Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Yukidaruma schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 10:58:
Helemaal geen tijd voor de zon. Horizon is nog niet uitgespeeld en God of War ligt al op de deurmat. Gok nog een uurtje of 10 voor Horizon, dus morgenvroeg kan ik beginnen aan GoW :+
Als je opschiet, kan het vanavond nog, maar dan moet je wel non-stop doorspelen. :P

Soms denk ik weleens: waarom duurt een dag maar zo kort? Ik heb zoveel dingen die ik op een dag wil doen...
Vanavond is voor mij het begin van Assassin's Creed: Origins, maar helaas duurt de avond maar zo kort.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:12:
[...]

Soms denk ik weleens: waarom duurt een dag maar zo kort?
Tsja als je steeds dingen samen moet proberen als je vrouw iets nieuws heeft gekocht.. dan hou je niet veel tijd over nee..

Succes, ik heb gehoord dat ze net een nieuw makeup setje heeft gekocht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:24
Ik ben er ook weer ingetrapt hoor. Toch op het strand beland met mijn vriendin op m'n vrije dag ipv God of War oppikken en kapot spelen.

Weet iemand nog een goede, geloofwaardige smoes waarom we hier niet kunnen blijven eten vanavond? (Lees: op tijd terug zijn en nog langs de Gamemania kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Spud82 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:31:
Ik ben er ook weer ingetrapt hoor. Toch op het strand beland met mijn vriendin op m'n vrije dag ipv God of War oppikken en kapot spelen.

Weet iemand nog een goede, geloofwaardige smoes waarom we hier niet kunnen blijven eten vanavond? (Lees: op tijd terug zijn en nog langs de Gamemania kunnen).
De zonnebrandfactor is niet hoog genoeg, je moet op tijd weer naar binnen anders verbrand je alsnog.

Edit @Jasphur hieronder:
Jij hebt zeker nog geen partner? Dat werkt nie, joh!

[ Voor 7% gewijzigd door musiman op 20-04-2018 11:37 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13

Gewoon de waarheid joh. :)

@musiman Sterker nog, ik ga trouwen in september :D Maak gewoon afspraken. Zij heeft haar hobbies en ik de mijne. Maar moet eerlijk zeggen dat als je eenmaal met een dagje weg bent begonnen en je halverwege de dag zegt dat je een game wilt kopen en vanavond meteen de hele avond wilt gamen, je inderdaad wel een scheef gezicht krijgt :P Maar als ik op maandag zeg dat er een game binnenkomt op vrijdag en ik die meteen wil spelen dan is dat toch gewoon te regelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Jasphur op 20-04-2018 11:41 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:21
Geniet met z’n allen van het mooie weer, Nederland heeft genoeg game dagen weer technisch gezien.... have fun 😬

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:00
bram1984 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:18:
[...]

Op de dag dat GoW uitkomt?
Sommige mensen weten gewoon niet wat echt belangrijk is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cardwizard
Zekers.... La Trappe staat koud, de Weber gereed, love it

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Jasphur schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:34:
[...]

Gewoon de waarheid joh. :)

@musiman Sterker nog, ik ga trouwen in september :D Maak gewoon afspraken. Zij heeft haar hobbies en ik de mijne. Maar moet eerlijk zeggen dat als je eenmaal met een dagje weg bent begonnen en je halverwege de dag zegt dat je een game wilt kopen en vanavond meteen de hele avond wilt gamen, je inderdaad wel een scheef gezicht krijgt :P Maar als ik op maandag zeg dat er een game binnenkomt op vrijdag en ik die meteen wil spelen dan is dat toch gewoon te regelen.
Wat hebben jullie voor een vriendinnen? _O-
Die van mij stond erop dat ze een eigen PS4 kreeg anders moesten we te vaak switchen :P ze is nu aan het uitzoeken wat haar 20e platinum wordt :+ waarschijnlijk FC5 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Biertje erbij, vanavond ergens eten, volgende week is het weer rond de 15 graden, ideaal weer om te gamen

Gewoon van genieten, ik zit nog een paar uur vast op kantoor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://im5.ezgif.com/tmp/ezgif-5-af547313f8.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Homeland schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:02:
[...]

Biertje erbij, vanavond ergens eten, volgende week is het weer rond de 15 graden, ideaal weer om te gamen

Gewoon van genieten, ik zit nog een paar uur vast op kantoor.
Als ex ginger ben ik ook niet echt zon liefhebber. dat vriezen, of hier in NL net niet vriezen, hoeft van mij ook niet, maar 20graden en bewolkt is zo ongeveer mijn ideaal. Dit is dus al over the top voor mij.

Misschien vanaaf met mijn vrouwtje ergens op terrasje happie eten, maar tot die tijd ga ik lekker binnen no lifen B)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
DigitalError schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 12:36:
[...]

Wat hebben jullie voor een vriendinnen? _O-
Die van mij stond erop dat ze een eigen PS4 kreeg anders moesten we te vaak switchen :P ze is nu aan het uitzoeken wat haar 20e platinum wordt :+ waarschijnlijk FC5 ofzo
Die van mij vindt het raar dat ik Telltale games wel leuk vind en dat ik ze vaker in haar bijzijn doe als ze aan het leren is o.i.d.

Maar als ik dan Bloodborne op zet en een boss versla dan is 't wel panty-dropping materiaal. jk jk
Heb gelukkig nog niet hoeven overleggen wanneer ik mijn vrije avonden kan invullen met gamen aangezien we elkaar 1-2x per week zien ivm stage/studie in verschillende steden, dus nog genoeg dagen over. Maar die tijd zal ook wel vlot over zijn als 't zo doorgaat maar dan ben ik er wel zeker van dat ik nog wat uurtjes kan maken terwijl zij The Sims 4 doet :+

edit: Krijg morgen Persona 5 en Yakuza 0 binnen. Dat terwijl ik pas net aan NNK2 ben begonnen en nog wat episodes van de Telltale games over heb.. Maargoed, heb 't voor een mooie prijs over weten te nemen en er komen binnenkort wat meer vrije dagen/momenten aan dus >:) >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Roybs op 20-04-2018 13:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 13:41:
[...]

Ik hoop dat ze de Antonio Banderas gif nog even met Kratos bouwen.
Die ben ik nog niet tegengekomen. wel deze :P _O-

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DbM0ydHW0AIOFtN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, ik lag wel plat met dat bezoekje (kwestie van niet te spoilen) op het einde :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 11:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:53
Prima cijfers allemaal weer. Ben erg benieuwd naar deze game, maar ik laat hem nog even liggen. Nette exclusive weer afgeleverd. Sony maakt gehakt van concurrentie. Of was Sea of Thieves niet die system seller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:15:
[...]

Prima cijfers allemaal weer. Ben erg benieuwd naar deze game, maar ik laat hem nog even liggen. Nette exclusive weer afgeleverd. Sony maakt gehakt van concurrentie. Of was Sea of Thieves niet die system seller :D
Sea of Thieves, die "system seller"???

Make music, not war

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hoop toch echt dat er ergens in het menu een optie zit:

[X] Turn off Kratos battle moaning voor elke scheet
[X] Turn off annoying chitter-chatter van dat joch

Dit zijn voor mij echt de twee gootste irritaties.. zelfs al als ik videootjes ervan kijk :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:53
Ook ik ben net GoW gaan kopen. Het is echt al heel lang geleden dat ik een game voor full price op de release heb gekocht, eigenlijk wilde ik nu ook gewoon een weekje of 3 wachten.
Maar: jammer genoeg heb ik over 5 weken al examens, dus ik moest mezelf wel dwingen en de game nu al kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

poor Leno schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:24:
Hoop toch echt dat er ergens in het menu een optie zit:

[X] Turn off Kratos battle moaning voor elke scheet
[X] Turn off annoying chitter-chatter van dat joch

Dit zijn voor mij echt de twee gootste irritaties.. zelfs al als ik videootjes ervan kijk :/
Je zou ze kunnen twitteren op @SonySantaMonica met het verzoek die opties toe te voegen.

Make music, not war

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
Toch maar weer een ps4 pro + god of war bundel besteld, kon het niet laten voor deze game. ben benieuwd.

[ Voor 7% gewijzigd door rejer op 20-04-2018 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@bram1984 Dat zijn de extreme casuals, Xbox One fanboys en leden van de PC master race. :)

200k is wel een mooi aantal, maar toch haalt Ninja op dat zijn eentje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:00

Oekol

waka waka hey hey

musiman schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 11:33:
[...]

De zonnebrandfactor is niet hoog genoeg, je moet op tijd weer naar binnen anders verbrand je alsnog.

Edit @Jasphur hieronder:
Jij hebt zeker nog geen partner? Dat werkt nie, joh!
Werkt absoluut wel hoor! Mijn vriendin gunt mij de tijd als ik even wil gamen. Andersom als zij vriendinnen over de vloer heeft en dan bepaalde programma's op tv wil kijken is die van haar. Als er een spel aan komt ziet ze hoe opgetogen ik dan ben. 'happy wife happy life' geldt dan ook met happy friend in dit geval. Rode lijn is afspraken maken en vragen of ze dat goed vind etc. Als we tv kijken en ik heb zin om fifa te doen zegt ze nou: 'dan ga je toch even fifa doen?' Tadaaaa, gaat ze zelf rommelen met andere dingen in 't huis.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 11:42

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Leoon. schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 17:42:
[...]

Werkt absoluut wel hoor! Mijn vriendin gunt mij de tijd als ik even wil gamen. Andersom als zij vriendinnen over de vloer heeft en dan bepaalde programma's op tv wil kijken is die van haar. Als er een spel aan komt ziet ze hoe opgetogen ik dan ben. 'happy wife happy life' geldt dan ook met happy friend in dit geval. Rode lijn is afspraken maken en vragen of ze dat goed vind etc. Als we tv kijken en ik heb zin om fifa te doen zegt ze nou: 'dan ga je toch even fifa doen?' Tadaaaa, gaat ze zelf rommelen met andere dingen in 't huis.
Heel relaxed natuurlijk maar beter nog een 2e tv erbij :)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leoon. schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 17:42:
[...]

Werkt absoluut wel hoor! Mijn vriendin gunt mij de tijd als ik even wil gamen.
Of gewoon een gamer-girl vinden :>

Maarja...

Afbeeldingslocatie: https://images-cdn.9gag.com/photo/aDoAKmG_700b.jpg

..dan maar niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:39
poor Leno schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:22:
[...]

Maarja...

[afbeelding]

Mijn twee exen waren anders ook gamers en die zagen zien er toch best prima uit :P . Ergens heb ik dus iets fout gedaan ;( :F

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 11:42

juggle

Papa, ondernemer, gamer

poor Leno schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:22:
[...]

Maarja...

[afbeelding]

Ja maar ze zit op een Xbox...

[ Voor 5% gewijzigd door juggle op 20-04-2018 19:04 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
bram1984 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:44:
Dit is wel sick voor een exclusieve SP game.
Altijd zo in het begin met games die hoog op de verwachtlijst staan, als je ziet dat bv Sodapoppin en Lirik het streamen en die 2 zijn al goed voor bijna de helft van de viewers.
Bij A Way Out was het ook zo dat die game een avond of 3 de 2de most watched game was op Twitch maar eenmaal de grote streamers ermee kappen is het voorbij.

Neemt uiteraard niets weg aan de game, je hebt gewoon een 5 tal grote streamers nodig om aan dat getal te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:00

Oekol

waka waka hey hey

juggle schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 18:17:
[...]

Heel relaxed natuurlijk maar beter nog een 2e tv erbij :)
Die hebben we in de slaapkamer, maar verder dat netflixen ga ik daar niet op doen. Om nou m'n ps4 los te koppelen en daar te gaan spelen.. naja wellicht voor een release als GoW dat ik het dan écht wil doen is dat een optie. Anders is het me echt te veel werk :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46
Zo paar uurtjes gow gespeeld. Zieke game.
Blij verrast. Tuurlijk reviews waren lovend maar het is ook gewoon waar.
Ben wel geswitcht van 4k cb naar de performance modus. Ondanks wat jidder enz is de responce op input zoveel fijner. En qua graphics zie ik geen verschil ( 1080p peasant,) had van beide modussen op zelfde plek screenshot gemaakt en heb echt heel goed gekeken maar zie geen verschil.

Maar ja verder moet mega wennen aan de combat, speelde alleen nog maar gt sport dus ja moet weer erin komen.
En het is nu wel ineens veel opties en upgrades enz. Plus tekst is som wat lastog te lezen beetje te klein.
Maar ja de sfeer en gameplay enz zit gewoon snor. Moet alleen effe leren onthouden dat ik niet alleen r1 hoef te button smahen maar dat er meer is qha opties.

En ja verhaal is tot nu toe boeiend en ben echt hellemaal geïnteresseerd erin.

Was wel leuk mn zus en dr vriend kwamen effe langs, en ik zat te gow te spelen. En ze keken mee en ze vroeg op gegeven moment van joh zit je nou een film te kijken of ? Ik zeg nee game, zag je dr kijken van wtf haha.
Was toevallig ook echt epische scene dus ja.
Ik ben tot nu toe erg tevreden.
Speel op 2e niveau en ben al paar keer dood gegaan... Word oud denk haha

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Voor de PS4 kenners, welke spellen zijn via LAN te spelen en leuk? Sowieso minder dan op PS3 gok ik? Binnenkort weer een avond met wat meer mensen en dan is het leuk om ook e.e.a. te verdelen/via LAN te doen op meerdere TV's en PS4's. Ik zag dat Call of Duty WWII net als voorgaande COD's via LAN is te doen, klopt dat? Gaat me los van op één bank zitten ook even puur om het niet op elkaars scherm kijken namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:41:
Voor de PS4 kenners, welke spellen zijn via LAN te spelen en leuk? Sowieso minder dan op PS3 gok ik? Binnenkort weer een avond met wat meer mensen en dan is het leuk om ook e.e.a. te verdelen/via LAN te doen op meerdere TV's en PS4's. Ik zag dat Call of Duty WWII net als voorgaande COD's via LAN is te doen, klopt dat? Gaat me los van op één bank zitten ook even puur om het niet op elkaars scherm kijken namelijk :)
Elk multiplayer spel is natuurlijk te Lannen :)

Met zn allen in een party en dezelfde game joinen en gaan. Of wil je alleen met je vrienden een game/server hebben?

In dat geval kun je bijvoorbeeld bij Battlefield 1 voor een dag een server huren voor alleen jij en je vrienden. Je kunt alle regels van de server zelf instellen etc. Kost iets van €1,50 per dag ofzo :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Damn God of War..Bijna geen woorden voor, zo ongelofelijk bruut die game.
Gameplay is top, verhaal is vooralsnog top en hoe de game eruit ziet, de mooiste game die uit is op dit moment. (kan me geen mooiere game bedenken op dit moment)

Wat een pareltje.

Sony did it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:47
Ik denk dat ik de aanschaf van God of War even on-hold zet. Ik heb nog een hele boel games die ik nog moet uitspelen. Ik heb nog games die ik ooit gekocht heb, maar nog nooit gespeeld heb. En dan nog maar te zwijgen over de PS+ games..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
Origins schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:42:
Gameplay is top, verhaal is vooralsnog top en hoe de game eruit ziet, de mooiste game die uit is op dit moment. (kan me geen mooiere game bedenken op dit moment)

Wat een pareltje.

Sony did it again.
Van wat ik er tot dusverre van gezien heb (pas 1,5 uur) ben ik ook zeker onder de indruk. Alhoewel ik er nog niet het befaamde meesterwerk in zie (volgens de reviews), maar goed.. Alle vertrouwen dat dat nog wel gaat komen. En anders maar gewoon een erg goed spel, ook prima.

Lekker door morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:37
Origins schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:42:

Wat een pareltje.

Sony did it again.
Mooier dan HZD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog maar kort gespeeld, maar ik zou zeggen erg vergelijkbaar. In GoW zijn de omgevingen wat kleiner dus wellicht kan er wat meer detail inzitten...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou zeggen dat de graphics van de omgevingen ongeveer gelijk op gaan. God of war heeft hele goeie character modellen en veel detail in het armor van Kratos. Maar ik ben nog geen enemie tegen gekomen die zoveel detail heeft als de robot t-rex in gow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Absoluut, geen twijfel mogelijk!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Spud82 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:57:
[...]
En anders maar gewoon een erg goed spel, ook prima.
Dat zeker. Vermakelijk is het wel d:)b

Buiten dat heb ik het idee dat er tegenwoordig sowieso veel te snel met karrenvrachten aan superlatieven wordt gestrooid waardoor de verwachtingen bij iedereen torenhoog (wellicht té hoog?) komen te liggen.
En dan heb ik het niet specifiek over deze game maar meer in het algemeen.
Hetzelfde zie je overigens bij films. Alles maar hypen, hypen, hypen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 08:05:
[...]

Elk multiplayer spel is natuurlijk te Lannen :)

Met zn allen in een party en dezelfde game joinen en gaan. Of wil je alleen met je vrienden een game/server hebben?

In dat geval kun je bijvoorbeeld bij Battlefield 1 voor een dag een server huren voor alleen jij en je vrienden. Je kunt alle regels van de server zelf instellen etc. Kost iets van €1,50 per dag ofzo :)
Yep, zonder anderen erbij/één tegen één of twee tegen twee hooguit. Zal 's kijken naar die BF1 optie, klinkt wel OK naast CoD WWII, thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
dvdkiwi schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 16:44:
[...]

Dat zeker. Vermakelijk is het wel d:)b

Buiten dat heb ik het idee dat er tegenwoordig sowieso veel te snel met karrenvrachten aan superlatieven wordt gestrooid waardoor de verwachtingen bij iedereen torenhoog (wellicht té hoog?) komen te liggen.
En dan heb ik het niet specifiek over deze game maar meer in het algemeen.
Hetzelfde zie je overigens bij films. Alles maar hypen, hypen, hypen.
Je hebt zeker gelijk, maar wat deze game aangaat wilde ik er juist net op terugkomen dat ik het steeds meer begin te begrijpen waar de superlatieven vandaan komen. Weer even verder gespeeld en het is toch wel erg goed hoor, op zowat alle fronten.

Inmiddels geswitcht naar de prestatiemodus (ik heb dan wel een 4K-tv, maar alleen met HDR vind ik het al prachtig zat), knokt heerlijk weg zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rejer
Die Ps4 God edition ziet er toch echt strak uit

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MrVZJvs.jpg <3

Acties:
  • +5 Henk 'm!
rejer schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:39:

[afbeelding] <3
Smaken verschillen. Ik zeg fugly! Komt er hier niet in. Alhoewel, als hij muisstil is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie nu pas die goud is haha, op officiele plaatjes ziet te kleur de heel anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:26

[afbeelding] <3
Je kan veel woorden gebruiken, maar strak? Serieus?😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Als rejer hem mooi vindt, is dat een mooi iets waar hij er zeker van moet genieten. Dat er andere meningen over zijn is ook zeker 100% een gegeven voordat die uit kwam. Geen reden om zijn smaak in twijfel te trekken.

Ik heb sowieso nog geen echt prachtige special edition gezien en ben zeer tevreden met de standaard editie.

Edit: niet dat je niet je eigen mening erover mag geven ofzo, ik bedoel ik vind het ook idioot dat mensen miljoenen over hebben voor een egaal blauwe schilderij en het als kunst betitelen, maar als zij het mooi vinden, fijn voor hun.
of zijn we al op het niveau belandt waar we lekker kunnen geven en nemen zonder dat het persoonlijk wordt genomen? Zoals wel vaker onder echte vrienden wordt gedaan? Dat zou wel gaaf zijn _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door Dxue op 21-04-2018 21:05 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
@Dxue een special edition is en zal nooit mooi zijn.... ze zijn “speciaal” .........lelijk dus :+

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 21-04-2018 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online

[afbeelding] <3
Ziet er nice uit hoor! enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
God of War gekocht. Superveel zin in!
Hij kan bij mijn lijstje van toch wel heel erg vette singleplayer exclusives.

Uncharted 4
Ratchet & Clank
Horizon Zero Dawn
God of War 4

[ Voor 27% gewijzigd door DeeSung op 21-04-2018 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Dxue schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 20:59:
Als rejer hem mooi vindt, is dat een mooi iets waar hij er zeker van moet genieten. Dat er andere meningen over zijn is ook zeker 100% een gegeven voordat die uit kwam. Geen reden om zijn smaak in twijfel te trekken.

Ik heb sowieso nog geen echt prachtige special edition gezien en ben zeer tevreden met de standaard editie.

Edit: niet dat je niet je eigen mening erover mag geven ofzo, ik bedoel ik vind het ook idioot dat mensen miljoenen over hebben voor een egaal blauwe schilderij en het als kunst betitelen, maar als zij het mooi vinden, fijn voor hun.
of zijn we al op het niveau belandt waar we lekker kunnen geven en nemen zonder dat het persoonlijk wordt genomen? Zoals wel vaker onder echte vrienden wordt gedaan? Dat zou wel gaaf zijn _/-\o_
Dit dus 8)

Strak is misschien een foute benaming, artistiek dan :) Ik ben er iig blij mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ik denk dat een bepaald iemand hier ligt te slapen ofzo dus post ik hem maar even :P

https://blog.eu.playstati...ation-store-this-weekend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De special editon ps4's van batman arkham knight, uncharted 4 en star wars battlefront waren anders behoorlijk vet. Vindt het design van de ps4 pro sowieso niet zo, alhoewel de monster hunter ps4 pro nog behoorlijk mooi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Nieuwevolger schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:01:
Vindt het design van de ps4 pro sowieso niet zo.
Dat vind ik ook.
De slim is echt veel beter gelukt. Vooral de plaatsing van de knoppen met geïntegreerde verlichten is veel praktischer en stijlvoller

Voor mij mogen ze wel met een ps4 pro slim gaan komen. Eigenlijk is de pro toch wel een lomp ding: groot, luidruchtig en een stijlloos design. Zeker als je dat nu vergelijkt met de Xbox one X.

De pro is van eind 2016, de PS5 voor eind 2020 (?). --> Misschien is eind 2018 een goed moment voor een ps4 pro slim?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Aardige avond met een maat gehad. FC5 uitgespeeld en los van andere zaken ook 99 Vidas geprobeerd hetgeen me erg meeviel. Beetje Streets of Rage/Turtles achtig met hele goede muziek. Voor herhaling vatbaar :)

Next to do na FC5 is Life is Strange iig, voordat Detroit: Become Human uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 23:15:
[...]

Dat vind ik ook.
De slim is echt veel beter gelukt. Vooral de plaatsing van de knoppen met geïntegreerde verlichten is veel praktischer en stijlvoller

Voor mij mogen ze wel met een ps4 pro slim gaan komen. Eigenlijk is de pro toch wel een lomp ding: groot, luidruchtig en een stijlloos design. Zeker als je dat nu vergelijkt met de Xbox one X.

De pro is van eind 2016, de PS5 voor eind 2020 (?). --> Misschien is eind 2018 een goed moment voor een ps4 pro slim?
Heb het even opgezocht, Sony releasde de ps3 super slim eind 2012, een jaar voor de ps4 dus. Als het goed is worden volgend jaar de eerste gpu’s en cpu’s op 7nm meter gemaakt. Dan zou eind 2019 een goed moment te zijn voor Sony om met een afgeprijste ps4 super slim en ps4 pro slim te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:53
DigitalError schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:01:
Ik denk dat een bepaald iemand hier ligt te slapen ofzo dus post ik hem maar even :P

Zonder plaatje :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 22:01:

Als je mij bedoeld: ik zit momenteel meer op de Xbox One X te klooien, maar ik blijf het gaming nieuws volgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Lees dat mensen last hebben van een luidruchtige pro, hrb eentje van eerte batch, was gisteren rond de 25 graden in de woonkamer maar ik hoorde hem amper. Nee hij is niet geruisloos. Maar verhalen als opstijgende vliegtuigen qua geluid..
Vraag me dan echt af hoe de pro staat qua ruimte en hoe warm het er is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Deze zomer verschijnt Brawlout voor PlayStation, een game die goed lijkt op Nintendo's populaire Super Smash Bros. Een aantal personages uit andere games (Hyper Light Drifter, Guacamelee) zijn ook van de partij:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Laatst online: 22-09 16:25
v8power67 schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:59:
Lees dat mensen last hebben van een luidruchtige pro, hrb eentje van eerte batch, was gisteren rond de 25 graden in de woonkamer maar ik hoorde hem amper. Nee hij is niet geruisloos. Maar verhalen als opstijgende vliegtuigen qua geluid..
Vraag me dan echt af hoe de pro staat qua ruimte en hoe warm het er is.
Heeft vooral te maken met 2 verschillende fans. De ene produceert meer geluid en koelt wellicht toch iets minder dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Vinnocchio schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:40:
[...]

Heeft vooral te maken met 2 verschillende fans. De ene produceert meer geluid en koelt wellicht toch iets minder dan de andere.
Dat hoor ik nu voor het eerst dan. Apart.
Naja als de pro dalijk uit garantie komt doe ik effe koelpasta vervangen met artic mx4. En dan weet ik zeker dat het jaren prima is.
Maar voorlopig heb ik er geen last van, speel dan nu ook gow met geluid best hard. Maar ook als ik dan effe pauze neem hoor ik hem lichtjes.
Niet zoals met gt sport tijdens sommige menu showcases. Dan gaat ie wel eens effe blazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 21:24
v8power67 schreef op zondag 22 april 2018 @ 11:48:
[...]

Dat hoor ik nu voor het eerst dan. Apart.
Naja als de pro dalijk uit garantie komt doe ik effe koelpasta vervangen met artic mx4. En dan weet ik zeker dat het jaren prima is.
Maar voorlopig heb ik er geen last van, speel dan nu ook gow met geluid best hard. Maar ook als ik dan effe pauze neem hoor ik hem lichtjes.
Niet zoals met gt sport tijdens sommige menu showcases. Dan gaat ie wel eens effe blazen.
Heb twee weken terug ook geprobeerd mijn koelpasta te vervangen. Kreeg alleen de psu niet los van het moederbord. (Voelde niet goed om meer kracht te gebruiken)
Heb hem wel goed schoongeblazen. Herrie is nu een stuk minder aanwezig

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:46
Weten jullie waarom er maar 1 prijs voor de Pro staat in de pricewatch, media markt en cool blue hebben hem ook, maar staan er niet in?

Edit: zie net dat de mediamarkt en coolblue de pro niet meer hebben, wat is hier de reden voor?

[ Voor 26% gewijzigd door 1337aldi op 22-04-2018 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
1337aldi schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:01:
Weten jullie waarom er maar 1 prijs voor de Pro staat in de pricewatch, media markt en cool blue hebben hem ook, maar staan er niet in?

Edit: zie net dat de mediamarkt en coolblue de pro niet meer hebben, wat is hier de reden voor?
Er zijn er op dit moment gewoon niet zo veel meer beschikbaar, maar dat komt in de toekomst vast wel weer goed. Sony zal binnenkort wel weer een nieuwe lading verschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1337aldi schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:01:

Gokje; niet op voorraad :?
Als ik hier kijk, zie ik duidelijk Pro's staan met de text 'tijdelijk uitverkocht'

Lijkt me vrij duidelijk :9

ik denk dat er een hardware revisie van de Pro zit aan te komen .... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
-SaveMe- schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:36:
[...]

Gokje; niet op voorraad :?
Als ik hier kijk, zie ik duidelijk Pro's staan met de text 'tijdelijk uitverkocht'

Lijkt me vrij duidelijk :9

ik denk dat er een hardware revisie van de Pro zit aan te komen .... O-)
Dat laatste lijkt me niet? Ik zou geen verbeterde Pro kopen en kan me niet voorstellen dat Pro bezitters daarop zitten te wachten. Als ze dat doen, zouden ze dan gelijk met de X gaan of eroverheen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 21:52
Zojuist ook maar een PS4 god of war-editie besteld :9

Had nog een cadeaubon van Mediamarkt liggen, die toch ergens aan besteed moet worden :P

Morgen in elk geval binnen, ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 18:03
Cyrax0508 schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:58:
[...]

Dat laatste lijkt me niet? Ik zou geen verbeterde Pro kopen en kan me niet voorstellen dat Pro bezitters daarop zitten te wachten. Als ze dat doen, zouden ze dan gelijk met de X gaan of eroverheen?
Binnen een productgroep zijn er altijd meerdere hardware revisies; dat was met de originele PS4 ook. de specs wihzigen niet, maar bijvoorbeeld het merk ventilator of wifichipfabrikant... omdat dat goedkoper is te produceren of verbetering bied.

Bij de originele PS4 was de ene revisie ook stiller en zuiniger dan de andere.

sterker nog; de Pro heeft al een revisie gehad (CUH-7000 naar CUH-7100)
https://www.neogaf.com/th...7000-to-cuh-7100.1442054/

[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 22-04-2018 15:41 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Cyrax0508 Wat @Jeroenimoes zegt. Een kleine update met goedkopere componenten of iets gewijzigde componenten (bijvoorbeeld andere fan, iets ander cool blok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
-SaveMe- schreef op zondag 22 april 2018 @ 16:09:
@Cyrax0508 Wat @Jeroenimoes zegt. Een kleine update met goedkopere componenten of iets gewijzigde componenten (bijvoorbeeld andere fan, iets ander cool blok)
Ah, duidelijk. De context van revisie ontging me even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
De witte 500gb slim staat op Coolblue op ''Verwacht op week van 25 juni - 6 juli '' lijkt me toch wel heeeeeel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen verschijnen er ook previews van detroid become human. Vrijdag verschijnen de jaar cijfers van Sony, dan zal ook bekend worden hoeveel ps4’s Sony heeft verscheept tot 31 maart en hoeveel ze verwachten te verschepen volgend fiscaal jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nieuwevolger schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:04:
Morgen verschijnen er ook previews van detroid become human. Vrijdag verschijnen de jaar cijfers van Sony, dan zal ook bekend worden hoeveel ps4’s Sony heeft verscheept tot 31 maart en hoeveel ze verwachten te verschepen volgend fiscaal jaar.
Ze zaten toch al op 75 milioen verkocht ergens dit jaar.
Dan denk ik ruim 80mil verscheept.

En owh ja detroit komt er ook nog aan. Wat een bizar jaar voor ons ps4 gamerts !!!

Edit ja 76.5 mil verscheept per 31 december. Dan is 80mil een veilige schatting.

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 22-04-2018 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Zal ook nog wel vlot enkele 100.000'en PS4's verkocht bijkomen als ze nog eens hun 199 stuntje uithalen tijdens E3, maar dan mogen ze wel wat consoles in de winkels krijgen voor E3 begint :+

Een Pro vind je momenteel bijna nergens, zwarte slims 500gb zo en zo en witte 500gb slims is ook een hele opgave, is al bijna een maand zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Katmi schreef op zondag 22 april 2018 @ 20:20:
Zal ook nog wel vlot enkele 100.000'en PS4's verkocht bijkomen als ze nog eens hun 199 stuntje uithalen tijdens E3, maar dan mogen ze wel wat consoles in de winkels krijgen voor E3 begint :+

Een Pro vind je momenteel bijna nergens, zwarte slims 500gb zo en zo en witte 500gb slims is ook een hele opgave, is al bijna een maand zo...
Komt allemaal door de God of war hype. Iesereen die nog geen pa4 had haalt er een!!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Je bedoelt iedereen die nog geen had of verkocht hadden, haalt er (weer) 1

[ Voor 3% gewijzigd door Dxue op 22-04-2018 21:01 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Aan de ene kant kan je dat denken ja, aan de andere kant al genoeg momenten geweest het laatste 1.5 jaar waar de Pro soms een maand ergens is uitverkocht zonder dat er een super hyped game uitkwam, mijn gok is eerder dat er nog geen grote shipment richting EU is geweest deze maand.

Zoals ik eerder zei, Coolblue claimed ook pas eind Juni terug witte 500gb slims te hebben, klinkt toch maar vreemd voor een console waarvan de hardware al tijden vlot verkrijgbaar is.

Op Reddit dit tegengekomen : ''the reason for the PS4 PRO shortage is that Sony has currently stopped production due to it being the end of the financial year and they are only currently producing the God of war pack which comes out on 20th April, stock is expected to start rolling in at the beginning of May for the standard PRO consoles.''

Zou kunnen kloppen als je het nagaat maar geen idee of er rond deze tijd vorig jaar ook tekorten waren.
Ik zou ook niet weten wat de reden is dat je production zou stoppen omdat het financial year gaat eindigen maar ik zit dan ook ik niet in de bedrijfscultuur :+

[ Voor 47% gewijzigd door Katmi op 22-04-2018 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:45
Katmi schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:03:

Ik zou ook niet weten wat de reden is dat je production zou stoppen omdat het financial year gaat eindigen maar ik zit dan ook ik niet in de bedrijfscultuur :+
Als ik zou moeten gokken, zou ik zeggen: staat beter op de balans dan dat je miljoenen "vast" hebt zitten in onderdelen en niet verzonden consoles aan het eind van het fiscale jaar. Die investering staat dan beter op de nieuwe balans.

[ Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 22-04-2018 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@v8power67 Sony had zelf voorspelt/ingeschat dat ze er 79 miljoen stuks zouden hebben verscheept tot 31 maart. Dat is 19 miljoen stuks over hele fiscale jaar. Ik denk dat ze dat wel hebben gehaald en er misschien nog een beetje over zitten door het onverwachte succes van fortnite en monster huntet world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Katmi schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:03:
Aan de ene kant kan je dat denken ja, aan de andere kant al genoeg momenten geweest het laatste 1.5 jaar waar de Pro soms een maand ergens is uitverkocht zonder dat er een super hyped game uitkwam, mijn gok is eerder dat er nog geen grote shipment richting EU is geweest deze maand.

Zoals ik eerder zei, Coolblue claimed ook pas eind Juni terug witte 500gb slims te hebben, klinkt toch maar vreemd voor een console waarvan de hardware al tijden vlot verkrijgbaar is.

Op Reddit dit tegengekomen : ''the reason for the PS4 PRO shortage is that Sony has currently stopped production due to it being the end of the financial year and they are only currently producing the God of war pack which comes out on 20th April, stock is expected to start rolling in at the beginning of May for the standard PRO consoles.''

Zou kunnen kloppen als je het nagaat maar geen idee of er rond deze tijd vorig jaar ook tekorten waren.
Dat is een beetje dezelfde bedrijfsintelligentie die ik eens bij een klant tegen kwam. In december alle externen niet laten werken om de jaarcijfers beter te laten lijken. Wat leuk is in het eerste jaar dat je dat doet, maar daarna moet je het elk jaar doen anders ga je achteruit. Om niet te spreken over de enorme aderlating bij veel projecten waardoor veel werk bleef liggen en er overal wel vertraging op trad die vervolgens de omzet weer omlaag bracht. Maar goed, financiën blijft een rare tak van sport

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
PlayStation Plus Promotion Adds Three Free Months

http://www.pushsquare.com...on_adds_three_free_months

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Leden tekort? Maar goed ik heb nog tot volgend voorjaar en ga hiervoor niet bijkopen. :/

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik heb Assassin's Creed: Origins gespeeld. Heerlijk spel!!! En wat voelt het weer fijn om lekker vertrouwd achter de (gerepareerde) PS4 te zitten. :)
Ik ben nu nog maar net uit Siwa, dus niet ver. In Siwa wel bijna alles gedaan, behalve de plekken waar veel te sterke tegenstanders waren.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik schat dat ik nu z’n 16 uur in gow heb zitten. Heerlijke game met een paar hele sterke momenten in het verhaal. Combat is ook heerlijk, ik zou deze game boven tlou, horizon en bloodborne verkiezen als beste game op de ps4 en zit nog te twijfelen of ik hem boven the witcher 3 verkies.

Daarnaast zijn sommige optionele bosses behoorlijk lastig (mede omdat ik er wat under leveled voor was, ben er meer dan een uur mee bezig geweest, voelt toch goed als je ze als nog verslaat)

[ Voor 24% gewijzigd door Nieuwevolger op 23-04-2018 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Cyrax0508 schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:58:
[...]

Als er een revisie komt dan is dat gewoon omdat ze nu betere en goedkopere onderdelen kunnen inkopen. En met beter bedoel ik dan voornml. kleiner, zuiniger en goedkoper voor Sony maar op exact gelijke manier presterend...

Een Pro Plus ofzo gaat er toch echt niet komen!

Alhoewel ik vermoed dat Sony de PS5 zo gaat maken dat je het wel kan zien als een PS4 Pro++++ of zo. Dat de PS5 lekker de PS4 games kan spelen zonder patch of wat ook, een soort van boost mode heeft voor games zonder PS5 patch, dat games gepatched kunnen worden met PS5 support, maar ook dat er games voor zullen zijn die echt alleen maar op de PS5 kunnen draaien en dus voor een echt nieuwe ervaring kunnen zorgen. Ik hoop vooral dat game devs dan niet te veel tijd gaan besteden aan resolutie maar wel meer aan effecten (light, shadow, particles, etc.) MAAR vooral verbeterde gameplay als AI, meer NPC's, grotere levels/games, etc., etc. Kortom, echt next gen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Meld je nu aan voor de F1 2018 beta:

https://www.surveymonkey.co.uk/r/F1BetaSignUp

Enjoy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:46:
Ik schat dat ik nu z’n 16 uur in gow heb zitten. Heerlijke game met een paar hele sterke momenten in het verhaal. Combat is ook heerlijk, ik zou deze game boven tlou, horizon en bloodborne verkiezen als beste game op de ps4 en zit nog te twijfelen of ik hem boven the witcher 3 verkies.

Daarnaast zijn sommige optionele bosses behoorlijk lastig (mede omdat ik er wat under leveled voor was, ben er meer dan een uur mee bezig geweest, voelt toch goed als je ze als nog verslaat)
Betere graphics en vooral betere controls/gameplay en véél betere combat. Uiteraard hoort deze boven TW3 thuis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Done! Zou het spel misschien ook PSVR ondersteuning krijgen?

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 23 april 2018 @ 16:40:
[...]

Deze game ziet er ook echt gruwelijk vet uit. Ik ga 'm denk ik niet op release halen, tenzij het net zo'n instant classic wordt als GoW, wat ik betwijfel.
Als de reviews positief zijn haal ik hem misschien meteen, tegen die tijd ben ik waarschijnlijk wel weer toe aan een nieuwe game namelijk.
Pagina: 1 ... 100 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)