Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Nieuwevolger schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:06:
rdr2 komt uit op 26 oktober. bron rockstar games twitter.
link naar de newswire voor de liefhebbers:

https://www.rockstargames...-Coming-October-26th-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
Nice. Gelijk mijzelf vrij gepland op die datum :D Weinig games waar ik zo op zit te wachten (Nino Kuni 2 misschien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga mijn quote niet terugzoeken maar dus wel volgens verwachting nog maar een keer doorgeschoven naar een latere release. :+
Als dat de game ten goede komt...

Toch wel fijn eindelijk een datum, ook al duurt het nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:00

s0kkie

Cowabunga

Wordt standaard uitgesteld tot 2019 want Rockstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
dutchgio schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:27:
Ik ga mijn quote niet terugzoeken maar dus wel volgens verwachting nog maar een keer doorgeschoven naar een latere release. :+
Als dat de game ten goede komt...

Toch wel fijn eindelijk een datum, ook al duurt het nog even.
Is ook een erg groot project dus heb echt geen idee hoe dit de game niet ten goed zou kunnen komen :? Hopelijk met zo min mogelijk bugs al lijkt me dat zo goed als onontkoombaar.

Zou me niks verbazen als de release nogmaals verschoven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weten we ook nu welke game de holidays periode gaat domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahneee echt? Wtf #$%#$%!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:29:
Weten we ook nu welke game de holidays periode gaat domineren.
I’m gonna trade this life for fortune and fame
I’d even cut my hair and change my name
‘Cause we all just wanna be big rockstars

8)

[ Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 01-02-2018 17:46 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je meteen gelijk halen met de nieuwe battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:47:
[...]

Kan je meteen gelijk halen met de nieuwe battlefield.
Lol, en jij denkt dat ik iets anders ga spelen dan Battlefield als die met een WW2 spel komen? _O-

Je kent me dus nog niet zo goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Kingdom Come Deliverance story trailer

Ga hem definitief in elk geval niet op release halen. Eerst de reviews afwachten en ik ben nog maar net begonnen in MHW, dus nog wel even zoet ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:26
poor Leno schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:49:
[...]

Lol, en jij denkt dat ik iets anders ga spelen dan Battlefield als die met een WW2 spel komen? _O-

Je kent me dus nog niet zo goed :>
Hij is dan ook een nieuwe volger ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Vind best dat ze de game uitstellen (rdr2) zolang er maar een volledige en epische singleplayer inzit.
Al vrees ik gezien hun uitbreidingen op gta online en niet op singleplayer gta5, dat rdr2 een microtransacties afhankelijke halfbakken singleplayer volledige focus op multiplayer game word.
Eerste deel vond ik fenomenaal. Maar heb er nu een hard hoofd in. Een van de weinige publishers die ik op moment nog wel vertrouw ivm microtransacties en lootboxes is sony zelf.
De rest gaan het allemaal vol plempen ermee want het verkoopt.
Heb mezelf voorgenomen geen games te kopen die lootboxes en/of microtransacties bevat.
Dus voorlopig zit ik bij sony first party goed.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:55
v8power67 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:19:
Vind best dat ze de game uitstellen (rdr2) zolang er maar een volledige en epische singleplayer inzit.
Al vrees ik gezien hun uitbreidingen op gta online en niet op singleplayer gta5, dat rdr2 een microtransacties afhankelijke halfbakken singleplayer volledige focus op multiplayer game word.
Eerste deel vond ik fenomenaal. Maar heb er nu een hard hoofd in. Een van de weinige publishers die ik op moment nog wel vertrouw ivm microtransacties en lootboxes is sony zelf.
De rest gaan het allemaal vol plempen ermee want het verkoopt.
Heb mezelf voorgenomen geen games te kopen die lootboxes en/of microtransacties bevat.
Dus voorlopig zit ik bij sony first party goed.
Heb jij de multiplayer van Uncharted 4 of TLoU al eens opgestart?
Sony heeft ook microtransacties hoor, om 1 of andere reden tolereren mensen dat gewoon meer van Sony.

Ik heb volledig vertrouwen dat RDR2 een goede singleplayer gaat hebben. Dat was bij GTA 5 ook, dus waarom zouden ze veranderen? Eerst cashen met een goede singleplayer, de 5 jaren daarna cashen met de multiplayer.

@s0kkie Waarom denk je dat RDR pas in 2019 uitkomt? RDR2 heeft nu zijn"standaard" delays gehad. 26 oktober lijkt me een correcte datum. Er was sowieso al veel twijfel en ongeloof over een release in de lente. R* heeft alleen een vreemde gewoonte om release dates aan te geven, waarvan ze van te voren al weten dat ze die toch niet gaan halen. (denk ik)
Het zou me niet verbazen als die game eigenlijk al af is. GTA 5 verkoopt nog steeds als een gek, dus is er totaal geen druk om RDR2 uit te brengen.

[ Voor 17% gewijzigd door Anton.net op 01-02-2018 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Anton.net schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:29:
[...]

Heb jij de multiplayer van Uncharted 4 of TLoU al eens opgestart?
Sony heeft ook microtransacties hoor, om 1 of andere reden tolereren mensen dat gewoon meer van Sony.

Ik heb volledig vertrouwen dat RDR2 een goede singleplayer gaat hebben. Dat was bij GTA 5 ook, dus waarom zouden ze veranderen? Eerst cashen met een goede singleplayer, de 5 jaren daarna cashen met de multiplayer.

@s0kkie Waarom denk je dat RDR pas in 2019 uitkomt? RDR2 heeft nu zijn"standaard" delays gehad. 26 oktober lijkt me een correcte datum. Er was sowieso al veel twijfel en ongeloof over een release in de lente. R* heeft alleen een vreemde gewoonte om release dates aan te geven, waarvan ze van te voren al weten dat ze die toch niet gaan halen. (denk ik)
Het zou me niet verbazen als die game eigenlijk al af is. GTA 5 verkoopt nog steeds als een gek, dus is er totaal geen druk om RDR2 uit te brengen.
Eerlijk gezegd niet nee. Maar komt omdat ik het puur als singleplayer zie. En ondanks dat het er dus inzit heb ik het nooit gemerkt aan de singleplayer.
En wat ik dus bedoel is dat de focus van gaming nogal naar online aan bet gaan is omdat daar dus mega geld te verdienen is met die onzin.
Misschien was ik beetje vaag met mn verhaal.
Weet dat sony het wel doet, gt5/6 had het ook.
Maar op zo'n kleine schaal dat ik er geen last van heb.
Niet zoals die belachelijke loodcrates in forza 7. En dan gewoon autos locken achter dit systeem en dus moet je gaan hopen dat je met gokken de juiste auto een keer krikgt die je wilt.
En dat in een singleplayer... Dat is precies wat ik dus absoluut niet meer accepteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Helaas, maar het was ook nu weer eigenlijk te lang stil. Het najaar gaat weer lekker druk worden. :p

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Arrrr lente 2018 toch het raam uit :'(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Balen dat RDR toch weer uitgesteld is... Maar alles is beter dan een buggie game

Ben benieuwd naar de reviews van KC: Deliverence!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:52

Mauz1978

Console War Veteran

-SaveMe- schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:54:
Nieuwe Kingdom Come Deliverance story trailer

[video]

Ga hem definitief in elk geval niet op release halen. Eerst de reviews afwachten en ik ben nog maar net begonnen in MHW, dus nog wel even zoet ...
Hoe bevalt MHW je nu? Ik kan me herinneren dat de beta je niet zo boeide en het rince and repeat a la Diablo je tegenstond.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:12:
Met systeemupdate 5.50 krijgt de PS4 Pro systemwide supersampling. Uitstekend nieuws voor iedereen met een 1080p scherm dus.

https://www.resetera.com/...system-update-5-50.20646/

[afbeelding]
KIJKKK, sony luistert dus wel !! :D

Maakt het ook makkelijker voor devs. Hoeven nou eigenlijk geen 1080p modus meer te maken(tenzij ze bv een 1080p/60 willen doen).
Ik zeg zware win win win!! :D
Effe motogp 17 testen deze was best wel lelijk als 1080p...
En ride 2.

Helaas ligt mn Assassin's Creed: The Ezio Collection nog bij mn ex zwager :(
Deze was native 4k op de pro, maar geen supersampling dus gewoon 1080p op ja 1080p tvs :P
Dus deze zou ik graag testen maja....
Hoop dat ik snel een invite krijg voor deze beta !! :D

Nog een game die er voordeel van heeft :
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

Hier een heel topic erover welke games :
https://www.resetera.com/...of-downsampling-2-0.4291/

[ Voor 47% gewijzigd door v8power67 op 02-02-2018 10:28 . Reden: licht moet ligt zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ahh yes dit is een hele duidelijke lijst ja !!
Zodra ik de beta heb, no mans sky proberen.
Deze draait in 1080p modus al amper boven de 30fps, dan liever native 1800p met locked 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Ahh yes dit is een hele duidelijke lijst ja !!
Zodra ik de beta heb, no mans sky proberen.
Deze draait in 1080p modus al amper boven de 30fps, dan liever native 1800p met locked 30fps.
Kan je in NMS sowieso niet de hoge resolutie modus selecteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:45:
[...]

Kan je in NMS sowieso niet de hoge resolutie modus selecteren dan?
Nee helaas niet. Alleen een 30fps cap of unlocked.
Athans misschien later toegepast. Maar heb geloof ik de laatste patch gespeeld en zat er niet in. Staat ook in die lijst die je gepost hebt als niet downsampled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:40:
De remake van Shadow of the Colossus ziet er echt prachtig uit zeg! Op deze manier mag Sony van mij nog wel meer PS1 en PS2 klassiekers opnieuw uitbrengen. Ik zou wel een remake van Destruction Derby en Jumping Flash willen :D
Vraagje: mocht je deze game/games nog hebben (en dat zal voor velen al niet het geval zijn) zou je er dan inderdaad voor kiezen om die remake te kopen?
Of zou je genoegen nemen met de oude versie die geupscaled word? (en mogelijk via een patch dan ook trophy support zou krijgen etc?).

SotC: ooit gekocht op ps2, maar toen had ik al een 360 en dus nooit meer gespeeld. Met een deal ook op de p3 aangeschaft met het idee dat ik dan dus de beste versie zou kunnen spelen, full hd enzo........en nu dus ook weer een ps4 versie! ben er wel een beetje klaar mee nu.

Ik vind dat MS het goed doet, in zoverre dat ik verwacht dat als de game speelbaar zou zijn op xb, dat hij dan dus geupscaled zou worden op xb1. In mijn situatie zou ik dan zeker de game niet nogmaals kopen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Sagat schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Vraagje: mocht je deze game/games nog hebben (en dat zal voor velen al niet het geval zijn) zou je er dan inderdaad voor kiezen om die remake te kopen?
Of zou je genoegen nemen met de oude versie die geupscaled word? (en mogelijk via een patch dan ook trophy support zou krijgen etc?).

SotC: ooit gekocht op ps2, maar toen had ik al een 360 en dus nooit meer gespeeld. Met een deal ook op de p3 aangeschaft met het idee dat ik dan dus de beste versie zou kunnen spelen, full hd enzo........en nu dus ook weer een ps4 versie! ben er wel een beetje klaar mee nu.

Ik vind dat MS het goed doet, in zoverre dat ik verwacht dat als de game speelbaar zou zijn op xb, dat hij dan dus geupscaled zou worden op xb1. In mijn situatie zou ik dan zeker de game niet nogmaals kopen.
Dit is niet een simpele upscale ofzo he, is een volledige remake.
En volgens eurogamer de beste remake ooit gemaakt.
1080p/60 locked, en 1440p30 fps locked. Beide met hele mooie graphics en vele verbeteringen.
De ps3 versie is puur een hogere resolutie versie, geen remake maar een remaster.

Remaster - They keep the same graphics, they do touch ups here and there, Nothing major.

Remake - Start from scratch. All the old assets are not used, they do EVERYTHING

Of het dan nog waard is tja, dat moet je zelf bedenken. Maar het is niet zoals microsoft doet met een paar x360 games, die puur een resolutie patch kregen en klaar, zoals oblivion en halo 3 geloof ik.
Is ook leuk maar niet te vergelijken met wat bluepoint games heeft gedaan voor deze game/remake.
Plus 40 euro is een nette prijs. Zeker voor mensen zoals ik die spel nooit gespeeld hebben, ben erg blij dat ze dit doen. Zou nu een ps2/3 versie playthrough niet meer trekken denk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:17:
[...]

Hoe bevalt MHW je nu? Ik kan me herinneren dat de beta je niet zo boeide en het rince and repeat a la Diablo je tegenstond.
Toch best vet eigenlijk. Maar de combat is net als een fighting game en dat is niet zo mijn ding. Daar snapte ik in het begin geen snars van. Maar het gaat nu wat beter. Omgevingen en mosters zijn echt erg mooi. We gaan zien hoever ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:08:
[...]

Nee helaas niet. Alleen een 30fps cap of unlocked.
Athans misschien later toegepast. Maar heb geloof ik de laatste patch gespeeld en zat er niet in. Staat ook in die lijst die je gepost hebt als niet downsampled.
Maar dan heb je toch al de beschikking over die 30fps cap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
bram1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:22:
[...]

Maar dan heb je toch al de beschikking over die 30fps cap?
Owh ja zeker, maar ik wil 1800p native met 30fps lock :)
Anders zit ik met "maar" 1080p resolutie en 30fps lock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sagat schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Een complete remake zoals SotC met volledig nieuwe engine en assets zien we niet al te vaak, zeker als ze dan ook nog de authenticiteit en sfeer van het origineel in stand weten te houden. Dat is best knap!

Op die manier klassiekers opnieuw tot leven brengen juich ik wel toe en hoop echt dat Sony het overweegt om vaker te doen. Jumping Flash en Destruction Derby zouden in zo'n geval voor mij echt day 1 aankopen zijn. Dat zou ik bij een remaster niet snel hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:12:
Met systeemupdate 5.50 krijgt de PS4 Pro systemwide supersampling. Uitstekend nieuws voor iedereen met een 1080p scherm dus.

https://www.resetera.com/...system-update-5-50.20646/

[afbeelding]
Hmmmmm, kan ook juist nadelig voor 1080p users, me!, zijn: Nu moeten devs nog een 1080p mode met supersampling maken. En dan stoppen ze er vaak nog grafische extras in voor 1080p. Straks kunnen we dan alleen de 4k modus (supersampling) kiezen en geen grafische extras meer ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:21:
[...]

Dit is niet een simpele upscale ofzo he, is een volledige remake.
En volgens eurogamer de beste remake ooit gemaakt.
1080p/60 locked, en 1440p30 fps locked. Beide met hele mooie graphics en vele verbeteringen.
De ps3 versie is puur een hogere resolutie versie, geen remake maar een remaster.

Remaster - They keep the same graphics, they do touch ups here and there, Nothing major.

Remake - Start from scratch. All the old assets are not used, they do EVERYTHING

Of het dan nog waard is tja, dat moet je zelf bedenken. Maar het is niet zoals microsoft doet met een paar x360 games, die puur een resolutie patch kregen en klaar, zoals oblivion en halo 3 geloof ik.
Is ook leuk maar niet te vergelijken met wat bluepoint games heeft gedaan voor deze game/remake.
Plus 40 euro is een nette prijs. Zeker voor mensen zoals ik die spel nooit gespeeld hebben, ben erg blij dat ze dit doen. Zou nu een ps2/3 versie playthrough niet meer trekken denk.
Terechte opmerking wat betreft verschil remaster/remake. Ikzelf kan ps3 en ps2 games doorgaans nog prima handlen (speel nog steeds met veel lol veel oudere games,nes/snes en laasts zelfs een primitieve spectrum game uit 1983......weliswaar via Rare replay op XB1). Dus ik til daar niet zwaar aan.

En ja 40 euro voor een Remake is dan netjes. Desondanks ga ik hem voor nu dus skippen. Zoals enkele al aangaven is het qua gameplay natuurlijk ook best een afwijkende game (note dit betekent niet slecht, maar wel dat het geen game 'for the masses' is) waardoor hij ook nog is best snel in prijs kan dalen.
Mogelijk dat ik het spel dan tripple dip :P

Begrijp me overigens niet verkeerd he, ik hoop uiteraard dat de game wel een commercieel succes wordt, zelfs op de ps2 was de sfeer al geweldig. En ik heb er geen enkele moeite mee om deze game een Classic te noemen.
kazuka schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:29:
[...]

Een complete remake zoals SotC met volledig nieuwe engine en assets zien we niet al te vaak, zeker als ze dan ook nog de authenticiteit en sfeer van het origineel in stand weten te houden. Dat is best knap!

Op die manier klassiekers opnieuw tot leven brengen juich ik wel toe en hoop echt dat Sony het overweegt om vaker te doen. Jumping Flash en Destruction Derby zouden in zo'n geval voor mij echt day 1 aankopen zijn. Dat zou ik bij een remaster niet snel hebben denk ik.
Ok je hebt in dit geval ook bewust gekeken naar verschil remake/remaster. Ik vind het dus wel fijn dat ik als retro gamer de keuze heb bij ms.
optie 1: speel de game op legacy hardware (die optie heb ik dus op ps net zo goed als bij xb overigens.
optie 2: speel de game op current gen met upscaled gfx. Ik vind dit echt geniaal. Dit neemt voor mij de noodzaak (voor je zover hierbij kan spreken, zijn fwp's natuurlijk) voor een remaster weg.
optie 3: koop de game opnieuw als remaster/remake. Zoals bij vorige reactie aangegeven is er een groot verschil tussen deze 2 opties. Echter ik verwacht dat ikzelf voor mijn oude xbox games geen remaster meer ga kopen, en remakes alleen bij games die ik echt fantastisch vind EN veel speel. (of die een mooie aanbieding krijgen........dan gooi ik gelijk al mijn principes overboord :> )

standard disclaimer....deze gen is mijn main platform ps4 (maar ik heb ook een xb1 & switch).
Maar ik vind wel dat ms kudos verdiend door deze optie te geven, en hoop dat sony iets gelijksoortigs gaat doen. Toegegeven supersampling vind ik ook een geniale toevoeging als pro bezitter met full hd tv.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:28
Ik ben benieuwd naar de eerste voor/na screencaptures en of screenshots van de supersampling.

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 02-02-2018 12:34 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:28
Is dat forum van ex neogaf ? lijkt er verdacht veel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:30:
Ik ben benieuwd naar de eerste voor/na screencaptures en of screenshots van de supersampling.
Moet je in principe al lang kunnen vinden. HZD en Uncharted 4 doen bijvoorbeeld al vanaf het begin supersampling op de Pro.

@Amdwarrior Yep. Daar zitten alle normale figuren zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 20:33
Ik zie de eerste reacties al voor me; als ik de mode inschakel zie ik alleen maar tearing. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Ari Gold schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:56:
Ik zie de eerste reacties al voor me; als ik de mode inschakel zie ik alleen maar tearing. :+
Tearing hé! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
goed nieuws dat RDR2 is uitgesteld. ik ben sowieso vanaf maart een half jaar bezig met yakuza 6+GOW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan de beta 5.50 zien onder system software op de PS4 Pro.

Maar helaas krijg ik een fout melding als ik em wil downloaden.

Zijn er hier mensen die dat ook hebben die foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 13:25
Ik krijg een foutmelding als ik probeer in te loggen via playstation.com :/
Error 500--Internal Server Error
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
10.5.1 500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

[ Voor 62% gewijzigd door toro op 02-02-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:49:
[...]

Moet je in principe al lang kunnen vinden. HZD en Uncharted 4 doen bijvoorbeeld al vanaf het begin supersampling op de Pro.

@Amdwarrior Yep. Daar zitten alle normale figuren zeg maar.
Krijg de afbeeldingen niet gevonden. Alleen maar het verschil tussen 4K en 1080 met SS. Niet 1080 met en zonder SS. Of ik ben slecht met Google.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Jasphur schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Krijg de afbeeldingen niet gevonden. Alleen maar het verschil tussen 4K en 1080 met SS. Niet 1080 met en zonder SS. Of ik ben slecht met Google.
Je begrijpt wel wat supersampling precies betekend? (serieuze vraag)

Wel mooi dat Sony deze functie eindelijk toevoegt. Ik kan me alleen even geen games meer bedenken die van zichzelf geen SS toepassen op 1080p TV's. Eerst was vooral TLOU daar een schrijnend voorbeeld van, maar dat hebben ze met een patch verholpen. Volgens mij zijn de meeste games nu wel gepatched naar SS.

Ohja, The Last Guardian heeft geen SS. Dus met deze mogelijkheid kan je dan, als 1080pauper, kiezen tussen 1080p (met strak 30 fps) en supersampled 4K (met brakke 30 fps).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Op YT staan wel video's, maar ik denk eerlijk gezegd dat je daar niet veel van gaat zien op een plaatje.

Supersampling geeft een wat "cleanere IQ en betere AA (minder karteltjes dus). Kortom, het is wat scherper en fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
bram1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:49:
[...]

Op YT staan wel video's, maar ik denk eerlijk gezegd dat je daar niet veel van gaat zien op een plaatje.

Supersampling geeft een wat "cleanere IQ en betere AA (minder karteltjes dus). Kortom, het is wat scherper en fijner.
Als aanvulling daarop: de Digital Foundry video van Horizon Zero Dawn (PS4Pro vs. PS4) is wel een goed voorbeeld van wat supersampling kan doen voor de beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bassGunner schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:43:
[...]

Je begrijpt wel wat supersampling precies betekend? (serieuze vraag)

Wel mooi dat Sony deze functie eindelijk toevoegt. Ik kan me alleen even geen games meer bedenken die van zichzelf geen SS toepassen op 1080p TV's. Eerst was vooral TLOU daar een schrijnend voorbeeld van, maar dat hebben ze met een patch verholpen. Volgens mij zijn de meeste games nu wel gepatched naar SS.

Ohja, The Last Guardian heeft geen SS. Dus met deze mogelijkheid kan je dan, als 1080pauper, kiezen tussen 1080p (met strak 30 fps) en supersampled 4K (met brakke 30 fps).
Ik weet wat SS is :), maar ik wilde gewoon ergens een vergelijking zien van een game die eerst gewoon 1080 liet zien (zonder 4K downscaling) zonder SS en dan nu met de update met SS. Volgens mij is dat het geval met FFXII. Of snap ik dan de update niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
Jasphur schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Ik weet wat SS is :), maar ik wilde gewoon ergens een vergelijking zien van een game die eerst gewoon 1080 liet zien (zonder 4K downscaling) zonder SS en dan nu met de update met SS. Volgens mij is dat het geval met FFXII. Of snap ik dan de update niet?
Hm, ik ken het specifieke geval van FFXII niet, maar in theorie is deze update dus alleen handig voor games die een PS4Pro patch hebben waarbij de resolutie opgeschroefd is naar bijvoorbeeld 4K, maar dit alleen op 4K-beeldschermen gebeurd. Dus als je een 1080p scherm hebt blijf je zitten met 1080p. Met deze update kan je dus automatisch ook dat 4K-beeld supersamplen naar 1080p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Far cry 3 komt naar de ps4 en xbox one. Gratis bij pre orderen van de season pass van far cry 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-10 06:19
Nieuwevolger schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:17:
Far cry 3 komt naar de ps4 en xbox one. Gratis bij pre orderen van de season pass van far cry 5.
Hmm, is een season pass ooit de moeite waard geweest bij Far Cry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Is er dan een kans dat ie na de release van deel 5 ook gratis in de PS+ komt? :P :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwste story trailer FC5

Ik heb er zin in :)

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 02-02-2018 15:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:36:
Nieuwste story trailer FC5

[video]

Ik heb er zin in :)
ik ook, voor 10 euro over 1,5 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennox-06 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:37:
[...]

hehe, niet te enthousiast he :). Misschien niet bijster origineel, maar speelt vast weer lekker weg. Lekkere gunplay en chaos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Jasphur schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:33:
[...]

Is er dan een kans dat ie na de release van deel 5 ook gratis in de PS+ komt? :P :)F
Hij is een maand na release van FC5 ook los verkrijgbaar, alleen niet gratis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
-SaveMe- schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:38:
[...]

hehe, niet te enthousiast he :). Misschien niet bijster origineel, maar speelt vast weer lekker weg. Lekkere gunplay en chaos :)
ja vandaar, ubisoft spellen trekken mijn aandacht altijd wel rond een €10tje. lekkere graphics en gunplay.
NikkiNailz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:41:
[...]

Hij is een maand na release van FC5 ook los verkrijgbaar, alleen niet gratis. :)
COD taferelen dus. was het dan een succes als cod4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
dm-dutchman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:32:
[...]

Mwoah niet echt. Als je het een leuke setting vindt waarbij je graag meer content wilt spelen, dan kan het geen kwaad. Maar twijfel je nog of je de game uberhaupt leuk vindt, dan is het misschien wat te duur. Het is vooral meer van hetzelfde geweest. Verder zit er altijd wel wat bij van nieuwe outfits (wat je ding moet zijn, ik vind het nooit veel toevoegen), nieuwe wapens (die marginaal verschillen en vooral cosmetisch zijn) en meer van dat grut. Overall is het vaak goedkoper om de echte story/missions content apart aan te schaffen, maar des te meer ze erin gooien voor de pre-order, des te interessanter wordt het wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mij betreft het beste deel samen met 1. Geen echte remaster helaas, zo te zien. Ik ben desondanks benieuwd hoe de game zal presteren en eruitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-10 06:19
bram1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Wat mij betreft het beste deel samen met 1. Geen echte remaster helaas, zo te zien. Ik ben desondanks benieuwd hoe de game zal presteren en eruitziet.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar (PS4 Pro hier)
Martinspire schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:44:
[...]

Mwoah niet echt. Als je het een leuke setting vindt waarbij je graag meer content wilt spelen, dan kan het geen kwaad. Maar twijfel je nog of je de game uberhaupt leuk vindt,....
Dat word geen Pre-Order voor mij. Ik vond de voorgaande delen echt fantastisch, maar ik vermaak me na de storyline over het algemeen nog wel een paar uur in freeroam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Seasonpass voor FC5 ziet er wel aardig uit, een zombie map, een vietcong map en eentje op Mars dus wel aardig wat variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Iemand nog een leuke shop waar je NIER: AUTOMATA kan fixen?
Nu zijn het echt belachelijke prijzen op AMAZON.DE €80,- etcetc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
theduke1989 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:55:
Iemand nog een leuke shop waar je NIER: AUTOMATA kan fixen?
Nu zijn het echt belachelijke prijzen op AMAZON.DE €80,- etcetc.
Nedgame voor 38 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Inderdaad. Dat mensen nog steeds niet weten dat ze even op budgetgaming moeten kijken. Zo gepiept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik krijg ook de foutmelding bij het updaten van mn ps

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
-SaveMe- schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:53:
[...]

Hmmmmm, kan ook juist nadelig voor 1080p users, me!, zijn: Nu moeten devs nog een 1080p mode met supersampling maken. En dan stoppen ze er vaak nog grafische extras in voor 1080p. Straks kunnen we dan alleen de 4k modus (supersampling) kiezen en geen grafische extras meer ...
De devs hoeven sinds de SDK van herfst 2016 helemaal niet zelf 1080p te ondersteunen daar de SDK automatisch supersampled... Oudere SDK's deden dat dus niet...

Alleen enkele games die nog gebruik maakten van de oudere SDK's waarbij dat niet automatisch ging hebben bij deze nieuwe firmware setting profijt...

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:
Ik kan de beta 5.50 zien onder system software op de PS4 Pro.

Maar helaas krijg ik een fout melding als ik em wil downloaden.

Zijn er hier mensen die dat ook hebben die foutmelding?
Hier precies hetzelfde...

[ Voor 19% gewijzigd door Aenea op 02-02-2018 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:26
lennox-06 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:37:
[...]

PS Plus augustus 2019 8)
dm-dutchman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 15:32:
[...]

Wat mij betreft niet. Je kan beter een complete editie oppikken na een paar maanden, of wachten op losse dlc sale.

[ Voor 45% gewijzigd door Vrijdag op 02-02-2018 18:58 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:04
Door Monster Hunter heb ik mijn vriendenlijst wat weten uit te breiden, maar nu zie ik in de feeds steeds terugkomen dat mensen een hidden trophy halen. Is dit een instelling, of moet ik die hidden trophy zelf eerst halen voordat ik kan zien welke het is, of is dat gewoon altijd de notificatie bij een standaard hidden trophy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sony heeft goeie zaken gedaan dit kwartaal met de playstation 4. met een omzet van 718 miljard yen en een winst van 85 miljard yen. Dat is ongeveer een winst van 775 miljoen dollar. Op resetera kwam ik een tabel tegen waarin de splits de opbrengst van hardware, network en others te zien was. Je ziet dat jaar network voor het eerst voor meer omzet heeft gezorgd dan de hardware verkopen. Je moet bij netwerk denken aan de verkopen van ps plus abonnementen en de verkopen in de playstation store.

Het aandeel van Sony is vandaag tot op het moment van schrijven tot 8 procent gestegen. https://finance.yahoo.com/quote/SNE/

Zie de grafiek in de link: https://www.resetera.com/...gment.20670/#post-4072032

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:10:
Door Monster Hunter heb ik mijn vriendenlijst wat weten uit te breiden, maar nu zie ik in de feeds steeds terugkomen dat mensen een hidden trophy halen. Is dit een instelling, of moet ik die hidden trophy zelf eerst halen voordat ik kan zien welke het is, of is dat gewoon altijd de notificatie bij een standaard hidden trophy?
Dat heb ik ook met veel games. Zelfs met trophies die ik zelf ook heb. Nooit kunnen uitvinden waaraan dat ligt :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yukidaruma schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:10: Is dit een instelling, of moet ik die hidden trophy zelf eerst halen voordat ik kan zien welke het is, of is dat gewoon altijd de notificatie bij een standaard hidden trophy?
In de feed zal ie altijd blijven verschijnen als hidden trophy. Als jij zijn/haar trophy lijst gaat bekijken ook.
Pas als je jullie trophies gaat vergelijken én jij 'm zelf hebt gehaald kun je zien welke het is ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Hidden trophy’s zijn in de meeste gevallen story gerelateerde trophy’s. Dit om spoilers te voorkomen. Uit de titel en beschrijving kan je namelijk al een hoop opmaken, dit kan zeer vervelend zijn als je zelf ook de game hebt en niet zo ver bent. Dus dit is per game anders en bepaalt de ontwikkelaar geheel zelf :) Kunnen dus ook geheime missies zijn die de ontwikkelaar niet wil spoilen door de beschrijving van de trophy.

Kortom: hidden trophy’s zijn bedoeld om spoilers te voorkomen.

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 02-02-2018 21:05 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 21:02:
Kortom: hidden trophy’s zijn bedoeld om spoilers te voorkomen.
Logisch.... MAAR ;)
Ze kunnen toch makkelijk een check doen of je zelf al die trophy hebt en hem dan gewoon tonen? Dan heb je er ook nog wat aan in je feed. Nu is het een beetje onzinnig imho...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:56:
[...]

Logisch.... MAAR ;)
Ze kunnen toch makkelijk een check doen of je zelf al die trophy hebt en hem dan gewoon tonen? Dan heb je er ook nog wat aan in je feed. Nu is het een beetje onzinnig imho...
Trophies zijn sowieso onzinnig. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 06:54:
[...]

Trophies zijn sowieso onzinnig. :p
Dat vind jij omdat je gewoon slecht bent in gamen en bang bent voor een cijfermatige vergelijking... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:21
spaceboy schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 08:17:
[...]

Dat vind jij omdat je gewoon slecht bent in gamen en bang bent voor een cijfermatige vergelijking... :P
ja dat of hij gamed gewoon voor zijn plezier en heeft het cijfermatig vergelijken met anderen achter zich gelaten nadat hij klaar was met zijn studie. (:P)

Niet om nu de discussie van voor en tegen trophy hunten te starten, ieder zijn/haar ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aenea schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 18:42:
[...]

Hier precies hetzelfde...
Bij mij is de beta nu niet meer te proberen en staat er dat ik al de meest recente update heb.

Dus nog geen 5.50 hier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:25
Trofeeën zijn in principe geen onzinnige toevoeging naar mijn mening.

In de meeste gevallen wanneer het goed is geïmplementeerd kan je hierdoor veel meer plezier en voldoening uit een spel halen omdat je dingen in een spel doet waar je normaliter niet aan zou beginnen.

Helaas hebben heel wat spellen onzinnige, bijna krankzinnige, eisen voor het behalen van trofeeën maar dat maakt 'trofeeën' op zichzelf niet 'onzinnig'.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:52

Mauz1978

Console War Veteran

Je kunt de hidden throphies gewoon bekijken door vierkantje in te drukken 😉

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:28
Yukidaruma schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 19:10:
dat zijn volgens mij trophy met spoiler erin die zijn altijd verborgen je kan beter dan kijken op https://www.playstationtrophies.org/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 10:37:
Je kunt de hidden throphies gewoon bekijken door vierkantje in te drukken 😉
Say wut?
Ik ga het straks eens testen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:33:
[...]

Bij mij is de beta nu niet meer te proberen en staat er dat ik al de meest recente update heb.

Dus nog geen 5.50 hier.
Ja, precies hetzelfde bij mij ook....

Denk dat ie officieel nog niet uit hoorde te zijn en dat het een foutje was dat mensen 'm uberhaupt konden downloaden...

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Niet helemaal superontopic, maar een heel boeiend docuutje over EA en de lootbox praktijken :X

Goed om beetje inzicht in te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:55
Nog mensen die Fortnite stiekem wel leuk vinden?
Het is gewoon een heel solide multiplayer.
Als je wat oefent, merk je dat er best veel tactiek/speelvrijheid in de game zit.
Bovendien zijn de graphics meer dan prima. Op de pro haalt hij 50-60 fps denk ik.

Ik heb nu een 150tal matches gespeeld, met 3 overwinningen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:56
Anton.net schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:45:
Als je wat oefent, merk je dat er best veel tactiek/speelvrijheid in de game zit.
Bovendien zijn de graphics meer dan prima. Op de pro haalt hij 50-60 fps denk ik.

Gisteravond binnengehaald, ik ga hem proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Wie kan mij vertellen waarom het PS-plus abonnement van 1 jaar niet in de PS-Store te krijgen is? Ik heb een bol.com Cadeauaart twv 50 euro maar ook bol.com heeft hem niet op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IJburger schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 16:46:
Wie kan mij vertellen waarom het PS-plus abonnement van 1 jaar niet in de PS-Store te krijgen is? Ik heb een bol.com Cadeauaart twv 50 euro maar ook bol.com heeft hem niet op voorraad :(
?

Je kan onder lidmaatschapsopties gewoon alle abonnementsvormen aanschaffen hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Homeland schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:28:
Seasonpass voor FC5 ziet er wel aardig uit, een zombie map, een vietcong map en eentje op Mars dus wel aardig wat variatie.
Nu de season pass content bekend is denk ik dat ik mijn Gold Edition ga annuleren om de (base) game later voor een zachter prijsje op te pikken. Niet mijn kopje thee deze DLC, ik had liever nieuwe verhaallijnen met flink extra uren single player gezien (zoals bij AC Origins).
Dan maar Nier Automata oppikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:45:

Ja, de spelwereld zit goed in elkaar en speelt erg lekker weg.
Prima zoethoudertje totdat PUBG stabiel is en ooit naar de ps4 komt... O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
dutchgio schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:34:
[...]

Ja, de spelwereld zit goed in elkaar en speelt erg lekker weg.
Prima zoethoudertje totdat PUBG stabiel is en ooit naar de ps4 komt... O+
En de PvE is eigenlijk stiekem ook best heel leuk! Met 50% korting laatst weten aan te schaffen, geen spijt van gehad tot nu toe!

Enneuh, je krijgt boel veel vbucks in PvE die je in Battle Royale kan uitgeven ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• v8power67
poor Leno schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:34:
Niet helemaal superontopic, maar een heel boeiend docuutje over EA en de lootbox praktijken :X

[video]
Pffff damn....
Kan maar 1 ding zeggen hierop. FUCK EA.

Blij dat ik dit bedrijf al tijdje niet meer support!!

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Haha, game fails zijn altijd leuk...

Die eerste :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:00:
[...]

Pffff damn....
Kan maar 1 ding zeggen hierop. FUCK EA.

Blij dat ik dit bedrijf al tijdje niet meer support!!
Maar.. maar.. Battlefield enzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Aight!

'A toy robot...'

Altijd leuke serie om te bekijken ook die van Medal of Honor, iedereen spreekt wel over CoD maar het begon toch echt daarmee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
poor Leno schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:34:

[video]
Maakt heel expliciet wat vele van ons al voelde/dachten. Ik koop in ieder geval (al een tijdje) geen EA games meer. Enige waar ik het heel misschien moeilijk ga krijgen is een nieuwe Dragon Age, al ben ik bang dat ze die serie net zo verkrachten als de ME serie. Ik hoop idd dat die reguleringen er komen, maar heb er bij ons, met dit kabinet een hard hoofd in. Misschien dat Europa hier nog wat kan betekenen.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aanstaande zaterdag is niet zomaar een dag, maar dan revealed square enix een nieuwe kingdom hearts 3 trailer + wat info tijdens de japanse D23 event.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RubenSaurus
Een gewone zaterdag dus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
Oei wat vermaak ik me enorm met lego hobbit, en vindt het vest groot nu al tijdje bezig en ben nu bij de grote aardman.

Soms chaotisch maar het verhaal de muziek de stemmen, sinds ik het boek las in de eerste klas van de mavo verslaafd, ben aan die wereld.

Ben niet helemaal content met wat toevoegingen aan de film en dus het spel maar voor de rest...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mij lukt het niet (krijg geen optie om mijn credentials in te voeren), maar als je hier met je US account inlogt en een aantal video's bekijkt, schijn je een dynamisch Shadow of the Colussus thema te krijgen.

http://live.playstation.com/
Pagina: 1 ... 62 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)