Acties:
  • 0 Henk 'm!
iaxe393 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:34:
weet iemand om heel far cry 5 in coop te spelen is? of zijn het maar stukken? En moet je beide even ver ua progress zitten of kan 1 iemand altijd 'sumonnen' om zo de medespeler te houden?
Had ik al eens in het FC5 topic gepost, maar Ja en Nee! Ja er is coop, maar nniet voor beiden de campaign. de tweede speler is een gun for hire. Missie en World progress wordt voor die tweede speler NIET opgeslagen.

Lees alles na in de officiele Far Cry 5 coop FAQ!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
DigitalError schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:20:
[...]

die vraag stel je dan maar lekker in het pc topic :P

2 is de max ja
:(
poor Leno schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:30:
[...]

Ja, bij de rest van de solo, toxic en cheatende playerbase :N

Nee hoor, ik was altijd een PC shooter, maar sinds ik ze op de PS speel, met veel leuke lui in een party, geen (nauwelijks geloof ik) cheaters, geen ingame-chats enzo, vind ik t echt 1000x keer leuker.

Dan maar geen Ultra 8K @240hz :)
Maar maar maar... richten met stokjes is gewoon kut :'(
-SaveMe- schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:38:
[...]

Had ik al eens in het FC5 topic gepost, maar Ja en Nee! Ja er is coop, maar nniet voor beiden de campaign. de tweede speler is een gun for hire. Missie en World progress wordt voor die tweede speler NIET opgeslagen.

Ja zover was ik helaas ook, maar als ik de hele game samen met een maat kan spelen (helaas niet met meer dan..) vind ik het eigenlijk al goed. Dan maar geen progress bij mijzelf.

[ Voor 84% gewijzigd door iaxe393 op 17-03-2018 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27
-SaveMe- schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:38:
[...]

Dat vind ik dan weer zo enorm jammer. Kijk, dat je verhaal-progress niet doet. Prima. Maar items verzamelen, gebieden unlocken of alles van behalen e.d. moet toch gewoon kunnen in 2018? Maakt voor mij de coop meteen volkomen kansloos. Je hebt er namelijk zelf helemaal niks aan

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:28
Martinspire schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:04:
[...]
Dat vind ik dan weer zo enorm jammer. Kijk, dat je verhaal-progress niet doet. Prima. Maar items verzamelen, gebieden unlocken of alles van behalen e.d. moet toch gewoon kunnen in 2018? Maakt voor mij de coop meteen volkomen kansloos. Je hebt er namelijk zelf helemaal niks aan
je krijgt gewoon XP, wapens en weet ik veel wat allemaal nog meer hoor ;) alleen je verhaal progressie loopt niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:04:
[...]
Ben het volledig met je eens. Wilde de game helemaal coop met een maat spelen, maar dat wordt hem dus niet. ga hem daarom maar als een singleplayer game spelen. Snap ook niet dat dat anno 2018 nog zo moeilijk moet zijn ...
DigitalError schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 18:06:
[...]

je krijgt gewoon XP, wapens en weet ik veel wat allemaal nog meer hoor ;) alleen je verhaal progressie loopt niet mee.
Als je dan met zijn 2-en de campaign doorloopt, heeft de een op het einde de game 'uit' en de andere is volgens de game nog niet begonnen, immers geen mission en map progressie. Dat is toch super gaar ? 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 17-03-2018 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:28
-SaveMe- schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:54:
Als je dan met zijn 2-en de campaign doorloopt, heeft de een op het einde de game 'uit' en de andere is volgens de game nog niet begonnen, immers geen mission en map progressie. Dat is toch super gaar ? 8)7
ja dat is ook super gaar, en ik had de hoop dat ze dit hadden veranderd in FC5. maar ik ga het alsnog wel met veel plezier spelen, en dan dus 2x blijkbaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

kunnen ze niet de game a la borderlands dat je co op de game kan spelen en opslaan, maar dan een lobby voordat je de game kan starten, waarbij de andere speler ook in de lobby aanwezig is om de game te starten. hetzelfde als een normale multiplayer, maar nu met de mogelijkheid om te saven. lijkt me dat dat toch niet een hele moeilijke opgave is (maarja, leken hebben het altijd makkelijk om dingen te roepen :+)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Dxue schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 20:15:
kunnen ze niet de game a la borderlands dat je co op de game kan spelen en opslaan, maar dan een lobby voordat je de game kan starten, waarbij de andere speler ook in de lobby aanwezig is om de game te starten. hetzelfde als een normale multiplayer, maar nu met de mogelijkheid om te saven. lijkt me dat dat toch niet een hele moeilijke opgave is (maarja, leken hebben het altijd makkelijk om dingen te roepen :+)
Sowieso hoog tijd voor een nieuwe borderlands.
Geruchten gaan dat Borderlands 3 misschien wel dit jaar nog zal komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
iaxe393 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 00:31:
[...]

Sowieso hoog tijd voor een nieuwe borderlands.
Geruchten gaan dat Borderlands 3 misschien wel dit jaar nog zal komen
Ik hoop het! Borderlands 2 heb ik me echt uitstekend mee vermaakt. Ik hoop dat we wat te zien gaan krijgen van die game op de E3 dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Yakuza 2 remaster komt ook naar het westen, vanaf augustus te koop.
Goed om te zien dat de Yakuza serie het westen heeft bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:59
Net alle diamond crystals geRNG'd op Knack, niet zo super lang mee bezig geweest maar wel blij! Vraagje voor de experts, ik moet nog van de andere crystals een aantal, maar deze progressie wordt niet opgeslagen als ik een very hard playthrough begin met een diamond knack. Als in dat ik weer alle items/crystals van 0 aan moet verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt.
De Knack varianten die je compleet hebt blijven wél bewaard.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Vraagje: heb nog nooit een PS gehad. Altijd XBOX en Nintendo's. Nu ook nog een WiiU en Switch, XONE is ondertussen verkocht.

Nu willen me zoontjes (en ik ook wel stiekum) een PS aanschaffen. Maar.........is het verstandig om meteen voor de PS4 PRO te gaan? Of is een PS4 voldoende?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Pedr0 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:15:
Vraagje: heb nog nooit een PS gehad. Altijd XBOX en Nintendo's. Nu ook nog een WiiU en Switch, XONE is ondertussen verkocht.

Nu willen me zoontjes (en ik ook wel stiekum) een PS aanschaffen. Maar.........is het verstandig om meteen voor de PS4 PRO te gaan? Of is een PS4 voldoende?
Dat ligt er aan wat je er mee wilt doen. als je op 4k wilt gamen, dan is de pro wel een aanrader (de normale trekt dit niet)

als je puur en alleen wilt gamen en alles eromheen niet uitmaakt, dan is de normale ook meer dan prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Nu online
iaxe393 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:17:
[...]

Dat ligt er aan wat je er mee wilt doen. als je op 4k wilt gamen, dan is de pro wel een aanrader (de normale trekt dit niet)

als je puur en alleen wilt gamen en alles eromheen niet uitmaakt, dan is de normale ook meer dan prima
Ja, mijn TV is nog geen 4K, maarja wie weet in de toekomst wel. THX voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:00
@Pedr0 Wat voor games wil je spelen? Je hebt je Xbox verkocht, dus ik denk dat je vooral interesse hebt in de playstation exclusives?

Momenteel is het wel een moeilijke keuze tussen Slim/Pro. Ze zijn nu beide relatief duur eigenlijk, (lees: geen korting)
Ik zou denk ik geen 400 euro meer zou betalen voor een Pro, misschien is er binnenkort weer een actie waar die 340 kost ofzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Nu online
Anton.net schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:28:
@Pedr0 Wat voor games wil je spelen? Je hebt je Xbox verkocht, dus ik denk dat je vooral interesse hebt in de playstation exclusives?

Momenteel is het wel een moeilijke keuze tussen Slim/Pro. Ze zijn nu beide relatief duur eigenlijk, (lees: geen korting)
Ik zou denk ik geen 400 euro meer zou betalen voor een Pro, misschien is er binnenkort weer een actie waar die 340 kost ofzo..?
Ja ik zal ook wel wachten tot een leuke aanbieding. XBOX is verkocht omdat ik zelf sowieso niet heel veel meer game. En ja, alle vriendjes van de kleine hebben een PS4 en hij wil graag samen spelen. Dus vandaar dat er toch een PS4 komt

Eigen is het meer een switch maken van de XBOX naar de PS na jarenlang een XBOX te hebben gehad. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 18-03-2018 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-09 23:13
Heeft iemand wel eens een d pad vervangen van de ds4? Ik heb een nieuw rubbertje en dpad geplaatst maar mijn dpad blijft slecht. Met slecht bedoel ik geen klik als ik iets in druk en voelt dus ook niet fijn aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
BlackBarryNL schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:59:
Heeft iemand wel eens een d pad vervangen van de ds4? Ik heb een nieuw rubbertje en dpad geplaatst maar mijn dpad blijft slecht. Met slecht bedoel ik geen klik als ik iets in druk en voelt dus ook niet fijn aan.
probeer met alcohol en een wattestaafje de sensor anders schoon te maken, dat fixte het probleem hier.

heb nu alleen nog 1 controller waarvan de sensor/de unit van het linker pookje verrot is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 19-09 15:15
Pedr0 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 16:36:
[...]

Ja ik zal ook wel wachten tot een leuke aanbieding. XBOX is verkocht omdat ik zelf sowieso niet heel veel meer game. En ja, alle vriendjes van de kleine hebben een PS4 en hij wil graag samen spelen. Dus vandaar dat er toch een PS4 komt

Eigen is het meer een switch maken van de XBOX naar de PS na jarenlang een XBOX te hebben gehad. :P
Gewoon wachten op E3 in Juni, Sony zal wel dezelfde stunt pullen als vorig jaar en dan pik je een slim op voor 188/199 euro voor een week bij zowat elke retailer om hun E3 op te hypen.

Een pro voor de volle pot zou ik persoonlijk niet meer kopen, en als je geen 4k tv hebt is de keuze nog makkelijker om voor een slim te gaan, ja er zijn soms betere textures op een ps4 pro tov een slim maar games als Horizon laten zien dat je bij exclusives zo goed als identieke performance en visuals krijgt en dan is een slim voor 199 euro tov een pro voor 339-349 een no brainer.

En dan doe je gewoon de ps4 slim van de hand als de ps5 uitkomt binnen 2 jaar en spring je direct op de nieuwe bandwagon van dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op zondag 18 maart 2018 @ 21:04:
[...]

Gewoon wachten op E3 in Juni, Sony zal wel dezelfde stunt pullen als vorig jaar en dan pik je een slim op voor 188/199 euro voor een week bij zowat elke retailer om hun E3 op te hypen.

Een pro voor de volle pot zou ik persoonlijk niet meer kopen, en als je geen 4k tv hebt is de keuze nog makkelijker om voor een slim te gaan, ja er zijn soms betere textures op een ps4 pro tov een slim maar games als Horizon laten zien dat je bij exclusives zo goed als identieke performance en visuals krijgt en dan is een slim voor 199 euro tov een pro voor 339-349 een no brainer.

En dan doe je gewoon de ps4 slim van de hand als de ps5 uitkomt binnen 2 jaar en spring je direct op de nieuwe bandwagon van dag 1.
Het is ook maar net of je het ervoor over hebt. Als de prijs geen issue is, krijg je met de Pro naast supersampling (scherpere graphics op 1080p schermen) ook een soepelere UI, 1080p remote play/gameplay recording, 5 GHz wifi, meer USB poorten, boost mode, iets kortere laadtijden en grafisch de beste ervaring als het om VR gaat.

Neemt niet weg dat een Slim onder de € 200,- inderdaad heul aantrekkelijk is.

Ik ben dit weekend overigens opnieuw aan GoW3 begonnen. Ooit een keer halverwege weggelegd. Nu even op Easy gezet om even warm te draaien voor deel 4, waarvan vandaag een shitload aan previews online komen. Ik ben blij met de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen, want 3 voelt qua mechanics wel behoorlijk verouderd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Gisteren via Share Play meegekeken hoe mijn zoon (woont bij zijn moeder) Assassin's Creed Origins speelde. Woh... wat een gaaf spel. :D Die staat bij deze op mijn wishlist.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:12:
[...]
Ik ben dit weekend overigens opnieuw aan GoW3 begonnen. Ooit een keer halverwege weggelegd. Nu even op Easy gezet om even warm te draaien voor deel 4, waarvan vandaag een shitload aan previews online komen. Ik ben blij met de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen, want 3 voelt qua mechanics wel behoorlijk verouderd aan.

[video]
Consoles kosten geen drol tegenwoordig dat gezever altijd. :F

Psyched voor God of War. Zin an *O*

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
musiman schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:13:
Gisteren via Share Play meegekeken hoe mijn zoon (woont bij zijn moeder) Assassin's Creed Origins speelde. Woh... wat een gaaf spel. :D Die staat bij deze op mijn wishlist.
Heb ik me ook goed mee vermaakt zo een 100 uur. De map is echt gigantisch. Was er wel klaar mee op het einde, dus de DLC sla ik over.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:53
Ben onlangs maar eens begonnen met Rime. Wat een mooi, ingetogen en sfeervol spel is dat. Gelukkig staat de muziek ook op Spotify dus die ben ik nu aan het luisteren O+

https://open.spotify.com/...si=dtW6lAnTS9e-7Fv542oIMw

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
bram1984 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:54:
[...]

Heb ik me ook goed mee vermaakt zo een 100 uur. De map is echt gigantisch. Was er wel klaar mee op het einde, dus de DLC sla ik over.
Wauw, 100 uur voor main-game? Dan snap ik wel dat je er even klaar mee bent. Ik zit nu op 89 uur. Maar heb ook dlc 1 op 100% en dlc 2 gok ik op 60/70%.

Je hebt lekker lopen bivakkeren op een heuveltop >:) .

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kartale schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:19:
[...]

Wauw, 100 uur voor main-game? Dan snap ik wel dat je er even klaar mee bent. Ik zit nu op 89 uur. Maar heb ook dlc 1 op 100% en dlc 2 gok ik op 60/70%.

Je hebt lekker lopen bivakkeren op een heuveltop >:) .
Nee, incl. alle side-quests en alle vraagtekens gedaan. Dan kom je zo aan de 100 uur. Je zit er overigens maar 11 uur naast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:25
Heb hetzelfde als bram hoor. Ook ruim 100 uur alleen aan de main game besteed. Was er toen ook wel klaar mee, heb nog zoveel te spelen. Ik haal de season pass voor Origins nog wel als ie een keer in de aanbieding is, want wat een game was het zeg. Sinds The Witcher 3 niet meer zo vermaakt met een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
bram1984 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:21:
[...]

Nee, incl. alle side-quests en alle vraagtekens gedaan. Dan kom je zo aan de 100 uur. Je zit er overigens maar 11 uur naast. ;)
Nee klopt, ik heb ook alles gedaan (platinum - ben ik errug trots op). Maar doelde meer op dat ik ook DLC erbij gedaan heb. Misschien dat ik toch wat vaker fast-travel dan 8) . Had niet echt het gevoel dat ik nou zo veel aan het rushen was. Dat zou nog wat kunnen verklaren. Of mijn teller is kapot :P

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:42
Gisteren in Bloodborne vitality en endurance naar 40 gekregen vanaf 20. Vond dat ik af en toe wat te veel van mijn hp verloor per tik, dus via de wiki een mooie farm plek gevonden bij Mergo's Loft: Middle. Met zoveel hp en stamina ben je bijna een god in het spel, het voelt bijna aan als cheaten. Uiteindelijk met die lagere stats tot aan de laatste boss gekomen en halverwege de DLC, dus het is niet alsof het echt nodig was.
Eigenlijk moet ik het spel snel uitspelen. Heb nog aardig wat spellen liggen die ik eigenlijk uit wil spelen voordat Ni no Kuni II en God of War 4 uitkomen. Dat eerste gaat nooit lukken, maar voor GoW moet ik toch een aardig eind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
bram1984 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:54:
[...]

het mooie aan ACO is dat als je hem uit hebt...de map pas 30% clean is ongeveer _O-

Ik had de story uit en dacht 'chill, eens even kijken' gevolgd door een 'WTF heb ik zo weinig nog maar gedaan :/ '

tevens

Z'n zin in deze game _O_

[ Voor 8% gewijzigd door iaxe393 op 19-03-2018 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@iaxe393 Scroll eens iets naar boven. :P
Yukidaruma schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:37:
Gisteren in Bloodborne vitality en endurance naar 40 gekregen vanaf 20. Vond dat ik af en toe wat te veel van mijn hp verloor per tik, dus via de wiki een mooie farm plek gevonden bij Mergo's Loft: Middle. Met zoveel hp en stamina ben je bijna een god in het spel, het voelt bijna aan als cheaten. Uiteindelijk met die lagere stats tot aan de laatste boss gekomen en halverwege de DLC, dus het is niet alsof het echt nodig was.
Eigenlijk moet ik het spel snel uitspelen. Heb nog aardig wat spellen liggen die ik eigenlijk uit wil spelen voordat Ni no Kuni II en God of War 4 uitkomen. Dat eerste gaat nooit lukken, maar voor GoW moet ik toch een aardig eind komen.
Als je al in Mensis zit, duurt het niet zolang meer voor het einde. Heb je Micolash al gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 22:19
bram1984 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:56:
@iaxe393 Scroll eens iets naar boven. :P

[...]

Als je al in Mensis zit, duurt het niet zolang meer voor het einde. Heb je Micolash al gehad?
Ik wou zeggen, hij is er al bijna. Of hij moet bedoelen ook de DLC nog uit te willen spelen, daar deed ik zelf net zo lang over als over de maingame. Zo niet langer. Man man wat heb ik zitten struggelen met bepaalde bazen, die ik maar persé alleen wilde clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:42
bram1984 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 10:56:Als je al in Mensis zit, duurt het niet zolang meer voor het einde. Heb je Micolash al gehad?
Juz, die farming spot is die laatste gang voor Wet-Nurse, waar je die 3 varkens en een aantal shadows hebt. Weet niet precies hoe BB omgaat met NG+, dus voor de zekerheid eerst de DLC uitspelen. Mag daar nu de boss van de Research Hall doen. Kan dus allemaal snel gaan, maar dit is wel een spel waar ik lekker de tijd wil nemen om alles uit te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
Ik begin wel steeds meer warm te lopen voor GoW. Zit ik hier laatst nog stoer te verkondigen, dat ik weinig ga kopen dit jaar... :) Ben dit weekend eens even in de details gedoken, maar ziet er qua gameplay toch wel heerlijk uit. Wel zo'n game die ik rustig afwacht straks met de reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Als groot fan van de God of War games word ik nog niet echt warm van de nieuwe GoW beelden. Ik vind zo’n schreeuwend kind op de achtergrond nou niet bepaald een pluspunt. Sowieso ben ik bang dat dat kind een te grote rol krijgt in de game. Een emotioneel verhaal over de band tussen vader en zoon is nou niet iets waar ik in een GoW game op zit te wachten.
Verder jammer dat het niet gewoon de camerastijl gebruikt van de oude GoW games. Er zijn al zoveel third person games tegenwoordig, ik had die ‘oude’ stijl juist wel fris gevonden.

Gek genoeg kijk ik dan wel weer erg uit naar de nieuwe Far Cry. Heb me altijd wel vermaakt met de serie en de setting van deze nieuwe is me echt op het lijf geschreven.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun de Haas BV
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 20:43
Spud82 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:12:
Ik begin wel steeds meer warm te lopen voor GoW. Zit ik hier laatst nog stoer te verkondigen, dat ik weinig ga kopen dit jaar... :) Ben dit weekend eens even in de details gedoken, maar ziet er qua gameplay toch wel heerlijk uit. Wel zo'n game die ik rustig afwacht straks met de reviews.
Ik kijk ook behoorlijk uit naar deze game, maar zit wel met gemengde gevoelens.

Aan de ene kant is het positief dat ontwikkelaar Santa Monica Studio na tig delen het roer omgooit. Denk aan meer diepgang in het verhaal, samenwerking met tussen Kratos & zoonlief en een meer Dark Souls-eske benadering van de gameplay. Aan de andere kant wil ik stiekem gewoon God of War zoals het was. Een over the top hack-and-slasher waarin je hordes vijanden middels combo's aan je Blades of Chaos rijgt.

Ben echt benieuwd hoe het allemaal uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Ik snap jullie wel @heren hier boven, maar voor mij zijn die gameplay veranderingen juist de reden dat ik nu wel zin heb in deze GoW. Heb daardoor de vorige delen alleen geprobeerd en nooit doorgezet. En ook die relatie met zijn zoon spreekt me wel aan. Lijkt me een soort GoW meets Last of Us/ Dark Souks. Like it!

Wel wacht ik even af hoe de gameplay uiteindelijk beoordeeld wordt, of er een beetje een uitdaging inzit en hoe 'eerlijk' de gameplay is.

[ Voor 18% gewijzigd door Spud82 op 19-03-2018 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op het begin toen ik hoorde over geruchten van een nieuwe god of war was ik niet zo enthousiast. Ik vond het na 6 delen wel genoeg geweest. Maar nu met de setting en gameplay heb ik er toch wel weer heel veel zin in. Combat vind ik er goed uit zien en ik vind de nieuwe Kratos wel passen in de noorse mythologie/viking setting. Van het kind word ik nog niet echt enthousiast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:17:
Van het kind word ik nog niet echt enthousiast.
Zullen we proberen hem bij de eerste beste bossfight de pijp uit te laten gaan, waarna we rustig verder kunnen spelen met Kratos >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Spud82 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:52:
Ik snap jullie wel @heren hier boven, maar voor mij zijn die gameplay veranderingen juist de reden dat ik nu wel zin heb in deze GoW. Heb daardoor de vorige delen alleen geprobeerd en nooit doorgezet. En ook die relatie met zijn zoon spreekt me wel aan. Lijkt me een soort GoW meets Last of Us/ Dark Souks. Like it!

Wel wacht ik even af hoe de gameplay uiteindelijk beoordeeld wordt, of er een beetje een uitdaging inzit en hoe 'eerlijk' de gameplay is.
Dat heb ik dus ook. Ben nu dus met deel 3 bezig, maar dat fixed perspectief voelt echt achterhaald.

Ik vertrouw er wel op dat ze de game in de geest van voorgaande games houden, ondanks het "babysit" gedeelte.

Edit: En de liefhebbers van lomp beuken hoeven zich geen zorgen te maken, gezien deze GIF:

https://i.imgur.com/iVe4LzW.gif

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 19-03-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Sowieso als het GoW meets bloodborne is dan kom ik vanaf 4.20 niet meer naar buiten voor een maand :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh god, begint dat 420 nu hier ook al? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

420? :?

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat is een blow-iets van t internet.. iets met snachts om 04:20 gaan blowen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
20.4 (20 april) release datum GoW.

Gok ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Amerikaanse bullshit ja dat 420. Maar goed geen geblow hier. GOW daarentegen!

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Laatst online: 21:42
Even een snel vraagje hier over de PS3. Ik heb zojuist Ni No Kuni gekocht een spel dat ongeveer 21GB in totaal zou moeten zijn. Ik heb 31GB vrij, maar kan het niet installeren omdat ik "te weinig ruimte heb". Ik heb letterlijk elke save file, game data etc verwijderd en nog steeds kan ik hem niet installeren. Heb de hele PS3 net opnieuw geformatteerd en krijg dezelfde melding. Heeft iemand een tip voor me? Lijkt me sterk dat de hele hardrive van mn PS3 niet eens 1 spel aan kan. Zeker aangezien de system info zegt dat ik 31GB vrij heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Zironako schreef op maandag 19 maart 2018 @ 15:32:
Even een snel vraagje hier over de PS3. Ik heb zojuist Ni No Kuni gekocht een spel dat ongeveer 21GB in totaal zou moeten zijn. Ik heb 31GB vrij, maar kan het niet installeren omdat ik "te weinig ruimte heb". Ik heb letterlijk elke save file, game data etc verwijderd en nog steeds kan ik hem niet installeren. Heb de hele PS3 net opnieuw geformatteerd en krijg dezelfde melding. Heeft iemand een tip voor me? Lijkt me sterk dat de hele hardrive van mn PS3 niet eens 1 spel aan kan. Zeker aangezien de system info zegt dat ik 31GB vrij heb.
Eerst wordt het spel gekopieerd en daarna geïnstalleerd/geconfigureerd. Dat kost dus meer dan de ruimte die het geïnstalleerd in zal nemen.

Mijn advies: stop een grotere harddisk in de PS3. Peace of cake en met zo'n 500 GB tot 1 TB hdd kom je bij de PS3 al heel erg ver; die zijn NIET duur. :)

[ Voor 13% gewijzigd door musiman op 19-03-2018 15:45 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
berekend de ps3 niet zo dat als de game 21gb aan download is je die ruimte vrij moet hebben + de installatie ruimte dus tel er dan nogmaals de ±21GB erbij op zodat je in totaal een ±42GB vrij moet hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
bram1984 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 09:12:
[...]
Het is ook maar net of je het ervoor over hebt. Als de prijs geen issue is, krijg je met de Pro naast supersampling (scherpere graphics op 1080p schermen) ook een soepelere UI, 1080p remote play/gameplay recording, 5 GHz wifi, meer USB poorten, boost mode, iets kortere laadtijden en grafisch de beste ervaring als het om VR gaat.

Neemt niet weg dat een Slim onder de € 200,- inderdaad heul aantrekkelijk is.
Klopt idd, het is persoonlijke voorkeur en ''wat je nodig hebt''.
Voor mij zou het puur voor exclusives zijn die nog komen en die ik het vorige jaar heb gemist, 2 USB poorten ipv 3 is voor mij ook genoeg want het is enkel voor controller charging/USB stick en een externe HDD.

Gesproken over die externe HDD, als ik een slim op pik voor 199 en een externe 3.0 schijf eraan hang heb ik ook evenwaardige snelle laadtijden en nog steeds minstens 100 euro goedkoper af dan een pro, de supersampling boeit me weinig op mijn 1080p monitor en ik kan nog niet eens eerlijk zeggen dat ik het op de Xbox One X merkte toen ik die console had, UI kan ik me niet over uitspreken maar leek me toch vlot genoeg te gaan op mijn neef zijn ps4 slim van wat ik zag.

Slim heeft ook 5Ghz Wi-Fi dus dat is geen gebrek tov de Pro, VR boeit me geen drol wegens de titels ervoor en de prijs van de headset + camera + move controllers.
Ik vind het persoonlijk ook te laat in de generatie om nog bijna 400 aan de console alleen te hangen maar dat is dan ook weer beinvloed door mijn redenen hierboven dat ik persoonlijk niet voor de Pro ga.

En exclusives runnen bijna hetzelfde op beide consoles, Horizon en Uncharted ( zowel 4 als lost legacy ) zag ik geen verschil in de DF videos qua fps of kleine dips, en ik denk niet dat ik in volle actie of tijdens het roamen in de wereld ga merken dat er soms eens een scherpere ground texture is op de Pro, maar dat is ook weer persoonlijk of dat een gemis is of niet ( als je iemand bent die de beste console wilt qua specs is het idd een gemis )

Ik weet niet wat het hoofd doel was van de persoon waarop ik een reply gaf en of die een 4k tv had, maar wou het gewoon even meedelen dat hij goedkoop een slim kon oppikken tijdens E3 binnenkort, ik zie niet waarom Sony hun prijsstunt van vorig jaar niet zou herhalen, maar als hij liever een Pro heeft is dat ook goed :P

Nuja ontopic, morgen al eens games collecten, zie dat HZD momenteel 19.99 is en de Game Mania heeft ook een paar goede Sony deals lopen tot en met Donderdag dus beter nu al inslaan ipv binnen 2 maanden.

[ Voor 14% gewijzigd door Katmi op 19-03-2018 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
En inmiddels druppelen de eerste Ni No Kuni 2 reviews ook binnen, met veelal goede cijfers. Heb al zin in vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:53
Er is ook een digital foundry video die wat meer in de graphics duikt. Weer een strakke first party sony game qua graphics.
Ben erg blij met de switch naar gewone 3rd party camera. En ziet er verder heel strak uit!!

4k checkerboard resolutie dus zoals horizon zero Dawn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je alles te removen, en zelfs nog te formatteren, je nog altijd maar 31GB vrij hebt, is er toch iets mis met je PS3 of de HDD, lijkt me. Wat voor HDD zit er in ?
Best is, zoals hierboven al aangehaald, om ongeveer dubbel zoveel vrij te hebben als de size van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmm dankzij het stuk op de frontpage over GoW 4 en dat het nu draait om Noorse mythologie is mijn interesse ook wel gewekt. Typisch een game die ik zo op pak als ik Horizon en DLC heb uitgespeeld. Heb al 20 uur in Horizon zelf zitten met een completion van 12% dus ik ben nog wel even bezig. Maar toch. Beetje hack 'n slash ala Heavenly Sword met de rpgelementen, looks en gameplay ala Horizon. Op de PS3 speelde ik liever Uncharted en de gehele Assassin's Creed reeks. Misschien toch maar eens God of War IV een kans geven :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op reddit staat het opeens vol met reacties van “Sony verraad de oude fanbase met het nieuwe combat systeem.” Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat mensen dit menen, willen ze dan zo graag 15 jaar in het verleden leven dan vernieuwing zien? Juist god of war acsension liet zien dat mensen vernieuwing wouden gezien de verkopen.

Dit moet mij weer denken aan de mensen die geen vertrouwen hadden in horizon zero dawn omdat guerilla games alleen maar shooters maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Reddit is dan ook gewoon emo en zeker het ps4 deel, krijg je al -1 votes als je zegt dat Jaguar niet sterk genoeg is voor 60 fps deze gen in alle games zonder dat je al maar het woord ps4 vermeld op een topic waarin iemand vraagt waarom GoW geen 60 fps is :')
Gisteren nog -4 gekregen omdat ik een prijsbewuste koper een slim had aangeraden ipv een pro, meteen 5 reacties over hoe de pro beter is maar geen van de 5 hielden ze rekening met het feit dat de persoon prijsbewust wou kopen en dat de Pro +100 duurder is.

Denk dat dat het meest edgy reddit deel is waar ik ooit heb opgezeten, zeker vergeleken met het xbox deel en Nintendo deel, zit er nu welgeteld 2 dagen op en heb al een afkeer van het soort volk wat daar op het ps4 deel zit.

[ Voor 4% gewijzigd door Katmi op 19-03-2018 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:49
Katmi schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:03:
Reddit is dan ook gewoon emo en zeker het ps4 deel, krijg je al -1 votes als je zegt dat Jaguar niet sterk genoeg is voor 60 fps deze gen in alle games zonder dat je al maar het woord ps4 vermeld op een topic waarin iemand vraagt waarom GoW geen 60 fps is :')
Gisteren nog -4 gekregen omdat ik een prijsbewuste koper een slim had aangeraden ipv een pro, meteen 5 reacties over hoe de pro beter is maar geen van de 5 hielden ze rekening met het feit dat de persoon prijsbewust wou kopen en dat de Pro +100 duurder is.

Denk dat dat het meest edgy reddit deel is waar ik ooit heb opgezeten, zeker vergeleken met het xbox deel en Nintendo deel, zit er nu welgeteld 2 dagen op en heb al een afkeer van het soort volk wat daar op het ps4 deel zit.
Neem eens een kijkje in het Nintendo-topic op Tweakers zou ik zeggen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2018 @ 20:13:
[...]

Neem eens een kijkje in het Nintendo-topic op Tweakers zou ik zeggen. 8)
Al 100x gedaan :P nog steeds niet zo edgy als het ps4 reddit deel, of ik heb net het ''geluk'' gehad dat ik op 48u net de douchebags heb gekregen op mijn comments :9 maar kritiek nemen doen ze niet, onderbouwd of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
launch trailer...

Eerste reviews beginnen ook binnen te druppelen! PSX-Sense geeft een 8.0

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 19-03-2018 20:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:37

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Digitale Foundry over God of War:

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Chaoss schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:15:
Digitale Foundry over God of War:

[video]
Kijk is paar post boven u O-) O-)
Maar kan niet vaak genoeg gedeeld worden eigenlijk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://mobile.twitter.co...s/975773938453241857?s=21
Eurogamer teased wat groots. Dit zou nog wel eens om ps5 leaks kunnen gaan. Gezien de gdc is gestart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:00
Nieuwevolger schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:46:
Eurogamer teased wat groots. Dit zou nog wel eens om ps5 leaks kunnen gaan. Gezien de gdc is gestart.
Of de website krijgt een update..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Anton.net schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:51:
[...]

Of de website krijgt een update..?
Ja dat lijkt mij logischer! Waarom zou de site er uit moeten liggen als de PS5 aangekondigd wordt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerder omdat ze het over grote dingen hebben, wie geeft er nou om een site update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:53

PBP

Op basis van wat info over PS5? Zo te lezen inderdaad gewoon een update van hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gdc is vandaag begonnen. In 2011 is daar de ps4 ook gelekt. Zou niet heel gek zijn als de eerste ps5 details ook worden gelekt voor een release in 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:53

PBP

Nieuwevolger schreef op maandag 19 maart 2018 @ 22:10:
Gdc is vandaag begonnen. In 2011 is daar de ps4 ook gelekt. Zou niet heel gek zijn als de eerste ps5 details ook worden gelekt voor een release in 2020.
Maar ze melden een exacte tijd erbij. Dat is met leaks niet het geval. Sony gaat sowieso zelf niks aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:37

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Lijkt me sterk dat het om een PS5 aankondiging gaat, lijkt inderdaad eerder alsof hun site down gaat voor onderhoud :p

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Zou maar lame zijn als het gewoon down gaat voor onderhoud als je daarvoor een twitter post maakt over ''something big''
Doet me denken aan dat verhaal over een streamer die biiig info had over een game what hij speelt en waar een uitbreiding van ging komen, en de info was dat zijn guild master vader ging worden, de backlash was enorm want dat had geen hol met het spel te maken :')

[ Voor 12% gewijzigd door Katmi op 19-03-2018 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Nieuwevolger schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:53:
Op reddit staat het opeens vol met reacties van “Sony verraad de oude fanbase met het nieuwe combat systeem.” Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat mensen dit menen, willen ze dan zo graag 15 jaar in het verleden leven dan vernieuwing zien? Juist god of war acsension liet zien dat mensen vernieuwing wouden gezien de verkopen.

Dit moet mij weer denken aan de mensen die geen vertrouwen hadden in horizon zero dawn omdat guerilla games alleen maar shooters maakt.
nu was GOW:A ook gewoon geen hele toffe game :P

Maar kan mij dit aan de ene kant wel voorstellen, dit combat systeem is niet voor iedereen weggelegd, sommige willen gewoon een veld instormen, buttons bashen en alles dood maken..zoals GOW eerst ook was.

Persoonlijk kan ik niet wachten op deze combi, de snelheid van GOW met een druppeltje bloodborne erin, ik ben verkocht! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iaxe393 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 00:37:
[...]

nu was GOW:A ook gewoon geen hele toffe game :P

Maar kan mij dit aan de ene kant wel voorstellen, dit combat systeem is niet voor iedereen weggelegd, sommige willen gewoon een veld instormen, buttons bashen en alles dood maken..zoals GOW eerst ook was.

Persoonlijk kan ik niet wachten op deze combi, de snelheid van GOW met een druppeltje bloodborne erin, ik ben verkocht! _O_
Vorige week nog GOD:A platinum (50ste plat en 2500ste trophy *O* ) gehaald, maar de combat daarin is wel compleet anders dan voorgaande.

Grootste probleem waar ik tegen aan liep is dat de combat heel stroperig aanvoelde & upgrades bijna niks leken te doen. Hoop dat dat bij GOW4 een stuk beter gaat worden.

Ik ben in elk geval Hyped _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

God of War hype train doet t goed overal zo te lezen. Ik rij gezellig mee. Nog 1 maand en dan flink hakken.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Gamemania is de Norse God Edition exclusief te koop, inclusief een Kratos figurine (ca 10cm hoog) uit de TOTAKU Collection, voor slechts 5 euro meer dan de nieuwprijs (als je 65 euro als nieuwprijs beschouwt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geteisem schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:45:
God of War hype train doet t goed overal zo te lezen. Ik rij gezellig mee. Nog 1 maand en dan flink hakken.
De previews zijn ook wel behoorlijk positief, wat alleen maar goed is. Wel mooi dat niemand eigenlijk nog kan zeggen hoe de structuur van de game is. Het is geen open wereld, maar exploren wordt beloond en er schijnen ook stukken te zijn waar je nog niet bij kan komen omdat je de juiste skill niet hebt. Lijkt een beetje een Tomb Raider-achtige opzet te hebben dus.

Ik hoop dat de combat eerlijk maar lekker pittig is zoals Bloodborne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:21:
[...]
Ik hoop dat de combat eerlijk maar moeilijk is zoals Bloodborne.
God of War kent van oudsher de 3 standaard moeilijkheidsgraden easy, normal en hard (met soms nog een god mode als je de game uitgespeeld had). Dus hoe moeilijk je het jezelf gaat maken hangt van de instellingen af ;)

Mijn ervaring is dat easy leuk is voor de lui die er soepel doorheen willen lopen zonder al te veel na te denken; easy is ook écht heel easy.
Normal biedt nog wel enige uitdaging; sommige stukken zul je moeite mee hebben en/of overnieuw moeten doen.
Hard is moeilijk; je gaat vaak dood en er zijn meerdere stukken die een kwestie zijn van trial en error.

GoW 3 en Ascension heb ik op hard gespeeld, 1 & 2 op normal, maar nergens het idee gehad dat de combat oneerlijk was. Dus als ze die lijn doorzetten komt het wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:31:
[...]

God of War kent van oudsher de 3 standaard moeilijkheidsgraden easy, normal en hard (met soms nog een god mode als je de game uitgespeeld had). Dus hoe moeilijk je het jezelf gaat maken hangt van de instellingen af ;)

Mijn ervaring is dat easy leuk is voor de lui die er soepel doorheen willen lopen zonder al te veel na te denken; easy is ook écht heel easy.
Normal biedt nog wel enige uitdaging; sommige stukken zul je moeite mee hebben en/of overnieuw moeten doen.
Hard is moeilijk; je gaat vaak dood en er zijn meerdere stukken die een kwestie zijn van trial en error.

GoW 3 en Ascension heb ik op hard gespeeld, 1 & 2 op normal, maar nergens het idee gehad dat de combat oneerlijk was. Dus als ze die lijn doorzetten komt het wel goed.
I know, maar het punt hierbij is dat deze combat totaal anders werkt dan de voorgaande delen. Bij dit nieuwe deel moet je iets meer nadenken. Je hebt veel minder bereik en meerdere previews spreken al van een soulsborne lite-achtige combat. Er schijnen ook bepaalde delen te zijn waar de vijanden een te hoog level kunnen hebben waardoor je ze dus nog niet aan kan. Dat vind ik altijd wel tof.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:35:
[...]
Er schijnen ook bepaalde delen te zijn waar de vijanden een te hoog level kunnen hebben waardoor je ze dus nog niet aan kan.
Kratos ligt in een deuk als ie dit leest _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Gelukkig komt get paasweeknd eraan, dan ga ik eens kijken of ik mn kleine backlog kan verkleinen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:37:
[...]

Kratos ligt in een deuk als ie dit leest _O-
Tja het zit erin, of je het leuk vindt of niet. Hoorde het tijdens de IGN preview. De hele game heeft een wat serieuzere en meer volwassen ondertoon. Ik juich het toe. De voorgaande delen voelen soms als games die je even snel in een arcade hal speelt. Iedereen kan tot op zekere hoogte buttonmashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Twixie schreef op maandag 19 maart 2018 @ 18:05:
[...]

Als je alles te removen, en zelfs nog te formatteren, je nog altijd maar 31GB vrij hebt, is er toch iets mis met je PS3 of de HDD, lijkt me. Wat voor HDD zit er in ?
Best is, zoals hierboven al aangehaald, om ongeveer dubbel zoveel vrij te hebben als de size van het spel.
Er zijn PS3 versies verkocht waar een 40 GB harddisk in zat. Die zal daar wel inzitten, schat ik.

Make music, not war

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:40:
[...]

Tja het zit erin, of je het leuk vindt of niet. Hoorde het tijdens de IGN preview. De hele game heeft een wat serieuzere en meer volwassen ondertoon. Ik juich het toe. De voorgaande delen voelen soms als games die je even snel in een arcade hal speelt. Iedereen kan tot op zekere hoogte buttonmashen.
Kan je garenderen dat gow 3 op hard of hoger echt geen makkelijke game is.. kwam toen niet eens voorbij de eerste baas, pas na verlagen difficulty wel.
Had weinig met buttonsmashing te maken.
En hoewel ik de nieuwe kant die ze kiezen erg waardeer, vind ik dingen als enemies die je niet meteen aankan ivm te hoog niveau niet alla gow. Die kratos haalde titans neer.... En dan is een gewoon ventje ineens een probleem.. hoop dat dit niet zo is want dat vind ik best jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:21:
[...]

Ik hoop dat de combat eerlijk maar lekker pittig is zoals Bloodborne.
Ik hoop dat de combat niet al te moeilijk is. Wil juist als een God of War lekker monsters in de pan hakken :P :9

Ben trouwens gisteren begonnen in Bloodborne. Daar moet ik me echt eens heel goed in verdiepen want ik kom nog niet eens voorbij die eerste weerwolf (of wat is het voor een beest) :')
maar ik ben dan ook meer een luie casualgamer tegenwoordig :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Kan je garenderen dat gow 3 op hard of hoger echt geen makkelijke game is.. kwam toen niet eens voorbij de eerste baas, pas na verlagen difficulty wel.
Had weinig met buttonsmashing te maken.
En hoewel ik de nieuwe kant die ze kiezen erg waardeer, vind ik dingen als enemies die je niet meteen aankan ivm te hoog niveau niet alla gow. Die kratos haalde titans neer.... En dan is een gewoon ventje ineens een probleem.. hoop dat dit niet zo is want dat vind ik best jammer.
Oh ja dat ontken ik ook niet, maar ik juich de nieuwe combat erg toe. Het is wat langzamer en meer strategisch. Ook bij de simpele vijanden moet je nu zo te zien berekenend te werk gaan.
Vrijdag schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:13:
[...]

Ik hoop dat de combat niet al te moeilijk is. Wil juist als een God of War lekker monsters in de pan hakken :P :9

Ben trouwens gisteren begonnen in Bloodborne. Daar moet ik me echt eens heel goed in verdiepen want ik kom nog niet eens voorbij die eerste weerwolf (of wat is het voor een beest) :')
Haha bij de eerste weerwolf heb je ook nog geen wapens, dus dat "hoort" een soort van. Geen zorgen: ik ben 2 weken geleden een nieuwe char begonnen en later in het eerste gebied kom je er nog 2 tegen en daar ging ik ook gewoon dood. Op het begin heb je gewoon nog te weinig stamina en HP om ze goed aan te kunnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Positieve noot: je bént tenminste al bij de weerwolf d:)b

O wacht, de bedoelt die in Yosefka's Clinic?

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2018 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
Aanstaande vrijdag toch maar Ni No Kuni 2 halen en twijfel toch over die hele dure variant, maar ik denk dat we het toch op de goedkopere gaan houden. Zo niet weten waar ik al die extra meuk moet laten.
Hoewel echt super gaaf, toch maar niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
[...]

Juist precies dit. Dat het op de moeilijkste difficulty setting zwaar is prima.
Maar het moet niet zo zijn dat het op elke setting moeilijk is. Zoals een bloodborne ofzo. Is precies de reden dat ik een game als bloodborne niet speel.
Ik wil plezier hebben erin. Uitdagingen zoek ik wel in gt sport ofzo, juist zon game als gow speel ik voor de graphics, de gameplay en het verhaal. Meestal speel ik nog op easy ook tenzij het dan te makkelijk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
bram1984 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:16:
[...]

Haha bij de eerste weerwolf heb je ook nog geen wapens, dus dat "hoort" een soort van. Geen zorgen: ik ben 2 weken geleden een nieuwe char begonnen en later in het eerste gebied kom je er nog 2 tegen en daar ging ik ook gewoon dood. Op het begin heb je gewoon nog te weinig stamina en HP om ze goed aan te kunnen. ;)
Ja, ik kan alleen wat karateklapjes doen ofzo. Wat helpt is hem vanachter te besluipen en dan een pets op zijn kont geven. Dan raakt ie even de kluts kwijt. Klinkt wel #metoo fout zo :+
Als ik dan dood ga kom ik in een soort tuintje waar ik twee wapens krijg. Misschien moet ik daar eens wat mee experimenteren.

Moet me maar eens inlezen en wiki's er op naslaan. De setting vind ik wel erg gaaf.
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:16:
[...]

Ja, het is het allereerste beest als je net wakker wordt. Erg ver ben ik ook niet dus :P :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:16:
[...]

Haha hij bedoelt denk ik die in de clinic. Dat is op 10 seconden van het beginpunt. :P
v8power67 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:20:
[...]

Juist precies dit. Dat het op de moeilijkste difficulty setting zwaar is prima.
Maar het moet niet zo zijn dat het op elke setting moeilijk is. Zoals een bloodborne ofzo. Is precies de reden dat ik een game als bloodborne niet speel.
Ik wil plezier hebben erin. Uitdagingen zoek ik wel in gt sport ofzo, juist zon game als gow speel ik voor de graphics, de gameplay en het verhaal. Meestal speel ik nog op easy ook tenzij het dan te makkelijk word.
Misschien is moeilijk niet het juiste woord, maar ik zou graag zien dat er een gevoel van progressie en "beter worden" in de combat zit met veel verschillende moves. Zou het persoonlijk mooi vinden als zelfs de eenvoudige vijanden je een kopje kleiner kunnen maken als je niet nadenkt. Beetje spanning, zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat klinkt niet als GoW.
Wat dat betreft ben ik het met V8power67 eens: GoW is een echte hack&slash, hopelijk wijken ze daar niet té veel van af door er strategische elementen in te stoppen..
We gaan het zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06
Over GoW... Ik zie dat veel mensen hyped zijn voor GoW, en dat veel mensen het nieuwe camerasysteem (3rd person) beter vinden dan het vaste camera perspectief van de voorgaande games. Echter was het vaste camera perspectief juist een van de krachten van GoW. Door het vaste camera perspectief kregen die games de filmische en epische look waar ze om bejubeld werden.

Een voorbeeldje was in GoW3 dat een mini Kratos op de hand van (volgens mij) Gaia, mother of the Titans, aan het vechten was met low life enemies terwijl Gaia een berg beklom naar Olympus.

Het zal Santa Monica kennende een uitstekende game zijn, maar het is toch wel een flinke ommekeer van de voorgaande delen als ik de gameplay zo gezien heb. :) Niet alles hoeft Soulslike te worden :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Vrijdag Ja dat "tuintje" is zeg maar de hub wereld. Daar kan je straks levelen en je wapens upgraden en shit kopen. Van daaruit kun je naar alle ontdekte lampen in de wereld reizen. In het topic staan handige beginners guides in de TS.

@uchiha tijntje Ik ben nu met GoW3 bezig en ik betrap mezelf er continue op dat ik met de RS de camera probeer te draaien omdat ik soms het overzicht mis. Persoonlijk vind ik het echt achterhaald aanvoelen. Dit is veel meer meer in-your-face.

Ik verwacht overigens dat je niet teleurgesteld gaat worden v.w.b. grote boss fights. Ik denk dat ze daar gewoon bewust niks van laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:35:
[...]

Haha hij bedoelt denk ik die in de clinic. Dat is op 10 seconden van het beginpunt. :P

[...]

Misschien is moeilijk niet het juiste woord, maar ik zou graag zien dat er een gevoel van progressie en "beter worden" in de combat zit met veel verschillende moves. Zou het persoonlijk mooi vinden als zelfs de eenvoudige vijanden je een kopje kleiner kunnen maken als je niet nadenkt. Beetje spanning, zeg maar.
Ik vind een soort eindbazen systeem dat sommige ventjes gewoon sterker zijn prima, maar ventjes die dus te sterk zijn vior je huidige niveau en dat je later terug moet komen vind ik niet echt passen bij een kratos character. Die owned alles en iedereen die in zn weg staat. Niet pas nadat ie even een andere armour en/of wapen gefixed heeft. Maar dat is hoe ik het zie.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:54:
Over GoW... Ik zie dat veel mensen hyped zijn voor GoW, en dat veel mensen het nieuwe camerasysteem (3rd person) beter vinden dan het vaste camera perspectief van de voorgaande games. Echter was het vaste camera perspectief juist een van de krachten van GoW. Door het vaste camera perspectief kregen die games de filmische en epische look waar ze om bejubeld werden.

Een voorbeeldje was in GoW3 dat een mini Kratos op de hand van (volgens mij) Gaia, mother of the Titans, aan het vechten was met low life enemies terwijl Gaia een berg beklom naar Olympus.

Het zal Santa Monica kennende een uitstekende game zijn, maar het is toch wel een flinke ommekeer van de voorgaande delen als ik de gameplay zo gezien heb. :) Niet alles hoeft Soulslike te worden :)
Maar na weet ik veel hoeveel spellen op die manier vind ik dit juist verfrissend. En het is rn blijft kratos. En ze doen nog steeds de camera aanpassen naar de grote van de vijand ( wat ik begreep ervan op resetera) maar dit is wel gewoon nieuw en fris en ja blijkbaar een welkome verandering want de previews zijn echt extreem positief, ze hebben het er al over dat de laatste die dit had was zelda en die game won game of the year. Sommige mensen riepen zelfs al game of the generation na de preview gespeeld te hebben.
Nou vind ik dat allemaal wat voorbarig. Maar moet zeggen de potentie is er mogelijk wel!! Ziet er echt allemaal bizar goed uit.

[ Voor 45% gewijzigd door v8power67 op 20-03-2018 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27
Nieuwevolger schreef op maandag 19 maart 2018 @ 21:46:
Haha, je leest er ook echt in wat je wilt lezen. Er is werkelijk geen enkele website die zijn site down haalt en vervolgens met een nieuwe website een grote scoop gaat doen. Eerst testen of alles goed werkt (paar dagen) en pas daarna ga je los. Je gaat ook niet je site down halen voor een scoop zonder iets nieuws te doen met de site. Zelfs onderhoud plan je niet zo close...

Iets minder aan de 420 en iets meer nadenken...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06
v8power67 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:18:
[...]
[...]
Sommige mensen riepen zelfs al game of the generation na de preview gespeeld te hebben.
Nou vind ik dat allemaal wat voorbarig. Maar moet zeggen de potentie is er mogelijk wel!! Ziet er echt allemaal bizar goed uit.
De hype train is moving very fast! :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 83 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)