Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:25
Lapras schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:24:
Morgen ga ik weer eens aan de couch co-op.

Helaas begin ik enigszins door spellen heen te raken. We hebben reeds gedaan:
- Diablo III
- Borderlands 2
- Alienation
- Don't starve together
- Hell Divers

De ander is helaas niet zo'n RPG fan, dus iets als Divinity zit er niet in. Ook platformers en sportspellen zijn niet zo populair. Mis ik grote namen?
LEGO Dimensions is nu flink afgeprijsd. Lekker casual, wat puzzels, humor :P

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16

- Diablo III
- Borderlands 2
- Alienation
- Don't starve together
- Hell Divers

De ander is helaas niet zo'n RPG fan, dus iets als Divinity zit er niet in. Ook platformers en sportspellen zijn niet zo populair. Mis ik grote namen?
Dying Light is ook wel een aanrader om met z'n tweeën te spelen. Weet alleen effe niet of die splitscreen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

- Alienation
Dead Nation.
Voorloper van, en zelfde gameplay als Alienation maar dan met zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:26
Voor op de bank samen is Rocket League ook enorm leuk, wel fijn als je 4 spelers hebt, maar kan gewoon met 2.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:52
Van BF4 kon je op een gegeven moment elke maand een DLC pack gratis downloaden (voor de release van . BF1) Ik heb daardoor BF4 + alle DLC maps nu in bezit.

BF1 en alle DLC tot nu toe en toekomstige DLC is momenteel € 34,99. Dat is ook een erg goede deal.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer terug op Tweakers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JuUObJ7iEkeefrVHPkjcXzLy/full.jpg

Screenshot op de PS4 Pro genomen in de game Project CARS 2.

_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 01:41
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 12:05:

[afbeelding]

_/-\o_
MIND BLOWN! Welcome back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-09 22:57

- Diablo III
- Borderlands 2
- Alienation
- Don't starve together
- Hell Divers

Call of Duty BO3 heeft een Coop singleplayer, zombies en nog een Coop modus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04

[afbeelding]

_/-\o_
Welkom terug! We hebben je gemist, en waarschijnlijk ook wat blogposts & aanbiedingen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Nieuwevolger schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:13:
@pieterbas99 met 500 gb kan je 8 a 10 AAA games tegelijk kwijt op de harde schrijf. Dus je zit wel goed.
Niet helemaal mee eens: Ik heb nu BF1, Uncharted 4, Blackops 3, GTA V en nog wat kleine (Infamous first light) spellen erop staan maar er kan geen AAA titel bij. Nu is BF1 wel erg groot trouwens..
Het hangt er dus wel van af welke spellen je hebt. De ene is de andere niet kwa grootte..

PSN id: PENo1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Veel gebeurd in mijn leven deze zomer van 2017.

Maar zoals een mod zou zeggen: ontopic graag. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
/Past spam filter aan :9 :+

Welkom terug! :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Voor diegene die nog twijfelen over BF1 Revolution voor € 34,99. Er komt nog aardig wat content aan:

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/2cuOmSYV1Pkgp4e3LustmKxQEi6ZQ1_HkvBq5Pv-7dY.png?w=1024&s=865734250702b38359272ec27a93fa0fhttps://

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 23:02
Mocht er de volgende keer een season pass zijn voor BF dan weet ik in ieder geval dat ik prima kan wachten. ik vind hem dit keer best snel in de sale eerlijk gezegd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:07

[afbeelding]

_/-\o_
Audiovisueel dik in orde!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik hoor niks hoor als ik het plaatje aanklik :P

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
SmooK schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:40:
Mocht er de volgende keer een season pass zijn voor BF dan weet ik in ieder geval dat ik prima kan wachten. ik vind hem dit keer best snel in de sale eerlijk gezegd.
Een jaar later een stuk goedkoper is niet heel erg. Nadeel van BF1 Premium is, is dat je afgelopen jaar maar twee grote DLC packs hebt gehad en er nog twee komen.

Ik denk dat dit vooral een zet is om potentiële FPS spelers bij COD:WW2 weg te trekken. En daarbij hebben ze op de PC en XBOX One ook nog concurrentie van PUBG.

Hoewel het niet te vergelijken FPS'en zijn is BF1 Revolution voor € 35,00 een stuk betere deal als COD:WW2 voor € 55,00 (waar je later ook nog eens alle DLC voor moet kopen voor het volledige pakket).

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik snap de reden van EA maar ik ben het er niet mee eens. Een prijsdaling nadat alle DLC is uitgekomen kan ik inkomen maar nu hebben we wel heel weinig gekregen voor een flinke meerprijs. Dit zorgt er bij mij in ieder geval voor dat ik volgende keer de vanille game blijf spelen aangezien premium toch wel daalt. Ook wel gaaf dat er iets van uitleg wordt gegeven door Dice of EA. Voor mij komt het over als een dikke middelvinger naar de trouwe playerbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
SmooK schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 14:57:
Ik snap de reden van EA maar ik ben het er niet mee eens. Een prijsdaling nadat alle DLC is uitgekomen kan ik inkomen maar nu hebben we wel heel weinig gekregen voor een flinke meerprijs. Dit zorgt er bij mij in ieder geval voor dat ik volgende keer de vanille game blijf spelen aangezien premium toch wel daalt. Ook wel gaaf dat er iets van uitleg wordt gegeven door Dice of EA. Voor mij komt het over als een dikke middelvinger naar de trouwe playerbase.
Welkom 2 The Club.

Ik koop nooit uitgebreide versies (op een leuk geprijsde LE of CE na) of een Premium Pass. Altijd gewoon de standaard game. Als ik de game erg goed vind of nog niet ben uitgespeeld, koop ik altijd wel de 'Complete Edition'. Vaak voor € 30,00/€ 35,00 te verkrijgen en dan kan je de standaard editie ook nog wel kwijt voor € 15,00/€ 20,00 of bij de Game Mania inwisselen.

Ik ben het voor je eens dat voor een DICE game, de prijs nu wel heel snel zakt. Meestal zie je dit als alle DLC gereleased is of als de game zo'n twee jaar uit is.

Deze prijsdaling is gewoon strategisch van de uitgever. EA heeft op dit moment gewoon geen WW1/WW2 FPS die ze kunnen positioneren tegenover de concurrentie. Voorheen was het een tijd lang zo dat EA bracht een BF of een MOH om het jaar en Activision elk jaar een COD. Activision had twee (even drie) ontwikkel studio's die om het jaar een COD produceerde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
Ja dit zorgt er inderdaad voor dat ik terughoudender wordt. Zeker nu ik niet zo veel tijd meer heb om te spelen en ik best een flink backlog heb ben ik minder geneigd dlc of season passes te kopen dus het ligt natuurlijk ook deels aan mijn eigen koopgedrag. Ik denk wel dat het in de toekomst minder gaat voor komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

[afbeelding]

_/-\o_
Ziet er goed uit :9

Tevens: welkom terug :*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:44

Lapras

Ice beam

Dank voor de co-op suggesties.

- Dying light is geen couch co-op, maar hebben we wel al gespeeld. Die was erg goed. Dead Island was dat helaas niet.
- Ik weiger een CoD te kopen - zeker voor dat geld - al geef ik toe dat we ooit wel zombies hebben gespeeld op de PS3 en dat erg mooi vonden.
- LEGO spellen doen me niet zoveel.

Ondertussen op Youtube nog wel wat aardige titels gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zijn er hier mensen die Everything hebben gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55

- Diablo III
- Borderlands 2
- Alienation
- Don't starve together
- Hell Divers

Geen platformers? Dan mis je wel een aantal leuke co-opgames zoals Rayman Legends, Guacamelee en Shovel Knight. Of Trine, Knack, Lara Croft en verschillende Resident Evil-games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janar
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 20:15

Janar

Geen

Net een PS4 Pro aangeschaft met Horizon Zero Dawn (erg vermakelijk) & GTA V(heerlijk weer; speelde vroeger GTA San Andreas op PC)! :9

Nu wil ik ook Call of Duty; WW2 alvast aanschaffen. Iemand een idee wat een losse season pass kost voor het multiplayer gebeuren?

Je kunt online/digitaal voor 99 Euro het deluxe pakket kopen; helaas geen fysieke schijf; en een losse schijf kost 57 Euro. Dus zit daar veel verschil tussen?

Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
SmooK schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:29:
Ja dit zorgt er inderdaad voor dat ik terughoudender wordt. Zeker nu ik niet zo veel tijd meer heb om te spelen en ik best een flink backlog heb ben ik minder geneigd dlc of season passes te kopen dus het ligt natuurlijk ook deels aan mijn eigen koopgedrag. Ik denk wel dat het in de toekomst minder gaat voor komen.
Hier ook een enorme backlog (25 games inmiddels). En dan heb ik Uncharted The Lost Legacy en Wipeout Omega Collection al niet eens meer gekocht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Janar schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:53:
Net een PS4 Pro aangeschaft met Horizon Zero Dawn (erg vermakelijk) & GTA V(heerlijk weer; speelde vroeger GTA San Andreas op PC)! :9

Nu wil ik ook Call of Duty; WW2 alvast aanschaffen. Iemand een idee wat een losse season pass kost voor het multiplayer gebeuren?

Je kunt online/digitaal voor 99 Euro het deluxe pakket kopen; helaas geen fysieke schijf; en een losse schijf kost 57 Euro. Dus zit daar veel verschil tussen?
Wat heb je zelf al gevonden? Volgens mij kom je met een eenvoudige Google search al een heel eind. Bijvoorbeeld:

https://www.gottabemobile...wii-which-edition-to-buy/

De prijs van de season pass kun je net zo makkelijk even opzoeken, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Season passes voor Call of Duty games kosten los €49,99.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nu is de Playstation Store in de regel nogal érg prijzig.
Ik zou even wachten tot de game uit is en dan op bijvoorbeeld budgetgaming kijken of de deluxe edition daar goedkoper is.

*edit
Hé, Dennis is weer terug :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag is de Batlle Royale mode van Fortnite gratis te spelen:

https://store.playstation...07669_00-FORTNITETESTING1

Nu dacht ik ik download en ga het even fijn checken, maar elke keer blijft de download bij 4,499GB hangen.
Ik dacht misschien ligt het aan mijn externe harde schijf, maar bij de download daarna op de interne hetzelfde.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:08:

Nu dacht ik ik download en ga het even fijn checken, maar elke keer blijft de download bij 4,499GB hangen.
Ik dacht misschien ligt het aan mijn externe harde schijf, maar bij de download daarna op de interne hetzelfde.

Meer mensen hier last van?
Blijft hier gek genoeg op 4.599 steken. :/

/edit
En schiet nu net in 1 keer naar 6.853.... raarrrr

[ Voor 6% gewijzigd door ScrooLoose op 26-09-2017 19:32 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Fortnite Battle Royale is tof!

Had gisteren al de game gedownload, dus hoefde vandaag alleen nog te updaten. Geen last gehad dus Dennis.

[ Voor 58% gewijzigd door On_E op 26-09-2017 19:36 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb geen idee of er hier nog meer mensen zijn die graag Zen Pinball (fx) 2 spelen, maar sinds vandaag is Zen Pinball (fx) 3 uit :) Ook nu weer gratis te downloaden met Sorcerer's lair tafel included!!
Op een aantal na zijn alle tafels die je in deel 2 gekocht hebt ook gewoon te importeren in deel 3.

Enige nadeel is dat deel 3 geen ondersteuning voor 3d meer heeft ;(

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 15:36:
Dank voor de co-op suggesties.

- Dying light is geen couch co-op, maar hebben we wel al gespeeld. Die was erg goed. Dead Island was dat helaas niet.
- Ik weiger een CoD te kopen - zeker voor dat geld - al geef ik toe dat we ooit wel zombies hebben gespeeld op de PS3 en dat erg mooi vonden.
- LEGO spellen doen me niet zoveel.

Ondertussen op Youtube nog wel wat aardige titels gevonden.
Zoals?
Btw ik vind het zelf niets maar mijn kids zijn dol op co-op nom nom galaxy.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Heeft iemand lege ps4 doosjes voor mij ? Overgebleven van psn plus ofzo? Ik heb er 2 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Sagat schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:45:
[...]

...ik vind het zelf niets maar mijn kids zijn dol op co-op nom nom galaxy.
Nom Nom Galaxy is geweldig *O*
Van alle PS+ games die ik sinds maart 2016 heb gekregen heb ik verreweg het meeste plezier beleeft aan dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Kreeg net dit mailtje van Amazon
Niet heel netjes als je speciaal de early access versie besteld..
Hello,

We intended to deliver your order xxx for Sony PlayStation 4 FIFA18 Ronaldo Edition on 26 September 2017.

We’re sorry to tell you that there will be a delay in delivering your order. Please allow us time till Friday 29 September, 2017 for the parcel to be delivered to you. We understand that this was a Release Day Delivery item and we know how important it is for you to receive it as soon as possible.

We pride ourselves on meeting our promises and apologise for letting you down this time. Our priority is to get your parcel to you as soon as possible.

To amend your order or view your tracking details at any time, please visit ‘Your Orders’ in Your Account or click https://www.amazon.co.uk/your-orders

We hope to see you soon.

Regards,

Customer Service Department
Amazon.co.uk

Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that can't accept incoming e-mail. Please don't reply to this message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScrooLoose schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 20:10:
[...]

Nom Nom Galaxy is geweldig *O*
Van alle PS+ games die ik sinds maart 2016 heb gekregen heb ik verreweg het meeste plezier beleeft aan dat spel.
Ik zeg ook niet dat een slecht spel is. Maar op dit moment zie ik de lol er niet van in:)

Ik realiseer me ook dat veel mensen ook niets hebben met sf of 10 second ninja.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
  • Laatst online: 14-09 01:27
https://www.humblebundle....playstation-bundle-encore

Voor wie deze bundle nog niet heeft, 15(waarvan 12 ps4, 3 ps3) games voor 15 dollar, of 9 voor 8 dollar, of 5 voor 1 dollar.

Wel via US account.

[ Voor 5% gewijzigd door Merdera op 26-09-2017 21:14 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NU in de store:

Lijkt mij een erg leuke game. Ff Xcom2 campaign afronden en dan ga ik hem mss nog snel even voor Shadow of War uitkomt spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Fortnite... vast heel leuk hoor maar wat is dat voor bullshit dat je moet wachten om in te loggen |:(
Fuck that shit... *delete*

Gratis of niet, zorg maar dat je je zaken in orde hebt. :N

[ Voor 21% gewijzigd door ScrooLoose op 26-09-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Voor de zeldzame gamers die deze topper nog niet hebben:
The Last of Us Remastered kost nu $9,99 in de Amerikaanse PlayStation Store.
Eurogamer HOB review: Recommended
Hob bears a clear debt to The Legend of Zelda: A Link to the Past, the classic 16-bit Zelda that said that the whole world could be a puzzle, and the whole campaign could be spent figuring it out.

[...]

The story Hob tells is both simple and a bit confusing - and it seems to have been mangled slightly by last-minute edits, as in the case of that other great Zelda, The Wind Waker. Still, what remains is generous and stuffed with moments of genuine awe. Hob is a wordless game, but one that is beset by mysteries: even with the campaign finished I am left with a handful of things I don't understand, a selection of locations whose meaning eludes me. I will go back to try to better grasp the things that remain unclear and to rinse the map of heart fragments and upgrades. But I will also go back just to wander over the land I changed so much, and ponder how anybody could have made something like this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Tweakmans schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 23:37:
Voor de zeldzame gamers die deze topper nog niet hebben:
The Last of Us Remastered kost nu $9,99 in de Amerikaanse PlayStation Store.
En via PCGamesupply.com nu een $ 10 PSN Card voor +/- € 5,-

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Is het mogelijk om ps4 naar pc te streamen zonder delay en in full hd beeld?

"PS4 Remote Play" van playstation geeft zeer slecht beeld namelijk. En je voelt delay zelfs in offline spellen.

• Rivanov
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:03:

"PS4 Remote Play" van playstation geeft zeer slecht beeld namelijk. En je voelt delay zelfs in offline spellen.
Met PS4 Pro kun je Remote Play in 1080p doen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

"Slecht" beeld ligt aan je eigen (interne) verbinding. Dus eerst zorgen dat je je netwerk op orde hebt :)

Verwijderd

Als je delay voelt is er wat meer aan de hand. Zelf heb ik nooit delay gehad maar ik vind de compressie artifacts echt drie keer niks.

1e station: Remote Play met de standaard PS4 is...'bagger'. De compressie artifacts zijn all over the place. Behalve als je dit op een 7 inch scherm/tablet wil spelen is het onbruikbaar slecht.

2e station: Remote Play met een PS4 Pro is al heel wat beter en is 'te haggelen' op een laptop scherm van tussen de 12 en 15 inch. Op een groter scherm komen de compressie artifacts te veel naar voren. Vooral op een 24 inch monitor als je er vlakbij zit is het eigenlijk niet te doen in vergelijking met native. Behalve als je er echt ver vanaf zit.

Echter, Remote Play is op dit moment capped op 30 FPS en dat merk je vooral in de menu's en games die normaal op 60 FPS draaien. Ik moet er niet aan denken om Doom te spelen via Remote Play...urgh. Er komt naar verluid wel een 60 FPS mode aan voor Remote Play maar ik ben bang dat dit weer de kwaliteit van de stream naar beneden gaat halen.

Ik ben bang dat we op een PS5 moeten wachten voor een echt goede Remote Play feature met weinig tot geen compressie artifacts. Steam In-House Streaming is een behoorlijke klap beter maar zelfs daar is is het nog niet echt perfect, zelfs bekabeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2017 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:43:
[...]

"Slecht" beeld ligt aan je eigen (interne) verbinding. Dus eerst zorgen dat je je netwerk op orde hebt :)
Ps4 pro is verbonden met WiFi.
Ik ga het met een internet kabel proberen vanavond :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

ScrooLoose schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 22:24:
Fortnite... vast heel leuk hoor maar wat is dat voor bullshit dat je moet wachten om in te loggen |:(
Fuck that shit... *delete*

Gratis of niet, zorg maar dat je je zaken in orde hebt. :N
Ik ken AAA games met wachtrijen. :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 22:46
ScrooLoose schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:31:
[...]

Blijft hier gek genoeg op 4.599 steken. :/

/edit
En schiet nu net in 1 keer naar 6.853.... raarrrr
Ikzelf had het ook met een Nioh download. Als je naar de download zelf gaat, lijkt deze te blijven steken. Echter als je naar je info overzicht gaat, dan kan je daar ook een % van de download zien. Die liep wel op. Dus ik denk dat het een bug is in de UI, en dat de game wel gewoon gedownload wordt.
Na een half uurtje was er bij mij een paar GB binnen namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Opzich toch wel benieuwd wat ze morgen aankondigen, zal wel niets voorstellen maar goed :) eigenlijk hoop ik op een remake van RDR1, zou voor mij een instabuy zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 27-09-2017 10:24 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Rivanov
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:32:
[...]

Als je delay voelt is er wat meer aan de hand. Zelf heb ik nooit delay gehad maar ik vind de compressie artifacts echt drie keer niks.

1e station: Remote Play met de standaard PS4 is...'bagger'. De compressie artifacts zijn all over the place. Behalve als je dit op een 7 inch scherm/tablet wil spelen is het onbruikbaar slecht.

2e station: Remote Play met een PS4 Pro is al heel wat beter en is 'te haggelen' op een laptop scherm van tussen de 12 en 15 inch. Op een groter scherm komen de compressie artifacts te veel naar voren. Vooral op een 24 inch monitor als je er vlakbij zit is het eigenlijk niet te doen in vergelijking met native. Behalve als je er echt ver vanaf zit.

Echter, Remote Play is op dit moment capped op 30 FPS en dat merk je vooral in de menu's en games die normaal op 60 FPS draaien. Ik moet er niet aan denken om Doom te spelen via Remote Play...urgh. Er komt naar verluid wel een 60 FPS mode aan voor Remote Play maar ik ben bang dat dit weer de kwaliteit van de stream naar beneden gaat halen.

Ik ben bang dat we op een PS5 moeten wachten voor een echt goede Remote Play feature met weinig tot geen compressie artifacts. Steam In-House Streaming is een behoorlijke klap beter maar zelfs daar is is het nog niet echt perfect, zelfs bekabeld.
PS4 Pro doet 1080p/60fps via Remote Play.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:52

s0kkie

Cowabunga

Rivanov schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:01:
[...]

En via PCGamesupply.com nu een $ 10 PSN Card voor +/- € 5,-
Alleen met credit card helaas :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
s0kkie schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:38:
[...]

Alleen met credit card helaas :'(
Jup. Maar dat is voor mij geen probleem. Wie heeft er nu nog geen Creditcard? ;)
En het is ook maar 1 Gift Card per persoon. Maar deze actie hebben ze bijna iedere maand (en deze maand zelfs meerdere keren).

• michaeltjeh1
  • Laatst online: 13:28
Rivanov schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:41:
[...]

Jup. Maar dat is voor mij geen probleem. Wie heeft er nu nog geen Creditcard? ;)
En het is ook maar 1 Gift Card per persoon. Maar deze actie hebben ze bijna iedere maand (en deze maand zelfs meerdere keren).
Heb m gevonden 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door michaeltjeh1 op 27-09-2017 11:04 ]

Verwijderd

SpeciesXX schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:06:
Ikzelf had het ook met een Nioh download. Als je naar de download zelf gaat, lijkt deze te blijven steken. Echter als je naar je info overzicht gaat, dan kan je daar ook een % van de download zien. Die liep wel op. Dus ik denk dat het een bug is in de UI, en dat de game wel gewoon gedownload wordt.
Na een half uurtje was er bij mij een paar GB binnen namelijk.
Bij mij werkt die tip niet en op alle info schermen over de download hangt ie.
Ik zit dan ook op de nieuwste system software beta. Straks een bug report indienen.

• Rivanov

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:04:
[...]

Bij mij werkt die tip niet en op alle info schermen over de download hangt ie.
Ik zit dan ook op de nieuwste system software beta. Straks een bug report indienen.
Wellicht even de normale versie installeren over de beta heen? Dat zou moeten kunnen, volgens mij.

Verwijderd

@bram1984

Bedankt voor de tip, maar ik blijf op de system software 5.0 beta.

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• Farabi
  • Niet online
heb een vraagje over de boost-mode:

maken de 'normale' en de 'pro' spellen gebruik van de rekenkracht van de ps4 pro ook zonder deze optie ?

ik ben er nog niet over uit of ik met de boost-mode meer kwaad doe dan goed..

[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 27-09-2017 12:17 ]

• Rivanov
lennox-06 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:13:
heb een vraagje over de boost-mode:

maken de 'normale' en de 'pro' spellen gebruik van de rekenkracht van de ps4 pro ook zonder deze optie ?

ik ben er nog niet over uit of ik met de boost-mode meer kwaad doe dan goed..
Sommige games gaan niet lekker met de Boost-mode. Dat zijn de 'niet-geoptimaliseerde' games.
Ik heb Boost-mode gewoon aanstaan op m'n PS4 Pro en heb nog geen game gespeeld die hier problemen mee had.

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Rivanov schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:20:
[...]

Sommige games gaan niet lekker met de Boost-mode. Dat zijn de 'niet-geoptimaliseerde' games.
Ik heb Boost-mode gewoon aanstaan op m'n PS4 Pro en heb nog geen game gespeeld die hier problemen mee had.
Bloodborne pvp in boost mode is echt een hel. Lijkt net of jijzelf of je tegenstander constante lag heeft.

• Farabi
  • Niet online
boost-mode op ps4 pro spellen, zou dit beter werken ? volgens mij maken die spellen al vanzelf gebruik van de extra rekenkracht. het lijkt wel de hertz verhaal bij tv's, de marketing dat je op een 60hz paneel 400hz krijgt met motion plus met lag en tearing.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Nee, boost mode is juist voor non-pro spellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Na jaren trouw op de Xbox & PC te gamen, komt vanavond eindelijk een PS4 bij de collectie (Sony PlayStation 4 Pro 1TB + FIFA 18 Ronaldo Edition *O* ). Zal even wennen zijn Fifa zonder mijn geliefde Xbox controller, maar zal vast snel wennen.
Sinds de PS1 nooit meer op een Playstation gespeeld en dus ook heel veel gemist qua games. Zeker de PS3 en PS4 hebben imo de Xbox ruim voorbij gestreefd qua aantrekkelijke exclusives. Ik heb dus nog nooit een Uncharted gespeeld bijvoorbeeld (gelukkig bestaat Uncharted: The Nathan Drake Collection). Hebben jullie mooie lijstjes/links naar de beste PS(4) games die je gespeeld moet hebben? Nu ben ik voorlopig wel even zoet met de nieuwe Fifa, maar ik heb heel veel in te halen dus kom maar door met die tips! :) Het voordeel is ook dat de iets oudere goede games (zoals Uncharted) relatief goedkoop (2de hands) zijn te halen bij bijvoorbeeld GameMania of online, ben dus van plan om richting de feestdagen een mooie wishlist samen te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

The Last Of Us Remastered :)
Horizon Zero Dawn
Rise Of The Tomb Raider
Uncharted 4 en The Lost Legacy (niet alleen de Nathan Drake collectie ;) )
Ratchet & Clank
Until Dawn

Zo zijn er nog wel veel meer.

[ Voor 76% gewijzigd door s0kkie op 27-09-2017 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lennox-06 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:32:
boost-mode op ps4 pro spellen, zou dit beter werken ? volgens mij maken die spellen al vanzelf gebruik van de extra rekenkracht. het lijkt wel de hertz verhaal bij tv's, de marketing dat je op een 60hz paneel 400hz krijgt met motion plus met lag en tearing.
Als je in het menu op boost mode gaat staan, staat er echt letterlijk wat het doet en voor welke games het is.

Dus nee, boost mode doet niets voor Pro geoptimaliseerde games.

https://www.playstation.c...n/boost-mode-for-ps4-pro/

@Maartendc Mijn tips (inclusief multiplats):

Bloodborne
The Last of Us
Alle Uncharteds inderdaad
Metro Redux (multi)
The Order
DriveClub (als je van racen houdt)
Heavy Rain
Beyond Two Souls
Beide Tomb Raiders (multi)
Beide Hotline Miami's
Knack 2 (als je en kleine van rond de 5 jaar hebt, hele leuke co-op)
Rayman Legends (idem argument als hierboven)
Alle Arkham games (multi)
Dying Light (multi)
INSIDE (multi)
Horizon Zero Dawn

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 27-09-2017 12:55 ]

• Merdera
Chaoss schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:23:
[...]

Opzich toch wel benieuwd wat ze morgen aankondigen, zal wel niets voorstellen maar goed :) eigenlijk hoop ik op een remake van RDR1, zou voor mij een instabuy zijn.
Daar hoop ik ook op, en inderdaad ook een instabuy!

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Top! Veel goede suggesties. Zeker games als The Last of Us en Heavy Rain gaan bij mij hoog op de verlanglijst.

• Farabi
  • Niet online
wie speelt hier de yakuza serie ? we zijn duidelijk in de minderheid denk ik. ik ben net klaar met yakuza 0 en begonnen met yakuza kiwami. ben nog ondertussen ook bezig met yakuza 5 op de ps3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Maartendc schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:43:
Top! Veel goede suggesties. Zeker games als The Last of Us en Heavy Rain gaan bij mij hoog op de verlanglijst.
En laat The Last of Us Remastered nu nét $ 10 zijn in de US PSN Store.
Even een giftcard scoren via de link die ik hierboven heb geplaatst van PCGamesupply.com en je hebt voor € 5,89 een parel van een game. :)

Wel even een US PSN ID registeren natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 27-09-2017 13:48 ]

• spaceboy
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Maartendc schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:33:
Na jaren trouw op de Xbox & PC te gamen, komt vanavond eindelijk een PS4 bij de collectie (Sony PlayStation 4 Pro 1TB + FIFA 18 Ronaldo Edition *O* ). Zal even wennen zijn Fifa zonder mijn geliefde Xbox controller, maar zal vast snel wennen.
Sinds de PS1 nooit meer op een Playstation gespeeld en dus ook heel veel gemist qua games. Zeker de PS3 en PS4 hebben imo de Xbox ruim voorbij gestreefd qua aantrekkelijke exclusives. Ik heb dus nog nooit een Uncharted gespeeld bijvoorbeeld (gelukkig bestaat Uncharted: The Nathan Drake Collection). Hebben jullie mooie lijstjes/links naar de beste PS(4) games die je gespeeld moet hebben? Nu ben ik voorlopig wel even zoet met de nieuwe Fifa, maar ik heb heel veel in te halen dus kom maar door met die tips! :) Het voordeel is ook dat de iets oudere goede games (zoals Uncharted) relatief goedkoop (2de hands) zijn te halen bij bijvoorbeeld GameMania of online, ben dus van plan om richting de feestdagen een mooie wishlist samen te stellen.
Vergeet ook GTA5 niet!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

GTA 5 is geen exclusive, spaceboy...

Maarruh... ik heb ook even zo'n kleine 6 euro uitgegeven aan een 10 dollar giftcard. Thanks voor de tip!!! Wel irritant dat ze voor de "veiligheid" een security question vragen. Het echte antwoord op zo'n vraag is per definitie onbetrouwbaar.

Make music, not war

• Farabi
  • Niet online
GTA adviseren voor iemand...

• Aegean
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
lennox-06 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:47:
wie speelt hier de yakuza serie ? we zijn duidelijk in de minderheid denk ik. ik ben net klaar met yakuza 0 en begonnen met yakuza kiwami. ben nog ondertussen ook bezig met yakuza 5 op de ps3.
Nóg niet. Zodra Yakuza Zero in de aanbieding is, ga ik er i.i.g. aan beginnen! :+

• musiman

musiman

Phase schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:44:
Ik heb geen idee of er hier nog meer mensen zijn die graag Zen Pinball (fx) 2 spelen, maar sinds vandaag is Zen Pinball (fx) 3 uit :) Ook nu weer gratis te downloaden met Sorcerer's lair tafel included!!
Op een aantal na zijn alle tafels die je in deel 2 gekocht hebt ook gewoon te importeren in deel 3.

Enige nadeel is dat deel 3 geen ondersteuning voor 3d meer heeft ;(
8) Zen player present!

Maarruh... wanneer je deel 3 installeert, werkt deel 2 dan nog wel? Want dan kan ik 3d nog met deel 2 draaien.

Make music, not war

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

.
musiman schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:36:
[...]

8) Zen player present!

Maarruh... wanneer je deel 3 installeert, werkt deel 2 dan nog wel? Want dan kan ik 3d nog met deel 2 draaien.
Nog wel, maar Zen had zelf al aangegeven dat ze 2 gaan stoppen, ik denk niet dat dat nog lang gaat werken helaas..

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• musiman

musiman

Phase schreef op woensdag 27 september 2017 @ 14:47:
.
[...]

Nog wel, maar Zen had zelf al aangegeven dat ze 2 gaan stoppen, ik denk niet dat dat nog lang gaat werken helaas..
Bummer...

Dat 3D flipperen is juist zo gaaf. Ik vind het zo jammer dat de PS4 bijna niks op 3D gebied heeft. Wil je 3D, dan moet je eigenlijk wel naar de VR bril, maar die kost 344 Euro. Dan komt er ook nog een PS Eye bij van 54 euro. Zit je al zo op 400.

Make music, not war

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:21
Over een paar uur worden waarschijnlijk de gratis Ps+ games van volgende maand bekend gemaakt.
Ik ben benieuwd!

• Rivanov
Anton.net schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:44:
Over een paar uur worden waarschijnlijk de gratis Ps+ games van volgende maand bekend gemaakt.
Ik ben benieuwd!
Valt altijd tegen. :+

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

lennox-06 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:47:
Yakuza 0 met plezier uitgespeeld. Geniale rare quests for the win :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• JBPnut
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 07-08 07:30
Rivanov schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:48:
[...]

En laat The Last of Us Remastered nu nét $ 10 zijn in de US PSN Store.
Even een giftcard scoren via de link die ik hierboven heb geplaatst van PCGamesupply.com en je hebt voor € 5,89 een parel van een game. :)

Wel even een US PSN ID registeren natuurlijk.
Kan je dit uitleggen? Ik wacht nog op mijn Playstation Slim, ik verwacht hem vrijdag.
Heb sinds de PS2 geen Playstation meer gehad.

Hoe werkt het met registratie? Kan ik dan een dubbele registratie maken, een voor US en een voor NL?
Verder nog handige / bruikbare tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:57
Anton.net schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:44:
Ik ben benieuwd!
Ik voorspel een pixel-art indie-platformer voor de PS4, een racegame voor de PS3 en natuurlijk nog als extragratismegaturbosuperbonus: That's You!

Quote me maar alvast voor de waarheid 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

JBPnut schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:22:
[...]

Kan je dit uitleggen? Ik wacht nog op mijn Playstation Slim, ik verwacht hem vrijdag.
Heb sinds de PS2 geen Playstation meer gehad.

Hoe werkt het met registratie? Kan ik dan een dubbele registratie maken, een voor US en een voor NL?
Verder nog handige / bruikbare tips?
Als je twee e-mail adressen hebt kan je twee accounts aanmaken, eentje voor NL en de ander voor USA. Voor de USA moet je wel doen alsof je daar woont dus gewoon een onzin adres invullen :P
Daarna kan je op verschillende websites een USA PSN card kopen en deze redeemen op je US account.
Voor je NL account heb je uiteraard NL kaarten nodig.
Als je een game hebt gekocht op je US account kan je deze daarna gewoon spelen op je NL account.

[ Voor 6% gewijzigd door s0kkie op 27-09-2017 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:19
musiman schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:19:
[...]

Bummer...

Dat 3D flipperen is juist zo gaaf. Ik vind het zo jammer dat de PS4 bijna niks op 3D gebied heeft. Wil je 3D, dan moet je eigenlijk wel naar de VR bril, maar die kost 344 Euro. Dan komt er ook nog een PS Eye bij van 54 euro. Zit je al zo op 400.
Snipper elite is wel in 3d ik vond dat best vermakelijk. Mogen van mij idd ook wat meer games in 3d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 15-09 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Vrijdag schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:22:
[...]

Ik voorspel een pixel-art indie-platformer voor de PS4, een racegame voor de PS3 en natuurlijk nog als extragratismegaturbosuperbonus: That's You!

Quote me maar alvast voor de waarheid 8)
QFT :P
We zullen zien, de laatste tijd gaat het wel lekker met het aanbod van de PS+ games imho :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBPnut
s0kkie schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:38:
[...]

Als je twee e-mail adressen hebt kan je twee accounts aanmaken, eentje voor NL en de ander voor USA. Voor de USA moet je wel doen alsof je daar woont dus gewoon een onzin adres invullen :P
Daarna kan je op verschillende websites een USA PSN card kopen en deze redeemen op je US account.
Voor je NL account heb je uiteraard NL kaarten nodig.
Als je een game hebt gekocht op je US account kan je deze daarna gewoon spelen op je NL account.
Dank voor de uitleg. Als ik het goed begrijp heb je dan op je PS 2 verschillende inlog usernames. Een daarvan is geregistreerd op een US adres, en krijgt daardoor toegang tot the US PSN Store en wordt enkel gebruikt voor aankopen in de US?

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

JBPnut schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:42:
[...]

Dank voor de uitleg. Als ik het goed begrijp heb je dan op je PS 2 verschillende inlog usernames. Een daarvan is geregistreerd op een US adres, en krijgt daardoor toegang tot the US PSN Store en wordt enkel gebruikt voor aankopen in de US?
Ja zeker :)
USA account geeft iets meer aanbod in de Store en soms ook met kleine prijsverschil vanwege de koers.

• Merdera
[...]

Klopt, en die zet je als primary account op je ps4, en daardoor kun je al je usa spellen ook gewoon op je NL psn account spelen, werkt prima

en vervolgens hou je deze site : https://psprices.com/regi...hide&display=table&page=1 wekelijks in de gaten voor de US psn store aanbiedingen.

[ Voor 15% gewijzigd door Merdera op 27-09-2017 16:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JBPnut
Top, thanks @s0kkie en @Merdera!

Ik zal de site in de gaten houden! En blijkbaar kan ik via PCGamesupply.com goedkope USA PSN kaarten verkrijgen volgens @Rivanov :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://blog.eu.playstati...v-and-amnesia-collection/

Holy shit, mgs5 gratis volgende maand. Jammer genoeg heb ik hem al... de eerste helft van de game is voor mij een dikke 10.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:57
Nieuwevolger schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:34:
https://blog.eu.playstati...v-and-amnesia-collection/

Holy shit, mgs5 gratis volgende maand. Jammer genoeg heb ik hem al... de eerste helft van de game is voor mij een dikke 10.
Nuja, ik zat wel goed met de spellen, zowel een indie pixelplaformer voor de PS4, een racer voor de PS3 én That's You 8)

De spellen die óók er bij komen zien er tof uit, maar was deze MGS niet al eens langsgeweest? Of ben ik in de war met die prequel :?
Amnesia... Eerst thuis even alle lampen controleren of ze nog werken en een schone onderbroek klaarleggen :'( :X
Skyforce ziet er wel uit als een leuke SHMUP, beetje het idee van Major Stryker als ik de screenshots zo zie. En ook nog eens op de PS3 én PS4 te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 27-09-2017 18:00 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Vrijdag De proloog zat 2 jaar geleden bij de plus. Dit deel wat nu krijgen is de main game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:05

Yucko

One clown to rule them all !

[...]

even kijken in welke staten je geen belasting betaald over digitale aankopen voor nog ietsje meer voordeel ;)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Merdera
Yucko schreef op woensdag 27 september 2017 @ 18:06:
[...]

even kijken in welke staten je geen belasting betaald over digitale aankopen voor nog ietsje meer voordeel ;)
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50922357

In deeltje 8 een keer opgezocht.

Pagina: 1 ... 5 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)