Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:56
Ooh, dacht ik serieus :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:11
ps waar komt al die zon vandaan in Far Cry 5?? Komt echt van alle kanten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardwizard schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:43:
ps waar komt al die zon vandaan in Far Cry 5?? Komt echt van alle kanten :Z
Net een stukje gespeeld in de pop-up store in Utrecht. Ubi had een leuk decor opgezet. Ik had liever gezien dat ze die duizenden euro's in de ontwikkeling van het spel hadden gestoken.

Tijdens speelsessie van hooguit 10 minuten, meerdere bugs en vreemde gameplay meegemaakt. Het is nog net geen Goat Simulator.

Vijanden die je eerst dom aangapen en 5 seconden later ineens gaan schieten. Of een konvooi auto's die op je beginnen te schieten, maar geen moeite doen om achter je aan te rijden. De zon komt inderdaad van alle kanten. Dezelfde skins voor cpu's. Zo kan ik nog wel doorgaan.

Duimpje omhoog voor de marketing. Duimpje omlaag voor de gameplay.

Ik haal 'm wel uit de budgetbak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:58:
[...]

Net een stukje gespeeld in de pop-up store in Utrecht. Ubi had een leuk decor opgezet. Ik had liever gezien dat ze die duizenden euro's in de ontwikkeling van het spel hadden gestoken.

Tijdens speelsessie van hooguit 10 minuten, meerdere bugs en vreemde gameplay meegemaakt. Het is nog net geen Goat Simulator.

Vijanden die je eerst dom aangapen en 5 seconden later ineens gaan schieten. Of een konvooi auto's die op je beginnen te schieten, maar geen moeite doen om achter je aan te rijden. De zon komt inderdaad van alle kanten. Dezelfde skins voor cpu's. Zo kan ik nog wel doorgaan.

Duimpje omhoog voor de marketing. Duimpje omlaag voor de gameplay.

Ik haal 'm wel uit de budgetbak.
Ah joh FC is altijd wel tof om te spelen, je mag hem gerust van mij over nemen als ik er klaar mee ben d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BigF25 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Wat is je twijfel?
Vorige God of war games gespeeld?
Vorige delen niet gespeeld, trokken me niet. Dat is een deel van de twijfel. De andere twijfel si waar ik zin in heb: Een leuke uitgebreide jRPG of een hack en slash combo heavy gebeuren ...

Gewoon een luxe probleempje dus :p

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Zo, na ruim 2 jaar weer een uurtje Uncharted (deel 1) gespeeld. Ik zat ergens in hoofdstuk 14. Vanwege andere spellen deze niet meer afgerond. Nu zit ik er weer in en het speelt lekker. Zit nu in hoofdstuk 15. Eens kijken of het me gaat lukken deze op platinum te krijgen. Moet ik hem nog zeker 1 keer opnieuw starten op een hoge moeilijkheidsgraad. En dan nog de vele collectibles en kills met verschillende wapens.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Hoe behaal je platinums bij games? Wat moet je doen daarvoor. Heb altijd gold. Geen platin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:04
theduke1989 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:20:
Hoe behaal je platinums bij games? Wat moet je doen daarvoor. Heb altijd gold. Geen platin
Kijk eens in je trophy list.
Voor achievements krijg je telkens brons, zilver of goud. Platinum krijg je wanneer je alle andere trophies hebt behaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theduke1989 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:20:
Aanvullend bij de post hierboven: niet alle games hebben een Platinum trofee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-09 18:46
MisterMichel schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:57:
Zo, na ruim 2 jaar weer een uurtje Uncharted (deel 1) gespeeld. Ik zat ergens in hoofdstuk 14. Vanwege andere spellen deze niet meer afgerond. Nu zit ik er weer in en het speelt lekker. Zit nu in hoofdstuk 15. Eens kijken of het me gaat lukken deze op platinum te krijgen. Moet ik hem nog zeker 1 keer opnieuw starten op een hoge moeilijkheidsgraad. En dan nog de vele collectibles en kills met verschillende wapens.
Je moet hem op Crushing uitspelen in ieder geval en dat is bij Uncharted 1 vrij pittig kan ik je vertellen ;)
-SaveMe- schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:25:
[...]

Vorige delen niet gespeeld, trokken me niet. Dat is een deel van de twijfel. De andere twijfel si waar ik zin in heb: Een leuke uitgebreide jRPG of een hack en slash combo heavy gebeuren ...

Gewoon een luxe probleempje dus :p
Ni No Kuni 2 kan ik je in ieder geval aanbevelen! Ik vermaak me er uitstekend mee.

[ Voor 27% gewijzigd door Joetje079 op 31-03-2018 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Mijn God zou een Pro helpen de ai in Far Cry 5 slimmer te maken? Alles rijdt elkaar aan, koeien vliegen in het rond, tegenstander schiet gewoon de andere kant op etc etc, soms is het zelfs grappig :X

[ Voor 8% gewijzigd door Cardwizard op 31-03-2018 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Cardwizard schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:46:
Mijn God zou een Pro helpen de ai in Far Cry 5 slimmer te maken? Alles rijdt elkaar aan, koeien vliegen in het rond, tegenstander schiet gewoon de andere kant op etc etc, soms is het zelfs grappig :X
_O- ja want van betere hardware wordt de game ineens slimmer? :+

vermaak me zeer goed met FC5 moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
DigitalError schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:55:
[...]

AI kost ook rekenkracht, dus het zou zeker kunnen ;) In de praktijk denk ik niet dat de AI beter zal zijn op de PS4 Pro :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@DigitalError meer rekenkracht zou kunnen helpen theoretisch gezien haha, vermaak mij er ook prima mee maar mijn God er komen dingen in voor sjonge jonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:14
Zo, Shadow of the Colossus uitgespeeld. Mooie ervaring hoor. Typisch niet Westers, want eigenlijk speelde ik het hele spel met een gevoel van :{ en ;(

N+ laat ik voor wat het is en dingen als timetrials en collectibles vind ik de moeite niet waard. Toch blij dat ik het nu wel heb uitgespeeld.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Vinnocchio schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 06:38:
[...]

Toch is het een feit dat een pro op 1080 veel performance verbetering laat zien zoals 60fps eruit persen.
Het kan zijn dat jij dat niet belangrijk vindt maar is wel gewoon waar.
Noem mij meer dan 5 games op waar je effectief rock solid 60 fps krijgt tov 30 fps op een slim...

Sony exclusives al niet want zelfs een chimpansee met super vision zou geen verschil zien tussen HZD en bv Uncharted op een slim of pro op een 1080p scherm side by side.
Dezelfde 30 fps, dezelfde gfx voor 99%, zelfde smooth performance.... duidelijk gemaakt door comparison videos van DF, enigste winst wat je zou kunnen boeken is een 4k resolutie tov een 1080p one.

Zelfs games die een zogenoemde ''performance'' toggle hebben op de pro in settings hitten nog geen 60 fps solid in games die standard op 30 runnen, ja je hebt je teraflops maar je hebt dezelfde antieke Jaguar cpu, enkel een paar honderd MHz hoger geclocked...

De Pro heeft zijn plaats op een 4k scherm of in de wereld van PSVR maar zoals op reddit altijd klakkeloos een Pro aanraden als iemand vraagt wat te kopen op 1080p met een hoop geleuter zoals 60 fps beloven aan iemand terwijl je daar zelfs op de pro nog niet aankomt het meeste van de tijd dan vraag ik me gewoon af hoe objectief iemand is of dat ze gewoon iemand een Pro willen opduwen omdat ze er zelf 1 hebben.

Er zijn 1 handvol games die meer stabiel draaien op de pro, dat klopt ja maar verkondig aub niet gelijk op reddit dat die dan opeens solid 60 fps zijn ipv 30 want dat is ook niet waar.
Als iemand op een budget zit en op 1080p is de slim gewoon de slimste ( haHAA ) keuze, wil je toch minieme improvements op 1080p en heb je de 100 euro extra in je zak branden koop dan gerust een pro, net zoals wanneer je 4k tv hebt of een PSVR, dan raad ik ook een pro aan, maar niet 100% van de tijd klakkeloos aan iedereen...

[ Voor 21% gewijzigd door Katmi op 31-03-2018 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Heeft iemand een idee waar je kan zien waar je missies zijn in FC5?

ik heb de hele map kaal gespeeld, maar mis nog 3 missies in elk gebied, en kan ze niet vinden :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even vragen in het FC5 topic?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
DigitalError schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:55:
[...]

In een video over the making of uncharted 4 zei Naughty Dog toch dat ze veel meer konden met de enemy AI nu dat de ps4 8gb geheugen had tov 512mb of whatever het was in de PS3, dus in theorie ja, van betere hardware wordt de game slimmer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Laatst online: 25-09 11:34
Katmi schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:44:
[...]

Noem mij meer dan 5 games op waar je effectief rock solid 60 fps krijgt tov 30 fps op een slim...

Sony exclusives al niet want zelfs een chimpansee met super vision zou geen verschil zien tussen HZD en bv Uncharted op een slim of pro op een 1080p scherm side by side.
Dezelfde 30 fps, dezelfde gfx voor 99%, zelfde smooth performance.... duidelijk gemaakt door comparison videos van DF, enigste winst wat je zou kunnen boeken is een 4k resolutie tov een 1080p one.

Zelfs games die een zogenoemde ''performance'' toggle hebben op de pro in settings hitten nog geen 60 fps solid in games die standard op 30 runnen, ja je hebt je teraflops maar je hebt dezelfde antieke Jaguar cpu, enkel een paar honderd MHz hoger geclocked...

De Pro heeft zijn plaats op een 4k scherm of in de wereld van PSVR maar zoals op reddit altijd klakkeloos een Pro aanraden als iemand vraagt wat te kopen op 1080p met een hoop geleuter zoals 60 fps beloven aan iemand terwijl je daar zelfs op de pro nog niet aankomt het meeste van de tijd dan vraag ik me gewoon af hoe objectief iemand is of dat ze gewoon iemand een Pro willen opduwen omdat ze er zelf 1 hebben.

Er zijn 1 handvol games die meer stabiel draaien op de pro, dat klopt ja maar verkondig aub niet gelijk op reddit dat die dan opeens solid 60 fps zijn ipv 30 want dat is ook niet waar.
Als iemand op een budget zit en op 1080p is de slim gewoon de slimste ( haHAA ) keuze, wil je toch minieme improvements op 1080p en heb je de 100 euro extra in je zak branden koop dan gerust een pro, net zoals wanneer je 4k tv hebt of een PSVR, dan raad ik ook een pro aan, maar niet 100% van de tijd klakkeloos aan iedereen...
Ik ga iemand die toch al niks geloofd niet voorkauwen wat ie zelf kan opzoeken als ie daar maar voor open staat.
Maar kijk eens Digital Foundry, Ni No Kuni 2 bijvoorbeeld knalt er gewoon 60fps uit op een pro op 1080.
Maar nogmaals: zoek het lekker zelf uit. Ik ga niet mijn tijd verdoen om een ongelovige Thomas te overtuigen die toch niets wil geloven wat overal op internet wordt gezegd. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Vinnocchio schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:43:
[...]

Ik ga iemand die toch al niks geloofd niet voorkauwen wat ie zelf kan opzoeken als ie daar maar voor open staat.
Maar kijk eens Digital Foundry, Ni No Kuni 2 bijvoorbeeld knalt er gewoon 60fps uit op een pro op 1080.
Maar nogmaals: zoek het lekker zelf uit. Ik ga niet mijn tijd verdoen om een ongelovige Thomas te overtuigen die toch niets wil geloven wat overal op internet wordt gezegd. :w
Zoals ik al zei , er zijn inderdaad een handvol games beter runnen maar het gross van de echte playstation exclusives doet dat niet ( ni no kuni II is trouwens geen exclusive want ik speel het op pc ) ik gaf je voorbeelden zoals HZD en Uncharted wat 99% hetzelfde runnen op 1080p en je ignored gewoon 50% van mn post, wel lekker handig...
Trouwens nu spreek je ook gewoon over een game dat op beide consoles 60 fps target, de manier dat je eerste post overkwam was eerder dat de pro een 60 fps god monster is in alle games.

Had je ook beter gesproken over tomb raider op performance mode waar 60 fps niet constant wordt gehaald, alsook andere games met een performance optie waar 60 fps solid niet constant wordt gehaald, maar hey cherry picking over wat je wel/niet leest in iemand zijn post is fun :)

Trouwens als ik een ongelovige Thomas was zou ik zelf niet toegeven dat een pro een handvol games wel beter draait dan de slim en dat het de betere keuze is voor 4k/psvr/als je 100 euro te grabbel hebt op 1080p
Maar puur op een 1080p scherm vind ik een slim gewoon een betere koop, maar dat betekend niet dat ik een pro afraad aan iemand die uitdrukkelijk zegt dat de 100 euro extra hem geen hol boeit.

Maar hey vanaf nu ga ik ook gewoon over jouw posts lezen zodat we beide verder kunnen met ons leven op een zinvolle manier :P

[ Voor 5% gewijzigd door Katmi op 31-03-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Laatst online: 25-09 11:34
Gast, nogmaals: zoek het lekker uit. Jij staat nergens voor open behalve je eigen 'waarheid'.
Prima, doei :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 14:00
Zijn er ergens gegevens bekend van hoeveel geluid een ps4 maakt tijdens bepaalde taken? Ik heb mijne nu 1.5 jaar ofzo, en naar mijn idee is het geluid van de fan meer aanwezig. Niet zo zeer dat hij harder draait, maar meer dat de frequentie van het geluid anders is dan toen ik hem net had. Vraag me af of zoiets als garantie ding door kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik heb de Pro ook vooral aangeschaft met het oog op VR. Maar anders had ik het misschien ook wel gedaan. Ben ook nog steeds van mening dat de Pro is wat de PS4 in eerste instantie had moeten zijn. Maar daar ben ik zeker niet de enige in.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:13
Hoe bevalt de platinum koptelefoon bij jullie? Als ik naar reviews (1tje maar?) hier kijk is het niet echt positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 20:24

SkyStreaker

Move on up!

Katmi schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:01:
[...]

Zoals ik al zei , er zijn inderdaad een handvol games beter runnen maar het gross van de echte playstation exclusives doet dat niet ( ni no kuni II is trouwens geen exclusive want ik speel het op pc )
Hmm, Kuni 2 heeft her en der toch wel framedrops op 4K hoor - maar wellicht dat toekomstige patches daar wat mee doen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

twowheeler schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:50:
Zijn er ergens gegevens bekend van hoeveel geluid een ps4 maakt tijdens bepaalde taken? Ik heb mijne nu 1.5 jaar ofzo, en naar mijn idee is het geluid van de fan meer aanwezig. Niet zo zeer dat hij harder draait, maar meer dat de frequentie van het geluid anders is dan toen ik hem net had. Vraag me af of zoiets als garantie ding door kan gaan
Wat me zelf opgevallen is is dat het echt per spel verschillend is wat de fan doet van de ps4, pro of non pro maakt niets uit. Bij een aantal spellen waaronder sniper elite bv gaat mijn ps helemaal over de zeik als ik even iets wil bekijken in het ps-menu terwijl de game draait, andere spellen zoals rocketleague en horizon joegen de fan naar 100% terwijl simpelweg het game menu of de map geopend waren. Aan de andere kant hoor ik de console totaal niet tijdens het spelen van (andere grafisch zware) games, dus het ligt er in mijn ogen maar net aan hoe de game in elkaar gezet is.

That being said, ik ben benieuwd naar hoe je denkt je garantiegevalletje te kunnen gaan uitleggen aan degene die hem in behandeling neemt: "de ventilator klinkt volgens mij anders dan anderhalf jaar geleden"

Je kunt je dan natuurlijk wel op op tien vingers uittellen dat de andere persoon dan zegt: ik hoor niets vreemds... (en dan ga ik er even van uit dat de fan nu niet aan het ratelen is natuurlijk) Gaat ie waarschijnlijk toch opgestuurd worden naar sony, krijg je hem een paar weken later terug met de melding dat er niets mis mee is en dat ze hem even schoongemaakt hebben vanbinnen.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

twowheeler schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:50:
Er verzameld o.a. stof in je ps4, gewoon een keertje schoonmaken en dan zou het geluid als anders/ minder moeten zijn.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
YakuzA schreef op zondag 1 april 2018 @ 07:39:
[...]

Er verzameld o.a. stof in je ps4, gewoon een keertje schoonmaken en dan zou het geluid als anders/ minder moeten zijn.
Ik gebruik zo af en toe eens een busje perslucht en dan komt er nog best wat uit de PS4 waaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cardwizard schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:45:
[...]

Ik gebruik zo af en toe eens een busje perslucht en dan komt er nog best wat uit de PS4 waaien
Ik vind dat altijd gevaarlijk, want bij veel van die dingen komt er eerst vocht uit..

(no pun intended :>)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:57:
[...]

Ik vind dat altijd gevaarlijk, want bij veel van die dingen komt er eerst vocht uit..

Ik heb mijn Pro onlangs met een compressor gedaan. Hij is er flink stiller door geworden. Ik kan het iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
poor Leno schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:57:
[...]

Die dingen moet je dan ook altijd recht houden ivm eventueel vocht, en je spuit natuurlijk niet direct vol in gevoelige apparatuur (no pun also) als je dit gaat doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:02:
[...]

Die dingen moet je dan ook altijd recht houden ivm eventueel vocht, en je spuit natuurlijk niet direct vol in gevoelige apparatuur (no pun also) als je dit gaat doen
Ja klopt, maar daarom zeg ik dat het gevaarlijk is, omdat veel mensen daar niet over denken en gewoon beginnen te spuiten :X

Daarom is een waarschuwing op zn plaats O-)
bram1984 schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:00:
[...]

Ik heb mijn Pro onlangs met een compressor gedaan. Hij is er flink stiller door geworden. Ik kan het iedereen aanraden.
Ja prima, maar dat is wat anders dan een busje perslucht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@poor Leno waarom heb je geen waarschuwing voor een compressor?? Daar kun je ook vocht hebben en met een te hoge druk kan je vanalles kapot blazen tsss :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Gisteravond deel 1 van Uncharted uitgespeeld op ‘Normal’. Sommige stukken waren toch nog best uitdagend. Maar eenmaal ik in de gaten had waar ik naar toe moest of wat de aanpak was, vielen die stukken best goed te doen.
Ik ben benieuwd hoe ik de ‘Crushing’ moeilijkheid ga ervaren. Rustig aan doen in ieder geval. :z

Daarnaast gisteravond ook nog even een rally in Dirt 4 gereden. Leuk om zo nu en dan een race te spelen. Grafisch vind ik dat spel erg mooi gedaan. d:)b

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:45:
@poor Leno waarom heb je geen waarschuwing voor een compressor?? Daar kun je ook vocht hebben en met een te hoge druk kan je vanalles kapot blazen tsss :+
haha nogal een verschil >:)

Afbeeldingslocatie: https://cf1.s3.souqcdn.com/item/2015/11/08/94/91/25/7/item_L_9491257_10669643.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://www.airandpower.com.au/images/big_img4.gif

Persoonlijk heb ik geen vocht uit een gewone compressor gehad, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Cardwizard schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:45:
[...]

Moet je hem niet eerst uit elkaar halen om dat "veilig" te doen? Ik heb nog garantie, dus verder dan de stofzuiger ben ik nog niet gekomen. Dat is wel een voordeel van een slim of pro, die kan je tenminste makkelijk openen zonder de garantie te verknallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet dat tidux de gene is die zei dat Sony tijdens afgelopen tokyo game show de ps vita 2 zou aankondigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
Jij zou wel als social media/ community manager voor een game ontwikkelaar kunnen gaan werken man! Met al je posts over God of War die langzaam de spanning doen stijgen richting de release, hehe.

Niet vervelend bedoeld hoor, de inhoud van jouw posts en bronnen hebben mij ook enthousiast gemaakt voor deze game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
twowheeler schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:54:
[...]

Moet je hem niet eerst uit elkaar halen om dat "veilig" te doen? Ik heb nog garantie, dus verder dan de stofzuiger ben ik nog niet gekomen. Dat is wel een voordeel van een slim of pro, die kan je tenminste makkelijk openen zonder de garantie te verknallen
Het enige wat je met een busje perslucht doet is ook maar de top shell afhalen en voorzichtig in de fan blazen ermee, keertje met de klok mee, keertje tegen de klok in en klaar.

De side intakes vergeet je best ook niet opzij aan de ps4, gewoon met een borstetje over en dan ff een squirt perslucht erover, want dit is in de eerste plaats ook de locatie waar je net stof binnen trekt in je ps4 naar de fan.

Op een ander forum ook al gelezen dat iemand zijn ps4 in een panty had gestoken om het stof tegen te houden :+ het werkt wel maar of je het qua uitzicht iets vind is een andere zaak :P

[ Voor 10% gewijzigd door Katmi op 01-04-2018 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Katmi schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:38:
[...]

Het enige wat je met een busje perslucht doet is ook maar de top shell afhalen en voorzichtig in de fan blazen ermee, keertje met de klok mee, keertje tegen de klok in en klaar.

De side intakes vergeet je best ook niet opzij aan de ps4, gewoon met een borstetje over en dan ff een squirt perslucht erover, want dit is in de eerste plaats ook de locatie waar je net stof binnen trekt in je ps4 naar de fan.

Op een ander forum ook al gelezen dat iemand zijn ps4 in een panty had gestoken om het stof tegen te houden :+ het werkt wel maar of je het qua uitzicht iets vind is een andere zaak :P
Ik heb alleen nog het "oude" model, dus open maken gaat niet zo makkelijk bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
twowheeler schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:40:
[...]

Ik heb alleen nog het "oude" model, dus open maken gaat niet zo makkelijk bij mij
Oh :P het oude model ken ik helaas niet dus geen idee over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:55
BlackBarryNL schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:47:
Hoe bevalt de platinum koptelefoon bij jullie? Als ik naar reviews (1tje maar?) hier kijk is het niet echt positief.
Verschrikkelijk ding. De microfoon is slechter dan dat gratis oortje wat je bij de Ps4 kijkt en het geluid is erg slecht. Voor mij echt een hele grote tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de YouTube app op de PS4. Mijn zoontje heeft een kanaal waarop hij wat filmpjes plaatst. Nu kan ik de meeste gewoon kijken maar 2 laden niet. Blijft een zwart scherm met een "laad" rondje in beeld. Geen idee hoe dit kan. Kan gewoon wel.andere filmpjes bekijken.
Opnieuw opstarten werkt niet. Opnieuw de app erop ook niet. Resetten ook niet.
Helaas via google niets kunnen vinden.
Help!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:24:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de YouTube app op de PS4. Mijn zoontje heeft een kanaal waarop hij wat filmpjes plaatst. Nu kan ik de meeste gewoon kijken maar 2 laden niet. Blijft een zwart scherm met een "laad" rondje in beeld. Geen idee hoe dit kan. Kan gewoon wel.andere filmpjes bekijken.
Opnieuw opstarten werkt niet. Opnieuw de app erop ook niet. Resetten ook niet.
Helaas via google niets kunnen vinden.
Help!!
Eraf halen en opnieuw uploaden? Laden ze op een ander apparaat ook niet?

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 02-04-2018 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Op andere apparaten is het geen probleem. Maar vanaf telefoon naar PS4 doet die ook niet. Heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:58
Nieuwevolger schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:56:
[...]

Je weet dat tidux de gene is die zei dat Sony tijdens afgelopen tokyo game show de ps vita 2 zou aankondigen?
Weet verder de track record niet van deze "insider" maar wie weet klopte zijn info maar heeft sony gewoon gekozen te wachten.
Gebeurt wel vaker. Betekend niet automagisch dat al zijn info dus hete lucht is.
Wil niet meteen zeggen dat het dus wel waar is. Maar bedoel insiders moeten het soms doen met wat oudere info die dan op moment Supreme niet meer klopt.
Maar mogelijk dus wel een grond van waarheid heeft.
(Zo hele lap tekst weer... )

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik het heel toevallig vond dat ik nog niets gehoord had over vita2...tot gister...(1 april)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:53:
Op andere apparaten is het geen probleem. Maar vanaf telefoon naar PS4 doet die ook niet. Heel raar
En op de Youtube app van de PS4 zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
jaydenjarno schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:53:
Misschien een bepaald videoformaat dat niet wordt ondersteund door de YT app van PS4?
Ik vind die YT app sowieso al serieus achterhaald, dringend nood aan een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:08
Ziet er tof uit, misschien dat dit eindelijk de beloofde kwaliteit van een Dead Island brengt.. ;)

Ben gisteren overigens met een maatje begonnen aan A way out. Hebben een uur of 2 gespeeld en vond het erg vermakelijk. Behoorlijk knap hoe ze dat gedaan hebben. Ben erg benieuwd hoe het verhaal zich verder zal ontwikkelen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL‏

Nieuw toegevoegd aan de PS Gear Store: deze awesome lamp in de vorm van de PlayStation Symbols! A must-have voor iedere gamer 😍 👉

https://www.playstation-g...et-symbolen?sf185870912=1

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DZxdqszVMAAtyAh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Malfunctions schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:48:
[...]

Ziet er tof uit, misschien dat dit eindelijk de beloofde kwaliteit van een Dead Island brengt.. ;)

Ben gisteren overigens met een maatje begonnen aan A way out. Hebben een uur of 2 gespeeld en vond het erg vermakelijk. Behoorlijk knap hoe ze dat gedaan hebben. Ben erg benieuwd hoe het verhaal zich verder zal ontwikkelen.
Ik hoop inderdaad op een soort Dead Island/Daylight achtige setting :) En dan lekker grimmig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Laatst online: 23:13
giantgiantus schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:11:
[...]

Verschrikkelijk ding. De microfoon is slechter dan dat gratis oortje wat je bij de Ps4 kijkt en het geluid is erg slecht. Voor mij echt een hele grote tegenvaller.
Nee joh zo erg kan het toch niet zijn?! Toch maar niet bestellen dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackBarryNL schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:52:
[...]

Nee joh zo erg kan het toch niet zijn?! Toch maar niet bestellen dan :p
Wat ik al zei: ik ben er dik tevreden over. Diverse reviews gelezen voordat ik tot aanschaf overging. Ik speel niet online, dus over de mic kan ik niet veel zeggen, maar kan me niet voorstellen dat die veel afwijkt van de wireless 7.1 PS3 headset, die ik ook heb gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:55
bram1984 schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:01:
[...]

Wat ik al zei: ik ben er dik tevreden over. Diverse reviews gelezen voordat ik tot aanschaf overging. Ik speel niet online, dus over de mic kan ik niet veel zeggen, maar kan me niet voorstellen dat die veel afwijkt van de wireless 7.1 PS3 headset, die ik ook heb gehad.
Volgens mij heb ik er al eens eerder een discussie over gehad met Bram. Natuurlijk kan het aan mij liggen hoor. Maar ben gewoon ontevreden. Geluid slecht en microfoon slecht zijn toch wel essentiële aspecten voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
De YouTube video's zijn op de app op de PS4. Zelfde format en al. Heel vreemd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zoek naar een goeie puzzle game kwam ik tegen: Quern - Undying Thoughts

Helaas is er nog geen PS4-versie van, maar hopelijk is dat een kwestie van tijd :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:18:
Sorry voor wederom een God of War post, maar er is weer nieuwe gameplay opgedoken. :)

[video]
Haha nice. Al ben ik nu wel zover dat ik niks meer wil zien! Ik ben overtuigd inmiddels dat dit tof wordt, maar op deze manier heb je straks al teveel gezien.

Nou vooruit even snel er doorheen scrollen dan..😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Spud82 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:55:
[...]

Haha nice. Al ben ik nu wel zover dat ik niks meer wil zien! Ik ben overtuigd inmiddels dat dit tof wordt, maar op deze manier heb je straks al teveel gezien.

Nou vooruit even snel er doorheen scrollen dan..😁
Ik kijk ook niks meer, en heb eigenlijk ook amper iets gekeken. God of War komt er sowieso!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14
bram1984 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:18:
Sorry voor wederom een God of War post, maar er is weer nieuwe gameplay opgedoken. :)

[video]
Ik doe geen uitspraak over de kwaliteit van de game want dat zit wel snor :), maar dit lijkt meer op dark souls dan op god of war. Kratos die zich verstopt achter een schild. }:O

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe Kratos past perfect bij de noorse mythologie. Had van te voren nog wel vraagtekens bij Kratos die switch van setting, maar die twijfels zijn bij totaal weg. Verwacht echt dat dit een toppertje wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Ruim een half uur gameplay uit de turn-based tactical game Mutant Year Zero: Road to Eden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

jaydenjarno schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:17:
De YouTube video's zijn op de app op de PS4. Zelfde format en al. Heel vreemd
je hebt niet toevallig een slecht model? lijkt me sterk dat ze een 2x zo'n duur model op de markt zetten dat slechter is dan de ps3 versie? (but then again, het zou niet de eerste keer zijn)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
Tweakmans schreef op maandag 2 april 2018 @ 21:57:
Ruim een half uur gameplay uit de turn-based tactical game Mutant Year Zero: Road to Eden.

[video]
Lijkt me heel gaaf !!
Beetje Jagged Alliance achtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tweakmans Ja, gaaf he! Heb daar ook al wat videos van gepost. Lijkt me een erg vette game!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-09 08:13
MKMosselman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:48:
Heb ik weer, Playstation 4 controller (versie 1) stopt er mee na precies 10 minuten gamen / youtuben.

Kan hem dan wel resetten met dat knopje rechtsonder maar dat moet je niet willen elke keer.
Ik lees op internet wel dat meer mensen het hebben (of hebben gehad) maar echt oplossing vind ik niet.
Batterijen zijn nog goed want na reset zie je gewoon dat batterij voldoende is opgeladen.

Het is ook niet te instelling dat controller uitgaat na 10 minuten, dat staat al op 2 uur....

Iemand idee wat te doen?
iemand antwoord svp? Zo suf dit probleem!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MKMosselman
Helaas, kijk bijna nooit yt op mijn ps4, 70% op mijn telfoon, 20% laptop/desktop en de overige 10% dan of via de kpn/telfort app of mjn good old ps3 (die is stiller in ik heb zo'n mooi afstandbediening dat ik toch fijner vind dan een controller.)
Volgens mij bestaat dat ook voor de ps4, als je vaker yt of mogelijk BR kijkt, is dat wellicht een betere optie als die een bug is dit niet opgelost wordt.

edit:
bij bol is de officiëlle media remote 55 euro, maar ze hebben er ook een voor 13 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 03-04-2018 08:46 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Scrisissszzz schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:50:
[...]

Ik kijk ook niks meer, en heb eigenlijk ook amper iets gekeken. God of War komt er sowieso!
Dit anders heb je alles al gezien al voor die in huis is. Zonde. :Y

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb sowieso nooit echt begrepen waarom mensen gameplay beelden bekijken van games die ze zelf nog willen spelen. Volgens mij zijn veel mensen langer bezig met de hype/aanloop richting een game dan ze daadwerkelijk aan gameplay uren uit zo'n game halen. :D

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:46:
Ik heb sowieso nooit echt begrepen waarom mensen gameplay beelden bekijken van games die ze zelf nog willen spelen. Volgens mij zijn veel mensen langer bezig met de hype/aanloop richting een game dan ze daadwerkelijk aan gameplay uren uit zo'n game halen. :D
Natuurlijk hype, vooral als de game echt nieuwe shit to the table brengt: nieuwe graphics/engine, nieuwe animaties, nieuwe mechanics/gameplay etc. Dan vind ik het ook moeilijk om niet te kijken. Ik kijk bijvoorbeeld erg op tegen de eerste The Last of Us 2 gameplay. Dat is echt met afstand mijn meest geanticipeerde game en alle info wil ik het liefst absorberen, terwijl je juist met dat soort verhalende games een media blackout wilt houden. Maar dat vind ik best lastig.

Met met Uncharted TLL had ik bijvoorbeeld veel minder moeite, omdat ik al wist hoe die game er ongeveer uit zou zien en hoe het zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
bram1984 schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:42:
Final-xm, is dat iemand van hier op PSN, dat jullie weten?
Final-xm is inderdaad iemand van hier, al weet ik niet of hij nog vaak hier kijkt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:47:
[...]

Final-xm is inderdaad iemand van hier, al weet ik niet of hij nog vaak hier kijkt.
Ah okay. Ik kreeg gisteren iets van 50 invites voor Fortnite van deze user. Zelfs nadat ik een berichtje stuurde dat ik Fortnite niet eens heb. Alleen heel kort geprobeerd onlangs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:54:
[...]

Ah okay. Ik kreeg gisteren iets van 50 invites voor Fortnite van deze user. Zelfs nadat ik een berichtje stuurde dat ik Fortnite niet eens heb. Alleen heel kort geprobeerd onlangs. :+
Haha, dronken of gehacked?

Ik zal vanavond eens kijken, ik heb hem ook in mijn lijst. Echter nooit Fortnite geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:57:
[...]

Haha, dronken of gehacked?

Ik zal vanavond eens kijken, ik heb hem ook in mijn lijst. Echter nooit Fortnite geïnstalleerd.
Geen idee.

Ik overdrijf enorm trouwens. Excuses. Het zijn 9 uitnodigingen, zie ik in de app. Ze kwamen echter achter elkaar, dus het voelde als 50. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:04:
[...]

Geen idee.

Ik overdrijf enorm trouwens. Excuses. Het zijn 9 uitnodigingen, zie ik in de app. Ze kwamen echter achter elkaar, dus het voelde als 50. 8)7
Haha, hier niets gehad. Het was dus een gerichte actie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Voxalizer schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:46:
Deels wel eens, maar anderzijds haal ik vaak wel de meeste info uit gameplay-filmpjes. God of War had ik niet op de radar staan, maar door nu gezien te hebben wat het gaat zijn gaat deze er day 1 komen.

Dus ik heb het wel even nodig blijkbaar, om überhaupt te weten dat het wat voor me is. Ik check toch ook vaak even kort een stream ofzo, voordat ik een game aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:56:
[...]

Het lijkt overigens wel aardig te kloppen. De game staat op een 3e plek op de Amazon.com best sellers lijst. Op 1 en 2 staan $20 en $10 PSN kaarten. :+

https://www.amazon.com/be...deo-games/zgbs/videogames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
De plus games van april staan net online :)

Mad Max bij de release op pc uitgespeeld, goede game maar een 2e keer zie ik niet zo zitten.
Wel erg benieuwd naar Trackmania. Op pc vond ik het altijd vermakelijk, las alleen dat het online gebeuren wel een stuk minder uitgebreid is op de Playstation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Trackmania is erg leuk. Snelle, korte tracks die naarmate de game vordert alleen maar knotsgekker worden.
Met één druk op de knop kun je direct herstarten als het fout gaat, zonder laadtijden.
Let wel: het uitspelen van Trackmania is imo moeilijker dan het uitspelen van Bloodborne; de eerste serie tracks zijn vrij simpel en helpen je om de game en de besturing en het gedrag van elk van de vier voertuigen onder de knie te krijgen, waarna de moeilijkheidscurve gedurende de game alleen maar exponentieel omhoog blijft gaan, tot hoogtes waarvan je niet eens wist dat ze bestonden ;)
Aan iedereen die de game gaat spelen: succes en have fun! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-09 13:33
MKMosselman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:17:
[...]
Geen idee, heb je de settings van de tijd dat de controller wordt uitgeschakeld al eens aangepast. Dat kan je mss dan proberen, mss dat die bugged is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Laatst online: 21-09 21:16
MKMosselman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:17:
[...]
Geeft de controller ook problemen bij een andere PS4? kun je dit testen?
En heb je het ook bij andere controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:26

Oekol

waka waka hey hey

Is er een speciale site die informatie heeft welke en wanneer er bundels komen van de ps4 pro? Weet dat op dit moment MM een bundel heeft met gran turismo, maar weet dat ik in 't verleden wel eens release datums gebonden heb van bundel die er aan kwamen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Leoon. schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:11:
Is er een speciale site die informatie heeft welke en wanneer er bundels komen van de ps4 pro? Weet dat op dit moment MM een bundel heeft met gran turismo, maar weet dat ik in 't verleden wel eens release datums gebonden heb van bundel die er aan kwamen.
Waar ben je naar op zoek dan?
Er gaat wel een bundel met God Of War komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Afbeeldingslocatie: https://www.tegelspreuken.nl/i-spreuken/xl/in-het-verleden-behaalde-resultaten-bieden-geen-garantie-voor-de-toekomst-spreuk.png

:P

[ Voor 41% gewijzigd door Vrijdag op 03-04-2018 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:42:
Trackmania is erg leuk. Snelle, korte tracks die naarmate de game vordert alleen maar knotsgekker worden.
Met één druk op de knop kun je direct herstarten als het fout gaat, zonder laadtijden.
Let wel: het uitspelen van Trackmania is imo moeilijker dan het uitspelen van Bloodborne; de eerste serie tracks zijn vrij simpel en helpen je om de game en de besturing en het gedrag van elk van de vier voertuigen onder de knie te krijgen, waarna de moeilijkheidscurve gedurende de game alleen maar exponentieel omhoog blijft gaan, tot hoogtes waarvan je niet eens wist dat ze bestonden ;)
Zit er eigenlijk ook gewoon een simpele "wie het eerst over de finish" modus in waarin je tegen andere auto's rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoon. schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:11:
Zoiets? :)

Afbeeldingslocatie: https://goo.gl/images/nyt69x

Rant edit:

Echt wtf wat is dit voorn fkk gedoe? :(

Iemand die weet hoe ik fatsoenlijk een plaatje kan linken via mobiel (iOS) vanuit Google images.
Ik krijg sindskort geen normale link als je op een plaatje klikt :(

Waar vind ik de "...jpg" link??
Via computer lukt dat wel nog gewoon..

https://goo.gl/images/nyt69x

Gvd dat werkt dus ook niet :(

Allemaal door dat gezeik van die klote stock-foto sites die eisten dat Google zn image verwerking aanpaste.. rot op met je k#t stock sites :(

[ Voor 48% gewijzigd door poor Leno op 03-04-2018 17:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@bram1984 Ja, in de online mode.
Maar ook daar kun je zo vaak restarten als je wil.
In Trackmania gaat het erom een zo snel mogelijke tijd neer te zetten, in de online modus heb je daar vaak een x aantal minuten voor.

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 03-04-2018 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:47
poor Leno schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:12:
[...]

Zoiets? :)

[afbeelding]

Rant edit:

Echt wtf wat is dit voorn fkk gedoe? :(

Iemand die weet hoe ik fatsoenlijk een plaatje kan linken via mobiel (iOS) vanuit Google images.
Ik krijg sindskort geen normale link als je op een plaatje klikt :(

Waar vind ik de "...jpg" link??
Via computer lukt dat wel nog gewoon..

https://goo.gl/images/nyt69x

Gvd dat werkt dus ook niet :(

Allemaal door dat gezeik van die klote stock-foto sites die eisten dat Google zn image verwerking aanpaste.. rot op met je k#t stock sites :(
Rechtermuisknop erop, Open Image in New Tab en dan die foto linken.
Afbeeldingslocatie: https://o.aolcdn.com/images/dims?quality=100&image_uri=http%3A%2F%2Fo.aolcdn.com%2Fhss%2Fstorage%2Fmidas%2F69d9a18e0e231af325e05088d3a88ae6%2F206187540%2Fgodofwar-ed.jpg&client=cbc79c14efcebee57402&signature=5ae51f64e39c8f737188b4c8557abb5f69769e25

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:26

Oekol

waka waka hey hey

Anton.net schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:32:
[...]

Waar ben je naar op zoek dan?
Er gaat wel een bundel met God Of War komen.
Niet per se een speciaal spel. Meer dat ik mijn huidige ps4 verkopen ga en dan een ps4 pro wil kopen. Als het een populair spel is bijv verkoop je die op marktplaats voor de 'extra' korting. Zat meer zo te denken :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xerox schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:43:
[...]

Rechtermuisknop erop, Open Image in New Tab en dan die foto linken.
[afbeelding]
Ja maar op iOS, niet op de computer he.

Het kan nog makkelijker hoor ;)

Op de computer is het in Google images met rechtermuisknop op de foto klikken, dan "afbeeldings locatie kopiëren" en dan hier op Tweakers met t afbeelding knopje in je post zetten. Je hoeft dus niet in een nieuwe tab t te openen.

Afbeeldingslocatie: https://o.aolcdn.com/images/dims?quality=100&image_uri=http%3A%2F%2Fo.aolcdn.com%2Fhss%2Fstorage%2Fmidas%2F69d9a18e0e231af325e05088d3a88ae6%2F206187540%2Fgodofwar-ed.jpg&client=cbc79c14efcebee57402&signature=5ae51f64e39c8f737188b4c8557abb5f69769e25

Edit:

Ok ik ben erachter, supersimpel is t.. op foto ingedrukt houden, en dan ipv 'delen' of 'foto opslaan', gewoon kiezen voor 'kopiëren'.. dan hier op Tweakers kiezen voor plaatje knop en dan paste. Lekker omslachtig hoor |:(

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 03-04-2018 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:47
poor Leno schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:53:
[...]

Ja maar op iOS, niet op de computer he.

Het kan nog makkelijker hoor ;)

Op de computer is het in Google images met rechtermuisknop op de foto klikken, dan "afbeeldings locatie kopiëren" en dan hier op Tweakers met t afbeelding knopje in je post zetten. Je hoeft dus niet in een nieuwe tab t te openen.

[afbeelding]
Ah indeed. Zag die optie niet, keek er ff snel overheen.
iOS geen idee... Heeft Safari daarop niet een vergelijkbare functie?

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
dvdkiwi schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:42:
Tijd om de game weer eens op te pakken en mn plek op de ranglijst te verdedigen haha.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Pagina: 1 ... 89 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)