Geen idee? Ik heb diverse reviews gelezen voordat ik deze onlangs aanschafte. Die zijn allemaal positief.
Wellicht niet, maar ik heb de Gold gehad naast de 7.1 voorganger en de Tritton Katana en die klonk veruit het slechtst.
ralph075 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:29:
[...]
Als ik voor mezelf mag spreken: omdat ie meer dan 2x zo duur is... maar slechts een beetje beter is.
3D audio heeft de Gold ook in de vorm van Virtual Surround Sound. Ook de audioprofielen die je per game kan instellen als je de Companion App gebruikt zijn voor de goedkopere Gold-headset beschikbaar.
Niet correct. Virtual surround sound is iets anders.
http://www.insidegamer.nl...-met-sonys-nieuwe-headset
3D audio heb je sowieso als je een stereo headset bekabeld aan je PS VR hangt en het wordt ondersteund door de game, waarbij je dus niet alleen in een cirkel om je heen (virtual surround) geluid hoort, maar ook boven en onder je.
De Platinum ondersteunt echter als enige headset ook 3D audio in "platte" games en dat dus draadloos. In de verticale levels van Uncharted hoor je dus ook echt boven en onder je waar bijvoorbeeld geweervuur vandaan komt. Bij de Gold is dit gewoon beperkt in een cirkel om je heen. Daarbij miste ik bij de Gold gewoon echt de punch van de bass en vond ik het maximum volume echt heel laag. Die heb ik destijds dus weer teruggestuurd.
Edit: En als het dus meezit, krijgen games als Spider-Man, God of War en TLoU2 dus ook 3D audio profielen. Met name in Spider-Man gaat dat enorm veel toevoegen als je het verkeer onder je hoort tijdens het slingeren.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 12-12-2017 11:01
]