Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 12:23
que?

..googled: http://manuals.playstatio...ps4/settings/license.html

Bedankt voor de tip, probeer dit morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

warcow schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:00:
Best frustrerend.. Life is Strange beyond the storm uitgespeeld en daarna de deluxe upgrade gekocht. Met geen mogelijkheid krijg ik die bonus episode gestart. Hij blijft maar terug gaan naar de ps store pagina met de deluxe versie waar bij staat dat ik die al geinstalleerd heb. Herinstalleren van het hele spel hielp ook al niet. Op dit moment werkt alleen episode 1 nog.. :'(

Heb contact opgenomen met sony en square.. Hopelijk doen ze er wat mee.
Heb je al op Install gedrukt in je download pagina?
Veel episodic games hebben problemen op een of andere manier met automatisch installeren.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:42:
[...]

De hoverboard kan je alleen gebruiken tijdens de races..ik heb de game trouwens net geplatinumed, best te doen en voor mij pas mn 2e platinum samen met InFamous Second son.
De races (brons, silver, goud) gewonnen. Net bij de eerste echte boss aangekomen, in zo'n lava cave een groot monsters. Krijg hem steeds tot zo'n 20% en dan komen er enorm veel beesten, ook wat grotere, en dan raak ik overwelmd ... Morgen nog maar eens proberen ...

Nieuwe game, nog alleen officieel voor steam, maar waarschijnlijk ook naar consoles

[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 16-03-2018 00:14 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
dvdkiwi schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:05:
Weer een stukje verder in de 2e playthrough van Nier.
Had gedacht dat het redelijk hetzelfde zou zijn met slechts enkele kleine verschillen, maar niets is minder waar.
Wat is dit tof gedaan zeg!
En wat kickt sidekick 2b met een "agressive" combat style gigantisch hard ass :D
NieR: Automata is een meesterwerk, die je als gamer gespeeld moet hebben.
Hier kom je achter als je nog wat verder bent.

Er zijn geen woorden voor dit spel, of juist teveel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
z1rconium schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:28:
[...]

NieR: Automata is een meesterwerk, die je als gamer gespeeld moet hebben.
Hier kom je achter als je nog wat verder bent.

Er zijn geen woorden voor dit spel, of juist teveel.
Houden jullie eens op met NieR: Automata de hemel in te prijzen. Ik heb momenteel helemaal geen tijd over :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat ook nog steeds op mijn lijst, net als Nioh. Verdomde backlog. Enige gegarandeerde day one games voorlopig zijn Spider-Man en TLoU2 en héél misschien Detroit en GoW4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik heb mij voorgenomen voorlopig ook niks te kopen. Dikke backlog en alsmaar groeiende wishlist. De backlog op overige consoles heb ik maar geschrapt. PS4 only nog voorlopig. :X

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dit jaar haal ik nog RDR2 en meer niet. Kan ik de stapel games die ik al heb liggen een beetje doen laten afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:43
Joosie200 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:19:
Dit jaar haal ik nog RDR2 en meer niet. Kan ik de stapel games die ik al heb liggen een beetje doen laten afnemen.
Ik heb hetzelfde, haal dit jaar niet veel in huis. Vind het ook niet zo'n bijster interessant gamejaar eigenlijk. RDR2 zal er wel komen (alhoewel ik die nog wel uitgesteld zie worden) en Nino Kuni 2 dan. Voor de rest lekker verder met alle parels van vorige jaar. En Nioh wil ik toch ook nog weer eens oppakken. Die heb ik ooit geprobeerd, maar niet doorgezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Spud82 op 16-03-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:58
Iedereen zegt nu wel niets meer te kopen, maar wacht maar eens af tot e3. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:06
Anton.net schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:40:
Moet nog genoeg games van de afgelopen twee E3's nog spelen die in de afgelopen twee jaar zijn uitgekomen en ik verwacht dat er nog een derde jaar bijgeplakt kan worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
-SaveMe- schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:09:
[...]

De races (brons, silver, goud) gewonnen. Net bij de eerste echte boss aangekomen, in zo'n lava cave een groot monsters. Krijg hem steeds tot zo'n 20% en dan komen er enorm veel beesten, ook wat grotere, en dan raak ik overwelmd ... Morgen nog maar eens proberen ...
Soms is het inderdaad aardig chaotisch. Ik zorgde er gewoon steeds voor dat ik goede wapens op de quickselect had. Meestal standaard in ieder geval de groovitron en de Mr Zurkon spammen in dat soort situaties..briljante game

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Er komt inderdaad elk jaar wel weer een verrassing om de hoek kijken, al dan niet op de E3, waar ik niet onderuit kan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ga anders nog genoeg kopen dit jaar: Spiderman, Red dead redemption 2, Detroit, Ni No Kuni 2, FC5, Tombraider, Vampyr, God of War (maybe), Darksiders 3 (2018?). En dan komen er vast nog wel wat bij :)

Voordeel heb niet echt een backlog, buiten eventueel wat DLC nog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Laat mij nou even in mijn waan. ;(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
-SaveMe- schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:29:
Ik ga anders nog genoeg kopen dit jaar: Spiderman, Red dead redemption 2, Detroit, Ni No Kuni 2, FC5, Tombraider, Vampyr, God of War (maybe), Darksiders 3 (2018?). En dan komen er vast nog wel wat bij :)

Voordeel heb niet echt een backlog, buiten eventueel wat DLC nog ...
Ik heb wel een enorme backlog, maar blijf gewoon doorkopen...

Ik ben sinds kort ook wat meer aandacht aan minder games aan het geven, dus wellicht dat ik toch wat minder moet kopen dan. Heb onlangs AC: Origins op platinum gekregen, voelt toch goed om te weten dat je maximale uit de game hebt gehaald (los van al die multiplayer grind dingen). Geen enkele trophy voelde als een grind in AC.

Aan jouw lijst kan ik nog wel een aantal toppers toevoegen die komende 12 maanden worden gereleased:

- Shadow of the Tomb raider
- Metro: Exodus
- Crackdown
- Days Gone
- Anthem
En hopelijk Beyond Good&Evil en Death Stranding...

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Beyond Good & Evil is voor mij ook een must. Maar is het wel zeker dat ie dit jaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Voor mij ook Ni No Kuni 2 (must have) FC5, Yakuza 6 en God of War, maar ook nog een gedeelte van mijn backlog werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kartale schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:06:
[...]
Aan jouw lijst kan ik nog wel een aantal toppers toevoegen die komende 12 maanden worden gereleased:
- Shadow of the Tomb raider
Die staat al in mijn lijstje :)
- Metro: Exodus
ooit, maar niet op release
- Crackdown
Alleen nog PS4 hier (al heb ik nog wel een One)
- Days Gone
Dat wordt zeker 2019!
- Anthem
Weet ik nog niet...
En hopelijk Beyond Good&Evil en Death Stranding...
Zeker 2019...
En er zullen vast nog titels op de E3 komen die in het najaar gereleased gaan worden. En dan nog misschien een Indie hier en daar (gisteren Deiland gekocht!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
-SaveMe- schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:35:
[...]

En er zullen vast nog titels op de E3 komen die in het najaar gereleased gaan worden. En dan nog misschien een Indie hier en daar (gisteren Deiland gekocht!) :)
Die game zegt mij niks, even opzoeken wat dat is.

Na E3 vorig jaar is mijn hype volledig verdwenen, vond het zo een teleurstellende editie. Stond in het teken van 'delayed, delayed, delayed...'. Ik verwacht ook niet dat de games die deze e3 aangekondigd worden ook daadwerkelijk worden gereleased dit jaar (al hoop ik dat cyberpunk 2077 eens een releasedatum gaat krijgen en het liefst inderdaad najaar 18)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Kartale schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:58:
[...]

Die game zegt mij niks, even opzoeken wat dat is.

Na E3 vorig jaar is mijn hype volledig verdwenen, vond het zo een teleurstellende editie. Stond in het teken van 'delayed, delayed, delayed...'. Ik verwacht ook niet dat de games die deze e3 aangekondigd worden ook daadwerkelijk worden gereleased dit jaar (al hoop ik dat cyberpunk 2077 eens een releasedatum gaat krijgen en het liefst inderdaad najaar 18)...
Ik denk dat Bethesda een dikke game gaat aankondigen voor dit najaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Anton.net schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:01:
[...]

Verklaar u nader! Wat voor iets denk je dat het wordt? Nieuwe IP? Of zal ik het zo stellen, wat voor iets hoop je te zien? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:01:
[...]

Aankondigen zou kunnen, maar voor dit najaar? Dat zou dan om een nieuwe Fallout/TES/vergelijkbare RPG gaan en Fallout 4 is pas 3 jaar oud. Lijkt me onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:28:
Staat ook nog steeds op mijn lijst, net als Nioh. Verdomde backlog. Enige gegarandeerde day one games voorlopig zijn Spider-Man en TLoU2 en héél misschien Detroit en GoW4.
Och joh, hou op, het is hier echt vreselijk en mijn wishlist is net als de poster onder jou ook steeds groter aan 't worden en tja, als iets op mijn wishlist staat dan komt het er uiteindelijk ook wel, dus ik weet dat wishlist+backlog = toekomstige backlog!

Helpt ook voor geen meter dat ik sinds begin dit jaar 'verslaafd' ben aan Fortnite Save the World (het coop/PvE gedeelte), en dan ook 's avonds nog vaak wel een paar potjes Fortnite Battle Royale doe met vrienden en heb dus dit jaar eigenlijk niks anders gespeeld....

Vermaak me er uitstekend mee, maar niet goe voor mijn backlog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Joosie200 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:18:
Beyond Good & Evil is voor mij ook een must. Maar is het wel zeker dat ie dit jaar komt?
Nee, maar zou toch een mooie verrassing zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Bethesda is toch al even bezig met die space RPG Starfield. Was het ook niet zo dat ze tijdens e3 2017 de hele tijd sterren toonden op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 10:53
Merk samen met mn broertje dat we nu eigenlijk steeds minder gamen. Doe nog wel gt sport maar dat is het. Broertje doet niks meer bijna waar hij voorheen letterlijk elke minuut destiny 1 deed en sinds release destiny 2 ook effe maar die is zwaar tegen gevallen voor hem dus ja. Hebben samen Assassin's Creed origins gekocht maar beide gewoon geen zin om te spelen.
Toekomstige games zien er leuk uit maar denk dat we niet veel gaan kopen.
Misschien gow, en detroit maar eerst afwachten.
Neigen steeds meer naar series en films toe laatste periode.
Sowieso op wat sony exclusieve games na is er echt weinig wat onze intresse heeft.
Misschien red dead 2.. maar mijn gevoel zegt me word een gta 5 online achtige game met daar grootste focus op. En dan nog een singleplayer eraan geplakt.
Enigste waar we echt hyped voor zijn is the last of us 2. Maar dat word 2019 op zn vroegst.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:06
Aenea schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:07:
[...]

Och joh, hou op, het is hier echt vreselijk en mijn wishlist is net als de poster onder jou ook steeds groter aan 't worden en tja, als iets op mijn wishlist staat dan komt het er uiteindelijk ook wel, dus ik weet dat wishlist+backlog = toekomstige backlog!

Helpt ook voor geen meter dat ik sinds begin dit jaar 'verslaafd' ben aan Fortnite Save the World (het coop/PvE gedeelte), en dan ook 's avonds nog vaak wel een paar potjes Fortnite Battle Royale doe met vrienden en heb dus dit jaar eigenlijk niks anders gespeeld....

Vermaak me er uitstekend mee, maar niet goe voor mijn backlog! :)
Zo heb ik 4.5k uur in dota2, 500 uur in csgo en ben ik sinds afgelopen september pas bezig met het spelen van SP games (ben 22). Heb afgelopen november/december pas voor het eerst de Uncharted series gespeeld, noem het allemaal maar op. Nog zoveel games (ook van vroeger die nu geremaked worden als in SoTC e.d.

Zal je maar niet vertellen wat mijn huidige wishlist is want dan heb ik waarschijnlijk een half uur later pijn aan de vingers :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:26:
Merk samen met mn broertje dat we nu eigenlijk steeds minder gamen. Hebben samen Assassin's Creed origins gekocht maar beide gewoon geen zin om te spelen.

Neigen steeds meer naar series en films toe laatste periode.
Sowieso op wat sony exclusieve games na is er echt weinig wat onze intresse heeft.
Misschien red dead 2.. maar mijn gevoel zegt me word een gta 5 online achtige game met daar grootste focus op. En dan nog een singleplayer eraan geplakt.
Ik had hetzelfde lange tijd. Even Netflix aanslingeren was minder moeite en gedoe en de PS4 hapte stof. Bij mijn pc dacht ik aan een gpu upgrade, maar hoewel ik nog wel een r9 290 had slingerde ik Steam nauwelijks aan. Dus gpu weg en als ik nu wil gamen doe ik de PS4 wel aan. En met de Sony exclusives komt de lol in gamen wel weer terug. Van Uncharted 4 en LL heb ik genoten, ik geniet nu van Horizon. Maar de zoveelste FIFA, COD, BF trekken mij gewoon niet meer. Die games lijkt iedereen ook te kopen omwille van het online gamen. Ik geniet steeds meer van puur singleplayer. Ik heb daarom ook geen PSN+, vind het onnodig. Ben dus inderdaad benieuwd of RDR2 een GTA Online in western style/Westworld jasje gaat zijn. Want van GTA Online moet Rockstar het hebben, das veel lucratiever met shark cards. Dus ik vrees er ook voor dat bij RDR2 ze een soortgelijke focus hebben nu ze zien dat het bij GTA goed verkoopt.

Maargoed, dat is afwachten. Ondertussen kan ik met Horizon, WatchDogs 2, AC Unity en Syndicate (daarna begin ik pas aan Origins) gemakkelijk de tijd overbruggen tot RDR2. En ondertussen laat ik mij graag verrassen of er op de E3 nog een leuke singleplayer wordt aangekondigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:26:
Misschien red dead 2.. maar mijn gevoel zegt me word een gta 5 online achtige game
Brokeback Mountain in een GTA-jasje :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-09 16:13

s0kkie

Cowabunga

Iemand al bezig met Burnout Paradise Remastered?
Twijfel over deze en heb het vroeger nooit echt gespeeld, alleen het prijskaartje is minder voor een Remastered :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-09 17:55
s0kkie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:55:
Twijfel over deze en heb het vroeger nooit echt gespeeld, alleen het prijskaartje is minder voor een Remastered :-(
Ik heb burnout paradise voor de PC maar vind em niet zo bijzonder. Maar het is natuurlijk net wat je zelf leuk vind. Of een game leuk is kun je alleen voor jezelf bepalen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Daar zit ik ook aan te twijfelen en denk dat ik gewoon nog ff wacht tot 'ie een stuk goedkoper wordt.
-SaveMe- schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:32:
Damn, Ratchet is echt mooi! En speelt ook nog eens lekker tot nu toe :) Net de hoverboard gekregen, maar nog geen idee hoe ik dat ding selecteer/gebruik. Wel verslavend alles kapot meppen. had ik al gezegd dat het er erg mooi uitziet ;)
Het is zó tof om zoveel positieve reacties te krijgen op Ratchet & Clank. :D Al jaren vind ik deze spellen heerlijk om te spelen en vaak kreeg ik scheve gezichten want "men" dacht dat 't meer iets voor kinderen was (ik ben uhhhh... geen kind meer, zeg maar. :+ ).

MAAR...

Mijn PS4 Pro is kapot!!! -O-

Wanneer ik 'm aanzet, dan komt er één biepje en de blauwe balk gaat eventjes aan en daarna gaat 'ie gelijk weer uit. Dan krijg ik 'm niet meer aan, tenzij ik eerst de voedingkabel eruit trek en er weer in doe. Dan kan ik hem weer één keer aan doen met die biep en blauwe balk en dan gaat die weer uit.

Op yt vond ik dat er 3 mogelijke oorzaken zijn.
1) voeding kapot; dit is in 5-10% van de gevallen zo.
2) APU kapot; dan ben ik de Sjaak.
3) er zijn mensen die hem weer werkend kregen door de stroomkabel rechtstreeks in een stopcontact te steken i.p.v. in een blok.

Ik ga, zodra ik thuis ben, stap 3 uitproberen. Als dat niet lukt... net iets ouder dan 1 jaar, maar ik kan Europese garantie eisen. De faktuur ben ik kwijt, wat volgens Nederlands recht ook niet heel erg is, mits je kan bewijzen dat het product bij die winkel is aangeschaft. Ik heb alleen een afschrift van mijn bankrekening.

.....

* musiman voorlopig gamen op de PS3 dan maar :/

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
musiman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:24:

Ik ga, zodra ik thuis ben, stap 3 uitproberen. Als dat niet lukt... net iets ouder dan 1 jaar, maar ik kan Europese garantie eisen. De faktuur ben ik kwijt, wat volgens Nederlands recht ook niet heel erg is, mits je kan bewijzen dat het product bij die winkel is aangeschaft. Ik heb alleen een afschrift van mijn bankrekening.

.....

* musiman voorlopig gamen op de PS3 dan maar :/
Dit klopt in principe, maar in je recht staan is wat anders dan je recht krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

FrankoNL schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:27:
[...]

Dit klopt in principe, maar in je recht staan is wat anders dan je recht krijgen.
Ja, daar ben ik me al te bewust van. Mocht stap 3 niet lukken... dan sparen voor een nieuwe PS4. Een nieuwe voeding is erg lastig te krijgen, ik zag er wat op eBay voor 100 dollar. Belachelijk duur. De PS4 niet-Pro heeft een andere voeding die je voor twee tientjes kunt kopen. Wanneer de APU kapot is, die kun je niet vervangen omdat er andere chips op het moederbord zitten die gekoppeld zijn aan deze APU.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Breng eerst de PS4 terug voor garantie. Voor het zelfde geld is het zo opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

dm-dutchman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:47:
Breng eerst de PS4 terug voor garantie. Voor het zelfde geld is het zo opgelost.
Dat ga ik ook zeker doen. Maar zoals ik al schetste... iets ouder dan 1 jaar (februari 2017) en geen aankoopbon meer. Tja....

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musiman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:50:
[...]

Dat ga ik ook zeker doen. Maar zoals ik al schetste... iets ouder dan 1 jaar (februari 2017) en geen aankoopbon meer. Tja....
Gewoon Sony bellen. Nemen hem echt wel in voor garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook wel eens fijn om games, die ik met een scheef oog in de gaten hield, te kunnen afvinken van je wanted lijstje ;)

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 18:49
bram1984 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:50:
Hier staan een paar nieuwe GoW4 screens. Die game ziet er echt bizar goed uit.

https://www.resetera.com/...-war-4-screenshots.29850/
Toevallig GOW uitgespeeld met PS Now, best te pruimen die game. Ik ga GOW 4 daarom ook halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:50:
[...]

Als je gepint hebt dan kan je dat ook mee nemen om het aannemelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan niet met me zelf leven als ik rdr 2, gow, kh3 en spiderman niet op release haalt. De rest is extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:15
Gaat Shadown of the Tomb Raider niet weer een timed Xbox exclusive worden? Ik zou er wel rekening mee houden...

Ik heb erg veel fun met Ratchet & Clank! Nog beter/leuker dan Knack om eerlijk te zijn.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:52:
Gaat Shadown of the Tomb Raider niet weer een timed Xbox exclusive worden? Ik zou er wel rekening mee houden...

Ik heb erg veel fun met Ratchet & Clank! Nog beter/leuker dan Knack om eerlijk te zijn.
Nee, hij is officieel al voor de ps4 aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom daar rekening mee houden? Er is echt helemaal niks wat daarop wijst. Alle platformen worden gewoon genoemd in de reveal trailer.

Edit: Net voor het eerst Fortnite geprobeerd. Ik begrijp er weinig van geloof ik. Of je bent zo dood, of je komt 20 minuten niemand tegen. En ineens zat ik in een potje in een squad ofzo? Battle Royale is toch juist ieder voor zich? Een waarom kun je dingen bouwen? Is dat om het onderscheid met PUBG te maken?

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 16-03-2018 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Laat maar weten als 't gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Same hier. Tot nu toe erg vermakelijk. Hoop alleen niet dat ik straks bij een of andere gare boss vast kom te zitten. En ik wordt al wel een beetje gek van alle control/weapon opties. Als ik de game een week laat liggen snap ik er niks meer van denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:55
bram1984 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:30:
[...]

Waarom daar rekening mee houden? Er is echt helemaal niks wat daarop wijst. Alle platformen worden gewoon genoemd in de reveal trailer.

Edit: Net voor het eerst Fortnite geprobeerd. Ik begrijp er weinig van geloof ik. Of je bent zo dood, of je komt 20 minuten niemand tegen. En ineens zat ik in een potje in een squad ofzo? Battle Royale is toch juist ieder voor zich? Een waarom kun je dingen bouwen? Is dat om het onderscheid met PUBG te maken?
Haha, mooi om te zien dat je hem in ieder geval probeert. Is even inkomen inderdaad.

Anyways, het hangt af van je speelstijl, je locatie om uit de bus te gaan en neer te komen en de rest van de teams of je veel mensen tegenkomt. Je kunt bv altijd naar Tilted Towers gaan om altijd mensen tegen te komen, maar ook naar rustigere locaties. Met sommige nieuwe challenges (om ranks omhoog te gaan voor nieuwe cosmetics) is het wel drukker op sommige plekken, maar dat wordt altijd al snel minder.

Je kunt het spel in je eentje doen, met duo's of in een squad (van max 4 man). Bij het opstarten van een potje kun je selecteren welke modus je wilt doen en dus met hoeveel man. Ook kun je instellen of je bij squad of duo's nog de rest van de plekken wilt opvullen. De eerste Battle Royale games waren alleen, maar met meer man is al langer gebruikelijk. PUBG heeft het ook. Heb je meer man dan kun je elkaar ook reviven en kun je een speler dus down-but-not-out schieten, maar met wat extra kogels in zijn rug is dat snel afgelopen.

En het bouwen is ook deels om onderscheid te maken met PUBG, maar in de singleplayer/coop modus van de game (het Save The World stuk) zat het er al in. Sterker, dat was wat eerste de game was voordat ze de Battle Royale toevoegden. Het geeft een hele nieuwe dimensie aan het spel en maakt het daardoor ook een stuk ingewikkelder. Je moet er van houden, dat is in ieder geval zeker. Ik vind het zelf wel gaaf en je wordt er ook wel beter in. De instap voor het spel ligt lager vanwege de makkelijkere controls en bv beperkte inventory, maar met bouwen is het skill-plafond imo ook hoger. Plus bouwen maakt de gameplay sneller omdat je veel sneller de confrontatie aan kunt gaan. Save The World is ook nog in beta, maar daarvoor moet je betalen om te kunnen spelen. Zijn ook nog wel reviews van of dat de moeite waard is, maar ikzelf vind het wel tof.

En als je bent doodgeschoten is het in het begin zeker de moeite waard om de tegenstander te blijven bekijken hoe hij dingen aanpakt en doet. Erg leerzaam.

Ik vind het genre in ieder geval weer wat anders, maar vooral Fortnite maakt er echt iets unieks van. Dat bouwen is erg wennen (ze kunnen letterlijk overal zitten en overal vandaan komen), maar biedt ook een stukje veiligheid en zelfverzekerdheid. Bouwen moet je leren, maar is echt niet moeilijk en leuk als het goed lukt. Dood gaan zul je vaak doen in het begin, maar je merkt dat je snel vooruit kunt gaan. Je kunt natuurlijk laf de confrontatie uit de weg gaan en daarmee snel de top 10 in komen, maar winnen doe je echt niet makkelijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als insomniac net zo goed werk aflevert met Spiderman als met Ratchet and Clank, dan zijn we echt in for a treat! Kijk er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Toevallig. Was gisteravond bij een vriend waar we het hadden over Thimbleweed Park voor de PS4 op disc; over 2 weken komen ze bij Limited Run met een release. Die komt er hoe dan ook, heb gewacht met kopen tot zo'n kans :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 29-09 18:49

Nee.
LOS ANGELES, CA (March 15, 2018) Square Enix® today announced Shadow of the Tomb Raider™ will be available in six months for the Xbox One family of devices including Xbox One X, PlayStation®4 computer entertainment system and Windows PC/Steam®. All platforms will launch simultaneously on September 14, 2018.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 20:42
Vandaag eindelijk m'n nieuwe headset gekregen, meteen maar even geprobeerd met Bloodborne. Mooi geluid, maar dat spel ga ik dus lekker verder spelen zonder headset :)

Had ik mezelf beloofd om eerst wat spellen uit te spelen voordat ik nieuwe koop (heb er nog een stuk of 5 voor de PS4 alleen, Xbox, Switch, Wii U en PC wil ik niet eens aan denken), ben ik toch in de sale getrapt. Horizon complete edition, LittleBigPlanet 3 en Tearaway kon ik toch niet laten schieten voor die prijs. Kwam ik ook nog eens een unboxing van Ni no Kuni II King's Edition tegen, kon ik het niet laten die ook nog eens te bestellen. Ben wel een fan van dit soort pakketjes en dit is wel een van de mooiere die ik de afgelopen paar jaar heb gezien.
Gelukkig komen er dit jaar maar veel te veel spellen uit die op mijn verlanglijstje staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Heb mij vooralsnog nog in kunnen houden. Alleen God of War, Ni No Kuni II (eerst deel 1 afronden dat dan weer weer wel) komen er sowieso in dit kwartaal.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:40

On_E

Housemusic

Volgende week Monster Hunter World inruilen voor Far Cry 5. Daarna Detroit in mei en OnRush in juni. :+

En God of War hangt nog af van reviews.

[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 17-03-2018 09:30 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 12:59

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL‏

Ervaar het begin van Lara Croft’s epische avontuur in Shadow of the Tomb Raider, 14 september beschikbaar voor 2018 voor PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Onbegrijpelijk!!!

De PS4 doet het plotseling weer. Ik wilde gisteravond een ander netsnoer erin doen om 'm rechtstreeks in het stopcontact te steken, maar probeerde eerst nog een keer de oude aansluiting, startte die gewoon weer op!!!

Ik ben wel heel blij dat 'ie het weer doet, maar hoop dat dit fenomeen zich niet gaat herhalen.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:16
Lekker hoor. M'n Pro gaat de komende maanden dus weer wat uurtjes maken met God of War en Detroit. Zit de laatste tijd alleen op m'n One X maar ben blij dat ik m'n Pro heb laten staan voor dit soort pareltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Nieuwevolger Ziet er inderdaad erg vet uit. Hoe is GoW qua moeilijkheidsgraad? Waarmee kan ik het vergelijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:58
Mijn nieuwe 55" LG OLED is binnen, extra genieten straks van alle releases die eraan komen!

In de planning; Ni no kuni 2, God of war 4 en Detroit 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik ga de GoW gameplay niet meer kijken denk ik :p.

Recent heeft er een meeting over GoW plaatgevonden voor de pers in Amsterdam. (Waarschijnlijk heeft Santa Monica zo een wereldwijde tour gedaan). Daar heeft de pers de 2 eerste uren mogen spelen. Maandag vervalt het embargo voor die meeting. Dan zullen we de eerste previews kunnen lezen.

Edit: een p toegevoegd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 17-03-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:50:
@Nieuwevolger Ziet er inderdaad erg vet uit. Hoe is GoW qua moeilijkheidsgraad? Waarmee kan ik het vergelijken ?
Voorgaande delen kon je gewoon kiezen kwa moeilijkheidgraad. Maar als je op normaal speelt was het niet moeilijk ofzo. Het was vrij gemiddeld kwa moeilijkheidsgraad vergeleken met andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:10:
[...]

Voorgaande delen kon je gewoon kiezen kwa moeilijkheidgraad. Maar als je op normaal speelt was het niet moeilijk ofzo. Het was vrij gemiddeld kwa moeilijkheidsgraad vergeleken met andere games.
Thanks! Dan gaat deze ook maar op mijn wanted lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedonn
  • Laatst online: 24-02 08:53
Ik speel sinds kort andere spelletje dan alleen maar fifa.

Fortnite maar ik ben hiervoor opzoek naar een headset.
Het is dus puur gericht voor alleen Fortnite.
is een 7.1 surround headset dan echt nodig? of kan het ook met een stereo.

Ik ben totaal niet technisch.

zelf zat ik te denken aan Trust GXT 322C Dynamic of de Turtle Beach Ear Force PX24 of de Beats by Dre Wireless. (die kan ik dan ook tijdens het sporten dragen)

[ Voor 9% gewijzigd door dedonn op 17-03-2018 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:08:
Ik ga de GoW gameplay niet meer kijken denk ik :p.

Recent heeft er een meeting over GoW plaatgevonden voor de pers in Amsterdam. (Waarschijnlijk heeft Santa Monica zo een wereldwijde tour gedaan). Daar heeft de pers de 2 eerste uren mogen spelen. Maandag vervalt het embargo voor die meeting. Dan zullen we de eerste reviews kunnen lezen.
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn het previews.

Acties:
  • +13 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:57:
[...]

Bram in zijn natuurlijke habitat:

Afbeeldingslocatie: https://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
musiman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:32:
Onbegrijpelijk!!!

De PS4 doet het plotseling weer. Ik wilde gisteravond een ander netsnoer erin doen om 'm rechtstreeks in het stopcontact te steken, maar probeerde eerst nog een keer de oude aansluiting, startte die gewoon weer op!!!

Ik ben wel heel blij dat 'ie het weer doet, maar hoop dat dit fenomeen zich niet gaat herhalen.
Super tof man! ben blij voor je!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
musiman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:32:
Onbegrijpelijk!!!

Mss iets van doen met statische elektriciteit ofzo, vanwege de lage luchtvochtigheid met dit weer? Wij hadden gisteren ook problemen met ons mini audio systeem dat zichzelf steeds uitschakelde. Vandaag is het back to normal ... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:21:
[...]

Mss iets van doen met statische elektriciteit ofzo, vanwege de lage luchtvochtigheid met dit weer? Wij hadden gisteren ook problemen met ons mini audio systeem dat zichzelf steeds uitschakelde. Bandaag is het back to normal ... :?
Illuminati :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
Dit ziet er inderdaad wel bruut uit ja. Ik had GOW eigenlijk al van mijn wishlist afgestreept: ik heb ooit deel 3 geprobeerd voor een uurtje of twee, maar dat was niks voor mij. Dat on rails gevoel, met de meebewegende cinematic camera.. Nee dan haak ik al snel af, erbij opgeteld dat de setting me niet persé aanspreekt.

Maar nu ik dit zie: een soort GOW goes Dark Souls ofzo? Toch wel vet misschien! Heeft iemand een hele korte recap voor me, welke kant ze precies opgaan met dit deel en hoe dit verschilt van deel 3? Ik heb het niet zo gevolgd allemaal..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 21:44
bram1984 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:57:
[...]

Een review van de eerste 2 uur en een preview van de volledige game dus. Dolletjes dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit zo even door upcoming exclusives van de PS4 te kijken en dat is toch wel een imposante lijst. Daar moet MS echt beter zijn best op doen imho ...
SmooK schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:31:
[...]

Een review van de eerste 2 uur en een preview van de volledige game dus. Dolletjes dit.
Dat noemen wij gewoon een preview :9

[ Voor 31% gewijzigd door -SaveMe- op 17-03-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:13:
[...]

Bram in zijn natuurlijke habitat:

[afbeelding]

:>
Zit nogal een verschil in, bedoel ik. Weet niet wanneer het review embargo verloopt, maar vast niet één maand van tevoren. Dat mensen niet handenwrijvend klaar gaan zitten voor een review maandag, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ben eigenlijk meer aan het wachten op deze, hoewel niet exclusive:

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 17-03-2018 12:44 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ga ook geen filmpjes van spellen die ik ga aanschaffen kijken. Is de nieuwigheid er al af voordat je de game in huis hebt.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spud82 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:29:
[...]

Dit ziet er inderdaad wel bruut uit ja. Ik had GOW eigenlijk al van mijn wishlist afgestreept: ik heb ooit deel 3 geprobeerd voor een uurtje of twee, maar dat was niks voor mij. Dat on rails gevoel, met de meebewegende cinematic camera.. Nee dan haak ik al snel af, erbij opgeteld dat de setting me niet persé aanspreekt.

Maar nu ik dit zie: een soort GOW goes Dark Souls ofzo? Toch wel vet misschien! Heeft iemand een hele korte recap voor me, welke kant ze precies opgaan met dit deel en hoe dit verschilt van deel 3? Ik heb het niet zo gevolgd allemaal..
Deel 3 en alle andere delen spelen zich af in de griekse mythologie. Dit nieuwe deel is een reboot en speelt zich nu af in de noorse mythologie en kratos heeft nu een zoon die met je meegaat. Meer hoef je niet te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 16:22

spaceboy

Op grote hoogte

Geteisem schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:05:
Ga ook geen filmpjes van spellen die ik ga aanschaffen kijken. Is de nieuwigheid er al af voordat je de game in huis hebt.
Precies! Daarom wil ik niets van Far Cry 5 zien... Echt zin in dat spel. Heerlijk 2000 in een dozijn, maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Nu nog even Assassin's Creed Origins (wát tof is dat) en dan ben ik hopelijk net op tijd klaar voor FC5.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:13:
[...]

Precies! Daarom wil ik niets van Far Cry 5 zien... Echt zin in dat spel. Heerlijk 2000 in een dozijn, maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Nu nog even Assassin's Creed Origins (wát tof is dat) en dan ben ik hopelijk net op tijd klaar voor FC5.
Ik heb dat ook wel, maar dan meer met lineaire games. Van een game als FC5 ziet alle footage er wel hetzelfde uit zolang er geen verhaal spoilers in zitten. Daar heb ik minder moeite mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:37:
[...]

Zit nogal een verschil in, bedoel ik. Weet niet wanneer het review embargo verloopt, maar vast niet één maand van tevoren. Dat mensen niet handenwrijvend klaar gaan zitten voor een review maandag, maar goed.
Haha en dan alsnog mij met mn plaatje gaan tegenspreken/uitleggen _O-

We houden van je hoor :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:38
Ja hier! Ik ben er weer mee begonnen, ondanks het prijskaartje. Heb de game 10 jaar geleden grijs gespeeld, maar nu samen met mijn zoon van 7 die er helemaal gek mee is. En ik stiekem toch ook wel weer. This is DJ Atomika on Crash FM d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bram1984 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:37:
[...]

Klopt helemaal. Review embargo zal een dag of 4 van te voren verlopen gok ik.
Maar in 2 uur kan je toch al veel zeggen over de game vind ik (Gameplay, grootte van de map, framerate.....)
Dat vertelt al veel over de game voor mij.
Maar achja, ik wilde gewoon even meedelen dat je maandag ten minste iets kan verwachten ;)

Over Burnout Paradise: wat voor racer is dat? Valt het wat te vergelijken met de originele NFS most wanted en Carbon?

[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 17-03-2018 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Klopt helemaal. Review embargo zal een dag of 4 van te voren verlopen gok ik.
Maar in 2 uur kan je toch al veel zeggen over de game vind ik (Gameplay, grootte van de map, framerate.....)
Dat vertelt al veel over de game voor mij.
Maar achja, ik wilde gewoon even meedelen dat je maandag ten minste iets kan verwachten ;)

Over Burnout Paradise: wat voor racer is dat? Valt het wat te vergelijken met de originele NFS most wanted en Carbon?
Inderdaad. Ik ben zeer benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

Winkiller

De Mopperpot

Anton.net schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Erger of frustrerender, als je controllers wilt slopen moet je Burnout Paradise gaan spelen. :*)
Maar er zit leuke actie in. :Y
:N :+

[ Voor 30% gewijzigd door Winkiller op 17-03-2018 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
weet iemand om heel far cry 5 in coop te spelen is? of zijn het maar stukken? En moet je beide even ver ua progress zitten of kan 1 iemand altijd 'sumonnen' om zo de medespeler te houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
iaxe393 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:34:
weet iemand om heel far cry 5 in coop te spelen is? of zijn het maar stukken? En moet je beide even ver ua progress zitten of kan 1 iemand altijd 'sumonnen' om zo de medespeler te houden?
heel FC5 is coop te doen ja, maakt niet uit hoe ver de ander is, speelt altijd de game van de host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:17

R.G

Bevat uncharted collection uc 1-3 de remaster versie of een geporte ps3 versie? Omdat je ook apart remaster kan kopen op de ps store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
R.G schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:54:
Bevat uncharted collection uc 1-3 de remaster versie of een geporte ps3 versie? Omdat je ook apart remaster kan kopen op de ps store
heb hem pas in de US store gekocht maar nog niet gespeeld
weet ook niet hoe je kan zien of het de remastered versie is of niet anders zou ik vanavond voor je kunnen kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
De Nathan Drake Collection bevat 3 remasters. Ze zijn hetzelfde als die remasters die je apart kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
DigitalError schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:36:
[...]

heel FC5 is coop te doen ja, maakt niet uit hoe ver de ander is, speelt altijd de game van de host
Nice, dan haal ik m wel denk ik :Y (wel op de pc, sorry PS4 topic.. maar shooter horen gewoon echt op een PC)

Kan je met meer dan 2 man spelen? Of is 2 man de max?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De remasters zijn de enige versies voor de PS4. Er is niet een versie te spelen (behalve via PS Now wellicht) met PS3 graphics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:17

R.G

Thanks, dan halen 💪😂✌🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
iaxe393 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:04:
[...]

Nice, dan haal ik m wel denk ik :Y (wel op de pc, sorry PS4 topic.. maar shooter horen gewoon echt op een PC)

Kan je met meer dan 2 man spelen? Of is 2 man de max?
die vraag stel je dan maar lekker in het pc topic :P

2 is de max ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!
iaxe393 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:04:
[...]

.. maar shooter horen gewoon echt op een PC
Ja, bij de rest van de solo, toxic en cheatende playerbase :N

Nee hoor, ik was altijd een PC shooter, maar sinds ik ze op de PS speel, met veel leuke lui in een party, geen (nauwelijks geloof ik) cheaters, geen ingame-chats enzo, vind ik t echt 1000x keer leuker.

Dan maar geen Ultra 8K @240hz :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:30:
[...]

Ja, bij de rest van de solo, toxic en cheatende playerbase :N

Nee hoor, ik was altijd een PC shooter, maar sinds ik ze op de PS speel, met veel leuke lui in een party, geen (nauwelijks geloof ik) cheaters, geen ingame-chats enzo, vind ik t echt 1000x keer leuker.

Dan maar geen Ultra 8K @240hz :)
als ik je soms hoor praten in een party denk ik dat er haast wel cheaters moeten zijn op de ps4 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DigitalError schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:32:
[...]

als ik je soms hoor praten in een party denk ik dat er haast wel cheaters moeten zijn op de ps4 :+
hahah neenee dat is @Jeroenimoes >:) Ik heb t altijd over laffe retarded buikliggende campende sneue loser snipers :>
Pagina: 1 ... 82 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)