Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow laat ik voorlopig schieten. Ooit voor een nice prijs wel. Het beklimmen van de monsters ziet er wel cool uit, maar verder is er in de game niet veel te doen zo lijkt het. Eerdere versies nooit gespeeld btw ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:24
Heb zelf die combi met Ico (en Ico special op de PS2) voor de PS3. Denk dat ik deze ook wel laat gaan. Moet die andere nog eens verder spelen. Als de besturing beter is, is het altijd goed, maar inderdaad niet voor de hoofdprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:25
Volgens digital foundary kan shadow of the colossus stabiel 60 fps draaien (op performance mode) wanneer je een ps4 pro hebt. Op de ps4 en ps4 slim is dit vastgezet op een max van 30 fps (op deze systemen is enkel performance mode beschikbaar). Behoorlijk verschil in gameplay zag ik in de vergelijking die ze maakten. Ps4 en ps4 slim gebruikers missen toch een waanzinnig soepele 60 fps ervaring.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

Heeft iemand nog winkel-tips waar je wat goedkopere games kan vinden? Ik ben al een tijdje druk op zoek naar Shadow of War (gold edition), maar die vind je amper onder de 70 euro. Of moet ik nog even geduld hebben? XBox versie lijkt een stuk voordeliger overal... wat zijn dat voor fratsen??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:41:
Volgens digital foundary kan shadow of the colossus stabiel 60 fps draaien (op performance mode) wanneer je een ps4 pro hebt. Op de ps4 en ps4 slim is dit vastgezet op een max van 30 fps (op deze systemen is enkel performance mode beschikbaar). Behoorlijk verschil in gameplay zag ik in de vergelijking die ze maakten. Ps4 en ps4 slim gebruikers missen toch een waanzinnig soepele 60 fps ervaring.
Is er ook een Graphics mode voor de Pro? Ik heb liever meer candy @ 30fps ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:25
-SaveMe- schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:47:
[...]

Hoge resolutie modus zit er wel op de pro, niet meer 'candy'. Beelden per seconde zit dan wel gelimiteerd tot max 30 inderdaad.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05
Jasphur schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:29:
Lijstje met EA games voor de PS4.

/me Jasphur vindt / en lijkt, geen enkele game leuk :P
Titanfall 2 en Mirror's Edge 2 vond ik toch best leuke spellen. Helaas zijn die twee titels behoorlijk ondergesneeuwd terwijl het (hoewel vervolgen) vrij unieke franchises zijn. TF2 vond ik destijds ook leuker om te spelen dan CoD.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
spaceboy schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:46:
Heeft iemand nog winkel-tips waar je wat goedkopere games kan vinden? Ik ben al een tijdje druk op zoek naar Shadow of War (gold edition), maar die vind je amper onder de 70 euro. Of moet ik nog even geduld hebben? XBox versie lijkt een stuk voordeliger overal... wat zijn dat voor fratsen??
Heb je al op budgetgaming gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@spaceboy V&A aangeboden: Middle-Earth: Shadow Of War - Gold Edition in seal, PlayStati...
Ongebruikt in seal.

Prijs is incl. veilige verzending als briefpost met tracking a €3,50,-

[ Voor 16% gewijzigd door -SaveMe- op 30-01-2018 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:47:
[...]

Ja 1440p als je een capabel scherm hebt, maar er schijnt geen schokkend verschil tussen te zitten. Ik ga waarschijnlijk toch voor de 60fps versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:28
Vrijdag schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:01:
[...]

Titanfall 2 en Mirror's Edge 2 vond ik toch best leuke spellen. Helaas zijn die twee titels behoorlijk ondergesneeuwd terwijl het (hoewel vervolgen) vrij unieke franchises zijn. TF2 vond ik destijds ook leuker om te spelen dan CoD.
ME nog gespeeld op de PS3 inderdaad. Was een erg toffe game. Heb twee nooit gespeeld.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

v8power67 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:48:
Hier mensen die als ea opgekocht word door microsoft dan naar xbox gaan ?
Ikzelf hellemaal geen intresse meer in ea games sinds de battlefront 2 blamage.
Maar snap dat voor de diehard fifa en Battlefield mensen dat als dit exclusief(of deels exclusief bv fut in fifa) op xbox word dat ze dan overstappen.
Ergens een slimme zet van ms. Maar hou er persoonlijk niet zo van om producten die voorheen multiplatform waren op te kopen en exclusief te maken.
Een aantal goede exclusives kunnen ervoor zorgen dat mensen voor je platform kiezen. Uiteindelijk spreken de exclusives van Sony (Uncharted, Gran Turismo, etc.) mij meer aan dan van Microsoft, dus in die zin is dat wel een pluspunt om (weer) voor de PlayStation te gaan. Maar ik hoop wel (voor beide kampen) dat het merendeel gewoon op beide platforms beschikbaar is/blijft. Ik ben sowieso niet van plan om twee consoles in huis te halen. Los van de kosten vreet het ruimte in je kast en om online te gaan zit je aan twee abonnementen vast. Ik zit daar niet op te wachten.

Wat betreft de overname van EA: dat zal mij niet heel erg raken. Ik heb amper games van EA, volgens mij alleen Battlefield 1. Wat dat betreft vind ik Microsoft ook een visieloos bedrijf dat iets te vaak rare sprongen maakt. Ten tijde van de Xbox 360 hadden ze alles goed voor elkaar, maar bij de introductie van de Xbox One - waarbij ze zwaar inzetten op een soort multimediasysteem (met het hele 'always on'-verhaal) - was een misser. Mensen zochten gewoon een goede gameconsole met goede games. Daar kwamen ze later op terug, maar dat was eigenlijk al te laat. Nu hebben ze een inhaalslag met de hardware gemaakt (Xbox One X), maar is het aanbod van exclusives matig. Voor we resultaten zien van de EA overname zijn we ook wat jaren verder. Wie weet waar Sony tegen die tijd staat (het hele VR-verhaal begint ook lekker te rollen, daar heeft Microsoft ook nog geen antwoord op). Microsoft loopt deze generatie eigenlijk telkens achter de feiten aan. En dat zie ik ook terug bij hun andere afdelingen... de misstap van Windows 7 met z'n Metro-interface, het falende beleid rondom Windows Phone, die gare browsers van ze, etc. Ik ben zeker niet getrouwd met Sony, maar ik investeer liever in een platform waar de kwaliteit wat meer constant is en ik niet bang hoef te zijn dat de volgende generatie ineens klote is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:21
https://www.google.nl/amp...-here-s-how-to-get-it/amp

Dat zou wel een beetje nazi zijn, dan heeft iedereen er met een ps plus abbo helemaal niks aan. :/ Zie ook niet helemaal het nut van abbo's buitensluiten, laat ons ook lekker far cry krijgen wanneer we er een jaar ps plus bijkopen.

Een betere actie voor nieuwkomers is dat ze alle spellen die de afgelopen x maanden in ps plus zaten er ook bij krijgen. :) (Indien x meer dan 1 dan ook de mensen die tussen deze periode ps plus lid zijn geworden )

[ Voor 22% gewijzigd door warcow op 30-01-2018 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

warcow schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:06:
https://www.google.nl/amp...-here-s-how-to-get-it/amp

Dat zou wel een beetje nazi zijn, dan heeft iedereen er met een ps plus abbo helemaal niks aan. :/ Zie ook niet helemaal het nut van abbo's buitensluiten, laat ons ook lekker far cry krijgen wanneer we er een jaar ps plus bijkopen.

Een betere actie voor nieuwkomers is dat ze alle spellen die de afgelopen x maanden in ps plus zaten er ook bij krijgen. :) (Indien x meer dan 1 dan ook de mensen die tussen deze periode ps plus lid zijn geworden )
De Daily Star serieus nemen als ze het hele verhaal op een reddit hoax baseren :+
(En dat ook zelf in het verhaal vermelden)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Decisions, decisions. Persona 5 and Call of Duty WWII are discounted on PlayStation Store this week.

Very different games, but both at great prices:

https://blog.eu.playstati...re-this-week/#sf180755065

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DU1LkTDX4AEMFWe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Arunia schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:40:
Heb zelf die combi met Ico (en Ico special op de PS2) voor de PS3. Denk dat ik deze ook wel laat gaan. Moet die andere nog eens verder spelen. Als de besturing beter is, is het altijd goed, maar inderdaad niet voor de hoofdprijs.
Heb ik ook nog liggen en moet ik echt een keer een kans geven. Sla de PS4 versie dan ook zeker over. Ondanks die er natuurlijk nog een stuk fraaier uitziet.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 06:33:
PlayStation Europe‏

Decisions, decisions. Persona 5 and Call of Duty WWII are discounted on PlayStation Store this week.

https://blog.eu.playstati...re-this-week/#sf180755065

[afbeelding]
CoD € 55,00. Bespaar 21%. Nou meteen besteld.

Said no one ever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Zou wel eens fijn zijn als Nier:automata eens in de sale komt... :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
vhal schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:24:
gebeurt zelden met die Japanse AAA games. zelfde verhaal met yakuza..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die is nu 40,99 bij Yourgamezone ;)
https://www.budgetgaming.nl/ps4/nier:+automata.html

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren via de YouTube app op mijn TV onderstaande met dus HDR gekeken.

Game ziet er echt waanzinnig mooi uit. Geen kartelrandjes te bekennen en ook HDR is oogverblindend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:19:

Game ziet er echt waanzinnig mooi uit. Geen kartelrandjes te bekennen en ook HDR is oogverblindend.

[video]
Die vegetatie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel benieuwd naar de nieuwe PS+ games, worden morgen bekend gemaakt toch ?

[ Voor 175% gewijzigd door -SaveMe- op 31-01-2018 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:34:
Ben wel benieuwd naar de nieuwe PS+ games, worden morgen bekend gemaakt toch ?
vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah, ik zat al rond te neuzen en zag nog niks nergens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:27

[video]
Pfff, zo langzamerhand wil ik toch ook echt wel gaan 4K'en en HDR'en :'(

Eerst maar even de wat oudere games doen, komen dit soort pareltjes wel op een andere tv. Ooit.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
hoe heb je dat kunnen zien zonder het spel gespeeld te hebben ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Om te kijken hoef je niet te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Klor schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:51:
Om te kijken hoef je niet te spelen
lijkt een beetje op een vergelijking tussen gestreamd 4K en 1080P op een Fullhd scherm bekijken. ik denk dat je pas een conclusie kan trekken als je het originele spel op je scherm speelt. hdr met youtubefilmpjes zegt ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
lennox-06 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:53:
[...]

lijkt een beetje op een vergelijking tussen 4K en 1080P op een Fullhd scherm bekijken. ik denk dat je pas een conclusie kan trekken als je het originele spel op je scherm speelt. hdr met youtubefilmpjes zegt ook niet veel.
Als je een HDR scherm hebt (monitor, telefoon of tv) dan laat YT wel degelijk HDR zien :-)
HDR filmpjes afspelen op een beeldscherm die dat niet ondersteund is inderdaad net zoals 4K op een FHD kijken. Uiteindelijk heb je wel gelijk met je stelling: " ik denk dat je pas een conclusie kan trekken als je het originele spel op je scherm speelt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

[video]
Ziet er erg goed uit! De mensen die het spel voor het eerst spelen gaan een erg mooie ervaring krijgen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit nu te twijfelen om volgende week nier automata of sotc te halen : (

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
Nieuwevolger schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:11:
Zit nu te twijfelen om volgende week nier automata of sotc te halen : (
:+

Afbeeldingslocatie: https://images.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FQqkA9W8xEjKPC%2F200.gif&f=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
Jasphur schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Als je een HDR scherm hebt (monitor, telefoon of tv) dan laat YT wel degelijk HDR zien :-)
HDR filmpjes afspelen op een beeldscherm die dat niet ondersteund is inderdaad net zoals 4K op een FHD kijken. Uiteindelijk heb je wel gelijk met je stelling: " ik denk dat je pas een conclusie kan trekken als je het originele spel op je scherm speelt"
Er zijn enorm veel HDR TV's en monitoren die HDR ondersteunen, maar niet HDR laten zien zoals het bedoeld is (1000 nits +). Bekijk maar een HDR game of video op een goede OLED voor het beste resultaat. Alle LCD schermen met HDR proberen nu een oplossing te bieden en doen dat soms best goed (goed contrast en local dimming), maar het geeft nooit het mooiste resultaat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 06:33:
PlayStation Europe‏

Vind anders €55 voor COD: ww2 anders niet echt bepaald goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Er zijn enorm veel HDR TV's en monitoren die HDR ondersteunen, maar niet HDR laten zien zoals het bedoeld is (1000 nits +). Bekijk maar een HDR game of video op een goede OLED voor het beste resultaat. Alle LCD schermen met HDR proberen nu een oplossing te bieden en doen dat soms best goed (goed contrast en local dimming), maar het geeft nooit het mooiste resultaat.
welke tv's zijn bijv. 1000+nits ?

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 31-01-2018 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou ook best een 4k+HDR tv willen, maar volgens mij zitten de goede TVs in de prijsklasse 1500+ en dat heb ik er gewoon (nog) niet voor over. Ik wacht eerst wel op de PS5. Full HD + supersampling op de Pro is ook al erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aenea schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:17:
Vind anders €55 voor COD: ww2 anders niet echt bepaald goedkoop!
Persona 5 is dan wel weer leuk qua prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:30:
Ik zou ook best een 4k+HDR tv willen, maar volgens mij zitten de goede TVs in de prijsklasse 1500+ en dat heb ik er gewoon (nog) niet voor over. Ik wacht eerst wel op de PS5. Full HD + supersampling op de Pro is ook al erg mooi :)
Dat bedoel ik. Je kan wel iedere keer doodleuk gaan roepen 1000nits+ maar zelfs sommige oled tvs hebben dat niet volgens mij. Een prijsklasse vanaf €2000+ is totaal irrelevant voor een gemiddelde gamer omdat het gewoon veel te duur is. Leuk dat sommige het kunnen betalen maar het is niet voor iedereen weggelegd, daarom stel ik voor dat we met die HDR+1000nits onzin gaan stoppen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
lennox-06 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Dat bedoel ik. Je kan wel iedere keer doodleuk gaan roepen 1000nits+ maar zelfs sommige oled tvs hebben dat niet volgens mij. Een prijsklasse vanaf €2000+ is totaal irrelevant voor een gemiddelde gamer omdat het gewoon veel te duur is. Leuk dat sommige het kunnen betalen maar het is niet voor iedereen weggelegd, daarom stel ik voor dat we met die HDR+1000nits onzin moeten stoppen.
Inderdaad. Een van de dingen van PC gaming waar ik op den duur doodmoe van werd is het continu upgraden en de kosten die daarmee gepaard gaan. Voordeel van een console voor mij is juist de relatief lage hardware prijs en dan gewoon alle spellen kunnen (blijven) spelen. Dat doe je natuurlijk compleet te niet door een TV te kopen van 1500+. En al helemaal als er eigenlijk niks mis is met je huidige TV :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:33
-SaveMe- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Inderdaad. Een van de dingen van PC gaming waar ik op den duur doodmoe van werd is het continu upgraden en de kosten die daarmee gepaard gaan. Voordeel van een console voor mij is juist de relatief lage hardware prijs en dan gewoon alle spellen kunnen (blijven) spelen. Dat doe je natuurlijk compleet te niet door een TV te kopen van 1500+. En al helemaal als er eigenlijk niks mis is met je huidige TV :(:)
Als er niks mis is met je huidige tv, heb je m.i. helemaal gelijk.
Helaas wordt mijn tv steeds slechter en ben ik genoodzaakt opzoek te gaan naar een andere tv. Als dat dan toch moet, dan wil ik meteen ook goed upgraden.

Ben van plan om van 55 naar 65 te gaan en van LED naar OLED. Ik hoop dat m'n tv het nog even volhoudt tot de nieuwe modellen op de markt komen. Dan moeten de 2017 modellen wel aardig in prijs omlaag :+
Vervolgens nog even afwachten of de geruchten waar zijn mbt de aankondiging van de nieuwe consoles op de E3. Mocht dat niet het geval zijn, dan moet ik ook maar de Pro aanschaffen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof niet dat er deze E3 al nieuwe consoles worden aangekondigd ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
[...]

Je moet je gewoon niet gek laten maken. :)

De meeste games speel ik op een Samsung UE43KU6000 (4K/60Hz/HDR Support (verre van zoals bedoeld ;)) en belangrijk een VA paneel (goed contrast, goede zwart waarden en een lage latency)) die ik voor € 400,00 heb gekocht, vorige jaar ten tijde van de BTW dagen.

Daarom ben ik van PC naar PlayStation overgestapt. Prima graphics tegenover de kosten en een bak ellende minder (constant spelen met de Settings). Al komt dat laatste langzaam weer terug doordat er verschillende consoles in dezelfde generatie zitten en je dus wel moet upgraden om de laatste Playstation games te spelen zoals bedoeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 31-01-2018 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 12:08
Maand of wat terug nog voor 12 pond bij amazon.co.uk gekocht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Jasphur schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:05:
[...]

(y)
en ik maar afvragen waarom ik geen verschil zie :')

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:49:
[...]

Pfff, zo langzamerhand wil ik toch ook echt wel gaan 4K'en en HDR'en :'(

Eerst maar even de wat oudere games doen, komen dit soort pareltjes wel op een andere tv. Ooit.
Ik heb me op mijn 50W828 altijd afgevraagd hoe sommige dingen in godsnaam nog mooier kunnen maar geloof me, je weet eigenlijk nog niks als je alleen dat gewend bent. Ik heb natuurlijk ook de maatfactor die bijdraagt aan het wow effect, maar een HZD, AC Origins en een Uncharted zien er in (checkerboard) 4K gewoon echt anders uit en HDR voegt in mijn optiek echt veel toe. Mijn wederhelft zei van de week dat ze maar een zonnebril in de buurt van de bank moet gaan leggen. 8)
lennox-06 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:50:
[...]

hoe heb je dat kunnen zien zonder het spel gespeeld te hebben ?
YouTube ondersteunt sinds vorig jaar al HDR en 4K resolutie. Dus als je een dergelijk filmpje vanaf je TV start, dan krijg je dus een bijzonder goed beeld van het eindproduct. Ik kon in ieder geval nergens aan zien dat ik YT zat te kijken.

nieuws: Google implementeert hdr-ondersteuning bij YouTube op specifieke appa...
lennox-06 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:53:
[...]

lijkt een beetje op een vergelijking tussen gestreamd 4K en 1080P op een Fullhd scherm bekijken. ik denk dat je pas een conclusie kan trekken als je het originele spel op je scherm speelt. hdr met youtubefilmpjes zegt ook niet veel.
Die vergelijking snap ik niet. Een FHD paneel kan geen 4K weergeven. Een 4K paneel met HDR kan wel 4K HDR beelden weergeven. Waarom zegt HDR met YT niks? YT ondersteunt gewoon HDR. Het lijkt in de verste verte niet op een YT filmpje op een oudere 1080p TV.
lennox-06 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:26:
[...]

welke tv's zijn bijv. 1000+nits ?
Zoek en gij zult vinden.
-SaveMe- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:30:
Ligt natuurlijk helemaal aan het formaat dat je zoekt. Voor die prijs kun je al een LG OLED van 50 inch vinden. Die geven de beste HDR weergave die je kunt krijgen op dit moment. Het toestel dat ik heb kun je in 55 inch bijvoorbeeld al onder de € 1200,00 vinden en die geeft voor de prijs ook erg goed HDR weer. En er zijn uiteraard ook nog goedkopere modellen te vinden.
lennox-06 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Dat bedoel ik. Je kan wel iedere keer doodleuk gaan roepen 1000nits+ maar zelfs sommige oled tvs hebben dat niet volgens mij. Een prijsklasse vanaf €2000+ is totaal irrelevant voor een gemiddelde gamer omdat het gewoon veel te duur is. Leuk dat sommige het kunnen betalen maar het is niet voor iedereen weggelegd, daarom stel ik voor dat we eens met die HDR+1000nits onzin moeten stoppen.
Zie reactie hierboven. Je kunt tegenwoordig voor de helft al een mooie HDR TV in huis halen.
[...]

Daar was verder ook niets mis mee, behalve dat ik 'm te klein vond op 3-4 meter afstand. De TV staat bij ons altijd aan als we thuis zijn en sinds ik mijn gamehok naar de huiskamer heb verhuisd, speel ik ook wat vaker.
Jackal131 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:54:
[...]

Als er niks mis is met je huidige tv, heb je m.i. helemaal gelijk.
Helaas wordt mijn tv steeds slechter en ben ik genoodzaakt opzoek te gaan naar een andere tv. Als dat dan toch moet, dan wil ik meteen ook goed upgraden.

Ben van plan om van 55 naar 65 te gaan en van LED naar OLED. Ik hoop dat m'n tv het nog even volhoudt tot de nieuwe modellen op de markt komen. Dan moeten de 2017 modellen wel aardig in prijs omlaag :+
Vervolgens nog even afwachten of de geruchten waar zijn mbt de aankondiging van de nieuwe consoles op de E3. Mocht dat niet het geval zijn, dan moet ik ook maar de Pro aanschaffen.
Ik zat ook naar OLED te kijken, maar die vind ik echt veel te duur in 65 inch. Daarbij kampen ze nog steeds met inbrandgevaar en dat is bij gamen nu juist een extra groot riscico met menu's en HUD's etc.

En geruchten over nieuwe consoles op de E3? Nog niks over gehoord, maar ik kan je nu alvast met zekerheid vertellen dat er geen nieuwe consoles aangekondigd gaan worden op de E3. Vooral Sony zit nu op hun piekmomentum met een van de sterkste jaren in het vooruitzicht. Die gaan niks roepen over een nieuwe console, hooguit een hardware revisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 ik zit op 1,5m van een 40 inch. Wil graag dichtbij zitten. speel op een tweede TV in de woonkamer in 'mijn' game hoek. Dan wil ik dus niet aan de andere kant van de kamer zitten :)
Ik wil dan ook niet een TV die groter is dan ongeveer 46" max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:10:
@bram1984 ik zit op 1,5m van een 40 inch. Wil graag dichtbij zitten. speel op een tweede TV in de woonkamer in 'mijn' game hoek. Dan wil ik dus niet aan de andere kant van de kamer zitten :)
Ik wil dan ook niet een TV die groeter is dan ongeveer 46" max.
Op die afstand zou ik inderdaad niet groter dan 50 gaan. Goed nieuws, want dat is met 55 inch de sweet spot qua prijzen op dit moment. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:13:
[...]

Op die afstand zou ik inderdaad niet groter dan 50 gaan. Goed nieuws, want dat is met 55 inch de sweet spot qua prijzen op dit moment. ;)
:) Goed om te weten. Ten tijde van de PS5 zal ik weer eens rond gaan kijken :)
Jij zit dus net als ik in je eigen hoekje in de woonkamer :9 Vond mijn vrouw wel zo gezellig. Anders zit zij alleen Heel Holland bakt te kijken, terwijl ik in een andere kamer aan het hakken, slashen en killen ben.
Nu kunnen we af en toe nog wat kletsen. En krijg ik gepast commentaar als ik weer eens zit te vloeken bij een moeilijk stuk: "ontspannend he, zo'n spelletje?) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:16:
[...]

:) Goed om te weten. Ten tijde van de PS5 zal ik weer eens rond gaan kijken :)
Jij zit dus net als ik in je eigen hoekje in de woonkamer :9 Vond mijn vrouw wel zo gezellig. Anders zit zij alleen Heel Holland bakt te kijken, terwijl ik in een andere kamer aan het hakken, slashen en killen ben.
Nu kunnen we af en toe nog wat kletsen. En krijg ik gepast commentaar als ik weer eens zit te vloeken bij een moeilijk stuk: "ontspannend he, zo'n spelletje?) >:)
Nope, geen eigen hoek. Had ik wel, maar iedere keer naar de zolder om een spelletje te spelen was ook weer zo wat. Nu pop ik het ding veel sneller even tussendoor aan.

En als we er echt niet uitkomen, zet ik mijn VR bril op in de cinematic modus. Lekker gezellig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:07:
[...]

YouTube ondersteunt sinds vorig jaar al HDR en 4K resolutie. Dus als je een dergelijk filmpje vanaf je TV start, dan krijg je dus een bijzonder goed beeld van het eindproduct. Ik kon in ieder geval nergens aan zien dat ik YT zat te kijken.

nieuws: Google implementeert hdr-ondersteuning bij YouTube op specifieke appa...

Die vergelijking snap ik niet. Een FHD paneel kan geen 4K weergeven. Een 4K paneel met HDR kan wel 4K HDR beelden weergeven. Waarom zegt HDR met YT niks? YT ondersteunt gewoon HDR. Het lijkt in de verste verte niet op een YT filmpje op een oudere 1080p TV.

Zoek en gij zult vinden.

Zie reactie hierboven. Je kunt tegenwoordig voor de helft al een mooie HDR TV in huis halen.
YouTube geeft alleen maar een indicatie van het beeld, het is nooit zoals het op je eigen scherm zal zijn en ik heb geen tv kunnen vinden met 1000+nits HDR voor 1000 euro. ik zou graag weten welke ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
bram1984 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:07:

Ik heb me op mijn 50W828 altijd afgevraagd hoe sommige dingen in godsnaam nog mooier kunnen maar geloof me, je weet eigenlijk nog niks als je alleen dat gewend bent. Ik heb natuurlijk ook de maatfactor die bijdraagt aan het wow effect, maar een HZD, AC Origins en een Uncharted zien er in (checkerboard) 4K gewoon echt anders uit en HDR voegt in mijn optiek echt veel toe. Mijn wederhelft zei van de week dat ze maar een zonnebril in de buurt van de bank moet gaan leggen. 8)
Dat had ik inderdaad ook bij mijn FHD tv uit 2014, maar sinds ik deze week ook een 4K HDR tv heb (met al die afgeprijsde televisies van afgelopen week toch de knoop doorgehakt) weet ik wel beter. HDR maakt het beeld en vooral het licht een stuk helderder en "echter". Heel bijzonder. Zelfs in het startscherm van bijv. HZD en TLOU zie je het verschil al als je HDR aan/uitzet. Mocht je Resogun hebben (was volgens mij de allereerste maand van de PS4 onderdeel van PS+), check die dan ook zeker. Die flitsen zien er zo helder uit t.o.v. voorheen.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennox-06 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:33:
[...]

YouTube geeft alleen maar een indicatie van het beeld, het is nooit zoals het op je eigen scherm zal zijn en ik heb geen tv kunnen vinden met 1000+nits HDR voor 1000 euro. ik zou graag weten welke ;)
Nee, in dat opzicht is een Netflix 4K uitzending ook niet exact hetzelfde als een UDH Blu-ray direct vanaf een € 1000,- UHD speler afspelen. Feit is wel dat een YouTube 4K HDR video er echt vele malen beter uitziet dan een "kale" 1080p video, of je die nu op een FHD of een UDH paneel afspeelt. Feit blijft ook dat YouTube HDR ondersteunt en er in die specifieke filmpjes dus een hoger dynamisch kleurenbereik aanwezig is die je alleen kunt zien als je scherm compatible is. Maar wellicht kom ik hier nog op terug als ik de game zelf heb.
Conscience NL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:47:
[...]

Dat had ik inderdaad ook bij mijn FHD tv uit 2014, maar sinds ik deze week ook een 4K HDR tv heb (met al die afgeprijsde televisies van afgelopen week toch de knoop doorgehakt) weet ik wel beter. HDR maakt het beeld en vooral het licht een stuk helderder en "echter". Heel bijzonder. Zelfs in het startscherm van bijv. HZD en TLOU zie je het verschil al als je HDR aan/uitzet. Mocht je Resogun hebben (was volgens mij de allereerste maand van de PS4 onderdeel van PS+), check die dan ook zeker. Die flitsen zien er zo helder uit t.o.v. voorheen.
Ja dat was geloof ik de eerste PS Plus game op de PS4. Zal die eens downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verschillende mensen zeggen dat ze hebben gezien via hun dashboard op de ps4 dat rime en knack de volgende ps plus games worden. https://www.reddit.com/r/...comments/7u9t5l/feb_plus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Knack heb ik al platinum. Ik heb er veel plezier mee gehad.
Rime heb ik niet en ken ik eigenlijk ook niet zo goed. Maar de gemiddelde score van 80 op metacritic, (7.6 voor user reviews) wil toch wel zeggen dat 't een redelijk goede game zou moeten zijn.
Ik weet nog niet of het spel me zelf aanspreekt. Ben benieuwd.

Even afwachten of 't inderdaad ook deze 2 games gaan worden.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:04
-SaveMe- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:10:
Ik wil dan ook niet een TV die groter is dan ongeveer 46" max.
Ik speel nu op een 55" en zit op max 1.5 meter van het scherm af, geeft toch wel een geweldige ervaring hoor. Eerst dacht ik ook dat het veel te groot zou zijn, maar het liefst zou ik nu nog groter willen. Helaas wordt het dan gelijk zo duur.
En als je de juiste draadjes in de gaten houdt, is er al een LG C7 te vinden voor onder €1500. Nog steeds een behoorlijk bedrag als je al een goede TV hebt natuurlijk.
Ik moet er wel bij zeggen dat OLED een beetje is als een SSD. Als je het nooit hebt gebruikt, mis je het ook niet. Je wil alleen niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou hoppa, EA stock zit nu op een recore hoogte en is bijna 9 dollar mee waard dan voor het sw bf2 gebeuren. https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Jammer genoeg heb ik er maar eentje gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Knack ben ik ook wel benieuwd naar. Zou leuk zijn als die erbij zit.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Gisteren eigenlijk voor het eerst ff met vrienden Battlefield gespeeld, via een party met mijn iPhone oordopjes.
Nu kreeg ik te horen dat er dan een irritante piep/ruis door het geluid heen zit als ik praat en lees ik op internet dat dit 'normaal' is met iPhone oordopjes.

Ik wil echt geen headset en ook geen oordopjes die je echt zo in je oorgang (of hoe dat dan ook heet) moet drukken, maar gewoon oordopjes zoals de iPhone oortjes, met microfoon uiteraard... :)
(De PS4 heb ik via Marktplaats, dus de oortjes die erbij zaten heb ik niet).

Iemand tips voor andere oordopjes?

[ Voor 8% gewijzigd door Vinno op 31-01-2018 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:06:
Verschillende mensen zeggen dat ze hebben gezien via hun dashboard op de ps4 dat rime en knack de volgende ps plus games worden. https://www.reddit.com/r/...comments/7u9t5l/feb_plus/
Rime is echt geweldig! Een van de mooiste games die ik afgelopen jaar heb gespeeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:38:
Gisteren eigenlijk voor het eerst ff met vrienden Battlefield gespeeld, via een party met mijn iPhone oordopjes.
Nu kreeg ik te horen dat er dan een irritante piep/ruis door het geluid heen zit als ik praat en lees ik op internet dat dit 'normaal' is met iPhone oordopjes.

Ik wil echt geen headset en ook geen oordopjes die je echt zo in je oorgang (of hoe dat dan ook heet) moet drukken, maar gewoon oordopjes zoals de iPhone oortjes, met microfoon uiteraard... :)

Just curious: waarom geen headset? Vooral in een game als Battlefield heeft een surround headset veel toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 12:36:
[...]

Persona 5 is dan wel weer leuk qua prijs.
Ja, die wel ja, maar die heb ik al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

bram1984 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:48:
[...]

Just curious: waarom geen headset? Vooral in een game als Battlefield heeft een surround headset veel toegevoegde waarde.
Ik krijg daar echt na een half uur gewoon zweetoren van :X :D
Zit echt zo oncomfortabel vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:51:
[...]

Ik krijg daar echt na een half uur gewoon zweetoren van :X :D
Zit echt zo oncomfortabel vind ik...
Hmm okay, geen last van zelf. Ik vind het persoonlijk een stuk lekkerder zitten dan van die dopjes in je oren en het klinkt bovendien ook een stuk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Leuk die tv discussie. :)

Ik heb sinds vorige week een 55" OLED staan en ben zeer onder de indruk. Horizon: Zero Dawn is echt heel erg mooi in 4k/HDR. Mooi excuus om hem eindelijk maar eens uit te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NikkiNailz schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:00:
Leuk die tv discussie. :)

Ik heb sinds vorige week een 55" OLED staan en ben zeer onder de indruk. Horizon: Zero Dawn is echt heel erg mooi in 4k/HDR. Mooi excuus om hem eindelijk maar eens uit te gaan spelen.
Ik denk niet dat iemand dat in twijfel trekt. Maar HZD is ook al erg mooi op een gewone TV en 1500 euro is dan best veel voor 'nog iets mooier' :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
-SaveMe- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:12:
[...]

Ik denk niet dat iemand dat in twijfel trekt. Maar HZD is ook al erg mooi op een gewone TV en 1500 euro is dan best voor voor 'nog iets mooier' :9
Ik heb de game ook op een high-end plasma en 4k IPS monitor gespeeld en het verschil is zeker meer dan "iets mooier". Alleen goede HDR is al een wereld van verschil. Tel daarbij nog de perfecte zwartwaarden en fantastische kleuren bij op.

Nu heb ik echt het gevoel dat je games ziet zoals ze bedoeld zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PS+ games februari:

Here’s how the full February line-up looks:

Knack (PS4)
RiME (PS4)
StarBlood Arena (PS Plus bonus – PS VR required)
Spelunker HD (PS3)
Mugen Souls Z (PS3)
Exiles End (PS Vita)
Grand Kingdom (PS Vita & PS4)

https://blog.eu.playstati...for-february/#sf180843200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Daar ben ik best tevreden mee.
Iemand die Rime heeft gespeeld? waar valt het mee te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Net FIFA 18 gekocht in PSN US store voor $30 dollar. Beetje overpriced, maar volgens mij de laagste prijs als je 'm digitaal wil hebben. Is toch het makkelijkst opstarten vind ik. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:39:
Een prachtige verhalende game. Je legt een reis af en wat die reis is dat wordt op het einde duidelijk. Ik vond het echt zeer ontroerend en erg mooi verbeeld allemaal, helemaal als je op het eind alles weet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
-SaveMe- schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:01:
[...]

Een prachtige verhalende game. Je legt een reis af en wat die reis is dat wordt op het einde duidelijk. Ik vond het echt zeer ontroerend en erg mooi verbeeld allemaal, helemaal als je op het eind alles weet!
Spoiler!!! nu weet iedereen al dat ie ontroerd wordt aan het eind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik heb het nog niet gespeeld maar volgens mij is het een soort Journey/Ico achtig spel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RiMe is een pareltje.

spoiler:
Vooral als je ooit iets of iemand kwijt bent geraakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2018 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalError schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:03:
[...]

Spoiler!!! nu weet iedereen al dat ie ontroerd wordt aan het eind :+
Helemaal niet. Alleen als je zo'n emo bent als ik 8)

@Verwijderd Zet dat ff in een spoiler!!!!

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 31-01-2018 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:04:
[...]

RiMe is een pareltje.

-spoiler tekst-
SPOILER!!! (nu for real) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@-SaveMe-

Waarom een spoiler tag: nu krijgen ze misschien zin in het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 18:07:
@-SaveMe-

Waarom een spoiler tag: nu krijgen ze misschien zin in het spel.
Obvious. Gewoon ongeveer de grootste spoiler die je kunt maken. Rime is op zijn best als je er blank in gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vinno schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:38:

Kun je het oortje wat er initieel bij zat niet gewoon los kopen?
Ik gebruik dat dingetje sinds launch en het werkt prima om te communiceren.
Het ingame geluid gaat hier over de 5.1 Harman Kardon. Weliswaar staat die redelijk zacht als ik de microfoon aan heb staan om anderen niet te irriteren maar ik hoor genoeg, ook in BF.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 31-01-2018 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sinds ik terug ben van wintersport geen PlayStation Plus meer blijkbaar. Ik heb nog wel een voucher liggen voor 365 dagen, maar eerst maar eens wat Single Player games spelen. Was eigenlijk van plan een paar maanden aan mij voorbij laten gaan, en dan komen ze net met wat leukere games (al heb ik Knack al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Je kan nog tot de games van maart wachten. Scheelt alweer een maanden en misschien zijn die zo slecht dat je zo weer 2 maanden verder bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Moet zeggen dat ik het een nette maand vind met Knack, Rime en Grand Kingdom.
Worden weer leuke games voor de backlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:31:
PS+ games februari:

Here’s how the full February line-up looks:

Knack (PS4)
RiME (PS4)
StarBlood Arena (PS Plus bonus – PS VR required)
Spelunker HD (PS3)
Mugen Souls Z (PS3)
Exiles End (PS Vita)
Grand Kingdom (PS Vita & PS4)

https://blog.eu.playstati...for-february/#sf180843200
Echt niks interessants voor mij... ach, ik vermaak me nog wel even met Persona 5.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knack lijkt me wel grappig, die gaan we downloaden! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:40:
Was mijn eerste PS4 game, zat bij mijn originele PS4 die ik van Amazon UK kocht. Prima mee vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
Heerlijk 2 topics die over het zelfde onderwerp gaat..zijn hier geen topic files voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 21:59
Grappig dat Knack nu éindelijk bij PS+ zit. Bijna iedere maand werd die game wel genoemd als PS+ kandidaat. :p

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

Rime, Knack en Grand Kingdom ga ik alledrie downloaden en proberen, dus een goede maand wat mij betreft. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Conscience NL schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:53:
Grappig dat Knack nu éindelijk bij PS+ zit. Bijna iedere maand werd die game wel genoemd als PS+ kandidaat. :p
Volgens mij was dat omdat Knack in Japan al een hele tijd terug al bij de PS Plus games zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:21
Zat te twijfelen dirt rally nu te halen voor 15 euro maar zie dat die geen splitscreen heeft. Voor het geval ik ooit vrienden krijg lijkt het mij wel leuk dit samen te spelen. Zijn er rally (hoeft zeker geen sim te zijn) games voor se ps4 die wel splitscreen ondersteunen en zijn aan te raden?

Weet nog dat ik rallysport challenge (microsoft) veel speelde lokaal over lan, dat was best leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
dvdkiwi schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 20:40:
Buiten de irritante save points een vermakelijke game. Heb alle negativiteit nooit helemaal begrepen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag
warcow schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:32:
Voor het geval ik ooit vrienden krijg
:(:) Wij zijn toch jouw vriendjes? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet nog dat ik rallysport challenge (microsoft) veel speelde lokaal over lan, dat was best leuk. :)
Woei! op de eerste xbox! Die was vet. Ook veel op lan weekenden gespeeld. Zag er voor die tijd ook nog eens retestrak uit! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 31-01-2018 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
Zat te twijfelen dirt rally nu te halen voor 15 euro maar zie dat die geen splitscreen heeft. Voor het geval ik ooit vrienden krijg lijkt het mij wel leuk dit samen te spelen. Zijn er rally (hoeft zeker geen sim te zijn) games voor se ps4 die wel splitscreen ondersteunen en zijn aan te raden?

Dit jaar niet eens zo slecht heb ik van horen zeggen. Heb zelf wel even genoeg racegames ;)

Vast niet zo episch als Rallysport challenge. Kreeg toen de Xbox als kerstpakket met dat spel er bij _/-\o_ Nooit meer zo'n goed kerstpakket gehad helaas :p

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 01-02-2018 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe gameplay van Code Vein, een Souls-like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De remake van Shadow of the Colossus ziet er echt prachtig uit zeg! Op deze manier mag Sony van mij nog wel meer PS1 en PS2 klassiekers opnieuw uitbrengen. Ik zou wel een remake van Destruction Derby en Jumping Flash willen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rdr2 komt uit op 26 oktober. bron rockstar games twitter.
Pagina: 1 ... 61 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)