Toch nog maar een keer klagen over het gemis van de headphone jack. Dat dongeltje is echt armoede. Dat breekt binnen een half jaar. En vervolgens ook geen ondersteuning voor aptX bieden. Dat maakt draadloos ook geen optie.
Verwijderd
werkt niet goed, maar je hebt wel mooie combi meubeltjes, 1tje waar je watch lader in verwerkt zit en zo'n belkin wireless charger in past, google is je vriend.absrnd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:14:
Toevallig iemand met een 8 en apple watch, die voor mij kan testen of je met de watch lader ook de iphone kan laden
Ik maak altijd mijn eigen standaards (o.a. 3d printen) en de watch lader is lekker klein om in te bouwen,
laden zal dan wel langzamer gaan, maar ik heb bijna altijd 60% over en overnacht laden zal dan genoeg zijn
Ik begrijp wat je bedoeld. Gisteren had ik mijn vrouw haar auto en die heeft alleen een aux kabel. Dat betekent dus óf opladen óf muziek luisteren. Ik las ook dat de verloop stukjes waarbij je én muziek kan luisteren én opladen niet goed werken. Muziek hapert of hij herkent de lader niet meer. Tenzij je de belkin variant van €40 kooptjorgen83 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:28:
Toch nog maar een keer klagen over het gemis van de headphone jack. Dat dongeltje is echt armoede. Dat breekt binnen een half jaar. En vervolgens ook geen ondersteuning voor aptX bieden. Dat maakt draadloos ook geen optie.

En inderdaad het ziet er ook fragiel uit.
Wellicht een qi houder voor in de auto kopen....
Al met al mis ik de headphone jack
Thanks! Dat was me nog niet opgevallen. Werkt toch weer een stuk fijner.MelvinW schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 09:38:
[...]
Dat kun je inschakelen onder Horen en voelen. Even 'Wijzig met knoppen' inschakelen:
[afbeelding]
Zojusit de oplader van de watch tegen de achterkant gehouden. Maar helaas gebeurd er niks. Heb wel een watch van het eerste model. Dus kan zijn dat dit een ander soort laden is.absrnd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:14:
Toevallig iemand met een 8 en apple watch, die voor mij kan testen of je met de watch lader ook de iphone kan laden
Ik maak altijd mijn eigen standaards (o.a. 3d printen) en de watch lader is lekker klein om in te bouwen,
laden zal dan wel langzamer gaan, maar ik heb bijna altijd 60% over en overnacht laden zal dan genoeg zijn
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Bluetooth dongle op die aux knallen en gaan , laden en muziek luisterendimocash schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:38:
[...]
Ik begrijp wat je bedoeld. Gisteren had ik mijn vrouw haar auto en die heeft alleen een aux kabel. Dat betekent dus óf opladen óf muziek luisteren. Ik las ook dat de verloop stukjes waarbij je én muziek kan luisteren én opladen niet goed werken. Muziek hapert of hij herkent de lader niet meer. Tenzij je de belkin variant van €40 koopt![]()
![]()
En inderdaad het ziet er ook fragiel uit.
Wellicht een qi houder voor in de auto kopen....
Al met al mis ik de headphone jack
Ja maar bluetooth is geen aptX, dus kwaliteit is bagger. Daar heb ik geen custom in ears voor.
Totaal offtopic, maar werkt dat goed?Treevium schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:10:
[...]
Bluetooth dongle op die aux knallen en gaan , laden en muziek luisteren
Ik las dat de Bluetooth dongles snel leeg gingen?
Ja hoor prima ! Apparaatje zoeken dat op de 12v van je auto werkt , die gaat niet “leeg” en de kwaliteit is bagger zoals hierboven staat , tja valt wel mee hoor , en voor een beetje spotify oid prima te doendimocash schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:25:
[...]
Totaal offtopic, maar werkt dat goed?
Ik las dat de Bluetooth dongles snel leeg gingen?
Vanochtend gaf de batterij van mijn Lumia 1520 het zo ongeveer definitief op. Gelukkig had ik na 3,5 jaar gebruik voldoende gespaard voor een 8+ 64GB met leren hoesje en had de mediamarkt die gewoon op voorraad
Kom je thuis met je nieuwe aanwinst, wil die oude Lumia opeens toch wel weer aan
Kom je thuis met je nieuwe aanwinst, wil die oude Lumia opeens toch wel weer aan

Dat je het 3,5 jaar met een Lumia volgehouden hebt is al een iPhone waard !! Dus in de kliko met die LumiaPeaceNlove schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:10:
Kom je thuis met je nieuwe aanwinst, wil die oude Lumia opeens toch wel weer aan![]()
Het was, afgezien van het app-aanbod, niet zo heel moeilijk het met een 1520 vol te houden hoor. Absurd goede camera toen de telefoon uitkwam (en die nu nog steeds uitstekend meekomt), prachtig full-hd scherm,draadloos laden. Apple bood toen alleen de 5C en 5S met microscopisch scherm aan, dus heb er nooit spijt van gehad. De keuze was toen Apple of Nokia, Android komt er bij mij niet in.
Zakelijk gaat mijn Lumia 920 overigens volgende week vervangen worden door een gewone 8
Zakelijk gaat mijn Lumia 920 overigens volgende week vervangen worden door een gewone 8
Twee woorden : Windows PhonePeaceNlove schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:19:
Het was, afgezien van het app-aanbod, niet zo heel moeilijk het met een 1520 vol te houden hoor. Absurd goede camera toen de telefoon uitkwam (en die nu nog steeds uitstekend meekomt), prachtig full-hd scherm,draadloos laden. Apple bood toen alleen de 5C en 5S met microscopisch scherm aan, dus heb er nooit spijt van gehad. De keuze was toen Apple of Nokia, Android komt er bij mij niet in.

Welkom
Indien mensen het interessant vinden, ik heb bij IKEA vandaag een draadloze lader gescoord die je ergens in kan boren en heb dit op mijn el-cheapo Lack tafeltje gedaan:
De lader heet Rällen, maar ik kan hem op de website van IKEA niet vinden. Hij is er in zwart en wit en kost € 14,95

Je kan de benodigde gatenboor daar ook halen, mocht je dit niet hebben:
FIXA Gatenzaagset
De lader heet Rällen, maar ik kan hem op de website van IKEA niet vinden. Hij is er in zwart en wit en kost € 14,95

FIXA Gatenzaagset
[ Voor 11% gewijzigd door Krullebol.nl op 23-09-2017 17:26 ]
Wat is jullie Geekbench 4 score op jullie iPhone 8 (Plus)? Bij mij (8 plus): single 4234 en Multi 10252.
Ik erger me trouwens aan de 3D touch animatie van apps! Deze is niet zo smooth meer (op iOS 10 nog wel). Wanneer de animatie bijna klaar is dan zie je een stutter. Alsof er een frame mist ofzo. Zien jullie het ook? Dit is bij alle apps zo.
Ik erger me trouwens aan de 3D touch animatie van apps! Deze is niet zo smooth meer (op iOS 10 nog wel). Wanneer de animatie bijna klaar is dan zie je een stutter. Alsof er een frame mist ofzo. Zien jullie het ook? Dit is bij alle apps zo.
[ Voor 3% gewijzigd door Montu op 23-09-2017 18:00 ]
Heb even zitten zoeken, maar kwam er nog niet achter. Wil een iPhone 8 bij de Apple storen halen en mijn 6 daar inleveren. Kun je ook meerdere iPhones inleveren? Heb ook nog een 5S liggen namelijk..
Dat is ios11...helaas zijn 3D animaties enigzins haperig tov 10.3. Hopelijk zien we snel updates in ios11 die deze kleine puntjes oplossen.Montu schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:00:
Wat is jullie Geekbench 4 score op jullie iPhone 8 (Plus)? Bij mij (8 plus): single 4234 en Multi 10252.
Ah ok! Ook bijvoorbeeld als ik soms safari open dan gaa dat haperig. Niet alle animaties gaan altijd vloeiend merk ik. Of bijvoorbeeld naar links swipen vanaf het homescreen, gaat ook niet altijd lekker.dafmay schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:09:
[...]
Dat is ios11...helaas zijn 3D animaties enigzins haperig tov 10.3. Hopelijk zien we snel updates in ios11 die deze kleine puntjes oplossen.
De camera is inderdaad fantastisch. Echter heb ik vandaag mijn 8 Plus omgeruild voor een 8. Hij was net te groot. En aangezien ik vaak me 1 hand werk op m'n telefoon was dit niet te doen en kan hij gemakkelijk vallen.THE_BASE schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 08:44:
Hier nog een twijfelaar voor een Plus en partner ook: de camera is fantastisch, de grote van het scherm ook. Maar het gewicht en model is natuurlijk erg jammer. Nu een iPhone 7 en formaat bevalt, maar de Plus heeft net dat beetje extra.
Aangezien het vandaag prachtig weer buiten is geweest, heeft iedereen met zijn/haar nieuwe 8 of 8 Plus hier uiteraard mooie plaatjes geschoten....
sharing is caring!
sharing is caring!
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2017 19:35 ]
Voor iedereen die denkt z'n iPhone 8 Plus draadloos denkt te kunnen laden in z'n BMW, think again
In mijn 440i moet je de telefoon onder de armsteun in een houdertje inklemmen. Maar die is net te klein voor een 8 Plus...

Als je hem er tegenaan drukt maakt ie wel even contact en dan laadt ie ook
maar hij blijft totaal niet zitten zo.
In de nieuwe 5 en 7 serie waar het draadloos laden vakje voor in de middenconsole zit past het overigens wel.

Als je hem er tegenaan drukt maakt ie wel even contact en dan laadt ie ook
In de nieuwe 5 en 7 serie waar het draadloos laden vakje voor in de middenconsole zit past het overigens wel.
[ Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 25-09-2017 14:02 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Mooie oplossing!Krullebol.nl schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:24:
Indien mensen het interessant vinden, ik heb bij IKEA vandaag een draadloze lader gescoord die je ergens in kan boren en heb dit op mijn el-cheapo Lack tafeltje gedaan:
[afbeelding]
[afbeelding]
FIXA Gatenzaagset
Waarde van de tafel is wel verdrievoudigd
Ik lees dat jij een nieuwe BMW 5 gaat bestellen?! Haha. Dure business die iPhones.fsfikke schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 19:38:
Voor iedereen die denkt z'n iPhone 8 Plus draadloos denkt te kunnen laden in z'n BMW, think againIn mijn 440i moet je de telefoon onder de armsteun in een houdertje inklemmen. Maar die is niet te klein voor een 8 Plus...
[afbeelding]
Als je hem er tegenaan drukt maakt ie wel even contact en dan laadt ie ookmaar hij blijft totaal niet zitten zo.
Ik heb een Mophie draadloze oplader en het rare is dat als ik mijn iPhone 8 (met iPhone 7 hoesje) erop leg dan laadt hij een aantal seconden op en dan stopt hij er weer mee, daarna laadt hij weer op en dan stopt hij er weer mee. Ligt dit aan de dikte van het hoesje?
[ Voor 17% gewijzigd door mprkooij op 23-09-2017 20:52 ]
Echt leuk gedaanKrullebol.nl schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 17:24:
Detecteert zo een oplaadvlak zelf wanneer het in gebruik is? Of dien je het zelf aan/uit te schakelen zodat ie niet heel de dag energie blijft verbruiken? Geen ervaring met dit soort dingen..
En waar blijven de batterij ervaringen?
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Ik merk qua batterijverbruik weinig verschil met mijn 7 Plus. Fast Charge ben ik wel heel erg blij mee. Vooral de eerste 50-60% gaat erg snel. Ook meteen maar even een powerbank besteld met USB-PD support zodat ik daarmee ook kan fast chargenDarks schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:54:
[...]
Echt leuk gedaan![]()
Detecteert zo een oplaadvlak zelf wanneer het in gebruik is? Of dien je het zelf aan/uit te schakelen zodat ie niet heel de dag energie blijft verbruiken? Geen ervaring met dit soort dingen..
serieus? na (ongeveer) 24 uur bezit? op een splinternieuwe iPhone die nog als een malle aan in het indexeren is?
[ Voor 28% gewijzigd door _Bailey_ op 23-09-2017 21:17 ]
Batterij laadt met mijn iPad oplader erg snel op. Nu sinds de middag van de oplader en heb nog 83% over, met relatief veel gebruik. (2 uur scherm aan denk ik)
Normale 8.
Normale 8.
[ Voor 4% gewijzigd door Foxpat op 23-09-2017 21:30 ]
Gewoon benieuwd naar de eerste ervaringen, gezien de kleinere batterij in samenwerking met de A11 chip. Graag ook even vermelden of je een reguliere 8 gebruikt of de plus.Geert1976 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:15:
[...]
serieus? na (ongeveer) 24 uur bezit? op een splinternieuwe iPhone die nog als een malle aan in het indexeren is?
Bij de iPhone 7 vond ik het altijd vreemd, de ene review was vol lof over de accuduur, de andere had het dan weer over een serieuze tekortkoming

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Gemiddeld genomen zit je dan dus goed 😉Darks schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:26:
[...]
Gewoon benieuwd naar de eerste ervaringen, gezien de kleinere batterij in samenwerking met de A11 chip. Graag ook even vermelden of je een reguliere 8 gebruikt of de plus.
Bij de iPhone 7 vond ik het altijd vreemd, de ene review was vol lof over de accuduur, de andere had het dan weer over een serieuze tekortkoming
Blijft zo subjectief de accuduur...
Iemand al wat mooie draadloze opladers gespot?
Ik vond deze wel erg mooi:
https://www.amazon.co.uk/...wireless+charger+iphone+8
Ik vond deze wel erg mooi:
https://www.amazon.co.uk/...wireless+charger+iphone+8
Belkin, vandaag gedaan voor 25 euro
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
8 gebruiker. Gisteravond had ik nog 10% over. Overdag uiteraard wat intensiever gebruikt zo een eerste dag. Ik had hem rond 10 uur in de ochtend up &running.Darks schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:26:
[...]
Gewoon benieuwd naar de eerste ervaringen, gezien de kleinere batterij in samenwerking met de A11 chip. Graag ook even vermelden of je een reguliere 8 gebruikt of de plus.
Nu heb ik nog 77% over maar dat is niet een eerlijke vergelijking aangezien ik hem vandaag tweemaal een half uur op de wireless lader heb gehad in de auto.
Al met al kan ik nog niets zeggen over de batterij behalve dat hij beter aanvoelt dan die van m'n 6s na bijna twee jaar....
Er is iets raars met de batterij van mijn iPhone 8. Hij laadt maar op tot 84%?!
Hoe lang staat ie al op 84%? Gebruik je wel een originele lader en kabel?mprkooij schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:31:
Er is iets raars met de batterij van mijn iPhone 8. Hij laadt maar op tot 84%?!
Gebruik een officiële iPhone USB C naar Lightning cable van Apple met een MacBook Pro oplaadblok.MelvinW schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:33:
[...]
Hoe lang staat ie al op 84%? Gebruik je wel een originele lader en kabel?
Misschien moet de batterij even opnieuw gekalibreerd worden. Even volledig leeg laten lopen en dan opladen.mprkooij schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:34:
[...]
Gebruik een officiële iPhone USB C naar Lightning cable van Apple met een MacBook Pro oplaadblok.
Hmm even afwachten dus. Het draadloos opladen gaat ook niet lekker, heel de tijd aan uit, aan uit.MelvinW schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:43:
[...]
Misschien moet de batterij even opnieuw gekalibreerd worden. Even volledig leeg laten lopen en dan opladen.
Ook als je geen hoesje om je telefoon hebt? Dan is er misschien iets mis je batterij. Je kan even contact opnemen met Apple Support en zij leggen je dan uit hoe je een Diagnostische test kunt doen. Zij kunnen je dan meteen vertellen of er iets mis is.mprkooij schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:44:
[...]
Hmm even afwachten dus. Het draadloos opladen gaat ook niet lekker, heel de tijd aan uit, aan uit.
Denk dat het mogelijk aan de Qi charger ligt. Denk dat deze niet geschikt is voor de iPhone. Kreeg hem bij een hoesje die je toen om de iPhone 6s heen moest doen om te kunnen opladen. Denk dat er te weinig power in zit.MelvinW schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 22:48:
[...]
Ook als je geen hoesje om je telefoon hebt? Dan is er misschien iets mis je batterij. Je kan even contact opnemen met Apple Support en zij leggen je dan uit hoe je een Diagnostische test kunt doen. Zij kunnen je dan meteen vertellen of er iets mis is.
Iemand die deze charger al had gezien/gekocht?
Belkin Qi 15w charger.
haha ja, dat had ik me inderdaad ook bedachtVorkie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 19:43:
[...]
Mooie oplossing!
Waarde van de tafel is wel verdrievoudigd
Het ledje gaat aan op het moment dat je de telefoon erop legt, alleen hoe het met energieverbruik zit zonder toestel durf ik niet te zeggen. Al lijkt dit me wel verwaarloosbaarDarks schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:54:
[...]
Echt leuk gedaan![]()
Een goede side by side review over de camera van de iPhone 8 Plus en Galaxy Note 8: YouTube: iPhone 8 Plus vs Galaxy Note 8 Camera Test Comparison
< dit stukje webruimte is te huur >
Die ratings van de iPhone 8 en Plus zijn gedaan tegen een nieuwe methode. Die wel heel toevallig precies rond de lancering van de nieuwe iPhones ligt. En terwijl ze wel de iPhone 8 / Plus hebben gereviewed net na die uit zijn gekomen, zie je niets over de Note8 of de Samsung S8/+.emzed schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:40:
DXOMark heeft de ratings klaar en is duidelijk: The best smartphone camera we’ve ever tested 94 voor de iPhone 8 plus en 92 voor de iPhone 8![]()
Dit is interessant voor wie twijfelt en een objectief oordeel zoekt over de camera.
< dit stukje webruimte is te huur >
Jeetje. Ik hoorde ook nog eens dat dit bedrijf vroeger gevestigd was in WTC 7 en dat er banden zijn met JFK.aex351 schreef op zondag 24 september 2017 @ 04:35:
[...]
Die ratings van de iPhone 8 en Plus zijn gedaan tegen een nieuwe methode. Die wel heel toevallig precies rond de lancering van de nieuwe iPhones ligt. En terwijl ze wel de iPhone 8 / Plus hebben gereviewed net na die uit zijn gekomen, zie je niets over de Note8 of de Samsung S8/+.
Speedtest met de i7+
YouTube: iPhone 8 Plus vs 7 Plus SPEED Test!
Had die ook al gezien vanochtend. Maar daar komt ie maar slecht uit zeg! Het zou aan de apps liggen. Ok, prima. Doe die test dan nog een keer over een maand aub. iOS 11.1.2
Maar goed. Wel teleurstelling.
Optimalisaties zouden nog niet zijn doorgevoerd, maar dat is een slap excuus. Toestel draait dezelfde software versie en dan mag je voor een hoger geprijsd toestel toch wel betere prestaties verwachten.
Eens. Maar we baseren het nu wel op slechts één visie. Is dat reeel?macweeds schreef op zondag 24 september 2017 @ 08:49:
Optimalisaties zouden nog niet zijn doorgevoerd, maar dat is een slap excuus. Toestel draait dezelfde software versie en dan mag je voor een hoger geprijsd toestel toch wel betere prestaties verwachten.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Heb t altijd zo jammer gevonden dat de Red alleen met witte voorkant was.. zwarte zou veeel mooier staan

Nouja, wel dezelfde software, maar andere hardware.. waardoor diezelfde software toch wel wat moeilijker kan communiceren met die hardware.. Dat verklaart wel waarom ie wat trager zou zijn.macweeds schreef op zondag 24 september 2017 @ 08:49:
Zodra de apps de taal van de nieuwe hardware spreken, zal het wss anders gaan
[ Voor 47% gewijzigd door poor Leno op 24-09-2017 09:09 ]
Hi,
Ik heb sinds vrijdag de iPhone 8 plus. Nu heb ik de eerste dag niet kunnen bellen omdat de iPhone geen signaal kon vinden. Gelukkig loste dit vanzelf op in de avond. plotseling had die wel een signaal. Mogelijk dat dit aan Vodafone gelegen heeft.
Echter heb ik meer problemen. Ik kan nauwelijks tot geen apps downloaden uit de app store. Ik accepteer de aankoop en vervolgens gebeurt er niks. Dit geldt ook voor muziek vanaf iTunes. Af ten toe begint de download wel. Ik heb sinds vrijdag 4 app kunnen downloaden.
Daarnaast gaat de telefoon af en toe vanzelf aan. Dit terwijl ik de instelling voor het aan gaan bij het omdraaien uit gezet heb.
Nu heb ik de telefoon al 2 keer terug gezet naar zijn fabrieksinstellingen maar dit heeft niet mogen helpen.
Nu wil ik maandag terug naar de Apple store voor hulp. Of hebben jullie nog tips?
Ik heb sinds vrijdag de iPhone 8 plus. Nu heb ik de eerste dag niet kunnen bellen omdat de iPhone geen signaal kon vinden. Gelukkig loste dit vanzelf op in de avond. plotseling had die wel een signaal. Mogelijk dat dit aan Vodafone gelegen heeft.
Echter heb ik meer problemen. Ik kan nauwelijks tot geen apps downloaden uit de app store. Ik accepteer de aankoop en vervolgens gebeurt er niks. Dit geldt ook voor muziek vanaf iTunes. Af ten toe begint de download wel. Ik heb sinds vrijdag 4 app kunnen downloaden.
Daarnaast gaat de telefoon af en toe vanzelf aan. Dit terwijl ik de instelling voor het aan gaan bij het omdraaien uit gezet heb.
Nu heb ik de telefoon al 2 keer terug gezet naar zijn fabrieksinstellingen maar dit heeft niet mogen helpen.
Nu wil ik maandag terug naar de Apple store voor hulp. Of hebben jullie nog tips?
Lekker omruilen. Ding deugt duidelijk niet.Maart1992 schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:25:
Hi,
Dat fixen ze wel met updates... dan maken ze de 7 wat trageropa_paul schreef op zondag 24 september 2017 @ 08:18:
[...]
Had die ook al gezien vanochtend. Maar daar komt ie maar slecht uit zeg! Het zou aan de apps liggen. Ok, prima. Doe die test dan nog een keer over een maand aub. iOS 11.1.2
Maar goed. Wel teleurstelling.
Ja zo kan je overal wel iets achter zoeken. De nieuwe test methode was al langer aan gekondigd en voor de 8/8plus ook al met andere toestellen gebruikt, het is daardoor helemaal niet “wel heel toevallig”.aex351 schreef op zondag 24 september 2017 @ 04:35:
[...]
Die ratings van de iPhone 8 en Plus zijn gedaan tegen een nieuwe methode. Die wel heel toevallig precies rond de lancering van de nieuwe iPhones ligt. En terwijl ze wel de iPhone 8 / Plus hebben gereviewed net na die uit zijn gekomen, zie je niets over de Note8 of de Samsung S8/+.
Maar goed we gaan het vanzelf zien, de beste Android phone van dit moment wordt echt wel opnieuw getest.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 24-09-2017 11:17 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Gister een Otterbox Statement case gekocht bij mijn iPhone 8 plus (40€ bij Apple Store) . Werkt prima. Ook draadloos opleaden met Qi lader (van Samsung, 25€ bij Mediamarkt)) werkt ondanks hoesje.
Ik had alleen een stukje rond metaal op de Otterbox case geplakt, voor mijn magnetische auto houder, maar die moest ik naar boven verplaatsen (ipv middenop) omdat Qi anders niet goed werkte.
Ik had alleen een stukje rond metaal op de Otterbox case geplakt, voor mijn magnetische auto houder, maar die moest ik naar boven verplaatsen (ipv middenop) omdat Qi anders niet goed werkte.
Verwijderd
Vaja case besteld voor de 8+, zwart leer deze waren op voorraad dus 3-5 dagen levertijd. Custom uitvoering kan ook maar dan moet je +/- 20 dagen wachten.
https://row.vajacases.com...er-case-for-iphone-8-plus
https://row.vajacases.com...er-case-for-iphone-8-plus
Na gezegd te hebben dat ik weer van de iPhone 8 Plus naar de iPhone 8 ben gegaan ben ik weer terug bij de iPhone 8 Plus (luxeproblemen..).
Ik ben er nog steeds niet uit, de 8 Plus is super groot maar dat is misschien het geval van een week wennen.

Na jouw opmerking dook ik YouTube in om een vergelijkbare speed test tussen iPhone 7 en iPhone 6S te vinden. Toen was de iPhone 7 wel sneller tijdens de launch.poor Leno schreef op zondag 24 september 2017 @ 09:05
Nouja, wel dezelfde software, maar andere hardware.. waardoor diezelfde software toch wel wat moeilijker kan communiceren met die hardware.. Dat verklaart wel waarom ie wat trager zou zijn.
Zodra de apps de taal van de nieuwe hardware spreken, zal het wss anders gaan
YouTube: iPhone 7 vs. iPhone 6S Speed Test
Nog iemand anders die een probleem heeft waar als je op landscape mode je scherm opneemt je niet het opname kan stoppen door op het rode balk boven te drukken terwijl dat op normale verticale mode wel lukt?
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Huh? Hoe mag jij zoveel keer omruilen?mprkooij schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:11:
Na gezegd te hebben dat ik weer van de iPhone 8 Plus naar de iPhone 8 ben gegaan ben ik weer terug bij de iPhone 8 Plus (luxeproblemen..).Ik ben er nog steeds niet uit, de 8 Plus is super groot maar dat is misschien het geval van een week wennen.
Is dit gebruikelijk?
Volgens mij doet Apple Store er zelf niet moeilijk over, retailers wel.xaliton schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:51:
[...]
Huh? Hoe mag jij zoveel keer omruilen?
Is dit gebruikelijk?
Ik had ze allebei nog thuis liggen.alwaysleft schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:52:
[...]
Volgens mij doet Apple Store er zelf niet moeilijk over, retailers wel.
Heb trouwens opgemerkt dat er een krasje op de lak zit van mijn iPhone 8 Plus. Dit was ook al zo op een andere plek bij de iPhone 8.. Denk dat dit niet tegen te houden is? Hij kwam rechtstreeks nieuw uit de doos.
En ik hoor een tik in de speaker die je tegen je oor houd tijdens het bellen..
En ik hoor een tik in de speaker die je tegen je oor houd tijdens het bellen..
[ Voor 17% gewijzigd door mprkooij op 24-09-2017 12:59 ]
Ik ben wel benieuwd of er meer iPhone 8 Plus gebruikers hier zijn of meer iPhone 8 gebruikers. Een polletje maken?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ja dat klopt wel, alleen hebben de A9 en A10 meer overeenkosten dan de A11..baba420 schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:44:
[...]
Na jouw opmerking dook ik YouTube in om een vergelijkbare speed test tussen iPhone 7 en iPhone 6S te vinden. Toen was de iPhone 7 wel sneller tijdens de launch.
YouTube: iPhone 7 vs. iPhone 6S Speed Test
(en de 6s had twee verschillende procs)
En ik denk dat er met iOS11 ook wel een en ander nog 'mis' is..
Afgezien daarvan lijkt het me namelijk heel stug dat ze een langzamere uit zouden brengen

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 24-09-2017 13:22 ]
Gebruik momenteel een S7Edge en ben aan het kijken naar een nieuw toestel, specifiek: Pixel2 (of wat later een S9) of iPhone8.
Probleem met een overstap naar iOS is dat ik nogal verknocht ben aan het Android ecosystem. Ik gebruik fervent Google Calendar, Google Contacts, Gmail, Google Drive, Google Photos, Keep, Maps, Docs, ... Gebruik prive ook voornamelijk een Chromebook voor dingen die ik niet op een telefoon maar op een laptop doe. Dus iTunes wil ik als het even kan niet gaan gebruiken of afhankelijk van worden.
In hoeverre kan ik nog steeds al m'n Google zaken gebruiken, zonder dat ik dingen moet gaan importeren naar iOS derivaten op een iPhone? Als voorbeeld: ik wil niet dat ik m'n contacten of calendar in een iOS vervanger moet gaan importeren en dat de data daarin vervolgens een eigen leven gaan leiden, ik wil op m'n Google account ten aller tijde up-to-date contacten en calendar-gegevens hebben.
Probleem met een overstap naar iOS is dat ik nogal verknocht ben aan het Android ecosystem. Ik gebruik fervent Google Calendar, Google Contacts, Gmail, Google Drive, Google Photos, Keep, Maps, Docs, ... Gebruik prive ook voornamelijk een Chromebook voor dingen die ik niet op een telefoon maar op een laptop doe. Dus iTunes wil ik als het even kan niet gaan gebruiken of afhankelijk van worden.
In hoeverre kan ik nog steeds al m'n Google zaken gebruiken, zonder dat ik dingen moet gaan importeren naar iOS derivaten op een iPhone? Als voorbeeld: ik wil niet dat ik m'n contacten of calendar in een iOS vervanger moet gaan importeren en dat de data daarin vervolgens een eigen leven gaan leiden, ik wil op m'n Google account ten aller tijde up-to-date contacten en calendar-gegevens hebben.
Verwijderd
9 van de 10 Google apps zijn ook voor iOS beschikbaar, en je kan je Google account ook gewoon koppelen aan de ingebouwde apps voor mail, contacten, calendar en notes. Die worden dan automatisch gesynchroniseerd met je Google account.catchingfire schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:50:
Gebruik momenteel een S7Edge en ben aan het kijken naar een nieuw toestel, specifiek: Pixel2 (of wat later een S9) of iPhone8.
Verder kan je alles met een iPhone zonder ook maar 1 keer dat ding aan iTunes te hangen
Ik heb toevallig gisteren vrijwel moeiteloos mijn Google Calendar gekoppeld aan de ingebouwde iOS calender app, wil prima.
Edit: er zijn 3 dingen die niet werken met de Google Calendar in de iOS calendar:
Edit: er zijn 3 dingen die niet werken met de Google Calendar in de iOS calendar:
- E-mailmeldingen voor afspraken
- Nieuwe Google-agenda's maken
- Plannen van vergaderruimten
[ Voor 47% gewijzigd door Trouble op 24-09-2017 14:08 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik werk ook met de Google diensten op iOS.
Inbox i.p.v. mail.
Google Calander in de agenda
En Google foto’s I.p.v. iCloud foto’s omdat dit gewoon de betere dienst is.
Werkt allemaal uitstekend
Inbox i.p.v. mail.
Google Calander in de agenda
En Google foto’s I.p.v. iCloud foto’s omdat dit gewoon de betere dienst is.
Werkt allemaal uitstekend
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ook daarvan zou ik niet staan te kijken. Er is tenslotte een X op komst, die is pas snel meneer.poor Leno schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:21:
[...]
Ja dat klopt wel, alleen hebben de A9 en A10 meer overeenkosten dan de A11..
(en de 6s had twee verschillende procs)
En ik denk dat er met iOS11 ook wel een en ander nog 'mis' is..
Afgezien daarvan lijkt het me namelijk heel stug dat ze een langzamere uit zouden brengen
De X gebruikt dezelfde hardware als de iPhone 8 (plus) alleen de resolutie is hoger dus dat kan nog wel eens minder vloeiend worden allemaal , zelfde als de 6 Plus dat heeft ook nooit lekker gelopenDancing_Animal schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:11:
[...]
Ook daarvan zou ik niet staan te kijken. Er is tenslotte een X op komst, die is pas snel meneer.
Sorry maar dat is echt niet meer aan de orde hoor. No worriesTreevium schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:39:
[...]
De X gebruikt dezelfde hardware als de iPhone 8 (plus) alleen de resolutie is hoger dus dat kan nog wel eens minder vloeiend worden allemaal , zelfde als de 6 Plus dat heeft ook nooit lekker gelopen
Alleen de iPad 3 (de eerste met retina scherm) was een probleem. Dat was nog erger dan de 6 Plus vond ik zelf. Nu zijn die chips zo goed dat de iets hogere resolutie van de X weinig indruk maakt
Edit: Huh ik had ook nog een hele reactie getypt over Google. Nja het kwam er kort op neer dat Google geen Exchange Activesync meer ondersteunt. Met de standaard iOS apps icm Google diensten heb je dan ook geen push mail etc. Iets om rekening mee te houden als je wel graag de ingebakken iOS apps wilt gebruiken. Google’s eigen apps hebben die beperking niet.
Edit2: misschien heb ik te snel gesproken https://9to5mac.com/2017/...gmail-push-in-apple-mail/ Ik gebruik Gmail alleen voor agenda en niet voor mail. Dus heb niks getest.
[ Voor 28% gewijzigd door swv op 24-09-2017 18:55 ]
Ik hoop het toch dat ze dat voor elkaar hebben... maar tot nu toe is de nieuwe chip alleen maar sneller in benchmarks en niet in real lifeswv schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:49:
[...]
Sorry maar dat is echt niet meer aan de orde hoor. No worriesVergelijk het met de iPads: Gaat ook al jaren goed en die hebben al een tijdje een hogere resolutie dan de iPhones.
Verwijderd
In iBooks onder de tab “uitgelicht” kun je de manual vinden van de 8/8 plus, iOS 11 userguide iPhone. Uitgave van Apple en gratis te downloaden.
Na twee dagen gebruik nog altijd zeer onder de indruk van de camera. Heb ook al talloze complimenten voor de portret foto's gekregen.
Ik ben blij.
Ik ben blij.
Zelf ben ik ook overgestapt en heb ik alle Apple apps vervangen door de Google apps waardoor ik dus alsnog het google ecosysteem gebruik. Doe dit al een jaar lang en helemaal geen problemen mee.catchingfire schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:50:
NDH Automotive: https://ndh.nu/
Pffff heb de 8 plus inmiddels 4 uur in gebruik. Uhmmmmm
God wat is ie zwaar zeg... tjeee. Pijn in m’n ellebogen na een tijdje spelen. Ai.....
maar die 8 is weer te klein en geen portret optie/2e lens enz.
Deel maar vast mijn eerste reactie...
God wat is ie zwaar zeg... tjeee. Pijn in m’n ellebogen na een tijdje spelen. Ai.....
Hoe zit het nou precies met de verkoop van de iphone8 (plus)
Kan je gewoon naar de apple store gaan en een iphone8 kopen, of moet je eerst preorderen en dan pas ophalen??
Kan je gewoon naar de apple store gaan en een iphone8 kopen, of moet je eerst preorderen en dan pas ophalen??
Daar ga je wel aan wennen hoor ! Of even naar de sportschoolopa_paul schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:31:
Pffff heb de 8 plus inmiddels 4 uur in gebruik. Uhmmmmm
Ligt er aan of ze modellen voor losse verkoop hebben liggen. Nu misschien nog niet. Over een tijdje wel. Dus je kunt altijd via Apple.com kijken of de iPhone naar jouw keuze leverbaar is en beschikbaar is voor ophalen. Scheelt je direct een 'mislukt' reisje naar de Apple Store.Loch schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:34:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb onderstaande link nog niet bekeken de afgelopen dagen en weet niet of het al feitelijk werkt, maar je zou hier kunnen zien of er voorraad is. Dan kan je reserveren en ophalen https://reserve-prime.app...ne/availability?channel=1Loch schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:34:
Werkt dus niet. Je zal het bestelproces moeten doorlopen en ipv van bezorgen, afhalen moeten kiezen. Maar ook dan heb je melding 'momenteel niet beschikbaar'. Wellicht dat het nog niet opengesteld is om reserveringen te plaatsen?
Check ook even [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4 voor verdere vragen.
[ Voor 24% gewijzigd door swv op 25-09-2017 06:55 ]
Omdat ze sinds de A10 zoveel power overhebben dat het in real life bijna niet meer te registreren valt. Een Bugatti Chiron en een Mercedes-AMG Project ONE kan je ook wel gaan vergelijken in een 0-100 km/h sprint maar dat boeit niet meer zo; 0-250 is inmiddels een stuk relevanter voor deze wagens.Treevium schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:08:
[...]
Ik hoop het toch dat ze dat voor elkaar hebben... maar tot nu toe is de nieuwe chip alleen maar sneller in benchmarks en niet in real life
Dat de A11 in de praktijk (GUI, apps openen, telefoon opstarten, etc) weinig verschilt van de A10 == 0-100 sprint vergelijking. Zet er maar eens een stevige load op, 4K exporteren, aanmaken van een grote thumbnail gallery, etc (0-250 sprint). Dan zie je de meerwaarde van de A11 zeker wel, en dat blijkt ook uit de benchmarks. Die paar pixels meer in de GUI is echt peanuts, ik zag daar al meer posts over op GoT... Ik snap werkelijk niet waar die redenatie vandaan komt. We zitten niet meer in het A5-A8 tijdperk; de A11 kan echt rustig aandoen

Iemand de HDR al aan de praat gekregen op de iPhone 8 via Netflix?! Zou toegevoegd zijn?!
Maar moet je ergens iets aan zetten of instellen?
Het grappige is dat de iPhone 7 op moment van schrijven sneller een 4k video renderd dan de iPhone 8.Grin schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:34:
[...]
Dat de A11 in de praktijk (GUI, apps openen, telefoon opstarten, etc) weinig verschilt van de A10 == 0-100 sprint vergelijking. Zet er maar eens een stevige load op, 4K exporteren, aanmaken van een grote thumbnail gallery, etc (0-250 sprint). Dan zie je de meerwaarde van de A11 zeker wel
Dit heeft vast met optimalisatie te maken en is met een update te verhelpen maar vond het wel grappig.
Ik weet niet of je in iOS de DPI van tekst aan kan passen maar zou er iemand met een i8 en iemand met een i8+ een screenshot van de frontpage en een willekeurig artikel willen plaatsen? Ik wil wel eens weten hoegroot het verschil is met de L950.
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
En dan vraag ik mij af, wat moet er dan precies geoptimaliseerd worden?Garret1410 schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:27:
[...]
Het grappige is dat de iPhone 7 op moment van schrijven sneller een 4k video renderd dan de iPhone 8.
Dit heeft vast met optimalisatie te maken en is met een update te verhelpen maar vond het wel grappig.
ze draaien immers dezelfde iOS versie.
Heb je wel het premium 4k abonnement? Als je vervolgens zoekt op 'hdr', zou je alle HDR content tegen moeten komen. Houd er wel rekening mee dat alleen de iPhone X een daadwerkelijk HDR-display heeft. Hoewel de iPhone 8 en iPad Pro (2nd gen) wel HDR video ondersteunen, zal het resultaat niet verbluffend zijn.opa_paul schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:46:
Iemand de HDR al aan de praat gekregen op de iPhone 8 via Netflix?! Zou toegevoegd zijn?!
Ik heb ooit een vergissing gemaakt met een Samsung, daarna altijd iPhones gehad.catchingfire schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:50:
Je maakt een Google account aan op je iPhone, en je kunt dan kiezen welke apps je daarmee wilt voeden. Mogelijkheden zijn Mail, Contacten, Agenda's en Notities.
Je kunt deze Apple versies gebruiken, of de Google tegenhangers, want die biedt Google ook aan onder iOS. Zo gebruik ik ook Drive en Documenten van Google, dat werkt prima. Sheets en andere office apps zijn overigens ook beschikbaar. En natuurlijk Maps.
Je hebt sinds jaren al geen iTunes meer nodig met een iPhone, en met iOS 11 en de nieuwste iTunes is de integratie weer iets minder geworden: je kunt nog wel backups maken en terugzetten via iTunes, maar je kunt geen apps meer installeren via iTunes.
Je kunt dus gewoon een iPhone gebruiken en op één plek je agenda en contacten bijhouden, en het overal kunnen zien, zonder dubbel te hoeven invoeren of importeren of handmatig synchroniseren. Dit gaat zoals je gewend bent.
Conclusie: je kunt het Samsung ecosysteem met de laggy TouchWiz interface verlaten en naar een mooie iPhone overstappen, en tegelijk blijven genieten van het Google ecosysteem.
Verwijderd
De App die hij gebruikt, is niet van Apple en mogelijk dus nog niet geüpdate om met de nieuwe CPU van de iPhone 8 om te gaan.Berlinetta schreef op maandag 25 september 2017 @ 01:22:
[...]
En dan vraag ik mij af, wat moet er dan precies geoptimaliseerd worden?
ze draaien immers dezelfde iOS versie.
Jawel. Uiteraard heb ik dit abo. Haha.swv schreef op maandag 25 september 2017 @ 07:13:
[...]
Heb je wel het premium 4k abonnement? Als je vervolgens zoekt op 'hdr', zou je alle HDR content tegen moeten komen. Houd er wel rekening mee dat alleen de iPhone X een daadwerkelijk HDR-display heeft. Hoewel de iPhone 8 en iPad Pro (2nd gen) wel HDR video ondersteunen, zal het resultaat niet verbluffend zijn.
Maar bij de tv springt ie dan ook op HDR en geeft Netflix dat aan.
Achja. Ik dacht mss heeft iemand hetzelfde geprobeerd?! Of gewild
Verwijderd
Afgelopen vrijdag de 8 ontvangen, en zeer content. Na drie jaar iPhone 6 ben ik blij met deze upgrade. Met name de snelheid en camera springen eruit. Ook het True Tone scherm vind ik fijn, de accu doet het uitstekend. Muziek lijkt betere kwaliteit als ik luister via hoofdtelefoon. En de taptic-engine/3D touch was ik nog niet gewend, maar ook dit vind ik erg fijn.
Binnenkort een week naar Sevilla en dan wordt de camera pas echt getest, maar wat ik tot nog toe heb gezien, echt wow, zeker tov de 6.
Binnenkort een week naar Sevilla en dan wordt de camera pas echt getest, maar wat ik tot nog toe heb gezien, echt wow, zeker tov de 6.
Hoe ervaar je de stereo speakers tov de 6? Dit zou een wereld van verschil moeten zijn, gezien de aandacht die het kreeg van Apple.Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:00:
Afgelopen vrijdag de 8 ontvangen, en zeer content. Na drie jaar iPhone 6 ben ik blij met deze upgrade. Met name de snelheid en camera springen eruit. Ook het True Tone scherm vind ik fijn, de accu doet het uitstekend. Muziek lijkt betere kwaliteit als ik luister via hoofdtelefoon. En de taptic-engine/3D touch was ik nog niet gewend, maar ook dit vind ik erg fijn.
Verwijderd
Ja dat is bijna het dubbele geluid, niet alleen wat volume betreft, maar geluid is ook beter en voller.
Ik ga wel nog zoeken naar een goede hoofdtelefoon met lightning aanlsuiting. Dat verloopstukje is fijn, maar op de lange duur kwetsbaar (denk ik).
Dus als iemand een goede weet, mag rustig 50-100 euro kosten. Ietsje meer ook wel ;-)
Ik ga wel nog zoeken naar een goede hoofdtelefoon met lightning aanlsuiting. Dat verloopstukje is fijn, maar op de lange duur kwetsbaar (denk ik).
Dus als iemand een goede weet, mag rustig 50-100 euro kosten. Ietsje meer ook wel ;-)
Na een aantal dagen er mee kunnen spelen, is de overstap van een 6S naar een 8/8 plus het waard? Heb natuurlijk al veel ervaringen gelezen, maar na 1 dag gebruik zit je vaak ook nog in de euforie van een nieuwe telefoon :-).
Gisteravond de iPhone 8 plus via Belsimpel besteld en vandaag in huis.Loch schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:34:
Met abo is hij daar goedkoper.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Qua snelheid niet direct, maar zo een nieuwe accu werkt natuurlijk veel langer. Ik heb nu een Plus en qua formaat is het wel echt fijn (ik wil niet meer terug) en de camera is echt geweldig. Draadloze lader gaat er ook nog komen.SirMemeAlot schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:57:
Na een aantal dagen er mee kunnen spelen, is de overstap van een 6S naar een 8/8 plus het waard? Heb natuurlijk al veel ervaringen gelezen, maar na 1 dag gebruik zit je vaak ook nog in de euforie van een nieuwe telefoon :-).
Daar is de telefoon 804 euro en bij Vodafone zelf is die 744 (voor Vodafone gebruikers hehHereIsTom schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:03:
[...]
Gisteravond de iPhone 8 plus via Belsimpel besteld en vandaag in huis.
Met abo is hij daar goedkoper.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Wat betreft telefoon ben ik uitermate tevreden (8, 64GB), qua hoesje iets minder
Heb de bruinleren backcover van Decoded, en die is al wat verkleurd (zwarte randjes door donkere spijkerbroek) en hij wiebelt als de telefoon op z'n achterkant ligt. Dat had ik kunnen bedenken natuurlijk, want het ontwerp is goed genoeg op de foto gezet, maar niet bij stilgestaan.
Heb de bruinleren backcover van Decoded, en die is al wat verkleurd (zwarte randjes door donkere spijkerbroek) en hij wiebelt als de telefoon op z'n achterkant ligt. Dat had ik kunnen bedenken natuurlijk, want het ontwerp is goed genoeg op de foto gezet, maar niet bij stilgestaan.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.