Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:35:
[...]

Denk dat Apple daar zelf ook wel van is geschrokken 8)7
ik verwacht de rijen met mensen voor de Apple Store Amsterdam tijdens de launch van de iPhone X qua lengte ergens tot aan Hoofddorp.

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2017 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben overigens niet de enige met dit probleem bij de MediaMarkt, althans vermoed ik, aangezien m'n tweet al meer dan 40x geretweet is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Vanmiddag in m'n pauze even de A-Mac binnenlopen hier in Den Bosch. Even kijken of ze 'm hebben liggen. Ga 'm niet kopen (ga voor de X) maar wil 'm wel gewoon even gezien hebben. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00
Geert1976 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:27:
ga vanmiddag maar eens naar de Apple Store hier in Amsterdam, 10 minuten van m'n voordeur.
Denk dat ze wel het 1 en ander gewoon op voorraad hebben
Laat even weten wat de status is van AS AM. Ben in de markt voor een 8+64gb, maar wil hem niet meer online bestellen. Heb ik destijds met mijn Iphone5 gedaan, en toen zij apple dat ik alleen service/garantie had via het online kanaal omdat ik hem daar gekocht had. 8)7
Dan koop ik hem liever in de winkel, en als er wat is kan ik daar naar toe.

American Express vraagbaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 01:55
Mijne staat nu ook op "shipment on hold" bij DHL. Geen idee wat dit betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Stinger_Ventura schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:50:
[...]

Laat even weten wat de status is van AS AM. Ben in de markt voor een 8+64gb, maar wil hem niet meer online bestellen. Heb ik destijds met mijn Iphone5 gedaan, en toen zij apple dat ik alleen service/garantie had via het online kanaal omdat ik hem daar gekocht had. 8)7
Dan koop ik hem liever in de winkel, en als er wat is kan ik daar naar toe.
doe ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:59
Zojuist mailtje gehad: "With delivery courier"
Foxpat schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:51:
Mijne staat nu ook op "shipment on hold" bij DHL. Geen idee wat dit betekent.
Zie mijn vorige post, je moet even bellen.
Ze geven de voorkeur aan bezorgen tussen 1800-2200. Ik heb ook gebeld, ligt nu bij de bezorger in de bus.

[ Voor 79% gewijzigd door MrTre op 22-09-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows Phone 550 it is :+
Mocht iemand een 8 tegenkomen in regio Gelderland, laat het a.u,b. weten, hopelijk voordat ik wat blue screens krijg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
MrTre schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:51:

[...]

Ze geven de voorkeur aan bezorgen tussen 1800-2200. Ik heb ook gebeld, ligt nu bij de bezorger in de bus.
Heb gebeld, denk dat ik te laat was om met de overdag koerier mee te gaan. Hij gaf aan dat het vanavond gaat worden, werk ik voor niets thuis :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
SpaceGrey iPhone 8+ vs Jet Black iPhone 7+

Afbeeldingslocatie: https://out.reddit.com/t3_71m4ir?url=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FKbjIl0P.jpg&token=AQAArNDEWbDC53l-2tb5gFuFIQl1oKTYtpSd6qXabBn0BvN9L4_A&app_name=reddit.com

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 22-09-2017 10:01 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27
Foxpat schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:58:
[...]

Heb gebeld, denk dat ik te laat was om met de overdag koerier mee te gaan. Hij gaf aan dat het vanavond gaat worden, werk ik voor niets thuis :-(
Toch niet erg om thuis te werken? Hier hetzelfde. Vind het wel prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:30

emzed

*

Rivanov schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:59:
Jet Black iPhone 7+ vs. SpaceGrey iPhone 8+

[afbeelding]
Conclusie: Space Grey is zwarter dan Jet Black?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
martijnmartijn schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:59:
[...]

Toch niet erg om thuis te werken? Hier hetzelfde. Vind het wel prima _/-\o_
Haha nee maar ik had er toch wel wat eerder mee willen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
emzed schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:00:
[...]

Conclusie: Space Grey is zwarter dan Jet Black?
Links is iPhone 8+ SpaceGrey. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)

[afbeelding]
Ah nice! Voelt ie ook minder plasticky aan dan de jet 7? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:31

Bluebe

Roar

Voor mensen die hun abbonement kunnen verlengen bij KPN is de Iphone 8 € 744,- ipv €807,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
MrTre schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:51:

[...]

Shipment on hold betekent meestal dat ie al bij het regionale distributie centrum ligt (Apeldoorn voor oosten van Nederland), maar dat ze hem vanavond pas gaan bezorgen.

Dat is het probleem bij DHL Express waar Apple zaken mee doet. Spullen worden de avond voor een launch bij DHL aangeleverd, maar ze gaan altijd eerst de grens over naar Brussel, dan naar Amsterdam 's nachts zodat de artikelen in de vroege ochtend in Amsterdam zijn. Dan is het de vraag of het nog naar de volgende DHL vestiging op tijd is zodat het in het busje van de bezorger beland (zo rond 09:00 - 10:00).

Voor je gemoedstoestand... ja zou even bellen of het 's avonds wordt.

Ook uit ervaring... halen ze vandaag niet dan gaat je iPhone de kluis in bij de DHL vestiging in de buurt tot volgende week maandag. Policy bij Apple en kost het veel moeite om hem zelf bij zo'n DHL vestiging op te halen. Mij is het een keer gelukt op een zaterdag ochtend....

(dacht dat bv Apeldoorn op zaterdagochtend open is)

[ Voor 18% gewijzigd door loekf2 op 22-09-2017 10:07 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
In Den Haag hebben ze volgens mij nog zat voorraad. Het stuk voor de apple store in de passage stond helemaal vol met beveiliging langs van die dranghekjes maar ik was zo’n beetje de enige die in de rij stond :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Ondanks dat ik beide toestellen mooi vind, vind ik de Jet Black toch net wat mooier.

PS: Kleur komt wel in de buurt

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a6/Vuilniszak.jpg/220px-Vuilniszak.jpg

Weerhoud me niet om de iPhone 8 alsnog te kopen hoor, maar het schoot me even binnen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik geef echt de voorkeur aan de Space Grey mat.. Zelfde voor Apple Watch, Macbook Pro en straks de iMac Pro :D (Als ie een beetje te betalen is ;) )

Die "Titanium" look vind ik gewoon er heel classy uit zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Joetje079 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:07:
In Den Haag hebben ze volgens mij nog zat voorraad. Het stuk voor de apple store in de passage stond helemaal vol met beveiliging langs van die dranghekjes maar ik was zo’n beetje de enige die in de rij stond :9
Ben toevallig in Amsterdam nu, en hier niks van losse voorraad in Apple Store. Alleen voor de reserveringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:16:
[...]

Ben toevallig in Amsterdam nu, en hier niks van losse voorraad in Apple Store. Alleen voor de reserveringen ;)
Ahhh balen... Thanks voor de mededeling. Ik ga het dus een paar weken moeten volhouden met een Windows Phone, holy shit dat word Detoxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Nadelig dat dhl geen leveruur geeft,enkel dat ze leveren tussen de daguren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
https://www.pdashop.nl/ca...e-iphone-8-en-8-plus.html Alle toestellen die op voorraad zijn bij de blauwe vrienden van CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Ik ga dan maar voor een witte :9~ zie 2-4 weken niet zitten met een Windows Phone

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 10:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
Nou, mn iphone 8 is binnen. Hij voelt wel sneller dan mijn iphone 6s. Echter 1 nadeel. Mijn spigen hoes past NIET op de iphone 8. De camera van de 8 is groter dan van de 6s. Dat wordt dus alsnog een nieuw hoesje bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:16:
[...]

thanks!

Scheelt mij weer een wandeling van 10 minuten naar de Store vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Iedereen veel plezier met jullie iPhone vandaag! Ik kan mijn reservering pas morgen ophalen bij de Apple Store, maar hoor graag jullie ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

dimocash schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:21:
Nou, mn iphone 8 is binnen. Hij voelt wel sneller dan mijn iphone 6s. Echter 1 nadeel. Mijn spigen hoes past NIET op de iphone 8. De camera van de 8 is groter dan van de 6s. Dat wordt dus alsnog een nieuw hoesje bestellen
Dan geloof ik dat ik mijn Decoded hoesje direct kan terugsturen als die binnen is, want volgens CoolBlue past die bij de 6/6S/7/8.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mannen die voor de witte gaan? Ik ga hem bestellen bij de webshop. Dan maar geen zwarte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:25:
Meer mannen die voor de witte gaan? Ik ga hem bestellen bij de webshop. Dan maar geen zwarte.
Ja, witte komt hier zo binnen :D Mega vet joh!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:25:
[...]

Ja, witte komt hier zo binnen :D Mega vet joh!
Yay high five!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
En ik maar denken dat de witte iPhone alleen voor vrouwen is (naast de rose gold...).

Grachtengordel gender politie in 1-2-3....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:26:
[...]

En ik maar denken dat de witte iPhone alleen voor vrouwen is (naast de rose gold...).

Grachtengordel gender politie in 1-2-3....
haha :9~ M'n iPhone 4 was ook wit, ik voelde me toen niet bepaald minder mannelijk dan nu, zal wel meevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Sjeez man.. Hoe graag wil je m hebben?? 8)7

Als ik een zwarte wil, never nooit niet dat ik een witte zou halen 'om m maar te hebben'. Dan maar wachten hoor, of desnoods half NL afkarren. Maar nooit zomaar settelen :/

Ik zou me altijd er kapot aan ergeren (en natuurlijk heeft een vriend van je net wel de zwarte die veeel mooier is ;) )

Ik vind de witte voorkant gewoon niet mooi omdat het scherm niet opgaat in de randen.. Achterkant van de zilver is wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:28:
[...]

Sjeez man.. Hoe graag wil je m hebben?? 8)7

Als ik een zwarte wil, never nooit niet dat ik een witte zou halen 'om m maar te hebben'. Dan maar wachten hoor, of desnoods half NL afkarren. Maar nooit zomaar settelen :/

Ik zou me altijd er kapot aan ergeren (en natuurlijk heeft een vriend van je net wel de zwarte die veeel mooier is ;) )

Ik vind de witte voorkant gewoon niet mooi omdat het scherm niet opgaat in de randen.. Achterkant van de zilver is wel mooi.
Mee eens, achterkant vind ik de witte mooier, maar voorkant de zwarte. Nou, ik wil hem gewoon hebben. Ik heb mijne nu net verkocht en zit vast aan Windows. Lijkt me vrij duidelijk dus waarom ik hem ASAP wil hebben? Ik ben bang voor een Blue screen of death 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:30:
[...]

Mee eens, achterkant vind ik de witte mooier, maar voorkant de zwarte. Nou, ik wil hem gewoon hebben. Ik heb mijne nu net verkocht en zit vast aan Windows. Lijkt me vrij duidelijk dus waarom ik hem ASAP wil hebben? Ik ben bang voor een Blue screen of death 8)7
Tsja, waar kijk je vaker naar? Al helemaal in een hoesje..

Maar goed, je moet t zelf weten haha, ik zou iig alle telecom winkels afbellen of gewoon even wachten O-)

(maarja ik moet sws tot maart wachten ivm abo, dus ik heb makkelijk praten ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 22-09-2017 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:32:
[...]

Tsja, waar kijk je vaker naar? Al helemaal in een hoesje..

Maar goed, je moet t zelf weten haha, ik zou iig alle telecom winkels afbellen of gewoon even wachten O-)
Hoesje? Kan je dat eten? :+

En, ja, dat staat op de planning. bellen, bellen bellen, en hopen dat ik geen malware binnenhaal in het process 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dimocash
Trouble schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:23:
[...]

Dan geloof ik dat ik mijn Decoded hoesje direct kan terugsturen als die binnen is, want volgens CoolBlue past die bij de 6/6S/7/8.
Iphone 8
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/gegdbwlbsgggb.jpg

Iphone 6s
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/geqc7gj4acac5.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:27:
[...]

Naja is in principe geen probleem als je dit van te voren wist. Mij werd beloofd dat ze leverde op de release en dan is het best een huge teleurstelling als je een mail binnen krijgt 10 minuten voordat je hem zou ophalen.
Ik ben niet eens zo zeer boos dat ik m'n iPhone niet op tijd krijg, ik ben meer pissed omdat het al 3 van de 3x mis gaat bij dat circus zooitje.
Het is hun eigen schuld, want ze krijgen van Apple niet te horen welke aantallen ze zullen ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:30:
[...]

Ik zou dus echt geen genoegen nemen met een iPhone die ik niet mooi vind, zeker niet voor zoveel geld. Dan maar wat langer met die Windows, of ergens wat lenen.
Ik ben trouwens nog erg gelukkig met m'n iPhone 7 mat zwart, ik volg de hype hier gewoon haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Thanks voor de foto's d:)b Ik had wel al een beetje vermoeden dat het misschien niet zou passen.

Eerst maar zien wanneer ik mijn telefoon krijg: aflevering tussen 9 en 6, koerier is onderweg. Heb vanmiddag nog een afspraak, hoop niet dat ze net dan hier aanbellen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:36:
[...]

Het is hun eigen schuld, want ze krijgen van Apple niet te horen welke aantallen ze zullen ontvangen.
beloof het dan ook niet aan je klanten. Iets beloven wat je van te voren niet weet of je dit daadwerkelijk kan nakomen is immers niet netjes. Definitely de schuld van de MediaMarkt. Bij bol.com staat ook niet precies wanneer het geleverd word.
HansAnders07 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:37:
[...]

Ik zou dus echt geen genoegen nemen met een iPhone die ik niet mooi vind, zeker niet voor zoveel geld. Dan maar wat langer met die Windows, of ergens wat lenen.
Ik ben trouwens nog erg gelukkig met m'n iPhone 7 mat zwart, ik volg de hype hier gewoon haha.
Het is niet dat ik hem niet mooi vind, sterker nog ik heb best een tijdje staan twijfelen dus wit of zwart. Toch voor zwart gegaan maar aan de foto's te zien is hij meer grijs dan zwart hoogglans, ik vind de 7 jet black aanzienlijk mooier.

Zoals je wellicht gezien heb, heb ik verschillende malen gevraagd of hij daadwerkelijk hoogglans zwart is, maar nu zie ik dat hij meer grijs is, althans de achterkant :+

Ik zou persoonlijk wel genoege nemen met de zilvere/witte, goud is weer een ander verhaal. Die vind ik dan persoonlijk niks.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 10:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon zojuist afgeleverd :-)

Ga nu alles installeren en uitpakken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:38:
Telefoon zojuist afgeleverd :-)

Ga nu alles installeren en uitpakken
Ik zou beginnen met uitpakken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:38:
[...]

beloof het dan ook niet aan je klanten. Iets beloven wat je van te voren niet weet of je dit daadwerkelijk kan nakomen is immers niet netjes. Definitely de schuld van de MediaMarkt. Bij bol.com staat ook niet precies wanneer het geleverd word.
Dat zeg ik, de schuld van de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Trouble schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:38:
[...]

Thanks voor de foto's d:)b Ik had wel al een beetje vermoeden dat het misschien niet zou passen.

Eerst maar zien wanneer ik mijn telefoon krijg: aflevering tussen 9 en 6, koerier is onderweg. Heb vanmiddag nog een afspraak, hoop niet dat ze net dan hier aanbellen :{
het lijkt erop dat de iphone 7 en 8 dezelfde camera verhoudingen hebben en deze verschilt tov de 6/6s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik wacht het af, kan voor die tijd toch niet zoveel doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
Staan de lelijke europese logo's er nog achterop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wes- schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:44:
Staan de lelijke europese logo's er nog achterop?
jup, in vol ornaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-06-2022
Iemand die bij Tele2 heeft besteld en al iets gehoord heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de iPhone 8 makkelijker/ sneller in gebruik dan iphone 6splus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:48:
Niet significant, zou ik zeggen. Maar ligt eraan wat je ermee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.centralpoint....tm_campaign=tweakersclick

Is dit legit? 58 stuks op voorraad? Lijkt mij sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxpat schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:49:
[...]

Niet significant, zou ik zeggen. Maar ligt eraan wat je ermee doet.
Zijn oudere iPhones als 5, 5s, en 6 (plus) wel 'significant' trager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Als je effectief de grijze aanklikt (plaatje ernaast) is er geen voorraad..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 14:05
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:51:
[...]

Op dit moment, nee. Alleen in AR toepassingen. Over 6 maanden, Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:51:
[...]

Als je effectief de grijze aanklikt (plaatje ernaast) is er geen voorraad..
Witte 58, lijkt me erug veel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de geruchten dat de iPhone 8 een dubbele camera zou hebben niet kloppen... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:52:
[...]

Witte 58, lijkt me erug veel :D
Wacht nou gewoon op een zwarte, of iig tot je beide in t echt hebt gezien.. Je zult ons later bedanken ;)

Wordt dit je eerste iPhone ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:53:
[...]

Wacht nou gewoon op een zwarte, of iig tot je beide in t echt hebt gezien.. Je zult ons later bedanken ;)

Wordt dit je eerste iPhone ofzo?
Nee hoor, ben al bij de iPhone familie sinds de iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arme ik:

(mijn iPhone)

pricewatch: Apple iPhone 4 8GB Wit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:13

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

[...]

Ik denk het wel. Mijn iPhone 6 is niet vooruit te branden met iOS 11.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roppedop schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:55:
[...]

Echt? :?
Op zich hoort dat gewoon soepel te draaien!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:42

Nogne

>.<

En ik dacht dat ik een hipster was met een iPhone 5s :D

Net bericht gekregen dat mijn 8Plus aanstaande dinsdag word geleverd :'( Ik had hem vandaag al verwacht |:(
[...]

Dan is er iets mis met je iPhone, ik gebruik een 5s en met iOS 11 is hij echt rete snel (accu is alleen wel snel leeg)

[ Voor 27% gewijzigd door Nogne op 22-09-2017 10:57 ]

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
De iPhone 8 Plus in spacegrijs is nog op voorraad bij BCC.

https://www.google.nl/url...t9zlVNBBnpmTxVBn6aQD-AUcw

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 22-09-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquiss
  • Laatst online: 02-08 08:57
[...]

Heb je wel een schone installatie gedaan via iTunes? Of gewoon een upgrade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nogne schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:57:
[...]

En ik dacht dat ik een hipster was met een iPhone 5s :D

Net bericht gekregen dat mijn 8Plus aanstaande dinsdag word geleverd :'( Ik had hem vandaag al verwacht |:(
@Nogne ruilen tegen mijn iPhone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27
Bij mij gaat het ook nog wel even duren. De koerier van DHL is onderweg, maar moet uit Amsterdam komen. En aangezien ik Twente woon.. Irritant dat er geen tijdvakken zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alwaysleft
Centralpoint is nu niet de meest betrouwbare webshop, ze hadden al iPhone 8 begin van de week op voorraad 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:42

Nogne

>.<

Die 8GB houdt mij tegen :P

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:58:
[...]

Centralpoint is nu niet de meest betrouwbare webshop, ze hadden al iPhone 8 begin van de week op voorraad 8)7 :?
was ik al beetje bang voor inderdaad haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ja !!! *O* *O* *O* *O*

Ifixit teardown is up:

https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+8+Teardown/97481

[ Voor 10% gewijzigd door loekf2 op 22-09-2017 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En met een bijbetaling van 25ct? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:13

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

marquiss schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:58:
[...]

Heb je wel een schone installatie gedaan via iTunes? Of gewoon een upgrade?
Sorry. Off topic. OTA Upgrade ja. Toch maar eens helemaal schoon beginnen.
Mooi. Als m’n iPhone 6 gewoon snel werkt koop ik dus geen 8. 😄

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

100%

Ik werk nu tijdelijk op een 5... met ios 10.3.3. Ding is niet vooruit te branden.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

''Fully topped off, this 3.82 V, 1821 mAh cell will deliver up to 6.96 Wh of power.''

Waarom zo'n kleine accu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 09:39
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:01:
''Fully topped off, this 3.82 V, 1821 mAh cell will deliver up to 6.96 Wh of power.''

Waarom zo'n kleine accu?
A11 Chip is zuiniger vandaar :)
Zegt apple heh :+

[ Voor 8% gewijzigd door Nick25 op 22-09-2017 11:03 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nick25 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:02:
[...]

A11 Chip is zuiniger vandaar :)
Ah vandaar!
|:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:48:
Is dit een serieuze vraag? Er draait iOS op beide..

En nieuwe iPhones zijn altijd sneller want ze hebben altijd een nieuwe chip..
Tja BCC. Als ik adviseer om ergens niet te kopen, is het daar. Het gaat daar niet heel lekker, op zijn zachtst gezegd.
Joshh schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:52:
[...]

Op dit moment, nee. Alleen in AR toepassingen. Over 6 maanden, Ja.
Nee? De A11 scoort in Geekbench zelfs hoger dan een MacBook Air. Dit gaat als een wereld van verschil aanvoelen als je vanaf een 5(s) komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
BCC staat op omvallen, dus als je zenuwachtig wil zijn dat je 2 jaar garantie kan claimen vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
alwaysleft schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:06:
BCC staat op omvallen, dus als je zenuwachtig wil zijn dat je 2 jaar garantie kan claimen vooral doen.
Vaak worden dat soort dingen gewoon opgevangen door andere bedrijven en/of Apple zelf.

Was bij Dixon's ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 10:01:
[...]

Ah nice! Voelt ie ook minder plasticky aan dan de jet 7? :)
Geen idee, is niet mijn foto. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:08:
[...]

Vaak worden dat soort dingen gewoon opgevangen door andere bedrijven en/of Apple zelf.

Was bij Dixon's ook..
Altijd uit clouance in zulke gevallen, moet je niet van afhankelijk willen zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Donstil schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:12:
[...]

Altijd uit clouance in zulke gevallen, moet je niet van afhankelijk willen zijn.
Precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word dus wachten, wat balen zeg. Heb nu wel tijd genoeg om reviews te lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:15:
Word dus wachten, wat balen zeg. Heb nu wel tijd genoeg om reviews te lezen 8)7
Hmmm maarja, als je wacht.. dan is de iPhone X er.. en dan wil je misschien die.. Ook in zwart of zilver.. hmmm

Ik zou niet wachten hoor >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:17:
[...]

Hmmm maarja, als je wacht.. dan is de iPhone X er.. en dan wil je misschien die.. Ook in zwart of zilver.. hmmm

Ik zou niet wachten hoor >:)
haha, nee de X kan mijn autiste brein niet aan, het missen van de home knop is iets waar ik momenteel nog geen behoefte aan heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:18:
[...]

haha, nee de X kan mijn autisten brein niet aan, het missen van de home knop is iets waar ik momenteel nog geen behoefte aan heb :9
Welke versie wil je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wit/Grijs van de 8 64GB.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
poor Leno schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:08:
[...]

Was bij Dixon's ook..
Dan nog, ik ben toch een stuk geruster als mijn toestel bij Coolblue vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Vodafone heeft geen Jetblack.. :(

Oeps heb zitten slapen :+

[ Voor 44% gewijzigd door Nick25 op 22-09-2017 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
JetBlack bestaat niet meer op de 8?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Heeft weinig toegevoegde waarde met een glazen achterkant niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die bestaat ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:19:
[...]

Dan nog, ik ben toch een stuk geruster als mijn toestel bij Coolblue vandaan komt.
Is ook wel zo, maar ik heb nog nooit in mn Apple 'carriere' gebruik hoeven te maken van garantie.. (3GS, 4S, 5S, 6S, 2 Mac pro's, 2 Macbook pro's, Ipad Air 2..)

Alleen enkel een terugroepactie, nu net, voor mn retina scherm, coating probleem.. maar die kon ik gewoon bij elke Apple winkel terugbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Ooooh shit ja :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens51
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-12-2024
ik ben nog lang niet overtuigd dat de 8 de meerprijs waard is tov een 7, die waarschijnlijk nu snel in prijs gaat dalen. Ik vind bovendien dat Apple een belachelijke omrekenkoers van USD naar Euro hanteert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:59
rens51 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:26:
ik ben nog lang niet overtuigd dat de 8 de meerprijs waard is tov een 7, die waarschijnlijk nu snel in prijs gaat dalen. Ik vind bovendien dat Apple een belachelijke omrekenkoers van USD naar Euro hanteert
Je vergeet waarschijnlijk dat de USA prijs zonder BTW is, omdat elke staat zelf zijn BTW tarief mag bepalen, en de Nederlandse prijs inclusief BTW is.

Daarmee wordt het omreken verschil denkik al wat kleiner, maar geen idee hoeveel dat is.
Pagina: 1 ... 9 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.