Opvallend, relatief kort na Amy die daar ook al jaren werkte en voor een heel groot deel verantwoordelijk was voor Uncharted (haar 'kindje'). Ik had zelf bij U4 erg het gevoel dat haar stempel op de game echt miste. Er was iets anders, maar kan er mijn vinger moeilijk op leggen. Sowieso is het bekend dat ze een heel groot deel van wat Amy klaar had voor U4 in de prullenbak hebben gegooid en ze het vervolgens compleet anders hebben gedaan. Hoe en wat zullen we helaas nooit weten.
Er waren naar haar wegvallen in ieder geval wel geruchten dat Neil Druckmann daar wat mee te maken had.
Ik hoop dat het geen negatieve gevolgen heeft, maar ik vind het wel opvallend dat er ineens mensen die er jarenlang werken en echt een stempel op de games legden ineens weg gaan.
Het succes van de Uncharted serie was groot, maar het succes van TLOU was natuurlijk enorm zelfs in vergelijking met Uncharted. Zouden ze Neil Druckmann vervolgens teveel 'macht' (weet even geen beter woord) gegeven hebben in de hoop dat hij overal zo'n succes van kan maken? En dat daardoor de anderen weg zijn gegaan?
Dat zou wel een enorme misser zijn denk ik, en ze gaan dan voorbij aan het succes die ze al hadden met de andere games.
[
Voor 25% gewijzigd door
Mud.Starrr op 14-09-2017 23:08
]