Ik heb nu een gameplay trailer op staan, maar geen idee waar ik naar zit te kijken. Beren die koppeltje duiken?Homeland schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:54:
Gisteren begonnen met Everything, wat een fantastisch spel/ervaring. Heel apart, heel doelloos maar ook verslavend en interessant. Kan hem van harte aanbevelen als je interesse hebt in iets aparts.
- bram1984
- Registratie: Oktober 2008
- Laatst online: 16-12-2020
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation 4 Slim
- Sony PlayStation Plus Card
- Sony PlayStation VR
- Sony Move motion controller
- PlayStation VR Richtcontroller + Farpoint (PSVR)
- Sony Move Motion Controller Twin Pack
- Sony PlayStation Store tegoed
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
/u/278921/clicker.png?f=community)
Als je er een andere harde schijf in gooit wordt die in ieder geval gewiped volgens mij. Dus dat zal wel goed zitten lijkt me. Weet niet of hij de ingelogde users meeneemt naar de nieuwe schijf.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Zal ze hoe dan ook eerst allebei compleet terug gooien naar de fabrieksinstellingen en daarna swap ik ze.
Edit:
Edit:
Goeie inderdaad. Brengt me alleen bij de vraag: deactiveer ik ze dan allebei? Aangezien ik de drives swap en 1 systeem houd.Ike. schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:56:
[...]
Vergeet ook niet de PS4 die je verkoopt te 'deactiveren'. Dit gaat het makkelijkst via de Account Management website van Sony
https://www.playstation.c...bout-device-deactivation/
[ Voor 70% gewijzigd door bram1984 op 03-10-2017 10:00 ]
Haha. Nou, het idee is volgens mij dat je letterlijk "alles" kan worden in dat spel. Dus een boom, een schoen, en wasbeer, ik noem maar wat. Beetje een zweverig filosofisch gebeuren, maar ik moet zeggen het klonk best grappig. Ga het misschien ook wel eens proberen. Een soort meditatieve ervaring ofzo. Goed ter ontspanning en bezinning tussen intense sessies Bloodborne enzo.bram1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:56:
[...]
Ik heb nu een gameplay trailer op staan, maar geen idee waar ik naar zit te kijken. Beren die koppeltje duiken?
Klopt, objecten (en veel dieren) bewegen door te koppeltje duiken, het was teveel werk om alle objecten te animeren. Moet zeggen dat het me tijdens het spelen verder niet stoort.bram1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:56:
[...]
Ik heb nu een gameplay trailer op staan, maar geen idee waar ik naar zit te kijken. Beren die koppeltje duiken?
Volgens mij mag je je Pro NIET deactiveren, want activeren en deactiveren is op basis van hardware ids en niet de schijf die erin zit. Ik meen overigens dat Sony lastig doet als je erna terug activeert en dat om te vermijden dat mensen samenwerken om constant te deactiveren en activeren en zo games uit te wisselen.bram1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:58:
Goeie inderdaad. Brengt me alleen bij de vraag: deactiveer ik ze dan allebei? Aangezien ik de drives swap en 1 systeem houd.
Ik heb alleszins eens 'last' gehad hiermee nadat mijn PS4 terugkwam uit herstelling. Ik weet de details niet meer, maar ik kon mijn herstelde PS4 niet meer activeren (blijkbaar hadden ze de interne hardware vervangen). Belde naar Support en helpdesk medewerker deed wat lastig en zei dat hij uitzonderlijk toch ging het toestel terug activeren, terwijl hij zelf maar al te goed zag dat het toestel (al voor de 2de keer !) terugkwam uit herstelling

[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 03-10-2017 10:21 ]
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik gooi ze gewoon beide terug naar de fabrieksinstellingen dan. Ik swap de schijven en dan kijk ik wat er verder gebeurt en of ik de OG PS4 kan deactiveren.Twixie schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:20:
[...]
Volgens mij mag je je Pro NIET deactiveren, want activeren en deactiveren is op basis van hardware ids en niet de schijf die erin zit. Ik meen overigens dat Sony lastig doet als je erna terug activeert en dat om te vermijden dat mensen samenwerken om constant te deactiveren en activeren en zo games uit te wisselen.
Ik heb alleszins eens 'last' gehad hiermee nadat mijn PS4 terugkwam uit herstelling. Ik weet de details niet meer, maar ik kon mijn herstelde PS4 niet meer activeren (blijkbaar hadden ze de interne hardware vervangen). Belde naar Support en helpdesk medewerker deed wat lastig en zei dat hij uitzonderlijk toch ging het toestel terug activeren, terwijl hij zelf maar al te goed zag dat het toestel (al voor de 2de keer !) terugkwam uit herstelling. Ik was wel wat verontwaardigd door de arrogantie/dreigementen.
Via de website krijg je een lijst te zien met al je geactiveerde Sony apparaten. Je PRO die je wilt houden moet je dus NIET deactiveren.bram1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:58:
Zal ze hoe dan ook eerst allebei compleet terug gooien naar de fabrieksinstellingen en daarna swap ik ze.
Edit:
[...]
Goeie inderdaad. Brengt me alleen bij de vraag: deactiveer ik ze dan allebei? Aangezien ik de drives swap en 1 systeem houd.
BTW, ik wist niet eens dat je 2 PS4s actief kon hebben. Ik dacht dat het 2x PS3 en 1x PS4 was. Is dat veranderd ?
PS: https://www.playstation.c.../about-device-activation/ . Is me niet duidelijk wat die 2 tussen haakjes is bij PS4
EDIT: dit staat er dus over hoe vaak : "You can only perform this deactivation once every 6 months, so please deactivate your PlayStation systems on the device using one of the methods below if possible." . Wellicht dat dat mijn probleem was, namelijk dat het toestel bij de eerste herstelling al gedeactiveerd geweest was, en bij de 2de herstelling dus niet meer kon, terwijl ik dan andere hardware kreeg.
PS: https://www.playstation.c.../about-device-activation/ . Is me niet duidelijk wat die 2 tussen haakjes is bij PS4
EDIT: dit staat er dus over hoe vaak : "You can only perform this deactivation once every 6 months, so please deactivate your PlayStation systems on the device using one of the methods below if possible." . Wellicht dat dat mijn probleem was, namelijk dat het toestel bij de eerste herstelling al gedeactiveerd geweest was, en bij de 2de herstelling dus niet meer kon, terwijl ik dan andere hardware kreeg.
[ Voor 85% gewijzigd door Twixie op 03-10-2017 10:29 ]
De plus games zijn te downloaden in de store, je moet ze alleen handmatig zoeken.(of een uurtje wachten)
[ Voor 36% gewijzigd door RaijRaij op 03-10-2017 13:20 ]
Volgens mij niet. De oude staan er nog. Ook verversen haalt niks uit.SmooK schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:19:
De plus games zijn te downloaden in de store, je moet ze alleen handmatig zoeken.(of een uurtje wachten)
Vaag...
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Dat is het stukje handmatig zoekenGregory76 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:23:
[...]
Volgens mij niet. De oude staan er nog. Ook verversen haalt niks uit.
Vaag...
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Handmatig zoeken. Dat zegt hij letterlijk. Ik heb ze net allemaal gedownload.Gregory76 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:23:
[...]
Volgens mij niet. De oude staan er nog. Ook verversen haalt niks uit.
Vaag...
DennisVerwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:04:
PS4 System Software 5.00 released.
Nu ga ik even updaten.

psn: jagermeistertim
Mijn broer wil ook een PS4 aanschaffen en ik kam op deze aanbieding: https://www.amazon.co.uk/...smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1
Komt op € 243,- en lijkt me behoorlijk scherp.
Ik heb al gegoogled en via dit forum gezocht, maar kwam niet echt antwoord tegen op mijn vraag.
Mijn vraag gaat over de console en de game: kan hij met een NL PSN account de PS4 en FIFA gewoon zo instellen als een console die hier uit de winkel komt?
Ik weet dat DLC uit dezelfde store moet komen als de game, maar voor fysieke games geldt dit niet neem ik aan?
Verder is bekend dat de powercable hier natuurlijk niet past, dus daar moet ik een andere voor bestellen (of adapter).
Ik heb al gegoogled en via dit forum gezocht, maar kwam niet echt antwoord tegen op mijn vraag.
Mijn vraag gaat over de console en de game: kan hij met een NL PSN account de PS4 en FIFA gewoon zo instellen als een console die hier uit de winkel komt?
Ik weet dat DLC uit dezelfde store moet komen als de game, maar voor fysieke games geldt dit niet neem ik aan?
Verder is bekend dat de powercable hier natuurlijk niet past, dus daar moet ik een andere voor bestellen (of adapter).
En? Is het wat?Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 11:04:
PS4 System Software 5.00 released.
Nu ga ik even updaten.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
pieterbas99 heeft die bundel gekocht zoals vorige week besproken in dit topic. Die heeft vast antwoorden op al je vragen.Racierox schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:54:
Mijn broer wil ook een PS4 aanschaffen en ik kam op deze aanbieding: https://www.amazon.co.uk/...smid=A3P5ROKL5A1OLE&psc=1
Verwijderd
@Jasphur
Ik zit al een tijdje op de beta en er zitten leuke verbeteringen in:
Klok in snel-menu.
Meldingen in snel menu.
Leave party in snel-menu.
Kleur meldingen veranderen.
En nog meer verbeteringen.
Ik zit al een tijdje op de beta en er zitten leuke verbeteringen in:
Klok in snel-menu.
Meldingen in snel menu.
Leave party in snel-menu.
Kleur meldingen veranderen.
En nog meer verbeteringen.
De gratis PS plus games zijn nu beschikbaar.
Beta's zijn vanaf gister, vanaf 9 oktober krijgen we limited time demo's. https://blog.eu.playstati...goes-live-on-9th-october/
van 9 tot 12 oktober is de gran turismo demo speelbaar. Je voortgang wordt opgeslagen voor de hele game.
van 9 tot 12 oktober is de gran turismo demo speelbaar. Je voortgang wordt opgeslagen voor de hele game.
Inmiddels hoef je niet meer handmatig te zoeken naar de PS Plus-games voor oktober.
Ze staan allemaal opgelijst in de store:
Ze staan allemaal opgelijst in de store:

Oe! MGS. Laatste keer dat ik dat speelde was op de PSone. Gameplay nog een beetje hetzelfde?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zie hier wat je op dezelfde website aan info kan vinden https://tweakers.net/revi...d-v-the-phantom-pain.htmlJasphur schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:00:
Oe! MGS. Laatste keer dat ik dat speelde was op de PSone. Gameplay nog een beetje hetzelfde?
Welkom terug, jongen. Ik heb je gemist! It wasn’t the same without you!Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:05:
Ik ben weer terug op Tweakers:
[afbeelding]
Screenshot op de PS4 Pro genomen in de game Project CARS 2.

Hoe vond je de CoD beta?
Sorry voor de late reactie. Ik was er ook even niet...!
[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 03-10-2017 20:46 ]
Verwijderd
@SqueakyClean
Bedankt, de WWII beta was redelijk en in de uiteindelijke versie ga ik alleen maar Hardcore Search & Destroy spelen. Ik kan niet wachten om bouncing betties te planten in WWII.
Bedankt, de WWII beta was redelijk en in de uiteindelijke versie ga ik alleen maar Hardcore Search & Destroy spelen. Ik kan niet wachten om bouncing betties te planten in WWII.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Damn ik heb voor initialiseren gekozen en dat duurt blijkbaar nog 4 uur. Dat is toch gewoon het wissen van de schijf? Had ik iets anders moeten kiezen/doen?
Verwijderd
@bram1984
Je had de keuze tussen snel en volledig.
Maar straks is al je info er af.
Heb je wel eerst je console gedeactiveerd?
Anders kan het alleen nog via de PS site.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Nee want deze schijf gaat in de Pro. Schijf van de Pro ga ik als externe gebruiken en oude OG schijf gaat weer terug in OG PS4.Verwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:11:
@bram1984
Wait.. wut?? Is Dennis weer terug?? 
(ben ik even weg uit t topic, mis ik weer van alles)
Gisteravond bezig in potje BF4 wordt je er gewoon uitgegooid omdat Playstation besluit om je plots de voorwaarden opnieuw te laten accepteren. Doe dat dan even gelijk op het moment dat die update geweest is

PSN id: PENo1
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Echt gewoon al 2 weken ofzo (voor mijn gevoel).poor Leno schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:36:
Wait.. wut?? Is Dennis weer terug??
Edit: Weet iemand trouwens of Cuphead naar PS4 komt? Ik durf haast te zweren dat ik dat onlangs ergens las, maar Google beweert het tegenovergestelde. Lijkt me een fantastische game om met de kids te doen.
[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 04-10-2017 08:42 ]
Dennis weggeweest?
FCG
Gisteren The Swapper uitgespeeld. Einde kwam ineens een beetje onverwacht. Ik dacht al dat dit een fucking lang game was omdat ik nog altijd geen enkele van de 10 trofeeën had en de naamgeving leek te suggereren dat er 10 levels zijn.
Niets van dus... Blijkt dat die 10 trofeeën belachelijk moeilijke secrets zijn. Maar erger: als je het spel uitspeelt, blijkt je savegame direct naar de credits te springen
. Wil je dus alle trofeeën, of het alternatieve einde, of alle Watchers vinden, mag je het spel helemaal terug opnieuw spelen
. Heb daar niet bepaald veel zin in want sommige puzzels waren enorm moeilijk en ben vrij zeker dat ik van de meeste al niet meer weet hoe ik ze opgelost heb. Dan maar via een guide eens een playthrough doen misschien...
EDIT: eens op YouTube gekeken en de trophies zijn echt wel belachelijk. No way dat iemand die zelf vindt zonder guide.
Niets van dus... Blijkt dat die 10 trofeeën belachelijk moeilijke secrets zijn. Maar erger: als je het spel uitspeelt, blijkt je savegame direct naar de credits te springen

EDIT: eens op YouTube gekeken en de trophies zijn echt wel belachelijk. No way dat iemand die zelf vindt zonder guide.
[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 04-10-2017 09:12 ]
Verwijderd
Wikipedia: Cupheadbram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:40:
Edit: Weet iemand trouwens of Cuphead naar PS4 komt? Ik durf haast te zweren dat ik dat onlangs ergens las, maar Google beweert het tegenovergestelde. Lijkt me een fantastische game om met de kids te doen.
Je kunt het wel al op een Windows systeem spelen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Dat moment dat je je iets te druk maakt om digitale nietszeggende wisselbekertjes.Twixie schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:55:
Gisteren The Swapper uitgespeeld. Einde kwam ineens een beetje onverwacht. Ik dacht al dat dit een fucking lang game was omdat ik nog altijd geen enkele van de 10 trofeeën had en de naamgeving leek te suggereren dat er 10 levels zijn.
Niets van dus... Blijkt dat die 10 trofeeën belachelijk moeilijke secrets zijn. Maar erger: als je het spel uitspeelt, blijkt je savegame direct naar de credits te springen![]()
. Wil je dus alle trofeeën, of het alternatieve einde, of alle Watchers vinden, mag je het spel helemaal terug opnieuw spelen
. Heb daar niet bepaald veel zin in want sommige puzzels waren enorm moeilijk en ben vrij zeker dat ik van de meeste al niet meer weet hoe ik ze opgelost heb. Dan maar via een guide eens een playthrough doen misschien...
Hahabram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:12:
[...]
Dat moment dat je je iets te druk maakt om digitale nietszeggende wisselbekertjes.
Ik had dat probleem ook met The Witness. Die heeft het omgekeerde probleem: daar kun je Platinum halen zonder zelfs een van de grootste onderdelen van het spel ontdekt te hebben !
I 'see' what you did there-SaveMe- schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:51:
[...]
Leuk voor de early adapters zo snel al een verbeterde versie. Treft mij gelukkig niet, ik zie niet zo veel in dat VR gedoe
EDIT
En nog een leuke game: Mages of Mystralia
[video]
Weet niet of de pun een bewustje was maar ik vind em
On topic:
Yup early adaptors adopters hebben pech, maar met dit product moet je dat op de koop toe nemen, hele nieuwe techniek, daar kan je verwachten dat het snel 'verouderd' (wat wel netjes is, je kan natuurlijk alle ps vr titels gewoon blijven spelen).
[ Voor 1% gewijzigd door Sagat op 04-10-2017 10:52 . Reden: grammar nazi's ;) ]
10 second ninja DONE
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Het is "early adopter" jongens. Niet adapter en ook niet adaptor.
Voor eens en voor altijd : early adopters 
En ook: de reden hiervoor is... sowieso... hij is paranoïde... de trial van een game... etc...
En ook: de reden hiervoor is... sowieso... hij is paranoïde... de trial van een game... etc...
[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 04-10-2017 10:21 ]
Verwijderd
Wie gaat vandaag de Battlefront 2 beta adopteren?
Voor de mensen zonder preorder is de beta aanstaande vrijdag.
Ik ga de beta wel even checken vrijdag en flink knallen.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Ik ga 'm vrijdag wel ff checken denk ik. Het zal niet heel anders spelen dan de eerste, vermoed ik.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:34:
Zijn er meer mensen die af en toe problemen hebben met de two-factor authentication bij het inloggen in hun PSN-account? Gisteren en vandaag komen er gewoon geen SMS'jes met beveiligingscodes binnen, erg irritant!
Right anders komen we bij laptop opladers e.dbram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:19:
Het is "early adopter" jongens. Niet adapter en ook niet adaptor.

10 second ninja DONE
Ik ben niet meer zo van de multiplayer (pvp). Maar gisteren even Fortnite battle royale geprobeerd en dat is best geinig. Nadeel is als je niet zo goed bent zit je meer naar loading screens/lobby te kijken dan wat anders ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ehmm, je verkoopt GEEN PS4 dan begrijp ik?bram1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 19:13:
[...]
Nee want deze schijf gaat in de Pro. Schijf van de Pro ga ik als externe gebruiken en oude OG schijf gaat weer terug in OG PS4.
Als je 'm wel verkoopt is ie toch echt nog steeds geactiveerd als primary, heeft nml. verder niks met de harddisk te maken...
Google heeft gelijk, helaas...bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:40:
[...]
Weet iemand trouwens of Cuphead naar PS4 komt? Ik durf haast te zweren dat ik dat onlangs ergens las, maar Google beweert het tegenovergestelde. Lijkt me een fantastische game om met de kids te doen.
Heb de code gisteren ontvangen, ga zo wel ff kijken denk!Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:34:
Oh! En welkom terug Dennis!
[ Voor 49% gewijzigd door Aenea op 04-10-2017 10:58 ]
Ook ik ga over naar de Pro. Inmiddels heb ik een back-up gemaakt van mij OG PS4 met 2TB schijf. Deze 2TB schijf gaat vervolgens in de Pro en daar wil ik vervolgens de back-up weer terug zetten. Dat vind ik een stuk eenvoudiger dan alles weer handmatig installeren en sorteren in folders.bram1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:43:
Hoe zouden jullie dit aanpakken qua data transfer? UTP kabeltje ertussen of beter gewoon een clean installatie op de Pro en alles opnieuw downloaden cq. installeren? Ik neig naar het laatste, maar ik weet niet of het eerste significante voordelen heeft in jullie ogen? Ik zou denken dat ik daarmee wellicht alle shit ook binnen trek die het ding in eerste instantie slomer maakt.
Maarrr.... is het inderdaad een risico dat de Pro daar trager van zou worden, als je een back-up van de OG PS4 op een Pro zet?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
@Aenea Ja het is de bedoeling dat de OG PS4 de deur uit gaat. De Pro is sowieso geactiveerd als primary. Ik zie in mijn geactiveerde PS4 lijst inmiddels ook nog maar één PS4 staan. Ik vermoed dat dit de Pro is.
Verwijderd
‘Only on PlayStation’ discounts start today on PS Store:
https://store.playstation...-MSF75508-ONLYONPSTIONPS4
Veel korting voor PS Exclusives.
De aangekondigde Pro patch voor The Witcher 3 lijkt inmiddels uit te zijn (de update bevat alleen de tekst "PS4 Pro Support"). Ik heb nog geen opties in het menu kunnen ontdekken die specifiek op de Pro gericht zijn. We zullen binnenkort vast wel iets van DigitalFoundry erover zien.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Op zich wel leuke kortingen. Vooral Nioh vind ik interessant, maar ik heb besloten even niks meer te kopen totdat de backlog wat geslonken is.Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:08:
‘Only on PlayStation’ discounts start today on PS Store:
En ik zie mezelf komende maanden ook nog wel een van de volgende games kopen, als ik mijn Bol verlanglijstje zo zie.
Shadow of War
Wolfenstein II
Battlefront II
CoD WWII
AC Origins
Verwijderd
Ik heb dit jaar alleen nog maar GT Sport en CoD WWII gepreordered staan.
Ik heb nog een hele PS4 Pro backlog en ook nog eens een Steam library voor mijn laptop.
Genoeg te gamen de komende tijd dus.
Ik heb nog een hele PS4 Pro backlog en ook nog eens een Steam library voor mijn laptop.
Genoeg te gamen de komende tijd dus.
Ik wil the last guardian eigenlijk wel halen in de sale, maar ik zit nu midden in FUT (Fifa), ik wil nog de star wars battlefront 2 beta, wat potjes destiny 2 en gran turismo demo ook nog spelen en ik zou eigenlijk meer voor school moeten doen.
Jij hebt daar tijd voor naast Destiny?bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:31:
[...]
Op zich wel leuke kortingen. Vooral Nioh vind ik interessant, maar ik heb besloten even niks meer te kopen totdat de backlog wat geslonken is.
En ik zie mezelf komende maanden ook nog wel een van de volgende games kopen, als ik mijn Bol verlanglijstje zo zie.
Shadow of War
Wolfenstein II
Battlefront II
CoD WWII
AC Origins
hoe groot is de patch ?Conscience NL schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:17:
De aangekondigde Pro patch voor The Witcher 3 lijkt inmiddels uit te zijn (de update bevat alleen de tekst "PS4 Pro Support"). Ik heb nog geen opties in het menu kunnen ontdekken die specifiek op de Pro gericht zijn. We zullen binnenkort vast wel iets van DigitalFoundry erover zien.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Destiny staat op Marktplaats en zit hier in mijn tas op kantoor. Even wachten op de hoogste bieder.giantgiantus schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:59:
[...]
Jij hebt daar tijd voor naast Destiny?
Ah beviel op de lange duur dan toch niet? Ik vind het wel een heerlijke game en wil toch wel een keer alle end game content zien.bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:04:
[...]
Destiny staat op Marktplaats en zit hier in mijn tas op kantoor. Even wachten op de hoogste bieder.
Geen games meer die ik dit jaar nog wil hebben.
Gekocht::
BF1 Revolution Edition
Horizon Zero Dawn (nog in seal)
The Last Guardian (nog in seal)
Pre-order:
Red Dead Redemption 2 (was € 45,49).
Wishlist:
Abzu (2016)
Uncharted: The Lost Legacy
RiME
Yooka-Laydee
Backlog:
Teveel om op te noemen.
Gekocht::
BF1 Revolution Edition
Horizon Zero Dawn (nog in seal)
The Last Guardian (nog in seal)
Pre-order:
Red Dead Redemption 2 (was € 45,49).
Wishlist:
Abzu (2016)
Uncharted: The Lost Legacy
RiME
Yooka-Laydee
Backlog:
Teveel om op te noemen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Op zich wel wat uurtjes mee vermaakt, maar geen game die ik me over een half jaar nog herinner. Campaign uitgespeeld. Zooitje lost sectors en patrols gedaan, maar het echt even voor een raid gaan zitten komt er bij mij gewoon niet van en dat schijnt juist het leukste te zijn. Heb max power level ook nog niet bereikt en dat grinden ben ik wel beu. Ik ben gewoon echt een singleplayer met goed verhaal liefhebber. Multiplayer kan ik solo nog wel een keertje in droppen (zie bijvoorbeeld Battlefront), maar co-op moet je echt voor gaan zitten en dat vind ik gewoon teveel gedoe. Is ook altijd een gehannes met parties. Meerdere malen meegemaakt dat mijn console al weet ik hoe lang aan staat en ik nog geen seconde heb gespeeld omdat we op mensen zitten te wachten of omdat je zelf zit te wachten tot de rest klaar is met hun huidige potje.giantgiantus schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:09:
[...]
Ah beviel op de lange duur dan toch niet? Ik vind het wel een heerlijke game en wil toch wel een keer alle end game content zien.
House House, de indiestudio achter Push Me Pull You, werkt aan een 'stealth game' waarbij je een vervelende gans speelt die de tuinman treitert.
Mag ik vragen waar je deze hebt kunnen pre-orderen voor die prijs?
Edit : zo te zien via wehkamp destijds, zie ik op budgetgaming.nl. Helaas nu niet mogelijk.
[ Voor 16% gewijzigd door Merdera op 04-10-2017 17:34 ]
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ik ben over het algemeen niet echt zo van de cartoony indie spellen maar dit ziet er toch wel hilarisch uitTweakmans schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:09:
House House, de indiestudio achter Push Me Pull You, werkt aan een 'stealth game' waarbij je een vervelende gans speelt die de tuinman treitert.![]()
[video]
Alleen al leuk hoe dat beest waggelt
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Half uur wachtrij aan de telefoon bij Playstation. Man man man, dat verzin je toch ook niet.
Helaas kan je sommige problemen met accounts niet zelf oplossen.
Gisteren heb ik eindelijk The Last Guardian uitgespeeld.
Het verhaal en de setting zijn wel leuk en goed gedaan. Een meesterwerk zou ik het ook weer niet noemen.
Jammer genoeg wordt de belevenis van de game volledig onderuit gehaald door de extreem slechte gameplay. Echt waar, de AI, besturing, camera, framerate en algemene gameplay zijn echt om te huilen.
Een prima verhaal dus, gegoten in een game die gewoon niet af is. Jammer
Toch ben ik blij dat ik de game gespeeld heb.
Ik raad de game dan ook zeker aan voor de mensen die dit genre kunnen waarderen.
De paar magische momenten zorgen er voor dat de game toch de moeite waard is, ook al moet je 10 uur irritatie doorstaan.
Het verhaal en de setting zijn wel leuk en goed gedaan. Een meesterwerk zou ik het ook weer niet noemen.
Jammer genoeg wordt de belevenis van de game volledig onderuit gehaald door de extreem slechte gameplay. Echt waar, de AI, besturing, camera, framerate en algemene gameplay zijn echt om te huilen.
Ik raad de game dan ook zeker aan voor de mensen die dit genre kunnen waarderen.
De paar magische momenten zorgen er voor dat de game toch de moeite waard is, ook al moet je 10 uur irritatie doorstaan.
Mega sale/prijsverlaging in de store:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
| Game Title PS+ Geen-PS+ SwapQuest € 4.99 € 5.99 Doki Doki Universe € 2.99 € 2.99 Dark Cloud Series Soundtrack € 4.99 € 4.99 Bleed € 5.99 € 5.99 8Days € 1.49 € 2.49 Weeping Doll € 3.99 € 3.99 Lichtspeer € 4.99 € 4.99 Anoxemia € 3.19 € 3.99 Crystal Rift € 3.99 € 3.99 Uncharted Nathan Drake Collection € 19.99 € 19.99 The Last of Us Remastered € 15.99 € 19.99 One Upon Light € 2.99 € 2.99 Locoroco Remastered € 8.49 € 9.99 Honokum € 3.99 € 3.99 Koi: Game and Exclusive Theme Bundle € 2.99 € 2.99 Entwined € 2.99 € 2.99 Waddle Home € 3.99 € 3.99 SoundShape Ultimate Bundle € 2.99 € 2.99 Parappa the Rapper – Original Soundtrack € 3.99 € 3.99 MLB the show 17 Digital Deluxe Edition € 49.99 € 49.99 Infinite Minigolf € 11.25 € 11.25 Dealth Squared € 7.99 € 7.99 Flow € 1.99 € 1.99 Clouds & Sheep 2 € 4.99 € 4.99 DriveClub € 9.99 € 9.99 Flower € 2.99 € 2.99 Shift happens € 5.99 € 5.99 ChimeSharp € 3.99 € 3.99 Parappa the Rapper Remastered € 8.49 € 9.99 Super Mega Baseball € 3.99 € 3.99 DriveClub VR € 19.99 € 19.99 NBA Playgrounds € 7.99 € 9.99 MLB the Show 17 MVP Edition € 34.99 € 34.99 Pinball Fx2 VR € 9.99 € 9.99 Hustle Kings VR € 9.99 € 9.99 DriveClub Bikes € 7.99 € 7.99 MLB The Show 17 € 29.99 € 29.99 Wipeout Omega Collection € 16.49 € 19.99 Dark Chronicle € 4.99 € 4.99 Lumo € 6.99 € 6.99 F1 2017 Special Edition € 44.99 € 44.99 Teraway Unfolded € 6.99 € 6.99 Tumble VR € 5.99 € 5.99 Statik € 11.99 € 11.99 Guilty Gear Xrd – Sign € 9.99 € 9.99 The Jackbox Party Bundle € 17.99 € 17.99 Hardware Rivals € 6.99 € 6.99 Beyond: Two Souls € 7.99 € 7.99 Oxenfree – Game + Theme + Avatars € 8.99 € 8.99 Oxenfree – Game + Theme € 7.99 € 7.99 The Heavy Rain & Beyond: two Souls Collection € 14.99 € 14.99 Journey Collector’s Edition € 9.99 € 9.99 Heavy Rain € 7.99 € 7.99 Gravity Rush Remastered € 9.99 € 9.99 Heart&Slash € 4.59 € 6.59 Escape Plan € 4.99 € 4.99 Escape Plan Collection € 7.99 € 7.99 Everybody’s Gone to the Rapture € 5.99 € 5.99 Pixel Piracy € 5.99 € 5.99 Until Dawn € 14.99 € 14.99 Dead Nation: Apocalypse Edition € 4.99 € 4.99 God of War III Remastered € 12.99 € 12.99 Bloodborne: game of the year edition € 24.99 € 24.99 Alienation € 9.99 € 9.99 Bloodborne € 19.99 € 19.99 Everybody’s Tennis € 3.99 € 3.99 Zenith € 4.59 € 6.59 The Order: 1886 € 10.99 € 14.99 Killzone Shadow Fall € 8.99 € 14.99 Killzone Shadow Fall ad Season Pass Bundle € 11.74 € 19.99 Anima: Gate of Memories € 7.99 € 9.99 Uncharted 3: Drake’s Deception Remastered € 7.99 € 7.99 Uncharted: Drake’s Fortune Remastered € 7.99 € 7.99 Uncharted 4: A Thief’s End Digital Edition € 19.99 € 19.99 Shadow of the Beast € 4.99 € 4.99 The Unfinished Swan € 4.99 € 4.99 The Jackbox Party Pack 3 € 11.99 € 11.99 Uncharted 2: Among Thieves Remastered € 7.99 € 7.99 Aces of the Luftwaffe € 1.99 € 1.99 The Last Guardian € 17.99 € 17.99 Bound € 7.99 € 7.99 Time Machine VR € 12.14 € 14.99 The Jackbox Party Pack 2 € 9.99 € 9.99 Quiplash € 3.99 € 3.99 The Jackbox Party Pack € 8.99 € 8.99 Killzone Shadow Fall Intercept Online co-op mode € 2.99 € 5.99 InFamous First Light € 4.74 € 6.99 Journey € 4.99 € 4.99 Helldivers € 5.99 € 5.99 Warhammer Quest € 9.99 € 15.99 Nioh Digital Deluxe Edition € 39.99 € 39.99 Nioh € 24.99 € 24.99 The Jackbox Party trilogy € 28.49 € 28.49 Gravity Rush 2 € 19.99 € 19.99 Malicious Fallen € 14.99 € 14.99 Malicious Fallen Digital Deluxe Edition € 19.99 € 19.99 Rogue Stormers & Giana Sisters Bundle € 6.24 € 9.99 Ratchet & Clank € 14.99 € 17.99 Here They Lie € 9.99 € 9.99 Fat Princess Adventures € 4.99 € 4.99 Fat Princess Adventures mega loot Bundle € 5.99 € 5.99 Troll and I € 17.99 € 17.99 Giana Sisters: twisted dreams – Director’s Cut € 3.99 € 3.99 Lichtspeer – Special Edition Bundle € 5.99 € 5.99 Drawful 2 € 4.99 € 4.99 Resogun € 4.99 € 4.99 Super Stardust Ultra € 4.99 € 4.99 Counterspy € 4.99 € 4.99 Rogue Stromers € 4.99 € 7.99 Super Stardust Ultra VR € 9.99 € 9.99 Vostok Inc. € 5.99 € 7.49 Shantae: Risky’s Revenge – Director’s Cut € 4.99 € 4.99 Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today € 4.59 € 6.59 LittleBigPlanet 3 € 4.99 € 4.99 Assault Suit Leynos € 6.99 € 6.99 Helldivers Sper-Earth Ultimate Edition € 9.99 € 9.99 Drawn to Death € 7.99 € 7.99 Ace Banana € 4.99 € 4.99 Starblood Arena € 14.99 € 14.99 Pixel Gear € 4.99 € 4.99 The Metronomicon: Slay The Dance Floor € 16.99 € 16.99 The Metronomicon: Slay The Dance Floor Deluxe € 14.49 € 14.49 PlayStation Worlds € 20.49 € 24.99 Smashbox Arena € 10.49 € 14.99 Ginger: Beyond the Crystal € 4.59 € 6.59 Terraria – PlayStation4 Bundle € 4.99 € 4.99 Super Cloudbuilt € 11.99 € 11.99 Mervils: A VR Adventure € 7.99 € 7.99 Oxenfree € 6.99 € 6.99 Knach € 4.99 € 4.99 Patapon Remastered € 9.99 € 9.99 Drawfighters € 8.99 € 8.99 Dynamite Fising World Games € 1.99 € 1.99 Armagallant Decks of Destiny € 8.99 € 8.99 Horizon Zero Dawn € 28.99 € 34.99 Horizon Zero Dawn Digital Deluxe Edition € 37.99 € 44.99 CastleStorm VR Edition € 9.99 € 9.99 Darknet € 4.99 € 4.99 Escape Plan Collection € 7.99 € 7.99 |
Bij mij zegt ie 20 GB, nu aan het downloaden...

Ook volgens neogaf, de patch zou voor een 1800p - 4k resolutie boost moeten zorgen. Geen andere duidelijke verschillen.
Bij mij heeft ie ong 150mb binnengehaald en game presteert slechter???bassGunner schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:30:
[...]
Bij mij zegt ie 20 GB, nu aan het downloaden...![]()
Ook volgens neogaf, de patch zou voor een 1800p - 4k resolutie boost moeten zorgen. Geen andere duidelijke verschillen.
Weet niet wat voor problemen je hebt maar ik heb door de jaren heen een paar keer iets opgelost gekregen door Playstation op twitter aan te spreken, welke twitter precies weet ik niet meer.rolandos582 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:05:
Half uur wachtrij aan de telefoon bij Playstation. Man man man, dat verzin je toch ook niet.
Smiling as the shit comes down...
Meer informatie is er vooralsnog niet.When playing the game on a PS4™ Pro system, The Witcher 3: Wild Hunt and all its additional content feature support for 4K resolution and a slight boost to performance.
Het is nog even wachten op een analse á la DigitalFoundry oid.
Misschien dat je de game lang niet hebt aangeraakt en daardoor meerdere patches van er voor nog moet downloaden?bassGunner schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:30:
[...]
Bij mij zegt ie 20 GB, nu aan het downloaden...![]()
Benieuwd waar je die lijst vandaan hebt. Gezien de 'PS+' en 'Geen-PS+' en de spelfout 'Knach' zou je gaan denken dat iemand die manueel ingetypt heeft-SaveMe- schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:19:
Mega sale/prijsverlaging in de store:

Is er nog geen patch uitgebracht die de meeste zaken oplost? Heb hem ook nog liggen na de game een uurtje gespeeld te hebben, maar wilde echt wachten tot er wat verbetering was. Maar blijkbaar komt dat niet meer?Anton.net schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:12:
Hmmm, dit zal je toch echt even goed in de gaten moeten houden want de activatie is gekoppeld aan het ingebakken serienummer van de PS4, heeft dus echt verder niets met de harddisk te maken...bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:05:
@Aenea Ja het is de bedoeling dat de OG PS4 de deur uit gaat. De Pro is sowieso geactiveerd als primary. Ik zie in mijn geactiveerde PS4 lijst inmiddels ook nog maar één PS4 staan. Ik vermoed dat dit de Pro is.
Ik zie het niet meer gebeuren dat er nieuwe patches worden gedraaid. Ik zou het gewoon spelen. Er staan een aantal guides op het internet waarin wordt uitgelegd hoe je het beest om moet gaan .. Dat heeft mij een hoop frustraties gescheeld.Martinspire schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:53:
[...]
Is er nog geen patch uitgebracht die de meeste zaken oplost? Heb hem ook nog liggen na de game een uurtje gespeeld te hebben, maar wilde echt wachten tot er wat verbetering was. Maar blijkbaar komt dat niet meer?
[ Voor 4% gewijzigd door maghribier op 04-10-2017 19:12 ]
Waarschijnlijk zijn er wel patches geweest, maar het spel speelt echt nog niet aangenaam. Op de ps4 pro zullen de framedrops in de cutscenes wel wat minder zijn denk ik.Martinspire schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:53:
[...]
Is er nog geen patch uitgebracht die de meeste zaken oplost? Heb hem ook nog liggen na de game een uurtje gespeeld te hebben, maar wilde echt wachten tot er wat verbetering was. Maar blijkbaar komt dat niet meer?
Ik heb het spel voor het grootste gedeelte gespeeld met een walkthrough/guide ernaast. Het was vaak al moeilijk genoeg om Trico te laten doen wat je wilt, laat staan dat je dat ook nog zelf moet gaan uitvissen
Wil me oude account van jaren geleden terug hebben maar schijnbaar andere geboortedatum ingevuld.ScrooLoose schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:40:
[...]
Weet niet wat voor problemen je hebt maar ik heb door de jaren heen een paar keer iets opgelost gekregen door Playstation op twitter aan te spreken, welke twitter precies weet ik niet meer.
Maar wil niet echt lukken...
Kan je een nieuw PSN account aanmaken, 1 jaar PSN activeren, fifa18 + DLC ontgrendelen
En dan later je oude account gebruiken en daarmee spelen? Met playstation plus/dlc etc? Of moet je het dan opnieuw aankopen omdat het per account is?
[ Voor 4% gewijzigd door rolandos582 op 04-10-2017 19:38 ]
Ik kan me hier goeddeels in vinden, bij mij alleen zelden dusdanig veel irritatie ervaren door het spelen van een game, voor mij maakte dit het spel een hele grote flop. Ik heb met veel pijn en moeite het uitgespeeld, maar man man man had ik dit van te voren geweten was ik er never nooit aan begonnenAnton.net schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 18:12:

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Als je wil weten wat je andere geboortedatum is, dan moet je effe via de ubisoft website inloggen met je gelinkte psn account (als je die hebt). Bij account info van ubisoft vind je dan je geboortedatum. Een goede tip die ik ook gebruikt heb.rolandos582 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:35:
[...]
Wil me oude account van jaren geleden terug hebben maar schijnbaar andere geboortedatum ingevuld.
Maar wil niet echt lukken...
Kan je een nieuw PSN account aanmaken, 1 jaar PSN activeren, fifa18 + DLC ontgrendelen
En dan later je oude account gebruiken en daarmee spelen? Met playstation plus/dlc etc? Of moet je het dan opnieuw aankopen omdat het per account is?
Probleem is dat het wachtwoord waarschijnlijk wel weet, maar als ik op PSN/Ubisoft inlog krijg ik gelijk een melding : Voor aanmelding is een update van uw accountgegevens vereist. Een e-mailbericht met instructies is naar *** verzonden.iSpaceman schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:44:
[...]
Als je wil weten wat je andere geboortedatum is, dan moet je effe via de ubisoft website inloggen met je gelinkte psn account (als je die hebt). Bij account info van ubisoft vind je dan je geboortedatum. Een goede tip die ik ook gebruikt heb.
Dus ik kan daar niks mee. Maar toch bedankt, heb je ook antwoord op mijn vraag?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Initialiseren is voltooid en de OG PS is nu alsof je 'm voor het eerst opstart. Lijkt me dus wel gedeactiveerd.Aenea schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:09:
[...]
Hmmm, dit zal je toch echt even goed in de gaten moeten houden want de activatie is gekoppeld aan het ingebakken serienummer van de PS4, heeft dus echt verder niets met de harddisk te maken...
Neogaf leden hebben een pixel count gedaan van verschillende screenshots van the witcher 3 met de patch. 1 iemand dacht dat er verticaal 1800 pixels waren, de andere telde 2160 stuks.
Oke jammer dat het niet werkt.rolandos582 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:54:
[...]
Probleem is dat het wachtwoord waarschijnlijk wel weet, maar als ik op PSN/Ubisoft inlog krijg ik gelijk een melding : Voor aanmelding is een update van uw accountgegevens vereist. Een e-mailbericht met instructies is naar *** verzonden.
Dus ik kan daar niks mee. Maar toch bedankt, heb je ook antwoord op mijn vraag?
Volgens mij kan je je ps4 wel een andere primair account instellen en dan met een andere account zijn games spelen maar weet het niet zeker, heb daar geen ervaring mee.
Voor de geïnteresseerden de ezio collection heb ik vandaag (uur geleden) bij MediaMarkt Breda gekocht voor 21.99 ipv 27.99 (de prijs op hun website). Indien iemand echt bewijs wil zien stuur ik dat privé
Fortnite battle royale even gedownload (gratis) hele leuke game als je PUBG kent of zoiets wil spelen is dit absoluut een aanrader!
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ik ben hem ook nog aan het spelen, volgens mij ben ik zo ongeveer op het einde.maghribier schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:10:
[...]
Ik zie het niet meer gebeuren dat er nieuwe patches worden gedraaid. Ik zou het gewoon spelen. Er staan een aantal guides op het internet waarin wordt uitgelegd hoe je het beest om moet gaan .. Dat heeft mij een hoop frustraties gescheeld.
Framedrops heb ik op de Pro geen last van, maar de besturing + camera is af en toe erg vervelend inderdaad. Het speelt echt als een ouderwetse game, Tomb Raider 1 ofzo. Toen was dat goed te doen, maar we zijn nu zo gewend aan soepele gameplay dat het irritant is. Gelukkig is de game verder makkelijk, waardoor het voor mij niet super veel irritatie geeft. Het is niet zo dat je een zelfde stuk steeds opnieuw moet spelen (daar heb ik echt een hekel aan, vooral als het door crappy controlls komt).
Af en toe moet je wel echt even zoeken hoe je verder moet.
Walktrough's of tips hoe je met het beest om moet gaan heb ik verder niet nodig gehad tot nu toe, maar ik ben denk ik op het laatste stukje. Er was een lang filmpje waarbij ik dacht dat ik op het einde was, maar daarna ging het nog door. Toen nog een half uurtje gespeeld. Morgen verder.
Edit: ik wil nog even toevoegen dat het een eeg unieke game is, en daardoor ondanks de slechte controlls, echt de moeite waard is.
[ Voor 4% gewijzigd door Mud.Starrr op 04-10-2017 21:32 ]
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Ja! Alleen als je snel dood gaat is het riedeltje main menu > lobby, waiting for game to start > starting > pre bus take off level > bus ride (20s) wel veel elke keer. Zit je meer naar screens te kijken dan dat je speelt. Dat zou sneller moeten imho ...RawChild schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:57:
Fortnite battle royale even gedownload (gratis) hele leuke game als je PUBG kent of zoiets wil spelen is dit absoluut een aanrader!
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Mijn 2TB schijf zit ondertussen in mijn Pro en alles wordt nu gedownload. Weet iemand hoe ik de slotjes van de thema's krijg die uit de US store gedownload zijn?
Systeem is als primair ingesteld en op beide accounts zijn de licenties hersteld.
Systeem is als primair ingesteld en op beide accounts zijn de licenties hersteld.
Heb je al ingelogd op je US account? Daarna kon ik bepaalde content ook op mijn NL account gebruiken.bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:35:
Mijn 2TB schijf zit ondertussen in mijn Pro en alles wordt nu gedownload. Weet iemand hoe ik de slotjes van de thema's krijg die uit de US store gedownload zijn?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Yep. Als je niet inlogt, kan je ook de licenties niet herstellen.SD5k schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 06:33:
[...]
Heb je al ingelogd op je US account? Daarna kon ik bepaalde content ook op mijn NL account gebruiken.
Edit: Net weer gekeken en opnieuw opgestart. Lijkt niks uit te maken. Slotje en melding dat ik de content alleen met mijn US account kan gebruiken. Heel vreemd dit.
[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 05-10-2017 07:32 ]
Gisteravond Horizon en The Last Guardian gekocht
Prima aanbiedingen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Gisteren een PS4 slim 500gb bundel met Minecraft gekocht en Need for speed 2015 erbij.
Eerst aansluiten en aanmelden plus updaten natuurlijk.
Leuk apparaat.
Nou nog een vertical stand bestellen.
Hij is van mijn zoon maar papa vind het ook wel erg interessant
Leuk apparaat.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Hartstikke mooi, maar je zit in het PS4 topic.Daniel36 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:22:
Gisteren een PS3 slim 500gb bundel met Minecraft gekocht en Need for speed 2015 erbij.
Leuk apparaat.
Ja ik zie het inderdaad, gelukkig was het slechts een typefoutje.bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:44:
[...]
Hartstikke mooi, maar je zit in het PS4 topic.
D36 trekt de deur achter zich dicht...
[ Voor 7% gewijzigd door Daniel36 op 05-10-2017 08:59 ]
PS4 als primair ingesteld op US account? (ik neem aan van wel, maar voor de zekerheid)bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:16:
[...]
Yep. Als je niet inlogt, kan je ook de licenties niet herstellen.
Edit: Net weer gekeken en opnieuw opgestart. Lijkt niks uit te maken. Slotje en melding dat ik de content alleen met mijn US account kan gebruiken. Heel vreemd dit.
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Yep, stond al op beide accounts op primair. Zou het wellicht helpen als ik deactiveer en dan weer opnieuw activeer? Of moet is het niet zo simpel?ralph075 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:20:
[...]
PS4 als primair ingesteld op US account? (ik neem aan van wel, maar voor de zekerheid)
Is natuurlijk het proberen waard. Na de- en opnieuw activeren misschien ook nogmaals "licenties herstellen" draaien.bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:56:
[...]
Yep, stond al op beide accounts op primair. Zou het wellicht helpen als ik deactiveer en dan weer opnieuw activeer? Of moet is het niet zo simpel?
- bram1984
- Sony PlayStation
- Sony
- Sony PlayStation 4
- Sony PlayStation 4 Pro
- Sony PlayStation VR
- Consoles
- VR-brillen
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
Vanavond eens proberen.ralph075 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:59:
[...]
Is natuurlijk het proberen waard. Na de- en op nieuw activeren misschien ook nogmaals "licenties herstellen" draaien.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken