Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:42
Arunia schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:17:
Aanstaande vrijdag toch maar Ni No Kuni 2 halen en twijfel toch over die hele dure variant, maar ik denk dat we het toch op de goedkopere gaan houden. Zo niet weten waar ik al die extra meuk moet laten.
Hoewel echt super gaaf, toch maar niet.
Ik heb hem besteld toen hij bij Media Markt € 59,99 was twee weken terug, ik ben benieuwd. Die extra's zijn eigenlijk ook niets voor mij, maar voor dezelfde prijs akkoord. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:28
@Jumpman Mijn vrouw wil toch stiekem de speeldoos/diorama. Dan twijfel je toch. Anders wachten we gewoon lekker en halen hem later.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:18:
[...]
Sommige mensen riepen zelfs al game of the generation (...)
Maar dat is Bloodborne toch al?
En dat was Horizon toch ook al?
En dat is Nier Automata toch ook?
We worden verwend deze generatie!
:9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Ig7oZ55UJ0U]

Op dit spel zit ik te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-09 21:30
Ik ook, nog een weekje wachten oOo Maar vrijdag eerst A Way Out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:27
Arunia schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:53:
@Jumpman Mijn vrouw wil toch stiekem de speeldoos/diorama. Dan twijfel je toch. Anders wachten we gewoon lekker en halen hem later.
Collector's Edition of King's Edition? Ben zelf voor de King's Edition gegaan. Best wel aan de prijzige kant, maar ben wel een fan van dit soort hebbedingetjes en dit pakket ziet er fantastisch uit. Zat eerst ook te twijfelen, maar na het zien van een unboxing kon ik het echt niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
Arunia schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:17:
Aanstaande vrijdag toch maar Ni No Kuni 2 halen en twijfel toch over die hele dure variant, maar ik denk dat we het toch op de goedkopere gaan houden. Zo niet weten waar ik al die extra meuk moet laten.
Hoewel echt super gaaf, toch maar niet.
Ik had laatst bij mediamarkt voor 60 euro de King's edition gepre-ordered., maar tevergeefs het bleek een prijsfout te zijn.
Ik werd benaderd door Mediamarkt dat ik de prince edition kreeg voor 60 met een cadeaubon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
semidevidra schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:21:
[...]

Ik had laatst bij mediamarkt voor 60 euro de King's edition gepre-ordered., maar tevergeefs het bleek een prijsfout te zijn.
Ik werd benaderd door Mediamarkt dat ik de prince edition kreeg voor 60 met een cadeaubon
Hier ook de Collector's Edition of King's Edition besteld, echter niets gehoord staat op levering verderop in de week. moet wel zeggen dat ik snel was (voordat het op Budgetgaming en Pepper stond).

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 20-03-2018 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Jumpman schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:23:
[...]

Hier ook de Collector's Edition of King's Edition besteld, echter niets gehoord staat op levering verderop in de week. moet wel zeggen dat ik snel was (voordat het op Budgetgaming en Pepper stond).
Ik had het juist van Pepper haha, ik zag muziekdoosje en meteen besteld.
Heb je al een belletje ontvangen van MM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
*knip* Doe maar niet is gewoon uitlokken*knip*

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 21-03-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Er komen teveel games uit en te weinig tijd :P ben nu nog druk met AC Origins bezig, kost veel tijd en nog niet op uitgekeken. No Ni Kuni 2 lijkt me een mooie game ondanks dat ik deel 1 niet gespeeld heb.

Kingdome Come Deliverence wil ik nog proberen. God of War wil ik spelen. FC5 ziet er goed uit maar die laat ik eerst liggen, ik ben altijd vrij snel uitgekeken op FC games.

Eerst maar eens Origins uitspelen en kijken wat er dan in de aanbieding is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat toevallig net de preview van Onrush te lezen.
Ben gelijk een stuk sceptischer geworden (geen finishlijn, moeten overleven, teamplay racen, kale sp. Had meer een game in de stijl van Motorstorm verwacht: een dirt-circuitracer en onderweg een beetje boosten en beuken). Ik wacht de reviews en streams wel af.

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2018 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Game of the generation? Rocket League, met afstand. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
semidevidra schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:26:
[...]

Ik had het juist van Pepper haha, ik zag muziekdoosje en meteen besteld.
Heb je al een belletje ontvangen van MM?
Geen belletje, wel al verzonden. We gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:28
@Yukidaruma @Jumpman
Net toch maar de King's besteld bij Bol.com. Even op achteraf betalen. Anders ben ik een bak geld kwijt terwijl ik nog niet zeker ben dat hij er komt. Mijn vrouw verrassen. Nu nog eens Ni No Kuni uitspelen en waarschijnlijk dus opnieuw beginnen omdat het al even geleden is. Zitten in de varkensstad. Nog niet heel erg ver dus. Heb echt zo'n backlog waar je U tegen zegt. Soms niet eens grappig. Maar zolang ik maar lol heb, dan is uitspelen secundair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 20:52
Ni No Kuni 2 en God of War gaan er sowieso komen op day 1.

Bij Far Cry 5 heb ik een groot been there done that gevoel.

Gewoon dezelfde game in een ander jasje. Koop hem wel over een paar maandjes voor €20

Heb zelf de Kings Edition bij MM besteld voor €60. Was een prijsfout, ben benieuwd of ze gaan leveren. Horizon Zero Dawn CE is destijds ook gewoon geleverd voor €53. Dus ik hou hoop! :P

Maar goed, ga vrijdag sowieso de normale versie halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:59
IK vind dat je HZD niet kan vergelijken met Bloodborne/Nier, ze zijn alledrie stuk voor stuk games die het voor hun eigen doen geweldig zijn. HZD heeft alleen last van het feit dat enkele gameplay elementen verouderd, uitgemolken tot er nog maar twee plasjes uitkomen en welgetest zijn. Desondanks vind ik zeker dat het de prijzen verdient dat het heeft gekregen of de nominaties waard was. Het verhaal is sterk, de setting is sterk, audiovisual is het een game waar menig bedrijf van kan leren en niet te vergeten dat het de eerste open world is van Guerilla Games. Met name het proces van idee/concept naar hoe het uiteindelijk geworden is heeft namens mij veel waardering gekregen en deze evolutie zie ik bij heel erg veel bedrijven achter AAA games totaal niet terug.

Ik wil best met je een discussie aangaan maar jij hebt jouw mening en ik kan mij daar goed in vinden en voor mij kon deze game niet meer stuk :P Dan krijg je dit soort posts die uiteindelijk toch maar herhalend zijn.

En ach beetje Nederlandse trots moet kunnen toch !!!!!!!!!!!! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 21-03-2018 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sefaex schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:00:
Ni No Kuni 2 en God of War gaan er sowieso komen op day 1.

Bij Far Cry 5 heb ik een groot been there done that gevoel.

Gewoon dezelfde game in een ander jasje. Koop hem wel over een paar maandjes voor €20

Heb zelf de Kings Edition bij MM besteld voor €60. Was een prijsfout, ben benieuwd of ze gaan leveren. Horizon Zero Dawn CE is destijds ook gewoon geleverd voor €53. Dus ik hou hoop! :P

Maar goed, ga vrijdag sowieso de normale versie halen.
Far Cry 5 koop ik ook pas als hij heel goedkoop is, ik moet zelfs deel vier nog uitspelen. Zelfs Far Cry Primal ligt hier nog in seal.

Momenteel bezig met Uncharted: The Lost Legacy. Toch is het lastig als je ook op regelmatige basis BF1, FIFA en Gran Turismo Sport speelt. Met deze drie games kan je eigenlijk al een jaar vullen.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 20-03-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Roybs schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:05:
[...] HZD heeft alleen last van het feit dat enkele gameplay elementen verouderd zijn.

En ach beetje Nederlandse trots moet kunnen toch !!!!!!!!!!!! ;)
Welke gameplay elementen doel je op? Het beklimmen van de tallnecks ala AC en het unlocken van de kaart? Vooral het raster met wapens vond ik zeer fijn, zo kun je on the fly in een gevecht snel switchen.

Ben met je eens dat HZD op veel punten het veilige gebaande pad bewandeld en we op dat vlak niks nieuws zien. Maar dat vind ik ook helemaal niet erg wanneer het heerlijk wegspeeld, prachtig eruit ziet. Als ze nu de lipsync verbeteren, meer sidequests erin stoppen in een deel 2 vind ik het goed. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Joosie200 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 13:43:
[...]

Welke gameplay elementen doel je op? Het beklimmen van de tallnecks ala AC en het unlocken van de kaart? Vooral het raster met wapens vond ik zeer fijn, zo kun je on the fly in een gevecht snel switchen.

Ben met je eens dat HZD op veel punten het veilige gebaande pad bewandeld en we op dat vlak niks nieuws zien. Maar dat vind ik ook helemaal niet erg wanneer het heerlijk wegspeeld, prachtig eruit ziet. Als ze nu de lipsync verbeteren, meer sidequests erin stoppen in een deel 2 vind ik het goed. :)F
Dat onder andere ja. Daarentegen vond ik de toevoeging van cauldrons waardoor je acces kreeg door de tech van de robots weer origineel terwijl het vrijspelen van tech dmv iets te verslaan iets wat al vaak zat in andere games terug te zien is.

Daarnaast het craftsysteem, haal X van dat en X van dit = grotere pouch. Vat me niet verkeerd op want ik zou niet 1,2,3 weten hoe je dit anders kan aanpakken maar ik zou graag wat meer innovatieve of gewoon gewaagde onderdelen zien in dit soort games. Ook al ga je 3 keer op je bek, het geeft voor mij al aan dat je er in ieder geval bezig mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Ook tof ja *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
semidevidra schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:21:
[...]

Ik las op budget gaming en fok geruchten dat mensen de game nu ook gratis kregen... kan ik mij ook niet voorstellen... maar als het zo is zou ik zeker even kijken of jij 'm dan ook gratis kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Helemaal niks met de Far Cry serie maar er komt gelukkig nog zat moois aan de komende tijd. Druk, druk, druk.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net de 15 min gameplay zitten kijken en heb een beetje gemengde gevoelens.
Uiteraard komt de game hier bij launch omdat het a) God of War is en b) het er allemaal ontzettend tof uitziet. Vooral de nieuwe gameplay zal even wennen zijn, maar tegelijk is het juist die nieuwe gameplay die het voor mij geen "echte" God of War game maakt. Of het gaat werken? Waarschijnlijk wel, daar ben ik niet bang voor.
Toch jammer dat Santa Monica afscheid heeft genomen van de oude bekende hack&slash speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Oooohh boy, hoop dat ze die kleuren dan goed gekozen hebben. Nummertjes helpt in ieder geval, maar kleur zie je natuurlijk sneller. Er wordt nagenoeg nooit rekening gehouden met kleurenblinden bij dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:53
lijkt me een goede toevoeging.

betekent dit dan ook dat deze gow geen lineaire game zal zijn? zou een beetje raar zijn als je het verhaal volgt en ineens in een gebied komt waar de enemies te high lvl zijn, dan heb je een probleem. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:43:
Oooohh boy, hoop dat ze die kleuren dan goed gekozen hebben. Nummertjes helpt in ieder geval, maar kleur zie je natuurlijk sneller. Er wordt nagenoeg nooit rekening gehouden met kleurenblinden bij dit soort dingen.
Voor kleurenblinden zijn nummertjes toch juist handig?
Ambition88 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:44:
[...]

betekent dit dan ook dat deze gow geen lineaire game zal zijn? zou een beetje raar zijn als je het verhaal volgt en ineens in een gebied komt waar de enemies te high lvl zijn, dan heb je een probleem. :+
Dan kon men uit de previews niet helemaal opmaken, maar ik heb wel gelezen dat bepaalde gebieden pas later toegankelijk zijn indien je een bepaalde skill mist. Het hoofdverhaal zal ongetwijfeld lineair zijn evenals de richting waar je uiteindelijk op moet, maar daar binnen kun je verschillende kanten op. Ik denk een beetje een Tomb Raider opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Arunia schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:54:
@Yukidaruma @Jumpman
Net toch maar de King's besteld bij Bol.com. Even op achteraf betalen. Anders ben ik een bak geld kwijt terwijl ik nog niet zeker ben dat hij er komt. Mijn vrouw verrassen. Nu nog eens Ni No Kuni uitspelen en waarschijnlijk dus opnieuw beginnen omdat het al even geleden is. Zitten in de varkensstad. Nog niet heel erg ver dus. Heb echt zo'n backlog waar je U tegen zegt. Soms niet eens grappig. Maar zolang ik maar lol heb, dan is uitspelen secundair.
Gaat voor mij de eerste Ni no Kuni worden. In de paar filmpjes die ik heb bekeken, zit het wel goed met de gameplay en graphics. Verhaal is een beetje afwachten, maar dat maakt mij persoonlijk altijd wat minder uit als het maar lekker speelt. Van wat ik heb begrepen, hoef je het eerste deel ook niet gespeeld te hebben voor het verhaal, dus daar maak ik me ook geen zorgen om.
Nu moet ik alleen een keuze maken: of de backlog weg werken die alsmaar groter wordt, of Ni no Kuni meteen spelen. Ik neig toch naar de tweede optie, dan maar geen HZD.
bram1984 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:55:
[...]
Voor kleurenblinden zijn nummertjes toch juist handig?
Zeker, maar een kleurtje kun je al beoordelen terwijl je er niet direct naar hoeft te kijken. Dat gaat meestal wat moeilijker met een nummer.

[ Voor 12% gewijzigd door Yukidaruma op 20-03-2018 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Ambition88 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:44:
[...]

het is in ieder geval geen open world game. dat is iig iets wat de devs pertinent niet wilde volgens dat filmpje een paar dagen terug

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

iaxe393 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 18:59:
[...]

het is in ieder geval geen open world game. dat is iig iets wat de devs pertinent niet wilde volgens dat filmpje een paar dagen terug
Ben ik in principe ook wel blij mee. Niet alles moet maar 'geforceerd' open world worden.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:57

R.G

Vraagje, uc collectie 1,2,3 staat bij alleen single player campagne?

Dus multiplayer niet beschikbaar en de dlc co op campaing ook niet?

Als ik ze apart haal 1,2,3 remaster dan wel?

De collectie is 18 totaal
Apart halen is 24

Is dit hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
R.G schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 00:26:
Vraagje, uc collectie 1,2,3 staat bij alleen single player campagne?

Dus multiplayer niet beschikbaar en de dlc co op campaing ook niet?

Als ik ze apart haal 1,2,3 remaster dan wel?

De collectie is 18 totaal
Apart halen is 24

Is dit hetzelfde?
Volgens mij allen zonder Multiplayer.

Ik heb laatst nog de Uncharted Collection disc versie nieuw van Marktplaats gehaald voor € 10,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53
Ps4 weer de bewt verkochte console, plus beste februari sinds 2014 vlak na launch.
Hoop dat dit genoeg voor sony doet dat ze niet gehaast een ps5 eruit pompen.
Ja de xbox one x is sterker, maar het levert ze verder niet veel op. Sony heeft weinig te vrezen ervan.
Dus hoop dat ze nu niet gehaast een ps5 eruit persen. Maar dat ze echt hun tijd nemen om net als de ps4 destijds een gebalanceerd apparaat neer te zetten.

En als je dan bedenkt hoeveel pareltjes er nog gaan komen uit de sony kast. Dit word een goed jaar voor sony zn portemonnee!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

De PS5 hoef je voorlopig niet te verwachten. Sony is niet gek. De PS4 loopt als een tiet en de Pro is ook een goede concurrent voor de One X. Qua exclusives wint Sony het wederom en sluit ook aan bij een groter publiek.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zou op dit moment zelf niet eens weten waarom ik een PS5 zou moeten hebben. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:20:
Ps4 weer de bewt verkochte console, plus beste februari sinds 2014 vlak na launch.
Hoop dat dit genoeg voor sony doet dat ze niet gehaast een ps5 eruit pompen.
Ja de xbox one x is sterker, maar het levert ze verder niet veel op. Sony heeft weinig te vrezen ervan.
Dus hoop dat ze nu niet gehaast een ps5 eruit persen. Maar dat ze echt hun tijd nemen om net als de ps4 destijds een gebalanceerd apparaat neer te zetten.

En als je dan bedenkt hoeveel pareltjes er nog gaan komen uit de sony kast. Dit word een goed jaar voor sony zn portemonnee!!
Ze zullen inderdaad geen haast hebben. Ik denk 2021, als ik moet gokken.

Nu ik erover nadenk, zou Gamepass van Microsoft invloed hebben op de hardware sales? Ik bedoel: mensen met Gamepass zullen niet snel meer naar een winkel rennen om een fysieke disc te halen. En zonder fysieke disc verkopen is het verkopen van een console zonder marge ook niet bijster interessant voor de gemiddelde retailer. Kan me voorstellen dat Sony hier sceptisch tegenover staat. Digitale games zijn bij release niet voor niets altijd duurder dan fysiek.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 21-03-2018 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:48:
[...]

Ze zullen inderdaad geen haast hebben. Ik denk 2021, als ik moet gokken.

Nu ik erover nadenk, zou Gamepass van Microsoft invloed hebben op de hardware sales? Ik bedoel: mensen met Gamepass zullen niet snel meer naar een winkel rennen om een fysieke disc te halen. En zonder fysieke disc verkopen is het verkopen van een console zonder marge ook niet bijster interessant voor de gemiddelde retailer. Kan me voorstellen dat Sony hier sceptisch tegenover staat. Digitale games zijn bij release niet voor niets altijd duurder dan fysiek.
Ja geen idee. Kan zijn dat winkels dalijk minder xboxen verkopen of willen verkopen. Kan me herinneren dat toen gamepass aangekondigd werd dat gamestop of andere grote winkel er niet blij mee was. En ergens begrijpelijk.
Sony heeft het een soort van geprobeerd met ps now maar dat is gewoon niet wat mensen willen.

Moet eerlijk zeggen gamepass ziet er goed uit van ms. En er is nu een 2 maanden voor 1.5 euro dus ga denk wel proberen voor sea of thieves.
Persoonlijk vind ik de overige games in de pass grotendeels niet boeiend maar dat kan in de loop van de tijd natuurlijk flink veranderen.
Met 1 maand abo kan je wel flink wat games uitspelen voor geloof ik 10 of 15 euro.

Zou sony komen met zo een dienst met al hun exclusives erin, damn dat zou wel een flinke deal zijn.
Misschien ook daarom dat ze het niet doen..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@v8power67 PS Now is natuurlijk niet helemaal hetzelfde. Met GP kun je de spellen echt downloaden en er zitten ook nieuwe titels in. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, maar het is toch echt zo. Heel mooi voor consumenten, maar ik kan me niet voorstellen dat hier winst mee te behalen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Een mijlpaal hier, zojuist voor het eerst in mijn leven een game gepre-orderd (heet dat nog zo, zo kort van te voren? :). Zin in vrijdag zeg, Ni No Kuni 2! Hele dag vrij, 's ochtends ophalen bij B. Smit en uren maken!

Erg benieuwd naar deze game. Nooit deel 1 gespeeld, maar ben er al vrij zeker van dat dit iets voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:15
Paulus07 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 08:46:
Zou op dit moment zelf niet eens weten waarom ik een PS5 zou moeten hebben. :P
Nu zeker niet, over een jaar of 2 zeker wel. Veel meer mensen dan nu zullen een 4K scherm hebben en dan is een nieuwe console toch wel weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ga van het weekend weer even wat tijd in deel 1 steken van Ni No Kuni. Althans dat is het plan...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iaxe393 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:01:
[...]

Ik las op budget gaming en fok geruchten dat mensen de game nu ook gratis kregen... kan ik mij ook niet voorstellen... maar als het zo is zou ik zeker even kijken of jij 'm dan ook gratis kan krijgen
Het is dus waar!

Zojuist onderstaande mail ontvangen van Media Markt:
Van: MediaMarkt CustomerCare <MMSOnline1-customercare@media-saturn.com>
Verzonden: woensdag 21 maart 2018 09:00
Aan: XXXXXXXXXXXXXXXXX
Onderwerp: Ni No Kuni II

Beste,

Onlangs heb je een pre-order geplaatst voor de Ni no Kuni 2 King’s Edition, welke 23 maart uitkomt.
Als grote fan en gamer was jij er natuurlijk op tijd bij en heb je deze ook besteld voor een wel hele scherpe prijs. Hoewel wij altijd de beste prijzen aanbieden, klopte dit toch niet helemaal.
Je hebt de King’s Edition kunnen bestellen voor de prijs van de reguliere editie. We willen het spel graag uitleveren, maar dit is niet mogelijk omdat we deze editie niet binnenkrijgen.

Echter zouden wij MediaMarkt niet zijn als we geen dingen doen waar jij blij van wordt. Daarom wil ik je graag de reguliere editie gratis aanbieden. Ja, een gratis game! Heb je al betaald? We zullen je binnen 2 tot 3 werkdagen terugbetalen.

Wil je als reactie op deze e-mail aangeven of je akkoord gaat met dit aanbod? Mocht je niet akkoord gaan met de gratis game, dan kan ik de order voor je annuleren.

Ik zie je reactie graag tegemoet! Voor nu wil ik je alvast veel gameplezier wensen en heb je nog vragen? Ik help je graag.

Met vriendelijke groet,

Media Markt

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:19:
[...]

Het is dus waar!

[...]
Netjes hoor. Ondanks mijn afkeer tegen de MM. Goede reclame ook :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Zeer nette oplossing denk ik zo. King's edition ergens anders kopen, normale editie van MM op V&A. Niet zo'n mooie prijs als je waarschijnlijk had gehoopt, maar alsnog een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Geteisem schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:12:
Ga van het weekend weer even wat tijd in deel 1 steken van Ni No Kuni. Althans dat is het plan...
Nice. Ja die wil ik ook altijd nog graag een keer spelen, maarja heb geen PS3 meer. Had allang een keer een remastered versie of gewoon een simpele port naar de PS4 verwacht. Deel 2 is in ieder geval stukken beter beschikbaar dan deel 1 destijds. Dat was drama kan ik me herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Spud82 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:47:
[...]

Nice. Ja die wil ik ook altijd nog graag een keer spelen, maarja heb geen PS3 meer. Had allang een keer een remastered versie of gewoon een simpele port naar de PS4 verwacht. Deel 2 is in ieder geval stukken beter beschikbaar dan deel 1 destijds. Dat was drama kan ik me herinneren.
Ja beetje vreemd dat ze niet gelijk een remaster klaar hebben gezet voor de release van deel 2. Al gaat daar natuurlijk ook wel het nodige werk in zitten. Ja wordt de PS3 ook weer eens een keer gebruikt. Op een of andere manier in 2014 (uit mijn hoofd) de game laten liggen terwijl ik volgens mij al best een end was.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Geteisem schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:49:
[...]

Ja beetje vreemd dat ze niet gelijk een remaster klaar hebben gezet voor de release van deel 2. Al gaat daar natuurlijk ook wel het nodige werk in zitten. Ja wordt de PS3 ook weer eens een keer gebruikt. Op een of andere manier in 2014 (uit mijn hoofd) de game laten liggen terwijl ik volgens mij al best een end was.
Dat hoor ik vaker dat mensen 'm niet hebben uitgespeeld. Remastered versie is ook niet persé nodig wellicht, grafisch is zo'n stijl toch tijdloos. Maar misschien denk ik er te makkelijk over.

Anyway, ik heb begrepen dat deel 2 losstaat van het eerste deel. Dus eerst maar eens hierin duiken en wie weet dan nog ooit een keer deel 1 (als deze game een succes wordt, zullen de kansen weer toenemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Spud82 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:54:
[...]

Dat hoor ik vaker dat mensen 'm niet hebben uitgespeeld. Remastered versie is ook niet persé nodig wellicht, grafisch is zo'n stijl toch tijdloos. Maar misschien denk ik er te makkelijk over.

Anyway, ik heb begrepen dat deel 2 losstaat van het eerste deel. Dus eerst maar eens hierin duiken en wie weet dan nog ooit een keer deel 1 (als deze game een succes wordt, zullen de kansen weer toenemen).
Mwoah, ja ook al zouden ze grafisch weinig aanpassen blijft het natuurlijk altijd een remaster heten mits die op de PS4 zou uitkomen. Maar de stijl is redelijk tijdloos inderdaad. Benieuwd of ik er nog een beetje in kan komen. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Info over de difficulty settings in GoW:
Difficulty
Before starting, a player has to decide how demanding the game should be.

God of War’s four difficulty settings includes one that it is so intense that it has a separate save and can’t be changed after the game is started in that mode. It allows players to play the most challenging mode without having to sacrifice to play through the game’s other difficulties, which includes one that is meant to essentially covey the story.

And that fourth, hardest setting isn’t simply an algorithmic increase in difficulty, God of War creative director Cory Barlog says. “We did a ton of stuff to make it a genuine challenge, not a cynical increase. Enemies are all changed up. We changed the attack patterns of things; it’s hugely different.”

The decision to include the easiest setting, which is called Story Mode, was meant to appeal to players who just want to enjoy the world and “not get beat up every two seconds,” Barlog says.

And once players finish the game, no matter what difficulty they’re playing, they can keep playing the game, continue to experience the world that they likely haven’t fully examined.
“Give Me God Of War is for those who want the game as difficult as possible, requiring god-like reflexes and strategy”
https://www.rollingstone....tive-gaming-bliss-w518039

https://press-start.com.a...d-war-difficulty-setting/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch is wel beschikbaar via PS Now. Kun je daarmee het spel ook op een PS4 spelen? Je zou in dat geval een maandje kunnen doen en dan snel door het spel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-09 21:30
A way out is aan het downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 20:52
Yukidaruma schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:19:
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch is wel beschikbaar via PS Now. Kun je daarmee het spel ook op een PS4 spelen? Je zou in dat geval een maandje kunnen doen en dan snel door het spel gaan.
Gisteren gekeken op PS Now maar ik zie hem niet staan. Voor zover ik weet heeft alleen de Amerikaanse PS Now Nino Kuni 1

Of ik kijk gewoon verkeerd.

P.S. Krijg ook een gratis exemplaar van Ni No Kuni 2. Erg netjes geregeld van de Mediamarkt. Al had ik liever de CE voor €60 natuurlijk. Maar goed, tegen een gratis game zeg je geen nee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:24
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:07:
@v8power67 PS Now is natuurlijk niet helemaal hetzelfde. Met GP kun je de spellen echt downloaden en er zitten ook nieuwe titels in. Het klinkt haast te mooi om waar te zijn, maar het is toch echt zo. Heel mooi voor consumenten, maar ik kan me niet voorstellen dat hier winst mee te behalen valt.
Geleidelijk zie je hier toch een soortgelijke trend als bij video en muziek. Ik denk dat games straks ook via een Netflix achtige dienst beschikbaar worden gesteld.
Het kan dus goed zijn dat we straks meerdere diensten hebben. PS Now, EA Now, UBI Now. Wellicht zelfs een alles-in-1-aanbieder.

Dit model zal in het begin misschien niet winstgevend zijn, maar denk op de long-run wel. De gemiddelde consument koopt wellicht 2-3 games per jaar (misschien minder zelfs, geen idee) Niet ieder spel wordt gekocht voor de volle pond.
Stel dat je een dienst hebt a € 20 per maand, betekent dit een omzet van € 240. Tevens schakel je hiermee de retailer uit. (heeft ook een nadeel) Dan blijft er effectief meer marge over voor de aanbieder.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@steefje Er zit echter wel een groot verschil in. Muziek en video kunnen niet door maar één apparaat worden afgespeeld en retailers die TV's en audio apparatuur verkopen, zijn dus niet per definitie afhankelijk van de marge die op de fysieke media zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Sefaex schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:23:
[...]

Gisteren gekeken op PS Now maar ik zie hem niet staan. Voor zover ik weet heeft alleen de Amerikaanse PS Now Nino Kuni 1

Of ik kijk gewoon verkeerd.

P.S. Krijg ook een gratis exemplaar van Ni No Kuni 2. Erg netjes geregeld van de Mediamarkt. Al had ik liever de CE voor €60 natuurlijk. Maar goed, tegen een gratis game zeg je geen nee. :D
Je hebt gelijk... Het aanbod van PS Now is in NL wel heel mager vergeleken met de VS. Ik had niet verwacht dat hier verschil in zou zitten per regio, maar in de VS hebben ze toch toegang tot bijna dubbel het aantal spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:13:
Info over de difficulty settings in GoW:
[...]
[...]
Dat wordt gewoon normal mode dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Yukidaruma schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:37:
[...]

Je hebt gelijk... Het aanbod van PS Now is in NL wel heel mager vergeleken met de VS. Ik had niet verwacht dat hier verschil in zou zitten per regio, maar in de VS hebben ze toch toegang tot bijna dubbel het aantal spellen.
Is helaas het geval met bijna alle diensten die internationaal zijn. VS is gewoon zowat de grootste en interessantste markt meestal. PS Now lijkt mij helemaal niks in huidige vorm. Dan slinger ik de PS4 of PS3 wel aan.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:39:
[...]

Dat wordt gewoon normal mode dus :)
Voor mij ook waarschijnlijk. Er zijn er dus 4: Story, Balanced, Challenge en dus die moeilijkste. Ik pak denk ik Balanced en wellicht in de toekomst een tweede playthrough (hopelijk zit er een goede NG+ modus in) op de moeilijkste. Het klinkt wel alsof de difficulty eerlijk is en niet simpelweg minder health voor de speler en meer health en damage namens de vijanden. Dat kan ik wel waarderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Wel netjes dat de Media Markt nu Ni No Kuni 2 gratis levert, omdat ze de Kings Edition niet kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ja, baal nu toch wel van mijn niet meer Pre-orderen voornemen...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
Geteisem schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:42:
[...]

Is helaas het geval met bijna alle diensten die internationaal zijn. VS is gewoon zowat de grootste en interessantste markt meestal. PS Now lijkt mij helemaal niks in huidige vorm. Dan slinger ik de PS4 of PS3 wel aan.
Ik zie mezelf ook niet snel een abonnement nemen, maar dat zei ik ook over Netflix. Het is wel een mooie oplossing als er een paar spellen tussen zitten die je graag wil spelen, helemaal als je verwacht deze allemaal binnen een maand uit te kunnen spelen.

En laat eigenlijk maar, zie nu pas dat het een streaming dienst is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
ThaBEN schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:19:
[...]

Het is dus waar!

[...]
Vind dit heel erg netjes van mediamarkt... sta d'r een beetje van versteld wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Yukidaruma schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:58:
[...]

Ik zie mezelf ook niet snel een abonnement nemen, maar dat zei ik ook over Netflix. Het is wel een mooie oplossing als er een paar spellen tussen zitten die je graag wil spelen, helemaal als je verwacht deze allemaal binnen een maand uit te kunnen spelen.

Ja vind Netflix toch wel iets anders. Goede streaming dienst dat dan weer wel. :P

En ik blijf toch een liefhebber van fysiek. Dus ben bang dat ik het nog moeilijk ga krijgen in de toekomst. Want ooit wordt het toch digital only.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 10:58:
[...]

Now inderdaad wel, maar met Game Pass kun je alles daadwerkelijk naar je console downloaden. Dat is toch wel heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Even gekeken naar m'n huidige backlog qua Ps4 games want ik overweeg om over enige tijd over te stappen naar de Switch, blijk ik toch nog wel heel veel spellen te hebben die ik niet of weinig heb gespeeld:

WRC7
GTA V
Everybodys Golf
Lego Harry Potter
Horizon
Borderlands
Final Fantasy XV
No Mans Sky
Skyrim
Knack
Battlefield 4
Killzone
Ratchet & Clank
Bloodborne
Late Shift
Seasons After Fall
Rime
Child of Light
Downwell
Bastion
The Witness
Game of Thrones
Hitman
Saints Row
Unravel
Tearaway
God of War 3
NERO
The Last of Us

Komende maanden dus ook maar geen nieuwe games kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Homeland schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:17:
Even gekeken naar m'n huidige backlog qua Ps4 games want ik overweeg om over enige tijd over te stappen naar de Switch, blijk ik toch nog wel heel veel spellen te hebben die ik niet of weinig heb gespeeld:

XXXX

Waarom overstappen. Waarom niet gewoon een Switch ernaast?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Continue to explore" Huh? Zit er een open wereld in dan? Heb ik wat gemist?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Homeland schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:17:

GTA V
Lego Harry Potter (heb nu op verschillende plekken gelezen dat de lego games voor bepaalde IP's echt goed zijn en ook leuk om te spelen. Moet ik me eens in gaan verdiepen denk ik zo)
Horizon
Borderlands
Skyrim
Knack (nog wat crystals verzamelen, gelukkig diamonds al gehaald, en very hard playthrough left)
Ratchet & Clank
Bloodborne
Rime
Child of Light

The Witness
Game of Thrones
Unravel
God of War 3
The Last of Us

Doorgestreepte is wat ik al heb gedaan/platinum'd of 100%'d.
Dikgedrukte is wat ik ook nog moet doen/wil doen.

Dan komen er nog wel een aantal games bij die ik nog graag wil doen zoals:
The Last Guardian
Shadow of the Collossus
Uncharted Last Legacy
Persona 5
The order 1886
Just Cause 3
Life is Strange: Before the Storm
Valiant Hearts: The Great War
Knack 2
AC: Origins
Far Cry 5
Hellblade: Senua’s Sacrifice
Crash Bandicot Collection Remaster
Oddworld New 'n Tasty

Dan komen er ook nog nieuwe games aan die ook retetof gaan worden, en het ergste is dat ik van de bovenstaande lijst 90% nog moet kopen :(((

----------------------------------------------------------------------------------
Maargoed op t moment bezig met drie games:
- Wolfenstein 2
- Knack
- Table Top Racing ("easy" plat hehe)

Speel ze iedere avond gezamenlijk een 2-3 uurtjes af, net waar ik zin in heb en dan zit mijn avond er weer op. Vanaf juni gelukkig weer meer tijd dus dan ook tijd om de backlog/wishlist te gaan afstrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:28:
[...]

"Continue to explore" Huh? Zit er een open wereld in dan? Heb ik wat gemist?
Daar zijn ze nog wat geheimzinnig over en dat was uit de previews nog niet goed op te maken. De focus ligt iets meer op exploren en er zijn wel gebieden bevestigd waar je met bepaalde skills nog niet kan komen en met vijanden die nog een te hoog level hebben.

Ik denk dat de game een Tomb Raider of misschien Bloodborne achtige opbouw gaat hebben. Cory Barlog zegt ook dat het ongeveer 30 uur duurt om uit te spelen en voor een ultra lineaire game is dat wat lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Geteisem schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:20:
[...]

Waarom overstappen. Waarom niet gewoon een Switch ernaast?
Op zich ook een idee maar heb nu al een redelijke overload aan games dus wil het voor mijzelf simpel houden met 1 console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Homeland schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:36:
[...]

Op zich ook een idee maar heb nu al een redelijke overload aan games dus wil het voor mijzelf simpel houden met 1 console.
Ja ik heb er weinig problemen mee meerdere consoles. Maar heb dan ook een backlog waar je u tegen zegt. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:20
Iemand toevallig een idee waarom de PS4Pro de laatste dagen bijna overal uitverkocht is?
Bij een aantal shops staat er zelfs aangegeven dat de PS uit het assortiment verdwijnt.

De zwarte variant is op dit moment volgens de pricewatch maar bij twee shops te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knetic schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:18:
Iemand toevallig een idee waarom de PS4Pro de laatste dagen bijna overal uitverkocht is?
Bij een aantal shops staat er zelfs aangegeven dat de PS uit het assortiment verdwijnt.

De zwarte variant is op dit moment volgens de pricewatch maar bij twee shops te krijgen.
Paar gokjes: veel verkocht, focus op GoW bundel, meest populaire console op dit moment, wellicht nieuwe revisie die eraan komt.

Via Megekko heb je 'm morgen in huis voor € 388,-. Die hebben 11 stuks op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:27:
[...]

Paar gokjes: veel verkocht, focus op GoW bundel, meest populaire console op dit moment, wellicht nieuwe revisie die eraan komt.

Via Megekko heb je 'm morgen in huis voor € 388,-. Die hebben 11 stuks op voorraad.
Megekko is nou niet echt de betrouwbaarste :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Overal nog goed te krijgen hoor bezoek eens de sites van de winkels zelf. Pricewatch en andere sites worden niet altijd juist geupdate. Zie m al gewoon op de Media Markt site staan en ook bij Game Mania en Bol gewoon verkrijgbaar. Dat zal met speelgoedwinkels niet anders zijn gok ik. Dus zelf even zoeken. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:20
Geteisem schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:37:
[...]

Overal nog goed te krijgen hoor bezoek eens de sites van de winkels zelf. Pricewatch en andere sites worden niet altijd juist geupdate. Zie m al gewoon op de Media Markt site staan en ook bij Game Mania en Bol gewoon verkrijgbaar. Dat zal met speelgoedwinkels niet anders zijn gok ik. Dus zelf even zoeken. :)
Dat is dan heel recent aangepast want toen ik mijn post aan het schrijven was stond echt nog uitverkocht.
Maar goed om te zie dat hij weer leverbaar is. Straks maar even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Knetic schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:44:
[...]

Dat is dan heel recent aangepast want toen ik mijn post aan het schrijven was stond echt nog uitverkocht.
Maar goed om te zie dat hij weer leverbaar is. Straks meer even bestellen.
Dat is wel apart dan ja. Zal toeval zijn. Denk ook dat veel mensen nu de PS4 (Pro) aanschaffen door de GOW hype en andere toppers deze periode. Zal net iets harder lopen. Misschien dat zo n goede PS plus maand qua games ook wel meehelpt.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:27:
[...]

Sony kondigt nieuwe revisies van een bestaande PlayStation doorgaans in augustus aan en ze zijn dan vaak leverbaar in de eerste week september. Alleen de PlayStation 4 Pro was een beetje een vreemde eend in de bijt in deze trendlijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Jumpman op 21-03-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad vreemd. Mogelijk binnenkort nieuwe bundels op komst bestaande uit PS4 Pro + game?

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
Ik zit zo ook met een ni no kuni teveel. Preorder van de kings editie bij ygz is net verstuurd en mediamarkt stuurt mij nu ook de normale versie gratis toe. :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

warcow schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 13:42:
Ik zit zo ook met een ni no kuni teveel. Preorder van de kings editie bij ygz is net verstuurd en mediamarkt stuurt mij nu ook de normale versie gratis toe. :o
Ik neem de van de Media Markt graag gratis van je over. No problem. :o

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken Ni No Kuni niet en op basis van filmpjes en de backlog en andere games die er gaan komen, denk ik niet dat ik de game ooit op ga pakken. Maar ben toch nieuwsgierig gezien de buzz, dus vraag aan de kenners: wat is de charme van deze game? Wat maakt het zo tof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:31
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:06:
Ik ken Ni No Kuni niet en op basis van filmpjes en de backlog en andere games die er gaan komen, denk ik niet dat ik de game ooit op ga pakken. Maar ben toch nieuwsgierig gezien de buzz, dus vraag aan de kenners: wat is de charme van deze game? Wat maakt het zo tof?
Lastig te zeggen, ooit films van studio ghibli gezien? Als dat je pakt snap je het iets meer denk ik, anders weet ik geen antwoord. Bij het eerste deel had ik wat moeite met het kiddy uiterlijk maar de game zoog me er helemaal in, het klopt allemaal, ziet er erg strak uit, heerlijk sprookje om bij weg te dromen zeg maar O+
Deel 2 zal ik vast eens oppakken, eerst *kuch* ME:Andromeda *kuch* wegwerken welke helemaal niet zo slecht is als dat het rondging maar wel stukken minder is dan de originele games. Daarna NIER, daarna misschien Nu No Kuni, Ohja Assasins Creed Origins lijkt me wel wat, de vorige games boeiden met niet maar deze lijkt wel wat.
Verder staat er eigenlijk niet veel op mn verlanglijstje. God of War nog wel, verder ooit Cyberpunk, Death Stranding en (god dont let them F it up) FF7. Zou verder niet zo weten wat ik echt wil spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen duikt er een gerucht op dat Activision bezig is met een cod mw2 remaster. Verrasing, het gaat alleen om de singelplayer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
Mutatie schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:18:
[...]
Lastig te zeggen, ooit films van studio ghibli gezien? Als dat je pakt snap je het iets meer denk ik, anders weet ik geen antwoord.
Dat moet het dan zijn voor mij. Nog nooit eerder van Ni no Kuni gehoord, totdat ik ineens een screenshot voorbij zag komen van dit spel, maar had meteen het gevoel dat dit een must-have is. Heb pas een paar (stuk of 5) Ghibli films gezien en het zijn stuk voor stuk meesterwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:44:
Ondertussen duikt er een gerucht op dat Activision bezig is met een cod mw2 remaster. Verrasing, het gaat alleen om de singelplayer.
Dat gerucht gaat al een tijdje en is inmiddels geen gerucht meer. De game is al in verschillende ratings opgedoken.

MW1 remaster is voor mij voldoende, hoewel de campaign van MW2 ook wel tof is. Misschien ooit als hij onder de € 10,- duikt en ik heb niks anders te doen.
Mutatie schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:18:
[...]

Lastig te zeggen, ooit films van studio ghibli gezien? Als dat je pakt snap je het iets meer denk ik, anders weet ik geen antwoord. Bij het eerste deel had ik wat moeite met het kiddy uiterlijk maar de game zoog me er helemaal in, het klopt allemaal, ziet er erg strak uit, heerlijk sprookje om bij weg te dromen zeg maar O+
Deel 2 zal ik vast eens oppakken, eerst *kuch* ME:Andromeda *kuch* wegwerken welke helemaal niet zo slecht is als dat het rondging maar wel stukken minder is dan de originele games. Daarna NIER, daarna misschien Nu No Kuni, Ohja Assasins Creed Origins lijkt me wel wat, de vorige games boeiden met niet maar deze lijkt wel wat.
Verder staat er eigenlijk niet veel op mn verlanglijstje. God of War nog wel, verder ooit Cyberpunk, Death Stranding en (god dont let them F it up) FF7. Zou verder niet zo weten wat ik echt wil spelen :?
Zegt me niks nee. :)

Maar verder? Ik neem aan dat er een verslavende factor in zit. Die wil ik weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:31
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:49:
[...]

Zegt me niks nee. :)

Maar verder? Ik neem aan dat er een verslavende factor in zit. Die wil ik weten.
Misschien eens bv Spirited Away, of Howl's moving castle kijken :)
Maar de verslavingsfactor is dat het een goede JRPG is, dat samen met de sfeer en stijl maakt het zo goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kabounce Beta Sign Up SIEE:

https://beta.software.eu....n-gb/kabounce#sf185130790

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cI5Ref5uYSA]

De pinball beta voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Hmm weer een (wellicht) simpele vraag maar zou graag opheldering willen hebben en misschien kan iemand die bieden:

Ik wil de rest van de telltale games kopen (ez plats xd) alleen heb ik in t verleden al enkele los gekocht/via psplus gekregen. Nu zit ik eraan te denken om de The Telltale Mega Collection aan te schaffen voor 29,99. Mijn vraag:

Kan ik de telltale games die ik al in bezit heb uit die mega collection halen d.m.v.;
- prijsverlaging (dat hij de al in bezittende games eruit filtert?)
- De duplicate telltale games kan giften naar een vriend?

Alvast bedankt ^_^

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roybs schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:24:
Hmm weer een (wellicht) simpele vraag maar zou graag opheldering willen hebben en misschien kan iemand die bieden:

Ik wil de rest van de telltale games kopen (ez plats xd) alleen heb ik in t verleden al enkele los gekocht/via psplus gekregen. Nu zit ik eraan te denken om de The Telltale Mega Collection aan te schaffen voor 29,99. Mijn vraag:

Kan ik de telltale games die ik al in bezit heb uit die mega collection halen d.m.v.;
- prijsverlaging (dat hij de al in bezittende games eruit filtert?)
- De duplicate telltale games kan giften naar een vriend?

Alvast bedankt ^_^
Dat kan uiteraard niet. Digitale games zitten aan je account vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:35:
Ik heb mij voorgenomen voorlopig ook niks te kopen. Dikke backlog en alsmaar groeiende wishlist. De backlog op overige consoles heb ik maar geschrapt. PS4 only nog voorlopig. :X
Maar maar.......Mario 3 op de nes verdiend het om ook uitgespeeld te worden :'( :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
bram1984 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:37:
[...]

Dat kan uiteraard niet. Digitale games zitten aan je account vast.
Hmm jammer maar wel te verwachten. Als ik ze los koop ben ik duurder uit maar zou t zonde vinden om dadelijk de helft van de games uit de collectie "duplicated" te krijgen.. maargoed dat is pech voor mij :) Bedankt voor je reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is, voor zover ik weet, wel een een soort van revolutionair. Of zijn er meer games die dit hebben gedaan? De hele game heeft geen laadschermen en bestaat uit één continuous shot. Dus geen camera cuts. Alle gameplay loopt direct over in een cutscene en vice versa. Dat moet echt kut geweest zijn om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
iaxe393 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 16:01:
[...]

hieronder een mail die ik vandaag gekregen heb:

Beste (mijn naam),

Zoals je natuurlijk al weet komt 23 maart Ni no Kuni 2 uit. Er was helaas iets misgegaan, maar wij zijn erg blij dat wij dit voor je kunnen oplossen! Wij hebben jouw order omgezet naar de reguliere editie van Ni no Kuni 2.

Je kan bijna je eerste stappen als hoofdrolspeler Evan door de kleurrijke wereld zetten en dan komen de vijf extra zwaarden natuurlijk goed van pas! Hierbij dan ook de code voor de extra zwaarden:
(deze geef ik natuurlijk niet prijs huehuehue)

Ook hebben wij een verzoek ingediend voor de e-voucher ter waarde van € 90,00. Deze wordt zo snel mogelijk aangemaakt en komt dan jouw kant op!
Heb je verder nog vragen? Ik help je graag!

Met vriendelijke groet,

Michelle

Jouw MediaMarkt-team

Top oplossing van Mediamarkt wel jammer dat ik die muziekdoos niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:32
Life Is Strange: Before The Storm Complete Seizoen staat nu voor €9,99,- in de store. Het origineel vond ik wel een mooie verhalende game.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Pagina: 1 ... 84 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)