• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:24:
[...]

Ik gooi, bij een nieuw toestel, altijd het oude toestel eerst helemaal leeg qua foto's en selecteer daar dan de favorieten uit die ik in een favoriet mapje zet. De rest staat gewoon opgeslagen op mijn laptop en externe HDD. Ik zie echt de noodzaak niet om duizenden foto's op mijn telefoon te hebben. Die ene leuke foto of dat ene leuke filmpje kun je dan amper nog terug vinden en het is in mijn optiek gewoon zonde van de ruimte. Wellicht dat ik in in de toekomst nog eens mapjes van vakanties en verjaardagen aanmaak, maar voorlopig niet.

Als je van plan bent 4K filmpjes op 60fps te gaan maken, ben ik bang dat je te weinig ruimte gaat krijgen op den duur.
Dank. Denk dat ik er dan voor kies alle video's gewoon uit Foto's te halen. Zoveel kijk ik die niet.

4K vind ik niet nodig, scherm van iPhone is niet 4K, scherm van MacBook is niet 4K en scherm van onze nieuwe TV is niet 4K. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• tanh92
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 09:06
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:40:
[...]

Dank. Denk dat ik er dan voor kies alle video's gewoon uit Foto's te halen. Zoveel kijk ik die niet.

4K vind ik niet nodig, scherm van iPhone is niet 4K, scherm van MacBook is niet 4K en scherm van onze nieuwe TV is niet 4K. :)
Zelfs op een niet 4K scherm, ziet 4k (zelfs 1440p) er al beter uit. Als je het apparaat hebt om de data vast te leggen, dan zou ik het zeker doen. Wellicht ook handig voor later :)

YouTube: Why Does 4K Look Better on 1080p Monitors

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jren
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-03-2021
Sc0tTy schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:22:
[...]

Ah dat is wel fijn (voor de doorverkoop)! Zojuist besteld en morgen istie in huis.

Nu heb ik mijn case en protector bij Bol vandaan, is het mogelijk om die dan op de online gekochte i8+ in de winkel te laten plaatsen (evt. een kleine vergoeding). Ik weet dat 't bij m'n huidige echt een drama was...
Nee dit zijn speciale screen protectors die geschikt zijn voor dat apparaat.
Het was ook best prijzig toen, maar je weet zeker dat het netjes erop zit.

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Schiet nog welleens een nummertje bij een concert dus ook even de video alvast maar op 4K gezet.

Hopelijk vanavond de lederen zwarte Apple hoes om mijn 8 Plus schuiven. Voelt toch net wat veiliger.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:07:
Een vraag welke wellicht wat lastig te beantwoorden is, maar ik vraag het toch maar. Ik heb nu een iPhone 7 met 128GB.

Het gros wordt verbruikt door Foto's met 14GB en Spotify met 12GB. Met de rest van app's en inhoud zit ik dan op 40GB. Zou ik genoeg hebben aan een iPhone met 64GB waarvan er 60GB over blijft en dus 20GB ruimte is voor het aankomend jaar?

Snijden kan nog in de kwaliteit van Spotify welke nu op extreem staat en in optimaliseren van foto's (waar ik niet zo'n voorstander van ben, op de een of andere manier). Het had prettiger geweest als je kon optimaliseren van videos welke veel opslag eisen en niet voor foto's.

Anderzijds: foto's nemen in het vervolg tot 40% minder data in gebruik. En ik verwacht het aankomende jaar geen 20GB aan foto's te maken. Of gaf ik nu zelf het antwoord al? :)
Ik had voorheen 32GB en nu de iPhone 8 Plus 64GB en zet mijn foto’s en video’s in de cloud met o.a. apps zoals MEGA, Dropbox, Google foto’s en zo, dat scheelt veel GB’s op je iPhone en ook handig met uitwisselen op andere apparaten.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• HereIsTom
P.S. Nu we het toch over foto’s hebben, weet iemand of het nu mogelijk is om met de standaard Camera app de foto’s op 16:9 te nemen?
Ik weet dat je ze achteraf kan bewerken, maar lijkt me handiger om het direct te doen.
Dacht dat het met de nieuwe iPhone 8 Plus en iOS 11 wel mogelijk zou moeten zijn, maar kan het niet vinden?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05:32
HereIsTom schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:00:
P.S. Nu we het toch over foto’s hebben, weet iemand of het nu mogelijk is om met de standaard Camera app de foto’s op 16:9 te nemen?
Ik weet dat je ze achteraf kan bewerken, maar lijkt me handiger om het direct te doen.
Dacht dat het met de nieuwe iPhone 8 Plus en iOS 11 wel mogelijk zou moeten zijn, maar kan het niet vinden?
Video-mode kiezen en dan tijdens het opnemen op de Foto-knop drukken is de enige manier volgens mij. Beste is om gewoon een andere foto-app te gebruiken als je liever in 16:9 fotografeert.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:57
Mensen!

Alle iPhone modellen met alle configuraties zijn beschikbaar voor ophalen bij de Apple Store!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zie dit op mijn iPhone 8 256GB :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DsdZxXcqhF2WTLWsSq1Rye9r/thumb.png

Zou hier nu geen 4K60FPS tussen moeten staan...?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Hmmmja.. 4K60 was toch niet iets alleen voor de Plus? :?

(afgezien daarvan is 4K30 'filmischer' en heeft niet het 'soap-effect' :>)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

DennusB schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:27:
Ik zie dit op mijn iPhone 8 256GB :

[afbeelding]

Zou hier nu geen 4K60FPS tussen moeten staan...?
Bij mij staat ie op 4K op 60fps maar goed ik heb wel een Plus.

www.gevoeligeplaten.nl

• DennusB
  • Niet online
poor Leno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:30:
Hmmmja.. 4K60 was toch niet iets alleen voor de Plus? :?

(afgezien daarvan is 4K30 'filmischer' en heeft niet het 'soap-effect' :>)
Nou ja ik heb een vriend met ook een iPhone 8, en die had het volgens mij wel tussen z'n optie's staan... zie t ook overal in reviews terug komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik heb géén Plus en wel 4K60FPS als mogelijkheid.

@DennusB heb je toevallig bij Camera > Structuren de optie Meest compatibel aangezet, ipv High efficiency? Als ik dat doe, dan kan ik niet 4k60FPS meer kiezen namelijk.

[ Voor 63% gewijzigd door Trouble op 28-09-2017 14:44 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Trouble schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:41:
Ik heb géén Plus en wel 4K60FPS als mogelijkheid.

@DennusB heb je toevallig bij Camera > Structuren de optie Meest compatibel aangezet, ipv High efficiency? Als ik dat doe, dan kan ik niet 4k60FPS meer kiezen namelijk.
Dat was hem.... thanks. Heb t niet bewust aangezet, is misschien meegekomen met de restore vanaf m'n vorige iPhone. Blij dat t nu werkt iig :D

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
mprkooij schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:24:
Mensen!

Alle iPhone modellen met alle configuraties zijn beschikbaar voor ophalen bij de Apple Store!
Vanochtend alleen nog 64GB space gray modellen. Goede zaak!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04
Heb net een elcheapo QI lader gekocht voor €9,35 bij Bol.com. https://www.bol.com/nl/p/...-s6-wit/9200000047945441/
Werkt als een malle met mijn 8+. Laadt met zo'n 1,74A op. Dat is bijna 9W, dus lijkt mij prima!

[ Voor 25% gewijzigd door connos op 28-09-2017 16:12 ]

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

ook maar even gelijk besteld. Toch wel makkelijk dat draadloze laden hahah.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
connos schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:12:
Heb net een elcheapo QI lader gekocht voor €9,35 bij Bol.com. https://www.bol.com/nl/p/...-s6-wit/9200000047945441/
Werkt als een malle met mijn 8+. Laadt met zo'n 1,74A op. Dat is bijna 9W, dus lijkt mij prima!
Mooie prijs. Ik wil eigenlijk die Mophie maar die is bij Bol nog niet te koop. Ik heb op het moment nog geen iPhone 8 maar dan heb ik alvast om iets te testen naderhand. Ben benieuwd of mijn AW series 3 er ook mee werkt.

Zet ik naderhand deze elcheapo QI lader op werk en voor thuis een Mophie.
Agadir schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:50:
Werkt draadloos opladen ook als je bijvoorbeeld een siliconenhoesje om je iPhone hebt? Zou het ook de snelheid van het opladen beinvloeden?
Ja dat werkt gewoon. Je kan op youtube genoeg testjes van Youtubers vinden die het ook met een hoesje testen.

[ Voor 21% gewijzigd door Recon24 op 28-09-2017 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Werkt draadloos opladen ook als je bijvoorbeeld een siliconenhoesje om je iPhone hebt? Zou het ook de snelheid van het opladen beinvloeden?

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:52
alwaysleft schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:45:
[...]

Vanochtend alleen nog 64GB space gray modellen. Goede zaak!
Nu nog wachten tot dat Coolblue ze ook op voorraard heeft. (werkgever besteld daar de telefoons)

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 16:20 . Reden: Leeg ivm privacy ]

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Zal wel een keer voorbij zijn gekomen, maar toch de vraag;

Kan een hoes van de iPhone 7 Plus ook om de 8 Plus heen?

Heb zojuist een 8 Plus bij Vodafone besteld, wordt morgen al geleverd. Nu dus een hoes nodig en wil echt graag deze; (of in de bruine kleur)

https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-7-Plus-hoes-Black

Staat echter geen 8 Plus bij. Op sommige sites wel, anderen niet. Dus ik neem aan dat mijn nieuwe 8 Plus zonder problemen ook in deze hoes past?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:23
freddyathlon schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:13:
Lang verhaal en makkelijk te vinden antwoord
Ja

• HereIsTom
Is voor Samsung, maar werkt dus ook goed met iPhone 8 (Plus)?

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
HereIsTom schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:28:
[...]

Is voor Samsung, maar werkt dus ook goed met iPhone 8 (Plus)?
Ja! QI standaard.

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

freddyathlon schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:13:
Zal wel een keer voorbij zijn gekomen, maar toch de vraag;

Kan een hoes van de iPhone 7 Plus ook om de 8 Plus heen?

Heb zojuist een 8 Plus bij Vodafone besteld, wordt morgen al geleverd. Nu dus een hoes nodig en wil echt graag deze; (of in de bruine kleur)

https://www.appelhoes.nl/...-iPhone-7-Plus-hoes-Black

Staat echter geen 8 Plus bij. Op sommige sites wel, anderen niet. Dus ik neem aan dat mijn nieuwe 8 Plus zonder problemen ook in deze hoes past?
Jahoor die passen gewoon, staat ook vermeld op de site van Decoded :)

Denk alleen dat je bij deze hoes wireless chargen niet kunt gebruiken ivm de magneet om de phone in de Wallet te houden, hou daar wel rekening mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik heb inmiddels echt het Phablet gevoel met de Plus en bevalt mij eerlijk gezegd prima. Zwart lederen Apple hoes zit er inmiddels omheen. Ik kan weer een paar jaar vooruit B)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

PaYnE81 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:41:
[...]

Jahoor die passen gewoon, staat ook vermeld op de site van Decoded :)

Denk alleen dat je bij deze hoes wireless chargen niet kunt gebruiken ivm de magneet om de phone in de Wallet te houden, hou daar wel rekening mee.
Dat vind ik geen probleem. Gebruik wel gewoon het ouderwetse kabeltje 's nachts ;)

Het is gewoon heerlijk weer een iPhone te hebben zo.
Na de 7 Plus verkocht te hebben om weer eens Android te proberen op de Galaxy S8, ben ik voorgoed hiervan genezen. Welkom terug iPhone :)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

http://www.padandquill.co...no-for-iphone-7-plus.html

https://noduscollection.c...tfolio?variant=5005997636

Dit zijn echt de mooiste hoesjes die ik heb gezien. Mooi leer, niet te dik. Alleen de prijs! En omdat ie uit t buitenland komt is terugsturen zo irritant.

Iemand er misschien wel ervaring mee?

[ Voor 19% gewijzigd door Flipm0de op 28-09-2017 20:16 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
Hoor graag een review na een week of twee.
Kan toch bijna niets zijn voor dat geld?! Wel garantie op ernstige problemen voor je iPhone?! Doorbranden enz?! Zoals Belkin en Mophie geven?

Overigens; ge-wel-dige accuduur met de plus!
Fantastisch! Elke dag wel 11u gebruiksduur. Krijg ‘m gewoon niet leeg na een dag gebruiken. Hele dag video’s zitten uploaden naar YouTube en zitten appen en surfen. Nog steeds 39% over.
Ongelofelijk.

True Tone moet ik aan wennen.
Lijkt wel alsof het scherm er minder door wordt. Bijna iedereen die ik ken met de iPhone 8 zet het uit!?

[ Voor 26% gewijzigd door opa_paul op 28-09-2017 20:44 ]

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05:32
opa_paul schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:38:
[...]

Kan toch bijna niets zijn voor dat geld?! Wel garantie op ernstige problemen voor je iPhone?! Doorbranden enz?! Zoals Belkin en Mophie geven?
Ik zou alleen Qi Certified chargers gebruiken en dat is deze duidelijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

[...]

Overigens; ge-wel-dige accuduur met de plus!
Fantastisch! Elke dag wel 11u gebruiksduur. Krijg ‘m gewoon niet leeg na een dag gebruiken. Hele dag video’s zitten uploaden naar YouTube en zitten appen en surfen. Nog steeds 39% over.
Ongelofelijk.

True Tone moet ik aan wennen.
Ik ben ook zeer te spreken over de accuduur van de Plus tot nu toe. Hopelijk blijft ie de eerste twee jaar ongeveer zo goed.

True Tone heb ik vooralsnog aan staan. Scherm wordt niet minder naar mijn idee maar wel snel erg donker. Dus weet ook niet of ik deze feature blijf gebruiken in zijn huidige vorm.

www.gevoeligeplaten.nl

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Geteisem schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:20:
[...]
Hopelijk blijft ie de eerste twee jaar ongeveer zo goed.
_O-

(sorry)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ach, heb jij je lolletje ook weer vanavond. :z

www.gevoeligeplaten.nl

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Haha ja sorry, ik heb echt een haat-liefde verhouding met de accu's van Apple spullen :')

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

poor Leno schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:30:
Haha ja sorry, ik heb echt een haat-liefde verhouding met de accu's van Apple spullen :')
Merkte de laatste tijd dat ie bij de iPhone 6 ook wel weer iets minder werd na twee jaar. Maar goed voor de tijd en intensiviteit dat ik dat toestel gebruikt heb valt het mij nog mee. Al kan je altijd pech hebben met dat soort dingen.

www.gevoeligeplaten.nl

• connos
[...]
Zal ik doen, maar verwacht weinig problemen. Inductief laden is niet zo'n complexe techniek. Hoeft denk ik daarom niet zo duur te zijn om te maken. Ding wordt overigens niet of nauwelijks warm en dat zegt ook al wat.

[ Voor 47% gewijzigd door connos op 28-09-2017 21:39 ]

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ben ik de enige die de 8 gewoon vind tegenvallen ? :/

Here's the story. Ben naar de appelwinkel in Amsterdam gegaan. Maar wat ik daar zag beviel me totaal niet.

Zwarte 8: ziet er imho zeer cheap uit. Lijkt op een goedkope Android telefoon oid.
Witte 8: ok ziet er al iets beter uit, maar al die vingerafdrukken derop. En ik heb een beetje een Sony Xperia gevoel derbij (ik heb zo een ding gehad in het wit).
Gouden 8. Mijn eerste gedachte was waarom noemen ze dit goud? Het is gewoon roze en het ziet er niet uit...

Niet allemaal een voor een ontploffen, dit is alleen maar een IMHO en niets meer.

Ja ok ding is wel rete snel enzo, maar ik had niet echt een "ik moet dit NU hebben" gevoel bij....

Bij de Samsung S8 had ik dat "wauw" gevoel juist wel door het scherm (groot en amoled)...

Dus zit ik hier weer lekker te twijfelen wat ik moet kopen LOL.

Verwijderd

Geteisem schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:09:
Ik heb inmiddels echt het Phablet gevoel met de Plus en bevalt mij eerlijk gezegd prima. Zwart lederen Apple hoes zit er inmiddels omheen. Ik kan weer een paar jaar vooruit B)
Hier ook! Precies hetzelfde, wel wennen aan het gewicht maar het scherm is top! _/-\o_

• opa_paul
Roflmao schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:46:

Here's the story. Ben naar de appelwinkel in Amsterdam gegaan. Maar wat ik daar zag beviel me totaal niet.

Zwarte 8: ziet er imho zeer cheap uit. Lijkt op een goedkope Android telefoon oid.
Witte 8: ok ziet er al iets beter uit, maar al die vingerafdrukken derop. En ik heb een beetje een Sony Xperia gevoel derbij (ik heb zo een ding gehad in het wit).
Gouden 8. Mijn eerste gedachte was waarom noemen ze dit goud? Het is gewoon roze en het ziet er niet uit...

Niet allemaal een voor een ontploffen, dit is alleen maar een IMHO en niets meer.

Ja ok ding is wel rete snel enzo, maar ik had niet echt een "ik moet dit NU hebben" gevoel bij....

Bij de Samsung S8 had ik dat "wauw" gevoel juist wel door het scherm (groot en amoled)...

Dus zit ik hier weer lekker te twijfelen wat ik moet kopen LOL.
Haha. Kunnen we jou gewoon direct verwijderen van dit forum voordat mensen je hier totaal lynchen? Haha.
Nee hoor. Ik kan het wel hebben wat je zegt....
Vrienden van me hebben de S8 ook en ik vind het een prachtig toestel met een verkeerd OS helaas.

• jren
Okee de 8 net opgehaald, raar is dat de iOS 11 bug met favorieten lettertype mee is genomen naar de 8?!?!

Verder vind ik het scherm erg tegenvallen, het lijkt exact gelijk aan de iPhone 6 van mijn vrouw van 3 jaar oud. Dat true tone is gewoon erg geel.

Maar ook foto’s lijken niet echt beter, zoniet zelfs iets minder scherp...

Dit was een leuke upgrade vanuit een SE, maar achteraf absoluut geen 1000 euro waard.

Okee hij is snel en waterdicht, maar verder...
Ik had er meer van verwacht naast een oude 6.
Vooral van de foto’s...

[ Voor 13% gewijzigd door jren op 28-09-2017 21:55 ]

• connos
Roflmao schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:46:
Het uiterlijk van de 8 is wat verouderd op de glazen achterkant na. Maar qua hardware (cpu/gpu, camera etc) en software is de 8(+) een top telefoon.

Misschien is de iPhone X dan meer iets voor jou, als je het geld er voor over hebt?

Overigens ben ik erg gelukkig met mijn upgrade van een 6s naar een gouden 8+. Super chique en ideaal dat draadloos opladen.

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:49:
[...]

Hier ook! Precies hetzelfde, wel wennen aan het gewicht maar het scherm is top! _/-\o_
Hij is inderdaad heavy maar denk dat dat wel went binnen een aantal weken zo niet sneller. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
Vanmiddag vodafone winkel in gedoken en kwam naar buiten met een silver 8 64gb wat een snelheid heeft dit ding zeg! Kom van 6s af! Ik vind het een prima vervanger voor me 6s!

Misschien moeten de mensen hier niet te hoge verwachtingen hebben voor een telefoon ;)

Nogmaals geweldig toestel!!

A person who never made a mistake never tried anything new.

• jren
iPhone 8:
https://flic.kr/p/YUhD4E

iPhone 6:
https://flic.kr/p/BQUm6s
Nick25 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:04:
Vanmiddag vodafone winkel in gedoken en kwam naar buiten met een silver 8 64gb wat een snelheid heeft dit ding zeg! Kom van 6s af! Ik vind het een prima vervanger voor me 6s!

Misschien moeten de mensen hier niet te hoge verwachtingen hebben voor een telefoon ;)

Tja ik had veel meer vooruitgang verwacht voor 979 en 3 jaar later.
Sorry als dat niet stemt met jouw mening, maar achteraf weet ik niet of ik dit het waard vind.

Als ik dit geweten had was ik misschien voor een 7 gegaan...

[ Voor 81% gewijzigd door jren op 28-09-2017 22:10 ]

• opa_paul
jren schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:53:
Okee de 8 net opgehaald, raar is dat de iOS 11 bug met favorieten lettertype mee is genomen naar de 8?!?!

Verder vind ik het scherm erg tegenvallen, het lijkt exact gelijk aan de iPhone 6 van mijn vrouw van 3 jaar oud. Dat true tone is gewoon erg geel.

Dit was een leuke upgrade vanuit een SE, maar achteraf absoluut geen 1000 euro waard.

Vooral van de foto’s...
Hij is officieel niet eens waterdicht. Want als je waterschade hebt vergoedt Apple het NIET!
Ip67 dus ga er vooral mee in de regen en spatwater... maar waterdicht is de telefoon eigenlijk niet.

Zie JerryRigsEverything op YouTube. Zal later wel een link plaatsen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nick25 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:04:

Ben er ook erg blij mee maar dat is inmiddels wel duidelijk denk ik :9
Revolutionair nee. Degelijk en lekker snel jazeker. Ben bewust niet voor de X gegaan om dat dit weer een eerste uitgave is. Dan wacht ik liever een generatie of twee.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tja, de verwachten zijn wellicht altijd teleurstellend. Deze iPhone 8 is ook meer een iPhone 7S: de camera is wat verbetert, de glazen achterkant zorgt voor een iets ander design en draadloos opladen en het toestel is sneller dan de meeste MacBooks.

Als je écht vooruitgang wil, dan zou je toch echt een iPhone X moeten nemen. Al zijn daar de meningen ook over verdeeld.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

jren schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:07:

Dan breng je 'm toch terug? Niemand die je verplicht om met de 8 rond te lopen lijkt me.

Ik moet er nog even aan wennen dat ik gewoon alles kan installeren wat ik wil zonder dat ik last heb van ruimtegebrek :P

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• Nick25
Geteisem schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:08:
[...]

Ben er ook erg blij mee maar dat is inmiddels wel duidelijk denk ik :9
Revolutionair nee. Degelijk en lekker snel jazeker. Ben bewust niet voor de X gegaan om dat dit weer een eerste uitgave is. Dan wacht ik liever een generatie of twee.
Revolutionair hoeft voor mijn ook niet..
Het blijft een telefoon heb liever sneller betere camera enz dat ik snel weer gewend ben.
dan een revolutionair dat totaal anders is idd de X is een nieuw prototype zal me niks verbazen als er bij de 1e tm 3e batch hoop toestellen retour gaan....

Nogmaals ik kan weer 2 jaar vooruit en ben prima tevreden van een 6s af kom :)

• jren
Nick25 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:32:
[...]

Revolutionair hoeft voor mijn ook niet..
Het blijft een telefoon heb liever sneller betere camera enz dat ik snel weer gewend ben.
dan een revolutionair dat totaal anders is idd de X is een nieuw prototype zal me niks verbazen als er bij de 1e tm 3e batch hoop toestellen retour gaan....

Nogmaals ik kan weer 2 jaar vooruit en ben prima tevreden van een 6s af kom :)
Juist de foto’s vind ik tegenvallen, zie linkjes hierboven.

Hij is wel een stuk sneller..

• Nick25
jren schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:34:
[...]

Breng je hem terug :) problem solved!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

jren schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:34:
[...]

Als je meer van de foto's verwacht zou de plus je misschien beter passen. Ik heb in het topic al diverse prachtige kiekjes voorbij zien komen.
De camera in de regular 7/8 is vooral verbeterd in low light situaties tov de 6/6s. Bij gewone kiekjes ineens dag en nacht verschil verwachten bij een zoveelste iteratie van de zelfde camera / soortgelijke sensor is niet helemaal realistisch.
De camera in de 6/6s is nog steeds goed, die in de 7/8 marginaal beter, maar vooral in low light situaties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/enOyvb/IMG_0015.jpg

Vanavond tijdens het lopen met de hond. Vind het toch niet tegenvallen voor een Smartphone.
Als ik echt bijzondere foto's wil schieten gebruik ik wel een spiegelreflex.

www.gevoeligeplaten.nl

• Nick25
Geteisem schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:50:
[afbeelding]

Vanavond tijdens het lopen met de hond. Vind het toch niet tegenvallen voor een Smartphone.
Als ik echt bijzondere foto's wil schieten gebruik ik wel een spiegelreflex.
Met 8 of + ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Ah zal eens vn weekend shotjes maken met mijn 8 :)

• jren
Nick25 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:15:
[...]

Ah zal eens vn weekend shotjes maken met mijn 8 :)
Ik ga er eens goed over nadenken.

Deze houden, 7, 7+ of 8+...
Het formaat is veel fijner dan een SE, maar ik had er meer van verwacht, dat kan toch?

Ook het beeldscherm lijkt exact hetzelfde als de 6 als ik een 4K filmpje op YouTube bekijk op beide telefoons.

True tone maakt het niet bepaald mooier... heel geel, maar kan nu ook komen doordat nightshift ook aan staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Gisteren even snel een testfoto gemaakt met de iPhone 8 Plus toen ik deze paddestoel zag;

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/fFd1yw/BDE95_D86_1664_48_C0_A99_A_3_ACFB1_A144_DB.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Uitgebreid gespeeld met de iPhone 8 en 8 Plus afgelopen dagen, beide in het zwart. Dingen zijn wel echt absurd krasgevoelig zeg. Niks bijzonders mee gedaan, beide onder de haarkrasjes en een flinke kras in het display van de 8 Plus. Op een klein stukje zelfs zo diep, dat deze te voelen is met mn nagels. Vind zoveel glas er niet beter op worden qua looks, helaas ook niet qua gedegenheid dus. Geen goede beurt van Apple imo!
Apple iPhone 8 Plus

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 29-09-2017 13:26 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Laatst online: 08-09 15:39
Gister 8+ ontvangen op werk. Kom van 6s af. Jeetje wat een gewichtsverschil...... Het grotere scherm is prettig maar ik moet echt wennen aan het gewicht.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Chief schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 02:46:
Gister 8+ ontvangen op werk. Kom van 6s af. Jeetje wat een gewichtsverschil...... Het grotere scherm is prettig maar ik moet echt wennen aan het gewicht.
Hier hetzelfde. Al wordt het met de dag minder. Vind het grote scherm echt een verademing. De eventuele tablet wens is ook meteen weer verdwenen sinds ik de Plus in huis heb.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• TooTall
  • Laatst online: 25-07 20:20
jren schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:53:

Vooral van de foto’s...
Het probleem is dat iPhones té snel té goed zijn geworden. Ik denk dat de iPhone (zoals wij hem kennen) ongeveer zo doorontwikkeld is als hij maar kan zijn. De laatste 2-3 jaren zijn er niet meer zoveel baanbrekende toevoegingen gedaan. Als je, jaar na jaar, een nieuwe productiecyclus moet aanbieden aan je publiek, en je hebt al een concept dat werkt, dan voeg je kleine dingen toe.

Ik bedoel, wat moeten ze doen om innovatief te zijn? Hem rond maken? Het scherm aan de achterkant zetten? We zijn allemaal te verwend geweest de laatste 10 jaren met enorme vooruitgang op technologisch vlak. Je merkt dat we de laatste jaren een beetje aan het plateau-en zijn.

3G;
3G en GPS Navigatie

3GS;
Video, stembediening, digitaal compas

4;
Retina, front face camera, FaceTime

4S;
Siri, Airplay, iMessage, iCloud

5;
4G, Lightning, Passbook

5S
Touch ID, 64bit CP

6;
Eerste keer met de optie om groter te gaan qua scherm, Apple Pay

6S;
3D Touch, Apple Music

7;
Quad Core, Telephoto lens bij de +

8;
Draadloos opladen, Bionic CPU, 4K opnemen.

X;
OLED, FaceID

Dusja, sommige jaren krijg je een toevoeging zoals je kan nu video's opnemen; of het gebruik van 4G! (kan je je vandaag de dag voorstellen dat je dat niet kon? _/-\o_ ). Dan lijken de jaartjes met "we hebben nu een nieuw kleurtje. Oh ja, en nieuwe emoticons. Voor de rest, eeeeeuhmmmm..." wel wat mager natuurlijk.

Wat iedereen vergeet is dat je gewoon rondloopt met het volgende in je zak;

Camera, Camcorder, Radio, MP3 speler, eBook Lezer, Rekenmachine, Stemrecorder, GPS, Zaklamp, Waterpas, Scanner, Kompas, Gameconsole, Barcode Scanner, Videospeler, Walkie Talkie, Alarm, Horloge, Boeken, Kalender, Notablok, Krant, Foto Album, Gezelschapspelletjes, brievenbus, Thermostaat, Meetlat, Lichtmeter, Bankkaart, Vliegticket, Afstandsbediening, Geld, TV, en met de 8 ook nog een computer die sneller is dan Apple's eigen macbook Pro.

Ohja, en je kan er ook nog mee bellen. :)

(dit is trouwens niet enkel van toepassing op de iPhone. Kan je evengoed doortrekken naar eender welke andere high-end smartphone. Mijn mening is dat de smartphone, in het concept waarin wij hem kennen, gepiekt heeft. Vervangen doe je enkel bij een defect, of een slechte batterij, of je noden veranderen, of uit verveling. Maar de waw-factor is er wel zo'n beetje uit.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 22:58

swv

TooTall schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 06:47:
[...]

Het probleem is dat iPhones té snel té goed zijn geworden. Ik denk dat de iPhone (zoals wij hem kennen) ongeveer zo doorontwikkeld is als hij maar kan zijn. De laatste 2-3 jaren zijn er niet meer zoveel baanbrekende toevoegingen gedaan. Als je, jaar na jaar, een nieuwe productiecyclus moet aanbieden aan je publiek, en je hebt al een concept dat werkt, dan voeg je kleine dingen toe.

Ik bedoel, wat moeten ze doen om innovatief te zijn? Hem rond maken? Het scherm aan de achterkant zetten? We zijn allemaal te verwend geweest de laatste 10 jaren met enorme vooruitgang op technologisch vlak. Je merkt dat we de laatste jaren een beetje aan het plateau-en zijn.

3G;
3G en GPS Navigatie

3GS;

4;

4S;

5;
4G, Lightning, Passbook

5S
Touch ID, 64bit CP

6;

6S;
3D Touch, Apple Music

7;

8;

X;
OLED, FaceID

Dusja, sommige jaren krijg je een toevoeging zoals je kan nu video's opnemen; of het gebruik van 4G! (kan je je vandaag de dag voorstellen dat je dat niet kon? _/-\o_ ). Dan lijken de jaartjes met "we hebben nu een nieuw kleurtje. Oh ja, en nieuwe emoticons. Voor de rest, eeeeeuhmmmm..." wel wat mager natuurlijk.

Camera, Camcorder, Radio, MP3 speler, eBook Lezer, Rekenmachine, Stemrecorder, GPS, Zaklamp, Waterpas, Scanner, Kompas, Gameconsole, Barcode Scanner, Videospeler, Walkie Talkie, Alarm, Horloge, Boeken, Kalender, Notablok, Krant, Foto Album, Gezelschapspelletjes, brievenbus, Thermostaat, Meetlat, Lichtmeter, Bankkaart, Vliegticket, Afstandsbediening, Geld, TV, en met de 8 ook nog een computer die sneller is dan Apple's eigen macbook Pro.

(dit is trouwens niet enkel van toepassing op de iPhone. Kan je evengoed doortrekken naar eender welke andere high-end smartphone. Mijn mening is dat de smartphone, in het concept waarin wij hem kennen, gepiekt heeft. Vervangen doe je enkel bij een defect, of een slechte batterij, of je noden veranderen, of uit verveling. Maar de waw-factor is er wel zo'n beetje uit.)
Goed verhaal, maar van die radio is onjuist :+ nieuws: Apple zegt dat nieuwe iPhones geen fm-radio hebben ondanks claim FCC (9 min. geleden)

Ja radio streamen kan nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
swv schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:19:
[...]

Goed verhaal, maar van die radio is onjuist :+ nieuws: Apple zegt dat nieuwe iPhones geen fm-radio hebben ondanks claim FCC (9 min. geleden)

Ja radio streamen kan nog steeds
Tsja, de mediums veranderen. Als ik zeg dat de GSM de discman en de cassettespeler vervangen heeft, ga je dan zeggen dat zoiets niet juist is, omdat er geen CD of cassette in past?

De meeste radiostations bieden een streaming service aan zoals je zelf al zegt. Dus voor mij is de GSM (ja, ook een iPhone zonder FM radio) een vervangtoestel voor mijn oude radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Sorry, maar dit geldt gewoon voor alle apparaten die massa geproduceerd worden. Want wanneer heb jij voor het laatst iets gezien waarvan je echt "wauw" zei? Voor mij was dat misschien de Nintendo Switch, maar daar kan je ook zeggen dat het slechts een tablet is met afneembare controllers. Of wat dacht je van de nieuwe iPads? Ze zien er nog steeds vergelijkbaar uit met de eerste, en dat was simpelweg een grote iPhone.

Het zijn natuurlijk allemaal leuke gadgets, en dat is helemaal niet slecht. Maar echt wereldschokkend? Nee.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 07:34:
[...]

Sorry, maar dit geldt gewoon voor alle apparaten die massa geproduceerd worden. Want wanneer heb jij voor het laatst iets gezien waarvan je echt "wauw" zei? Voor mij was dat misschien de Nintendo Switch, maar daar kan je ook zeggen dat het slechts een tablet is met afneembare controllers. Of wat dacht je van de nieuwe iPads? Ze zien er nog steeds vergelijkbaar uit met de eerste, en dat was simpelweg een grote iPhone.
Ben het helemaal met je eens hoor. Je hebt innovators in alle domeinen. Denk maar aan Wilbur en Orville Wright met hun glider. Henry Ford met zijn T. En je had Apple met de eerste iPhone. Wat daarna komt zijn doorontwikkelingen en (soms goede, soms slechtere) afkooksels van mensen die mee op de trein springen.

Ikzelf merk ook dat ik meer genoegdoening krijg van terug te kijken om te zien vanwaar we komen, dan van te dromen wat er nog komen gaat. Maar daarom ben ik dan ook geen innovator :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Nog even voor het idee van de camera van de iPhone 8 Plus:
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/kaCvab/IMG_0020.jpg
Vanochtend op weg naar het werk.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jren
[...]

3G;
3G en GPS Navigatie

3GS;

4;

4S;

5;
4G, Lightning, Passbook

5S
Touch ID, 64bit CP

6;

6S;
3D Touch, Apple Music

7;

8;

X;
OLED, FaceID

Er was nog zat ruimte voor verbetering voor de camera anders. Mijn Lumia van 4 jaar geleden maakt beter foto's met meer detail dan mijn huidige 8.
Mijn verwachtingen waren een stuk hoger, ik dacht 2 series over te slaan (6S en 7) en aan de hand daarvan een stuk betere foto's te maken. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, dat kan.

Aan de andere kant hebben we het wel over bijna 1000 euro, dat schept ook een verwachting.

Ik ben het niet eens met het gepiekt hebben... Ondertussen mist de 8 nog steeds een OLED scherm (wist ik van te voren) en denk ik dat we straks gewoon ons telefoon kunnen inpluggen en deze kracht wordt gebruikt om applicaties op je beeldscherm te draaien. Idee van de surface phone... Dat zie ik wel zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
jren schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:07:
iPhone 8:
https://flic.kr/p/YUhD4E

iPhone 6:
https://flic.kr/p/BQUm6s

[...]

Tja ik had veel meer vooruitgang verwacht voor 979 en 3 jaar later.
Sorry als dat niet stemt met jouw mening, maar achteraf weet ik niet of ik dit het waard vind.

Heb je de camera's überhaupt even laten focussen? Ik vind beide foto's vrij lelijk en onscherp, eerlijk gezegd. Ik heb zelf een 8+ en daarvan zijn de foto's een stuk scherper dan dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nick25
jren schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:13:
[...]

Er was nog zat ruimte voor verbetering voor de camera anders. Mijn Lumia van 4 jaar geleden maakt beter foto's met meer detail dan mijn huidige 8.
Mijn verwachtingen waren een stuk hoger, ik dacht 2 series over te slaan (6S en 7) en aan de hand daarvan een stuk betere foto's te maken. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, dat kan.

Aan de andere kant hebben we het wel over bijna 1000 euro, dat schept ook een verwachting.

Ik ben het niet eens met het gepiekt hebben... Ondertussen mist de 8 nog steeds een OLED scherm (wist ik van te voren) en denk ik dat we straks gewoon ons telefoon kunnen inpluggen en deze kracht wordt gebruikt om applicaties op je beeldscherm te draaien. Idee van de surface phone... Dat zie ik wel zitten.
begin je weer? :)

Breng hem terug niemand verplicht je om hem te houden hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

jren schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:13:
[...]

Misschien voortaan wat beter inlezen voordat je iets aanschaft. Maar goed zelf ook niet gedaan dit keer. Mijn vriendin wou er perse een dus dacht ik ach waarom ook niet. :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik heb een tikkend geluid tijdens telefoongesprekken, komt iemand dat bekend voor?
Edit: iPhone 8

[ Voor 8% gewijzigd door BlakHawk op 29-09-2017 09:41 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
dfrenner schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:41:
Ik heb een tikkend geluid tijdens telefoongesprekken, komt iemand dat bekend voor?
https://www.iculture.nl/n...krakende-telefoonspeaker/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
dfrenner schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:41:
Jep, ik heb er ook last van... Weet ook niet of en wat ik er mee moet...

edit:
Wachten dus, volgens bovenstaand :X
Ben allang blij dat ik'm niet retour hoef te doen

[ Voor 15% gewijzigd door Krullebol.nl op 29-09-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
Nou, ik lees "niet luid"...
Het is best fors aanwezig...

Ik heb een lagere tik die minder frequent aanwezig is, maar duidelijker hoorbaar.
Krullebol.nl schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:42:
[...]

Jep, ik heb er ook last van... Weet ook niet of en wat ik er mee moet...
Ja ik zit in de 14 eerste dagen, terugbrengen of niet?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:23
De nieuwe iOS 11.1 beta schijnt het op te lossen!!! Deze kun je zonder problemen installeren want er is ook een public versie van. Al denk ik dat we aankomende week een "gewone" update krijgen die dat ook fixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Treevium schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:51:
De nieuwe iOS 11.1 beta schijnt het op te lossen!!! Deze kun je zonder problemen installeren want er is ook een public versie van. Al denk ik dat we aankomende week een "gewone" update krijgen die dat ook fixt
heb hem inderdaad gisteren binnen gehaald en mijn 8 draait nu nog beter dan met 11.01 :)

geen tik met bellen..
of dat door 11.1 komt geen idee had nog niet gebeld met 11.0/11.01

[ Voor 10% gewijzigd door Nick25 op 29-09-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Treevium schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:51:
Top, dat is goed nieuws!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nick25
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/333zfp2.jpg

Niet slecht :) met de 8

[ Voor 190% gewijzigd door Nick25 op 29-09-2017 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ik weet niet of t aan mij ligt hoor, maar de link zelf is een plaatje ipv een link :?

afbeelding

Pas als ik quote, wordt t clickable..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
poor Leno schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:03:
[...]

Ik weet niet of t aan mij ligt hoor, maar de link zelf is een plaatje ipv een link :?

afbeelding

Pas als ik quote, wordt t clickable..
Klopt was nog aan het uitvogelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 22:00
Op de site van Amac stond dat de i8+ direct leverbaar was, de bestelling zou vandaag worden bezorgd. Omdat ik nog geen T&T mail had vanochtend ben ik toch maar even gaan bellen. Wat blijkt, er zijn er drie onderweg naar het magazijn en ik sta op plek 1 in de wachtrij. Indien hij vandaag voor 17:00 bij hun binnen is heb ik hem maandag, anders word het dinsdag... -O-

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sc0tTy schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:01:
Op de site van Amac stond dat de i8+ direct leverbaar was, de bestelling zou vandaag worden bezorgd. Omdat ik nog geen T&T mail had vanochtend ben ik toch maar even gaan bellen. Wat blijkt, er zijn er drie onderweg naar het magazijn en ik sta op plek 1 in de wachtrij. Indien hij vandaag voor 17:00 bij hun binnen is heb ik hem maandag, anders word het dinsdag... -O-
Fijn toestel hoor. Het wachten waard >:)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Geteisem schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:11:
[...]

Fijn toestel hoor. Het wachten waard >:)
Verstuurd vanaf mijn iPhone 8 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Voor mijn nog te kopen 8+ wil ik weer een insteekhoesje/sleeve/pouch kopen. Heb de afgelopen jaren een Valenta hoesje gehad voor mijn iPhone 6.

Zie bij de Valenta specs alleen staan dat het voor 6/7+ is en niet de 8+. Terwijl de maten maar een heel erg klein beetje verschillen van de telefoons.
Heeft iemand ervaring of dit past?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Stinger_Ventura schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:38:
Voor mijn nog te kopen 8+ wil ik weer een insteekhoesje/sleeve/pouch kopen. Heb de afgelopen jaren een Valenta hoesje gehad voor mijn iPhone 6.

Zie bij de Valenta specs alleen staan dat het voor 6/7+ is en niet de 8+. Terwijl de maten maar een heel erg klein beetje verschillen van de telefoons.
Ik heb gisteren eenzelfde vraag gesteld over een Decoded 2-in-1 hoes. Deze moet ook gewoon passen. Bij sommige webwinkels staat er nu ook iPhone 8 Plus bij...

Die 0.2mm extra moet dus makkelijk in de hoesjes van de 6+ en 7+ passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjab
  • Laatst online: 19:10
Afgelopen vrijdag mijn iPhone 8 binnen gehad en bevalt prima tot nu toe prima (kwam van de 6s).
Zojuist opende ik echter de scanner van de ING-app en vervolgens begon er iets luid te trillen en verscheen er geen beeld. Ik vermoed dat het de optische beeldstabilisatie was. Na het afsluiten van de app en een keer de power-button indrukken was het probleem opgelost en bij het heropenen van de ING app was er geen probleem meer. Iemand anders die iets gelijkwaardigs meegemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
Stinger_Ventura schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:38:

Sena insteekhoesje voor de 7+ werkt perfect met mijn 8+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bjab schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:41:
Afgelopen vrijdag mijn iPhone 8 binnen gehad en bevalt prima tot nu toe prima (kwam van de 6s).
Zojuist opende ik echter de scanner van de ING-app en vervolgens begon er iets luid te trillen en verscheen er geen beeld. Ik vermoed dat het de optische beeldstabilisatie was. Na het afsluiten van de app en een keer de power-button indrukken was het probleem opgelost en bij het heropenen van de ING app was er geen probleem meer. Iemand anders die iets gelijkwaardigs meegemaakt heeft?
Nee en ook al meerdere malen de ING app gebruikt.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Foto gemaakt met de iPhone 8 Plus.
Wat vinden jullie ervan, ik dacht toch wel een goede camera?

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/iQpuJw/BB7_B4085_6_ECE_4_E6_C_B550_7_A1546_E10_F92.jpg

Overigens heb ik vannacht gemerkt dat je de apps wel moet afsluiten, want toen ik naar bed ging was de batterij 45% en toen ik wakker werd nog maar 17%
Bij Batterij gekeken en bleek dat alleen YouTube al 85% had verbruikt en bij die app kan ik ververs op achergrond ook niet uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 11:10
HereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:04:

Overigens heb ik vannacht gemerkt dat je de apps wel moet afsluiten, want toen ik naar bed ging was de batterij 45% en toen ik wakker werd nog maar 17%
Bij Batterij gekeken en bleek dat alleen YouTube al 85% had verbruikt en bij die app kan ik ververs op achergrond ook niet uitzetten?
Als je naar Instellingen -> Algemeen -> Ververs op achtergrond gaat dan kan je het bij YouTube wel uitschakelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
BlazeMuis schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:06:
[...]

Als je naar Instellingen -> Algemeen -> Ververs op achtergrond gaat dan kan je het bij YouTube wel uitschakelen :)
Het gekke is dat ik daar Ververs op achtergrond voor alle apps al Uit heb staan!?
Maar bij YouTube zelf staat hij nog aan en kan dus niet uit?

P.S. Even aangezet bij voor alle apps en toen kon ik ‘m wel uitzetten bij YouTube, maar toch gek dat die zoveel verbruikt in standby terwijl ververs op achtergrond voor alle apps uit staat?

[ Voor 20% gewijzigd door HereIsTom op 29-09-2017 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 11:10
HereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:10:
[...]

Het gekke is dat ik daar Ververs op achtergrond voor alle apps al Uit heb staan!?
Dat is wel heel erg apart.. Ik heb even gekeken en op de iPad en mijn iPhone kan ik het wel uitzetten. Probeer de YouTube app anders eens opnieuw te installeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
BlazeMuis schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:13:
[...]

Dat is wel heel erg apart.. Ik heb even gekeken en op de iPad en mijn iPhone kan ik het wel uitzetten. Probeer de YouTube app anders eens opnieuw te installeren?
P.S. Even aangezet bij voor alle apps en toen kon ik ‘m wel uitzetten bij YouTube, maar toch gek dat die zoveel verbruikt in standby terwijl ververs op achtergrond voor alle apps uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
HereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:10:
[...]

Heb je de app van je oude telefoon naar je nieuwe telefoon gezet of de app zelf geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Nick25 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:16:
[...]

Heb je de app van je oude telefoon naar je nieuwe telefoon gezet of de app zelf geïnstalleerd ?
Tja installatie van de 8 met iCloud backup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
HereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:17:
[...]

Kan zijn als je schone installatie doet en je apps er zelf opzet dat alles wat beter werkt doe ik namelijk altijd met nieuwe ipad's / iphone's (is een tip hoor) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
Ik was er vrij zeker van dat ik de grijze 8+ zou halen, maar ben toch met een Silver/witte de winkel uit gelopen na veel overpijnzingen 🤔

De witte oogde kleiner dan de zwarte. Minder vlekken zichtbaar. De grijze voelde wat goedkoper met de glazen achterkant, die witte weer wat moderner en hipper.
Allemaal gevoelspunten 😏

Wat een andere tweaker beschreef had ik ook: De toestellen missen de WoW factor die ik wel had bij mijn 3GS, 5 en 6.
iPhone X is me te duur, er zijn grenzen, en touch ID lijkt me makkelijker dan Face ID. En een telefoon is van een gadget naar wen commodity gegaan, waardoor we minder bereid zijn om de dubbbele hoofdprijs te betalen.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

HereIsTom schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:17:
[...]

Weet je zeker dat ie daar compleet mee klaar was, het kan namelijk wel even duren en het vreet idd batterij.
snachts zo'n grote drop in batterij voor Youtube alleen kan ik ook niet verklaren dat heb ik nog nooit gezien op iOS :)
Pagina: 1 ... 16 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.