De XI s denk ikGalvatron schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:40:
De X kan mij nog niet bekoren, aan die gekke inkeping bovenaan ga ik me denk ik enorm storen maar daar verzinnen ze wel weer wat voor.
Prachtig. Het is dat er dit jaar een derde iPhone in het verschiet ligt, anders had ik zeker zonder twijfel deze jongen gekochtWouter36 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:34:
Onder kunstlicht lijkt de SG versie zwart. In zonlicht grijs.
Voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komende vanaf een 7 Plus
nog een paar weken/maanden en dan komen de X die hards aan de beurt! (ik zit nog steeds in spagaat:swv schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:45:
[...]
Prachtig. Het is dat er dit jaar een derde iPhone in het verschiet ligt, anders had ik zeker zonder twijfel deze jongen gekocht![]()
Komende vanaf een 7 Plus
iPhone 8 Plus vs iPhone X
en die kost dan slechts €1199 voor het base model, maar wel met 128Gb opslag.....dat dan weer wel!
[ Voor 46% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2017 18:49 ]
Verwijderd
Het probleem is, je hebt altijd nog een front-facing camera, lightsensor en speaker. Waar ga je die laten?
Nouja, aangezien ze doorzichtige schermen kunnen maken (voor camera) en geluid door een scherm kunnen laten gaan, voorzie ik wel een iPhone in de toekomst die het hapje niet heeft..Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:51:
[...]
Het probleem is, je hebt altijd nog een front-facing camera, lightsensor en speaker. Waar ga je die laten?
De 8 plus 256 is binnen! Even een tip, leg je oude iphone naast je nieuwe als je hem installeert. Ze zien elkaar dan en je kunt heel eenvoudig je data overzetten, en je krijgt een prompt om nog even een icloud backup te maken.
Vergeet ook niet om even apps als Authy even opnieuw te authoriseren vanaf je oude apparaat voordat je de oude volledig wipet.
Eerste indruk, wat een top toestel! Camera is geweldig, het lijkt wel een DSLR. De apps die gebruik maken van AR kit werken erg leuk en overtuigend. Ook leuk om de kinderen mee te vermaken als je ergens in een restaurant zit en ze vervelen zich.
Vergeet ook niet om even apps als Authy even opnieuw te authoriseren vanaf je oude apparaat voordat je de oude volledig wipet.
Eerste indruk, wat een top toestel! Camera is geweldig, het lijkt wel een DSLR. De apps die gebruik maken van AR kit werken erg leuk en overtuigend. Ook leuk om de kinderen mee te vermaken als je ergens in een restaurant zit en ze vervelen zich.
8+ Goud binnen. Eindelijk weer een nirmaal snel toestel 😍
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Iemand al droptests gevonden? Zie ze voornamelijk van de prototypes.
Die witte is wel erg mooi. Zo jammer dat de witte X een zwarte voorkant heeft
Haters everywhere but I don’t really care
Ben toch wel heel benieuwd naar een foto die gemaakt is met de 8 Plus. Of deze geen last heeft van het olieverf syndroom, zoals de 7 Plus.
Haha koekoekmatthijst schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:19:
Die witte is wel erg mooi. Zo jammer dat de witte X een zwarte voorkant heeft

Wel met je eens dat de iPhone 8 echt goed gelukt is. Prachtige kleuren dit jaar
Inderdaad.eddiemen schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:31:
Ben toch wel heel benieuwd naar een foto die gemaakt is met de 8 Plus. Of deze geen last heeft van het olieverf syndroom, zoals de 7 Plus.
Kom maar door met wat beeldmateriaal!
[ Voor 24% gewijzigd door swv op 22-09-2017 19:33 ]
Je hebt gelijkswv schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:32:
Haha koekoekDie concepten met die witte frontjes vond ik echt lelijk. En aangezien de voorkant toch bijna een en al scherm is (wat zwart is in standby) maakt het toch al minder uit.
Die mockups in wit waren spuuglelijk, zagen d'r cheap uit.
Eigenlijk is het gewoon de 8 die er zo dope uit ziet in wit
Jammer dat de X dat minder heeft, zou dan voor zwart gaan.
Waar willen jullie een foto van hebben? (Modes etc)
Normale foto, van buiten ofzo...Tylen schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:41:
Waar willen jullie een foto van hebben? (Modes etc)
Dank je, had een 6 en die had zoiets nietFoxpat schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:17:
[...]
Ja, dat is omdat de homebutton niet echt klikt maar de taptic engine zorgt voor een "gesimuleerde" klik. Die kunnen ze niet lokaliseren op alleen de homebutton dus vandaar dat het voelt alsof de hele onderkant meebeweegt.
Elect a clown, expect a circus.
Ja. Toegegeven: de afwerking die Apple kiest is vaak wel mooier dan die mockups, dus uitsluiten zou ik het ook niet willen. Ach in het echt zal het allemaal wel meevallen. Ik moet de 8 ook nog in het echt bewonderen, maar ga er niet speciaal voor naar de winkel. Hoewel het prima weer wordt dit weekend voor een fietstochtje.matthijst schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:40:
[...]
Je hebt gelijk![]()
Die mockups in wit waren spuuglelijk, zagen d'r cheap uit.
Eigenlijk is het gewoon de 8 die er zo dope uit ziet in wit
Jammer dat de X dat minder heeft, zou dan voor zwart gaan.
Met alle respect maar ik vind de foto niet zo’n mooi resultaat geven (ligt niet aan jou).
Jakkes, gewoon het zelfde olieverf syndroom als de 7 plus... Beetje jammer weer van apple.
Is al schemer buiten natuurlijk. Groot scherm heb ik nog niet gekeken. En heb de eerste de beste upload site gepakt. En jullie vragen. Ik draai.
Edit: heb totaal geen verstand van fotograferen enzo. Wat bedoelen jullie met olievlekken? Wel veel ruis ook. Of ligt dat aan het uploaden?
Edit: heb totaal geen verstand van fotograferen enzo. Wat bedoelen jullie met olievlekken? Wel veel ruis ook. Of ligt dat aan het uploaden?
[ Voor 33% gewijzigd door Wouter36 op 22-09-2017 19:57 ]
iig thnx, ligt ook niet aan jou... maar helaas aan de agressieve compressie die apple gebruikt. Ik denk als je dezelfde foto maakt, maar dan met Procam een beter resultaat krijgt.Wouter36 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:54:
Is al schemer buiten natuurlijk. Groot scherm heb ik nog niet gekeken. En heb de eerste de beste upload site gepakt. En jullie vragen. Ik draai.
Ik heb mij inderdaad onterecht zorgen gemaakt. De IPhone 8 is binnen! Nog ff alle apps installeren vanuit iCloud en ik ben weer up en running. Zelf met tijdens het installeren van alle apps is deze 8 veel sneller dan mijn 5S!L.N. schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:38:
Hmm, de status van de bezorging van mij iPhone staat op "on hold", maar de verwachtte bezorgdatum is nog steeds vandaag "end of the day". De iPhone is van Eindhoven naar Brussel gegaan om vervolgens weer naar Eindhoven te gaan. Hopelijk komt de iPhone vandaag, maar ik betwijfel het.
Dat ziet er een stuk beter uit, mischien ook een Vierkante foto?, die is dan meteen 12mp.
Damn de foto's van de Plus zijn echt fantastisch. Vooral die portret modus is heel tof.
Ik ben echt nu al gewend aan het formaat en wil nooit meer kleiner.
Ik ben echt nu al gewend aan het formaat en wil nooit meer kleiner.
zit het afgelopen uur allerlei fora (en Reddit) af te struinen naar real life foto's, genomen door mensen die vandaag de 8 Plus hebben ontvangen en online hebben gezet....maar pfff die camera's in de 8 Plus zijn echt bizar goed voor een smartphone hoor!
Zelfs de foto kwaliteit iPhone 7 Plus vs iPhone 8 Plus is zeer zichtbaar beter geworden
Zelfs de foto kwaliteit iPhone 7 Plus vs iPhone 8 Plus is zeer zichtbaar beter geworden
Even een testfoto gemaakt vanaf het balkon:

En de speedtest is de eerste telefoon die in de buurt komt van mn daadwerkelijke internet snelheid
https://i.imgur.com/KzoYXUN.jpg

En de speedtest is de eerste telefoon die in de buurt komt van mn daadwerkelijke internet snelheid
https://i.imgur.com/KzoYXUN.jpg
Ik vind de foto’s er in het klein prima uit zien, maar vergroot is het toch een waterverf schilderijtje zoals iPhone 7.
Deze is cool mensen..
YouTube: 8 things to love about iPhone 8 — Apple
YouTube: 8 things to love about iPhone 8 — Apple
Het is weer September 2025 :)
Ik vind het reuze meevallenCitroentaart schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 20:59:
Ik vind de foto’s er in het klein prima uit zien, maar vergroot is het toch een waterverf schilderijtje zoals iPhone 7.
Ja hoor, hier een drop testDancing_Animal schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 19:15:
Iemand al droptests gevonden? Zie ze voornamelijk van de prototypes.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Komende vanaf een galaxy s7 valt mij vooral het gewicht op van de 8S, dat is wel even wennen. Verder zijn de speakers echt super, (youtube) videos kijken is een genot
Zit nu nog wel even te ... om mijn whatsapp geschiedenis van android op ios te krijgen.
close ups zijn geen probleem. Was bij de 7 ook al prima. Vooral die foto met dat paard is drama waarbij het verfeffect wel erg sterk naar voren komt. Zal ook wel versterkt worden door de schemering, maar je kunt dus amper details waarnemen. Afhankelijk van de condities dus. Die woonstraat is al beter en ja qua belichting enzo vind ik de foto's prachtig. Toch blijft het typisch dat dat beetje ruis raar wordt verwerkt (door de compressiemethode?) bij dus zowel de 7 als de 8.
Naar mijn weten kan dat laatste niet. Want Whatsapp geschiedenis werkt Android met Google Drive, en Apple met iCloud. Dat gaat dus nietbitshady schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:39:
Komende vanaf een galaxy s7 valt mij vooral het gewicht op van de 8S, dat is wel even wennen. Verder zijn de speakers echt super, (youtube) videos kijken is een genotZit nu nog wel even te ... om mijn whatsapp geschiedenis van android op ios te krijgen.
Dat foto van het paard is inderdaad niet heel mooi. Zal vast door schemering komen. Ik heb morgen om 08:00 mijn 8 Plus en ga dan ook eens op pad om foto's te maken. Ik zal er hier wel een aantal delen dan
Bedankt. Na het kijken zijn er al 8000 views bij gekomen. Vraag me af wat hij met zijn video verdient.piqueno11 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:31:
[...]
Ja hoor, hier een drop testYouTube: iPhone 8 Plus vs 7 Plus DROP Test!
Heeft er nog iemand een leuke case gezien voor de 8+ ? Ik zoek iets doorzichtigs zodat ik toch het mooie van de Iphone kan zien maar ik kan niks vinden?
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Deze misschien iets? https://www.coolblue.nl/p...hone-7-8-transparant.htmlpiqueno11 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:56:
Heeft er nog iemand een leuke case gezien voor de 8+ ? Ik zoek iets doorzichtigs zodat ik toch het mooie van de Iphone kan zien maar ik kan niks vinden?
Edit: Voor de Plus: https://www.coolblue.nl/p...s-8-plus-transparant.html
[ Voor 13% gewijzigd door MelvinW op 22-09-2017 22:00 ]
Ziet er goed uit alleen is dit voor de standaard 7/8 geloof ikMelvinW schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:59:
[...]
Deze misschien iets? https://www.coolblue.nl/p...hone-7-8-transparant.html
Edit: Voor de Plus: https://www.coolblue.nl/p...s-8-plus-transparant.html
Die 2e van OtterBox is voor de Pluspiqueno11 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:01:
[...]
Ziet er goed uit alleen is dit voor de standaard 7/8 geloof ik
Nee, ik ben er ook bang voor. Probeer nog wel even de backup optie (tegen beter weten in). Je kan van wat ik gelezen heb alleen maar je whatsapp history doorsturen als mail met attachments... Erg jammer dat dit niet beter opgelost is. Maar goed, beetje offtopicalwaysleft schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:47:
[...]
Naar mijn weten kan dat laatste niet. Want Whatsapp geschiedenis werkt Android met Google Drive, en Apple met iCloud. Dat gaat dus niet
[ Voor 9% gewijzigd door bitpixl op 22-09-2017 22:03 ]
roT- in "[iPhone X] Ervaringen & Discussie"bitshady schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:02:
[...]
Nee, ik ben er ook bang voor. Probeer nog wel even de backup optie (tegen beter weten in). Je kan van wat ik gelezen heb alleen maar je whatsapp history doorsturen als mail met attachments... Erg jammer dat dit niet beter opgelost is. Maar goed, beetje offtopic
Die heeft het gedaan....
Ik denk dat hij hiermee die Audi R8 op de achtergrond heeft verdiend 😉👌🏼Dancing_Animal schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:50:
[...]
Bedankt. Na het kijken zijn er al 8000 views bij gekomen. Vraag me af wat hij met zijn video verdient.
Maar goed. Hoe dan ook. Mijns inziens komt deze iPhone 8 niet echt goed uit de test. Het glas op de achterkant breekt dus wel snel(ler)
En in de kras test van een ander geposte video was ook al te zien dat het glas niet echt sterker is en dat het glas voor de camera niet van saffier is maar van een variant wat behoort tot saffierhoudende stoffen?! Of zoiets. Hoe dan ook. Niet echt saffier en niet sterk genoeg.
Toch hoesjes gebruiken mensen. Dit gaat geld kosten
Zeker, heb zojuist een spigen ultra hybrid case besteld, en morgen langs amac gaan om een screenprotector op te laten zetten, ik ga de risk niet nemen met mn splinternieuwe 8 +opa_paul schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:37:
[...]
Ik denk dat hij hiermee die Audi R8 op de achtergrond heeft verdiend 😉👌🏼
Maar goed. Hoe dan ook. Mijns inziens komt deze iPhone 8 niet echt goed uit de test. Het glas op de achterkant breekt dus wel snel(ler)
En in de kras test van een ander geposte video was ook al te zien dat het glas niet echt sterker is en dat het glas voor de camera niet van saffier is maar van een variant wat behoort tot saffierhoudende stoffen?! Of zoiets. Hoe dan ook. Niet echt saffier en niet sterk genoeg.
Toch hoesjes gebruiken mensen. Dit gaat geld kosten
Toevallig heb ik die ook besteld. Wel twijfelde ik. Op Coolblue las ik in de reviews dat hij snel gelig wordt door zuur van je handen. Maar op andere websites,oa Amazon, wordt hij juist geroemd om het feit dat hij NIET gelig wordt....piqueno11 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:38:
[...]
Zeker, heb zojuist een spigen ultra hybrid case besteld, en morgen langs amac gaan om een screenprotector op te laten zetten, ik ga de risk niet nemen met mn splinternieuwe 8 +
Hoe dan ook heb ik een hoes nodig en lijkt hij mij erg fijn.
Geert1976 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:45:
[...]
nog een paar weken/maanden en dan komen de X die hards aan de beurt! (ik zit nog steeds in spagaat:
iPhone 8 Plus vs iPhone X
[...]
Ik zit met hetzelfde, de 8 Plus ziet er echt prachtig uit..zelfde snelle chipset als de X, en vindt touch id nog verdraaid prettig. Die vertraging van de X loopt alleen maar meer op, ipv november, hopen ze in december de eerste mensen te voorzien...dus ja. Geduld hebben (moeilijk hoor, zeker nu ik de 8 Plus in handen gehad heb vanmorgen;))
en die kost dan slechts €1199 voor het base model, maar wel met 128Gb opslag.....dat dan weer wel!
De nieuwe iPhone 8 Plus Spacegrey is echt super mooi! Helaas denk ik dat die misschien net iets te groot is.. Kom met moeite van de homebutton naar de powerbutton met mijn duim.. Kan hem net onderin aanklikken, misschien net iets te groot.
Waarom zou je dat willen ?mprkooij schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 23:15:
. Kom met moeite van de homebutton naar de powerbutton met mijn duim...
Nou moet toch gewoon mijn scherm uit kunnen doen?
Misschien is het ook gewoon wennen. Kom van de 7.
Heb eventjes de 8 en 8 plus in mijn handen gehad. Ik wilde vooral de zwarte varianten zien.
Was nog aan het twijfelen om de 8 plus te halen.
Denk dat ik nog een jaartje wacht
Was nog aan het twijfelen om de 8 plus te halen.
Denk dat ik nog een jaartje wacht
Net m'n iPhone 8 Plus opgehaald bij de Apple Store! Ik ben blij dat ik voor goud ben gegaan, vind het een erg mooie kleur en baal nu al dat de X niet in deze kleur komt. De 8 Plus voelt voor mijn gevoel wel iets sneller en vloeiender dan de 7 Plus, maar het verschil is vrij klein. Vanavond eens Fast Charging uitproberen met een 29W oplader
Ook even snel een testfoto gemaakt:

Vooral waar jij woont maakt op mij indrukMelvinW schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 07:43:
Net m'n iPhone 8 Plus opgehaald bij de Apple Store! Ik ben blij dat ik voor goud ben gegaan, vind het een erg mooie kleur en baal nu al dat de X niet in deze kleur komt. De 8 Plus voelt voor mijn gevoel wel iets sneller en vloeiender dan de 7 Plus, maar het verschil is vrij klein. Vanavond eens Fast Charging uitproberen met een 29W opladerOok even snel een testfoto gemaakt:
[afbeelding]
Hmm het lijkt wel alsof alle fotos met de Plus, op 4032x3024, allemaal de waterverf look hebben 
Is het ook zo op lagere resoluties?
Het lijkt hetzelfde effect als je inzoomt met de camera.. alsof alle foto's standaard al een digital zoom hebben, voordat je uberhaupt inzoomt..

Het lijkt hetzelfde effect als je inzoomt met de camera.. alsof alle foto's standaard al een digital zoom hebben, voordat je uberhaupt inzoomt..
Wat bedoelen jullie met het waterverfeffect? Zie je het echt of is het na-papegaaien? Lees er nergens over in reviews etc.poor Leno schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:09:
Hmm het lijkt wel alsof alle fotos met de Plus, op 4032x3024, allemaal de waterverf look hebben
Ik vind de foto van Melvin wel prima hoor. Daar zijn details op te zien. Die van dat paard was het toppunt. Blijkbaar heb je (zoals wel gebruikelijk is bij een smartphonesensor) goed omgevingslicht nodig. Bij schemering zoals gisteren komen de verfvlekken aka ruisonderdrukking snel tevoorschijn en vervallen de details.poor Leno schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:09:
Nee zeker niet! Check de 'vlekjes' bijvoorbeeld in het water.. Het is allemaal niet scherp en je ziet de pixels niet zeg maar.. Alsof het is uitgesmeerd.giantgiantus schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:12:
[...]
Wat bedoelen jullie met het waterverfeffect? Zie je het echt of is het na-papegaaien? Lees er nergens over in reviews etc.
Ohja. Ik zie wat je bedoeld. Komt het niet door tweakers upload?poor Leno schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:14:
[...]
Nee zeker niet! Check de 'vlekjes' bijvoorbeeld in het water.. Het is allemaal niet scherp en je ziet de pixels niet zeg maar.. Alsof het is uitgesmeerd.
Geen idee..giantgiantus schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:17:
[...]
Ohja. Ik zie wat je bedoeld. Komt het niet door tweakers upload?
Dit is bijvoorbeeld wat ik bedoel dus (voor anderen)

Ik heb 'm juist ergens geüpload waar geen compressie plaatsvindtgiantgiantus schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:17:
[...]
Ohja. Ik zie wat je bedoeld. Komt het niet door tweakers upload?

Ik dacht eerst dat het met de wat donkere delen te maken had, ivm licht en een soort HDR correctie ofzo..
Maar het is ook in de lichte delen.. Echt weird.. is het ook zo met de gewone 8?
Maar het is ook in de lichte delen.. Echt weird.. is het ook zo met de gewone 8?

Ho wacht even nu moet ik ingrijpen. Dit zijn beide prima foto’s hoor. Als ik op mijn SE (met oudere sensor) een foto ga maken en digitaal inzoomen zie je ook een ruis.
Foto snel van de grauwe achtertuin. 
Zit geen compressie op.
Edit: Foto weg. Gaat niet goed met rotatie..
Zit geen compressie op.
Edit: Foto weg. Gaat niet goed met rotatie..
[ Voor 41% gewijzigd door Tylen op 23-09-2017 09:50 ]
HDR staat standaard aan en in de Camera-app is er ook geen knop om het uit te schakelen. Heb het in de Instellingen-app nu uitgezet en nog een foto gemaakt:poor Leno schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:22:
Ik dacht eerst dat het met de wat donkere delen te maken had, ivm licht en een soort HDR correctie ofzo..
[afbeelding]

Ja nee de foto's zijn prima, en ruis is ook geen probleem.. Ik maak me alleen een beetje zorgen over het uitgesmeerde..swv schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:25:
Ho wacht even nu moet ik ingrijpen. Dit zijn beide prima foto’s hoor. Als ik op mijn SE (met oudere sensor) een foto ga maken en digitaal inzoomen zie je ook een ruis.
Zoals ik eerder zei, dit effect krijg je met een digital zoom (terwijl er dus niet gezoomd is)
Geen olievereffect, wel gebrek aan grasTylen schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:27:
Zit geen compressie op.
[afbeelding]
Dat komt volgend jaar. Even stukje kunstgras erin haha. Vinden de kids ook leuker.giantgiantus schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:28:
[...]
Geen olievereffect, wel gebrek aan gras
De iPhone 8S van mij gaat weer retour. Ik kan helaas niet wennen aan het gewicht van de 8S. De normale 8 is qua scherm te klein en de X met FaceID is voor mij geen optie. Lijkt erop dat ik (voorlopig) weer terug ga naar de andere partij
Ik weet wat je bedoeld, en ik was er vorig jaar met de iPhone 7 erg kritisch op. Toen waren portretfoto’s (van de hond bijv.) ook al vlekkerig enzo. Eigenlijk zouden er nog toestelvergelijkingen moet komen.poor Leno schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:28:
[...]
Ja nee de foto's zijn prima, en ruis is ook geen probleem.. Ik maak me alleen een beetje zorgen over het uitgesmeerde..
Zoals ik eerder zei, dit effect krijg je met een digital zoom (terwijl er dus niet gezoomd is)
Iemand?
Ik beloof bij launch van de iPhone X de camera van de 7 Plus met de X te vergelijken
De 8S? Is dat een geheim prototype waar niemand vanaf weet?bitshady schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:34:
De iPhone 8S van mij gaat weer retour. Ik kan helaas niet wennen aan het gewicht van de 8S. De normale 8 is qua scherm te klein en de X met FaceID is voor mij geen optie. Lijkt erop dat ik (voorlopig) weer terug ga naar de andere partij
De X heeft dezelfde camera's toch? Maar dan heeft de tweede camera ook een schokbestendige ophanging, zoals de 'hoofd' camera..
ff draaien graag...net wakker en mn nek zit nog in de plooiTylen schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:27:
Zit geen compressie op.
[afbeelding]
thanks!
8(Plu)S. Duhhbram1984 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:37:
[...]
De 8S? Is dat een geheim prototype waar niemand vanaf weet?
Denk dat ie in Australië woontGeert1976 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:38:
[...]
ff draaien graag...net wakker en mn nek zit nog in de plooi
thanks!
Hier nog een twijfelaar voor een Plus en partner ook: de camera is fantastisch, de grote van het scherm ook. Maar het gewicht en model is natuurlijk erg jammer. Nu een iPhone 7 en formaat bevalt, maar de Plus heeft net dat beetje extra.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik kom van een 6, en moet heel erg wennen aan de homeknop van de 8. En bij het instellen daarvan merkte ik 0 verschil tussen de verschillende druk-opties
| 17 December 1991 | De Nerdette |
in exact dezelfde situatie.... nu een jetblack 7 en neig écht naar de 8 Plus (vanwege scherm + nieuwe camera's)THE_BASE schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:44:
Hier nog een twijfelaar voor een Plus en partner ook: de camera is fantastisch, de grote van het scherm ook. Maar het gewicht en model is natuurlijk erg jammer. Nu een iPhone 7 en formaat bevalt, maar de Plus heeft net dat beetje extra.
Het enige wat me nog tegen staat is het gewicht van de 8 Plus...
(mijn vriendin wordt gek van mijn gelul de hele week over de iPhones)
Verbaasde me wel hoeveel er hier in de rij stonden in de Dubai Mall. Zeker 100+ mensen zonder reservering en minder dan 5 met reservering om 08:00. Stond zelfs iemand die had 20 reserveringen geplaatst met verschillende Apple ID's
Apple weigerde hem meer dan 2 te verkopen.

en terrecht!MelvinW schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:49: Stond zelfs iemand die had 20 reserveringen geplaatst met verschillende Apple ID'sApple weigerde hem meer dan 2 te verkopen.
Denk wel dat zometeen met de iPhone X de scalpers weer terug zullen komen, helaas. Die zullen allerlei truucjes e.d bedenken.
Als je in de 1ste weken een iPhone X kan scoren en de levertijden zijn gigantisch zoals de geruchten er nu zijn, gaan die scalpers grof geld verdienen schat ik zo in.
Genoeg foute types (oa criminelen) die meteen een iPhone X willen en dan is €2000 echt geen probleem voor hen.
Scalpers zijn hier een heel groot probleem. Heeft er vooral mee te maken dat rijke Arabieren er geen enkel probleem mee hebben om een flinke meerprijs voor te betalen. Moet toegeven dat ik er zelf ook schuldig aan ben. Vorig jaar een iPhone 7 Plus met €2600 winst kunnen verkopenGeert1976 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:53:
[...]
en terrecht!
Denk wel dat zometeen met de iPhone X de scalpers weer terug zullen komen, helaas. Die zullen allerlei truucjes e.d bedenken.
Als je in de 1ste weken een iPhone X kan scoren en de levertijden zijn gigantisch zoals de geruchten er nu zijn, gaan die scalpers grof geld verdienen schat ik zo in.
Genoeg foute types (oa criminelen) die meteen een iPhone X willen en dan is €2000 echt geen probleem voor hen.
€2600 winst !!!!! WTF??MelvinW schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:55:
[...]
Scalpers zijn hier een heel groot probleem. Heeft er vooral mee te maken dat rijke Arabieren er geen enkel probleem mee hebben om een flinke meerprijs voor te betalen. Moet toegeven dat ik er zelf ook schuldig aan ben. Vorig jaar een iPhone 7 Plus met €2600 winst kunnen verkopen
pffff bizar.
kijk, dat je er eentje extra besteld en die verkoopt (om wat ''terug te verdienen'' op je eigen nieuwe iPhone), snap ik nog misschien nog wel. Maar er een handeltje op nahouden, is gewoon fout.
Maar ja: vraag vs aanbod he
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2017 09:01 ]
Jup en het zal me niets verbazen als er bij de iPhone X nog meer winst te halen valt. Vorig jaar was de 7 Plus volledig gereserveerd en dus niets beschikbaar voor walk-ins. Dat maakte het voor veel mensen heel moeilijk om er 1 te bemachtigen. De iPhone is in het Midden Oosten en Azië echt een statussymbool, dus rijke expats en Arabieren hebben er vrij veel voor over om 1 van de eerste te zijn.Geert1976 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:58:
[...]
€2600 winst !!!!! WTF??
pffff bizar.
kijk, dat je er eentje extra besteld en die verkoopt, snap ik nog misschien nog wel. Maar er een handeltje op nahouden, is gewoon fout.
Maar ja: vraag vs aanbod he
Welk merk screenprotector?piqueno11 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 22:38:
[...]
Zeker, heb zojuist een spigen ultra hybrid case besteld, en morgen langs amac gaan om een screenprotector op te laten zetten, ik ga de risk niet nemen met mn splinternieuwe 8 +
Het is weer September 2025 :)
Wat mij opvalt nu ik even met mijn 8 heb gespeeld is dat je alleen het volume nog maar kunt regelen met de knoppen links. Het beltoonvolume kun je er niet meer mee wijzigen. Erg irritant.
Dat kun je inschakelen onder Horen en voelen. Even 'Wijzig met knoppen' inschakelen:masterslave schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:35:
Wat mij opvalt nu ik even met mijn 8 heb gespeeld is dat je alleen het volume nog maar kunt regelen met de knoppen links. Het beltoonvolume kun je er niet meer mee wijzigen. Erg irritant.

Ik kan dat wel hoor? Heb je het nog wel ingesteld staan? Bij Instellingen > Horen en voelen, onder 'Beltoon en meldingen' wijzig met knoppen checken of die aanstaat.masterslave schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:35:
Edit: ik ben spuit 11
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Woon je in Australië?Tylen schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:27:
Zit geen compressie op.
[afbeelding]
Elect a clown, expect a circus.
Verjaardagsballon die voor het raam hangt.

Ik heb sinds gisteren de iPhone 8 256GB maar ik zie geen portrait mode in de camera app. Mis ik iets?
[ Voor 3% gewijzigd door Khallouki op 23-09-2017 11:29 ]
Verwijderd
Net even de iPhone 8 plus 256 GB half uur aan de oplader gehad.
Apple 87w usb-c power adapter en 2 mtr usb-c -> lightning kabel
10:53 - 14%
10:58 - 24%
11:03 - 33%
11:08 - 42%
11:13 - 51%
11:18 - 59%
11:23 - 67%
Dus +/- 53% opgeladen in een half uur, en nu 11:28 - 73%
Ziet er goed uit
Nog even wat extra data:
11:33: - 76%
11:38 - 79%
11:43 - 82%
11:48 - 86%
11:53 - 89%
75% in 1 uur
Ziet er goed uit
Nog even wat extra data:
11:33: - 76%
11:38 - 79%
11:43 - 82%
11:48 - 86%
11:53 - 89%
75% in 1 uur
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2017 13:01 ]
Portretmodus is alleen voor de 8 Plus.Khallouki schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:28:
Ik heb sinds gisteren de iPhone 8 256GB maar ik zie geen portrait mode in de camera app. Mis ik iets?
Haha, serieus 🙈Khallouki schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:28:
Jouw toestel heeft wel Face-ID omdat het de normale 8 met 256gb is, dat is dan we weer mooi meegenomen 😉.
Gewoon je gezicht ervoor hangen en Unlocken maar, niet opgeven als het niet lukt de 1e keer.
[ Voor 30% gewijzigd door Brabso op 23-09-2017 11:41 ]
Zijn er ergens adapters en kabels te krijgen van hetzelfde kaliber voor fastcharge maar dan in het zwart?Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:28:
Net even de iPhone 8 plus 256 GB half uur aan de oplader gehad.
Ziet er goed uit
Al dan niet draadloos?
Is er ook iemand die het toestel al in bezit heeft en deze zonder hoesje gebruikt ?
Ben benieuwd naar de kras bestendigheid van de achterkant.
Die zit alleen op de Plus idd.. Daar heeft ie de tweede camera voor nodig..Khallouki schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:28:
Ik hoop niet dat je m daarvoor hebt gekocht

Ja ik gebruik mijn 8 plus nu al een half jaartje zonder hoesje en hij ziet er nog uit als nieuw!Brabso schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:39:
Is er ook iemand die het toestel al in bezit heeft en deze zonder hoesje gebruikt ?
Ohnee, ik heb hem natuurlijk ook pas <24 uur

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Flauw 😝fsfikke schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:40:
[...]
Ja ik gebruik mijn 8 plus nu al een half jaartje zonder hoesje en hij ziet er nog uit als nieuw!
Ohnee, ik heb hem natuurlijk ook pas <24 uur
Kan toch je bevindingen erop zetten of niet dan of je deze nu kort hebt of niet. Weet ik veel hoe vaak jij deze op tafel heen en weer schuift
Gisteren alleen een halve dag omdat mijn hoesje thuis lag, maar ik vind met hoesje echt veel beter en ook mooi. De achterkant zit binnen de kortste keer onder de vingers en met hoesje houdt beter vast.Brabso schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 11:39:
Ik heb de leren kosmos blauwe van Apple.
Naast de OIS heeft de X een groter diafragma van F/2.2 in plaats van F/2.8. Dit zorgt voor ongeveer 36% meer licht. Verder zijn het dacht ik wel dezelfde sensors.poor Leno schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:37:
De X heeft dezelfde camera's toch? Maar dan heeft de tweede camera ook een schokbestendige ophanging, zoals de 'hoofd' camera..
Zou een hoesje waar er magneten aan de achterzijde zitten het wireless charging storen of erger?
Zoals deze https://www.coolblue.be/n...-bruin.html#alternatieven
Ik heb dit namelijk besteld en stel mij achteraf pas de vraag
Zoals deze https://www.coolblue.be/n...-bruin.html#alternatieven
Ik heb dit namelijk besteld en stel mij achteraf pas de vraag

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Toevallig iemand met een 8 en apple watch, die voor mij kan testen of je met de watch lader ook de iphone kan laden 
Ik maak altijd mijn eigen standaards (o.a. 3d printen) en de watch lader is lekker klein om in te bouwen,
laden zal dan wel langzamer gaan, maar ik heb bijna altijd 60% over en overnacht laden zal dan genoeg zijn
Ik maak altijd mijn eigen standaards (o.a. 3d printen) en de watch lader is lekker klein om in te bouwen,
laden zal dan wel langzamer gaan, maar ik heb bijna altijd 60% over en overnacht laden zal dan genoeg zijn
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.