Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
bram1984 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:45:
Mij lukt het niet (krijg geen optie om mijn credentials in te voeren), maar als je hier met je US account inlogt en een aantal video's bekijkt, schijn je een dynamisch Shadow of the Colussus thema te krijgen.

http://live.playstation.com/
VPN en een Amerikaans Account zal werken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft; ik probeerde gisteren Remote Play aan het werk te krijgen (binnen een lokaal netwerk). Via de Remote Play op de PC kan ik de PS4 wel vinden en naar m'n PC streamen, maar het probleem zit bij de controller. Zelfs met de controller disconnecten en daarna het indruk-pinnetje 5+ seconden inhouden kreeg ik de controller niet los van de PS4. Dus op het moment dat de Remote Play (waarbij ik de controller met een USB aan de PC heb hangen) aangeeft dat ik op het PS knopje moet drukken, schakelt de controller automatisch weer naar de PS4.

Nou zag ik ook wel dat het connecten van de controller naar de PC ook ervoor zorgt dat er geen goede besturingssystemen geïnstalleerd (kunnen) worden. Iemand enig idee / ervaring hiermee in welke richting ik moet zoeken?

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gandalf68 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 23:08:
Oei wat vermaak ik me enorm met lego hobbit, en vindt het vest groot nu al tijdje bezig en ben nu bij de grote aardman.

Soms chaotisch maar het verhaal de muziek de stemmen, sinds ik het boek las in de eerste klas van de mavo verslaafd, ben aan die wereld.

Ben niet helemaal content met wat toevoegingen aan de film en dus het spel maar voor de rest...
Ik ben nu bezig met Hobbit op de vita, tof spel en ook leuk gedaan met de challanges in de levels. Vind de lego spellen altijd wel leuk aangezien dat nog een van de weinige zijn die je leuk offiline multiplayer kan doen. (en makkelijke platinums _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:21:
Misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft; ik probeerde gisteren Remote Play aan het werk te krijgen (binnen een lokaal netwerk). Via de Remote Play op de PC kan ik de PS4 wel vinden en naar m'n PC streamen, maar het probleem zit bij de controller. Zelfs met de controller disconnecten en daarna het indruk-pinnetje 5+ seconden inhouden kreeg ik de controller niet los van de PS4. Dus op het moment dat de Remote Play (waarbij ik de controller met een USB aan de PC heb hangen) aangeeft dat ik op het PS knopje moet drukken, schakelt de controller automatisch weer naar de PS4.

Nou zag ik ook wel dat het connecten van de controller naar de PC ook ervoor zorgt dat er geen goede besturingssystemen geïnstalleerd (kunnen) worden. Iemand enig idee / ervaring hiermee in welke richting ik moet zoeken?
Al een andere USB kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
bram1984 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:08:
[...]

Al een andere USB kabel geprobeerd?
2 verschillende, maar ik zal vanavond nog een andere gebruiken. De controller had ik ook meegegeven dat USB de prioriteit hoort te krijgen over bluetooth (of de PS4, het was daar in ieder geval in te stellen).

Ik zal vanavond eens kijken of ik de kabel die bij de controller zat even kan vinden in de kabellade, misschien de grootste kans op slagen :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 16:09
Tweakers,

Heeft er iemand toevallig nog een code over die niet gebruikt wordt voor de beta firmware 5.50 van de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grumpmeister schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:12:
[...]

2 verschillende, maar ik zal vanavond nog een andere gebruiken. De controller had ik ook meegegeven dat USB de prioriteit hoort te krijgen over bluetooth (of de PS4, het was daar in ieder geval in te stellen).

Ik zal vanavond eens kijken of ik de kabel die bij de controller zat even kan vinden in de kabellade, misschien de grootste kans op slagen :)
Je hebt zeker geen 2e controller om het te checken? In principe is het gewoon plug&play.

Hier overigens een mooie comparison van Shadow of the Colossus tussen PS2/PS4 Pro performance mode/PS4 Pro cinematic mode.

Twijfel een beetje welke mode nu het beste is. Het is me niet helemaal duidelijk of je ook HDR in performance krijgt.

http://www.ign.com/videos...comparison-ps2-vs-ps4-pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
bram1984 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Je hebt zeker geen 2e controller om het te checken? In principe is het gewoon plug&play.

Hier overigens een mooie comparison van Shadow of the Colossus tussen PS2/PS4 Pro performance mode/PS4 Pro cinematic mode.

Twijfel een beetje welke mode nu het beste is. Het is me niet helemaal duidelijk of je ook HDR in performance krijgt.

http://www.ign.com/videos...comparison-ps2-vs-ps4-pro
Helaas niet, ik speel eigenlijk nooit lokale multiplayer games op de PS4 dus daarom nooit een tweede controller gehaald. Ik zat er wel aan te twijfelen, maar het lijkt me zonde als ik het theoretisch gewoon tussen de PC en PS4 kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
bram1984 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:37:
Ik geef in principe niet om controller kleurtjes, maar deze zijn wel erg vet.

http://www.eurogamer.net/...midnight-blue-controllers
Die steel black!! :9~

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:46

Die zijn inderdaad wel vet. Maar hebben die kleuren niet altijd al bestaan?
Steel black bestond zeker al. Misschien niet in V2?
Die blauwe lijkt me een vernieuwde versie van de Uncharted 4 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:37

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Grumpmeister schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:20:
[...]

Helaas niet, ik speel eigenlijk nooit lokale multiplayer games op de PS4 dus daarom nooit een tweede controller gehaald. Ik zat er wel aan te twijfelen, maar het lijkt me zonde als ik het theoretisch gewoon tussen de PC en PS4 kan wisselen.
Je drukt in PS4 remote toch wel op de OPTIONS-toets op de controller he? En dus NIET op de PS-knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Icephase schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:59:
[...]

Je drukt in PS4 remote toch wel op de OPTIONS-toets op de controller he? En dus NIET op de PS-knop!
Zal dat het zijn? :X

Dit schermpje zie ik: https://images.techhive.c.../start-100721030-orig.jpg (2000 px breed, even niet in staat dit te editten). Als ik dat zo lees kan het inderdaad goed te maken hebben met de controller die via de USB bluetooth dongle wilt connecten, ipv. bedraad...

Gewoon op Start drukken in dat schermpje start de remote play wel netjes, maar verder kwam ik dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:37

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Grumpmeister schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:05:
[...]

Zal dat het zijn? :X

Dit schermpje zie ik: https://images.techhive.c.../start-100721030-orig.jpg (2000 px breed, even niet in staat dit te editten). Als ik dat zo lees kan het inderdaad goed te maken hebben met de controller die via de USB bluetooth dongle wilt connecten, ipv. bedraad...

Gewoon op Start drukken in dat schermpje start de remote play wel netjes, maar verder kwam ik dus niet.
Haha! OK, in de Mac-versie van PS4 Remote Play is het de OPTIONS-knop... hier zegt ie dus inderdaad de PS-knop... wat raar dat er verschil zit tussen de versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:45

Gregory76

Sony PlayStation freak

bram1984 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:45:
Mij lukt het niet (krijg geen optie om mijn credentials in te voeren), maar als je hier met je US account inlogt en een aantal video's bekijkt, schijn je een dynamisch Shadow of the Colussus thema te krijgen.

http://live.playstation.com/
Maar hoe dan? Krijg je vanzelf een mailtje op het mailadres van dat account, of...?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik kijk nooit naar mijn controllers tijdens het spelen maar die midnight blue is toch wel erg vet. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epamel schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:15:
Tweakers,

Heeft er iemand toevallig nog een code over die niet gebruikt wordt voor de beta firmware 5.50 van de ps4?
Niemand heeft nog een code gehad volgens het laatste nieuws.

Beta 1 was even aanwezig, maar gaf een download error bij mij en vele anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:47:
[...]

Die zijn inderdaad wel vet. Maar hebben die kleuren niet altijd al bestaan?
Steel black bestond zeker al. Misschien niet in V2?
Die blauwe lijkt me een vernieuwde versie van de Uncharted 4 controller.
Als GT Sport versie wel ja, inclusief logo etc.
Volgens mij was die ook meer lichtgrijs.

De blauwe ziet er goed uit, mooie aanvulling op de huidige kleuren. :)

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 05-02-2018 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gregory76 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:47:
[...]

Maar hoe dan? Krijg je vanzelf een mailtje op het mailadres van dat account, of...?
Geen idee want mij lukt het niet. :)

Hier wat mooie comparison screenshots van SotC. Muis op plaatje = performance, muis van plaatje = cinematic. Die laatste is toch wel aanzienlijk scherper.

http://screenshotcomparison.com/comparison/130825/picture:0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Nieuwe Sony Gold Wireless Headset is onderweg!

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4661/25223499667_55ba0356ee_c.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Edzeau op 05-02-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ben nog steeds meer dan tevreden met mijn 'oude' Gold. Wat zijn de wezenlijke verschillen?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Geteisem schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:20:
Ben nog steeds meer dan tevreden met mijn 'oude' Gold. Wat zijn de wezenlijke verschillen?
Het lijkt er op dat deze beter geoptimaliseerd is voor PS VR. Wat dit precies zal inhouden, geen idee. Ik ben ook nog erg tevreden met mijn huidige Gold, maar die lijkt binnenkort wel een keer aan vervanging toe te zijn.

Of deze headset betere kwaliteit is t.o.v. het oude model, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Edzeau schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Het lijkt er op dat deze beter geoptimaliseerd is voor PS VR. Wat dit precies zal inhouden, geen idee. Ik ben ook nog erg tevreden met mijn huidige Gold, maar die lijkt binnenkort wel een keer aan vervanging toe te zijn.

Of deze headset betere kwaliteit is t.o.v. het oude model, durf ik niet te zeggen.
Ja mooie term. Ik zag het inderdaad staan maar goed. Kwestie van afwachten.
Mooi dat er ook weer zo'n handige lange mini usb kabel bij zit. |:(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Geteisem schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:28:
[...]

Ja mooie term. Ik zag het inderdaad staan maar goed. Kwestie van afwachten.
Mooi dat er ook weer zo'n handige lange mini usb kabel bij zit. |:(
Waarschijnlijk is de "stabiliteit" ook geoptimaliseerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Klor schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Waarschijnlijk is de "stabiliteit" ook geoptimaliseerd ;)
Improved Sound mis ik nog op de doos. Smaakt heel erg naar nieuw kleurtje et voila nieuwe headset principe. Maar goed ik ben ook niet zo goed van vertrouwen :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edzeau schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:26:
[...]

Waar lees je dat precies? De enige verschillen die ik eruit op maak is een nieuw design en een betere microfoon.

Als je 3D audio wilt (dit zit in bijvoorbeeld Uncharted 4 en Horizon), dan moet je voor de Platinum gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

bram1984 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:38:
[...]

Waar lees je dat precies? De enige verschillen die ik eruit op maak is een nieuw design en een betere microfoon.

Als je 3D audio wilt (dit zit in bijvoorbeeld Uncharted 4 en Horizon), dan moet je voor de Platinum gaan.
Staat op de doos hierboven op het plaatje. ;)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geteisem schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:53:
[...]

Wat, 3D audio? Ik zie t toch echt niet staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:27
poor Leno schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:57:
[...]

Wat, 3D audio? Ik zie t toch echt niet staan :?
Links onderin

7.1 audio en PSVR geoptimaliseerd

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:01:
[...]

Links onderin

7.1 audio en PSVR geoptimaliseerd
Virtual surround en 3D audio zijn 2 verschillende dingen :)

Zie hier bijvoorbeeld:
https://www.ossic.com/blo...d-and-3d-audio-headphones

edit: Of wacht, jullie hadden t over dat @bram1984 niet zag dat t voor de PSVR was geoptimaliseerd..

[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 05-02-2018 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geteisem schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:53:
[...]

Ah zie het nu. Zal wel marketing gelul zijn, aangezien er in de tekst niks over gezegd wordt. Behalve de pasvorm kan er verder volgens mij weinig geoptimaliseerd worden. Iedere stereo headset werkt tenslotte met PS VR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 21:06
Deze heeft noice cancelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik zie het je niet noemen. Misschien had ik mijn VR headset en nieuwe koptelefoon op, dan hoor en zie je niks meer en hoef je dus nooit meer iets te maken te hebben met de boze buitenwereld.

Nog steeds kontje dat je een bluetooth usb stick nodig hebt.

[ Voor 43% gewijzigd door RaijRaij op 05-02-2018 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik heb geen VR dus ik weet niet hoe de 2.0 hierop past. Af en toe moeten ze toch iets nieuws uitbrengen om de kassa te laten rinkelen. Mijn schelpen zijn flink op ondertussen dus aan mij kunnen ze er wel een verkopen.

[ Voor 23% gewijzigd door RaijRaij op 05-02-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk wel uit naar deze RPG...

Moody!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08:31
De afgelopen dagen heb ik de HyperX Revolver S en de Steelseries Arctis 7 getest i.c.m. m'n ps4. Heb ze voornamelijk besteld naar aanleiding van de headset > HT ervaringen die ik hier (en elders) lees. Ik moet echter zeggen dat ik me daar totaal niet in kan vinden en wat beide headsets betreft oprecht verbaasd en teleurgesteld ben door de ondermaatse geluidskwaliteit. Totaal niet vergelijkbaar met m'n audio setup. De geroemde immersie wordt er voor mij ook slechter op, omdat de headsets simpelweg power en body missen. Surround gevoel en het horen van anderen om je heen in shooters was ook teleurstellend en veel minder dan via de speakers.

Nee voor mij gaan ze helaas beiden terug en ik hou het bij m'n HT. Ik vraag me dan wel af waarom anderen zo positief zijn over de headsets? Toegegeven, ik heb nogal flinke speakers en dito sub staan (Arendal Sound 1723 + Sub 3) waardoor het wellicht geen doorsnee setup is. En ik speel daarnaast ook op zeer luid volume, dus mogelijk is het verschil met een koptelefoon dan gewoon te groot. Maar zelfs met dat in het achterhoofd had ik meer verwacht dan een rommelig stereo-geluid zonder acceptabele bass. Vooral het feit dat ik tijdens shooter anderen om me heen minder goed hoorde met de headset verbaasde me, omdat dit altijd als een voordeel van headsets wordt genoemd. Tegelijkertijd denk ik nu dat een gebalanceerde setup, waarbij het volume van alle luidsprekers is gekalibreerd op de luisterpositie, altijd beter surround moet geven dan een stereo headset, mits je luid genoeg speelt om details te kunnen horen. Dat laatste kan helaas echter niet altijd i.v.m. overlast. Daar zit voor mij dan ook het enige voordeel van een headset. Jammer, maar leuk om het zelf eens getest te hebben!

Edit: En de mic is natuurlijk een voordeel, hoewel je ook een losse mic kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:21
Geteisem schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:20:
Performance verbeterd.

Uiteraard 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Antifon Dat zijn toch niet de goedkoopste modellen. Gek dat je het zo hebt ervaren. Ik heb ervaring met de voorganger van de Gold (uitstekend ding), de Gold zelf (matig, weinig bass en volume), de Tritton Katana (fantastisch) en de Platinum (ook fantastisch), maar bij eigenlijk al deze headsets heb ik de surround weergave als prima ervaren.

Zo te zien zijn die speakers die je noemt ook niet te betalen voor een normale sterveling, dus ik kan me aan de andere kant goed voorstellen dat een headset dan wat tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Kan er toch niet enthousiast van worden. Heb zelf de platinum en hoewel ik vormgeving geweldig vind, vind ik de kwaliteit ondermaats. Ik zit op 4 meter afstand, dongle zit voor in de PS4 (pro) en soms valt het geluid gewoon weg. Ik moet echt dichterbij zitten wil het geluid niet wegvallen. Beetje miskoop, heb een nieuwe headset van CoolBlue gekregen, zelfde euvel. Had het ook op mijn vorige normele PS4.

Zal vast teveel storende factoren in huis hebben, al doe ik zo min mogelijk aan wireless meuk, maar baal er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raziel schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:23:
[...]

Kan er toch niet enthousiast van worden. Heb zelf de platinum en hoewel ik vormgeving geweldig vind, vind ik de kwaliteit ondermaats. Ik zit op 4 meter afstand, dongle zit voor in de PS4 (pro) en soms valt het geluid gewoon weg. Ik moet echt dichterbij zitten wil het geluid niet wegvallen. Beetje miskoop, heb een nieuwe headset van CoolBlue gekregen, zelfde euvel. Had het ook op mijn vorige normele PS4.

Zal vast teveel storende factoren in huis hebben, al doe ik zo min mogelijk aan wireless meuk, maar baal er wel van.
4 Meter is ook best wel ver. Het blijft natuurlijk een bluetooth signaal dat onderhevig is aan interferentie. Ik zit op iets van 3.5/3.8 meter. Zal vanavond eens de Platinum testen op die afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
bram1984 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:34:
[...]

4 Meter is ook best wel ver. Het blijft natuurlijk een bluetooth signaal dat onderhevig is aan interferentie. Ik zit op iets van 3.5/3.8 meter. Zal vanavond eens de Platinum testen op die afstand.
Bereik zou 10 meter moeten zijn (in theorie). Vrienden van me hebben andere merken headsets en die lopen gewoon de kamer uit of naar boven met hun headset op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Wilde net de oude aanschaffen maar nu wacht ik nog wel even!😉

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Waarom heb je die Katana dan wegegdaan als ie zo fantastich was? Kunt m niet echt lang gehad hebben als ie tussen de Gold en de Platinum inzat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:17:
@bram1984 Waarom heb je die Katana dan wegegdaan als ie zo fantastich was? Kunt m niet echt lang gehad hebben als ie tussen de Gold en de Platinum inzat :?
Juni 2016 gekocht. Eind vorig jaar verkocht. Anderhalf jaar dus.

En waarom ik die weg heb gedaan: passthrough kastje die geen 4K en HDR door kan geven en geen 3D audio.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Owjoh wat gaat de tijd hard :D

Voor mn gevoel zat er veel minder tijd tussen

EDIT:

Ok.. ik heb iets stoms gedaan..

Terwijl we t net over headsets hadden, zat ik de mijne die naast me lag een beetje te bekijken. De PS3 Wireless, echt een fantastisch ding. (Koop deze op Marktplaats als ik een goeie vind)

En deze was zo goed als nieuw een half jaartje terug.

"Hee een klein gaatje in t oorschelp rubber/'leder'.."

*pulk*

...

*pulk pulk*

...

oh-ohh

...

*pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk *

...

En nu heb ik 1 kale oorschelp }:|

[ Voor 78% gewijzigd door poor Leno op 06-02-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft verdacht stil rond de 5.50 system update beta.

Iemand hier die de beta al heeft of er meer over weet?

Op Google en Reddit is het ook verdacht stil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:34:

Ik heb ook die foutmelding gehad. Vervolgens verdween de beta update op mijn ps4.
Waarschijnlijk zijn er nog wat aanpassingen nodig. Komt wel goed.. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:34:

lol

https://blog.eu.playstati...ay-key-features-revealed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@poor Leno Herkenbaar. Ik had op een gegeven moment ook iedere keer zwarte stukjes op mijn oren zitten als ik had zitten gamen. :+

Edit: wellicht al vermeld, maar RiME en Knack zijn te downloaden.

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 06-02-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Geteisem schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:13:
[...]

Weinig bijzonders op de Supersampling na dan. :z
Playtime is wel grappig voor mijn zoontje die Cars 3 veel speelt als hij uit school komt ;) en die Notifications update is wel handig, staan soms dingen in van vorig jaar..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Origins schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:16:
[...]

Playtime is wel grappig voor mijn zoontje die Cars 3 veel speelt als hij uit school komt ;) en die Notifications update is wel handig, staan soms dingen in van vorig jaar..
Zolang mijn vriendin die playtime functie niet vind vind ik t best. :o Maar voor mensen met kinderen snap ik inderdaad dat het van pas kan komen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:11:
@poor Leno Herkenbaar. Ik had op een gegeven moment ook iedere keer zwarte stukjes op mijn oren zitten als ik had zitten gamen. :+

Edit: wellicht al vermeld, maar RiME en Knack zijn te downloaden.
ja dat had ik met de vorige ook, die heb ik helemaal kaal gestript, ook de hoofdband. En eerlijk gezegd zit het toch nog iets fijner en is minder warm :)
(Ziet er alleen niet uit ;) )

Ik was alleen blij dat deze zo nieuw was! Alleen nu dus niet. En de ander is nog heel.. Maar ik ken mezelf.. die gaat t ook niet lang volhouden.. want het is nu niet symmetrisch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:27
Ik ben anders nog steeds erg tevreden over mijn headset 2.0 :P Blijf het wel jammer vinden dat de fijne bass die je krijgt als je stereo met draad aan het luister bent niet over Virtual Surround werkt. Of heb ik een instelling fout?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat we nog steeds geen videootjes naar elkaar kunnen sturen.. zou een boel gek#t schelen :/

Maar misschien heeft dat iets te maken met een deal van Sony en Twitch en Youtube etc?
Of ze willen ons niet die bandbreedte geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Geteisem schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:17:
[...]

Zolang mijn vriendin die playtime functie niet vind vind ik t best. :o Maar voor mensen met kinderen snap ik inderdaad dat het van pas kan komen.
Ik vind de focus van de features niet verkeerd. Ze voegen wel bijna elke keer iets toe waarvan ik zeg "daar zijn veel mensen blij mee".

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
bram1984 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Mijn Gold headset haalt ook amper 4 meter, kan nog nét naar de wc, en soms valt hij alsnog weg.

Toch jammer, had gehoopt dat hij op zijn sloffen toch 10 meter bereik zou halen, zeker gezien er een USB dongle bij zit en geen interne variant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Martinspire schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 17:02:
[...]

Ze voegen wel bijna elke keer iets toe waarvan ik zeg "daar zijn veel mensen blij mee".
Je bedoelt de alom geroemde "performance improvements"? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:30:
Nog niemand SotC aan het spelen vanuit de US store?
Ga er vanavond aan beginnen. Can't wait! Origineel nooit uitgespeeld, kan me niet meer herinneren waarom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 02-10 14:23
Ik heb net een mailtje van de beta software gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Voor de liefhebber, code om toegang tot de 5.50 beta te krijgen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Members only: psn 5.50 beta codes

Krijg alleen niks gedownload.
Redeem code en zegt ie bedankt inwisselen promotie code.
Erna niks. Doe ik dan checken voor update is er niks..
Doe ik de code een 2e keer krijg ik weer bedankt inwisselen bla bla bla...

[ Voor 45% gewijzigd door v8power67 op 06-02-2018 18:42 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:21

dennisvz

Intentionally left blank

Members only:

Nog wat meer codes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

5.50 beta codes:

Members only:

Zeg even als je er een gebruikt hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
v8power67 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:35:
***members only***

Uitloggen en opnieuw inloggen schijnt te werken voor sommige mensen, of opnieuw opstarten.

Wat zeer zeker werkt is een friend code gebruiken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:47
v8power67 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 18:35:
***members only***

Ik heb de 1e gebruikt, 2e was al gebruikt. Thanks!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Aenea schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:07:
[...]

Uitloggen en opnieuw inloggen schijnt te werken voor sommige mensen, of opnieuw opstarten.

Wat zeer zeker werkt is een friend code gebruiken!
Hmm beide al geprobeerd. Maar friend code kan niet meer zijn al weg hhaa. Naja wacht wel even op dat het werkt. Geen haast :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkte de derde code die ik heb gebruikt had pas goed.

Bij de derde code kreeg ik echt de agreement voor de beta te zien en bij de andere niet.

@v8power67

Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Members only:

Bij mij werkte de eerste code ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:17:

Bij de derde code kreeg ik echt de agreement voor de beta te zien en bij de andere niet.

@v8power67

***members only***
Thnx maar kan nu niet redeemen. Maar zal dalijk nog eens proberen als ik weer achter ps4 kan.
Als ie dan nog werk, anders wacht ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Anton.net schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:20:
***members only***

Bij mij werkte de eerste code ook niet.
Thanks dude.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 01:32
Verwijderd schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:17:

@v8power67

***members only***
Dankjewel ! Code gebruikt. @v8power67 Sorry, ik zie nu pas dat hij voor jou was bedoeld, mijn excuses, mocht ik een friend code krijgen, dan laat ik het weten.

[ Voor 18% gewijzigd door Merdera op 06-02-2018 19:41 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Net even de ps4 aangeslingerd en krijg nu wel de optie tot downloaden na controlereñ op update.

Mega handig, supersampling modus staat aan. En zodra je een game opstart die dus 4k ondersteund dan geedt de game een melding dat supersampling modus dus enabled is als notificatie.
Is over nagedacht!!

Edit:
Owh blijkbaar werkt dus alleen de eerste keer als je een game start. Starte eerste keer no man's sky op.en kreeg melding. Daarna starte ik motogp 17 op( een spel dat zeker weten niet downsampled) en kreeg gwen melding. Daarna weer no man's sky opstarten en ook geen melding meer... Jammer.. had wel erg handig geweest als altijd even kleine notificatie gaf indien supersampling aangaat.

[ Voor 91% gewijzigd door v8power67 op 06-02-2018 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-10 02:33
Ben benieuwd wanneer we de reviews van Kingdome Come gaan zien. Bedoel hij komt over een week al uit. Ben echt benieuwd of de game goed gaat worden of toch helaas een tegenvaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Allemaal goed testen he! Dan download ik hem wel als de bugs er uit zijn ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:43
5E92 P2NF B8BN
MGP9 A4NP 7B2H
JPMA PFND EK3R

Mocht iemand er nog 1 nodig hebben.

Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/adventuretimewithfinnandjake/images/f/f0/And_its_gone_original.jpg/revision/latest?cb=20130209022103

[ Voor 49% gewijzigd door NotSoSteady op 07-02-2018 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
NotSoSteady schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 22:51:
5E92 P2NF B8BN
MGP9 A4NP 7B2H
JPMA PFND EK3R

Wat is dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
een geheime code :+

voor de beta acces ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
5E92 P2NF B8BN
MGP9 A4NP 7B2H
JPMA PFND EK3R

Ik heb de middelste verzilverd, dank!
(Dus: MGP9 A4NP 7B2H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
DigitalError schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:05:
[...]

een geheime code :+

voor de beta acces ;)
Ah thanks. Ja heb al een tijd niet meer in dit topic gekeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
poor Leno schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:22:
Owjoh wat gaat de tijd hard :D

Voor mn gevoel zat er veel minder tijd tussen

EDIT:

Ok.. ik heb iets stoms gedaan..

Terwijl we t net over headsets hadden, zat ik de mijne die naast me lag een beetje te bekijken. De PS3 Wireless, echt een fantastisch ding. (Koop deze op Marktplaats als ik een goeie vind)

En deze was zo goed als nieuw een half jaartje terug.

"Hee een klein gaatje in t oorschelp rubber/'leder'.."

*pulk*

...

*pulk pulk*

...

oh-ohh

...

*pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk pulk *

...

En nu heb ik 1 kale oorschelp }:|
Je bedoelt de Sony elite headset? Heb ik ook nog steeds.

Ik heb bijna direct na aanschaf die leren schelpen vervangen. Vond ze te hard. Deze zijn zachter en vallen ook ruimer, voor mij fijner.

Google even op:
Brainwavz HM5 Velour Memory Foam Earpad - Suitable For Large Over The Ear Headphones Black

[ Voor 13% gewijzigd door kesj op 06-02-2018 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kesj schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:24:
[...]

Je bedoelt de Sony elite headset? Heb ik ook nog steeds.

Ik heb bijna direct na aanschaf die leren schelpen vervangen. Vond ze te hard. Deze zijn zachter en vallen ook ruimer, voor mij fijner. Kosten bijna niets ook.

Ik zoek even de winkel op waar ik ze besteld heb op voor je.
Nee deze; de wireless stereo/virtual surround

Afbeeldingslocatie: https://www.justpushstart.com/wp-content/uploads/2011/09/DSC_0525-450x300.jpg

Maar thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
poor Leno schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:32:
[...]

[afbeelding]

Misschien passen ze daar ook wel op. Ik had ook niet verwacht dat die van mijn hs te vervangen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze zijn idd ook te vervangen, met Shure schelpen dacht Ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

5E92 P2NF B8BN
MGP9 A4NP 7B2H
JPMA PFND EK3R

Thanks. Heb de bovenste gebruikt. Onderste was al niet meer bruikbaar.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 23:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
NukaWorldNL schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:37:
Ben benieuwd wanneer we de reviews van Kingdome Come gaan zien. Bedoel hij komt over een week al uit. Ben echt benieuwd of de game goed gaat worden of toch helaas een tegenvaller.
Ik heb nergens gelezen dat er reeds review versies verzonden zijn, gebeurd tegenwoordig ook nog maar zelden. Dus de serieuse reviews zullen pas 1-2 weken na release online komen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Hey! New PlayStation Store discounts are live!

✔️ Diablo III: Eternal Collection
✔️ ‘Games under €5’ promo
✔️ Loads of EA games
✔️ GTA V & DLC
✔️ Steep: Winter Games Edition

Have at it:

https://blog.eu.playstati...n-gta-v-more/#sf181446924

Heel veel mooie kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 00:45:
[...]

Ik heb nergens gelezen dat er reeds review versies verzonden zijn, gebeurd tegenwoordig ook nog maar zelden. Dus de serieuse reviews zullen pas 1-2 weken na release online komen.
Zelden? De meeste reviews staan voor mijn gevoel toch nog wel online voordat een game uitkomt. Kan aan mij liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 19:12
Verwijderd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 05:42:
PlayStation Europe‏

Hey! New PlayStation Store discounts are live!

✔️ Diablo III: Eternal Collection
✔️ ‘Games under €5’ promo
✔️ Loads of EA games
✔️ GTA V & DLC
✔️ Steep: Winter Games Edition

Have at it:

https://blog.eu.playstati...n-gta-v-more/#sf181446924

Heel veel mooie kortingen.
Action Henk is nu € 3,99 :)F

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:24
Heeft iemand toevallig nog zo'n beta code? Zou top zijn :-) (mag ook per DM aangezien ik hier niet de hele dag kan checken helaas)

/edit: heb er een te pakken!

[ Voor 10% gewijzigd door pipapaulus op 07-02-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
bram1984 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:06:
[...]

Ik denk hetzelfde als de laatste zooi pagina's: 5.50 beta codes.

@Raziel Hier geen problemen trouwens met de Platinum headset op 3-4 meter afstand.
Ik zal wel teveel beton of verstorende apparatuur hebben, de bank is echt het maximale hier. En dan nog moet ik mijn hoofd niet opzij draaien. Naar de keuken lopen met je headset op gaat ook niet. Betekent dus dat als ik 's nachts nog met vrienden in een chatgroep zit er wel aan moet denken dat ik hem even afzet als ik nog wat ga pakken anders komt het geluid vol over de speakers, tot ongenoegen van the missus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:00

s0kkie

Cowabunga

Iemand nog toevallig een code over? 8)

edit:
en al van code voorzien door @Unknown thanks man!

[ Voor 44% gewijzigd door s0kkie op 07-02-2018 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
poor Leno schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 23:32:
[...]

[afbeelding]

Deze gebruik ik ook, echt een top headset prijs/kwaliteit verhouding. Nadeel is alleen mini USB aansluiting i.p.v. micro USB.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Vrijdag
Okee, deze generatie ga ik 'm echt écht ECHT spelen!

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/gaeb8x/IMG_20180207_103849958.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Vrijdag Nice. Ik heb 'm héél kort via PS Now gespeeld. Zag er natuurlijk niet bijzonder uit, maar ik was wel onder de indruk van de schaal.

Nog niet gekocht alleen. Must resist, eerst nog wat backlog dingetjes wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:21:
[...]

Deze gebruik ik ook, echt een top headset prijs/kwaliteit verhouding. Nadeel is alleen mini USB aansluiting i.p.v. micro USB.
Ja he.. alleen zijn er steeds minder goeie te krijgen ;w

Ik denk dat mijn volgende de Platinum gaat zijn..

Maar wat boeit die USB aansluiting nou :? _O-
Pagina: 1 ... 63 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)