Ooh, dacht ik serieus

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Net een stukje gespeeld in de pop-up store in Utrecht. Ubi had een leuk decor opgezet. Ik had liever gezien dat ze die duizenden euro's in de ontwikkeling van het spel hadden gestoken.Cardwizard schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:43:
ps waar komt al die zon vandaan in Far Cry 5?? Komt echt van alle kanten
Ah joh FC is altijd wel tof om te spelen, je mag hem gerust van mij over nemen als ik er klaar mee benVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:58:
[...]
Net een stukje gespeeld in de pop-up store in Utrecht. Ubi had een leuk decor opgezet. Ik had liever gezien dat ze die duizenden euro's in de ontwikkeling van het spel hadden gestoken.
Tijdens speelsessie van hooguit 10 minuten, meerdere bugs en vreemde gameplay meegemaakt. Het is nog net geen Goat Simulator.
Vijanden die je eerst dom aangapen en 5 seconden later ineens gaan schieten. Of een konvooi auto's die op je beginnen te schieten, maar geen moeite doen om achter je aan te rijden. De zon komt inderdaad van alle kanten. Dezelfde skins voor cpu's. Zo kan ik nog wel doorgaan.
Duimpje omhoog voor de marketing. Duimpje omlaag voor de gameplay.
Ik haal 'm wel uit de budgetbak.
Vorige delen niet gespeeld, trokken me niet. Dat is een deel van de twijfel. De andere twijfel si waar ik zin in heb: Een leuke uitgebreide jRPG of een hack en slash combo heavy gebeuren ...BigF25 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 13:52:
[...]
Wat is je twijfel?
Vorige God of war games gespeeld?
GamiQ, de game notes app met game maps!
PSN ID: MrMichel_75
Kijk eens in je trophy list.theduke1989 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:20:
Hoe behaal je platinums bij games? Wat moet je doen daarvoor. Heb altijd gold. Geen platin
Aanvullend bij de post hierboven: niet alle games hebben een Platinum trofee.theduke1989 schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:20:
Hoe behaal je platinums bij games? Wat moet je doen daarvoor. Heb altijd gold. Geen platin
Je moet hem op Crushing uitspelen in ieder geval en dat is bij Uncharted 1 vrij pittig kan ik je vertellenMisterMichel schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:57:
Zo, na ruim 2 jaar weer een uurtje Uncharted (deel 1) gespeeld. Ik zat ergens in hoofdstuk 14. Vanwege andere spellen deze niet meer afgerond. Nu zit ik er weer in en het speelt lekker. Zit nu in hoofdstuk 15. Eens kijken of het me gaat lukken deze op platinum te krijgen. Moet ik hem nog zeker 1 keer opnieuw starten op een hoge moeilijkheidsgraad. En dan nog de vele collectibles en kills met verschillende wapens.
Ni No Kuni 2 kan ik je in ieder geval aanbevelen! Ik vermaak me er uitstekend mee.-SaveMe- schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:25:
[...]
Vorige delen niet gespeeld, trokken me niet. Dat is een deel van de twijfel. De andere twijfel si waar ik zin in heb: Een leuke uitgebreide jRPG of een hack en slash combo heavy gebeuren ...
Gewoon een luxe probleempje dus
[ Voor 27% gewijzigd door Joetje079 op 31-03-2018 18:29 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Cardwizard op 31-03-2018 18:51 ]
Cardwizard schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:46:
Mijn God zou een Pro helpen de ai in Far Cry 5 slimmer te maken? Alles rijdt elkaar aan, koeien vliegen in het rond, tegenstander schiet gewoon de andere kant op etc etc, soms is het zelfs grappig
AI kost ook rekenkracht, dus het zou zeker kunnenDigitalError schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:55:
[...]
ja want van betere hardware wordt de game ineens slimmer?
The devil is in the details.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Noem mij meer dan 5 games op waar je effectief rock solid 60 fps krijgt tov 30 fps op een slim...Vinnocchio schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 06:38:
[...]
Toch is het een feit dat een pro op 1080 veel performance verbetering laat zien zoals 60fps eruit persen.
Het kan zijn dat jij dat niet belangrijk vindt maar is wel gewoon waar.
[ Voor 21% gewijzigd door Katmi op 31-03-2018 19:49 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In een video over the making of uncharted 4 zei Naughty Dog toch dat ze veel meer konden met de enemy AI nu dat de ps4 8gb geheugen had tov 512mb of whatever het was in de PS3, dus in theorie ja, van betere hardware wordt de game slimmerDigitalError schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 18:55:
[...]
ja want van betere hardware wordt de game ineens slimmer?
Ik ga iemand die toch al niks geloofd niet voorkauwen wat ie zelf kan opzoeken als ie daar maar voor open staat.Katmi schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 19:44:
[...]
Noem mij meer dan 5 games op waar je effectief rock solid 60 fps krijgt tov 30 fps op een slim...
Sony exclusives al niet want zelfs een chimpansee met super vision zou geen verschil zien tussen HZD en bv Uncharted op een slim of pro op een 1080p scherm side by side.
Dezelfde 30 fps, dezelfde gfx voor 99%, zelfde smooth performance.... duidelijk gemaakt door comparison videos van DF, enigste winst wat je zou kunnen boeken is een 4k resolutie tov een 1080p one.
Zelfs games die een zogenoemde ''performance'' toggle hebben op de pro in settings hitten nog geen 60 fps solid in games die standard op 30 runnen, ja je hebt je teraflops maar je hebt dezelfde antieke Jaguar cpu, enkel een paar honderd MHz hoger geclocked...
De Pro heeft zijn plaats op een 4k scherm of in de wereld van PSVR maar zoals op reddit altijd klakkeloos een Pro aanraden als iemand vraagt wat te kopen op 1080p met een hoop geleuter zoals 60 fps beloven aan iemand terwijl je daar zelfs op de pro nog niet aankomt het meeste van de tijd dan vraag ik me gewoon af hoe objectief iemand is of dat ze gewoon iemand een Pro willen opduwen omdat ze er zelf 1 hebben.
Er zijn 1 handvol games die meer stabiel draaien op de pro, dat klopt ja maar verkondig aub niet gelijk op reddit dat die dan opeens solid 60 fps zijn ipv 30 want dat is ook niet waar.
Als iemand op een budget zit en op 1080p is de slim gewoon de slimste ( haHAA ) keuze, wil je toch minieme improvements op 1080p en heb je de 100 euro extra in je zak branden koop dan gerust een pro, net zoals wanneer je 4k tv hebt of een PSVR, dan raad ik ook een pro aan, maar niet 100% van de tijd klakkeloos aan iedereen...
Zoals ik al zei , er zijn inderdaad een handvol games beter runnen maar het gross van de echte playstation exclusives doet dat niet ( ni no kuni II is trouwens geen exclusive want ik speel het op pc ) ik gaf je voorbeelden zoals HZD en Uncharted wat 99% hetzelfde runnen op 1080p en je ignored gewoon 50% van mn post, wel lekker handig...Vinnocchio schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:43:
[...]
Ik ga iemand die toch al niks geloofd niet voorkauwen wat ie zelf kan opzoeken als ie daar maar voor open staat.
Maar kijk eens Digital Foundry, Ni No Kuni 2 bijvoorbeeld knalt er gewoon 60fps uit op een pro op 1080.
Maar nogmaals: zoek het lekker zelf uit. Ik ga niet mijn tijd verdoen om een ongelovige Thomas te overtuigen die toch niets wil geloven wat overal op internet wordt gezegd.
[ Voor 5% gewijzigd door Katmi op 31-03-2018 21:04 ]
Gast, nogmaals: zoek het lekker uit. Jij staat nergens voor open behalve je eigen 'waarheid'.
Prima ding. Heel tevreden mee.BlackBarryNL schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:47:
Hoe bevalt de platinum koptelefoon bij jullie? Als ik naar reviews (1tje maar?) hier kijk is het niet echt positief.
Hmm, Kuni 2 heeft her en der toch wel framedrops op 4K hoor - maar wellicht dat toekomstige patches daar wat mee doen.Katmi schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:01:
[...]
Zoals ik al zei , er zijn inderdaad een handvol games beter runnen maar het gross van de echte playstation exclusives doet dat niet ( ni no kuni II is trouwens geen exclusive want ik speel het op pc )
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Wat me zelf opgevallen is is dat het echt per spel verschillend is wat de fan doet van de ps4, pro of non pro maakt niets uit. Bij een aantal spellen waaronder sniper elite bv gaat mijn ps helemaal over de zeik als ik even iets wil bekijken in het ps-menu terwijl de game draait, andere spellen zoals rocketleague en horizon joegen de fan naar 100% terwijl simpelweg het game menu of de map geopend waren. Aan de andere kant hoor ik de console totaal niet tijdens het spelen van (andere grafisch zware) games, dus het ligt er in mijn ogen maar net aan hoe de game in elkaar gezet is.twowheeler schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:50:
Zijn er ergens gegevens bekend van hoeveel geluid een ps4 maakt tijdens bepaalde taken? Ik heb mijne nu 1.5 jaar ofzo, en naar mijn idee is het geluid van de fan meer aanwezig. Niet zo zeer dat hij harder draait, maar meer dat de frequentie van het geluid anders is dan toen ik hem net had. Vraag me af of zoiets als garantie ding door kan gaan
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Er verzameld o.a. stof in je ps4, gewoon een keertje schoonmaken en dan zou het geluid als anders/ minder moeten zijn.twowheeler schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 21:50:
Zijn er ergens gegevens bekend van hoeveel geluid een ps4 maakt tijdens bepaalde taken? Ik heb mijne nu 1.5 jaar ofzo, en naar mijn idee is het geluid van de fan meer aanwezig. Niet zo zeer dat hij harder draait, maar meer dat de frequentie van het geluid anders is dan toen ik hem net had. Vraag me af of zoiets als garantie ding door kan gaan
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik gebruik zo af en toe eens een busje perslucht en dan komt er nog best wat uit de PS4 waaienYakuzA schreef op zondag 1 april 2018 @ 07:39:
[...]
Er verzameld o.a. stof in je ps4, gewoon een keertje schoonmaken en dan zou het geluid als anders/ minder moeten zijn.
Ik vind dat altijd gevaarlijk, want bij veel van die dingen komt er eerst vocht uit..Cardwizard schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:45:
[...]
Ik gebruik zo af en toe eens een busje perslucht en dan komt er nog best wat uit de PS4 waaien
Ik heb mijn Pro onlangs met een compressor gedaan. Hij is er flink stiller door geworden. Ik kan het iedereen aanraden.poor Leno schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:57:
[...]
Ik vind dat altijd gevaarlijk, want bij veel van die dingen komt er eerst vocht uit..
(no pun intended)
Die dingen moet je dan ook altijd recht houden ivm eventueel vocht, en je spuit natuurlijk niet direct vol in gevoelige apparatuur (no pun also) als je dit gaat doenpoor Leno schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:57:
[...]
Ik vind dat altijd gevaarlijk, want bij veel van die dingen komt er eerst vocht uit..
(no pun intended)
Ja klopt, maar daarom zeg ik dat het gevaarlijk is, omdat veel mensen daar niet over denken en gewoon beginnen te spuitenCardwizard schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:02:
[...]
Die dingen moet je dan ook altijd recht houden ivm eventueel vocht, en je spuit natuurlijk niet direct vol in gevoelige apparatuur (no pun also) als je dit gaat doen
Ja prima, maar dat is wat anders dan een busje persluchtbram1984 schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:00:
[...]
Ik heb mijn Pro onlangs met een compressor gedaan. Hij is er flink stiller door geworden. Ik kan het iedereen aanraden.
PSN ID: MrMichel_75
haha nogal een verschilCardwizard schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:45:
@poor Leno waarom heb je geen waarschuwing voor een compressor?? Daar kun je ook vocht hebben en met een te hoge druk kan je vanalles kapot blazen tsss
Moet je hem niet eerst uit elkaar halen om dat "veilig" te doen? Ik heb nog garantie, dus verder dan de stofzuiger ben ik nog niet gekomen. Dat is wel een voordeel van een slim of pro, die kan je tenminste makkelijk openen zonder de garantie te verknallenCardwizard schreef op zondag 1 april 2018 @ 10:45:
[...]
Ik gebruik zo af en toe eens een busje perslucht en dan komt er nog best wat uit de PS4 waaien
Je weet dat tidux de gene is die zei dat Sony tijdens afgelopen tokyo game show de ps vita 2 zou aankondigen?bram1984 schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:10:
God of War breekt al records op PSN
https://mobile.twitter.co...html%23980191991060365313
Jij zou wel als social media/ community manager voor een game ontwikkelaar kunnen gaan werken man! Met al je posts over God of War die langzaam de spanning doen stijgen richting de release, hehe.bram1984 schreef op zondag 1 april 2018 @ 11:10:
God of War breekt al records op PSN
https://mobile.twitter.co...html%23980191991060365313
Nee wist ik niet. Korreltje zout dus.Nieuwevolger schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:56:
[...]
Je weet dat tidux de gene is die zei dat Sony tijdens afgelopen tokyo game show de ps vita 2 zou aankondigen?
Het enige wat je met een busje perslucht doet is ook maar de top shell afhalen en voorzichtig in de fan blazen ermee, keertje met de klok mee, keertje tegen de klok in en klaar.twowheeler schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:54:
[...]
Moet je hem niet eerst uit elkaar halen om dat "veilig" te doen? Ik heb nog garantie, dus verder dan de stofzuiger ben ik nog niet gekomen. Dat is wel een voordeel van een slim of pro, die kan je tenminste makkelijk openen zonder de garantie te verknallen
[ Voor 10% gewijzigd door Katmi op 01-04-2018 19:39 ]
Ik heb alleen nog het "oude" model, dus open maken gaat niet zo makkelijk bij mijKatmi schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:38:
[...]
Het enige wat je met een busje perslucht doet is ook maar de top shell afhalen en voorzichtig in de fan blazen ermee, keertje met de klok mee, keertje tegen de klok in en klaar.
De side intakes vergeet je best ook niet opzij aan de ps4, gewoon met een borstetje over en dan ff een squirt perslucht erover, want dit is in de eerste plaats ook de locatie waar je net stof binnen trekt in je ps4 naar de fan.
Op een ander forum ook al gelezen dat iemand zijn ps4 in een panty had gestoken om het stof tegen te houdenhet werkt wel maar of je het qua uitzicht iets vind is een andere zaak
Ohtwowheeler schreef op zondag 1 april 2018 @ 19:40:
[...]
Ik heb alleen nog het "oude" model, dus open maken gaat niet zo makkelijk bij mij
Verschrikkelijk ding. De microfoon is slechter dan dat gratis oortje wat je bij de Ps4 kijkt en het geluid is erg slecht. Voor mij echt een hele grote tegenvaller.BlackBarryNL schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 23:47:
Hoe bevalt de platinum koptelefoon bij jullie? Als ik naar reviews (1tje maar?) hier kijk is het niet echt positief.
Eraf halen en opnieuw uploaden? Laden ze op een ander apparaat ook niet?jaydenjarno schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:24:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de YouTube app op de PS4. Mijn zoontje heeft een kanaal waarop hij wat filmpjes plaatst. Nu kan ik de meeste gewoon kijken maar 2 laden niet. Blijft een zwart scherm met een "laad" rondje in beeld. Geen idee hoe dit kan. Kan gewoon wel.andere filmpjes bekijken.
Opnieuw opstarten werkt niet. Opnieuw de app erop ook niet. Resetten ook niet.
Helaas via google niets kunnen vinden.
Help!!
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 02-04-2018 09:48 ]
Weet verder de track record niet van deze "insider" maar wie weet klopte zijn info maar heeft sony gewoon gekozen te wachten.Nieuwevolger schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:56:
[...]
Je weet dat tidux de gene is die zei dat Sony tijdens afgelopen tokyo game show de ps vita 2 zou aankondigen?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
10 second ninja DONE
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
En op de Youtube app van de PS4 zelf?jaydenjarno schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:53:
Op andere apparaten is het geen probleem. Maar vanaf telefoon naar PS4 doet die ook niet. Heel raar
Misschien een bepaald videoformaat dat niet wordt ondersteund door de YT app van PS4?jaydenjarno schreef op maandag 2 april 2018 @ 09:53:
Op andere apparaten is het geen probleem. Maar vanaf telefoon naar PS4 doet die ook niet. Heel raar
Ziet er tof uit, misschien dat dit eindelijk de beloofde kwaliteit van een Dead Island brengt..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Verwijderd
Ik hoop inderdaad op een soort Dead Island/Daylight achtige settingMalfunctions schreef op maandag 2 april 2018 @ 12:48:
[...]
Ziet er tof uit, misschien dat dit eindelijk de beloofde kwaliteit van een Dead Island brengt..
Ben gisteren overigens met een maatje begonnen aan A way out. Hebben een uur of 2 gespeeld en vond het erg vermakelijk. Behoorlijk knap hoe ze dat gedaan hebben. Ben erg benieuwd hoe het verhaal zich verder zal ontwikkelen.
Nee joh zo erg kan het toch niet zijn?! Toch maar niet bestellen dangiantgiantus schreef op maandag 2 april 2018 @ 08:11:
[...]
Verschrikkelijk ding. De microfoon is slechter dan dat gratis oortje wat je bij de Ps4 kijkt en het geluid is erg slecht. Voor mij echt een hele grote tegenvaller.
Wat ik al zei: ik ben er dik tevreden over. Diverse reviews gelezen voordat ik tot aanschaf overging. Ik speel niet online, dus over de mic kan ik niet veel zeggen, maar kan me niet voorstellen dat die veel afwijkt van de wireless 7.1 PS3 headset, die ik ook heb gehad.BlackBarryNL schreef op maandag 2 april 2018 @ 14:52:
[...]
Nee joh zo erg kan het toch niet zijn?! Toch maar niet bestellen dan
Volgens mij heb ik er al eens eerder een discussie over gehad met Bram. Natuurlijk kan het aan mij liggen hoor. Maar ben gewoon ontevreden. Geluid slecht en microfoon slecht zijn toch wel essentiële aspecten voor mijbram1984 schreef op maandag 2 april 2018 @ 15:01:
[...]
Wat ik al zei: ik ben er dik tevreden over. Diverse reviews gelezen voordat ik tot aanschaf overging. Ik speel niet online, dus over de mic kan ik niet veel zeggen, maar kan me niet voorstellen dat die veel afwijkt van de wireless 7.1 PS3 headset, die ik ook heb gehad.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Haha nice. Al ben ik nu wel zover dat ik niks meer wil zien! Ik ben overtuigd inmiddels dat dit tof wordt, maar op deze manier heb je straks al teveel gezien.bram1984 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:18:
Sorry voor wederom een God of War post, maar er is weer nieuwe gameplay opgedoken.
[video]
Ik kijk ook niks meer, en heb eigenlijk ook amper iets gekeken. God of War komt er sowieso!Spud82 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:55:
[...]
Haha nice. Al ben ik nu wel zover dat ik niks meer wil zien! Ik ben overtuigd inmiddels dat dit tof wordt, maar op deze manier heb je straks al teveel gezien.
Nou vooruit even snel er doorheen scrollen dan..😁
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik doe geen uitspraak over de kwaliteit van de game want dat zit wel snorbram1984 schreef op maandag 2 april 2018 @ 19:18:
Sorry voor wederom een God of War post, maar er is weer nieuwe gameplay opgedoken.
[video]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
je hebt niet toevallig een slecht model? lijkt me sterk dat ze een 2x zo'n duur model op de markt zetten dat slechter is dan de ps3 versie? (but then again, het zou niet de eerste keer zijn)jaydenjarno schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:17:
De YouTube video's zijn op de app op de PS4. Zelfde format en al. Heel vreemd
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Lijkt me heel gaaf !!Tweakmans schreef op maandag 2 april 2018 @ 21:57:
Ruim een half uur gameplay uit de turn-based tactical game Mutant Year Zero: Road to Eden.
[video]
iemand antwoord svp? Zo suf dit probleem!!MKMosselman schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:48:
Heb ik weer, Playstation 4 controller (versie 1) stopt er mee na precies 10 minuten gamen / youtuben.
Kan hem dan wel resetten met dat knopje rechtsonder maar dat moet je niet willen elke keer.
Ik lees op internet wel dat meer mensen het hebben (of hebben gehad) maar echt oplossing vind ik niet.
Batterijen zijn nog goed want na reset zie je gewoon dat batterij voldoende is opgeladen.
Het is ook niet te instelling dat controller uitgaat na 10 minuten, dat staat al op 2 uur....
Iemand idee wat te doen?
[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 03-04-2018 08:46 ]
10 second ninja DONE
Dit anders heb je alles al gezien al voor die in huis is. Zonde.Scrisissszzz schreef op maandag 2 april 2018 @ 20:50:
[...]
Ik kijk ook niks meer, en heb eigenlijk ook amper iets gekeken. God of War komt er sowieso!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Natuurlijk hype, vooral als de game echt nieuwe shit to the table brengt: nieuwe graphics/engine, nieuwe animaties, nieuwe mechanics/gameplay etc. Dan vind ik het ook moeilijk om niet te kijken. Ik kijk bijvoorbeeld erg op tegen de eerste The Last of Us 2 gameplay. Dat is echt met afstand mijn meest geanticipeerde game en alle info wil ik het liefst absorberen, terwijl je juist met dat soort verhalende games een media blackout wilt houden. Maar dat vind ik best lastig.Voxalizer schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:46:
Ik heb sowieso nooit echt begrepen waarom mensen gameplay beelden bekijken van games die ze zelf nog willen spelen. Volgens mij zijn veel mensen langer bezig met de hype/aanloop richting een game dan ze daadwerkelijk aan gameplay uren uit zo'n game halen.
Final-xm is inderdaad iemand van hier, al weet ik niet of hij nog vaak hier kijkt.bram1984 schreef op maandag 2 april 2018 @ 16:42:
Final-xm, is dat iemand van hier op PSN, dat jullie weten?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ah okay. Ik kreeg gisteren iets van 50 invites voor Fortnite van deze user. Zelfs nadat ik een berichtje stuurde dat ik Fortnite niet eens heb. Alleen heel kort geprobeerd onlangs.Jumpman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:47:
[...]
Final-xm is inderdaad iemand van hier, al weet ik niet of hij nog vaak hier kijkt.
Haha, dronken of gehacked?bram1984 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:54:
[...]
Ah okay. Ik kreeg gisteren iets van 50 invites voor Fortnite van deze user. Zelfs nadat ik een berichtje stuurde dat ik Fortnite niet eens heb. Alleen heel kort geprobeerd onlangs.
Geen idee.Jumpman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:57:
[...]
Haha, dronken of gehacked?
Ik zal vanavond eens kijken, ik heb hem ook in mijn lijst. Echter nooit Fortnite geïnstalleerd.
Haha, hier niets gehad. Het was dus een gerichte actie.bram1984 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 13:04:
[...]
Geen idee.
Ik overdrijf enorm trouwens. Excuses. Het zijn 9 uitnodigingen, zie ik in de app. Ze kwamen echter achter elkaar, dus het voelde als 50.
Deels wel eens, maar anderzijds haal ik vaak wel de meeste info uit gameplay-filmpjes. God of War had ik niet op de radar staan, maar door nu gezien te hebben wat het gaat zijn gaat deze er day 1 komen.Voxalizer schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 11:46:
Ik heb sowieso nooit echt begrepen waarom mensen gameplay beelden bekijken van games die ze zelf nog willen spelen. Volgens mij zijn veel mensen langer bezig met de hype/aanloop richting een game dan ze daadwerkelijk aan gameplay uren uit zo'n game halen.
Het lijkt overigens wel aardig te kloppen. De game staat op een 3e plek op de Amazon.com best sellers lijst. Op 1 en 2 staan $20 en $10 PSN kaarten.Nieuwevolger schreef op zondag 1 april 2018 @ 12:56:
[...]
Geen idee, heb je de settings van de tijd dat de controller wordt uitgeschakeld al eens aangepast. Dat kan je mss dan proberen, mss dat die bugged is.MKMosselman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:17:
[...]
iemand antwoord svp? Zo suf dit probleem!!
Geeft de controller ook problemen bij een andere PS4? kun je dit testen?MKMosselman schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 01:17:
[...]
iemand antwoord svp? Zo suf dit probleem!!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Waar ben je naar op zoek dan?Leoon. schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:11:
Is er een speciale site die informatie heeft welke en wanneer er bundels komen van de ps4 pro? Weet dat op dit moment MM een bundel heeft met gran turismo, maar weet dat ik in 't verleden wel eens release datums gebonden heb van bundel die er aan kwamen.
Zit er eigenlijk ook gewoon een simpele "wie het eerst over de finish" modus in waarin je tegen andere auto's rijdt?dvdkiwi schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:42:
Trackmania is erg leuk. Snelle, korte tracks die naarmate de game vordert alleen maar knotsgekker worden.
Met één druk op de knop kun je direct herstarten als het fout gaat, zonder laadtijden.
Let wel: het uitspelen van Trackmania is imo moeilijker dan het uitspelen van Bloodborne; de eerste serie tracks zijn vrij simpel en helpen je om de game en de besturing en het gedrag van elk van de vier voertuigen onder de knie te krijgen, waarna de moeilijkheidscurve gedurende de game alleen maar exponentieel omhoog blijft gaan, tot hoogtes waarvan je niet eens wist dat ze bestonden
Aan iedereen die de game gaat spelen: succes en have fun!
Zoiets?Leoon. schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:11:
Is er een speciale site die informatie heeft welke en wanneer er bundels komen van de ps4 pro? Weet dat op dit moment MM een bundel heeft met gran turismo, maar weet dat ik in 't verleden wel eens release datums gebonden heb van bundel die er aan kwamen.
[ Voor 48% gewijzigd door poor Leno op 03-04-2018 17:35 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 03-04-2018 17:48 ]
Rechtermuisknop erop, Open Image in New Tab en dan die foto linken.poor Leno schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:12:
[...]
Zoiets?
[afbeelding]
Rant edit:
Echt wtf wat is dit voorn fkk gedoe?
Iemand die weet hoe ik fatsoenlijk een plaatje kan linken via mobiel (iOS) vanuit Google images.
Ik krijg sindskort geen normale link als je op een plaatje klikt
Waar vind ik de "...jpg" link??
Via computer lukt dat wel nog gewoon..
https://goo.gl/images/nyt69x
Gvd dat werkt dus ook niet
Allemaal door dat gezeik van die klote stock-foto sites die eisten dat Google zn image verwerking aanpaste.. rot op met je k#t stock sites
PSN: Redrafted
Niet per se een speciaal spel. Meer dat ik mijn huidige ps4 verkopen ga en dan een ps4 pro wil kopen. Als het een populair spel is bijv verkoop je die op marktplaats voor de 'extra' korting. Zat meer zo te denkenAnton.net schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:32:
[...]
Waar ben je naar op zoek dan?
Er gaat wel een bundel met God Of War komen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja maar op iOS, niet op de computer he.Xerox schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:43:
[...]
Rechtermuisknop erop, Open Image in New Tab en dan die foto linken.
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 03-04-2018 17:56 ]
Ah indeed. Zag die optie niet, keek er ff snel overheen.poor Leno schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:53:
[...]
Ja maar op iOS, niet op de computer he.
Het kan nog makkelijker hoor
Op de computer is het in Google images met rechtermuisknop op de foto klikken, dan "afbeeldings locatie kopiëren" en dan hier op Tweakers met t afbeelding knopje in je post zetten. Je hoeft dus niet in een nieuwe tab t te openen.
[afbeelding]
PSN: Redrafted
Tijd om de game weer eens op te pakken en mn plek op de ranglijst te verdedigen haha.dvdkiwi schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:42:
Trackmania is erg leuk. Snelle, korte tracks die naarmate de game vordert alleen maar knotsgekker worden.
Met één druk op de knop kun je direct herstarten als het fout gaat, zonder laadtijden.
Let wel: het uitspelen van Trackmania is imo moeilijker dan het uitspelen van Bloodborne; de eerste serie tracks zijn vrij simpel en helpen je om de game en de besturing en het gedrag van elk van de vier voertuigen onder de knie te krijgen, waarna de moeilijkheidscurve gedurende de game alleen maar exponentieel omhoog blijft gaan, tot hoogtes waarvan je niet eens wist dat ze bestonden
Aan iedereen die de game gaat spelen: succes en have fun!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq