Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 21:58
Lees net dat far cry 5 dus gebruik maakt van FP16 compute/Rapid Packed Math.
Dit was wat cerny zeindat ze 4.2rflops fp32 hebben. Maar 8.4 rtflops aan fp 16.
Hier wat info :
https://overclock3d.net/n...acked_math_in_far_cry_5/1

Missfhien hierdoor dat verschil tussen ps4 pro en x1x kleiner is. 1620p vs 1800p.
Is namelijk alleen een techniek die de ps4 pro kan gebruiken van de huidige consoles.
Mooi dat ubisoft alles gebruikt wat er mogelijk is.

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 28-03-2018 21:13 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:35

Aight!

'A toy robot...'

Tweakmans schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:31:
De ninja stealth-game Aragami krijgt een uitbreiding met de titel Nightfall, die je in co-op zal kunnen spelen.

[video]
Ow shit l! Kent iemand Tenchu nog? Wat waren die games altijd vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
v8power67 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 21:12:
Lees net dat far cry 5 dus gebruik maakt van FP16 compute/Rapid Packed Math.
Dit was wat cerny zeindat ze 4.2rflops fp32 hebben. Maar 8.4 rtflops aan fp 16.
Hier wat info :
https://overclock3d.net/n...acked_math_in_far_cry_5/1

Missfhien hierdoor dat verschil tussen ps4 pro en x1x kleiner is. 1620p vs 1800p.
Is namelijk alleen een techniek die de ps4 pro kan gebruiken van de huidige consoles.
Mooi dat ubisoft alles gebruikt wat er mogelijk is.
Het kan goed zijn dat Sony deze nieuwe features pas afgelopen jaar pas heeft unlocked voor de devkits om het gat weer kleiner te maken met de One X. Kijk ook eens naar de toekomstige first party games wat die wel niet eruit persen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Tenchu op ps4 zou voor mij pas een day 1 aankoop zijn zonder 2 seconden na te denken.... wel een remaster dan voor een 40 euro want zoals ik me het spel nog herinner was het niet bijster lang of diepgaand, dan vind ik 60 weer net teveel :P

Maar ik herinner me wel de core gameplay en stuff.
Dat fp32/16 4.2 en 8.4 tflops gedoe zit al van day 1 in ps4 pro en devkits hoor, toch als Cerny zijn uitleg toen klopte... waarom het nu precies in far cry 5 gebruikt is weet enkel Ubisoft, zal ook wel iets te maken hebben met het feit dat AMD pc GPU's het zo goed doen in Far Cry 5.

[ Voor 10% gewijzigd door Katmi op 28-03-2018 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 24-09 20:05
Dan denk je vandaag, laat ik dan toch maar eens een PS4 Slim 1TB + 2 controllers halen. Hebben ze hem gewoon serieus nergens op voorraad. Ook geen enkele MediaMark in de buurt (lees: Tilburg, Breda, Eindhoven)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Pedr0 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:26:
Dan denk je vandaag, laat ik dan toch maar eens een PS4 Slim 1TB + 2 controllers halen. Hebben ze hem gewoon serieus nergens op voorraad. Ook geen enkele MediaMark in de buurt (lees: Tilburg, Breda, Eindhoven)
Heb je net een leuke deal gemist, op Amazon.de was hij gisteren nog 249 met 2 controllers :P
Aan de huidige prijzen hoeft het voor mij ook niet, ik wacht rustig de E3 week af en hoop op een repeat van hun Slim actie voor 188/199 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 24-09 20:05
E3 is in juni toch pas? Duurt me te lang haha

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
is in Juni ja, rond de 9de ofzo beginnen vaak de sales.
Duurt idd nog even maar is het me wel waard om 100 euro op een slim in mn zak te steken, zo dringend hoeft het voor mij toch niet en vermaak me momenteel wel met ni no kuni II op PC en een paar andere games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:54

Exirion

Gadgetfetisjist

dvdkiwi schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 18:27:
Ik merk het:
spoiler:
verhaal gaat vrolijk verder waar het begon maar dan vanuit 9S' perspectief
heel tof :D
Inmiddels uitgespeeld. Super goeie game geworden, en langer dan deel 1 :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dragon Quesr XI in september release in het westen!

Looks very pretty :9

En nog meer lekkers; tactical turn based combat met real time stealth secties :9

[ Voor 53% gewijzigd door -SaveMe- op 29-03-2018 01:19 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Cardwizard schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:01:
[...]

Dus je krijgt 2 games die je nog graag wou hebben voor niks, maar had liever zooi gekregen zodat je ze later kon kopen voor weinig? :X
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:07:
Wat een beredenering houden sommigen er weer op na. Krijg je eindelijk eens triple A games is het nog steeds niet goed. 8)7
Ik had wat sarcasme in m'n reactie bedoeld. Dit is dus niet zo over gekomen. Volgende keer zal ik beter naar m'n teksten kijken voor ik deze post.

Uiteraard ben ik blij met deze 2 gave games! d:)b

En ja, hierdoor verdwijnen er weer 2 van m'n wishlist die ik dus niet hoef te kopen.

[ Voor 33% gewijzigd door MisterMichel op 29-03-2018 08:26 ]

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
theduke1989 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:28:
[...]

Wat voor HDD jij erin doet behoudt je gewoon dezelfde wat je nu hebt qua snelheid.
Maar met een SSD heb je ''minder lange laadtijden etc''
die snelheid zal mijn een worst wezen met die absurde prijzen. ik heb een 2TB kunnen bemachtigen van een mede-tweaker voor €35.

ik had nog zat ruimte op de ps4 (300gb+ eigenlijk niet echt veel tegenwoordig), kwam eigenlijk ruimte tekort op mijn ps3. ik ben nog redelijk actief met spellen kopen hierop zowel fysiek als digitaal. dan kan ik de 1tb van de ps4 in de ps3 doen en de 2TB in mijn ps4 pro, dan zit ik voor altijd goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 29-03-2018 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:42

Gregory76

Sony PlayStation freak

Aight! schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:15:
[...]

Jazeker! Nu je het zegt ja.
Heb ik veel gespeeld vroegah!

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
Oud nieuws alweer, maar die PSN-game Mad Max ga ik toch wel eventjes proberen. Zo'n game die destijds redelijk met de grond gelijk werd gemaakt overal, maar waarvan ik vele mensen ken die zich er meer dan uitstekend mee vermaakt hebben.

Eerst Ni No Kuni 2 afronden. Voor de mensen die nog twijfelen: echt een heerlijke/ betoverende game! Krijg er een beetje het Zelda gevoel van. En die combat is echt onwijs leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:25:
Oud nieuws alweer, maar die PSN-game Mad Max ga ik toch wel eventjes proberen. Zo'n game die destijds redelijk met de grond gelijk werd gemaakt overal, maar waarvan ik vele mensen ken die zich er meer dan uitstekend mee vermaakt hebben.

Eerst Ni No Kuni 2 afronden. Voor de mensen die nog twijfelen: echt een heerlijke/ betoverende game! Krijg er een beetje het Zelda gevoel van. En die combat is echt onwijs leuk om te doen.
Ik heb Mad Max een uurtje of 10/15 gedaan. Daarna was ik er wel klaar mee. Op den duur veel herhaling en de besturing vind ik gewoon niet heel fijn. Voelt allemaal erg lomp en houterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:45:
[...]

Ik heb Mad Max een uurtje of 10/15 gedaan. Daarna was ik er wel klaar mee. Op den duur veel herhaling en de besturing vind ik gewoon niet heel fijn. Voelt allemaal erg lomp en houterig.
Hmm nou ja ik zou er ook nooit voor betalen. Maar nu dus mooi uitproberen en 10/15 uur voor een gratis game zou al prima zijn! Maar je bericht belooft weinig goeds, gameplay gaat voor alles bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spud82 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 10:48:
[...]

Hmm nou ja ik zou er ook nooit voor betalen. Maar nu dus mooi uitproberen en 10/15 uur voor een gratis game zou al prima zijn! Maar je bericht belooft weinig goeds, gameplay gaat voor alles bij mij.
Haha ja zo is het ook.

De combat is in principe een kopie van de Arkham combat, maar dan matig uitgevoerd en vrij onnauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
Klor schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:35:
Mad Max, Trackmania Turbo en Q*Bert Rebooted volgende week te dowloaden voor PS plus.
En nog wat andere meuk voor alleen PS3/Vita (In Space We Brawl (PS3), Toy Home (PS3), 99 VIDAS (PS Vita))

https://blog.eu.playstati...max-and-trackmania-turbo/
Prima games, Trackmania Turbo zit hier nog in seal. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Gregory76 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:53:
[...]

Jazeker! Nu je het zegt ja.
Heb ik veel gespeeld vroegah!
Op deze Zeit in ook te wachten.

https://www.google.de/url...Vaw1E4cz8Fd7hosn-y5EzcYYx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 22:42

Gregory76

Sony PlayStation freak

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Deze zomer nieuwe grote update no mans sky(grootste update tot nog toe).
Plus is geen sony console exclusieve game meer dalijk. Komt naar de xbox one. Met x support.
Blijft een leuke game. Ondanks vele fouten, en een krakkemikkige start.
Heb veel gespeeld en veel plezier gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@v8power67 Tijdje terug gekocht en onlangs wat uurtjes gespeeld. Ik vind er vrij weinig aan. Het voelt allemaal behoorlijk doelloos. Het reizen door de ruimte is wel tof gedaan en op sommige momenten is het gevoel van schaal erg goed, maar al met al niet iets wat ik op korte termijn weer eens ga opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 21:57
Pedr0 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:30:
E3 is in juni toch pas? Duurt me te lang haha
V&a of mp/ebay een optie? Al hoewel ik consoles bij grote voorkeur zelf ook altijd nieuw koop :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Anton.net schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:54:
Dat zijn zeker geen slechte games.
Mad Max heb ik ooit 2 uur gespeeld. Ik vond het toen toch een erg solide game.
Trackmania heb ik een paar maanden geleden gekocht voor 15 euries. Daar gaan nog veel mensen plezier aan beleven nu!
Ben benieuwd of de servers weer wat voller raken met spelers :D
Nu is het soms wel erg rustig...

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:50:
Plus is geen sony console exclusieve game meer dalijk. Komt naar de xbox one. Met x support.
Met release behoorlijk veel plezier gehad (exact 4 dagen en platinum gehaald) daarna nog een keer opgestart omdat er vorig jaar nog een grote update was maar het voelde niet meer als toen.
Het was uniek met wat ze hebben laten zien met die game maar het voelde ook erg leeg, jammer maar No Man's Sky zal ik waarschijnlijk nooit meer opstarten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 21:04
bram1984 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:53:
[...]

DOOM krijgt een Pro/X1X update. Er wordt helaas niks gezegd over HDR, dus dat wordt sowieso geen replay voor mij dan.

[video]
Hopelijk krijgen we DOOM 2 op E3, ik zie het wel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:53:
[...]

[video]

Edit:

DOOM krijgt een Pro/X1X update. Er wordt helaas niks gezegd over HDR, dus dat wordt sowieso geen replay voor mij dan.

[video]
Die open world Samurai game lijkt mij echt geweldig. _/-\o_

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Nog maar twee maanden :9~

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:20

SkyStreaker

Move on up!

Heeft iemand ervaring met een TrueWireless icm. met de PS4(Pro)? Ik heb low, mid, en high-end setjes (van elk 1) en geen een werkt ermee. Ook niet een wired BT setje. Lukt dat sowieso eigenlijk wel?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 21:44
Mad Max al uitgespeeld, zelf platinum geprobeerd maar toen bleek een trophy geglitched te zijn. Trackmania start ik soms voor een half uurtje op. Goed om te zien dat er meer games naar plus komen die voorheen full price ware. Wat ik her en der lees is dat wat men wil(ik wil indies kamp go!).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:08
Aight! schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:15:
[...]

Tenchu was super. De eerste werd richting het einde retemoeilijk. Die eindbaas heb ik volgens mij nooit verslagen.

Tenchu op de PS2 was wat simpeler. Met die special moves waarbij zo'n "röntgen moment" kreeg. Super tof O+

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 22:06:
God of War heeft een hub based leveldesign met een door Bloodborne geïnspireerde lay-out inclusief shortcuts. Briljant.

https://www.resetera.com/...odborne-influenced.32739/
God of BloodSouls :+

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blood of War :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:37
Godborne :p nee maar wel echt gruwelijk! I can't wait

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
God From War!

Zo langzamerhand enorm zin in deze titel. Ze kunnen me niet genoeg leentjebuur bij de Soulsborne titels spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spud82 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 05:36:
God From War!

Zo langzamerhand enorm zin in deze titel. Ze kunnen me niet genoeg leentjebuur bij de Soulsborne titels spelen.
Ik ben wel heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Dit principe werkt natuurlijk het best als je bijna geen savepoints hebt waarbij vijanden opnieuw spawnen, zoals bij de Souls games. Waarschijnlijk zitten hier wel gewoon veel savepoints in in ieder geval. Ik hoop echt op van die WTF momenten dat je na 10 uur spelen ineens een shortcut opent die je terugbrengt op een plek waar je 10 uur eerder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
SmooK schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 21:10:
Mad Max al uitgespeeld, zelf platinum geprobeerd maar toen bleek een trophy geglitched te zijn. Trackmania start ik soms voor een half uurtje op. Goed om te zien dat er meer games naar plus komen die voorheen full price ware. Wat ik her en der lees is dat wat men wil(ik wil indies kamp go!).
Ik wilde zelf MM kopen, maar omdat het volgens mij een goede game is maar geen absolute topper is het er nooit van gekomen ondanks een paar scherpe aanbiedingen (met name op steam/pc) dus ik ben er iig blij mee. TM heb ik idd op disk maar zo'n game die ik nooit veel gespeeld heb ondanks dat ik het leuk vind. Nu ik geen discs meer hoef te swappen is de drempel om te spelen toch weer lager geworden en ook leuk als er meer mensen het spelen om zo tijden me te vergelijken (normale mensen niet kiwi met zijn warp drive tijden :P )
Ik vind indies ook leuk maar ze moeten wel een bepaald niveau hebben, ik ga absoluut mee in het gevoel wat ik hier ook proefde dat er een tijd was dat we wel heel veel indies kregen en waar de kwaliteit niet top was. Anyways als ik mag kieze liever idd full games dan indies, maar mogelijk als straks de ps3 games vervallen krijgen we 2 'full price' en 2 indies? Verder ben ik ook nog steeds blij dat veel psp/vita games gewoon op de ps4 te spelen zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:42:
[...]

Ik ben wel heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Dit principe werkt natuurlijk het best als je bijna geen savepoints hebt waarbij vijanden opnieuw spawnen, zoals bij de Souls games. Waarschijnlijk zitten hier wel gewoon veel savepoints in in ieder geval. Ik hoop echt op van die WTF momenten dat je na 10 uur spelen ineens een shortcut opent die je terugbrengt op een plek waar je 10 uur eerder was.
Dat rondjes lopen een 1 wereld met elke keer weer andere routes vond ik in Deel 3 echt wel heel tof gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@bram1984 GoW3, excuus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:42:
[...]

Inderdaad, daar heb je wel een punt. Als er echt bepaalde/ sterke Soulsborne-invloeden zullen zijn (waar wij op hopen en media naar 'op zoek' zijn), dan is dat lastig voor te stellen bij een wat meer toegankelijke game. Want dat lijkt het toch óók wel te worden.

Nou ja het blijft afwachten. Het belangrijkste, voor mij, zal toch de uiteindelijke combat zijn. Hoe leuk blijft dat, hoe diep gaat het, valt er een behoorlijke moeilijkheid te verwachten (of in te stellen) en vooral: voelt het 'eerlijk' aan?
Alhoewel.. met al die waarschijnlijke savepoints en mogelijk minder urgentie om te levelen etc., kan het ook maar weer zo zijn dat ik deze gewoon op de gemiddelde moeilijkheidsgraad houd.

Vragen, vragen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

God of War zal bij lange na niet lijken op Bloodborne qua moeilijkheidsgraad. Dit is een mainstream game en een system seller/pusher. Dat gaan ze echt niet doen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Geteisem schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:17:
God of War zal bij lange na niet lijken op Bloodborne qua moeilijkheidsgraad. Dit is een mainstream game en een system seller/pusher. Dat gaan ze echt niet doen.
Ze kunnen natuurlijk altijd een vergelijkbare modus toevoegen of unlockable maken :)
Autosave uit en 1 damage is game over. Go!

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 30-03-2018 10:24 . Reden: Zin duidelijker maken ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Jasphur schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:19:
[...]

Ze kunnen natuurlijk altijd een vergelijkbare modus toevoegen of unlockable maken :)
Autosave uit en 1 shot 1 kill. Go!
Dat ja maar verder zal het gewoon (very) Easy, Normal, Hard etc. zijn met de gebruikelijke niveaus.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:17:
Op de hoogste stand zou het prima vergelijkbaar zijn. Laten we nu ook weer niet doen alsof BB de moeilijkste game ooit is. Als je de systemen een beetje doorhebt en wat levels inkoopt, is het prima te doen. Een CoD op Veteran of Uncharted op Crushed is waarschijnlijk moeilijker.

De voorgaande GoW's zijn ook ontzettend pittig op de moeilijkste stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-09 20:03
Meer mensen met problemen ‘appear offline’ ? Ik krijg t niet meer voor elkaar. Hij geeft ook geen melding als het niet lukt.

Heb al best veel dingen geprobeerd. Van opstarten en afsluiten tot aan bij direct inlogscherm al offline gaan.

Hij blijft maar online aangeven.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Op de hoogste stand zou het prima vergelijkbaar zijn. Laten we nu ook weer niet doen alsof BB de moeilijkste game ooit is. Als je de systemen een beetje doorhebt en wat levels inkoopt, is het prima te doen. Een CoD op Veteran of Uncharted op Crushed is waarschijnlijk moeilijker.

Doel ook op het instap niveau he. Bloodborne is voor het merendeel van de gamers (de casuals) te hoog gegrepen of die hebben daar totaal geen trek in.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Behalve Leno, die staat (nog steeds) te trappelen om te beginnen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
bram1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 11:01:
[...]

Is toch echt per game en per gamer anders. Ik heb alle CoDs die ik gespeeld heb op Veteran gedaan, maar dat is uiteindelijk wel allemaal gelukt (zal niet zeggen dat het makkelijk was hoor, zijn de nodige scheldpartijen aan vooraf gegaan). Bij BB heb ik toch echt met de dupe glitch mijn character tot max gebracht en nog heb ik het op sommige punten echt heel zwaar gehad. Defiled chalice dungeon is me nooit gelukt, hoe makkelijk Amygdala ook zou zijn volgens sommigen, mij lukt het gewoon niet. Als semi-autist kost het me echt heel veel moeite om zoiets niet af te maken, maar ik ben er toch mee gekapt na de tigste poging. Hoewel ik de sfeer van BB geweldig vind, is het gewoon niet mijn game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:36:
Ik ben bijna zover om mezelf te overtuigen om te beginnen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

SmooK schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:49:
[...]

Tele 2 inderdaad. De ps4 helpdesk behandelde mij overigens erg onbeschoft en was uiterst brutaal tegen mij. Ze wist niet wat 2 staps verificatie was en nadat ik 3 keer mijn naam moest spellen heb ik maar opgehangen....
Probeerde het vandaag weer eens en nu kwam hij wel binnen dus maar weer aangezet. Hopelijk blijft hij het nu gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raziel schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:40:
[...]

Is toch echt per game en per gamer anders. Ik heb alle CoDs die ik gespeeld heb op Veteran gedaan, maar dat is uiteindelijk wel allemaal gelukt (zal niet zeggen dat het makkelijk was hoor, zijn de nodige scheldpartijen aan vooraf gegaan). Bij BB heb ik toch echt met de dupe glitch mijn character tot max gebracht en nog heb ik het op sommige punten echt heel zwaar gehad. Defiled chalice dungeon is me nooit gelukt, hoe makkelijk Amygdala ook zou zijn volgens sommigen, mij lukt het gewoon niet. Als semi-autist kost het me echt heel veel moeite om zoiets niet af te maken, maar ik ben er toch mee gekapt na de tigste poging. Hoewel ik de sfeer van BB geweldig vind, is het gewoon niet mijn game.
Ik blijf erbij dat het gewoon een kwestie van oefenen en beter worden is. Als je met een max character (bedoel je daarmee echt alle attributes op 999? Dat is toch het hoogste?) in NG moeite hebt terwijl je de basic combat onder de knie hebt, dan doe je volgens mij iets fundamenteel niet goed. Eén visceral attack is dan al bijna voldoende om een boss af te maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

dvdkiwi schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:36:
Wat houdt m tegen? :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Dat ik geen zin heb om elke 2 dagen een nieuwe controller te moeten kopen :>

of nieuwe tv

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 30-03-2018 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
poor Leno schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:29:
[...]

Dat ik geen zin heb om elke 2 dagen een nieuwe controller te moeten kopen :>

of nieuwe tv
Los het op door een kort touw vast te maken aan je pols en de controller. Als je dan gooit spaar ie iig je tv uit :+

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Scrisissszzz schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:43:
[...]

Los het op door een kort touw vast te maken aan je pols en de controller. Als je dan gooit spaar ie iig je tv uit :+
Ej, ga eens terug naar het Nintendo forum :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raziel
bram1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:10:
[...]

Ik blijf erbij dat het gewoon een kwestie van oefenen en beter worden is. Als je met een max character (bedoel je daarmee echt alle attributes op 999? Dat is toch het hoogste?) in NG moeite hebt terwijl je de basic combat onder de knie hebt, dan doe je volgens mij iets fundamenteel niet goed. Eén visceral attack is dan al bijna voldoende om een boss af te maken. :+
Max is in bb 354 of zo. Heel raar getal, maar verder dan dat kon ik mjin character niet levellen. Het enige wat ik in bb fundamenteel goed doe is doodgaan. Wat ik zeg, het is niet mijn game. Misschien ga ik weer een poging wagen als ik klaar ben met AC:O. Heb de dlc van bb ook nog namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raziel schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Max is in bb 354 of zo. Heel raar getal, maar verder dan dat kon ik mjin character niet levellen. Het enige wat ik in bb fundamenteel goed doe is doodgaan. Wat ik zeg, het is niet mijn game. Misschien ga ik weer een poging wagen als ik klaar ben met AC:O. Heb de dlc van bb ook nog namelijk.
Haha. Nou Origins heeft wel een soort van dezelfde combat, dus wellicht een goede oefening. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raziel
bram1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:10:
[...]

Haha. Nou Origins heeft wel een soort van dezelfde combat, dus wellicht een goede oefening. :P
En daar heb ik dus nul problemen mee hè? Ik heb alle AC's gespeeld en ik heb alle single player trophies & achievements. AC:O heb ik op hard gezet en dat is nog steeds een eitje. Stealth is meer mijn ding. En je hebt zo goed als geen boss fights in AC:O, dat is nou precies waar het in bb mis gaat. De rest ging wel, al was één van die chalice dungeons waarbij je zo'n chime witch die ervoor zorgt dat enemies blijven spawnen. Dat was ook een pittige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cross-play een goed idee? Sea of Thieves heeft inmiddels last van hackers. Volgens mij kun je ook niet uitschakelen dat je alleen tegen console spelers speelt.

https://www.windowscentra...g-case-against-cross-play

Ik doe dan weinig multiplayer, maar dit moedigt deze functionaliteit nou niet bepaald aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 14:27:
Cross-play een goed idee? Sea of Thieves heeft inmiddels last van hackers. Volgens mij kun je ook niet uitschakelen dat je alleen tegen console spelers speelt.

Ik doe dan weinig multiplayer, maar dit moedigt deze functionaliteit nou niet bepaald aan.
Heb ook een ander idd gelezen hierover.
Ik snap wel dat ze dit niet willen. Alleen rare is sony wil geen cross-platform met xbox. Pc mag wel.
Deze hacks zijn allemaal pc. Dus ja is dus nog steeds mogelijk.
Ik vind cross-platform totaal niet boeiend, maar heb dan ook niemand in mn sociale kringen die een xbox of pc hebben. Allemaal ps4.
Maar verder speel ik toch niet of nauwelijks online dus ja. Voor mij hoeft dit dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
v8power67 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:50:
En er was weer zo'n Atlas puzzel dingetje waar uiteindelijk Morpheus uit scheen te komen en men dus nu denkt dat NMS PSVR support gaat krijgen daar PSVR code naam Morpheus heette toen het in ontwikkeling was!

Dat zou wel heeeeeel leuk zijn! Dan duik ik er zeker weer in! Vond het erg leuke game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Daar zou je dan geen crossplay met PC voor willen. Hackers, voordeel met muis/keyboard etc.
Met Xbox heb je dat probleem niet.
En een optie om het uit te zetten mag er ook wel in zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
Aenea schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:10:
[...]

En er was weer zo'n Atlas puzzel dingetje waar uiteindelijk Morpheus uit scheen te komen en men dus nu denkt dat NMS PSVR support gaat krijgen daar PSVR code naam Morpheus heette toen het in ontwikkeling was!

Dat zou wel heeeeeel leuk zijn! Dan duik ik er zeker weer in! Vond het erg leuke game!
Ja moet echt eens zon psvr halen. GT sport kan je nu ook time trial op alle banen en autos doen. Dus ja dat moet ik toch maar eens ervaren als mega gt sport fan.
En idd no mans sky in vr zou baas zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 08:56:
[...]

GoW3 of DS3?

Er is trouwens zowel een resolution als een performance mode op de Pro:

https://www.resetera.com/...ce-mode-on-ps4-pro.32865/
Ja en performance mode is in 1080p. Dus grote kans op een 60 fps modus of meer in de unlocked regio. Maar damn als in de buurt van locked 60 komt weet ik welke modus ik speel ;)

Edit excuus dubbel post...

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 30-03-2018 17:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:25:
[...]

Ja en performance mode is in 1080p. Dus grote kans op een 60 fps modus of meer in de unlocked regio. Maar damn als in de buurt van locked 60 komt weet ik welke modus ik speel ;)

Edit excuus dubbel post...
Yep. Overigens kan het ook zomaar zoals HZD zijn. Daarin merk je nauwelijks verschil.

Edit: Nieuwe video

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 30-03-2018 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad nog een goede reden om geen cross play te willen. Krijg je alle ellende van het PC platform op console ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
bram1984 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 17:45:
[...]

Yep. Overigens kan het ook zomaar zoals HZD zijn. Daarin merk je nauwelijks verschil.

Edit: Nieuwe video

[video]
is er al bekend of er meerdere wapens komen'. om nou de hele game met die bijl te spelen is ook niet heel tof.. misschien thors hamer enzo zou tof zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Even correctie erin gooien. Far cry 5 draait dus native 4k op de.xox. en niet 1800p zoals eerder vermeld werd.
Dus verschil ps4 pro en xox is ergens 1.72x de pixels.. is wel een groot verschil. Jammer dat ze niet voor checkerboarding 4k gegaan zijn.
Maar denk dat ze zelf beter weten wat werkt dan ik.
Jammer dat en een goede 4k tv en een xox samen gewoon onbetaalbaar zijn voor mij nu.
Zou graag een xox naast de pro willen zetten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Recon24
v8power67 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 20:48:
Even correctie erin gooien. Far cry 5 draait dus native 4k op de.xox. en niet 1800p zoals eerder vermeld werd.
Dus verschil ps4 pro en xox is ergens 1.72x de pixels.. is wel een groot verschil. Jammer dat ze niet voor checkerboarding 4k gegaan zijn.
Maar denk dat ze zelf beter weten wat werkt dan ik.
Jammer dat en een goede 4k tv en een xox samen gewoon onbetaalbaar zijn voor mij nu.
Zou graag een xox naast de pro willen zetten.
Leuk voor de Xbox fans, kunnen ze weer rustig slapen. Je zal je maar constant moeten druk maken om die vergelijkingen om jezelf te kunnen strelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
Recon24 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:38:
[...]

Leuk voor de Xbox fans, kunnen ze weer rustig slapen. Je zal je maar constant moeten druk maken om die vergelijkingen om jezelf te kunnen strelen.
Relax man, hij vermelde gewoon een feit uit uit de nieuwe DF video van vanavond.
Denk zelfs dat in het Xbox topic zich er niemand druk over maakt, enige mensen die reageren zoals jij denkt vind je in de DF YouTube comments, maar die zijn dan ook pure aids en niet alleen van xbox fanboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Katmi schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:51:
[...]

Relax man, hij vermelde gewoon een feit uit uit de nieuwe DF video van vanavond.
Denk zelfs dat in het Xbox topic zich er niemand druk over maakt, enige mensen die reageren zoals jij denkt vind je in de DF YouTube comments, maar die zijn dan ook pure aids en niet alleen van xbox fanboys.
Ooh goed dat je me vergelijkt met die mensen! :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
Recon24 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:56:
[...]

Ooh goed dat je me vergelijkt met die mensen! :O
Doe ik helemaal niet, ik zei gewoon dat er hier helemaal niemand van wakker ligt wat de xbox resolutie is en dat de enige mensen die daarom geven in de DF comment section zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Recon24 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 21:38:
[...]

Nou ik kan me voorstellen dat als je een pro hebt en een xox en een 4k tv, je dus de beste versie wilt hebben. Zoals ook gebeurde met de ps4 en x1 en 1080p destijds. Ik heb beide maar koos voor ps4 omdat deze beste gebruik maakte van mijn 1080p tv in multiplatform games.
Vind ik niks geks aan. En dat dit nu de andere kant op zou gaan voor aantal mensen is dan ook weer logisch.
Native 4k vs 1620p zou best opvallend kunnen zijn. Zou het alleen zelf niet kunnen zeggen want 1080peasant.
Ik kon wel altijd goed verschil zien tussen 720p/900p op de xbox en 1080p op ps4.
Dus waarom zou dat nu niet nog zo kunnen zijn.

Anyway ik rectificeerde alleen even een eerder bericht. Want die klopte dus niet.

Al hoor ik steeds meer mensen zeggen dat hdr een geotere impact heeft dan resolutie.
Maar helaas zelfs dat heb ik nog niet mogen ervaren..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:58:
[...]

Nou ik kan me voorstellen dat als je een pro hebt en een xox en een 4k tv, je dus de beste versie wilt hebben. Zoals ook gebeurde met de ps4 en x1 en 1080p destijds. Ik heb beide maar koos voor ps4 omdat deze beste gebruik maakte van mijn 1080p tv in multiplatform games.
Vind ik niks geks aan. En dat dit nu de andere kant op zou gaan voor aantal mensen is dan ook weer logisch.
Native 4k vs 1620p zou best opvallend kunnen zijn. Zou het alleen zelf niet kunnen zeggen want 1080peasant.
Ik kon wel altijd goed verschil zien tussen 720p/900p op de xbox en 1080p op ps4.

Anyway ik rectificeerde alleen even een eerder bericht. Want die klopte dus niet.

Al hoor ik steeds meer mensen zeggen dat hdr een geotere impact heeft dan resolutie.
Er zijn altijd mensen die de liefde voor hun geliefde console te ver doortrekken en daardoor andere consoles (en dus games) geen kans geven. Een voorkeur voor een bepaalde console kan veel redenen hebben die per spel ook nog 's kan verschillen, zoals je aanhaalt met FC5. Jij zal het op de Xbox One X willen spelen vanwege de hogere resolutie, anderen willen liever de PS4 controller enz. enz.

Allemaal prima, maar om dan elkander gelijk voor fanboy uit te maken is niveau schoolplein. De One doet en kan dingen die de PS4 niet doet en zeker ook andersom. Hetzelfde geldt voor de Pro en de One X. Idealiter heb je gewoon alle consoles in huis en haal je gewoon waar op dat moment je voorkeur naar uit gaat qua spellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Precies. Eerst FC5 uitspelen op de One X en daarna door naar God of War en Detroit op de Pro. Dikke prima _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
En ik maar alles inpluggen in mijn pleb 1080p monitor :+

Alle consoles in huis halen doe ik niet, is me te duur in aanschaf en door mijn kindertijd ben ik zo goed als invested in PlayStation, ik heb ook niet het gevoel dat ik iets mis want MS exclusives zeggen me niets en het enige dat ik zou missen is Pokémon en Bayonetta 3 op Switch maarja daarvoor ga ik geen 300 in hardware neerleggen.

Ik denk dat ik anno 2018 zelfs nog 1 van de enige ben die vind dat je op een ps4 slim prima gamed op 1080p, als je op reddit gaat is het ps4 pro van hier en van daar, zelfs als mensen zeggen dat ze geen 4k hebben en op een budget zitten komt er wel 1ntje langs '' buy ps4 pro, much better performance and faster '' :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Katmi schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:28:
En ik maar alles inpluggen in mijn pleb 1080p monitor :+

Alle consoles in huis halen doe ik niet, is me te duur in aanschaf en door mijn kindertijd ben ik zo goed als invested in PlayStation, ik heb ook niet het gevoel dat ik iets mis want MS exclusives zeggen me niets en het enige dat ik zou missen is Pokémon en Bayonetta 3 op Switch maarja daarvoor ga ik geen 300 in hardware neerleggen.

Ik denk dat ik anno 2018 zelfs nog 1 van de enige ben die vind dat je op een ps4 slim prima gamed op 1080p, als je op reddit gaat is het ps4 pro van hier en van daar, zelfs als mensen zeggen dat ze geen 4k hebben en op een budget zitten komt er wel 1ntje langs '' buy ps4 pro, much better performance and faster '' :')
Je moet je ook nooit en zeer zeker niets aantrekken van wat anderen vinden of willen, hun mening is jouw mening niet en andersom. Je hoeft jezelf niet te verdedigen voor je keuzes maar belangrijker, anderen zouden je niet moeten aanvallen omwille van hún keuzes en/of mening(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Exorcist schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 23:52:
[...]

Je moet je ook nooit en zeer zeker niets aantrekken van wat anderen vinden of willen, hun mening is jouw mening niet en andersom. Je hoeft jezelf niet te verdedigen voor je keuzes maar belangrijker, anderen zouden je niet moeten aanvallen omwille van hún keuzes en/of mening(en).
Haha doe ik ook niet hoor :) vind ps4 reddit gewoon een zielige plek waar je altijd downvotes krijgt als je iemand een slim ipv een pro aanraad op 1080p, vaak hebben ze nog geen ander argument dan gewoon '' ps4 pro is faster so its better '' dan doe ik gewoon ff een facepalm en ga verder met mijn dag ( zonder reddit :+ )

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Tuurlijk is de One X beter, maar de meeste mensen zien echt niet het verschil tussen de resoluties op de Pro en de X. En al helemaal niet op de afstand die mensen meestal van de TV afzitten. Op papier is het leuk, maar in de praktijk valt het vies tegen. Dat is vooral leuk voor de TV boeren, zo verkopen ze meer (4K) TV's.

Wat WEL merkbaar is zijn dingen als een grotere draw distance, betere shadows, betere filtering, hogere resolutie textures, post processing en meer van dat soort dingen. Meer ruwe pixels is echt overrated, maar iedereen staart zich er blind op ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Laatst online: 25-09 11:34

Toch is het een feit dat een pro op 1080 veel performance verbetering laat zien zoals 60fps eruit persen.
Het kan zijn dat jij dat niet belangrijk vindt maar is wel gewoon waar.

[ Voor 6% gewijzigd door Vinnocchio op 31-03-2018 06:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
De discussie zonder einde! ;)

Als ik de gedachte van de poster boven jou Katmi mag proberen te samenvatten is het ‘de pro is niet standaard de beste keuze’

En daar ben ik het mee eens. ‘Is een pro technisch de beste ps4?’ Tuurlijk dat is een feit. En als ze even duur zouden zijn dan zou voor 99.9% van de mensen de pro de beste keuze zijn. (En hier heb je natuurlijk, of iig imho...DE reden om voor een slim te gaan, de prijs)

Wat geen 100%? Nope. Geluidsproductie van een pro (fans etc) is hoger dan een slim. Ik durf dit geen feit te noemen, maar gemiddeld genomen is dit volgens mij vrijwel altijd waar.
Verder is de slim kleiner (feit) en ik vind hem qua disign mooier (mening).

Zijn dit belangrijke zaken? Nee, maar ook dit is een mening. Het kan net hetgeen zijn waarom sommige mensen toch een slim zouden willen. Of stel je het scenario voor dat je een 2e ps4 wil. Als je al een pro hebt, en daar meestal op zal spelen. MOET die 2e dan ook een pro zijn?

Geen zin om ook de xb en switch ( en eventueel pc, ps vita/DS en retro consoles mee te nemen) in deze vergelijking maar ja. Als je het geld en de tijd hebt dan is ‘alles’ kunnen spelen het leukste)

[ Voor 98% gewijzigd door Sagat op 31-03-2018 07:54 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Katmi schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:08:
[...]

Doe ik helemaal niet, ik zei gewoon dat er hier helemaal niemand van wakker ligt wat de xbox resolutie is en dat de enige mensen die daarom geven in de DF comment section zitten.
Je had het hier over mijn post en DF. Als je eens bij de buren kijkt, dan zie je het levende bewijs van een post die zo onder een DF youtube comment kan staan. Ik zal die gene verder niet quoten, maar de buren zijn altijd wel bezig hun aankoop te vergelijken om zichzelf beter te laten voelen, zo nu ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
v8power67 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:58:
[...]

* Sagat waves naar de mede 1080p peasant :+
Same here hoor. An sich kunnen wij het betalen en zou ik graag een maatje groter gaan qua tv en dan gelijk gebruik maken van 4k en HDR. Maar een grotere tv wen je snel aan en 4k schijnt ook minder een game changer te zijn. Heeft natuurlijk ook te maken met kijk afstand.
Hdr wel. ( dit heb ik ook first hand mogen ervaren, thanks @rajackar ! _/-\o_ ) maar het blijft natuurlijk hobby en een hoop geld. Zoals in mijn vorige post beschreven haal ik zelf meer lol uit ‘keuzevrijheid’.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ah t wordt voor de zoveelste x een TV topic. Hier ook een 1080Proleet B) Probleem hier is ook ik wil iets goeds en daar betaal je voor. Dus voorlopig geen nieuwe TV’s hier ben ik bang...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Geteisem schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:10:
Ah t wordt voor de zoveelste x een TV topic. Hier ook een 1080Proleet B) Probleem hier is ook ik wil iets goeds en daar betaal je voor. Dus voorlopig geen nieuwe TV’s hier ben ik bang...
Nice avatar dude (Eddie van IM?)
En nee het was nog geen tv topic, wel een gewone of pro discussie EN ps4/xb (sorta kinda :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfel nog steeds over deze op release (na uitspelen FC5), of eerst Ni No Kuni II

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:54

Exirion

Gadgetfetisjist

Prima dat je de keuze maakt om geen Pro te kopen vanwege je budget, maar je bent wel ernstig in denial als je mensen uitlacht die de waarheid zeggen. De Pro heeft bijna 2 keer zo veel GPU power, wat nodig is om 1440p aan te kunnen. Lijkt het je niet logisch dat dat zich ook op 1080p vertaalt in hogere framerates en minder hick-ups? Zeker sinds de update waarbij elke PS4 game, ook de non-Pro versies, de maximale performance van de hardware benut.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Na een PS4 slim 500gb boven nu een zelfde met 1tb beneden gekocht.
Pro? Hdr? 4k? Eh nee, budget hè! -O-

Maar dikke pret met Grand turismo sport en mijn "eigen" GT sport controller :$
Allerlei spellen geprobeerd maar het blijft GT.
Heb nu ook asetto Corsa liggen maar...

Oh en de helpdesk is knudde imo...lief meisje maar ik wist meer over mijn vraag dan zij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:56
Exirion schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:32:
[...]

Prima dat je de keuze maakt om geen Pro te kopen vanwege je budget, maar je bent wel ernstig in denial als je mensen uitlacht die de waarheid zeggen. De Pro heeft bijna 2 keer zo veel GPU power, wat nodig is om 1440p aan te kunnen. Lijkt het je niet logisch dat dat zich ook op 1080p vertaalt in hogere framerates en minder hick-ups? Zeker sinds de update waarbij elke PS4 game, ook de non-Pro versies, de maximale performance van de hardware benut.
Extra frames zijn leuk meegenomen maar het verschil kan me niet zo boeien. De gamervaring is nagenoeg hetzelfde. Ik weet nog toen ik ps4 versies van ps3 games speelde. Een sterk been there done that gevoel, geen andere ervaring. Je kan wel de maximale performance hebben, qua ervaring scheelt het imo weinig. Als je een nette 4k tv hebt is het wel mooi meegenomen maar hdr maakt een groter verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Veel games hebben een optie op de Pro dat je kunt kiezen tussen hogere FPS of mooiere eyecandy. Zelf gebruik ik altijd die laatste optie. Games op een Pro zien er beter uit of je hebt hogere fps, hoedanigheid ook beter dan de gewone PS4, of je het de meerprijs waard vind moet ieder voor zich bepalen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sagat schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 10:30:
[...]

Nice avatar dude (Eddie van IM?)
En nee het was nog geen tv topic, wel een gewone of pro discussie EN ps4/xb (sorta kinda :P )
Thanks en goed gezien ja. Up the Irons! ;)

Heb een Pro en een normale sinds de release. Al staat die laatste enkelt stof te happen beneden.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
-SaveMe- schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:08:
Twijfel nog steeds over deze op release (na uitspelen FC5), of eerst Ni No Kuni II

[video]
Wat is je twijfel?
Vorige God of war games gespeeld?

Noorse mythologie. Noorse goden hell yeaahh +
Kratos blijft een badass +
Interessant verhaal? verwacht er wel wat van iig. Kratos is een warrior maar in dit deel is hij ook vader, iets waar hij niet heel goed in is +
Gameplay totaal op de schop tov vorige games/mythologie, ander perspectief, camerawerk etc +

Ik kan persoonlijk echt niet wachten op deze game, zonder twijfel op nr1 dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Laatst online: 25-09 11:34
Mutatie schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 12:51:
[...]

Extra frames zijn leuk meegenomen maar het verschil kan me niet zo boeien. De gamervaring is nagenoeg hetzelfde. Ik weet nog toen ik ps4 versies van ps3 games speelde. Een sterk been there done that gevoel, geen andere ervaring. Je kan wel de maximale performance hebben, qua ervaring scheelt het imo weinig. Als je een nette 4k tv hebt is het wel mooi meegenomen maar hdr maakt een groter verschil.
Ieder zijn ding. Ik heb liever 60fps dan 30 of 40. Dat maakt de beleving misschien niet anders maar toch wel een stuk prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:56
Vinnocchio schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 14:24:
[...]

Ieder zijn ding. Ik heb liever 60fps dan 30 of 40. Dat maakt de beleving misschien niet anders maar toch wel een stuk prettiger.
Dat is het ook idd, er is niet 1 goed antwoord op. Persoonlijk vind ik het verschil de prijs niet waard, bv weer wel als ik vr en/of een hdr tv had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
@Mutatie voor HDR heb je geen Pro nodig hoor
Pagina: 1 ... 88 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)