Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:59:
Dit is, voor zover ik weet, wel een een soort van revolutionair. Of zijn er meer games die dit hebben gedaan? De hele game heeft geen laadschermen en bestaat uit één continuous shot. Dus geen camera cuts. Alle gameplay loopt direct over in een cutscene en vice versa. Dat moet echt kut geweest zijn om te maken.

[video]
Is net uncharted toch ook zo? Kan me niet herinneren dat ik daar buiten het initiële laadscherm andere laadschermen heb gezien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 22:44
@bram1984 Inderdaad, Uncharted 4 deed dit ook.

Iets anders: Josef Fares heeft in een interview met Gamespot aangegeven dat A Way Out 6-8 uur duurt. Lijkt me redelijk.

[ Voor 55% gewijzigd door Anton.net op 21-03-2018 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:53
Chaoss schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:17:
[...]

Is net uncharted toch ook zo? Kan me niet herinneren dat ik daar buiten het initiële laadscherm andere laadschermen heb gezien.
Klopt gta 5 heeft dit ook al volgens mij.

maargoed, toch fijn dat het erin zit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ambition88 op 21-03-2018 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53
Zouden ze bedoelen dat er geen enkel moment is zoals een zwart scherm. Of een overgang naar een nieuw gebied. Uncharted heedt dit namelijk wel, als je van gebied naar gebied gaat zie je een soort van overgangs scherm. Icm een cutscene om de nieuwe omgeving in te laden.
Misschien bedoelen ze dus dat gow ditnecht niet heeft en dat alles aanvoelt als 1 hele lange 25 uur durende scene aanvoelt ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Of GoW voelt aan als een enorm langdradige, saaie game. :+

Bij Uncharted maak je natuurlijk wel sprongen qua locatie maar ook qua tijd dus dan is dat simpelweg niet mogelijk. Uncharted had al wel dat de cutscenes naadloos overgaan in gameplay en andersom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee geen cuts tijdens de cutscenes... en vanuit daar gelijk weer door het spel in

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik word toch we hitsig van al die berichten over god of war.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens mij is God of War uniek in deze omdat er maar 1 camera is in de hele game. Zeg maar een virtuele cameraman die achter Kratos & son aanloopt gedurende het hele spel. In Uncharted 4 heb je geloof ik wel meerdere camera's (panoramic shots, een virtuele drone met een camera :P, etc.)

Lijkt me wel bijdragen aan de immersiveness.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Chaoss en @Antifon Nee Uncharted heeft dit niet. Die zit vol met camera cuts. GoW is als het ware één lange scene. Er wordt niet geswitcht naar bijvoorbeeld andere karakters of naar een paar uur of één dag later. Het is één lange scene.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Of het daar nu beter van wordt vraag ik mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:34

R.G

Zo nog op tijd uc collectie gehaald 🙈

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:42
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:49:
[...]

Dat gerucht gaat al een tijdje en is inmiddels geen gerucht meer. De game is al in verschillende ratings opgedoken.

MW1 remaster is voor mij voldoende, hoewel de campaign van MW2 ook wel tof is. Misschien ooit als hij onder de € 10,- duikt en ik heb niks anders te doen.

[...]

Zegt me niks nee. :)

Maar verder? Ik neem aan dat er een verslavende factor in zit. Die wil ik weten.
Ik wil COD:MW alleen nog een keer hebben voor missie 11: All Ghillied Up.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Jumpman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:14:
[...]

Ik wil COD:MW alleen nog een keer hebben voor missie 11: All Ghillied Up.
Hier. Pak aan. :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
Geteisem schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:50:
[...]

Ik neem de van de Media Markt graag gratis van je over. No problem. :o
Ik had het je ook nog wel gegund maar heb hem al toegezegd aan een vriend van mij (ook gratis :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 23:55

JoeZuCK

_Fonz > all.

Anton.net schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:23:
@bram1984 Inderdaad, Uncharted 4 deed dit ook.

Iets anders: Josef Fares heeft in een interview met Gamespot aangegeven dat A Way Out 6-8 uur duurt. Lijkt me redelijk.
Ik vond van wat ik gezien had van A Way Out best wel tegenvallen. Animatie van lopen lijkt nergens naar. Net zoals de manier van interactie. Normaal van een richel springen kunnen ze niet.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

warcow schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:03:
[...]

Ik had het je ook nog wel gegund maar heb hem al toegezegd aan een vriend van mij (ook gratis :) )
Geintje man maar lucky friend. Toch een mooie meevaller voor de MM peeps. Binnenkort schaf ik m sowieso aan.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sagat schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Maar maar.......Mario 3 op de nes verdiend het om ook uitgespeeld te worden :'( :+
Die heb ik ooit wel uitgespeeld maar op de mini nog niet. Bedankt he! ;w

Was de edit knop kwijt. Mijn excuses!

[ Voor 6% gewijzigd door Geteisem op 21-03-2018 20:54 ]

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Weet ik, maar haal hem wel een keer als hij nog goedkoper is, of neem hem van iemand over. De game overigens al bijna uitgespeeld op de PS4 met een disc van mijn werk.

Ik gun Activision eigenlijk geen geld meer. Constant maar weer diezelfde engine met minimale veranderingen. En online speel ik het eigenlijk niet meer, dus het is puur voor de Single Player, die soms best goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Chaoss schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 17:40:
Of GoW voelt aan als een enorm langdradige, saaie game. :+

Bij Uncharted maak je natuurlijk wel sprongen qua locatie maar ook qua tijd dus dan is dat simpelweg niet mogelijk. Uncharted had al wel dat de cutscenes naadloos overgaan in gameplay en andersom.
nahhh laten we het niet hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Jumpman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:06:
[...]

Weet ik, maar haal hem wel een keer als hij nog goedkoper is, of neem hem van iemand over. De game overigens al bijna uitgespeeld op de PS4 met een disc van mijn werk.

Ik gun Activision eigenlijk geen geld meer. Constant maar weer diezelfde engine met minimale veranderingen. En online speel ik het eigenlijk niet meer, dus het is puur voor de Single Player, die soms best goed is.
Denk dat je dan bent aangewezen op een tweedehands. CoD spellen blijven (op de vorige twee sci-fi versies na) meestal ongekend hoog in prijs :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vrijdag schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:25:
[...]

Denk dat je dan bent aangewezen op een tweedehands. CoD spellen blijven (op de vorige twee sci-fi versies na) meestal ongekend hoog in prijs :{
Ik heb de laaste drie allemaal nieuw en in seal voor onder de € 15,00 weten te scoren. COD:WW2 ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Jumpman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:30:
[...]

Ik heb de laaste drie allemaal nieuw en in seal voor onder de € 15,00 weten te scoren. COD:WW2 ook. :)
Echt? :o Ik betaal altijd de volle mep :{ Maargoed, ik koop ze dan ook elk jaar vrijwel meteen na release. Als ik zo de shops nakijk zie ik ze toch vaak voor best hoge prijzen. Om over de digitale versies maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Vrijdag schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:33:
[...]

Echt? :o Ik betaal altijd de volle mep :{ Maargoed, ik koop ze dan ook elk jaar vrijwel meteen na release. Als ik zo de shops nakijk zie ik ze toch vaak voor best hoge prijzen. Om over de digitale versies maar niet te spreken.
Was ook een gelukje, anders had ik hem niet gekocht.

Jumpman in "[PS4] PlayStation 4 - deel 9"

Overigens zit hij nog steeds in seal, speel eigenlijk alleen BF1 als FPS.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 21-03-2018 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Jumpman schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 22:36:
[...]

Was ook een gelukje, anders had ik hem niet gekocht.

Jumpman in "[PS4] PlayStation 4 - deel 9"

Overigens zit hij nog steeds in seal, speel eigenlijk alleen BF1 als FPS.
Ah op die manier, dan heb je wel mazzel inderdaad!

Oh trouwens, uit de store: https://store.playstation...07584_00-AOS0000000000000
Je kunt nu openlijk toegeven aan het verlangen dat we allemaal delen: onderdeel uitmaken van de zeevruchtenfamilie.
ACE OF SEAFOOD is namelijk een actiespel waar je een groep kunt vormen van 6 vissen, schaaldieren, enz. om de oceaanbodem te verkennen en te plunderen, terwijl je de strijd aangaat met andere levensvormen en je eigen strijdkrachten sterker maakt.
Vissen, krabben, inktvissen, haaien, zeehonden... zelfs oorlogsschepen. Door het open wereld-design kun je de zee naar hartelust verkennen, en de gedaantes van veel verschillende levensvormen aannemen. Naarmate je meer gevechten wint, krijg je toegang tot steeds uniekere en krachtigere levensvormen.
Trouwens, de levensvormen in deze wereld kunnen supersterke laserstralen afvuren, die praktisch alles kunnen vernietigen.
Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/f1/f19cda1fbbf7b65182fb4761e2eb845fd9dbf59d4dfc7466a148ba6d1aa164ab.jpg

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 21:44
Krijg net mail dat fc5 verzonden is. Eerder dan verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmooK schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:15:
Wow! Ik heb hem via Rentepunten gepreordered, die versturen vast niet eerder :|

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Oke. Ik ben nu ook bij dr. Nefarius bij Rachet and Clank. En inderdaad. Een zwaar irritante boss.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Embargo bij Ubisoft games loop meestal de dag voor release af, zou dus 26maart zijn. 27maart is de release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

* musiman = :'(

De PS4 is er wederom mee opgehouden. Vorige week woensdag kreeg ik 'm niet aan: één piep, eventjes de blauwe lamp en <poef>, uit. Afgelopen zaterdag deed 'ie het ineens weer.
Maar gisteravond kreeg ik hem weer met geen mogelijkheid aan. Volgens google komt dit door een beveiliging in de voeding; er is hardwarematig iets mis en dan schiet de beveiliging aan (en de PS4 uit). Om die beveiliging weer te resetten, moet je de stroomkabel eruit halen en er weer in stoppen. Nou, dan kan ik weer één keer de PS4 aanzetten, één piep, het blauwe balkje en <poef>, uit. De beveiliging springt weer aan.

Ik zal 'm moeten laten repareren. :/

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

musiman schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 08:49:
* musiman = :'(

Ik zal 'm moeten laten repareren. :/
Balen succes ermee. Nieuwe kopen niet een beter idee?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@musiman

Sterkte en laat em onder garantie repareren.

Meestal heb je em binnen 15 dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Geteisem schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 08:56:
[...]

Balen succes ermee. Nieuwe kopen niet een beter idee?
Het is een PS4 Pro. Net iets ouder dan een jaar... Ik ga 'm eerst ter reparatie aanbieden. Kijken hoe dat gaat. Een nieuwe kopen kan altijd nog.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

musiman schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:00:
[...]

Het is een PS4 Pro. Net iets ouder dan een jaar... Ik ga 'm eerst ter reparatie aanbieden. Kijken hoe dat gaat. Een nieuwe kopen kan altijd nog.
Ohw ok ging uit van een normale die uit de garantie was. Ja dan gewoon voor garantie gaan natuurlijk.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
bram1984 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 07:58:
Wanneer komen de FC5 reviews eigenlijk online? Kom alleen die van Primal tegen online.
Die kan ik je wel alvast summier geven hoor:

"Heerlijke en vermakelijke shooter met een slap verhaal, die verder weinig nieuws doet." Gemiddeld cijfer rond de 8/8,5 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Spud82 op 22-03-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 22:15

PBP

SmooK schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:15:
Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:29
Hopelijk komt mijn preorder FC5 pas volgende week, ik hoop nu eerst vandaag al a way out ergens te scoren en anders gaat deze morgen gekocht worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Spud82 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:09:
[...]
"Heerlijke en vermakelijke shooter met een slap verhaal, die verder weinig nieuws doet." Gemiddeld cijfer rond de 8/8,5 :)
Dit. Vernieuwing is overrated. :)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje voor de LG OLED C7 gamers hier (die zijn er ongetwijfeld) :
* hebben jullie last van vertikale bands bij donkere scenes ? Beetje schrik dat donkere games (bvb Bloodborne) gewoon non-stop vertikale banden zullen hebben.
* waar geraken jullie je PS4 Eye Cam kwijt (voor VR) ? De bovenkant lijkt me veel te dun, en aan de onderkant heb je die enorme voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:48:
[...]

Er zijn PS3 versies verkocht waar een 40 GB harddisk in zat. Die zal daar wel inzitten, schat ik.
Ik loop wat achter in het formum, dus mogelijk heeft iemand anders deze suggestie al gedaan maar:
- interne schijf upgraden
- externe schijf gebruiken (kan dacht ik ook op ps3)

Dan zijn al je storage problemen verholpen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Sagat schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:14:
[...]

Ik loop wat achter in het formum, dus mogelijk heeft iemand anders deze suggestie al gedaan maar:
- interne schijf upgraden
- externe schijf gebruiken (kan dacht ik ook op ps3)

Dan zijn al je storage problemen verholpen.
Ja, je loopt enorm achter in het forum. Die optie heb ik al gegeven (van de interne schijf vervangen). :)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:05:
* hebben jullie last van vertikale bands bij donkere scenes ? Beetje schrik dat donkere games (bvb Bloodborne) gewoon non-stop vertikale banden zullen hebben.
* waar geraken jullie je PS4 Eye Cam kwijt (voor VR) ? De bovenkant lijkt me veel te dun, en aan de onderkant heb je die enorme voet.
Ik heb geen C7, maar wel een vrij platte TV en de VR cam kan er gewoon bovenop staan. Er zit toch zo'n voetje aan die je kunt bewegen. Daarmee kun je 'm redelijk klem zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:27
Is mij nog nooit opgevallen in ieder geval, moest wel even op Google nazoeken wat vertical banding eigenlijk is :+ Zal vanavond eens opletten.

Heb zelf geen camera, dus hier kan ik je verder niet mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Intertoys, de gold editie die toen 60 koste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:32:
[...]
Ik heb geen C7, maar wel een vrij platte TV en de VR cam kan er gewoon bovenop staan. Er zit toch zo'n voetje aan die je kunt bewegen. Daarmee kun je 'm redelijk klem zetten.
Een LCD TV is toch significant dikker dan een OLED. Al eens gezien hoe dun een OLED is bovenaan ? Is bijna letterlijk gewoon een glasplaat. De oplossing is wellicht gewoon om de camera nog voor de voet te zetten, en die enkel daar te zetten bij VR gebruik. Op dit moment staat de camera mooi onder het scherm, en daardoor blijft die daar ook gewoon altijd staan. Misschien sowieso geen goed idee met al die NSA achtige toestanden de laatste jaren :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Twixie schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:45:
[...]

Een LCD TV is toch significant dikker dan een OLED. Al eens gezien hoe dun een OLED is bovenaan ? Is bijna letterlijk gewoon een glasplaat. De oplossing is wellicht gewoon om de camera nog voor de voet te zetten, en die enkel daar te zetten bij VR gebruik. Op dit moment staat de camera mooi onder het scherm, en daardoor blijft die daar ook gewoon altijd staan. Misschien sowieso geen goed idee met al die NSA achtige toestanden de laatste jaren :).
Hier ook een LG Oled (B6 dan wel) maar gewoon boven op de TV zitten. TV hangt aan de muur met weinig ruimte waardoor de voet van de camera geen kant op kan en de camera dus niet eraf kan vallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 22:15

PBP

SmooK schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:37:
[...]

Intertoys, de gold editie die toen 60 koste.
Dan krijg je hem waarschijnlijk niet eerder. Bartsmit en Intertoys melden hem altijd al eerder aan bij POSTNL en dan word elke dag de datum verplaatst tot de release bij track&trace.

EDIT: Ik lees inmiddels dat mensen hem ook daadwerkelijk al bezorgd hebben gekregen d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door PBP op 22-03-2018 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Maar dan nog zou de camera aan de voorkant van het scherm moet "haken" en en het voetje erachter, dat je dus kan buigen, houdt de camera op zijn plek zodat deze niet achterover valt.

VR tracking wordt overigens sterk verbeterd als je de camera juist hoog plaatst.

Ik heb deze hieronder. Een platte OLED moet wel tussen het voorste pootje en het dikker gedeelte aan de achterkant passen, lijkt me.

Afbeeldingslocatie: https://s.pacn.ws/640/rb/new-playstation-camera-cuhzey2-series-491589.2.jpg?odh6if

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:21:
[...]
Maar dan nog zou de camera aan de voorkant van het scherm moet "haken" en en het voetje erachter, dat je dus kan buigen, houdt de camera op zijn plek zodat deze niet achterover valt.
Wow, was me nog nooit opgevallen dat die camera aan de voorkant een 'haakje' heeft 8)7 . Zoals ik het op die foto zie, moet het inderdaad nog vrij goed te doen zijn zelfs met een superdunne TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

[...]

Of je haalt een goedkoop statief.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
PBP schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:55:
[...]

Dan krijg je hem waarschijnlijk niet eerder. Bartsmit en Intertoys melden hem altijd al eerder aan bij POSTNL en dan word elke dag de datum verplaatst tot de release bij track&trace.

EDIT: Ik lees inmiddels dat mensen hem ook daadwerkelijk al bezorgd hebben gekregen d:)b
Bezorger is onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Hoop voor je dat het FC5 daadwerkelijk is, ik dacht dat winkeliers niet eerder dan 1/2 dagen of zelfs op de dag zelf pas de nieuwe games kregen om juist dit soort zaken te voorkomen

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 22-03-2018 12:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
In de mail zit ook nog de tracing code die ik destijds kreeg van origins. Daarnaast heb ik niks anders besteld bij intertoys dus het kan niets anders zijn. Nou zit ik niet heel hard te wachten op de game dus als ze me een duplo set sturen is dat ook prima.

Daarnaast ontvangen distributie centra hun voorraad wel vaker dik van tevoren. Ik zit zelf in de telecom en wij hebben iphones en dergelijke ook altijd veel eerder dan de release. Veel is trouwens overdreven. Weekje ofzo.

[ Voor 30% gewijzigd door RaijRaij op 22-03-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:24
Nu eindelijk de Witcher 3 gekocht inlcusief alle add-ons. Kon er me nooit toe zetten, maar volgende week even een weekje vrij, dus tijd zat om het eens te proberen.
Meteen ook maar Flatout4 meegepakt in de sales. Voor 10 euro een prima spel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmooK schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:47:
In de mail zit ook nog de tracing code die ik destijds kreeg van origins. Daarnaast heb ik niks anders besteld bij intertoys dus het kan niets anders zijn. Nou zit ik niet heel hard te wachten op de game dus als ze me een duplo set sturen is dat ook prima.

Daarnaast ontvangen distributie centra hun voorraad wel vaker dik van tevoren. Ik zit zelf in de telecom en wij hebben iphones en dergelijke ook altijd veel eerder dan de release. Veel is trouwens overdreven. Weekje ofzo.
Ik ben benieuwd naar je eerste impressies. :)

Ga je op een Pro spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

steefje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:46:
Nu eindelijk de Witcher 3 gekocht inlcusief alle add-ons. Kon er me nooit toe zetten, maar volgende week even een weekje vrij, dus tijd zat om het eens te proberen.
Witcher 3... _/-\o_

Daar ben je wel een tijdje zoet mee. :D
Ik vond vooral Blood and Wine schitterend om te zien, die mooie jurken, die details en daarbij een leuk verhaal.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:45
steefje schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:46:
Tenzij je het echt niks vind, hou het minimaal een uur of 10 vol. Zo ongeveer het moment waarbij alle stukjes op hun plek vallen en het je niet meer loslaat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
bram1984 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 14:16:
[...]

Ik ben benieuwd naar je eerste impressies. :)

Ga je op een Pro spelen?
Jep, ik speel op een pro maar wel met 1080 display. Zodra ik wat gespeeld heb zal ik wel wat schrijven(tenzij iemand mij voor is natuurlijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:24
Hitman Level Sapienza is nu gratis te spelen.

Naar mijn mening ook het tofste level om de game eens te proberen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:53:
[...]

Die heb ik ooit wel uitgespeeld maar op de mini nog niet. Bedankt he! ;w

Was de edit knop kwijt. Mijn excuses!
Hehe my pleasure. Hoever ben je met megaman (de serie) en mm x? O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Voxalizer schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 11:05:
[...]

Dit. Vernieuwing is overrated. :)
Ha, nou ja overarrated.. Voor mij niet hoor, maar bij een FC game kan ik het wel begrijpen dat het niet persé noodzakelijk is. Stiekem vind ik het altijd best fijne games, dus ik houd het wel even in de gaten. Al lijkt het me sterk dat ie snel in huis komt.

Met deel drie heb ik me heel goed vermaakt destijds, deel 4 voelde daarna als 'mweh'... Nooit uitgespeeld ook volgens mij. Of heel snel door de story heen gerusht.

Anyway, niks zo voorspelbaar als een nieuw FC-deel van Ubisoft. Dus ik denk dat mijn beknopte 'review' aardig gaat kloppen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DY5loYdXkAAqqTd.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Sagat schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 15:01:
[...]

Hehe my pleasure. Hoever ben je met megaman (de serie) en mm x? O-)
:N

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net zo ver als ik zo te zien, kom gezellig uithuilen in het retro topic!

OT:
Ben ook voorstander van fps op console
edit:
pc dus

maar doom (2016) voor 10 eruo vind ik heel erg aanlokkelijk! Vond de gfx ook erg mooi in de demo.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 22-03-2018 16:06 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik AO tennis kan kopen? Hij is alleen uit in Australie..
Ik kan hem bij een zekere mightyape bestellen incl. verzending naar NL komt het neer op omgerekend 60 euro, echter staat er nog bij dat er mogelijk douanekosten bij komen...weet iemand of dit zo is en hoeveel en of het ook via een andere, goedkopere weg kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Australisch account aanmaken en kaartenvoor de store kopen? Al weet ik niet wat hij digitaal kost.

Edit: Schijnt dat hij deze maand wereldwijde release zou krijgen. Misschien nog even wachten?

[ Voor 33% gewijzigd door Klor op 22-03-2018 16:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik denk dat intertoys hem knijpt:

Beste Far Cry fan,

Door een fout in het systeem hebben wij onbedoeld enkele tientallen Far Cry 5 Gold Edition games uitgestuurd, ruim voor de releasedatum van 27 maart en dat vinden we heel vervelend! Nu jij één van de gelukkigen bent die de game in bezit heeft willen we je op het hart drukken dat je de content niet mag kopiëren of verspreiden voor de releasedatum en rekenen op je medewerking.

Voor nu, game ze!

Groet,

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 07:19:
Oke. Ik ben nu ook bij dr. Nefarius bij Rachet and Clank. En inderdaad. Een zwaar irritante boss.
Net de game uitgespeeld. Nefarious vond ik super simpel, hij lag zo plat. Daarna de paar laatste gold bolts gehaald en nog een keer het gevecht gedaan, maar nu met de Rhyno als wapen. Letterlijk een kwestie van seconden :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
SmooK schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:58:
Ik denk dat intertoys hem knijpt:

Beste Far Cry fan,

Door een fout in het systeem hebben wij onbedoeld enkele tientallen Far Cry 5 Gold Edition games uitgestuurd, ruim voor de releasedatum van 27 maart en dat vinden we heel vervelend! Nu jij één van de gelukkigen bent die de game in bezit heeft willen we je op het hart drukken dat je de content niet mag kopiëren of verspreiden voor de releasedatum en rekenen op je medewerking.

Voor nu, game ze!

Groet,
Ben je nu onderdeel van een NDA? Elitair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09 22:44
Reviews van A Way Out komen binnen.

IGN review

Ik vind dat het er nog steeds tof uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Top actie van Intertoys, al die mensen die FC5 in hun PS4 slingeren, gelijk een Psn ban :P

Leek me ook al een fout dat de game nu al verstuurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de preload van Far Cry 5 aanstaande zondag gaat beginnen op de PS4 bij mij.
Ik heb het spel in de preorder staan in de PS Store en ik krijg de Far Cry 3 remaster erbij.

Tot die tijd vermaak ik me nog met PES 2018 op moeilijkheid pro met de wedstrijd Groningen - Ajax.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Lang potje dan :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:11:
Ik denk dat de preload van Far Cry 5 aanstaande zondag gaat beginnen op de PS4 bij mij.
Ik heb het spel in de preorder staan in de PS Store en ik krijg de Far Cry 3 remaster erbij.

Tot die tijd vermaak ik me nog met PES 2018 op moeilijkheid pro met de wedstrijd Groningen - Ajax.
Welke opstellingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
-SaveMe- schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 18:48:
[...]

Net de game uitgespeeld. Nefarious vond ik super simpel, hij lag zo plat. Daarna de paar laatste gold bolts gehaald en nog een keer het gevecht gedaan, maar nu met de Rhyno als wapen. Letterlijk een kwestie van seconden :)
Ik ben nu de laatste Rhyno kaart aan het zoeken. Of krijg je die pas na de Boss?

Never mind. Gevonden!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 12:27
Chaoss schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 19:01:
Top actie van Intertoys, al die mensen die FC5 in hun PS4 slingeren, gelijk een Psn ban :P

Leek me ook al een fout dat de game nu al verstuurd was.
psn ban? praat geen onzin.
je krijgt geen ban. je krijgt een ban als je met gehackte ps4's online gaat.
niet met een legale game. kan alleen zijn dat de multiplayer nog niet werkt

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ben hier nu BB aan het spelen, maar zie niets van eventuele vertikale banden. Niet in donkere stukken en ook niet in lichte stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Dutchzilla schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 20:58:
[...]

psn ban? praat geen onzin.
je krijgt geen ban. je krijgt een ban als je met gehackte ps4's online gaat.
niet met een legale game. kan alleen zijn dat de multiplayer nog niet werkt
Trolololololololo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

*knip*De topic warning is duidelijk genoeg lijkt me

[ Voor 111% gewijzigd door Chaoss op 23-03-2018 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Windkracht13 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 23:27:
Ik heb begrepen dat dit eigenlijk hier niet gevraagd mag worden, maar...
:O

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bloodborne net op tijd afgerond(binnenkort weer terug) en morgen aan de slag met Ni No Kuni II.
Ben erg benieuwd hoeveel de game is veranderd ten opzicht van deel 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yukidaruma
Het is zo ver. Ik sta hier voor Gehrman met de umbilical cords :D
Kan ik nog de chalices doen nadat ik Gehrman heb verslagen en ik daarna de Moon Presence even laat voor wat het is dmv de Bold Hunter's Mark? Wil graag nog het laatste wapen halen en Yharnam verslaan zodat ik alle trophies heb. Anders ook geen probleem, doe ik de chalices eerst.

-edit- Oh, dat ziet eruit alsof het dagen kost om uberhaupt bij Yharnam te komen. Dat is me toch een beetje teveel van het goede.

[ Voor 16% gewijzigd door Yukidaruma op 22-03-2018 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaijRaij
Zojuist een paar uurtjes FC5 gespeeld.

De openingsscene zet goed de toon en pakte best wel. Je duikt vrij snel de actie in, ik merkte meteen weer hoe kut FC games ook alweer schieten(ADS voelt heel stroperig). Daarna volgt een stuk dat vrij lineair is. Als je dit hebt afgerond begint de free roam en merk je meteen dat je Far Cry aan het spelen bent. Zowel qua interface als missie opzet als side missions, aan alles merk je sowieso dat dit een Ubisoft game is. Er zitten inderdaad geen towers meer in maar verder lijkt het allemaal vrij veel op vorige delen qua opzet. Je kunt weer moeilijk veel objectives op je map vinden maar uiteindelijk zal blijken dat je bij al die mooie icoontjes vooral hetzelfde doet.

Grafisch kan de game redelijk mee met andere games. Het is duidelijk geen Horizon. Soms kijk je verbaasd naar hoe mooi de zonnestralen door de bomen heen komen. Daarna sta je in een blokhut te kijken naar een pc met een texture die rechtstreek uit Duke Nukem 3d lijkt te komen(of waren dat sprites?) Het ziet er uit zoals ik verwacht had, niet te goed maar ook niet slecht. Af en toe spotte ik wat framedrops maar verder niets storends tegengekomen.

Al met al vind ik in mijn korte speelsessie niet de verandering die ik had gehoopt(en gezien bij AC:O, Ubisoft kan het dus wel). Hopelijk gaat het verder in de game wat meer van de gebaande FC paden af, dat zou de game wel ten goede komen. Onder de streep is het tot nu toe een FC game met een voor mij interessante setting. Als je de vorige FC games met plezier hebt gespeeld ga je hier vast ook veel tijd in steken en er nog plezier aan beleven ook. Ik wel in ieder geval.

Iemand gaf hier al aan een 8/8,5. Ik nijg naar een 8 tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:07
Met verlenging he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 23:42:
Het is zo ver. Ik sta hier voor Gehrman met de umbilical cords :D
Kan ik nog de chalices doen nadat ik Gehrman heb verslagen en ik daarna de Moon Presence even laat voor wat het is dmv de Bold Hunter's Mark? Wil graag nog het laatste wapen halen en Yharnam verslaan zodat ik alle trophies heb. Anders ook geen probleem, doe ik de chalices eerst.

-edit- Oh, dat ziet eruit alsof het dagen kost om uberhaupt bij Yharnam te komen. Dat is me toch een beetje teveel van het goede.
Als je Gehrman verslaat, begint direct het gevecht met Moon Presence. Je moet wel eerst alle cords consumen om Presence te triggereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
bram1984 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 01:23:
[...]

Als je Gehrman verslaat, begint direct het gevecht met Moon Presence. Je moet wel eerst alle cords consumen om Presence te triggereren.
Dat had ik inderdaad zo begrepen van de wiki. Ik had echter ook gelezen dat je dan snel terug kunt door dood te gaan of een Bold Hunter's Mark te gebruiken. De vraag is dus eigenlijk of ik op dat moment, na het doodgaan/Mark gebruiken, nog vrij door de rest van het spel kan, of dat ik dan alleen nog maar met de Moon Presence kan vechten?
Geen idee waarom ik eigenlijk zo moeilijk doe...
Ik kan voor de zekerheid natuurlijk eerst die chalice doen voor de Beast Claw, dan kan ik na Gehrman tenminste de trophy voor alle wapens krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard opstelling volgens de laatste live update.
Ik doe potjes van 6 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:21:
Weet iemand waar ik AO tennis kan kopen? Hij is alleen uit in Australie..
Ik kan hem bij een zekere mightyape bestellen incl. verzending naar NL komt het neer op omgerekend 60 euro, echter staat er nog bij dat er mogelijk douanekosten bij komen...weet iemand of dit zo is en hoeveel en of het ook via een andere, goedkopere weg kan?
Krijgt helaas zeer slechte reviews :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gratissss https://store.playstation...02369_00-000000SPRINGPACK

HITMAN™ - Spring Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Vandaag komt de King's Edition van Ni No Kuni 2 binnen. Kan niet wachten.
Side note, Bol geeft aan dat het door de brievenbus past... Eh nee Bol, dat gaat niet passen. We gaan het zien.

Moet deeltje 1 nog uit gaan spelen, en The Last Guardian enzovoorts enzovoorts.
Veel teveel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees op ResetERA dat er een gerucht gaat dat de nieuwe BluePoint game een remake van Demon's Souls gaat zijn, exclusief voor PS4/PS5. Blijkbaar is Sony eigenaar van de IP. Das de enige Souls titel die ik ooit echt een keer wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@bram1984 Ben nu bezig met Demon Souls voor de PS3. Kan niet wachten op een remake hiervan. Spel ook nog steeds niet uitgespeeld. >_<
Alhoewel ik denk ik niet een remake aan zou gaan schaffen omdat ik hem al heb. Of de besturing moet veranderen. Idem voor Dark Souls 1. Heb deeltje 1, maar ga hem toch niet kopen als remake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
bram1984 schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:10:
Ik lees op ResetERA dat er een gerucht gaat dat de nieuwe BluePoint game een remake van Demon's Souls gaat zijn, exclusief voor PS4/PS5. Blijkbaar is Sony eigenaar van de IP. Das de enige Souls titel die ik ooit echt een keer wil proberen.
Dark Souls 1 niet dan? Daar zit ik erg op te wachten ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Mooie sales actie in de store weer ivm pasen. Heel veel games in de aanbieding. Zelf Tombraider definitive edition gekocht voor 6 eurootjes. Wilde deze altijd nog eens checken..Leuke game maar na het spelen van Horizon merk je toch wel heel goed de vooruitgang in ontwikkeling sinds dat deze game uitkwam. Nu betreft het dan wel een opgepoetse versie van de vorige gen maar goed..

https://store.playstation...ER18/1?emcid=pa-st-111284

[ Voor 11% gewijzigd door P.E.No.1 op 23-03-2018 11:51 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Arunia schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 09:09:
Vandaag komt de King's Edition van Ni No Kuni 2 binnen. Kan niet wachten.
Side note, Bol geeft aan dat het door de brievenbus past... Eh nee Bol, dat gaat niet passen. We gaan het zien.

Moet deeltje 1 nog uit gaan spelen, en The Last Guardian enzovoorts enzovoorts.
Veel teveel te doen.
Zelfde problemen hier. 1st world struggles ;w

www.gevoeligeplaten.nl

Pagina: 1 ... 85 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)