Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03
Wanneer ik mijn iPhone oplaad aan 2A gaat dat toch ook best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
HereIsTom schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:29:
[...]

Ik ben bang dat die dure investeringen niet gaan helpen bij het snelladen!
Zoals uit diverse tests blijkt, laad de iPhone niet sneller boven de 12W en dus ook niet met USB-C.
Wie had het over snelladen? (Is toch overrated en nauwelijks sneller)
Het ging me meer om 4x2,4 Ampère poorten (snel genoeg) en de USB-C is voor mijn MacBook 8)

En daarbij wat kwaliteits kabels met levenslange garantie, dus blij mee
:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12
Interessante blind-eye test tussen de Pixel 2 XL vs Iphone 8 plus vs Galaxy S8 plus: YouTube: Pixel 2 XL vs Iphone 8 plus vs Galaxy S8 Plus | Blind Eye Test

Behoorlijke verschillen, met name in low-light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
catchingfire schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:50:
Interessante blind-eye test tussen de Pixel 2 XL vs Iphone 8 plus vs Galaxy S8 plus: YouTube: Pixel 2 XL vs Iphone 8 plus vs Galaxy S8 Plus | Blind Eye Test

Er zit geen duidelijke winnaar in naar mijn mening.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12
Donstil schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:06:
Er zit geen duidelijke winnaar in naar mijn mening.
Vind met name bij de twee laatste foto's de verschillen toch wel opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:13
https://www.appletips.nl/ifun/snelheidstest-iphone-8/

Ik vraag me toch af of dat idd aan de apps ligt zoals hier gezegd wordt.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Werkt draadloos opladen altijd zo traag op alle soorten toestellen met qi? Of is dat weer beperkt door Apple zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
Heb zojuist deze QI lader bestelt. Of het wat is weet ik niet :X. Wilde graag een lader hebben die als stand fungeert.

https://www.wish.com/m/c/59c221c9684c3505221e504b

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HereIsTom schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:29:
Ik ben bang dat die dure investeringen niet gaan helpen bij het snelladen!
Zoals uit diverse tests blijkt, laad de iPhone niet sneller boven de 12W en dus ook niet met USB-C.
Niet zo snel! Er bestaat zoiets als de USB Power Delivery standaard waar de nieuwe iPhones gebruik van maken. De apparaten maken dan onderling zelf uit welk power profiel gekozen wordt en zal dan op basis daarvan de hoeveelheid stroom leveren. Zoals je op de link kunt lezen gaat dit in blokjes. Zo heb je 10W, 18W en ineens 36W. Driemaal raden welke van de 3 je 29W lader wel ondersteunt en welke niet. Ik ben benieuwd naar de tests met de laders van de MBPs (resp. 61W en 87W); dat zou ook wat meer licht kunnen schijnen op welke profielen de iPhone zelf ondersteund.
catchingfire schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:50:

Mwoah, het is een nogal mager filmpje. Het verschil in kleurtemperatuur van de foto's verklaren door te roepen dat het komt doordat iedere telefoon een andere kalibratie op gebied van kleurtemperatuur heeft is gewoon onzin tenzij wat we daar te zien krijgen opnames van het scherm van de betreffende telefoon zijn. Dat eerste is 'm nog vergeven, dat laatste is er gewoon faliekant naast zitten (want er spelen dan ineens tig andere factoren een rol zoals schermkwaliteit wat de hele test ongeschikt maakt).

Het punt wat ie probeert aan te stippen is de kleurtemperatuur die de software kiest voor de foto obv de lichtmeting. Het probleem hiermee is dat ook dit niet erg veel zegt over de camera zelf omdat er immers aardig wat alternatieve apps zijn (meest bekende is Camera+) die ieder weer hun eigen berekeningen en andere opties hebben. Kleurtemperatuur kan ook heel persoonlijk zijn, de een houdt van warm, de ander van koel.

Wat je overigens goed in het filmpje kunt zien, zijn de beperkingen van fotograferen met een smartphone. Het gaat nog steeds mis met dingen zoals kleurtemperatuur (te geel/blauw), belichting (onder/over), invallend licht (rare en ook lelijke flares) en situaties met minder ideaal licht (het bekende wax/olieverf effect). Als je daar echt zoveel aan hecht als sommige hier doen, dan wordt het zeer waarschijnlijk tijd om naar een apparaat te kijken wat er ook echt geschikt voor is. Voor kleine formaten zoals je die tegenkomt op social media zijn smartphones echter al veel langer meer dan geschikt, idem voor wie niet zo serieus met fotografie bezig is. Deze nieuwe telefoons veranderen hier niets aan. Ik betwijfel dan ook of dit soort vergelijkingen echt zin heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door ppl op 07-10-2017 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:07
pina schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:47:
Werkt draadloos opladen altijd zo traag op alle soorten toestellen met qi? Of is dat weer beperkt door Apple zelf?
Yup nu nog retetraag totdat Apple update uitbrengt waarbij met (minimaal) 7.5W laden mogelijk wordt. Nu is het nog max 5W. Zelf kijk ik uit naar de 15W lader van Apple ergens begin volgend jaar. Minder is eigenlijk simpelweg té langzaam.

Draadloos laden momenteel komt neer op nog geen 50% van de snelheid van bedraad laden in mijn tests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
ppl schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:03:
[...]

Niet zo snel! Er bestaat zoiets als de USB Power Delivery standaard waar de nieuwe iPhones gebruik van maken. De apparaten maken dan onderling zelf uit welk power profiel gekozen wordt en zal dan op basis daarvan de hoeveelheid stroom leveren. Zoals je op de link kunt lezen gaat dit in blokjes. Zo heb je 10W, 18W en ineens 36W. Driemaal raden welke van de 3 je 29W lader wel ondersteunt en welke niet. Ik ben benieuwd naar de tests met de laders van de MBPs (resp. 61W en 87W); dat zou ook wat meer licht kunnen schijnen op welke profielen de iPhone zelf ondersteund
En dat functioneert ook niet altijd blijkbaar, die nieuwe Anker lader die ik heb gekocht heeft USB-C MET power delivery maar snelladen werkt mooi niet op een iPhone of iPad Pro, dat wist ik van te voren maar toch is het vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:30
Treevium schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:33:
[...]

En dat functioneert ook niet altijd blijkbaar, die nieuwe Anker lader die ik heb gekocht heeft USB-C MET power delivery maar snelladen werkt mooi niet op een iPhone of iPad Pro, dat wist ik van te voren maar toch is het vreemd
De Anker 60W 5-Port charger is de enige die niet werkt volgens mij. De 30W charger met een enkele USB-C poort van Anker werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
dafmay schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:08:
[...]

Yup nu nog retetraag totdat Apple update uitbrengt waarbij met (minimaal) 7.5W laden mogelijk wordt. Nu is het nog max 5W. Zelf kijk ik uit naar de 15W lader van Apple ergens begin volgend jaar. Minder is eigenlijk simpelweg té langzaam.

Draadloos laden momenteel komt neer op nog geen 50% van de snelheid van bedraad laden in mijn tests.
maar is draadloos opladen op dit moment overal zo traag? Ook bij die samsung toestellen? En wat nut heeft een 15W lader als de stroomtoevoer nog altijd maar met 1mA gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nope... op Samsung toestellen heb je echt fast wireless laden. Nu nog niet op de iPhone... maar binnenkort na een fw update wel. Althans als we Apple mogen geloven (ik doe dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Rene schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:57:
Heb zojuist deze QI lader bestelt. Of het wat is weet ik niet :X. Wilde graag een lader hebben die als stand fungeert.

https://www.wish.com/m/c/59c221c9684c3505221e504b
Ik hoor graag je bevindingen zodra je hem hebt. Ik ben ook op zoek naar een stand model lader.

[ Voor 0% gewijzigd door wienjo op 08-10-2017 11:40 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:12

robertwebbe

Robert Webbe

dafmay schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:33:
Testje gedaan op mijn iPhone 8 Plus mbt laadtijden met de 12W Apple ipad lader en de 29W Apple usb-c lader. Start laden op 5% battery level, wifi aan, scherm uit. Zit dus zoals is te zien niet heel veel verschil tussen.

[afbeelding]
Ik heb zelf ook testjes gedaan, zowel met 12 Watt (iPad) lader als de 87 Watt (USB-C) lader. Ik heb er een USB meter tussen gedaan en het bleek dat er nauwelijks verschil in stroomsterkte was. Omdat de 12 Watt aan het max van zijn kunnen zit, geeft die soms wat minder en de 87 Watt heeft voldoende capaciteit om langdurig 12 Watt te kunnen bieden. Wat ik ook probeerde, hij bleef altijd met maximaal 5 Volt en 12 Watt laden.

Ik vermoed dat dit snellaadverhaal ontstaan is doordat een Apple tester gewoon een keer zijn gewone lader niet in de buurt had en een MacBook lader heeft gepakt. En ook hij had waarschijnlijk het gevoel dat het veel sneller ging. En zo is dit verhaal een eigen verhaal gaan leiden. Totaal niets des Apples overigens.

Andere theorie is dat er in een eerdere beta wel een ander laadprofiel zat waardoor deze naar een hogere spanning schakelde. Maar dat zie ik nu niet meer gebeuren. Mogelijk komt dat weer terug als Apple met de draadloze snellaadfunctie komt. En hoeveel vermogen dat is, is ook allemaal speculatie. Ik schat zelf 7,5 Watt in en niet 10 Watt of 15 Watt.

[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 08-10-2017 12:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TooTall
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-07 20:20
Die portret modus is wel een erg leuk speeltje...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2ZOGfRp6nbydhJkkaf4WnnIb/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BoBrYL9w2PZccxboglGNchnD/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/StBAkBzwuccW2X9QKKZxI5Rk/full.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door TooTall op 08-10-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe is de kunstlicht performance van de 8?
Ik vind dit bij de 7 erg problematisch omdat hij heel snel erg grainy foto’s gaat produceren.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 19:17
Hoi allemaal :)

Heeft iemand een idee hoe de GPS van de iPhone 8 presteert mijn 7 is helaas gestolen en ik zit nu te twijfelen tussen goedkoop een 7 kopen of een 8 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
LemonC200 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:34:

Heeft iemand een idee hoe de GPS van de iPhone 8 presteert mijn 7 is helaas gestolen en ik zit nu te twijfelen tussen goedkoop een 7 kopen of een 8 halen.
Die doet het gewoon goed (in ieder geval niet slechter dan mijn 6 ;)).
Afhankelijk van je budget en eisen kun je zelf bepalen welke versie je wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
ppl schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:03:
[...]

Niet zo snel! Er bestaat zoiets als de USB Power Delivery standaard waar de nieuwe iPhones gebruik van maken. De apparaten maken dan onderling zelf uit welk power profiel gekozen wordt en zal dan op basis daarvan de hoeveelheid stroom leveren. Zoals je op de link kunt lezen gaat dit in blokjes. Zo heb je 10W, 18W en ineens 36W. Driemaal raden welke van de 3 je 29W lader wel ondersteunt en welke niet. Ik ben benieuwd naar de tests met de laders van de MBPs (resp. 61W en 87W); dat zou ook wat meer licht kunnen schijnen op welke profielen de iPhone zelf ondersteund.
Op Macrumors staan reacties van mensen die het getest hebben met de laders van MBP’s en de snelheids winst bij een lege iPhone 8 was nog geen 10 minuten!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

LemonC200 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:34:

Goed, zoals je mag verachten :) en is in tegenstelling tot de iPhone 7 ook compatibel met de Europese variant Galileo die nauwkeurig zal zijn dan het Amerikaanse GPS en Russische GLONASS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 14-09 19:17
keanu_ schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:48:
[...]

Die doet het gewoon goed (in ieder geval niet slechter dan mijn 6 ;)).
Afhankelijk van je budget en eisen kun je zelf bepalen welke versie je wilt kopen.
Dank voor je bericht maar ik ben een beetje onduidelijk geweest. Ik vroeg me of hij veel beter is dan in de vorige iPhones omdat nu ook gallileo wordt ondersteund. De 7 heeft alles wat ik wil maar mocht de gps nou veel beter zijn dan ga ik toch voor de 8. Ik gebruik veel navigatie zowel te voet als in de auto.

En helaas is er niks op internet over te vinden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

HereIsTom schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:23:
[...]

Op Macrumors staan reacties van mensen die het getest hebben met de laders van MBP’s en de snelheids winst bij een lege iPhone 8 was nog geen 10 minuten!
Dat zou natuurlijk kunnen komen omdat de benodigde profielen nog niet zijn toegevoegd in de firmware door Apple. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
PaYnE81 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:31:
[...]

Dat zou natuurlijk kunnen komen omdat de benodigde profielen nog niet zijn toegevoegd in de firmware door Apple. :)
Wat is dit nou weer voor smoes :’)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 20:44
Ik heb sinds vorige week dat de gemaakte foto's op de iphone 8 plus niet meer uitgewisseld worden via mijn fotostream op de ipad. Dit geldt overigens ook voor foto's welke gemaakt zijn met de ipad.

iCloud fotobibliotheek en upload naar mijn Fotostream staan op beide apparaten aan. Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
TooTall schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:50:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Inderdaad! Op de foto's heb je wel goeie belichting en het valt mij wel op dat dit nodig is voor de portret modes. Zeker met de nieuwe functies in de portret modes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
TooTall schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 13:50:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het zijn echt prachtige plaatjes! Serieus onder de indruk van de 8 plus portret modus. Maarrrrrr het moet gezegd worden. 80% van de mensen vindt dit super en plaatst het zo op internet. De andere 20% is kritischer en zal zien dat het softwarematig is en vaak incorrect. De randen zijn niet strak, de DOF en Bokeh is vaak too much of gewoon ongeloofwaardig. Mooie functie hoor. Serieus een goede toevoeging aan de foto’s die op FB en instagram zullen verschijnen. Ik als fotograaf, kan het alleen niet laten om toch een reactie of kritische noot te geven.

Btw, dit heb ik vanmiddag nog gemaakt met de 8 plus. Ook incorrect maar wel indrukwekkend.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2cpowo0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
  • Laatst online: 25-07 20:20
Welja het zal nooit een vervanging zijn voor een goede digitale slr met een goede fotograaf (die dus niet enkel de 'auto' stand kent 😂)

Feit blijft dat voor een foto, getrokken door een leek, met een mobieltje, ze best wel ok zijn.

Over de belichting ben ik het eens met tom.cx, goed licht (lees: zon) is heel belangrijk. Maar niet enkel bij de portret modus van de iPhone, dat is zo bij alle foto's. Licht is nu eenmaal je medium!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
Uiteraard zal een telefoon op korte termijn geen DSLR vervanger zijn. Maar zoals Tom al opmerkte geeft 90% van de mensen daar vrij weinig om.

Ik had een foto aan de muur hangen welke ik met een 10 jaar oude digitale camera had gemaakt. Het was een landschapsfoto met sneeuw. Witbalans fout, stitching van de beelden fout, veel detail verloren etc. Toch vond iedereen de foto prachtig. Voor de meeste mensen is de kwaliteit van een telefoon tegenwoordig dikke prima, voor zowel FB, Instagram, een Kruidvat fotoalbum en een foto aan de muur ;)

Ga je trouwen, babyfotos maken of op safari is het natuurlijk een ander verhaal. Al zullen de meeste daar ook prima met een smartphone uit de voeten kunnen.

Hier nog een foto van een 7 plus met portrait mode welke bewerkt is. Dat is toch serieus goed genoeg voor 99,95 procent van de mensen. ( bron: Macworld)

Afbeeldingslocatie: https://images.techhive.com/images/article/2016/10/img_0264_edited-100686951-orig.jpg

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:22
Rene schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 23:48:
Hier nog een foto van een 7 plus met portrait mode welke bewerkt is. Dat is toch serieus goed genoeg voor 99,95 procent van de mensen. ( bron: Macworld)
[afbeelding]
Goed genoeg voor de meeste mensen? Vast wel.
Echter zie ik bar weinig detail. Lijkt op een schilderij. Moet zeggen dat ik er totaal niet van onder de indruk breng. De foto's van bloemen eerder wel weer maar de foto's van de honden ook weer niet.

De resultaten van de iPhone 8 camera lijken behoorlijk uiteen te lopen. Ik verwacht eigenlijk wel meer van een dergelijk toestel om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:19:
[...]
De Anker 60W 5-Port charger is de enige die niet werkt volgens mij. De 30W charger met een enkele USB-C poort van Anker werkt wel.
Altijd mooi spul van Anker. Welke moet ik dan hebben, heb jij een link?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Donstil schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 00:07:
[...]

Altijd mooi spul van Anker. Welke moet ik dan hebben, heb jij een link?
Dit is de enige van Anker die momenteel werkt voor Fast Charging: https://www.anker.com/pro...ed-1-USB-C-Port-/A2014112

Helaas nog niet buiten de VS verkrijgbaar. Deze van Aukey daarentegen wel: https://www.amazon.de/Ladegerät-Delivery-Samsung-Macbook-Nintendo-Schwarz/dp/B073Z9K42H/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Berlinetta schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:58:
[...]

Wat is dit nou weer voor smoes :’)
Smoes?
Als er USB-C PD geïmplementeerd zou zijn maar het toestel laadt nog niet eens met de helft van de capaciteit van de aanbevolen lader (29W nagenoeg gelijk aan de 12W iPad lader in snelheid) dan zou het toch aannemelijk kunnen zijn dat de firmware implementatie nog niet compleet is voor de overige profielen?
Het is al meermalen aangehaald, ook dat de wireless charge snelheid nog omhoog zou gaan.

Maar als jij dat als smoes ervaart, prima hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
De Iphone 8 256 GB zilver die ik heb besteld is gestolen :(

Voordat het bij het afhaalpunt afgeleverd zou worden heeft TNT het teruggenomen omdat het pakketje beschadigd zou zijn (of het afhaalpunt heeft het pakketje geweigerd ik weet het niet).

Toen het pakket terug was bij het bedrijf waar ik het had besteld hebben ze een leeg pakketje teruggekregen :X

Bestel je voor het eerst in je leven een Iphone wordt ie gejat onderweg. :/

Weet je wat ironisch is, juist omdat ik geen gelul met bezorgen bij de buren e.d. wou hebben heb ik het pakketje bij een afhaalpunt laten bezorgen... Wordt het ding gejat voordat ie daar aankomt 8)7 :-( :( :/

[ Voor 19% gewijzigd door Roflmao op 09-10-2017 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Roflmao schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:45:

Voordat het bij het afhaalpunt afgeleverd zou worden heeft TNT het teruggenomen omdat het pakketje beschadigd zou zijn (of het afhaalpunt heeft het pakketje geweigerd ik weet het niet).

Toen het pakket terug was bij het bedrijf waar ik het had besteld hebben ze een leeg pakketje teruggekregen :X

Weet je wat ironisch is, juist omdat ik geen gelul met bezorgen bij de buren e.d. wou hebben heb ik het pakketje bij een afhaalpunt laten bezorgen... Wordt het ding gejat voordat ie daar aankomt 8)7 :-( :( :/
Zo dat is kut! :(

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Au, dat is zuur :{ Klein, minimaal pluspuntje: hij is niet zo bij je geleverd, dus je hebt geen gezeik dat je moet bewijzen dat je een leeg pakketje hebt ontvangen.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)

Wowhee kut zeg :(

Maar idd het scheelt dat je m niet hebt kunnen afhalen en t moet bewijzen..

Kunnen ze trouwens bij zoiets erachter komen wie t heeft gedaan? Lijkt me toch dat dit terug te tracken is naar de postbezorger in kwestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
poor Leno schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:17:
[...]

Wowhee kut zeg :(

Maar idd het scheelt dat je m niet hebt kunnen afhalen en t moet bewijzen..

Kunnen ze trouwens bij zoiets erachter komen wie t heeft gedaan? Lijkt me toch dat dit terug te tracken is naar de postbezorger in kwestie?
Ik heb zelf jaren terug als koerier gewerkt, niet bij TNT overigens.

Maar het lijkt mij zeer zeker van wel. Ze kunnen bijvoorbeeld controleren hoeveel het gewicht was toen het afgeleverd werd bij TNT... Als dat bijv. 1kg was, en bij terugkomst 0,3kg ofzo dan weet je al genoeg.

Dit kan alleen overal in het bezorgtraject gebeurd zijn. Bij het afhalen bij het bedrijf die het pakketje heeft verzonden, in het postsorteercentrum, of tijdens de rit naar het afhaalpunt. Wie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

@Treevium nog gelukt met open maken om ledje af te plakken??? (Ik krijg hem niet open)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel dit jaar een beetje tussen goud en zilver. Koop meestal goud en zilver zie ik weinig in de winkel helaas.

Wil hem over weekje of 3 halen (256gb 8Plus) twijfel alleen nog heel erg over de kleur helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoos
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:14
Wat denken jullie van deze lader?

https://www.appeloplader....aadloos-oplaadstation-wit

2+1gratis dus €20,- 3 Qi laders mooie deal of is dit rommel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Tylen schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:27:
@Treevium nog gelukt met open maken om ledje af te plakken??? (Ik krijg hem niet open)
Lol, nee! Ik ben er nog wel mee bezig geweest maar volgens mij is die lader niet meer in elkaar te krijgen als die los is geweest... :D

Heb wel die rällen van de Ikea gezien gisteren, mooi ding, als je dat in een nachtkastje oid wegwerkt dan is het helemaal prima! Het oude (dikke) model lag er ook nog en daar vroegen ze nog 30 euro voor

[ Voor 23% gewijzigd door Cardwizard op 09-10-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:06:
Ik twijfel dit jaar een beetje tussen goud en zilver. Koop meestal goud en zilver zie ik weinig in de winkel helaas.

Wil hem over weekje of 3 halen (256gb 8Plus) twijfel alleen nog heel erg over de kleur helaas.
Loop naar een Appelwinkel.

Ik heb alle kleuren zeer grondig bestudeerd, en naar mijn mening:

Zwart ziet er el cheapo uit, lijkt wel een Sony ofzo IMHO.

Goud is gewoon roze, ik kan dat als man niet mooi vinden sorry. Als het wat meer rosé-goud achtig was, dan zou ik het nog overwegen. Maar ik vind het te roze. Het lijkt echt op een chick-toestel. Misschien dat je er chicks mee kan scoren :+, edit wat ik dus bizar vind is dat de Iphone 7 wel goud en rosé-goud heeft maar de Iphone 8 niet #$%@ :(

Zilver/wit blijft erover. Ziet er het beste uit imho, nadeel is wel van voren lijkt het net zo goed op een 6/6s/7 wit....

Ik heb zelf dus een 256 gb zilver / wit besteld maar die is zoals hierboven geschreven voordat ie bij mij was aangekomen gestolen. Maar goed kan gebeuren er zijn ergere dingen in het leven. Nu wachten op de volgende levering.

[ Voor 7% gewijzigd door Roflmao op 09-10-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Treevium schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

Lol, nee! Ik ben er nog wel mee bezig geweest maar volgens mij is die lader niet meer in elkaar te krijgen als die los is geweest... :D

Heb wel die rällen van de Ikea gezien gisteren, mooi ding, als je dat in een nachtkastje oid wegwerkt dan is het helemaal prima! Het oude (dikke) model lag er ook nog en daar vroegen ze nog 30 euro voor
Ja die ikea ga ik ook halen. Ga hem vanavond anders maar gewoon geforceerd openen. Gebruik hem nu toch niet dus heb niks te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Tylen schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 17:42:
[...]

Ja die ikea ga ik ook halen. Ga hem vanavond anders maar gewoon geforceerd openen. Gebruik hem nu toch niet dus heb niks te verliezen.
Als je er nog achter komt hoe het kan zonder slopen dan hou ik me aanbevolen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Treevium schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:35:
[...]

Als je er nog achter komt hoe het kan zonder slopen dan hou ik me aanbevolen :*)
Gevonden. Onder het witte rubbertje (witte ring) aan de bovenkant zitten schroefjes. :)

Edit: Netjes opengemaakt. de 4 "ieniemienie" ledjes afgeplakt met zwarte tape. Dicht gescroefd en getest. De slaapkamer blijft PIKKE donker haha. _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Tylen op 09-10-2017 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erikitweakt
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04:03
IPhone 8 kijker meldt zich hier. Ik vroeg mij of er veel mensen zijn die twijfelen tussen het aanschaffen van de iPhone 7 of de 8, omdat er niet zo heel veel verschillen zijn. Zelf hecht ik vrij weinig aan de upgrades die zijn gedaan, maar een nieuw model kan altijd een jaar meer op software updates rekenen. Wat is wijsheid in dit geval?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Tylen schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:01:
[...]

Gevonden. Onder het witte rubbertje (witte ring) aan de bovenkant zitten schroefjes. :)

Edit: Netjes opengemaakt. de 4 "ieniemienie" ledjes afgeplakt met zwarte tape. Dicht gescroefd en getest. De slaapkamer blijft PIKKE donker haha. _/-\o_
Ah top! Ik was al begonnen met die rand los te halen maar ik had het idee dat die nooit meer terug zou kunnen

*edit: Missie geslaagd!! Geopend en met een soldeerbout de ledjes vakkundig gesloopt, thx *O* hello darkness my old friend

[ Voor 12% gewijzigd door Cardwizard op 09-10-2017 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
erikitweakt schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:10:
IPhone 8 kijker meldt zich hier. Ik vroeg mij of er veel mensen zijn die twijfelen tussen het aanschaffen van de iPhone 7 of de 8, omdat er niet zo heel veel verschillen zijn. Zelf hecht ik vrij weinig aan de upgrades die zijn gedaan, maar een nieuw model kan altijd een jaar meer op software updates rekenen. Wat is wijsheid in dit geval?
Ik weet niet hoe lang jij van plan bent met een telefoon te doen. Maar updates krijg je heel lang. De iPhone 5s is nog mee gegaan naar iOS 11, en die kwam uit in 2013.

Ik weet niet of GB’s een ding voor je is. Maar qua prijs schelen ze nieuw niet zoveel. Al krijg je bij de 8 dan 64GB en bij de 7 128GB.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
Roflmao schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:55:
[...]

Goud is gewoon roze, ik kan dat als man niet mooi vinden sorry. Als het wat meer rosé-goud achtig was, dan zou ik het nog overwegen. Maar ik vind het te roze. Het lijkt echt op een chick-toestel.
Eens. Ik vind de gouden iPhone 8 heel mooi. Maar dan voor mijzelf als dame zijnde. Een man met een gouden telefoon vind ik toch ietwat bijzonder moet ik zeggen. Roze goud idem trouwens.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Man hier met een gouden iPhone 8 plus! Vind hem wel erg mooi. Past goed bij m'n gouden naamketting!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
En je scooter? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Hier nog een man met een goude 8+. Maar dat is tijdelijk tot de X binnen komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Tylen schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:46:
Hier nog een man met een goude 8+. Maar dat is tijdelijk tot de X binnen komt ;)
Welke kleur X ga je nemen? Ik heb ook een 8 Plus Goud nu, maar Goud is straks geen optie bij de X :/ Ik denk dat ik voor Zwart ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppleFangirl schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:29:
[...]

Eens. Ik vind de gouden iPhone 8 heel mooi. Maar dan voor mijzelf als dame zijnde. Een man met een gouden telefoon vind ik toch ietwat bijzonder moet ik zeggen. Roze goud idem trouwens.
Als een vrouw een zwarte telefoon heeft is het prima, en als een man een gouden telefoon heeft is het ietwat bijzonder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

MelvinW schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:57:
[...]

Welke kleur X ga je nemen? Ik heb ook een 8 Plus Goud nu, maar Goud is straks geen optie bij de X :/ Ik denk dat ik voor Zwart ga.
Silver. Een collega heeft die kleur op de 8+ en vind dat erg netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:20
Het heeft even geduurd, maar heb nu eindelijk de knoop door gehakt en heb voor de 'grijze' iPhone 8 64GB gekozen. Ik kom van een 950XL, dus ben benieuwd hoe een 'kleine' telefoon ervaart.
Nu nog op jacht naar een hoesje.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:01
Net binnen gehad werkt goed!

Wou er nog een bestellen alweer uitverkocht :p

17 oktober weer op voorraad :)

[ Voor 15% gewijzigd door Nick25 op 10-10-2017 14:49 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Nick25 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:02:
[...]

Net binnen gehad werkt goed!

Wou er nog een bestellen alweer uitverkocht :p

17 oktober weer op voorraad :)
Zit hier een USB kabeltje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Jay-v schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:47:
[...]

Zit hier een USB kabeltje bij?
Ja zit erbij vind het fijn en ziet er kwalitatief goed uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 08:22
erikitweakt schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:10:
Ik heb recent m'n iPhone 7 omgeruild en een iPhone 7 Plus gekocht. Vond het de meerprijs niet waard en ben enorm tevreden. Ook getwijfeld hoor maar tevreden van m'n keuze. Softwareupdates hoef je je niet druk om te maken bij Apple.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppleFangirl schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:29:
[...]

Snap niet zo wat er bijzonder is aan een man met goude telefoon als ik eerlijk ben.

Zilver is mooi maar niet zo mijn kleur helaas en zwart al helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:12
De goud kleur vind ik het meest als premium er uit zien. Zilver is erg basic en zwart beetje saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twanvanl
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2022
Vandaag mijn iPhone 8 Plus Space Grey binnengekregen, ziet er goed uit. Iemand die weet waar je een goed hoesje en screenprotectors kunt kopen? Kan geen accessoire topic vinden nml, Apple’s eigen hoesjes verkleuren snel hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
twanvanl schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:27:
Vandaag mijn iPhone 8 Plus Space Grey binnengekregen, ziet er goed uit. Iemand die weet waar je een goed hoesje en screenprotectors kunt kopen? Kan geen accessoire topic vinden nml, Apple’s eigen hoesjes verkleuren snel hoorde ik.
Nee hoor verkleuren niet snel apple zijn de beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:40:
[...]

Snap niet zo wat er bijzonder is aan een man met goude telefoon als ik eerlijk ben.

Zilver is mooi maar niet zo mijn kleur helaas en zwart al helemaal niet
Omdat goud bij de iPhone 8 meer crème roze is ipv echt goud kleur.
elaho schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:44:
De goud kleur vind ik het meest als premium er uit zien. Zilver is erg basic en zwart beetje saai.
Zwart vind ik weer mooi en meer classic. Zilver is eigenlijk gewoon wit en dat vind ik aan de voorkant niet echt mooi want dan zie je echt de enorme bezels.

Zo zie je maar, smaken verschillen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Garret1410 op 10-10-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:35
Tylen schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:46:
Ik nie snap :P

Gewoon even de 8 Plus als tussen model genomen tot de X uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:25
mprkooij schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 23:50:
[...]

Ik wacht op de X Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
elaho schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:44:
Ik heb de zilvere 8 Plus en vind hem echt heel premium aanvoelen. Zeker door het glas aan de achterkant. Maar er zit wel een hoesje omheen die niet transparant is. Deze voor €5 uit China laten komen en ben er zeer tevreden over. Het is een dikker hoesje dan normaal maar geeft wel erg goede bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

tom.cx schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 06:53:
[...]

Ik heb de zilvere 8 Plus en vind hem echt heel premium aanvoelen. Zeker door het glas aan de achterkant. Maar er zit wel een hoesje omheen die niet transparant is. Deze voor €5 uit China laten komen en ben er zeer tevreden over. Het is een dikker hoesje dan normaal maar geeft wel erg goede bescherming.
Linkje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Roflmao schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 15:55:
[...]

Goud is gewoon roze, ik kan dat als man niet mooi vinden sorry. Als het wat meer rosé-goud achtig was, dan zou ik het nog overwegen. Maar ik vind het te roze. Het lijkt echt op een chick-toestel. Misschien dat je er chicks mee kan scoren :+, edit wat ik dus bizar vind is dat de Iphone 7 wel goud en rosé-goud heeft maar de Iphone 8 niet #$%@ :(

Zilver/wit blijft erover. Ziet er het beste uit imho, nadeel is wel van voren lijkt het net zo goed op een 6/6s/7 wit....

Ik heb zelf dus een 256 gb zilver / wit besteld maar die is zoals hierboven geschreven voordat ie bij mij was aangekomen gestolen. Maar goed kan gebeuren er zijn ergere dingen in het leven. Nu wachten op de volgende levering.
Ik heb compleet het tegenovergestelde. Zilver/wit/goud is niet lelijk... als je een vrouw bent en uiterlijk boven gebruik plaatst. Zwart heeft namelijk een significant en functioneel voordeel: het kijkt een stuk rustiger als je bijvoorbeeld een filmpje op hebt staan of door je foto's heen bladert. Ik heb ooit een witte/zilveren 5 gehad, maar die kleur neem ik niet eens meer in overweging. Zwart zal altijd de enige optie blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Helaas, ik heb gezocht maar kan hem niet meer vinden. Er staat ook helemaal geen merkje of andere referentie in het hoesje. Maar ben er wel erg blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 08:33:
[...]

Ik heb compleet het tegenovergestelde. Zilver/wit/goud is niet lelijk... als je een vrouw bent en uiterlijk boven gebruik plaatst. Zwart heeft namelijk een significant en functioneel voordeel: het kijkt een stuk rustiger als je bijvoorbeeld een filmpje op hebt staan of door je foto's heen bladert. Ik heb ooit een witte/zilveren 5 gehad, maar die kleur neem ik niet eens meer in overweging. Zwart zal altijd de enige optie blijven.
Ik ben een hetero gozer en ik vind wit met afstand de mooiste kleur voor telefoons. Ik heb zwarte en zilver/witte telefoons gehad, nu de zilveren iPhone 8, en ik zal niet zo snel meer voor een zwarte gaan. Ik vind het gewoon zó saai, zo'n zwarte voorkant en vooral als het scherm uitstaat. Wit oogt gewoon fris. Tijdens het browsen en navigeren door menu's met witte achtergronden passen de witte bezels imo veel beter en oogt het scherm onbewust ook wat groter. Tijdens het kijken van filmpjes heb ik er totaal geen last van dat het onrustiger is om naar te kijken door de witte randen. Voordeel van wit/zilver vind ik ook dat wanneer je een zwarte of bijvoorbeeld donkerblauw hoesje hebt, dat je dan iets van een kleuren contrast hebt aan de voorkant en bij de camera-opening achterop. Anders is het (ja, daar valt het woord weer) zo'n saai zwart geheel. Terwijl een ander dat juist prachtig vindt. Ieder z'n eigen mening natuurlijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2017 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:55:
[...]

Ik ben een hetero gozer en ik vind wit met afstand de mooiste kleur voor telefoons. Ik heb zwarte en zilver/witte telefoons gehad, nu de zilveren iPhone 8, en ik zal niet zo snel meer voor een zwarte gaan. Ik vind het gewoon zó saai, zo'n zwarte voorkant en vooral als het scherm uitstaat. Wit oogt gewoon fris. Tijdens het browsen en navigeren door menu's met witte achtergronden passen de witte bezels imo veel beter en oogt het scherm onbewust ook wat groter. Tijdens het kijken van filmpjes heb ik er totaal geen last van dat het onrustiger is om naar te kijken door de witte randen. Voordeel van wit/zilver vind ik ook dat wanneer je een zwarte of bijvoorbeeld donkerblauw hoesje hebt, dat je dan iets van een kleuren contrast hebt aan de voorkant en bij de camera-opening achterop. Anders is het (ja, daar valt het woord weer) zo'n saai zwart geheel. Terwijl een ander dat juist prachtig vindt. Ieder z'n eigen mening natuurlijk ;)
Het kan mij persoonlijk echt aan mijn kont roesten als mijn toestel saai oogt als deze uit staat.

Je zal er geen last van hebben, maar feitelijk is zwart gewoon rustiger, of je het nu leuk vindt of niet. Waarom denk je dat je met je ogen dicht slaapt en waarom denk je dat je dat in het donker doet? Zwart is als kleur simpelweg rustgevender dan wit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

mprkooij schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 23:50:
[...]

Correct. En dan geef ik de 8+ aan mijn vrouw. Daarom een goude want die kleur heeft zij uitgekozen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Was dit al eerder gemeld? Artikel is de moeite waard om even door te lezen...

https://www.macrumors.com...-phishing-attack-concept/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

opa_paul schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:08:
[...]

Ik lees dat jij een nieuwe BMW 5 gaat bestellen?! Haha. Dure business die iPhones.
O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/meSGqO775W5kRs42dK7GIR5u/full.jpg

Dat past beter! Opladen gaat wel langzaam, maar lekker makkelijk zo icm wireless AirPlay :)

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 11-10-2017 16:47 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
fsfikke schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:34:
[...]

O-)

[afbeelding]

Dat past beter! Opladen gaat wel langzaam, maar lekker makkelijk zo :)
Gebruik je dat nou echt vaak? Het lijkt mij alleen echt handig als over 2 jaar je accu een stuk minder is en je hele lange ritten maakt. Ik laadde mijn 6s sporadisch wel eens op in de auto om aan het einde van de dag wat extra juice te krijgen, maar mijn 8 staat nu nog op 87%, dus opladen is nog lang niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:15

RnB

Ook mijn iPhone 8 binnen, sneller dan verwacht.
Initiële aflevering zou tussen 12 - 19 oktober zijn (1-2 weken levertijd), maar een eerste poging voor aflevering werd gister al gedaan!

Ik kom van een 7 die ik vorige week van de hand heb gedaan, in de tussentijd een 6 gebruikt en dan is het wel weer fantastisch om een 8 te hebben. De 6 kan echt niet meer mee met de rest op iOS 11. Zakelijk heb ik een 6s, die draait daarentegen wel lekker op iOS 11.

Nou, de 8 dan. Sinds een paar uur in gebruik. Zoals vaker gezegd, verschil met de 7 is nihil. Ik moet wel zeggen dat iOS 11 toch weer net even wat smoother draait op de 8 dan op de 7. Ik ga voorlopig nog geen gebruik maken van wireless laden, daar ik geen groot voordeel in zie.
Ik ben wel zo gek geweest om meer dan €100,- uit te geven voor de 29Watt lader, 2m usb c naar lightning kabel en een verlengkabel voor de lader. Dit met veel pijn in mijn hart, maar ik vermoed dat ik veel plezier ga hebben van het snelladen. Er zijn genoeg momenten geweest dat ik bijna de deur uit moet en mijn iPhone nog moet opladen.
Wat direct in het oog springt is het True Tone display. Ik moet er erg aan wennen, daar Apple aangeeft dat door dit stukje techniek wit altijd als wit wordt weergegeven. Nu zie ik dat zelf niet, wit neigt heel vaak naar geel (wat weer lijkt op Night Shift), zeker wanneer ik in de keuken sta waar de lamp meer geel dan wit licht uitstraalt. Ik zie het voordeel nog even niet, maar zal het zeker aan laten staan.
De speakertjes kunnen erg hard, veel harder dan de 7. Leuk voor onder de douche, daar was mijn 7 i.t.t. de iPad die ik had veel te zacht. Ben benieuwd of ik er met het bellen ook voordeel in ga hebben.

Verder dus weinig verschil, maar blij dat ik de overstap heb gedaan.

Wat anders wat mij opviel, wat niet per se met de 8 te maken heeft; het ophalen van mijn iCloud photo library duurt enorm lang. Ik zag dit bij mijn vriendin haar nieuwe 7 ook. De keren dat ik mijn iPhones (6, 6s, 7) opnieuw instelde, kwamen mijn foto's (iig de thumbnails) direct in de library na het aanzetten van de iCloud Photo Library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

bram1984 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:48:
[...]

Gebruik je dat nou echt vaak? Het lijkt mij alleen echt handig als over 2 jaar je accu een stuk minder is en je hele lange ritten maakt. Ik laadde mijn 6s sporadisch wel eens op in de auto om aan het einde van de dag wat extra juice te krijgen, maar mijn 8 staat nu nog op 87%, dus opladen is nog lang niet nodig.
Ja waarom niet? Ik heb m'n telefoon toch meestal uit m'n broekzak dus dan leg ik hem gewoon daar neer en laad ie ook nog een beetje op. Voorheen deed ik hem altijd aan een kabel.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

Het kan mij persoonlijk echt aan mijn kont roesten als mijn toestel saai oogt als deze uit staat.

Je zal er geen last van hebben, maar feitelijk is zwart gewoon rustiger, of je het nu leuk vindt of niet. Waarom denk je dat je met je ogen dicht slaapt en waarom denk je dat je dat in het donker doet? Zwart is als kleur simpelweg rustgevender dan wit.
Ik heb net 10 dagen geleden een account aangemaakt, jij zit hier al 9 jaar. En dan zo'n onvriendelijke toon, terwijl ik in eerste instantie heel normaal op jou reageerde in mijn eerdere reactie op jou. Op zo'n manier voel ik me niet echt welkom hier op dit forum. Ik ben van nature iemand die best gevoelig en zachtaardig is dus daar zal het ook wel aan liggen denk ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:09
Niet van wakker liggen! Hij zal het niet slecht bedoeld hebben.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:11:
[...]

Ik heb net 10 dagen geleden een account aangemaakt, jij zit hier al 9 jaar. En dan zo'n onvriendelijke toon, terwijl ik in eerste instantie heel normaal op jou reageerde in mijn eerdere reactie op jou. Op zo'n manier voel ik me niet echt welkom hier op dit forum. Ik ben van nature iemand die best gevoelig en zachtaardig is dus daar zal het ook wel aan liggen denk ik :|
Bij deze welkom hier😀
En je moet wel een klein beetje een dikke huid kweken, als op een forum wat langer wil blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:11:
[...]

Is het alweer 9 jaar joh? Time flies. :)

Maar welkom op het grote boze internet. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee hebt wat je bedoelt, maar iets weerbaarder mag wel. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:36:
[...]

Maar welkom op het grote boze internet. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee hebt wat je bedoelt, maar iets weerbaarder mag wel. ;)
Ja ik moet sowieso iets weerbaarder worden inderdaad. Ik kan er niks aan doen dat ik zo ben geworden, want ik was een aantal jaren geleden juist wel gewoon weerbaar enzo. Het is er op de één of andere manier ingeslopen die gevoeligheid en wat andere klachten Ben er wel voor in behandeling maar daar wil ik hier op dit forum uiteraard niemand mee lastigvallen. Dus vergeet dat overdreven gedoe van mij in mijn vorige reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best jammer dat 3D emotions alleen voor de iPhone X zijn :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:36:
[...]

Foei die arrogante Appleboys toch altijd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:00:
Best jammer dat 3D emotions alleen voor de iPhone X zijn :(
Echt? Ik vind het typisch iets wat je 1x aan je vrienden laat zien "omdat het kan" en er daarna nooit meer naar omkijkt. Andersom zou ik Touch ID veel meer missen als ik een X zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
En hoe is het inmiddels gesteld met de toestellen welke zonder hoesje gebruikt worden, krasgevoelig of valt het mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
fsfikke schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:34:
[...]

O-)

[afbeelding]

Dat past beter! Opladen gaat wel langzaam, maar lekker makkelijk zo icm wireless AirPlay :)
Heb jij nou serieus een nieuwe BMW 5 gekocht?! My God.... ziet er chique uit zo met die iPhone in de lade. Prachtig.

Ook al mag het niet. Plaats er ook een foto van je nieuwe auto bij 😉🤔

Werkt dat een beetje? Dat draadloos opladen? En dat CarPlay? Aanrader?
Die Apple gasten zijn toch allemaal stinkend rijk hè 😉🙈

Vandaag sprak ik mijn oude baas. Wist nog amper iets van de X. Hij wilde ‘m wel gewoon direct hebben als ie uit kwam. (Ik zeg; “kerel, dat gaat echt niet zo makkelijk, zeker niet met een abonnement.) Erna mijn oom die appte of ik wist hoe hij er meteen aan kon komen.... Schandalig eigenlijk, want ze willen de iPhone X alleen maar omdat het de nieuwste is.
De 8 zou zeker voldoen voor hun. Geld teveel en gebrek aan interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Nou na ongeveer 8 jaar android telefoons...hoofdzakelijk Samsung S4,S6edge. De galaxy nexus en ben vast nog wel wat vergeten. Sinds m'n Iphone 3G in 2009 weer een Iphone besteld. Komt morgen binnen en is een Silver Iphone 8+ geworden 64 gb. Ben benieuwd hoe het weer gaat bevallen.
Bij het android topic stond gelijk bij de laate post een rits met topics waaronder de accesoires. Is daar een apart topic voor?

Hij word trouwens bezord met PostNL. Lees net 2 paginas terug iets van lege pakketjes dus zal er morgen extra goed op letten.

[ Voor 13% gewijzigd door mike30 op 11-10-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
mike30 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:20:
Nou na ongeveer 8 jaar android telefoons...hoofdzakelijk Samsung S4,S6edge. De galaxy nexus en ben vast nog wel wat vergeten. Sinds m'n Iphone 3G in 2009 weer een Iphone besteld. Komt morgen binnen en is een Silver Iphone 8+ geworden 64 gb. Ben benieuwd hoe het weer gaat bevallen.
Bij het android topic stond gelijk bij de laate post een rits met topics waaronder de accesoires. Is daar een apart topic voor?

Hij word trouwens bezord met PostNL. Lees net 2 paginas terug iets van lege pakketjes dus zal er morgen extra goed op letten.
Ik ben ook na een aantal jaren weer terug bij de iPhone en bevalt perfect met de 8 Plus!
En wees niet ongerust, de mijne is ook netjes aangekomen met PostNL :Y

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
HereIsTom schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 00:07:
[...]

Ik ben ook na een aantal jaren weer terug bij de iPhone en bevalt perfect met de 8 Plus!
En wees niet ongerust, de mijne is ook netjes aangekomen met PostNL :Y
Was weer tijd om te verlengen. Twijfelde eerst aan sim-only maar ja je wil toch iets nieuws.
Heb nog gekeken naar de Note 8 maar dat is echt te duur voor wat het is....een S8+ met een stylus. En de s8 kan me ook niet echt bekoren. Dus proberen we dit weer eens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Heb m'n 8 nu een aantal uurtjes in gebruik, en ik moet zeggen het is een enorm mooi toestel, maar ik moet wel even wennen maar ik kom dan wel van een Windows Phone 10 950XL af.
Qua grote vind ik de normale 8 wel een erg fijn formaat (ben achteraf blij dat ik niet voor de 8+ ben gegaan). Ik merk weinig van de 'lage' resolutie. En de handzaamheid is wel erg fijn!

Verder is het echt enorm wennen na +/- 4 jaar Windows Phone en daarvoor +/- 3 jaar android. Ik heb in de tussentijd wel even een iPad gehad, maar dat was maar heel kort.

Op dit moment merk ik qua snelheid nog weinig verschil tijdens het dagelijkse gebruik (in verhouding met m'n 950XL). En het is nog wel erg zoekende qua mogelijkheden. Zo duurde het even voordat ik doorhad hoe je alle openstaande apps/vensters zichtbaar kon krijgen. En hoe je de quicksettings (of hoe het ook heet, het gedeelte waar je snel je zaklamp e.d. kan inschakelen) kan bereiken.Zo zal het vast nog wel eventjes duren hoe ik de iPhone optimaal kan gebruiken.

De reden dat ik voor een iPhone ben gegaan:
- Windows Phone is al een tijdje ten dode opgeschreven (zo ervaar ik het al enthousiast WP gebruiker).
- WP was voor mij altijd goed qua updates (pre WP8 gebruikers denken daar vast anders over), dus ik wou een OS die qua updates gewoon fatsoenlijk de boel bijhoud.
- En ik gebruik Itunes al sinds m'n iPod 4th gen 20GB, en daar ben ik al jaren erg fan van (al denkt niet iedereen daar zo over als niet ipod/iphone/apple gebruiker). En sinds dat ik geen iPod meer gebruik merk ik hoe lastig het is om je niet Apple telefoon fatsoenlijk te syncen met Itunes.

Dus voor mij was de keuze eigenlijk snel gemaakt om voor een iPhone te gaan.

En nu is het syncen van je iTunes muziek echt ideaal! Lekker via wifi, geen kabeltjes meer _/-\o_

Donderdag maar even langs Amac om dit hoesje te halen. Bij m'n 950XL had ik ook zo'n wallet hoesje, maar daar zaten de pasjes in de flap, en die zorgde ervoor dat ik krassen kreeg op m'n scherm. Met dit hoesje zou dat niet meer mogen gebeuren.

Al met al een tevreden gebruiker die nieuwsgierig is hoe mijn verdere iPhone ervaring gaat verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:42
Remy!!!! schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 00:52:

Donderdag maar even langs Amac om dit hoesje te halen. Bij m'n 950XL had ik ook zo'n wallet hoesje, maar daar zaten de pasjes in de flap, en die zorgde ervoor dat ik krassen kreeg op m'n scherm. Met dit hoesje zou dat niet meer mogen gebeuren.

Al met al een tevreden gebruiker die nieuwsgierig is hoe mijn verdere iPhone ervaring gaat verlopen.
Werkt het draadloos opladen nog wel als er in een pasje in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
Kan ik ergens de intensiteit van de trilfunctie aanpassen? Ik vind dat mijn Iphone 8 niet hard trilt als ik gebeld/facetimed word....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Gaat niet door schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 07:50:
[...]

Werkt het draadloos opladen nog wel als er in een pasje in zit?
Geen idee, merk het snel genoeg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
Remy!!!! schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 00:52:
Heb m'n 8 nu een aantal uurtjes in gebruik, en ik moet zeggen het is een enorm mooi toestel, maar ik moet wel even wennen maar ik kom dan wel van een Windows Phone 10 950XL af.
Qua grote vind ik de normale 8 wel een erg fijn formaat (ben achteraf blij dat ik niet voor de 8+ ben gegaan). Ik merk weinig van de 'lage' resolutie. En de handzaamheid is wel erg fijn!

Verder is het echt enorm wennen na +/- 4 jaar Windows Phone en daarvoor +/- 3 jaar android. Ik heb in de tussentijd wel even een iPad gehad, maar dat was maar heel kort.

Op dit moment merk ik qua snelheid nog weinig verschil tijdens het dagelijkse gebruik (in verhouding met m'n 950XL). En het is nog wel erg zoekende qua mogelijkheden. Zo duurde het even voordat ik doorhad hoe je alle openstaande apps/vensters zichtbaar kon krijgen. En hoe je de quicksettings (of hoe het ook heet, het gedeelte waar je snel je zaklamp e.d. kan inschakelen) kan bereiken.Zo zal het vast nog wel eventjes duren hoe ik de iPhone optimaal kan gebruiken.
Ik heb sinds een week of 2 de iPhone 8 plus en kom ook van een 950XL (en daarvoor alleen Android).

Ik kan beaamen dat iOS enorm wennen is en op de een of andere manier vond ik Windows 10 Mobile toch best prettig.

Maar zoals jij ook aangeeft kom je langzamerhand achter handige functies en zal het wel even duren voordat ik ook optimaal gebruik kan maken van iOS. Ik weet nog steeds niet hoe ik fotos van mijn iPhone op mijn PC kan zetten...

Wat ik zelf erg handig vind is de vingerprint sensor in vergelijking met de iris scanner die op de 950XL zat.
Ik denk dat de iPhone X nog vele mensen gaat irriteren.

Daarnaast ben ik eindelijk af van al die random resets en vastlopers!

En... het aantal apps is zoveel beter! Toevallig afgelopen week een vlucht gehad via Qatar airways en (om het proberen) de check-in gedaan via de Qatar airways app.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, ik was voorheen behoorlijk skeptisch over iPhone "gebruikers" maar ben achteraf wel blij dat ik een keer voor een iPhone heb gekozen.
Pagina: 1 ... 21 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.