bram1984 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:12:
[...]
Het is ook maar net of je het ervoor over hebt. Als de prijs geen issue is, krijg je met de Pro naast supersampling (scherpere graphics op 1080p schermen) ook een soepelere UI, 1080p remote play/gameplay recording, 5 GHz wifi, meer USB poorten, boost mode, iets kortere laadtijden en grafisch de beste ervaring als het om VR gaat.
Neemt niet weg dat een Slim onder de € 200,- inderdaad heul aantrekkelijk is.
Klopt idd, het is persoonlijke voorkeur en ''wat je nodig hebt''.
Voor mij zou het puur voor exclusives zijn die nog komen en die ik het vorige jaar heb gemist, 2 USB poorten ipv 3 is voor mij ook genoeg want het is enkel voor controller charging/USB stick en een externe HDD.
Gesproken over die externe HDD, als ik een slim op pik voor 199 en een externe 3.0 schijf eraan hang heb ik ook evenwaardige snelle laadtijden en nog steeds minstens 100 euro goedkoper af dan een pro, de supersampling boeit me weinig op mijn 1080p monitor en ik kan nog niet eens eerlijk zeggen dat ik het op de Xbox One X merkte toen ik die console had, UI kan ik me niet over uitspreken maar leek me toch vlot genoeg te gaan op mijn neef zijn ps4 slim van wat ik zag.
Slim heeft ook 5Ghz Wi-Fi dus dat is geen gebrek tov de Pro, VR boeit me geen drol wegens de titels ervoor en de prijs van de headset + camera + move controllers.
Ik vind het persoonlijk ook te laat in de generatie om nog bijna 400 aan de console alleen te hangen maar dat is dan ook weer beinvloed door mijn redenen hierboven dat ik persoonlijk niet voor de Pro ga.
En exclusives runnen bijna hetzelfde op beide consoles, Horizon en Uncharted ( zowel 4 als lost legacy ) zag ik geen verschil in de DF videos qua fps of kleine dips, en ik denk niet dat ik in volle actie of tijdens het roamen in de wereld ga merken dat er soms eens een scherpere ground texture is op de Pro, maar dat is ook weer persoonlijk of dat een gemis is of niet ( als je iemand bent die de beste console wilt qua specs is het idd een gemis )
Ik weet niet wat het hoofd doel was van de persoon waarop ik een reply gaf en of die een 4k tv had, maar wou het gewoon even meedelen dat hij goedkoop een slim kon oppikken tijdens E3 binnenkort, ik zie niet waarom Sony hun prijsstunt van vorig jaar niet zou herhalen, maar als hij liever een Pro heeft is dat ook goed
Nuja ontopic, morgen al eens games collecten, zie dat HZD momenteel 19.99 is en de Game Mania heeft ook een paar goede Sony deals lopen tot en met Donderdag dus beter nu al inslaan ipv binnen 2 maanden.
[
Voor 14% gewijzigd door
Katmi op 19-03-2018 16:26
]