Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

bram1984 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:26:
[...]

Gewoon even naar de Apple Store gaan? Er is er maar eentje in het bruin, voor zover ik weet.
Daar ben ik me van bewust. Het gaat me dan ook om het hoesje dat @PaYnE81 heeft aangeschaft nadat de saddle brown van Apple vies werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:28:
[...]

Daar ben ik me van bewust. Het gaat me dan ook om het hoesje dat @PaYnE81 heeft aangeschaft nadat de saddle brown van Apple vies werd.
Excuses, las verkeerd.

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:12
Wordt de houtskoolgrijze lederen case uiteindelijk ook vies, was namelijk naar deze aan het kijken.
Of zou ik dan toch beter voor zwart kunnen gaan?

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nick25 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:23:
[...]

Ik zoek fotos met de 8 geen +
En ik wil gewoon iemand die ze zelf hier heeft gemaakt *kat,hond enz*
Ah, helaas. Heb geen Instagram een idee?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• Voodoo

Voodoo

Lurker

TheMystery schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:38:
Wordt de houtskoolgrijze lederen case uiteindelijk ook vies, was namelijk naar deze aan het kijken.
Of zou ik dan toch beter voor zwart kunnen gaan?
Ik zou zoeken naar before-after/reviews oid op google/youtube. Maar je zou er vanuit kunnen gaan, gezien de effecten van gebruik op de andere kleuren. Blauw --> zwart, bruin --> donker + dirty-ish, logischerwijs: grijs --> donker/zwart (aanname)

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:28:
[...]

Heb op advies van een vriend een hoesje van Decoded aangeschaft (Leather Wallet Case; http://www.decodedshop.co...5-inch-8712837870009.html ) in de zwarte kleur om herhaling van het verkleuren van de lichtere kleuren te voorkomen :)

Bevalt goed tot op heden, maar is wel iets minder minimalistisch dan de back cover van Apple zelf. Als je deze toch graag zou willen hebben zou ik voor de zwarte variant gaan, ik verwacht dat de minder donkere varianten uiteindelijk ook zo erg verkleuren als de saddle brown versie. Zonde want nieuw uit de doos is het echt een mooie kleur leer.

Kan misschien vanavond wel even een foto maken van hoe het hoesje er nu uitziet (heb em nog bewaard als "spare")

• Voodoo

Voodoo

Lurker

PaYnE81 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:48:
[...]

Heb op advies van een vriend een hoesje van Decoded aangeschaft (Leather Wallet Case; http://www.decodedshop.co...5-inch-8712837870009.html ) in de zwarte kleur om herhaling van het verkleuren van de lichtere kleuren te voorkomen :)

Bevalt goed tot op heden, maar is wel iets minder minimalistisch dan de back cover van Apple zelf. Als je deze toch graag zou willen hebben zou ik voor de zwarte variant gaan, ik verwacht dat de minder donkere varianten uiteindelijk ook zo erg verkleuren als de saddle brown versie. Zonde want nieuw uit de doos is het echt een mooie kleur leer.

Kan misschien vanavond wel even een foto maken van hoe het hoesje er nu uitziet (heb em nog bewaard als "spare")
Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik ben opzoek naar een minimalistische case, zonder wallet/pasjeshouder. Vandaar dat de originele cases me wel wat leken. Heb de saddle brown afgelopen weekend besteld bij amac (via kortingscode van €10 die hier geplaatst werd), maar sta desalniettemin open voor andere bruin-leren varianten :)
Een foto zou top zijn, mocht je het plaatsen, tag me even _/-\o_ Hoelang heb je gebruik gemaakt van de case, voordat deze de huidige looks kreeg?

• TheMystery
CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:46:
[...]

Ik zou zoeken naar before-after/reviews oid op google/youtube. Maar je zou er vanuit kunnen gaan, gezien de effecten van gebruik op de andere kleuren. Blauw --> zwart, bruin --> donker + dirty-ish, logischerwijs: grijs --> donker/zwart (aanname)
Daar had ik al even naar gezocht alleen kon ik die niet vinden, van de bruine wel.
Maar als grijs wat donkerder wordt is denk ik minder storend als bij bruin en blauw.
Ik heb trouwens al 2,5 jaar de blauwe om mijn ipad zitten en die wordt wat donkerder waar je hem vast houd, in het midden ziet deze er nog steeds hetzelfde uit, maar dit is bij een telefoon die je in je broekzak doet natuurlijk anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:00
Net snel even een foto geschoten voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PQQIdHljpEKIt1bvIO55HaXw/thumb.jpg

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Voorbeeld met de blauwe leather case:
https://www.reddit.com/r/...ather_case_new_vs_1_year/

[ Voor 52% gewijzigd door Voodoo op 27-09-2017 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:52:
[...]

Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik ben opzoek naar een minimalistische case, zonder wallet/pasjeshouder. Vandaar dat de originele cases me wel wat leken. Heb de saddle brown afgelopen weekend besteld bij amac (via kortingscode van €10 die hier geplaatst werd), maar sta desalniettemin open voor andere bruin-leren varianten :)
Een foto zou top zijn, mocht je het plaatsen, tag me even _/-\o_ Hoelang heb je gebruik gemaakt van de case, voordat deze de huidige looks kreeg?
Dat idee had ik al, dat was ook mijn insteek in eerste instantie een minimalistische toevoeging ter bescherming :)

Zal ik even doen, heb hem ongeveer een jaar gebruikt. de verkleuring haat heel geleidelijk en is in het begin zelfs mooi en uniek (Patina) maar na een langere periode ( 6-9 maanden +) werd het erg donker en begon het er eigenlijk viezig uit te zien. (Heb het doosje ook nog, daarop is de begin kleur goed te zien en zal ik er naast leggen)

Mijn hoesje kwam uit 1 van de eerdere batches voor de 6s, wellicht zijn ze inmiddels wel verbeterd of kun je het leer misschien nog behandelen tegen vet en vlekken.

[ Voor 3% gewijzigd door PaYnE81 op 27-09-2017 11:10 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TooTall
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-07 20:20
Nou vooruit nog 1. OK nog 2...Hierna stop ik, ik beloof het :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MqwEJkLV8whIyyt5QWJML3Ow/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CWlLhtgQfa7cdSjOCgfiuVE6/full.jpg

• matje90
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-01 13:52
Iemand ervaring met de zilver kleurige 8? Heb zojuist de goud kleurige en space grey in mijn handen gehad en het viel me op dat bij de space grey variant er veel vingerafdrukken zichtbaar zijn. De goud kleurige daarentegen zag er netjes uit maar ik vind hem zelf te vrouwelijk. Het lijkt me dat er bij zilver ook minder tot geen vingerafdrukken zichtbaar zijn, kan iemand dit bevestigen?

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:59

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:07:
[...]

Gezien het gewoon opgelost wordt is het probleem gewoon beperkt Het is idd vervelend als je er nu last van hebt, maar heb even geduld en het komt vanzelf weer goed.

Maw. een storm in een glas water: een probleem véél groter maken dan het daadwerkelijk is.
Niet kunnen bellen met een telefoon vind ik toch echt wel een groot probleem. Waarom zou je anders een telefoon bij je houden?

En leuk dat het opgelost word, maar daar kan je niks mee. Apple vind blijkbaar mail problemen erger dan bel problemen, aangezien voor de mails er al een patch beschikbaar is (10.10.1).

PS/XBL: Nogne

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
Nogne schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:41:
[...]

Hoezo storm in een glas water? Omdat jij er geen last van hebt is het probleem niet zo erg? Zelf heb ik er gelukkig geen last van, maar had ik dit probleem had ik mijn toestel gelijk omgeruild want ik bel enkele uren per dag met mijn iPhone.
Had je dan met de oortjes of ook als je zonder oortje belde?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:59

Nogne

>.<

HereIsTom schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:21:
[...]

Had je dan met de oortjes of ook als je zonder oortje belde?
Wat is je vraag precies? Ik heb het probleem namelijk niet :)

PS/XBL: Nogne

• Voodoo

Voodoo

Lurker

TheMystery schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:00:
[...]

Daar had ik al even naar gezocht alleen kon ik die niet vinden, van de bruine wel.
Maar als grijs wat donkerder wordt is denk ik minder storend als bij bruin en blauw.
Ik heb trouwens al 2,5 jaar de blauwe om mijn ipad zitten en die wordt wat donkerder waar je hem vast houd, in het midden ziet deze er nog steeds hetzelfde uit, maar dit is bij een telefoon die je in je broekzak doet natuurlijk anders.
YouTube: 3-month Review: iPhone 7+ Storm Gray Leather Case
Wellicht heb je hier wat aan. Heb zelf geen geluid hier, dus hoor niet wat ie zegt :+

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
TooTall schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:11:

[afbeelding]

[afbeelding]
oh men :9~

A person who never made a mistake never tried anything new.

• HereIsTom
Nogne schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:22:
[...]

Wat is je vraag precies? Ik heb het probleem namelijk niet :)
Ok ik dacht dat je de telefoon had omgeruild i.v.m. het belgeluid, niet goed gelezen.

[ Voor 3% gewijzigd door HereIsTom op 27-09-2017 11:25 ]

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Nogne schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:20:
[...]

En leuk dat het opgelost word, maar daar kan je niks mee. Apple vind blijkbaar mail problemen erger dan bel problemen, aangezien voor de mails er al een patch beschikbaar is (10.10.1).
Volgens mij is dat niet heel raar, dat mailprobleem was (meen ik) al bekend nog voordat de nieuwe iPhones uitgeleverd waren, dan is het toch logisch dat je dat als eerste oppakt.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
Gister de leather case van apple voor de iphone 8 binnen gekregen. Mijn bevindingen tot nu toe:

- vind de grip een stuk minder dan op het glas;
- voelt als een stuk plastic aan, dus wat cheap-achtig;
- ziet er niet zo mooi uit als het glas.

Dus het is afwegen. Geen hoesje met de kans op beschadigingen als je hem laat vallen. Of dit hoesje houden.

Wat zijn jullie bevindingen?

• TheMystery
CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:23:
[...]

YouTube: 3-month Review: iPhone 7+ Storm Gray Leather Case
Wellicht heb je hier wat aan. Heb zelf geen geluid hier, dus hoor niet wat ie zegt :+
Bedankt zal hem vanavond even bekijken met geluid aangezien dit op mijn werk wat lastig is, maar zo te zien is de case gewoon zwart geworden.
Lijkt er dus op dat je dan beter gelijk een zware kunt kopen, raar dat mijn case voor mijn ipad nog niet zwart is na 2,5 jaar waar ik hem vasthoud.

Verwijderd

carpachio schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:45:
Gister de leather case van apple voor de iphone 8 binnen gekregen. Mijn bevindingen tot nu toe:

Dus het is afwegen. Geen hoesje met de kans op beschadigingen als je hem laat vallen. Of dit hoesje houden.

Grip wordt vanzelf wel wat beter. Op mijn 7+ heb ik een Apple leather case zwart & blauw, de zwarte gebruikte ik het meeste en deze is een stuk stroever dan de blauwe.
Ook nu een Apple leather case zwart op de 8+ een deze is nu nog redelijk glad, komt dus vanzelf goed :)

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 15:12
Ik gebruik nu een klein jaar een hoesje van Mous.
Het is wat dikker rond de randen, maar zou wel goed valbestendig zijn.

Dat was een kickstarter, maar nu zijn ze ook gewoon te bestellen, en je hebt ze op een kleine week.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:12
carpachio schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:45:

Ik ga naakt. Heb meestal wel een pouch voor als ik naar het buitenland ga voor in de rugzak. In alle jaren telefoon heb ik nog nooit een telefoon laten vallen.
En ik ga de telefoon ook echt niet inpakken voor een eventuele toekomstige koper van deze telefoon, gewoon lekker gebruiken :)

• z0bin
  • Laatst online: 17:04
Sinds afgelopen vrijdag ben ook ik in het bezit van de IPhone 8. Ik heb 'm besteld omdat mijn HTC 10 gerepareerd zou worden en ik was eigenlijk ook wel weer toe aan een nieuwe.
Sinds de 5S weer terug bij de IPhone en ik moet zeggen dat het me weer erg goed bevalt.

De camera heb ik nog niet echt kunnen testen, maar als de kwaliteit ala IPhone 7 is dan geloof ik het wel.
Wat mij opvalt is de accuduur van het toestel. Toch knap met de relatief kleine batterij.

Ik las hier al een paar berichten over het tikkend/krakent geluid tijdens het telefoneren en ook mijn exemplaar heeft hier last van. Hopelijk is dit een softwarematig iets.

Al met al ben ik tevreden met mijn nieuwe toestel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
Ik heb een gelly case om mijn iPhone 8 plus, deze is helder zie je toch de mooie achterkant :*) , maar die kan dan niet beschadigen, the gelly case lijkt ook beetje te plakken zodat hij goed in de hand ligt en op tafel ligt hij vast.

Hier gekocht; https://www.belsimpel.nl/...Clear-Apple-iPhone-7-Plus

Afbeeldingslocatie: https://www.hoesjesonline.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/2/22727_20.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
z0bin schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:21:
Ik las hier al een paar berichten over het tikkend/krakent geluid tijdens het telefoneren en ook mijn exemplaar heeft hier last van. Hopelijk is dit een softwarematig iets.
Apple heeft vandaag aangegeven deze bug te zullen gaan oplossen in een (eerst)volgende update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

carpachio schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:01:
Tip: € 10.- bij besteding van € 50.- bij Amac.nl met deze code: RCGFH65J

Dus mocht je nog een leren hoesje voor de 8/8 plus aan willen schaffen.... Scheelt € 14.- met de Apple shop.

Mocht dit eerder gepost zijn dan mag hier een kruis door....
Zojuist een zwarte Apple Leather case besteld, bedankt voor de code! Ook voor zwart gekozen door de verschillende posts hierboven, iPhone 8 Plus zelf komt vanmiddag vanaf 17:30 :*) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z0bin
  • Laatst online: 17:04
dafmay schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:32:
[...]

Apple heeft vandaag aangegeven deze bug te zullen gaan oplossen in een (eerst)volgende update.
Ah fijn! We wachten de komende updates af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
HereIsTom schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:31:
Ik heb een gelly case om mijn iPhone 8 plus, deze is helder zie je toch de mooie achterkant :*) , maar die kan dan niet beschadigen, the gelly case lijkt ook beetje te plakken zodat hij goed in de hand ligt en op tafel ligt hij vast.

[afbeelding]
Die transparante hoesjes vind ik persoonlijk echt gruwelijk lelijk en goedkoop (niet gek, voor € 9,95) ogen. Gewoon totaal niet subtiel. Leuk voor een oude bouwvakkers smartphone, maar niet voor een dure iPhone.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vraagje over de frontcamera:

Ik zie een of ander wit pitje/stofje in de lens zitten... hoort dit zo?

Elect a clown, expect a circus.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Slasher schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:52:

Ja, is de flitser van de frontcamera lijkt me ;)

• bram1984
alwaysleft schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:52:
[...]

Ja, is de flitser van de frontcamera lijkt me ;)
Volgens mij gebruikt de front camera het scherm zelf als flitser..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:51
Slasher schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:52:

Draait het pitje/stofje mee als je de telefoon draait. Ik heb dit ook eens geconstateerd bij mijn 6s en dat bleek een glinstering van de lens zelf te zijn :)

©2004

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
HereIsTom schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:31:

[afbeelding]
Ik heb deze ook besteld. Maar dan vooral omdat ik volgende week op vakantie ga en pas daarna tijd heb om op zoek te gaan naar een 'mooie' case.

Jij bent dus wel tevreden over deze case?

• THE_BASE
  • Niet online
koentjek schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:45:
[...]

Ik heb deze ook besteld. Maar dan vooral omdat ik volgende week op vakantie ga en pas daarna tijd heb om op zoek te gaan naar een 'mooie' case.

Ik verkoop deze case veel. Let wel op dat ze vrij snel geel worden en dat de laklaag van de plastic zijkant (lijkt metallic) snel beschadigd. Het is dan ook slechts 10 euro.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• THE_BASE
  • Niet online
TooTall schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:11:

[afbeelding]

[afbeelding]
En is dit dan een iPhone 8 of iPhone 8 Plus? Ik gok zelf op de laatste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TooTall
THE_BASE schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:06:
[...]

En is dit dan een iPhone 8 of iPhone 8 Plus? Ik gok zelf op de laatste?
+

• THE_BASE
  • Niet online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TooTall
Nieuwe regel. Elke post mag ik 1 foto erbij doen.

sorry O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oaX8oFlDMaRs9QRSJ8LsNCbs/full.jpg

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:23
8 Plus ontvangen en er is een stukje uit het glas op de achterkant :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ALwsjkrrJTtSJYokZhPvQHBN/full.jpg

;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Treevium schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:54:

[afbeelding]

;w
Linea recta retour met dat ding! :(

• HereIsTom
bram1984 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:41:
[...]

Die transparante hoesjes vind ik persoonlijk echt gruwelijk lelijk en goedkoop (niet gek, voor € 9,95) ogen. Gewoon totaal niet subtiel. Leuk voor een oude bouwvakkers smartphone, maar niet voor een dure iPhone.
Ja smaken verschillen, maar in andere hoesjes zie je helemaal niks meer van de telefoon!
Mooie cases waar je alles nog ziet zijn er volgens mij niet.
koentjek schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:45:
[...]

Ja hij beschermd de achterkant goed, op de voorkant heb ik een screenprotector geplakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
HereIsTom schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:07:
[...]

Ja smaken verschillen, maar in andere hoesjes zie je helemaal niks meer van de telefoon!
Mooie cases waar je alles nog ziet zijn er volgens mij niet.

[...]

Ja hij beschermd de achterkant goed, op de voorkant heb ik een screenprotector geplakt.
Tja ik zou niet weten waarom ik de achterkant van mijn telefoon zou moeten zien. Ik heb nu de kosmos blauwe leren Apple case en die vind ik een luxe en vooral subtiele uitstraling hebben ten opzichte van zo een transparante met die dikke randen aan de zijkant.

En een screenprotector maakt het toestel nou ook niet bepaald mooier, dus ja, ondanks dat je alles ziet, is het geheel in mijn optiek een stuk lelijker. ;)

• Cardwizard

[afbeelding]

;w
even mijn eigen post quoten hoor :

-O-

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 01:42
bram1984 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:34:
[...]

Tja ik zou niet weten waarom ik de achterkant van mijn telefoon zou moeten zien. Ik heb nu de kosmos blauwe leren Apple case en die vind ik een luxe en vooral subtiele uitstraling hebben ten opzichte van zo een transparante met die dikke randen aan de zijkant.

En een screenprotector maakt het toestel nou ook niet bepaald mooier, dus ja, ondanks dat je alles ziet, is het geheel in mijn optiek een stuk lelijker. ;)
Oeh voor die kosmos blauwe case zat ik ook te kijken. Niet zo saai als de zwarte leren case die ik nu heb. Als je een foto hebt zou ik die graag zien!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
sheepdog schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:41:
[...]

Oeh voor die kosmos blauwe case zat ik ook te kijken. Niet zo saai als de zwarte leren case die ik nu heb. Als je een foto hebt zou ik die graag zien!
https://www.amac.nl/apple...je-iphone-8-7-kosmosblauw :9~ heel fraai!

A person who never made a mistake never tried anything new.

• bram1984
sheepdog schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:41:
[...]

Op de Apple site staat een foto van de zwarte iPhone in deze case, of bedoel je echt een foto van hoe die er bij mij uitziet? Kan ik vanavond even doen eventueel.

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 01:42
bram1984 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:03:
[...]

Op de Apple site staat een foto van de zwarte iPhone in deze case, of bedoel je echt een foto van hoe die er bij mij uitziet? Kan ik vanavond even doen eventueel.
Ja ik was wel benieuwd hoe ie er in het echt uitziet (blauw groenig?), maar dat is misschien lastig op de foto te krijgen.

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik heb een foto gezien van de kosmos blauwe case na 1 jaar gebruik: https://www.reddit.com/r/.../?st=j833v9eg&sh=a71bb681

Wordt bijna zwart :P

Ik ga mijn Decoded hoesje voorlopig gebruiken, maar ik wil er uiteindelijk wel een andere omheen hebben. Het wiebelen is irritant.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Trouble schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:09:
Ik heb een foto gezien van de kosmos blauwe case na 1 jaar gebruik: https://www.reddit.com/r/.../?st=j833v9eg&sh=a71bb681

Ik ga mijn Decoded hoesje voorlopig gebruiken, maar ik wil er uiteindelijk wel een andere omheen hebben. Het wiebelen is irritant.
Ik heb een bruin decoded hoesjes, wat erg fijn is. Kunnen nog 2 bankpassen in, met als gevolg dat ik vaak aan alleen een telefoon genoeg heb (en secrid portemonnee dus thuis laat). Dat wiebelen heb ik weinig last van; bij typen heb telefoon altijd in mijn hand. Verkleuren doet het hoesje enigzins, maar daardoor ziet het er wel wat minder saai uit dan bv een siliconen hoesje met een egale kleur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:11

Dat is Midnight Blue, die wordt inderdaad pikzwart na een tijde :P Kosmos Blauw is een nieuwe kleur

• dafmay
Treevium schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:40:
[...]
even mijn eigen post quoten hoor :

-O-
Uhm...waarom? :X

En heb je mijn reactie dan niet gezien?

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/52715549

Kortom...niet hier klagen maar de leverancier aanspreken en meteen een nieuw exemplaar eisen.

Simpel.

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 27-09-2017 16:19 ]

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Credits please O-)
grapje uiteraard, hoe meer info hoe beter _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Voodoo op 27-09-2017 16:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
Daarbij staat er in de comments dat de 7 case anders is dan de 6s case, maar goed. Ik zie het wel.

Dit is mijn toestel in de case trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2wn01zd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/8xrp0h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2hwe15v.jpg

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Heb de volgende scherm protector gekocht: https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Makkelijk te installeren en het ziet er goed uit, vrijwel geen verschil zonder hoesje behalve dat de TouchID iets dieper is.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

MelvinW schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:14:
[...]

Dat is Midnight Blue, die wordt inderdaad pikzwart na een tijde :P Kosmos Blauw is een nieuwe kleur
Ah, my bad :) niet goed opgelet.

Verwijderd

İk heb mijn case bestel en al ontvangen voor de iPhone 8 space grey. İk heb de case Otterbox Symmetry besteld; zou de nieuwe iPhone hierin passen?

De Otterbox wordt verkocht voor de iPhone 7/8 maar de iPhone 8 zou iets langer, breder en dikker zijn dan de iPhone 7. İk ontvang mijn nieuwe toestel deze week.

• alwaysleft

[afbeelding]

;w
Ai, beterschap. Waar besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Belsimpel, ik zei gisteren (als ik me niet vergis) nog dat ik dacht dat ze niet moeilijk deden over retourneren, nu moet deze dus terug en gaan ze “het beoordelen” en dan kijken of ik recht heb op een nieuwe, gaat max. 10 werkdagen duren -O-

• alwaysleft
Treevium schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:11:
[...]

Belsimpel, ik zei gisteren (als ik me niet vergis) nog dat ik dacht dat ze niet moeilijk deden over retourneren, nu moet deze dus terug en gaan ze “het beoordelen” en dan kijken of ik recht heb op een nieuwe, gaat max. 10 werkdagen duren -O-
Belsimpel is de moeilijkste van ze allemaal. Heb ervaring met ze, moest dus 10% van het orderbedrag bij mijn oude smartphone betalen voor een haarkrasje :(. Coolblue en Bol zijn veel schappelijker.

Succes, en hou ons op de hoogte :)

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 27-09-2017 19:24 ]

• Cardwizard
alwaysleft schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:20:
[...]

Belsimpel is de moeilijkste van ze allemaal. Heb ervaring met ze, moest dus 10% van het orderbedrag bij mijn oude smartphone betalen voor een haarkrasje :(. Coolblue en Bol zijn veel schappelijker.

Succes, en hou ons op de hoogte :)
Haha ja dat zou heel grappig zijn!!! Ding is nog geen 30 seconden uit de doos geweest :O

• alwaysleft
Treevium schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:25:
[...]

Haha ja dat zou heel grappig zijn!!! Ding is nog geen 30 seconden uit de doos geweest :O
Mijne zat 5 dagen in een case ;)

• Voodoo

Voodoo

Lurker

-

[ Voor 116% gewijzigd door Voodoo op 27-09-2017 19:30 ]

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Treevium schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:25:
[...]

Belachelijk idd, maar het is ook erg bijzonder dat je hem zo uit de verpakking trekt. Was hij nog wel netjes gesealed enzo?

Al contact gezocht met Apple zelf toevallig, heb dit nog nooit gezien namelijk.

Heb verder persoonlijk geen ervaring met ze, en denk ook niet dat dat die er gaat komen met dit soort praktijken ^^

• MazzaG
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-09 15:17
Via welke website kan je eigenlijk het beste een iPhone 8 Plus 64GB Space Grey bestellen i.c.m. Tele2 abo? Ik heb het dan over voorraad (en daarbij ook tijdige levering) en service. Ik heb de site van Tele2, belsimpel en mobiel.nl op het oog maar heb geen idee welke ik het beste kan kiezen.

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

• Cardwizard
PaYnE81 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:30:
[...]

Belachelijk idd, maar het is ook erg bijzonder dat je hem zo uit de verpakking trekt. Was hij nog wel netjes gesealed enzo?

Heb verder persoonlijk geen ervaring met ze, en denk ook niet dat dat die er gaat komen met dit soort praktijken ^^
Ja was netjes zoals een nieuwe hoort te zijn, zat ook geen vlekje oid op, er zat iets tussen het folie en het glas en dat heeft er denk ik ingedrukt

Apple zelf kon niks voor me betekenen aangezien ik hem niet bij hun gekocht heb
MazzaG schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:30:
Via welke website kan je eigenlijk het beste een iPhone 8 Plus 64GB Space Grey bestellen i.c.m. Tele2 abo? Ik heb het dan over voorraad (en daarbij ook tijdige levering) en service. Ik heb de site van Tele2, belsimpel en mobiel.nl op het oog maar heb geen idee welke ik het beste kan kiezen.
Ik zou belsimpel even skippen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 27-09-2017 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Zo inmiddels al een uur of 6 eigenaar van de 8 Plus (64GB) is wel even wat anders qua snelheid vergeleken met mijn trouwe 6 (64GB) die ik van de week maar eens te koop ga zetten. Geen spijt dat ik toch maar eens voor een Plus model ben gegaan.

www.gevoeligeplaten.nl

• alwaysleft
Treevium schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:35:
[...]

Ja was netjes zoals een nieuwe hoort te zijn, zat ook geen vlekje oid op, er zat iets tussen het folie en het glas en dat heeft er denk ik ingedrukt

[...]

Heb je met creditcard betaald? Als het een zaak gaat worden dan kan je zo je geld terug eisen.

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 27-09-2017 19:39 ]

• Cardwizard
alwaysleft schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:38:
[...]

Heb je met creditcard betaald? Als het een zaak gaat worden dan kan je zo je geld terug eisen.
Lol NEE, doe ik altijd met online bestellingen maar kon nu niet ivm verlengen van abonnement :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

[afbeelding]

;w
Succes en hopelijk wordt het netjes afgehandeld. Dit soort ongein zit niemand op te wachten.

www.gevoeligeplaten.nl

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
HereIsTom schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:23:
[...]

Ik kan alleen nergens vinden wat de oplaadcapaciteit is?
Dat maakt toch uit met hoe lang je moet laden?
Ik heb even onder mijn kastje gelegen, er staat Output 5W
input 19V, 0,53A, 10W.
Heb niet bekeken wat de bijbehorende adapter doet, maar er komt in ieder geval 5W uit.
Meer dan zat om mijn telefoon 's nachts op te laden in ieder geval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Net terug van de Apple store met een iPhone 8 plus en een lederen hoesje. Ben een lang weekend vreemdgegaan met een s8 maar dat was het gewoon niet. Software voelde niet volwassen en de vingerafdrukscanner was kut.

Maargoed! De 8 is mooi! Kom van een 6s. Merkt wel dat het hoesje minder straks zit ofzo. Zal niet losgaan maar ben benieuwd naar hoe dat over een jaar is.

Probeerde mij nog AppleCare aan te smeren in de winkel onder t mom van “ 1 jaar garantie” maar volgens mij staat tegenwoordig zelfs op de Apple site zelf al dat t 2 jaar is.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• bram1984
Flipm0de schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:53:
Net terug van de Apple store met een iPhone 8 plus en een lederen hoesje. Ben een lang weekend vreemdgegaan met een s8 maar dat was het gewoon niet. Software voelde niet volwassen en de vingerafdrukscanner was kut.

Maargoed! De 8 is mooi! Kom van een 6s. Merkt wel dat het hoesje minder straks zit ofzo. Zal niet losgaan maar ben benieuwd naar hoe dat over een jaar is.

Probeerde mij nog AppleCare aan te smeren in de winkel onder t mom van “ 1 jaar garantie” maar volgens mij staat tegenwoordig zelfs op de Apple site zelf al dat t 2 jaar is.
Ben ik altijd wel benieuwd naar. Merk je echt veel verschil met een S8 ja? Ik heb weinig serieuze ervaring met Android. Snap nooit wat van die dingen als ik er eentje in mijn hand geduwd krijg. :p

• Cardwizard
bram1984 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:05:
[...]

Ben ik altijd wel benieuwd naar. Merk je echt veel verschil met een S8 ja? Ik heb weinig serieuze ervaring met Android. Snap nooit wat van die dingen als ik er eentje in mijn hand geduwd krijg. :p
Heb vorige week ook even een S8 plus gehad, prachtig toestel eerlijk waar, maar iOS is zoveel soepeler .... scrollen door bv Facebook of een internetpagina op een iPhone is top, op zo’n prachtige Samsung is dat allemaal veel schokkeriger

Ook speel ik graag Clash Royale, om de haverklap staat het spel een seconde stil en gaat weer verder, nog nooit op een iPhone meegemaakt

Die heb ik dan ook nog geen dag gebruikt.

Maar er zat geen gat in de achterkant van de Samsung >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Cardwizard op 27-09-2017 20:19 ]

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Treevium schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:35:
[...]

Apple zelf kon niks voor me betekenen aangezien ik hem niet bij hun gekocht heb

[...]

Klote man, hoop dat ze het snel en netjes oplossen voor je, ga niet over een klein bedrag tenslotte....

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ja mooi verhaal over die garantie. 2 jaar komt ook Apple niet 'geheel' onderuit in Nederland. Daarnaast mag je ook een redelijke levensduur (> 2 jaar) verwachten van een premium product icm premium prijs. ;)

www.gevoeligeplaten.nl

• jren
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-03-2021
PaYnE81 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:30:
[...]

Het probleem is dat het zo'n beetje de enige partij is waar je hem in combinatie met een telfort abbo kan afsluiten...
Telfort zelf heeft alleen de 64GB versie 8)7 8)7

Ik wil de 256GB versie...

Of zijn er alternatieven. Jammer dat Coolblue dat niet meer icm abbo's doet. Daar heb ik de afgelopen jaren al mijn telefoons besteld.
[...]

Overdrijven is ook een vak :+

Ik zat jaren op Windows Phone en dan komt iOS heel onlogisch over, dingen die op rare plekken zitten of niet kunnen.

Nu weer even op Windows Phone (SE zojuist verkocht) en dat is nu weer erg onlogisch. Ik heb ook een Android 7 toestel, wat gewoon erg snel en volwassen is.

Het is allemaal stuk voor stuk een kwestie van wennen,daarna gaat het vanzelf. Na een maand droom je het...

[ Voor 32% gewijzigd door jren op 27-09-2017 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

[...]

Ja toch wel hoor. iOS is zo soepel. Je merkt het aan alles. Mn 6s was soepeler dan de s8. Merk het tijdens het browsen, scrollen, Apps openen. Galerij. En helemaal als je dat bixby opende.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• jren
Hoe zijn de ervaringen met mobiel.nl

• japps
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:42
jren schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:58:
Hoe zijn de ervaringen met mobiel.nl
Had 13 september een iphone 8 64gb met abo bij tele2 besteld, is 23 september bezorgd

• bram1984
@jren Valt mee hoor. Wederhelft heeft weleens een smartwatch een LG telefoon met Android gehad. Horloge kreeg ik onmogelijk aan de praat op een iPhone en die telefoon was echt een draak om te bedienen. Verder hebben we een tijdje terug ergens een gratis tablet met Android bij gekregen. Leuk voor de kids, dachten we. Paar keer geprobeerd in te stellen en heel snel in de hoek geflikkerd. Gewoon een draak om te bedienen en nergens vloeiend.

Dacht dat het met een S8 wel zou meevallen, maar dat lijkt dus ook minder lekker te werken.

Het zal vast wennen, ongetwijfeld. Mijn ervaring is dat vooral minder handige mensen (omdat het ze geen reet boeit) en mensen die weinig aan een telefoon besteden doorgaans een Android hebben. Als zij er al mee overweg kunnen, zal mij dat uiteindelijk ook wel lukken.

• HereIsTom
bram1984 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:34:
[...]

Dat valt reuze mee hoor, deze transparant cover is erg dun, ook de randen en de screenprotector zie je niet zitten.

• HereIsTom
Krullebol.nl schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:52:
[...]

Ik heb even onder mijn kastje gelegen, er staat Output 5W
input 19V, 0,53A, 10W.
Heb niet bekeken wat de bijbehorende adapter doet, maar er komt in ieder geval 5W uit.
Meer dan zat om mijn telefoon 's nachts op te laden in ieder geval.
De adapter doet ook 5W, hoe lang duurt draadloos laden bij jou als hij helemaal leeg is?
Hier met adapter ongeveer 2,5 uur.
Ga de adapter van mij iPad (12W) nog eens proberen, kijken of dat sneller gaat.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Ik ben ook gezwicht voor de iPhone 8 in plaats van de iPhone X. Man wat is dit ding snel en dan kom ik van een S7 Edge. Zo vloeiend

Heb wel wat raars en dat lijkt dat mijn videos een stuk donkerder lijken als dat de fotos doen. Morgen in licht maar even wat meer mee spelen. Eerst een poging doen alles beetje over te zetten en die 256GB vullen

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 22:00
Zojuist de Otterbox Strada case en Alhpa glass protect besteld bij CB.
Daar is de i8+ 256GB zwart helaas al uitverkocht en is pas over een maand beschikbaar volgens een medewerker op WA. Bij Amac hebben ze hem zo te zien nog wel op voorraad, daar loop ik morgen middag even langs om te kijken of ze hem daar op voorraad hebben. is al niet meer op voorraad in de winkel

Wat zijn de ervaringen met Amac ? Lijkt volgens de shopreviews een redelijke toko maar heb er zelf 0.0 ervaring mee en liep er altijd met een boog langs als WP fanboi
Of kan ik beter 20E meer betallen en voor Bol.com gaan?

[ Voor 9% gewijzigd door Sc0tTy op 27-09-2017 23:55 ]

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
Sc0tTy schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:47:
Daar is de i8+ 256GB zwart helaas al uitverkocht en is pas over een maand beschikbaar volgens een medewerker op WA. Bij Amac hebben ze hem zo te zien nog wel op voorraad, daar loop ik morgen middag even langs om te kijken of ze hem daar op voorraad hebben. is al niet meer op voorraad in de winkel

Wat zijn de ervaringen met Amac ? Lijkt volgens de shopreviews een redelijke toko maar heb er zelf 0.0 ervaring mee en liep er altijd met een boog langs als WP fanboi
Ik heb er een aantal jaren geleden m’n MB Air gekocht, is een prima Apple retailer, Weet niet hoe het met de telefoons zit overigens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jren

Grote voordeel van Amac is dat je 3 jaar garantie krijgt.
Voor losse verkoop ging ik liever naar Amac dan naar de apolestore ivm garantie!

Daarnaast zou ik voor een applestore naar den haag moeten. Betaald parkeren enzo... Amac hebben we hier gewoon zitten, vriendelijk geholpen altijd.

Ze hebben hier ook een machine staan om je iphone van screenprotector te voorzien. Gegarandeerd recht en zonder bubbels.

[ Voor 13% gewijzigd door jren op 28-09-2017 06:42 ]

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
HereIsTom schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:28:
[...]

De adapter doet ook 5W, hoe lang duurt draadloos laden bij jou als hij helemaal leeg is?
Hier met adapter ongeveer 2,5 uur.
Ga de adapter van mij iPad (12W) nog eens proberen, kijken of dat sneller gaat.
Ik bedoel het niet verkeerd, maar geen flauw idee en het interesseert me ook niet. :+ Ik slaap toch en 's ochtends is hij vol. Hiervoor heb ik geen snellader nodig.
Snellere alternatieven heb ik ook wel, sterkere laders en powerbank, maar dit is tot op heden niet nodig.

[ Voor 18% gewijzigd door Krullebol.nl op 28-09-2017 07:10 ]

• THE_BASE
  • Niet online
Een vraag welke wellicht wat lastig te beantwoorden is, maar ik vraag het toch maar. Ik heb nu een iPhone 7 met 128GB.

Het gros wordt verbruikt door Foto's met 14GB en Spotify met 12GB. Met de rest van app's en inhoud zit ik dan op 40GB. Zou ik genoeg hebben aan een iPhone met 64GB waarvan er 60GB over blijft en dus 20GB ruimte is voor het aankomend jaar?

Snijden kan nog in de kwaliteit van Spotify welke nu op extreem staat en in optimaliseren van foto's (waar ik niet zo'n voorstander van ben, op de een of andere manier). Het had prettiger geweest als je kon optimaliseren van videos welke veel opslag eisen en niet voor foto's.

Anderzijds: foto's nemen in het vervolg tot 40% minder data in gebruik. En ik verwacht het aankomende jaar geen 20GB aan foto's te maken. Of gaf ik nu zelf het antwoord al? :)

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 22:00
jren schreef op donderdag 28 september 2017 @ 01:29:
[...]

Grote voordeel van Amac is dat je 3 jaar garantie krijgt.
Voor losse verkoop ging ik liever naar Amac dan naar de apolestore ivm garantie!

Daarnaast zou ik voor een applestore naar den haag moeten. Betaald parkeren enzo... Amac hebben we hier gewoon zitten, vriendelijk geholpen altijd.

Ze hebben hier ook een machine staan om je iphone van screenprotector te voorzien. Gegarandeerd recht en zonder bubbels.
Ah dat is wel fijn (voor de doorverkoop)! Zojuist besteld en morgen istie in huis.

Nu heb ik mijn case en protector bij Bol vandaan, is het mogelijk om die dan op de online gekochte i8+ in de winkel te laten plaatsen (evt. een kleine vergoeding). Ik weet dat 't bij m'n huidige echt een drama was...

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• bram1984
THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:07:
Een vraag welke wellicht wat lastig te beantwoorden is, maar ik vraag het toch maar. Ik heb nu een iPhone 7 met 128GB.

Het gros wordt verbruikt door Foto's met 14GB en Spotify met 12GB. Met de rest van app's en inhoud zit ik dan op 40GB. Zou ik genoeg hebben aan een iPhone met 64GB waarvan er 60GB over blijft en dus 20GB ruimte is voor het aankomend jaar?

Snijden kan nog in de kwaliteit van Spotify welke nu op extreem staat en in optimaliseren van foto's (waar ik niet zo'n voorstander van ben, op de een of andere manier). Het had prettiger geweest als je kon optimaliseren van videos welke veel opslag eisen en niet voor foto's.

Anderzijds: foto's nemen in het vervolg tot 40% minder data in gebruik. En ik verwacht het aankomende jaar geen 20GB aan foto's te maken. Of gaf ik nu zelf het antwoord al? :)
Ik gooi, bij een nieuw toestel, altijd het oude toestel eerst helemaal leeg qua foto's en selecteer daar dan de favorieten uit die ik in een favoriet mapje zet. De rest staat gewoon opgeslagen op mijn laptop en externe HDD. Ik zie echt de noodzaak niet om duizenden foto's op mijn telefoon te hebben. Die ene leuke foto of dat ene leuke filmpje kun je dan amper nog terug vinden en het is in mijn optiek gewoon zonde van de ruimte. Wellicht dat ik in in de toekomst nog eens mapjes van vakanties en verjaardagen aanmaak, maar voorlopig niet.

Als je van plan bent 4K filmpjes op 60fps te gaan maken, ben ik bang dat je te weinig ruimte gaat krijgen op den duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpoholic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2023

Amac is top! Als ik iets van Apple koop dan doe ik dat eigenlijk bijna altijd bij Amac en word er altijd prima geholpen (in Deventer).

Uitzondering is overigens dat ik mijn iPhone 8+ daar niet heb gekocht maar dat was omdat ie niet op voorraad was en ik 'm per sé afgelopen weekend wilde hebben..

Verwijderd

THE_BASE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:07:

Als het een geld kwestie is, gewoon bij je iPhone 7 128GB blijven :)

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Alpoholic schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:36:
[...]

Amac is top! Als ik iets van Apple koop dan doe ik dat eigenlijk bijna altijd bij Amac en word er altijd prima geholpen (in Deventer).

Uitzondering is overigens dat ik mijn iPhone 8+ daar niet heb gekocht maar dat was omdat ie niet op voorraad was en ik 'm per sé afgelopen weekend wilde hebben..
Mijn ervaring met Amac Deventer is ook top. Twee keer garantie-kwestie gehad (kapotte iPad lader en kapotte pixel iPhone), beiden goed opgelost.

Alleen als ik de winkel inloop om even te browsen word ik gelijk "belaagd" door een verkoper. Maar ik ben dan ook vaak de enige klant in de winkel......

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:24
bram1984 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:47:
@jren

Het zal vast wennen, ongetwijfeld. Mijn ervaring is dat vooral minder handige mensen (omdat het ze geen reet boeit) en mensen die weinig aan een telefoon besteden doorgaans een Android hebben. Als zij er al mee overweg kunnen, zal mij dat uiteindelijk ook wel lukken.
Snap niet wat je er moeilijk aan vind. Besturingssystemen lijken best veel op elkaar. Verder is mijn ervaring dat juist mensen met weinig tot geen interesse in techniek juist een iPhone hebben en wie een highend Android heeft, vaak eerst onderzoek hebben gedaan wat het beste bij hun past.
Wat budget Androids betreft heb je een punt.
[...]

Tuurlijk is er verschil maar het is niet wereld schokkend. Qua instellingen en opties zit het gewoon wat anders maar dat heb je snel onder de knie is mijn ervaring. Een iPhone is 'One size fits all' en Androids zijn vaak allemaal verschillend net als bij een PC bijvoorbeeld.
Een iPhone is geweldig geoptimaliseerd en draait soepel en snappy. Een S8 heeft dit iets minder helaas maar is zeker net zo snel. (tov iPhone 7)
Ben een lang weekend vreemdgegaan met een s8 maar dat was het gewoon niet. Software voelde niet volwassen en de vingerafdrukscanner was kut.
Wat vond je dan niet volwassen want persoonlijk vind ik dat het tijd wordt dat iOS opgefrist wordt. Notificaties zijn nog steeds chaotisch. Home screen al jaren hetzelfde. In de camera app kun je niet even een instelling wijzigen. De dialer/contacten app is ook niet om over naar huis te schrijven. Kortom er is weinig vernieuwing op het control center na.

Niet om negatief te zijn want ik vind een iPhone echt wel een van de beste toestellen maar omdat ik beide systemen gebruik weet ik gewoon dat ze allebei hun plus en minpunten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

dglavimans schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:29:
Ik ben ook gezwicht voor de iPhone 8 in plaats van de iPhone X. Man wat is dit ding snel en dan kom ik van een S7 Edge. Zo vloeiend

Heb wel wat raars en dat lijkt dat mijn videos een stuk donkerder lijken als dat de fotos doen. Morgen in licht maar even wat meer mee spelen. Eerst een poging doen alles beetje over te zetten en die 256GB vullen
Wellicht overbodig maar toevallig True Tone aanstaan?

www.gevoeligeplaten.nl

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Geteisem schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:08:
[...]

Wellicht overbodig maar toevallig True Tone aanstaan?
Ja deze staat aan inderdaad, alleen zou je dat op fotos dan ook moeten ervaren denk ik?

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

dglavimans schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:11:
[...]

Ja deze staat aan inderdaad, alleen zou je dat op fotos dan ook moeten ervaren denk ik?
Zou je wel verwachten inderdaad maartoch niet van locatie / licht naar donkere ruinte gewisseld oid? Kan ook zijn dat de True Tone functie anders omgaat met bepaalde features. Geen idee want ben ook pas sinds gisteren gelukkige bezitter van de iPhone 8 Plus :)

www.gevoeligeplaten.nl

Pagina: 1 ... 15 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.