Sagat schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:42:
[...]
Kan niet in je portemonnee kijken. Maar ik zou je adviseren om de pro te kopen. Als je geen haast heb nog wachten op betere aanbiedingen, zo vlak voor kerst zal er vast nog wel iets gebeuren.
Tenzij je echt veel waarde hecht aan ' meeste power', en de xbone exclusives natuurlijk. Ook vind ik zelf de xbox controller iets fijner in mijn hand dan de de ps4 pad. Maar je kan voor die 160 euro vast wel een fijnere 3rd party controller vinden if needed

Ik moet er nog maar eens goed over nadenken. Wij hebben nu zowel de PS4 als de One staan en de beredenering was de stap van One naar een XBX groter is dan van een PS4 naar een Pro.
Daarnaast vind ik inderdaad de Xbox controler vele malen beter dan die vd PS4, mijn kids hebben geen voorkeur.
Daarnaast ben ik zeer groot fan van State of Decay en die is XBX exclusief, aan de andere speel ik vrij veel JRPG's en dan zit je bij Sony weer beter.
Nier Automata, Persona 5, maar ook Death Stranding komt alleen op de PS4 uit.
Game waar ik naar uit kijk is Monster Hunter maar die is op beide platformen te spelen maar lijkt me op XBX weer beter tot zijn recht komen.
Laten we het maar houden op een luxe probleem

...maar wel een lastig probleem hehe