Überhaupt wel bijzonder dat je denk dat dit aan het wel of niet afsluiten van bepaalde apps ligt. Dit is totaal abnormaal. Ik sluit nooit apps af en dit komt nooit voor. Er klopt gewoon iets niet.HereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:04:
Foto gemaakt met de iPhone 8 Plus.
Wat vinden jullie ervan, ik dacht toch wel een goede camera?
[afbeelding]
Overigens heb ik vannacht gemerkt dat je de apps wel moet afsluiten, want toen ik naar bed ging was de batterij 45% en toen ik wakker werd nog maar 17%
Bij Batterij gekeken en bleek dat alleen YouTube al 85% had verbruikt en bij die app kan ik ververs op achergrond ook niet uitzetten?
Klinkt goed...en van harte. Mijn space grey 8+ is zojuist bezorgd. Vanavond uitpakken enz. Twijfelde ook tussen de witte...kan altijd nog ruilen.Stinger_Ventura schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:40:
Ik was er vrij zeker van dat ik de grijze 8+ zou halen, maar ben toch met een Silver/witte de winkel uit gelopen na veel overpijnzingen 🤔
De witte oogde kleiner dan de zwarte. Minder vlekken zichtbaar. De grijze voelde wat goedkoper met de glazen achterkant, die witte weer wat moderner en hipper.
Misschien kan je later nog een paar mooie foto's plaatsen van jouw witte 8+...
Bedankt voor de tip, is dat veel werk/tijd?Nick25 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:21:
[...]
Kan zijn als je schone installatie doet en je apps er zelf opzet dat alles wat beter werkt doe ik namelijk altijd met nieuwe ipad's / iphone's (is een tip hoor)
Ben ik wel gelijk van alle onnodige apps af
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Ja klop daar was hij tijdens de installatie lang mee bezig!PaYnE81 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:41:
[...]
Weet je zeker dat ie daar compleet mee klaar was, het kan namelijk wel even duren en het vreet idd batterij.
snachts zo'n grote drop in batterij voor Youtube alleen kan ik ook niet verklaren dat heb ik nog nooit gezien op iOS
Vorige nachten met alle apps afgesloten was het verbruik maar 3%, nu dus 29% met YouTube bovenaan met 85%
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
precies dat had ik ook gisteren avond mijn scherm zag er stuk leger uitHereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:08:
[...]
Bedankt voor de tip, is dat veel werk/tijd?
Ben ik wel gelijk van alle onnodige apps af
A person who never made a mistake never tried anything new.
Best wel 🤓HereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:04:
Foto gemaakt met de iPhone 8 Plus.
Wat vinden jullie ervan, ik dacht toch wel een goede camera?

[ Voor 60% gewijzigd door Hoedje op 29-09-2017 16:07 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Vanmiddag de Vaja Niko wallet (zwart) binnen gehad voor de iPhone 8 plus, deze ook even getest op de Samsung fast charger met een pasje en geld aan de achterzijde die op de charger komt en geen probleem laad gelijk op
Raar dat je met de 60fps 4k optie niet kan doorsturen via Whatsapp.. Hopelijk komt dit nog in een update

Verwijderd
Het lukt me hier wel met WhatsApp en Threema maar niet met Signal.dglavimans schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:20:
Raar dat je met de 60fps 4k optie niet kan doorsturen via Whatsapp.. Hopelijk komt dit nog in een update
Heeft er iemand een tip voor een leren folio case voor de plus? Wel zo slim mogelijk!
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Inmiddels al een paar dagen mijn iPhone 8 Silver, kom van een 6S vandaan. Ben er tot op heden erg tevreden mee, gewicht is even wennen maar ben ik waarschijnlijk volgende week al vergeten 
Nog even een draadloze lader aanschaffen, heb het op kantoor geprobeerd bij een collega en dat is toch wel makkelijk zo.
Omtrent snelheid erg tevreden en ook het geluid! Enige puntje is met YouTube op de achtergrond, bij mij gebruikt die het meeste van de batterij en verversen staat hier ook uit op de achtergrond. Kortom straks even opnieuw installeren en kijken wat er gebeurt...
Ik gebruik trouwens Incipio Feather hoesje.
Nog even een draadloze lader aanschaffen, heb het op kantoor geprobeerd bij een collega en dat is toch wel makkelijk zo.
Omtrent snelheid erg tevreden en ook het geluid! Enige puntje is met YouTube op de achtergrond, bij mij gebruikt die het meeste van de batterij en verversen staat hier ook uit op de achtergrond. Kortom straks even opnieuw installeren en kijken wat er gebeurt...
Ik gebruik trouwens Incipio Feather hoesje.
Ow.. Hier juist niet met Whatsapp haha.. Even uitzoeken hoe dat kan danVerwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 16:38:
[...]
Het lukt me hier wel met WhatsApp en Threema maar niet met Signal.
Zo, nu ben ik zakelijk ook een iPhone rijker
Nu ligt er naast mijn Space Grey 8+ een mooie zilvergrijze 8 van de zaak. Rode leren hoesje van Apple is er al bij besteld
Toch nog een
voor de Lumia 920, was toch een best bakkie voor 4,5 jaar en je kon dat ding tenminste ongestraft laten vliegen en vallen
Toch nog een
Vind je dat handig? Ik ben blij dat ik zakelijk en privé gewoon één toestel kan gebruiken.PeaceNlove schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:05:
Zo, nu ben ik zakelijk ook een iPhone rijkerNu ligt er naast mijn Space Grey 8+ een mooie zilvergrijze 8 van de zaak. Rode leren hoesje van Apple is er al bij besteld
Toch nog eenvoor de Lumia 920, was toch een best bakkie voor 4,5 jaar en je kon dat ding tenminste ongestraft laten vliegen en vallen
En hier nog een trotse nieuwe eigenaar van een iPhone 8 Plus space grey...heerlijk apparaat! True tone bevalt erg goed, speakers zijn nog beter dan op de iPhone 7, de phone is razendsnel en draadloos laden...wat wil men nog meer. Mijn vorige iphone 7 Plus jet black 256gb meteen te koop gezet want ik ga verder met de 8 Plus
[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 29-09-2017 21:29 ]
Ja, want dan kan de zakelijke telefoon gewoon aan de kant als ik thuis ben, dan wordt ik s’ avonds niet ongewild geconfronteerd met allerlei zakelijke communicatie die best wel kan wachten. Ik heb ook als jaren hetzelfde nummer, zowel privé als zakelijk en wil geen van beide opgeven. Je loopt wel telkens met 2 telefoons te sleuren door de week, maar dat ben ik gewend
nu wordt het nóg moeilijker voor mij... 8 Plus vs Xdafmay schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:28:
En hier nog een trotse nieuwe eigenaar van een iPhone 8 Plus space grey...heerlijk apparaat! True tone bevalt erg goed, speakers zijn nog beter dan op de iPhone 7, de phone is razendsnel en draadloos laden...wat wil men nog meer. Mijn vorige iphone 7 Plus jet black 256gb meteen te koop gezet want ik ga verder met de 8 Plus
Doe maar de X...dan kan ik met jou meegenietenGeert1976 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:44:
[...]
nu wordt het nóg moeilijker voor mij... 8 Plus vs X
En nu blijktie bij CB gewoon weer op vooraad...

Zit er aan te denken op om het order bij Amac te cancellen en dan daar snel te bestellen maar die drie jaar garantie is wel fijn. Vraag me ook af hoesnel ik m'n geld van Amac terug krijg
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Maak jezelf niet gek man..Sc0tTy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:49:
[...]
En nu blijktie bij CB gewoon weer op vooraad...![]()
Zit er aan te denken op om het order bij Amac te cancellen en dan daar snel te bestellen maar die drie jaar garantie is wel fijn. Vraag me ook af hoesnel ik m'n geld van Amac terug krijg
Niet zo moeilijk hoor, als je geld teveel hebt neem je de X, anders de 8 PlusGeert1976 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:44:
[...]
nu wordt het nóg moeilijker voor mij... 8 Plus vs X
Ik heb mijn 8 Plus Space Grey in gebruik. Heerlijk toestel, maar aan de achterkant zie ik dat ik bovenin rechts tussen glas en behuizing een ‘gap’ heb die groter is dan aan de linkerkant.
Op een forum kom ik eenzelfde ‘klacht’ tegen met onderstaande foto.
Ik ben benieuwd of dit meer voor komt.
Ook heb ik de inmiddels bekende kraakjes en plopjes tijdens gesprekken. Maar daar komt een update voor begrijp ik.

image uploader
Ook heb ik de inmiddels bekende kraakjes en plopjes tijdens gesprekken. Maar daar komt een update voor begrijp ik.

image uploader
[ Voor 10% gewijzigd door freddyathlon op 29-09-2017 22:48 ]
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ben uiteindelijk ook gezwicht, heb al tijden een Android phone (S7 Edge) maar net een iPhone 8 plus silver besteld bij coolblue! Ben benieuwd hoe dit bevalt!
Dat word ik ook niet hoor. Weleens van apps als HIPPER en I AM gehoord? Gewoon kantoor op afstand uitschakelen.PeaceNlove schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:30:
Ja, want dan kan de zakelijke telefoon gewoon aan de kant als ik thuis ben, dan wordt ik s’ avonds niet ongewild geconfronteerd met allerlei zakelijke communicatie die best wel kan wachten. Ik heb ook als jaren hetzelfde nummer, zowel privé als zakelijk en wil geen van beide opgeven. Je loopt wel telkens met 2 telefoons te sleuren door de week, maar dat ben ik gewend
Hier gelukkig geen gap op mijn 8 plus en ook geen kraakjes en plopjes.freddyathlon schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:41:
Ik heb mijn 8 Plus Space Grey in gebruik. Heerlijk toestel, maar aan de achterkant zie ik dat ik bovenin rechts tussen glas en behuizing een ‘gap’ heb die groter is dan aan de linkerkant.
Misschien maar gaan ruilen dan?
Ik heb mijn 8 Plus nu voor de tweede keer opgeladen, de eerste keer met de originele iPhone lader van 5 watt en de tweede keer met de iPad lader van 12 watt.
De eerste duurde 100% 3 uur en de tweede keer 2 uur.
Dus dat gaat wel iets sneller.
[ Voor 15% gewijzigd door HereIsTom op 29-09-2017 23:01 ]
Geinige side by side.
Plaatje van de 8+ lijkt geregeld mooier naar mijn mening. Audio van de Note8 is in elk shot superieur aan dat van de iPhone.
Plaatje van de 8+ lijkt geregeld mooier naar mijn mening. Audio van de Note8 is in elk shot superieur aan dat van de iPhone.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zojuist even in de store bekeken, maar ik zie zo snel dat het nog een vast toestel op kantoor vereist? Het gaat mij er meer om dat ik een telefoon met WhatsApp, Slack, Skype, Skype dor Business en x zakelijke mailboxen (van iedere klant vaak wel 1) gewoon aan de kant kan gooien en dus geen werkmails, appjes en andere berichten hoef te zien als ik daar op dat moment ook niet voor betaald wordt.bram1984 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:46:
[...]
Dat word ik ook niet hoor. Weleens van apps als HIPPER en I AM gehoord? Gewoon kantoor op afstand uitschakelen.
Coole side by side, maar het lijkt net of er iets voor de microfoon zit bij de iPhone 8+ het is zo extreem gedempt in vergelijking op zo'n korte afstand soms dat dat bijna niet kan kloppen voor m'b gevoel.Donstil schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:43:
Geinige side by side.
[video]
Ga zelf straks ook eens even testen, m'n Space Grey 8+ is gisteren binnen gekomen
HDR ook nog ff kort getest in Netflix side by side, scherm van de 6s is al goed maar de 8+ heeft daar toch wel een wow factor voor mij, had niet zo'n groot verschil in kleur diepte verwacht ^^
Klopt. Werkt gewoon samen met je vaste toestel. Werkt voor mij ideaal. Ik app verder niet zakelijk, vandaar. Werkmail notificaties heb ik uitstaan, dus die zie ik alleen als ik mijn mail open.PeaceNlove schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:24:
[...]
Zojuist even in de store bekeken, maar ik zie zo snel dat het nog een vast toestel op kantoor vereist? Het gaat mij er meer om dat ik een telefoon met WhatsApp, Slack, Skype, Skype dor Business en x zakelijke mailboxen (van iedere klant vaak wel 1) gewoon aan de kant kan gooien en dus geen werkmails, appjes en andere berichten hoef te zien als ik daar op dat moment ook niet voor betaald wordt.
Donderdagmiddag goedkeuring van de baas gehad om de 8 plus (256gb) via de werkkostenregeling aan te schaffen. Vrijdagmorgen meteen onze leverancier gebeld en gelijk kunnen ophalen. Wat een verademing ten opzicht van m'n 5S.
Ik heb nu tijdelijk een transparante case/hoesje. Vind het niet echt mooi staan bij de spacegrey iphone. Nu op zoek naar een ander model.
Ik heb nu tijdelijk een transparante case/hoesje. Vind het niet echt mooi staan bij de spacegrey iphone. Nu op zoek naar een ander model.
Dat de audio van de Note8 veel beter is dan de 8plus is bij SuperSaf ook duidelijk te horen:Donstil schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:43:
Geinige side by side.
YouTube: iPhone 8 Plus vs Galaxy Note 8 Camera Test Comparison
Draadloze lader na 1 nacht maar weer uitgezet. Zo’n velle blauwe led ring is toch niet fijn voor mij op het nachtkastje.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
kom op, beetje creatief zijn... stukkie tape erover en klaar. Heb dat ook met mijn 2 draadloze chargers gedaan hier thuis en zie het ledje nauwelijks tot eigenlijk gewoon niet meerTylen schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:58:
Draadloze lader na 1 nacht maar weer uitgezet. Zo’n velle blauwe led red is toch niet fijn voor mij op het nachtkastje.
Ga ik ook wel doen
.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Straks krijg ik mijn eerste iPhone binnen sinds...ooit! Ben voor de 8+ 256GB gegaan. 
Ik zoek nog een draadloze lader voor mijn iPhone 8 maar weet niet welke ik moet kiezen. Ik zie hele goedkope of laders van 30-40 euro. Belangrijk vind ik dat je de telefoon er makkelijk op kan leggen, beetje stroef is zodat hij er niet vanaf kan vallen. Ik gebruik straks de originele zwarte leren hoes van Apple.
Verder lees ik bij de reviews dat sommige laders spontaan ophouden met laden, een waarschuwing geven, en dat je de telefoon er opnieuw (goed) moet opleggen. Dit gebeurt soms ook 's nachts. Hier zit ik echt niet op te wachten.
Zijn er mensen die een weekje een (goedkope) draadloze lader gebruiken zonder bovenstaand probleem?
(laadsnelheid vind ik niet zo belangrijk)
Ik zoek nog een draadloze lader voor mijn iPhone 8 maar weet niet welke ik moet kiezen. Ik zie hele goedkope of laders van 30-40 euro. Belangrijk vind ik dat je de telefoon er makkelijk op kan leggen, beetje stroef is zodat hij er niet vanaf kan vallen. Ik gebruik straks de originele zwarte leren hoes van Apple.
Verder lees ik bij de reviews dat sommige laders spontaan ophouden met laden, een waarschuwing geven, en dat je de telefoon er opnieuw (goed) moet opleggen. Dit gebeurt soms ook 's nachts. Hier zit ik echt niet op te wachten.
Zijn er mensen die een weekje een (goedkope) draadloze lader gebruiken zonder bovenstaand probleem?
(laadsnelheid vind ik niet zo belangrijk)
Yippie kayak, other buckets!
Ik lees veel over Tweakers met een Plus-model en weinig over de iPhone 8. Is de Plus toch populairder onder de Tweakers hier?
Is de beweegreden alleen de camera? Want ik twijfel toch nog altijd tussen groot en klein en als de camera het enige verschil is en dat is nihil, kies ik wellicht toch liever voor de kleine variant.
Iemand de grote verschillen nog eens opsommen voor me?
Is de beweegreden alleen de camera? Want ik twijfel toch nog altijd tussen groot en klein en als de camera het enige verschil is en dat is nihil, kies ik wellicht toch liever voor de kleine variant.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verschil in camera is zeker niet nihilTHE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:05:
Ik lees veel over Tweakers met een Plus-model en weinig over de iPhone 8. Is de Plus toch populairder onder de Tweakers hier?
+langere accuduur
+groter scherm
1 van de voornaamste reden zou kunnen zijn, het feit dat de iPhone X voor velen simpelweg te duur is. En je betaald in feite ong €250 extra voor een oled display t.o.v het LCD display de iPhone 8 Plus.THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:05:
En om van bijvoorbeeld van een iPhone 6S of 7 naar een 8 (dus non-Plus) te gaan, is niet echt een upgrade (imho).
Dus dan kom je al gauw uit op de iPhone 8 Plus.
En die camera (en de mogelijkheden daarmee) in de 8 Plus is echt bizar goed.
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 30-09-2017 11:18 ]
Als ik op gsmarena.com naar de foto's kijk dan vind ik af en toe de iPhone 8 zelfs mooier.
Check!
http://www.gsmarena.com/p...Phone2=8131&idPhone3=8064
Ik kies vooralsnog sowieso voor een iPhone 8 en niet voor een iPhone X. Laat dat toestel zich eerst maar eens bewijzen.
Check!
http://www.gsmarena.com/p...Phone2=8131&idPhone3=8064
Ik kies vooralsnog sowieso voor een iPhone 8 en niet voor een iPhone X. Laat dat toestel zich eerst maar eens bewijzen.
[ Voor 24% gewijzigd door THE_BASE op 30-09-2017 11:36 ]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik heb zelf gekozen voor de 8 en bewust niet voor de Plus. Ik heb hiervoor 3 jaar met een 6 Plus rondgelopen en kwam tot de conclusie dat die gewoon echt te groot was voor mij. Dit formaat is voor mij echt stukken beter.THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:05:
De twee grote verschillen zijn natuurlijk de dual camera en het 1080p scherm met hogere pixel dichtheid. Dat eerste vind ik wel echt jammer dat niet iedereen daarvan kan genieten. Volgens Apple is het een technische limitatie vanwege de kleine behuizing, maar de X is qua omvang dichter bij de 8 dan de Plus en daar is het ze wel bij gelukt. Natuurlijk hebben ze daar meer R&D in gestoken, maar toch.
Het scherm zelf vind ik geen gemis, je hebt wat meer ruimte maar dat weegt voor mij niet op tegen het feit dat de Plus gewoon een stuk lomper en zwaarder is. Het verschil in PPI is ook niet erg merkbaar tenzij je ze echt side by side vergelijkt en met je neus erbovenop zit. Wat mij betreft blijft de 8 de sweet spot en ik ben blij dat de X een vergelijkbaar formaat is (mocht ik in de toekomst toch de overstap maken).
Zojuist even bij een Mediamarkt naar binnen gelopen en verschillende iPhone 8 en 8 Plus modellen bekeken; ze hadden allemaal wel een afwijking in de behuizing.HereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:52:
[...]
Hier gelukkig geen gap op mijn 8 plus en ook geen kraakjes en plopjes.
Misschien maar gaan ruilen dan?
De ene had het aan de voorkant;
Links bovenin was een iets grotere ruimte tussen glas en behuizing zichtbaar.
De anderen aan de achterkant zoals bij mij; de hoek rechts bovenin sluit minder mooi aan op de behuizing dat de hoek links bovenin.
Nog aan de verkoper gevraagd en ook hij zei dat het een loterij blijft en als je gaat zoeken, je altijd wel iets vind.
Heb een gewone iPhone 7 gehad, 2 stuks en bij een had ik aan de voorkant links bovenin ook een grotere ruimte tussen glas en behuizing dan rechts.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik heb een 6s Plus gehad en daarna een gewone 7. Dat grotere scherm is best wennen. Kwa lompheid wat het toestel dan is. Maar eenmaal gewend wil je niks anders meer.THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:05:
Meestal kun je het toestel in landscape gebruiken en je kunt gewoon net ff wat meer kwijt op je scherm. Oogt gewoon overzichtelijker. Vergelijk het met het verschil tussen een 5s, SE en een gewone 8 bijvoorbeeld. Tussen een gewone 8 en 8 Plus heb je hetzelfde. Tenminste, ik wel.
Natuurlijk de betere camera is ook een goede reden.
Dank voor de antwoorden. Ik ga dit weekend gewoon even spelen en nadenken wat fijner is.
Mijn inziens hadden ze die dubbele camera gewoon in de iPhone 8 moeten proppen!
Met de iPhone X krijg je een kleinere telefoon met dubbele cameraTHE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:34:
Dank voor de antwoorden. Ik ga dit weekend gewoon even spelen en nadenken wat fijner is.
heb sinds gisteren een iPhone 8 plus, kom van een gewone iPhone 6. Het is wel serieus wennen en ben er zelf nog niet aan uit of ik hem ga terugsturen of niet en de gewone 8 nemen. Probleem is vooral die camera, want dat is wel een serieuze upgrade van de 6. En eigenlijk trek ik echt wel veel foto's met dit toestel met mijn zoon. Het is wat lomper en kan hem moeilijker met 1 hand bedienen. Maar het voelt wel meer als een echte upgrade tov een gewone 8. Want bij een 8 is het voornamelijk de snelheid waarbij je het echt merkt.THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:34:
geloof er wel in dat ik eraan zal wennen en ben meer geneigd hem te houden op dit moment. Ben er nog niet mee buiten geweest en op het werk om het echt eens te testen hoe het voelt in normaal gebruik.
Kom ook van een normale 6 af maar ik ga niet meer terug. iPhone 8 Plus nu een dag of 4 in gebruik en bevalt prima. Ben nog niet helemaal gewend aan het gewicht maar verder. Ik internet veel op mijn smartphone en daar is deze gewoon ideaal voor. Echt een tablet gevoel krijg ik ervan. Size does matter.pina schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:48:
[...]
heb sinds gisteren een iPhone 8 plus, kom van een gewone iPhone 6. Het is wel serieus wennen en ben er zelf nog niet aan uit of ik hem ga terugsturen of niet en de gewone 8 nemen. Probleem is vooral die camera, want dat is wel een serieuze upgrade van de 6. En eigenlijk trek ik echt wel veel foto's met dit toestel met mijn zoon. Het is wat lomper en kan hem moeilijker met 1 hand bedienen. Maar het voelt wel meer als een echte upgrade tov een gewone 8. Want bij een 8 is het voornamelijk de snelheid waarbij je het echt merkt.
geloof er wel in dat ik eraan zal wennen en ben meer geneigd hem te houden op dit moment. Ben er nog niet mee buiten geweest en op het werk om het echt eens te testen hoe het voelt in normaal gebruik.
Blijft toch een ding, wel leuk die verschillende meningen. En vooral veel enthousiasme voor het Plus-model.
Verwijderd
Ben ik het mee eens, camera is echt goed! Alles ookGeteisem schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:07:
[...]
Kom ook van een normale 6 af maar ik ga niet meer terug. iPhone 8 Plus nu een dag of 4 in gebruik en bevalt prima. Ben nog niet helemaal gewend aan het gewicht maar verder. Ik internet veel op mijn smartphone en daar is deze gewoon ideaal voor. Echt een tablet gevoel krijg ik ervan. Size does matter.
goed overzichtelijk met bankieren, safari en natuurlijk voetbal, Netflix e.d.
Het gewicht is vooral wennen
Allemaal hele brede Tweakers straksVerwijderd schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 13:15:
[...]
Ben ik het mee eens, camera is echt goed! Alles ook
goed overzichtelijk met bankieren, safari en natuurlijk voetbal, Netflix e.d.
Het gewicht is vooral wennen
Net bij de Ikea in Duiven geweest na telefonisch contact met de Ikea Klantenservice. In Duiven hebben ze de laatste QI laders model Jyssen (link: https://www.google.nl/sea...Q_AUIEigB&biw=414&bih=622) in de verkoop. Deze gaat er per 1 oktober uit.
Ik zag er ook al de opvolger liggen van de Jyssen, de Rällen. Dit is het model die al eerder in dit topic voorbij kwam. Ze hebben deze in het wit en in het zwart. Ik ben helaas vergeten een foto te maken, maar hij lijkt erg op de Jyssen alleen dan een stuk minder dik en geen USB poort.
Ik heb gevraagd waarom ze al wel als showmodel liggen maar nog niet verkocht worden. Het blijkt dus dat ze kort in de winkel hebben gelegen maar nu al op zijn. Vanaf 10 oktober verwachten ze weer (grote) voorraad heb ik kunnen zien in de voorraadcomputer op de afdeling.
Tot die tijd dus even geduld, het is in mijn ogen het wachten waard want hij is erg strak.
Ikea Rällen
Ik zag er ook al de opvolger liggen van de Jyssen, de Rällen. Dit is het model die al eerder in dit topic voorbij kwam. Ze hebben deze in het wit en in het zwart. Ik ben helaas vergeten een foto te maken, maar hij lijkt erg op de Jyssen alleen dan een stuk minder dik en geen USB poort.
Ik heb gevraagd waarom ze al wel als showmodel liggen maar nog niet verkocht worden. Het blijkt dus dat ze kort in de winkel hebben gelegen maar nu al op zijn. Vanaf 10 oktober verwachten ze weer (grote) voorraad heb ik kunnen zien in de voorraadcomputer op de afdeling.
Tot die tijd dus even geduld, het is in mijn ogen het wachten waard want hij is erg strak.

Bijgaand even een paar foto's van het ding. Je kan'm op 3 groottes monteren, de losse ring is groot, dan zit er nog een rubber ring om de lader welke er ook nog weer af kan.wienjo schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:30:
De kabel is ongeveer 2m lang.

Goed om te weten trouwens dat het een nieuw ding is, ik dacht juist dat deze er weer uitging.
Iemand al een idee wanneer het probleem met het versturen van 4K video’s bij WhatsApp opgelost is?
En hoe doen jullie dit nu dan? Kan je dit met iMovie comprimeren naar 1080p?
Of is hier een andere app voor?
Het is toch te gek eigenlijk?! Heb je eindelijk een toestel wat top video’s maakt en dan kan je ze niet versturen! (Alhoewel mijn 6s ook al 4K schoot en dit kon ik wel gewoon versturen met WhatsApp?)
En hoe doen jullie dit nu dan? Kan je dit met iMovie comprimeren naar 1080p?
Of is hier een andere app voor?
Het is toch te gek eigenlijk?! Heb je eindelijk een toestel wat top video’s maakt en dan kan je ze niet versturen! (Alhoewel mijn 6s ook al 4K schoot en dit kon ik wel gewoon versturen met WhatsApp?)
Pheww de (space grey) 8 Plus is wel een slippery mofo zeg
Mijn jet black 7 Plus is aanmerkelijk makkelijker vasthouden vanwege de grippy zijkanten.
Verder weinig te klagen...wat een beest van een toestel!
Oh en 11.1 beta 1 draait, net zoals op mijn 7 Plus, een stuk beter dan 11.0.1.
Verder weinig te klagen...wat een beest van een toestel!
Oh en 11.1 beta 1 draait, net zoals op mijn 7 Plus, een stuk beter dan 11.0.1.
[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 30-09-2017 16:00 ]
Weet iemand of de 8 in de 6S Brodit carkit past? Qua formaat zou het moeten lukken, schat ik in. Maar zou de lightning adapter op dezelfde plek uitkomen?
--
Denk dat je alleen de sleufjes in de brodit iets moet uit vijlen ivm de dikkere 8-TNT- schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:05:
Weet iemand of de 8 in de 6S Brodit carkit past? Qua formaat zou het moeten lukken, schat ik in. Maar zou de lightning adapter op dezelfde plek uitkomen?
Ik ben net van de 6s naar de 7 plus gegaan. Voor mij was de camera meer een leuk extraatje. Ik vind vooral het grotere beeldscherm heerlijk. Even een filmpje opzetten tijdens het koken, typen gaat veel makkelijker, voor agenda ook heel handig. Ik gebruik mn iPad niet zo veel meer. Dus lekker op de bank een beetje surfen etc. Dat grote beeldscherm is gewoon lekker dan.THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:05:
En dat formaat wen je heel snel aan. Net zoals ik snel gewend was van de 5s naar de 6s.
Dat hele gedoe over 1 hand kan ik nooit zo plaatsen. Ik had altijd al mn telefoon meestal met 2 handen vast. En in mn dames spijkerbroek past ie ook gewoon in mn kontzak. Voorkant lijkt me niet handig. Maar die hebben veel dames jeans toch niet, of minimaal.
Gewicht is nog wel een beetje wennen. Maar niet vervelend of zo.
De accu is wel erg lekker. Met de 6s was mn accu einde van de dag echt op sinds in n Apple Watch heb. Nu kan ik bij normaal gebruik 2 dagen op 1 accu doen.
[ Voor 5% gewijzigd door AppleFangirl op 30-09-2017 17:42 ]
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Morgen is de grote dag, heb hier een iPhone 8 Plus en een iPhone 7. Die twee naast elkaar gebruiken en kijken of we blij worden.
De camera is mooi meegenomen, ik houd van foto’s maken, maar gewicht telt meer mee. iPhone houdt ik altijd al met twee handen vast. Sinds iPhone 6 heb ik 4.7”. Dat was destijds ook wennen, maar was snel gewend.
Wellicht denk ik straks bij mijn klanten: wat heb je een kleine iPhone.
De camera is mooi meegenomen, ik houd van foto’s maken, maar gewicht telt meer mee. iPhone houdt ik altijd al met twee handen vast. Sinds iPhone 6 heb ik 4.7”. Dat was destijds ook wennen, maar was snel gewend.
Enig idee of er bij de 8 nog een dingentje zit om de sim kaart over te zetten? Kom uit het tijdperk dat er een aluminium pinnetje bijgeleverd werd
Dat tijdperk is nog steeds 😀m.lammers schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:53:
Enig idee of er bij de 8 nog een dingentje zit om de sim kaart over te zetten? Kom uit het tijdperk dat er een aluminium pinnetje bijgeleverd werd
Lol, waar zit die verstop dan? @Treevium
lol!! Zoveel boekjes (hint) zitten er niet bij hoorm.lammers schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:05:
Lol, waar zit die verstop dan? @Treevium
De 8THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:37:
Morgen is de grote dag, heb hier een iPhone 8 Plus en een iPhone 7. Die twee naast elkaar gebruiken en kijken of we blij worden.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Haha! Serieus! Heb ze als een soort kaartspel beet gehouden zeg maar en elke keer overheen gekeken. Hij zat ook nog eens precies in het midden. Bedankt! @Treevium
Zijn hier mensen met die problemen hebben met splitscreen #Splitgate en ook problemen met headset waarbij het geluid steeds plop geluidjes geeft in muziek en gesprekken #plopgate.
We hebben zelf al een aantal iphone 8 toestellen retour gekregen en een aantal mensen houdt het toestel nog even aan om later ter ruilen.
Na wat zoeken schijnt er ee serieus probleem te zijn. In de US was iemand bij t-mobile tweemaal een nieuw toestel had gekregen na de eerste en de laatste was één kant van de scherm mooi glad en de andere kant gewoon hoger met een rand en kiertje.

Wat ik las dat door warmte en door spanning het schermframe los kan gaan. Het komt niet door de batterij, maar lijkt erop dat er iets met de verlijming en hoe het scherm te krap zit in het frame.
We hebben zelf al een aantal iphone 8 toestellen retour gekregen en een aantal mensen houdt het toestel nog even aan om later ter ruilen.
Na wat zoeken schijnt er ee serieus probleem te zijn. In de US was iemand bij t-mobile tweemaal een nieuw toestel had gekregen na de eerste en de laatste was één kant van de scherm mooi glad en de andere kant gewoon hoger met een rand en kiertje.
Wat ik las dat door warmte en door spanning het schermframe los kan gaan. Het komt niet door de batterij, maar lijkt erop dat er iets met de verlijming en hoe het scherm te krap zit in het frame.
[ Voor 93% gewijzigd door Noresponse op 30-09-2017 21:47 ]
Het scherm van de 8 Plus is dus groter, heeft een hogere resolutie én een hogere pixeldichtheid.THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:34:
De batterij van de 8 Plus gaat iets langer mee.
En een veel betere camera dus.
Over een gate of gapende kier wil ik niet spreken. Maar ik zie wel dat de linkerkant veel mooier dicht zit dan de rechterkant.
Niet helemaal wat ik van Apple gewend ben, maar het valt binnen mijn marge.
dat hoor ik en lees ik inderdaad ook idd dat de afwerking niet helemaal smooth is.THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:46:
Over een gate of gapende kier wil ik niet spreken. Maar ik zie wel dat de linkerkant veel mooier dicht zit dan de rechterkant.
Niet zoals ik dat van Apple gewend ben. Over we zijn te verwend of veeleisend.Noresponse schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:56:
[...]
dat hoor ik en lees ik inderdaad ook idd dat de afwerking niet helemaal smooth is.
Puur dat het je al opvalt is m.i. al een reden om hem terug te sturen. Neem aan dat, hoe graag je ook een nieuwe iPhone wilt, dit toch niet moet accepteren bij een dergelijk bedrag (en uberhaupt elke aankoop...)THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:46:
Mijn toestel (met dat stukje glas uit de achterkant) is direct terug gegaan naar belsimpel, krijg als het goed is maandag een telefoontje van hun over de schade aan de iPhone, ik heb een beetje het gevoel dat ze mij de schuld in de schoenen gaan schuiven
Ben benieuwd. Voortaan maar Coolblue bestellen als tipTreevium schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:10:
Mijn toestel (met dat stukje glas uit de achterkant) is direct terug gegaan naar belsimpel, krijg als het goed is maandag een telefoontje van hun over de schade aan de iPhone, ik heb een beetje het gevoel dat ze mij de schuld in de schoenen gaan schuiven
Die tip heb ik niet nodig hoor, toestel was bij belsimpel bijna 100 euro goedkoper, dat was de enige reden om daar te bestellen, bestel normaal bijna alles bij Coolbluealwaysleft schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:39:
[...]
Ben benieuwd. Voortaan maar Coolblue bestellen als tip
[ Voor 6% gewijzigd door Cardwizard op 30-09-2017 22:44 ]
Coolblue is dan niet altijd de goedkoopste, maar 100 euro verschil is ook wel erg bijzonder. Het zal mijn wantrouwen zijn, maar dan zal die iPhone import zijn en als er garantie nodig is ga ik liever naar Coolblue dan Belsimpel.Treevium schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:43:
[...]
Die tip heb ik niet nodig hoor, toestel was bij belsimpel bijna 100 euro goedkoper, dat was de enige reden om daar te bestellen, bestel normaal bijna alles bij Coolblue
Maar dit hoort eigenlijk in een ander forum thuis. Hoop wel dat ze coulant zijn voor je!
Was wel een NL toestel, korting was puur omdat ik een abonnement kon verlengen, voor garantie ga ik het eerste jaar altijd naar Apple, het tweede jaar haalt een iPhone niet bij mij...mag gewoon in dit iPhone ervaringen topic: gaatje in het glas vind ik in ieder geval een slechte ervaringTHE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:47:
[...]
Coolblue is dan niet altijd de goedkoopste, maar 100 euro verschil is ook wel erg bijzonder. Het zal mijn wantrouwen zijn, maar dan zal die iPhone import zijn en als er garantie nodig is ga ik liever naar Coolblue dan Belsimpel.
Maar dit hoort eigenlijk in een ander forum thuis. Hoop wel dat ze coulant zijn voor je!
[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 30-09-2017 22:52 ]
Ben het met je eens hoor! Ging uit van losse aanschaf. Coolblue doet natuurlijk niets met abonnementen.Treevium schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:51:
[...]
Was wel een NL toestel, korting was puur omdat ik een abonnement kon verlengen, voor garantie ga ik het eerste jaar altijd naar Apple, het tweede jaar haalt een iPhone niet bij mij...mag gewoon in dit iPhone ervaringen topic: gaatje in het glas vind ik in ieder geval een slechte ervaring
Laat ons weten wat Belsimpel heeft kunnen regelen voor je. Dit soort dingen is altijd wel lastig hard te maken.
CB had in dit geval zeker niet moeilijk gedaan, die zijn zo makkelijk altijd, Apple zelf heb ik ook gebeld en die hadden het toestel direct omgeruild als ik hem bij hun gekocht had, ik zie wel wat het gaat worden...maar heb er nu al een rot gevoel vanTHE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 22:54:
[...]
Ben het met je eens hoor! Ging uit van losse aanschaf. Coolblue doet natuurlijk niets met abonnementen.
Laat ons weten wat Belsimpel heeft kunnen regelen voor je. Dit soort dingen is altijd wel lastig hard te maken.
Hmmm iPhone 8 Plus teruggebracht nadat ik die "static" noise hoorden en het niet zoveel veranderingen met m'n iPhone 7 vond hebben.. Denk dat ik hem misschien toch weer koop
Ik lees hier over problemen met de audio en kan dat wel bevestigen. Als ik mijn oordopjes in de 8 Plus doe werken deze niet altijd. Verder ben ik op een paar bugs in iOS11 nog geen problemen tegen gekomen. Hopelijk zijn deze in iOS 11.1 opgelost.
Ook werken de portret functies nog niet helemaal lekker. Het uitsnijden gaat niet altijd even goed.
Ook werken de portret functies nog niet helemaal lekker. Het uitsnijden gaat niet altijd even goed.
Kan zijn dat het grotere model populairder is, kan zijn dat mensen met een 8+ (toevallig) vaker reageren. Misschien dat een poll een idee is om het te meten. Overigens zijn grotere smartphones nog steeds een trend (kijk maar naar de slagschepen bij Android).THE_BASE schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:05:
Ik denk niet dat die vlieger op gaat want dan zou de iPhone 8 populairder moeten zijn dan de 8+. Buiten dat is er ook een verschil tussen uit kunnen geven en uit willen geven.Geert1976 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:09:
1 van de voornaamste reden zou kunnen zijn, het feit dat de iPhone X voor velen simpelweg te duur is.
De iPhone X lijkt vooral een emotionele keus, de 8/8+ een rationele aangezien alle 3 telefoons voor een ruime 90% gelijk zijn. De X is vooral OLED en Face ID (en daarmee ook de bijbehorende hardware), de rest van de functionaliteit en hardware hebben de 8 en 8+ ook. Zo heel spannend en vernieuwend is de X niet.
Zoals analisten nu al vaker hebben gewaarschuwd: de 3 smartphones lijken even goed te verkopen. Kennelijk is er een even grote markt voor alle 3 modellen (heel simpel gezegd: "kleine" telefoon, iets grotere telefoon, het jubileum model voor de fan) en wordt dat door velen onderschat. Anders lezend: men verwacht veel teveel van de X.
De X is qua afmetingen vooral een 8 met een langer scherm (eigenlijk ga je van 16:9 naar 21:9 is; let op, dit is een voorbeeld dus de kans is groot dat dit niet de juiste ratio's zijn, het gaat om het idee!). De 8+ heeft een klein voordeel voor wie een breder scherm wil ipv langer. Dit trucje hebben ze eerder toegepast toen ze van 3,5" naar 4,0" schermpjes gingen.swv schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 12:38:
Met de iPhone X krijg je een kleinere telefoon met dubbele camera
De X is dus niet een 8+ in een kleiner jasje!
Nergens last van met bellen etc. qua audio gelukkig. Wel vandaag dat een paar apps automatisch afsloten bij bepaalde handelingen maar dat lijkt mij eerder een iOS euvel.
Denk dat onder fanatiekelingen zoals ik de 8 Plus populairder is. Maar de uiteindelijke verkopen verwacht ik toch wel dat het standaard model het gaat winnen qua aantallen. Mede door de prijs en veel mensen behoeven geen Phablet.
Denk dat onder fanatiekelingen zoals ik de 8 Plus populairder is. Maar de uiteindelijke verkopen verwacht ik toch wel dat het standaard model het gaat winnen qua aantallen. Mede door de prijs en veel mensen behoeven geen Phablet.
Inderdaad, uiteindelijk zal iPhone 8 en iPhone 7 aankomend jaar de winnaar in aantallen zijn. Daarna een iPhone 8 Plus, iPhone 7 Plus en pas daarna (mede door prijs en beschikbaarheid) de iPhone X.
Maar ach, ik ben geen analist.
Maar ach, ik ben geen analist.
#Splitgate is blijkbaar normaal. Zie sinds vrijdag meer artikelen die spreken over een percentage die blijkbaar standaard is. apple koopt alweer ruimte op in de media om zich in te dekken.
Voorbeeld zoals op imore
https://m.imore.com/iphon...what-you-really-need-know
Voorbeeld zoals op imore
https://m.imore.com/iphon...what-you-really-need-know
[ Voor 4% gewijzigd door Noresponse op 01-10-2017 08:57 ]
Wat wel handig om te weten is van de gezwollen batterijen: Welke regio’s hebben er tot nu toe last van. Is het alleen in Japan en Amerika of zijn er ook nog andere landen waargenomen waar het probleem zich voor doet?
Als we dan toch adviezen geven: stel je wilt een iPhone 8 of iPhone 8 Plus. Dat diepte-effect is prachtig en je vindt foto's maken leuk, maar feitelijk doe je dat alleen op vakanties en stedentrips.
Daarnaast kijk je zelden video's op iPhone en het enige wat je gebruikt zijn Instagram, WhatsApp, iMessage, Telefoon, Mail en Safari.
Zou je dan nog kiezen voor een Plus-model? Ik nijg steeds meer naar non-plus omdat voor mij het enige voordeel de camera lijkt. En als ik zie hoe vaak ik die feitelijk op de manier gebruik zoals Apple ons voorschotelt is en blijft dat nihil.
Ik las in een test dat de camera van iPhone 8 Plus 94 punten scoort en van iPhone 8 92 punten. Dan is dat toch (afgezien van portretmodus) verwaarloosbaar voor mij als gebruiker zoals hierboven beschreven?
https://www.dxomark.com/a...phone-camera-ever-tested/
Daarnaast kijk je zelden video's op iPhone en het enige wat je gebruikt zijn Instagram, WhatsApp, iMessage, Telefoon, Mail en Safari.
Zou je dan nog kiezen voor een Plus-model? Ik nijg steeds meer naar non-plus omdat voor mij het enige voordeel de camera lijkt. En als ik zie hoe vaak ik die feitelijk op de manier gebruik zoals Apple ons voorschotelt is en blijft dat nihil.
Ik las in een test dat de camera van iPhone 8 Plus 94 punten scoort en van iPhone 8 92 punten. Dan is dat toch (afgezien van portretmodus) verwaarloosbaar voor mij als gebruiker zoals hierboven beschreven?
Dat is inderdaad wel verwaarloosbaar. Ik heb zelf voor het plus model gekozen omdat ik een groter scherm wilde en een grotere batterij. Ook ben ik overgestapt van een 6S naar de 8Plus waarin ik wel veel verschil merk. Ook de stereo speakers vind ik heerlijk als ik een video kijk. Maar ook maak ik veel foto’s en vind het niet digitaal inzoomen een grote meerwaarde. Maar dit is natuurlijk allemaal persoonlijk.THE_BASE schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:59:
Als we dan toch adviezen geven: stel je wilt een iPhone 8 of iPhone 8 Plus. Dat diepte-effect is prachtig en je vindt foto's maken leuk, maar feitelijk doe je dat alleen op vakanties en stedentrips.
Foto's die naar icloud Foto's of google photo's worden geupload, download je vervolgens met de HEIC extensie. Deze kan ik op mijn macbook niet eens openen. What to do? Zou graag voor Meest compatibel (JPEG/H264) als structuur kiezen, maar om dat nou bij elk 4k 60fps te moeten wijzigen...
Ik kan met mijn iPhone 7 nu vrij makkelijk (met mijn verbruik) 1,5 dag doen. Het grote scherm is zeker een meerwaarde, maar ik vind het gewicht en de compactheid net even belangrijker. Video's kijken doe ik af en toe en dacht dat de iPhone 8 ook stereospeakers had?tom.cx schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
Dat is inderdaad wel verwaarloosbaar. Ik heb zelf voor het plus model gekozen omdat ik een groter scherm wilde en een grotere batterij. Ook ben ik overgestapt van een 6S naar de 8Plus waarin ik wel veel verschil merk. Ook de stereo speakers vind ik heerlijk als ik een video kijk. Maar ook maak ik veel foto’s en vind het niet digitaal inzoomen een grote meerwaarde. Maar dit is natuurlijk allemaal persoonlijk.
Niet zo generaliseren ik maak een foto als ik iets moois zie. Dus dat is toch gelukkig wel meerdere malen per week. Dus ik vind de camera heel belangrijk. En die is gewoon goed bij de 8 Plus.THE_BASE schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:59:
Maar als je compactheid en gewicht belangrijker vind snap ik niet dat je de 8 Plus hebt aangeschaft. Ik wou dat ik het bij de 6 al gedaan had. Ik ga in ieder geval niet meer terug naar de kleinere varianten. Scherm vind ik ook nog steeds een verademing. Internet, apps, gaming ervaar ik allemaal een stuk beter op dit toestel.
Klopt. De iPhone 8 heeft dat ook. Maar ik ben veel onderweg met het OV en video’s kijken is dan toch net wat lekkerder op de iPhone 8 Plus.THE_BASE schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:13:
[...]
Ik kan met mijn iPhone 7 nu vrij makkelijk (met mijn verbruik) 1,5 dag doen. Het grote scherm is zeker een meerwaarde, maar ik vind het gewicht en de compactheid net even belangrijker. Video's kijken doe ik af en toe en dacht dat de iPhone 8 ook stereospeakers had?
Ik was een uur geleden niet echt amused om te merken dat mijn gisteren gearriveerde iPhone8+ 256GB Space Grey bij het instellen (eerste keer aanzetten) eerst nergens normaal op reageerde. 
Alle toetsaanslagen met geluid-feedback, en 0,0 functioneel reageren op toetsaanslagen.
Ik kon het ding niet eens SIM-unlocken...
Uitgezet, weer aangezet, werkt als een zonnetje. Maar waarom eerst die ongein?
Wat is dat ding groot....

Alle toetsaanslagen met geluid-feedback, en 0,0 functioneel reageren op toetsaanslagen.
spoiler:
That's what she said... 
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 01-10-2017 10:28 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Er zitten nog wel de nodige bugs in iOS 11. Af en toe kom ik best gekke dingen tegen of functies die voor de iPhone X/10 horen/lijken te zijn of nog niet klaar zijn. Zo kwam ik gisteren ineens een functie tegen voor het delen van een WiFi wachtwoord. Alleen zo stom geweest geen screenshot te maken maar hij kwam uit het niks en kon het niet reproduceren.Ramzzz schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:27:
Ik was een uur geleden niet echt amused om te merken dat mijn gisteren gearriveerde iPhone8+ 256GB Space Grey bij het instellen (eerste keer aanzetten) eerst nergens normaal op reageerde.
spoiler:That's what she said...
Zet jij in het OV je stereo-speakers aan?tom.cx schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:23:
[...]
Klopt. De iPhone 8 heeft dat ook. Maar ik ben veel onderweg met het OV en video’s kijken is dan toch net wat lekkerder op de iPhone 8 Plus.
Dat is geen iPhone X feature. Dat is een iOS 11 feature.tom.cx schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:31:
[...]
Er zitten nog wel de nodige bugs in iOS 11. Af en toe kom ik best gekke dingen tegen of functies die voor de iPhone X/10 horen/lijken te zijn of nog niet klaar zijn. Zo kwam ik gisteren ineens een functie tegen voor het delen van een WiFi wachtwoord. Alleen zo stom geweest geen screenshot te maken maar hij kwam uit het niks en kon het niet reproduceren.
Mee eens. Doelde ook op iOS11. Alleen kan ik de functie nergens meer terug vinden.THE_BASE schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:38:
[...]
Dat is geen iPhone X feature. Dat is een iOS 11 feature.
Nee maar thuis en op het werk wel 🤠
https://9to5mac.com/2017/06/06/ios-11-share-your-wifi/tom.cx schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:55:
[...]
Mee eens. Doelde ook op iOS11. Alleen kan ik de functie nergens meer terug vinden.
Nee hoor, niet enkel op vakantie 🤓THE_BASE schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:59:
Dat diepte-effect is prachtig en je vindt foto's maken leuk, maar feitelijk doe je dat alleen op vakanties en stedentrips.

Mooie plaat hoor. Toch leuk dat dat met een Smartphone kan tegenwoordig.TooTall schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:39:
[...]
Nee hoor, niet enkel op vakantie 🤓
[afbeelding]
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.