Als ik een 7 zou hebben, zou ik zeker geen 8 halen. Sterker: ik wilde eigenlijk gewoon een 7 halen, maar die is er niet in 64 GB en 128 GB heb ik niet nodig. Dus voor die paar tientjes heb ik een 8.rens51 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:26:
ik ben nog lang niet overtuigd dat de 8 de meerprijs waard is tov een 7, die waarschijnlijk nu snel in prijs gaat dalen. Ik vind bovendien dat Apple een belachelijke omrekenkoers van USD naar Euro hanteert
Idem hier, accu giert leeg!Nogne schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:57:
[...]
En ik dacht dat ik een hipster was met een iPhone 5s![]()
Net bericht gekregen dat mijn 8Plus aanstaande dinsdag word geleverdIk had hem vandaag al verwacht
[...]
Dan is er iets mis met je iPhone, ik gebruik een 5s en met iOS 11 is hij echt rete snel (accu is alleen wel snel leeg)
Verwijderd
yay ik heb een iPhone 6 kunnen regelen voor tijdelijk, pfoew, nu kan ik in vrede afwachten.
ja ik weet niet hoor.. ik zou zsm gewoon die witte halen, dan heb je mVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:32:
yay ik heb een iPhone 6 kunnen regelen voor tijdelijk, pfoew, nu kan ik in vrede afwachten.
Ben je nu niet bang dat je uitgelachen wordt?Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:32:
Zo dat is hier wel anders geweest.poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:23:
[...]
Is ook wel zo, maar ik heb nog nooit in mn Apple 'carriere' gebruik hoeven te maken van garantie.. (3GS, 4S, 5S, 6S, 2 Mac pro's, 2 Macbook pro's, Ipad Air 2..)
Alleen enkel een terugroepactie, nu net, voor mn retina scherm, coating probleem.. maar die kon ik gewoon bij elke Apple winkel terugbrengen
3G 2x defect, 1x scherm ineens zwart, 1x gescheurde behuizing.
4 Homeknop defect 2x
5 Homeknop defect
6s oplaad poort defect.
IPad mini 1 accu defect
iPad mini Retina wifi defect
En dan heb ik het alleen nog maar over iOS devices

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Feel free, ik ga niet weken met een Windows Phone. Zou voor mij nog een reden zijn om de 7 te halen.bram1984 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:33:
[...]
Ben je nu niet bang dat je uitgelachen wordt?
Mijn reden voor overstap was een groter scherm.
Edit: Ik bedoel overigens geleend, ik heb geen 6 gekocht.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 11:37 ]
rens51 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:26:
ik ben nog lang niet overtuigd dat de 8 de meerprijs waard is tov een 7, die waarschijnlijk nu snel in prijs gaat dalen. Ik vind bovendien dat Apple een belachelijke omrekenkoers van USD naar Euro hanteert
Ik heb het even uitgerekend:
In NL is de 8-64GB 809 euro. Zonder 21% BTW is dat 668.
In de USA kost de 8-64GB 699USD, wat neerkomt op 583.
Een verschil van zo'n 80 euro dus, ex BTW. Valt wel mee, denk ik dan.
[ Voor 30% gewijzigd door MrTre op 22-09-2017 11:36 ]
Wat is er mis met de 6? Die gebruik ik zakelijk en ik vind het nog steeds een heel fijn toestelbram1984 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:33:
[...]
Ben je nu niet bang dat je uitgelachen wordt?
PS/XBL: Nogne
Haha nice.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:32:
Ik heb gister een nieuwe SE gekocht omdat ik niet langer met mijn G6 wilde wachten op de X
Verwijderd
Haha snap ik. Ik heb de 6 geleend dan, maar ga nog wel voor de 8.Donstil schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:35:
[...]
Haha nice.
Ik heb gister een nieuwe SE gekocht omdat ik niet langer met mijn G6 wilde wachten op de X
Precies en in de vs hebben ze maar een enkel jaar garantie. Weet je gelijk waar je die €80,- voor betaald.MrTre schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:34:
[...]
Ik heb het even uitgerekend:
In NL is de 8-64GB 809 euro. Zonder 21% BTW is dat 668.
In de USA kost de 8-64GB 699USD, wat neerkomt op 583.
Een verschil van zo'n 80 euro dus, ex BTW. Valt wel mee, denk ik dan.
(De vs heeft trouwens Sales Tax, geen BTW, BTW is wat anders)
De SE is wel heel klein zeg, dat is wel even wennen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:36:
[...]
Haha snap ik. Ik heb de 6 geleend dan, maar ga nog wel voor de 8.
Wel prachtig gebouwd.
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 22-09-2017 11:38 ]
Oh woops.. Ja daar heb ik dus totaal geen last van gehadDonstil schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:34:
[...]
Zo dat is hier wel anders geweest.
3G 2x defect, 1x scherm ineens zwart, 1x gescheurde behuizing.
4 Homeknop defect 2x
5 Homeknop defect
6s oplaad poort defect.
IPad mini 1 accu defect
iPad mini Retina wifi defect
En dan heb ik het alleen nog maar over iOS devices

Verwijderd
vond de SE een prachtig en snel toestelletje hoor. Ik wil juist nu een keer een groter toestel, in me studenten tijd was 4" perfectDonstil schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:37:
[...]
Precies en in de vs hebben ze maar een enkel jaar garantie. Weet je gelijk waar je die €80,- voor betaald.
(De vs heeft trouwens Sales Tax, geen BTW, BTW is wat anders)
[...]
De SE is wel heel klein zeg, dat is wel even wennen.
Wel prachtig gebouwd.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:34:
[...]
Feel free, ik ga niet weken met een Windows Phone. Zou voor mij nog een reden zijn om de 7 te halen.
Mijn reden voor overstap was een groter scherm.
Edit: Ik bedoel overigens geleend, ik heb geen 6 gekocht.
Jullie weten dat ik een geintje maak, toch?Nogne schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:35:
[...]
Wat is er mis met de 6? Die gebruik ik zakelijk en ik vind het nog steeds een heel fijn toestel
Geintje,,, wat is datbram1984 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:40:
[...]
[...]
Jullie weten dat ik een geintje maak, toch?

PS/XBL: Nogne
Nog even terug naar Nederlandse les en minder bier drinken deze keer
(en minder met je telefoon kutten tijdens de les)
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 22-09-2017 11:42 ]
Verwijderd
Kun je dat eten?
Nu een keer klaar?poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:41:
[...]
Nog even terug naar Nederlandse les en minder bier drinken deze keer
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 11:42 ]
Dames en heren...de constante slowchat begint weer enigszins irritant te worden. Kunnen we dit draadje aub een beetje schoon houden. Dank.
Hoort nou eenmaal bij zo'n release. Over een paar dagen is t weer over ! Relaxxxxdafmay schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:46:
Dames en heren...de constante slowchat begint weer enigszins irritant te worden. Kunnen we dit draadje aub een beetje schoon houden. Dank.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:51:
[...]
Wow super! bedankt!
Edit: Display, zojuist gebeld. Geen vrije voorraad: (
Enkel op Display.
Hierbij wat foto's. Het is wel een fingerprint-magnet.

iPhone 7 Jet Black vs. iPhone 8 SpaceGrey
Ook de Apple Watch Series 3 hebben ze, en ook op voorraad geloof ik want er stond een klant die er één kocht.
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 22-09-2017 13:03 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jammer. Is nou net waar ik bang voor was. Dat je het verschil in gewicht goed zou voelen dan dat ie log aan voelt.martijnmartijn schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:58:
De eerste indruk bij de Plus komend van een 6S Plus: hij voelt wat logger aan. Maar door het gewicht en het glas ook wat luxer.
Vind mijn 6s plus namelijk meestal wel te zwaar. Zeker als je m lang met 1 hand vast houdt.
Maar de normale 8 is echt geen keus meer als je ziet wat je meer krijgt met de plus. Dus zal het gewicht moeten accepteren. (En nee geen X haha! Belachelijke prijs)
InderdaadMazeWing schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:15:
Jammer dat de Europese iPhone alsnog die 2 regels tekst + Symbolen onder iPhone heeft staan.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Waarom staat dat er eigenlijk?
Een aantal reacties zijn verplaatst naar [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4. Dit topic is daar niet voor bedoeld.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hierom:
In Amerika heeft Apple het dus voor elkaar gekregen om het er niet op te hoeven zetten.CE marking is a certification mark that indicates conformity with health, safety, and environmental protection standards for products sold within the European Economic Area (EEA).[1] The CE marking is also found on products sold outside the EEA that are manufactured in, or designed to be sold in, the EEA. This makes the CE marking recognizable worldwide even to people who are not familiar with the European Economic Area. It is in that sense similar to the FCC Declaration of Conformity used on certain electronic devices sold in the United States.
The CE marking is the manufacturer's declaration that the product meets the requirements of the applicable EC directives.[2]
The mark consists of the CE logo and, if applicable, the four digit identification number of the Notified Body involved in the conformity assessment procedure.
"CE" originated in 1985 as an abbreviation of Conformité Européenne, meaning European Conformity,[3] but is not defined as such in the relevant legislation. The CE marking is a symbol of free marketability in the European Economic Area (Internal Market).
Zijn er al mensen die hun eerste ervaringen willen delen qua snelheid en true tone?
DXOMark heeft de ratings klaar en is duidelijk: The best smartphone camera we’ve ever tested 94 voor de iPhone 8 plus en 92 voor de iPhone 8
Dit is interessant voor wie twijfelt en een objectief oordeel zoekt over de camera.
Dit is interessant voor wie twijfelt en een objectief oordeel zoekt over de camera.
Whow dat is goed nieuws. Eindelijk weer een iPhone die bij uitkomst de beste camera heeft.emzed schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:40:
DXOMark heeft de ratings klaar en is duidelijk: The best smartphone camera we’ve ever tested 94 voor de iPhone 8 plus en 92 voor de iPhone 8![]()
Dat beloofd veel voor de X die hier nog OIS aan toevoegd voor de zoom lens.
True Tone ziet er tof uit. In de setup wizard zit een knop "Laat zien hoe dit er zonder TrueTone uit zou zien" en dan zie je echt goed verschil. Tot nu toe ziet het er echt prima uit!bram1984 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:34:
Zijn er al mensen die hun eerste ervaringen willen delen qua snelheid en true tone?
vindt jij het beeld met truetone ook wat geler?DennusB schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:57:
[...]
True Tone ziet er tof uit. In de setup wizard zit een knop "Laat zien hoe dit er zonder TrueTone uit zou zien" en dan zie je echt goed verschil. Tot nu toe ziet het er echt prima uit!
ik wil de helderheid dan op vol zetten maar dat is weer overdreven.
zonder truetone is het minder geel maar oogt het beeld wat minder mooi.
dat is mijn ervaring tenminste.
Hij lijkt het iets meer "oranje" te maken ja, maar dat hangt volledig af van je omgeving als t goed is.dimocash schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:11:
[...]
vindt jij het beeld met truetone ook wat geler?
ik wil de helderheid dan op vol zetten maar dat is weer overdreven.
zonder truetone is het minder geel maar oogt het beeld wat minder mooi.
dat is mijn ervaring tenminste.
Net alles geinstaleerd.
Echter als ik de foto ap open staat er 0 fotos maar heb er wel 10.000 op icloud staan.
Hoe krijg ik dit geregeld ?
Icloud staat ingelogd.
Echter als ik de foto ap open staat er 0 fotos maar heb er wel 10.000 op icloud staan.
Icloud staat ingelogd.
Hoe zit het met de snelheid? Is het een merkbare vooruitgang bij 'normaal' gebruik (dus niet gamen/AR)?
Onlangs ook gehad toen ik m'n 6 naar factory settings had gezet. Duurt wel even. Vermoedelijk worden deze op de achtergrond binnen gehaald. Zorg wel dat je aan een WiFi netwerk hangt om het wat sneller te laten lopen..svenn15 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:21:
Net alles geinstaleerd.
Icloud staat ingelogd.
Merk geen verschil, de 7 was ook al razend snel.nevv schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:22:
Hoe zit het met de snelheid? Is het een merkbare vooruitgang bij 'normaal' gebruik (dus niet gamen/AR)?
Bedankt !Jelliuz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:23:
[...]
Onlangs ook gehad toen ik m'n 6 naar factory settings had gezet. Duurt wel even. Vermoedelijk worden deze op de achtergrond binnen gehaald. Zorg wel dat je aan een WiFi netwerk hangt om het wat sneller te laten lopen..
Ik merk wel degelijk verschil tussen m'n 7 & m'n 8. De 8 is echt ontzettend rap, vooral bij apps openen en zo.svenn15 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:25:
[...]
Merk geen verschil, de 7 was ook al razend snel.
Mooi. Kan echt niet wachten. Morgenvoormiddag wordt m'n 8 Silver 64GB en Apple Watch 3 geleverd. Deze vervangt m'n iPhone 6.
Thx maar ik kom van een 6S helaas. Had ik erbij moeten zetten natuurlijksvenn15 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:25:
[...]
Merk geen verschil, de 7 was ook al razend snel.

Dan nog valt het verschil wel mee denk ik.nevv schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:28:
[...]
Thx maar ik kom van een 6S helaas. Had ik erbij moeten zetten natuurlijk
Apple doet telkens dat de nieuwste telefoon zoveel sneller is maar in de praktijk merk je er weinig van.
Kan iemand bevestigen dat de orginele hoesjes van Apple voor de 7 (Plus) ook passen om de 8 (Plus)?
Of werkt het alleen andersom?
Edit:
Edit:
Apple has officially announced the iPhone 8, and as you might have heard, cases for the iPhone 7 are going to fit it! That's great news, because there are already a number of excellent cases out there for the iPhone 7
[ Voor 48% gewijzigd door MartijnMartijn op 22-09-2017 14:51 ]
Als ik de iFixit teardown zie dan lijkt het repareren van een gebroken achterkant niet echt mogelijk zonder het frame te beschadigen. Dat zou betekenen dat het hele toestel vervangen moet worden wanneer het glas breekt. Dat kost €401 voor de iPhone 8 en €451 voor de 8 Plus en 99€ als je AppleCare+ hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door MelvinW op 22-09-2017 14:49 ]
Met de 7(plus) heb ik nog niet kunnen spelen maar ik denk dat de snelheidswinst vanaf de 6s(plus) zo goed als niet merkbaar is , alles vanaf de 6(plus) en ouder zal zeker een hele vooruitgang zijn , ik vond de 6 plus nooit een fijne telefoon , de hele interface liep (weet niet hoe het tegenwoordig is) nooit lekker soepel
Ben zelf nog steeds in dubio , mijn huidige 7 plus houden of gaan voor een 8 plus of X
De 7 plus is een prima toestel (maar langer dan een jaar met een iPhone doen zou toch wel nieuw zijn voor mij)
Luxe problemen
Ben zelf nog steeds in dubio , mijn huidige 7 plus houden of gaan voor een 8 plus of X
De 7 plus is een prima toestel (maar langer dan een jaar met een iPhone doen zou toch wel nieuw zijn voor mij)
Luxe problemen
Inderdaad, de meeste winkels bevestigen dat ook door bij de hoesjes 'iPhone 7/8' bij te vermelden.martijnmartijn schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:48:
Kan iemand bevestigen dat de orginele hoesjes van Apple voor de 7 (Plus) ook passen om de 8 (Plus)?
Edit:
[...]
kun je nagaan wat zometeen al het scherm vervangen gaat kosten bij de iPhone X (zonder AppleCare+). Dat zeker richting de €300/350 kostenMelvinW schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:49:
Als ik de iFixit teardown zie dan lijkt het repareren van een gebroken achterkant niet echt mogelijk zonder het frame te beschadigen. Dat zou betekenen dat het hele toestel vervangen moet worden wanneer het glas breekt. Dat kost €401 voor de iPhone 8 en €451 voor de 8 Plus en 99€ als je AppleCare+ hebt.
6/6s hoesjes passen niet. de camera van de 8 is groter.Jelliuz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:58:
[...]
Inderdaad, de meeste winkels bevestigen dat ook door bij de hoesjes 'iPhone 7/8' bij te vermelden.
Dat kan best kloppen, maar dat was natuurlijk z'n vraag nietdimocash schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:01:
[...]
6/6s hoesjes passen niet. de camera van de 8 is groter.
Ik denk dat het al langer bekend is dat ze totaal niet objectief zijn. Zie Pixel controversie.emzed schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:40:
DXOMark heeft de ratings klaar en is duidelijk: The best smartphone camera we’ve ever tested 94 voor de iPhone 8 plus en 92 voor de iPhone 8![]()
Extra informatie kan nooit kwaadJelliuz schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:02:
[...]
Dat kan best kloppen, maar dat was natuurlijk z'n vraag niet
Wat is de Pixel controversie?GeforceAA schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:03:
[...]
Ik denk dat het al langer bekend is dat ze totaal niet objectief zijn. Zie Pixel controversie.
Staan juist erg goed aangeschreven altijd.GeforceAA schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:03:
Ik denk dat het al langer bekend is dat ze totaal niet objectief zijn. Zie Pixel controversie.
Ik meende laatst ergens te hebben gezien/gelezen dat de achterkant behalve "iPhone" helemaal leeg zou zijn qua teksten, maar er staat toch meer onder?
Hoop dat ze het bij de X dan wel clean gaan houden..
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Enkel in Amerika heeft Apple dit voor elkaar gekregen.crazylegs schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:29:
[...]
Ik meende laatst ergens te hebben gezien/gelezen dat de achterkant behalve "iPhone" helemaal leeg zou zijn qua teksten, maar er staat toch meer onder?
Hoop dat ze het bij de X dan wel clean gaan houden..
Dus verwacht op de X ook gewoon de CE marking etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 22-09-2017 15:30 ]
Hmm, de status van de bezorging van mij iPhone staat op "on hold", maar de verwachtte bezorgdatum is nog steeds vandaag "end of the day". De iPhone is van Eindhoven naar Brussel gegaan om vervolgens weer naar Eindhoven te gaan. Hopelijk komt de iPhone vandaag, maar ik betwijfel het.
Zijn er tweakers met problemen met het koppelen aan een mobiele provider? Mijn iPhone 8 plus kan nu alles behalve bellen. Zijn er meer problemen?
Dan wordt die in de avond bezorgd. Geen paniek.L.N. schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:38:
Hmm, de status van de bezorging van mij iPhone staat op "on hold", maar de verwachtte bezorgdatum is nog steeds vandaag "end of the day". De iPhone is van Eindhoven naar Brussel gegaan om vervolgens weer naar Eindhoven te gaan. Hopelijk komt de iPhone vandaag, maar ik betwijfel het.
Nog geen tijd gehad om alles over te zetten. Maar de look and feel vind ik wel echt top. Mijn eerste plus model en het gewicht valt mij echt mee.
Mijne van Eindhoven naar Brussel naar Amsterdam. En zit al in het busje vanaf 9:44 vanochtend. Delivery is ook "end of day" en heb ook al smsje gehad van DHL met: DHL EXPRESS 1234567890 van APPLE is gepland voor VANDAAG. Handtekening is vereist...L.N. schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:38:
Dus komt goed
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Wat bedoel je met koppelen? Mijn ervaring is simkaart erin en gaan. Heb je hem wel geactiveerd?Maart1992 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:39:
Zijn er tweakers met problemen met het koppelen aan een mobiele provider? Mijn iPhone 8 plus kan nu alles behalve bellen. Zijn er meer problemen?
Heeft er iemand hier al goede ervaringen met een niet al te dure QI charging pad voor de 8?
Moet er nog ff 1 bestellen, maar prijzen gaan echt van 5 euro tot 95 euro of zo..
Heeft iemand dat quick start gebruikt om alles over te zetten?
FTFYGeert1976 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:59:
[...]
kun je nagaan wat zometeen al het scherm vervangen gaat kosten bij de iPhone X (zonder AppleCare+). Dat zeker richting de €500/550 kosten
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
De wat?jorgen83 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:55:
Ik zet gewoon altijd een reservekopie terug via wifi. Niet zo heel spannend verder.
Ik zie geen reden om te upgraden, idealiter doe je 2 jaar met een iPhone naar mijn mening. Goed verzorgen en dan volgend jaar nog een mooi prijsje voor vangen en dan kan je iets kopen met veel meer verschil.Treevium schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:58:
Luxe problemen
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Ik. Ging super snel. Misschien nog wel beter dan met een iCloud kopiejorgen83 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:55:
http://appleinsider.com/a...h-ios-11s-new-quick-start
Dat is verrekte handig. Ook eens proberen al hij er is.
Edit: Nevermind, gaat natuurlijk niet. Mijn tijdelijk 5 draait op 10.3.3
Dat is verrekte handig. Ook eens proberen al hij er is.
Edit: Nevermind, gaat natuurlijk niet. Mijn tijdelijk 5 draait op 10.3.3
[ Voor 19% gewijzigd door Tylen op 22-09-2017 16:02 ]
Vanmorgen mijn 8 Plus opgehaald en ben nog aan het worstelen om de Outlook Contacts ook daadwerkelijk te laten zien in Contacts.
iCloud contacts gebruikt ik niet, dus uitgeschakeld van synchroniseren.
Outlook wel aan, maar volgens een mail van Microsoft waarin ze je graag de Outlook app willen laten gebruiken, word alleen vermeld dat de mail pas over een paar uur word gesynchroniseerd.
Misschien geld dat voor Contacts ook...
Iemand hier ervaring mee, wellicht?
Verder is het even wennen. Komende van Windows 10 Mobile.
Outlook wel aan, maar volgens een mail van Microsoft waarin ze je graag de Outlook app willen laten gebruiken, word alleen vermeld dat de mail pas over een paar uur word gesynchroniseerd.
Oh dat. Ik vroeg me al af wat dat was.martijnmartijn schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:00:
[...]
Ik. Ging super snel. Misschien nog wel beter dan met een iCloud kopie
Erg blij met m'n 8 tot nu toe. De achterkant is echt schitterend om te zien en hij is razendsnel! Top telefoon
Er is momenteel een issue met iOS 11 en Microsoft.freshy98 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:20:
Vanmorgen mijn 8 Plus opgehaald en ben nog aan het worstelen om de Outlook Contacts ook daadwerkelijk te laten zien in Contacts.
Edit: https://www.macrumors.com...er-issue-mail-app-ios-11/
[ Voor 7% gewijzigd door Tylen op 22-09-2017 16:33 ]
Inderdaad - meer info in dit Tweakers artikel.Tylen schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:32:
[...]
Er is momenteel een issue met iOS 11 en Microsoft.
Edit: https://www.macrumors.com...er-issue-mail-app-ios-11/
Ja,freshy98 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:20:
Dat alles pas over een wordt gesynchroniseerd is nieuw voor mij. Ik nag toch wel aannemen dat dat gelijk wordt gedaan.
Whoops, verkeerde topic denk ik!
[ Voor 120% gewijzigd door Fliene op 22-09-2017 16:41 ]
Hmmm mijn eigen fotomap (die ik altijd sync vanaf mijn laptop) komt niet mee met de teruggeplaatste reservekopie. Weet iemand of dat klopt?
Dat er een issue is met Microsoft weet ik, maar zou alleen met het versturen van e-mail zijn.
Maar, zou mij niet verbazen als het ook met de rest is.
Voorlopig heb ik de sync kunnen instellen die de Outlook contacts synced naar de iPhone.
Maar of die nou altijd synced is mij nog niet helemaal duidelijk.
Als dat wel het geval is, dan haal ik het account weg bij de iPhone settings.
Maar, zou mij niet verbazen als het ook met de rest is.
Voorlopig heb ik de sync kunnen instellen die de Outlook contacts synced naar de iPhone.
Maar of die nou altijd synced is mij nog niet helemaal duidelijk.
Als dat wel het geval is, dan haal ik het account weg bij de iPhone settings.
Dat lijkt mij ook. Rare gedachtengang daar bij Microsoft.Berlinetta schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:35:
[...]
Ja,
Dat alles pas over een wordt gesynchroniseerd is nieuw voor mij. Ik nag toch wel aannemen dat dat gelijk wordt gedaan.
Ik heb een reservekopie teruggezet vanaf mijn Iphone SE maar mijn apps
blijven vastzitten op "laden". Iemand een oplossing hiervoor?
*knip*
NSFW is natuurlijk niet de bedoeling.
blijven vastzitten op "laden". Iemand een oplossing hiervoor?
*knip*
NSFW is natuurlijk niet de bedoeling.
[ Voor 21% gewijzigd door Hoedje op 22-09-2017 18:05 ]
Mijn iPhone 8 plus wil geen verbinding maken, wat ik ook probeer. Er staat links bovenin geen service. Ik ben hem nu aan het bestellen via iTunes om te kijken of dat werkt. Ik heb alles geprobeerd, nieuwe sim kaart gekregen, andere provider pakt die wel, alle mogelijke opties heb ik geprobeerd. Dus ik hoop dat de bestel werkt.loeberce schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:49:
[...]
Wat bedoel je met koppelen? Mijn ervaring is simkaart erin en gaan. Heb je hem wel geactiveerd?
Verwijderd
De iPhone 8 plus met de Samsung Fast Charge werkt, net even getest.DennusB schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:52:
Heeft er iemand hier al goede ervaringen met een niet al te dure QI charging pad voor de 8?Moet er nog ff 1 bestellen, maar prijzen gaan echt van 5 euro tot 95 euro of zo..
Werkt fast charge dan ook of is het gewoon normale snelheid opladen. Zou wel mooi zijn als fast charge werkt voor relatief weinig geld.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:13:
[...]
De iPhone 8 plus met de Samsung Fast Charge werkt, net even getest.
Verwijderd
Nee, geen fast charge.Garret1410 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:21:
[...]
Werkt fast charge dan ook of is het gewoon normale snelheid opladen. Zou wel mooi zijn als fast charge werkt voor relatief weinig geld.
Niemand opgevallen dat er 3 extra wallpapers in de IPhone 8 zijn?
Deze zie ik niet op de IPhone 7 , ios 11 (15A372)
Deze zie ik niet op de IPhone 7 , ios 11 (15A372)
Verwijderd
Heb vanmiddag ook de 87W usb-c power adapter met 2 mtr usb-c -> lightning kabel gekocht.
Moet nog even testen hoe snel dat gaat.
Moet nog even testen hoe snel dat gaat.
Ja voor mij was het: langer dan 2 jaar doen met een iphone zou nieuw zijn... werd 3 jaar met de iphone 6. Nu misschien zelfs 4 jaar?Treevium schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 14:58:
Met de 7(plus) heb ik nog niet kunnen spelen maar ik denk dat de snelheidswinst vanaf de 6s(plus) zo goed als niet merkbaar is , alles vanaf de 6(plus) en ouder zal zeker een hele vooruitgang zijn , ik vond de 6 plus nooit een fijne telefoon , de hele interface liep (weet niet hoe het tegenwoordig is) nooit lekker soepel
Luxe problemen
Had de iphone 8 plus besteld maar die ook gisteren gecancelled omdat buiten de camera om ik de rest van de telefoon niet wauw vind. Alles is nog hetzelfde als de 6....
Net 5 min geleden de iphones in de apple store gecheckt. Vind zelfs de kleuren niet mooi dus ben blij dat ik heb gecancelled.
--
[ Voor 99% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2017 17:37 ]
Sinds vanmiddag zoals zovelen in het bezit van een 8.
Nu voel ik bij de homeknop als je hem in wilt drukken de boel mee bewegen onderin (rare omschrijving maar zo voelt het)
Is dit normaal?
Nu voel ik bij de homeknop als je hem in wilt drukken de boel mee bewegen onderin (rare omschrijving maar zo voelt het)
Is dit normaal?
Elect a clown, expect a circus.
Whow cool, zo wil ik de X welWouter36 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:34:
Onder kunstlicht lijkt de SG versie zwart. In zonlicht grijs.
Voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
Space Gray ziet er mooi uit, maar jammer van het glas.
Achterkant zit in no time vol met vinger afdrukken.
Maar dat geeft niet. Het display zit immers aan de voorkant.
Oh wacht, daar zit ook glas over heen....
"Glasbak" is dus de naam van mijn iPhone :-)
Achterkant zit in no time vol met vinger afdrukken.
Maar dat geeft niet. Het display zit immers aan de voorkant.
Oh wacht, daar zit ook glas over heen....
"Glasbak" is dus de naam van mijn iPhone :-)
Ja, dat is omdat de homebutton niet echt klikt maar de taptic engine zorgt voor een "gesimuleerde" klik. Die kunnen ze niet lokaliseren op alleen de homebutton dus vandaar dat het voelt alsof de hele onderkant meebeweegt.Slasher schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:44:
Sinds vanmiddag zoals zovelen in het bezit van een 8.
Is dit normaal?
iPhone 8 Plus vandaag opgehaald en direct laten lamineren (glasplaatje erop) in de winkel Amac, super handige service en kaarsrecht erop. Kom van een iPhone 6 en 3 jaar mee gedaan. Verschil is redelijk groot.
- veel sneller
- geweldige camera
- 256gb dus geen gedoe met photo’s opslaan
- groter scherm die belachelijk snel wend, de iPhone 6 voelt nu heel klein aan...grappig hoe snel dat gaat.
Ik twijfelde bij de 7 Plus maar ben nu blij dat ik gewacht het op de 8. De X kan mij nog niet bekoren, aan die gekke inkeping bovenaan ga ik me denk ik enorm storen maar daar verzinnen ze wel weer wat voor.
- veel sneller
- geweldige camera
- 256gb dus geen gedoe met photo’s opslaan
- groter scherm die belachelijk snel wend, de iPhone 6 voelt nu heel klein aan...grappig hoe snel dat gaat.
Ik twijfelde bij de 7 Plus maar ben nu blij dat ik gewacht het op de 8. De X kan mij nog niet bekoren, aan die gekke inkeping bovenaan ga ik me denk ik enorm storen maar daar verzinnen ze wel weer wat voor.
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.