Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Nieuwevolger schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:34:
https://blog.eu.playstati...v-and-amnesia-collection/

Holy shit, mgs5 gratis volgende maand. Jammer genoeg heb ik hem al... de eerste helft van de game is voor mij een dikke 10.
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4)
  • Amnesia: Collection (PS4)
  • RIGS: Mechanised Combat League (PS Plus Bonus – PSVR Required)
  • That’s You (PS Plus Bonus – PlayLink)
  • Monster Jam Battlegrounds (PS3)
  • Hustle Kings (PS3)
  • Hue (PS Vita & PS4)
  • Sky Force Anniversary (PS Vita & PS4)
Hue is ook een aanrader. Fijne platformer waarbij je puzzels oplost door de kleur van de achtergrond te veranderen:

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:24
MGS V bij PS+ is zeker niet verkeerd. Hoewel het verhaal matig is, is de gameplay haast perfect.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:22:
[...]

Ik voorspel een pixel-art indie-platformer voor de PS4, een racegame voor de PS3 en natuurlijk nog als extragratismegaturbosuperbonus: That's You!

Quote me maar alvast voor de waarheid 8)
Valt mee hoor! ;)

Wel goede trend, ps plus iets duurder en nu ook betere games in Plus. Als dat maar wel doorzet...

Verwijderd

MGS V is mega bruut. Ik moet em nog een keer uitspelen en ik ben tot het grote robot gevecht gekomen.
Het leukste van MGS V is de hond DiDi en de gameplay die erin zit. Misschien speel ik em nog eens uit.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:53
Heeft Sony eindelijk geluisterd naar de community? Eerst Just Cause, dan Infamous Second Son (waar ik me zeker mee vermaak) en nu MSGV.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:07
Le Enfant! schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:33:
Heeft Sony eindelijk geluisterd naar de community? Eerst Just Cause, dan Infamous Second Son (waar ik me zeker mee vermaak) en nu MSGV.
Bwa, geluisterd naar de community zou ik het niet noemen. De omstandigheden zijn gewoon anders.
De PlayStation 4 begint stilaan oud te worden. Games als Infamous en MGS V zijn dus ook al redelijk oud
Veel winst zullen ze niet meer maken op die games.
Just Cause 3 is dan weer een game die eigenlijk niet zo goed onthaald werd.

Het vertrouwen zou als maar verder wegzakken als ze maandelijks die onbekende indiegames bleven uitdelen, zeker na de recente prijsstijging.
Anton.net schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:19:
[...]
Het vertrouwen zou als maar verder wegzakken als ze maandelijks die onbekende indiegames bleven uitdelen, zeker na de recente prijsstijging.
Andersom kun je ook stellen dat het vertrouwen juist wegzakt doordat ze sinds de prijsstijging betere games bij PS+ stoppen, want betalen we nu PS+ geld om online te kunnen gamen (zoals initieel bedoeld) of betalen we toch stiekem ook voor (betere) PS+ games?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Anton.net
dvdkiwi schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:27:
[...]

Andersom kun je ook stellen dat het vertrouwen juist wegzakt doordat ze sinds de prijsstijging betere games bij PS+ stoppen, want betalen we nu PS+ geld om online te kunnen gamen (zoals initieel bedoeld) of betalen we toch stiekem ook voor (betere) PS+ games?
Die betere games hebben niet veel te maken met de prijsstijging.
De "betere games" die ze nu uitdelen zijn gewoon oud en achterhaald.
Games als HZD, persona 5 of FIFA 16, dat zijn momenteel de echte "betere games". (Lees: financieel lucratief)
MGS V, infamous en Just Cause doen er financieel eigenlijk niet meer toe, het is slechts nog een goed uithangbord en verkoopargument voor de ps4 zelf. Waarom die games dan niet gewoon gratis geven?

Er is maar 1 reden voor de prijsstijging: Sony kan meer winst maken. Online gamen of goede games hebben daar niks mee te maken.

Verwijderd

Ik heb mijn PS4 Pro nu met een LAN kabel aangesloten en de stream naar mijn laptop is nog steeds geen full HD en ik merk zelfs delay in de PS4 interface.

Zijn er geen instellingen hiervoor?
Sony moet als nog wel geld betalen aan konami om mgs5 wegtegeven bij de plus. En een game als mgs5 zal als nog meer kosten dan een willekeurige indie game voor Sony im weg te geven.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:10:
Ik heb mijn PS4 Pro nu met een LAN kabel aangesloten en de stream naar mijn laptop is nog steeds geen full HD en ik merk zelfs delay in de PS4 interface.

Zijn er geen instellingen hiervoor?
Je moet 1080p activeren in de Remote Play app op je computer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:25:
Sony moet als nog wel geld betalen aan konami om mgs5 wegtegeven bij de plus. En een game als mgs5 zal als nog meer kosten dan een willekeurige indie game voor Sony im weg te geven.
Denk dat dat nog wel zal meevallen,
MGS was recent nog voor €10 te koop. Ik heb hem toen ook gekocht.
Wel blij dat er nu betere games komen. Just Cause 3 heb ik ook helemaal uit gespeeld.
helaas had ik Infamous, Until Dawn en nu MGS V dan weer wel al.
Maar goed, hopelijk komen er nog meer leuke die ik nog niet heb.

Ben nu met Child of Light bezig, bevalt me ook heel erg goed.

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:19:
[...]

Je moet 1080p activeren in de Remote Play app op je computer.
Maar als ik de programma opstart maak ik meteen connectie met de PS4.
Ik zie geen instellingen etc, van waar doe je dit?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
Verbinding verbreken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Verbinding met de PS4 moet (nog) niet actief zijn. Dan heb je een knop met instellingen, onder andere die 1080p optie.

Edit:
Ben ik blij dat ik MGS V nog niet heb gekocht.
Heb wel op het punt gestaan, maar vond mijn backlog nog te groot.

[ Voor 34% gewijzigd door Mud.Starrr op 27-09-2017 23:21 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Metal Gear Solid V lijkt me wel een heel erg gave game. De reden dat ik 'm nooit gekocht had - zelfs niet voor 5 of 10 euro - was dat ik nog zoveel andere games op m'n backlog heb staan.

Ben sinds 1 week bezig met Elite Dangerous. De eerste uren zijn even doorbijten. De controls zijn wennen en de learningcurve is errug hoog. Nu ben ik een weekje en een stapel missies verder en ik vermaak me echt erg goed. Naast missies heb ik nog niet veel gedaan dus ik heb nog niet eens een fractie van het spel beleefd. Nog genoeg te ontdekken (letterlijk en figuurlijk) en te leren. Echt een spel om op m'n dooie gemak te spelen en in te duiken.

Met Elite als huidige actieve spel, is zo'n Metal Gear Solid nou weer zo'n spel wat weer aan m'n backlog toegevoegd gaat worden. Ugh.

PSN ID: MrMichel_75

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

MisterMichel schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:01:

Ben sinds 1 week bezig met Elite Dangerous. De eerste uren zijn even doorbijten. De controls zijn wennen en de learningcurve is errug hoog. Nu ben ik een weekje en een stapel missies verder en ik vermaak me echt erg goed. Naast missies heb ik nog niet veel gedaan dus ik heb nog niet eens een fractie van het spel beleefd. Nog genoeg te ontdekken (letterlijk en figuurlijk) en te leren. Echt een spel om op m'n dooie gemak te spelen en in te duiken.

Met Elite als huidige actieve spel, is zo'n Metal Gear Solid nou weer zo'n spel wat weer aan m'n backlog toegevoegd gaat worden. Ugh.
Mad respect hoor, ik heb het spel gekocht en echt behoorlijk een kans gegeven, meerdere zelfs, maar die controls kom ik niet uit: ik zuig er gewoon bigtime in.

Ik wil het zo graag spelen maar ik blijf maar falen en falen, kom zelfs de trainingen niet door, haha. Ik heb het maar opgegeven omdat ik me meer aan het ergeren dan wat anders was :'(

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
Phase schreef op donderdag 28 september 2017 @ 10:23:
[...]

Mad respect hoor, ik heb het spel gekocht en echt behoorlijk een kans gegeven, meerdere zelfs, maar die controls kom ik niet uit: ik zuig er gewoon bigtime in.

Ik wil het zo graag spelen maar ik blijf maar falen en falen, kom zelfs de trainingen niet door, haha. Ik heb het maar opgegeven omdat ik me meer aan het ergeren dan wat anders was :'(
De advanced combat training heb ik enkele keren geprobeerd maar lukte me ook niet. Na wat zoeken op internet las ik dat veel mensen (ook ervaren spelers) moeite hebben met die Advanced Combat Training.
De training heb ik daarna ook links laten liggen en ben gewoon in het diepe gesprongen. Met de controls had ik vooral moeite met up/down met de left stick. Die heb ik aangepast in de settings. Daarna ging het stukken beter. Ook nog een kleine aanpassing gemaakt met left/right met de right stick. Nu land ik m'n scheepje in no-time in de stations en op outposts. Geeft me ook veel meer vertrouwen om lekker missies op te pakken en rond te vliegen door de ruimte.

Je kunt de controls echt op heel veel manieren aanpassen zodat het wel speelbaar voor je wordt. De default settings zullen niet voor iedereen even prettig te werken.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
spelen mensen hier nog wel eens ps3 ? of is iedereen compleet overgestapt ?

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 28-09-2017 11:07 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
lennox-06 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:07:
nooit ps3 gespeeld eigenlijk, voor de ps4 speelde ik op de x360

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Om 17:00 is het zover, (waarschijnlijk) wordt er een nieuwe trailer van rdr2 online gezet.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
Jup. FFX-X2 HD remake soms nog multiplayer Split Second

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Toen ik eind 2013 de PS4 kocht was het plan om de PS3 nog wel af en toe aan te slingeren.
Is niet gelukt :P Hij ligt nu niets anders te doen dan mooi te wezen en af en toe wat stof aan te trekken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:22
Kol Nedra schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:20:
[...]

nooit ps3 gespeeld eigenlijk, voor de ps4 speelde ik op de x360
Ik slinger hem nog wel eens aan: Burnout paradise, Portal 2, Saints row 2 en nog wat dingen die ik nog niet (uitgespeeld) heb zoals Uncharted 2 en 3. L.A Noire enz. Een aantal zijn er nu ook voor de PS4 te koop maar ik heb die PS3 toch nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ja! Soms krijg ik spontaan zin in Demon Souls dus dan moet ik wel :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Nieuwevolger schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:21:
Om 17:00 is het zover, (waarschijnlijk) wordt er een nieuwe trailer van rdr2 online gezet.
Heb ik toch liever een remake van RDR1, alhoewel die kans me klein lijkt, een RDR remake zou eerder op een beurs aangekondigd worden... alhoewel rockstar altijd schijt aan beurzen heeft gehad :P

Lijkt mij inderdaad de grootste kans dat het om een trailer gaat :z moet zeggen dat die vorige trailer ook wel heel erg nietszeggend was, zou mooi zijn als het dan een trailer met wat inhoud is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 11:21
Is het het nu nog waard om een PS4 aan te schaffen? Of ben ik al veels te laat?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MisterMichel
Martijn95 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:11:
Ja. Nee.

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:17
Is MGS een beetje te spelen als je nog nooit een deel in de reeks hebt gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Rn82

MGS is zeker te spelen als je niks van de serie afweet.
Op YouTube staan genoeg story filmpjes om te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26
Ik zou de PS4 laten gaan. Outdated platform waar alleen maar pixelplatformindies voor uitkomen.

De Ataribox is waar het straks op gaat gebeuren 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Anton.net
Het was natuurlijk beter geweest als je 2 jaar terug was ingestapt, maar ik denk niet dat het nu te laat is.
PS5 zal waarschijnlijk voor eind 2019 zijn.

De ps4 heeft zoveel goede games die je echt gespeeld moet hebben. (Uncharted, The Last of Us, Horizon Zero Dawn, Ratchet & Clank, Bloodborne, Last Guardian...)
Bovendien komt er het komend 1.5 jaar nog een 'grote golf" van topgames die echt de moeite waard zijn.
(The Last of Us II, Death Stranding, Days Gone, Spider-Man, Shadow of the Colossus en God of War)

Wacht nog even tot Sony weer stunt met de ps4 voor 188 euro, en sla je slag.

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 28-09-2017 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Rn82 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:32:
Is MGS een beetje te spelen als je nog nooit een deel in de reeks hebt gespeeld?
je begrijpt waarschijnlijk niet veel van het verhaal.
maar dat boeit niet echt vind ik.
De gameplay zelf is leuk genoeg.

• Martijn95
Anton.net schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:38:
[...]

Het was natuurlijk beter geweest als je 2 jaar terug was ingestapt, maar ik denk niet dat het nu te laat is.
PS5 zal waarschijnlijk voor eind 2019 zijn.

De ps4 heeft zoveel goede games die je echt gespeeld moet hebben. (Uncharted, the last of us, horizon zero dawn, ratchet and clank...)
Bovendien komt er het komend 1.5 jaar nog een 'grote golf" van topgames die echt de moeite waard zijn.
(The last of us II, Death Stranding, Days Gone, Spider-Man, Shadow of the Colossus en God of War)

Wacht nog even tot Sony weer stunt met de ps4 voor 188 euro, en sla je slag.
Ik dacht zelf aan de Mediamarkt aanbieding, ps4 slim 1tb + 2 controllers + fifa 18. Zou dit een goede instap bundel zijn?

• Jasphur
Martijn95 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:45:
[...]

Ik dacht zelf aan de Mediamarkt aanbieding, ps4 slim 1tb + 2 controllers + fifa 18. Zou dit een goede instap bundel zijn?
Ja. Ik heb zelf helemaal niks met FIFA, maar een bundel met 2 controllers + game is altijd goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Martijn95 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:45:
[...]

Achja, waarom probeer ik je over te halen met de top exclusives, als je een bundel met fifa wilt halen? :P
Just go and get it! ;)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Die bundel is bij Amazon.de iets goedkoper.

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B0756HMR7H

[ Voor 33% gewijzigd door SR8 op 28-09-2017 14:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:34
Krijg net Ys VIII binnen. Heb het spel nog niet gespeeld maar ben nu al aangenaam verrast!

Zit een soundtrack cd bij en een boekje!! Een echt boekje, met plaatjes en informatie enzo! Dat mis ik stiekem toch wel.

Hoesje openmaken, boekje doorlezen in de trein/bus en thuis lekker spelen, zo deed ik dat vroeger altijd, goeie ouwe tijd!

• Martijn95
Daar kun je toch alleen met creditcard betalen? :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je bent precies op tijd.

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik gebruik de PS3 in de eerste plaats als onderzetter voor de PS4pro. Daarnaast speel ik Skyrim op de PS3 (ik heb de PS4 versie niet en ben al mega ver in dat spel; savegames kun je niet overzetten). Ook heb ik de PS3 nog om te kunnen gamen met anderen die alleen een PS3 hebben (GTA online of zo).

Ben nu bezig met The Witcher 3. Ik heb bijna de main story af en ga daarna de twee grote add-on verhaallijnen spelen.

[ Voor 198% gewijzigd door musiman op 28-09-2017 15:51 ]

Make music, not war

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Martijn95 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:26:
[...]

Daar kun je toch alleen met creditcard betalen? :(
Op .de kan je tegenwoordig ook via eenmalige incasso met je normale bankrekening betalen.

https://www.amazon.de/gp/...?ie=UTF8&nodeId=201895420

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:22
Je hoeft niet altijd de eerste te zijn :) De opvolger is nog niet eens aangekondigd. En als die verschijnt is het aanbod aan games in het begin toch heel beperkt (en de launchgames van de huidige generatie waren nou niet geweldig). Ik heb ook pas een paar maanden een PS4 (pro). Ik heb me lange tijd kunnen vermaken met de PS3 (waar ik nog steeds een backlog voor heb en de racegame die je bij PS+ in oktober krijgt voor de PS3 wil ik ook nog wel eens proberen). Zoveel games, zo weinig tijd. Kijk vooral naar wat je wilt spelen en niet zozeer naar de console....tenminste zo denk ik erover. :)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Destiny schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:59:
[...]
Je hoeft niet altijd de eerste te zijn :) De opvolger is nog niet eens aangekondigd. En als die verschijnt is het aanbod aan games in het begin toch heel beperkt (en de launchgames van de huidige generatie waren nou niet geweldig). Ik heb ook pas een paar maanden een PS4 (pro). Ik heb me lange tijd kunnen vermaken met de PS3 (waar ik nog steeds een backlog voor heb en de racegame die je bij PS+ in oktober krijgt voor de PS3 wil ik ook nog wel eens proberen). Zoveel games, zo weinig tijd. Kijk vooral naar wat je wilt spelen en niet zozeer naar de console....tenminste zo denk ik erover. :)
Ik stap ook meestal pas na +/- 1 jaar naar de nieuwe over, dan zijn alle RROD en YLOD dingen opgelost in de nieuwe revisie :Y)
(net zoals dat je het liefst pas na SP1 op een nieuwe windows versie over gaat :))

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Farabi
  • Niet online
voor een ps4 ben je nooit te laat. spellen als uncharted collection, god of war 3 remastered, the last of us remastered, heavy rain, yakuza kiwami enz zullen waarschijnlijk niet meer voor de ps5 verschijnen

• Vrijdag
Ja hoor, daar heb ik inmiddels ook een gigantische backlog op dus daar speel ik sporadisch ook wel op. In elk geval slinger ik 'm één keer per maand aan om de PS+ spellen te claimen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Vrijdag schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:19:
[...]

Ja hoor, daar heb ik inmiddels ook een gigantische backlog op dus daar speel ik sporadisch ook wel op. In elk geval slinger ik 'm één keer per maand aan om de PS+ spellen te claimen :P
Het claimen van die spellen kan ook direct via de store in je browser :)
Ik claim maandelijks ook al die spellen voor alle platformen.
Als ik ooit nog eens een Vita in bezit heb.... :9

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Racierox schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:22:

Als ik ooit nog eens een Vita in bezit heb.... :9
Zeker de moeite waard om er eentje te kopen, ze zijn erg goedkoop te vinden en er zijn gigantisch veel goede titels beschikbaar :)

39

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Zoals verwacht alleen maar eent railer. Maar goed eindelijk wat meer inhoudelijke content. Ziet er erg goed uit! Hyped!

RDR2. Day One! Ik graaf me in :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice!
Het opschuiven van de release stellen ze nog even uit voor de volgende trailer. :+

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Ik kan 12k fifa punten kopen voor ongeveer 65 euro bij amazon.co.uk. Dit is echter alleen voor een uk account. Ik heb alleen nog geen ps4 account dus zou hem op engels in kunnen stellen. Zitten er voor mij nadelen aan om mn ps4 account engels te zetten?

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
pieterbas99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:10:
Ik kan 12k fifa punten kopen voor ongeveer 65 euro bij amazon.co.uk. Dit is echter alleen voor een uk account. Ik heb alleen nog geen ps4 account dus zou hem op engels in kunnen stellen. Zitten er voor mij nadelen aan om mn ps4 account engels te zetten?
In principe speel je dan met uk mensen online maar dat valt normaal gesproken gewoon in eu servers. Verder moet je dan alles in de uk store kopen etc.

[ Voor 21% gewijzigd door SCARfaceE op 28-09-2017 18:25 ]

PSN ID: Beest41

• pieterbas99
SCARfaceE schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:14:
[...]

Een uk account hebben en je ps4 op Engels zetten zijn twee totaal verschillende dingen. In principe speel je dan met uk mensen online maar dat valt normaal gesproken gewoon in eu servers. Verder moet je dan alles in de uk store kopen etc.
Mijn account op Engels stellen ;-) Maar als ik eigenlijk niets in de store van plan ben te kopen (meestal gewoon discs of game-codes, en die zijn region free dacht ik) dan zit er dus eigenlijk geen nadeel aan? En is het nog mogelijk om ooit te wisselen van region of is dat vastgezet?

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
pieterbas99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:18:
[...]

Mijn account op Engels stellen ;-) Maar als ik eigenlijk niets in de store van plan ben te kopen (meestal gewoon discs of game-codes, en die zijn region free dacht ik) dan zit er dus eigenlijk geen nadeel aan? En is het nog mogelijk om ooit te wisselen van region of is dat vastgezet?
Met game codes kan het zijn dat het niet werkt met een nl-disc. Bijvoorbeeld dlc voor een spel kopen in de us store terwijl je een spel hebt in de nl store zal niet werken.

PSN ID: Beest41

• pieterbas99
Oke, ik heb mijn ps4 met fifa 18 bij amazon.co.uk gekocht. De disc is dus sowieso uit UK. Moet ik dan ook dlc uit UK hebben? Want dan is mijn probleem opgelost lijkt me?
pieterbas99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:18:
[...]

Je moet een Engels account aanmaken. En dus ook met de UK valuta Ps plus etc. Kopen.
En game codes zijn juist wel store specifiek, gebonden aan een regio.
Je kunt niet wisselen.

• pieterbas99
Sorry ik volg het even niet meer.
dutchgio schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:30:
[...]

Je moet een Engels account aanmaken. En dus ook met de UK valuta Ps plus etc. Kopen.
En game codes zijn juist wel store specifiek, gebonden aan een regio.
Je kunt niet wisselen.
Dit snap ik. Maar als ik Fifa uit de UK heb, gewoon op disc, kan ik dan nog wel DLC in NL kopen of moet ik dan ook de Engelse hebben? En als ik dan de Engelse moet hebben betekent dat weer dat ik een UK account moet hebben right? Sorry voor mijn onnozelheid haha, ben nog niet helemaal thuis op dit gebied.
pieterbas99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:55:
Sorry ik volg het even niet meer.

[...]

Dit snap ik. Maar als ik Fifa uit de UK heb, gewoon op disc, kan ik dan nog wel DLC in NL kopen of moet ik dan ook de Engelse hebben? En als ik dan de Engelse moet hebben betekent dat weer dat ik een UK account moet hebben right? Sorry voor mijn onnozelheid haha, ben nog niet helemaal thuis op dit gebied.
Zowel DLC als game moeten uit hetzelfde land komen. Een US game werkt niet met EU DLC.

• pieterbas99
bram1984 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:57:
[...]

Zowel DLC als game moeten uit hetzelfde land komen. Een US game werkt niet met EU DLC.
Duidelijk. Dus dan moet ik UK DLC hebben. Betekent dat weer dat ik een UK account moet hebben? Of kan ik gewoon een NL account hebben en dan UK DLC gebruiken, nee toch?

En als ik nou gewoon via de PS store fifa punten koop? Kan ik dan wel een Nederlands account gebruiken ondanks dat de game uit de UK komt?

Laatste optie die ik overweeg is om een UK account aan te maken, daarop fifa punten te kopen en fifa te spelen en dan evt, mocht ik er last van krijgen, voor andere games een NL account aan te maken.

Wat is handig?

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
dutchgio schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:41:
Nice!
Het opschuiven van de release stellen ze nog even uit voor de volgende trailer. :+
Is al een keer gebeurd, volgens mij gaven ze bij de eerste aankondiging aan eind 2017.

pieterbas99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:00:
[...]

Duidelijk. Dus dan moet ik UK DLC hebben. Betekent dat weer dat ik een UK account moet hebben? Of kan ik gewoon een NL account hebben en dan UK DLC gebruiken, nee toch?

En als ik nou gewoon via de PS store fifa punten koop? Kan ik dan wel een Nederlands account gebruiken ondanks dat de game uit de UK komt?

Laatste optie die ik overweeg is om een UK account aan te maken, daarop fifa punten te kopen en fifa te spelen en dan evt, mocht ik er last van krijgen, voor andere games een NL account aan te maken.

Wat is handig?
Zolang je console als primair staat ingesteld, kun je alle content spelen/gebruiken op je EU account.

Dat van die punten weet ik niet. Ik speel geen FIFA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben met Hob begonnen. Erg leuk moet ik zeggen. Sfeervol en de wereld zit erg leuk in elkaar. Tof om langzaam de wereld te ontdekken en alle mechanieken uit te vogelen. En in totale verwondering waar het uiteindelijk allemaal om draait.

Aanrader wat mij betreft!

• M a r c o
  • Niet online
pieterbas99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:00:
[...]

Wat is handig?
Je kunt gewoon een NL account aanmaken als hoofdaccount en daar mee spelen.
Enkel voor DLC aan te schaffen voor je UK game moet je aan UK tegoed komen, en in de UK store aanschaffen.
Maar je kunt gewoon op je NL account spelen.
Je moet dan wel de PS4 als primair activeren voor je UK account.

Edit:
@ASNNetworks ah, ok. bedankt voor de verduidelijking. Ik heb zelf geen ervaring met fifa specifiek (of andere games met microtransacties), dus goed dat je het even corrigeert.
Het is alweer lang geleden dat ik zelf geïmporteerde games heb gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door M a r c o op 29-09-2017 08:17 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
M a r c o schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:53:
[...]

Je kunt gewoon een NL account aanmaken als hoofdaccount en daar mee spelen.
Enkel voor DLC aan te schaffen voor je UK game moet je aan UK tegoed komen, en in de UK store aanschaffen.
Maar je kunt gewoon op je NL account spelen.
Je moet dan wel de PS4 als primair activeren voor je UK account.
Pas wel op met je advies. Punten in FIFA worden namelijk als microtransacties gezien. Deze zijn gebonden aan het account die het koopt. Deze dien je dan ook in-game te kopen. Probeer je in-game met een account microtranscaties te kopen terwijl de game uit een ander regio komt, dan krijg je een foutmelding. De game wil namelijk de Store openen die gekoppeld is aan de game, maar dat kan niet omdat het account uit een ander regio komt en dus niet daar in kan komen.

DLC kan je met de ene account kopen en met de ander spelen. Microtransacties zijn gebonden aan het account en worden dus direct verzilverd en zijn niet te delen met een ander account. Dan zou je namelijk punten kunnen kopen en met alle andere accounts meerdere malen gebruiken.

Mijn advies: zorg dat je game uit dezelfde regio komt als je account als je microtransacties wil kopen voor een game (dus niet DLC, die kan je gewoon delen vaak). Anders kan je simpelweg geen microtransacties doen (dus punten in Fifa of Sharkcards GTA en Silver in Destiny 2).

Ik heb geen aparte EU accounts en games uit verschillende EU regio’s. Dus ik weet niet of een game uit UK of Spanje werkt met dlc/microtransacties met een NL account. In deze topic wordt het ook vaak door elkaar gebruikt, waar de een zegt zelfde land en de ander EU als regio aanduidt. Ik zou zeggen speel de game op je NL account en kijk of je punten kan kopen. Werkt het, mooi dan hoef je niks te doen. Werkt het niet, dan is het dus echt per land en niet enkel gelimiteerd tot de EU als regio. Verkoop je UK versie en haal een NL versie of maak een UK account en speel daarmee (dan krijg je echter hetzelfde probleem met games uit NL in de toekomst).

[ Voor 28% gewijzigd door ASNNetworks op 28-09-2017 23:42 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• pieterbas99
ASNNetworks schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:34:
[...]

DLC kan je met de ene account kopen en met de ander spelen. Microtransacties zijn gebonden aan het account en worden dus direct verzilverd en zijn niet te delen met een ander account. Dan zou je namelijk punten kunnen kopen en met alle andere accounts meerdere malen gebruiken.

Dus ik weet niet of een game uit UK of Spanje werkt met dlc/microtransacties met een NL account.
Ik snap dat het gelinkt wordt aan het account, logisch. Ik ga denk ik zodra hij binnen is meteen kijken of ik met een NL account fifa punten in de store kan kopen. Werkt dit niet, dan maak ik een UK account aan en doe ik het via die weg. Het NL account zal ik dan voor alle spellen gebruiken behalve Fifa. In principe moet dit toch kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
pieterbas99 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:57:
[...]

Ik snap dat het gelinkt wordt aan het account, logisch. Ik ga denk ik zodra hij binnen is meteen kijken of ik met een NL account fifa punten in de store kan kopen. Werkt dit niet, dan maak ik een UK account aan en doe ik het via die weg. Het NL account zal ik dan voor alle spellen gebruiken behalve Fifa. In principe moet dit toch kunnen?
Ja, dat kan.

Persoonlijk zou ik gewoon de game verkopen en de NL versie halen als het niet werkt, ben je direct van alle gedoe af en voorkom je gedoe in de toekomst. (PS+ games die vervallen, of je haalt 2x PS+, of je mist PS+ voordelen op je NL account).

Maar je moet het zelf weten ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realstiner
  • Laatst online: 08-06 20:16
Aangezien ik reeds een aantal games heb moeten verwijderen van mijn PS4 (500GB) ben ik even in de weer geweest met het opzoeken van informatie rond uitbreiden van de opslagcapaciteit. Ik zou ook kunnen gaan voor een nieuwere PS4 Pro 1TB, maar de prijs voor een externe HDD weegt niet op tegen de aankoop van een nieuwe PS4.

Zo heb ik een aantal artikels gelezen over een Seagate 4TB hdd, maar aangezien die met USB moet worden verbonden heb ik volgend "probleem": ik speel altijd met mijn usb kabel aan mijn controller om zo latency via bluetooth te vermijden, en de tweede usb slot wordt gebruikt voor mijn headset.

Conclusie: geen externe HDD of koop ik me dan best zo'n USB hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

realstiner schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:29:
Aangezien ik reeds een aantal games heb moeten verwijderen van mijn PS4 (500GB) ben ik even in de weer geweest met het opzoeken van informatie rond uitbreiden van de opslagcapaciteit. Ik zou ook kunnen gaan voor een nieuwere PS4 Pro 1TB, maar de prijs voor een externe HDD weegt niet op tegen de aankoop van een nieuwe PS4.

Zo heb ik een aantal artikels gelezen over een Seagate 4TB hdd, maar aangezien die met USB moet worden verbonden heb ik volgend "probleem": ik speel altijd met mijn usb kabel aan mijn controller om zo latency via bluetooth te vermijden, en de tweede usb slot wordt gebruikt voor mijn headset.

Een usb hub kan jou helpen, maar dan zou ik wel de usb hdd op de andere usb poort aansluiten.
De PS4 Pro heeft een USB 3.0 poort, wellicht toch interessant om na te denken over een Pro en daar later alsnog een usb hdd op aan te sluiten.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://www.dualshockers....ories-max-payne-2-appear/

Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Midnight Club 3: DUB Edition, and Max Payne 2: The Fall of Max Payne — for PS4.

Ben benieuwd wanneer ze te downloaden zijn, toch wel gave games om nog eens te spelen (als de gameplay niet te verouderd aanvoelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Homeland schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:52:

Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Midnight Club 3: DUB Edition, and Max Payne 2: The Fall of Max Payne — for PS4.

Ben benieuwd wanneer ze te downloaden zijn, toch wel gave games om nog eens te spelen (als de gameplay niet te verouderd aanvoelt).
Een tijd geleden GTA:SA gekocht voor de PS4. En ja, de gameplay (en GFX) voelt verouderd aan. En ja, je moet wennen dat er dingen niet kunnen die tegenwoordig de standaard zijn. En ja, de AI is soms niet eerlijk en onlogisch.

Maar is dat een rede om de games niet te spelen? Nee! :D

[ Voor 2% gewijzigd door Jasphur op 29-09-2017 16:07 . Reden: taal ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 17:50
Zo ook een PS pro gekocht. Zonder mij echt verdiept te hebben in 4k televisies heb ik hem aangesloten op mijn philips ambilight 4k televisie en kwam er helaas achter dat de input lag echt verschrikkelijk was! balen..

Zit nu te twijfelen om een Samsung KS7000 of soortgelijk te halen. Heeft iemand hier daar toevallig ervaring mee? (Of advies voor een televisie van maximaal 1200 euro)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:07
038Zwolle schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 03:19:
Zo ook een PS pro gekocht. Zonder mij echt verdiept te hebben in 4k televisies heb ik hem aangesloten op mijn philips ambilight 4k televisie en kwam er helaas achter dat de input lag echt verschrikkelijk was! balen..

Zit nu te twijfelen om een Samsung KS7000 of soortgelijk te halen. Heeft iemand hier daar toevallig ervaring mee? (Of advies voor een televisie van maximaal 1200 euro)
Er zijn zo verschrikkelijk veel review sites dat ik je zou aanraden om een uurtje te googlen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:30

Exirion

Gadgetfetisjist

Zorg ervoor dat je die Philips op de HDMI input op Game Mode zet. Zaken als Natural Motion kunnen voor enorme latency zorgen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Vrijdag
Homeland schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:52:

Dan zie ik liever een remake van Max Payne 1&2 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik heb de ps4pro zelf ook op een Philips 4k ambilight aangesloten en het werkt perfect!!! Die tv van mij kostte vorig jaar nog geen 1000 euro, dus vermoed ik dat je instellingen verkeerd zijn. Ook moet je even opletten aan welke hdmi poort je de ps4 aansluit, omdat bij mij maar 1 poort de nieuwere hdmi en hdcp standaarden ondersteunt.

Make music, not war

• Tarax
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:45
Elke week wel een paar avonden: Killzone3 met online vrienden... ;)

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:45
wat een rare actie van playstation .. 10 euro korting op een restaurant die alleen in amsterdam zit ..

https://deliveroo.nl

[ Voor 17% gewijzigd door taker1987 op 30-09-2017 10:12 ]

psn: taker-mart

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023

Speel jij met de dualshock 4 V1 controller? Het staat mij namelijk bij dat bij deze versie van de controller, ongeacht of die aangesloten is via usb of niet, je sowieso via een bluetooth signaal speelt. Ik geloof dat het pas vanaf de V2 versie mogelijk is om via usb ook daadwerkelijk niet meer via een bluetooth signaal te spelen. Misschien iemand die dit kan bevestigen? Dat zou je probleem namelijk significant veranderen.

Edit: Tenzij je bekend bent met deze informatie en al speelt met een V2 versie van de controller. Dan heb ik niks gezegd :P.

[ Voor 4% gewijzigd door dvd-linden op 30-09-2017 14:33 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvd-linden schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:26:
[...]

Speel jij met de dualshock 4 V1 controller? Het staat mij namelijk bij dat bij deze versie van de controller, ongeacht of die aangesloten is via usb of niet, je sowieso via een bluetooth signaal speelt. Ik geloof dat het pas vanaf de V2 versie mogelijk is om via usb ook daadwerkelijk niet meer via een bluetooth signaal te spelen. Misschien iemand die dit kan bevestigen? Dat zou je probleem namelijk significant veranderen.
Klopt :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:17

Je kan natuurlijk ook de interne HDD vervangen, lijkt mij veel praktischer.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• 038Zwolle
  • Laatst online: 17:50
giantgiantus schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 08:06:
[...]

Er zijn zo verschrikkelijk veel review sites dat ik je zou aanraden om een uurtje te googlen.
Daar zit voor mij ook het probleem. Er zijn er zo verschrikkelijk veel. Daarom hoopte ik dat er hier misschien mensen zijn die ervaringen hadden met deze types

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Modbreak:PS+ Kortingscodes voor Deliveroo kun je delen in het hiervoor bestemde topic in Aanbiedingen en Kortingscodes.

De al geplaatste codes zijn verplaatst naar dit topic

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
taker1987 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:12:
wat een rare actie van playstation .. 10 euro korting op een restaurant die alleen in amsterdam zit ..

https://deliveroo.nl
Ze bezorgen in meerdere grote steden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giovanni76
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-06 18:19
Sony heeft een nieuwe Ps VR bril aangekondigd. Beeldkwaliteit is gelijk gebleven, alleen is het nu wel mogelijk om oa HDR signaal door te sturen naar je Tv terwijl je Ps VR aangesloten is op je Tv.

blog.us.playstation.com/2017/10/02/playstation-vr-the-ultimate-faq/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Giovanni76 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:14:
Sony heeft een nieuwe Ps VR bril aangekondigd. Beeldkwaliteit is gelijk gebleven, alleen is het nu wel mogelijk om oa HDR signaal door te sturen naar je Tv terwijl je Ps VR aangesloten is op je Tv.

blog.us.playstation.com/2017/10/02/playstation-vr-the-ultimate-faq/
Leuk voor de early adapters zo snel al een verbeterde versie. Treft mij gelukkig niet, ik zie niet zo veel in dat VR gedoe :)

EDIT

En nog een leuke game: Mages of Mystralia

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=X01di_8vSZw]

[ Voor 15% gewijzigd door -SaveMe- op 02-10-2017 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13
Die game zag ik ook net voorbijkomen op psx-sense site, lijkt me idd leuk, staat op mijn verlanglijstje. voorlopig nog te grote backlog, dus tijd genoeg om een aanbieding af te wachten.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Waar is de the witcher pro update ? Al lange tijd niks gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
En nioh is niet meer ps4 excl......

http://store.steampowered...ition___Complete_Edition/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Volgende week eindelijk vakantie. Eindelijk eens tijd om wat games uit te spelen. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:52

s0kkie

Cowabunga

Gisteravond FFIX uitgespeeld eindelijk na 17 jaar (wel met turbo mode anders duurt het me te lang :9 )
Was er aan begonnen in 2000 op de PS1 maar helaas ergens gestopt op disc 3 en nu dan eindelijk het verhaal kunnen afronden op de PS4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké guys ik wil mijn OG PS4 met 2 TB gaan verkopen. Ding staat op de slaapkamer en is sloom en en luidruchtiger (ook in rest mode) dan de Pro beneden, dus ik start 'm niet zo graag meer op. Wellicht dat ik in de toekomst een Slim of een goedkope Pro op de kop tik voor boven.

Nu wil ik de 2 TB schijf eruit halen en die in de Pro stoppen en de 1 TB uit de Pro in de OG PS4 doen.

Hoe zouden jullie dit aanpakken qua data transfer? UTP kabeltje ertussen of beter gewoon een clean installatie op de Pro en alles opnieuw downloaden cq. installeren? Ik neig naar het laatste, maar ik weet niet of het eerste significante voordelen heeft in jullie ogen? Ik zou denken dat ik daarmee wellicht alle shit ook binnen trek die het ding in eerste instantie slomer maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
@bram1984 Ik persoonlijk vind het altijd heerlijk om 'leeg' te beginnen en alleen de save-date over te zetten.
Als ik dan weer een spel wil spelen download ik hem weer van de Store of installeer ik hem vanaf de disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:50:
@bram1984 Ik persoonlijk vind het altijd heerlijk om 'leeg' te beginnen en alleen de save-date over te zetten.
Als ik dan weer een spel wil spelen download ik hem weer van de Store of installeer ik hem vanaf de disc.
Denk dat ik dat ook doe. Moet me alleen weer even verdiepen in de handelingen die ik moet doen (wipen, software downloaden etc.). Echt compleet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Gisteren begonnen met Everything, wat een fantastisch spel/ervaring. Heel apart, heel doelloos maar ook verslavend en interessant. Kan hem van harte aanbevelen als je interesse hebt in iets aparts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:52:
[...]

Denk dat ik dat ook doe. Moet me alleen weer even verdiepen in de handelingen die ik moet doen (wipen, software downloaden etc.). Echt compleet vergeten.
Vergeet ook niet de PS4 die je verkoopt te 'deactiveren'. Dit gaat het makkelijkst via de Account Management website van Sony
https://www.playstation.c...bout-device-deactivation/

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 03-10-2017 09:57 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)