CtrAltDelicious schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:26:
[...]
Betreft de winkel/online store waar je het toestel koopt; zijn er aanraders en/of afraders? Ik ging er gemakshalve vanuit dat er in Eindhoven (dichtbij mijn woonplaats) vast wel een Apple store zou zijn, nu blijken er maar 3 in heel NL te zitten. Is een Amac winkel (wel in Eindhoven) vergelijkbaar of is een winkel als MediaMarkt net zo "goed" qua garantie/klantenservice?
Moet nog bestellen, wacht eerst wat reviews en ervaringen van jullie af voordat ik mezelf eraan ga wagen

Uhm, aanraders en/of afraders geen idee, ik heb al vaker wat besteld bij de MediaMarkt en het is daadwerkelijk nog geen enkele keer goed gegaan. Wellicht heb ik dit keer geluk?
Het was overigens een beetje me enige kans om hem te krijgen op de dag van de release. Heb hem namelijk wat later besteld. Volgens de website had de mediamarkt in Amersfoort (woon ik vlakbij) nog wat op voorraad dus ben benieuwd.
Betreft garantie/klantenservice weet ik het niet zo goed. Volgens mij wilt dat wel prima. Heb ooit een Surface Pro gekocht bij de MediaMarkt en deze had een dooie pixel. Hier kwam ik pas na 2 dagen achter nadat ik hem al in gebruik had en deze hebben ze zonder problemen verwisseld.