Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

How to get a Battlefront II early access beta code instantly:

•Go here: https://help.ea.com/en/co...=star-wars-battlefront-ii , this is the EA support ticket request screen.

•Click PS4, or whatever platform you want it on.

•Click "Codes and promotions"

•Click "Invalid code"

•It'll ask you to type the error message in the screen. You can type whatever you want, but you might as well make it something like, "My code did not work and I preordered the game."

•Choose your region.

•A pop-up will ask you to log into your EA account. After you do that, it'll ask you to write a message to go with your support ticket. Make sure your email address is correct and write out the same message as before, i.e. "My code did not work and pineapple on pizza is a sin."

•Submit it

•Wait approximately 10 seconds

•Check your email, you will receive two emails in succession, one for opening a support ticket and then one with the code.

•Viola!

Het werkt en dat heb ik uit eigen ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Niet een hele boeiende patch geloof ik. Geen HDR en dus alleen een resolutie bump.
En zelfs die is nauwelijks te zien. Miss wat AA omhoog gekrikt, maar dat zal het dan ook wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:09

Cis

Bij Azery kost de Slim 500gb nu 248 euro. Nog even en we zitten weer op 188 :) ::)
https://tweakers.net/ext/...aystation-4-slim-500gb-bk

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Chrosser schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 12:13:
[...]
En zelfs die is nauwelijks te zien. Miss wat AA omhoog gekrikt, maar dat zal het dan ook wel zijn.
:?
Heb de Witcher (nog) niet gespeeld, maar als ik dit filmpje zie, en dan vanaf ca 2 min.
YouTube: The Witcher 3: 4K Patch for PS4Pro analysed PS4 - PS4Pro

Dan lijkt me dit toch een behoorlijk groot verschil in resolutie.
(Als je het filmpje dan ook op een hoge resolutie kijkt in ieder geval. ik heb hem in 1440p gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M a r c o schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

:?
Heb de Witcher (nog) niet gespeeld, maar als ik dit filmpje zie, en dan vanaf ca 2 min.
YouTube: The Witcher 3: 4K Patch for PS4Pro analysed PS4 - PS4Pro

Dan lijkt me dit toch een behoorlijk groot verschil in resolutie.
(Als je het filmpje dan ook op een hoge resolutie kijkt in ieder geval. ik heb hem in 1440p gekeken)
Niemand ontkent ook dat er verschil in zit (los van het feit dat hij aardig inzoomt), maar voeg op zijn minst HDR ondersteuning toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af hoe veel (lees: weinig) je hiervan merkt tijdens het effectief gamen. Als ze al zo moeten inzoomen op stilstaande beelden om het verschil te tonen, dan merk je daar m.i. tijdens het gamen zelf nagenoeg niets van.
Enige significante waarvoor ik een Pro zou nemen is om geen framerate drops meer te hebben, want dat is wél iets dat je snel ziet tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
4K vind ik zelf sowieso wat overrated. Ja je ziet het, maar om nou te zeggen dat het een bizar verschil is vind ik wel meevallen. Heb liever dat men zich focused op HDR en meer grafische opties aanzet, alleen meer pixels maakt het verschil niet.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:38:
Ik vraag me af hoe veel (lees: weinig) je hiervan merkt tijdens het effectief gamen. Als ze al zo moeten inzoomen op stilstaande beelden om het verschil te tonen, dan merk je daar m.i. tijdens het gamen zelf nagenoeg niets van.
Enige significante waarvoor ik een Pro zou nemen is om geen framerate drops meer te hebben, want dat is wél iets dat je snel ziet tijdens het gamen.
Precies dit. HDR en fps vallen meer op dan extra pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:30
Kun je gewoon elke willekeurige harde schijf/SSD aansluiten op een normale ps4 (met de juiste updates)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
rickskeg99 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:29:
Kun je gewoon elke willekeurige harde schijf/SSD aansluiten op een normale ps4 (met de juiste updates)?
Een externe schijf moet minimaal USB 3.0 zijn ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hob uitgespeeld. Enorm van genoten. Echt een geweldig level design/ world design. Prachtig en verbazingwekkend hoe de wereld tot stand komt en verandert. In het begin zijn alle veranderingen nog klein en overzichtelijk, maar als je verder komt wordt het steeds complexer. De puzzels zijn leuk en het vergt af en toe het nodige zoekwerk om uit te vogelen hoe je ergens komt.

ik heb redelijk wat backtracking gedaan en geprobeerd alle collectibles en upgrades te vinden. Helaas mis ik van alles er precies 1, beetje zuur. Er is wel een map te vinden met alles erop, maar dan nog is het een enorm zoekwerk naar die je hebt gemist. En door de veranderde wereld tegen het einde ook vaak moeilijk hoe je er komt.

Wereld/Dungeons hebben ook een geweldige verticaliteit. Grafische stijltje vind ik erg goed werken voor de game. Sound is wat matig. Grootste minpunt van de game is dat op bepaalde momenten de fps erg inkakt en het erg schokt. Gelukkig hindert het de gameplay niet te erg. En het platforming kan soms wat finicky zijn.
De game zou zo'n acht uurtjes lang zijn, maar dat is echt niet accuraat. Ik heb er veel langer over gedaan, de wereld is echt groot en verandert steeds. Je bent echt even zoet met het zoeken naar alles.

Al met al geef ik de game een 9. Als je houdt van (oude) Zelda like games, exploration, dungeons, mechanische veranderende wereld, puzzelen, uitzoeken en de sfeer van games als Rime en Journey dan kan ik de game echt aanbevelen!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:22

TFHfony

Professional Weirdo

Cis schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:05:
Bij Azery kost de Slim 500gb nu 248 euro. Nog even en we zitten weer op 188 :) ::)
https://tweakers.net/ext/...aystation-4-slim-500gb-bk
* TFHfony is ook nog steeds erg blij met zijn slim voor 188 euro. Zo veel stiller dan mijn oude PS4. En dat effectief voor 13 euro...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:19
De sticker aan de achterkant van de controller begint aan een hoekje los te komen. Dat is de plek waar mijn vinger ligt tijdens het gamen, waardoor de lijm zacht wordt.
Erg vervelend. ;)
Mijn vorige controller die bij mijn eerste ps4 zat, had dit probleem ook.
Nog mensen die zich hierin herkennen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
Anton.net schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:04:
De sticker aan de achterkant van de controller begint aan een hoekje los te komen. Dat is de plek waar mijn vinger ligt tijdens het gamen, waardoor de lijm zacht wordt.
Erg vervelend. ;)
Jup. Heb het er meteen in zijn geheel afgekrapt :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:30:
[...]

Heb ik ook een keer gedaan, maar dan zit je vinger continue in de plak.
Lang leve nagellakremover van de dame :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand die weet welke dag de star wars battlefront 2 beta voor iedereen beschikbaar is en of hij te pre loaden is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 11:52

s0kkie

Cowabunga

Nieuwevolger schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:46:
Iemand die weet welke dag de star wars battlefront 2 beta voor iedereen beschikbaar is en of hij te pre loaden is?
Voor dat het forum chagrijn weer gaat reageren tot 9 oktober en zonder preload :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De sticker aan de achterkant van de controller begint aan een hoekje los te komen.
(.....)
Welke sticker? :P

Hier zijn ze er ondertussen al compleet afgesleten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26
Wat is Sky Force toch een verslavend spelletje. Telkes opnieuw proberen alle doelen te halen en de patronen uit je hoofd proberen te leren :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:52:
[...]

Precies dit. HDR en fps vallen meer op dan extra pixels.
Ja, maar 60 fps is gewoon niet haalbaar met de brakke CPU van de Pro. HDR is ook ontzettend veel werk om in te bouwen, dan moet schijnbaar al het artwork opnieuw gedaan worden om het er enigzins mooi uit te laten zien. Is geen kwestie van een knopje omzetten.

Al met al is deze 4k checkerboarding oplossing denk ik wel het beste wat CDPR kon doen met TW3. Hoewel het fijn zou zijn als ze nog een tweede optie zouden geven, bv 1080p met betere grafische settings of 1080p met unlocked framerate (voor de liefhebbers, kan namelijk tegenvallen).
Ik ga binnenkort maar eens mijn 2e playthrough afmaken in heerlijk downsampled 4k. Ben benieuwd.
Anton.net schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:23:
[...]

Waarschijnlijk zijn er wel patches geweest, maar het spel speelt echt nog niet aangenaam. Op de ps4 pro zullen de framedrops in de cutscenes wel wat minder zijn denk ik.
Ik heb het spel voor het grootste gedeelte gespeeld met een walkthrough/guide ernaast. Het was vaak al moeilijk genoeg om Trico te laten doen wat je wilt, laat staan dat je dat ook nog zelf moet gaan uitvissen
Ik heb TLG op de Pro @ 1080p gespeeld, en dan is het gewoon locked 30fps. Prima speelbaar dus. De besturing blijft wat "zwaar" aanvoelen, maar dat is ook een beetje de bedoeling, dat was ook zo bij Ico en SotC. Als je een beetje doorhebt hoe de commando's voor Trico werken dan vond ik het ook wel te doen, alleen sommige stukken zoals het onderwater zwemmen waren behoorlijk irritant :P
Ik vond het wel een mooi, sfeervol spel, maar ook niet zo indrukwekkend als SotC destijds. Speaking of, die komt dus in opgepoetste versie naar de PS4, dus dat is een enorme aanrader voor eenieder die die nog nooit gespeeld heeft :)

[ Voor 40% gewijzigd door bassGunner op 05-10-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Erg vervelend. ;)
Ja, zeker. Sinds kort begint die bij mij ook los te komen. Wilde hem er in z'n geheel aftrekken, maar merkte dat het dan wel erg plakkerig wordt. Heb hem maar weer teruggedrukt en voorlopig speel ik nu zo, maar ideaal is anders.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

-SaveMe- schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:33:
Al met al geef ik de game een 9. Als je houdt van (oude) Zelda like games, exploration, dungeons, mechanische veranderende wereld, puzzelen, uitzoeken en de sfeer van games als Rime en Journey dan kan ik de game echt aanbevelen!
Rime en Hob staan hoog op mijn lijstje :) Nog even wachten op een leuke aanbieding, want ik heb toch een flinke backlog aan games die ik wil spelen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, nu al een review van Shadow of War. Niet eens recommended, kan echt niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:46:
Ik dacht vanaf morgen 8u UTC. Geen idee of hij te preloaden is, maar dat zou je dan alleszins nu al kunnen checken, want vanaf 10u morgen is het dus geen preloaden meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:38:
Wow, nu al een review van Shadow of War. Niet eens recommended, kan echt niet ...
Een 86 na 25 reviews op metacritic is behoorlijk goed. http://www.metacritic.com...iddle-earth-shadow-of-war
Helemaal omdat sommige nog salty zijn op de microtransactions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:51:
[...]

Een 86 na 25 reviews op metacritic is behoorlijk goed. http://www.metacritic.com...iddle-earth-shadow-of-war
Als je de review leest op Eurogamer dan is die ook helemaal niet negatief. Ze vallen met name over het veel te over the top verhaal. Gameplay is volgens mij dik in orde. Ik heb er in elk geval zin in :)

Nu is Eurogamer toch al wat weird met zijn reviews. Ik verdenk ze bijvoorbeeld van Nintendo fanboyisme.
Zelda BtoW kreeg een dikke 10 en Horizon werd omlaag gehaald op dezelfde punten waar ze lovend over waren in BotW. En meer dat soort dingen. Ze vinden het ook stoer volgens mij om kleine game een essential te geven en grote games af te kraken ...

[ Voor 26% gewijzigd door -SaveMe- op 05-10-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Kan ik mijn save van hzd bij de nieuw goty edition gebruiken? Heeft iemand hier ervaringen met zulke saves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:17:
[...]

Als je de review leest op Eurogamer dan is die ook helemaal niet negatief. Ze vallen met name over het veel te over the top verhaal. Gameplay is volgens mij dik in orde. Ik heb er in elk geval zin in :)

Nu is Eurogamer toch al wat weird met zijn reviews. Ik verdenk ze bijvoorbeeld van Nintendo fanboyisme.
Zelda BtoW kreeg een dikke 10 en Horizon werd omlaag gehaald op dezelfde punten waar ze lovend over waren in BotW. En meer dat soort dingen. Ze vinden het ook stoer volgens mij om kleine game een essential te geven en grote games af te kraken ...
Grappige is dat de gast die de digital foundry video's maakte van hzd de game zeker kon aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:51:
[...]

Wat is er met microtransactions dan? Kan namelijk rete irritant zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
lennox-06 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:46:
Kan ik mijn save van hzd bij de nieuw goty edition gebruiken? Heeft iemand hier ervaringen met zulke saves?
Dat hangt van game tot game af. Nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wie heeft hier the witcher gespeeld na de pro update op 1080P? Lijkt hij nou minder smoother te lopen op fullhd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:01:
[...]

Wat is er met microtransactions dan? Kan namelijk rete irritant zijn.
Ik las dat je uit de lootboxes orcs kon krijgen. (De boxes zijn ook te krijgen door te spelen) Lees op reddit net dat legendary orcs alleen via betaalde lootboxes te krijgen waren. Het zal mij verder een worst zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:34:
How to get a Battlefront II early access beta code instantly:

•Go here: https://help.ea.com/en/co...=star-wars-battlefront-ii , this is the EA support ticket request screen.

•Click PS4, or whatever platform you want it on.

•Click "Codes and promotions"

•Click "Invalid code"

•It'll ask you to type the error message in the screen. You can type whatever you want, but you might as well make it something like, "My code did not work and I preordered the game."

•Choose your region.

•A pop-up will ask you to log into your EA account. After you do that, it'll ask you to write a message to go with your support ticket. Make sure your email address is correct and write out the same message as before, i.e. "My code did not work and pineapple on pizza is a sin."

•Submit it

•Wait approximately 10 seconds

•Check your email, you will receive two emails in succession, one for opening a support ticket and then one with the code.

•Viola!

Het werkt en dat heb ik uit eigen ervaring.
Werkt nu niet meer binnen 10 seconden iig.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:05:
Wie heeft hier the witcher gespeeld na de pro update op 1080P? Lijkt hij nou minder smoother te lopen op fullhd?
Niet lullig bedoeld, maar zoek jij überhaupt wel voordat je iets vraagt? Er staan gewoon comparison video's online en in dit topic is er ook al een gepost en er is tevens al over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:07:
[...]

Niet lullig bedoeld, maar zoek jij überhaupt wel voordat je iets vraagt? Er staan gewoon comparison video's online en in dit topic is er ook al een gepost en er is tevens al over gesproken.
Ja, van 1080P niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Oh man ik geniet zo intens van Fortnite Battle Royale!!
al een paar keer geëindigd op de eerste plaats :D

Ik haal hier meer fun uit dan de aaa-games van de laatste tijd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:04:
[...]

Initialiseren is voltooid en de OG PS is nu alsof je 'm voor het eerst opstart. Lijkt me dus wel gedeactiveerd.
Hmmm, okay, nou had begrepen dat het zo niet kon werken dus heb voor de zekerheid altijd gewoon eerst gedeactiveerd. Hopelijk zorgt dit niet voor problemen later en heb je dus gelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 20:11
In de US store is Uncharted TLL 30 dollar. Bij offgamers kan je voor 25 euro 1x20 1x10 psn kaarten halen. Mooie prijs :) als je hem digitaal wilt.

[ Voor 9% gewijzigd door Ari Gold op 05-10-2017 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
bram1984 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:18:
@bassGunner Waar zie jij 60 staan in mijn post? :)

Feit is dat 30 locked nog steeds niet gehaald wordt. De game is gewoon niet zo heel goed te optimaliseren.
Hehe ok, fair enough. Op consoles heeft de game altijd wat moeizaam gedraaid, maar na tig patches was het toch bijna locked 30 fps op de base PS4, met minimale drops in Novigrad en Crookback Bog. Op de Pro met boost mode was het wel een 100% lock. Nu zijn er weer minimale drops, maar ik las ergens dat er tijdens een analyse nu een 29,70 avg fps was gevonden, dus daar kan je dan niet al teveel over klagen. Hoewel je nog steeds beter meerdere keuzes zou moeten hebben natuurlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Artikel: Digital Foundry Witcher 3 PS4 Pro patch

Verbeteringen naast resolutie:
It's early days with our testing so far, but some changes and improvements are in play. Texture filtering is improved, though the base assets - including art quality - look to be the same as the game running on the standard PlayStation 4. Curiously though, ambient occlusion looks as though it's pared back in some of the scenes we tested - something we intend to investigate in further depth [UPDATE: Ambient occlusion is actually enhanced and looks like Nvidia's HBAO). Initial tests also suggest that some of The Witcher 3's most challenging areas - such as Crookback Bog - actually run slower than base hardware, which in turn was a touch slower than the Pro running the old code under boost mode.
En belangrijkste voor 1080p spelers:
Finally, rounding off this very early look at the patch 1.51, the good news is that we can confirm that full super-sampling is in effect for PlayStation 4 Pro users with 1080p displays, meaning pristine-looking anti-aliasing, while the enhanced texture filtering also scales down nicely too.
Nog geen video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:57

Mauz1978

Console War Veteran

Wootism schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:03:
Oh man ik geniet zo intens van Fortnite Battle Royale!!
al een paar keer geëindigd op de eerste plaats :D

Ik haal hier meer fun uit dan de aaa-games van de laatste tijd
Ik vond m supertof tot gisteren: het lijkt alsof ze het geluid hebben aangepast. Nu word ik constant verrast door mensen die ineens achter me staan terwijl ik die eerder van ver kon horen. Ook de kisten beamen niet zo hard meer... was constant top 10, maar nu na een minuut dood of zo. Of had ik gewoon een slechte avond? :/

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
SqueakyClean schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:22:

[...]

[...]

Nog geen video.
is patch 1.51 al gereleased ? of moet het nog komen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Mooie reden om the Witcher dan maar toch eens op te pakken :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:22:
[...]

Hmmm, okay, nou had begrepen dat het zo niet kon werken dus heb voor de zekerheid altijd gewoon eerst gedeactiveerd. Hopelijk zorgt dit niet voor problemen later en heb je dus gelijk!
Tja ik heb eigenlijk ook maar wat gedaan. Inmiddels werken US licenties ook weer. Ik moest even deactiveren als primair en weer activeren.

Ik heb nu alleen de 1 TB schijf uit de Pro nog liggen en die moet weer in de OG PS4. Denk dat ik 'm gewoon weer in safe mode start en een hele schone installatie uitvoer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bassGunner
Beperk het tot een topic-rapport aub...

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 06-10-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
SqueakyClean schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:22:

[...]

[...]

Nog geen video.
Misschien toch maar eens gaan sparen voor een UHD tv'tje :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Mauz1978 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:47:
[...]

Ik vond m supertof tot gisteren: het lijkt alsof ze het geluid hebben aangepast. Nu word ik constant verrast door mensen die ineens achter me staan terwijl ik die eerder van ver kon horen. Ook de kisten beamen niet zo hard meer... was constant top 10, maar nu na een minuut dood of zo. Of had ik gewoon een slechte avond? :/
Waarschijnlijk een slechte avond :P
Heb hem gisteren nog tot vrij laat gespeeld met de laatste updates en nergens last van qua geluid. Voetstappen nog steeds duidelijk hoorbaar.

Ik speel altijd in squads, dan heb je tenminste een team die je (als het goed is) rugdekking kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Wootism schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:26:
[...]

Waarschijnlijk een slechte avond :P
Heb hem gisteren nog tot vrij laat gespeeld met de laatste updates en nergens last van qua geluid. Voetstappen nog steeds duidelijk hoorbaar.

Ik speel altijd in squads, dan heb je tenminste een team die je (als het goed is) rugdekking kan geven.
Hoe zit het precies met communicatie in squads? Is er een ingame voicechat mogelijk met je squad? En gebruiken spelers dat ook echt om samen te winnen? Of is het, met randoms, alsnog ieder voor zich in een squad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

bassGunner schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:01:
[...]

Ja, maar 60 fps is gewoon niet haalbaar met de brakke CPU van de Pro. HDR is ook ontzettend veel werk om in te bouwen, dan moet schijnbaar al het artwork opnieuw gedaan worden om het er enigzins mooi uit te laten zien. Is geen kwestie van een knopje omzetten.

Al met al is deze 4k checkerboarding oplossing denk ik wel het beste wat CDPR kon doen met TW3. Hoewel het fijn zou zijn als ze nog een tweede optie zouden geven, bv 1080p met betere grafische settings of 1080p met unlocked framerate (voor de liefhebbers, kan namelijk tegenvallen).
Ik ga binnenkort maar eens mijn 2e playthrough afmaken in heerlijk downsampled 4k. Ben benieuwd.

[...]

Ik heb TLG op de Pro @ 1080p gespeeld, en dan is het gewoon locked 30fps. Prima speelbaar dus. De besturing blijft wat "zwaar" aanvoelen, maar dat is ook een beetje de bedoeling, dat was ook zo bij Ico en SotC. Als je een beetje doorhebt hoe de commando's voor Trico werken dan vond ik het ook wel te doen, alleen sommige stukken zoals het onderwater zwemmen waren behoorlijk irritant :P
Ik vond het wel een mooi, sfeervol spel, maar ook niet zo indrukwekkend als SotC destijds. Speaking of, die komt dus in opgepoetste versie naar de PS4, dus dat is een enorme aanrader voor eenieder die die nog nooit gespeeld heeft :)
Ja ik zag het, en niet een klein beetje opgepoetst maar een echte remake!
Ik heb hem nooit gespeeld, maar die remake ga ik zeker kopen.

TLG uitgespeeld intussen, nu begonnen aan Horizon :*)

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Heb deze reactie ook al in het Console Budget Gaming topic geplaatst, ik denk dat niet iedereen dat topic volgt dus ook maar even hier:
Racierox schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:43:
Uncharted: The Lost Legacy dit weekend € 19,99 bij de Mediamarkt!
https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1509101.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

lennox-06 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:49:
[...]

is patch 1.51 al gereleased ? of moet het nog komen ?
Is al uit en slecht 150 Mb... d:)b

Wel jammer van de slowdown... hoor er best wat klachten over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racierox schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:45:
Heb deze reactie ook al in het Console Budget Gaming topic geplaatst, ik denk dat niet iedereen dat topic volgt dus ook maar even hier:

[...]
Pff voor die prijs mag ik hem eigenlijk niet laten liggen, maar heb al zoveel te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:08:
[...]

Pff voor die prijs mag ik hem eigenlijk niet laten liggen, maar heb al zoveel te spelen :(
Haha ik heb UC 1-3 nog te spelen :S
En nee geen 4 want nog niet gekocht

En bij SotC dacht ik eerst 'ooooh verbeteringen'
Daarna.....wacht ik heb de game al dubbel in de backlog voor ps2 EN ps3 :X 8)7 |:(

Denk serieus dat ik dit jaar geen games meer haal, tenzij er mooie aanbiedingen komen
oh en Mario Oddessey moet ik hebben
en wsl koop ik nog een XB1.....en dan moet ik Ori en Cuphead ook hebben

;w

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die weet wat het goedkoopste product bij de mediamarkt is? Zodat ik de verzendkosten niet hoef te betalen als ik uncharted tll bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:32:
Iemand die weet wat het goedkoopste product bij de mediamarkt is? Zodat ik de verzendkosten niet hoef te betalen als ik uncharted tll bestel?
http://www.mediamarkt.nl/...laystation-4-1409899.html

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand een idee of er ergens een witte Pro, zonder Destiny bundel is? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 20:11
En als je de cadeauservice aanvinkt? 1 euro extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@poor Leno

Net mijn NL shops gechecked en ik zie em nergens zonder Destiny 2.

Je kunt ook de Destiny 2 versie die bij de bundel zit verkopen:

https://www.bol.com/nl/p/...09/?suggestionType=browse

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:42:
@poor Leno

Net mijn NL shops gechecked en ik zie em nergens zonder Destiny 2.

Je kunt ook de Destiny 2 versie die bij de bundel zit verkopen:

https://www.bol.com/nl/p/...09/?suggestionType=browse
Ja dat zat ik ook te denken, maar ik wil er niet mee blijven zitten.. Er zit wel een disc bij, dat scheelt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
http://www.mediamarkt.nl/...discs-marvel-1428740.html

Dit misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Ja dat zat ik ook te denken, maar ik wil er niet mee blijven zitten.. Er zit wel een disc bij, dat scheelt :/
Waarom zou je ermee blijven zitten? Er zijn zat mensen die op Marktplaats kijken naar Destiny 2.

Die van mij wordt morgen voor € 40,- opgehaald. Voor € 30,- op Marktplaats gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:56:
[...]

Heb er al een fotoworkshop van 1 eurocent erbij gedaan haha.
Geniaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:39:
Iemand een idee of er ergens een witte Pro, zonder Destiny bundel is? :/
Bestel die bundel nou maar gewoon coño.
Veel leuker dan BF1 en die gare Destiny rip-off die ze SW Battlefront genoemd hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Bestel die bundel nou maar gewoon coño.
Veel leuker dan BF1 en die gare Destiny rip-off die ze SW Battlefront genoemd hebben :P
Ik praat niet meer met jou }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@poor Leno en @dvdkiwi rustaaagh anders krijgen we dit soort dingen :+
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/aa/b3/de/aab3deb08f5f150b51dfe7d830099fa4--games-for-pc-free-games.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:19:
@poor Leno en @dvdkiwi rustaaagh anders krijgen we dit soort dingen :+
[afbeelding]
Zonde van die rode stift :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat motif staat toch veel leuker op een auto? O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:34:
[...]

Dat motif staat toch veel leuker op een auto? O-)
Zoiets? >:)

German police stops car with what turns out to be a sticker

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/zuRoQO5zWCYn9eOKlWrD1tDqDDLxPgncQGujLZt2erA.jpg?w=980&s=80c54e4f07b179687482e2eef1760d7c

PS: Dit is een screenshot van de nieuwe Need for Speed :>
-

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 06-10-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exact!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@poor Leno zeg er even bij dat het een screenshot van de nieuwe Need for Speed is, anders komt Jeroeniemoes je halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of op een witte PS Pro O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Edzeau schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:30:
[...]

Hoe zit het precies met communicatie in squads? Is er een ingame voicechat mogelijk met je squad? En gebruiken spelers dat ook echt om samen te winnen? Of is het, met randoms, alsnog ieder voor zich in een squad?
In-game communicatie is er op dit moment alleen nog in de game-lobby: hier kan je met elkaar chatten, maar dat is het dan ook.
In het spel zelf kan je aandacht vragen van je team door een dansje te doen, of een paar kogels af te schieten richting een squad-member die te ver achter blijft. Beetje matig dus.

Het makkelijkste is om op je PS4 een party aan te maken zodat je verbaal met elkaar kan communiceren.

Voor de rest moet je het ook treffen met je squad. Het gaat bijvoorbeeld al soms fout bij de dropping waarbij sommige mensen van je squad zich aan de andere kant van het eiland laten vallen... waardoor je elkaar al meteen kwijt bent.
Tot nu toe waren die moment flink in de minderheid en heb ik erg toffe samenwerkingen gehad!

[ Voor 18% gewijzigd door Wootism op 06-10-2017 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Wow! Zeer realistische GFX. Misschien toch eens NFS gaan spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Excited for #TLOU2? Show it with the dynamic stop sign theme for PS4, available now on PS Store:

https://store.playstation...10249_00-TLOUPIISTOPSIGN1

Nu hebben de meeste thema's een video erbij op de download pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:07:
Excited for #TLOU2? Show it with the dynamic stop sign theme for PS4, available now on PS Store:

https://store.playstation...10249_00-TLOUPIISTOPSIGN1

Nu hebben de meeste thema's een video erbij op de download pagina.
Hebb0n.

Al mensen met de BFII beta aan de slag gegaan? Hoe speelt de game (op de Pro)? Ben benieuwd of het wezenlijk anders aanvoelt dan BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:22:
[...]

Hebb0n.

Al mensen met de BFII beta aan de slag gegaan? Hoe speelt de game (op de Pro)? Ben benieuwd of het wezenlijk anders aanvoelt dan BF1.
Ik wordt er niet warm van. Ik vind de game mode niet echt boeiend en je gaat vrij snel dood in sommige gevallen, waardoor je het gevoel hebt dat je niet veel terug kan doen.

Graphics vind ik het ook lelijker dan battlefront 1 op de normale ps4. Mag hopen dat er nog een patch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Aaaaha. En dan later een 'Ultimate Hyper Mega Hard' modus als betaalde DLC toevoegen :P

Assassins Creed Origins krijgt moeilijkheidssettings

http://www.ign.com/articl...first-difficulty-settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:23:
Aaaaha. En dan later een 'Ultimate Hyper Mega Hard' modus als betaalde DLC toevoegen :P

Assassins Creed Origins krijgt moeilijkheidssettings

http://www.ign.com/articl...first-difficulty-settings
mooi, het verhaal is meestal boeiender dan de gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb weer wat nieuwe games in huis:
-The Order 1886
-Prey
-Rayman Legends

Ik heb er zin in, vooral The Order spreekt me aan!

Ik heb de laatste tijd ook redelijk veel tijd gestoken in de multiplayer van de TLOU. Ook die blijkt een pareltje te zijn! Ik heb de "12 weeks" overleeft, maar ben ondertussen gewoon weer opnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:14:
Ik wordt er niet warm van. Ik vind de game mode niet echt boeiend en je gaat vrij snel dood in sommige gevallen, waardoor je het gevoel hebt dat je niet veel terug kan doen.

Graphics vind ik het ook lelijker dan battlefront 1 op de normale ps4. Mag hopen dat er nog een patch komt.
Ik heb precies dezelfde minpunten in BFII. Ik heb de beta na het eerste potje verwijderd.

Geen preorder voor BFII voor mij dus. Ik wacht wel tot BFII een Euro of 20 is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:18
BF II kan me niet boeien. Maar ben ook geen Star Wars fan. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:37:
BF II kan me niet boeien. Maar ben ook geen Star Wars fan. ;)
En the Award voor Beste Bijdrage gaat naar Rivanov

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb ook niet zoveel met StarWars (kijk de films, verder niets) maar kan mezelf toch wel goed vermaken met de beta, ik speelde net een pot in een grote stad welke er fantastisch uitzag (ps4Pro), ik had echt het gevoel onderdeel te zijn van een enorme starwars oorlog.

Als dit gevoel blijft dan ga ik hem wel halen en misschien zelfs wel op launch.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26
Jasphur schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:05:
[...]

Wow! Zeer realistische GFX. Misschien toch eens NFS gaan spelen :D
Ik denk dat het vies tegen zal vallen. Zo heb ik laatst deze aangeschaft:

Afbeeldingslocatie: https://neato4u.files.wordpress.com/2009/06/outsidexr5.jpg

Toch een beetje matigjes hoor :{ Ik heb geen idee wat ik moet doen, niemand met een groen vraagteken boven hun hoofd ;w

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
@Vrijdag ach. Zolang je af en toe een quest van een kat tegenkomt is het goed te doen. Leuke game verder wel.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CoaAb_aXYAANrfR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New & improved parental controls and Family Accounts features go live today on PS4! Find out how to use them:

https://blog.eu.playstati...tures-on-ps4/#sf119679468

Handig voor de mensen die het nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:13
Lid worden van de mediamarkt club, Altijd gratis verzenden...

http://www.mediamarkt.nl/...arkt-club-informatie.html

Lid worden is gratis.

[ Voor 3% gewijzigd door Merdera op 06-10-2017 18:56 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
De beste game voor mij op de Ps4 is toch echt wel Destiny 2. Ik snap dat mensen met Destiny 1 wellicht al een vergelijkbare ervaring hebben, maar ik vind dit geniaal.

Net net een team van 6 de raid geprobeerd. Prachtig om te ervaren dat wildvreemde mensen samen gaan werken en opdrachten uitvoeren. Op zichzelf zou dat al een prachtige game zijn, maar de reis naar dit evenement toe (campaign, strikes, nightfall strikes etc) is lang en super leuk on te spelen.

Ik ben zeer zwaar onder de indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anton.net schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:46:
Ik heb weer wat nieuwe games in huis:
-The Order 1886
-Prey
-Rayman Legends

Ik heb er zin in, vooral The Order spreekt me aan!
ertussen gewoon weer opnieuw begonnen.
Ik zou met Prey beginnen. Briljante sandbox / stealth game met een lekker sfeertje! Meesterlijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:18
poor Leno schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:19:
[...]

En the Award voor Beste Bijdrage gaat naar Rivanov

:>
O+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Donstil schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:57:
Ik heb ook niet zoveel met StarWars (kijk de films, verder niets) maar kan mezelf toch wel goed vermaken met de beta, ik speelde net een pot in een grote stad welke er fantastisch uitzag (ps4Pro), ik had echt het gevoel onderdeel te zijn van een enorme starwars oorlog.

Als dit gevoel blijft dan ga ik hem wel halen en misschien zelfs wel op launch.
Hier wel Star Wars fan en vind (hoe verrassend) de Beta dan ook erg leuk. Misschien niet om uren te spelen vanwege het gebrek aan content, maar dat is voor een beta niet zo erg. Goed idee gekregen in ieder geval.

Het nieuwe puntensysteem ipv de pickups zorgt ervoor dat ik een stuk vaker voor iets dergelijks kan kiezen, al vind ik het raar dat er niet gewoon wat meer heroes zijn. Dan is de kans dat je een andere hero tegenkomt ook groter. Star Cards e.d. vind ik minder, want dat kost veel tijd om te halen en misschien is het een beetje pay-to-win (je hebt een klein voordeel maar bent niet meteen overpowered denk ik). Ik ga hem in ieder geval niet als Deluxe halen, want de pre-order bonussen daarvan zijn echt erbarmelijk. 3 dagen eerder spelen en een skin voor 2 personages. Dat klinkt niet alsof ik er 20 euro meer aan wil uitgeven. Zag ook niet dat ie ergens super goedkoop was.

Gameplay vond ik verder ook wel prima. Wel even wennen wat er allemaal aan abilities toe te passen is, misschien dat dat nog wat onbalans met zich meebrengt voor de echte game. Schieten was in ieder geval prima en hoe langer ik speelde, hoe beter het ging. Heb het idee dat ik er wat beter mee overweg kan. De balans in de maps was nog wel wat krom volgens mij. Ene keer verlies je hard, andere keer wals je eroverheen. Maps zagen er mooi uit, al vond ik die capture-the-flag-achtige modus wel wat beperkt qua space. Waarom je niet om het kasteel heen kunt lopen of alternatieve ingang hebt, is wat raar.

Overall een redelijke demo. Ziet eruit als een prima game te gaan worden. Ook zonder de Star Wars laag zal ie interessant zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 8 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)