Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Die prijzen! :o Ik heb afgelopen vrijdag nog een PS4 Slim 500GB gekocht voor € 279,- bij de Mediamarkt. Jemig wat een verschil.

Het is wel een mooi apparaat overigens. Tot nu toe hebben we veel plezier beleefd met Rayman Legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:48:
[...]
Vanaf 15 december gaat de Pro in de Benelux 329,- kosten. Shops als Amazon kunnen daar nog wel eens onderschieten! Dus koop die Pro op 15 december :)
Gezien de Op=Op lijkt me dit toch ook maar een tijdelijke promo zoals we er recent al veel gezien hebben. Waarom PSXSense nu concludeert dat de PS4 een prijsverlaging krijgt adhv de folder van 1 winkel, vind ik toch wel kort door de bocht. Rond Black Friday was de Pro ook gewoon te koop met een game, of extra controller voor €379 wat dus eigenlijk nog een beter deal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

DW2005 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:18:
Ik ben op zoek naar een spel dat je met z'n 2en op 1 scherm kan spelen. Nu zijn we alleen wat kieskeurig want allebij vinden we spellen zoals Fifa en Streetficghter niet leuk.
Hebbem jullie tips wat leuk is om met z'n 2en te doen op 1 scherm?
Met een vriend ben ik nu bijna door X-morph Defense heen. Als je van tower defense houdt, zeker leuke game!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:26
Diablo 3 of alienation voor de non stop coop actie

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
329 euro voor een Pro ? 8)7

Had ik net besloten om volgende maand een XBX te kopen maar dat ding is 488 euro en zakt geen stuiver. Had het originele prijs verschil er nog wel voor over maar nu begin ik serieus te twijfelen :?
160 euro is wel HEEL veel geld

keuzes,keuzes. :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Twixie schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:34:
[...]

Gezien de Op=Op lijkt me dit toch ook maar een tijdelijke promo zoals we er recent al veel gezien hebben. Waarom PSXSense nu concludeert dat de PS4 een prijsverlaging krijgt adhv de folder van 1 winkel, vind ik toch wel kort door de bocht. Rond Black Friday was de Pro ook gewoon te koop met een game, of extra controller voor €379 wat dus eigenlijk nog een beter deal was.
Heb hem op Black Friday voor 283 gekocht en nog een witte ook. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delia
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 13:01
Wel vaag, bij Intertoys en Bart Smit wordt de PS4 slim per 15-12-17 aangeboden voor €185 maar je kan hem niet bestellen. Bij Coolblue staat ie er voor €199 en kan je dit wel doen.
Zijn dit de enige winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024
zonet naar Bart Smit gebeld, nu hebben ze diene van 185€ niet binnen, maar mss morgen met de camion ;) gr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Iusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:48:

Had ik net besloten om volgende maand een XBX te kopen maar dat ding is 488 euro en zakt geen stuiver. Had het originele prijs verschil er nog wel voor over maar nu begin ik serieus te twijfelen :?

Kan niet in je portemonnee kijken. Maar ik zou je adviseren om de pro te kopen. Als je geen haast heb nog wachten op betere aanbiedingen, zo vlak voor kerst zal er vast nog wel iets gebeuren.

Tenzij je echt veel waarde hecht aan ' meeste power', en de xbone exclusives natuurlijk. Ook vind ik zelf de xbox controller iets fijner in mijn hand dan de de ps4 pad. Maar je kan voor die 160 euro vast wel een fijnere 3rd party controller vinden if needed :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Sagat schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:42:
[...]

Kan niet in je portemonnee kijken. Maar ik zou je adviseren om de pro te kopen. Als je geen haast heb nog wachten op betere aanbiedingen, zo vlak voor kerst zal er vast nog wel iets gebeuren.

Tenzij je echt veel waarde hecht aan ' meeste power', en de xbone exclusives natuurlijk. Ook vind ik zelf de xbox controller iets fijner in mijn hand dan de de ps4 pad. Maar je kan voor die 160 euro vast wel een fijnere 3rd party controller vinden if needed :)
Ik moet er nog maar eens goed over nadenken. Wij hebben nu zowel de PS4 als de One staan en de beredenering was de stap van One naar een XBX groter is dan van een PS4 naar een Pro.
Daarnaast vind ik inderdaad de Xbox controler vele malen beter dan die vd PS4, mijn kids hebben geen voorkeur.

Daarnaast ben ik zeer groot fan van State of Decay en die is XBX exclusief, aan de andere speel ik vrij veel JRPG's en dan zit je bij Sony weer beter.
Nier Automata, Persona 5, maar ook Death Stranding komt alleen op de PS4 uit.

Game waar ik naar uit kijk is Monster Hunter maar die is op beide platformen te spelen maar lijkt me op XBX weer beter tot zijn recht komen.

Laten we het maar houden op een luxe probleem :)
...maar wel een lastig probleem hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Iusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:59:
[...]

Ik moet er nog maar eens goed over nadenken. Wij hebben nu zowel de PS4 als de One staan en de beredenering was de stap van One naar een XBX groter is dan van een PS4 naar een Pro.
Daarnaast vind ik inderdaad de Xbox controler vele malen beter dan die vd PS4, mijn kids hebben geen voorkeur.

Daarnaast ben ik zeer groot fan van State of Decay en die is XBX exclusief, aan de andere speel ik vrij veel JRPG's en dan zit je bij Sony weer beter.

Game waar ik naar uit kijk is Monster Hunter maar die is op beide platformen te spelen maar lijkt me op XBX weer beter tot zijn recht komen.

Als je ze al beiden heb staan in de 'oude/vanilla' variant dan zou ik denk ik voor de one x kiezen in jouw schoenen. Of lekker inruilen en beiden upgraden :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
psych schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:46:
Diablo 3 of alienation voor de non stop coop actie
Dit ja :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
DW2005 schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:18:
Ik ben op zoek naar een spel dat je met z'n 2en op 1 scherm kan spelen. Nu zijn we alleen wat kieskeurig want allebij vinden we spellen zoals Fifa en Streetficghter niet leuk.
Hebbem jullie tips wat leuk is om met z'n 2en te doen op 1 scherm?
broforce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Iusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:59:
[...]

Erg vervelend probleem! :+
Zat ook in die situatie, en heb een PRO en had een Xbox One X, de laatste is inmiddels de deur uit, dit omdat ik er weinig op speelde en ik toch meer gek was op de exclusieve games van Sony dan de multiplats.
De multiplats zagen er geweldig uit, maar ook niet schikbarend wow effect wat ik had bij de Xbox One X...

Heb de eerste 2 weken behoorlijk wat Assassins Creed erop gespeeld, maar nadat ik die had uitgespeeld had ik er zelf geen behoefte meer aan om de Xbox One X aan te zetten..

Mijn liefde voor de JRPG games (en Sony games) is eigenlijk veel te groot om de PS4 pro stof te laten happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Sagat schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:42:
[...]

Ik vind het verschil geen 160 euro waard. Op papier is de xox een monster, maar als je comparison videos bekijkt, dan moet er flink ingezoomed worden en het beeld op pauze worden gezet en dan nog is het: 'kijk, deze pixel is mooier op xox'. In-game ga ik echt geen verschil zien. Heb getwijfeld over een xox, maar meer omdat ik nog een UHD bluray player wil hebben (en hij mag niet wit zijn), maar dit is het me niet waard. Los daarvan vind ik de PS4 exclusives meer in mijn straatje passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En dat kan zelfs met 4 :)
Top game inderdaad.

Goeie tip.

Xbox One X is pas net op de markt natuurlijk die moet nog even zakken.
de Pro is al een jaar oud natuurlijk en was bij uitkomst 100,- goedkoper. Dat geeft een beetje een scheef beeld.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

De Pro was tijdens Black Friday zelfs te koop voor €283 incl bij Amazon.de. Wellicht dat hij rond kerst weer voor deze prijs wordt verkocht.

Daarnaast heeft de PS4 ook de betere exclusives. Maar goed, misschien denk jij daar anders over natuurlijk.

MS heeft veel geld geïnvesteerd in een nieuwe console. Jammer dat ze zo weinig exclusives uitbrengen. Want multiplatform games kun je net zo goed op je PC spelen. Zelfs de meeste Xbox exclusives zijn op een PC te spelen (Forza, Gears , Cuphead, Sea of Thieves etc etc). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Donstil schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:55:
[...]

Ppff weer een Sony titel van mijn lijstje welke nog lang niet uitkomt.
Het wordt zo wel erg schraal in de zogenaamd “fantastische Sony lineup”.
Merendeel van de nog te verschijnen titels verschijnen volgend jaar en las ergens dat ze allemaal in eerste half jaar komen, ja TLOU2 niet nee, Death Stranding ook niet denk, Ghosts of Tsushima geen idee, maar de rest komt wel gewoon uit in 2018!

Maar je kan natuurlijk ook gewoon al de geweldige exclusives op je Xbox One X spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aenea schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:51:
[...]
Merendeel van de nog te verschijnen titels verschijnen volgend jaar en las ergens dat ze allemaal in eerste half jaar komen, ja TLOU2 niet nee, Death Stranding ook niet denk, Ghosts of Tsushima geen idee, maar de rest komt wel gewoon uit in 2018!

Maar je kan natuurlijk ook gewoon al de geweldige exclusives op je Xbox One X spelen!
Eerste half jaar? Dat klopt niet.

TLOU2, Days Gone, God of War, Spider-Man. Allemaal titels die niet in de eerste helft uitkomen maar toch een groot en belangrijk onderdeel van die Line-up zijn.
Aenea schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:51:
Hah grappig hoor :+

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 11-12-2017 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Donstil Sony zelf heeft aangegeven dat spiderman en god of war allebei in het eerste half van 2018 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:08:
@Donstil Sony zelf heeft aangegeven dat spiderman en god of war allebei in het eerste half van 2018 komen.
Echt? Ooh dat heb ik ff gemist dan. Goed nieuws! GOW ga ik halen.

Nu maar hopen dat het niet 31 mei wordt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:51
Donstil schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:09:
[...]

Echt? Ooh dat heb ik ff gemist dan. Goed nieuws! GOW ga ik halen.

Sony brengt sowieso het liefst hun games uit in januari tot augustus, daarna zijn het meer 3th party games.
Eigenlijk staan alle games wel gepland voor 2018, de enige uitzonderingen zijn: Ghost Of Tsushima, TLoU II en Death Stranding. Nog een game on naar uit te kijken is cyberpunk 2077, die zal ook wel 2019 zijn. En dan is er nog die nieuwe game van Fromsoftware.

God of War komt uit op 22 maart 2018, ze hebben het alleen nog niet officieel aangekondigd.

[ Voor 3% gewijzigd door Anton.net op 11-12-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anton.net schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:33:
[...]

Sony brengt sowieso het liefst hun games uit in januari tot augustus, daarna zijn het meer 3th party games.
Eigenlijk staan alle games wel gepland voor 2018, de enige uitzonderingen zijn: Ghost Of Tsushima, TLoU II en Death Stranding. Nog een game on naar uit te kijken is cyberpunk 2077, die zal ook wel 2019 zijn. En dan is er nog die nieuwe game van Fromsoftware.

God of War komt uit op 22 maart 2018, ze hebben het alleen nog niet officieel aangekondigd.
En days gone natuurlijk. Dat is ook nog een uitzondering.

Cyberpunk 2077 is toch geen Exclusive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Donstil schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:49:
[...]

En days gone natuurlijk. Dat is ook nog een uitzondering.

Cyberpunk 2077 is toch geen Exclusive?
Days Gone is ook een 2018 game, maar inderdaad pas later dat jaar.

Cyberpunk is geen exclusive nee. Ik noemde die game omdat het gemaakt is door een zeer degelijke ontwikkelstudio, die je wat kan vergelijken met de studio's van Sony. (Lees: geen EA, ubisoft...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een game voor in het eerste half jaar:

Is dit nu een RPG of een MMO, ff opzoeken ... Open world survival game dus. Ziet er wel interessant uit!
Hopelijk zit het beter in elkaar dan Ark ...

[ Voor 29% gewijzigd door -SaveMe- op 11-12-2017 20:22 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weet niet of dit al gepost is, maar blijkbaar heeft Bend voor Days Gone samengewerkt met Naughty Dog om ervoor te zorgen dat de game niet teveel op TLoU lijkt. Altijd goed als ND je een handje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
*snip*

Dit soort posts voegen NIETS toe en lokken alleen maar weer een eeuwige PS vs XBX 'discussie' uit. Daarom zeer ongewenst. En trollen mag je al helemaal laten...

[ Voor 109% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2017 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Is er al wat meer bekend waneer de nieuwe vr bril in Europa verkrijgbaar wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:03
Gisteren voor het eerst met de PS4 Gold Headset gespeeld van de buren. Wat ben je achterlijk in het voordeel als je precies kunt horen wie waar loopt. Al helemaal met COD ww2. Kheb er zelf ook maar gelijk één besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 10-10 21:21
Gisteren Uncharted: Lost Legacy tot vlak voor het einde uitgespeeld. Weer een prima filmische ervaring. Ik begin te merken dat, een beetje gechargeerd gezegd, lineaire single-player games mij steeds meer bekoren. Denk aan een Uncharted, Last of us en bijvoorbeeld de oudere god of war games. Misschien is het de leeftijd / het gebrek aan tijd?

Ik heb een switch en zou in principe Xenoblade ook nog wel willen proberen. Maar als ik dan lees dat enkel de campaign al 70 uur bedraagt ... Where do people get the time. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:09:
[...]
30 juni, denk ik... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dm-dutchman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:32:
Gisteren voor het eerst met de PS4 Gold Headset gespeeld van de buren. Wat ben je achterlijk in het voordeel als je precies kunt horen wie waar loopt. Al helemaal met COD ww2. Kheb er zelf ook maar gelijk één besteld.
Ik zou je dan de Platinum willen adviseren. Die heeft echt aanzienlijk beter geluid. Meer bass, hoger volume en ondersteuning voor 3D audio (dit zit o.a. in Uncharted 4 en Horizon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:01:
[...]

Ik zou je dan de Platinum willen adviseren. Die heeft echt aanzienlijk beter geluid. Meer bass, hoger volume en ondersteuning voor 3D audio (dit zit o.a. in Uncharted 4 en Horizon).
Maar waarom zijn er dan zoveel 'slechte' verhalen over de Platinum :?

Althans wat ik zo her en der hoor en lees..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:03
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:01:
[...]

Hmm, die is wel twee keer zo duur. en ik speel eigenlijk alleen GT Sport, BF1 en COD WW2. Is de platinum het dan nog steeds waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:20:
[...]

Als ik voor mezelf mag spreken: omdat ie meer dan 2x zo duur is... maar slechts een beetje beter is.

3D audio heeft de Gold ook (elke stereo koptelefoon) en daarnaast surround in de vorm van 7.1 Virtual Surround Sound. Ook de audioprofielen die je per game kan instellen als je de Companion App gebruikt zijn voor de goedkopere Gold-headset beschikbaar.

Edit: had niet duidelijk neergezet dat 3d en virtual surround naast elkaar bestaan en 3d dus los staat van het vritual surround sound.

[ Voor 15% gewijzigd door ralph075 op 12-12-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-10 10:14
Zijn die headsets van Sony nou echt zoveel beter dan van een ander merk? Ik vind die van Sony vrij prijzig..

Sowieso ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe die headsets presteren tegenover degene die ik nu gebruik. De Gamecom 777 van Plantronics van zo'n 8 jaar oud. Is er de laatste paar jaar nog zoveel verbeterd op het gebied van headsets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:20:
[...]

Geen idee? Ik heb diverse reviews gelezen voordat ik deze onlangs aanschafte. Die zijn allemaal positief.
dm-dutchman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:24:
[...]

Hmm, die is wel twee keer zo duur. en ik speel eigenlijk alleen GT Sport, BF1 en COD WW2. Is de platinum het dan nog steeds waard?
Wellicht niet, maar ik heb de Gold gehad naast de 7.1 voorganger en de Tritton Katana en die klonk veruit het slechtst.
ralph075 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:29:
[...]

Als ik voor mezelf mag spreken: omdat ie meer dan 2x zo duur is... maar slechts een beetje beter is.

3D audio heeft de Gold ook in de vorm van Virtual Surround Sound. Ook de audioprofielen die je per game kan instellen als je de Companion App gebruikt zijn voor de goedkopere Gold-headset beschikbaar.
Niet correct. Virtual surround sound is iets anders.

http://www.insidegamer.nl...-met-sonys-nieuwe-headset

3D audio heb je sowieso als je een stereo headset bekabeld aan je PS VR hangt en het wordt ondersteund door de game, waarbij je dus niet alleen in een cirkel om je heen (virtual surround) geluid hoort, maar ook boven en onder je.

De Platinum ondersteunt echter als enige headset ook 3D audio in "platte" games en dat dus draadloos. In de verticale levels van Uncharted hoor je dus ook echt boven en onder je waar bijvoorbeeld geweervuur vandaan komt. Bij de Gold is dit gewoon beperkt in een cirkel om je heen. Daarbij miste ik bij de Gold gewoon echt de punch van de bass en vond ik het maximum volume echt heel laag. Die heb ik destijds dus weer teruggestuurd.

Edit: En als het dus meezit, krijgen games als Spider-Man, God of War en TLoU2 dus ook 3D audio profielen. Met name in Spider-Man gaat dat enorm veel toevoegen als je het verkeer onder je hoort tijdens het slingeren. :9

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 12-12-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik zelf nog de PS3 Virtual Surround Headset, die vind ik nog steeds t fijnste :)

Maar ik hoor gewoon dingen boven en onder me hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-10 19:50
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:48:
De Platinum ondersteunt echter als enige headset ook 3D audio in "platte" games en dat dus draadloos. In de verticale levels van Uncharted hoor je dus ook echt boven en onder je waar bijvoorbeeld geweervuur vandaan komt. Bij de Gold is dit gewoon beperkt in een cirkel om je heen. Daarbij miste ik bij de Gold gewoon echt de punch van de bass en vond ik het maximum volume echt heel laag. Die heb ik destijds dus weer teruggestuurd.
Als je het maximum volume te laag vindt, ben je misschien wel een beetje doof. ;)

Ik heb de gold headset en heb het volume altijd op de laagste stand, of als er mensen in dezelfde kamer aan het praten zijn, één standje harder. Harder dan doet echt pijn aan m'n oren..

In z'n algemeenheid vind ik het een prima headset, ook al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06

On_E

Housemusic

Hier ook een tevreden Gold headset gebruiker.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:12:
Ik gebruik zelf nog de PS3 Virtual Surround Headset, die vind ik nog steeds t fijnste :)

Maar ik hoor gewoon dingen boven en onder me hoor..
Die is zeker fijn. Helaas begon het leer bij mij af te brokkelen en heb ik 'm weggegeven. Dat je dingen boven en onder je hoort, zit echt tussen je oren (no pun intended). Het ding doet simpelweg geen 3D audio (dit bestond nog niet eens toen deze uitkwam). ;)
Malfunctions schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:23:
[...]

Als je het maximum volume te laag vindt, ben je misschien wel een beetje doof. ;)

Ik heb de gold headset en heb het volume altijd op de laagste stand, of als er mensen in dezelfde kamer aan het praten zijn, één standje harder. Harder dan doet echt pijn aan m'n oren..

In z'n algemeenheid vind ik het een prima headset, ook al heb ik geen vergelijkingsmateriaal. :)
Wellicht. Het hangt ook een beetje af van de game. Bloodborne klinkt bijvoorbeeld 2x zo hard dan CoD WW2. Ik heb de Gold destijds on the spot vergelijken in dezelfde games, direct naast elkaar en het viel mij gewoon tegen. Ik heb 'm direct teruggestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:00:
[...]

Die is zeker fijn. Helaas begon het leer bij mij af te brokkelen en heb ik 'm weggegeven. Dat je dingen boven en onder je hoort, zit echt tussen je oren (no pun intended). Het ding doet simpelweg geen 3D audio (dit bestond nog niet eens toen deze uitkwam). ;)
3D audio bestaat al heel lang. Het is niet heel bijzonder, het is slechts een presentatievorm van het geluid. Het is in de jaren 90 al opgekomen in de gaming industrie. Er is niks speciaals in de koptelefoon om 3D audio te presenteren, aangezien je het inderdaad ook met een gewone stereo koptelefoon kunt gebruiken, zoals je zelf al aanhaalde. Er zijn ook genoeg YouTube-filmpjes met 3D audio, al vanaf het begin van het bestaan van YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
dm-dutchman schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:32:
Gisteren voor het eerst met de PS4 Gold Headset gespeeld van de buren. Wat ben je achterlijk in het voordeel als je precies kunt horen wie waar loopt. Al helemaal met COD ww2.
Een goede headset mis ik eigenlijk ook nog. De reviews zijn veelbelovend, op enige kritiek over de plaats van de mic en de (soms iets te) kleine schelpen na. Gelukkig zit een winkel waar hij op voorraad was hier om de hoek, dus meteen even heen gewandeld om te passen. De doos was niet geseald, anders had het eigenlijk niet gemogen. Nu wel, maar dan wel met de plastic sleeve er omheen vanwege de hygiene. M'n oren zijn net iets te groot (of de schelpen te klein), maar ondanks dat verder wel comfortabel. En ondanks dat het een koop in een fysieke winkel is, mag ik hem binnen 30 dagen terugbrengen. Gekocht en blij mee dus! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Nu online
Shifty47 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:43:
Zijn die headsets van Sony nou echt zoveel beter dan van een ander merk? Ik vind die van Sony vrij prijzig..

Sowieso ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe die headsets presteren tegenover degene die ik nu gebruik. De Gamecom 777 van Plantronics van zo'n 8 jaar oud. Is er de laatste paar jaar nog zoveel verbeterd op het gebied van headsets?
Ik vind de Kingston HyperX Cloud II qua geluid iets beter. Enige voordeel die de Sony Gold heeft is dat hij wireless is. Alleen gaat de batterij wel snel leeg (5-7u) en is de mic kut. Heb ze beide gehad! Kingston zit ook lekkerder, maaar dat is iets persoonlijks i guess

Als je een kabeltje niet erg vind. Zou ik voor de HyperX gaan.

Ik gebruik op dit moment mijn Sony MDR-1000X. Heb qua geluid nog nooit zo'n goede headset gehad, en hij gaat op een volle batterij 20u mee. Top geluid (wel erg prijzig)! Nadeel is wel dat de mic niet werkt, omdat het natuurlijk geen gaming headset is.

Maar goed, ben toch meer een singleplayer gamer. Dus maakt voor mij persoonlijk niet zo veel uit. Wellicht dat ik in de toekomst weer een echte gaming headset ga halen. Maar voor nu voldoet de MDR-1000X prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:19:
[...]

3D audio bestaat al heel lang. Het is niet heel bijzonder, het is slechts een presentatievorm van het geluid. Het is in de jaren 90 al opgekomen in de gaming industrie. Er is niks speciaals in de koptelefoon om 3D audio te presenteren, aangezien je het inderdaad ook met een gewone stereo koptelefoon kunt gebruiken, zoals je zelf al aanhaalde. Er zijn ook genoeg YouTube-filmpjes met 3D audio, al vanaf het begin van het bestaan van YouTube.
Maar draadloos is het dus niet standaard aanwezig in alle headsets, bedoel ik. En bekabeld krijg je sowieso geen 3D audio in bijvoorbeeld Uncharted 4. Dan moet je echt de Platinum hebben.

@Sefaex Ondanks de hogere prijs heb je met die Sony helaas geen virtual surround sound. Ik heb thuis ook stereo headsets in die prijsklasse, maar ik weiger daarmee te gamen vanwege het gemis aan surround sound. Het geluid zelf is zeker goed, maar echt maar 2 kanalen. Dan heb ik liever iets minder goed geluid en (virtual) surround.

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 12-12-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:30:
[...]

Maar draadloos is het dus niet standaard aanwezig in alle headsets, bedoel ik. En bekabeld krijg je sowieso geen 3D audio in bijvoorbeeld Uncharted 4. Dan moet je echt de Platinum hebben.
Bekabeld of niet maakt niks uit. De basale voorwaarde voor 3D audio is een stereo headset, verder niks. Het 3D audio effect zit in de audiobron verwerkt. Koptelefoons of "mysterieuze" kastjes (PSVR) voegen helemaal niks toe voor het 3D effect in de weg van de audiobron naar jouw oren.

Tenzij het geen 3D audio is, maar een surround effect. Voor surround effecten heb je wel extra eisen aan de uitgangskant. Ik denk dat de termen "3D audio" en (virtual) "surround sound" te makkelijk door elkaar heen gebruikt worden, wat tot verwarring leidt...

[ Voor 8% gewijzigd door ralph075 op 12-12-2017 12:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Nou, ben zelf sinds anderhalve week ook de trotse eigenaar van een PS4 :D . Gekocht bij de Bart Smit voor €279,- met FIFA 18 en twee controllers. Speel daarnaast nu ook nog de Uncharted Collection. Uncharted 1 was een leuke game, maar Uncharted 2 is echt fenomenaal. Gisteren een missie op een rijdende trein gespeeld; zoveel spanning en sensatie :P .

Heb ook een game gekocht die ik met mijn vrouw kan spelen (die ABSOLUUT geen gamer is): Overcooked. Ik ben tijdens het gamen zelf altijd best wel fanatiek, en we zitten elkaar dan echt de huid vol te schelden tijdens het spelen van deze game _O- .

Ik heb met trouwens ook aangemeld voor de Tweakers groep ofzoiets op PlayStation Network. Ik zag dat iemand me ook had toegevoegd al vriend d:)b . Voor geïnteresseerden: ChimaeraNL. Tot ziens online :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:43:
[...]

Bekabeld of niet maakt niks uit. De basale voorwaarde voor 3D audio is een stereo headset, verder niks. Het 3D audio effect zit in de audiobron verwerkt. Koptelefoons of "mysterieuze" kastjes (PSVR) voegen helemaal niks toe voor het 3D effect in de weg van de audiobron naar jouw oren.

Tenzij het geen 3D audio is, maar een surround effect. Voor surround effecten heb je wel extra eisen aan de uitgangskant.
Dus dit is allemaal onzin volgens jou? Lijkt me een ernstige zaak als zowel Sony als Naughty Dog hier keiharde valse marketing tentoonspreiden.

Edit: Haha hoe vet ziet dit eruit.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 12-12-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:50:
[...]

Dus dit is allemaal onzin volgens jou? Lijkt me een ernstige zaak als zowel Sony als Naughty Dog hier keiharde valse marketing tentoonspreiden.

[video]
Zie de aanvulling in mijn post die je quote:
Ik denk dat de termen "3D audio" en (virtual) "surround sound" te makkelijk door elkaar heen gebruikt worden, wat tot verwarring leidt...

En valse marketing? Tja, wat zij doen is marketing en het klinkt natuurlijk extra goed als ze een mooi verhaal vertellen over de techniek die ze gebruiken (ook al bestaat die al jaren). Ze proberen tenslotte gewoon hun game te verkopen.

In de meeste reclames die ik zie wordt mijn was ook altijd stralend wit, witter dan wit zelfs, als ik het mag geloven... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:57:
[...]

Zie de aanvulling in mijn post die je quote:
Ik denk dat de termen "3D audio" en (virtual) "surround sound" te makkelijk door elkaar heen gebruikt worden, wat tot verwarring leidt...

En valse marketing? Tja, wat zij doen is marketing en het klinkt natuurlijk extra goed als ze een mooi verhaal vertellen over de techniek die ze gebruiken (ook al bestaat die al jaren). Ze proberen tenslotte gewoon hun game te verkopen.

In de meeste reclames die ik zie wordt mijn was ook altijd stralend wit, witter dan wit zelfs, als ik het mag geloven... :+
Heb je een bron die aantoont dat dit onzin is en dus aantoont dat iedere wireless headset 3D audio in bijvoorbeeld Uncharted 4 weergeeft? Want zo kan ik alles wel als lariekoek wegzetten. 3D audio is juist de USP van de Platinum ten opzichte van de Gold. Het gaat er verder helemaal niet om dat ze hun game willen verkopen, maar dat ze laten zien hoe ze 3D audio hebben geïmplementeerd waarvan je met de Platinum headset gebruik kan maken.

Of doet Engadget ook gezellig mee?
As it stands, there's no reason to buy the Platinum headset just yet. For $10 more, you can get the well-reviewed Astro A30, which, while it doesn't support 3D audio, still sounds great, and you can use it with multiple consoles, not just the PlayStation 4. The Platinum is a definite step up from Sony's Gold headset in terms of fit and finish, but the flagship feature -- 3D audio -- still doesn't have wide enough games support to justify the price.
Als ik in Horizon Zero Dawn de camera zo draai dat ik bovenop het hoofd van Aloy kijk, dan hoor ik geluiden die voor en achter haar zitten, daadwerkelijk boven en onder me. Dat had ik niet met mijn Tritton Katana.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Nu online
ChimaeraNL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:49:
Nou, ben zelf sinds anderhalve week ook de trotse eigenaar van een PS4 :D . Gekocht bij de Bart Smit voor €279,- met FIFA 18 en twee controllers. Speel daarnaast nu ook nog de Uncharted Collection. Uncharted 1 was een leuke game, maar Uncharted 2 is echt fenomenaal. Gisteren een missie op een rijdende trein gespeeld; zoveel spanning en sensatie :P .

Heb ook een game gekocht die ik met mijn vrouw kan spelen (die ABSOLUUT geen gamer is): Overcooked. Ik ben tijdens het gamen zelf altijd best wel fanatiek, en we zitten elkaar dan echt de huid vol te schelden tijdens het spelen van deze game _O- .

Ik heb met trouwens ook aangemeld voor de Tweakers groep ofzoiets op PlayStation Network. Ik zag dat iemand me ook had toegevoegd al vriend d:)b . Voor geïnteresseerden: ChimaeraNL. Tot ziens online :D !
Vergeet Uncharted 4 en The Last of Us niet te spelen. Beide games kun je voor 1-2 tientjes kopen, en zijn wat mij betreft verplichte kost voor iedere PS4 gebruiker.

@bram1984 Ik ben geen audiofiel. Maar ik lees op verschillende websites juist dat mensen voor hun PS4 liever een goede stereo headset hebben ipv een matige headset met een cheap ass surround sound effectje.

Maar goed, heb nog geen shooters gespeeld met mijn MDR1000x. Dus ben benieuwd of ik met deze headset ook goed kan horen vanuit welke kant mijn vijand komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engine77
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-01-2024
Ben benieuwd of er een goede ps4 pro aanbieding komt, iig niet bij intertoys. Mediamarkt and amazon laten nog niet zien of er acties zijn. Ze moeten wel snel zijn, voor vrijdag iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Nu online
Engine77 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:20:
Ben benieuwd of er een goede ps4 pro aanbieding komt, iig niet bij intertoys. Mediamarkt and amazon laten nog niet zien of er acties zijn. Ze moeten wel snel zijn, voor vrijdag iig ;)
Denk dat Intertoys in Nederland de goedkoopste zal zijn.

Misschien dat Amazon.de weer gaat stunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Time for the next in PS Store's 12 Deals Of Christmas. South Park: The Fractured But Whole is discounted for the next 48 hours - get it while it's hot:

https://store.playstation...04323_00-SPTFBWBUNDLE0009

€34,99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Sefaex schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:19:
[...]

Vergeet Uncharted 4 en The Last of Us niet te spelen. Beide games kun je voor 1-2 tientjes kopen, en zijn wat mij betreft verplichte kost voor iedere PS4 gebruiker.

@bram1984 Ik ben geen audiofiel. Maar ik lees op verschillende websites juist dat mensen voor hun PS4 liever een goede stereo headset hebben ipv een matige headset met een cheap ass surround sound effectje.

Maar goed, heb nog geen shooters gespeeld met mijn MDR1000x. Dus ben benieuwd of ik met deze headset ook goed kan horen vanuit welke kant mijn vijand komt.
Heb beide games ook klaarliggen om te spelen, maar eerst de Uncharted collectie maar eens afronden. Te weinig tijd, te veel games :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engine77
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-01-2024
Sefaex schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:21:
[...]

Denk dat Intertoys in Nederland de goedkoopste zal zijn.

Misschien dat Amazon.de weer gaat stunten.
Bij hun gaat wel alleen om een losse verkoop van ps4 slim 500 gb. Misschien dat er interessante aanbiedingen komen met spelletjes en dan met name voor pro.

En het kan zijn dat ze pas volgende week acties aanbieden 8)7 , hoop dat ze snel laten zien of ze iets gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:19:
[...]
Heb je een bron die aantoont dat dit onzin is en dus aantoont dat iedere wireless headset 3D audio in bijvoorbeeld Uncharted 4 weergeeft?
Ho! Ik heb niet gezegd dat iedere wireless headset 3D audio in Uncharted kan weergeven. Nu draai je het om. Ik weet niet hoe en met welke techniek het "surround" effect in Uncharted is uitgevoerd.

Mijn stelling is dat met elke stereo (head)set 3D audio ervaren kan worden. Daarbij is het afhankelijk van de audiobron of het ook mogelijk is.

The History (and Future) of 3D Audio

A century-old audio technology is making a comeback thanks to VR

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 12-12-2017 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Engine77 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:33:
[...]

Bij hun gaat wel alleen om een losse verkoop van ps4 slim 500 gb. Misschien dat er interessante aanbiedingen komen met spelletjes en dan met name voor pro.

En het kan zijn dat ze pas volgende week acties aanbieden 8)7 , hoop dat ze snel laten zien of ze iets gaan doen.
Ze hebben ook de Pro voor 329,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-10 20:10
Game Mania maakt zich ook op voor de kerstperiode: https://www.gamemania.be/info/kerstdeals
Ik wacht op een goede pro aanbieding >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:02:
[...]

Ho! Ik heb niet gezegd dat iedere wireless headset 3D audio in Uncharted kan weergeven. Nu draai je het om. Ik weet niet hoe en met welke techniek het "surround" effect in Uncharted is uitgevoerd.

Mijn stelling is dat met elke stereo (head)set 3D audio ervaren kan worden. Daarbij is het afhankelijk van de audiobron of het ook mogelijk is.

The History (and Future) of 3D Audio

A century-old audio technology is making a comeback thanks to VR
Ik weet het ook niet precies, vandaar.

Maar je impliceert met onderstaande dat het dus niet aan de headset ligt die je gebruikt. Althans, zo interpreteer ik het. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:55:
Maar je impliceert met onderstaande dat het dus niet aan de headset ligt die je gebruikt. Althans, zo interpreteer ik het. ;)
Klopt, met die verstande dat het dan om de 3d audio gaat zoals we dat al jaren kennen.

Als de term 3D audio nu gebruikt gaat worden bij andere technische toepassingen dan enkel 3D audio, dan durf ik niet te beweren dat de "nieuwe 3D audio" op een gewone stereo (head)set werkt ;)

Overigens, nog als aanvulling over het 3D audio bij de PSVR: wat het kastje ertussen doet is volgens mij vooral ervoor zorgen dat als jij jouw hoofd draait, het geluid niet meedraait (dus het geluid dat recht van voren komt verschuift naar jouw rechteroor als jij naar links kijkt).
Dat is dus wel een extra verdieping bovenop "standaard 3D audio" (daar draait het geluid gewoon met jouw hoofdbeweging mee).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:11
Over headsets: Ik heb de Turtlebeach 500p. Die geeft virtueel surround en dat doet 'ie naar mijn mening prima. Kan met shooters altijd goed inschatten waar anderen vandaan kunnen komen en met Amnesia en de PT demo ben ik meer bezig met een schone broek aantrekken dan daadwerkelijk te spelen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Laatst online: 28-06 11:39
ChimaeraNL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:49:
Klein beetje offtopic, heb jij toevallig vroegah KalOnline ook gespeeld? Naam komt me bekend voor..

Dubbel quoten lukt me niet, maar @bram1984 , zie af en toe dat Gang Beasts langskomen op Twitch; het is hilarisch!

[ Voor 12% gewijzigd door Kidjuh op 12-12-2017 16:57 ]

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Kidjuh schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:56:
[...]

Klein beetje offtopic, heb jij toevallig vroegah KalOnline ook gespeeld? Naam komt me bekend voor..

Dubbel quoten lukt me niet, maar @bram1984 , zie af en toe dat Gang Beasts langskomen op Twitch; het is hilarisch!
Err.......mag ik het niks vinden? Het doen me denken aan de browser zut die mijn zoon speelt op pc. Mijn eigen eerste indruk is dat het een smash brothers rip off is........met mindere gfx en zonder bekende personages.

En......hoewel ik mijn tijd nog steeds volmaak met 10 second ninja x, wat een 2d game is, en dus technisch absoluut nog minder qua gfx dan deze game..........vind ik deze artstyle echt helemaal niks.
Toegegeven allemaal gebaseerd op het filmpje, misschien is het wel harstikke leuk om daadwerkelijk te spelen......maar nee wsl simpelweg niet voor mij.

#generationgap? :o

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:17
Als ik zo thuis kom zie ik Okami HD op de mat liggen. Dat spel heb ik nu 3x aangeschaft (PS2, PS3 via de store en nu PS4) maar nog nooit uitgespeeld. Ben vastberaden om dat nu wel te doen nadat ik klaar ben met AC: Origins 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
D. Ninjai schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:31:
Als ik zo thuis kom zie ik Okami HD op de mat liggen. Dat spel heb ik nu 3x aangeschaft (PS2, PS3 via de store en nu PS4) maar nog nooit uitgespeeld. Ben vastberaden om dat nu wel te doen nadat ik klaar ben met AC: Origins 8)
Reminderquote :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
Ik hoop op zeer korte termijn mijn ps2 aan mijn retro crt tv te kunnen hangen, doe ik met je mee. Met mijn doorzettingsvermogen, korte aandachtsspanne syndroom en 2-3 uur gamen per week, zou het hopelijk tussen nu en 5 jaar wel gelukt zijn :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Sagat schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:43:
[...]

Ik hoop op zeer korte termijn mijn ps2 aan mijn retro crt tv te kunnen hangen, doe ik met je mee. Met mijn doorzettingsvermogen, korte aandachtsspanne syndroom en 2-3 uur gamen per week, zou het hopelijk tussen nu en 5 jaar wel gelukt zijn :P
Ja, gauw even je signature veranderen :+

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Laatst online: 28-06 11:39
Sagat schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:09:
[...]

Err.......mag ik het niks vinden? Het doen me denken aan de browser zut die mijn zoon speelt op pc. Mijn eigen eerste indruk is dat het een smash brothers rip off is........met mindere gfx en zonder bekende personages.

En......hoewel ik mijn tijd nog steeds volmaak met 10 second ninja x, wat een 2d game is, en dus technisch absoluut nog minder qua gfx dan deze game..........vind ik deze artstyle echt helemaal niks.
Toegegeven allemaal gebaseerd op het filmpje, misschien is het wel harstikke leuk om daadwerkelijk te spelen......maar nee wsl simpelweg niet voor mij.

#generationgap? :o
Dat mag zeker, het is meer een vs. game die je tegen je vrienden op de bank kan spelen. Perfecte PS plus game voor over een paar maanden. Zou hier zelf ook never meer dan €15,- aan uitgeven.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Kidjuh schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:48:
[...]

Dat mag zeker, het is meer een vs. game die je tegen je vrienden op de bank kan spelen. Perfecte PS plus game voor over een paar maanden. Zou hier zelf ook never meer dan €15,- aan uitgeven.
Kan me ook niet voorstellen dat ze er meer dan dat voor vragen. Misschien zelfs nog wel minder en dan via in game purches nog bergen geld verdienen (in de trailer zag je al costumes).
ScrooLoose schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:47:
[...]

Ja, gauw even je signature veranderen :+
Done! Gaat wel over 10 second ninja x, (nog) niet over Okami :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41
Hoppa. HZD Complete edition binnen. Nu eerst Tombraider Definitive Edition uitspelen, dan aan HZD beginnen. ben benieuwd.

Maar ja, tussendoor ook Fallout, the boardgame spelen. Maar goed dat ik veel vrij ben en het buiten rotweer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:43:
[...]

Waarom aan een crt :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Nu online
Heb hem ook vandaag binnen gekregen.

Geniaal spel die ik echt iedereen kan aanraden.

€20 voor 40-50 uur gameplay. Geen geld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

maartend schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:53:
Hoppa. HZD Complete edition binnen. Nu eerst Tombraider Definitive Edition uitspelen, dan aan HZD beginnen. ben benieuwd.
Nee, na 'Definitive Edition' moet je eerst nog 'Rise of the Tomb Raider' spelen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41
Exirion schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 18:24:
[...]

Nee, na 'Definitive Edition' moet je eerst nog 'Rise of the Tomb Raider' spelen.
Naah, zit al een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ps2 is toch nog sd. Dus dan vind ik het op crt vaak nog mooier uitzien. De ps4 zit uiteraard wel op mijn full hd tv en ik hoop nog steeds volgend jaar naar een 4k/hdr te upgraden. Maar eerst nieuw huis pimpen + (her)inrichten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 08:47
AMD heeft net de driver suite op de pc de jaarlijkse grote update gageven. In sommige games tot 20% performance winst.
Zien we die jaarlijkse update eigenlijk ook wel eens terug in de consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie vraag :)

Zou denken dat t ze voor consoles ook wel zou lukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
Voor wie interesse heeft in Death Stranding:

Alle details die jij gemist hebt in de trailer:

Wat extra uitleg over de game:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Asprine schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:23:
AMD heeft net de driver suite op de pc de jaarlijkse grote update gageven. In sommige games tot 20% performance winst.
Zouden ze dát bedoelen met die mysterieuze "performance issues"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:07
Omdat je als je de PS2 aan je moderne tv hangt het er echt heel erg vervelend uit ziet. Haha.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Jasphur schreef op woensdag 13 december 2017 @ 07:44:
[...]

Omdat je als je de PS2 aan je moderne tv hangt het er echt heel erg vervelend uit ziet. Haha.
Het scheelt dat ik nog een plasma hebt, daar vind ik het erg nog beter uitzien dan op een lcd. Maar verder idd de reden. En puur praktisch omdat ik een ps2 toch minder vaak gebruikt staat die straks in de home office/mancave ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Haha, ja, zeker interessant. Hoewel de conclusie helaas lijkt dat het dus niet BB2 is. Vaatividya heeft trouwens ook wel een leuke breakdown van de trailer op youtube gezet.
Sagat schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:34:
[...]

Het scheelt dat ik nog een plasma hebt, daar vind ik het erg nog beter uitzien dan op een lcd. Maar verder idd de reden. En puur praktisch omdat ik een ps2 toch minder vaak gebruikt staat die straks in de home office/mancave ;)
En natuurlijk omdat een CRT geen inputlag heeft, pwnage time dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
bassGunner schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:51:
[...]

Haha, ja, zeker interessant. Hoewel de conclusie helaas lijkt dat het dus niet BB2 is. Vaatividya heeft trouwens ook wel een leuke breakdown van de trailer op youtube gezet.

[...]

True dat, maar voor okami maakt het weer niet al teveel uit. Hmm misschien toch mijn ps4 maar is om mijn lcd-tje aansluiten, toen ging het ook wel beter met mijn geometry wars challenge. Want gisteren ben ik weer zwaar ge-ownt door 10second ninja :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bassGunner schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:51:
[...]

[...]

Ik verwacht een spirituele opvolger op Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:43

rg-mohwa

Phoe Hé

Ik denk dat ik ook een playstation wil, dit mag van mij best een 2de handse wezen dus kijken op marktplaats....man man man wat een vreemde vogels daar zeg, een 3 jaar oude playstation met fifa 16 en 1 controller en er dan nogsteeds 225 euro voor willen vangen, als je aangeeft dat je daar ook een nieuwe voor koopt is het nou dan koop je die toch.

Kan iemand mij uitleggen waarom er playstations voor meer dan de nieuwprijs verkocht worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rg-mohwa schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:10:
Ik denk dat ik ook een playstation wil, dit mag van mij best een 2de handse wezen dus kijken op marktplaats....man man man wat een vreemde vogels daar zeg, een 3 jaar oude playstation met fifa 16 en 1 controller en er dan nogsteeds 225 euro voor willen vangen, als je aangeeft dat je daar ook een nieuwe voor koopt is het nou dan koop je die toch.

Kan iemand mij uitleggen waarom er playstations voor meer dan de nieuwprijs verkocht worden ?
Nouja, als ik een tweedehandse koop zou ik misschien wat (ietsjepietsje) meer willen betalen omdat het eerste model veel mooier (imo) is dan de slim. Ik vind het eerste model met de glanskap aan de linkerkant echt een heel mooi design :)

(mooier dan de Pro zelfs!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

poor Leno schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:14:
[...]

Nouja, als ik een tweedehandse koop zou ik misschien wat (ietsjepietsje) meer willen betalen omdat het eerste model veel mooier (imo) is dan de slim. Ik vind het eerste model met de glanskap aan de linkerkant echt een heel mooi design :)

(mooier dan de Pro zelfs!)
ik heb denk ik liever een slim want ik verwacht dat die iets stiller is, daarnaast staat die toch in de kast achter een deurtje dus ik zie em toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja bij mij staat ie vol in t zicht :)

En ik had mn oude witte open geschroefd, helemaal schoongemaakt en Artic SIlver coolingpaste voor PC overcloccken ertussen gesmeerd. Echt een aanrader! Was echt fluisterstil en ik merkte ook dat ie wat sneller werd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Voor 188 heb je een nieuwe slim, zou als ik jou was dat toch wel als optie zien hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

Exorcist schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:32:
[...]

Voor 188 heb je een nieuwe slim, zou als ik jou was dat toch wel als optie zien hoor..
daarom vraag ik ook: waarom denken mensen op marktplaats dat een ps4 zonder garantie met 1 of 2 games nog 200 euro moet opleveren....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
rg-mohwa schreef op woensdag 13 december 2017 @ 11:41:
[...]

daarom vraag ik ook: waarom denken mensen op marktplaats dat een ps4 zonder garantie met 1 of 2 games nog 200 euro moet opleveren....
Die 188 die ik noemde is nu weer een korting voor de feestdagen, dus wellicht zijn ze niet (goed) geïnformeerd of "wat de gek er voor geeft" hanteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
Heel veel mensen denken 'oh marktplaat', dat is vast goedkoper dan nieuw' en kopen dan zonder verder te checken.....dat is mijn theorie.

Als je een beetje dingen als pepper.nl https://nl.pepper.com/ en budgetgaming checkt ben je vaak goedkoper uit dan mp.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 13-12-2017 12:46 . Reden: Doh! ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Asprine schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:23:
Dit is echt niet vergelijkbaar. Voor de consoles worden de games al volledig geoptimaliseerd voor de hardware terwijl op de PC de games draaien op GPUs van meerdere fabrikanten. Dan moet er dus wat meer universeel worden gedaan en de drivers kunnen daar cruciaal zijn voor de performance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 23:54
Er zijn altijd mensen die gewoon zo'n ding willen en voor wie de prijs niks uit maakt omdat ze geld genoeg hebben. Ik weet niet precies of dat model nu nog nieuw te koop is in de winkel, zo niet, dan is het een kwestie van vraag en aanbod. Misschien verwacht je een rationeel antwoord maar dat is er niet, het is wat de gek ervoor geeft. Dit geldt eigenlijk voor alles, niet alleen voor playstations. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 13:34
Ook had het eerste PS3 model backwards compatibiliteit met PS2 en kon je er Linux op zetten.
Pagina: 1 ... 42 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Benieuwd of je een PS4 Slim of Pro moet kopen? Zoek eerst eens terug in dit topic voordat je die vraag stelt ;)
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Probeer, vooral bij minder bekende games, geen afkortingen te gebruiken :)