Kleine man is ook helemaal into VR nu.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Sommige mensen moet je grapjes nu eenmaal uitleggen.
[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 16-09-2017 16:51 ]
Sommige grapjes laten zich moeilijk in tekst vatten... misschien gelijk eenbram1984 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:47:
[...]
Wat denk je nou zelf? Als ik dat echt zou doen, zou ik er geen foto van op een website zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 16-09-2017 17:03 ]
Nee, ik vind de foto wel voor zich spreken. Ik ben er eerlijk gezegd verbaasd over dat mensen er allereerst vanuit gaan dat hij echt RE zit te spelen.ralph075 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:02:
[...]
Sommige grapjes laten zich moeilijk in tekst vatten... misschien gelijk eenbij zetten?
En het hoeft geen vanzelfsprekendheid te zijn natuurlijk, dat je dat niet echt zou doen... Er zijn echt wel mensen gek genoeg voor.
Ik kon the division gewoon spelen zonder ps plus.lennox-06 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:42:
Ik ga het hier vragen want ik lees tegenstijdige dingen op google;
Kan ik the division zonder psn plus spelen? Of is alleen een internetverbinding genoeg? Ik heb geen psn plus en ik wil het spel aanschaffen.
Ook coop? Ik wordt een beetje gek wat is het nou 😊Nieuwevolger schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:18:
[...]
Ik kon the division gewoon spelen zonder ps plus.
Nee co-op kan dus niet.lennox-06 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:48:
[...]
Ook coop? Ik wordt een beetje gek wat is het nou 😊
Je zou ze eens de kost moeten geven die dit (of erger) gewoon doen hoor!bram1984 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:47:
[...]
Wat denk je nou zelf? Als ik dat echt zou doen, zou ik er geen foto van op een website zetten.
Altijd eerst uitgaan van het goede.-SaveMe- schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:32:
[...]
Je zou ze eens de kost moeten geven die dit (of erger) gewoon doen hoor!![]()
Maar blij te horen dat het een joke was
Lees eens wat @djmelvee zegt, hij heeft het getest en de game start niet eens op ??
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Heb je je licenties al hersteld vanuit het menu?Sargan schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:47:
Deze week verliep mijn ps plus abbo, dag erna met een jaar verlengd. Maar nu kan ik de maandelijkse games die ik heb gedownload in het verleden niet meer spelen, er staat een slotje bij. 1 van die games is Rocket League, welke ik toendertijd heb gedownload toen hij net uitkwam. Gevolg, verdrietig zoontje...![]()
Iemand enig idee hoe dit nu kan? Vorige keren dat ik mijn abbo verlengde nooit last van gehad.
Hoe bedoel je dit precies?bram1984 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:49:
[...]
Heb je je licenties al hersteld vanuit het menu?
Selecteer (Instellingen) > [PlayStation Network/Accountbeheer] > [Licenties herstellen]. Op deze manier 'ziet' ie weer dat je Playstation Plus hebt.
PSN: Redrafted
Helaas geen resultaat. Ik dacht misschien de code niet goed ingevoerd en dus opnieuw gedaan. Geeft ook aan dat de code ingewisseld is maar vervolgens weer hetzelfde verhaal...licenties hersteld ps ff opnieuw opgestart maar helaas geen veranderingXerox schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:14:
[...]
Selecteer (Instellingen) > [PlayStation Network/Accountbeheer] > [Licenties herstellen]. Op deze manier 'ziet' ie weer dat je Playstation Plus hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door Sargan op 16-09-2017 20:27 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Twixie op 16-09-2017 21:31 ]
Smiling as the shit comes down...
Jij hebt zelf ingesteld dat firmware updates automatisch moeten worden geinstalleerd.Twixie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:28:
Pff, weer typische Sony faal. Had paar dagen geleden een waarschuwingsmail gekregen ivm fw 4.74 als je al de 5.00 beta draait. Had mail al weggegooid maar dit was de inhoud : http://wccftech.com/sony-...s-5-0-beta-firmware-4-74/ .
No problem, dacht ik, gewoon niet installeren. Is dat ding gewoon vanzelf gedownload en heeft zichzelf automatisch geïnstalleerd...Kan ik om te beginnen weer al mijn mappen opnieuw aanmaken..
Is ook eerste keer en laatste keer dat ik meedoe aan een beta.
[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 16-09-2017 21:34 ]
Ik vind het echt mega verslavend. Deel 1 niet gedaan en het verhaal boeit me geen reet, maar het hele loot systeem werkt als een tierelier. Perfect ook om even snel tussendoor een quest of andere missie te doen en even kijken wat je nu weer hebt gekregen. En dan heb ik nog niks co-op gedaan, behalve public events met vreemden.ScrooLoose schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:31:
Destiny 2 ook maar weer in de verkoop gegooid, vind er niet veel aan.
Heb Destiny 1 ook gespeeld en kwam toen tot de zelfde conclusie maar dacht .... deeltje 2... vast veel dingen verbeterd en veranderd maar het is nog steeds het zelfde saaie generic alien afknallen, niet veel variatie
Was te verwachten maar goed
Ja had gister al gepostlennox-06 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:46:
vandaag ps4 pro patch uitgekomen voor the last of us, waar je resolutie en framerate opties kunt kiezen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 20% gewijzigd door Farabi op 16-09-2017 22:16 ]
Volgens mij is dat onmogelijk en implementeert elk spel zelf zijn ondertitels. Vandaar ook meestal verschillende fonts en zo...lennox-06 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 22:15:
Zou fijn zijn als sony met een update komt waarmee je de ondertitels kunt vergroten van spellen. Ik heb meestal moeite op de bank om ze te volgen. Of de spellen moeten het zelf ondersteunen natuurlijk.
Ik wacht op de PC versie. Deze is nu al via Kinguin te koop voor rond de 40 euro.ScrooLoose schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:31:
Destiny 2 ook maar weer in de verkoop gegooid, vind er niet veel aan.
Heb Destiny 1 ook gespeeld en kwam toen tot de zelfde conclusie maar dacht .... deeltje 2... vast veel dingen verbeterd en veranderd maar het is nog steeds het zelfde saaie generic alien afknallen, niet veel variatie
Was te verwachten maar goed
Same herebram1984 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:44:
[...]
En dan heb ik nog niks co-op gedaan, behalve public events met vreemden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb je wel de PS+ code ingevoerd op EXACT hetzelfde account als je voorheen hebt gedaan? Anders gaat het niet werken...Sargan schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:47:
Deze week verliep mijn ps plus abbo, dag erna met een jaar verlengd. Maar nu kan ik de maandelijkse games die ik heb gedownload in het verleden niet meer spelen, er staat een slotje bij. 1 van die games is Rocket League, welke ik toendertijd heb gedownload toen hij net uitkwam. Gevolg, verdrietig zoontje...![]()
Iemand enig idee hoe dit nu kan? Vorige keren dat ik mijn abbo verlengde nooit last van gehad.
Yup, ikke ook! Merk zelf dat ik het ietwat te veel speel, volgens mij zeker al bijna 100 uur in zitten ofzo, 3 verschillende karakters op level 20, powerlevel 299bram1984 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:44:
[...]
Ik vind het echt mega verslavend. Deel 1 niet gedaan en het verhaal boeit me geen reet, maar het hele loot systeem werkt als een tierelier. Perfect ook om even snel tussendoor een quest of andere missie te doen en even kijken wat je nu weer hebt gekregen. En dan heb ik nog niks co-op gedaan, behalve public events met vreemden.
[ Voor 12% gewijzigd door Aenea op 17-09-2017 07:37 ]
Kiwi ff co-op doen een keer dan?dvdkiwi schreef op zondag 17 september 2017 @ 01:16:
[...]
Same here
Ontzettend tof weer! Story missie starten, ergens aankomen en vervolgens heel snel vergeten wat je ook alweer moest doen omdat je enkel aan het verkennen en schieten bent
Wil ook wel een keer mee doen hoor! Daarnaast ook nog op zoek naar een 4e persoon (liefst NL) voor Trials elk weekend
Nu je het zegt...ik heb een week geleden ook een account aangemaakt voor mijn zoon...Aenea schreef op zondag 17 september 2017 @ 07:34:
[...]
Heb je wel de PS+ code ingevoerd op EXACT hetzelfde account als je voorheen hebt gedaan? Anders gaat het niet werken...
Je kan het op zoeken in je oude emails. Desnoods anders Sony even bellen!
[...]
En als je dus die nieuwe PS+ hebt geactiveerd op het account van je zoon dan is het normaal dat je geen toegang hebt tot de games die je op je andere (eigen) account toen bij PS+ hebt gekregen.Sargan schreef op zondag 17 september 2017 @ 08:51:
[...]
Nu je het zegt...ik heb een week geleden ook een account aangemaakt voor mijn zoon...
Morgen maar ff bellen.
Het gekke is online spelen gaat wel gewoon, het zijn puur de maandelijkse gratis games die niet meer te spelen zijn
En dat helpt dus niet want al geprobeerd en de games zijn zowel op mijn zoons account als die van mij niet te spelen, slotje blijft erop. Dus dat wordt morgen PS bellen...Aenea schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:37:
[...]
En als je dus die nieuwe PS+ hebt geactiveerd op het account van je zoon dan is het normaal dat je geen toegang hebt tot de games die je op je andere (eigen) account toen bij PS+ hebt gekregen.
Oplossing: PS+ toevoegen aan je eigen account
Dus je hebt nogmaals PS+ gekocht op je EIGEN, originele, account en dan werkt het nog niet?Sargan schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:54:
[...]
En dat helpt dus niet want al geprobeerd en de games zijn zowel op mijn zoons account als die van mij niet te spelen, slotje blijft erop. Dus dat wordt morgen PS bellen...
Als jou zoon een sub account heeft maar de games staan op joun main account en zijn daar op gekocht. Dan is het niet zo gek dat als ps plus nu op je zoons account staat je deze games niet meer kan spelen. Kan je niet kijken of er ps plus logo achter je eigen account en die van je zoon?Sargan schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:54:
[...]
En dat helpt dus niet want al geprobeerd en de games zijn zowel op mijn zoons account als die van mij niet te spelen, slotje blijft erop. Dus dat wordt morgen PS bellen...
De vraag is dus eigenlijk, heb je de nieuwe ps+ abbo geactiveerd op je oude account met al de oude ps+ games, en dan zullen ze werken, OF op het nieuwe account van je zoon, die al deze oude ps+ dus niet heeft gekocht in het verleden, en dan zullen deze dus niet werken, ook niet op je originele oude account.Sargan schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:54:
[...]
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Sure!
Cool!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Voeg me maar even toe: SausbertAenea schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:03:
[...]
Dus je hebt nogmaals PS+ gekocht op je EIGEN, originele, account en dan werkt het nog niet?
Dank allemaal voor de reacties,Nieuwevolger schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:04:
[...]
Als jou zoon een sub account heeft maar de games staan op joun main account en zijn daar op gekocht. Dan is het niet zo gek dat als ps plus nu op je zoons account staat je deze games niet meer kan spelen. Kan je niet kijken of er ps plus logo achter je eigen account en die van je zoon?
psn: taker-mart
Idem... ben trouwens ook altijd wel te porren voor coopdvdkiwi schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:06:
[...]
Sure!![]()
[...]
Cool!![]()
Game draait trouwens erg lekker op de Pro; blij dat ik dat ding heb aangeschaft.
psn: jagermeistertim
PS4 nu uit, phone in oplader, kan jullie niet toe voegen, voeg mij maar toe!
Zodra je ps4 binnen is code invoeren en je weet tBearclaw schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:34:
Ik heb een PS4 met Fifa gepreorderd op Amazon.co.uk. Er zit DLC bij. Is deze te redeemen op een NL account?
DLC is doorgaans regio gebonden (dat wil zeggen dat deze dezelfde regio moet hebben als de game). Dus als de game UK is, dan zal de DLC niet ineens US zijn, lijkt me. Zou voor zover ik weet gewoon moeten werken dus.Bearclaw schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:34:
Ik heb een PS4 met Fifa gepreorderd op Amazon.co.uk. Er zit DLC bij. Is deze te redeemen op een NL account?
Ga je alleen samen met hem spelen of gaat hij ook alleen spelen? Als hij alleen samen met jou mag spelen zou het een optie zijn om de controller gewoon te verbinden op een gast account, enkel voor die sessie zeg maar.jaydenjarno schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:24:
ik heb een tweede controller gekocht waar ik dus samen met mn zoontje wil gaan spelen. Die is nu 9 jaar. Verbinden alles goed alleen kon die niet op PSN.
NU schijn ik een subaccount te moeten maken. Dit heb ik gedaan, maar er komt toch een blokkade dat hij te jong is voor Plants vs Zombies garden warfare 2.
Moet ik nu dan een fictieve geboortedatum voor hem erin zetten om hem te laten gamen? Dus alles hetzelfde als wat ik heb incl toegang tot psn?
Of doe ik iets helemaal verkeerd
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Je doet niets verkeerd. Dit is een beperking van PSN. Blijkbaar moet je 13 zijn om online te mogen gamen. Zeer vervelend, en dan ook belachelijk dat je dan bvb games als PvZ hebt die 7+ rated zijn, en je kind er dan niets mee is omdat hij niet online kan en het een online-only game isjaydenjarno schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:24:
NU schijn ik een subaccount te moeten maken. Dit heb ik gedaan, maar er komt toch een blokkade dat hij te jong is voor Plants vs Zombies garden warfare 2.
Moet ik nu dan een fictieve geboortedatum voor hem erin zetten om hem te laten gamen? Dus alles hetzelfde als wat ik heb incl toegang tot psn?
Of doe ik iets helemaal verkeerd
Onmogelijk. Je online gekochte games zijn gekoppeld aan je account, met geen enkele mogelijkheid om ze over te hevelen naar een ander account.Tosun schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:53:
Is het mogelijk om Playstation te verkopen met online gekochte games zonder dat je account laat overnemen? Opties? Ik las volgens mij ooit dat er via een externe HD kan geimporteerd worden?
Maak hem dan maar gelijk meerderjarigjaydenjarno schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:56:
ik ga dan denk toch een account aanmaken waar zijn geboortedatum maar iets anders is.
Een vd redenen dat ik niks digitaal koop. Het is meteen waardeloos.Tosun schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:53:
Is het mogelijk om Playstation te verkopen met online gekochte games zonder dat je account laat overnemen? Opties? Ik las volgens mij ooit dat er via een externe HD kan geimporteerd worden?
Er is mogelijk nog een oplossing. Een van de oplossingen waar ik over las, was om 'Content Restriction' onder Parental Controls uit te zetten. Deze optie vond ik echter niet op de PS4 en ik was niet de enige (wellicht een US-only setting).jaydenjarno schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:59:
ik zet hem als mn kind maar wel 3 jaar ouder dan mij haha. kijken hoe ze daarmee omgaan
[ Voor 19% gewijzigd door Twixie op 18-09-2017 14:31 ]
Nieuwe games haal ik ook eigenlijk alleen op schijf, in de aanbieding wel genoeg digitaal gekocht en zelfs games die ik ook op schijf had. Digitaal is wel fijn, gewoon vanaf de bank elke game meteen kunnen starten.Mutatie schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:03:
[...]
Een vd redenen dat ik niks digitaal koop. Het is meteen waardeloos.
Ik zou ook nooit extra betalen voor de digitale games op een 2e hands console.
Ik hou ook niet alle games die ik koop. De goede titels hou ik, de mindere verkoop ik of ruil ze in.
Verwijderd
Even de afloop vermelden,Sargan schreef op zondag 17 september 2017 @ 12:18:
[...]
Dank allemaal voor de reacties,
maar om het even op een rijtje te zetten:
Ik heb 3 jaar geleden de ps4 gekocht en een account aangemaakt en al die jaren de maandelijkse gratis games dus op mijn account gedownload. Afgelopen week ook een account toegevoegd van mijn zoontje.
Jaarlijkse plus abbo was verlopen dus een nieuwe besteld bij Bol.com en deze code dus per ongeluk op het account van mijn zoontje ingevoerd. Hierdoor dus al die maandelijkse games niet meer bespeelbaar.
Ik wist niet dat je voor beide accounts apart een jaar abbo moet kopen![]()
De oplossing is dus heel simpel....ik moet ook een abbo kopen?
Leg ik bovenstaande nu goed uit?
Jouw perceptie is blijkbaar anders, maar als je een keer 4 biertjes minder drinkt, heb je € 8,- er al weer uit. Ik vind € 8,- zelf verwaarloosbaar. Ik heb er zelf meerdere getest en gebruik onderstaande.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:29:
De thumbsticks van mijn PS4 controllers beginnen een beetje te scheuren.
Weet iemand welke " thumbgrips " goed zijn, van bijv. aliexpres?
Ik vind het een beetje zonde om €8 te betalen op bol.com voor 4 stukjes rubber.
Bedankt!
Ik zou de moeite doen om Xbox One thumbsticks te installeren. Zoooo veel comfortabeler en geen gezeik met opzetstukjes. Je hebt ze al voor een paar euro.Verwijderd schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:29:
De thumbsticks van mijn PS4 controllers beginnen een beetje te scheuren.
Weet iemand welke " thumbgrips " goed zijn, van bijv. aliexpres?
Ik vind het een beetje zonde om €8 te betalen op bol.com voor 4 stukjes rubber.
Bedankt!
[ Voor 32% gewijzigd door Alexknl op 18-09-2017 17:41 ]
Als je de X1 Elite versie pakt met verwisselbare stickjes niet. Maar persoonlijk vind ik hogere sticks minder fijn. Iedereen heeft daar zijn eigen voorkeur in maar er is keuze met de X1 sticks.bram1984 schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:50:
@Alexknl Met als grote nadeel dat ze net zo laag zijn. Met hogere opzetstukjes voeg je juist veel meer precizie toe.
@-SaveMe- Probeer links eens bolle en rechts holle. Bolle is echt veel relaxter met lopen e.d. omdat je continue tegen de stick drukt.
Verwijderd
Ik verwacht helemaal niks, alleen beelden van al aangekondigde Japanse games en aankondigingen van kleinere titels, met heel veel geluk de eerste beelden van de resident evil 2 remake. De grote jongen zullen wel bewaard worden voor the Parijs game week of psx.GovertNL schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:13:
Morgenochtend de Sony's Tokyo Game Show-presentatie.
09.00 onze tijd.
Ben benieuwd of Sony nog wat nieuws gaat showen! Wat verwachten of hopen jullie?
Heb verschillende combis geprobeerd, maar vind die twee holle het fijnstbram1984 schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:50:
@-SaveMe- Probeer links eens bolle en rechts holle. Bolle is echt veel relaxter met lopen e.d. omdat je continue tegen de stick drukt.
[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 18-09-2017 22:39 ]
Misschien een kleine teaser van de ps5, dat zou mooi zijn. Maar verwacht het nietGovertNL schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:13:
09.00 onze tijd.
Ben benieuwd of Sony nog wat nieuws gaat showen! Wat verwachten of hopen jullie?
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Haha, grapje neem ik aan.Desutoroiya schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:16:
[...]
Misschien een kleine teaser van de ps5, dat zou mooi zijn. Maar verwacht het niet
Een goedkopere VRGovertNL schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:13:
09.00 onze tijd.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PSN: LinQ-NL
[ Voor 41% gewijzigd door dm-dutchman op 19-09-2017 09:51 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 65% gewijzigd door Jasphur op 19-09-2017 10:04 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 19-09-2017 10:17 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Niet genoeg, want geen tijdMartinspire schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:17:
Hoeveel JRPGs kun je spelen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq