Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind al die mech games nog erger dan al die sexy tiener school meisjes... de monster hunter ps4 pro vond ik dan wel weer vet.

En dezelfde oude trailers van westerse games tonen maar dan er ook nog een Japanse man of vrouw erbij stoppeb maakt het ook niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het zal wel aan mij liggen maar die games zijn allemaal crap op de trailers na van de 2 of 3 grotere, reeds bekende games. Heb veel meer hoop op de PS experience. En dan hoop ik ook daadwerkelijk op 1 of 2 nieuwe games.

Vind het najaar sowieso wat magertjes. Denk dat ik op AC Origins na (en nu fifa) niet echt wat ga halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:38

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Met uitzondering van GT Sport heb ik eigenlijk ook niet zoveel boeiends op de radar staan voorlopig. Destiny 2 leek me erg leuk en een game waar ik wat langer mee bezig kon zijn maar ik begin na nog geen week gespeeld te hebben al te merken het niet echt iets voor mij is.

AC Origins vind ik echt zo'n aanbiedingsbak game, komt er zeker wel een keer maar niet bij launch.

De laatste Nioh DLC eind deze maand is wel een lichtpuntje, hoewel die wel weer erg kort gaat zijn waarschijnlijk. Maar goed, ik ben ook nog niet helemaal klaar met de voorgaande DLCs dus dat is dan iig iets waar ik tot GT Sport uitkomt wel zoet mee kan zijn.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:02

Wauw!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Final Fantasy 9 ook ineens voor de PS4 in de store. (16,79 voor mensen met PS Plus)

Was die een beetje leuk? heb em nooit gespeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door YakuzA op 19-09-2017 13:31 . Reden: prijs toegevoegd ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
YakuzA schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:30:
Final Fantasy 9 ook ineens voor de PS4 in de store. (16,79 voor mensen met PS Plus)

Was die een beetje leuk? heb em nooit gespeeld.
Ja! Staat hoog op mijn lijstje met favo FF delen. Je moet alleen wel tegen het 'cartoon'-achtige stijltje kunnen.
Maar het verhaal is erg gaaf, de locaties zijn mooi uitgewerkt en doordacht en voor een PSone spel is het best wel groot en uitgebreid. Als ik het mij goed herinner had ik er zo'n 60 uur inzitten, want ik wilde perse heel die mini game 'Hot or Cold' met de Chocobo uitspelen :D

Trailer:

Ja, deze wil ik zelf ook weer spelen. FFIX heeft echt alle Ingrediënten van de huidige FF's ja of eigenlijk andersom :+

Edit: Gameplay beelden. Ziet er m.i. echt niet slecht uit zo op 720/60 terwijl het geen remaster/remake is.
Let op: spoilers als je het nog wilt spelen!

[YouTube: https://youtu.be/vxO74kiMLSg]

[ Voor 22% gewijzigd door Jasphur op 19-09-2017 14:52 . Reden: filmpjes toevoegen ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Jasphur schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:39:
[...]

Ja! Staat hoog op mijn lijstje met favo FF delen. Je moet alleen wel tegen het 'cartoon'-achtige stijltje kunnen.
Maar het verhaal is erg gaaf, de locaties zijn mooi uitgewerkt en doordacht en voor een PSone spel is het best wel groot en uitgebreid. Als ik het mij goed herinner had ik er zo'n 60 uur inzitten, want ik wilde perse heel die mini game 'Hot or Cold' met de Chocobo uitspelen :D

Trailer:
[video]

Ja, deze wil ik zelf ook weer spelen. FFIX heeft echt alle Ingrediënten van de huidige FF's ja of eigenlijk andersom :+

Edit: Gameplay beelden. Ziet er m.i. echt niet slecht uit zo op 720/60 terwijl het geen remaster/remake is.
Let op: spoilers als je het nog wilt spelen!
[video]
Staat nu thuis te downloaden voor vanavond.

Het is vast de PS4 variant van de Steam versie die pas was uitgekomen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
YakuzA schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:09:
[...]

Leuk leuk, ben benieuwd wat je ervan vindt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:19
Martinspire schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:17:
Het zal wel weer aan mij liggen maar ik vond er helemaal niks tofs tussen zitten, afgezien van de games die we al gezien hadden en waarvan de trailers ook al niet nieuw waren. Prima dat sommigen hier wild van worden, maar ik vond het vooral veel van hetzelfde. Hoeveel JRPGs kun je spelen. Jammer dat er niks vernieuwends meer uit Japan komt.
Hier ook niets met JRPG's en futuristische games, maar toch blij met een PlayStation voor de exclusieve: Uncharted serie, The Last With Us, The Last Guardian.

Trouwens, Battlefield 1 Revolution (dus met de Season Pass, alle DLC en toekomstige DLC) voor € 37,99 bij Intertoys.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 19-09-2017 15:15 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Japanse mech games kunnen mij wel gestolen worden, voor een jrpg als ze er niet te gek uit zien sta ik gewoon voor open.

En trouwens die remaster van die mech game die ze lieten zien, was een game van Kojima volgens mij.

[ Voor 30% gewijzigd door Nieuwevolger op 19-09-2017 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
[...]

Het is de mobiele (IOS) versie!

Helaas niet voor de PS Vita :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:08

Lapras

Ice beam

Ik merk dat ik überhaupt eigenlijk weinig heb met spellen uit Japan. Ik snap de humor niet en ik vind de karakters irritant. Jammer, want het lijkt me best leuk om fan te zijn van Final Fantasy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
Ik ben er toch in getuind jongens. Ik ben in gegaan op die Star Wars Battlefront aanbieding voor 5 euro.
Ik speel normaal geen shooters op de PS, en ben voornamelijk een PC gamer maar ik dacht er toch nog wat plezier uit te halen.

Helaas, het mocht niet zo zijn, daar gaat mijn 5 euro :(

Ik zou er echt wat tijd in moeten stoppen om gewend te raken aan het aimen met de controller, tot dan voelt het allemaal te onoverzichtelijk en houterig aan.

Ik heb mijn lesje wel geleerd, niet voor herhaling vatbaar :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:39
sanre4l schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:05:
Ik ben er toch in getuind jongens. Ik ben in gegaan op die Star Wars Battlefront aanbieding voor 5 euro.
Ik speel normaal geen shooters op de PS, en ben voornamelijk een PC gamer maar ik dacht er toch nog wat plezier uit te halen.

Ik zou er echt wat tijd in moeten stoppen om gewend te raken aan het aimen met de controller, tot dan voelt het allemaal te onoverzichtelijk en houterig aan.

Wees blij Battlefront heeft nog een vrij goede auto aim, dan moet je Battlefield 1 is gaan spelen das hellemaal niet te doen het enige wat een beetje lukt is quikscopen.

Ze moeten gauw volledige toetsenbord muis ondersteuning gaan geven op de PS4 desnoods servers voor mouse only spelers. kan echt niet richten met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman

Toch vind ik Star Wars: Battlefront wel wat laagdrempeliger als Battlefield 1 bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Lapras schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:46:
Ik merk dat ik überhaupt eigenlijk weinig heb met spellen uit Japan. Ik snap de humor niet en ik vind de karakters irritant. Jammer, want het lijkt me best leuk om fan te zijn van Final Fantasy.
Weinig leuks aan om tegenwoordig FF fan te zijn..sinds deel 12 gaat elk deel achteruit. Frustratie! Ik speel ze sinds deel 6. Deel 15 is maar voor 60% af en uitgebracht.
Ik geloof niet meer zo in Square-Enix en hou mn hart vast voor de remake van mn favoriete deel, VII

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 19-09-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
Jumpman schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:24:
[...]

Toch vind ik Star Wars: Battlefront wel wat laagdrempeliger als Battlefield 1 bijvoorbeeld.
Daar ben ik het zeker mee eens, het voelt allemaal wat kinderlijker en amateuristischer aan dan BF1.
Ook 1 van de redenen waarom het mij niet zo goed beviel.

• Jasphur
[...]

En?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Je kan 2 dingen doen om je geld eruit te halen, oefenen met bots en langzam beter worden (dat heeft iedere controller speler gedaan) en uiteindelijk online gaan. Of investeren in hardware om een muis en tobo te kunnen gebruiken (en er rekening mee houden dat je dan nog steeds virtueel controller speelts en dus nadelen houdt).

Of je schrijft je 5 euro af en geeft het gewoon op. Ik zelf ben toch al geen fps fan, maar als ik het dan wil spelen dan idd ook op pc. Dat gezegd hebbende ging halo me laatst redelijk af in sp .MP waag ik me idd niet aan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 20:00

1 tip wat mij heeft geholpen. Niet ADS'en maar hipfiren. Ook al is het op afstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Verhaal begint goed. Ben benieuwd wat het gaat worden _/-\o_

Graphics zijn wel FF7 nivo (was ook te verwachten :))

Wel jammer dat het formaat 4:3 is met grijze balken links en rechts.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 21:00

Herkenbaar, ik weet nog goed dat ik mijn eerste shooter met de controller speelde, ik vond het compleet onspeelbaar en miste de muis en keyboard enorm. Met heel veel moeite heb ik toen een single player uitgespeeld (resistance heette die game) en daarna was ik er enigzins aan gewend. Nu jaren later zou ik niet anders meer willen, ik vind het zoveel relaxter om via een controller te shooteren en heb er geen enkel probleem meer mee. Dus het is echt een kwestie van wennen en doorzetten.

De tip die iemand hier gaf is een hele goede, ga tegen bots spelen of gebruik een single player spel om het richten en lopen met een controller in de vingers te krijgen, dat is een stuk relaxter spelen en je leert het simpelweg veel sneller doordat je daadwerkelijk meer tijd hebt om je kills te kunnen maken ipv tegen menselijke spelers.

Battlefront heeft daar een aparte sectie voor, begin met de tutorial missies en doe daarna de missies tegen bots, dat is prima te doen op de easy mode en zo krijg je dat controller gebruik een beetje in de vingers.

Ik zou wel doorzetten (duurt gemiddeld een uurtje of acht of zo om er echt gevoel voor te krijgen), het is echt wel de moeite waard om relaxed met een controller te kunnen shooteren (het is simpelweg makkelijker dan via een muis doordat er altijd wel een soort van minieme autoaim aanwezig is)

• Jasphur
YakuzA schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:15:
[...]

Verhaal begint goed. Ben benieuwd wat het gaat worden _/-\o_

Graphics zijn wel FF7 nivo (was ook te verwachten :))

Wel jammer dat het formaat 4:3 is met grijze balken links en rechts.
Leuk leuk.

Tsja 4:3. Even wennen in het begin. Maar dit spel kun je niet in 16:9 maken zonder een officiele remake te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Jasphur schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:31:
[...]

Leuk leuk.

Tsja 4:3. Even wennen in het begin. Maar dit spel kun je niet in 16:9 maken zonder een officiele remake te maken.
Het is een beetje raar pixelated grijs aan de zijkant, voorbeeld:
https://assets.vg247.com/.../09/final_fantasy_9-4.jpg

Maar het valt wel te overleven iig :)

PSN

• Jasphur
YakuzA schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:29:
[...]

Het is een beetje raar pixelated grijs aan de zijkant, voorbeeld:
https://assets.vg247.com/.../09/final_fantasy_9-4.jpg

Maar het valt wel te overleven iig :)
Ipsen Castle! :D

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
het zal vast wel eens zijn uitgelegd en gevraagd zijn maar dan nu in combinatie met software update 5.0
#durftevragen

Ik heb een ps4, mijn zoon heeft een ps4
mijn zoon zijn ps4 ben ik master op
mijn ps4 ben ik slave op

gaat dit veranderen met 5.0 kan ik straks op beide ps4's die we bezitten master zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanre4l
Jasphur schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:31:
[...]

Leuk leuk.

FF9 heb ik zoveel leuke herinneringen aan. Wat een top spel was dat! Aaaah ik zou hem bijna ook kopen als ik er nu zo aan terug denk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
sanre4l schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:32:
[...]

FF9 heb ik zoveel leuke herinneringen aan. Wat een top spel was dat! Aaaah ik zou hem bijna ook kopen als ik er nu zo aan terug denk!
Gewoon doen! (ik heb hem zelf nog voor op de PSone)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
bartburg schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:52:
het zal vast wel eens zijn uitgelegd en gevraagd zijn maar dan nu in combinatie met software update 5.0
#durftevragen

Ik heb een ps4, mijn zoon heeft een ps4
mijn zoon zijn ps4 ben ik master op
mijn ps4 ben ik slave op

gaat dit veranderen met 5.0 kan ik straks op beide ps4's die we bezitten master zijn?
Nee, daar veranderen ze niks aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

PSN: Maichel

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Nog even het nieuws uit die conferentie doorgenomen maar ik werd er ook niet super vrolijk van. Ben vooral benieuwd naar hidden agenda maar die kenden we al.

En weer geen Bloodborne 2 :X

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En de play list is weer gegroeid:

Deeltje 1 was al erg leuk, maar deze klinkt nog veel beter! :9

GamiQ, de game notes app met game maps!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:10
-SaveMe- schreef op donderdag 21 september 2017 @ 01:13:
En de play list is weer gegroeid:

[video]

Deeltje 1 was al erg leuk, maar deze klinkt nog veel beter! :9
Meesterlijke game. Enorm genoten van deel 1. Hij was ooit gratis in de Plus en heb me er enorm mee vermaakt.

Steam World Heist is toch ook wel een aanrader. Totaal andere game (beetje Advanced Wars), maar zit toch erg goed in elkaar.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Voor de mensen die van de beta update 5 teruggezet zijn naar de 4.74 of wat het ook was, de nieuwe beta update is gewoon beschikbaar en kan gedownload en geinstalleerd worden so it seems :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Nieuwe beta software en nu doet de store het niet

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik moet mijn controller af en toe naar linksonder bewegen bij tlou, maar ik weet niet wat dat doet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
lennox-06 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:33:
ik moet mijn controller af en toe naar linksonder bewegen bij tlou, maar ik weet niet wat dat doet ?
Bedoel je 'schudden' met je controller zodat je zaklamp opnieuw gaat branden?

• Farabi
  • Niet online
Tweakmans schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:39:
[...]

Bedoel je 'schudden' met je controller zodat je zaklamp opnieuw gaat branden?
oh is dat daarvoor. thnx.

• Fifa18050
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-11-2022
Hoi,
Ik wil graag fifa 18 kopen voor ps4. Ik heb nog geen ps4. daarom wou ik graag een bundel kopen. Er is op dit moment nog geen bundel van fifa 18 met een ps4 500 gb. Omdat ik verwacht dat de 500gb bundel een stuk goedkoper is zou ik graag die bundel willen kopen. Weet iemand of deze bundel nog te koop wordt in NL? Zo ja, wanneer? Mvg

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Fifa18050 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:27:
Hoi,
Ik wil graag fifa 18 kopen voor ps4. Ik heb nog geen ps4. daarom wou ik graag een bundel kopen. Er is op dit moment nog geen bundel van fifa 18 met een ps4 500 gb. Omdat ik verwacht dat de 500gb bundel een stuk goedkoper is zou ik graag die bundel willen kopen. Weet iemand of deze bundel nog te koop wordt in NL? Zo ja, wanneer? Mvg
Ik denk dat ze die niet uit gaan brengen: https://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-ps4.html Hier staat hij in elk geval niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Formula one schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:26:
Nieuwe beta software en nu doet de store het niet
Daarom is het ook beta 8)

PSN

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Homeland schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:30:
[...]

Ik denk dat ze die niet uit gaan brengen: https://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-ps4.html Hier staat hij in elk geval niet bij.
Bij bol.com is er de 'Sony PlayStation 4 Slim 1TB FIFA 18 - PS4' editie, en ik ben er vrijwel zeker van dat dit zo zal blijven. De slim is namelijk gewoon de nieuwe standaard qua Playstation 4 consoles vanuit Sony.
Dus die willen ze graag in een bundel hebben.

En is de 'normale' echt goedkoper dan de 'slim' editie? Misschien tweedehands wel, maar ik kan (korte zoekactie) geen 'normale' PS4 500GB meer vinden.

Dus; gewoon de bundel met de slim nemen ;) Of; tweedehands PS4 + FIFA18.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou wachten om te kijken of de mediamarkt nog met een actie komt.

• masterjula
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-03-2024
Nieuwevolger schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:39:
Ik zou wachten om te kijken of de mediamarkt nog met een actie komt.
Hebben ze al! https://goo.gl/ULDXxZ

Met een extra controller.. :/

Verwijderd

Als ik een gebande 2de hands ps4 wil kopen.
Kan ik daar nog steeds goed mee gamen (jrpg's, fallout, the witcher) of mis ik dan ook game updates die bugs fixen.
En maakt het veel uit welke versie van de console het is of is elke wel prima voor mijn doel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:08
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:27:
Als ik een gebande 2de hands ps4 wil kopen.
Kan ik daar nog steeds goed mee gamen (jrpg's, fallout, the witcher) of mis ik dan ook game updates die bugs fixen.
En maakt het veel uit welke versie van de console het is of is elke wel prima voor mijn doel
Nope, je kan met een banned console niet op Sony's server komen, dus updates downloaden gaat ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

@Fifa18050 Die vraag had je vorige week moeten stellen. Niet verkrijgbaar in NL, maar die bundel kostte vorige week €235 op Amazon UK. Nu uitverkocht.
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B074PTZL9P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is geen actie, dat is nauwelijks goedkoper dan alles los te kopen. Wachten op volgende week of ze nog met een actie komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:19

Oxigeon

En zo is dat!

Nieuwevolger schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:41:
[...]

Dat is geen actie, dat is nauwelijks goedkoper dan alles los te kopen. Wachten op volgende week of ze nog met een actie komen.
Niet zo he, je krijgt er ook nog een gratis pizza bij

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Laatst online: 15-09 14:51
Oxigeon schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:19:
[...]

Niet zo he, je krijgt er ook nog een gratis pizza bij
alleen bij de ronaldo editie krijg je een gratis pizza, bij de normale FIFA 18 krijg je 2de pizza gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Fifa18050 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:27:
Hoi,
Via de Engelse Amazon zit je op zo'n 267 euro inclusief verzenden voor de bundel met een 1TB PS4. Als je het spel en een 500GB playstation 4 allebei los koopt zul je ook niet veel goedkoper uitkomen denk ik.

-edit- Het is wel iets duurder dan de bundel die SR8 postte, maar die is niet leverbaar. Al zullen deze wel een Engelse stekker hebben, dus een verloopje nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Bianca op 22-09-2017 13:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DKVUK6gXUAAYZ9b.jpg:large

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ze gaan weer een aankondiging voor een trailer doen hoor. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Of een aankondiging dat ze gaan aankondigen dat er een release datum bekend is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:44
Moet meteen aan teaser trailer denken van South Park van dit nieuwe seizoen. :+ :P

YouTube: The South Park Season 21 Teaser Trailer | Comedy Central UK

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
Jasphur schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:23:
Of een aankondiging dat ze gaan aankondigen dat er een release datum bekend is :P
Dit is toch echt een duidelijk geval van een teaser van een aankondiging van de datum wanneer er een trailer zal verschijnen met een TBA van een spel 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, zoontje van 7 heeft net The Witness uitgespeeld. Al moet ik wel toegeven dat het vanaf halfweg vooral de papa is die alle puzzels opgelost heeft :). Was toch al behoorlijk veel vergeten eigenlijk en dit is toch wel een van de moeilijker puzzel games out there. Wel weer opnieuw genoten van hoe mooi en uitdagend dit spel is en hoe gevarieerd dat hele game is alhoewel het dus in basis telkens maar draait om lijntjes trekken.

Playthrough was nu extra leuk doordat ook mijn zoontje helemaal opging in dit spel. Hij heeft ook verschillende environmental puzzles gevonden die ik zelf gemist had (blijf het zonde vinden dat je in dit spel een massa dingen kunt missen en toch Platinum halen). Soms kreeg ik zelfs bij het ontbijt vragen als 'denk je dat dat zus of zo zou moeten ?' :). Nu hem nog helpen aan Platinum, al zie ik niet echt uit naar die race tegen de tijd :P.

EDIT: ook toevallig. Game is blijkbaar net uit voor IOS.

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 22-09-2017 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik heb van de week eindelijk de verhaallijn en nog wat collectibles gedaan van Just Cause 3. Was best leuk, hoewel het op sommige momenten wat frustrerend was omdat niet altijd te zien is waar de missende Chaos objecten zijn (de map inzoomen werkte niet áltijd). Ook zijn sommige missies best irritant omdat de AI niet zo geweldig is van je teamgenoten.

Nu begonnen met Child of Light, totaal anders maar best een mooie platformer. De muziek is ook erg mooi trouwens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:22:

Nu begonnen met Child of Light, totaal anders maar best een mooie platformer. De muziek is ook erg mooi trouwens.
Platformer ?? Tis gewoon een RPG lite ;)

Wel een geweldig leuke game!

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 22-09-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Ik zit te twijfelen tussen nfs rivals of nfs 2015 welke is beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
@Formula one Rivals, als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Een goed voorbeeld van hoe het speurwerk van je personage in Detroit: Become Human een grote invloed heeft op de keuzemogelijkheden en verschillende uitkomsten in de game:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me ook een erg gave game te worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Formula one schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:30:
Rivals, zonder twijfel.
NFS 2015 vind ik één van de slechtste Need For Speeds ooit, niet alleen qua besturing maar zeker ook qua "verhaal", tussenfilmpjes en acteerwerk.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor mensen die ook eens graag wat anders en sfeervols willen spelen:

Krijgt goede reviews en nu ook eindelijk, na PC en One, op de PS4! Niet voor de actie fanaten, want er zit geen combat in de game heb ik begrepen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:49

Winkiller

De Mopperpot

Formula one schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 21:30:
Niet twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Ik heb vorige week op Amazon.co.uk de Fifa 18 Ronaldo edition bundel gekocht. Als ik nou fifa punten wil kopen, moeten die dan ook uit Engeland komen? Ik lees op veel plekken dat het gaat om de plek waar het spel vandaan komt maar heb ook ergens gehoord dat je dlc gewoon moet kopen uit de region waar je woont volgens je psn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een RPG om naar uit te kijken!:

Ziet er veel belovend uit! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Lijkt me ook een toffe titel ja, leuk ook dat het in Tsjechië afspeelt en gebasseerd is op locaties en personages die echt bestaan hebben.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Lijkt mij heel erg gaaf.
Ik vind het zo jammer dat er altijd van die fantasie onzin in dit soort games moet. Heerlijk dat er eindelijk een realistische game komt! Het ziet er verder echt veelbelevond uit, goede graphics, meerdere opties om het door te spelen, enz

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
Fifa 18 en ps4 500gb. 199 pond/225 euro amazon.co.uk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
-SaveMe- schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:16:
Een RPG om naar uit te kijken!:

[video]

Ziet er veel belovend uit! 8)
Wauw. Top! Een realistische RPG is ook iets waar ik op zit te wachten.
Februari 2018 zoals het er nu naar uit ziet? 4K HDR zou leuk zijn. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:12
pieterbas99 schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:08:
Ik heb vorige week op Amazon.co.uk de Fifa 18 Ronaldo edition bundel gekocht. Als ik nou fifa punten wil kopen, moeten die dan ook uit Engeland komen? Ik lees op veel plekken dat het gaat om de plek waar het spel vandaan komt maar heb ook ergens gehoord dat je dlc gewoon moet kopen uit de region waar je woont volgens je psn account.
Als het een fysieke editie is die je gewoon in je NL-account speelt, dan zou je gewoon de Nederlandse shop moeten kunnen gebruiken voor punten en dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
Trenchdog schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:47:
[...]

Als het een fysieke editie is die je gewoon in je NL-account speelt, dan zou je gewoon de Nederlandse shop moeten kunnen gebruiken voor punten en dlc.
Oke thanks!

Nog een vraag: Ik kan de 500gb Ronaldo edition bundel van de hand doen voor 300 euro. Dan zou ik de 1tb versie terug kunnen kopen voor 270 euro. Ik weet alleen niet of dit het voor mij waard is. Is een ps4 500gb voldoende als je maximaal een keer 10 games zal hebben, waarschijnlijk minder?

[ Voor 33% gewijzigd door pieterbas99 op 25-09-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pieterbas99 met 500 gb kan je 8 a 10 AAA games tegelijk kwijt op de harde schrijf. Dus je zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
Nieuwevolger schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:13:
@pieterbas99 met 500 gb kan je 8 a 10 AAA games tegelijk kwijt op de harde schrijf. Dus je zit wel goed.
Dan houdt ik de Ronaldo Editie :D

Trouwens voor wie liever gewoon in NL koopt: Intertoys en Bart Smit bieden nu 1tb PS4 met fifa 18 en 2200 fifa punten aan voor 320 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 15:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Backlog van 35+ titels maarja FF9 kan er ook nog wel bij 8)7

Gelukkig over 5 weken geen werk meer en meer tijd om aan de backlog te werken :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 22:21
BlackEyedAngel schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:51:
Backlog van 35+ titels maarja FF9 kan er ook nog wel bij 8)7

Gelukkig over 5 weken geen werk meer en meer tijd om aan de backlog te werken :P
Het is maar wat je gelukkig noemt. Er moet natuurlijk wel gewoon brood op de plank komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Laatst online: 15-09 14:51
pieterbas99 schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:19:
[...]

Dan houdt ik de Ronaldo Editie :D

Trouwens voor wie liever gewoon in NL koopt: Intertoys en Bart Smit bieden nu 1tb PS4 met fifa 18 en 2200 fifa punten aan voor 320 euro.
En wie een 2de controller erbij wil moet je bij de Mediamarkt zijn.
Voor 359 heb je PS4 1tb + FIFA 18 + 2 controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Leuk al die PS4 aanbiedingen, maar wanneer komt er weer een PS Plus prepaid in de aanbieding? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
heeft de pro ondersteuning 'resolutie' nut op een 1080P scherm ? of kan ik beter voor andere instellingen gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Battlefield 1 Revolution (dus met de Season Pass, alle DLC en toekomstige DLC) voor € 34,99 bij Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand wat je juist krijgt bij Battlefield 4 Premium (nu voor €9.99) ? Als ik zo Google dan zijn dat o.a. 5 DLCs waarvan bvb Second Assault al meer kost (€14.99). Als je met Premium effectief alle DLCs krijgt, onbeperkt in tijd, dan ga ik die misschien aanschaffen, zelfs al moet ik nog goed beginnen met BF4 :P.

[ Voor 37% gewijzigd door Twixie op 25-09-2017 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
Twixie schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:42:
Weet iemand wat je juist krijgt bij Battlefield 4 Premium (nu voor €9.99) ? Als ik zo Google dan zijn dat o.a. 5 DLCs waarvan bvb Second Assault al meer kost (€14.99). Als je met Premium effectief alle DLCs krijgt, onbeperkt in tijd, dan ga ik die misschien aanschaffen, zelfs al moet ik nog goed beginnen met BF4 :P.
Ja premium zijn alle DLC die er zijn voor uitgekomen, maar ik heb BF4 + Premium voor 5 euro gekocht, dus 10 euro voor Premium alleen is "veel".

Goed dat je BF4 speelt en niet die BF1 troep. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:52:
[...]
Ja premium zijn alle DLC die er zijn voor uitgekomen, maar ik heb BF4 + Premium voor 5 euro gekocht, dus 10 euro voor Premium alleen is "veel".
Da's inderdaad wel een goede deal ja. Begon me ineens af te vragen waarom ik zelf überhaupt BF4 gekocht heb. Blijkbaar vorig jaar eens BF4 + BF Hardline in bundel gekocht voor €8. Dan is €10 nu voor die DLCs inderdaad ook nog relatief duur.
PS: al vraag ik me wel af hoe jij die voor €5 gevonden hebt :P : https://psprices.com/regi...field-4tm-premium-edition . Al zal die wellicht niet zo nauwkeurig zijn, want ik vind die €8 die ik zelf betaalde voor de BF-bundel ook niet terug op die site.

[ Voor 21% gewijzigd door Twixie op 25-09-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morion
  • Nu online
Trouwens dit weekend voor het eerst uitgevonden dat als ik een game speel en een party met iemand maak, ik die persoon de controle over de game kan geven... dat werkt best goed en simpel :) Via mijn wifi -> internet -> zijn wifi kon die toch lag-free spelen op een game van mij, terwijl ik even koffie ging zetten :)
Zitten hier nog restricties aan? Lees in de openingspost wel over private en public parties, maar niets over controler overgeven via internet in games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Morion schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:02:
Trouwens dit weekend voor het eerst uitgevonden dat als ik een game speel en een party met iemand maak, ik die persoon de controle over de game kan geven... dat werkt best goed en simpel :) Via mijn wifi -> internet -> zijn wifi kon die toch lag-free spelen op een game van mij, terwijl ik even koffie ging zetten :)
Zitten hier nog restricties aan? Lees in de openingspost wel over private en public parties, maar niets over controler overgeven via internet in games?
https://www.playstation.c.../ps4/features/share-play/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Morion schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:02:
Niet echt, behalve dat het maximaal 1 uur per keer kan, maar daarna kun je de shareplay gewoon weer opnieuw starten.
Soms heb je wel een game waarbij shareplay niet lukt, maar dat komt maar zelden voor.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morion
  • Nu online
@Fietsbel Dank voor de link :)

@Phase Merci... werkt echt soepel, was onder de indruk... fijn zo spellen uitproberen van vrienden en andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:51
Albinoraptor schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:52:
[...]

Goed dat je BF4 speelt en niet die BF1 troep. :P
Waar heb je die voor € 5 gekocht? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Zou ook voor rifals gaan. Heb zelf de nfs 2015 versie, maar speel hem amper. Wel grafisch mooi, maar alles in het donker. Nu meer actief nog met driveclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Twixie schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:57:
[...]
PS: al vraag ik me wel af hoe jij die voor €5 gevonden hebt :P : https://psprices.com/regi...field-4tm-premium-edition . Al zal die wellicht niet zo nauwkeurig zijn, want ik vind die €8 die ik zelf betaalde voor de BF-bundel ook niet terug op die site.
Rivanov schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:12:
Waar heb je die voor € 5 gekocht? ;)
Ja sorry, klopt idd niets van, mijn geheugen liet me steken.
Heb idd op gegeven moment BF4 digitaal nog eens gekocht voor 5 euro, dus niet met premium, my bad.

Maar goed ik heb BF4, 5x gekocht op 2 verschillende consoles dus stond me niet meer precies bij. :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb toch ook maar NFS Rivals aangeschaft. Prima spel hoor. En dat voor €6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-09 22:57
Ik heb nu voor de 3e keer BF4 en voor de 2e keer BF hardline gekocht (de bundel dit keer voor 10 euro) Aangezien de premium pass en progress blijkbaar wel door gaat van de PS3 naar PS4 word het wel heel interessant en anders zijn alle DLC's gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:08

Lapras

Ice beam

Morgen ga ik weer eens aan de couch co-op.

Helaas begin ik enigszins door spellen heen te raken. We hebben reeds gedaan:
- Diablo III
- Borderlands 2
- Alienation
- Don't starve together
- Hell Divers

De ander is helaas niet zo'n RPG fan, dus iets als Divinity zit er niet in. Ook platformers en sportspellen zijn niet zo populair. Mis ik grote namen?
Pagina: 1 ... 4 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)