Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:21
@daflux
buiten dat dat bij nieuwe firmwares niet mee rkon..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 00:09

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Sagat schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:43:
Heel veel mensen denken 'oh marktplaat', dat is vast goedkoper dan nieuw' en kopen dan zonder verder te checken.....dat is mijn theorie.

Als je een beetje dingen als pepper.nl en budgetgaming checkt ben je vaak goedkoper uit dan mp.
Als ik op pepper.nl kijk zie ik echt geen games voor de ps4 ;)

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
rg-mohwa schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:10:
Ik denk dat ik ook een playstation wil, dit mag van mij best een 2de handse wezen dus kijken op marktplaats....man man man wat een vreemde vogels daar zeg, een 3 jaar oude playstation met fifa 16 en 1 controller en er dan nogsteeds 225 euro voor willen vangen, als je aangeeft dat je daar ook een nieuwe voor koopt is het nou dan koop je die toch.

Kan iemand mij uitleggen waarom er playstations voor meer dan de nieuwprijs verkocht worden ?
Omdat het nu een aanbieding is wil niet zeggen dat mensen meteen met de prijs zakken. De ps4 is nog erg gewild tweedehands en dat zie je aan de prijzen. Het is ook wat de gek ervoor geeft.

Let wel op met de originele ps4, de eerste serie kan problemen hebben met de aan-uit en eject knop, dat ze niet goed reageren, omdat het touch buttons zijn, bij de latere versie hebben ze er fysieke knoppen van gemaakt (weet niet precies vanaf welke serie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
kromme schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:06:
[...]

Crap :X ik gebruik zelf altijd de app!
https://nl.pepper.com/ dus, ik pas mijn vorige bericht ook aan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:11
rg-mohwa schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:21:
[...]

ik heb denk ik liever een slim want ik verwacht dat die iets stiller is, daarnaast staat die toch in de kast achter een deurtje dus ik zie em toch niet.
De slim is niet iets stiller, maar VEEL stiller!

Vanaf vrijdag kun je een Slim met 500GB voor €185 kopen (kerst aanbieding) bij oa Intertoys en Gamemania.

Veel goedkoper zal hij niet worden. En de 2e handse prijzen zijn idd lachwekkend. Zijn nu al mensen op marktplaats die hun gekochte Slim van €185 met winst proberen door te verkopen. :+

[ Voor 30% gewijzigd door Sefaex op 13-12-2017 13:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:48
kromme schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:06:
[...]

Niet?? Iets beter kijken en met beetje geduld vind je daar ook een game waar je lekker je joystick kan gebruiken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:25
Aangezien ik met kerst 10 dagen vrij ben en er deze maand geen games uitkomen die ik graag wil spelen heb ik net Nioh besteld, zag dat deze in aanbieding is voor 20 euro, mooi prijsje. :) komt als het goed is morgen binnen.

Benieuwd wat ik ervan vind, heb bloodborne uitgespeeld en deze game vond ik erg dik. hoop alleen dat het combat systeem in nioh niet te ingewikkeld is met al die verschillende stances en movesets.

lets gooo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 21:45
Ambition88 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:15:
Aangezien ik met kerst 10 dagen vrij ben en er deze maand geen games uitkomen die ik graag wil spelen heb ik net Nioh besteld, zag dat deze in aanbieding is voor 20 euro, mooi prijsje. :) komt als het goed is morgen binnen.

Benieuwd wat ik ervan vind, heb bloodborne uitgespeeld en deze game vond ik erg dik. hoop alleen dat het combat systeem in nioh niet te ingewikkeld is met al die verschillende stances en movesets.

lets gooo
Het valt wel mee met die stances, daarbij heb ik ze nooit als heel waardevol ervaren (wel tof voor verschillende, vette combo's).

Waar ik Bloodborne eindeloos kan blijven spelen en een dijk van een game vind, ben ik bij Nioh toch afgehaakt op de één of andere manier. Het mist een bepaalde focus ofzo, vijanden en omgevingen zijn ook veel van hetzelfde. Het speelt heerlijk, maar de game grijpt me niet op de één of andere manier.

Maar toch veel plezier natuurlijk :) Velen zijn het met me oneens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Spud82 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:17:
[...]

Het valt wel mee met die stances, daarbij heb ik ze nooit als heel waardevol ervaren (wel tof voor verschillende, vette combo's).

Waar ik Bloodborne eindeloos kan blijven spelen en een dijk van een game vind, ben ik bij Nioh toch afgehaakt op de één of andere manier. Het mist een bepaalde focus ofzo, vijanden en omgevingen zijn ook veel van hetzelfde. Het speelt heerlijk, maar de game grijpt me niet op de één of andere manier.

Maar toch veel plezier natuurlijk :) Velen zijn het met me oneens.
Hehe ik snap wat je bedoelt, ik had dat met dark souls. :) ging mij te traag ofzo maar deze setting lijkt me wel tof. bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Nieuwe beelden uit de winterse survivalgame Fade to Silence,

de 'platform-pinball-game' Yoku's Island Express van Team17 (Worms),

de 'rhythm rail-shooter' Aaero,

en de 'bouw-je-eigen-maffe-levels-en-daag-je-vrienden-uit'-platformer Ultimate Chicken Horse:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
poor Leno schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:24:
Ja bij mij staat ie vol in t zicht :)

En ik had mn oude witte open geschroefd, helemaal schoongemaakt en Artic SIlver coolingpaste voor PC overcloccken ertussen gesmeerd. Echt een aanrader! Was echt fluisterstil en ik merkte ook dat ie wat sneller werd :)
Heb je dat een beetje simpel kunnen doen? Ik wil het ook doen maar ik vertrouw mezelf niet. Ik heb namelijk bij mijn ps3 ooit ook de coolpasta vervangen maar daarna deed ie niks meer. :+ Ik heb vroeger veel pc's in elkaar gezet en aardig wat ervaring daarmee maar toch durf ik t niet echt aan met mn PS4. Hij blaast de laatste tijd als een malle met BF1, MGS5 maar ook bijvoorbeeld Fortnite..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:21
Tweakmans schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:00:
Nieuwe beelden uit de winterse survivalgame Fade to Silence,

[video]

de 'platform-pinball-game' Yoku's Island Express van Team17 (Worms),

[video]

de 'rhythm rail-shooter' Aaero,

[video]

en de 'bouw-je-eigen-maffe-levels-en-daag-je-vrienden-uit'-platformer Ultimate Chicken Horse:

[video]
Had toevallig vorige week nog gekeken of Ultimate Chicken Horse op de ps4 beschikbaar was, dus dat is een aangename verrassing.

edit: alleen jammer dat ie nergens te vinden is in de store 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 13-12-2017 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ambition88 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:15:

lets gooo
Echt een mega vette game (ben ook zwaar DS / BB fan) Heb ook enkele weken vrij en van plan deze weer vanaf het begin op te pakken, als je wilt co-oppen: Hollywood-NL _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
DigitalError schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:48:
[...]

Had toevallig vorige week nog gekeken of Ultimate Chicken Horse op de ps4 beschikbaar was, dus dat is een aangename verrassing.

edit: alleen jammer dat ie nergens te vinden is in de store 8)7
Ultimate Chicken Horse is sinds gisteren beschikbaar in de Amerikaanse store, maar in Europa komt de game een paar dagen later uit (18 december), aldus de site.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
P.E.No.1 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:34:
[...]

Heb je dat een beetje simpel kunnen doen? Ik wil het ook doen maar ik vertrouw mezelf niet. Ik heb namelijk bij mijn ps3 ooit ook de coolpasta vervangen maar daarna deed ie niks meer. :+ Ik heb vroeger veel pc's in elkaar gezet en aardig wat ervaring daarmee maar toch durf ik t niet echt aan met mn PS4. Hij blaast de laatste tijd als een malle met BF1, MGS5 maar ook bijvoorbeeld Fortnite..
Deed mijn PS4 vorig jaar ook en ik had de ultieme oplossing:
Inruilen voor een PS4 Pro! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:34:
[...]

Het is vrij simpel :) Wel voorzichtig zijn hoor!

Maar als je niet goed weet hoe, dan misschien niet ;)

• Sagat
poor Leno schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:05:
[...]

Het is vrij simpel :) Wel voorzichtig zijn hoor!

Maar als je niet goed weet hoe, dan misschien niet ;)
Ik zou zeggen check een YT filmpje. Helemaal als het een oudere vanilla ps4 is, dan is je garantie toch al (op zijn minst zo goed als) verlopen. Mocht het echt gruwelijk mis gaan, dan heb je voor weining een slim, of voor ietsjes meer een pro. Gezien de catalogus aan games is het imho geen geld.

10 second ninja DONE

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 10:13
Sefaex schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:02:
[...]

De slim is niet iets stiller, maar VEEL stiller!

Vanaf vrijdag kun je een Slim met 500GB voor €185 kopen (kerst aanbieding) bij oa Intertoys en Gamemania.

Veel goedkoper zal hij niet worden. En de 2e handse prijzen zijn idd lachwekkend. Zijn nu al mensen op marktplaats die hun gekochte Slim van €185 met winst proberen door te verkopen. :+
De reactie op MP slaat nergens op maar het is wel zo dat voor de aanbieding van BF de PS4 slim voor €280 te koop stond vandaar dat ze blijkbaar de prijs nog niet aangepast hebben. Nu is die tijdelijk voor €185 maar in januari zal die weer waarschijnlijk €240+ worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OMG er is een nieuwe system update! En er staat alleen bij: "improves system performance" OMG *O*

PS: Vanaf nú wordt alles beter natuurlijk

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 14-12-2017 11:57 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wow! :9~
Daar kan je aardig van in trance raken, als je in de flow zit :P

[ Voor 12% gewijzigd door ralph075 op 14-12-2017 12:04 ]

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

ralph075 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:03:
[...]

Wow! :9~
Daar kan je aardig van in trance raken, als je in de flow zit :P
Ja maar wat is precies de bedoeling ? dat zie ik niet terugkomen behalve het volgen van een lijn.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Winkiller schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:10:
[...]

Ja maar wat is precies de bedoeling ? dat zie ik niet terugkomen behalve het volgen van een lijn.
Weet het niet zeker, maar ik vermoed zover mogelijk komen in het "parcours", waarbij je timing/ritme zo goed mogelijk moet zijn.

In totaal andere orde en misschien wat kort door de bocht, maar enigszins vergelijkbaar (als het doel is om zover mogelijk te komen), games die ik van de tablet van de kids ken: subway surfers, piano tiles. Ook daarin is het doel eigenlijk enkel om het patroon/ritme te volgen en proberen zover mogelijk te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

ralph075 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:19:
[...]

Weet het niet zeker, maar ik vermoed zover mogelijk komen in het "parcours", waarbij je timing/ritme zo goed mogelijk moet zijn.

In totaal andere orde, maar enigszins vergelijkbaar (als het doel is om zover mogelijk te komen), games die ik van de tablet van de kids ken: subway surfers, piano tiles. Ook daarin is het doel eigenlijk enkel om het patroon/ritme te volgen en proberen zover mogelijk te komen.
Er is meer:

vanaf 1:40.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Just in time for #TheLastJedi releasing in cinemas!

Battle across #StarWars eras in @EAStarWars Battlefront II, the eighth of our 12 Deals of Christmas!

https://store.playstation...05749_00-BATTLEFRONTII000

LET OP: De prijs moet nog aangepast worden naar 34,99.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ligt het aan mij, of maakt de PS4 pro normaal veel geluid. De normale die ik toen had maakte niet zoveel geluimd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41
theduke1989 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:50:
Ligt het aan mij, of maakt de PS4 pro normaal veel geluid. De normale die ik toen had maakte niet zoveel geluimd
Zoekfunctie in dit topic gebruiken en dan krijg je heel veel uitleg,

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:43

rg-mohwa

Phoe Hé

Als het goed is ga ik eind van de middag een 2dehandse PS4 Pro ophalen met 2 controllers en een aantal games, zijn er nog punten op waar ik op moet letten ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-10 17:11
rg-mohwa schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:12:
Als het goed is ga ik eind van de middag een 2dehandse PS4 Pro ophalen met 2 controllers en een aantal games, zijn er nog punten op waar ik op moet letten ?
- Doen spellen het vanaf de blueray (meerdere proberen)
- Doen digitale spellen het
- Doet het internet het bedraad, onbedraad
- Reageert je controller goed
- Krijg je er een factuur bij
- Zijn de spellen krasvrij
- Schade aan de PS4 zelf, maakt deze vreemd geluid als je hem schudt (wel eerst uit doen)

PSN ID Binloading_nl

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:11
theduke1989 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:50:
Schijnt normaal te zijn.

De éne PS Pro produceert meer geluid dan de andere.
En het scheelt ook per game. Is een veelvoorkomend probleem (probleem wil ik het niet noemen, want je Pro is niet stuk als hij veel geluid maakt). Zoek maar op internet!

Mijn vorige PS Pro produceerde heel veel geluid (zoemend geluid). Heb die uiteindelijk verkocht omdat ik de Witte Pro wou.
Bij mijn nieuwe PS Pro hoor ik alleen een licht ratelend geluidje als ik een spel opstart. Alleen bij 1 of 2 games hoorde ik een zoemend geluidje (niet zo erg als mijn vorige Pro).

Je moet dus een beetje geluk hebben. Als je echt een stille Playstation wil zou ik voor de Slim gaan trouwens. Die is echt muisstil!

[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 14-12-2017 14:40 ]

• Tweakmans
Frozenbyte - de studio die bekend is van de Trine-trilogie - pakt uit met co-opgame Nine Parchments:

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:51
rg-mohwa schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:12:
Dat je niet teveel betaalt. De pro/slim zijn de laatste tijd regelmatig in de aanbieding waardoor 2dehands helemaal niet meer zo voordelig is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:11
poor Leno schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:41:
OMG er is een nieuwe system update! En er staat alleen bij: "improves system performance" OMG *O*

PS: Vanaf nú wordt alles beter natuurlijk
Dat klopt. Het weeralarm is opgeheven 8)

Eigenlijk moet Sony gewoon aangeven bij de updates: Bacon.
Omdat álles beter wordt met bacon :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
Iedereen hier heeft vast wel ervaring met 's werelds moeilijkste game? :+

• Sagat
Tweakmans schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:28:

[video]
Inloggen op ps3 met 2way authenticatie. Waar je dus op een externe site een pw moet genereren.

10 second ninja DONE

• Ambition88
HELP! ;o

Vandaag nioh binnen gekregen. Ik denk net ik koop ffe een psplus abbo dus ik vul mn playstation wallet aan met 30 euro, wil ik die psplus afrekenen zegt hij voeg betalings methode toe.

heb ik alleen de keuze tussen paypal of een creditcard what the fuck? dus ik heb 30 euro waar ik niks mee kan? ik zou toch zweren dat ik voorheen met ideal kon afrekenen is dat veranderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 10:40
Playstation Platinum aangeschaft en playstation service gevraagd naar de lijst met games met 3d en de lijst met games met HDR aangezien nergens online een actuele lijst te vinden is.

Het meer dan kansloze antwoord:
Helaas hebben we geen volledige lijst meet titels die 3D audio of HDR ondersteunen.
Nieuwe Playstation exclusive spelen zoals GT-Sport en Horizon Zero dwan ondersteunen het zeker weten veel andere spelen woorden door derde partijen ontwikkelt hier moet de spel ontwikkelaar de keuze maken. Soms komt er deze functie later moment nog toegevoegd meet een patch.

Zo teleurstellend van Sony Playstation en niet alleen om de vele spelfouten

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ambition88 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:46:
HELP! ;o

Vandaag nioh binnen gekregen. Ik denk net ik koop ffe een psplus abbo dus ik vul mn playstation wallet aan met 30 euro, wil ik die psplus afrekenen zegt hij voeg betalings methode toe.

heb ik alleen de keuze tussen paypal of een creditcard what the fuck? dus ik heb 30 euro waar ik niks mee kan? ik zou toch zweren dat ik voorheen met ideal kon afrekenen is dat veranderd?
Probeer het eens via een browser? of als je het daar op geprobeerd had via je Playstation.

• Ambition88
Origins schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:08:
[...]

Probeer het eens via een browser? of als je het daar op geprobeerd had via je Playstation.
Heb het via de playstation geprobeerd + op de computer, kan echt alleen via paypal of creditcard.

zit ik daar met 30 euro in mn wallet ;w

• Tweakmans
PaPi36 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:51:
Playstation Platinum aangeschaft en playstation service gevraagd naar de lijst met games met 3d en de lijst met games met HDR aangezien nergens online een actuele lijst te vinden is.

Het meer dan kansloze antwoord:
Helaas hebben we geen volledige lijst meet titels die 3D audio of HDR ondersteunen.
Nieuwe Playstation exclusive spelen zoals GT-Sport en Horizon Zero dwan ondersteunen het zeker weten veel andere spelen woorden door derde partijen ontwikkelt hier moet de spel ontwikkelaar de keuze maken. Soms komt er deze functie later moment nog toegevoegd meet een patch.

Zo teleurstellend van Sony Playstation en niet alleen om de vele spelfouten
Serieus? Lijkt wel een slechte vertaalrobot die dat heeft geschreven... De (weinige) keren dat ik contact heb gehad met de klantendienst, kreeg ik steeds een net en helder antwoord terug. Misschien had jij net een AI als stagiair? :)

Online zijn er wel lijstjes (bijvoorbeeld hier en hier) te vinden van games die HDR ondersteunen.

[ Voor 11% gewijzigd door Tweakmans op 14-12-2017 20:16 ]

• Origins
  • Niet online
Ambition88 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:10:
[...]

Heb het via de playstation geprobeerd + op de computer, kan echt alleen via paypal of creditcard.

zit ik daar met 30 euro in mn wallet ;w
Contact op nemen met Playstation kerel, mailtje sturen, denk dat ze het wel in orde kunnen maken voor je.
Edit: net even gekeken, bij mij pakt hij eerst gewoon het geld uit mijn wallet bij uitchecken.

[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 14-12-2017 20:20 ]

• Ambition88
Origins schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:17:
[...]

Contact op nemen met Playstation kerel, mailtje sturen, denk dat ze het wel in orde kunnen maken voor je.
Edit: net even gekeken, bij mij pakt hij eerst gewoon het geld uit mijn wallet bij uitchecken.
djezus ben ik dan zo dom of wat? ik moet elke keer een betaalmode selecteren... im confused man

• Origins
  • Niet online
Ambition88 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:20:
[...]

djezus ben ik dan zo dom of wat? ik moet elke keer een betaalmode selecteren... im confused man
Nee, dat is het niet, ik heb wel een paypal account, maar ik denk dat Sony graag aan je wilt blijven verdienen en alvast een soort rekening wilt hebben waar ze het in de toekomst van af willen halen als je ps plus afloopt die je wilt betalen.;)

Probeer eens een paypal account te maken, die koppelen, en kijken of hij nu wel uit je wallet pakt, en vervolgens paypal weer ontkoppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Origins schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:25:
[...]

Nee, dat is het niet, ik heb wel een paypal account, maar ik denk dat Sony graag aan je wilt blijven verdienen en alvast een soort rekening wilt hebben waar ze het in de toekomst van af willen halen als je ps plus afloopt die je wilt betalen.;)

Probeer eens een paypal account te maken, die koppelen, en kijken of hij nu wel uit je wallet pakt, en vervolgens paypal weer ontkoppelen.
Ik zal playstation wel een mail sturen of ze het geld terug kunnen storten aangezien paypal geen optie is, zuur.

maar geen psplus voor mij dan i guess. :) jammer. thnx voor je hulp

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:48
Ambition88 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:34:
[...]

Ik zal playstation wel een mail sturen of ze het geld terug kunnen storten aangezien paypal geen optie is, zuur.

maar geen psplus voor mij dan i guess. :) jammer. thnx voor je hulp
Waarom is paypal geen optie dan, daar kan je ook gewoon geld op storten zonder er cc of bank aan te hangen?

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Ambition88
Merdera schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:39:
[...]

Waarom is paypal geen optie dan, daar kan je ook gewoon geld op storten zonder er cc of bank aan te hangen?
Ik heb een account van 12 jaar oud, is nog gekoppeld aan een oud telefoon nummer + ik weet de antwoorden niet meer van mn veiligheids vragen en je account terugkrijgen is blijkbaar een hele opgave, niet veel zin in. :)

oftewel, fuck paypal.

Doe al mn betalingen via ideal als dat ineens niet meer kan, want voorheen kon het wel, dan houdt het op.

• Tweakmans
Ambition88 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:44:
Ik heb een account van 12 jaar oud, is nog gekoppeld aan een oud telefoon nummer + ik weet de antwoorden niet meer van mn veiligheids vragen en je account terugkrijgen is blijkbaar een hele opgave, niet veel zin in. :)

oftewel, fuck paypal.

Doe al mn betalingen via ideal als dat ineens niet meer kan, want voorheen kon het wel, dan houdt het op.
Als je écht alleen maar ideal wil gebruiken, kun je ook nog altijd een PlayStation Plus-kaartje kopen in een fysieke winkel (of een code in een webwinkel) en die vervolgens activeren op je PSN-account...

• Merdera
[...]

oftewel, fuck paypal.

Sjah , das dan je eigen keuze, (een rare wat mij betreft , want paypal kan aan de door jouw genoemde problemen niets doen en nieuw account aanmaken is een makkie), maar succes dan :D

[ Voor 4% gewijzigd door Merdera op 14-12-2017 21:01 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Ambition88
Tweakmans schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:58:
[...]

Als je écht alleen maar ideal wil gebruiken, kun je ook nog altijd een PlayStation Plus-kaartje kopen in een fysieke winkel (of een code in een webwinkel) en die vervolgens activeren op je PSN-account...
ya i know, maar er is nu al -30 van mn rekening af waar ik ook nog maar eerst van moet zien hoe snel en of het uberhaupt wordt teruggestord. :+

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Tijdens Black Friday op Amazon.de een PS4 Slim gekocht. Kreeg zonet een Amazon email om 12 maanden Playstation Plus voor €43,99 aan te kunnen schaffen.

Is alleen wel voor "Deutsches Konto" (Duitse account). Gaat dat werken met een NL account?

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Iemand leuke aanbieding voor PSN+ ??

• retroguy
  • Laatst online: 17-09 23:59
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:12:
Tijdens Black Friday op Amazon.de een PS4 Slim gekocht. Kreeg zonet een Amazon email om 12 maanden Playstation Plus voor €43,99 aan te kunnen schaffen.

Is alleen wel voor "Deutsches Konto" (Duitse account). Gaat dat werken met een NL account?
Ik kreeg dezelfde mail. Nee, gaat niet werken voor een NL account, er staat duidelijk dat het een Livecard is voor Deutsche PSN-Konten.

• Tweakmans
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:12:

Neen. Maar als je een Duitse account aanmaakt en die als primary instelt, kan je NL account op dezelfde console normaal ook online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

[...]

oftewel, fuck paypal.

Volgens mij, maar misschien zit ik er naast, is de reden dat iDeal niet mogelijk is bij het plus abonnement het feit dat het een abonnement is welke je afsluit. En ieder jaar verlengd word. En dat kan niet via iDeal. Wel via andere services die incasso's ondersteunen.

Before me there were many, after me there will be none

• UltraInstinct
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:51
De Playstation 4 en Playstation 4 Pro krijgen wel een grote prijsverlaging, een nieuwe Playstation in de opkomst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
UltraInstinct schreef op donderdag 14 december 2017 @ 22:45:
De Playstation 4 en Playstation 4 Pro krijgen wel een grote prijsverlaging, een nieuwe Playstation in de opkomst?
Ja, eind 2019

• Aenea
Gewoon concurreren met Xbox, niets meer, niets minder, want de Xbox One S is ook onder de 200,- op het moment en 50,- van de Pro af maakt het aantrekkelijker dan de 500,- Xbox One X...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe‏

Fresh PlayStation Store weekend discounts are now live, including The Sims 4, The Evil Within 2, The Elder Scrolls V: Skyrim and more:

https://blog.eu.playstati...are-now-live/#sf176337826

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPi36
  • Laatst online: 08-10 10:40
Tweakmans schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:12:
[...]
Serieus? Lijkt wel een slechte vertaalrobot die dat heeft geschreven... De (weinige) keren dat ik contact heb gehad met de klantendienst, kreeg ik steeds een net en helder antwoord terug. Misschien had jij net een AI als stagiair? :)

Online zijn er wel lijstjes (bijvoorbeeld hier en hier) te vinden van games die HDR ondersteunen.
Thanx...HDR is wel beter te vinden inderdaad. Blijft vreemd dat playstation niet een plek op de site heeft met een eenvoudig lijstje ook voor 3D Audio. Komt waarschijnlijk omdat de companion app maar iets van 5 games aangeeft die een profiel hebben. Behoorlijke fail als je reeds een jaar geleden de playstation platinum hebt geïntroduceerd. Op dat vlak laat Sony Playstation echt steken vallen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
[...]

oftewel, fuck paypal.

Hoeveel maanden ps plus wil je kopen?. Ik kan me namelijk herinneren dat ik om een vage reden een maand alleen kon betalen met PayPal of creditcard en dat 3 maanden of een jaar wel gewoon met ideal kon worden afgerekend. Ik weet niet waarom dit is maar vond het altijd heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:17
Let ook op dat als je eenmaal een creditcard koppelt daarna Sony automatisch het vinkje aanzet "automatisch" verlengen bij iedere actie binnen account management. Dus ook bij acties die niets met betalen te maken hebben!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

PaPi36 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:38:
[...]

Thanx...HDR is wel beter te vinden inderdaad. Blijft vreemd dat playstation niet een plek op de site heeft met een eenvoudig lijstje ook voor 3D Audio. Komt waarschijnlijk omdat de companion app maar iets van 5 games aangeeft die een profiel hebben. Behoorlijke fail als je reeds een jaar geleden de playstation platinum hebt geïntroduceerd. Op dat vlak laat Sony Playstation echt steken vallen, helaas.
Wat ik vreemd vind is dat sommige games het dan weer ingame ondersteunen dmv een setting in de opties zelf en de companion app overslaan (Horizon, Monster Hunter World).

Dit is wel weer typisch Sony, iets aankondigen en uitbrengen maar de ondersteunning laat weer duidelijk te wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 10:13
Is dezelfde trend als vorig jaar. Toen ook tijdens BF en kerst/eindejaars aanbiedingen. In januari en februari is de prijs weer wat opgeschroefd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:40
Murrays schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:08:
[...]

Is dezelfde trend als vorig jaar. Toen ook tijdens BF en kerst/eindejaars aanbiedingen. In januari en februari is de prijs weer wat opgeschroefd :)
Klopt, maar gezien het feit dat de Pro inmiddels alweer een tijdje op de markt is, en met de concurrentie van de XBOX X, verwacht ik dat deze prijsverlaging nu wel definitief is :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
(X-post van Battlefield PS4/Xbox forum)

OMFG!!!! Breaking news!!!

DICE LA is (zoals jullie ondertussen wss weten) Battlefield Bad Company 3 aan het maken, en die speelt zich af in de jaren 60-70-80 Cold War era, alsof die wel was uitgebroken.

Natuurlijk supervet! :D

Maarrrrrrrrrr!!:

DICE Sweden is een WW2 Battlefield aan het maken die ervoor of tegelijkertijd uitkomt!!!!!!!! OMFG!!!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rRYFHnJnMK8&feature=youtu.be]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 15-12-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Sony/Playstation blokkeert blijkbaar mijn VPN :')
Kon al een paar dagen geen verbinding krijgen met de playstation store en na een paar keer de VPN uit/aan te zetten is het wel duidelijk.

Beetje raar.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:50
Malfunctions schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:21:
[...]

In mijn beleving is dat een spel met matige reviewscores en waarschijnlijk ook bijbehorende verkopen. Zou me daarom ook niets verbazen als SW Battlefront er bij zit.

Zoals ik al aangaf verwacht ik misschien teveel, maar een echte recente topgame voor 27,99 ofzo, dat zou nou eens een leuke deal zijn.
Is Sony nou zo voorspelbaar, of ben ik zo goed in voorspellingen? :P

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@poor Leno welke games waren beide studios verantwoordelijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:00:
@poor Leno welke games waren beide studios verantwoordelijk?
DICE Sweden voor elke Battlefield en dat werd dan gefinetuned door LA, want dan kon Sweden doorgaan met de volgende :)

Maar LA krijgt nu dus z'n eigen, BC3 :)

Zo te horen wordt BF 40-45 (?) BF 1944 (?) de opvolger van BF1, en zal BC3 misschien wat kleinschaliger, dus meer in lijn van de vorige BC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Vind het wel geniaal om dus de koude oorlog als setting te nemen.......is dit al eerder gedaan in een fps?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:38:
Vind het wel geniaal om dus de koude oorlog als setting te nemen.......is dit al eerder gedaan in een fps?
Ik denk dat Call of duty black ops dat deedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:35
poor Leno schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:04:
[...]

DICE Sweden voor elke Battlefield en dat werd dan gefinetuned door LA, want dan kon Sweden doorgaan met de volgende :)

Maar LA krijgt nu dus z'n eigen, BC3 :)

Zo te horen wordt BF 40-45 (?) BF 1944 (?) de opvolger van BF1, en zal BC3 misschien wat kleinschaliger, dus meer in lijn van de vorige BC's?
Ik kan mij eigenijk niet voorstellen dat zij 2 BF shooters tegelijkertijd zullen uitbrengen. Klanten kunnen hun geld maar 1 keer uitgeven.

Mijn voorkeur gaat wel uit naar de koude oorlog, aangezien ik nu al druk ben met CoD ww2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ChrisLNFF schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:46:
[...] Klanten kunnen hun geld maar 1 keer uitgeven.
moet zijn: klanten willen maar 1 battlefield game tegelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:46:
[...]

Ik kan mij eigenijk niet voorstellen dat zij 2 BF shooters tegelijkertijd zullen uitbrengen. Klanten kunnen hun geld maar 1 keer uitgeven.

Mijn voorkeur gaat wel uit naar de koude oorlog, aangezien ik nu al druk ben met CoD ww2.
Ik ga er ook vanuit dat er minimaal een jaar tussen gaat zitten als het waar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
lennox-06 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:54:
[...]

Nee dus.. Ik zal ze bijvoorbeeld allebei kopen :D

Ik hou wel van de afwisseling. Als dit echt zo gaat gebeuren, vind ik t een geniale zet! Voor ieder wat wils :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
poor Leno schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:00:
[...]

Ik hou wel van de afwisseling. Als dit echt zo gaat gebeuren, vind ik t een geniale zet! Voor ieder wat wils :)
ja, maar jij bent ook die 'zware fanboy'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
/-SaveMe- heeft nooit gesnapt en zal nooit snappen de CoD hype

Dat gezegd hebbende... Wat is Elex toch bruut! Letterlijk en figuurlijk. ik word steeds maar weer in mijn gezicht gegooid met de consequenties van mijn doen en laten. Waar we de afgelopen jaren in RPGs gewend zijn geraakt om klakkeloos elke quest op te pakken en te doen, want is EXP, word je in Elex genadeloos afgestraft als je niet nadenkt over de mogelijke gevolgen van elke, klein en groot, keuze.
Het aantal keren dat ik wel kon 'janken' met de gevolgen uren na de eigenlijke keuze in/voor een quest is al niet meer op een hand te tellen. Soms is er nog mee te leven, maar soms ook niet. Mijn handelen heeft er, onbedoeld, voor gezorgd dat een heel dorp van de kaart is weggeblazen door een/de vijand. And no way back ... :'(

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Laatst online: 28-06 11:39
[...]

Blijft een bedrijf > moet winst maken > gaat nooit gebeuren 2 games tegelijk.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lennox-06 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:02:
[...]

ja, maar jij bent ook die 'zware fanboy'.
Nouja afgezien daarvan, ik wilde beide en zou niet kunnen kiezen.. zowel een soort Vietnam als een WW2, dus ik word op mn wenken bediend :D
Kidjuh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:26:
[...]

Ja dus? Juist zo verkopen ze meer.. Aan degene die ww2 willen en degene die meer modern willen. Of beide :D

Ze hebben met BF1 een boel Modern War spelers 'verloren'

[ Voor 37% gewijzigd door poor Leno op 15-12-2017 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
poor Leno schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:30:
[...]

Nouja afgezien daarvan, ik wilde beide en zou niet kunnen kiezen.. zowel een soort Vietnam als een WW2, dus ik word op mn wenken bediend :D

[...]

Ja dus? Juist zo verkopen ze meer.. Aan degene die ww2 willen en degene die meer modern willen. Of beide :D

Ze hebben met BF1 een boel Modern War spelers 'verloren'
*snip* dit soort trollerige reactie mag achterwege gelaten worden...

[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 26-12-2017 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
-SaveMe- schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:24:

Dat gezegd hebbende... Wat is Elex toch bruut! Letterlijk en figuurlijk. ik word steeds maar weer in mijn gezicht gegooid met de consequenties van mijn doen en laten. Waar we de afgelopen jaren in RPGs gewend zijn geraakt om klakkeloos elke quest op te pakken en te doen, want is EXP, word je in Elex genadeloos afgestraft als je niet nadenkt over de mogelijke gevolgen van elke, klein en groot, keuze.
Het aantal keren dat ik wel kon 'janken' met de gevolgen uren na de eigenlijke keuze in/voor een quest is al niet meer op een hand te tellen. Soms is er nog mee te leven, maar soms ook niet. Mijn handelen heeft er, onbedoeld, voor gezorgd dat een heel dorp van de kaart is weggeblazen door een/de vijand. And no way back ... :'(

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Nice! Ik heb hem ook nog liggen maar heb er nog maar een paar uur in zitten. Moest enorm wennen aan de "clunkyness" van de combat. Zag dat er inmiddels al wat patches waren (geen Pro support :( ) dus wellicht binnenkort maar weer eens beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

-SaveMe- schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:24:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik heb Elex bij deze op mijn wishlist gezet. Is er veel magie mogelijk in het spel? (dat vind ik nl. erg leuk)

P.S. CoD hype.. pff.. ik snap 't ook niet. :P

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:11
Ik snap de CoD hype wel. Maar ik ben dan ook een casual speler die gewoon elk jaar een nieuwe Cod mappack (:P) koopt.

Daarnaast kijk ik wel uit naar een BFBC3, zéker als ze de gameplay van BC2 kunnen meenemen. En een Vietnam uitbreiding maken :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:26:
[...]

Lijkt me ook sterk, er zit nu zelfs 2 jaar tussen de BF's.
Daar tussenin zit dan een Star Wars, al is dat soms wat minder succesvol... >:)
Ze kunnen de games wel los van elkaar ontwikkelen, wat bij COD ook gebeurt, maar die zullen nooit tegelijk uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakmans schreef op donderdag 14 december 2017 @ 17:28:
[video]
Zo herkenbaar ! Heb me echt al doodgeërgerd op die Captcha. Weet wel niet meer waar ik die juist gekregen heb, en of het alleen PSN was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Malfunctions schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:36:
[...]
Ik had er eerlijk gezegd zelf ook wel al op gerekend. Zeker nadat ook NFS een van de deals bleek, verwachtte ik deze ook wel. De eerste was anderhalve maand na release ook al voor de helft van de prijs te krijgen : https://psprices.com/regi...star-warstm-battlefronttm . Dus met Pasen gaat er wellicht nog een tientje van af :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:40:
[...]

Jij hebt de universiteit overgeslagen?
Zucht.. Omdat? |:(

Het zal niet om twee compleet nieuwe en verschillende spellen gaan he?

99,9% zekerheid: Ze zullen dezelfde engines gebruiken, models etc etc alleen andere skins e.d. Op die manier bespaar je waarschijnlijk meer dan helft.

Daarbij zijn DICE LA en DICE Sweden sowieso altijd volle bak aan het werk, dus of ze nou elk aan een eigen werken of samen aan één.

Dus: Verkoop twee spellen aan een grotere groep, plus de groep die beiden zal kopen (en reken maar dat die groep groot is), voor evenveel of minder dev kosten: Profit.
dutchgio schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:52:
[...]

Ze kunnen de games wel los van elkaar ontwikkelen, wat bij COD ook gebeurt, maar die zullen nooit tegelijk uit komen.
Ik denk ook niet dat ze echt precies tegelijk zullen uitkomen, maar wel bij elkaar in de buurt. Althans, dat is ook wat wordt gespeculeerd :)

[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 15-12-2017 16:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]
Ik ook. Als jij dan te druk bent in de party ga ik gewoon even die andere spelen :P

Zonder gekheid, goed nieuws! BFBC3 wordt een instabuy.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
poor Leno schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:01:
[...]

Dus: Verkoop twee spellen aan een grotere groep, plus de groep die beiden zal kopen (en reken maar dat die groep groot is), voor evenveel of minder dev kosten: Profit.
Nee die groep is niet groot, weinig mensen die 130€ in 1 maand gaan uitgeven aan een spel met dezelfde engineetc. Maximale profit wordt gehaald als er anderhalf jaar a twee jaar tussenzit en ze game 2 kunnen uitbrengen als "vernieuwend". Zodat degene die game 1 hebben gekocht uitgekeken zijn op deze game en niet kunnen wachten op een "nieuwe" versie van dezelfde game (wat je zegt, zelfde engine, andere skins, zelfde gameplay etc.etc.)

Verder: BFBC3, kan niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:06:
[...]

Nee die groep is niet groot, weinig mensen die 130€ in 1 maand gaan uitgeven aan een spel met dezelfde engineetc. Maximale profit wordt gehaald als er anderhalf jaar a twee jaar tussenzit en ze game 2 kunnen uitbrengen als "vernieuwend". Zodat degene die game 1 hebben gekocht uitgekeken zijn op deze game en niet kunnen wachten op een "nieuwe" versie van dezelfde game (wat je zegt, zelfde engine, andere skins, zelfde gameplay etc.etc.)
Dat zeg ik ook eronder.. Wss zullen ze niet tegelijk komen, maar wel 'ongeveer'. Dat wordt in de video ook gezegd.

Maar de groep die beiden zal kopen zal behoorlijk groot zijn. Ik ga zeker 2x130 lappen voor Premium edtions :)

PS: Ik denk zelfs dat we nu eind 2018/19 de twee verschillende smaken gaan krijgen (wss de tweede begin of helft 2019) en dan in 20-21 een echt nieuwe Modern BF5 :)

Misschien is er een release wel gekoppeld aan de release van de PS5 :D

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 15-12-2017 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
lennox-06 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:54:
[...]

Ik wil helemaal geen bf spelen :D , ook geen COD btw :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Merdera schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:12:
[...]

Ik wil helemaal geen bf spelen :D , ook geen COD btw :D
ikzelf wil er zelfs niet naast lopen, het liefst met een grote bocht eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Grote kans dat Battlefield: Bad Company 3 in de lente of zomer gereleased wordt (dat werden de vorige telken ook). Battlefield WW2 zal waarschijnlijk een oktober of november release krijgen, verwacht ik.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 14:04
PS4 Pro 1 TB 329,- bij Bart Smit & intertoys zojuist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
poor Leno schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:08:
[...]

Dat zeg ik ook eronder.. Wss zullen ze niet tegelijk komen, maar wel 'ongeveer'. Dat wordt in de video ook gezegd.

Maar de groep die beiden zal kopen zal behoorlijk groot zijn. Ik ga zeker 2x130 lappen voor Premium edtions :)

PS: Ik denk zelfs dat we nu eind 2018/19 de twee verschillende smaken gaan krijgen (wss de tweede begin of helft 2019) en dan in 20-21 een echt nieuwe Modern BF5 :)

Misschien is er een release wel gekoppeld aan de release van de PS5 :D
Wanneer zou überhaupt de PS5 gaan komen.. De PS4 pro doet het nu wel lekker volgens mij, mede dankzij VR.. Zou aardig gek zijn om nu weer met een PS5 te komen, dan worden er sws minder games gereleased voor de PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik denk dat de PS5 veel later dan verwacht gaat komen, de pro heeft de launchdate sowieso flink opgeschoven. ik zit te denken op zijn vroegst aan eind 2020. maar dit onderwerp speculeren vind ik een beetje zonde van mijn tijd.

[ Voor 24% gewijzigd door Farabi op 15-12-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik denk dat mensen de PS5 een beetje overschatten.
Sony gaat met de ps5 precies hetzelfde doen als wat ze met de ps4 pro hebben gedaan, namelijk de hardware Enige verschil is dat ze het PS5 noemen, in plaats van PS4 pro pro.
De architectuur en basis gaan grotendeels gelijk blijven. Daardoor gaan games backwards compatible zjin, en kan de overgang van ps4 naar ps5 veel geleidelijker lopen. Bij de komst van de ps4 pro heeft toch ook niet iedereen onmiddelijk een pro gekocht?

Volgens mij wil Sony vooral wachten tot de hardware goedkoop genoeg is om native 4k (+ extra's) aan de bieden voor 400 euro.

Daarnaast speelt de ontwikkeling van games ook wel een rol.
Guerilla Games is waarschijnlijk de enige studio die momenteel een launchgame voor ps5 is aan het maken.
Alle andere studio's (Naughty Dog, Santa Monica, Bend...) zijn nu nog bezig met games die het komend 1,5 jaar uitkomen op de ps4. Eens al die games uit zijn, kan de ps5 komen.
Midden 2013 kwam TLoU uit, enkele maanden later de ps4. Waarschijnlijk krijgen we nu hetzelfde in 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Malfunctions schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:36:
[...]

Mja, voorgaande jaren hebben grote recente games die ook wel goed verkochten in de 12 deals of Christmas gezeten, dus dat uberhaupt een recente game als BF2 er in kon komen was vrij groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NikkiNailz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:41:
[...]

Nice! Ik heb hem ook nog liggen maar heb er nog maar een paar uur in zitten. Moest enorm wennen aan de "clunkyness" van de combat. Zag dat er inmiddels al wat patches waren (geen Pro support :( ) dus wellicht binnenkort maar weer eens beginnen...
De combat is idd wat clucky, zoals bij de voorgaande game. Maar er is wel degelijk ook een wen curve. Button mashen werkt in deze game niet. Je moet je opeenvolgende strikes timen. Als je dat eenmaal door hebt gaat het al een stuk beter. En de jetpack kun je ook mooi defensief in combat gebruiken :)
musiman schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:49:
[...]

Ik heb Elex bij deze op mijn wishlist gezet. Is er veel magie mogelijk in het spel? (dat vind ik nl. erg leuk)
Er is een faction die aan Magic doet. Maar het is niet zo uitgebreid als in Skyrim ofzo. Gewoon vuurballen gooien, wapens enchanten, dat soort dingen.

Het echt coole aan Elex is dat het een wereld in de toekomst is die terug geworpen is op niks. Er zijn verschillende groeperingen die elk een heel andere levensstijl hanteren. En zo waan je je op een moment in de middeleeuwen om vervolgens in de wereld tegen een oude auto of gebouw aan te lopen uit vervlogen tijden om weer even later futuristische mensen tegen te komen. De enemies die geven al die verschillen ook mooi weer. Van mutants tot rasechte scary monsters, van warriors tot aan high tech bewapende soldaten.
Wereldje zit echt super in elkaar vind ik. Maar het is echt by far de moeilijkste Piranha Bytes game die ik ooit heb gespeeld!

EDIT

Jaar PS Plus nu 44,95 in de PS Store

EN.... Een lekkere nieuwe FC5 trailer

[ Voor 30% gewijzigd door -SaveMe- op 15-12-2017 18:21 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
In de algemene voorwaarden staat alleen dat deze korting niet van toepassing is voor leden van wie het abonnement in deze periode automatisch verlengd wordt. Hoe zit het met de overige leden? Ik zit hier wat op te googelen en vind wat tegenstrijdige berichten. De een zegt dat de actie alleen voor nieuwe leden geldt, anderen zeggen dat kortingen gewoon gestapeld kunnen worden.

Mijn abo loopt pas af in november volgend jaar, maar zou met deze korting wel een extra jaar willen bijkopen.
Pagina: 1 ... 43 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)