Fantastische game. Van afstand met pijl en boog vijanden afschieten en lekker turtlen achter je schild met lans. Voor mij de makkelijkste soulsborne, de enige die ik uitgespeeld heb.bram1984 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:10:
Ik lees op ResetERA dat er een gerucht gaat dat de nieuwe BluePoint game een remake van Demon's Souls gaat zijn, exclusief voor PS4/PS5. Blijkbaar is Sony eigenaar van de IP. Das de enige Souls titel die ik ooit echt een keer wil proberen.
Das een mooie tip op mijn vrije vrijdag. Heel vroeger deze game gespeeld en nu eigenlijk nooit een kans gegeven terwijl het volgens mij toch best een toffe game is.Paulus07 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:03:
gratissss https://store.playstation...02369_00-000000SPRINGPACK
HITMAN™ - Spring Pack
Alleen heb ik nu ook net Ratchet and Clank gedownload dus waar gaan we mee beginnen
Nette prijs inderdaad. Zal wel snel gaan denk
Moet toch weer effe kwijt hoe dikke game gt spoet toch is. Nee ik speel amper tot niet online meer ermee. Maar gewoon effe opstarten, en een daily race qualificatie doen. Het rijden voelt zo goed ondanks dat ik met controller rij. Het heeft iets verslavends. Waar ik meeste race games na rondje of 5 a 10 meestal wel weer verveeld raak. Is dat hier gewoon niet zo. Net ook weer iets van rondje of 15 a 20 gedaan op nurburgring gp track( moest stoppen ivm afspraken). Met een porsche le mans bak uit 2017. En dan constant proberen te verbeteren.
Zat vast op een 1:40.8 qua snelste lap en ineens na 15 laps knal ik er een 1:39.738 uit. Wat met meteen op de nr1 positie van europa zet van dit moment( dalijk komen de 1:38 mensen vanzelf).
Maar toch dat gevoel, dat gevoel heb ik gewoon in geen enkele andere racer.
Gt sport is echt racer van generatie voor mij. Mogelijk zelfs beste racer ooit gespeeld.
Echt puur genieten!!
Zat vast op een 1:40.8 qua snelste lap en ineens na 15 laps knal ik er een 1:39.738 uit. Wat met meteen op de nr1 positie van europa zet van dit moment( dalijk komen de 1:38 mensen vanzelf).
Gt sport is echt racer van generatie voor mij. Mogelijk zelfs beste racer ooit gespeeld.
Echt puur genieten!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Weet niet of het hier al voorbij was gekomen, er is tijdelijk een pop-up store in Utrecht voor Far Cry 5 waar je de game al kan spelen, zit op Vredenburg.
Ik moet hem nog steeds halen!v8power67 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:47:
Moet toch weer effe kwijt hoe dikke game gt spoet toch is. Nee ik speel amper tot niet online meer ermee. Maar gewoon effe opstarten, en een daily race qualificatie doen. Het rijden voelt zo goed ondanks dat ik met controller rij. Het heeft iets verslavends. Waar ik meeste race games na rondje of 5 a 10 meestal wel weer verveeld raak. Is dat hier gewoon niet zo. Net ook weer iets van rondje of 15 a 20 gedaan op nurburgring gp track( moest stoppen ivm afspraken). Met een porsche le mans bak uit 2017. En dan constant proberen te verbeteren.
Echt puur genieten!!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja da kan echt niet heJasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:59:
[...]
Ik moet hem nog steeds halen!Maar elke komt er weer een andere toffe game tussen.
Moet zeker, als ik hem ooit heb gehaald, een berg aan updates binnen halen zeker? Of valt dat wel mee?
dank voor de link, ik heb hem besteld
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ja ergens iets van 30 autos en aantal nieuwe banen. Allemaal gratis. En komt dalijk nog een grote update aan en in april weer eentje met de nieuwe supra race auto.Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:06:
[...]
Moet zeker, als ik hem ooit heb gehaald, een berg aan updates binnen halen zeker? Of valt dat wel mee?
Zijn echt heel goed bezig.
Denk wel kleine 10gb aan patches onderhand.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
In principe is de laatste update doorgaans voldoende.Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:06:
[...]
Owh idd klopt wat je zegt, is 1 update niet meer zoals met gt5 en gt6 waar je per update moest downloaden.bram1984 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:20:
[...]
In principe is de laatste update doorgaans voldoende.
Maar is wel ergens 10gb de ipdate dan denk ik zo haha. Maar jet is het meer dan waard.
Wat een spel.
Dat is het mooie aan games als GT Sport of Battlefield, het zijn ideale games om tussen je single player games door te spelenJasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:59:
[...]
Ik moet hem nog steeds halen!Maar elke komt er weer een andere toffe game tussen.
Ik heb nu net Nier écht uitgespeeld (wauw, wat een game
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Gister Rachet and Clank uitgespeeld. Top spel.dvdkiwi schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:29:
[...]
Dat is het mooie aan games als GT Sport of Battlefield, het zijn ideale games om tussen je single player games door te spelen![]()
Ik heb nu net Nier écht uitgespeeld (wauw, wat een game) dus pak zowel GT Sport als BF weer eens wat vaker op. En dan tussendoor eens kijken of Ratchet & Clank wat is. Totdat God of War uitkomt, dan zullen die games weer even op een laag pitje komen te staan
Nu Challenge Mode met de Rhyno!
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 23-03-2018 13:41 ]
Een volwaardige demon souls remake is toch wel de juiste manier om een nieuwe generatie consoles te beginnen.
ik heb het 2x uitgespeeld en daarna per ongeluk een new game ipv new game plus gedaanJasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:37:
[...]
Gister Rachet and Clank uitgespeeld. Top spel.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Alle trophies, doe je goed. Ik zag er een paar tussen zitten waarvan ik dacht 'doe normaal'. Zoals bijvoorbeeld die discoball op alle soorten vijanden gebruiken. Neuh, ik ga niet voor de trophies. Ik wil nu nog even alle kaarten verzamelen en de Rhyno op level 10 krijgen inclusief alle updates en de Omega versie ervan. En dan ben ik wel een beetje klaar met R&C. Daarna weer door met Final Fantasy XII en ik heb nog een aantal level 99 hunts in Final Fantasy XV. En dan nog HZD, Crash Bandicoot 2 & 3 en TW3. En dan ben ik door mn backlog. Hoewel ik Trackmania ook nog moet uitspelen.Dxue schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:50:
[...]
ik heb het 2x uitgespeeld en daarna per ongeluk een new game ipv new game plus gedaan. geen zin om alles opnieuw te doen en weer zoveel uur erin om alle wapens te levelen. wilde gaan voor alle trophies, maar met zo'n foutje is dat niet leuk meer
ja, sommigen zijn echt zo goed als crazy en dan heb ik de nog niet eens de hidden trophies bekeken. alle wapens naar omega is niet moeilijk, maar de level multiplier naar max is wel moeilijk voor mij, ik hou niet zo van ontwijken hahaJasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:06:
[...]
Alle trophies, doe je goed. Ik zag er een paar tussen zitten waarvan ik dacht 'doe normaal'. Zoals bijvoorbeeld die discoball op alle soorten vijanden gebruiken. Neuh, ik ga niet voor de trophies. Ik wil nu nog even alle kaarten verzamelen en de Rhyno op level 10 krijgen inclusief alle updates en de Omega versie ervan. En dan ben ik wel een beetje klaar met R&C. Daarna weer door met Final Fantasy XII en ik heb nog een aantal level 99 hunts in Final Fantasy XV. En dan nog HZD, Crash Bandicoot 2 & 3 en TW3. En dan ben ik door mn backlog. Hoewel ik Trackmania ook nog moet uitspelen.
Ik heb r&c als een van mijn weinige platina games. Is goed te doen, altijd die discobal gooien voor de zekerheid en er zijn twee of drie goede grind plekken om alle wapens te levelen.
Op Pokitaru heb je een kamer waar veel van die slime monsters zitten, dit is een makkelijke plaats om die max multi te krijgen. Je kunt wisselen tussen easy, normal en hard zonder dat je de multiplier verliest.Dxue schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:14:
[...]
ja, sommigen zijn echt zo goed als crazy en dan heb ik de nog niet eens de hidden trophies bekeken. alle wapens naar omega is niet moeilijk, maar de level multiplier naar max is wel moeilijk voor mij, ik hou niet zo van ontwijken haha
Kan nooit echt beslissen of ik trophies nou wel of niet leuk vind. Zo zal ik wel gaan voor de trophy om in alle races goud te halen, maar niet die waar je het binnen een bepaalde tijd moet doen. Death by Disco heb ik totaal geen interesse in, maar de trophy voor alle wapens op max level heb ik dan weer wel.
Erg makkelijk. Start Niew game plus en zorg dat je niet geraakt wordt in de eerste paar levels. Op het moment dat je die scateboard dude tegenkomt moet je shitload aan sandsharks afknallen. Mijn multiplyer was op dat moment al 15 en toen was het zo gedaan.Dxue schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:14:
[...]
ja, sommigen zijn echt zo goed als crazy en dan heb ik de nog niet eens de hidden trophies bekeken. alle wapens naar omega is niet moeilijk, maar de level multiplier naar max is wel moeilijk voor mij, ik hou niet zo van ontwijken haha
Ik moet alleen die discobal nog:(
PSN ID Binloading_nl
Nog steeds "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces" by de Track&Trace en inderdaad aangemeld als brievenbuspakketje. Ben benieuwd of er iets ligt als ik vanavond thuis kom.Arunia schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:09:
Vandaag komt de King's Edition van Ni No Kuni 2 binnen. Kan niet wachten.
Side note, Bol geeft aan dat het door de brievenbus past... Eh nee Bol, dat gaat niet passen. We gaan het zien.
Moet deeltje 1 nog uit gaan spelen, en The Last Guardian enzovoorts enzovoorts.
Veel teveel te doen.
@Yukidaruma Kreeg bij bol de melding dat hij niet was afgeleverd en bij Postnl zelf dat hij wel was afgeleverd en dat er een briefje ligt. We gaan het zien welke van de buren hem heeft.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Voor de liefhebbers: Far Cry 5 livestream:
YouTube: Far Cry 5: The Opening Hours Gameplay Livestream - IGN Plays Live
Edit: Nou dat werd abrupt afgebroken. Ik geloof dat ze niet mochten streamen en dat ze een embargo hebben gebroken. Ze hebben echt alleen de intro laten zien, 10 minuten hooguit, haha.
@Yukidaruma Zie mijn edit. IGN fucked up.
Delen staat inderdaad volledig los van elkaar.
Edit: Nou dat werd abrupt afgebroken. Ik geloof dat ze niet mochten streamen en dat ze een embargo hebben gebroken. Ze hebben echt alleen de intro laten zien, 10 minuten hooguit, haha.
[ Voor 47% gewijzigd door bram1984 op 23-03-2018 16:23 ]
"Opening hours", na een kwartiertje alweer offline. Ziet er wel mooi uit trouwens. Laatste Far Cry die ik heb gespeeld is 3. Denk dat ik 4 en Primal gewoon oversla en deze binnenkort maar haal. Alle delen staan volledig los van elkaar toch?
Yes, dit is weer een nieuw verhaal.Yukidaruma schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:21:
Alle delen staan volledig los van elkaar toch?
Shikata ga nai.
Ze gaan het opnieuw proberen: YouTube: Far Cry 5: The Opening Hours Gameplay Livestream - IGN Plays Livebram1984 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 16:02:
Voor de liefhebbers: Far Cry 5 livestream:
Volgens mij ging het fout doordat ze het begin van het verhaal lieten zien en dat valt nog onder het embargo, open-wereld gameplay zal geen probleem zijn denk ik.
@Arunia Geen idee wat er bij Bol.com is misgegaan met de tracking, maar het pakket staat netjes achter de voordeur.

Iemand a way out al gespeeld?
Heb hem wel al gekocht en gedownload.
Maar ben wel benieuwd hoe hij is.
Ik dacht heel leuk hem te halen om te spelen met mn vriendin vanavond... was ie nergens in de buurt geleverd.Dirtyrockers schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:12:
Nu wel alvast de 'player 2 / gratis' variant gedownload zodat hij vast gepreload is op de PS4, dan komt de disk vanzelf wel binnen.
Ik ben bijna klaar met de tweede run, challenge mode. Ook alle wapens gemaxed en mij leven gemaxed.Jasphur schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 13:37:
[...]
Gister Rachet and Clank uitgespeeld. Top spel.
Bijna alle trophies, maar daar laat ik het bij. Geen zin in een derde playthrough (discobal o.a.). Maar al met al zeer vermakelijke game en ziet er werkelijk schitterend uit! Een keer gehad dat een cut scene stotterde, maar verder draait de game als een zonnetje!
GamiQ, de game notes app met game maps!
ben halverwege, echt tof gedaan! ga het einde nog wel halen voor middernacht.Dirtyrockers schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:12:
Nu echt klaar met Rachet & Clank. Moet zeggen dat challenge mode wel leuk was als 2e run. Lekker over de top met powered up weapons. De challenge was er niet echt, maar het was wel fun
5 sterren!
heb je het op hard gespeeld? uitdaging is inderdaad niet heel hoog, maar is ook logisch voor mij als je weet waar je op moet letten-SaveMe- schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:06:
Nu echt klaar met Rachet & Clank. Moet zeggen dat challenge mode wel leuk was als 2e run. Lekker over de top moet powered up weapons. De challenge was er niet echt, maar het was wel fun5 sterren!

Beide runs op normal. 2e run challenge mode had ook wel op hard gekund denk ik. Maar aan de andere kant ging ik er nu lekker vlot doorheen en ik wilde voornamelijk eigenlijk graag alle wapens fully powered up zien en gebruiken. Die Groovitron is echt geniaalDxue schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:10:
[...]
heb je het op hard gespeeld? uitdaging is inderdaad niet heel hoog, maar is ook logisch voor mij als je weet waar je op moet letten
EDIT
Iemand Tera geprobeerd? Ik wilde vanavonf het even proberen, maar in het server scherm verschenen drie servers, maar ik kon naar geen enkele server connecten. De aantallen voor queue en population count waren ook leeg? Servers down? Nog niet gestart ?
[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 23-03-2018 22:15 ]
Tera was toch maar enkel een closed beta weekend en is nog niet released ?
Beetje jammer was ook in de veronderstelling dat deze al uit/live was. Alvast maar aan de wenslijst toegevoegd want wil deze wel even proberen.Katmi schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:18:
Ah, ok, vandaar. Ik was ook in de veronderstelling dat hij al 'uit' was. Maar ff wachten op de release dus ...Katmi schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 22:18:
Hoe groot is dat spel(GB) zit er aan te denken om te kopen 30 Euro is niet veel voor zo toffe gameDirtyrockers schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:12:
17GBAmdwarrior schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 10:17:
[...]
Hoe groot is dat spel(GB) zit er aan te denken om te kopen 30 Euro is niet veel voor zo toffe game
Ik meld me als lid van de fanclub.v8power67 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:47:
Echt puur genieten!!
Geweldige game inderdaad.
Inmiddels weer ik dat ik racegames het leukste vind, met GT Sport op een dikke nr.1.
Heb ook Need for speed 2015, Asetto Corsa en een demo van ??? maar die verbleken erbij imho.
Nu op zoek naar de beste aanbieding voor een 2e PS4...

ik krijg binnenkort de ps vr binnen en ben benieuwd hoe gt er dan uit zietv8power67 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 12:47:
Echt puur genieten!!
Nice. Durf dán nog maar 's toe te geven dat je eigenlijk zo'n drollo bent die per ongeluk een XBox heeft gekocht...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Begrijp ik het nou goed? Als ik de tekst bij "A way out" in de PS Store lees, krijg ik de indruk dat ie gratis is als je PS+ hebt...DigitalError schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:54:
[...]
ben halverwege, echt tof gedaan! ga het einde nog wel halen voor middernacht.
"Probeer de hele game gratis"
Edit: O, of geldt dat alleen als je coöp speelt met iemand die de game wel heeft gekocht?
[ Voor 15% gewijzigd door ralph075 op 24-03-2018 16:42 ]
Ja. Je vriend die de game heeft gekocht, kan je dan een invite sturen.ralph075 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:39:
Begrijp ik het nou goed? Als ik de tekst bij "A way out" in de PS Store lees, krijg ik de indruk dat ie gratis is als je PS+ hebt...
Edit: O, of geldt dat alleen als je coöp speelt met iemand die de game wel heeft gekocht?
Kon het ook niet laten en heb fc5 ook gekocht. Moet alleen 2 weken naar het buitenland en kan em daarna pas spelen.Origins schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 12:23:
Far Cry 5 ook inmiddels binnen! weekend er maar even goed voor zitten samen met Ni No Kuni II
Is ie iig klaar met downloaden zodra ik hem wil spelen

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ja als je dat dan ziet, dan weet je gewoon dat wij de Coca Cola zijn en de andere Pepsi
Verwijderd
Wij en zij. Pfff gewoon lekker allebij de consoles bezitten
Hoewel ik een echte Xbox gamer ben heb ik zowel God of War als Detroit in de pre-order staan. Kan niet wachten. Maar eerst vanaf dinsdag lekker aan de slag met Far Cry 5 op de One X
Overigens zijn de grafische verschillen bij Far Cry tussen de Pro en de One X bijzonder klein, als in bijna geen. Verbaasd me wel enigzins maar kan er niet wakker van liggen.
Tsja dat zit ingebakken in de menselijke (en veel dierlijke) genen he..Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 17:36:
Wij en zij.
Het gevoel willen hebben van bij een groepje te horen, kliekje te vormen, clubje op te richten, in een community te leven. Een kant kiezen
En of t nou om PS vs XBox gaat, iOS vs Android, Windows vs Mac, Nike vs Adidas vs Puma, Ajax vs PSV, Metallica vs Guns n Roses vs ACDC whatever etc etc etc etc etc etc
Verwijderd
Ik ben niet zo honkvast hoor. Ik zou wel gek zijn om pertinent bij een bepaald merk te blijven hangen terwijl ik stiekem weet dat dat andere merk het op dat moment simpelweg beter voor elkaar heeft
Al zijn er idd uitzonderingen natuurlijk. Je favoriete voetbalcluppie bijvoorbeeld, daar blijf je voor het leven.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2018 18:00 ]
En tuurlijk afhankelijk van wat je kan en wil uitgeven...maar persoonlijk vond ik 150 euro voor een xb1 goed te doen. Voor dat geld unlock ik graag de exclusives.
10 second ninja DONE
Iemand anders fc5 al binnen? Zo ja wa[ zijn je eerste impressies?
Begonnen aan Ratchet&Clank.
Op zich wel grappig, speelt lekker weg en heeft leuke humor. Het doet me allemaal wel heel erg denken aan Knack; is het toevallig niet van dezelfde makers?
Op zich wel grappig, speelt lekker weg en heeft leuke humor. Het doet me allemaal wel heel erg denken aan Knack; is het toevallig niet van dezelfde makers?
Nope. Ik heb Knack nog niet gespeeld, maar naast dat het allebei platformers zijn, met vrolijke kleurtjes, vind ik ze niet echt op elkaar lijken eigenlijkdvdkiwi schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:55:
The devil is in the details.
klopt, slechts 1 persoon hoeft a way out te kopen, de andere kan dan gratis de hele game als coop partner meespelen met die gratis versie via een invite van degene die de game gekocht heeft.ralph075 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 16:39:
[...]
Begrijp ik het nou goed? Als ik de tekst bij "A way out" in de PS Store lees, krijg ik de indruk dat ie gratis is als je PS+ hebt...
hou er wel rekening mee dat je met de gratis versie geen trophies krijgt, altijd goed om te weten als dat iets is wat je belangrijk vindt.
De game zelf is erg tof gemaakt, tempo ligt wel wat traag, maar bijna elke scene moet je in coop spelen om verder te komen. Het is niet moeilijk, maar echt een leuk verhaal waarbij 2 mannen samen moeten werken om uit een gevangenis te ontsnappen.
Graphics zijn behoorlijk goed, zeker de omgevingen zien er mooi uit.
Zojuist God of War 4 limited edition besteld!
Eerste keer dat ik iets pre-order en een andere editie neem dan standaard.
Ben benieuwd!
Eerste keer dat ik iets pre-order en een andere editie neem dan standaard.
Ben benieuwd!
Nee joh, lijkt echt neit op Knack. Deze is grafisch zoveel mooier en er gebeurt echt een hoop op je scherm, zeker later in de game. En het is veel leuker qua gameplay, met veel meer variatie in zowel gameplay als gunplaydvdkiwi schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 18:55:
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:11
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Mark Cerny is/was lead designer Knack en de R&C games dus ja het is niet vreemd dat ze wat op elkaar lijken. Overigens vind ik R&C veel beter omdat die wereld veel meer leeft.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Is het in het geheel niet mogelijk om het solo uit te spelen?robinez schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:16:
[...]
De game zelf is erg tof gemaakt, tempo ligt wel wat traag, maar bijna elke scene moet je in coop spelen om verder te komen. Het is niet moeilijk, maar echt een leuk verhaal waarbij 2 mannen samen moeten werken om uit een gevangenis te ontsnappen.
Brothers is ook een coöp game van hun, maar die kan je ook helemaal alleen (uit)spelen.
Volgens mij is dat helemaal geen coop spel in de zin dat je het met 2 controllers kan spelen. Ja, het hele spel is met 2 samenwerkende playable characters maar die kan je volgens mij enkel met dezelfde controller bedienen. In theorie kan je natuurlijk met zijn tweetjes 1 controller gebruiken, maar erg fijn zal dat toch niet werken.ralph075 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:33:
[...]
Brothers is ook een coöp game van hun, maar die kan je ook helemaal alleen (uit)spelen.
My bad, je hebt gelijk... (het is alweer even geleden dat ik die game heb gespeeldTwixie schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:44:
[...]
Volgens mij is dat helemaal geen coop spel in de zin dat je het met 2 controllers kan spelen. Ja, het hele spel is met 2 samenwerkende playable characters maar die kan je volgens mij enkel met dezelfde controller bedienen. In theorie kan je natuurlijk met zijn tweetjes 1 controller gebruiken, maar erg fijn zal dat toch niet werken.

Zojuist Rime uitgespeeld, wat een mooie game!
Merk dat ik toch steeds meer dit soort verhalende games speel, Rime, Firewatch, Journey, Everything, etc. blijven me meer bij dan de zoveelste tripe-A game.
Merk dat ik toch steeds meer dit soort verhalende games speel, Rime, Firewatch, Journey, Everything, etc. blijven me meer bij dan de zoveelste tripe-A game.
Nee dat kan niet, a way out moet je verplicht met iemand anders spelen (er is geen AI partner), daarom kan de tweede persoon de game ook gratis downloaden.ralph075 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 10:33:
[...]
Is het in het geheel niet mogelijk om het solo uit te spelen?
Aan iedereen die Rachet and Clank speelt met een Sony headset. Vergeet niet de audio preset naar headset te laden! Wereld van verschil.
doet de ps4 dat niet automatisch als die een headset detecteerd? ik speel met een ps3 wireless sony headset, en hij pikt alle knoppen op en heb ook het idee dat ik wel een beetje surround sound hoor. maar dat kan dus nog beter? dat moet ik vanavond dan maar even uitproberen.Jasphur schreef op zondag 25 maart 2018 @ 15:39:
Aan iedereen die Rachet and Clank speelt met een Sony headset. Vergeet niet de audio preset naar headset te laden! Wereld van verschil.
moet ik dat in de game instellen of op de ps4?
Moet je even de companion app op de ps4 zetten. Dan kun je uit meerdere presets kiezen en deze naar je koptelefoon laden.Dxue schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:04:
[...]
doet de ps4 dat niet automatisch als die een headset detecteerd? ik speel met een ps3 wireless sony headset, en hij pikt alle knoppen op en heb ook het idee dat ik wel een beetje surround sound hoor. maar dat kan dus nog beter? dat moet ik vanavond dan maar even uitproberen.
moet ik dat in de game instellen of op de ps4?
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 25-03-2018 16:14 ]
Net wolfenstein II uitgespeeld op I am death incarnate. Heb verder nog enkele trophy's gedaan die simpel waren maar ben er ook wel klaar mee eigenlijk. Heb nog 20 MP wins op table top racing op 't menu staan en nog wat krystallen farmen op knack voor ik aan de very hard runthrough kan beginnen. Daarnaast de telltale collection gekocht dus daar heb ik ook nog wel even wat tijd zoet mee.
Zodra dat over is toch maar eens gaan kijken of ik ergens een AAA game, of een wat grotere game waar ik wat langer in kan blijven zitten op de kop kan tikken. Een AC:O bijvoorbeeld past wel goed in dit beeld.
Zodra dat over is toch maar eens gaan kijken of ik ergens een AAA game, of een wat grotere game waar ik wat langer in kan blijven zitten op de kop kan tikken. Een AC:O bijvoorbeeld past wel goed in dit beeld.
Die werkt niet met de PS3 versieJasphur schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:14:
[...]
Moet je even de companion app op de ps4 zetten. Dan kun je uit meerdere presets kiezen en deze naar je koptelefoon laden.

Man man man, zijn er mensen die outlast 2 helemaal uitgespeeld hebben? Ik durf het gewoon niet meer te starten
Ik zie in de TS deze disclaimer bij Amerikaanse accounts:
[disclaimer]
Het aanmaken van een account in een ander land dan waar je woonachtig bent, gaat in tegen de servicevoorwaarden van PlayStation Network en Sony Entertainment Network. Het aanmaken van een buitenlands account en alle eventuele gevolgen zijn dus geheel op eigen risico en niet zonder gevaar. Sony kan accounts blokkeren / bannen, waarbij je al je aankopen kwijt bent. Sony kan in de toekomst mogelijk ook de voorwaarden wijzigen.
Hebben mensen hier daadwerkelijk ervaring mee? Ik vind het zo irritant dat die spellen veel goedkoper zijn daar dan in de EU store....en als ik alleen maar solo spellen koop, denk ik 'waarom niet?' - ik heb echter 1 CC die al gekoppeld staat aan mijn NL account...
[disclaimer]
Het aanmaken van een account in een ander land dan waar je woonachtig bent, gaat in tegen de servicevoorwaarden van PlayStation Network en Sony Entertainment Network. Het aanmaken van een buitenlands account en alle eventuele gevolgen zijn dus geheel op eigen risico en niet zonder gevaar. Sony kan accounts blokkeren / bannen, waarbij je al je aankopen kwijt bent. Sony kan in de toekomst mogelijk ook de voorwaarden wijzigen.
Hebben mensen hier daadwerkelijk ervaring mee? Ik vind het zo irritant dat die spellen veel goedkoper zijn daar dan in de EU store....en als ik alleen maar solo spellen koop, denk ik 'waarom niet?' - ik heb echter 1 CC die al gekoppeld staat aan mijn NL account...
[ Voor 9% gewijzigd door Mauz1978 op 25-03-2018 16:57 ]
Something under the bed is drooling
@Mauz1978
Ik heb een USA 'main' account sinds de PS3, speel er ook mee online en koop ook online games wel eens van de USA store. Nog nooit wat gebeurt (even afkloppen).
Een keer had ik per ongeluk zelfs de season pass van Arkham Knight USA gekocht tijdens een deal en was vergeten dat ik die game EU had gekocht. Sony gemaild of ik geld terug mocht (niet geschoten, altijd mis) vanwege regio foutje. Deden ze niet moeilijk over, maar zeiden wel dat ik voortaan moest opletten, want het was niet gebruikelijk.
Wat betreft een credit card, je gaat geen EU credit card kunnen koppelen aan een USA account*, maar er zijn sites als offgamers.com en pcgamesupply.com waar je USA PSN cards kan kopen.
*last time I checked anyway
Ik heb een USA 'main' account sinds de PS3, speel er ook mee online en koop ook online games wel eens van de USA store. Nog nooit wat gebeurt (even afkloppen).
Een keer had ik per ongeluk zelfs de season pass van Arkham Knight USA gekocht tijdens een deal en was vergeten dat ik die game EU had gekocht. Sony gemaild of ik geld terug mocht (niet geschoten, altijd mis) vanwege regio foutje. Deden ze niet moeilijk over, maar zeiden wel dat ik voortaan moest opletten, want het was niet gebruikelijk.
Wat betreft een credit card, je gaat geen EU credit card kunnen koppelen aan een USA account*, maar er zijn sites als offgamers.com en pcgamesupply.com waar je USA PSN cards kan kopen.
*last time I checked anyway
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ja. Heel veel mensen hier hebben buitenlandse accounts.Mauz1978 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:56:
Ik zie in de TS deze disclaimer bij Amerikaanse accounts:
[disclaimer]
Zoals ik (US account). Maar doe er eigenlijk nooit iets mee. De games die ik digitaal koop zijn hier in de sale vaak net zo goedkoop. En de AAA games koop ik allemaal op disc, dan wel nieuw of tweede hands.bram1984 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:41:
[...]
Ja. Heel veel mensen hier hebben buitenlandse accounts.
En tbh, Roemeense-, Bulgaarse-, Hongkong-(en ander el cheapo landen met een veel lagere economie) accounts vind ik not done. Heeft een reden dat die spellen daar een stuk goedkoper zijn. En dat is niet gierige hollanders die ff een slaatje willen slaan

lastiger is nog om je geld op.die accounts te krijgen. De usa psn kaarten kannje zo kopen...maar die andere, nog nooit gezien..-SaveMe- schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:56:
[...]
Zoals ik (US account). Maar doe er eigenlijk nooit iets mee. De games die ik digitaal koop zijn hier in de sale vaak net zo goedkoop. En de AAA games koop ik allemaal op disc, dan wel nieuw of tweede hands.
En tbh, Roemeense-, Bulgaarse-, Hongkong-(en ander el cheapo landen met een veel lagere economie) accounts vind ik not done. Heeft een reden dat die spellen daar een stuk goedkoper zijn. En dat is niet gierige hollanders die ff een slaatje willen slaan
Ik bedoel eigenlijk of er ervaring is met gebande accounts, maar zo te lezen is iedereen wel over te spreken. Dank voor de reacties iedereenbram1984 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 18:41:
[...]
Ja. Heel veel mensen hier hebben buitenlandse accounts.
[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 25-03-2018 20:36 ]
Something under the bed is drooling
PayPal.iaxe393 schreef op zondag 25 maart 2018 @ 20:14:
[...]
lastiger is nog om je geld op.die accounts te krijgen. De usa psn kaarten kannje zo kopen...maar die andere, nog nooit gezien..
Even een klein vraagje die ik even lastig elders kan vinden: PSNow aanbod, verschilt dat ten opzichte van andere landen? Zoals SCEE ten opzichte van SCEA? Of zijn er geen licentie problemen.
[ Voor 27% gewijzigd door SkyStreaker op 25-03-2018 21:52 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Podverdorie jongens, de eerste Far Cry 5 ervaringen klinken echt veelbelovend. Leuke sidemissions, geen minimap, exploring wordt beloond en mooie graphics. Ik heb met mezelf afgesproken deze niet meteen te kopen, maar dat gaat lastig worden, denk ik. Om 12 uur komen de reviews.
Verwijderd
Ik heb ook zin in morgen ivm Far Cry 5. Het spel is al gepreload hier op PS4 pro.
Morgen ga ik in het spel op pad met mijn hond Boomer en laat em kills maken.
Far Cry 5 ziet er super uit en dat is een knappe prestatie.
Ik weet hoe moeilijk het is om spellen te maken, want ik klooi ook een beetje aan
op mijn laptop met spellen makers zoals: Unreal Engine, Unity en Cryengine.
Morgen ga ik in het spel op pad met mijn hond Boomer en laat em kills maken.
Far Cry 5 ziet er super uit en dat is een knappe prestatie.
Ik weet hoe moeilijk het is om spellen te maken, want ik klooi ook een beetje aan
op mijn laptop met spellen makers zoals: Unreal Engine, Unity en Cryengine.
Ben ook wel benieuwd. Als het maar meer is dan van icoontje naar icoontje crossen. Een leuke badguy zoals Vaas zal al veel goedmaken voor mij. Heb zelf nog niets van de antagonist gezien.bram1984 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:59:
Podverdorie jongens, de eerste Far Cry 5 ervaringen klinken echt veelbelovend. Leuke sidemissions, geen minimap, exploring wordt beloond en mooie graphics. Ik heb met mezelf afgesproken deze niet meteen te kopen, maar dat gaat lastig worden, denk ik. Om 12 uur komen de reviews.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit zijn al twee belangrijke punten inderdaad. Vaas was prima in deel 3, het verhaal en de badguy vond ik in deel 4 al veel zwakker uit de verf komen. Maar ik hoop (verwacht het overigens niet) dat er inderdaad eens wat vernieuwing toegevoegd wordt aan de gameplay en het open wereld principe. Want als ik ergens klaar mee ben, merkte ik vooral bij Horizon nadat ik Zelda had gespeeld, dan is het wel van icoon naar icoon hoppen om vervolgens vaak zielloze content door te ploeteren.uchiha tijntje schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:33:
[...]
Ben ook wel benieuwd. Als het maar meer is dan van icoontje naar icoontje crossen. Een leuke badguy zoals Vaas zal al veel goedmaken voor mij. Heb zelf nog niets van de antagonist gezien.
Hij staat hier op 'niet kopen', maar houd de reviews zeker in de gaten. Maar goed, eerst verder met Ni No Kuni 2 voorlopig.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Van wat ik heb gelezen, is dat heel goed geregeld. Er zijn geen towers meer die je moet beklimmen om zo weer een deel van de map zichtbaar te maken en er is geen minimap. Je ontdekt pas nieuwe outposts en missies door deze daadwerkelijk tegen te komen.uchiha tijntje schreef op maandag 26 maart 2018 @ 09:33:
[...]
Ben ook wel benieuwd. Als het maar meer is dan van icoontje naar icoontje crossen. Een leuke badguy zoals Vaas zal al veel goedmaken voor mij. Heb zelf nog niets van de antagonist gezien.
Met de bad guys is als het goed is ook niets mis. Een gestoorde cult leider.
Mooie graphics is wisselvallig. Soms ziet het er prachtig uit, vooral de lichtinval maar de textures van npc's en objecten vallen soms tegen. Verder genoeg te doen maar ook weer veel herhaling. Het zelf ontdekken van de map is wel beter gedaan maar vlieg je met een helicopter of vliegtuig over de map dan poppen de icoontjes ook waardoor je toch vrij snel een volle map hebt.bram1984 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:59:
[ Voor 13% gewijzigd door RaijRaij op 26-03-2018 11:10 ]
Lees net deze aanbieding op pepper :
https://www.gamemania.nl/...tation-4/136734_destiny-2
Destiny 2 voor 9,98 bij game mania, dat lijkt mij een prima prijs, los wat je van de game vind.
Destiny 2 voor 9,98 bij game mania, dat lijkt mij een prima prijs, los wat je van de game vind.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Het is mijn genre niet an sich, maar eens mooie deal. Enige wat ik me dan afvraag of je niet alsnog bergen dlc moet kopen.....of is dit een Goty?Merdera schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:10:
Lees net deze aanbieding op pepper :
10 second ninja DONE
Zonder season pass/dlc kun je best een heel eind komen.
De single player kun je (al dan niet met 4 man) doorlopen, public events, strikes, raids, pvp, je kunt het allemaal spelen. Zolang het zich niet op de dlc planeet afspeelt natuurlijk.
De single player kun je (al dan niet met 4 man) doorlopen, public events, strikes, raids, pvp, je kunt het allemaal spelen. Zolang het zich niet op de dlc planeet afspeelt natuurlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2018 11:19 ]
Geen GOTY, denk dat die er ook nog niet is. verder zie reactie hierbovenSagat schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:12:
[...]
Het is mijn genre niet an sich, maar eens mooie deal. Enige wat ik me dan afvraag of je niet alsnog bergen dlc moet kopen.....of is dit een Goty?
Ik heb hem besteld, dus weet dat verder nog niet.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Geen mini-map. Dat zat ook in RiME. Nou is dat spel met betrekking tot grote echt niet te vergelijken, maar op de een of andere manier moest ik mijn brein echt 'trainen' om de omgeving te verkennen en ook te onthouden. In RiME had je overigens ook geen overzichtsplattegrond zoals je bij Rachet & Clank wel hebt. Ik vind het weghalen van een mini-map een leuke 'feature', maar zijn er op het scherm dan wel hints die de richting aanwijzen? Of is het gewoon echt 'zoek-het-uit!'bram1984 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 08:59:
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Rime is nou niet bepaald een open wereld. Ja je kunt overal heen, maar je ziet de hele tijd toch vrij duidelijk waar je naartoe moet. Ik ben geen moment verdwaald. Niet echt vergelijkbaar verder.Jasphur schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:21:
[...]
Geen mini-map. Dat zat ook in RiME. Nou is dat spel met betrekking tot grote echt niet te vergelijken, maar op de een of andere manier moest ik mijn brein echt 'trainen' om de omgeving te verkennen en ook te onthouden. In RiME had je overigens ook geen overzichtsplattegrond zoals je bij Rachet & Clank wel hebt. Ik vind het weghalen van een mini-map een leuke 'feature', maar zijn er op het scherm dan wel hints die de richting aanwijzen? Of is het gewoon echt 'zoek-het-uit!'
Ja je kan toch gewoon op de grote map markers plaatsen en missies actief maken. Dan ga je gewoon naar de marker toe.
Gisteren wat streams zitten kijken en ja, er staan gewoon waypoints in je beeld, incl afstand tot de objectiveJasphur schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:21:
[...]
maar zijn er op het scherm dan wel hints die de richting aanwijzen? Of is het gewoon echt 'zoek-het-uit!'
Hmmm milde intresse, maar heb gewoon al te veel te doen. Ooit de demo van deel 1 geprobeerd en daar was ik al vrij snel op uitgekeken. Soms moet je ook gewoon niet alles willen spelendvdkiwi schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:17:
Zonder season pass/dlc kun je best een heel eind komen.
Ok! Als die er nog niet is dan kan dat ook niet, zoals gezegd was even nieuwsgierig maar niet vanuit de gedachte wel of niet kopen.....meer in het algemeen. Zo zoek ik nog een leuke deal voor King of fighters 14 maar die is ook vrijwel altijd zonder dlc.....een keer over getwijfeld in een digitale sale waar deze WEL de dlc had.....daarna nooit meer iets gelijkssoortig tegengekomen. Maar ook voor die game geld, genoeg andere games om me bezig te houden.Merdera schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:21:
[...]
Geen GOTY, denk dat die er ook nog niet is. verder zie reactie hierboven.
Ik heb hem besteld, dus weet dat verder nog niet.
10 second ninja DONE
Voor de geïnteresseerden die de Amazon.de deal van PS VR hebben gemist..
Bol.com: Sony PlayStation VR Worlds Pakket + camera @ 299€.
Volgens de omschrijving is het de v2.. (En nu kan ik weer gaan twijfelen om hem te kopen.
)
Bol.com: Sony PlayStation VR Worlds Pakket + camera @ 299€.
Volgens de omschrijving is het de v2.. (En nu kan ik weer gaan twijfelen om hem te kopen.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Waarom nu wel?bibi2205 schreef op maandag 26 maart 2018 @ 11:38:
/?promo=bulkalert_611_BLKmrt18_94_GMS_9200000088129011"]Bol.com: Sony PlayStation VR Worlds Pakket + camera[/url] @ 299€.
Volgens de omschrijving is het de v2.. (En nu kan ik weer gaan twijfelen om hem te kopen.)
Phoe, de reviews voor FC5 zijn vrij positief. Was tot nu nog redelijk braaf aan het wachten, maar nu begint de hype wel een beetje toe te slaan...
Insidegamer: 8.8
IGN NL: 8.8
IGN US: 8.9
Gamespot: 9
Wccftech: 9.1
Volgens mij staat de teller gemiddeld op 8.5. Reviews zeggen niet alles, maar veelbelovend is het wel.
Insidegamer: 8.8
IGN NL: 8.8
IGN US: 8.9
Gamespot: 9
Wccftech: 9.1
Volgens mij staat de teller gemiddeld op 8.5. Reviews zeggen niet alles, maar veelbelovend is het wel.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
FC5 reviews zijn wel goed tot nu toe. Ik ga er toch nog even mee wachten.
Metacritic - 82 after 25 reviews
Opencritic - 86 after 41 reviews
Metacritic - 82 after 25 reviews
Opencritic - 86 after 41 reviews
Voor mij echt weer zo'n game die je over 3-4 maanden keertje koopt met een aanbieding voor 30 euro of volledige voor 40 met alle DLC.
Zoveel games nog te spelen, bevalt me afgelopen jaar wel goed, single player tripple A games gewoon later kopen voor leuke prijs. Je mist echt niets en gaat dan ook niet zo in hype mee en als het na een half jaar nog altijd goed in mijn oren klinkt en het me aantrekt, haal ik hem wel.
Zoveel games nog te spelen, bevalt me afgelopen jaar wel goed, single player tripple A games gewoon later kopen voor leuke prijs. Je mist echt niets en gaat dan ook niet zo in hype mee en als het na een half jaar nog altijd goed in mijn oren klinkt en het me aantrekt, haal ik hem wel.
Precies dit. Is ook mijn strategie met FC5.Albinoraptor schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:47:
Voor mij echt weer zo'n game die je over 3-4 maanden keertje koopt met een aanbieding voor 30 euro of volledige voor 40 met alle DLC.
Vergeet niet dat fc5 42 euro is bij de ing rentepuntenwinkel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken