Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Broodje Bakpao (Opposites)over speakers van de 8+ dat klinkt echt bijzonder goed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
PeaceNlove schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:39:
Broodje Bakpao (Opposites)over speakers van de 8+ dat klinkt echt bijzonder goed :Y)
Deze klinkt ook goed op de iPhone 8 Plus;

YouTube: Dolby Digital - HD Surround Sound Test

Of deze; YouTube: THX - Surround Test HD

Of deze; YouTube: DTS - HD Surround Sound Test
oOo

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
alwaysleft schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:46:
Toch is het indrukwekkend wat de iPhone 8 plus in schemer/bijna donker klaarspeelt.

Dagje Amsterdam, check de Bijenkorf om 19.00 uur in de avond dus bijna donker.

[afbeelding]
mooie foto! (en ook nog eens gemaakt in de mooiste stad van Nederland :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
Hier ook een iPhone 8 plus besteld. Heb lang getwijfeld tussen een 8 / 8 plus maar vermoed dat het grotere display gaat bevallen (en de extra camera).

Is er overigens merkbaar verschil met 50% meer ram in de plus?

Kom overigens van een iPhone 6. Hoop dat het verschil in performance en camerakwaliteit goed te merken valt.

X mochten we niet kiezen van de baas... ivm levertijden :X maar we zullen maar niet te hard klagen, het is immers gratis...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rene schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:41:
Hier ook een iPhone 8 plus besteld. Heb lang getwijfeld tussen een 8 / 8 plus maar vermoed dat het grotere display gaat bevallen (en de extra camera).

Is er overigens merkbaar verschil met 50% meer ram in de plus?

Kom overigens van een iPhone 6. Hoop dat het verschil in performance en camerakwaliteit goed te merken valt.

X mochten we niet kiezen van de baas... ivm levertijden :X maar we zullen maar niet te hard klagen, het is immers gratis...
Ik vond de iPhone 8 Plus wel sneller reageren dan de iPhone 8, maar laatstgenoemde is zeker niet slecht. Qua camerakwaliteit is alleen portret een verschil.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Voor wie het interessant vind. Ik ben op mijn gemak een review aan het maken over de foto kwaliteit van de iPhone 8. Zojuist een video online gezet op YouTube. Heel saai, geen muziek maar wel het belangrijkste HD beeld met hoe ik de foto's heb gemaakt (kan je zien door de schermopname).

Wat mij met name opvalt is dat er in het voorbeeld van de camera app toch nog wel wat ruis te zien is. Als de foto echter gemaakt is valt het enorm mee.

Hier kan je de video zien: YouTube: Tweakers - iPhone 8 Plus - Foto's in het donker
Hier kan het materiaal gedownload worden. De foto's en schermopnames zitten hier in: https://tomstorage.nl/s/rPlpUyDUwx7TSPt
Alleen heb ik wel de EXIF informatie verwijderd omdat er locatie gegevens in stonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Heb sinds gisteravond een iPhone 8 en kom van een 6S af. Het enige grote verschil dat ik merk is de snelheid, alles gaat zo lekker vlot en vloeiend! Niet dat ik m'n 6S als traag ervoer, maar de 8 is gewoon beduidend sneller :)
Een ander (kleiner) verschil dat ik leek te merken is de geluidskwaliteit van "gewoon" bellen. Ik belde naar m'n ouders (vaste lijn) en het leek iets helderder te klinken... al kan dat natuurlijk ook in m'n hoofd zitten... ;)

Waarschijnlijk zullen de foto's ook beter zijn, maar dat heb ik nog niet getest.

[ Voor 9% gewijzigd door Gitarist op 05-10-2017 08:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Ik ben nu dik een week over van een 6S naar een 8+. Mijn ervaringen:

+ Groter scherm is prettig
+ Camera doet het echt veel beter in donkere omstandigheden
+ Snelheid is uitstekend
+ Batterij lijkt het langer vol te houden

-/- Zwaar!! Moet nog steeds wennen aan gewicht

Ik weet niet of groter scherm opweegt tegen het gewicht. Wellicht dat ik de 8+ doorgeef aan een collega en een X ga halen maar wacht eerst af of die X veel last heeft van kinderziektes.

/edit
Oh, over kwaliteit van bellen: ik was aan het begin hele tijd aan het checken of ik mijn telefoon niet per ongeluk op speaker had staan tijdens het bellen. Het was echt maf. Weet niet of dat aan standaard volume danwel speaker danwel kwaliteit ligt. Dat je het weet ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Chief op 05-10-2017 10:02 ]

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Chief schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:26:
/edit
Oh, over kwaliteit van bellen: ik was aan het begin hele tijd aan het checken of ik mijn telefoon niet per ongeluk op speaker had staan tijdens het bellen. Het was echt maf. Weet niet of dat aan standaard volume danwel speaker danwel kwaliteit ligt. Dat je het weet ;)
Het volume is inderdaad erg hoog. Dit komt omdat het een andere speaker is die je bijv. in de iPhone 6s. Ik vind het stereo geluid daarom ook helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
tom.cx schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:31:
[...]

Het volume is inderdaad erg hoog. Dit komt omdat het een andere speaker is die je bijv. in de iPhone 6s. Ik vind het stereo geluid daarom ook helemaal top.
Ah, dat kan ook. Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet zo op specs gelet. Ik heb puur voor schermgrootte gekozen maar het gewicht valt mij niet mee. Ben ook wel een watje hoor, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Chief schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Ah, dat kan ook. Om eerlijk te zijn heb ik helemaal niet zo op specs gelet. Ik heb puur voor schermgrootte gekozen maar het gewicht valt mij niet mee. Ben ook wel een watje hoor, daar niet van.
Ik heb er voor gekozen voor het betere geluid (Stereo), batterij en camera. Vind het leuk om foto's te maken en dat gaat vergeleken met mijn 6s echt stukken beter. Mooiere foto's. Ben nog steeds zeer tevreden over de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Chief schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:00:
[...]

Mijn 6 met casing, bankpasjes etc weegt 240 gram. Dat za dus wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
Ik had de 6s altijd los en zonder hoesjes. Merk het verschil in gewicht zeker maar goed, dan had ik het toestel maar moeten proberen voordat ik er voor koos en hey: een gegeven paard moet je niet in de bek kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zojuist een wireless charger van het merk Zens afgehaald. Werkt echt prima en hij is zeer compact.

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/vq0j1c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:17:
Zojuist een wireless charger van het merk Zens afgehaald. Werkt echt prima en hij is zeer compact.

[afbeelding]
Hoe precies moet je je telefoon nu eigenlijk op zo'n lader leggen? Ik lees overal dat dit toch behoorlijk nauwkeurig moet. Mezelf kennende word ik dan al snel wakker met een lege telefoon ben ik bang.

Ben benieuwd of die Airpower mat van Apple dit oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
sheepdog schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:23:
[...]

Hoe precies moet je je telefoon nu eigenlijk op zo'n lader leggen? Ik lees overal dat dit toch behoorlijk nauwkeurig moet. Mezelf kennende word ik dan al snel wakker met een lege telefoon ben ik bang.

Het valt best wel wat mee, het midden van het toestel op het midden van de charging pad is goed.. Je ziet meteen of hij goed ligt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:39
[...]

Nah dat valt allemaal reuze mee. Van het weekend uitgeprobeerd met de Belkin Boost Up wireless charger en mijn iPhone 8 Plus. Voordeel van deze lader is dat ie niet zo klein is als een aantal andere wireless chargers. Maar dan nog, de plaatsing is zeker niet kritiek te noemen. Erop leggen zonder te kijken en laden maar...

Ps deze wireless charger vond ik niet stroef voldoende voor een goede strakke ligging van onze gladde jongen ;) Dat is een nadeel.

Ik wacht de officiele (uiteraard lekker dure!) Apple wireless charger af ergens begin volgend jaar. Die zal als het goed is ook 15W aankunnen, en dat vind ik toch wel een vereiste...zeker gezien de prijs van de lader. Tot die tijd gaat de iPhone gewoon op de desktop-lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023
Over dat draadloos opladen..

Ik heb op smartphonehoesjes.nl een wireless charger besteld ( https://www.smartphonehoe...iversele-draadloze-o.html )

Het laden hierop gaat tergend langzaam. Als ik mijn 8+ aan het begin van de werkdag op de lader leg dan laadt ie misschien zo'n 20% op gedurende de dag (en ja, ik werk 8 uur per dag), waarbij de telefoon bijna de hele dag op de lader ligt. De charger zit in een 5V / 2000mA stekkerdoos.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en kan het ook sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Als je 'm er niet goed op legt, dan kantelt 'ie. En de charger moet enigszins in het midden van je toestel zitten, maar dat is logisch, het is een klein dingetje. Het kost geen moeite in ieder geval.

Je telefoon geeft een trilling en licht op als hij oplaadt, dus als je wakker wordt met een leeg toestel, dan let je niet op.

@Alpoholic Zit de charger ook echt in het stopcontact? Ik heb die van mij nu in mijn monitor zitten en dan gaat ook vrij traag, maar ik neem aan dat het met een USB lader in het stopcontact een stuk sneller gaat.

Edit: Nu in mijn PC gaat het sneller.

Edit 2: Hij geeft nu ongeveer 5% per 10 minuten.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 05-10-2017 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TooTall
  • Laatst online: 25-07 20:20
Ik heb sinds gisteren de Belkin Boost Up in huis. Dankzij het Apple EPP was hij 48EUR rond.

Vandaag voor de eerste keer gebruik van gemaakt, en ik moet zeggen.........geweldig! Ik pleur de iPhone gewoon neer erop, groen lampje gaat branden en ik voel de trilling van het opladen (of de blingtoon).

Over de snelheid, op een 25 minuten van 87% naar 100%.

In mijn werkruimte moest ik mijn stoel altijd verplaatsen omdat de oplader maar tot op de hoek van mijn (ruime) bureau geraakte, en dan moest ik me opzij draaien voor de iPhone te gebruiken als hij aan de lader hing. Nu neem ik hem gewoon op, gebruik hem, en leg terug neer.

Het is inderdaad even zoeken naar de juiste positie maar eens je weet hoe is er niets aan.

Ben er blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
TooTall schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:31:
Ik heb sinds gisteren de Belkin Boost Up in huis. Dankzij het Apple EPP was hij 48EUR rond.

Vandaag voor de eerste keer gebruik van gemaakt, en ik moet zeggen.........geweldig! Ik pleur de iPhone gewoon neer erop, groen lampje gaat branden en ik voel de trilling van het opladen (of de blingtoon).

Over de snelheid, op een 25 minuten van 87% naar 100%.

In mijn werkruimte moest ik mijn stoel altijd verplaatsen omdat de oplader maar tot op de hoek van mijn (ruime) bureau geraakte, en dan moest ik me opzij draaien voor de iPhone te gebruiken als hij aan de lader hing. Nu neem ik hem gewoon op, gebruik hem, en leg terug neer.

Het is inderdaad even zoeken naar de juiste positie maar eens je weet hoe is er niets aan.

Ben er blij mee!
Ik vind het ook zeer relaxt. Ik ga deze nu thuis op het nachtkastje gebruiken, maar ik zou bijna een tweede lader overwegen voor op kantoor. Is aan de andere kant niet nodig, want de accu gaat nog prima een hele dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
  • Laatst online: 25-07 20:20
bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:54:
[...]

Ik vind het ook zeer relaxt. Ik ga deze nu thuis op het nachtkastje gebruiken, maar ik zou bijna een tweede lader overwegen voor op kantoor. Is aan de andere kant niet nodig, want de accu gaat nog prima een hele dag mee.
Ik heb de draadloze oplader voor op het werk, en mijn trouwe iPad lader voor op het nachttafeltje. Dat gezegd zijnde, ik laad altijd op het werk, enkel op Zondag avond thuis. Dus 1 x per week gaat hij thuis nog aan de kabel. Vind ik prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpoholic
bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:41:

@Alpoholic Zit de charger ook echt in het stopcontact? Ik heb die van mij nu in mijn monitor zitten en dan gaat ook vrij traag, maar ik neem aan dat het met een USB lader in het stopcontact een stuk sneller gaat.

Edit: Nu in mijn PC gaat het sneller.

Edit 2: Hij geeft nu ongeveer 5% per 10 minuten.
De lader zat in een USB poort op de stekkerdoos. Nu maar even in de Macbook geprikt en nu gaat het laden opeens veel sneller, dus bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Alpoholic schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:57:
[...]

De lader zat in een USB poort op de stekkerdoos. Nu maar even in de Macbook geprikt en nu gaat het laden opeens veel sneller, dus bedankt voor de tip :)
Lekker man. Goeie dag vandaag zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:22
Ik zie hier ook vreemde achtergrondactiviteit op de 8 plus, terwijl het voor die apps uit staat :?

background

Youtube is vooral lekker bezig, al doet Tweetbot ook mee

Apps zijn al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helpt allemaal niks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Treevium schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:08:
Ik zie hier ook vreemde achtergrondactiviteit op de 8 plus, terwijl het voor die apps uit staat :?

[afbeelding]

Apps zijn al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, helpt allemaal niks |:(
Klopt, YouTube was bij mij ook aan het draaien op de achtergrond terwijl ik op de achtergrond draaien heb uitgezet. Ik vind het bizar dat de app er nog steeds niet naar "luister".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Berlinetta schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:13:
[...]

Klopt, YouTube was bij mij ook aan het draaien op de achtergrond terwijl ik op de achtergrond draaien heb uitgezet. Ik vind het bizar dat de app er nog steeds niet naar "luister".
"was" ? dus inmiddels niet meer? of nog steeds? en voor de rest er niemand last van? kan er ook niet heel veel over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Treevium schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:16:
[...]

"was" ? dus inmiddels niet meer? of nog steeds? en voor de rest er niemand last van? kan er ook niet heel veel over vinden
“Was” ja, ik heb het niet meer op mijn iPhone en iPod staan en ze gaan allebei weer lang mee. Voor de rest heb ik ook geen problemen met iOS 11.1 of daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom

Ik heb YouTube bij Ververs op achtergrond zelf ook nog uitgeschakeld, toen was het pas over!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024

[afbeelding]

Dit roep ik al de week. Al drie keer gevraagd wie dit nog meer ervaart?!

Alles al geprobeerd. Reset, nieuwe update via iTunes. App gewist. Verversen uit gezet

[ Voor 7% gewijzigd door opa_paul op 05-10-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
opa_paul schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:29:
[...]

Dit roep ik al de week. Al drie keer gevraagd wie dit nog meer ervaart?!

Alles al geprobeerd. Reset, nieuwe update via iTunes. App gewist. Verversen uit gezet
Eerder nooit gezien, nu dus wel.. lijkt me wel iets nieuws in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:28
Kan iemand me wat vertellen over de batterij duur van de 8+? Heb nu half jaartje een iphone 7 en god wat gaat dat ding snel leeg.. minimaal 2 keer op een dag laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@lotfiej Wat doet YouTube? >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Cardwizard op 05-10-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Laatst online: 15:28
Niks bijzonders..

2,7 op scherm 2,3 op achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik snap er niks van , 3 minuten een filmpje gekeken , 7 uur actief op de achtergrond -36% accu

heb op MacRumors maar een draadje geopend, kijken of ze er daar ook last van hebben (of beter nog: een oplossing)

[ Voor 38% gewijzigd door Cardwizard op 05-10-2017 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
YouTube blijft een stille audio file afspelen, waardoor de app in de achtergrond kan blijven draaien, ook wanneer Background Refresh uit staat. Zoiets deed Facebook ook om gebruikers te kunnen blijven tracken. App verwijderen en browser gebruiken, dan ben je er van af. Is geen bug maar een 'feature' 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door MelvinW op 05-10-2017 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

MelvinW schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:32:
YouTube blijft een stille audio file afspelen, waardoor de app in de achtergrond kan blijven draaien, ook wanneer Background Refresh uit staat. Zoiets deed Facebook ook om gebruikers te kunnen blijven tracken. App verwijderen en browser gebruiken, dan ben je er van af. Is geen bug maar een 'feature' 8)7
Goede tip, bedankt! Facebook app had ik inderdaad al langer verwijderd vanwege dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
MelvinW schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:32:
Is hier ook een bron van? Ik ervaar dit niet op mijn 6 / air2.

Zou ook bij de beesten af zijn als dit zou mogen. Stel je voor dat elke appontwikkelaar dit zou toepassen, dan heb je heel de dag 100% CPU usage en een accuduur van 3 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rene schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:59:
[...]

Is hier ook een bron van? Ik ervaar dit niet op mijn 6 / air2.

Zou ook bij de beesten af zijn als dit zou mogen. Stel je voor dat elke appontwikkelaar dit zou toepassen, dan heb je heel de dag 100% CPU usage en een accuduur van 3 uur ;)
Je kan het zelf wel verifiëren als je er last van hebt. Na het kijken van een YouTube filmpje even een liedje afspelen met een andere app en kijken of er dan nog batterij verbruikt wordt door YT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
lotfiej schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:00:
Kan iemand me wat vertellen over de batterij duur van de 8+? Heb nu half jaartje een iphone 7 en god wat gaat dat ding snel leeg.. minimaal 2 keer op een dag laden.
Ik ben onder de indruk over de batterij van mijn iPhone 8 Plus, hij gaat nu steeds ruim 2 dagen mee, en nu speel ik er in het begin zelfs nog meer mee dan met mijn oude telefoon die ook geen dag meer haalde!
Vanacht volledig opgeladen en nu nog op 75% :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
MelvinW schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:06:
[...]

Je kan het zelf wel verifiëren als je er last van hebt. Na het kijken van een YouTube filmpje even een liedje afspelen met een andere app en kijken of er dan nog batterij verbruikt wordt door YT.
Zie inderdaad dat velen hier last van hebben. Raar verhaal dat het niet bij iedereen optreedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Ik gebruik nu sinds een paar dagen de zogenaamde inbouw Qi lader van €15 van de Ikea en hij doet het super. Ook heel fijn dat je je telefoon er op kan leggen en tussendoor ff snel kan pakken zonder gedoe van een kabel er in en uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
tom.cx schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 23:47:
Ik gebruik nu sinds een paar dagen de zogenaamde inbouw Qi lader van €15 van de Ikea en hij doet het super. Ook heel fijn dat je je telefoon er op kan leggen en tussendoor ff snel kan pakken zonder gedoe van een kabel er in en uit doen.
Ben op die laders aan het wachten! Op de site staat 13 oktober (gelukkig keek ik op de site want wou morgen eigenlijk naar Duiven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Hoe lang duurt het met deze lader om een lege iPhone 8 Plus weer 100% te laden?
En waar heb je ‘m ingebouwd?

[ Voor 4% gewijzigd door HereIsTom op 06-10-2017 02:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zo afgelopen woensdag mijn iPhone 8 64gb spacegrey versie binnen gekregen. Mooi apparaat en groot genoeg voor mij (kom van SE model). Had liever de X gewild maar dat ging me net een beetje te ver 😄.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat een gemak, dat draadloos laden. Hadden ze net als Samsung wel een paar jaar eerder mogen introduceren. Ik ga denk ik nog wel even het lampje afplakken.

Geen gekloot meer met dat stekkertje in het donker als de baas al ligt te slapen, ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:50
bram1984 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:47:
Wat een gemak, dat draadloos laden. Hadden ze net als Samsung wel een paar jaar eerder mogen introduceren. Ik ga denk ik nog wel even het lampje afplakken.

Geen gekloot meer met dat stekkertje in het donker als de baas al ligt te slapen, ideaal.
Welke heb jij dan? :)

iemand een idee waar ik deze nog op de kop kan tikken? Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41N%2BXcuL7%2BL.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Nick25 op 06-10-2017 09:44 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
HereIsTom schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 02:33:
[...]

Hoe lang duurt het met deze lader om een lege iPhone 8 Plus weer 100% te laden?
En waar heb je ‘m ingebouwd?
Ik heb hem nog niet helemaal leeg laten lopen om te kijken hoe snel hij oplaad. Maar met deze lader duurt het even lang als met de kabel. Wat ik persoonlijk snel genoeg vind. Omdat hij in de nacht op mijn nacht kastje ligt. Ik hem alleen nog niet ingebouwd. Heb een Ikea kastje van 6 euro en denk niet dat ik daar makkelijk een gat in kan boren.
Treevium schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:03:
[...]
Ben op die laders aan het wachten! Op de site staat 13 oktober (gelukkig keek ik op de site want wou morgen eigenlijk naar Duiven)
Ik had wel geluk. Ik had op de site gekeken toen ik naar Utrecht ging. Er stond op de website dat ze er een aantal op voorraad hadden. Echter lag er niks meer in het vak. De medewerker had de laatste apart gelegd om te voorkomen dat iemand de laatste in een keer opkocht. Super blij mee, daardoor kon ik er nog 1 meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpoholic
bram1984 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:47:
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik heb die goedkope draadloze lader gekocht die van de week hier voorbij kwam (bol.com)

Laden gaat prima (voor ‘s nachts, want traag) maar mijn god wat een bak blauw licht komt daar vanaf, geen schroefje te bekennen ook want ik wil die ledjes uiteraard professioneel slopen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Nick25 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:56:
[...]

iemand een idee waar ik deze nog op de kop kan tikken? [afbeelding]
Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
[...]

Ik heb deze besteld bij Amazon.de zal laten weten hoe ie bevalt. Er zit trouwens een schakelaar op voor het Ledje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:16

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Treevium schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:02:
Ik heb die goedkope draadloze lader gekocht die van de week hier voorbij kwam (bol.com)

Laden gaat prima (voor ‘s nachts, want traag) maar mijn god wat een bak blauw licht komt daar vanaf, geen schroefje te bekennen ook want ik wil die ledjes uiteraard professioneel slopen >:)
Ik wilde hem ook uit elkaar halen. Dus eerste die sticker gesloop... o geen schroefje... toen het rubberen voetje (om de sticker) eraf.... o ook geen schroefje. Toen een schroefendraaier ertussen....hmmmm dit gaat niet goed hahaha. Ook ik wil de twee blauwe leds afplakken.

Denk dat ik toch maar voor zo'n Ikea lader ga en die dan in mijn nachtkastje ga boren.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Tylen schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Ik wilde hem ook uit elkaar halen. Dus eerste die sticker gesloop... o geen schroefje... toen het rubberen voetje (om de sticker) eraf.... o ook geen schroefje. Toen een schroefendraaier ertussen....hmmmm dit gaat niet goed hahaha. Ook ik wil de twee blauwe leds afplakken.

Denk dat ik toch maar voor zo'n Ikea lader ga en die dan in mijn nachtkastje ga boren.
Ga even verder dan en vertel hoe het nu zit :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Afgelopen week is er door een aantal mensen gevraagd hoe de accuduur is en hoe veel sneller de iPhone voelt.
1) die accuduur is echt fenomenaal. Ik had 43m gebruik net en was 3% kwijt. Regelmatig 11u gebruik gehaald op een acculading. Als die YouTube app eens gefixed wordt dan is alles helemaal opgelost.
2) ik kom van een iPhone 6s plus af. Die was al vreselijk snel. Ik geef toe, ik merk niet echt dat deze sneller is. Je hebt nu ook iOS 11 dus dat is lastig vergelijken, maar goed. Ik denk dat we weinig zullen merken qua verschil tussen de komende iPhones. De rek is eruit. Alles werkt al soepel. De meeste mensen gebruiken een telefoon vooral voor appen, facebooken, instagrammen, googelen en wat internetbankieren. Dan zul je echt niets merken van de super A11 processor.
Eigenlijk best erg hè? Je koopt een telefoon van 900€ die weer 2 jaar nieuwer is en je merkt eigenlijk weinig verschil.
3) ik heb voornamelijk geüpdatet vanwege waterdichtheid, camera en omdat ik gewoon de nieuwste wil 🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
opa_paul schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:20:

Eigenlijk best erg hè? Je koopt een telefoon van 900€ die weer 2 jaar nieuwer is en je merkt eigenlijk weinig verschil.
Dit is echt DE reden dat ik elk jaar wissel van kleur, zo lijkt het weer helemaal nieuw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:58
Welke adapter en kabel gebruik je daarbij? Of zit daar één bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
sheepdog schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:08:
[...]

Ik heb deze besteld bij Amazon.de zal laten weten hoe ie bevalt. Er zit trouwens een schakelaar op voor het Ledje.
Ik net ook! nogmaals thnx @MelvinW _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Wil een beetje fancy lader, dus heb deze besteld, als het goed is komt hij vandaag nog binnen;

https://www.bol.com/nl/p/...tc-rood/9200000063058127/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
dieter0901 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:08:
[...]

Welke adapter en kabel gebruik je daarbij? Of zit daar één bij?
Deze heb ik gekocht: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90360210/

Hij doet het fantastisch. Als ik mijn telefoon erop leg gaat er ook een LED branden om aan te geven dat hij aan het opladen is. Haal ik hem eraf gaat de led na 2 seconden weer uit. Hij reageert snel en de kwaliteit -prijs verhouding vind ik erg goed.

[ Voor 32% gewijzigd door tom.cx op 06-10-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je kunt beter voor deze anker gaan. Die doet 10w
https://www.amazon.de/dp/...5UzbTZ8VPT6?tag=macr05-21

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Zojuist ook de iPhone 8 besteld en krijg hem vanavond binnen!
Ben van iPhone 7 naar Galaxy s8 naar iPhone SE naar Xperia xz1 compact gegaan.
iPhone blijft het toch wel voor mij.😂

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kleine (en de vaak goedkope) charging pads hebben maar een enkele spoel en daardoor moet je het toestel idd wat nauwkeurig op de pad leggen, de meeste pads lossen dit op door zelf klein te zijn zodat de consument zich niet vergist, dit heeft dan wel als nadeel dat het toestel niet vlak ligt.

Er zijn ook grotere laad matten met meerdere spoelen, daar luisterd het allemaal wat minder nauwkeurig. De Apple AirPower lijkt er een van dat type te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maqish
  • Laatst online: 01-09 09:12
Ik ben vreselijk blij met de iphone 8 plus spacegray 64gb maar toch heb ik 1 minpuntje.

Ik zit bij Tmobile als provider en had met mijn vorige telefoon nooit problemen met het netwerk. Met de iphone kom ik vrijwel nooit boven de 2 streepjes uit en zie vaak 3g dan wel E verschijnen. Zelfs "Geen Service" komt geregeld voor.

Zijn er meer die dit merken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Die heb ik nu besteld :) is de zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
maqish schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:02:
Ik ben vreselijk blij met de iphone 8 plus spacegray 64gb maar toch heb ik 1 minpuntje.

Ik zit bij Tmobile als provider en had met mijn vorige telefoon nooit problemen met het netwerk. Met de iphone kom ik vrijwel nooit boven de 2 streepjes uit en zie vaak 3g dan wel E verschijnen. Zelfs "Geen Service" komt geregeld voor.

Ik niet. Ik heb KPN. Op mijn werk in Amsterdam vol bereik met 4G en in het gehucht waar ik woon doorgaans 2 á 3 streepjes met ook altijd 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37

Op mijn iPhone 7 nog nooit gehad dus hoop niet dat dit een iPhone 8 dingetje is!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Ik dacht dat de iPhone momenteel niet meer kon dan 5W en dat dit later met een update verhoogt zou worden door Apple naar 7,5W.
DaveD1109 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:20:
[...]

Op mijn iPhone 7 nog nooit gehad dus hoop niet dat dit een iPhone 8 dingetje is!
Dat is bijzonder. Ik heb ook t-mobile en vind dat het bereik juist beter is geworden met de iPhone 8 Plus.

[ Voor 28% gewijzigd door tom.cx op 06-10-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maqish
  • Laatst online: 01-09 09:12
tom.cx schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:21:
[...]

Ik dacht dat de iPhone momenteel niet meer kon dan 5W en dat dit later met een update verhoogt zou worden door Apple naar 7,5W.

[...]

Dat is bijzonder. Ik heb ook t-mobile en vind dat het bereik juist beter is geworden met de iPhone 8 Plus.
Ik weet niet wat voor telefoon je hiervoor had, maar in vergelijking met mijn Huawei P9 is het vrij triest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tom.cx schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:21:
[...]

Ja dat heb ik ook gelezen, nou dan heb je alvast meer voor wanneer de update komt :)
Nick25 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:18:
[...]

Die heb ik nu besteld :) is de zelfde
Ooh want die van MelvinW is een andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:32:
[...]

Ja dat heb ik ook gelezen, nou dan heb je alvast meer voor wanneer de update komt :)
Hij ligt nu op mijn nachtkastje en laad prima op voor de nacht. Met 4 uur is hij vol en hij ligt er ongeveer 8 uur op. Dus opzicht geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11-2023
Niemand een oplossing die ervoor zorgt dat ik wel nieuwe apps kan installeren op mijn iPhone? Ik heb genoeg ruimte, ik heb een stabiele verbinding, maar geen enkele app downloadt. Alles wat ik probeer, blijft hangen op zo'n draaiend cirkeltje dat je kort hoort te zien voordat de app daadwerkelijk begint met laden/downloaden/installeren.

Dit gebeurt niet. Ongeacht hoe lang ik wacht. Ongeacht of ik via Wifi of 4G probeer te downloaden, en ongeacht of het een gratis of betaalde app is.

Oh, en updates installeren werkt wel. Reeds aangeschafte apps wil hij wel (soms) downloaden. Nieuwe apps niet.

Ik draai 11.0.2 op een iPhone 8 Plus. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:32:
[...]

[...]

Ooh want die van MelvinW is een andere :)
Oh wat is precies het verschil?
Hij laad op & soort van draadloos :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Er was een storing in de App Store rond de tijd van jou bericht, doet het inmiddels meer?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
splackavellie85 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:40:
Niemand een oplossing die ervoor zorgt dat ik wel nieuwe apps kan installeren op mijn iPhone? Ik heb genoeg ruimte, ik heb een stabiele verbinding, maar geen enkele app downloadt. Alles wat ik probeer, blijft hangen op zo'n draaiend cirkeltje dat je kort hoort te zien voordat de app daadwerkelijk begint met laden/downloaden/installeren.

Dit gebeurt niet. Ongeacht hoe lang ik wacht. Ongeacht of ik via Wifi of 4G probeer te downloaden, en ongeacht of het een gratis of betaalde app is.

Oh, en updates installeren werkt wel. Reeds aangeschafte apps wil hij wel (soms) downloaden. Nieuwe apps niet.

Ik draai 11.0.2 op een iPhone 8 Plus. Iemand een idee?
Harde reset gedaan? Systeem hersteld en reservekopie weer terug gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Niet meer verkrijgbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt vanzelf weer, vanmiddag nog beschikbaar voor €16,99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:58
Na een dik jaar van gebruik van een SE heb ik sinds 5 dagen de 8.
Superblij met de upgrade!
- Scherm (Duh!) is lekker groot
- Voelt sneller aan
- Force touch
- Batterij lijkt nu beter
- Waterdicht & camera waren voor mij de features die me richting de 8 duwden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Laatst online: 15:21
iemand ervaringen met inruilen van je huidige toestel bij De apple store ?

ik wil graag een Iphone 8 64GB heb op dit moment een iphone 7 met 32GB maar toch net te weinig, ook krijg ik eind deze maand een nieuwe auto met wirless charging erin.

op de apple website zelf staat dat je nog 430 euro voor je iphone 7 terug krijgt. zijn deze prijzen accuraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Inhumanous schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:12:

ik wil graag een Iphone 8 64GB heb op dit moment een iphone 7 met 32GB maar toch net te weinig, ook krijg ik eind deze maand een nieuwe auto met wirless charging erin.

op de apple website zelf staat dat je nog 430 euro voor je iphone 7 terug krijgt. zijn deze prijzen accuraat?
€430 krijg je alleen voor een iPhone 7 256GB in perfecte staat. Ik raad je aan om je iPhone gewoon op Marktplaats te verkopen, krijg je er een stuk meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Laatst online: 14:02
Toch al wat vervelende issues met mijn 8+. Daarnet wou touch id niet meer werken. Tot 2x soft reset moeten doen. Verder merk ik ook minder sterk bereik in WiFi en mobiele data. Tot nog toe niet echt tevreden eigenlijk.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
CK3v1N schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:10:
Toch al wat vervelende issues met mijn 8+. Daarnet wou touch id niet meer werken. Tot 2x soft reset moeten doen. Verder merk ik ook minder sterk bereik in WiFi en mobiele data. Tot nog toe niet echt tevreden eigenlijk.
Ik vind het bijzondere problemen die ik meer hoor maar sinds ik over ben heb ik nog nergens last van gehad. Durf zelfs met zekerheid te zeggen dat her bereik er juist beter op geworden is met tmobile. Was er al erg tevreden over overigens.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dafmay
Testje gedaan op mijn iPhone 8 Plus mbt laadtijden met de 12W Apple ipad lader en de 29W Apple usb-c lader. Start laden op 5% battery level, wifi aan, scherm uit. Zit dus zoals is te zien niet heel veel verschil tussen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JclzggZTNCLo6sQthKxfIbAr/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 06-10-2017 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inhumanous schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:12:

Voor €430 wil ik hem wel. DM mij maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
dafmay schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:33:
Testje gedaan op mijn iPhone 8 Plus mbt laadtijden met de 12W Apple ipad lader en de 29W Apple usb-c lader. Start laden op 5% battery level, wifi aan, scherm uit. Zit dus zoals is te zien niet heel veel verschil tussen.

[afbeelding]
Oh dat was jij op macrumers ;)
Inderdaad maar 10 minuten verschil. Bij mij lade de iPhone 8 plus met de iPad lader 12W in 30 minuten van 0 naar 50% en in 2 naar 100%.
Ik denk dat veel sneller laden niet gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
HereIsTom schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:43:
[...]

Inderdaad maar 10 minuten verschil. Bij mij lade de iPhone 8 plus met de iPad lader 12W in 30 minuten van 0 naar 50% en in 2 naar 100%.
Yup...ik was het :) Herkende jou ook al.

Ik vind het ook zeker de fikse meerprijs niet waard.

Wachten op de officiële 15W Apple wireless lader ergens begin 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Ja, ben alleen bang dat die weer duur wordt.
Heb nu een 5W draadloze lader voor € 10,- kan ie mooi in maar 2,5 uur opladen :*)

Afbeeldingslocatie: https://img.bidorbuy.co.za/image/upload/user_images/976/2782976/161230101338_4-350x350.jpg
CK3v1N schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:10:
Nu na bijna twee weken een iPhone 8 Plus in mijn bezit kan jou problemen niet beamen!
Touch ID werkt prima en de WiFi is juist uitstekend, onderweg ook, pakt hij direct elke hotspot waar ik langs loop! Ook mobiel nog geen probleem gehad.
Dus of je doet iets fout of je hebt het maandagmorgen model!

[ Voor 6% gewijzigd door HereIsTom op 06-10-2017 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:25
bram1984 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:18:
[...]

Ik niet. Ik heb KPN. Op mijn werk in Amsterdam vol bereik met 4G en in het gehucht waar ik woon doorgaans 2 á 3 streepjes met ook altijd 4G.
Heb ook T-Mobile. Thuis 3 streepjes, daarbuiten volop 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdem
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Is je simkaart nog wel goed? Anders even testen in een ander toestel en daarna nieuwe sim aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Nu na bijna twee weken een iPhone 8 Plus in mijn bezit kan jou problemen niet beamen!
Touch ID werkt prima en de WiFi is juist uitstekend, onderweg ook, pakt hij direct elke hotspot waar ik langs loop! Ook mobiel nog geen probleem gehad.
Dus of je doet iets fout of je hebt het maandagmorgen model!
Veel fout kan je niet doen als je bijna naast je router zit en de WiFi soms naar Mobiele data springt en terug naar WiFi. Verder werkt mijn touch id 90% van de tijd wel heel goed. Maar 90 is geen 100.
Inderdaad waarschijnlijk het maandagmorgen model. Die had dan gerust wat minder mogen kosten.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
Niet geheel ontopic, maar wie niet waagt wie niet wint.
Bij mijn Lumia 950XL had ik een draadlozer oplader, de DT-904 en deze had de functie dat je via BT de leds in de oplader kon laten knipperen als er bv een nieuw emailtje, bericht etc was binnengekomen.
Heeft helaas niet super lang gewerkt door bagger software.
Voor de rest vind ik draadloos opladen niet zo heel boeiend, maar als deze functie er in zou zitten, is dat voor mij een serieuze game changer.
Of weet iemand een manier via derde partijen voor zoiets?
Heb nu een 7 plus by the weg.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Binnenkort ook maar eens rondshoppen voor een draadloze lader voor mijn 8 Plus. Nog steeds meer dan tevreden met het toestel. Inmiddels ook gewend aan het gewicht wat toch wel behoorlijk wennen was de eerste week.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HereIsTom schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 23:43:
[...]

Whow in 32 minuten naar 100%. Dat is wel lekker vlot zeg :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:33:

[afbeelding]
Mm dat valt tegen.
Ik laad al jaren mijn iPhone op met de iPad lader (dacht dat dit altijd al sneller ging?) maar laat dit lekker zo als ik jou tabel zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Tylen schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Pfff die lampjes gaan er aan vandaag, wat een bak blauw licht in de slaapkamer zeg, als de lader het niet overleeft dan heeft die pech :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Treevium schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:40:
[...]
Pfff die lampjes gaan er aan vandaag, wat een bak blauw licht in de slaapkamer zeg...
Wees blij dat het geen rood licht is ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
dafmay schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

Wees blij dat het geen rood licht is ;) :*)
Misschien had ik dat minder erg gevonden >:)

Trouwens met al het draadloze laden nu hier ben ik flink ouderwets bezig geweest en heb allerlei spul van Anker laten komen om te laden, USB-C kabel, Lightning kabels, Micro USB kabel, en een mooie lader... eerlijk is eerlijk het kost wat maar wel een kwaliteitje hoor _/-\o_

Dit gebruik ik in de huiskamer waar ik graag wat sneller kan laden, draadloos is perfect voor in de slaapkamer en mag ook wel wat langer duren (maar dan graag zonder lampies)

[ Voor 15% gewijzigd door Cardwizard op 07-10-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Cardwizard op 07-10-2017 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Donstil schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:25:
[...]

Whow in 32 minuten naar 100%. Dat is wel lekker vlot zeg :+
Haha... goed geteld, maar moet natuurlijk in 2 uur naar 100% zijn :+
Treevium schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:55:
[...]

Trouwens met al het draadloze laden nu hier ben ik flink ouderwets bezig geweest en heb allerlei spul van Anker laten komen om te laden, USB-C kabel, Lightning kabels, Micro USB kabel, en een mooie lader... eerlijk is eerlijk het kost wat maar wel een kwaliteitje hoor _/-\o_

Dit gebruik ik in de huiskamer waar ik graag wat sneller kan laden, draadloos is perfect voor in de slaapkamer en mag ook wel wat langer duren (maar dan graag zonder lampies)
Ik ben bang dat die dure investeringen niet gaan helpen bij het snelladen!
Zoals uit diverse tests blijkt, laad de iPhone niet sneller boven de 12W en dus ook niet met USB-C.

[ Voor 59% gewijzigd door HereIsTom op 07-10-2017 12:35 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.