MrTre schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:51:
Zojuist mailtje gehad: "With delivery courier"
[...]
Zie mijn vorige post, je moet even bellen.
Ze geven de voorkeur aan bezorgen tussen 1800-2200. Ik heb ook gebeld, ligt nu bij de bezorger in de bus.
Shipment on hold betekent meestal dat ie al bij het regionale distributie centrum ligt (Apeldoorn voor oosten van Nederland), maar dat ze hem vanavond pas gaan bezorgen.
Dat is het probleem bij DHL Express waar Apple zaken mee doet. Spullen worden de avond voor een launch bij DHL aangeleverd, maar ze gaan altijd eerst de grens over naar Brussel, dan naar Amsterdam 's nachts zodat de artikelen in de vroege ochtend in Amsterdam zijn. Dan is het de vraag of het nog naar de volgende DHL vestiging op tijd is zodat het in het busje van de bezorger beland (zo rond 09:00 - 10:00).
Voor je gemoedstoestand... ja zou even bellen of het 's avonds wordt.
Ook uit ervaring... halen ze vandaag niet dan gaat je iPhone de kluis in bij de DHL vestiging in de buurt tot volgende week maandag. Policy bij Apple en kost het veel moeite om hem zelf bij zo'n DHL vestiging op te halen. Mij is het een keer gelukt op een zaterdag ochtend....
(dacht dat bv Apeldoorn op zaterdagochtend open is)
[
Voor 18% gewijzigd door
loekf2 op 22-09-2017 10:07
]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel