Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:20:
[...]

Neem aan gewoon hetzelfde als de andere iPhone 8 modellen.
En dat is?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Hij is er niet meer in het magisch batman black.

De achterkant is glas dus gewoon glanzend maar minder kras gevoelig en minder vingerafdruk gevoelig. :)

Power to the beat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldm3 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:38:
[...]

Hij is er niet meer in het magisch batman black.

De achterkant is glas dus gewoon glanzend maar minder kras gevoelig en minder vingerafdruk gevoelig. :)
Nice, bij de mediamarkt kan ik hem nog afhalen vrijdag :)
Besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Remy!!!! schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:43:
Op dit moment ben ik druk bezig met het nadenken welke iPhone ik wil. Op dit moment heb ik een Lumia 950XL (maak al jaren tevreden gebruik van Windows Phone, maar gezien de app ondersteuning... bekent verhaal) en ik twijfel nu of ik voor de 8 of de 8 Plus ga.

Mijn 950XL vind ik qua formaat wisselvallig:
+ Lekker groot scherm, erg fijn voor websites/filmpjes/games
+ Door het grote scherm heb je ook een groter toetsenbord/grotere toetsen, wat ik op zich wel fijn vind met typen

- Door het grote formaat is hij soms lastig te gebruiken/besturen omdat je niet met 1 hand overal makkelijk bijkomt. Nu kan je wel door de Windowsknop ingedrukt te houden het hele scherm naar beneden schuiven (kan de iPhone ook geloof ik), maar het is toch niet fijn handzaam.
- Omdat ik altijd een hoesje gebruik (waar ik ook 2á3 pasjes in kwijt kan) word het toestel natuurlijk weer nog groter/onhandzamer.

Al met al ben ik redelijk verdeelt over de grote van mijn huidige toestel. Nu ik binnenkort over wil gaan op een iPhone zit ik erg te twijfelen over de grotes.

Aan de ene kant wil ik wel bij een grotere telefoon blijven, maar de 8 Plus is net weer langer en zwaarder dan mijn huidige telefoon. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe mij dat gaat bevallen.

Aan de andere kant is de 8 lekker handzaam en weet ik zeker dat ik daar goed mee overweg kan, maar daar ontbreken er weer een paar functies:
- 8 Plus heeft de groothoek en telelens­camera en ik maak redelijk veel gebruik van de camera op m'n telefoon, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik een dubbele camera zal missen.
- 8 Plus heeft 1920 x 1080 pixels bij 401 ppi ipv 1334 x 750 pixels bij 326 ppi gelukkig kan ik dit makkelijk in de winkel vergelijken, dus op dat gebied kan ik snel de knoop doorhakken als ik het aantal ppi bij de normale 8 te laag vind, want een scherp scherm vind ik wel erg belangrijk/fijn.

In theorie kan ik eerdaags een winkel induiken en dan voelen of ik de 8 of 8 Plus fijner vind, maar naar mijn idee is 10min in de winkel vasthouden niet gelijk aan 1á2 jaar een telefoon gebruiken en wennen (of niet) aan het formaat.

Iemand hier die ook hetzelfde dilemma heeft (gehad?) en mij een beetje op weg kan helpen?

Een simpel tabelletje met wat vergelijkingen:
iPhone 8iPhone 8 PlusLumia 950XL
Lengte138,4mm158,4mm151,9mm
Breedte67,3mm78,1mm78,4mm
Dikte7,3mm7,5mm8,1mm
Gewicht148g202g165g
Zelf ga ik van jarenlang WP (nu een 950) ook wss een iPhone nemen.

Het enige waar ik me nu nog echt zorgen om maak is de resolutie. De 950 Non-XL heeft een resolutie van 2560 x 1440 (564ppi) waar de 8 een resolutie heeft van 1334 x 750 (326 ppi) en de 8+ een resolutie heeft van 1920 x 1080 (401 ppi)

Deze beide iPhone modellen hebben dus een lagere resolutie dan de 950 uit 2015 (!!). Ik wilde al naar een groter scherm gaan maar ben hier toch wel van geschrokken. Zelfs als ik de 8+ zou nemen zou ik er in resolutie behoorliljk op achteruit gaan.

Zijn er andere mensen die deze switch hebben gemaakt naar de 7 of 8? Wat zijn de ervaringen?

Edit: zelfs de bezels van mijn 950 zijn kleiner :/
https://www.phonearena.co...0/phones/10408,10411,9544

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:11:
Het EU-model heeft nog steeds de tekst Designed by Apple en de logo's van CE en WEEE op de achterkant staan. Toch jammer dat dit nog steeds verplicht is in Europa. Het US-model ziet er een stuk beter uit.

[afbeelding]
Hoewel ik "Designed by Apple in California, build in China" altijd wel geinig vind. Dat is er in de VS nu ook vanaf.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0tTy schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:40:
[...]

Zelf ga ik van jarenlang WP (nu een 950) ook wss een iPhone nemen.

Het enige waar ik me nu nog echt zorgen om maak is de resolutie. De 950 Non-XL heeft een resolutie van 2560 x 1440 (564ppi) waar de 8 een resolutie heeft van 1334 x 750 (326 ppi) en de 8+ een resolutie heeft van 1920 x 1080 (401 ppi)

Deze beide iPhone modellen hebben dus een lagere resolutie dan de 950 uit 2015 (!!). Ik wilde al naar een groter scherm gaan maar ben hier toch wel van geschrokken. Zelfs als ik de 8+ zou nemen zou ik er in resolutie behoorliljk op achteruit gaan.

Zijn er andere mensen die deze switch hebben gemaakt naar de 7 of 8? Wat zijn de ervaringen?
Ben niet erg bekend met schermen en resoluties. Maar heeft Retina niet extra pixels ter compensatie? Dacht juist dat Retina het hele punt was betreft pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:11
Donstil schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:41:
[...]

Hoewel ik "Designed by Apple in California, build in China" altijd wel geinig vind. Dat is er in de VS nu ook vanaf.
Jup, in VS staat er alleen nog maar 'iPhone'. In EU hebben ze het er op gelaten. Vind alleen 'iPhone' toch een stuk mooier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:42:
[...]

Ben niet erg bekend met schermen en resoluties. Maar heeft Retina niet extra pixels ter compensatie? Dacht juist dat Retina het hele punt was betreft pixels.
Retina is een marketing naam. Retina is een LCD display met een ppi van rond de 327 maar anno 2017 kan ik niet begrijpen dat ze het scherm in de 8 durven te plaatsen. Is voor mij eigenlijk wel een dealbreaker om de 8 te kopen. Had minimaal een 5" 1080p scherm verwacht of 4,7" 1080p in een kleinere body.

De iPhone X heeft een Super retina wat eigenlijk een Oled oftewel een Super Amoled scherm is. En ook dat is helaas geen QHD scherm. Maar toch vele malen beter dan het scherm in de iPhone 8.

Sommige mensen zien het verschil misschien niet zo maar ik vind het scherm één van de belangrijkste onderdelen in een smartphone en voor dat geld verwacht ik het beste.

Verwijderd

Garret1410 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 23:14:
[...]

Retina is een marketing naam. Retina is een LCD display met een ppi van rond de 327 maar anno 2017 kan ik niet begrijpen dat ze het scherm in de 8 durven te plaatsen. Is voor mij eigenlijk wel een dealbreaker om de 8 te kopen. Had minimaal een 5" 1080p scherm verwacht of 4,7" 1080p in een kleinere body.

De iPhone X heeft een Super retina wat eigenlijk een Oled oftewel een Super Amoled scherm is. En ook dat is helaas geen QHD scherm. Maar toch vele malen beter dan het scherm in de iPhone 8.

Sommige mensen zien het verschil misschien niet zo maar ik vind het scherm één van de belangrijkste onderdelen in een smartphone en voor dat geld verwacht ik het beste.
Wow zie, dit wist ik dus niet. Ja, ik wist dat de X een OLED scherm had, maar dan houd het op :)
Ik ben zelf echt een drama met schermen, wellicht heb ik geluk :+
Voorbeeldje, ik heb laatst getwijfeld tussen een ultra wide monitor met 75HZ of zoals iedereen roept, een 144HZ monitor. Nou had ik zelf een oud acer monitor die ik "gratis" met een vaste build kreeg pak hem beet 8 jaar terug. En nope, ik zie eigenlijk helemaal geen verschil :+ Had toch de ultra wide moeten bestellen want serieus, 1MS/144HZ of niet, ik zie het simpelweg niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
opa_paul schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:16:
Kan deze vent een prijs krijgen voor 'meest negatieve reviewer ever'? My god!

YouTube: iPhone 8 Review: Only a Bit Better Than iPhone 7

Wall street Journal btw. 3 minuutjes.
Beter dan de bagger die de rest van de Amerikaanse media schrijft, omdat ze anders bang zijn niet meer uitgenodigd te worden.

• nevv
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-08 19:00
Heb nu een 6S maar mn abbo loopt af en ben aan het twijfelen. De enige future die me aanspreekt is de cpu. Ik maak amper foto’s en op het gebied van battery life lijkt er niet veel te zijn verbeterd. Wireless charging lijkt me ook wel leuk maar schijnt nogal traag te zijn. Dust/waterproof is op zich wel een echte plus tov de 6S.

Hopelijk wordt de komende tijd duidelijk hoe het verschil in CPU in de praktijk gaat werken. Heb momenteel namelijk niet het gevoel dat mijn 6S op enige manier traag is. In de winkel even proberen binnenkort hoe de 8 voelt.

[ Voor 13% gewijzigd door nevv op 20-09-2017 00:46 ]

Verwijderd

Uitgebreide review van de camera van de 8 en 8s. Conclusie: de camera is KILLER :-)

En ook The New York Times roemt de camera en zegt over de A11:
the processor, the engine that runs the entire device, where Apple is so far ahead that it almost feels unfair.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 08:28 . Reden: typefout ]

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 07:51

emzed

*

Dat is veelbelovend van techcrunch. Voor wat betreft de camera is het vooral interessant hoe DXomark hem beoordeelt. De jaar oude Pixel en iets minder oude U11 staan boven aan (90 pt), daaronder de iPhone 7 plus (88) en iPhone 7 (85).

https://www.dxomark.com/category/mobile-reviews/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wat @NotSoSteady al aanhaalde, ik hoop dat een ieder wel begrijpt dat zo'n 90% van de aanwezige journalisten op zo'n Apple Keynote voornamelijk het product ietwat de hemel zullen praten.

Je komt er bij Apple echt niet (meer) in, als je écht objectief en ongezouten je eigen mening mag geven nav first hands on.

En op zich logisch, je wil als bedrijf wel graag dat de pers postitief over je (nieuwe) product schrijven.

Dus neem die first hands on reviews van de diverse journalisten met een grote zak zout...

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:57:
wat @NotSoSteady al aanhaalde, ik hoop dat een ieder wel begrijpt dat zo'n 90% van de aanwezige journalisten op zo'n Apple Keynote voornamelijk het product ietwat de hemel zullen praten.

Je komt er bij Apple echt niet (meer) in, als je écht objectief en ongezouten je eigen mening mag geven nav first hands on.

En op zich logisch, je wil als bedrijf wel graag dat de pers postitief over je (nieuwe) product schrijven.

Dus neem die first hands on reviews van de diverse journalisten met een grote zak zout...
Het zijn sowieso allemaal fanboys die daar komen, volgens mij. Als je de gemiddelde hands on video ziet, dan hebben ze bijna allemaal ook een Watch om hun pols.

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:27:
Uitgebreide review van de camera van de 8 en 8s. Conclusie: de camera is KILLER :-)

En ook The New York Times roemt de camera en zegt over de A11:

[...]
is de camera van de 8 veel veranderd ten opzichte van de 7? Gister was ik in de Apple store in Haarlem en daar gaven ze wel toe dat de foto's op 100% niet heel mooi waren. Ik bedoel eigenlijk de focus bij de iPhone 7 lag ook op de foto's want die zouden geweldig zijn. Totdat je ze opent op 100% in bijvoorbeeld Photoshop.

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 07:51

emzed

*

bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:02:
[...]

Het zijn sowieso allemaal fanboys die daar komen, volgens mij. Als je de gemiddelde hands on video ziet, dan hebben ze bijna allemaal ook een Watch om hun pols.
Apple vult een groot deel van de zaal met personeel op de eerste rijen, zodat men verzekerd is van klapvee. Dat doen ze dan weer slim. Maar reviewers van the Wall Street Journal en Nilay Patel van The Verge staan zeer goed en objectief bekend en zou ik niet blind fanboys noemen. Not the upgrade you're looking for, daar kan ik me goed in vinden in het geval je van een 7 plus komt. Je kunt ook concluderen dat de smartphones anno 2017 wel klaar zijn. Apple houdt nog een aantal voor de handliggende upgrades achter de hand, zoals OLED op de hele productline, en idem voor FaceID mits dit zich bewijst in de X.

In mijn geval gaat dat niet op omdat ik een 6 heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:51
Citroentaart schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:16:
[...]

is de camera van de 8 veel veranderd ten opzichte van de 7? Gister was ik in de Apple store in Haarlem en daar gaven ze wel toe dat de foto's op 100% niet heel mooi waren. Ik bedoel eigenlijk de focus bij de iPhone 7 lag ook op de foto's want die zouden geweldig zijn. Totdat je ze opent op 100% in bijvoorbeeld Photoshop.
Besef wel dat dit voor iedere smartphone camera geld. De foto's zijn geoptimaliseerd voor het kleinere scherm van je smartphone, hierdoor kan er meer digitaal mee geprutst worden zonder dat het vaak opvalt. Het is inderdaad zo dat zodra ik een DSLR foto en een smartphone foto naast elkaar in Lightroom zet je het grote verschil ziet en waarom mensen het toch nog kunnen verantwoorden om zo'n 1000 euro neer te leggen voor een dedicated camera zonder fotograaf te zijn.

Zelf heb ik dus een goede camera maar ik zit toch lichtelijk te twijfelen tussen de 8 en 8plus om betere kwaliteit te hebben qua standaard foto's. Maar eens kijken of er een goede review is die de verschillen tussen die twee laat zien.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

bram1984 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:14:
Ik ga voor deze case. Combi met zwart vind ik erg mooi.
[afbeelding]
Is dat de kobalt blauw? die heb ik ook besteld icm spacegrey

Elect a clown, expect a circus.

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
walletje-w schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:25:
[...]

Besef wel dat dit voor iedere smartphone camera geld. De foto's zijn geoptimaliseerd voor het kleinere scherm van je smartphone, hierdoor kan er meer digitaal mee geprutst worden zonder dat het vaak opvalt. Het is inderdaad zo dat zodra ik een DSLR foto en een smartphone foto naast elkaar in Lightroom zet je het grote verschil ziet en waarom mensen het toch nog kunnen verantwoorden om zo'n 1000 euro neer te leggen voor een dedicated camera zonder fotograaf te zijn.

Zelf heb ik dus een goede camera maar ik zit toch lichtelijk te twijfelen tussen de 8 en 8plus om betere kwaliteit te hebben qua standaard foto's. Maar eens kijken of er een goede review is die de verschillen tussen die twee laat zien.
Dat klopt. Je ziet dat alleen niet terug in de reviews of de presentatie van Apple zelf. De Apple medewerker vond de foto's van de iPhone 5c gedetailleerder. In de iPhone 7 kwam er een soort zweem/ruis doorheen waardoor het op het scherm mooie foto's zijn...

Zelf vond ik het een beetje misleidend. Toen ik van de 5c naar de 7 ging was ik best wel teleur gesteld. Maar dat is waarschijnlijk bij de 8 niet veranderd.

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:02:
[...]

Dus elke watch gebruiker is een fanboy? Ik wil geen fanboy zijn, ik wil iSheep ;w

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:43:
[...]
Dus elke watch gebruiker is een fanboy? Ik wil geen fanboy zijn, ik wil iSheep ;w
Gekke conclusie dit.
Is hetzelfde als je zegt dat alle Samsung Gear gebruikers een fanboy zijn. 8)7

Ik heb een Nokia 3310 watch :9

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 09:47 ]

• bram1984
Slasher schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:38:
[...]

Is dat de kobalt blauw? die heb ik ook besteld icm spacegrey
Kosmos.
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:43:
[...]

Nee, maar hoeveel Android/Samsung watches heb jij gezien?

Een Watch betekent automatisch ook een iPhone, want de Watch werkt immers niet samen met een Galaxy toestel. Ik ken geen enkele Watch gebruiker die verder niets met Apple heeft, vandaar mijn gedachtegang.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 20-09-2017 09:57 ]

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:56:
[...]

Kosmos.

[...]

Een Watch betekent automatisch ook een iPhone, want de Watch werkt immers niet samen met een Galaxy toestel. Ik ken geen enkele Watch gebruiker die verder niets met Apple heeft, vandaar mijn gedachtegang.
Ach zo, ja wellicht, maar dat is toch ook meer dan normaal? Ik heb nog nooit een Audi zien staan bij een aankondiging van een nieuwe BMW.

Even snelle edit: Ik snap overigens jou punt hoor, zit ook wel weer wat in inderdaad.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2017 10:02 ]

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:56:
[...]

Kosmos.

[...]

Maar de watch is gewoon een goed product. Hoef je echt geen fanboy te zijn. De watches Krijgen nog steeds updates. Volgend jaar watch os 5 enz enz.

Je krijgt er iedere jaar nieuwe features op je watch. Kan ik van andere fabrikanten niet.

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 08:57:

Waar ik dan nieuwsgierig voor ben is: heb je bewijs voor jouw opmerkingen? Klinkt allemaal heel logisch, vandaar mijn vraag.

• bram1984
DeeSung schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:40:
[...]

Maar de watch is gewoon een goed product. Hoef je echt geen fanboy te zijn. De watches Krijgen nog steeds updates. Volgend jaar watch os 5 enz enz.

Je krijgt er iedere jaar nieuwe features op je watch. Kan ik van andere fabrikanten niet.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de meeste Watch users gewoon in het eco systeem van Apple zitten (en dus waarschijnlijk al een positief vooroordeel over een nieuw Apple product hebben) en niet dat de Watch slecht is (hoewel ik er zelf na een paar weken wel op was uitgekeken en voor een Gear S3 ben gegaan die ik vele malen mooier vind, maar dat terzijde).

• nevv
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-08 19:00
De nieuwssites zelf zullen ook niet hun journalisten die wat meer geinteresseerd zijn in android naar een apple event sturen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: http://tyl.nl/images/1505903901.jpg

Kom maar op met die telefoon ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Verwijderd

Oeh nice. Ik zit ook te denken om toch een hoesje te kopen, er zijn alleen zo veel varianten. Een doorzichtig silicone hoesje wellicht een idee..

Verwijderd

Heeft dit hoesje uitstekende zijkanten als het ware? dat wanneer die plat op het scherm valt er de rubberen zijkantjes nog voor zitten? :/

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:15
Die Apple silicone cases zijn alleen niet erg duurzaam. Het rubber slijt er snel af, en op gegeven moment breekt het in de hoekjes ook. Ik heb in de Apple store een nieuwe gekregen toen ze zagen dat dit binnen een jaar gebeurde, wel netjes van ze, maar de tweede heeft hetzelfde euvel. Dat zei de store manager toen ook al, dat ze daar bekend om staan. Wel goede bescherming, en ook fijn dat het scherm nooit de ondergrond raakt als je hem met het scherm naar beneden neerlegt.
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:44:
[...]

Heeft dit hoesje uitstekende zijkanten als het ware? dat wanneer die plat op het scherm valt er de rubberen zijkantjes nog voor zitten? :/
Ja dus.

[ Voor 22% gewijzigd door jorgen83 op 20-09-2017 12:45 ]

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

jorgen83 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:45:
Die Apple silicone cases zijn alleen niet erg duurzaam. Het rubber slijt er snel af, en op gegeven moment breekt het in de hoekjes ook. Ik heb in de Apple store een nieuwe gekregen toen ze zagen dat dit binnen een jaar gebeurde, wel netjes van ze, maar de tweede heeft hetzelfde euvel. Dat zei de store manager toen ook al, dat ze daar bekend om staan. Wel goede bescherming, en ook fijn dat het scherm nooit de ondergrond raakt als je hem met het scherm naar beneden neerlegt.
Is dit een motivator voor jou om bij een volgende hoesje de variant van leer te nemen? Heb zelf geen ervaring met lederen en siliconen hoesjes, slechts van hard plastic. Voor mijn volgende aankoop wil ik óf de lederen óf de siliconen aanschaffen, vandaar mijn vraag.

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:17

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:44:
[...]

Juup ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• jorgen83
CtrAltDelicious schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:48:
[...]

Is dit een motivator voor jou om bij een volgende hoesje de variant van leer te nemen? Heb zelf geen ervaring met lederen en siliconen hoesjes, slechts van hard plastic. Voor mijn volgende aankoop wil ik óf de lederen óf de siliconen aanschaffen, vandaar mijn vraag.
Ja!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:11
[...]

Ik heb altijd leren hoesjes en vind ze echt top. Vooral knoppen indrukken is een stuk fijner bij leren hoesjes vergeleken met de siliconen hoesjes.

• Voodoo

Voodoo

Lurker

MelvinW schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:05:
[...]

Ik heb altijd leren hoesjes en vind ze echt top. Vooral knoppen indrukken is een stuk fijner bij leren hoesjes vergeleken met de siliconen hoesjes.
John schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:12:
[...]

De lederen variant is echt van goede kwaliteit! Heb nu al 2 jaar een bruin lederen iPhone 6S hoesje en geen enkel gebreken eraan. Het voordeel van een leder hoesje is dat het leeft waardoor het hoesje alleen maar mooier wordt. Beschadigingen krijg je wel, maar dat mengt zich weer mooi in het leer :)

Ook voor mijn upgrade weer een nieuw leder hoesje gekocht!
Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:13:
ik vind die lederen covers van Apple ook super mooi/fijn, alleen zijn ze zo verdomde duur.

Maar ja, als je al €1359 betaalt voor bij de iPhone X kun je net zo makkelijk de €1400 aantikken...maakt dan ook geen zak meer uit.
Thanks! Meningen van ervaringsdeskundigen zijn altijd waardevol :)

[ Voor 47% gewijzigd door Voodoo op 20-09-2017 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John
  • Laatst online: 20:54

John

🚀

[...]

De lederen variant is echt van goede kwaliteit! Heb nu al 2 jaar een bruin lederen iPhone 6S hoesje en geen enkel gebreken eraan. Het voordeel van een leder hoesje is dat het leeft waardoor het hoesje alleen maar mooier wordt. Beschadigingen krijg je wel, maar dat mengt zich weer mooi in het leer :)

Ook voor mijn upgrade weer een nieuw leder hoesje gekocht!

• _Bailey_
  • Niet online
ik vind die lederen covers van Apple ook super mooi/fijn, alleen zijn ze zo verdomde duur (ong €49)

Maar ja, als je al €1359 betaalt voor bijvoorbeeld de iPhone X kun je net zo makkelijk de €1400 aantikken...maakt dan ook geen zak meer uit.

Er zijn uiteraard zeer goede alternatieven voor de originele lederen cases van Apple die beduidend goedkoper zijn en van een soortgelijke kwaliteit

[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2017 13:17 ]

• TooTall
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-07 20:20
Ik ga voor de inheemse soort. Joli Originals in smooth leder, kleur is grijs met rode insert.

Mijn vorige Joli Originals ziet er na 3 jaar gebruik béter uit dan toen hij nieuw was. 1 Van de weinige keren dat de meerprijs van een product écht de moeite waard is.

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/kjKazQ/JLI_1794_large.jpg

REVIEW van 9to5

[ Voor 13% gewijzigd door TooTall op 20-09-2017 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Ben best bereid eenmalig te investeren in een lederen cover waarvan je weet dat het kwalitatief goed zit. Als je inderdaad toch al bezig bent met uitgeven.. ;)

Nu zit ik zo eens te zoeken op Apple’s website, en weet ik oprecht niet wat ik nu wil. Ik was overtuigd de iPhone 8 silver 64gb aan te schaffen met het idee een bijpassende cover te kopen, cover kleur nog niet uitgezocht. Nu zie ik de zadelbruine cover staan, en deze kleurt best fijn bij de space grey iPhone, al zeg ik het zelf. Nu ben ik geen artistiekeling en een ramp met kleuren combinaties. Wellicht niet het goede topic, maar gave combi’s qua toestelkleur en lederen cover zijn welkom! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Hoesjes van Decoded zijn ook goed, maar ook prijzig. Heb een blauwe al twee jaar om mijn iPad Air2 en die ziet er nog als nieuw uit.
Bruine case om mijn iPhone7 en die is ook ideaal. Afwerking bij de knoppen is wat minder dan bij Apple, maar in de Decoded hoesjes zit een vakje voor een bankpas of 2.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:02
Hoe zit het trouwens met hoesjes waar je je pasjes in kwijt kan? Bij mijn 950XL icm een Mozo flip case ervoor gezorgd dat de pasjes krassen hebben achter gelaten precies op de hoogte waar de pasjes zitten (aan de binnenkant van de flipcase).
Hebben iPhone gebruikers dit ook ervaren met eerdere iPhones icm hoesjes waar je je pasjes in kwijt kan?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Rokz
  • Laatst online: 22:00
iphone 8 plus besteld incl 1 jarig vodafone abbo. Ben benieuwd of ze 'm vrijdag uitleveren. Verder ook een lcase van apple besteld.

Ga voor 't eerst sinds jaren weer naar Ios, aangezien ik ook met een macbook werk.

Werkt Fast Charge ook met de macbook oplader van een macbook 12 inch? Meende dit ergens gelezen te hebben.

Verder Goeie draadloze oplader? zag vaker de anker voorbij komen, heb zelf goeie ervaringen met anker misschien deze maar is gaan proberen.

• bram1984
TooTall schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:21:
Ik ga voor de inheemse soort. Joli Originals in smooth leder, kleur is grijs met rode insert.

Mijn vorige Joli Originals ziet er na 3 jaar gebruik béter uit dan toen hij nieuw was. 1 Van de weinige keren dat de meerprijs van een product écht de moeite waard is.

[afbeelding]

REVIEW van 9to5
Ik stap na jaren gebruik van Jolie af. Toch wel een gedoe steeds, dat eruit halen. En als het ding valt heb je grote kans dat je de randen van je telefoon beschadigt. Je kan ook niet even je toestel snel uit je zak halen om op het scherm te spieken, want hij zit in de cover.

Ik ga ook eens op zoek naar een niet al te dure draadloze lader. Zou erg praktisch zijn op het nachtkastje. Suggesties zijn uiteraard welkom.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Rokz schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:04:
iphone 8 plus besteld incl 1 jarig vodafone abbo. Ben benieuwd of ze 'm vrijdag uitleveren. Verder ook een lcase van apple besteld.
Ik krijg toevallig net een bericht van Vodafone dat mijn toestel pas week 41(iPhone 8 64GB space grey) uitgeleverd kan worden :( . Ik heb hem afgelopen vrijdag meteen besteld overigens

[ Voor 3% gewijzigd door Krullebol.nl op 20-09-2017 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Hier staan een aantal draadloze laders:

https://www.iculture.nl/gids/draadloze-opladers-iphone/

Weet iemand of je niet-Apple laders ook kunt gebruiken als er een originele Apple case om het toestel zit?
Krullebol.nl schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:10:
[...]

Ik krijg toevallig net een bericht van Vodafone dat mijn toestel pas week 41(iPhone 8 64GB space grey) uitgeleverd kan worden :( . Ik heb hem afgelopen vrijdag meteen besteld overigens
Dat is wel heel laat.

Het zit er overigens wel dik in dat je juist op dat toestel het langst zal moeten wachten.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 16:54
Rokz schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:04:
Wat ben je kwijt per maand?
Hoeveel GB & onb bellen?

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Rokz
  • Laatst online: 22:00
Nick25 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:14:
[...]

Wat ben je kwijt per maand?
Hoeveel GB & onb bellen?
Ik betaal 45 in de maand, waarbij ik 23 euro toestelbelasting betaal, 564 gelijk. En m'n abbo kost 22 euro. Hier heb ik onbeperkt bellen/smsen en 20GB data. Ik heb zelf ziggo thuis waardoor ik 5 euro korting + verdubbeling krijg.
[...]

Ja dat is niet leuk, dan zou ik 'm ook wel veel later gaan krijgen. :'( ben benieuwd we wachten 't af!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:43
[...]

De levering van de Apple iPhone 8 plus 64GB Space Grey staat gepland voor week 38. Kreeg ik net pers sms. Afgelopen vrijdag loop van de dag besteld.

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Remy!!!! schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:39:
Hoe zit het trouwens met hoesjes waar je je pasjes in kwijt kan? Bij mijn 950XL icm een Mozo flip case ervoor gezorgd dat de pasjes krassen hebben achter gelaten precies op de hoogte waar de pasjes zitten (aan de binnenkant van de flipcase).
Hebben iPhone gebruikers dit ook ervaren met eerdere iPhones icm hoesjes waar je je pasjes in kwijt kan?
Ik ben zelf wel fan van mujjo. Die hebben sleeves en normale cases waar achterop 2/3 pasjes in kunnen. Kreeg laatst een email dat ze tot 24 september 20% korting geven met code 20off.
Maar zelfs dan nog best duur.

• Remy!!!!
D2FValinor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:31:
[...]

Ik ben zelf wel fan van mujjo. Die hebben sleeves en normale cases waar achterop 2/3 pasjes in kunnen. Kreeg laatst een email dat ze tot 24 september 20% korting geven met code 20off.
Maar zelfs dan nog best duur.
Hmm eerst was ik niet zo gecharmeerd van de je pasjes aan de achterkant van je telefoon/hoesje, maar als ik deze zie dan lijkt het erop dat de pasjes er redelijk stevig inzitten.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Wouter36 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:31:
[...]

De levering van de Apple iPhone 8 plus 64GB Space Grey staat gepland voor week 38. Kreeg ik net pers sms. Afgelopen vrijdag loop van de dag besteld.
Ah, dan heb ik denk ik gewoon pech (wellicht heeft het te maken met tijd van bestellen, ik was pas 's avonds ook)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Remy!!!! schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:43:
[...]

Hmm eerst was ik niet zo gecharmeerd van de je pasjes aan de achterkant van je telefoon/hoesje, maar als ik deze zie dan lijkt het erop dat de pasjes er redelijk stevig inzitten.
Draadloos laden zit er dan niet meer in, lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:48:
[...]

Draadloos laden zit er dan niet meer in, lijkt me?
Ja en nee (denk ik).

Ja het moet kunnen als ik kijk naar de afstand die m'n 950XL kan overbruggen met wireless chargen, want dat gaat makkelijk door m'n lederen Muzo heen en als ik hem iets optil (een paar mm) dan werkt het nog steeds.

Maar het kan mogelijk problemen geven met je bankpassen denk ik?

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Remy!!!! schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:43:
[...]

Het wordt wel wat losser na een tijdje. Kwestie van nog een pasje erbij steken :p
Alleen de prijs steekt een beetje. Staat toch gelijk aan meerdere chinese hoesjes :p

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 20-09-2017 15:06 ]

• Remy!!!!
D2FValinor schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:05:
[...]

Het wordt wel wat losser na een tijdje. Kwestie van nog een pasje erbij steken :p
Alleen de prijs steekt een beetje. Staat toch gelijk aan meerdere chinese hoesjes :p
Hier valt het wel redelijk mee.

Ja klopt, in verhouding met diverse chinese hoesjes is hij erg duur. Met mijn huidige Mozo doe ik al 2 jaar, en pas sinds het laatste half jaar begint hij goed te slijten. En dat op het 'scharnier' gedeelte, de rest van het hoesje is nog goed. Dus verwacht bij die mujjo niet zo veel problemen op dat gebied.

[ Voor 23% gewijzigd door Remy!!!! op 20-09-2017 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook voor de lederen case van Apple. Cosmos blue icm met een spacegrey iPhone 8 plus lijkt me goed matchen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:04
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:43:
Ik ga ook voor de lederen case van Apple. Cosmos blue icm met een spacegrey iPhone 8 plus lijkt me goed matchen :*)
Alsof je je hele achterkant nog ziet wanneer er een case overheen zit..

• robjeex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-01 20:52
Krullebol.nl schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:45:
[...]

Ah, dan heb ik denk ik gewoon pech (wellicht heeft het te maken met tijd van bestellen, ik was pas 's avonds ook)..
Ik zit helaas ook in week 41 (Vodafone), heb rond 17:00 besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

YaYo86 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:56:
[...]

Alsof je je hele achterkant nog ziet wanneer er een case overheen zit..
Wat mij betreft gaat het meer over het vooraanzicht.
Mijn huidige twijfelpunt (heb nog geen toestel besteld, dus ben nog onafhankelijk qua toestelkleur):
[afbeelding]
[afbeelding]
Sta open voor tips etc. _/-\o_

• bram1984
iPhone 8 blijkbaar 16 stuks op voorraad bij Centralpoint:

https://www.centralpoint....rt-mq7c2zd-a-num-7766881/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ja, dat is dezelfde club die de iPhone X rond 3 oktober denkt te kunnen uitleveren 8)7 8)7 8)7

(misleidend, much?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:40:
[...]

ja, dat is dezelfde club die de iPhone X rond 3 oktober denkt te kunnen uitleveren 8)7 8)7 8)7

(misleidend, much?)
Nou, hopen dat de MediaMarkt betrouwbaarder is dan deze clowns :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
CtrAltDelicious schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:33:
[...]

Wat mij betreft gaat het meer over het vooraanzicht.
Mijn huidige twijfelpunt (heb nog geen toestel besteld, dus ben nog onafhankelijk qua toestelkleur):
[afbeelding]
[afbeelding]
Sta open voor tips etc. _/-\o_
Ik pak standaard altijd het zwarte toestel. Puur omdat het scherm dan het meest rustig over komt op je ogen.

• Voodoo

Voodoo

Lurker

bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:49:
[...]

Ik pak standaard altijd het zwarte toestel. Puur omdat het scherm dan het meest rustig over komt op je ogen.
Hey, goed aandachtspunt. Dat is wel iets om eens te vergelijken in de winkel, thanks!

• bram1984
CtrAltDelicious schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:52:
[...]

Hey, goed aandachtspunt. Dat is wel iets om eens te vergelijken in de winkel, thanks!
Niet eens nodig. Is gewoon een feit. Daarom slaap je ook met je ogen dicht in een bij voorkeur donkere kamer. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:56:
[...]

Niet eens nodig. Is gewoon een feit. Daarom slaap je ook met je ogen dicht in een bij voorkeur donkere kamer. ;)
Dat klinkt als logica inderdaad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
Tip: € 10.- bij besteding van € 50.- bij Amac.nl met deze code: RCGFH65J

Dus mocht je nog een leren hoesje voor de 8/8 plus aan willen schaffen.... Scheelt € 14.- met de Apple shop.

Mocht dit eerder gepost zijn dan mag hier een kruis door....

[ Voor 4% gewijzigd door carpachio op 20-09-2017 17:01 ]

Verwijderd

Ik heb mijn bestelling (iPhone 8, 64 gb, space grey) maandag ochtend gedaan via de website van Vodafone. Ik heb vandaag een sms ontvangen dat ik mijn toestel ergens in week 44 kan verwachten 😔. Toch heb ik een gevoel dat dit eerder gaat gebeuren 😊.

Ondertussen maar de tijd nemen om een mooi hoesje te kiezen (liefst een lederen hoesje met eventueel een vakje voor mijn OV pas).

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:36
Nou, ben heel benieuwd waar Vodafone bij mij mee gaat komen. Vrijdagochtend een bestelling gedaan, bevestiging gekregen en zou een paar dagen later meer te horen krijgen. Gister gebeld, en ze hadden blijkbaar niks in het systeem staan. Dus hebben ze de bestelling maar opnieuw ingevoerd.

• _Bailey_
  • Niet online
dit ook in het iPhone X topic geplaatst, maar denk wel relevant voor dit topic:

hier zie je nog eens goed de verschillen tussen de screen ratio van de 8 / 8 Plus / X

in de breedte is de iPhone X vrijwel identiek aan de iPhone 8 (en dus 6 en 7), smaller dan het Plus model maar wel beduidend langer uit gerekt in hoogte.
Ik heb langere tijd een Samsung S8 gehad met een soortgelijke screen ratio, in het begin denk je een soort van TV afstandsbediening in je hand te hebben en later wen je er aan (hopelijk :P )

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GRYMJBEl.png

• Ernemmer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:36:
Ik heb mijn bestelling (iPhone 8, 64 gb, space grey) maandag ochtend gedaan via de website van Vodafone. Ik heb vandaag een sms ontvangen dat ik mijn toestel ergens in week 44 kan verwachten 😔. Toch heb ik een gevoel dat dit eerder gaat gebeuren 😊.

Ondertussen maar de tijd nemen om een mooi hoesje te kiezen (liefst een lederen hoesje met eventueel een vakje voor mijn OV pas).
Beetje offtopic, maar met Vodafone heb je geen ov chipkaart meer nodig.
https://www.vodafone.nl/s.../smartlife/wallet/reizen/

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ernemmer schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:27:
[...]

Beetje offtopic, maar met Vodafone heb je geen ov chipkaart meer nodig.
https://www.vodafone.nl/s.../smartlife/wallet/reizen/
Grapjas :p
Momenteel zijn alleen Android toestellen gecertificeerd. Bekijk de volledige lijst van gecertificeerde smartphones of installeer Vodafone Wallet en bekijk direct welke diensten voor jou beschikbaar zijn.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Ernemmer
  • Niet online
Dat is een goeie, niet gedacht dat het alleen voor android zou zijn. 8)7

Verwijderd

Ernemmer schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:35:
[...]

Je had mij even gelukkig gemaakt 😄

Verwijderd

Ernemmer schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:35:
[...]

Mensen met een iPhone kunnen toch wel een taxi of een privechauffeur veroorloven? ok, grapje :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:36

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ongeacht of je de X of 8 (Plus) neemt, blijkt wel weer dat de grip op de telefoon er zeer vooruit op is gegaan

En dat vind ik echt super, want ik ga (vrijwel) altijd naakt met mijn iPhones!!! Daar ik een bloedhekel heb aan 97% van alle beschikbare hoesjes/cases :F :F

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 20-09-2017 20:25 ]

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:54
[...]

Na 1 jaar gebruik gaan de leren hoesjes ook achteruit. De kleur van het leer veranderd snel maar opzich zag dat er wel gaaf uit. Nadeel is dat het leer gaat stinken na 1 jaar. Het hoesje is ook wel en paar keer nat geweest, dat zal wel niet mee geholpen hebben. Wel was ik verder tevreden en heb ik nu voor de iPhone 8 opnieuw een OEM leren hoesje gekocht.

Verwijderd

En dat vind ik echt super, want ik ga (vrijwel) altijd naakt met mijn iPhones!!! Daar ik een bloedhekel heb aan 97% van alle beschikbare hoesjes/cases :F :F
Daar ben ik het wel mee eens, maar toch een beetje bescherming zoals een pouch? Bijv. Sena Classic Ultraslim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:23:
[...]

ongeacht of je de X of 8 (Plus) neemt, blijkt wel weer dat de grip op de telefoon er zeer vooruit op is gegaan

Totally bad ass.. Ik gebruik ook nooit hoesjes, zo lang je er normaal mee om gaat blijft hij echt wel netjes. M'n iPhone 4 heb ik 3 jaar gebruikt zonder enige bescherming en die heeft minimale gebruikssporen, heb verschillende mensen met een iPhone 7 gezien die hem in slechtere staat hadden, met een hoesje.

Trouwens, ik vind dat hoesjes vaak krasjes veroorzaken aan de randen van de iPhone. Zelfs de silicone hoesjes, komt dit door vuil of gewoon cheap kwaliteit?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Had vroeger altijd een pouch, maar je moet 'm er telkens uithalen en dan heb je nog alle risico's van valschade. Nu heb ik gewoon een Ultraslim transparante backcase zodat in ieder geval het aluminium aan de achterzijde beschermd is, en ik geen bulky case om m'n telefoon heb.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Tdem
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:31:
Had vroeger altijd een pouch, maar je moet 'm er telkens uithalen en dan heb je nog alle risico's van valschade. Nu heb ik gewoon een Ultraslim transparante backcase zodat in ieder geval het aluminium aan de achterzijde beschermd is, en ik geen bulky case om m'n telefoon heb.
Welk merk, als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:14
Heb vandaag een 64gb spacegray 8plus besteld. Op My Vodafone staat dat deze klaar staat voor verzending... ik ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Hier zojuist een 8 plus 256gb space grey besteld. Kon het niet laten...ben toch erg benieuwd hoe de nieuwe zich verhoudt tot mijn huidige 7 Plus >:)

Verwijderd

Zijn er al mensen die hem bij Apple besteld hebben en dat hij verzonden is? Bij mij staat er nog steeds "Verzending wordt voorbereid".

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:39:
Zijn er al mensen die hem bij Apple besteld hebben en dat hij verzonden is? Bij mij staat er nog steeds "Verzending wordt voorbereid".
Als de release vrijdag is, wordt hij morgen pas verzonden, lijkt me.

Edit: hoe doen jullie dat eigenlijk met alle foto's op je "oude" toestel? Ik heb er na 2 jaar zo een 2500 (veelal van de kids) op mijn filmrol staan en die kopieer ik naar mijn laptop, daar pak ik de leukere uit en die gooi ik in een vast mapje die ik standaard laat syncen met mijn iPhone. Kost me wel weer iedere keer anderhalf/2 uur, dus handig is anders. Nog even de dubbele eruit halen uiteraard.

Foto's op mijn laptop kopieer ik voor de zekerheid nog een keer naar een externe HDD, mocht de boel een keer in de hens vliegen. Maar om nou te zeggen dat ik daar ooit nog naar terugkijk, niet echt.

Hebben jullie makkelijkere manieren?

[ Voor 49% gewijzigd door bram1984 op 20-09-2017 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:55
bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:48:
[...]

Edit: hoe doen jullie dat eigenlijk met alle foto's op je "oude" toestel? Ik heb er na 2 jaar zo een 2500 (veelal van de kids) op mijn filmrol staan en die kopieer ik naar mijn laptop, daar pak ik de leukere uit en die gooi ik in een vast mapje die ik standaard laat syncen met mijn iPhone. Kost me wel weer iedere keer anderhalf/2 uur, dus handig is anders. Nog even de dubbele eruit halen uiteraard.

Foto's op mijn laptop kopieer ik voor de zekerheid nog een keer naar een externe HDD, mocht de boel een keer in de hens vliegen. Maar om nou te zeggen dat ik daar ooit nog naar terugkijk, niet echt.

Ik gebruik Google Photos om het te synchroniseren.

• bram1984
Foxpat schreef op woensdag 20 september 2017 @ 23:21:
[...]

Ik gebruik Google Photos om het te synchroniseren.
En dan haal je ze van je telefoon af?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen krijg ik m, via T-Mobile. Kan niet wachten, na de 6 is dit een mooie update naar de 8.

Ondertussen nog 2 reviews van de camera verschenen, door professionele fotografen:

http://austinmann.com/trek/iphone-8-camera-review-india

https://www.cnet.com/feat...ect-photos-san-francisco/

• jorgen83
bram1984 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:48:
[...]

Ik laat al mijn foto's gewoon staan, inmiddels zo'n 30GB. Vandaar de 256Gb gekozen. Ik synchroniseer wel alles naar mijn NAS.

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 22:39:
Ja dat staat er bij mij nog steeds. Alhoewel de datum van levering nog steeds op 22/9 staat door standaard levering. Ik heb wel vrijdag de 15e direct om 9.10u besteld. Dus ik zal logischerwijs toch wel 1 van de eersten moeten zijn. 8 plus 64gb en 8 64gb space grey, gewoon zwart in mijn ogen 😉😋

Dus schiet eens op Apple. Anders wordt het snel maandag of dinsdag. En dat betekent dan ik nog niet kan aanklooien zondagavond. (Dan kom ik pas terug van vakantie)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Hij wordt vandaag gewoon verzonden mensen. Don't panic.
Mijn iPhone 7 ging vorig jaar in de nacht van donderdag op vrijdag vrolijk van UPS Eindhoven > UPS Brussel > UPS Eindhoven om vervolgens op vrijdagochtend bezorgd te worden op mijn privéadres 10km onder Eindhoven.

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 21-09-2017 08:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Rivanov schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:06:
Hij wordt vandaag gewoon verzonden mensen. Don't panic.
Mijn iPhone 7 ging vorig jaar in de nacht van donderdag op vrijdag vrolijk van UPS Eindhoven > UPS Brussel > UPS Eindhoven om vervolgens op vrijdagochtend bezorgd te worden op mijn privéadres 10km onder Eindhoven.
Offtopic wellicht, maar heb je het ook besteld? Ik dacht, je gaat misschien voor de X.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Rivanov
Nitai schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:10:
[...]

Offtopic wellicht, maar heb je het ook besteld? Ik dacht, je gaat misschien voor de X.
Ik heb geen 8 besteld. Ga voor de iPhone X. Wilde alleen jullie geruststellen over het feit dat jullie nu nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen. Die krijg je vanavond / vannacht.

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 21 september 2017 @ 08:12:
[...]

Ik heb geen 8 besteld. Ga voor de iPhone X. Wilde alleen jullie geruststellen over het feit dat jullie nu nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen. Die krijg je vanavond / vannacht.
Thanks. Een aantal jaar geleden toen ik een iPod Touch bij Apple met de release had besteld kreeg ik vrij snel een verzendbevestiging waarmee ik hem vanuit China kon tracken. Maar wanneer ze uit Nederland verzonden worden maak ik me verder geen zorgen :)

• _Bailey_
  • Niet online
ben overigens zeer benieuwd naar de rijen morgenvroeg, voor de 3 Nederlandse Apple Stores.

Zullen er maar 100 staan? Zijn het er 1000? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het zal tegenvallen, volgens berichten lopen de voorbestellingen voor de 8 niet zo goed als de 6 en de 7.
Pagina: 1 ... 6 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.