Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:44
Ik heb gisteren 2 uur gameplay van Far Cry 5 gekeken op Twitch. De streamer gaf ook snel zijn mening en ervaring tot nu toe.
Conclusie: Hetzelfde als Far Cry 3/4, maar dan iets minder goed.
De graphics zijn best mager, gameplay is hetzelfde als de vorige delen, crafting/level up systeem is saaier/eenvoudiger, story missions zijn okee, de sidemissions stellen niet veel voor...

Kortom: als je Far Cry 3/4 geweldig vond, ga je deze ook geweldig vinden. Maar verwacht niets nieuws. Ik vind het weer een gemiste kans van Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:55
Anton.net schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:10:

Kortom: als je Far Cry 3/4 geweldig vond, ga je deze ook geweldig vinden. Maar verwacht niets nieuws. Ik vind het weer een gemiste kans van Ubisoft.
Dan wacht ik met aanschaffen tot dat er een mooie aanbieding komt.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Zelfde mening als bij Amazon: het is een goeie deal.. Maar ik heb +-1,5j mijn PS4 niet gebruikt waardoor ik een hele hoop games heb gemist die ik nu eigenlijk eerst wil spelen. En als ik PSVR in huis haal ga ik daar sowieso voorrang aan geven en wordt mijn stapel enkel maar groter. ;)

Ach, er komen nog wel deals.. :p

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb gisteren 2 uur gameplay van Far Cry 5 gekeken op Twitch. De streamer gaf ook snel zijn mening en ervaring tot nu toe.
De graphics zijn best mager, gameplay is hetzelfde als de vorige delen, crafting/level up systeem is saaier/eenvoudiger, story missions zijn okee, de sidemissions stellen niet veel voor...

Alles wat ik lees is juist omgekeerd, dus dat is wel vreemd. Je kunt juist veel dieper customizen dan ooit (wapens, je character etc.).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Dan is die conclusie van die streamer nogal in tegenspraak tegen over al die reviews die zeggen dat FC5 de beste Far Cry van het moment is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan me wel vinden in wat @Anton.net zegt.
Ook ik zag niet echt veel nieuwe dingen, het ademt gewoon weer typisch Far Cry.
Wat zeker geen slechte zaak hoeft te zijn; als je de vorige FC's leuk vond zal je deze ook wel leuk gaan vinden.
Maar verwacht zeker geen ommezwaai zoals Ubi met AC heeft gedaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2018 13:54 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16
bram1984 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:31:
[...]

Alles wat ik lees is juist omgekeerd, dus dat is wel vreemd. Je kunt juist veel dieper customizen dan ooit (wapens, je character etc.).
Leuk je wapen customizen of je character, maar als gunplay hetzelfde aanvoelt als 3 en 4, dan boeit het niet. Daarnaast wat voegt een charater customization toe aan gameplay, zeker in een farcry.
Zou Horizon Zero Dawn opeens nog stukken vetter zijn en speelt het lekkerder als ik het character blond haar kon geven ipv rood?

De gameplay video's die ik heb gezien, laten mij igg niets zien wat nou zo enorme verandering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:39:
[...]

Leuk je wapen customizen of je character, maar als gunplay hetzelfde aanvoelt als 3 en 4, dan boeit het niet. Daarnaast wat voegt een charater customization toe aan gameplay, zeker in een farcry.
Zou Horizon Zero Dawn opeens nog stukken vetter zijn en speelt het lekkerder als ik het character blond haar kon geven ipv rood?

De gameplay video's die ik heb gezien, laten mij igg niets zien wat nou zo enorme verandering is.
Geen idee? Waar zeg ik dat? Ik reageer alleen maar op iemand die van een streamer gehoord heeft dat dit aspect minder aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
Nieuwevolger schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:31:
[...]

Dan is die conclusie van die streamer nogal in tegenspraak tegen over al die reviews die zeggen dat FC5 de beste Far Cry van het moment is.
Dat is ook maar net wat je leest hoor, ik heb ook al andere geluiden en berichten vernomen.

Ik probeer mezelf uit de hype te houden en denk ook dat de veranderingen wel meevallen. Een aangezien ik met deel 4 al wel redelijk snel klaar was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:45:
[...]

Dat is ook maar net wat je leest hoor, ik heb ook al andere geluiden en berichten vernomen.

Ik probeer mezelf uit de hype te houden en denk ook dat de veranderingen wel meevallen. Een aangezien ik met deel 4 al wel redelijk snel klaar was...
In de OT op ResetERA staan sinds vrijdag heel veel ervaringen. Ik heb nog geen negatieve gelezen en ben vooral gecharmeerd van het feit dat er geen torens meer in zitten. Origins is een hele vette game, maar feitelijk blijft het wel een synchronize -> map openen -> icoontje aanklikken gameplay loop. Dan is dit een betere opzet, denk ik.

Maar ik heb geen haast. Nog genoeg in de backlog.

Vorige week trouwens God of War 3 uitgespeeld. Tijdje geleden halverwege aan de kant gegooid, maar nu de hype voor het nieuwe deel aanzwelt, wilde ik er alsnog doorheen. Vermakelijke game, maar niet meer dan dat. Veel frustrerende stukken (ook op easy) en gewoon totaal geen vrijheid vanwege het fixed camera standpunt. Blij met de richting die ze voor het nieuwe deel gekozen hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Voor de gamer die ook van boeken houdt!

http://theinspirationgrid...-great-game-environments/

Afbeeldingslocatie: http://theinspirationgrid.com/app/uploads/2014/08/design-new-eden-06.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb destijds FC4 via second player gekocht voor 25-30 euro, en na 10 uur was ik er klaar mee, Gameplay is gewoon vrij saai. omgeving is mooi maar raak je ook op uitgekeken (weinig afwisseling). Wat rondcrossen in verschillende voertuigen, wat basejumpen en vijandelijk kampjes overvallen is leuk maar ik was er echt snel klaar mee.

Ik heb een half uurtje gameplay van FC5 bekeken en het gaf mij compleet hetzelfde gevoel, ik weet vrij zeker dat de game mij snel gaat vervelen. Voor mij is de game nog geen eens 30 euro waard, pik hem wel eens op voor 15 euro om mij 5-10 uurtjes mee te vermaken :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:02:
[...]

In de OT op ResetERA staan sinds vrijdag heel veel ervaringen. Ik heb nog geen negatieve gelezen en ben vooral gecharmeerd van het feit dat er geen torens meer in zitten. Origins is een hele vette game, maar feitelijk blijft het wel een synchronize -> map openen -> icoontje aanklikken gameplay loop. Dan is dit een betere opzet, denk ik.

Maar ik heb geen haast. Nog genoeg in de backlog.

Vorige week trouwens God of War 3 uitgespeeld. Tijdje geleden halverwege aan de kant gegooid, maar nu de hype voor het nieuwe deel aanzwelt, wilde ik er alsnog doorheen. Vermakelijke game, maar niet meer dan dat. Veel frustrerende stukken (ook op easy) en gewoon totaal geen vrijheid vanwege het fixed camera standpunt. Blij met de richting die ze voor het nieuwe deel gekozen hebben.
Oké toegegeven, de positieve reacties en reviews zijn in de meerderheid. Wel moet je natuurlijk (sowieso) veel berichten met een korrel zout nemen. Zeker users die nu al Far Cry spelen, zijn waarschijnlijk fans en door de hype bevangen. Ga daar maar eens wat negatiefs tussen zoeken. :) Daarbij doet de marketingmachine van Ubisoft het ook weer goed.
Ik zelf ken inmiddels mijn eigen smaak en wensen wel en zet ik dat af tegen alle berichtgeving rond deze game dan heb ik nog wel twijfels.

Verder is het eruit halen van de torens al wel een goede stap inderdaad. Ik hoop met je mee dat het minder zoals Origins is dan, die game zal ik zeker nooit spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
Chaoss schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:06:
Ik heb destijds FC4 via second player gekocht voor 25-30 euro, en na 10 uur was ik er klaar mee, Gameplay is gewoon vrij saai. omgeving is mooi maar raak je ook op uitgekeken (weinig afwisseling). Wat rondcrossen in verschillende voertuigen, wat basejumpen en vijandelijk kampjes overvallen is leuk maar ik was er echt snel klaar mee.

Ik heb een half uurtje gameplay van FC5 bekeken en het gaf mij compleet hetzelfde gevoel, ik weet vrij zeker dat de game mij snel gaat vervelen. Voor mij is de game nog geen eens 30 euro waard, pik hem wel eens op voor 15 euro om mij 5-10 uurtjes mee te vermaken :+
Precies dit dus, ik heb ook streams gekeken en kan me niet aan de indruk onttrekken dat het 'gewoon' weer typisch Far Cry is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 19:15
Ben wel benieuwd hoe ik Far Cry 5 ga ervaren dan. Heb nog nooit een Far Cry gespeeld maar heb me de laatste tijd wel ontzettend vermaakt met bijv. Origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42
MitchellHearth schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:12:
Ben wel benieuwd hoe ik Far Cry 5 ga ervaren dan. Heb nog nooit een Far Cry gespeeld maar heb me de laatste tijd wel ontzettend vermaakt met bijv. Origins.
Als je nog nooit een Far Cry game hebt gespeeld, dan wordt het vast een mooie en vermakelijke game.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik persoonlijk meer plezier aan FC5 ga hebben als ik t hele spel met 2 coop speel :)

Mij boeit t dan niet dat je als 'guest' geen progressie krijgt.. (alleen de host)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Zelf net de mainquest van Origins uitgespeeld en imho is die game veel beter dan wat ik tot nu toe van FC5 heb gezien.

Veel meer afwisseling: bergen, woestijn, grote steden, kleine dorpen, landbouwgebieden, bosachtige gebieden, seabattles, pyramides. En als je rondloopt zie je gewoon ontzettend veel details in de omgeving en het ziet ook nog een prachtig uit voor een open world game.

Maargoed Origins heeft ook wel nadelen, net als elke FC game zit er ook keihard grinden in: icoontjes op e map afwerken, resources vinden voor je upgrades. Desalniettemin vindt ik AC:Origins na Black Flag de beste AC game.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 26-03-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 16:49

s0kkie

Cowabunga

Dan zou ik ook heel snel deel 1 spelen op de PC als ik jouw was >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:30
s0kkie schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:51:
[...]

Dan zou ik ook heel snel deel 1 spelen op de PC als ik jouw was >:)
Als je geen nostalgische gevoelens hebt bij een oud spel valt het al heel snel tegen ;) Dus nee dat kun je beter niet doen ;)

Wat betreft far cry 5: Zelf hoop ik op nog meer van het zelfde in een ander jasje met iets meer mogelijkheden oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16
Chaoss schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:42:
[...]
Maargoed Origins heeft ook wel nadelen, net als elke FC game zit er ook keihard grinden in: icoontjes op e map afwerken, resources vinden voor je upgrades. Desalniettemin vindt ik AC:Origins na Black Flag de beste AC game.
Origins is zeker erg leuke game, ben er nu ook mee bezig. Maar af en toe wordt er wel iets te lyrische over gedaan over de 'enorme' veranderingen, nadat ze eindelijk eens wat meer tijd hebben gehouden tussen AC games.

Hele combat system is best leuk, maar echt enorm veranderd is het niet. Bij deze game ook weer 100 wapens met verschillende stats en weet ik veel hoeveel outfits. Intereseert mij geen reet, al die random loot die je krijgt, vervolgens toch alleen maar verkoopt/re-used, kunnen ze mooi roepen dat er meet RPG-elementen in game zit.

Maar uiteindelijk speel ik het nog bijna op zelfde manier als de oude AC's, voornamelijk stealth kills met hidden blade. En als AC altijd op die sneaky manier hebt gespeeld, is er tussen oude AC's en Origins echt niet zo heel veel verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 13:31:
[...]

Het customizen zelf is inderdaad verbeterd (ook al zie ik het nut niet van kleding customizen in 1st person?).
Ik had het vooral over dat perk en progressie systeem. Waren die perks vroeger niet vooral gebaseerd op missions enzo?
Dat systeem van nu is gewoon lachwekkend. Je krijgt 1 punt voor allerlei domme taakjes zoals ''Vang een vis", of je moet telkens met ieder wapen 1 kill maken. Dat is toch gewoon basic en zelfs kinderachtig? Dan heb ik nog liever dat ze die perkpoints bijvoorbeeld op XP baseren, zoals Fallout dat doet.

En nogmaals: van wat ik heb gezien kan ik niet zeggen dat Far Cry 5 een slechte game is. Ik zie wel weer een saaie kopie van zijn voorgangers met weinig vernieuwing. Het zou even goed een game van 2014-2015 kunnen zijn imo.
Vroeger had je bijvoorbeeld ook die animatie wanneer je een dier vilde. Dat zorgt toch voor die typische Far Cry sfeer. Die animatie is nu dus weg. Het waren allemaal details die me opvielen, maar het telt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46

fc5 nu sinds zaterdag gespeeld, persoonlijk vind ik hem toffer dan FC 3 en 4.. de setting is gewoon leuker imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anton.net Dat is inderdaad vrij nutteloos. Het is inderdaad points based. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik vind het relatief diepe customizen van wapens (althans, daar lijkt het op) wel lachen.

Ik pak 'm wel een keer in een sale. Tot God of War ga ik met de backlog aan de slag. Deze week even Walking Dead S02 uitspelen en dan Dishonored 2 nog even afmaken (ben ik ook ergens mee op het einde).

@iaxe393 De setting zelfs leuker dan 3? Een tropisch eiland is voor mij toch wel de ultieme FC setting. Ik hoop dan ook dat ze met het volgende deel weer terug naar de roots gaan en dan de gehele game graag in de stijl van het eerste eiland in 3.

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 26-03-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:39
Chaoss schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:06:

Dat heb ik met de meeste Ubisoft spellen alleen South park was natuurlijk geweldig >:)

Acties:
  • +14 Henk 'm!
Uhmzzzz, er is ook een Far Cry 5 topic he ? :+

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
bram1984 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 16:40:
@Anton.net Dat is inderdaad vrij nutteloos. Het is inderdaad points based. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik vind het relatief diepe customizen van wapens (althans, daar lijkt het op) wel lachen.

Ik pak 'm wel een keer in een sale. Tot God of War ga ik met de backlog aan de slag. Deze week even Walking Dead S02 uitspelen en dan Dishonored 2 nog even afmaken (ben ik ook ergens mee op het einde).

@iaxe393 De setting zelfs leuker dan 3? Een tropisch eiland is voor mij toch wel de ultieme FC setting. Ik hoop dan ook dat ze met het volgende deel weer terug naar de roots gaan en dan de gehele game graag in de stijl van het eerste eiland in 3.
Mja z'n eiland is leuk op zich, maar dan vind ik dit toffer, gewoon een stuk realistischer ofzo... Al is far cry nog steeds wel over de top

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de launch date van Tera op de PS4 is ook bekend, 3 April. ik ga hem toch even proberen. Een MMO met wat meer actie combat spreekt me wel aan ...

Aan de ander kant, waar haal ik de tijd vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
-SaveMe- schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:02:
En de launch date van Tera op de PS4 is ook bekend, 3 April. ik ga hem toch even proberen. Een MMO met wat meer actie combat spreekt me wel aan ...

[video]

Aan de ander kant, waar haal ik de tijd vandaan :)
is dat een mmorpg? beetje fun of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg de laatste tijd regelmatig SMS'jes van Sony dat mijn 2-stapsverificatie actief is. Verder geen code ofzo, dus het niet iemand die probeert in te loggen. Maar niet helemaal duidelijk waarom ik ze dus wel krijg. Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iaxe393 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 20:15:
[...]

is dat een mmorpg? beetje fun of ?
Ja, het is een MMORPG, maar dan met combat uit action games/rpgs. Dus niet zoals de meeste MMORPGs met cooldowns etc. Ik wil het in elk geval wel even proberen. game is al ven uit op de PC en werd wel goed ontvangen ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
-SaveMe- schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:39:
[...]

Ja, het is een MMORPG, maar dan met combat uit action games/rpgs. Dus niet zoals de meeste MMORPGs met cooldowns etc. Ik wil het in elk geval wel even proberen. game is al ven uit op de PC en werd wel goed ontvangen ....
Klinkt eigenlijk wel vet. Ga 'm ff in de gaten houden :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 21:44
bram1984 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 21:20:
Ik krijg de laatste tijd regelmatig SMS'jes van Sony dat mijn 2-stapsverificatie actief is. Verder geen code ofzo, dus het niet iemand die probeert in te loggen. Maar niet helemaal duidelijk waarom ik ze dus wel krijg. Weet iemand dit toevallig?
Ik krijg ze de Laatste tijd niet waardoor ik vaak mijn beperkt aantal back up codes moet gebruiken, misschien krijg jij de mijne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

SmooK schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:03:
[...]

Ik krijg ze de Laatste tijd niet waardoor ik vaak mijn beperkt aantal back up codes moet gebruiken, misschien krijg jij de mijne :P
Tele2 toevallig, ik kreeg ze ook niet meer binnen de laatste tijd. Heb het uitgezet in de hoop dat het bij opnieuw activeren weer zou lukken, maar dat was ijdele hoop. Nog even geprobeerd of PS-support misschien een oplossing wist, maar die verwezen alleen naar de helppagina. Binnenkort maar eens aan Tele2 vragen of het aan hun ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmooK schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:03:
[...]

Maar waarom krijg ik ze? Wat betekenen ze? Het zijn niet de SMS'jes met de code die je krijgt als je wilt inloggen. Ik kan er niet zoveel mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 21:44
Klor schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:29:
[...]

Tele2 toevallig, ik kreeg ze ook niet meer binnen de laatste tijd. Heb het uitgezet in de hoop dat het bij opnieuw activeren weer zou lukken, maar dat was ijdele hoop. Nog even geprobeerd of PS-support misschien een oplossing wist, maar die verwezen alleen naar de helppagina. Binnenkort maar eens aan Tele2 vragen of het aan hun ligt.
Tele 2 inderdaad. De ps4 helpdesk behandelde mij overigens erg onbeschoft en was uiterst brutaal tegen mij. Ze wist niet wat 2 staps verificatie was en nadat ik 3 keer mijn naam moest spellen heb ik maar opgehangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

poor Leno schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:22:
Ik denk dat ik persoonlijk meer plezier aan FC5 ga hebben als ik t hele spel met 2 coop speel :)

Mij boeit t dan niet dat je als 'guest' geen progressie krijgt.. (alleen de host)
Als je een echte coop game zoekt: vanavond met een vriend het eerste deel couch coop vab A Way Out gespeeld. Waanzinnig goed gedaan. Even helemaal wat anders, maar leuk verhaal ook.

Over Far Cry 5 ben ik ondertussen gaan twijfelen. Na beide Mordor games en AC Origins ben ik bang dat het de 60 euro niet waard is. AC Origins vond ik bijzonder goed vanwege de interessante Egypte twist. Als dat er bij Far Cry niet is... Kweenie... FC Primal was best lollig maar in retrospect mag zoiets geen 50+ euro kosten, terwijl ik AC Origins dat zeker wel waard vond. Lastig lastig...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Afgelopen zaterdag wat winkels (jaja) afgestruind omdat ik verzuimd had A Way Out te pre-orderen. Nergens meer op voorraad. Gelukkig had een maat 'm vanavond mee, en -gok ik- op de helft gekomen in pak 'm beet 2/3 uur. Leuk spel. Ontzettend lineair en niet lastig maar vermakelijk om het verhaal en concept.

Far Cry 5 ook binnen dus die mag de plank vullen, eerst maar 's AC Black Flag na 4,5 jaar afronden...dan rest ook nog Unity, Syndicate en Origins die ook in de kast staan. Life is Strange "moet" ook nog en volgende maand komt Detroit al weer uit. Te weinig tijd :(

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Weet je wat slimmer is, een game kopen als je er aan toe bent, intussen worden ze nog goedkoper ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Chaoss schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 00:01:
Weet je wat slimmer is, een game kopen als je er aan toe bent, intussen worden ze nog goedkoper ook ;)
maar een game spelen op launch is altijd chill, zeker als je je er op verheugd.
Far cry 5 was dan ook van harte welkom hier toen 'ie een paar dagen eerder kwam.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Speciaal voor @bram1984

\m/ Zitten echt vette stukken tussen, ook acoustisch. Rock on!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
iaxe393 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 00:04:
[...]

maar een game spelen op launch is altijd chill, zeker als je je er op verheugd.
Far cry 5 was dan ook van harte welkom hier toen 'ie een paar dagen eerder kwam.
Dat is wat anders dan games die ongespeeld op de plank staan.

[ Voor 69% gewijzigd door Chaoss op 27-03-2018 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 00:01:
Dat lukt ook steeds vaker, koop meestal alleen de spellen die net uit zijn die ik écht wil hebben maar dan nog is m'n backlog groter dan... ;) .Far Cry was bijv. de Deluxe Edition voor hetzelfde geld als de reguliere maar dan met audio-CD. Bedenk me net dat a.s.vrijdag Thimbleweed Park bij Limited Run komt, die moét ik echt hebben. Spelen zal "ooit" zijn maar dan heb ik ' m maar alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:46
Klor schreef op maandag 26 maart 2018 @ 22:29:
[...]

Hier ook Tele2 met hetzelfde probleem, uiterst irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:59
Gister een PSVITA opgehaald. Heb er ook wat games bij gekregen o.a. Uncharted en Lego Avengers. Al een paar chapters van Uncharted gedaan en 't speelt wel lekkerder weg als verwacht (?). Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan had verwacht, aangezien mijn laatste handheld console de eerste versie van een nintendo DS was..

Maargoed. OV zal vanaf nu een stuk leuker zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Roybs schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:55:
Gister een PSVITA opgehaald. Heb er ook wat games bij gekregen o.a. Uncharted en Lego Avengers. Al een paar chapters van Uncharted gedaan en 't speelt wel lekkerder weg als verwacht (?). Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan had verwacht, aangezien mijn laatste handheld console de eerste versie van een nintendo DS was..

Maargoed. OV zal vanaf nu een stuk leuker zijn. :9
nice, ik heb afgelopen vrijdag ook een Vita aangeschaft. Zelf speel ik er nu GTA liberty city stories op. Heerlijk oldschool gamen op een handheld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:59
dm-dutchman schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:56:
[...]

nice, ik heb afgelopen vrijdag ook een Vita aangeschaft. Zelf speel ik er nu GTA liberty city stories op. Heerlijk oldschool gamen op een handheld.
Ja plan is om eerst even uncharted en lego avengers te spelen. Daarna verkoop ik alle bijgekregen games op iets als nedgame en haal ik weer wat nieuws. Heb ook nog een aantal games van psplus in de library staan die ik ook nog kan doen dus heb de komende tijd genoeg aan plezier :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Het is mij zo net gelukt om bloodborne (+ alle side bosses) uit te spelen, helemaal solo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jJyMx3ZigK02YcDt1NAz33i2/full.jpg

Far Cry 5 ziet er hier op de PS4 Pro super strak uit.

Meteen ben ik zoals jullie in dit eigen screenshot zien op pad met Boomer.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
even een vraagje: wat voor hdd zit er standaard in een ps4 pro ? 5400rpm of 7200rpm ?.

ik wil er een 2TB in doen maar ik weet niet of de snelheid uitmaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
lennox-06 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:50:
even een vraagje: wat voor hdd zit er standaard in een ps4 pro ? 5400rpm of 7200rpm ?.

Zelf even zoeken op google is een kleine moeite. zoek even naar: ps4 pro hdd specs

Edit: kijk ook even naar de voordelen van een SSHD of een SSD

[ Voor 8% gewijzigd door dm-dutchman op 27-03-2018 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik heb even opgezocht hoe ik de hdd vervang, tot zover duidelijk. er is mij alleen een ding niet duidelijk. ik moet de software update handmatig downloaden. moet ik dat bestand eerst op de hdd zetten via een pc voordat ik het in de ps4 monteer ?

[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 27-03-2018 16:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 14:45:
Het is mij zo net gelukt om bloodborne (+ alle side bosses) uit te spelen, helemaal solo.
Well done, good hunter d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
lennox-06 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 16:10:
ik heb even opgezocht hoe ik de hdd vervang, tot zover duidelijk. er is mij alleen een ding niet duidelijk. ik moet de software update handmatig downloaden. moet ik dat bestand eerst op de hdd zetten via een pc voordat ik het in de ps4 monteer ?
Beantwoord dit jouw vraag?
http://community.eu.plays...cement-guide/m-p/20117427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net

De Seagate Firecuda is een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 17:00:
[...]

Met alle side bosses bedoel je de DLC bosses? Mad props.
De dlc dan weer niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 15:10:
[afbeelding]

Far Cry 5 ziet er hier op de PS4 Pro super strak uit.

Meteen ben ik zoals jullie in dit eigen screenshot zien op pad met Boomer.

_/-\o_
boomer O+

Het leukste aan de hele game is dat je alle hondjes kan aaien O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23

Wat voor HDD jij erin doet behoudt je gewoon dezelfde wat je nu hebt qua snelheid.
Maar met een SSD heb je ''minder lange laadtijden etc''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Een 500gb SSD is dan ook wel 2x zo duur als een 2TB HDD dus de vraag is of die +-10 seconden het je waard is, ik heb zelfs geen 500gb SSD in mijn pc maar gewoon een 256gb, helaas ben je daar niet veel mee op PS4 buiten +- 4 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:59

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Mijn ervaring is dat een SSHD (HD met intern 8 of 16GB Flash cache) bij het regelmatig dagelijks starten van hetzelfde spel bijna net zo snel is als een standaard SSD. Alleen als je regelmatig meerdere spellen op een avond speelt zal een SSD sneller zijn.
Voor grote spellen die veel random data moeten inladen (open world / laden van nieuwe levels / fasttravel) is een SSD het snelst (en heb je vaak ook minder popup), alhoewel een SSHD dan nog steeds sneller is dan een standaard HD. :)

IMijn PS4Pro heb ik in de afgelopen jaren geupdate van de standaard HD -> SSHD -> SSD. Het prijsverschil naar een volledige SSD is eigenlijk te groot voor het snelheidsverschil met een SSHD. :/

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:29:
Een 500gb SSD is dan ook wel 2x zo duur als een 2TB HDD dus de vraag is of die +-10 seconden het je waard is, ik heb zelfs geen 500gb SSD in mijn pc maar gewoon een 256gb, helaas ben je daar niet veel mee op PS4 buiten +- 4 games.
Inderdaad. Voor mij zeker niet. Ik heb er 2 TB in zitten. Ik gebruik rest mode, dus de enige keren dat ik met laadtijden te maken heb, is als ik van spel wissel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 20:12:
[...]

Inderdaad. Voor mij zeker niet. Ik heb er 2 TB in zitten. Ik gebruik rest mode, dus de enige keren dat ik met laadtijden te maken heb, is als ik van spel wissel.
Games zelf hebben toch ook laadtijden?
(Denk bijvoorbeeld aan de lange laadtijden van Bloodborne in combinatie met het regelmatig doodgaan :P )
Als ik een nieuwe drive zou kopen, zou ik toch altijd een SSHD nemen, een SSD vind ik te zot.

Iets anders: we hadden het er laatst toch over dat je de bovenkant van de ps4 kan wegnemen om hem schoon te maken. De mijne was daardoor duidelijk stiller geworden. Ondertussen heeft de mijne alweer wat stof gehapt denk ik, want hij is alweer redelijk luid geworden :X . Opnieuw open maken dan maar?
Hoe zit het met die van jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Anton.net Das waar, maar Bloodborne laadt al redelijk snel, vind ik. En ik ga ook nooit dood natuurlijk. :+

Het scheelt in ieder geval veel als je niet steeds een game opnieuw moet opstarten.

Die van mij is nog wel stil, maar het ligt ook aan het spel. In iedere geval is hij een stuk stiller dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Heb je de dlc wel? Is een echte aanrader als je de main game tof vindt. En dat vind je als je alles solo hebt gedaan ;)

De dlc heeft een paar bazen die je nog aardig wat uitdaging kunnen bieden :*)

Dungeons ook gedaan?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Bloodborne zonder DLC is als een boterham zonder beleg... :+

Edit:

Overigens aardig wat uurtjes in Far Cry 5 kunnen steken. Ik vind het erg tof, zeker de intro is echt next level gruwelijk. Toch wat kanttekeningen: Nieuwe upgrades farmen via challenges moet ik erg aan wennen. Liever had ik het oude "grind zoveel skins van dit dier, zoveel van die" uit de eerdere delen. Verder is de AI gewoon totaal ruk. Complete idioten, wat ze ook doen. Vooral het geklets van die NPCs breekt echt de immersie. Net als in Bethesda games moet elke NPC die binnen een bepaalde afstand van je staat perse iets tegen je zeggen. Oftewel: Zovaak dezelfde oneliners, meh. Waarom durven devs niet gewoon stille NPCs in games te stoppen. Fucking hell.

Toch ook een hoop pluspunten. Setting is erg tof vind ik. Grafisch erg mooi. Framerate en laadtijden zijn keurig op een Pro. Het sounddesign en de soundtrack zijn ook erg tof. Zowel het verzet als de sekte hebben een eigen radiozender. De zender van het verzet is lekker gevuld met passende classic rock en countrymuziek. De zender van de sekte is gewoon een hilarische parodie op van die typische EO jongerendag muziek met compleet hilarische teksten, wat echt geniaal uit de verf komt.

Verder is het gewoon Far Cry. Ik hou ervan. Ik zou zeggen dat het na FC3 de beste FC game is.

[ Voor 91% gewijzigd door Voxalizer op 28-03-2018 00:18 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Where is my Splinter Cell???

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2HUQciTp0s9yOqOG60MLq8Fp/full.jpg

Een mijlpaal bereikt op de PS4 Pro.

De PS4 generatie consoles is voor mij tot nu toe de beste geweest qua speeltijd erop.
Ik heb erg genoten op de PS4 en PS4 Pro. Helaas komt aan elk feestje een einde en
door mijn zwakker wordende gezondheid moet ik het wat rustiger aan doen.

Een ode aan de beste console tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren als niet-race-fanaat een paar potjes WipeOut gedaan. Helaas nog geen VR update, maar in 4K op 60fps ziet dat er toch wel erg smooth uit. Ik wist overigens niet dat je in die game ook kan schieten en Mario-kart achtige power ups kunt gebruiken, dus dat maakt het wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik wil de 1TB van mijn ps4 pro in mijn ps3 doen, moet ik deze schijf eerst handmatig met een computer formatteren of doet de ps3 dit vanzelf ? ik heb eigenlijk geen materie om deze schijf thuis te formatteren. het zou fijn zijn als ik de schijf direct in de ps3 kan stoppen.

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 28-03-2018 09:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
bram1984 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:13:
Gisteren als niet-race-fanaat een paar potjes WipeOut gedaan. Helaas nog geen VR update, maar in 4K op 60fps ziet dat er toch wel erg smooth uit. Ik wist overigens niet dat je in die game ook kan schieten en Mario-kart achtige power ups kunt gebruiken, dus dat maakt het wel lachen.
Wacht maar tot je de levels uit je hoofd kent en je de besturing veel meer onder de knie hebt. Dan word het een strijd met jezelf :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-09 08:13
Heb ik weer, Playstation 4 controller (versie 1) stopt er mee na precies 10 minuten gamen / youtuben.

Kan hem dan wel resetten met dat knopje rechtsonder maar dat moet je niet willen elke keer.
Ik lees op internet wel dat meer mensen het hebben (of hebben gehad) maar echt oplossing vind ik niet.
Batterijen zijn nog goed want na reset zie je gewoon dat batterij voldoende is opgeladen.

Het is ook niet te instelling dat controller uitgaat na 10 minuten, dat staat al op 2 uur....

Iemand idee wat te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 23:08
bram1984 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 09:13:
Het is zeker een vette game. Alleen zeer jammer dat er nauwelijks online activiteiten meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:04
Een nieuwe Splintercell zou echt tof zijn. Ik hoop echt dat ze met het nieuwe deel echt focussen op enemy AI en niet alleen een blacklist met mooiere graphics maken.

Juist stealth games zouden op AI vlak moeten evoluren elke generatie, en niet puur graphics.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL‏

Altijd al eens PS VR willen ervaren? We got some good news for you! Het PS VR Starter Pack is vanaf vandaag blijvend in prijs verlaagd. Je betaalt geen €399.99 maar €299.99 voor een pakket met PS VR Headset, PS Camera en VR Worlds. 🙌

https://blog.eu.playstati...t-299-99-rrp/#sf185681057

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:00:
PlayStation NL‏

Altijd al eens PS VR willen ervaren? We got some good news for you! Het PS VR Starter Pack is vanaf vandaag blijvend in prijs verlaagd. Je betaalt geen €399.99 maar €299.99 voor een pakket met PS VR Headset, PS Camera en VR Worlds. 🙌

Nu maar hopen dat Bol hun Bulk-prijs nog gaat aanpassen.. >:)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 19:15
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:00:
PlayStation NL‏

Lijkt me echt heel vet! Ben dan wel weer bang dat ik misschien motion sickness er van zal krijgen, dus durfde de knoop nog niet door te hakken. Bovendien ben ik nog wel bang dat zodra de nieuwigheid er van af is hij stof zal happen... Moeilijk moeilijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:34
bram1984 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 10:57:
Haha als je het over de duivel hebt! Vandaag komt de VR update! Vanavond meteen raggen.

https://blog.us.playstati...e-ps-vr-update-out-today/

Edit: DF is al aan de slag geweest met WipeOut VR. Klinkt veelbelovend.

https://www.eurogamer.net...collection-psvr-out-today
tsjonge, wat een review!

die update ga ik vanavond nog proberen, sowieso een megavet spel al (zelfs als je die niet in VR speelt).

bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 28-09 15:02

Gregory76

Sony PlayStation freak

Jammer... Van wat ik zo allemaal lees moet ik vanavond echt WipeOut in VR gaan spelen.
1 probleem: ik heb geen tijd. :)

Want ik moet nu echt aan de nieuwe FarCry beginnen, want daar had ik gisteren geen tijd voor.

Luxeproblemen! :p

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gregory76 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 15:17:
Jammer... Van wat ik zo allemaal lees moet ik vanavond echt WipeOut in VR gaan spelen.
1 probleem: ik heb geen tijd. :)

Want ik moet nu echt aan de nieuwe FarCry beginnen, want daar had ik gisteren geen tijd voor.

Luxeproblemen! :p
Dude, van Far Cry weet je wel wat je kan verwachten en hoe het speelt. WipeOut, easy. }:O

Edit: DF heeft de PS4 versies van FC5 geanalyseerd.

1080 op base PS4, 1620p op PS4 Pro, 1800p (naar verluidt) op X1X
Pretty stable 30 fps on PS4Pro

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 28-03-2018 16:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 28-09 15:02

Gregory76

Sony PlayStation freak

bram1984 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:20:
[...]
Dude, van Far Cry weet je wel wat je kan verwachten en hoe het speelt. WipeOut, easy. }:O
Nou...... ik weet het niet. De VR levels van bijv. Trackmania Turbo zijn denk ik wel enigzins vergelijkbaar (enigzins!, zeg ik) en daar zaten toch wel een paar momenten in waarbij ik aanvoelde dat het niet te lang moest duren voordat ik er toch wel wat misselijk van zou kunnen worden. En dat heb ik nog bij geen ander VR spel gehad. Trouwens, ik vind het 'effect' VR bij racers toch wat minder omdat je hierbij i.v.m. de snelheid toch vaak recht voor je uit kijkt. Het is wel heel mooi, maar even lekker uit je raampjes kijken is er niet bij op die snelheden.

Ik denk toch dat het FarCry wordt straks. :P

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gregory76 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:28:
[...]

Nou...... ik weet het niet. De VR levels van bijv. Trackmania Turbo zijn denk ik wel enigzins vergelijkbaar (enigzins!, zeg ik) en daar zaten toch wel een paar momenten in waarbij ik aanvoelde dat het niet te lang moest duren voordat ik er toch wel wat misselijk van zou kunnen worden. En dat heb ik nog bij geen ander VR spel gehad. Trouwens, ik vind het 'effect' VR bij racers toch wat minder omdat je hierbij i.v.m. de snelheid toch vaak recht voor je uit kijkt. Het is wel heel mooi, maar even lekker uit je raampjes kijken is er niet bij op die snelheden.

Haha je moet je VR benen trainen dan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gregory76 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:28:
[...]

Niet gehinderd door enige ervaring met TT of Wipeout in VR durf ik met je mee te gaan, Normale race games in vr lijkt me zeker leuk, helemaal icm een play seat, maar deze over the top arcade racers mogen van mij lekker ouderwets gespeeld blijven.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Niet gehinderd door enige ervaring met TT of Wipeout in VR durf ik met je mee te gaan, Normale race games in vr lijkt me zeker leuk, helemaal icm een play seat, maar deze over the top arcade racers mogen van mij lekker ouderwets gespeeld blijven.
Mwah, alleen al het feit dat dit 3D is, maakt het in mijn ogen veel vetter. Je kunt nu gewoon daadwerkelijk bochten inschatten en "inkijken". Compleet andere ervaring, wat mij betreft. Je FOV is daarbij een stuk groter, waardoor je dus ook daadwerkelijk andere racers naast je ziet.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 28-03-2018 16:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Mad Max, Trackmania Turbo en Q*Bert Rebooted volgende week te dowloaden voor PS plus.
En nog wat andere meuk voor alleen PS3/Vita (In Space We Brawl (PS3), Toy Home (PS3), 99 VIDAS (PS Vita))

https://blog.eu.playstati...max-and-trackmania-turbo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:29
Klor schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 17:35:
Mad Max, Trackmania Turbo en Q*Bert Rebooted volgende week te dowloaden voor PS plus.
En nog wat andere meuk voor alleen PS3/Vita (In Space We Brawl (PS3), Toy Home (PS3), 99 VIDAS (PS Vita))

https://blog.eu.playstati...max-and-trackmania-turbo/
Top “krijgen” eindelijk wat betere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Dit jaar sowieso niet zoveel te klagen toch eigenlijk? Deus Ex//RiMe/Bloodborne/Ratchet & Clank allemaal metacritic (nou zegt dat natuurlijk ook niet alles, maar wel een van de neutraalste matstaven denk ik) van minimaal 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 16:27
Voor wie nog twijfelt over gt sport, de beste racer van consoles krijgt morgen een nieuwe update.
1 circuit ( tsukuba me happy).
13 autos.
En vr time trial modus.
https://www.gran-turismo.com/nl/gtsport/news/00_3268025

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Dat zijn zeker geen slechte games.
Mad Max heb ik ooit 2 uur gespeeld. Ik vond het toen toch een erg solide game.
Trackmania heb ik een paar maanden geleden gekocht voor 15 euries. Daar gaan nog veel mensen plezier aan beleven nu!

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 28-03-2018 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad Max destijds uitgespeeld. Erg leuke game. Leuke combi van auto combat, exploren, vuistgevechten. Heb me er behoorlijk mee vermaakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
Met wipeout nu ook in vr en een prijsdaling voor de bril nu toch maar eens dat ding in huis halen bij een goede aanbieding. (vooral ook vanwege RE 7)

De plus games van deze maand zijn ook vet, mad max en trackmania wou ik nog een keer in huis halen en q-bert was vroeger altijd leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ik ben wel weer toe eigenlijk aan een paar indie games in de PSPlus. Mijn backlog groeit nu iedere maand door de PSPlus spellen veel te hard. Crap.

2 leuke games denk ik die bij mij beide nog op de wishlist stonden voor als ik eens iets nieuws wilde en ze weer leuk in de aanbieding zouden komen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:29
MisterMichel schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 19:37:
Ik ben wel weer toe eigenlijk aan een paar indie games in de PSPlus. Mijn backlog groeit nu iedere maand door de PSPlus spellen veel te hard. Crap.

2 leuke games denk ik die bij mij beide nog op de wishlist stonden voor als ik eens iets nieuws wilde en ze weer leuk in de aanbieding zouden komen.
Dus je krijgt 2 games die je nog graag wou hebben voor niks, maar had liever zooi gekregen zodat je ze later kon kopen voor weinig? :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:12
Wat een beredenering houden sommigen er weer op na. Krijg je eindelijk eens triple A games is het nog steeds niet goed. 8)7

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
De ninja stealth-game Aragami krijgt een uitbreiding met de titel Nightfall, die je in co-op zal kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:07:
Wat een beredenering houden sommigen er weer op na. Krijg je eindelijk eens triple A games is het nog steeds niet goed. 8)7
volgens mij bedoelt hij dat hij die 2 games indie games graag in de psplus games wilt terugzien, omdat hij die games in de wishlist had staan om te kopen als ze in de aanbieding waren. volgens mij is een psplus ook een 'tijdelijke' aanbieding, dus dan is hij daar ook tevreden mee

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Pagina: 1 ... 87 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)