Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Ik stond gisteren in de MediaMarkt, gewoon om de iPhone 8 en 8 plus eens in handen te hebben en wat te testen. Ik vind het er persoonlijk netjes uitzien, maar wat mij wel gelijk opviel als ik het toestel in de hand nam was dat het toestel behoorlijk dikker en zwaarder aanvoelt dan de iPhone 6 en 6S. (heb die toestellen dagelijks in de hand voor reparaties) Ook al scheelt het volgens de specificaties maar een paar gram en niet eens een halve milimeter. Een ander dingetje was de backcamera. Toen ik de app opende viel de kleurgetrouwheid mij best wel positief op, totdat ik de camera op de binnenkant van mijn hand richtte.
Ik weet niet of het aan de belichting, de camera of het display lag, maar mijn hand had een vreemde roodachtige kleur op het display van de iPhone 8 (zie foto). Weet iemand hier toevallig de oorzaak van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
IThom schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:36:
Ik stond gisteren in de MediaMarkt, gewoon om de iPhone 8 en 8 plus eens in handen te hebben en wat te testen. Ik vind het er persoonlijk netjes uitzien, maar wat mij wel gelijk opviel als ik het toestel in de hand nam was dat het toestel behoorlijk dikker en zwaarder aanvoelt dan de iPhone 6 en 6S. (heb die toestellen dagelijks in de hand voor reparaties) Ook al scheelt het volgens de specificaties maar een paar gram en niet eens een halve milimeter. Een ander dingetje was de backcamera. Toen ik de app opende viel de kleurgetrouwheid mij best wel positief op, totdat ik de camera op de binnenkant van mijn hand richtte.
Ik weet niet of het aan de belichting, de camera of het display lag, maar mijn hand had een vreemde roodachtige kleur op het display van de iPhone 8 (zie foto). Weet iemand hier toevallig de oorzaak van?
Waarschijnlijk TL-daglichtlampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-09 07:41
Knappe foto's en mooie honden!!

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggell
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03 16:21
Ben ook nog steeds in dubio tussen de 8 en de 8+.
En dan alleen omdat ik twijfel over het formaat van de + in dagelijks gebruik.
Nu lees ik wel dat het formaat snel went, maar geldt dit ook kwa het bij je hebben van het toestel? (broekzak etc) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
piqueno11 schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:03:
Gaat de Iphone 8 plus bedraad sneller laden als je de fast charge adapter van de samsung gebruikt met de lighting kabel van iphone die in de doos meekomt ?

Heb deze namelijk nog liggen van mijn s7 edge... 8)7
Dit vraag ik mij ook af (heb er ook nog 1 liggen). Weet iemand dit?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-07 20:20
Miggell schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:51:
Nu lees ik wel dat het formaat snel went, maar geldt dit ook kwa het bij je hebben van het toestel? (broekzak etc) ?
Na 3 jaar een 6 gehad te hebben en nu een 8+, merk ik wel dat ik me er nog op betrap dat het toch wel een fors toestel is. Zeker 1-handig gebruik is beperkt voor mij tot enkel homeknop en typen (Ik gebruik Swiftkey om al swipend te typen, dus dat lukt zonder probleem)

Broekzakverhaal, tsja....dat is even wennen....ik had mijn 6 in een erg mooi Joli Originals hoesje. Ik wou dit graag weer opnieuw voor de 8+, maar dan heb je nog eens een extra 0.5cm rondom erbij. Ben nu voor een Sena Slim gegaan, dat zou toch iets van bescherming moeten bieden zonder extra bulk.

Ik beken, toch even slikken soms. Maar zoals ik al zei, als ik nu mijn oude 6 vastneem, wil ik hem niet meer terug...en als ik mijn oude 4 terug vastneem, lijkt me dat zo'n priegelig klein telefoontje...terwijl hij enkele jaren geleden toch de top was. Zo zie je maar.

Ik zou zeggen, als je de + wil omwille van bepaalde features maar je bent onzeker over het formaat, koop bij Apple of een retailer die je een omruil wil doen binnen 14/30 dagen ofzo. Ik had bij Coolblue de vraag gesteld (onzeker over formaat, kan ik nog ruilen naar een gewone 8 achteraf?) en dat deden ze.

Testen en wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Formaat went zeer snel en voor je het weet, vind je de 8+ niet eens meer zo groot.
Ik heb kleine handen maar slaag er zelfs in om hem (meestal) met 1 hand te bedienen. (Heb hiervoor 3 jaar de 6+ gehad dus ik spreek uit ervaring)
Het enige wat soms lastig is, is de combi skinny jeans en autorijden of bukken.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienjo
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09-2024
Geen enkel probleem in de broekzak. Juist dat is me reuze meegevallen. Het dagelijkse gebruik in de hand is enige wat voor mij, van SE naar 8+, wennen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Het is natuurlijk altijd een trade off. Je kan het nadeel "het gaat niet met 1 hand" ook niet los zien van het voordeel "maar ik heb een lekker groot scherm". Wat uiteindelijk belangrijker voor je is zal de doorslag geven.

Ik stond van het weekend ook voor dat dilemma. Ik wilde heel graag een groter scherm dan mijn vorige toestel, maar de + leek mij ook te groot. Uiteindelijk heeft de camera ook bijgedragen aan mijn beslissing om voor de 8+ te gaan. Nee, niet alles gaat met één hand, maar het is voor mij geen probleem om af en toe twee handen te moeten gebruiken. ik denk dat ik de juiste keuze heb gemaakt, al is mijn portemonnee het daar minder mee eens.

De eerste twee dagen dacht ik telkens wat een huge scherm maar daar ben ik eigenlijk al aan gewend nu.

Diep in mijn hart had ik willen wachten op de X, maar ik kan die prijs gewoon echt niet verantwoorden.

Dit is mijn eerste iPhone, maar ik was wel al een iPad gebruiker. Wat erg wennen voor me is zijn de verschillen in bediening / gestures. Op mijn iPad gebruik ik de home knop al niet meer, ik swipe van de onderkant naar boven en tik op een lege ruimte om naar het home scherm te gaan. De window manager en control center zijn met een zelfde swipe te openen, dus dat voelt allemaal heel natuurlijk.

Ik zou het dus fijn hebben gevonden wanneer je als 8 gebruiker ondanks de fysieke home knop ervoor zou kunnen kiezen om dezelfde gesture te gebruiken als op de X. Dat zou een stuk minder wennen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door k7of9 op 26-09-2017 12:09 ]

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
IThom schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:36:
Lijkt inderdaad een combinatie van TL en het true tone display.

Hoewel ik hier op kantoor ook TL heb en true tone aan heb, maar nergens last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijs8472
  • Laatst online: 12-09 17:36
@piqueno11 @Montu Nee je moet een USB-C PD lader hebben. QuickCharge is een proprietary standaard die enkel in Qualcomm SOCs aanwezig is. Daarnaast lijkt (volgens https://forums.macrumors....d-party-adapters.2052414/) alleen de officiele Apple USB-C -> Lighting kabel het snelladen te ondersteunen. Al met al best dure grap (EUR 29,- voor de kabel en EUR 50+ voor de lader).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Thijs8472 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:18:
@piqueno11 @Montu Nee je moet een USB-C PD lader hebben. QuickCharge is een proprietary standaard die enkel in Qualcomm SOCs aanwezig is. Daarnaast lijkt (volgens https://forums.macrumors....d-party-adapters.2052414/) alleen de officiele Apple USB-C -> Lighting kabel het snelladen te ondersteunen. Al met al best dure grap (EUR 29,- voor de kabel en EUR 50+ voor de lader).
Vooral als je bedenkt dat je iPhone toch maar max 12W trekt. Het USB-C PD verhaal lijkt een beetje een mythe te zijn. Misschien dat het voor de iPad klopt, maar bij de iPhone 8 is het nog niet bevestigd. Bij mij werkt het iig niet: fsfikke in "[iPhone 8 & 8 Plus] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 26-09-2017 13:35 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs8472
  • Laatst online: 12-09 17:36
Als je dit artikel (http://www.hardwarezone.c...fast-charge-smaller-phone) leest dan lijkt dat inderdaad het geval. Maargoed QuickCharge werkt in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:24
Montu schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:54:
[...]

Hij gaat zeker sneller laden dan met de standaard lader. Maar het is geen fast charge maar gewoon een 5V 2A lader dus 10Watt en geen 9V 1.67A oftewel 15Watt.

Tenminste dit was bij de iPhone 7 het geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Nja, ik snap die noodzaak van fastcharging toch al niet helemaal. Het is ten eerste niet echt bevordelijk voor je batterij, en ten tweede laad ik hem in ieder geval toch altijd 's nachts op.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik heb thuis een ipad lader overigens (origineel van Apple, zo een ding wat met de Ipad 2 kwam), als ik de Iphone 8 (niet de plus) eraan zet gaat ie dan sneller opladen? Is dat niet schadelijk voor de batterij?

Mdv heeft een Iphone SE maar juist omdat wij veel gezeur hebben gehad met de batterijen van een 5, 5c en 5s wordt dat ding opgeladen met de standaard lader en kabel die erbij kwam.

[ Voor 7% gewijzigd door Roflmao op 26-09-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:43
Roflmao schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:22:
Ik heb thuis een ipad lader overigens (origineel van Apple, zo een ding wat met de Ipad 2 kwam), als ik de Iphone 8 (niet de plus) eraan zet gaat ie dan sneller opladen? Is dat niet schadelijk voor de batterij?

Mdv heeft een Iphone SE maar juist omdat wij veel gezeur hebben gehad met de batterijen van een 5, 5c en 5s wordt dat ding opgeladen met de standaard lader en kabel die erbij kwam.
Alstublieft:

https://www.iculture.nl/tips/iphone-opladen-ipad-adapter/

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hebben jullie ook deze bug:

iOS 11 bugs

Lockscreen is blanco! iPhone 8.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Die heb ik ook al een aantal keer gehad ja. Bij mij gaat hij ook niet meer naar het beginscherm dan. Een harde reset is dan de enige optie. (iPhone 8 )

[ Voor 3% gewijzigd door Mandarijntje op 26-09-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Montu schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:44:
Nja, ik snap die noodzaak van fastcharging toch al niet helemaal. Het is ten eerste niet echt bevordelijk voor je batterij
Waar baseer je dat op?

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SalimRMAF schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:43:
Hebben jullie ook deze bug:

[afbeelding]

Lockscreen is blanco! iPhone 8.
Vorige week volgens mij 1x gehad. Loste zichzelf weer op na unlocken, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

Ik heb geen leeg lockscreen gehad tot nu toe , wel een paar keer dat wanneer ik een app open, het splashscreen daarvan eerst kort in landscape mode zichtbaar is, waarna de app laad in portrait mode. Terwijl ik de telefoon gewoon vast (en rechtop) heb.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:49
Volgens mij heb ik dat ook een paar keer gehad op m’n iPhone 6 met iOS 11 bèta.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jren
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-03-2021
Hmmm, dus het is allemaal nog redelijk buggy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja.. ik ga sws nog niet naar 11.. Te veel gekloot nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jren
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-03-2021
poor Leno schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:16:
Ja.. ik ga sws nog niet naar 11.. Te veel gekloot nog :/
Ja ik heb het met de SE wel gedaan, maar ik heb ook spijt.
Vooral de batterij is echt een drama geworden, ik deed makkelijk een dag met mijn accu en zit nu rond 12:00 uur al rond de 40%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Hier echt geen problemen op mijn iPhone 7 Plus met ios11. Ik heb dan wel een clean install gedaan met iTunes (ipsw restore) en zonder backup terugzetten. Batterij verbruik ligt zeker iets hoger en de animaties zijn niet zo vlot als op ios10...maar zeker geen probleem, ios11 draait gewoon als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
jren schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:18:
[...]

Ja ik heb het met de SE wel gedaan, maar ik heb ook spijt.
Vooral de batterij is echt een drama geworden, ik deed makkelijk een dag met mijn accu en zit nu rond 12:00 uur al rond de 40%.
Ja dat is zooo fkk typisch.. na elke update lijken mn accus er telkens weer zwaar onder te lijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:02
Momenteel zo'n 3 uur usage en batterij niveau op 72%...niets mis mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z6YAXL4EL2rJVWjegDNzz19I/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EfpCsFw5wC0kpjtFLpAC1785/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:12
Montu schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:54:
[...]

Ik laad mijn iPhone 6 ook op met een iPad lader, of in de auto met een 2A lader. Dat gaat wel degelijk een pak sneller dan met de standaard 5W/1A lader.

Dus, het zou me verwonderen als dat met de 8 niet zou zijn.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mijn 6s accu was sowieso al een beetje gaar, dus ik weet niet of iOS 11 daar echt impact op had.

Ik heb mijn iPhone 8+ sinds vanmorgen half 7/7u niet meer aan de lader gehad en heb nu nog 71% over met 3,5 uur gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
Bij mij lijkt het alsof het signaal van mijn provider minder sterk is. Nog iemand die dit ervaart? 8+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor alle mensen die pas net hun nieuwe 8 of 8 Plus in bezit hebben en evt wat klachten hebben wat betreft traagheid of dergelijke, je iPhone is hoogstwaarschijnlijk nog flink op de achtergrond aan het indexeren...Geef het een dag of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:31:
Mijn 6s accu was sowieso al een beetje gaar, dus ik weet niet of iOS 11 daar echt impact op had.

Ik heb mijn iPhone 8+ sinds vanmorgen half 7/7u niet meer aan de lader gehad en heb nu nog 71% over met 3,5 uur gebruik.
Alu-hoedje hoor, maar;

Het lijkt wel vaak alsof op het moment dat er nieuwe telefoon aankomt, en er dan ook een nieuwe iOS aankomt (die geoptimaliseerd lijkt voor de nieuwe telefoon), dat je oude dan compleet genaaid wordt :/

Misschien nog niet met de iPhone X (en er zal dan wss ook een nieuwe iOS update meekomen).. maar met een 8S beginnen gewone 8 gebruikers waarschijnlijk het gelijk aan hun accu te merken.

(Hopelijk niet bij de X al :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
ro3lie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:17:
Als het mee zit krijg ik morgen mijn iPhone 8 64GB Silver binnen. Ben benieuwd!
Ik maak nu gebruik van een iPhone 6S.

Nog even opzoek naar een nieuw hoesje, heb nu de Incipio die altijd goed bevalt.
Iemand idee of het draadloos opladen ook goed werkt met een hoesje er omheen?
ik heb een spigen ultra hybrid hoes en hiermee laadt mijn toestel goed draadloos op in de auto. Ik heb nog geen draadloze lader voor thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 21:00
Ik heb nog 1 irritant ding ondekt: na het ontgrendelen van mijn iPhone (ongeveer na een seconde) dimt mijn scherm iets en lijkt het alsof de helderheid ineens iets aangepast wordt. Het is vooral zichtbaar bij donkere incoontjes en een zwarte achtergrond. Niet heel storend, maar wel vervelend omdat het nu gaat opvallen. Ik hoop dat dit softwarematig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:50
Kan er iemand nog wat shots maken met zijn iphone 8 (geen plus) :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
martijnmartijn schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:51:
Ik heb nog 1 irritant ding ondekt: na het ontgrendelen van mijn iPhone (ongeveer na een seconde) dimt mijn scherm iets en lijkt het alsof de helderheid ineens iets aangepast wordt. Het is vooral zichtbaar bij donkere incoontjes en een zwarte achtergrond. Niet heel storend, maar wel vervelend omdat het nu gaat opvallen. Ik hoop dat dit softwarematig is.
Ook dit is weer een debiele aanpassing in ios 11. Het is op te lossen dmv de volgende stappen;

Algemeen, toegankelijk, aangepaste weergave en dan pas automatisch aan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:37:
[...]

Alu-hoedje hoor, maar;

Het lijkt wel vaak alsof op het moment dat er nieuwe telefoon aankomt, en er dan ook een nieuwe iOS aankomt (die geoptimaliseerd lijkt voor de nieuwe telefoon), dat je oude dan compleet genaaid wordt :/

Misschien nog niet met de iPhone X (en er zal dan wss ook een nieuwe iOS update meekomen).. maar met een 8S beginnen gewone 8 gebruikers waarschijnlijk het gelijk aan hun accu te merken.

(Hopelijk niet bij de X al :X )
Lijkt me sterk. De iPhone 8 en X zijn intern gewoon dezelfde telefoon. Enige verschil is de FaceID camera en het oLED scherm. Alle andere componenten op het moederbord zijn identiek. Dus als de iPhone 8 traag wordt met iOS 14 dan zal de iPhone X ook traag zijn.

Moet zeggen dat mijn 6 en 6+ ook traag waren na de upgrade, maar nu een week later zijn ze weer redelijk vlot. Dus het indexing verhaal klopt misschien wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TooTall
  • Laatst online: 25-07 20:20
Oh en trouwens...je kan ook gewoon de templates uitdrukken en op een stukje karton kleven...is natuurlijk niet exact hetzelfde maar het geeft toch een idee...wel opletten dat je de pdf uitdrukt op 100% en niet geschaald (meet even na). Pdf kan je zo vinden op Google, 'pdf iphone 6/7/8 plus size comparison' ofzo 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YxB3nxaeVhiRyhzHCaz0xcuJ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
xavier! schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:57:
[...]

Ook dit is weer een debiele aanpassing in ios 11. Het is op te lossen dmv de volgende stappen;

Algemeen, toegankelijk, aangepaste weergave en dan pas automatisch aan uitschakelen.
Thanks, dat heeft het inderdaad opgelost. iOS 11 heeft inderdaad wat rare nieuwe opties.

Hardreset is ook leuk:
Volume omhoog kort indrukken, volume laag kort indrukken en dan de aan/uit knop ingedrukt houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011

Nogne

>.<

De App Store is echt stuk met iOS 11 (of het ligt aan de i8+), als ik apps zoek kan ik ze zonder problemen installeren. Maar bladeren tussen mijn aankopen resulteert elke keer in een zwart scherm en de App Store sluit zichzelf af. Heel irritant als je je telefoon opnieuw wil installeren :(

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@martijnmartijn en @xavier! Automatische helderheid een nieuwe optie? Dat zit er al in zolang ik me kan herinneren. Heb ik zelf altijd standaard aan staan.

Enige verschil in iOS 11 is dat de optie niet meer onder Beeldscherm en helderheid te vinden is.

@Nogne Bedoel je nadat je in de Store rechtsboven op je eigen account (foto'tje) hebt gedrukt? Ik zie al mijn aankopen gewoon terug en kan helemaal naar beneden scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
bram1984 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:17:
@martijnmartijn en @xavier! Automatische helderheid een nieuwe optie? Dat zit er al in zolang ik me kan herinneren. Heb ik zelf altijd standaard aan staan.

Enige verschil in iOS 11 is dat de optie niet meer onder Beeldscherm en helderheid te vinden is.
Dat zeggen we nergens toch? Rare opties. Omdat sommige dingen nu ineens heel anders zijn. Wat dus een bug veroorzaakte. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
martijnmartijn schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:21:
[...]

Dat zeggen we nergens toch? Rare opties. Omdat sommige dingen nu ineens heel anders zijn. Wat dus een bug veroorzaakte. ;)
Je zegt letterlijk dat iOS 11 "rare nieuwe opties" heeft. Dit is helemaal geen nieuwe optie en het is al helemaal geen bug.

True Tone, dat is een nieuwe optie. Maar ook nog steeds geen bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

bram1984 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:17:

@Nogne Bedoel je nadat je in de Store rechtsboven op je eigen account (foto'tje) hebt gedrukt? Ik zie al mijn aankopen gewoon terug en kan helemaal naar beneden scrollen.
Dat is precies wat ik bedoel. Op mijn i5s had ik nergens last van, nu met de i8+ lukt het mij met geluk om 2 apps te downloaden voordat de App Store vast loopt. Heel hinderlijk want ik heb geen zin om alle apps stuk voor stuk op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 22:23
Op macrumors lees ik dat behoorlijk wat mensen last hebben van krakend geluid tijdens het bellen , hebben jullie daar ook last van ? Niet dat er iemand met een iPhone belt maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ppffff al die enthousiaste ervaringen (keep them comming! :) ) hier van mensen met een 8 Plus doen mij nog steeds (dagenlang al) twijfelen:

8 Plus of X

Ik heb nu een iPhone 7, een 8 is voor mij sowieso een no-go. Vind ik geen upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cunodb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2021
Treevium schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:38:
Op macrumors lees ik dat behoorlijk wat mensen last hebben van krakend geluid tijdens het bellen , hebben jullie daar ook last van ? Niet dat er iemand met een iPhone belt maar toch ;)
Jep! Ook last van, het viel me vandaag op. Ik had het de eerste dag 1 keer en nu net 1 keer. Dacht eerst dat het m'n stoppelbaard was :D Nu de 2e vraag, of ik hier mee terug moet.. Of is het softwarematig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:43
Geert1976 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:42:
ppffff al die enthousiaste ervaringen (keep them comming! :) ) hier van mensen met een 8 Plus doen mij nog steeds (dagenlang al) twijfelen:

8 Plus of X

Ik heb nu een iPhone 7, een 8 is voor mij sowieso een no-go. Vind ik geen upgrade.
Iedereen is idd enthousiast maar dan ben ik over mijn 7 plus ook :)

Dus ga niet upgraden

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Erik1805 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:48:
[...]

Iedereen is idd enthousiast maar dan ben ik over mijn 7 plus ook :)

Dus ga niet upgraden
en hou je mooi ongeveer €900 in je pocket! zeer verstandig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Laatst online: 04-02-2023
Krullebol.nl schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:25:
[...]
Ik heb 'm hier al eerder gepost (met plaatjes), ik heb een IKEA unit gehaald (€ 15,-) en in mijn tafeltje geschroefd, werkt perfect!
Deze post
Er zit een klein wit ledje op, maar die kan je naar de andere kant draaien zodat je'm niet ziet als je telefoon erop ligt.
Contact gehad met Ikea, helaas is deze niet meer leverbaar :?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984

8 Plus of X

Als ik een 7 zou hebben, zou ik denk ik niet voor de 8 gegaan zijn. Ik heb zelfs nog naar de 7 gekeken, maar die is er weer niet in 64 GB, dus het is de 8 geworden.

Haal gewoon lekker die 8 en verkoop 'm desnoods door met € 150,- verlies als deze je niet bevalt. Kan je altijd nog de X halen. Goede case eromheen en je kan de 8 als nieuw verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

8 Plus of X

Tsja, als je nu een iPhone 7 hebt zou ik zelf een jaartje wachten en voor de iPhone 8s of Xs gaan. Of je wil graag elke jaar een nieuwe iPhone, dan moet je zelf gaan kiezen (ik ben zelf voor de 8Plus gegaan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
HereIsTom schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:53:
[...]

Nope. Vandaag ook naar Ikea geweest. Plotseling is alles uit stock en de volgende levering wordt pas in januari verwacht. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 01:42
Hier ook zojuist een iPhone 8 64gb besteld!

Tijdens m'n laatste vakantie merkte ik dat de camera van m'n iPhone 6 toch wel erg achterliep bij die van reisgenoten (bv een 6P), al helemaal met weinig licht. Snelheid van de 8 lijkt me ook mooi meegenomen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Z___Z schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:05:
[...]

Lijkt me sterk. De iPhone 8 en X zijn intern gewoon dezelfde telefoon. Enige verschil is de FaceID camera en het oLED scherm. Alle andere componenten op het moederbord zijn identiek. Dus als de iPhone 8 traag wordt met iOS 14 dan zal de iPhone X ook traag zijn.

Moet zeggen dat mijn 6 en 6+ ook traag waren na de upgrade, maar nu een week later zijn ze weer redelijk vlot. Dus het indexing verhaal klopt misschien wel.
Ja dat zeg ik dus.. ik verwacht t niet zozeer bij de X, maar bij de 8S wss wel weer.

Het valt me gewoon op, elke weer als er nieuwe telefoons zijn incl een nieuw iOS..

En mijn post ging over batterijduur eigenlijk, en niet over de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieter0901
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 16:58
cunodb schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:44:
[...]

Jep! Ook last van, het viel me vandaag op. Ik had het de eerste dag 1 keer en nu net 1 keer. Dacht eerst dat het m'n stoppelbaard was :D Nu de 2e vraag, of ik hier mee terug moet.. Of is het softwarematig?
Idem hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ben erg benieuwd wat dat kan zijn , niet tof natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
HereIsTom schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:53:
[...]

Apart, maar dat verklaart misschien waarom ik 'm ook niet op de webshop zag staan. Er waren er ook niet veel meer in de winkel zaterdag...

misschien is dit de vervanger dan..

[ Voor 13% gewijzigd door Krullebol.nl op 26-09-2017 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
bram1984 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:23:
[...]

Je zegt letterlijk dat iOS 11 "rare nieuwe opties" heeft. Dit is helemaal geen nieuwe optie en het is al helemaal geen bug.

True Tone, dat is een nieuwe optie. Maar ook nog steeds geen bug.
Je kan alles ook letterlijk nemen. Het blijft raar dat deze optie zich niet onder het kopje beeldscherm en helderheid bevind, maar ergens anders waar de gemiddelde ios gebruiker het nooit gaat vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 08:22

8 Plus of X

Ik deze week m’n iPhone 7 ingeruild voor een 7 plus. Na een dag ben ik het grote scherm reeds gewoon. De 8 vond ik te duur en de 7 kan gemakkelijk nog een jaar of twee mee.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
xavier! schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:35:
[...]

Je kan alles ook letterlijk nemen. Het blijft raar dat deze optie zich niet onder het kopje beeldscherm en helderheid bevind, maar ergens anders waar de gemiddelde ios gebruiker het nooit gaat vinden.
Hoezo letterlijk? Een functie is nieuw of niet nieuw.

Dat is inderdaad raar, maar dat ontken ik ook nergens. Ik moest zelfs ook even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Krullebol.nl schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:32:
[...]

Apart, maar dat verklaart misschien waarom ik 'm ook niet op de webshop zag staan. Er waren er ook niet veel meer in de winkel zaterdag...

misschien is dit de vervanger dan..
Ik kan alleen nergens vinden wat de oplaadcapaciteit is?
Dat maakt toch uit met hoe lang je moet laden?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:24
CK3v1N schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:58:
[...]

Nope. Vandaag ook naar Ikea geweest. Plotseling is alles uit stock en de volgende levering wordt pas in januari verwacht. Vreemd.
Dat is een veelgebruikte winkelformule, je koopt een paar duizend van die dingen in voor een leuke prijs. Als de voorraad op is ga je weer onderhandelen met de fabrikant.
Het kan zomaar zijn dat de lader van volgende levering er net iets anders uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:44
Mensen die een iPhone 8 Plus zoeken, alle 64GB modellen op voorraad bij Bol.com en van de iPhone 8 alleen de zilveren variant :) ! Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
mprkooij schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:59:
Mensen die een iPhone 8 Plus zoeken, alle 64GB modellen op voorraad bij Bol.com en van de iPhone 8 alleen de zilveren variant :) ! Succes.
Let op, zilveren iPhone 8 is niet van Bol.com zelf maar externe verkoper. 8 plus wel van Bol.com zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 26-09-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cunodb
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2021
Treevium schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:50:
[...]

Ben erg benieuwd wat dat kan zijn , niet tof natuurlijk
Ben naar de Apple store in Amsterdam geweest hierover. Ik mag hem binnen 2 weken na aankoop omruilen mocht het nog aanblijven deze dagen. Ze raden eerst een format van de telefoon aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
cunodb schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:32:
[...]

Ben naar de Apple store in Amsterdam geweest hierover. Ik mag hem binnen 2 weken na aankoop omruilen mocht het nog aanblijven deze dagen. Ze raden eerst een format van de telefoon aan..
Dat zal. Dat is de standaard reactie bij een iPhone probleem , aangezien het niet constant voorkomt (althans zo lees ik het) is het waarschijnlijk geen hardware probleem en hopelijk te fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lud70
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 07:23
ro3lie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:17:
Als het mee zit krijg ik morgen mijn iPhone 8 64GB Silver binnen. Ben benieuwd!
Ik maak nu gebruik van een iPhone 6S.

Nog even opzoek naar een nieuw hoesje, heb nu de Incipio die altijd goed bevalt.
Iemand idee of het draadloos opladen ook goed werkt met een hoesje er omheen?
Heb een otterbox statement case gekocht (40€) voor iPhone 8 plus, die laadt goed op Samsung QI lader (25€).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
mprkooij schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 21:59:
Bij Belsimpel.nl zijn ze ook op voorraad!
Ik had ‘m de volgende morgen al in huis ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
HereIsTom schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:53:
[...]

Bij Belsimpel.nl zijn ze ook op voorraad!
Ik had ‘m de volgende morgen al in huis ;)
Let wel op, Belsimpel heeft veel mindere retour voorwaarden in vergelijking met de Coolblue’s en Bol van deze wereld als je nog niet zeker bent van je aankoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
alwaysleft schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:01:
[...]
Let wel op, Belsimpel heeft veel mindere retour voorwaarden in vergelijking met de Coolblue’s en Bol van deze wereld als je nog niet zeker bent van je aankoop ;)
Binnen 14 dagen kan ik ‘m retour sturen bij Belsimpel.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HereIsTom schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:17:
[...]

31 zelfs :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
alwaysleft schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:01:
[...]
Niemand kan aan CoolBlue tippen is mijn ervaring (op gebied van retouren) maar volgens mij is belsimpel ook niet de moeilijkste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:44
Treevium schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:29:
[...]

Niemand kan aan CoolBlue tippen is mijn ervaring (op gebied van retouren) maar volgens mij is belsimpel ook niet de moeilijkste?
Ik vind zelf dat Bol.com ook erg goed is op het gebied van retourneren. Producten mag je altijd volop gebruiken en dan nog terugsturen. Ze doen never nooit moeilijk.

[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 26-09-2017 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Ja niks mis met hun retouren, maar bij Belsimpel, was hij wel goedkoper 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard

• alwaysleft
HereIsTom schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:17:
[...]

Maar je mag hem niet echt uitgebreid in gebruik nemen bij Belsimpel, heb ooit een haar krasje op telefoon gehad. Moest 10% betalen van telefoon aan Belsimpel. Eens, maar nooit meer.
Had zelfs een case erom tijdens proef periode.

Bij Bol en Coolblue heel schappelijk allemaal en nergens last van gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 27-09-2017 07:48 ]

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

8 Plus 64GB is onderweg. Hopelijk vroeg in de middag binnen hier. >:)

Twijfel alleen nog of ik voor een hoesje van Apple ga of gewoonweg een keer zonder. Ja ik weet dat het glas aan de achterkant makkelijk breekt maar goed.

www.gevoeligeplaten.nl

Verwijderd

Storm in een glas water, dus. Zelf heb ik er trouwens geen last van :)

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

Zondag 24-9 in de avond een bestelling op apple.nl geplaatst, iphone 8 space grey 64gb. Er werd toen aangegeven dat de verwachte leverdatum tussen 3 en 10 oktober zou zijn (prima voor mij, heb geen haast). Kreeg gisteravond een mail, de verzending is gisteravond in gang gezet en komt vandaag bij me thuis. Dus mocht je geen 2 weken willen wachten, het kan blijkbaar ook veel en veel sneller!

• bram1984
Geteisem schreef op woensdag 27 september 2017 @ 07:40:
8 Plus 64GB is onderweg. Hopelijk vroeg in de middag binnen hier. >:)

Twijfel alleen nog of ik voor een hoesje van Apple ga of gewoonweg een keer zonder. Ja ik weet dat het glas aan de achterkant makkelijk breekt maar goed.
En het wordt heel vies en het houdt minder goed vast. Ik kan je een leren Apple case van harte aanraden.

Daarbij leg je 'm wat geruster neer op zijn scherm of rug, het toestel raakt de ondergrond toch niet.

• Voodoo

Voodoo

Lurker

bram1984 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:24:
[...]

En het wordt heel vies en het houdt minder goed vast. Ik kan je een leren Apple case van harte aanraden.

Daarbij leg je 'm wat geruster neer op zijn scherm of rug, het toestel raakt de ondergrond toch niet.
Heb zelf de zadelbruine variant gekozen, doordat deze zo mooi verkleurd. Benieuwd tot hoelang dat mooie daadwerkelijk mooi blijft. Na verloop van tijd wordt het donkerder en gaat het er vies uitzien. Dit zag ik met name bij een apple leather case review in de kleur blauw, deze was na een aantal maanden gewoonweg zwart. (kan de bron helaas zo snel niet vinden..) Ben je daar dus bewust van, de originele kleur houd je niet, mits je voor een niet-zwarte variant gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:32:
[...]

Ben je daar dus bewust van, de originele kleur houd je niet, mits je voor de zwarte variant gaat.
Niet mits, je bedoelt tenzij :P

Gisteren toen ik ging slapen had ik nog zo'n 50% accu, dus ik heb 'm maar eens op vliegtuigstand gezet en niet opgeladen vannacht. Ben benieuwd hoe lang de accu vandaag nog meegaat.
Valsspelert :+

[ Voor 16% gewijzigd door Trouble op 27-09-2017 08:36 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Trouble schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:34:
[...]

Niet mits, je bedoelt tenzij :P
Nee hoor, kijk maar ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 07:46:
[...]

Storm in een glas water, dus. Zelf heb ik er trouwens geen last van :)
Hoezo storm in een glas water? Omdat jij er geen last van hebt is het probleem niet zo erg? Zelf heb ik er gelukkig geen last van, maar had ik dit probleem had ik mijn toestel gelijk omgeruild want ik bel enkele uren per dag met mijn iPhone.

• Olaf91
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-04 03:19
Ik had begrepen dat de achterkant van de nieuwe iphones zonder tekst zouden zijn. Dus geen designed by apple en de CE code. Nu zag ik gister in de mediamarkt dit nog wel gewoon op de achterkant staan.

Is dit ivm het winkelmodel of nederlandse wetgeving?

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Olaf91 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:49:
Ik had begrepen dat de achterkant van de nieuwe iphones zonder tekst zouden zijn. Dus geen designed by apple en de CE code. Nu zag ik gister in de mediamarkt dit nog wel gewoon op de achterkant staan.

Is dit ivm het winkelmodel of nederlandse wetgeving?
Dat laatste, in the USA is het er bijvoorbeeld afgehaald
Edit: het is volgens mij niet de Nederlandse wetgeving, maar de Europese (correct me if I'm wrong)

[ Voor 10% gewijzigd door Voodoo op 27-09-2017 08:52 ]

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:24:
[...]

Ja, denk ook wel dat het verstandiger is. Straks maar eens even kijken welke kleur. :)

www.gevoeligeplaten.nl

• Olaf91
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-04 03:19
CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:51:
[...]

Dat laatste, in the USA is het er bijvoorbeeld afgehaald
Edit: het is volgens mij niet de Nederlandse wetgeving, maar de Europese (correct me if I'm wrong)
Hm.. zonde! Zag er erg strak uit zo zonder al die tekst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Geteisem schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:53:
[...]

Ja, denk ook wel dat het verstandiger is. Straks maar eens even kijken welke kleur. :)
Zie hieronder, om tegenvallers te voorkomen. Youtube (en google) staan vol met dergelijke reviews, kijk daar dus ook naar! :)
CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:32:
[...]

Heb zelf de zadelbruine variant gekozen, doordat deze zo mooi verkleurd. Benieuwd tot hoelang dat mooie daadwerkelijk mooi blijft. Na verloop van tijd wordt het donkerder en gaat het er vies uitzien. Dit zag ik met name bij een apple leather case review in de kleur blauw, deze was na een aantal maanden gewoonweg zwart. (kan de bron helaas zo snel niet vinden..) Ben je daar dus bewust van, de originele kleur houd je niet, mits je voor een niet-zwarte variant gaat.

Verwijderd

Nogne schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:41:
[...]

Hoezo storm in een glas water? Omdat jij er geen last van hebt is het probleem niet zo erg? Zelf heb ik er gelukkig geen last van, maar had ik dit probleem had ik mijn toestel gelijk omgeruild want ik bel enkele uren per dag met mijn iPhone.
Gezien het gewoon opgelost wordt is het probleem gewoon beperkt Het is idd vervelend als je er nu last van hebt, maar heb even geduld en het komt vanzelf weer goed.

Maw. een storm in een glas water: een probleem véél groter maken dan het daadwerkelijk is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2017 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Nick25 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:52:
Kan er iemand nog wat shots maken met zijn iphone 8 (geen plus) :)
Nobody?

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:02:
[...]

Zie hieronder, om tegenvallers te voorkomen. Youtube (en google) staan vol met dergelijke reviews, kijk daar dus ook naar! :)

[...]
Thanks. Zal waarschijnlijk toch zwart worden maar goede tip. d:)b

www.gevoeligeplaten.nl

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Geteisem schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:29:
[...]

Thanks. Zal waarschijnlijk toch zwart worden maar goede tip. d:)b
Kan dat van de Zadelbruine variant bevestigen, in eerste instantie krijg je een mooie patina, maar uiteindelijk wordt het een "vies" donker rommeltje door o.a. vet van je handen en bij ook door in zak dragen van spijkerbroeken etc. Heb uiteindelijk maar een ander hoesje gekocht van een donkere leer variant :)

• Nick25
Ik zoek fotos met de 8 geen +
En ik wil gewoon iemand die ze zelf hier heeft gemaakt *kat,hond enz*

[ Voor 9% gewijzigd door Nick25 op 27-09-2017 10:26 ]

• Voodoo

Voodoo

Lurker

PaYnE81 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:16:
[...]

Kan dat van de Zadelbruine variant bevestigen, in eerste instantie krijg je een mooie patina, maar uiteindelijk wordt het een "vies" donker rommeltje door o.a. vet van je handen en bij ook door in zak dragen van spijkerbroeken etc. Heb uiteindelijk maar een ander hoesje gekocht van een donkere leer variant :)
Indien deze nieuwe hoes je beter bevalt, heb je hier een linkje van? Ik ben opzoek naar een leren variant die - als het even kan - wat mooier blijft dan het onbehandelde leer van Apple.

• bram1984
CtrAltDelicious schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:25:
[...]

Indien deze nieuwe hoes je beter bevalt, heb je hier een linkje van? Ik ben opzoek naar een leren variant die - als het even kan - wat mooier blijft dan het onbehandelde leer van Apple.
Gewoon even naar de Apple Store gaan? Er is er maar eentje in het bruin, voor zover ik weet.
Pagina: 1 ... 14 ... 34 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 8, niet over Android. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.