar dat kon niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Regenpak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07-2021
Ik heb die Sparql eruit getyft. Wat een kudt product. Bagger UI in die Amino. Zit nu gewoon weer op de digitale TV van ZIGGO. Lijkt waarempel nog wat scherper ook. Maar dat kan vooringenomenheid zijn natuurlijk. Fun fact: basic cable is goeiekoper dan Sparql!

[ Voor 3% gewijzigd door Equator op 09-07-2018 14:37 . Reden: Correcte naam is Ziggo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rob2011
sinds de update nog geen stabiel beeld gehad , blokken zowat in elk frame. ben het ook zat om telkens productie proef konijn te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 10-09 09:45
rob2011 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:10:
sinds de update nog geen stabiel beeld gehad , blokken zowat in elk frame. ben het ook zat om telkens productie proef konijn te zijn.
ik ervaar dat probleem in ieder geval niet. om eerlijk te zijn zie ik niet echt verschil tussen voor en naar de update.

voor de update afentoe blokjes soms paar dagen niet en soms paar keer per avond maar blokjes duren zeker niet langer dan 1 seconde. en nu heb ik eigenlijk na de update nog steeds het zelfde.

trouwens op ziggosport select heb ik nog nooit blokjes gezien zie het vooral op zeg maar de eerste 10 zenders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Regenpak schreef op zondag 8 juli 2018 @ 15:12:
Ik heb die Sparql eruit getyft. Wat een kudt product. Bagger UI in die Amino. Zit nu gewoon weer op de digitale TV van de Sicko... euh...ZIGGO. Lijkt waarempel nog wat scherper ook. Maar dat kan vooringenomenheid zijn natuurlijk. Fun fact: basic cable is goeiekoper dan Sparql!
En je kan zonder STB tv kijken :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of Sparql goedkoper is dan basic cable van Ziggo hangt natuurlijk wel af van welk Sparql pakket je hebt.

Sparql Light is nog steeds goedkoper dan Ziggo basic cable. En dan heb je bij Sparql Light heel wat meer HD-zenders dan de standaard 3 NPO zenders en Ziggo Sport die je bij basic cable in HD krijgt. En bij Sparql Basic krijg je voor die geringe meerprijs wel heel wat meer functionaliteit.

Maar goed, dan moet het allemaal inderdaad wel eens een keer probleemloos gaan werken en zolang dat niet het geval is zal ook ik niet meer zo snel Sparql nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sedert aug. vorig jaar Tweak voor Internet en Ziggo voor TV. Bevalt mij prima. Goedkoop (nog geen 18 euro), geen gedoe met "kastjes" (DVB-C) en prima kwaliteit.

Kan ik iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenpak
Raven schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:34:
[...]

En je kan zonder STB tv kijken :)
Wat ook een belangrijke overweging was. Die TV is niet best maar werkelijk een verademing na die Amino box. Niet te geloven: de favorieten blijven actief, niet alleen na een kanalenwissel maar zelfs na uit- en weer aanzetten! En kennelijk hebben meer het licht gezien (TonVH hierboven). Qua prijs is Ziggo echt goeiekoper. Sparql (light) heeft nog introductiekorting, die was ook weggevallen na een x aantal maanden. Inderdaad heb ik nou geen "begingemist" meer maar dat werkte zo klungelig in die Amino box dat ik dat niet mis.

De correcte naam is Ziggo, graag ook zo benoemen

[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 09-07-2018 14:36 . Reden: Correcte naam is Ziggo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Even direct in de kiem smoren: we accepteren geen M$ i.p.v. MS/Microsoft, dus Ook geen verbasteringen van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankzij Ziggo/DVB-C kun je simpel zelf opnemen. Stick voor een paar tientjes, stukje software en klaar ben je. De betere kunnen meerdere programma's tegelijkertijd opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn inderdaad grote voordelen van het basis Ziggo abonnement. Blijft alleen zo jammer dat ze niet zo onderhand, anno 2018, eens meer HD zenders gaan bieden (op z'n minst de SBS'en en RTL's). Ik snap natuurlijk dat dat puur een commerciele afweging is voor hen, want als het meest basic pakket al veel HD bevat kunnen nemen veel minder mensen een settopbox, wat ook weer de kans op het verkopen van nóg meer aanvullende diensten verkleint. Maar toch.

Dus blijft het voor mij toch nog steeds in m'n hoofd stuivertje wisselen tussen "Wil ik de maximale vrijheid met een onversleuteld DVB-C pakket en alles zelf kunnen regelen", of "Wil ik voor ongeveer hetzelfde bedrag iets dat me minder vrijheid geeft, maar waar pauzeren en begin gemist e.d. gewoon voor me geregeld zijn".

Sparql Light en Youfone (wat ik nu heb) hadden dat laatste kunnen zijn, maar zijn beiden dus gewoon té brak om de verminderde vrijheid voor lief te nemen, want nu heb ik én niet de volledige vrijheid maar óók niet iets wat feilloos werkt.

Overigens Regenpak: Ik blijf het bijzonder vinden dat jij basic Ziggo goedkoper kan vinden dan Sparql Light. Sparql Light kost 15,95 per maand, Ziggo basic kost nog steeds 18,70. OK, het scheelt elkaar niet veel maar goedkoper kan je Ziggo dus niet noemen.

Any way: Zelf zit ik nog steeds te dubben wat ik als volgende ga proberen. Zit helaas nog tot aankomende januari aan Youfone vast, dus nu iets veranderen zou met nog steeds 6 x 15 euro kosten (ervan uitgaande dat ik meteen stop met Youfone gebruiken). Maar overweeg nog steeds een overstap naar Jonaz.

Het enige wat me daarin nog tegenhoudt is dus dat vast zitten aan Youfone, en de toch wel slechte verhalen over hun klantenservice. Dienst zelf is goed stabiel (internet meer dan OK, met netals bij Tweak af en toe wel een hiccup of kleine storing) en TV is ook stabiel (en ook met vrijheid, met weliswaar codering maar wel irdeto dus grote ontvanger vrijheid). Maar de klantenservice is bij Jonaz zo mogelijk nog slechter dan bij Tweak, dus áls je ze nodig hebt, dan heb je wel een probleem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

eymey schreef op maandag 9 juli 2018 @ 15:51:
Dat zijn inderdaad grote voordelen van het basis Ziggo abonnement. Blijft alleen zo jammer dat ze niet zo onderhand, anno 2018, eens meer HD zenders gaan bieden (op z'n minst de SBS'en en RTL's).
Die bieden ze wel aan in het basispakket, je hebt alleen een smartcard nodig. Gelukkig hadden we er al een van voor het huurmodel werd ingezet, die wordt door de RPi met Tvheadend gebruikt :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenpak
@eymey: Ik keek verkeerd, bleek sparql basic te hebben gehad en dat is wel duurder dan Si... euh... ZIGGO basic cable. Sparql light is dan inderdaad goeiekoper. Maar die bagger Amino box is in ieder geval een kwaaie droom geweest. Weg d'r mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
Tijdje geleden mijn Zyxel vervangen door Ubiquiti apparatuur. Wilde nu toch graag weer mijn vaste lijn gebruiken. Heb de Zyxel weer in mn netwerk gehangen, met WAN in bridge, dhcp uiteraard uit, en apparaat fungeert nu als als switch en voip gateway.

Krijg echter helaas geen kiestoon op de lijn. Heb bij tweak reeds mn user en pass opnieuw opgevraagd, maar 't wil nog niet werken.

Config ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FfZiMMz.png

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/u9TY8xhl.png

Zie ik iets over 't hoofd?

Ik zie overgens nog 't volgende:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Cs2yoCz.png

'Register' biedt helaas ook geen oplossing..

[ Voor 11% gewijzigd door Kaspers op 09-07-2018 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=55790719,noline]

Zie ik iets over 't hoofd?

Ik zie overgens nog 't volgende:

[afbeelding]

'Register' biedt helaas ook geen oplossing..
probeer hem eens opnieuw op te starten
en in je eigen setup geen uitgaande firewall op poort 5060??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raven schreef op maandag 9 juli 2018 @ 17:47:
[...]

Die bieden ze wel aan in het basispakket, je hebt alleen een smartcard nodig. Gelukkig hadden we er al een van voor het huurmodel werd ingezet, die wordt door de RPi met Tvheadend gebruikt :)
Welk basispakket? Het 'basispakket' dat daadwerkelijk goedkoper is dan Sparql Basic, wat ziggo gewoon "Kabel TV" noemt, heeft geen enkele optie om een smartcard te krijgen met meer zenders in HD.

Ziggo Start waar je wel meer HD zenders krijgt (en ook de optie hebt om met een smartcard de tuner van je eigen TV te gebruiken) kost meteen al 26,95 p/m (en alleen oude fZiggo klanten hebben nog een IRDeto smart card waarmee je ook nog een PC oplossing kan draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nescafe
  • Nu online
Geen idee hoe bridge mode werkt, maar heeft de ZyXEL zelf wel een IP gekregen van je Ubiquiti? Zijn de diagnostics tools beschikbaar (werkt ping?). Kun je een packet trace (tcpdump) op de Ubiquiti uitvoeren?

Hier een FRITZ! in client mode met dezelfde settings (31xxxxxxxxx@sip.tweakphone.nl), werkt probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

eymey schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 09:00:
[...]

Welk basispakket? Het 'basispakket' dat daadwerkelijk goedkoper is dan Sparql Basic, wat ziggo gewoon "Kabel TV" noemt, heeft geen enkele optie om een smartcard te krijgen met meer zenders in HD.

Ziggo Start waar je wel meer HD zenders krijgt (en ook de optie hebt om met een smartcard de tuner van je eigen TV te gebruiken) kost meteen al 26,95 p/m (en alleen oude fZiggo klanten hebben nog een IRDeto smart card waarmee je ook nog een PC oplossing kan draaien).
Volgens Mijn Ziggo hebben we "TV Standard Met Smartcard". De smartcard hebben we al jaren en het basispakket hebben we al sinds Ziggo nog @home heette en het snelste internet abo onder de 1Mbps lag :P Op dit moment hebben we..... 38 zenders in hd, 49 sd en 109 radiozenders (de uitgeschakelde Secret Circle niet meegerekend), met de smartcard dus. Zonder smartcard maar een fractie daarvan. Prijskaartje €18,70p/m

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heb je een oud fZiggo abonnement om zuinig op te zijn ;).

Maar valt dus niets meer op te vergelijken, aangezien mensne die dit topic lezen er niets meer aan hebben als ze nu bv. iets 'nieuws' moeten kiezen. Dus geldt gewoon nog steeds dat je dus voor €18,70 per maand slechts 4 zenders in HD krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Driebeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frelam
Nu zijn de storingen in het beeld hier nooit helemaal weggeweest maar op het moment is het wel heel erg:

https://streamable.com/fwacs (excuses voor de audio, die is wel ok)

edit: gbit enschede
edit2: na fluitsignaal stuk minder storingen, is het gek om te vermoeden dat het concept overboeking aan het herleven is bij iptv?

[ Voor 27% gewijzigd door frelam op 10-07-2018 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meer mensen met problemen met het bereiken van Tweakers.net??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 20:37
Mr-D. schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:08:
is al bijna heel de dag, lig aan de site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodic Metal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 13:15
frelam schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 21:55:
Nu zijn de storingen in het beeld hier nooit helemaal weggeweest maar op het moment is het wel heel erg:

https://streamable.com/fwacs (excuses voor de audio, die is wel ok)

edit: gbit enschede
edit2: na fluitsignaal stuk minder storingen, is het gek om te vermoeden dat het concept overboeking aan het herleven is bij iptv?
Hier hetzelfde probleem, ook in Enschede. Alles al geprobeerd, maar het beeld blijft slecht.
Mr-D. schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:08:
Tweakers.net heeft er inderdaad moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frelam
Melodic Metal schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:21:
[...]

Hier hetzelfde probleem, ook in Enschede. Alles al geprobeerd, maar het beeld blijft slecht.

[...]

Tweakers.net heeft er inderdaad moeite mee.
Dat wordt nog leuk bij de finale dan :/

Trouwens wat betreft features die ik nooit ga gebruiken: youtube lijkt het hier te doen via de cast knop in de youtube app op m'n telefoon, weet het niet zeker maar volgens mij stond de amino er voor de update ook al wel bij als cast target maar werkte het niet. De audio klinkt niet helemaal 100%.
Pagina: 1 ... 16 ... 116 Laatste

Let op:
Nu Odido stopt met het met Tweak, stappen steeds meer Tweakers over naar andere providers. Ervaringen met die andere providers horen niet in dit topic thuis, maar in hun eigen ervaringen topics. Gelieve hier het alleen over Tweak te hebben.