que?
..googled: http://manuals.playstatio...ps4/settings/license.html
Bedankt voor de tip, probeer dit morgen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
que?
Heb je al op Install gedrukt in je download pagina?warcow schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:00:
Best frustrerend.. Life is Strange beyond the storm uitgespeeld en daarna de deluxe upgrade gekocht. Met geen mogelijkheid krijg ik die bonus episode gestart. Hij blijft maar terug gaan naar de ps store pagina met de deluxe versie waar bij staat dat ik die al geinstalleerd heb. Herinstalleren van het hele spel hielp ook al niet. Op dit moment werkt alleen episode 1 nog..![]()
Heb contact opgenomen met sony en square.. Hopelijk doen ze er wat mee.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De races (brons, silver, goud) gewonnen. Net bij de eerste echte boss aangekomen, in zo'n lava cave een groot monsters. Krijg hem steeds tot zo'n 20% en dan komen er enorm veel beesten, ook wat grotere, en dan raak ik overwelmd ... Morgen nog maar eens proberen ...P.E.No.1 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:42:
[...]
De hoverboard kan je alleen gebruiken tijdens de races..ik heb de game trouwens net geplatinumed, best te doen en voor mij pas mn 2e platinum samen met InFamous Second son.
[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 16-03-2018 00:14 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
NieR: Automata is een meesterwerk, die je als gamer gespeeld moet hebben.dvdkiwi schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 19:05:
Weer een stukje verder in de 2e playthrough van Nier.
Had gedacht dat het redelijk hetzelfde zou zijn met slechts enkele kleine verschillen, maar niets is minder waar.
Wat is dit tof gedaan zeg!
En wat kickt sidekick 2b met een "agressive" combat style gigantisch hard ass
Houden jullie eens op met NieR: Automata de hemel in te prijzen. Ik heb momenteel helemaal geen tijd overz1rconium schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 08:28:
[...]
NieR: Automata is een meesterwerk, die je als gamer gespeeld moet hebben.
Hier kom je achter als je nog wat verder bent.
Er zijn geen woorden voor dit spel, of juist teveel.
Ik heb hetzelfde, haal dit jaar niet veel in huis. Vind het ook niet zo'n bijster interessant gamejaar eigenlijk. RDR2 zal er wel komen (alhoewel ik die nog wel uitgesteld zie worden) en Nino Kuni 2 dan. Voor de rest lekker verder met alle parels van vorige jaar. En Nioh wil ik toch ook nog weer eens oppakken. Die heb ik ooit geprobeerd, maar niet doorgezet.Joosie200 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:19:
Dit jaar haal ik nog RDR2 en meer niet. Kan ik de stapel games die ik al heb liggen een beetje doen laten afnemen.
[ Voor 4% gewijzigd door Spud82 op 16-03-2018 10:24 ]
Moet nog genoeg games van de afgelopen twee E3's nog spelen die in de afgelopen twee jaar zijn uitgekomen en ik verwacht dat er nog een derde jaar bijgeplakt kan wordenAnton.net schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:40:
Iedereen zegt nu wel niets meer te kopen, maar wacht maar eens af tot e3.
Soms is het inderdaad aardig chaotisch. Ik zorgde er gewoon steeds voor dat ik goede wapens op de quickselect had. Meestal standaard in ieder geval de groovitron en de Mr Zurkon spammen in dat soort situaties..briljante game-SaveMe- schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 00:09:
[...]
De races (brons, silver, goud) gewonnen. Net bij de eerste echte boss aangekomen, in zo'n lava cave een groot monsters. Krijg hem steeds tot zo'n 20% en dan komen er enorm veel beesten, ook wat grotere, en dan raak ik overwelmd ... Morgen nog maar eens proberen ...
PSN id: PENo1
Er komt inderdaad elk jaar wel weer een verrassing om de hoek kijken, al dan niet op de E3, waar ik niet onderuit kanAnton.net schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:40:
Laat mij nou even in mijn waan.Anton.net schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 10:40:
Ik heb wel een enorme backlog, maar blijf gewoon doorkopen...-SaveMe- schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 11:29:
Ik ga anders nog genoeg kopen dit jaar: Spiderman, Red dead redemption 2, Detroit, Ni No Kuni 2, FC5, Tombraider, Vampyr, God of War (maybe), Darksiders 3 (2018?). En dan komen er vast nog wel wat bij
Voordeel heb niet echt een backlog, buiten eventueel wat DLC nog ...
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
En er zullen vast nog titels op de E3 komen die in het najaar gereleased gaan worden. En dan nog misschien een Indie hier en daar (gisteren Deiland gekocht!)Kartale schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:06:
[...]
Aan jouw lijst kan ik nog wel een aantal toppers toevoegen die komende 12 maanden worden gereleased:
- Shadow of the Tomb raider
Die staat al in mijn lijstje
- Metro: Exodus
ooit, maar niet op release
- Crackdown
Alleen nog PS4 hier (al heb ik nog wel een One)
- Days Gone
Dat wordt zeker 2019!
- Anthem
Weet ik nog niet...
En hopelijk Beyond Good&Evil en Death Stranding...
Zeker 2019...
Die game zegt mij niks, even opzoeken wat dat is.-SaveMe- schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:35:
[...]
En er zullen vast nog titels op de E3 komen die in het najaar gereleased gaan worden. En dan nog misschien een Indie hier en daar (gisteren Deiland gekocht!)
Ik denk dat Bethesda een dikke game gaat aankondigen voor dit najaar.Kartale schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:58:
[...]
Die game zegt mij niks, even opzoeken wat dat is.
Na E3 vorig jaar is mijn hype volledig verdwenen, vond het zo een teleurstellende editie. Stond in het teken van 'delayed, delayed, delayed...'. Ik verwacht ook niet dat de games die deze e3 aangekondigd worden ook daadwerkelijk worden gereleased dit jaar (al hoop ik dat cyberpunk 2077 eens een releasedatum gaat krijgen en het liefst inderdaad najaar 18)...
Verklaar u nader! Wat voor iets denk je dat het wordt? Nieuwe IP? Of zal ik het zo stellen, wat voor iets hoop je te zien?Anton.net schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:01:
[...]
Ik denk dat Bethesda een dikke game gaat aankondigen voor dit najaar.
Aankondigen zou kunnen, maar voor dit najaar? Dat zou dan om een nieuwe Fallout/TES/vergelijkbare RPG gaan en Fallout 4 is pas 3 jaar oud. Lijkt me onwaarschijnlijk.Anton.net schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:01:
[...]
Ik denk dat Bethesda een dikke game gaat aankondigen voor dit najaar.
Och joh, hou op, het is hier echt vreselijk en mijn wishlist is net als de poster onder jou ook steeds groter aan 't worden en tja, als iets op mijn wishlist staat dan komt het er uiteindelijk ook wel, dus ik weet dat wishlist+backlog = toekomstige backlog!bram1984 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 09:28:
Staat ook nog steeds op mijn lijst, net als Nioh. Verdomde backlog. Enige gegarandeerde day one games voorlopig zijn Spider-Man en TLoU2 en héél misschien Detroit en GoW4.
Nee, maar zou toch een mooie verrassing zijnJoosie200 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:18:
Beyond Good & Evil is voor mij ook een must. Maar is het wel zeker dat ie dit jaar komt?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zo heb ik 4.5k uur in dota2, 500 uur in csgo en ben ik sinds afgelopen september pas bezig met het spelen van SP games (ben 22). Heb afgelopen november/december pas voor het eerst de Uncharted series gespeeld, noem het allemaal maar op. Nog zoveel games (ook van vroeger die nu geremaked worden als in SoTC e.d.Aenea schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:07:
[...]
Och joh, hou op, het is hier echt vreselijk en mijn wishlist is net als de poster onder jou ook steeds groter aan 't worden en tja, als iets op mijn wishlist staat dan komt het er uiteindelijk ook wel, dus ik weet dat wishlist+backlog = toekomstige backlog!
Helpt ook voor geen meter dat ik sinds begin dit jaar 'verslaafd' ben aan Fortnite Save the World (het coop/PvE gedeelte), en dan ook 's avonds nog vaak wel een paar potjes Fortnite Battle Royale doe met vrienden en heb dus dit jaar eigenlijk niks anders gespeeld....
Vermaak me er uitstekend mee, maar niet goe voor mijn backlog!
Ik had hetzelfde lange tijd. Even Netflix aanslingeren was minder moeite en gedoe en de PS4 hapte stof. Bij mijn pc dacht ik aan een gpu upgrade, maar hoewel ik nog wel een r9 290 had slingerde ik Steam nauwelijks aan. Dus gpu weg en als ik nu wil gamen doe ik de PS4 wel aan. En met de Sony exclusives komt de lol in gamen wel weer terug. Van Uncharted 4 en LL heb ik genoten, ik geniet nu van Horizon. Maar de zoveelste FIFA, COD, BF trekken mij gewoon niet meer. Die games lijkt iedereen ook te kopen omwille van het online gamen. Ik geniet steeds meer van puur singleplayer. Ik heb daarom ook geen PSN+, vind het onnodig. Ben dus inderdaad benieuwd of RDR2 een GTA Online in western style/Westworld jasje gaat zijn. Want van GTA Online moet Rockstar het hebben, das veel lucratiever met shark cards. Dus ik vrees er ook voor dat bij RDR2 ze een soortgelijke focus hebben nu ze zien dat het bij GTA goed verkoopt.v8power67 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:26:
Merk samen met mn broertje dat we nu eigenlijk steeds minder gamen. Hebben samen Assassin's Creed origins gekocht maar beide gewoon geen zin om te spelen.
Neigen steeds meer naar series en films toe laatste periode.
Sowieso op wat sony exclusieve games na is er echt weinig wat onze intresse heeft.
Misschien red dead 2.. maar mijn gevoel zegt me word een gta 5 online achtige game met daar grootste focus op. En dan nog een singleplayer eraan geplakt.
Brokeback Mountain in een GTA-jasjev8power67 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:26:
Misschien red dead 2.. maar mijn gevoel zegt me word een gta 5 online achtige game
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb burnout paradise voor de PC maar vind em niet zo bijzonder. Maar het is natuurlijk net wat je zelf leuk vind. Of een game leuk is kun je alleen voor jezelf bepalens0kkie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:55:
Iemand al bezig met Burnout Paradise Remastered?
Twijfel over deze en heb het vroeger nooit echt gespeeld, alleen het prijskaartje is minder voor een Remastered
Daar zit ik ook aan te twijfelen en denk dat ik gewoon nog ff wacht tot 'ie een stuk goedkoper wordt.s0kkie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:55:
Twijfel over deze en heb het vroeger nooit echt gespeeld, alleen het prijskaartje is minder voor een Remastered
Het is zó tof om zoveel positieve reacties te krijgen op Ratchet & Clank.-SaveMe- schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 20:32:
Damn, Ratchet is echt mooi! En speelt ook nog eens lekker tot nu toeNet de hoverboard gekregen, maar nog geen idee hoe ik dat ding selecteer/gebruik. Wel verslavend alles kapot meppen. had ik al gezegd dat het er erg mooi uitziet
Make music, not war
Dit klopt in principe, maar in je recht staan is wat anders dan je recht krijgen.musiman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:24:
Ik ga, zodra ik thuis ben, stap 3 uitproberen. Als dat niet lukt... net iets ouder dan 1 jaar, maar ik kan Europese garantie eisen. De faktuur ben ik kwijt, wat volgens Nederlands recht ook niet heel erg is, mits je kan bewijzen dat het product bij die winkel is aangeschaft. Ik heb alleen een afschrift van mijn bankrekening.
.....
* musiman voorlopig gamen op de PS3 dan maar
Ja, daar ben ik me al te bewust van. Mocht stap 3 niet lukken... dan sparen voor een nieuwe PS4. Een nieuwe voeding is erg lastig te krijgen, ik zag er wat op eBay voor 100 dollar. Belachelijk duur. De PS4 niet-Pro heeft een andere voeding die je voor twee tientjes kunt kopen. Wanneer de APU kapot is, die kun je niet vervangen omdat er andere chips op het moederbord zitten die gekoppeld zijn aan deze APU.FrankoNL schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:27:
[...]
Dit klopt in principe, maar in je recht staan is wat anders dan je recht krijgen.
Make music, not war
Dat ga ik ook zeker doen. Maar zoals ik al schetste... iets ouder dan 1 jaar (februari 2017) en geen aankoopbon meer. Tja....dm-dutchman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:47:
Breng eerst de PS4 terug voor garantie. Voor het zelfde geld is het zo opgelost.
Make music, not war
Gewoon Sony bellen. Nemen hem echt wel in voor garantie!musiman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:50:
[...]
Dat ga ik ook zeker doen. Maar zoals ik al schetste... iets ouder dan 1 jaar (februari 2017) en geen aankoopbon meer. Tja....
Wat een pulp-SaveMe- schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:01:
Het is ook wel eens fijn om games, die ik met een scheef oog in de gaten hield, te kunnen afvinken van je wanted lijstje![]()
klik
Toevallig GOW uitgespeeld met PS Now, best te pruimen die game. Ik ga GOW 4 daarom ook halen.bram1984 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:50:
Hier staan een paar nieuwe GoW4 screens. Die game ziet er echt bizar goed uit.
https://www.resetera.com/...-war-4-screenshots.29850/
Verwijderd
Als je gepint hebt dan kan je dat ook mee nemen om het aannemelijk te maken.musiman schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 15:50:
[...]
Dat ga ik ook zeker doen. Maar zoals ik al schetste... iets ouder dan 1 jaar (februari 2017) en geen aankoopbon meer. Tja....
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Nee, hij is officieel al voor de ps4 aangekondigd.Jeroenimoes schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:52:
Gaat Shadown of the Tomb Raider niet weer een timed Xbox exclusive worden? Ik zou er wel rekening mee houden...
Ik heb erg veel fun met Ratchet & Clank! Nog beter/leuker dan Knack om eerlijk te zijn.
Waarom daar rekening mee houden? Er is echt helemaal niks wat daarop wijst. Alle platformen worden gewoon genoemd in de reveal trailer.Jeroenimoes schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:52:
Gaat Shadown of the Tomb Raider niet weer een timed Xbox exclusive worden? Ik zou er wel rekening mee houden...
Ik heb erg veel fun met Ratchet & Clank! Nog beter/leuker dan Knack om eerlijk te zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 16-03-2018 21:12 ]
Laat maar weten als 't gelukt iswarcow schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:21:
[...]
que?
..googled: http://manuals.playstatio...ps4/settings/license.html
Bedankt voor de tip, probeer dit morgen.
Same hier. Tot nu toe erg vermakelijk. Hoop alleen niet dat ik straks bij een of andere gare boss vast kom te zitten. En ik wordt al wel een beetje gek van alle control/weapon opties. Als ik de game een week laat liggen snap ik er niks meer van denk ikJeroenimoes schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:52:
Haha, mooi om te zien dat je hem in ieder geval probeert. Is even inkomen inderdaad.bram1984 schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 20:30:
[...]
Waarom daar rekening mee houden? Er is echt helemaal niks wat daarop wijst. Alle platformen worden gewoon genoemd in de reveal trailer.
Edit: Net voor het eerst Fortnite geprobeerd. Ik begrijp er weinig van geloof ik. Of je bent zo dood, of je komt 20 minuten niemand tegen. En ineens zat ik in een potje in een squad ofzo? Battle Royale is toch juist ieder voor zich? Een waarom kun je dingen bouwen? Is dat om het onderscheid met PUBG te maken?
Nee.Jeroenimoes schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 18:52:
LOS ANGELES, CA (March 15, 2018) Square Enix® today announced Shadow of the Tomb Raider™ will be available in six months for the Xbox One family of devices including Xbox One X, PlayStation®4 computer entertainment system and Windows PC/Steam®. All platforms will launch simultaneously on September 14, 2018.
[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 17-03-2018 09:30 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Het ziet er zo vet uit. Zin in.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
Make music, not war
[ Voor 4% gewijzigd door Anton.net op 17-03-2018 12:03 ]
Voorgaande delen kon je gewoon kiezen kwa moeilijkheidgraad. Maar als je op normaal speelt was het niet moeilijk ofzo. Het was vrij gemiddeld kwa moeilijkheidsgraad vergeleken met andere games.-SaveMe- schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:50:
@Nieuwevolger Ziet er inderdaad erg vet uit. Hoe is GoW qua moeilijkheidsgraad? Waarmee kan ik het vergelijken ?
Thanks! Dan gaat deze ook maar op mijn wanted lijstNieuwevolger schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:10:
[...]
Voorgaande delen kon je gewoon kiezen kwa moeilijkheidgraad. Maar als je op normaal speelt was het niet moeilijk ofzo. Het was vrij gemiddeld kwa moeilijkheidsgraad vergeleken met andere games.
[ Voor 9% gewijzigd door dedonn op 17-03-2018 12:20 ]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn het previews.Anton.net schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:08:
Ik ga de GoW gameplay niet meer kijken denk ik.
Recent heeft er een meeting over GoW plaatgevonden voor de pers in Amsterdam. (Waarschijnlijk heeft Santa Monica zo een wereldwijde tour gedaan). Daar heeft de pers de 2 eerste uren mogen spelen. Maandag vervalt het embargo voor die meeting. Dan zullen we de eerste reviews kunnen lezen.
Bram in zijn natuurlijke habitat:bram1984 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:57:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn het previews.
Super tof man! ben blij voor je!musiman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:32:
Onbegrijpelijk!!!
De PS4 doet het plotseling weer. Ik wilde gisteravond een ander netsnoer erin doen om 'm rechtstreeks in het stopcontact te steken, maar probeerde eerst nog een keer de oude aansluiting, startte die gewoon weer op!!!
Ik ben wel heel blij dat 'ie het weer doet, maar hoop dat dit fenomeen zich niet gaat herhalen.
Mss iets van doen met statische elektriciteit ofzo, vanwege de lage luchtvochtigheid met dit weer? Wij hadden gisteren ook problemen met ons mini audio systeem dat zichzelf steeds uitschakelde. Vandaag is het back to normal ...musiman schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:32:
Onbegrijpelijk!!!
De PS4 doet het plotseling weer. Ik wilde gisteravond een ander netsnoer erin doen om 'm rechtstreeks in het stopcontact te steken, maar probeerde eerst nog een keer de oude aansluiting, startte die gewoon weer op!!!
Ik ben wel heel blij dat 'ie het weer doet, maar hoop dat dit fenomeen zich niet gaat herhalen.
Illuminati-SaveMe- schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:21:
[...]
Mss iets van doen met statische elektriciteit ofzo, vanwege de lage luchtvochtigheid met dit weer? Wij hadden gisteren ook problemen met ons mini audio systeem dat zichzelf steeds uitschakelde. Bandaag is het back to normal ...
Dit ziet er inderdaad wel bruut uit ja. Ik had GOW eigenlijk al van mijn wishlist afgestreept: ik heb ooit deel 3 geprobeerd voor een uurtje of twee, maar dat was niks voor mij. Dat on rails gevoel, met de meebewegende cinematic camera.. Nee dan haak ik al snel af, erbij opgeteld dat de setting me niet persé aanspreekt.
Een review van de eerste 2 uur en een preview van de volledige game dus. Dolletjes dit.bram1984 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 11:57:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn het previews.
Dat noemen wij gewoon een previewSmooK schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:31:
[...]
Een review van de eerste 2 uur en een preview van de volledige game dus. Dolletjes dit.
[ Voor 31% gewijzigd door -SaveMe- op 17-03-2018 12:32 ]
Zit nogal een verschil in, bedoel ik. Weet niet wanneer het review embargo verloopt, maar vast niet één maand van tevoren. Dat mensen niet handenwrijvend klaar gaan zitten voor een review maandag, maar goed.poor Leno schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:13:
[...]
Bram in zijn natuurlijke habitat:
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 17-03-2018 12:44 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Deel 3 en alle andere delen spelen zich af in de griekse mythologie. Dit nieuwe deel is een reboot en speelt zich nu af in de noorse mythologie en kratos heeft nu een zoon die met je meegaat. Meer hoef je niet te weten.Spud82 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:29:
[...]
Dit ziet er inderdaad wel bruut uit ja. Ik had GOW eigenlijk al van mijn wishlist afgestreept: ik heb ooit deel 3 geprobeerd voor een uurtje of twee, maar dat was niks voor mij. Dat on rails gevoel, met de meebewegende cinematic camera.. Nee dan haak ik al snel af, erbij opgeteld dat de setting me niet persé aanspreekt.
Maar nu ik dit zie: een soort GOW goes Dark Souls ofzo? Toch wel vet misschien! Heeft iemand een hele korte recap voor me, welke kant ze precies opgaan met dit deel en hoe dit verschilt van deel 3? Ik heb het niet zo gevolgd allemaal..
Precies! Daarom wil ik niets van Far Cry 5 zien... Echt zin in dat spel. Heerlijk 2000 in een dozijn, maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Nu nog even Assassin's Creed Origins (wát tof is dat) en dan ben ik hopelijk net op tijd klaar voor FC5.Geteisem schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:05:
Ga ook geen filmpjes van spellen die ik ga aanschaffen kijken. Is de nieuwigheid er al af voordat je de game in huis hebt.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb dat ook wel, maar dan meer met lineaire games. Van een game als FC5 ziet alle footage er wel hetzelfde uit zolang er geen verhaal spoilers in zitten. Daar heb ik minder moeite mee.spaceboy schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 13:13:
[...]
Precies! Daarom wil ik niets van Far Cry 5 zien... Echt zin in dat spel. Heerlijk 2000 in een dozijn, maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Nu nog even Assassin's Creed Origins (wát tof is dat) en dan ben ik hopelijk net op tijd klaar voor FC5.
Haha en dan alsnog mij met mn plaatje gaan tegenspreken/uitleggenbram1984 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:37:
[...]
Zit nogal een verschil in, bedoel ik. Weet niet wanneer het review embargo verloopt, maar vast niet één maand van tevoren. Dat mensen niet handenwrijvend klaar gaan zitten voor een review maandag, maar goed.
Ja hier! Ik ben er weer mee begonnen, ondanks het prijskaartje. Heb de game 10 jaar geleden grijs gespeeld, maar nu samen met mijn zoon van 7 die er helemaal gek mee is. En ik stiekem toch ook wel weer. This is DJ Atomika on Crash FMs0kkie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 14:55:
Klopt helemaal. Review embargo zal een dag of 4 van te voren verlopen gok ik.bram1984 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 12:37:
[...]
Zit nogal een verschil in, bedoel ik. Weet niet wanneer het review embargo verloopt, maar vast niet één maand van tevoren. Dat mensen niet handenwrijvend klaar gaan zitten voor een review maandag, maar goed.
[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 17-03-2018 14:10 ]
Inderdaad. Ik ben zeer benieuwd.Anton.net schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:08:
[...]
Klopt helemaal. Review embargo zal een dag of 4 van te voren verlopen gok ik.
Maar in 2 uur kan je toch al veel zeggen over de game vind ik (Gameplay, grootte van de map, framerate.....)
Dat vertelt al veel over de game voor mij.
Maar achja, ik wilde gewoon even meedelen dat je maandag ten minste iets kan verwachten
Over Burnout Paradise: wat voor racer is dat? Valt het wat te vergelijken met de originele NFS most wanted en Carbon?
Erger of frustrerender, als je controllers wilt slopen moet je Burnout Paradise gaan spelen.Anton.net schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 14:08:
[...]
Over Burnout Paradise: wat voor racer is dat? Valt het wat te vergelijken met de originele NFS most wanted en Carbon?
[ Voor 30% gewijzigd door Winkiller op 17-03-2018 15:34 ]
heel FC5 is coop te doen ja, maakt niet uit hoe ver de ander is, speelt altijd de game van de hostiaxe393 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:34:
weet iemand om heel far cry 5 in coop te spelen is? of zijn het maar stukken? En moet je beide even ver ua progress zitten of kan 1 iemand altijd 'sumonnen' om zo de medespeler te houden?
heb hem pas in de US store gekocht maar nog niet gespeeldR.G schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:54:
Bevat uncharted collection uc 1-3 de remaster versie of een geporte ps3 versie? Omdat je ook apart remaster kan kopen op de ps store
De Nathan Drake Collection bevat 3 remasters. Ze zijn hetzelfde als die remasters die je apart kan kopen.R.G schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:54:
Bevat uncharted collection uc 1-3 de remaster versie of een geporte ps3 versie? Omdat je ook apart remaster kan kopen op de ps store
Nice, dan haal ik m wel denk ikDigitalError schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 15:36:
[...]
heel FC5 is coop te doen ja, maakt niet uit hoe ver de ander is, speelt altijd de game van de host
De remasters zijn de enige versies voor de PS4. Er is niet een versie te spelen (behalve via PS Now wellicht) met PS3 graphics.R.G schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 16:54:
die vraag stel je dan maar lekker in het pc topiciaxe393 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:04:
[...]
Nice, dan haal ik m wel denk ik(wel op de pc, sorry PS4 topic.. maar shooter horen gewoon echt op een PC)
Kan je met meer dan 2 man spelen? Of is 2 man de max?
Ja, bij de rest van de solo, toxic en cheatende playerbaseiaxe393 schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:04:
[...]
.. maar shooter horen gewoon echt op een PC
als ik je soms hoor praten in een party denk ik dat er haast wel cheaters moeten zijn op de ps4poor Leno schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:30:
[...]
Ja, bij de rest van de solo, toxic en cheatende playerbase
Nee hoor, ik was altijd een PC shooter, maar sinds ik ze op de PS speel, met veel leuke lui in een party, geen (nauwelijks geloof ik) cheaters, geen ingame-chats enzo, vind ik t echt 1000x keer leuker.
Dan maar geen Ultra 8K @240hz
hahah neenee dat is @JeroenimoesDigitalError schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:32:
[...]
als ik je soms hoor praten in een party denk ik dat er haast wel cheaters moeten zijn op de ps4
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq