Aan de ene kant kan je dat denken ja, aan de andere kant al genoeg momenten geweest het laatste 1.5 jaar waar de Pro soms een maand ergens is uitverkocht zonder dat er een super hyped game uitkwam, mijn gok is eerder dat er nog geen grote shipment richting EU is geweest deze maand.
Zoals ik eerder zei, Coolblue claimed ook pas eind Juni terug witte 500gb slims te hebben, klinkt toch maar vreemd voor een console waarvan de hardware al tijden vlot verkrijgbaar is.
Op Reddit dit tegengekomen : ''the reason for the PS4 PRO shortage is that Sony has currently stopped production due to it being the end of the financial year and they are only currently producing the God of war pack which comes out on 20th April, stock is expected to start rolling in at the beginning of May for the standard PRO consoles.''
Zou kunnen kloppen als je het nagaat maar geen idee of er rond deze tijd vorig jaar ook tekorten waren.
Ik zou ook niet weten wat de reden is dat je production zou stoppen omdat het financial year gaat eindigen maar ik zit dan ook ik niet in de bedrijfscultuur
[
Voor 47% gewijzigd door
Katmi op 22-04-2018 21:08
]