Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:16
THE_BASE schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:58:
iPhone 8 Plus toch weer ingeleverd, het formaat is me te groot, het gewicht te zwaar en de camera is zeker fantastisch, maar het weegt meer dat het compact is.
Dus de 8?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dus de wacht.

Eerst kijken of iPhone X het écht niet is (of juist wel). Daarna de beslissing maken. Als het de iPhone X niet wordt, wordt het zeker een iPhone 8.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Ook een mooie bug vandaag. Ik gebruik Music voor de mp3’s en Spotify. Als ik de telefoon via Bluetooth aan de auto (Octavia 2014) koppel begon vanmiddag Music automatisch te spelen. Ik switch naar Spotify en zet wat anders aan. In de auto blijft vervolgens mijn media scherm hangen op het nummer van Music, Spotify speelt wel goed af over de BT, maar ook als ik het notificatiescherm open staat daar nog steeds het oude nummer uit Music in beeld.
Vervolgens bel ik via Siri, hang weer op en toen sprongen zowel notificatiescherm als auto naar het goede Spotify nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

cunodb schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:22:
Vandaag wederom een afspraak bij de Apple store wegens de ruis tijdens het bellen bij de iPhone 8 Plus. Het is nu met de dag erger geworden en inmiddels luider dan de persoon aan de lijn..
Word een klein beetje irritant nu aangezien T-mobile me doodleuk naar Apple stuurt terwijl ze een 8 dagen omruil garantie hebben?
Wat vreemd dat ze je niet verteld hebben dat dit een bekend probleem is dat in een toekomstige update verholpen gaat worden. Ik heb er zelf ook last van, maar ik ga eerst daar op wachten. Bij de Apple Store kunnen ze weinig voor je betekenen denk ik.

https://www.macrumors.com...phone-8-static-noise-fix/

It takes one to know one...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:32

swv

Ik was vandaag bij IKEA Haarlem, en daar hadden ze helaas nog geen RÄLLEN draadloze oplader (nieuwe serie) op voorraad. Wel was er een leeg schap met schapkaartje. Nu dus wachten op voorraad. Lijkt mij een mooie en vooral goedkope prima lader http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90360210/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:07
De iPhone 8 plus 64GB nu al in de aanbieding bij Coolblue (en bij Bol.com,MM)

https://www.coolblue.nl/p...plus-64gb-space-grey.html

Had toch niet verwacht dat de prijs zo snel al zou zakken. Toch twee tientjes goedkoper.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

robjeex schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:55:
Ook als ik de + bedien met 1 hand laat ik (zoals ik altijd doe) de telefoon rusten op mijn pink zodat die in mijn hand blijft staan. Na een tijdje begint mijn pink te tintelen, zal dit door het gewicht komen?
Oei, voor je het weet heb je dit:
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/r70w2f.png

of dit:
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/zthfz6.jpg

:)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:19:
[...]

Oei, voor je het weet heb je dit:
[afbeelding]

of dit:
[afbeelding]

:)
Ineens vrouwenhanden door het gebruk van de Plus. Kan zo zijn voordelen hebben natuurlijk. :D

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tanh92
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 09:06
Toch maar besloten om Quick Charge te proberen en een Aukey pa-y4 voor 13,- over laten komen via ali express. Denk dat ik daar liever in investeer dan in wireless charge. Nu nog de lightning - usb c die waarschijnlijk alleen via Apple kan voor zo'n 25,- dus, dus in totaal voor iets minder dan 40,- klaar. Valt nog te overzien!

*hmm. Zie dat de pa-y4 niet over power delivery beschikt, volgens mij is dat wel een vereiste. Dan wordt dit de volgende beste optie: https://www.amazon.de/Lad...2&keywords=power+delivery

[ Voor 35% gewijzigd door tanh92 op 03-10-2017 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

swv schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:59:
Ik was vandaag bij IKEA Haarlem, en daar hadden ze helaas nog geen RÄLLEN draadloze oplader (nieuwe serie) op voorraad. Wel was er een leeg schap met schapkaartje. Nu dus wachten op voorraad. Lijkt mij een mooie en vooral goedkope prima lader http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90360210/
Ik heb twee van de onderstaande lampen gehaald met voet, draadloos opladen gaat prima!

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40304047/

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
swv schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:59:
wel op voorraad in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
PaYnE81 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Kunnen dit mogelijk artifacts zijn van HEIF/HEVC (High Efficiency opslag)?
Ik heb zojuist de nieuwe compressie weer terug gezet op de oude. Kijken of het blijft want ik zie ook best vaak lelijke uitsneden op foto’s of olie actrice vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
tom.cx schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 08:34:
[...]

Ik heb zojuist de nieuwe compressie weer terug gezet op de oude. Kijken of het blijft want ik zie ook best vaak lelijke uitsneden op foto’s of olie actrice vlekken.
Denk je dat dat daar door komt? Alleen bij portret of ook bij normale foto's?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
THE_BASE schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:52:
[...]

Denk je dat dat daar door komt? Alleen bij portret of ook bij normale foto's?
Ik denk dat het slecht uitsnijden misschien een compressie-fout is. Maar ook met normale foto's zie ik een soort olievlekken. Daarom ben ik erg benieuwd of het met de compressie te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

tom.cx schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:07:
[...]

Ik denk dat het slecht uitsnijden misschien een compressie-fout is. Maar ook met normale foto's zie ik een soort olievlekken. Daarom ben ik erg benieuwd of het met de compressie te maken heeft.
inderdaad, daar ben ik dus ook benieuwd naar, ik heb bij mij de compressie nog aan laten staan om te kijken of ik ook de genoemde artifacts krijg. Als dat zo is zal ik ook de compressie uitschakelen en resultaten posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
THE_BASE schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:58:
iPhone 8 Plus toch weer ingeleverd, het formaat is me te groot, het gewicht te zwaar en de camera is zeker fantastisch, maar het weegt meer dat het compact is.
Waar heb je hem zo makkelijk kunnen uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

alwaysleft schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:13:
[...]

Ben ik opzich ook wel benieuwd naar. Toen ik er na vroeg bij T-Mobile begonnen de medewerkers (telefonisch en in de chat) gelijk te steigeren dat dat niet kon want hij was open geweest en daarmee 2e hands.
Ik mocht het doosje dicht houden en beslissen of ik hem wilde ruilen voor een ander toestel.... logisch toch :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
PaYnE81 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:23:
[...]

Ben ik opzich ook wel benieuwd naar. Toen ik er na vroeg bij T-Mobile begonnen de medewerkers (telefonisch en in de chat) gelijk te steigeren dat dat niet kon want hij was open geweest en daarmee 2e hands.
Ik mocht het doosje dicht houden en beslissen of ik hem wilde ruilen voor een ander toestel.... logisch toch :+ 8)7
Je hebt als consument het recht om hem terug te brengen binnen 14 dagen. Als dit niet bevalt dan hoor je jou geld terug te krijgen. Ik weet alleen niet hoe dit zit met het contract wat je bij t-mobile hebt afgesloten. Volgens mij heb je hier ook 14 dagen bedenktijd op.

Zie ook https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/consument-en-recht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
alwaysleft schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:13:
[...]

Werken bij een APR met demo-toestellen. Niet bestemd voor verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

tom.cx schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:39:
[...]

Je hebt als consument het recht om hem terug te brengen binnen 14 dagen. Als dit niet bevalt dan hoor je jou geld terug te krijgen. Ik weet alleen niet hoe dit zit met het contract wat je bij t-mobile hebt afgesloten. Volgens mij heb je hier ook 14 dagen bedenktijd op.

Zie ook https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/consument-en-recht
Dat verwachtte ik dus ook, maar werd mij nogal stelling tegen gesproken :) Ik ben overigens heel tevreden dus hou het toestel, mijn twijfel ging uit naar de maat (Plus vs normale 8) en had daarom dus de vraag neergelegd.
Zal hem ook eens op het forum van T-Mobile posten, ben nu wel benieuwd naar de uitleg daar achter inderdaad ^^

Thanks voor de link, die zal ik meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
tom.cx schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:39:
[...]

Accepteer jij dan ook als consument een geopend en 14 dagen gebruikt toestel. Want dat is natuurlijk wel wat je op deze manier creëert.

Ik retour iets zelden, ik neem gewoon een wel overwogen beslissing voordat er een aankoop plaatsvindt. Met kleding is dit een ander verhaal maar met een duur toestel zoals dit vindt ik dat je op een voorzichtige manier moet nadenken of dit iets is voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

egbert-jan schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Accepteer jij dan ook als consument een geopend en 14 dagen gebruikt toestel. Want dat is natuurlijk wel wat je op deze manier creëert.

Ik retour iets zelden, ik neem gewoon een wel overwogen beslissing voordat er een aankoop plaatsvindt. Met kleding is dit een ander verhaal maar met een duur toestel zoals dit vindt ik dat je op een voorzichtige manier moet nadenken of dit iets is voor jou.
Wet koop op afstand is er niet voor niets. Je kunt immers niet goed bepalen of een aankoop geschikt is voor jou, zonder dat je het uberhaupt in handen hebt gehad.

Lukraak van alles bestellen en dan weer retouren 'omdat het kan' vind ik onzinnig, maar ik vind wel dat je moet kunnen testen of iets bevalt. En in dat geval vind ik het ook niet meer dan normaal dat je uiterst voorzichtig met spullen omgaat.

Bij CoolBlue is de 8+ 64GB in de aanbieding trouwens, voor wie wil :) https://www.coolblue.nl/p...plus-64gb-space-grey.html

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
Trouble schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:59:
[...]

Wet koop op afstand is er niet voor niets. Je kunt immers niet goed bepalen of een aankoop geschikt is voor jou, zonder dat je het uberhaupt in handen hebt gehad.

Lukraak van alles bestellen en dan weer retouren 'omdat het kan' vind ik onzinnig, maar ik vind wel dat je moet kunnen testen of iets bevalt. En in dat geval vind ik het ook niet meer dan normaal dat je uiterst voorzichtig met spullen omgaat.

Bij CoolBlue is de 8+ 64GB in de aanbieding trouwens, voor wie wil :) https://www.coolblue.nl/p...plus-64gb-space-grey.html
Oke natuurlijk heb je de gelegenheid om het te testen. Maar dan moet een consument ook accepteren dat er een toestel toegestuurd wordt wat dus al gebruikt is door iemand anders 10+ dagen lang. Naar mijn bevindingen wordt er altijd makkelijker geretourneerd dan dat mensen accepteren dat hun nieuwe toestel gebruikt is door iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Weet iemand trouwens nog goede/leuke AR games?
Mag ook een paar euro kosten dat is niet erg, maar ben benieuwd hoe goed het eigenlijk werkt. Vandaag wel even de IKEA app geprobeerd. Die doet het ook erg goed. Leuke manier om te kijken of meubels in je kamer passen maar ook andere kleinigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

jasjenl

Liab A Tymo

Ik zit zelf nog te twijfelen of ik een iPhone 8 of 7 ga aanschaffen. Heb nu nog een iPhone 5 en die is inmiddels dusdanig sloom geworden dat ik echt wel aan een nieuw toestel toe ben. Alleen vraag ik me af of de 8 tov de 7 nu zoveel meer biedt dat het de meerprijs rechtvaardigt, zeker als ik zie dat je de 7 nu al voor minder dan 600 nieuw kunt kopen. Weliswaar heb je dan 'maar' 32 gb, maar dat is al 2 keer zoveel dan ik nu gewend ben. Anderzijds koop ik niet heel vaak een nieuw toestel en is gevoelsmatig de 8 een toekomst zekerder investering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:12
jasjenl schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:35:
Anderzijds koop ik niet heel vaak een nieuw toestel en is gevoelsmatig de 8 een toekomst zekerder investering....
Zie hier: uw antwoord (en wederom een verdubbeling van de opslag) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Nu online

jasjenl

Liab A Tymo

Treevium schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:38:
[...]

Zie hier: uw antwoord (en wederom een verdubbeling van de opslag) :*)
Haha ja, zo kun je het zien :D
Ik zal ze eerst eens maar in een winkel bekijken, wellicht dat me dat helpt in het maken van een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik een iPhone 8 of 7 ga aanschaffen. Heb nu nog een iPhone 5 en die is inmiddels dusdanig sloom geworden dat ik echt wel aan een nieuw toestel toe ben. Alleen vraag ik me af of de 8 tov de 7 nu zoveel meer biedt dat het de meerprijs rechtvaardigt, zeker als ik zie dat je de 7 nu al voor minder dan 600 nieuw kunt kopen. Weliswaar heb je dan 'maar' 32 gb, maar dat is al 2 keer zoveel dan ik nu gewend ben. Anderzijds koop ik niet heel vaak een nieuw toestel en is gevoelsmatig de 8 een toekomst zekerder investering....
8 is sneller & betere camera..
Kijk als je nu van de 7 afkwam naar de 8 dan had ik gezegd dat is beetje zonde maar van de 5 naar de 8 is wel echt een hele goede stap :)

Su6 met je keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 22:35

Aws

tom.cx schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:24:
Mag ook een paar euro kosten dat is niet erg, maar ben benieuwd hoe goed het eigenlijk werkt. Vandaag wel even de IKEA app geprobeerd. Die doet het ook erg goed. Leuke manier om te kijken of meubels in je kamer passen maar ook andere kleinigheden.
Ja, Machines AR, heel erg vet, maar EUR 5.50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:13

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Aws schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:46:
[...]

“Machines AR” of “The Machines” (€5,49)??

[ Voor 6% gewijzigd door Tylen op 03-10-2017 14:36 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11:07
Gisteren voor het eerst de 8 en 8 Plus kunnen vasthouden. Voelde eigenlijk niet zo gek veel van dat glas. Ook het gewicht viel reuze mee. Heb nu een SE en die kan nog wel ff mee, maar ja, je wilt dat nieuwste speelgoed toch ook eens vasthouden :p

Het viel mij wel terug op hoe raar die home knop aanvoelt als je een SE gewoont bent... ;)

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
tom.cx schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:24:
ZG Revenant is wel vet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aws

Aws

Tylen schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:35:
[...]

“Machines AR” of “The Machines” (€5,49)??
The machines :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Die ziet er inderdaad heel vet uit van het weekend eens uitproberen 8)

net erop gezet ziet er bruut uit 8)
iphone is daar wel echt een beest voor zulke games zeg :o
@bram1984 was je gamecenter account?

[ Voor 23% gewijzigd door Nick25 op 03-10-2017 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Nick25 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:10:
[...]

Yep. Taptic engine gaat ook als een malle tekeer als je die machineguns afvuurt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
[...]

Ik ga eens kijken vanavond. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Geen idee. Waar vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
bram1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:37:
[...]

Geen idee. Waar vind ik dat?
Instellingen - gamecenter :P

Mine nv1987 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nick25 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:39:
[...]

Instellingen - gamecenter :P

Mine nv1987 :)
Mijn profielnaam is Sausbert, zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 16:57
Ik zou t bij de 7 houden en dan vooral op zoek gaan naar aanbiedingen. Ik heb een 7 een aantal weken geleden voor 540 euro bij mediamarkt kunnen scoren. De 8 is misschien sneller en heeft draadloos opladen, maar een 7 voldoet meer dan prima. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
Als je het geld hebt zou ik de 8 Plus nemen, je zegt het zelf al, een investering voor de toekomst!
Hij is sneller, meer opslag en betere camera en je krijgt ook weer langer updates.
Ik ben iedergeval zeer blij met mijn keuze voor de iPhone 8 Plus :Y

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Voor degenen met de 8/8 Plus; iOS 11.0.2 is uit die gekraak oplost uit de speaker.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cunodb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2021
freddyathlon schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:15:
Voor degenen met de 8/8 Plus; iOS 11.0.2 is uit die gekraak oplost uit de speaker.
Het eerste wat hij bij mij deed na deze update is uit de luidspreker kraken :D Een seconde of 5 begon hij uit het niets kraak geluid te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
[...]

Mmm... jullie bedoelen toch Zombie Gunship Revenant AR?
Die wil niet downloaden op mijn iPhone 8 Plus!?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Die YouTube app blijft maar door draaien op de achtergrond....
Ook na de update en verwijderen van de app en uitzetten van ‘verversen op de achtergrond’
Bij mijn vrouw overigens exact hetzelfde.
Blijft maar batterij verbruiken. 🤐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
egbert-jan schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:04:
[...]

Oke natuurlijk heb je de gelegenheid om het te testen. Maar dan moet een consument ook accepteren dat er een toestel toegestuurd wordt wat dus al gebruikt is door iemand anders 10+ dagen lang. Naar mijn bevindingen wordt er altijd makkelijker geretourneerd dan dat mensen accepteren dat hun nieuwe toestel gebruikt is door iemand anders.
Daar zijn de tweedekansjes voor bij Coolblue. Zonder korting zou ik een teeedehands toestel niet accepteren.
Koop op afstand valt onder bedrijfsrisico, door de koop op afstand is de afzet van dit soort winkels fors toegenomen. Geen tussenpartijen meer als phonehouse en belcompany, dat geld hebben ze fors gewonnen. Het terugsturen van toestellen hoef je echt geen medelijden met ze te hebben!
Vaganzza schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:41:
Gisteren voor het eerst de 8 en 8 Plus kunnen vasthouden. Voelde eigenlijk niet zo gek veel van dat glas. Ook het gewicht viel reuze mee. Heb nu een SE en die kan nog wel ff mee, maar ja, je wilt dat nieuwste speelgoed toch ook eens vasthouden :p

Het viel mij wel terug op hoe raar die home knop aanvoelt als je een SE gewoont bent... ;)
Het is geen knop meer, zie iPhone 7
deBennie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:21:
[...]

Ik zou t bij de 7 houden en dan vooral op zoek gaan naar aanbiedingen. Ik heb een 7 een aantal weken geleden voor 540 euro bij mediamarkt kunnen scoren. De 8 is misschien sneller en heeft draadloos opladen, maar een 7 voldoet meer dan prima. :)
Ik heb nu een 8 maar zie het voordeel ook nog nog niet echt in 😉

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
De compressie vandaag dus omgezet van “High Efficiency” naar “Meest Compatibal”. Maar nog steeds last van een soort olie schrift vlekken. Nu durf ik alleen niet te zeggen of dit komt door te weinig licht maar ik ga het nog eens vergelijken met mijn iPhone 6S maar die heeft er volgens mij minder/geen last van. Al heb ik dat nog niet goed kunnen testen.

Foto (klik voor vergroting)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cKWnKmevlawFsGjCz3d1IcTe/thumb.jpg

Ingezoomd zie je links onder toch echt een soort olievlek naar mijn idee. Zo ziet die plant ee tenminste uit. Of zijn jullie het hier niet mee eens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

Dat is inderdaad de ruisreductie. Stukje terug in dit topic staan twee foto’s van mijn kat. De foto zonder flits heeft hetzelfde effect in de vacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
PeaceNlove schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 07:17:
Dat is inderdaad de ruisreductie. Stukje terug in dit topic staan twee foto’s van mijn kat. De foto zonder flits heeft hetzelfde effect in de vacht.
Ik had ze inderdaad gezien maar had gehoopt dat als ik de compressie verwisselde het probleem opgelost zou zijn. Maar vanavond ga ik het testen met mijn 6S. Die had er naar mijn idee geen last van.

[ Voor 4% gewijzigd door tom.cx op 04-10-2017 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
tom.cx schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:51:
[...]

Ik had ze inderdaad gezien maar had gehoopt dat als ik de compressie verwisselde het probleem opgelost zou zijn. Maar vanavond ga ik het testen met mijn 6S. Die had er naar mijn idee geen last van.
Maar als ik kijk in de EXIF zie ik ISO500 en sluitertijd 1/4s. Dan krijg je onscherpte, met ruisreductie en dus bijbehorend effect. Het zou wel eens interessant zijn om met verschillende toestellen (5s, 6, 7 en 8 8) ) dezelfde foto te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
haha 8 ) wordt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
loeberce schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:00:
[...]

Maar als ik kijk in de EXIF zie ik ISO500 en sluitertijd 1/4s. Dan krijg je onscherpte, met ruisreductie en dus bijbehorend effect. Het zou wel eens interessant zijn om met verschillende toestellen (5s, 6, 7 en 8) dezelfde foto te maken.
Ik weet niet of er een goede app is waarmee je dit handmatig kan doen? Dan wil ik dat vanavond ook wel even gebruiken voor mijn test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

freddyathlon schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:15:
Meteen even aan het binnenhalen. Hopelijk effectief want mijn vriendin had wel het speaker euvel.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Bij mij is het euvel verholpen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:45:
Bij mij is het euvel verholpen ermee.
Gelukkig, ik had er namelijk ook last van, maar kon niet testen of het was opgelost omdat m'n sim-kaart opeens is overleden. Maar fijn dat het niet meer kraakt ,was echt heel irritant!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb net deze charger besteld. Kreeg een 20,- voucher voor een prijsdaling.

https://www.pdashop.nl/pr...-qi-wireless-charger.html

Eens kijken hoe dit werkt op mijn nachtkastje. Ik ga 'm morgenochtend halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:45

Nogne

>.<

[...]

Ik heb Machines AR gelijk gekocht toen ik mijn 8+ binnen had, heb daar zo veel spijt van. Wat een waardeloze game, heel erg bug'd en gamen met AR ben je na 10 minuten al zat (tenminste dat had ik :P )

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aws

Aws

Nogne schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:25:
[...]

Ik heb Machines AR gelijk gekocht toen ik mijn 8+ binnen had, heb daar zo veel spijt van. Wat een waardeloze game, heel erg bug'd en gamen met AR ben je na 10 minuten al zat (tenminste dat had ik :P )
Je kan het refunden binnen 2 weken, is dat nog mogelijk voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Aws schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:29:
[...]

Je kan het refunden binnen 2 weken, is dat nog mogelijk voor je?
Mmhh, ik heb mijn iPhone nog geen 2 weken. Dus dat is wel een goeie. Ik ga vanavond eens kijken hoe dat moet. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:21:
Ik heb net deze charger besteld. Kreeg een 20,- voucher voor een prijsdaling.

https://www.pdashop.nl/pr...-qi-wireless-charger.html

Eens kijken hoe dit werkt op mijn nachtkastje. Ik ga 'm morgenochtend halen.
Ben wel erg benieuwd. Heb gisteren de wireless charger van de IKEA gehaald voor 15 euro. Doet het prima. Heb alleen het idee dat mijn wekker niet af gaat als hij op de wireless charger zit. Het zou ook een bug kunnen zijn.
Nogne schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Mmhh, ik heb mijn iPhone nog geen 2 weken. Dus dat is wel een goeie. Ik ga vanavond eens kijken hoe dat moet. Thanks!
Daar heeft iCulture een simpele uitleg voor: https://www.iculture.nl/tips/geld-terugvragen-apps/

[ Voor 22% gewijzigd door tom.cx op 04-10-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Nu online

jasjenl

Liab A Tymo

HereIsTom schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:57:
[...]

Als je het geld hebt zou ik de 8 Plus nemen, je zegt het zelf al, een investering voor de toekomst!
Hij is sneller, meer opslag en betere camera en je krijgt ook weer langer updates.
Ik ben iedergeval zeer blij met mijn keuze voor de iPhone 8 Plus :Y
8 Plus gaat het sowieso niet worden, ik vind de 8 eigenlijk al te groot.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
jasjenl schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:34:
[...]

Loop eens 1 dag met een Plus rond en je vindt de 8 bijna schattig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

[...]

On a budget zou ik de iPhone 7 nemen, prima toestel voor de komende jaren, heb je nog wat extra geld te besteden dan zou ik de 8 nemen omdat je hier uiteraard nog wat langer mee kunt doen en de nieuwste features krijgt zoals wireless charging.

Featurewise heb je ongeveer hetzelfde toestel, en tenzij je perse de nieuwe cpu of wireless charging wil hebben is de upgrade minimaal imho :)
bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Helemaal mee eens, ik zag ook enigszins op tegen het formaat van de Plus, maar ben eigenlijk in een dag al gewend. de 4,7" inch maat voelt dan inderdaad gelijk heel klein, zou dus niet meer terug willen :D maar dat is voor iedereen persoonlijk.

[ Voor 27% gewijzigd door PaYnE81 op 04-10-2017 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Thanks, dat ging wel heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Nu online

jasjenl

Liab A Tymo

[...]

Ik heb de 6 wel eens een tijdje vastgehouden, als je van een iPhone 5 komt is dat echt al (te) groot. Ik wil sowieso de telefoon nog in mijn broekzak kunnen stoppen en tenzij je van die baggy skater broeken draagt is dat echt niet te doen met de plus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:52
jasjenl schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Ik heb de 6 wel eens een tijdje vastgehouden, als je van een iPhone 5 komt is dat echt al (te) groot. Ik wil sowieso de telefoon nog in mijn broekzak kunnen stoppen en tenzij je van die baggy skater broeken draagt is dat echt niet te doen met de plus :P
Nou ik weet niet wat voor broeken jij draagt maar als ik een normale spijkerbroek van de WE draag dan past de iPhone 8 Plus makkelijk in mijn broekzak. Zitten is ook geen probleem, voel je niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

mprkooij schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:46:
[...]

Nou ik weet niet wat voor broeken jij draagt maar als ik een normale spijkerbroek van de WE draag dan past de iPhone 8 Plus makkelijk in mijn broekzak. Zitten is ook geen probleem, voel je niks van.
Dat wilde ik net zeggen inderdaad, past zonder problemen zelfs met een Decoded wallet case die best wel volume toevoegt aan het toestel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Heb een kleine 3 dagen de 8 Plus gehad en deze gaat weer retour, nu weer terug bij mijn iPhone 7.

De iPhone 8 Plus is echt een onwijs gaaf toestel met prachtige features. Ik heb er een aantal zeer mooie foto's mee kunnen maken met oa de diverse Portrait mogelijkheden. Verder is het grote 1080p scherm erg prettig tijdens langdurig gebruik bij bijv webbrowsen.

Maar ik kan simpelweg niet wennen aan het formaat (en gewicht tov non-Plus model). Nogmaals, waar ik er niet aan kan wennen, zal een ander dat uiteraard veel makkelijker afgaan.
Heb eerder dit jaar een 7 Plus paar weken in bezit gehad, liep toen eigenlijk tegen dezelfde problemen aan

Een smartphone moet voor mij ergonomisch zijn, dat is het Plus model simpelweg niet voor mij. Ik hecht veel waarde aan ''one-handed use'', en dat is met het Plus model lastig.

Wel durf ik stellig te zeggen dat mensen die echt bij een Plus model willen blijven en van een 6 Plus of 6S Plus komen, de 8 Plus een zeer mooie grote upgrade zal zijn.

Ik zelf wacht nu op de iPhone X, die ik hopelijk succesvol kan pre orderen op 27 oktober. Dit gaat qua ergonomie vrijwel zeker aan mijn eisen voldoen.
Heb een half jaartje de Samsung S8 gehad, deze is qua formaat en dus ergonomie vrijwel identiek aan de iPhone X.

[ Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 04-10-2017 11:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Overdrijven is ook een vak. Ik heb gewoon nette broeken aan naar kantoor en de Plus past zonder enig probleem.

@Geert1976 Dus een smartphone moet voor jou ergonomisch en met 1 hand te gebruiken zijn en je gaat voor een X? Daar snap ik vrij weinig van. Succes met het eenhandig oproepen van het bedieningspaneel en het notificatie scherm.

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 04-10-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:50:
[...]

@Geert1976 Dus een smartphone moet voor jou ergonomisch en met 1 hand te gebruiken zijn en je gaat voor een X? Daar snap ik vrij weinig van. Succes met het eenhandig oproepen van het bedieningspaneel en het notificatie scherm.
Ik had mijn laatste post nog even aangepast, ivm mijn vorige Samsung S8.
Die is qua formaat/ergonomie vrijwel identiek aan de iPhone X.
Ik kon zeer goed uit de voeten met de Samsung S8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Even een vraag tussendoor...
Is er onderhand nou al een oplossing voor Apple Pay op de iPhone 8? Kan ik nou mijn Nederlandse creditcard koppelen aan Apple Pay? En werkt het nou al met een Nederlandse bank?
Want ik zag dat er al op een nieuwe Sim kaart een contactloos betalen logo zit.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik met mijn Sim kaart contactloos kan betalen maar nog steeds niet met mijn 900€ kostende iPhone die al NFC en Apple Pay heeft sinds 2012 (en ik heb het nog noot kunnen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:48
opa_paul schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:27:
Even een vraag tussendoor...
Is er onderhand nou al een oplossing voor Apple Pay op de iPhone 8? Kan ik nou mijn Nederlandse creditcard koppelen aan Apple Pay? En werkt het nou al met een Nederlandse bank?
Want ik zag dat er al op een nieuwe Sim kaart een contactloos betalen logo zit.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik met mijn Sim kaart contactloos kan betalen maar nog steeds niet met mijn 900€ kostende iPhone die al NFC en Apple Pay heeft sinds 2012 (en ik heb het nog noot kunnen gebruiken)
Nou Opa dat gaan we je wel vertellen.
Nee kan niet. Apple geeft de NFC niet vrij die de banken nodig hebben en zelf heeft Apple nog officiële manier om een CC te koppelen en te gebruiken in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Nu online

jasjenl

Liab A Tymo

bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:50:
[...]

Overdrijven is ook een vak. Ik heb gewoon nette broeken aan naar kantoor en de Plus past zonder enig probleem.
Ik denk dat nette broeken juist meer ruimte hebben dan wat strakkere spijkerbroeken, en laat ik die nu juist veel hebben... Anyway, ik kijk wel eens naar de 8 van de week, de plus gaat m echt niet worden want naast het 'broekzak issue' is me de plus ook echt te groot om handig vast te houden, wat Geert1976 hierboven ook al noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
jasjenl schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:36:
[...]
Ik denk dat nette broeken juist meer ruimte hebben dan wat strakkere spijkerbroeken, en laat ik die nu juist veel hebben... Anyway, ik kijk wel eens naar de 8 van de week, de plus gaat m echt niet worden want naast het 'broekzak issue' is me de plus ook echt te groot om handig vast te houden, wat Geert1976 hierboven ook al noemt.
Fair enough natuurlijk. Ik heb er zowel met mijn "privé" broeken als mijn "zakelijke" broeken geen moeite mee. Ook eenhandig gebruik gaat me prima af, maar dat kan te maken hebben met de leren Apple case die lekker stroef in de hand ligt waarmee je grip makkelijk te wijzigen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
[...]

Ja dat dacht ik ook, maar na één dag valt dat reuze mee en ben ik er blij mee!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Vergelijk van High effeciency vs meest compatibel:

HE:
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4453/37445040756_42f06fb9a4_c.jpg

Compatibel:
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4496/37445040676_baa33b4ee7_c.jpg

Even een hele forse crop:
HE
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4479/37461811102_8427f094c3_c.jpg

MC
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4489/36823676523_741dd772bb_c.jpg

MC is marginaal scherper dan High efficiency.
Formaat 2MB vs 2,28MB

Dus voor de winst van 10% is het verlies in kwaliteit verwaarloosbaar, dus goede actie!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
[...]

geen enkel probleem hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Pendora schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:35:
[...]

Nou Opa dat gaan we je wel vertellen.
Nee kan niet. Apple geeft de NFC niet vrij die de banken nodig hebben en zelf heeft Apple nog officiële manier om een CC te koppelen en te gebruiken in Nederland.
Heel erg dit inderdaad, echt een functie waar ik al heel lang op wacht! :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
[...]

Ging van een 6 naar 8+ en na 3 uur pakte ik m'n oude 6 en vond deze toen al klein. De 6 aan mijn vrouw gegeven en haar 5S leeg gemaakt...die 5S helemaal een schatje :+

Voordeel met de 8+ is wel dat je geen iPad meer nodig hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Galvatron schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:30:
[...]

Dat was voor mij inderdaad een reden om mijn iPad mini de deur uit te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou dat had ik ook altijd toen k een 6+/6s+/7+ had maar nu ik daadwerkelijk weer een iPad bezit (10.5 Pro) weet ik dat die bewering voor mij onzin is. De iPad is veel meer dan een nog grotere iPhone+, zeker nu met iOS11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
[...]

Ging van een 6 naar 8+ en na 3 uur pakte ik m'n oude 6 en vond deze toen al klein. De 6 aan mijn vrouw gegeven en haar 5S leeg gemaakt...die 5S helemaal een schatje :+

Haha precies dezelfde situatie bij mij thuis. Ik de 8plus vriendin oude 6 en de 5s ging naar mijn schoonmoeder. zo schuift alles een plekje op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens51
  • Laatst online: 30-12-2024
MrTre, iPhone 8 in USA 64GB is $699, dwz in Euro 699/1.176= 595 Euro, plus 21% btw = 712 Euro. Apple vraagt hier 809 E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Donstil schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Nou dat had ik ook altijd toen k een 6+/6s+/7+ had maar nu ik daadwerkelijk weer een iPad bezit (10.5 Pro) weet ik dat die bewering voor mij onzin is. De iPad is veel meer dan een nog grotere iPhone+, zeker nu met iOS11
Goed om te lezen! Ik heb mijn iPad ook de deur uit gedaan ivm minder gebruik en een plus iPhone, maar neig wel naar een 10.5 inch iPad.... weet alleen nog niet waarom en of hij ik het wel het bijna dubbele waard vind van een 2017 iPad ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Cardwizard op 04-10-2017 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:43
Ik ben vorig jaar van een iPhone5 naar 7plus gegaan. En dat formaat is inderdaad effe wennen. Maar zou nu niet anders meer willen.

Ook totaal geen problemen gehad met zakken in jeansbroeken of andere broeken. Past perfect in je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rens51 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:37:
MrTre, iPhone 8 in USA 64GB is $699, dwz in Euro 699/1.176= 595 Euro, plus 21% btw = 712 Euro. Apple vraagt hier 809 E
Weet je gelijk wat je betaald voor de Europesche voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
[...]
Donstil schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:40:
[...]
Ik vind als ik thuis ben mijn iPad Air 2 toch wel een stuk fijner werken dan met een iPhone 8 Plus.
Dus fijn de 8 Plus voor onderweg, maar thuis of op vakantie is de iPad toch een stuk fijner :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 14:30

emzed

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
En dan klagen de mensen dat de iPhone 8(plus) er ouderwets uit ziet, die Pixels zien er ook niet heel hip uit toch...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Toch is het indrukwekkend wat de iPhone 8 plus in schemer/bijna donker klaarspeelt.

Dagje Amsterdam, check de Bijenkorf om 19.00 uur in de avond dus bijna donker.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/mijcfims8d4vn.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Treevium schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:43:
[...]

En dan klagen de mensen dat de iPhone 8(plus) er ouderwets uit ziet, die Pixels zien er ook niet heel hip uit toch...
En ook op de Pixel ontbreekt nu de headphone jack :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
PaYnE81 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:28:
[...]

En als op de Pixel ontbreekt nu ook de headphone jack :+
Tja ik snap die “vooruitgang” ook nog steeds niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Dames en heren. Jullie hebben mij te pakken.

Ik heb me al sinds de Iphone 3g verzet tegen de Appelenziekte. Maar jullie hebben me.

Ik had al vermeld dat ik de appelwinkel in Amsterdam binnen was gelopen. Dat ging heel erg gehaast (was er max 10 minuten oid). Dit keer heb ik de tijd genomen in de appelwinkel.

De 8 plus is te groot. Dat was mijn conclusie. Ik heb goud bekeken, dat is gewoon roze, dus die viel af. Ik heb zwart bekeken en die ziet er nog steeds goedkoop uit I M H O... De wit/zilveren vond ik eigenlijk er best goed uitzien. Ik heb lang alle drie de kleuren vergeleken, naast elkaar gezet, ermee gespeeld... Het moest een witte worden.

Enige wat ik jammer vind is van de voorzijde lijkt ie wel heel erg op een 6/6s/7, maar goed, dat neem ik voor lief.

Dit keer doe ik het goed. Gelijk een 256gb Iphone 8 besteld bij Belsimpel met abbo verlenging...

Ook ik ben gezwicht voor de Appelenziekte :+ :o 8)7 |:( :/

[ Voor 5% gewijzigd door Roflmao op 04-10-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Roflmao schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:49:

Ik heb me al sinds de Iphone 3g verzet tegen de Appelenziekte. Maar jullie hebben me.

blabla

Afbeeldingslocatie: http://img35.laughinggif.com/pic/HTTP2kuaW1ndXIuY29tL1ZMUmlJeHYuZ2lm.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Roflmao schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:49:

Ik had al vermeld dat ik de appelwinkel in Amsterdam binnen was gelopen. Dat ging heel erg gehaast (was er max 10 minuten oid). Dit keer heb ik de tijd genomen in de appelwinkel.

De 8 plus is te groot. Dat was mijn conclusie. Ik heb goud bekeken, dat is gewoon roze, dus die viel af. Ik heb zwart bekeken en die ziet er nog steeds goedkoop uit I M H O... De wit/zilveren vond ik eigenlijk er best goed uitzien. Ik heb lang alle drie de kleuren vergeleken, naast elkaar gezet, ermee gespeeld... Het moest een witte worden.

Enige wat ik jammer vind is van de voorzijde lijkt ie wel heel erg op een 6/6s/7, maar goed, dat neem ik voor lief.

Dit keer doe ik het goed. Gelijk een 256gb Iphone 8 besteld bij Belsimpel met abbo verlenging...

Nu nog van het kinderachtige android syndroom “Appel” afkomen en je bent welkom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
Low Light foto van de Apple Store (8 Plus):

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/86d73a6e-78be-488c-b63sf7.jpeg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:50:
Heb een kleine 3 dagen de 8 Plus gehad en deze gaat weer retour, nu weer terug bij mijn iPhone 7.

.......

Ik zelf wacht nu op de iPhone X, die ik hopelijk succesvol kan pre orderen op 27 oktober. Dit gaat qua ergonomie vrijwel zeker aan mijn eisen voldoen.
Heb een half jaartje de Samsung S8 gehad, deze is qua formaat en dus ergonomie vrijwel identiek aan de iPhone X.
B)
Dark Master schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:13:
[...]

No worries, Geert zal de iPhone X vast over een paar maandjes wel kopen. Dan is alles plots weer helemaal geweldig.

Dan is het plots geen slechte deal meer. Maar dit is natuurlijk wel voor hij de iPhone 8 en 8 plus heeft gehad, waardoor hij uiteindelijk veel meer geld kwijt is dan gewoon direct een IPhone x te hebben gekocht toendertijd.

Gewoon een kleine voorspelling. ;)
Dennisweb schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:30:
[...]

Van Geert weten we zeker dat hij aanstaande vrijdag de volgende smartphones bestelt:

Eerst de iPhone 8 64 GB, dan de iPhone 8 256 GB. Vervolgens wisselt ie beide modellen in alle kleuren van de regenboog en dan kiest 'ie toch weer voor het 'surfboard'-model (de Plus).

Die is 'ie over een maand beu en dan bestelt 'ie toch de iPhone X in beide groottes. Hij eindigt dan bij het 256 GB-model, om over 3 maanden een Galaxy Note 8 te kopen... :D :D
_/-\o_
Let even op de postdata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:20:
[...]

B)

[...]

[...]

_/-\o_
Let even op de postdata.
Ge-wel-dig 😂😂😂
Pagina: 1 ... 19 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.