“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
In de laatste 24 uur is iedereen toch erg zenuwachtig, je moet er niet zo'n probleem van maken.Nick25 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:14:
En weer ON-TOPIC![]()
Zijn er al meer reviews uitgekomen?
Verder is er geen echt nieuws of discussie mogelijk gezien niemand er één heeft
En wat als je TT verwijst naar een reeds afgeleverd pakket in Italie zoals bij mij?MelvinW schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:29:
Voor de mensen die de iPhone via DHL Express krijgen: als je status morgen op Shipment On Hold komt te staan betekent dat dat je zending is ingepland voor avondlevering. Geen paniek dusDHL Express bezorgt tot 21:00.
Verwijderd
Donders, dat is een beste omweg.YaYo86 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:30:
[...]
En wat als je TT verwijst naar een reeds afgeleverd pakket in Italie zoals bij mij?
super blij voor jullie, met smart wacht ik op jullie 1ste ervaringen en bevindingen morgen en komend weekend...die gaan jullie toch wel delen hier he

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 21-09-2017 13:33 ]
Verwijderd
Uiteraard, denk dat ik er zelf nog even een artikeltje over schrijf op m'n blogje. Maar uiteraard, ik blijf wel actief hierGeert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:31:
it's that time of the year again!(heerlijk gevoel)
super blij voor jullie, met smart wacht ik op jullie 1ste ervaringen morgen en komend weekend...die gaan jullie toch wel delen hier he![]()
De een moet naar Amsterdam, de ander naar Italie. 1 pot nat toch
Vreemd, ik heb geen mail gehad (iPhone 8 plus 64gb sg). Via de Facebookchat melde ze:Gozertjuhh schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:29:
Ik krijg net bericht van mobiel.nl:
"Goedemiddag! dit is helaas vanuit Apple een vertraging in de bezorging van de huidige toestellen. Dit heeft er mee te maken dat Nederland helaas geen prioriteitsland is en zij momenteel de vraag vanuit de markt niet aankunnen. Heb je verder nog vragen?"
Daar heb ik op geantwoord waarom andere providers heb eerder uitleveren en daar kreeg ik dit op:
"Ik ga er vanuit dat zij waarschijnlijk hun leveringsdata ook nog zullen aanpassen aangezien dit een probleem is in heel Nederland."
Goedemiddag! De eerste levering wordt vanaf 22-9 verwacht. Meer weten wij helaas nog niet. Zodra je orderstatus wijzigt wordt je per e-mail op de hoogte gehouden. ^PR
Wel spannend, morgen dus een nieuwe iPhone 8 of iPhone 8 Plus!
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
PS5 User ;-) ...
Dit door uiteraard de glazen achterkant, wat toch meer grip zou moeten geven dan voorheen met de 6/6S/7.
Ik gebruik zelden tot nooit hoesjes/cases voor mijn iPhones, ik vind ze of vrijwel allemaal spuuglelijk/groot/dik en ze doen compleet afbreuk aan het design
Ik ben hier zelf erg benieuwd naar. Ik heb zoals je weet de jet black 7 Plus en de grip en de feel zijn heel erg fijn. Ik hoop op eenzelfde met de 8 Plus. Die staat inmiddels in bestelling.Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:26:
ben zeer benieuwd zodra morgen de 1ste mensen hier hun nieuwe 8 of 8 Plus binnenkrijgen, hoe de grip is.
Dit door uiteraard de glazen achterkant, wat toch meer grip zou moeten geven dan voorheen met de 6/6S/7.
Ik gebruik zelden tot nooit hoesjes/cases voor mijn iPhones, ik vind ze of vrijwel allemaal spuuglelijk/groot/dik en ze doen compleet afbreuk aan het design
Ps zojuist een clean install gedaan (iTunes iOs11 IPSW restore) op mijn 7 Plus. Lijkt allemaal op het eerste gevoel allemaal stukje soepeler te lopen nu vwb de animaties...en daar was ik precies naar op zoek. Eens even de komende dagen aankijken...
hier ook nog steeds de jetblack iPhone.dafmay schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:45:
[...]
Ik ben hier zelf erg benieuwd naar. Ik heb zoals je weet de jet black 7 Plus en de grip en de feel zijn heel erg fijn. Ik hoop op eenzelfde met de 8 Plus. Die staat inmiddels in bestelling.
Ps zojuist een clean install gedaan (iTunes iOs11 IPSW restore) op mijn 7 Plus. Lijkt allemaal op het eerste gevoel allemaal stukje soepeler te lopen nu vwb de animaties...en daar was ik precies naar op zoek. Eens even de komende dagen aankijken...
De enige echte iPhone voor mij met de allerbeste grip ever.
Je krijgt wel wat krasjes, maar mijn telefoon is een ''working tool'' en niet 1 of ander porseleinen beeldje. En ja, de restwaarde van een jetblack iPhone zal minder zijn dan bijv een matzwarte, maar dat neem ik op de koop toe.
Ik verwacht met de 8 en X eigenlijk een vrijwel identieke grip als de jetblack iPhone.
Met een Android toestel kun je vele malen meer dan met een iPhone. Android is net een PC, je kan er mee doen wat je wilt...alle vrijheid. In Ios is het niet meer dan "appje openen, appje sluiten", dus die valt zeg maar onder de console.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:56:
[...]
Hardware vergelijken tussen Android en iOS toestellen is natuurlijk totaal niet relevant he, Android OS is een heel stuk zwaarder dan iOS. Kracht van Apple is de software, en daarom ben ik juist een liefhebber.
ps. gebruik zelf Apple daar niet van, maar sinds ik een paar keer met de Note 8 heb mogen spelen....man man man simpelweg prachtig, scherm en design, mogelijkheden etc.
Verwijderd
Vele malen meer? Voorbeeldje? Android net een PC, dat maak je me echt niet wijs, exucseerBontes schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:56:
[...]
Met een Android toestel kun je vele malen meer dan met een iPhone. Android is net een PC, je kan er mee doen wat je wilt...alle vrijheid. In Ios is het niet meer dan "appje openen, appje sluiten", dus die valt zeg maar onder de console.
ps. gebruik zelf Apple daar niet van, maar sinds ik een paar keer met de Note 8 heb mogen spelen....man man man simpelweg prachtig, scherm en design, mogelijkheden etc.
Tenzij je doelt op een pc uit jaar 0 met MSDOS als OS.
Mij ook.Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:52:
[...]
hier ook nog steeds de jetblack iPhone.
De enige echte iPhone voor mij met de allerbeste grip ever.
Je krijgt wel wat krasjes, maar mijn telefoon is een ''working tool'' en niet 1 of ander porseleinen beeldje. En ja, de restwaarde van een jetblack iPhone zal minder zijn dan bijv een matzwarte, maar dat neem ik op de koop toe.
Ik verwacht met de 8 en X eigenlijk een vrijwel identieke grip als de jetblack iPhone.
Ps mijn 7 Plus loopt na de clean install van vanmiddag zo enorm goed dat ik mijn bestelling voor de 8 Plus zojuist heb geannuleerd
Verwijderd

Deze discussie voegt in dit topic niets toeBontes schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:56:
[...]
Met een Android toestel kun je vele malen meer dan met een iPhone. Android is net een PC, je kan er mee doen wat je wilt...alle vrijheid. In Ios is het niet meer dan "appje openen, appje sluiten", dus die valt zeg maar onder de console.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Ik denk dat hij in Brussel "gesorteerd" wordt en daarna terug naar Nederland komt om verdeeld te wordenTylen schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:52:
Telefoontje gaat van eindhoven naar brussels volgens dhl. Of ik snap die site niet hahaha. Nouja ik zie het morgen allemaal wel.
kleur (finish)
Deze Amerikaan heeft per ongeluk al vandaag zijn iPhone 8 Plus ontvangen

Erg mooi!
[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 21-09-2017 19:25 ]
hoezo... je kan toch ook gewoon voorlopig in de tuin poepen en dan nog ff doorsparen voor een mooie Villeroy & Boch pot?Wouter36 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:26:
Heel mooi, maar ik had dat geld voor de iphone gebruikt om mijn wc te renoveren.
Je kan ook gewoon op je nieuwe Iphone schijtenWouter36 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:26:
Heel mooi, maar ik had dat geld voor de iphone gebruikt om mijn wc te renoveren.

Enigszins on topic: Ziet er idd mooi uit die Iphone 8+. Heeft hij ergens in review geplaatst?
[ Voor 16% gewijzigd door carpachio op 21-09-2017 19:28 ]
Heb jij toevallig je humor door de plee gespoeld?carpachio schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:27:
[...]
Je kan ook gewoon op je nieuwe Iphone schijten
[ Voor 58% gewijzigd door Froggle op 21-09-2017 19:31 ]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Lijkt wel op een jetblack ?Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:22:
ik weet dat de looks niet alles zijn van een smartphone, maar damn...ik vind het echt een zeer mooie
kleur (finish)
Deze Amerikaan heeft per ongeluk al vandaag zijn iPhone 8 Plus ontvangen
[afbeelding]
Het is praktisch jet black met dat glas.
Vond het ook wel een vingerafdrukkenmagneet. Gelukkig veeg je deze er wel redelijk makkelijk weer af.
[ Voor 18% gewijzigd door 123coen123 op 21-09-2017 21:04 ]
hoe heb je de grip van de telefoon ervaren?123coen123 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:52:
Ik heb vandaag de iPhone 8 Spacegrijs en Goud in mijn handen gehad. Spacegrijs vond ik redelijk lijken op Jetblack, maar dan een wel een beetje 'flets'. Persoonlijk vind ik de kleur niet echt een vooruitgang, maar dat is persoonlijk.
Vond het ook wel een vingerafdrukkenmagneet. Gelukkig veeg je deze er wel redelijk makkelijk weer af.
Ik vond de grip wel een vooruitgang ten opzichte van mijn iPhone 6S, maar ook weer niet een baanbrekend verschil. De randen (waar ik de grip het hardste nodig heb) zijn natuurlijk nog steeds van aluminium.Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:04:
[...]
hoe heb je de grip van de telefoon ervaren?
top, bedankt voor je terugkoppeling!123coen123 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:19:
[...]
Ik vond de grip wel een vooruitgang ten opzichte van mijn iPhone 6S, maar ook weer niet een baanbrekend verschil. De randen (waar ik de grip het hardste nodig heb) zijn natuurlijk nog steeds van aluminium.
Geekbench score van 6391 multi-core? Hopelijk was de iphone ook bezig met andere dingen
*waarschijnlijk wel, hier gewoon 10000+ YouTube: Early iPhone 8 vs 8 Plus Unboxing & Comparison!
[ Voor 33% gewijzigd door tanh92 op 21-09-2017 21:33 ]
Laat je toch niet zo kennen. Kinderachtig gedoe.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:05:
[...]
Vele malen meer? Voorbeeldje? Android net een PC, dat maak je me echt niet wijs, exucseer![]()
Tenzij je doelt op een pc uit jaar 0 met MSDOS als OS.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Verwijderd
Wel jammer, zo op tweakers.net.FirePuma142 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:36:
[...]
Laat je toch niet zo kennen. Kinderachtig gedoe.
Ik zit in dubio. Haha. Ik wil er eentje die heel goed beschermt, dus die een klein stukje omhoog ligt voor het scherm en de camera. In mijn hoofd zit een crème kleurige van Apple, maar die zit niet meer in het assortiment. Ik heb straks als een gek wat hoesjes besteld op bol.com zodat ik wel een hoesje heb voor eromheen morgen
Ik zit al weken te denken om een hoesje te nemen van Casetify (ervaringen?) maar omdat ik daar ook weer 2 weken op moet wachten waarschijnlijk stel ik dat ook steeds meer uit...
Dus... wat doen jullie?
Verder ook deze Apple case (siliconen) bestelt bij Coolblue (niet meer beschikbaar bij Apple):

IMO is hij in combinatie met de gouden iPhone wel het mooist
Welke wireless charger kopen jullie? Ik wil eigenlijk die Airpower, maar dat kan nog wel ff duren voordat ie uitkomt.
[ Voor 74% gewijzigd door Montu op 21-09-2017 22:40 ]
Erg indrukwekkend!
Verwijderd in "[iPhone 8 & 8 Plus] Ervaringen & Discussie"MelvinW schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:56:
iPhone 8 Plus Camera Review: http://austinmann.com/trek/iphone-8-camera-review-india
Erg indrukwekkend!
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Mooie combinatie!Montu schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:34:
8 Plus 64GB Grijs bestelt bij mobiel.nl in combinatie met een T-Mobile Go abonnement.
Verder ook deze Apple case (siliconen) bestelt bij Coolblue (niet meer beschikbaar bij Apple):
[afbeelding]
IMO is hij in combinatie met de gouden iPhone wel het mooist
Welke wireless charger kopen jullie? Ik wil eigenlijk die Airpower, maar dat kan nog wel ff duren voordat ie uitkomt.
39
Whow cool, idd indrukwekkend.MelvinW schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:56:
iPhone 8 Plus Camera Review: http://austinmann.com/trek/iphone-8-camera-review-india
Erg indrukwekkend!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sydney is ''ietsjes'' groter dan een Amsterdam of Den Haag. Ben benieuwd hoeveel mensen er bij de Stores staan hier in NL;
4? of 9? of misschien wel 17?
Tevens zijn de Apple aandelen op de beurzen ook aardig gezakt, gisteren (donderdag).
Apple is doomed?

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2017 07:27 ]
ik zie toch wel een aardige daling van zo eind augustus tot op heden.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 06:12:
Dat is wel relatief natuurlijk.
[afbeelding]
Maar dit is wel erg off topic
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2017 07:27 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
YouTube: iPhone 8 Plus unboxing - space gray and silver
Ik had de space besteld, maar ik zie voornamelijk zwart, weinig of geen grey. Twijfel of ik de achterkant zo zwart wel mooi vind. Ga mijn order omzetten naar een silver, denk ik.
Dan zitten de onze nu lekker samen aan het ontbijtTdem schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:28:
iPhone is aangekomen bij DHL in onze hoofdstad 😍
Wát een romantiek! HahaTylen schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:48:
[...]
Dan zitten de onze nu lekker samen aan het ontbijt
of al te vernikkelen van de kou in een busTylen schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:48:
[...]
Dan zitten de onze nu lekker samen aan het ontbijt
Komt uiteraard ook door het (nieuwe) reserveringssysteem van Apple.
[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 22-09-2017 08:25 ]
Daarnaast vraag ik me af of ik daarna wel aanpassing kan maken om het naar UPS punt te sturen.
[ Voor 22% gewijzigd door giantgiantus op 22-09-2017 08:35 ]
fixed thatgiantgiantus schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:25:
Wat een crap. Ups verzend dingen en je mag het afleveradres niet aanpassen naar een UPS punt. Het verzendwindow is een hele dag. Is Apple tegenwoordig alleen nog voor werklozen thuiswerkers ?
Space Gray / zwart is wat mij betreft altijd de juiste kleur omdat een scherm met een zwarte omlijsting het prettigst te bedienen is en simpelweg het meest rustig voor je ogen is. Andere kleuren zullen voor mij nooit een optie zijn.Zonnetje83 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:47:
Voor diegenen die zich net als ik afvroegen of ze wel de juiste keuze hadden gemaakt mbt de kleur space grey, hier iemand die een unboxing doet van een space grey en een witte 8+:
YouTube: iPhone 8 Plus unboxing - space gray and silver
Ik had de space besteld, maar ik zie voornamelijk zwart, weinig of geen grey. Twijfel of ik de achterkant zo zwart wel mooi vind. Ga mijn order omzetten naar een silver, denk ik.
En over mijn achterkant gaat een case, dus prima.
Verwijderd
The inside story of the iPhone X 'brain,' the A11 Bionic chipThe “Bionic” part in the name of Apple’s A11 Bionic chip isn’t just marketing speak. It’s the most powerful processor ever put in a mobile phone. We’ve put this chip to the test in both synthetic benchmarks and some real-world speed trials, and it obliterates every Android phone we tested. […]
If you’re wondering how all this translates to real-world performance, we have more good news for iPhone 8 shoppers — and bad news for everyone else. To really put the A11 Bionic chip through its paces, we put the same 2-minute video, shot in 4K by a drone, on the iPhone 8, Galaxy Note 8 and Galaxy S8+, and then added the same transitions and effects before exporting and saving the video.
The iPhone 8 finished this strenuous task in just 42 seconds, while the Note 8 took more than 3 minutes. The Galaxy S8+ took more than 4 minutes.
Idd, ook een thuiswerkdagje vandaag
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Hoe weet je dat? Ik zie alleen maar een achterlijk window van de hele dag. Hier kan ik nu echt niet bij. Er zijn 1000 van die ophaalpunten en dat mag niet omdat je moet tekenen....Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:35:
Tussen half 10 en half 12 wordt ie bezorgd, gelukkig thuiswerken vandaag.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb hem bij Amac besteld en die heeft hem via UPS verzonden. Bij mij is het window ook, levering voor einde daggiantgiantus schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:25:
Wat een crap. Ups verzend dingen en je mag het afleveradres niet aanpassen naar een UPS punt. Het verzendwindow is een hele dag. Is Apple tegenwoordig alleen nog voor werklozen?
Daarnaast vraag ik me af of ik daarna wel aanpassing kan maken om het naar UPS punt te sturen.
Aangegeven dat ik vandaag thuis werk en dat ze 'm mogen brengen, wordt nu overdag gebracht maar hij wist niet te vertellen hoelaat ongeveer.
Dus hou je tracking in de gaten als ie naar je thuisadres gestuurd wordt ;-) (zou zonde zijn als je thuiswerkt en ze komen pas om 2130 opdraven
[ Voor 8% gewijzigd door MrTre op 22-09-2017 08:43 ]
Het lijkt er voor mij dus op dat Tele2 vandaag geen enkele telefoon gaat uitleveren, en ik heb ook geen zicht op wanneer ze dat wel gaan doen. Erg jammer.
DHL is prima. UPS is een stuk ingewikkelder.MrTre schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:43:
Om 08:04 kreeg ik een mailtje dat mijn levering on hold stond. Gelijk maar even gebeld, omdat DHL de voorkeur geeft aan bezorgen tussen 1800-2200 bij particulieren stond ie on hold.
Aangegeven dat ik vandaag thuis werk en dat ze 'm mogen brengen, wordt nu overdag gebracht maar hij wist niet te vertellen hoelaat ongeveer.
Dus hou je tracking in de gaten als ie naar je thuisadres gestuurd wordt ;-) (zou zonde zijn als je thuiswerkt en ze komen pas om 2130 opdraven)
Waarom niet direct bij Apple besteld dan?Joetje079 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:44:
Vorige week bestelling geplaatst bij bol.com en mijn iPhone 8 plus zou vandaag afgeleverd worden. Helaas staat er bij mijn bestelling nog steeds "wordt verwerkt" en na een belletje met de klantenservice ben ik ook niks wijzer geworden. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen of ik hem vandaag nog wel ga krijgen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja, dat had ik beter kunnen doen inderdaad. Nu heb ik niks. Zonet toevallig mailtje gehad van bol.com dat ze niet alle pre orders kunnen uitleveren en dat het gissen is wie er wel of juist niet eentje krijgt vandaag. Nou ik maak me geen illusies anders had hij allang op verzonden gestaan. Laatste keer in ieder geval dat ik daar zoiets bestel. Ze hadden hierover wel even wat eerder mogen communiceren, heb er nota bene vrij voor genomen.
Aan de andere kant heb ik alleen maar goede ervaringen met de service van Bol.com, beter dan de service van Apple in mijn geval dan.Joetje079 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:50:
[...]
Ja, dat had ik beter kunnen doen inderdaad. Nu heb ik niks. Zonet toevallig mailtje gehad van bol.com dat ze niet alle pre orders kunnen uitleveren en dat het gissen is wie er wel of juist niet eentje krijgt vandaag. Nou ik maak me geen illusies anders had hij allang op verzonden gestaan. Laatste keer in ieder geval dat ik daar zoiets bestel. Ze hadden hierover wel even wat eerder mogen communiceren, heb er nota bene vrij voor genomen.
Wat dat betreft snap ik je keuze voor Bol.com wel
Welke telefoon wil je? Coolblue heeft er een paar op voorraad en met Coolblue vandaag bezorging heb je hem voor 10 euro extra nog in huis vandaagJoetje079 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:50:
[...]
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met bol.com vandaar. Ik had daar ook een account dus ik kon snel die telefoon bestellen. We konden om 09:01 de pre order plaatsen en om 09:02 had ik dat dus al gedaan.Brabso schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:52:
[...]
Aan de andere kant heb ik alleen maar goede ervaringen met de service van Bol.com, beter dan de service van Apple in mijn geval dan.
Wat dat betreft snap ik je keuze voor Bol.com wel
Altijd leuk en pijnlijk om te zien. Spoiler, ziet er goed uit qua bouwkwaliteit.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Gisteren nog nagevraagd of ze op voorraad waren, geen probleem kreeg ik te horen.
Nou, 3x scheepsrecht hoor, maar na 3x achter elkaar falen van de mediamarkt ben ik wel een beetje klaar met de MM.. nu maar hopen op Bol oid.Beste klant,
Je ontvangt deze email naar aanleiding van jouw pre-order voor de iPhone 8 (Plus).
De voorraden van de iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn helaas zeer beperkt gebleken. Ondanks de releasedatum van 22 september 2017 is het voor Apple niet mogelijk het product tijdig aan ons te leveren. Hierdoor heeft ook de levering van jouw iPhone 8 (Plus) vertraging opgelopen. Aangezien uitlevering geschiedt op volgorde van bestelling zal de verwachte levertijd van jouw product langer dan langer dan twee weken bedragen.
Onze excuses voor het ongemak.
Zodra jouw iPhone verzonden wordt ontvang je van de vervoerder een emailbericht met een track en trace link. Hierin wordt aangegeven wanneer jouw bestelling geleverd zal worden.
Hopende je hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben. Heb je verder nog vragen ? Wij helpen je graag!
Onze excuses voor het ongemak.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2017 09:01 ]
Verwijderd
AMP zou tussen 08:00 en 18:00 bezorgen, maar tegen een bijbetaling kun je zelf tijdstip kiezen. Daarom gekozen voor 08:00-12:00 en vanmorgen mail ontvangen dat koerier tussen half 10 en half 12 op de stoep staat.giantgiantus schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:39:
[...]
Hoe weet je dat? Ik zie alleen maar een achterlijk window van de hele dag. Hier kan ik nu echt niet bij. Er zijn 1000 van die ophaalpunten en dat mag niet omdat je moet tekenen....
CoolblueVerwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:07:
Iemand nog een suggestie waar de iPhone 8 nog op voorraad is?
Ik gebruik al een matte black skin op mijn Galaxy S7 en op dat toestel ziet het er erg classy uit.
Zelf heb ik een hekel aan hoesjes, maar een beetje extra grip en geen fingerprints meer op de achterkant is me wel wat waard
[ Voor 3% gewijzigd door bitpixl op 22-09-2017 09:21 ]
256GB silver en Goud zijn de enige op voorraad van de 8 bij Coolblue.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:07:
Iemand nog een suggestie waar de iPhone 8 nog op voorraad is?
Je zit in het iPhone topicbitshady schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:10:
Zo net de matte black DBrand skin voor de achterkant voor mijn nieuwe 8S (space grey) ge-preordered.
Ik gebruik al een matte black skin op mijn Galaxy S7 en op dat toestel ziet het er erg classy uit.
Zelf heb ik een hekel aan hoesjes, maar een beetje extra grip en geen fingerprints meer op de achterkant is me wel wat waard
Ik zal de S7 entry wel even doorhalen
Beetje tegengewicht voor alle hoesjes comments
Maar ik geef toe dat een post over dbrand skins altijd overkomt als reclame...
[ Voor 9% gewijzigd door bitpixl op 22-09-2017 09:19 ]
Verwijderd
Ga ik dat maar proberen, heb zojuist m'n eigen toestel verkocht namelijk dus zit nu met de telefoon van de zaak. Behoorlijke downgrade zo, van de SE naar de 5
De donkergrijze kleur is éindelijk wat ik hoopte dat de 6S zou zijn.. en toen hoopte ik op de 7, maar helaas.. En de 7 heb ik maar overgeslagen..
[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 22-09-2017 09:21 ]
Denk dat ze wel het 1 en ander gewoon op voorraad hebben
Verwijderd
Naja is in principe geen probleem als je dit van te voren wist. Mij werd beloofd dat ze leverde op de release en dan is het best een huge teleurstelling als je een mail binnen krijgt 10 minuten voordat je hem zou ophalen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:24:
[...]
Ben benieuwd. Mijn 8 256GB staat op 6 oktober.
Ik ben niet eens zo zeer boos dat ik m'n iPhone niet op tijd krijg, ik ben meer pissed omdat het al 3 van de 3x mis gaat bij dat circus zooitje.
Er stond net (bij opening) iig geen enorme rij zag ik!Geert1976 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:27:
ga vanmiddag maar eens naar de Apple Store hier in Amsterdam, 10 minuten van m'n voordeur.
Denk dat ze wel het 1 en ander gewoon op voorraad hebben
nee er stonden om 07.55u welgeteld 12 mensen in de rij. Voorgaande jaren stonden er ''ietsjes'' meer hier in A'damDennusB schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:34:
[...]
Er stond net (bij opening) iig geen enorme rij zag ik!
Denk dat Apple daar zelf ook wel van is geschrokkenGeert1976 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:35:
[...]
nee er stonden om 07.55u welgeteld 12 mensen in de rij. Voorgaande jaren stonden er ''ietsjes'' meer hier in A'dam

Denk dat de zwarte 64gb modelletjes het schaarst zijn en dat deze nog moeilijk worden te bemachtigen vandaag.DennusB schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:34:
[...]
Er stond net (bij opening) iig geen enorme rij zag ik!
Ga je voor 256gb worden de kansen al groter denk ik zo, we zullen het wel horen hier vandaag
Verwijderd
Punt is meer dat ik aan het werk ben, even snel naar de MediaMarkt was geen probleem, zou ik binnen 30 min weer thuis zijn. Amsterdam daarentegen, ben ik nog wel eventjes zoetGeert1976 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:35:
[...]
nee er stonden om 07.55u welgeteld 12 mensen in de rij. Voorgaande jaren stonden er ''ietsjes'' meer hier in A'dam
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.