Ik stond gisteren in de MediaMarkt, gewoon om de iPhone 8 en 8 plus eens in handen te hebben en wat te testen. Ik vind het er persoonlijk netjes uitzien, maar wat mij wel gelijk opviel als ik het toestel in de hand nam was dat het toestel behoorlijk dikker en zwaarder aanvoelt dan de iPhone 6 en 6S. (heb die toestellen dagelijks in de hand voor reparaties) Ook al scheelt het volgens de specificaties maar een paar gram en niet eens een halve milimeter. Een ander dingetje was de backcamera. Toen ik de app opende viel de kleurgetrouwheid mij best wel positief op, totdat ik de camera op de binnenkant van mijn hand richtte.
Ik weet niet of het aan de belichting, de camera of het display lag, maar mijn hand had een vreemde roodachtige kleur op het display van de iPhone 8 (zie foto). Weet iemand hier toevallig de oorzaak van?
Ik weet niet of het aan de belichting, de camera of het display lag, maar mijn hand had een vreemde roodachtige kleur op het display van de iPhone 8 (zie foto). Weet iemand hier toevallig de oorzaak van?